۱۳۹۸ بهمن ۳۰, چهارشنبه

ویروسی که اقتصادِ چین را بیشتر از شهروندانش میکُشد.

حکومتِ چین انتظار داشت که سر و تَه ماجرایِ «انتشارِ  ویروس» را تا پیش از جشنِ نوروزِ چینی سرِ هم بیاورد. امّا نتوانست و به همین دلیل به طورِ ناگهانی شهرِ «ووهان» با ۱۱ میلیون جمعیّت را با شتابزدگی به یک «قرنطینه» تبدیل کرد تا از سیلِ جمعیّت به طرفِ «پکن» جلوگیری نماید. این حرکتِ شتابزده نشان داد که وضعیّت بسیار وخیم تر از آن چیزی است که بوقهایِ تبلیغاتی چین اعلام کرده بودند و قرنطینه نمودنِ «ووهان» با اینکه ظاهراً «شتابزده» انجام گرفت؛ در واقع بسیار «دیر» انجام گرفت. زیرا کار از کار گذشته بود و چه بسا تعدادِ مبتلایان و جان باختگان در آن مقطع ۱۰ ها بار بیش از آمارِ «بوقهایِ تبلیغاتیِ حزبِ کمونیستِ چین» بوده است. البتّه دولتِ کمونیستهایِ دروغگو بعد از ۳ ماه فقط پذیرفت که «کم کاری» کرده است تا از اتّهامِ «دروغگویی عمدی» فرار کُند. در رابطه با منشاء انتشارِ ویروس نیز  سکوت کردند تا عدّه ای نیز آنرا به «آشِ خفّاش» و «مورچه خوار» و مزخرفاتِ دیگری نسبت داده و ماجرایِ «منشاء» در لابلایِ مزخرفات پوشانیده شود. هیچکس بر رویِ این نکته انگشت نگذاشت که چرا حکومتِ چین در سالهایِ اخیر ۳ بار توانسته است «مدالِ طلایِ انتشارِ ویروسِ کاملاً ناشناخته» را برنده شوند؟ هنوز ابعادِ فاجعه مشخّص نیست و رژیمِ کمونیستی با مسئله برخوردِ «امنیّتی» میکند؛ زیرا واقعیّت نیز همین است و این ویروسِ «کاملاً ناشناخته» از «آزمایشگاه» به بیرون خزیده است.
آنهایی که به «کارما» اعتقاد دارند به راحتی میتوانند بگویند: «چین در حالِ تقاص پس دادنِ قتل عامِ ۲ میلیون جمعیّتِ کامبوج» است که توسّط «حکومتِ کارگری» (خمرهایِ سرخِ نوکرِ چین) به طورِ کاملاً عمدی و «کورکورانه» و در مواردِ زیادی «زنده بگور کردنِ بیگناهان» انجام گرفت و «کامبوج» برایِ حکومتِ عاشقانِ «طبقهٔ کارگر» نوعی از «آوشویتز» آزمایشی بود.
حکومتِ چین هنوز هم به طورِ بیشرمانه ای در رابطه با ابعاد انتشارِ «ویروسِ طلایی» (مبتلایان-جانباختگان-جغرافیایِ گسترش) دروغ میگوید و مانندِ «انگلهای حاکم بر ایران» به «قَسمِ حضرتِ عبّاس» پناه میبرد و «دُمِ خروس» را نمیبیند که از سوراخِ کونشان بیرون زده است. 
به شایستگی و به دور از اغراق میتوان ماجرایِ این «ویروسِ طلایی» را بسیار عمیقتر و گسترده تر و تأثیر گذارتر از واقعهٔ  «چرنوبیل» دانست.
کشانده شدنِ این ماجرا به سازمانِ ملل و نگرانیهای فزاینده در رابطه با ابعادِ گستردهٔ تأثیراتِ اقتصادیِ این «ویروسِ طلایی» در اقتصادِ آسیب دیدهٔ چین ناشی از جنگِ اقتصادی با آمریکایِ ترامپ و همچنین ابعادِ آن در عرصهٔ بین المللی؛ نشان میدهد که نه تنها حکومتِ «عاشقانِ طبقهٔ کارگر» در باتلاق گیر کرده اند؛ بلکه باید منتظرِ یک «سونامیِ ورشکستگی» در اقتصادِ کشورهایی که تمامی تخم مرغهایشان را در سبدِ «ارزان فروشیِ چین» قرار داده بودند باشیم.
این ورشکستگی ها؛ یک فرصتِ طلایی برایِ اقتصادِ آمریکا به شمار می آید و آمریکاییها این فرصت را از دست نخواهند داد.

کژدم

۱۵۹ نظر:

  1. درود. مبتلایان به این ویروس اگر نمیرند خیلی دیر خوب میشوند یا شاید نشوند(مثل بیماری های مزمن مانند). وقتی آمار مبتالایان در چین ۴۰۰۰۰ نفر بود ۸۰۰ کشته و و ۱۱۰۰ نفر درمان شده بودند یعنی بسیاری از مبتلایان ماه ها هست که دارند زجر میکشند و نه میمیرند و نه خوب میشوند(که این براساس آمار دولت چین هست و کسانی که از چین در رفته اند اوضاع را خیلی وخیم تر گزارش کرده اند).این ویروس روی سطوح محیطی حدود ۵ روز و در شرایط مناسب تا ۹ روز فعال باقی میماند.

    پاسخحذف
  2. وزارت بهداشت حکومت اخوندی شیوع ویروس کرونا و مبتلا شدن دو نفر در قم را به طور رسمی تایید کرده حتما وسعت ماجرا در ایران گسترده تر از این محدوده و تعداد نفرات بیشتری خواهد بود...جمهوری اسلامی در این دو هفته در حال سواری دادن به چینیها از فرستادن یک میلیون ماسک تا کمک به حمل چینیهای مانده در اقصی نقاط جهان توسط ایرلاینهای تا پیام تسلیت و همدردی توسط کاسه لیس اعظم زبان گند جناب ظریف بوده تا بتواند حمایت انها را بخرد مخصوصا در اجلاس fatf تا وارد لیست سیاه نشود

    پاسخحذف
  3. چرا حکومتِ چین در سالهایِ اخیر ۳ بار توانسته است «مدالِ طلایِ انتشارِ ویروسِ کاملاً ناشناخته» را برنده شوند
    ......
    جناب کژدم جریان این مطلب دقیقا چیه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نخستین هنرِ چینی ها «Bird Flu» بود (آنفلوآنزایِ مُرغی). دوّمین هنرشان «SARS» بود که هم خانوادهٔ همین «ویروسِ طلایی» کنونی است.
      البتّه هنرهایِ زیادِ دیگری نیز دارند. مانندِ مخلوط کردنِ «پودرِ ملامین» (کاسه بشقاب) با شیرِ خشکِ نوزاد که منجر به کشتارِ تعدادِ زیادی از نوزادانِ چین شد.
      حکومتِ «عاشقانِ پرولتاریا» بر رویِ انواعِ تسلیحاتِ «کشتارِ جمعی بیولوژیک» کار میکنند.
      حالا خیّاط تویِ کوزه افتاده است.

