۱۳۹۸ اسفند ۱۲, دوشنبه

پرسشهایِ بی پاسخ

با اینکه بیش از ۱۰ روز از ماجرایِ شیوعِ «ویروس طلایی» در ایران میگذرد؛ فارغ از پنهانکاریهایِ رژیمِ شیعی هنوز پرسشهای بی پاسخی وجود دارند که یا به ذهنها خطور نمیکند و یا اگر نیز خطور کند؛ اساساً پرسیده نمیشوند.

پرسشها:

۱- با توجّه به موقعیّتِ کلیدیِ «قُم» در شبکه هایِ مذهبیِ شیعه گری؛ چرا این ویروس دقیقاً به خال زده و مهمترین مرکزِ این شبکه ها را به آنتنِ اصلیِ پخشِ امواجِ «ویروسِ طلایی» تبدیل نموده است؟
۲- چرا موقعیّتِ شغلیِ مبتلایان به جز تعدادی بسیار اندک؛ منتشر نشده است؟ اگر فرض این است که رژیم پنهانکاری میکند؛ پس چرا  شبکهٔ خبریِ «ایران اینترنشنال» که هر روزه تعدادِ مرگها و مبتلایان را بوسیلهٔ منابعِ خود به روز میکند نیز در این رابطه سکوت کرده است؟ آیا این منابعِ خبری فقط «عدد» تولید میکنند؟ یا اینکه مبتلایان در زیرِ بُته عمل آمده و یا «قارچ» هستند و موقیّتِ شغلی و مذهبی ندارند؟ 
۳- چرا فرماندهانِ سپاه پاچاهارداران که هر روزه به بهانه ای «رجز خوانی» میکردند؛ از صحنهٔ نمایشهایِ «رجز خوانی» خارج شده اند؟ آیا تُخمشان را مَلخ خورده است؟
۴- چرا از اینهمه اوباشانِ شیعهٔ عراقی که به صورتِ «گلّه ای» در روسپیخانه هایِ شرعیِ «قُم» و «مشهد» وِلو هستند هیچ خبری بیرون نمی آید؟ آیا این اوباشان در برابرِ این بیماری مصونیّتِ بیولوژیک دارند؟
۵- چرا در «یمن» هیچ خبری نیست؟ مگر نه اینکه «حوثیها» یک پایشان در «صنعا» و پایِ دیگرشان در «قُم» است؟
۶- مأموریتهایِ سازمانِ هواپیمایی «ماهان» چه اهدافی را دنبال میکردند که بسیار مهمّتر از شیوعِ «ویروس طلایی» بود؟

لطفاً به این پرسشها توجّه نموده و  در رابطه با آنها تحقیق کنید.

کژدم

۱۴۱ نظر:

  1. تا کنون ۲۰۰ میلیون ماسکِ طبّی توسّط اوباشانِ نظامی امنیّتیِ «ولایی» یکجا خریداری و احتکار شده است. همانهایی که با «امام حسن بنفش» بر سرِ یک سفره و یا دورِ یک میز می نشینند.
    امام حسن بنفش «جیمز باند 007 » را مأمورِ ردّیابی کسانی کرده است که دستشان به «انگل فرزانه» و «امام حسن بنفش» در یک کاسه است.
    نگفته بودم که این بی شرفها را خوب میشناسم؟ این اوباشان برایِ کمکهایِ بین المللی نیز کیسه دوخته اند و همه چیز را «هپل هپو» خواهند کرد.

    پاسخحذف
  2. ۱-در خصوص مورد اول این سئوال رو میخواستم از شما بپرسم چون جوابی براش پیدا نکردم
    ۲-شاید بر خلاف نظر شما آنچنان مبتلایان به ویروس از گروه و قشر خاصی نیستند که این موضوع برجسته شود
    ۳و۵- موضوع کرونا در حال حاضر نه فقط در ایران بلکه در کل دنیا همه چیز رو تحت شعاع قرار داده
    ۴و۶ - ؟

    پاسخحذف
  3. اخبار اس بی اس استرالیا همین الان گفت : خامنه ای بر اثر کرونا فوت کرده !...کسی چیزی میدونه ؟

    پاسخحذف
  4. کژدم به نظرتون مرگ قاسم سلیمانی ارتباطی با حملات ترکیه داره؟

    پاسخحذف
  5. سلام کژدم
    به نظرت این طرح اعزام اکیپ 300 هزار نفره برای 1- آلوده کردن تمام مردم 2- شناسایی و آمارگیزی مجدد از مردم 3- یا قصد خدمت گذاری است ؟ یا در مرحله شوآف باقی خواهد ماند ؟

    **********************************
    2- اکنون که پوتین به اردوغان میدان داده است به چه معناست ؟ 1- اسد و رهبر بدانند که در حاورمیانه بدون پوتین هیچ گهی نیستند و قابل خوردن در اندک زمان و دوشیدن مجدد ایران و سوریه ؟ 2- ترس از رویارویی احتمالی با ناتو ؟ 3- اذیت همزمان اروپائی ها با معامله با اردوغان و ارسال این عصاره های خاورمیانه به اروپای غربی وکاشتن بمبهای نهفته مذهبی و بزهکاری با توجه به اینکه این آواره گان یا از گروههای سلفی هستند یا بیکارترین و به نسبت بزهکاران ایران و افغان و عراق و سوریه ؟
    mole

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ۳۰۰ هزار اکیپ یک گنده گوزی برایِ دوشیدنِ اروپا و سازمان بهداشت جهانی است. زیرا حتّی اگر ۵ هزار اکیپ باشد؛ کسی نمیتواند بشمارد که آیا ۳۰۰ هزار بود و یا ۵ هزار. ۳۰۰ هزار اکیپ پیغام میفرستد که به تعدادِ اکیپها به کمکهای بین المللی نیاز دارند تا در بازارِ سیاه بفروشند و به گلویِ اوباشانِ منطقه ای بریزند.

      روسیه با هر ۳ طرف بازی میکند و خوب هم بازی میکند. ترکهایِ عثمانی نتوانستند نظرِ ناتو را جلب کنند زیرا ترکهایِ عثمانی در ناتو به عنوانِ «زگیل» به حساب می آیند.
      پاتریوتهایِ آمریکا نیز تا زمانی که «خردوغان» شلوارش را پایین نکشد به ترکیه فرستاده نخواهند شد.
      ترکهایِ عثمانی در تاریخچهٔ ۸ سالهٔ ماجراهایِ منطقه؛ به عنوانِ «فرصت طلب» و «کاسبکار» و «خنجر از پشت زن» شناخته شده اند. لذا بر رویِ هیچکس نمیتوانند حساب کنند زیرا هیچکس دِلِ خوشی از آنها ندارد.

      حذف
  6. سلام کژدم امروز در یک کانال متعلق به فردی به نام یدالله کریمی پور که گویا دکترای علوم سیاسی دارد و از بهبهان متنی در ستایش کودتا خواندم . با توجه به اینکه این فرد احتمال میدهم حداقل ارتباطی با سیستم دارد و دسترسی به بعضی مطالب آیا سپاه در حال آماده شدن برای گودتا در صورت فوت رهبر است ؟ mole

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احتمال کودتا در شرایط بحرانی بالا میرود.
      امّا مشکلی را حلّ نخواهد کرد.

      حذف
  7. 1.بعلت رفت و امد 600 700 نفر از طلبه های چینی در قم و همچنین تعداد زیادی کارگ صنعتی چین

    2.به خاطر شرایط امنیتی شدید اعدا فقط ذکر میشه و برای در امان ماندن منابع اطلاعات بیشتری ذکر نمی شود

    3.سپاه پاچارداران در حال دست و پنجه نرم کردن با انواع دشمنان و رقیبان خود در جنگ سوریه و ادلب هستند پروژه اصلی برای انها انجا هست نه داخل

    4 و 5 نظری ندارم چون اطلاعات رانتی و قراینقویی می خواهد که من نوعی بی بهره ام

    6.هواپیمایی ماهان به دنبال ایجاد یک هاب کورنا در داخل و به خصوص از طریق فرودگاه خمینی بود تا بتواند این بحران را هم به اقصی نقاط جهان صادر نماید برای شکست دادن ترامپ و هم در داخل با صدور بحران ..بحرانهای قبلی را به محاق ببرد ..جمهوری اسلامی استاد این کار است...حتما از روش اتش نشانها برای سرایت نکردن یک اتش بزرگتر با ایجاد یک اتش کوچکتر اشنا هستین!!!

    پاسخحذف
  8. کژدم در هیچ بخش خبری از کمکهای سازمان جهانی بهداشت ذکری نشد و فقط جنده های بی بی سی اشاره ای به آن و کمک 5 میلیون یورویی انگلیس کردند .
    بهمن کلباسی (شتر منطقه محروم) و فرج بال افکن امروز صبح 45 دقیقه فقط در خصوص مرگ 2 نفر در آمریکا خودشان را جر دادند . تا دامن ایران را پاک کنند. mole

    پاسخحذف
  9. سلام کژدم. فعال همینها به نظرم میرسد:
    ۱- تعدادی از کارکنان فرودگاه امام قمی هستند و رفت و آمد به قم دارند بعلاوه ممکن است افرادی به پخش ویروس در این شهر کمک کرده باشند (سپاه یا دیگران).
    ۲-این بیماری ممکن است در نظامیان ایران افتاده باشد و این تنها جایی است که آمارش را میتوان سانسور کامل کرد.
    ۳-در قرنطینه (شهرهای موشکی یا هرجای دیگر) در حال تست دادن برای خود و خانواده‌شان هستند و تحت مراقبت پزشکی هستند. فرماندهی خود را همانجا برده و مقدمات فروش کمکهای جهانی را فراهم کرده و مشغولند.
    ۴-اینها هم در حال گرفتن تست و درمان در سطحی پایین تر هستند مثلا بیمارستانهای نظامی. گروهی نیز به منطقه درگیری ترکیه رفته‌اند.
    ۵-ممکن است خبری باشد ولی دوره کمون بیماری طولانی است بنابراین تا ۱۴ روز دیگر متوجه میشویم.
    ۶-با توجه به کاهش درآمد تولید چین در حال تجارت فنتانیل با مکزیک بوده‌اند که مقداری نقدینگی برای خودشان و خانواده مقامات چینی ها ایجاد می‌کند.