      حذف
  4. کژدم شما به کارما اعتقاد دارین؟

    پاسخحذف
  5. کژدم اگر ایران به دست ایرانیان میافتاد شما با تحقیق و ساخت سلاح کشتار دسته جمعی موافقت میکردین یا نه؟

    پاسخحذف
  6. کژدم منظورتون از اینکه میگین توجیه کردن کار فیلسوف هاست رو متوجه نمیشم.فکر میکنم منظورتون از توجیه کردن فیلسوف ها همون توجیه کردن حجاب و چند همسری و... توسط اخونداست که با دلایل احمقانه به دنبال قانع کردن احمقها هستن وگرنه ایجاد پرسش و ارائه راه حل برای توجیه پدیده ها یا حل مشکلات توسط دانشمندان زمینه ظهور علم و دانش شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کارِ فلسفه تولیدِ «پیش فرض هایِ احمقانه» و سپس ایجادِ پرسش بر اساسِ آن حماقتها است.
      فلسفه «علم» تولید نمیکند. بلکه «حپروت» تولید میکند. علّتِ اصلیِ «آفرینش خدایان» در دورانهایِ «پسا شمنی) توسّط «Pagan»ها؛ همان «ظهورِ فلسفه» است.

      حذف
  7. کژدم فلسفه چرا شکل گرفت؟ تو هر جامعه ای طرفداران خاص خودش رو داره من واقعا درکی از صحبت های فیلسوفها ندارم ولی اینو میدونم که شخصی مثل نیچه که شما براش احترام قائلید اگر تاثیرگذار بود در عرصه های علمی یا سیاسی (میدرخشید) نه اینکه اسمش سر در تیمارستان بدرخشه.

    پاسخحذف
  8. سلام کژدم
    این دمکراتهای زن جنده که با ظریف دیدار کرده اند به دنبال چه هستند ؟
    2- این جنده های کمونیست رانده از چین و تایوان و برنی سندز زن جنده با این لایحه چه خوابی برای این خراب شده گرفته اند ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      آنها میخواهند از ایران به عنوانِ یک «پتانسیلِ مذهبیِ تکفیری» میخواهند تا منطقه را به بهانهٔ «تکفیرِ دیگران» و آرزویِ «امپراتوری صفوی» به ادامهٔ جنگهایِ ۳۰ سالهٔ برنامه ریزی شدهٔ گلوبالیستها بکشانند. تا منطقه و حتّی فراتر از منطقه شخم زده شده و ویران گردد.

      حذف
  9. خوانندگانِ گرامی

    اگر این گزارهٔ خبری در رابطه با مرگِ ۲ تن مبتلایِ به بیماریِ «ویروس طلایی» در «قُم» درست باشد که:

    «همچنین به گزارش خبرگزاری ایرنا، این دو نفر از افراد مسن و از دو منطقه جداگانه قم بوده‌اند و نه تنها سفر خارجی، بلکه سفر خارج از استان قم هم نداشته‌اند.»

    وضعیّت در ایران بسیار وخیم خواهد شد و کار از کار گذشته است.

    پاسخحذف
  10. لطف می کنید بیشتر توضیح بدید ؟
    منظورتون چیه کار از کار گذشته .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یعنی اینکه:
      اگر کار به جایی رسیده است که ۲ تخته سنگ که از جایِ خود تکان نخورده و به این بیماری مبتلا شده اند؛ باید حسابِ کارِ آنهایی که به صورتِ فعّال در جنب و جوش و مسافرت هستند و دارایِ ارتباطاتِ فراوان بوده اند چگونه میتواند باشد؟
      امیدوارم فهمیده باشید.

      حذف
  11. کژدم چرا این ویروس از قم سر درآورد ؟ یعنی تهران با اون همه جمعیت و نزدیکی به قم یک نفر مبتلا نشده ؟
    و اینکه چرا الان اعلام کردن ؟ و نداشتن بعد انتخابات ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برای اینکه رژیمِ «شیعیانِ امام جعفرِ کذّابیها» تمامی تلاشهایشان برای پنهانکاری است و این ۲ نفر را برایِ این مطرح کرده اند تا قضیّه را پیش پا افتاده جلوه دهند. امّا بسیار ناشینه عمل کرده و بند را طبق معمول به آب دادند. مطمئن باشید که خیلیها مبتلا شده اند و باید منتظر «سونامی» بود.

      حذف
  12. اینا دست پیشو گرفتن که پس نیفتن
    اینا میدونن ملت تو انتخابات شرکت نمیکنن دارن بهانه میگیرن وگرنه دو هفته ای هستش که شایعه شده این ویروس به ایران هم اومده ولی اینا عمدن گذاشتن روز قبل انتخابات که بگن مردم بخاطر کرونا نیومدن رای بدن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینرا دست پیش گرفتن نمی نامند. بلکه چسبیدن به به خس و خاشاک در جریانِ «سِیل» برایِ نجات یافتن می نامند.
      حال منتظر بمانید تا ببینید که با این نمایشِ مسخره چگونه مسخرهٔ دنیا خواهند شد.
      دستهایِ «انگلِ فرزانه» از همه جا کوتاه شده و در مدّتِ ۲ هفته بارها دست گداییِ رأی به سویِ کسانی که دستورِ قتلِ فرزندانشان را داده است دراز کرده است.
      حال باید منتظر بماند تا به سر و صورت و هیکلش برینند.

      حذف
  13. آغازِ سونامی شیوعِ بیماریِ «ویروسِ طلایی» در ایران:

    https://tinyurl.com/vakr27d

    اوباشانِ سپاه پاچاهارداران و شرکتِ هواییِ «ماهان» و باندهایِ «کیرلیسانِ چین» (نگاه به شرق)؛ متّهمین و منشاء اصلیِ شیوعِ این بیماری در ایران هستند.
    «ساکنینِ چوخ بختیارِ ایران» برایِ پیشگیری از ابتلا به بیماری باید از دست زدن به هر آنچه که از «چین» وارد میشود پرهیز کنند. بویژه «سجّاده و مُهر و تسبیح».
    این بیماری درمان ندارد. و حدّ اقل آسیبهایِ جسمی و ماندگارِ آن آسیبهایِ شدیدِ «سیستمِ تنفّسی» است که تا آخرِ عمر باید با آن بسازند.
    اگر رژیمِ کثیفِ شیعی بخواهد با «ننه من غریبم بازی» به بهانهٔ شیوعِ بیماری از لیستِ سیاهِ FATF فرار کُند ... کور خوانده است. زیرا شیوعِ بیماری و یا حتّی اعلامِ دروغینِ شیوعِ بیماری باعث خواهد شد که از رژیمِ شیعی بخواهند که میانِ قرار گرفتن در «لیستِ سیاه» و یا «مرگ و میر» یکی را انتخاب کنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر چند اتّفاق را کنارِ یکدیگر قرار دهیم؛ حرکتِ شتابزدهٔ رژیم در فرستادنِ نیروهای ضدّ شورش به «روسپی خانهٔ مقدّس قُم» و شایعهٔ «قرنطینه» کردنِ این شهرِ پُر از «حور و پریِ ساعتی»؛ اندکی مشکوک به نظر میرسد مگر آنکه در هفته هایِ آینده خلافِ ان ثابت شود.
      آن چند اتّفاقاتِ همزمان به شرحِ زیر هستند:

      ۱- «انگلِ فرزانه» و اوباشانِ اطرافش میدانند که نمایشِ انتخابات مانندِ نمایشِ ۲۲ بهمن از همین اکنون گاییده شده است.
      ۲- پروندهٔ رژیم برای رفتن به لیستِ سیاهِ FATF بر رویِ میز است.
      ۳- دیدارِ محرمانهٔ اوباش ظریف با سناتورِ دموکرات.
      ۴- کشته شدنِ ۲ فردِ مبتلا به «ویروسِ طلایی» که در نقاطی نسبتاً دور افتاده و بدونِ رابطه با سایرِ شهرها و روستاها اتّفاق افتاده است.

      نظریّهٔ دوّم من(کژدم) این است:

      دلیلِ ملاقاتِ محرمانهٔ «اوباش ظریف» با سناتورِ دموکرات به طورِ ۱۰۰٪ پیشنهادِ تاکتیکِ راهِ فرارِ رژیم از قرار گرفتنِ رژیم در لیستِ سیاهِ FATF بوده است. این تاکتیک نیز نه به عنوانِ یک نظریّهٔ فردی از طرفِ آن سناتور؛ بلکه سناریویی پخته شده در لابراتوارِ حزب دموکراتِ آمریکا میباشد.
      به نظرِ من سناتورِ آمریکایی تاکتیکِ استفاده از هیجاناتِ بین المللی در رابطه با «ویروسِ طلایی» و بزرگنماییِ انتشارِ بیماری در ایران و اعلامِ «وضعیّتِ اضطراری» و براه انداختنِ تبلیغاتِ بین المللی برایِ تغییرِ نظرِ کارگردانانِ FATF و فرارِ موقّت از گیوتینِ «لیستِ سیاه» (خریدنِ زمان)میباشد.
      گسیل کردنِ نیروهایِ ضدّ شورش به شهرِ «روسپی خانهٔ مقدّس» و تعطیلِ مدارس و دانشگاهها برای هرچه بیشتر رسانه ای شدن این سناریو میباشد.
      در ادامه نیز اوباشانِ مسلّحِ رژیم بدونِ اینکه کاری کرده و یا کسی را نجات داده باشند؛ تبدیل به قهرمان خواهند شد.

      در ۳ هفتهٔ آینده خواهیم دید که کدام نظریّه درست است:

      ۱- آیا «ویروسِ طلایی» به صورتی واقعی در حالِ انتشار است؟
      ۲- آیا حرکتهایِ رژیم فقط اجرایِ سناریویی میباشد که توسّطِ حزبِ دموکراتِ آمریکا نوشته شده و در ملاقاتِ محرمانه به عنوانِ نسخهٔ «فرار» در اختیارِ «اوباش ظریف» قرار گرفته است؟

      حذف
    2. اگر اینطور که شما میگید طبق یک برنامه ؛ تلفات ویروس کرونا رو اطلاع رسانی کردن چرا شهر قم رو انتخاب کردن ؟

      حذف
    3. روسپی خانهٔ مقدّسِ «رضا اسهال و استفراغیِ شفا دهنده» و «روسپیخانهٔ مقدّسِ قُم» نقشِ «ترمینال» را بازی میکنند. بدین معنی که اگر مسافرینِ خارجیِ آلوده به ویروس به این دو «روسپیخانهٔ مقدّس» سفر کنند؛ این بیماری میتواند از آن ۲ مرکز (ترمینال) به سایر نقاطِ ایران و یا به کشورهایِ دیگری که جمعیّتِ «شیعه» دارند انتقال یابد. در داخلِ همهٔ شهرها نیز ترمینالهایِ متعددی وجود دارند:
      ۱- وسایلِ نقلیهٔ عمومی مانندِ تاکسیها و اتوبوسها.
      ۲- غذاخوریها.
      ۳- بیمارستانها.
      ۴- مراکزِ خرید (بازار).
      لذا در صورتِ دیده شدنِ نشانه هایِ شیوعِ بیماریهای واگیردار بهتر است که «ترمینالها» موردِ توجّه خاص قرار گیرند.
      اگر این بیماری در عراق شیوع پیدا کند؛ نخستین شهرهایی که باید تحتِ مراقبت قرار گیرند؛ شهرهایِ «نجف» و «کربلا» و بازارچه هایِ بین المللی هستند.
      اگر میبینید که ۲ نظریّه را مطرح نموده ام؛ به این خاطر است که مسئله هنوز روشن نیست.
      امّا حتّی در صورتِ درست بودنِ نظریّهٔ نخست (شیوعِ واقعی)؛ باز هم رژیم از این مسئله بهره برداریِ بین المللی خواهد نمود که یکی از آنها جلبِ توجّه بین المللی برایِ فرار از قرار گرفتن در «لیستِ سیاه» میباشد.
      از رژیمی که حاضر است یک هواپیمایِ مسافربری را که اکثرِ مسافرینِ آن ایرانی بودند را به طورِ عمدی سرنگون کند تا به گردنِ آمریکا بیندازد؛ هیچ انتظاری به جز «بیشرافتیِ نهادینه در افکارِ اسلامی» را نمیتوان داشت. این رژیم به خاطرِ بیشرافتیهایِ عقیدتی حتّی این استعداد را دارد تا این بیماری را به صورتِ عمدی و ظاهراً کنترل شده به طورِ عمدی انتشار دهد.
      حال بگذارید چند هفته ای بگذرد تا ببینیم که ابعادِ انتشارِ بیماری چه از نظرِ تعداد و چه از نظرِ جغرافیایِ انتشار به کجا خواهد رسید؟

      حذف
    4. همچنین باید در نظر داشته باشید که شیوعِ این بیماری به اندازهٔ «وقوعِ جنگ» میتواند بر رویِ جامعه تأثیر داشته باشد. به این معنی که مردم سرشان به خودشان گرم شده و حتّی فکرِ مخالفت و اعتراض و تظاهرات علیه رژیم را نیز از سرِ خود بیرون کنند.
      در شرایط کنونی این امر یکی از نیازهایِ مهمّ رژیم است و عدمِ شرکت در انتخابات از طرفِ مردم نشانهٔ آمادگیِ بیشترِ مردم برایِ سرنگونی رژیم به حساب می آید.
      لذا حتّی میتوان نظریّهٔ سوّم را نیز مطرح نمود که: «رژیمِ کثیفِ شیعیان» به صورتِ عمدی این بیماری را انتشار داده است. زیرا آنرا یک ضرورت برایِ «حفظِ نظام» ارزیابی میکند.

      حذف
    5. در هر صورت؛ شاید بتوان انتشارِ بیماری را اندکی محدود نمود امّا نمیتوان جلو انتشارِ گستردهٔ بیماری را سدّ کرد. رژیمِ «امپراتوریِ جهانگشایِ صفوی» نیز توانایی اقدامِ مؤثر در این رابطه را ندارد و بیشترِ مؤسساتِ پزشکیِ ایران نیز در حدّ «تانکِ فلّاق» هستند.
      لذا مردم باید خودشان از خود مراقبت کنند و از پا گذاشتن به «ترمینالهایِ انتشارِ بیماری» پرهیز کنند.
      این ترمینالها عبارتند از:

      ۱- زیارتگاهها.
      ۲- رستورانها.
      ۳- وسایل نقلیهٔ عمومی.
      ۴- بیمارستانها.
      ۵- ورزشگاهها.
      ۶- استادیومهای ورزشی.
      ۷- کنسرتهای هنری.
      ۸- سینماها.
      .....
      ....
      و ....هرگونه مراکز اجتماعی.

      حذف
  14. جناب کژدم این دلایلی گفتین برای حکومت آخوندی به مانند از ترس مرگ خودکشی کردن هست من فکر می کنم حماقت آخوندی باعث این اپیدمی شده و لاغیر

    پاسخحذف
  15. درود بر کژدم
    کژدم من بعید فکر میکنم رژیم شیعه عمدا دست به هیاهو زده باشه.گسترش این بیماری فرزندان و تمام تک و طایفه شیعیان رو در بر برمیگیره.من ابعاد فاجعه رو بسیار بزرگتر از توصیف چین و ایران میدونم.بیماری که 1700 چینی رو به کام مرگ نشونده مطمعنا برای پایان دادن زندگی ساکنان ایران کافیه.شاید حتی لازم هم باشه.