    پاسخحذف
  10. در رابطه با «سازمانِ بهداشتِ جهانی» نیز خبرهایِ بسیار بدی برایِ اوباشانِ اصلاح طلب دارم که از آمریکا میخواهند کمکهایِ خود را از طریقِ این سازمان به ایران بفرستند.
    دولتِ ترامپ «سازمانِ بهداشت جهانی» را یک سازمانِ «فاسد» میداند که بودجه ها را حیف و میل میکند. رئیس این سازمان نیز از «اوباشانِ کمونیستِ اریتره» است.
    لذا چشمهایتان را بر روی اینکه آمریکا «خَر» شده و به این سازمانِ فاسد کمک کند؛ ببندید.
    منظورِ دولتِ ترامپ از «کمک کردن»؛ این است که به طورِ مستقلّ کمک کند و خودش نیز بر کمکها کنترل داشته باشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بازخوانیِ «زلزلهٔ منجیل»

      پس از زلزلهٔ منجیل که شاید بزرگترین زلزلهٔ ایران در قرنِ اخیر باشد؛ جمعیّت ایران شاید ۵۰٪ جمعیّت کنونی نیز نبود. امّا فسادِ نهادینهٔ فرهنگیِ ساکنینِ ایران اجازه داد تا بیش از ۸۰٪ کمکهایِ بین المللی به زلزله زدگان توسّط حزب اللهی ها غارت شده و در بازارِ سیاه از طرفِ «ساکنینِ ایران» خریداری شود.
      همهٔ داروهایِ اهدایی در بازار سیاه فروخته شدند.
      همهٔ پتوها؛ کیسه خوابها؛ چادرها در بازارِ سیاه فروخته شدند.
      همهٔ اجاقهایِ گازیِ کوچک؛ غذاهایِ کُنسرو شده؛ لباسهایِ گرم و هرچه که اهدا شده بود از طرفِ حزب اللهی ها غارت و در بازارِ سیاه فرخته شدند.
      امّا مسئلهٔ مهمتر.... «خریداران» بودند. خریداران نیز بی شرفتر از فروشندگان بودند. فلسفهٔ توجیهی نیز این بود: «اگر من نخرم؛ کسانِ دیگری خواهند خرید».
      از پدران و مادرانتان بپرسید که آیا فروشنده بودند و یا خریدار....
      برایِ «تبار شناسیِ خویشتن» بسیار خوب است.

      حذف
  11. یک سَنَد خوب:

    https://www.bbc.com/persian/science-51709737

    اگر فعالیتهای «انسان سانها» کَم شود؛ زمین پاکیزه تر میگردد. «انسان سانها» خود مانندِ ویروس هستند و کاری به جز آلوده کردنِ زمین ندارند.
    هر چقدر که جمعیتِ «گونهٔ انسانی» کمتر شود؛ محیطِ زندگی پاکتر میگردد. بویژه آنکه اگر تعدادِ «انسان سانها» به صفر برسد؛ فرهنگ نیز تغییر پیدا میکند. نوعِ زندگی و لذّتها نیز تغییر پیدا میکنند. همه چیز «باز تعریف» میشود.

    پاسخحذف
  12. خودتون نمیخواید جواب پرسشها رو بدید جناب کژدم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر پاسخی داشتم حتماً میدادم. مطرح کردنِ این پرسشها برایِ نور انداختن به نقاط تاریک بود. هرچند که نقاط تاریکِ فراوانی وجود دارند و به نظرِ من رژیم شیعی از مطرح شدنِ گسترهٔ شیوعِ «ویروس طلایی» وحشت دارد و میخواهد این مسئله را در خفا راست و ریست کند.
      بیچارگیِ رژیم در برابرِ «ویروس طلایی» را میتوان در پیشنهادِ «انگل فرزانه» در رابطه با خواندنِ «صحیفهٔ سجّادیه» که یک کتابِ «Pagan Spells» همردیف با «Book of Shadows» است؛ به روشنی مشاهده کرد.
      تحقیق در رابطه با این «نقاطِ تاریک» و انتشارِ اطّلاعاتِ واقعی میتواند به اهدافی که رژیمِ کثیفِ شیعی از «پنهانکاری» دنبال میکند؛ ضرباتِ سنگینی بزند.

      حذف
  13. دایی جان میشلعون۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶

    انتشار کرونا ویروس محصول مشترک دولت چین کمونیست و گلوبالیستها بود به عنوان آخرین تیرترکش پس از شکست استیضاح و در راستای نابودی اقتصاد آمریکا و به تبع آن شکست ترامپ در انتخابات

    پاسخحذف
  14. کژدم جان درود
    میخواستم بدانم شما چقدر به تئوریهای توطئه مثل ایلومیناتی ها و فراماسونها و نقش انها در پدیده های جهانی اعتقاد دارید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من به تئوریهایِ توطئه و خدایانی مانندِ فراماسونری و ایلومیناتی به همان اندازه اعتقاد دارم که به «دفعِ ویروسِ طلایی» با خواندنِ «صحیفهٔ سجّادیه».

      حذف
    2. روزی مطلبی به صورتِ «Copy Paste» برای من فرستاده شد که بخشی از نوشتاری بود که یکی از پردازندگانِ تئوریهایِ توطئه نوشته بود.
      این نوشتار میگفت که «ایلومیناتیها» استاد فرود فولادوند را درست کرده و حمایت میکنند تا رژیمِ شیعی را سرنگون کرده و پادشاهِ آیندهٔ ایران خواهد شد.
      اینگونه نوشتارها و نظریات همگی «بافتنی» هستند و جذّاب بودنِ آنها به همان اندازهٔ جذّاب بودنِ نقشِ «خدا» و «شیطان» در اتّفاقات؛ در افکارِ «عوامِ احمق» است.
      با خواندنِ اینگونه مطالب «روشنفکر» نمیشوید. بلکه در حماقتِ بیشتر فرو میروید.

      حذف
  15. کژدم به نظرت داستان انتشار جهانی ویروس طلائی و درگیر شدن آمریکا، تاثیری روی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد داشت؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نخواهد گذاشت.
      ۳ سالِ پیش گفتم که دونالد ترامپ نه تنها انتخاب خواهد شد؛ بلکه در دورِ دوّم نیز انتخاب شده و «ناپلئون بناپارتُ آمریکا» خواهد شد. (خیلیها یا فحش دادند و یا تمسخر کردند).
      هیچکس نمیتواند راهِ دونالد ترامپ را سدّ کند.
      مگر «مرگ».

      حذف
    2. در رابطه با «برکسیت» نیز گفتم که پیروز خواهد شد. امّا در ضمن گفتم که «بوریس جانسون» یک لاتِ بی سروپا است.
      «نایگل فراژ» اصالت دارد. امّا «بوریس جانسون» یک فرصت طلب است.
      باز هم گفته ام که «برنی سندرز» اصالت ندارد و موجودِ فریبکار و پَستی است.
      هم در دورِ پیشین دیدید که در نهایت از «هیلاری کلینتون» حمایت کرد و اینبار نیز از «جو بایدن» حمایت خواهد کرد. زیرا اصالت ندارد.
      تمامی تلاشهاو هزینه هایِ چین و سایر گلوبالیستها برایِ شکستِ دونالد ترامپ (هری پاتر) به هدر خواهند رفت.
      چیزی که هیچکدام از گلوبالیستها نمیتوانند بفهمند این است که:

      «هری پاتر» در ایستگاهِ «3/4 9» وارد قطار شده است.

      حذف
    3. https://www.youtube.com/watch?v=KWcxgrg4eQI

      حذف
    4. کژدم ما در فهم نئو هم عاجز موندیم هری پاتر رو هم بهش اضافه کردین؟

      حذف
    5. «نئو» همان «مسیح» است که «زایان» (صهیون) را نجات خواهد داد.
      هری پاتر موجودی است که از «ناکجا» سوارِ قطار شد. «ناکجا» جایی است که دیده نمیشود. امّا برخیها میبینند. برای همین نیز کارشان شگفتی آفرین است.

      حذف
    6. «برنی سندرز» همان «اتوبوس را مجّانی میکنیم؛ برق را مجّانی میکنیم» است.
      این وعده ها به «مستراحِ تاریخ» سپرده شده اند.

      حذف
  16. ممکنه رژیم برای اینکه مردم تو خونه بمونن و دنبال تغییر رژیم نباشن عمدا کمک کنه کرونا شیوع پیدا کنه؟ اگه بین صدها هزار نفر تا یه میلیون نفر بمیرن و اکثریت مردم هم به قرنطینه و ایزوله شدن تن بدن دیگه نه ایران بخاطره چاپ پول بدون پشتوانه و تورمش ونزوئلا میشه و نه رژیم سقوط میکنه و حداکثر کارشون اینه که از پترودلار ها به مردم صدقه بدن (نفت در برابر غذا ملی)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نترسید. صدها هزار نفر نمی میرند. طاعون که نیست!!! حدّ اکثر ۷ تا ۱۰ هزار نفر میمیرند. بیشترشان نیز بالای ۵۰ ساله ها خواهند بود.
      رژیم شاید به فکرِ صدورِ ویروس و یا مبتلا کردنِ عمدیِ مخالفین در درونِ زندانها باشد؛ امّا شیوعِ گسترده در درونِ ایران داستانِ دیگری است زیرا فاتحهٔ همهّ شان را خواهد خواند.

      حذف
  17. درود بر کژدم
    یک صفحه اینستاگرم مطالب جالبی رو اشاره کرده بود.با توجه به شناختم بعید فکر میکنم اطلاعات دروغین باشن.

    https://www.instagram.com/social_philosophy/

    پاسخحذف
  18. در واقع شیوع این ویروس تو ایران رو عمدی میدونم و معتقدم چینی ها عمدا اون رو وارد ایران و بویژه قم کردن در واقع همون نظر قدیمیتون که میگفتین چینی ها اتباع خودشون رو به خارج از چین میفرستن.در واقع قم دروازه ی ورود کرونا محسوب میشه.تو هواپیمایی ماهان به نظر من ماسک و وسایل بهداشتی رو از ایران خارج میکردن.در واقع این احتکاراتی که ازش صحبت میشه همکاری سرمایه دار های ایرانی(سپاه) و چینی هاست.چین با یک برنامه ی بلند مدت قصد داره ایران رو غارت کنه و در واقع کرونا داره دروازه ها ورود چینی ها به نقاط مختلف دنیا رو باز میکنه. بزودی خبر ساخت واکسن و درمان اون توسط چینیها رو میشنویم. سقوط سهام شرکت های تجاری بزرگ هم در اثر شیوع کرونا گسترش پیدا کرد.
    هنوز هم شما منو متهم به توهم توطئه میکنین؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سقوط سهام به نفع چین نیست. برایِ همین نیز نوشتهٔ شما حدس و گمانهایِ وصله پینه شده است.
      اگر قرار است که حدس بزنیم؛ چرا حدس نزنیم که سپاه پاچاهارداران عمداً اینکار را کرده است تا وضعیّت بحرتانی شود و زمینهٔ کودتا درست شود؟
      برخی حدس میزدند که این ویروس از طریقِ «انگلهایِ چینی» که ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر هستند به قُم آمده است.
      اگر قرار بر حدس زدن باشد؛ همه چیز «بافتنی» میشود. باید حدّ اقل حدسهایی زد که بخشی از آن یا سندیّت داشته باشد و یا شواهدی وجود داشته باشد.

      حذف
  19. دانش آموز یک دانش آموز۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۷:۰۱

    فکر میکنم مهمترین سوال همون اولین سواله چرا قم به عنوان مرکز روحانیت انتخاب شده؟در واقع چین سعی داره قدرت حکومت مرکزی رو ضعیف و ضعیفتر کنه ولی در نقطه مقابل افراد بیشرفی مثل پهلوی میتونه باهاشون وارد همکاری بشه.وجود این بیشرفها در سپاه و بسیج هم قابل دیدنه(کودتا).حرفی که بشه با قاطعیت گفت اینه که خاورمیانه بزودی صحنه ی جنگ بزرگی برای بازتعریف شدن میشه.
    در واقع ایران در منطقه شبیه فاحشه ای هست که همه سعی دارن برای چند شب استخدامش کنن.
    در رابطه با حوثیها و یمن هم باید بگم چین حامی این گروهک های تروریستی و اغتشاش ساز هست و این دلیل شیوع پیدا نکردنشه.

    من منتظر ورود اسلحه ها به بازی ها هستم شما چطور کژدم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم من هم انتظار درست بودن این قصه ها رو ندارم فقط دارم از زاویه های مختلف به قضیه نگاه میکنم که فرضیه ها بتونن با اتفاقات روز منطبق بشن که متاسفانه فرضیه در حد جلق زدن باقی میوندن.

      حذف
    2. بهتر است هر مزخرفی را که به ذهنت می آید را نفرستی. اوّل «جلقهایت را بزن»؛ بعد که راحت شدی و هورمونهایت تعادل پیدا کرد؛ «غسل جنابت» بکن. برو به زیارتِ «جندهٔ معصومه».

      حذف
  20. https://news.gooya.com/2020/03/post-35871.php

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پرسش این است که:

      ۱- چرا صورتِ خبرنگار را مخفی میکنند؟
      ۲- چرا فیلم بریده بریده است؟
      ۳- این جنده زینبی از همان «فوق تخصص سهمیه ای»ها است که باید نیز اینطوری خودشو جِر بدهد.
      ۴- چرا حرفهایِ اوباشانِ رژیم شیعی با یکدیگر اینهمه زاویه دارد؟

      حذف
  21. هشدار آژانس انرژی اتمی از عدم همکاری رژیم تهران
    این اخبارو بالارو امروز خوندم
    میشه این فرضیه رو گفت که رژیم با پخش ویروس کرونا و تبدیل شدن به خبر شماره یک ایران تو این چند مدت می خواد به بمب اتمی دست پیدا کنه یعنی زیر پوشش اخبار کرونا می خواد بمب اتم بسازه
    نظرت چیه؟

    پاسخحذف
  22. من (کژدم) در رابطه با پرسش شِشُم به این نتیجه رسیده ام:

    شرکت هواپیمایی ماهان؛ حتّی یک «ماسک» نیز به «چین» نبرده است. ماجرایِ «کمکهایِ بشر دوستانه» و «۲ میلیون ماسک» فقط و فقط مزخرفاتی هستند که به خوردِ ساکنینِ ایران داده میشوند.
    شرکتِ «ماهان» در حالِ «واردات» از چین بوده است و آنچه که وارد کرده است؛ تسلیحاتِ و ابزارهایِ گوناگون برایِ مقابله با «شورشهایِ شهری» است.
    به همین خاطر نیز پروازهایش را ادامه داد. زیرا برایِ رژیم روشن است که در آینده با شورشهایِ بسیار وسیع روبرو خواهد بود.

    در رابطه با پرسشهایِ دیگر نیز اگر به نتیجه برسم؛ منتشر خواهم کرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دقیقا خودتون گفتید ارسال کمک به چین ؛ مثال زیره به کرمان بردن است و صحیح نیست ولی کژدم به اندازه کافی وسایل در خصوص شورش مطمئنا قبلاً مهیا گردیده ‌‌ بعید می‌دونم تا این مدت تهیه نشده بود و مجبور شدن پروازها رو برای آوردن این وسایل ادامه بدن . با اینکه از سال ۹۶ اعتراضات شروع شده بود و قطعا فکری برای این قضیه کردن .

      حذف
    2. اشتباه شما اینجاست که فکر میکنید چون تفنگ داریم؛ دیگر نَه تولید میکنیم و نَه میخریم. تسلیحات و ابزار نه تنها هر ساله از نظرِ «کارایی» بهتر میشوند؛ بلکه ابزارهایی که بکار گرفته میشوند عمرِ مفیدِ خود را از دست میدهند و در برخی مواقع آسیب دیده و از رده خارج میشوند و دیدن این امر نیازی به «نبوغ» ندارد.
      آنچه که در برآوردهایِ رژیم از وضعیّتِ موجود یک سر و گردن از همه چیز مهمتر است؛ مسئلهٔ «شورشها» و «حفظِ نظام» است. رژیم اینرا میداند که شورشهایِ آینده از جنسِ تظاهراتهایِ سالهایِ گذشته و حتّی آبان ماه نخواهند بود.
      وارداتِ این تجهیزات چه بسا پیش از شیوعِ «ویروس طلایی» در چین آغاز شده بود امّا با اخبارِ گسترده در رابطه با شیوعِ این بیماری در چین؛ ملاقاتی نمایشی توسّط اوباشانِ امنیّتی (ماهان) با سفیرِ چین ترتیب داده شد تا به بهانهٔ «کمک به چین» این واردات ادامه یابند.
      فکر میکنم که فهمیدنِ این مسئله نیز نیازی به «نبوغ» نداشته باشد.

      حذف
    3. اگر به اظهاراتِ مقاماتِ روسیه در چند روزِ اخیر توجّه کرده باشید؛ روسیه ورودِ هواپیماهایِ مسافربری از ایران به روسیه را ممنوع اعلام نمود و گفتند که تنها هواپیماهایِ «ماهان» میتوانند به روسیه پرواز کنند.
      هواپیمایی ماهان یعنی: «نظامی - امنیتی ها».
      بعضی وقتها حالم از سر و کلّه زدن با احمقها به هم میخورد.

      حذف
    4. یعنی تظاهرات های آینده سازمان‌یافته است؟ امیدوارم سازمانیافته باشه اونوقت چه بسیجی بکشی بشه

      حذف
    5. احتمالاً سازمانیافته نخواهند بود. زیرا «اپوزیسیونچیها» در حالِ بازی کردن با کیر و خایه هایِ مبارکشان هستند.
      امّا تظاهراتهایِ آینده سراسری و بسیار گسترده خواهند بود.

      حذف
    6. درسته که ماهان اصول ایر لاین امنیتی نظامی هست اما بعید میدونم رژیم انگل ها برای انتقال هر گونه ابزاری از چین ترسی داشته باشه که فرضا در ایام شیوع کرونا در چین، بخواد در پوشش کمک به چین بره ابزار سرکوب بیاره. این کاری هست که احتمالا به شکل مداوم در حال انجام بوده و هست.

      حذف
    7. بنظرت درفش کاویانی بیاریم چطوره؟

      حذف
    8. چون ویروس تبدیل به مسئله شده بود و برخی باندهای رژیم از ماجرایِ «خریدها و واردات» خبری نداشتند و اعتراض راه انداخته بودند؛ ماهان مجبور شد که بازیِ «کمکهای بشردوستانه» راه بیندازه تا به «واردات» ادامه بدهد. وگرنه این خریدها و واردات از قبل ادامه داشته اند. امّا پس از ماجرایِ خیزش آبانماه به «ضرورتِ فوری» تبدیل شد.

      حذف
    9. آوردنِ درفش کاویانی نشانهٔ «جنگ» است. بدونِ جنگیدن فرقی ندارد که بیرون بیاید و یا خاک بخورد.