    پاسخحذف
  16. کژدم متوجه پرسشتون که میگین شما که هستین نشدم.کارما از اعتقادات اساسی بودایی هاست خواستم دیدگاه شما رو بدونم.در رابطه با چرخه زندگی کمی شنیدم ولی اینکه نظری نسبت بهش داد واقعا خارج از حیطه تصورات منه.شاید این پرسش ها فقط با ایمان قادر به پاسخگوییش باشیم نه با درک و تجزیه تحلیل

    کژدم دوران پسا شمن یعنی چی؟یعنی در تاریخ دوره ای بوده که فقط شمن ها زندگی میکردن؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر میکنم که من منظورِ شما را از «کارما» به مفهومِ «هندویی» آن ندیدم. بلکه آنرا «کارِ ما» خواندم. چیزی شبیهِ «کارِ من» و «کارِ تو» و «کارِ او» و ... به همین خاطر از شما پرسیدم که شما که هستید که من به «کارِ شما» اعتقاد داشته باشم؟
      من (کژدم) به «کارما» به مفهومِ هندوییِ آن اعتقاد ندارم. به «چرخهٔ هستی» به مفهومِ هندوییِ آن نیز اعتقاد ندارم. زیرا «فلسفه بافی» هستند.
      منظورِ من از دورانِ مشمنی» این نیست که در آن دوران؛ همهٔ افرادِ گونهٔ انسانی «شمن» بوده اند. بلکه منظورم این است که در دورانِ «شمنی»؛ رهبریِ گروههایِ گونهٔ انسانی را «شمن»ها بر عهده داشتند. دورانِ «پسا شمنی» با «فلسفه بافتن» از دورانِ «شمنی» که بر اساسِ «دیدن» و «تجربه» و «آفرینش» استوار بود؛ به دورانِ «مزخرف بافیهای فیلسوفانه» و رواجِ «خرافات» (اختراعِ خدایان) و قوانینی برایِ «ارضایِ خدایان» دگرگون گشت.
      گویا شما درکی از «شمن» ندارید و شاید فکر میکنید که «شمنها» نیز مانندِ «نئاندرتالها» یکی از گونه هایِ انسانی بوده اد.
      به هر حال پیشنهاد میکنم که بهتر است به مطالبِ جسته گریخته ای که در این وبلاگ در رابطه با «شمن» و «آیینِ شمنی» نوشته ام مراجعه کنید.

      حذف
  17. یکی از مسائلی که در این میان فراموش شده است؛ ادامهٔ پروازهایِ هواپیمایی ماهان به چین تحتِ پوششِ «کمکهای بشردوستانه» است. سرانِ رژیم اعلام کردند که این کمکهایِ بشر دوستانه در حدّ فرستادنِ نیرویِ انسانی خواهد بود (زیره به کرمان بُردن).
    یکی از سناریوهایِ دیگر میتواند قاچاقِ تسلیحاتِ چینی و یا تسلیحاتِ کرهٔ شمالی از طریقِ چین توسّط «ماهان» باشد. زیرا جنجالهایِ خبری مربوط به «ویروس طلایی» میتواند چترِ پوششیِ مهمّی برای اینگونه عملیّاتها باشد.

    پاسخحذف
  18. درود جناب کژدم . مثل اینکه کرونا مکمل اف ای تی اف شد . با بسته شدن مرزهای کشورهای همسایه محاصره اقتصادی ایران عملا کلید خورد.

    پاسخحذف
  19. گویا نیازی به انتظارِ چند هفته ای نیست و همان نظریهٔ نخست درست بود و ساکنینِ ایران با سونامی «ویروسِ طلایی» روبرو هستند. لذا باید منتظرِ تلفاتِ اقتصادیِ این سونامی بود که بسیار بیشتر از تلفاتِ انسانی است.
    «روسپی خانه هایِ مقدّسِ مشهد و قُم» دیگر شفادهنده نیستند.... بلکه مراکزِ انتشارِ بیماری هستند.
    «ترمینالهایِ داخلی» که در بالا نام برده ام؛ بزرگترین قربانیانِ این سونامی خواهند بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مراکز تجمّع دیگرِ انسانی که در خطرِ ابتلاء و شیوعِ جهشیِ «ویروسِ طلایی» قرار دارند؛ «زندانها» و «بازداشتگاهها» و «پایگاههایِ نیرویِ انتظامی» و «پادگانها» هستند.

      حذف
  20. می گن قاانی و ظریف هم در معرض ویروس کرونا قرار گرفتن تا چه شود!!!

    پاسخحذف
  21. https://www.radiofarda.com/a/30448470.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مَثلی عربی هست که میگوید:

      «خَزَالدّولةِ بِبولَةِ»
      (حکومتی که با «شاش» سرنگون شد).

      حکومتِ ننگینِ شیعیان؛ که هیچگونه زیرساختِ اقتصادی و اجتماعیِ استوار ندارد..... مانندِ «داعش» میخواست با اتّکا به درآمدِ نفت و «فروش موادّ مخدّر» و اجیر کردنِ مزدور «امپراتوری» راه بیندازد. در حالی که در درونِ مرزها؛ ایران در حالِ مرگِ تدریجی بود. این اوباشانِ شیعه مسلک حتّی «کیت هایِ تشخیص بیماری» را نیز ندارند ... امّا میخواهند «ماهواره» هوا کنند. شرم آورتر اینکه «اوباشانِ اصلاح طلب» نیز این گونه حرکتهایِ احمقانه را از «افتخاراتِ حکومتِ شیعی» به حساب می آوردند و همچنان می آورند.
      باز هم شرم آورتر اینکه «ساکنینِ خاک بر سرِ ایران» نیز آنقدر احمق هستند که فریبِ این مزخرفات را خورده اند و همچنان میخورند.
      در حالی که برایِ درمانِ بیماریها و دردهایشان از کیرلیسیِ «رضا اسهال و استفراغی» دست بِر نداشته اند؛ میخواهند به «اوجِ دانشِ بشری» برسند و فضا پیمایی کنند.
      اینگونه است که:

      «خَزَالدّولةِ بِبولَةِ»

      حذف
    2. یعنی حکومت با کرونا سرنگون میشه ؟!

      حذف
    3. به احتمالِ زیاد اگر شدّتِ انتشارِ ویروس زیاد باشد؛ رژیم سرنگون میشود.اگر هم سرنگون نشود .... بال و پرش به شدّت خواهد ریخت. زیرا سنگ رویِ سنگ بنا نمیشد.

      حذف
    4. دقیقا.از همین حالا موج اعتصابهای اجباری شروع شده است. یا مرگ یا ایزولاسیون در خانه.به نظر من این مسله شمشیر داموکلس هستش سر رژیم.نه راه پس داره نه راه پیش

      حذف
    5. کژدم گرامی ، امسال عجب سالی شد برای رژیم انگل های صفوی. از نوروز تا الان الله مدینه مدام بلا برای این انگل ها نازل کرده جدا از فشار حداکثری عقاب بزرگ...