      حذف
    10. منظورم این بود که تو تظاهرات بیاریم

      حذف
    11. کژدم چرا موضوع رو پیچیده می‌کنی . اینکه پرواز ماهان امنیتی و نظامی هست اونقدر سکرت نبود نشون به اون نشون که آمریکا به همبن دلیل ماهان رو تحریم کرد .
      ولی در رابطه با ادامه پروازهای ماهان :
      دیگه همه میدونن عمده همین ۲۰۰ ؛ ۳۰۰ هزار بشکه نفت که ایران میفروشه رو چین میخره و در قبالش اقلام مورد نیاز ایران رو میفروشه به ایران . مثل تمام لوازم صنعتی شامل خودرو ؛ کشاورزی و دیگر محصولات غیر صنعتی . اگر ایران به هر دلیل نتونه با چین مراوده داشته باشه بسرعت فلج میشه چون کشورهای همسایه فقط وارد کننده محصولات غیر نفتی هستند و پول دریافتیش هم به مقدار محدود صرفا برای کنترل بازار ارز خصوصا در مرزها مثل هرات استفاده میشه ولی هیچ کدوم از همسایه ها مانند چین نمیتونن مایحتاج ایران رو در سطح کلان برآورده کنن چون صادرات مرزی در قبال فروش نفت به چین خیلی خیلی کوچیک هست پس پرواز ماهان به این حجم و با این استمرار نشان دهنده پل ارتباطی خرید مایحتاج روزانه ایران هست . حالا ممکنه در بینش وسایل ضد شورش هم باشه ولی ادامه این پروازها صرفا تامین مایحتاج روزانه ایران هست

      حذف
    12. منظورتون اینه که ماهان «تراکتور» و «قطعاتِ اتوموبیل» و ... «خیار شور» و عدس و لوبیا وارد میکنه؟... یعنی تا حالا بستهٔ پُستیِ هوایی نفرستاده اید که ببینید چقدر گران تمام میشود؟
      از کسانِ دیگر نیز نشنیده ای که صادرات و وارداتِ هوایی ۱۰ ها برابر گرانتر است؟
      اگر ندیده ای و نشنیده ای .... قبول.
      «مغز» که داری ..... یعنی آنرا هم نداری؟ ... یا میخواهی مردم را «خَر» کُنی؟

      بُدّو برو درِ خونَتون بازی کُن.

      حذف
    13. کژدم دانا ! بنظرت مثلاً هزینه هوایی چند برابر در بیاد خیلی برای ایران مهمه ؟ اگر مهم بود که طبق گفته خودت این همه پول در خارج ایران هدر نمی رفت . نمیتونی با استناد به هزینه این موضوع رو رد کنی . اگر دلیل دیگه ای داری بگو

      حذف
    14. برایِ «کالاهایِ امنیّتی - نظامی» برایشان قیمت و رشوه هایِ جانبی اهمیّتی ندارد.
      امّا نخود و لوبیا و تراکتور را از طریقِ دریایی و زمینی نیز میتوانند وارد کنند و نیازی به ولخرجی ندارند و بنیادهایِ گوناگون نیز اینکار را میتوانند انجام دهند.

      حذف
    15. نخست میگفتند که ماهان به چینیها کمک میکند. الآن میگویند که ماهان در حالِ انتقالِ کمکهایِ «چین» به ایران است.
      شما نیز میگویید که نخود و لوبیا و خیارشور و تراکتور می آورند.
      با این دروغهایِ نسنجیده همهٔ تان «انشتین» هستید.

      حذف
  23. ایرانی گمنام
    بادرود به کژدم گرامی آخرین باری که کامنت گذاشتم زمان گران شدن سوخت و مسائل مشابه بود اکنون با بودن ویروس کرونا و افلاس مملکت به جهت انواع بلایا از قبیل سیل و زلزله و ملخ و خرابی های گسترده و خسارات بسیار گوناگون و ورشکستگی گسترده صنوف و گرانیافسارگسیخته و عدم رعایت بهداشت گمان کنم این ویروس جهش یافته که حتی چینی ها ورود ایرانی را ممنوع کرده اند میلیون ها کشته خواهد داد علی رغم اینکه شما گفتید نه مگر طاعون آمده ؟ بله بد تر از طاعون و آن خیانت علنی مسئولین و اعتماد بی جای مردم بااینکه از عامه مردم کاری بر نمی آید جز خانه نشستن و اگر پولی داشته باشند سگ مرگی تا این ویروس جهش یافته کارشان را تمام کند گمان کنم این آخرین کامنت من به شما باشد ایرانی گمنام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایرانی گمنام گرامی
      درود بر شما
      فکر نمیکنم که این آخرین کامنت شما باشد. بازهم زنده و سالم کامنت خواهید فرستاد.
      از این بترسید که به بهانهٔ «قرنطینه»؛ نیروهایِ اوباشانِ سپاه و بسیج حکومت نظامی اعلام کنند که به معنی «کودتا» خواهد بود.
      آنهایی که از ترسِ بیمار شدن به «قرنطینه» راضی هستند؛ نمیدانندکه «قرنطینه» بهانه ای برایِ حکومتِ اوباشانِ نظامی و شبه نظامی است.
      برخی از اعضایِ «طویلهٔ اسلامی» نیز که عددهایِ نجومی می دهند؛ میخواهند زمینهٔ «حکومت نظامی» را فراهم کنند. دایر شدنِ «حکومتِ نظامی» برایِ جلوگیری از خیزشها است و «قرنطینه» بهانه.

      حذف
    2. رویِ این مسئله دقّت کنید که چه کسانی (کدام باندها) میگویند «قم» و «مشهد» را باید قرنطینه کرد و چه کسانی شعارِ قرنطینهٔ سراسری با نیرویِ نظامی میدهند؟ آنوقت گوشی دستتان می آید که چه خبر است؟

      حذف
    3. جالبه که باند نزدیک به اصلاح طلب ها نظیر پزشکیان هم چنین حرفی رو زده...

      حذف
  24. با درود؛
    متاسفانه اهمیت یا بهتر بگم «نگرانی» از بابت این کودتا احتمالی را درک نمیکنم.. دست راست بر علیه دست چپ و یا بلعکس؛ و مهم تر از آن این کودتا با اینکه میتونه از نظر نظامی(البته در ظاهر) حکومت رو قوی کنه.. بیشتر باعث ضعفش میشه؛ اون ته مانده مشروعیت مذهبی را برای معدود احمق های دینی از دست میده؛ و باید شغل و یا جایی برای نظارت اوباشان تئاتر اصلاح طلبی پیدا کنه.. حکومت مافیایی و به این راحتی مهره هاش رو نمیگه بفرمایید روز خوش.. و در کل میشه میوه رسیده ای بر روی شاخه درختی که در اوج صلابتش آماده خوردن(افتادن) به زمین و ترکیدنه..

    این حکومت خیلی احمقه.. خیلی بیشتر از اینکه حتی پلید باشه! میتونست در کنار رذالت! کاری کنه که کار به اینجا نکشه..
    خفت و عمق ساکنین ایران را با حکومت احمق ها.. اونم برای این همه سال.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کودتا معمولاً با هدفِ «کنترلِ کامل» داشتن بر منابع قدرت انجام میگیرد و به دنبالِ «یک دست شدنِ قدرت» است تا هیچگونه صدایِ انتقادی هرچند کوچک نیز شنیده نشود..

      حذف
  25. با درودی دیگر؛
    اول از همه با اینکه در طول سال ها پرسخ و پاسختون درباره مدیتیشن دیدم.. میخواستم در طول این قرنطینه ناخواسته خانگی شروع به انجامش کنم؛ آیا کتابی یا ویدیویی در یوتیوب برای معرفی و آموزش تا حد امکان کامل و درستی برای مبتدی ها سراغ دارید؟ ممنون میشم از شما؛

    دوم- این صلح دولت ترامپ با طالبان را درک نمیکنم..
    گویی نوشته های شما را در رابطه با جنگ و صلح نخوانده.. و دولت و مردم احمق افغانستان هم نخواندند..
    و یا اینکه آمریکای ناسیونالیستی میگه کون لق اون ها.. جان و مال آمریکایی ها ارزشش رو نداره و افغانستان چیز خفنی در حد خمینی به آنها فرو میره!؟
    یا اینکه میخواهند بهانه ای داشته باشند بر اساس ذات رفتاری طالبان برای کشتار دست جمعی آنها بدون توجه به معیار های گاهی وقت ها؛ مزخرف حقوق بشری! ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من کتاب و یا ویدیوئی در رابطه با «Deep Meditation» سراغ ندارم و معمولاً به ۲ عنصر مهمّ نیاز دارد:
      ۱- انگیزهٔ درونی (غیر از ماجراجویی و اینکه برویم ببینیم چه خبر است؟).
      ۲- استادِ حاضر. منظورم این است که از راهِ دور نمیتوان آموزش داد و یا آموزش دید و استاد باید نظارت کند.

      در رابطه با صلح با طالبان؛ ترامپ این جنگِ طولانی را با روشهایِ کنونیِ جنگی؛ بدونِ پیروزی میداند که فقط اتلافِ وقت و سرمایه است.

      حذف
    2. سپاسگزارم بابت؛ جواب دادن به هر دو پستم..

      و اینکه ماهان هنوز که هنوزه میره چین و میاد؛
      دریافت های شما مانند(هواپیمایی ماهان) را باید طلا گرفت..
      ؛اما بازم ببخشید این نکته که شما بارها گفتید که هیچ وقت استخدام نمیشید برام همیشه یک سوال ایجاد می‌کنه؛ بخاطر خاص بودنتون حداقل اونطور که من در جامعه آنلاین ایرانیان دیدم..