      حذف
  22. کسب نظری در این مورد داره؟

    https://thehill.com/changing-america/483901-texas-based-company-claims-to-have-completed-coronavirus-vaccine

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مسئله تکمیلِ تولیدِ آزمایشگاهی نیست؛ بلکه تولیدِ کلانِ آن در سطحِ ۸ میلیارد نفری است. به ارزانی نیز فروخته نخواهد شد.
      حال پیدا کنید که ایران در کجایِ صف ایستاده است؟

      حذف
    2. در ضمن؛ دارویِ «ابولا» را ۲ هفتهٔ پیش آزمایش کردند ولی پاسخ نداد.

      حذف
  23. حال که برایِ ۸ میلیارد نفر واکسن تولید شده و همه خوشبخت شده اند.... بهتر است که جشن گرفته به موسیقی گوش دهیم:

    https://www.youtube.com/watch?v=QRg_8NNPTD8&list=RDQRg_8NNPTD8&start_radio=1

    پاسخحذف
  24. احتمالا تهران به قرنطیه می رود!!!

    پاسخحذف
  25. امیدوارم شدت انتشار ویروس زیاد نباشه یا نخوان‌ با استفاده از ویروس در ایران رژیم چنج کنن چون مردم عادی بیشتر آسیب میبینن تا افراد وابسته به حکومت! کژدم تو توییتر روش ساخت ماسک زغالی گذاشتن ، اینجا بفرستمش؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هرچیزی که بتواند برای محدود کردنِ بیماری مؤثر باشد بفرستید.

      حذف
  26. کژدم قدیما که با ادب بودی وبلاگت خیلی زودتر مارو به ارگاسم ذهنی میرسوند چه شد این قدر بی ادب شدی؟ مراعات کسی رو میکنی؟

    پاسخحذف
  27. روزگاری کژدم رو سوشیانت و افکارش رو آتشی برای شعله ور کردن خاکستر ها میدیدم.ولی این مردم لیاقتی بیشتر از این سران رو ندارن. انقلاب های اشتباهی، دستاوردهای تخمی،فضاپیماهای اسلامی،گله های بی چوپان،احترام های الکی،قدرت های پوشالی،هیپنوتیزم های دسته جمعی،اسلام واقعی،صداقت تخمی،اخوندهای مهربون،دنیای وارونه،بسیجی و سپاهی های شرافتمند،مهندسین اسنپی،دانشگاه های بی دانشجو،خرخون های ریتالینی،معتریضین بی خایه،هیچکارگان تصمیم گیرند این گوشه هایی از بدبختی های این ملت آریای نژاده

    شما متاسفانه فقط حقارت وبدبختی سران حکومتی رو میبینید و به دنبال بازگو کردن اونید در نقطه مقابل این احمق ها، مردمانی بی همه چیز و احمق وجود دارند که لیاقت این مردم همین حکومت هست و بس مگر اینکه دگرگونی رو شاهدش باشیم نه از دنیای سیاست و سیاستمداران بلکه از دیار راستگویان.مردمونی که زندگیشون رو براساس جهت کیر و کسشون تنظیم میکنن و براساس کیر و کوس قضاوت میشن حتی براساس کیر و کسشون به زندگی جاویدان(بهشت موعود)قراره برسن چرا باید لیاقت ازادی و عدالت رو داشته باشن؟

    پاسخحذف
  28. ولایی های وبلاگ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۸

    در رابطه با کرونا که این چند وقته خیلی بازتاب داشته هم باید عرض کنم اگر مدافعان حرم در چین با کرونا مبارزه میکردن الان در کشور شاهد حضور کرونا نبودیم.

    پاسخحذف
  29. https://twitter.com/IdNMN3/status/1230462611579428870 . بعد سعی کنید هر یه ساعت یه بار با الکل خالص بالای %70 با دستمال نخی مثل پد تزریقات دست ها رو پاک کنید

    پاسخحذف
  30. خیلی جالبه تو صدا سیما ویروس کرونا رو در حد سرما خوردگی پایین میارن. قشنگ تمام تلاششون رو میکنن تا همه چیرو عادی جلوه بدن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوانندگان گرامی

      نظر به اینکه ماجرایِ شیوعِ «ویروس طلایی» بخاطرِ حاکمیّتِ اوباشانِ شیعه مسلک درازا خواهد کشید. ۲ راهِ تهیّهٔ موادِ «گند زُدا» را پیشنهاد میکنم که تهیّهٔ موادِ اولّیهٔ آنها و همچنین تولیدشان بسیار ساده است.

      ۱- مادّهٔ سفید کننده که در ایران به «واتکس» معروف است را به نسبتِ «یک» (وایتکس) به «پنجاه» (آبِ مقطّر یا آشامیدنی) مخلوط کرده و در دّبّه های پلاستیکی نگهدارید. مایعِ بدست آمده یک مادّهٔ بسیار فعّالِ شیمیایی است و تمامی میکروبها؛ باکتریها؛ ویروسها را میکُشَد. این مایع را با صابون و موادّ مشابه؛ مانندِ موادی که برای شستنِ لباس و ظروف و شامپوها مخلوط نکنید. زیرا به لحاظِ شیمیایی بی اثر و خنثی میشود.
      از این مایع میتوانید برایِ ضدّ عفونی کردنِ دستگیره هایِ درها و نرده هایِ پلّکانهایِ مناطق مسکونیِ آپارتمانی استفاده کنید.
      برای ضدّ عفونی کردنِ ظروف؛ در هنگامِ مصرف میتوانید مایعِ تولید شده را به صورتِ نصف به نصف با آب مخلوط کرده و ظروف را پس از شستن با موادّ ظرفشویی؛ به مدتِ ۱۰ دقیقه در آن بخوابانید تا کاملاً ضدّ عفونی شوند.
      برایِ شستن لباسها میتوانید این مادهّ تولید شده را با ۲ برابر آبِ آشامیدنی مخلوط نموده و به مدّتِ ۱۰ دقیقه لباسها را در آن بخوابانید و سپس آب بکشید.
      از دست زدن به این مایع خودداری کنید و هنگامِ مصرف حتماً از دستکشهای پلاستیکی استفاده کنید.
      اگر دستتان به صورتِ تصادفی با این مایع آلوده شد؛ دستهایتان را با صابونِ مایع بشویید.

      ۲- یک کیلو آهکِ زنده را با ۵۰ لیتر آب مخلوط نموده و بگذارید به مدتِ ۲۴ ساعت در دبّه هایِ سر بسته بماند تا آهکِ آن ته نشین شود. سپس با دقّت مایعِ آنرا از فیلتر (پاچه هایِ کتانِ ریزبافت)بگذرانید. آبِ بدست آمده که به «آب آهک» مشهور است یک مادّهٔ بسیار فعّالِ شیمیاییِ ضدّ عفونی کننده است. از این مایع نیز میتوانید برایِ شستنِ ظروف و ضدّ عفونی کردنِ دستگیره ها و نرده ها استفاده کنید. بازماندهٔ این مایع بر رویِ نرده ها و دستگیره ها بسیار دیرپا تر از مایعِِ «شماره ۱» است.
      با رقیق کردنِ این مایع میتوانید برایِ ضدّ عفونی کردنِ لباسها و ظروف استاده کنید.
      از دست زدن به مایعِ غلیظِ اولیه خودداری کنید و در صورتِ تماس با آن؛ محلّ تماس را با «سِرکه» بشویید تا خنثی شود.

      حذف
    2. در صورتِ عدم دسترسی به «آهکِ زنده» میتوانید «آهکِ هیدراته» را از فروشگاههایِ مصالح ساختمانی تهیّه کنید.
      احتمالاً این نوع از آهک رقیقتر است. امّا «آب آهک» بدست آمده همچنان یک ضدّ عفونی کنندهٔ بسیار خوب و قوی است.