      دولت ها هم کژدم خودشون رو دارند؟
      و یا مثلا گردانندگان ایدئولوژی گلوبالیسم ؟؟
      ..
      از صمیم قلب امیدوارم بودنتون همیشه برای ما و خانواده محترمتان پایدار و توام با موفقیت بیشتر و سلامتی باشه؛ خیلی زوده اما سال نو تان مبارک «صدای بادها»

      حذف
    3. نمیدانم که کدامین کامنتهایِ شما را پاسخ داده ام.
      امیدوارم شما نیز سال خوبی در پیش داشته باشید.

      حذف
  26. هولناک ترین سناریوی سیاسی کثیف در مورد کرونا ویروس🚫

    از یک طرف در چندین روز اخیر این اتفاقات یعنی دفن اجساد هر روز در حال وقوع است (در بهشت زهرا)

    از اون طرف وقتی آمار می گیرم
    اقوام و.... هیچ کدوم حتی یدونه کرونایی تو خانواده و آشنا ندیدن و اون تعداد محدودی هم که کرونایی شدن فوت نکردن


    از این ور فیلم هایی منتشر میشه مبنی بر دفن بسیار از نفرات کرونایی


    اما اصل قضیه چی هست؟؟


    هر روز دارن تعدادی از کشته شدگان آبان ماه رو که تعداد واقعیش حدود 4700 نفر هست و هنوز توی سردخانه ها هستن رو میارن دفن میکنن و میگن کرونا داشتن

    چندی از آگاهان که
    در بهشت زهرا تهران در یک قسمت کار می کنند
    گفته اند که
    هر روز اجسادی را می‌آورند
    بدون حضور خانواده هاشون دفن می کنن
    وقتی بررسی کرده
    فهمیده بوده این اجساد جدید نیستن و قدیمی هستن

    یعنی مال چند ماه پیش


    یعنی در حقیقت با شیوع کرونا در چین اتاق فکر حکومت به فکر فرو رفت.

    آنها با خود گفتن
    یافتیم👍

    کرونا ویروس می تونه راه نجات حکومت باشه


    از یک طرف بوی اجساد در انبارها
    در حاشیه شهر تهران و سایر جاها

    که مجبور شدن بخش عظیمی از آنها را در سردخانه هایی که داخلش گوشت و مواد غذایی نگهداری می شد منتقل کنند
    تا بعدا در موردش تصمیم‌گیری کنند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. منطقی که شما استفاده کرده اید خیلی احمقانه است.
      «چون در اطرافِ ما کسی کورونا نگرفته است پس دروغ است».
      ظاهراً به نظر میرسد که خیلی هم «انقلابی» و «اپوزیسیونی» تشریف دارید. فرض کنیم که حکومت را دادند دستِ شما و امثالِ شما... با چنین منطقِ احمقانه ای میخواهید کشورداری کنید؟
      «چون در فک و فامیلِ من هیچکس در تصادف اتوموبیل کشته و زخمی نشده است .... پس آمارِ تصادفها دروغ است؟؟!!»
      امّا اینکه پیکرهای مقتولینِ آبانماه را نیز به نامِ «کرونایی» دفن کنند یک احتمالِ قوی است.

      حذف
  27. کژدم عزیز به این قضیه هم دقت کن باتوجه به آب وهوای آلوده به ویژه کشوری بنام تهران که از صبح تاشب ساکنینش سرب سر میکشن وهمینجوری با چهل درصد شش هاشون زنده اند وعوامل از بین برنده دیگری همچون خوراک ناسالم استرس بالا و چه و چه و چه این ویروس گناه زیادی ندارد وفقط درشتاب دادن مرگ این افراد نقش بازی میکند وبدنام میشود

    پاسخحذف
  28. پیش بینی شما از آینده ایران با کرونا چیست ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آیندهٔ ایران را «ویروس طلایی» تعیین نمیکند. امّا اگر تعدادِ بیماران از مرزِ ۴۰ هزار نفر بگذرد و گسترهٔ جغرافیایِ بیماری وسیع باشد؛ باید فاتحهٔ اقتصادِ داخلیِ ایران را به طورِ کامل خواند. در این صورت باید منتظرِ «شورشهایِ کور» بود. این شورشها نیز قابل مهار هستند زیرا از رویِ «عصبانیّت» شکل خواهند گرفت و چنانچه در گذشته نیز «رهبری» نداشتند؛ در آیندهٔ نزدیک نیز «رهبری» نخواهند داشت.
      تا کنون چنین به نظر میرسد که بسیاری از بیماران را «مذهبیهایِ احمق» و ساکنینِ مناطقِ توریستی تشکیل میدهند.

      حذف
    2. به نظرِ من شرکتِ هواپیمایی ماهان در حالِ وارد کردنِ سیستمهایِ شناساییِ «Bio metric» و آپدیت کردنِ سیستمِ سرکوبِ شورشها است که توسّط چینیها در اختیارِ رژیمِ شیعی قرار میگیرند.
      رژیم در حالِ «پیشبینیِ شورشها» و تلاش برایِ سازماندهی و آمادگی برای مقابله با آنهاست. امّا ساکنینِ ایران دچارِ «جنونِ ادواری» هستند که یکدفعه بیرون میریزند و بعد از سرکوب به خانه هایشان بر میگردند. لذا انتظارِ «معجزه آسا» از شورشهایِ آینده را نداشته باشید.

      حذف
    3. کژدم در همچین شرایطی ما باید چیکار کنیم؟

      حذف
  29. کژدم در این آیین شمن که ازش صحبت میکنین راه پیدا کردن استاد راهنما به چه شکلیه؟ویژگی یه استاد خوب باید چی باشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر استادی وجود داشته باشد؛ او دانش آموز را پیدا میکند.
      معبد و مسجد و خانقاهی در کار نیست. چون آیینِ شمنی «شارلاتان بازی» و «شامورتی بازی» نیست.

      حذف
  30. کژدم این ایین شمن همون علم خودشناسی هست یا خودشناسی بخشی از اون محسوب میشه؟

    پاسخحذف
  31. نخستین سند انتشارِ عمدیِ «ویروس طلایی» از طرف رژیمِ کثیفِ شیعی.

    https://tinyurl.com/swgv7hr

    پاسخحذف
  32. ۲ خبر به نقل از «ایران اینترنشنال»:

    خبر نخست:

    (مسعود مردانی متخصص بیماری‌های عفونی و عضو کمیته کشوری آنفلوانزا به روزنامه ایران گفت: «تخمین می‌زنیم ۳۰ تا ۴۰ درصد جمعیت تهران تا آخر اسفند ماه به کرونا مبتلا شوند.»)

    خبر دوّم:

    (عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده نقده و اشنویه، در توییتی از «تلنبار شدن اجساد در قم و درماندگی مردم رشت» در پی شیوع کرونا خبر داد و این موضوع را نشانه «ناکارآمدی» مسئولان در اطلاع‌رسانی خواند. او خواستار اعلام قرنطینه خانگی در قم و رشت شد.)

    اگر این ۲ خبر درست باشند؛ فاتحهٔ خیلی چیزها را بخوانید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فاتحه مردم ایران خیلی وقت است خوانده شده آنها در حال زندگی نیستن در حال مرگ تدریجی هستن

      حذف
    2. کژدم بالاخره دادن این جور اعداد و اخبار عمدی و برای اعلام نیمه رسمی حکومت نظامی هست یا اینکه واقعا فاتحه مردم خونده شده؟؟

      حذف
    3. به نظر من اکثریّت مبتلایان را اوباشانِ رژیم تشکیل میدهند و اگر دیگران روابطشان را با این اوباشان قطع کنند و به مراکزِ اشاعهٔ خرافات نروند؛ نسبتاً از شانس بیشتری از سلامتی برخوردار خواهند بود.
      حال رژیمِ کثیفِ «شیعیانِ جعفر کذّابی» همچنان میخواهند آب را گل آلود نگهدارند؛ نخستین کونی که گاییده خواهد شد؛ کونِ حزب اللهی ها خواهد بود.

      حذف
    4. جدا از حضور در تجمعات اوباش و مراکز مذهبی، به شکل عجیبی خود مردم هم به شمال کشور هجوم بردن برای تعطیلات... گویا کم عقل ها محدود به مذهبی ها هم نیست.

      حذف
  33. به دلیل الوده بودن پرسنل سپاه قدس در سوریه به کورنا تمام پرسنل سوریه و روسیه این پایگاهها رو تخلیه کردند

    پاسخحذف
  34. https://farsi.alarabiya.net/fa/2020/03/06/%D9%81%D9%84%D8%A7%D8%AD%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D9%88%D8%B9-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DB%8C%DA%A9-%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نظراتِ مقاماتِ رژیمِ کثیفِ شیعی یعنی: «گوز»

      حذف
  35. کژدم تو نوشتار بعدی توضیح بدین اگر علائم کرونا رو داشتیم چه توصیه ای دارین.توصیه هاتون همیشه گرانبهاست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برایِ بیماریهایِ ویروسی درمانی وجود ندارد و معمولاً تلاش میشود که داروهایی برایِ کاهش و یا از بین بردنِ «عوارضِ کشندهٔ بیماری» را تجویز میکنند تا دورانِ «هجومِ ویروسی» پایان یابد.
      «ویروسِ طلایی» چون از آزمایشگاه به بیرون راه یافته و شیوه هایِ تهاجمیِ و شدّتِ آن ناشناس است؛ مانندِ ویروسهایِ دیگر درمانی ندارد؛ همانگونه که میبینید؛ اوباشانِ رژیم با اینکه تحتِ «درمانهایِ ویژه» قرار میگیرند؛ با اینهمه به دَرَک واصل میشوند.
      تنها چیزی که میتوان آنرا «شانسِ زنده ماندن» نامید این است که بیماری «خفیف» باشد و یا سیستمِ ایمنیِ بدن در برابرِ عوارص بیماری مقاومتِ بالایی داشته باشد. آنهایی که به «بیماریِ حادّ» دچار میشوند؛ حتّی اگر امروز بهبود یابند؛ در ۵ سالِ آینده با بیماریهایِ دیگری خواهند مُرد. زیرا «ویروسِ طلایی» به «سیستم تنفّسی» حمله میکند و باعثِ عفونت و التهابِ شدیدِ دستگاهِ تنفّسی میگردد. آنهایی که به هر دلیلی دچارِ «عفونتِ شدید» در دستگاهِ تنفّسی شوند؛ در صورتِ بهبود نیز در سالهایِ آینده با بیماریهایِ دیگری کشته میشوند.
      پس بهتر است که «پیشگیری» کنید.
      حتّی برایِ «از ما بهتران» نیز درمانی وجود ندارد.

      حذف
  36. باز هم خبری از «ایران اینترنشنال»:

    «اوباش ظریف» چنین توئیت کرده است:

    (وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی با بیان اینکه «اقدامات پیشگیرانه جدی از جمله سنجش سلامت مسافران هوایی در مبادی خروجی در دست اجرا است»، تاکید کرد که «همکاری جهانی و منطقه‌ای ضروری است، یا همه با هم پیروز خواهیم شد و یا همه با هم شکست خواهیم خورد.»)
    بخشِ مهمّ توئیت بسیار تهدید آمیز است که «اوباش ظریف» میگوید:

    «همکاری جهانی و منطقه‌ای ضروری است، یا همه با هم پیروز خواهیم شد و یا همه با هم شکست خواهیم خورد.»

    این سخنان بسیار شبیهِ سخنانِ «امام حسنِ انگل روحانی» است که گفته بود: «یا همه نفت صادر میکنند و یا هیچکس».
    سخنانِ «اوباش ظریف» به معنایِ «اقدام به انتشارِ عمدیِ ویروس در سطح جهانی» از طرفِ رژیمِ کثیفِ شیعی است.

    اینگونه تهدیدها نشان میدهد که رژیم در حالِ دادنِ تلفاتِ گسترده است.
    همزمان با این اظهارات؛ «سردار گروهبان سلامی» نیز از «حملهٔ بیولوژیک» و «برگشتنِ آن به خودشان» نیز تصادفی نیست و نشان میدهد که رژیمِ شیعی میخواهد این بیماری را در کشورهایِ دیگر منتشر کند.
    عدم مهر ورود و خروج زدن به پاسپورتهای توریستها نیز
    برایِ انتشارِ عمدیِ بیماری در منطقه است.

    اظهاراتِ عربستانِ سعودی نیز سندی روشن است که رژیمِ شیعیِ ایران از مدّتها پیش به انتشارِ عمدیِ «ویروسِ طلایی» اقدام کرده است.

    https://tinyurl.com/swgv7hr

    پاسخحذف
  37. اتّفاقاتِ عجیب:
    با اینکه گفته میشود «ویروس طلایی» در استانِ گیلان بیداد میکند؛ این استان قرنطینه نشده است. «قم» نیز که گفته اند مرکزِ اصلیِ شیوع است نیز قرنطینه نشده است. «کشورِ تهران» نیز که ادّعا میشود تا آخرِ اسفند ماه ۳۰ تا ۴۰٪ مبتلا خواهد داشت نیز قرنطینه نشده است. امّا استانِ مازندران که ادّعا میکنند تعدادِ مبتلایان در آن بسیار اندک است را با بستنِ راهها و جادّه ها تا حدودی «ایزوله» کرده اند.
    این خبرها هیچگونه رابطهٔ منطقی در رابطه با تعدادِ مبتلایان و همچنین تلاش برایِ «پیشگیری» را از خود نشان نمیدهد.
    اگر همهٔ ادّعاهایِ رژیم را درست فرض کنیم؛ در آیندهٔ نزدیک باید شاهدِ «موجِ دوّمِ انتشارِ ویروس» از استانی دیگر باشیم که چه بسا سهمگین تر خواهد بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بر اساسِ ایمیلی که دریافت کرده ام؛ رژیمِ شیعی «انگلهایِ قُم» را در دسته هایِ مختلف به استانهایِ مختلف فرستاده است و بزرگترین «گلّه هایِ انگلهایِ قُم» به استانِ مازندران و گیلان فرستاده شده اند و یکی از دلایل مهمّ شیوعِ گستردهٔ «ویروس طلایی» در سراسرِ ایران همین مسئله است. رژیمِ کثیفِ شیعی اینکار را برای امتناع از قرنطینه کردنِ «قُم» (آبرویِ تشیّعِ گور پرست)انجام داده است.
      اگر خوانندگان اطّلاعاتِ موثّقی در این رابطه دارند؛ دریغ نفرمایند.

      حذف
    2. در ایمیلی دیگر گفته شده است که:
      در فرودگاهها مسافرینی را که به خارج از ایران پرواز خواهند کرد را به طورِ عمدی و به صورتِ گزینشی به ویروس آلوده میکنند تا کشورِ مقصد را آلوده سازند.
      در این رابطه نیز اگر اطّلاعاتِ موثّقی دارید؛ دریغ نفرمایید.

      حذف
    3. نظرِ شخصی من (کژدم) این است که دلیلِ بستنِ راههایِ منتهی به مازندران این است که این استان را به «قرنطینهٔ انگلهایِ قُم» تبدیل نموده اند و مطلبِ ایمیلِ فرستاده شده با حرکاتِ رژیم خوانایی دارد.
      مطلبِ ایمیل دوّم نیز با تهدیدِ اروپا و آمریکا توسّطِ «اوباش ظریف» با جملهٔ «یا همه پیروز میشویم و یا همه شکست میخوریم» و همچنین با تهدیدِ «سردار گروهبان سلامی» با جملهٔ «به خودشان بر خواهد گشت» همخوانی دارد و رژیمِ شیعی در حالِ انتشارِ عمدیِ بیماری به کشورهایِ منطقه و اروپا و آمریکا است.

      حذف
    4. اگر مطالبِ این ۲ ایمیل درست باشند؛ پس از «قم» و «گیلان» و «مازندران» و «تهران»؛ در آینده ای بسیار نزدیک استانِ اصفهان به کانونِ جدیدِ انتشارِ «ویروس طلایی» تبدیل خواهد شد.

      حذف
  38. گیلان و مازنداران از پنج شنبه شب و قزوین هم از امروز صبح راه عبور و مرور را بر ماشین های غریبه بستند .. و بسیاری از استان ها هم اعلام کردند مسافر نوروزی نخواهند داشت.. قم هم چنان در خدمت اسلام و مسلمین هست ظاهرا!

    پاسخحذف
  39. ایجادِ بیمارستانِ صحراییِ «تانکِ فلّاقی» در رشت؛ شکست خواهد خورد و هیچ ارزشی ندارد. این بیمارستانِ دروغین مانندِ حنایِ بعد از عروسی است که به کون می مالند تا دور ریخته نشود.
    بیمارستان باید نه تنها از نظرِ امکاناتِ ابزاری و دارو مجهّز باشد؛ بلکه باید دارایِ تعدادِ زیادی کادرِ درمانیِ حرفه ای نیز باشد. لذا ایجادِ بیمارستانِ صحرایی کذایی را باید در حدّ «ادا و اطوارِ نمایشی» به حساب آورد.
    اگر «ویروس طلایی» یک ویروسِ «تسلیحاتی شده» (Weaponized Virus ) باشد؛ فقط کشورهایی که دارایِ تکنولوژی پیشرفته در این زمینه هستند میتوانند از آن جلوگیری کنند که آنهم بسادگی امکان پذیر نیست. لذا اگر هیاهویی که در ایران بوجود آمده است را سناریویِ «ننه من غریبم بازی» برایِ «دور زدن» و یا «تقلیلِ شدّتِ تحریمها» ندانیم؛ باید اذعان کرد که کار از کار گذشته است و این ویروس تلفاتِ بسیار سنگینی بر جای خواهد نهاد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همچنین من به این نتیجه رسیده ام که وضعیّتِ اصفهان بسیار بدتر از «رشت» خواهد شد.

      حذف
    2. می تونید دلایل این نتیجه گیری رو عنوان کنید و اینکه در چه مقطع زمانی این اپیدمی در اصفهان تلفات گسترده خواهد داشت

      حذف
    3. برایِ اینکه اصفهان پتانسیلِ بالایی برایِ «اپیدمی» دارد که این پتانسیل از نظرها پنهان است و زمانی که آشکار شود؛ بسیار دیر خواهد بود.

      حذف
    4. پیشنهادِ من به «لُرها» این است که از اصفهان و اطرافِ آن خارج شوند و گرنه استانِ لرستان نیز به باد خواهد رفت.
      البتّه اگر پیشنهادِ مرا بشنوند.

      حذف
    5. جناب کژدم من یک غیر بومی ساکن اصفهان هستم و به ناچار در این شهر ساکن شدم و الان بسبار نگران می تونید چند توصیه به من داشته باشید در ضمن الان کل ایران دچار این اپیدمی شده کجا باید رفت؟

      حذف
    6. اوّل تست بدهید و اگر سالم بودید... به جایی بروید که تُخمِ شیعه را ملخ خورده باشد.

      حذف
  40. https://farsi.alarabiya.net/fa/2020/03/05/%D9%87%D9%85%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7-%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D9%86%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%88%D9%BE%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%DA%A9%D8%B4%D8%AA

    اینم یه گند دیگه چینی های عزیز!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چینیها در آفریقا به شدّت به دنبالِ فرستادنِ مهاجرینِ چینی و تغییرِ «دموگرافی» هستند. برخی از درگیریهایِ نظامی را چینیها راه می اندازند.
      حکومتیها و سرانِ قبایل را میخرند؛ سرمایه گذاریهایِ کلانی میکنند به شرطی که کارمندان و کارگرانِ مؤسسات به طورِ کامل چینی باشند. اینگونه سیاستهایِ چینیها در آفریقا تاریخچه ای حدّ اقل ۱۰ ساله دارد.