      شنیده ام که برخیها «الکل» را برایِ ضدّ عفونی کردن پیشنهاد میکنند.
      الکل بالایِ ۵۰٪ را میتوان به عنوانِ «پاک کننده» استفاده کرد زیرا چربیهایِ رویِ پوست را حلّ کرده و با مالیدنِ پنبه میتوان محلِ مورد نظر را پاک کرد و اگر ویروس و یا میکروبی نیز در آنجا باشد را پاک نمود. امّا خاصیّتِ «میکروب کُشی» آن در این غلظت بسیار پایین است.
      امّا الکل در غلظتِ بالایِ ۷۰٪ و ۸۰٪ میتواند با «جذبِ آب» از بدنِ میکروبها و ویروسها و «خشک کردنِ آنی» (Dehydration)؛ آنها را بکشد. به همین خاطر طرز تهیّهٔ الکل را به خاطرِ زمانِ طولانیِ تولیدِ آن مطرح نکردم.

      حذف
    3. البته فکر کنم بشه بطری و ظرف الکل رو با همسایه ها به طور مشترک استفاده کرد و به صورت 50/50 هزینه خریدش رو تقسیم کرد

      حذف
    4. مسئله مربوط به قیمتِ خرید وسایل نیست. بلکه زمانِ روندِ تولید است که بیش از یک ماه طول میکشد و چه بسا در آخر نیز الکل با درجهٔ خلوص بالا بدست نیاید.

      حذف
  31. فوائد و برکات ویروس کرونا برای رژیم:یک.:فراموش شدن و به حاشیه رفتن شلیک به هواپیمای مسافربری و قتل عام سرنشینان آن...دو:به حاشیه رفتن و فراموش شدن تظارات آبان ماه و سرکوب و کشتار معترضین....سه:بهانه کردن ویروس کرونا برای تحریم گسترده و شرکت نکردن یکپارچه مردم در انتخابات...چهار:به حاشیه راندن تورم سنگین و چند برابر شدن قیمت ها در ماه های آینده و فقر و فلاکت بیشتر مردم و مشغول کردن فکر و ذکر مردم به ویروس کرونا و غافل شدن از بلاهای اقتصادی که بر سرشون خواهد آمد!به این میگن به مرگ‌گرفتن تا به تب راضی شدن!

    پاسخحذف
  32. https://www.youtube.com/watch?v=-FWxpTlgRoE

    پاسخحذف
  33. سلام. نظر قبلی من رو منتشر نکردی اگه مشکلی هست بگو.
    چهار تا فایل صوتی را تو توییتر شنیدم، گوش بدید احتمالا بشه وضع موجود را بهتر درک کرد. مربوط به بیمارستان مسیح دانشوری در تهران که فعلا مرکز اصلی پذیرش کرونا است:
    https://twitter.com/homayonii/status/1231647840713179137

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوکچه گرامی
      نظری نرسیده بود که منتشر کنم.

      حذف
    2. خوکچه گرامی
      فایلها را شنیدم و سپاسگذارم که فرستادید.
      به نظر من نظرات این پزشک همچنان خوشبینانه است. با اینکه میگوید یک نفر مبتلا را به ۱۰۰ ضرب کنید تا آمارِ تقریبیِ بیماران بدست بیاید. زیرا مواردی دیده شده است که فردِ مبتلا به «ویروس طلایی» تا یک ماه علایمِ بالینی نشان نمیدهد و در مواردی نیز فردِ مبتلا نقشِ «مهماندار» (Host) را دارد ولی خودش بیمار نمیشود و فقط «ناقلِ ویروس» است.
      لذا باید منتظرِ «سونامی» بود.
      از خوانندگانِ گرامی نیز میخواهم که هر نظری که در رابطه با «پیشگیری» دارند را بفرستند تا منتشر شود. هرچند که این وبلاگ از طرفِ همهٔ اپوزیسیونچیهای شارلاتان و رژیمِ شیعی تحریم شده و نامش نیز «نامِ مَگو» است تا خواننده ای نداشته باشد؛ امّا به هر حال «کاچی بِه از هیچّی».

      حذف
    3. کژدم گرامی، شما مطالب پیشگیرانه رو در وبلاگ بگذارید، اشتراک گذاری و پخشش با ما👍
      سپید

      حذف
    4. سپید گرامی

      پاینده باشید.

      حذف
  34. کژدم عزیز
    سلام دوباره. نظر پیشین در مورد گیرنده این ویروس بود که آنزیم ACE2 میباشد که علاوه بر ریه ها در روده کوچک (و همچنین قلب و سیستم RAS مسوول هشیاری و فعالیت خودکار قلب و ریه) نیز وجود دارد. بنابراین احتمال دارد از طریق فاضلاب و بخار آن(گوارش) منتقل شود این مساله در هنگ کنگ مورد شک است. در ساختمانهای ارزان ساز ایران حمام و دستشویی طبقات با سقف کاذب از هم جدا هستند که بیخود است. البته نمیشود فن ها را همیشه روشن گذاشت ولی حداقل ۲ دقیقه قبل و بعد حمام و دست شویی فن روشن باشد. من پیشنهاد میکنم در دستشویی هم ماسک N95 زده شود، هرچند فکر میکنم خیلی ها از قبل گرفته ایم... تقریبا هر ایرانی خارج ایران تست شد مثبت از آب در آمد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوکچه گرامی
      این مطلب به دستِ من نرسید.
      امّا در رابطه با روشهایِ پیشگیری باید گفت که میتوانیم تا حدودی حفره ها را ببندیم؛ امّا در کشورهایی مثلِ ایران حفره ها آنقدر زیاد هستند که غیرِ قابل باور است که بتوان همهٔ آنها را بست. زمانی که هواپیمایی «ماهان» برای «پول در آوردن» و به حلقِ «اوباشانِ لبنانی و یمنی و عراقی و اقغانی ریختن» نقش «مسافر کِش» را برایِ «چینیهایً آلوده» بازی میکند و اوباشانِ حکومتی در رابطه با «گسترهٔ شیوع» دروغ میگویند؛ دیگر کار زیادی نمیتوان کرد.
      من مطمئن هستم که «مشهد» نیز به شدّت آلوده است و رژیم سعی میکند بیمارانِ «مشهدی» را بنامِ «قُمی» جا بزند تا دامنِ «رضا اسهال و استفراغی» پاک بماند.

      حذف
    2. کژدم عزیز
      بلی در مورد کشتی ژاپنی هم گفتم که به عنوان ابزار مطالعه روی بیماری ازش استفاده کردند(چون به دیتای چنینی اعتماد نداشتند). متوجهم که دیر شده. نمیدانم داروهای ضد ایدز موثر بودند یا نه (هرچند در دسترس عموم نیستند). بیماری تقریبا در تمام استانهای ایران دیده شده (شهر ما ۵ فوتی داده و هیچکس خبر ندارد، حتی ایران اینترنشنال و بقیه... امروز یک بیمارستان تازه ساز را مخصوص بیماری کردند). گفته شد ۴ هواپیما افراد ثروتمند یا ساکن کشورهای دیگر را از ایران خارج کردند (غیر رسمی است، منبع همان فردی است که فیلم اصابت موشک به هواپیمای اوکراین را لو داد):
      https://twitter.com/NarimanGharib/status/1231941505574723585
      در مورد مشهد حرف جالبی زدید. اقتصاد مشهد برای اینها از قم هم مهمتر است. انگل فرزانه خودش را مشهدی می‌داند.

      حذف
  35. کژدم اون دوران که میگین شمن ها رهبری مردم رو به عهده داشتن منظورتون دوران ایران یا مصر باستان یا قبلتر از اون؟ و چرا اون زمان دوباره تکرار نمیشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بسیار پیشتر از ظهورِ تمدنهایی که نام بردید.
      این تمدّنهای بزرگ در دورانِ «پسا شمنی» ساخته شدند و فرهنگ غالب در این تمدّنها «Paganism» بود (اعتقاد به خدایانِ و فرشتگان گوناگون و در برخی موارد؛ گرایش به یک خدایی به عنوانِ «گردانندگانِ جهان».
      «شمن»ها به دنبالِ شناختِ طبیعت بودند. امّا «Pagan»ها همهٔ کارها را به دستِ «خدایان» و «خدا» سپردند و گردش جهان را «ارادهٔ خدا و یا خدایان» میدانستند. کلماتی مانندِ «انشاءالله» و «ما شاءالله» و خواندنِ نماز و دعا کردن به درگاهِ خدا برایِ «برکت» و «دفعِ بلا» و «قربانی کردن» و «نذر و نذورات» علایم آشکارِ «Paganism» هستند.
      اکنون «شمن»ها را به نامِ دیگری میشناسند و آنها را «نابغه» مینامند.

      حذف
    2. در ایرانِ کنونی؛ «Paganism» غالب «تشیّع» نامیده میشود و کارش به «گور پرستی» و تقاضایِ «شفاء» و برکت از «مردگان» رسیده است.

      حذف
    3. درود بر کژدم
      کژدم ایین شمنی که ازش صحبت کردین برخلاف کشورهای شرقی که اثار بسیاری از استادان ذن و تائو باقی مونده,چرا هیچ ردپایی ازش تو ایرانیان باستان دیده نمیشه؟دیدگاه زرتشتی ها هم چیزی جز ستایش اهورامزدا برای برکت یافتن زندگی نیست.

      حذف
    4. کژدم اشاره نیچه به مرگ خدا و فرشتگانش و عشق ورزی به زمین مربوط به همین عقاید پگان ها برای ستایش خدا میشه؟

      حذف
    5. فکر میکنم پگانیسم نتیجه اراده ی شارلاتان ها برای سلطه بر احمقها بوده و هست.

      حذف
    6. ناشناس گرامی
      منظورِ نیچه همان آیینِ «Paganism» است.
      در ایران نیز «میترائیسم» و «زرتشتی گری» همان
      «Paganism» هستند.. آیینِ «هندو» نیز نمونهٔ هندیِ «Paganism» است.

      حذف
    7. اسلام نیز «Paganism» عربی است.

      حذف
    8. «Paganism» قدیمی اعتقاد داشت که میتوان با «خدایان» ارتباط داشت و آخوندهایشان مدّعی ارتباط با ارواح و خدایان بودند. سپس این اعتقادات پدیدهٔ «فرستادگانِ خدا» را تولید کرد که به «Paganism» رات به اوجی رسانید که اکنون «ادیانِ الهی» نامیده میشوند. این «ادیانِ الهی» برایِ یکپارچه سازی؛ باورمندانِ «Paganism» قدیمی را «تکفیر» کردند. در حالی که ستونهایِ اعتقاداتشان «یکسان» است.مشکلِ «نیچه» این است که «Paganism» قدیمی (آیینِ باکوس) را به «Paganism»ی که به «ادیانِ الهی» مشهورند؛ ترجیح میدهد و با «آیینِ شمنی» کاملاً بیگانه است و آنرا نمیشناسد. به همین خاطر من (کژدم) همواره او را «نیمچه» نامیده ام و منظورم این بود که: «نیچه در نیمه راه ماند و سرگردان شد». اگر «نیمچه» یک گامِ دیگر بر میداشت؛ میتوانست آنچه که به اشتباه «ابر انسان» مینامید را پیدا کُند.

      حذف
    9. «بودا» تنها کسی است که به «خدا» و «خدایان» کاری ندارد. امّا «بودیسم» دوباره به انحطاطِ «Paganism» افتاد و «بودا» را تبدیل به «خدا» کرد و «پرستشِ بودا» را به جایِ «تلاش برایِ شناختِ درون» گذاشت.

      حذف
  36. درود کژی جان عزیزم دیدگاهت راجع به کتاب جهان های موازی چیه؟آیا ماوراالطبیعه و خزعبلات و بازی با کلمات با دودوتا چهارتای کوآنتوم ادغام شده است .آیا خود فیزیک کوآنتوم از آینده بسیار در حال نامعلوم استفاده ابزاری کرده است و به شارلاتانیسم ختم شده است؟ آیا مردان دین این دورا بهم چسبانده واز اعتبار دانش بسود بیخردی و خرافه بهره برداری کرده اند ؟؟؟ یا هیچکدام مساله دیگری درمیان است که بنده نمیتوانم ببینمش واز درکش عاجزم باسپاس ونداد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فیزیک کوانتوم هیچ ربطی به نظریّهٔ «جهانهای موازی» ندارد. «جهانهایِ موازی» یک تفسیرِ احمقانه است که توسّط شارلاتانهایی که آنها را «فلاسفهٔ علمی» مینامند براه انداخته شده و در حدّ «تفسیر» است و ارزش «علمی» ندارد و باید برای سرگرمی خوانده شود.
      ارزش اینگونه «نظراتِ فلسفی» بیشتر از ارزشِ «تفسیرِ المیزان» نیست. بارها گفته ام که اگر «فیلسوف باهوش بود؛ دانشمند می شد.) کارِ فلسفه «نشخوار کردن و تفسیر کردن» است و آنچه که «فلاسفه» نامیده میشوند؛ هرگز چیزی را نه کشف کرده اند و نه «اختراع».

      حذف
  37. جناب شیعه چند سال گفتید امامان و امام زاده ها معجزه دارن و دیوانه و کور و کرو .... شفا میدن
    پس چرا معصومه نتونست جلوی ورود ویروس به قم رو بگیره
    واگر شفا میدن چرا تعطیل کردید اگه حالا به داد مردم نرسند پس کی برسند
    یا فقط برای جمع آوری پول و نذورات تخصص دارند اونم برای جیب نامبارک شما

    پاسخحذف
  38. کژدم ایین شمنی که ازش صحبت میکنین بعید فکر میکنم به رقص ها و سفرهای شمن ها برای درمانگری و.. اشاره دارین.مگر نوابغ برای زندگی و نبوغ شون نیاز به آیین دارن که یک چارچوب به عنوان ایین شمنی تعریف میکنین؟خب این ایین با چه اصول و پایه هایی تعریف میشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما بهترین پرسشی که سالها انتظارش را می کشیدم را مطرح نمودید.
      زمانی که از «آیینِ شمنی» سخن میگویم؛ بسیاری از خوانندگان به نظرشان میرسد که «آیینِ شمنی» نیز مانندِ آیینهایِ دیگر مجموعه ای از «پروتوکولها» است که اگر کسی آنها را رعایت کند به «بهشت» (شمن شدن) میرسد.
      چنین آیینی در کار نیست. چنین پروتوکولهایی که قورباغه را به «اسب» تبدیل کند؛ وجود ندارد.
      قورباغه؛ «قورباغه» به دنیا می آید و اسب؛.... «اسب»....

      «شمن» .... «شمن» به دنیا می آید و با آموزش و تربیت؛ نمیتوان کسی را به مشمن» تبدیل کرد.