      حذف
    2. جدا از مساله مورد اشاره توسط شما، انتشار ویروس های جدید توسط چینی ها گویا یک عادت همیشگی هست.

      حذف
  41. کژدم گرامی، این یک خبر از اصفهان:

    آماده‌سازی برخی از ورزشگاه‌ها برای بستری بیماران مبتلا به کرونا در اصفهان زیرا ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده!

    آریو

    پاسخحذف
  42. خیالِ همه تَختِ تَخت

    رژیمِ شیعی در درونِ خود دچارِ ۲ دیدگاه شده است:

    ۱- چه از نظرِ منابعِ مالی و چه از نظرِ فنّیِ (امکاناتِ پزشکی) امکانِ پیشگیری نداریم و قرنطینه کردن یعنی «تعطیلِ اقتصادِ داخلی» و ورشکستگیِ کاملِ بسیاری از نهادهایِ اقتصادیِ مردمی و در نهایت بالا رفتنِ شدیدِ آمارِ بیکاری که میتواند به خیزشهایِ بزرگ منجر شود و به بحرانِ اجتماعی و سیاسی منجر گردد. امّا اگر قرنطینه نکنیم؛ مردم میتوانند به کسب و کارِ خود ادامه داده و اگر تعدادِ کشته هایِ «ویروس طلایی» نیز بالا برود؛ مردم نمیتوانند رژیم را متّهم کنند. زیرا کشورهایِ دیگری نیز وجود دارند که میتوان با راست و دروغ به عدم توانایی آنها استناد کرد. در ضمن اکثریّتِ کشته هایِ این ویروس را «سالخوردگان» و یا کسانی که بیماریهایِ دیگری دارند تشکیل میدهند. امّا اگر مردم به خیابانها ریختند؛ پاسخِ مقتضی میدهیم (سرکوب).

    ۲- اگر قرنطینه نکنیم؛ معلوم نیست که تعدادِ کشته ها به کجا برسد و چه بسا نجومی باشد (میلیونی). آنگاه نه تنها تحتِ فشارهایِ داخلی قرار خواهیم گرفت؛ بلکه در عرصهٔ بین المللی نیز دچارِ بحران خواهیم شد.

    صاحبانِ نظریّهٔ نخست «سپاهِ پاچاهارداران» هستند و صاحبانِ نظریّهٔ دوّم را کسانی تشکیل میدهند که راهِ حلّ عملی ندارند و فقط میخواهند وانمود کنند که تلاشهای خود را کردند (دیپلماسی عمومی)؛ امّا نتیجه نداد و تقصیر را گردنِ این آن بیندازند.
    این وضعیّتِ حاکمیّت و ایده هایِ «مشعشعِ» امپراتوریِ صفوی است. به همین دلیل است که امروز «راهبندان» میکنند و روزِ دیگر راهها را «باز» و آب و جارو میکنند.
    لذا ساکنینِ ایران فقط میتوانند به «ابیلفضِ» پناه ببرند. زیرا حتّی اگر نظریّهٔ نخست اعمال شود؛ باز هم شاهدِ ورشکستگیهایِ گسترده و بالا رفتنِ شدیدِ بیکاری خواهیم بود و راهِ چارهٔ بعدی سرکوبهایِ شدید خواهد بود و صاحبانِ هر ۲ نظریّه برایِ حفظِ نظام به شدّت در موردِ آن «متّحد» عمل خواهند کرد.
    صاحبانِ نظریّهٔ نخست نمیخواهند بودجه هایِ مربوط به مزدورانِ عراقی و سوری و لبنانی و یمنی را قطع و یا کَم بکنندو این بودجه ها را خارج از دایرهٔ «حلّ مسائل داخلی» قلمداد میکنند.
    اکنون ساکنینِ ایران میتوانند «جایگاهِ واقعی» خود را در «حاکمیّتِ اسلامِ عزیز» پیدا کنند.

    نقطه ... آخرِ خطّ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. صاحبان نظریه اول باید خیلی خر تشریف داشته باشند که فکر می کنند می توانند مردم رو به ویروس کورنا عادت بدهند و زندگی طبق روال ادام داشته باشد اپیدمی ویروس کورنا انچنان تمام ارکان زندگی مردم را از هر حث تح تاثیر قرار بدهد و به هرج و مرجی بنیاجامد که ان نیمچه اقتدار حکومت مرکزی را تحت شعاع قرار بدهد و به قول معرو هم چوب را بخورند و هم پیاز را

      حذف
    2. من فکر نمیکنم که پیشبینی شما درست باشد. این ساکنینِ ایران هستند که هم کورونا را خواهند خورد و هم چوب و هم پیاز را.

      حذف
    3. احتمال انجام نظریه دسته اول بیشتر هست.
      ۱- قرنطینه کردن یک دولت بابرنامه و منابع مالی قوی احتیاج دارد. قرنینه یک شهر، فقط بستن راه‌ها نیست و باید خدمات وسیع و رایگان به صورت خانه به خانه انجام بشه. حالا چند شهر یا استان داریم که نیاز به قرنطینه دارند؟
      ۲- بسیاری از همین مردم و خرده فروشان، به امید کسب درآمد از «بازار شب عید» هستند، به خصوص در شهرهایی که هنوز قضیه را جدی نگرفته‌اند، و انجام قرنطینه مخالفت فوری آنها رو هم به دنبال داره.
      ۳- طبق شیوه فکری آنها، یکی از امیدهای این دسته می‌تواند این باشد که بزودی با گرم شدن هوا، این ویروس خود به خود ضعیف می‌شود. البته هیچ تضمینی در صحیح بودن این فرضیه‌ی آنها نیست.
      آریو

      حذف
    4. آریو گرامی
      این ویروس «مهندسی شده» است و در افرادِ گوناگونی که مبتلا شده اند؛DNA ویروس یکسان است. امّا RNA همان ویروس در افرادِ مختلف با همدیگر فرق میکنند که برای یافتنِ راه حلّی برای فغالیتهای آنرا مشکلتر میسازد.
      در ضمن شاید برخی فکر کنند که اگر یکماه قرنطینه شوند؛ قضیّه حلّ است. امّا اگر به چین نگاهی بیندازید میبینید که مسئله طورِ دیگری است. چینیها به عنوانِ خالقِ این ویروس هنوز هم به قرنطینه ادامه میدهند و هنوز نیز ماجرا پایان نیافته است. حال اگر به «کشور مستراحِ ایران» نگاه کنید؛ به سادگی میتوان دریافت که چه میتوانند بکنند؟ لذا شاید این ماجرا ۶ ماه طول بکشد. «کشور مستراحِ ایران» حتّی توانِ ۲ هفته تعطیلیِ کامل را ندارد؛ چه رسد به چند ماه.
      مسئلهٔ رسیدنِ فصلِ گرما نیز در حدّ نوشیدنِ الکل توسّط بعضی احمقها است که فکر میکنند که چون الکل میکروب کُش است؛ پس میتواند از بیماری جلوگیری کند. در حالی که نمیدانند که مکانیسمِ خاصیّتِ میکروب کُشیِ الکل چیست؟ و اگر میدانستند؛ پولشان را هدر نمیدادند.
      زمانی که دست از همه جا کوتاه شد؛ نوبتِ «امیدهایِ بی سر و تَه» فرا میرسد.

      حذف
  43. یک گزارشِ تحلیلیِ خوب در رابطه با سوریه:

    https://www.bbc.com/persian/world-features-51789089

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برداشت خود شما از این تحلیل چیه؟

      حذف
    2. فکر میکنم در بخش نظراتِ همین نوشتار؛ پیش از اینکه این گزارش تحلیلی در bbc منتشر شود گفته ام که «پوتین با این ۳ طرف خوب بازی میکند» و تُرکهایِ عثمانی از وضعیّتِ خوبی برخوردار نیستند.

      حذف
    3. سلام کژدم

      به نظر میرسد جدا از مردم عادی این مناطق واحدهای ypg و پ ک ک که از دهه 80 و 90 میلادی رابطه نظامی و اطلاعاتی و ایدئولوژی با حزب الله و ایران دارند در بد مخمصه ای گرفتار خواهند شد. چون ایران به دلایل 1- محدودیت مالی در کمک به این گروهها و ضرورت متمرکز کردن کمکها بر دوستان و عوامل کلیدی 3- تست قدرت نظامی کلاسیک ترکیه به نسبت ایران و پرهیز ایران از درگیری با ترکیه به دلایل خیلی زیاد دیگر هم و نیز خیانتها و خباثتهای پ ک ک که حتی تمایل هریم کردستان را به تامین بخشی از تسلیحات و تدارکات را از بین برده است .
      mole

      حذف
  44. چرا پوتین با بن سلمان بر سر نفت به توافق نرسید تا قیمت نفت به 30 دلار افت کند مگر نه اینکه 88 درصد درامد روسیه از فروش نفت آنهم در حدود 60 دلاری اش است نفت 30 دلاری به نفع کیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بعضی وقتها هدف کنترل قیمت در بازار نفت و بعضی وقتها هدف ادامهٔ حضور در بازار و از دست ندادنِ مشتریان است. اهدافِ دیگری در شرایطِ گوناگون نیز میتوانند وجود داشته باشند که کارشناسانِ نفتی بهتر مطّلع هستند.
      شاید ضربه زدن به نفتِ «شِیل» آمریکا از اهدافِ کنونی باشد.

      حذف
    2. اگر عربستان از ماهِ آینده شروع به صادراتِ حدّ اکثری کند؛ نفت ایران به طورِ کامل از بازار حذف میشود و باید منتظرِ بحرانهایِ عمیقتری در عراق باشیم.
      بحرانهایِ عمیقتر برایِ عراق یعنی هزینه هایِ بسیار سنگین برایِ رژیمِ شیعی ایران و شرایطِ بسیار سخت برایِ حزب الله لبنان.

      حذف
    3. الآن همهٔ رسانه ها مثلِ «حشیشیها» ذهنشان رویِ «ویروس طلایی» میخ شده است هیچکس در رابطه با محصولاتِ جانبیِ این ویروس در حوزه هایِ دیگر فکر نمیکند. رژیمِ شیعیِ «جعفر کذّابی» همهٔ بیمارستانها را به این بیماری اختصاص داده و میخواهد حدّ اکثرِ تلاش خود را نشان دهد. در حالی که چه بسا تعدادِ مرگ و میر بوسیلهٔ بیماریهایِ دیگر که نیاز به درمانِ بیمارستانی دارند؛ به شدّت بالابرود. امّا کسی به آن فکر نمیکند. چه بسا به خاطر رکودِ بازارِ داخلی و صادراتِ غیرِ نفتی و به صفر رسیدنِ صادراتِ نفت منجرّ به «قحطی» و مرگ و میر از گرسنگی و یا نا امنی اجتماعی و .... بشود.
      فعلاً همه مشغولِ دادن آمار و یا شنیدنِ آمار هستند و «دارویِ امام کاظم» و «الکل» میخورند.
      سرهایشان زیرِ برف و کونهای بی حجابشان بیرون است.
      به این میگویند: «کشور - مستراح»

      حذف
    4. خیالِ همهٔ تان را راحت کنم:
      این ویروس یک «ویروسِ تسلیحاتی شده» (Weapon Grade)است. لذا از تولید شدنِ «واکسن» چشم بپوشید. ماجرایِ این ویروس ماهها ادامه خواهد داشت. چین نیز دروغ میگوید که توانسته است مشکل را حلّ کند. چینیها این دروغ را برایِ ایجادِ اعتماد برایِ خریدِ کالاهایِ چینی براه انداخته اند. آن اوباشِ کمونیستِ اریتره ای نیز که رئیس سازمانِ بهداشت جهانی است؛ نوکرِ چین است و دروغ میگوید. آن شاهزادهٔ احمقِ عربستانی نیز که مراسمِ تعطیل شدهٔ «حجّ» را دوباره براه انداخت؛ یک اشتباهِ استراتژیک مرتکب شد که چوبش را خواهد خورد.

      حذف
    5. این سلاح بیولوژیک ساخته دست چین هست و عمدا تولید و پخش شد ؟ یا اینکه عمدا تولید ولی سهوا و بر اثر اشتباه پخش شد؟

      حذف
    6. در چین عمداً تولید شده ولی از آزمایشگاه از روی ولنگاری و اشتباه به بیرون راه یافته است.
      چین بزرگترین بازندهٔ این بازی خواهد بود.

      حذف
    7. و در مورد آلوده شدن ایران، اون هم از روی نفهمی مسوولین بوده؟؟ و بعد از اینکه دیدن گند کار در اومده به دستور چینی ها ویروس رو عمدا منتقل کردن به کشورهای دیگه؟؟

      حذف
    8. داستانی که رژیم سرِ هم بندی کرده و میگوید که تاجرها این بیماری را به «قُم» آورده اند؛ مسخره است. مگر آنکه همهٔ طرفِ حسابهایِ چین از ساکنینِ «قُم» بوده باشند. من فکر میکنم که در رابطه با این مسئله نیز رژیم در حالِ «ماست مالی» کردن و دروغ پردازی است.
      در رابطه با انتشارِ ویروس از طرفِ رژیم به کشورهایِ دیگر؛ موردِ عربستانِ سعودی مستند است.

      حذف
    9. این بیماری از طرفِ قرمساقهایِ «هیئتِ مؤتلفه» و «رانت خوارهایِ رژیم» و بنیادهایِ کذایی مانندِ «بنیادِ مستضعفان» و .... و اوباشانِ پاچاهاردار به ایران آورده شده است. به همین خاطر نیز میبینیم که اینهمه تلفات میدهند. در هیچیک از کشورهایِ آلوده؛ سرانِ حکومتی آلوده نشده اند. لذا آلوده شدنِ سرکرده هایِ رژیم نشان میدهد که این ویروس را سرکرده هایِ رژیمِ شیعی و فک و فامیلها و عواملِ آنها به ایران آورده اند.

      حذف
  45. تو اینترنت نوشته بودن که از بین بردن کرونا با فرابنفش یه ساعت طول میکشه نمیدونم مطلبش زرده یا نه و چیزی هم در مورد پرتو گاما نگفته بودن ، الان نون تو ساخت فضاهای قرنطینه/ایزوله خودخواسته هستش چون راحت میشه در روز چند میلیون تومن در آورد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. منیم‌سیکیمی یئمکده ده پول وار. سیکیم ننهوین صیفتینی. میلت نه هایدا بو نه هایدا.گوت

      حذف
  46. کژدم چقدر احتمال میدید که گلوبالیستها در چین برای ضربه زدن دست کم از لحاظ اقتصادی به ترامپ این کار رو کردن اما کنترل از دستشون در رفت با توجه به سقوط بی سابقه بازارهای بورس گفتم و ایا اگر درست باشه این حرف ممکنه به انتخاب دوبارش ضربه بزنه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این ماجرا به ترامپ ضربه نمی زند. همه میدانند که پایین آمدنِ قیمتِ شاخصها تقصیرِ ترامپ نیست.
      امّا دموکراتها تلاش خواهد کرد که بر علیه او پروپاگاندا راه بیندازند.

      حذف
  47. کژدم امکان داره که کشورهای غربی هم آمار مبتلایان را عمدا پایین منتشر کنند؟
    <>

    پاسخحذف
  48. کژدم گرامی شما داعش را قرینه رژیم شیعی برای جنگ های ۳۰ ساله معرفی کردید. اگر اینطور هست چرا اوباما نیروهای حشدالشعبی و مزدوران رژیم را پشتیبانی هوایی میکرد؟ اگر اینکار را نمیکرد داعش سریعا به داخل مرزهای ایران نفوذ میکرد. من فکر میکنم داعش گروهی یکبار مصرف بود تا با استفاده از آن عراق را کاملا تحت سلطه رژیم شیعی قرار دهند (که داشتند موفق میشدند که ترامپ زد زیر میز) و در اینصورت درامدهای نفتی خیلی بیشتری نصیب حکومت میشد و میتوانست مزدورهای خیلی بیشتری را استخدام کند و درگیریها و آشوب ها را تا قاره افریقا پیش ببرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در جنگ ۸ ساله نیز به هر ۲ طرف کمک میکردند تا موازنه حفظ شود. اینکه میگویید به بهانهٔ داعش عراق را به دست شیعه ها بدهند؛ مانندِ زدنِ شیپور از سرِ گشادش است. قبل از داعش تمامی عراق در دستِ شیعه ها بود. بعد از ظهورِ داعش عراق نصف شد. عراق را «جرج بوش» به شیعه ها داد تا ماجراهایِ بعدی را سازمان دهند.
      با عوض کردنِ «پیش» و «پسِ» تاریخی نمیتوانید صغری کبرای بافته و مزخرفبافی کنید.
      داعش تمامیِ زورش را زده بود و عراق را نصف کرده بود و نیاز به سازماندهی و تسلیحاتِ بیشتر داشت. اگر هیلاری کلینتون انتخاب میشد؛ الآن همهٔ تان «سُنّی» شده بودید.
      در ضمن موضوع را عوض نکن. برو بالاترین.

      حذف
    2. گویا «ویروس طلایی» زِرتِ «انگلِ فرزانه» را قمصور کرده است و حاضر نیست برایِ سالِ آینده نامگذاریهای «تانکِ فلّاقی» کند و مثلاً بگوید: سالِ آینده سالِ «شکوفایی» خواهد بود.
      اشکالی ندارد؛ من (کژدم) سالِ آینده را «سالِ پلاسیدگی و پوسیدگی» مینامم و امیدوارم دولتِ فخیمهٔ «امپراتووری صفوی» و نیروهایِ نظامی و امنیّتی تمامی تلاشِ خود را در غارتِ بیشتر دریغ نفرمایند.

      حذف
  49. طبق آمارهایِ رسمی و قلّابیِ حکومتِ چین؛ در بهترین حالت؛ چینیها ۳۰٪ تلفات داده اند.
    تعدادِ بیماران را بالایِ ۸۰ هزار نفر گزارش داده اند.
    تعدادِ تلفات بالایِ ۲۳ هزار نفر میباشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تاًثیراتِ سیاسی - اجتماعیِ «ویروس طلایی» در آمریکا؛ آنچنان که من به نتیجه رسیده ام؛ ناسیونالیسمِ آمریکایی را به پلّه ای بالاتر از آنچه که دونالد ترامپ در انتخاباتِ ۲۰۱۶ وعده داده بود؛ خواهد بُرد.
      پس از پیروزیِ دونالد ترامپ در انتخاباتِ ۲۰۲۰ ؛ سیاستهایِ آمریکا برای شکستنِ ستونِ فقراتِ اقتصادیِ چین دامنه ای گسترده تر و شدّتی بیشتر خواهد گرفت.
      اگر در انتخاباتِ ۲۰۱۶ شعارِ ناسیونالیستهایِ آمریکایی «بازگردانیدِ صنایع به آمریکا» بود؛ پس از ۲۰۲۰ چین را به عنوانِ «دشمنِ شماره یکِ آمریکا» مطرح خواهد نمود. از همین اکنون میتوان احساساتِ ضدّ چینی را در میانِ مردمِ آمریکا مشاهده کرد.

      حذف