      «آیینِ شمنی» مختصّ شمنها است و تا جایی که میدانم بر ۵ ستون استوار است:
      ۱- شیدای شناختِ تجربی بودن.
      ۲- مدیتیشن.
      ۳- پیگیریِ مستمر.
      ۴- دیسیپلین.
      ۵- دوری جستن از «تعبیر و تفسیر» و چسبیدن به «یافته هایِ تجربی» به عنوانِ «سَنَد».

      «آیینِ شمنی» یک آیینِ «شهودی» است. در آیینِ شمنی؛ «کشف» بر اساسِ تعبیر و تفسیر و استنتاج صورت نمیگیرد بلکه ظاهراً به صورتی «ناگهانی» به «روشن شدگی» می انجامد.
      اینکه گفتم «ظاهراً» به این معنی است که «شمن» از استعدادِ «آموزش دیدن» بسیار بالا نسبت به دیگران برخوردار است (فرض کنید ۱۰۰۰ و یا هزاران بار).... به همین دلیل نیز «کشفها» نیز چنان سریع اتّفاق می افتند که به «روشن شدگیِ آنی» تعبیر میشوند.
      «ذِهنِ شمن» یک «ذهنِ پُر سرعت» است.

      امّا در رابطه با آن «رقصها».
      رقصیدن و یا نشستن به شیوهٔ بوداییها راههایِ «مدیتیشن» هستند. امّا رقصهایِ دسته جمعی برای رسانیدنِ «رقصنده ها» به درجاتِ پایینِ «مدیتیشن» و دادنِ «آرامش» به افرادِ قبیله تدوین شده اند.
      دانش آموزِ آیینِ شمنی در آغاز شاید با «رقص» و یا شیوه ایِ دیگری با دنیایِ «مدیتیشن» اشنا شود امّا پس از براه افتادن؛ رسیدن به درجه هایِ بالایِ مدیتیشن؛نیازی به این حرکان ندارد و به سرعتِ یک «بشکن زدن» اتّفاق می افتد. امّا برخی از شمنها همچنان دوست دارند که برقصند و اوج بگیرند.

      حذف
    2. نمیدانم که فیلم سینماییِ «Swordfish» را تماشا کرده اید؟ یا نَه؟ در این فیلم صحنه ای هست که یک «هَکِر» میخواهد به یک سیستم وارد شود و باید در کمترین زمان «پَسورد» را پیدا کند. این صحنه از فیلم بسیار شبیهِ «رقصِ شمنی» است.

      حذف
  39. فکر میکنم پگانیسم رو میتونیم نتیجه ی تلاش احمقها برای فهم دنیای درون شمن ها و البته روحیه سلطه گری شارلاتان ها (سیاستمدارها و واسطه های خدایان) دونست و فکر نمیکنم اگر بودا خداباور هم بود تفاوتی در پیروان بت سازش وجود داشت.شاید تنها کسی که شناخت درستی از مردم زمون خودش داشت محمد بود که با وعده بهشت و رهایی از رنج تونست خودش رو وارد بازی قدرت کنه.
    ولی با این وجود که اموزه های محمد برام مسخره بنظر میرسن (من) این مرد رو چه باشرف یا بی شرف بودن ستایش میکنم که تونست تا این حد احمق هارو و با وعده های بعد از مرگ دور هم جمع کنه و خودش به بالاترین سطح قدرت برسونه و همین الانش هم میبینیم که هستن کسانی که تو کتاب قران دنبال اثبات نظریه های انشتین میگردن.اگر ناپلون میخواست اروپا رو تصاحب کنه محمد 2 میلیارد نفر رو تونست حول محور الله دور هم جمع کنه.به نظرت کژدم این نبوغ نیست؟

    پاسخحذف
  40. نبوغ نیست.... «شارلاتانیسم» است.
    معمولاً شارلاتانها از طرفِ احمقها؛ نابغه نامیده میشوند.
    در ضمن شما در این نوشتارِ کوتاه بسیاری از مسائل را از قلم انداخته و «Shortcut» رفته اید. در دنیایِ «شناخت» چیزی به نامِ «Shortcut» وجود ندارد.
    «Shortcut» رفتن وسیله ای برای «خودفریبی» و یا «فریبِ دیگران» است.

    پاسخحذف
  41. آیین شمنی در واقع همون روند الگوی فکری نوابغ از مرحله دیدن تا مرحله ثبت کردنه.به نظرم بهترین توصیف از ذهن شمن صفت creative(خلاق) هست که شمن سعی میکنه رویاهای خودش رو به زبان های مختلف به عنوان دستاورد های علمی برای دیگران بازگو کنه.ذهن پرسرعت فقط در قیاس با ذهن های بدون کارکرد خودش رو نمایان میکنه.خیلی زیباست که بشه روند مشابه الگو های فکری شمن ها بر روی کاغذ مورد مطالعه قرار بگیره تا شاید از درون این الگو ها شکل نوین یادگیری و تدریس براساس نگاهی نوین به دنیای اطراف شکل بگیره.

    با تمام این صحبتها در رابطه با سیاست ایران زمانی که شمنی در کشور وجود نداره چه طور باید انتظار دگرگونی رو داشته باشیم؟حتی به ندرت پیش میاد مفاهیمی مثل ملی گرایی و وطن رو یک نابغه بتونه اون رو در سنین بالاتر قبول کنه چه برسه که بخواد رهبری رو بعهده بگیره.
    یکی از مزخرف ترین صحبتی که شارلاتان های ایرانی(اپوزوسیون) دارن اینه که (صبر میکنم) تا احمقها(بسیج و سپاه و..)به سمت ما بیان .احمق هایی که نهایت خواسته هاشون سرپناهی برای زندگی و هر زهر ماری برای سیرموندن هست چطور میتونن زمینه ساز دگرگونی بشن؟این صحبت ها در نهایت به وضعیت امروز ختم شده.دوراهی استمرار حکومت جهل و خرافات یا منتظر ظهور امام زمان؟ ایران این فاحشه آواره با مردمون اریایی نژاد تمام هنرش اینه که روزی زیر شرقیها روزی زیر غربیها بخوابه.

    پاسخحذف
  42. منظورتون از مدیتیشن آروم سازی اغتشاشات درونی ذهن برای باز شدن دریچه های دیدن هست؟
    در واقع پیشرفت سریع شرقی ها در خودشناسی و شناخت درون به خاطر حضور همین شمنها در گذشته شون بوده که پیشرفت پرسرعتی داشتن نه مفاهیمی مثل خداباوری یا خداناباوری. اشاره من محمد و بودایی های خداباور برای همین موضوع بود که احمق ها رو میشه با خیلی از مفاهیم در جهت خواسته های شارلاتان ها قرار داد.شاید به قول شما بشه محمد رو شارلاتان حرفه ای تر از گذشتگانش توصبف کرد.مفاهیمی مثل برتری قوم اسراییل و یهود نزد یهوه و پدر پسر و روح القدس همه میتونه در دایره این پگانیسم تعریف بشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      حدسهایتان درست است. باورهایِ یهودی و مسیحیّت نیز بر ستونهایِ باورهای «Paganism» استوار است و تافتهٔ جدا بافته ای نیستند.
      مسیح نیز فوتوکپیِ همان «هرکولیس» است که پدرش «زئوس» (خدایِ خدایان) و مادرش انسان بود (نیمه انسان - نیمه خدا).

      حذف
    2. «Paganism» آغازِ دورانِ «انحطاطِ فرهنگی» است که در نهایت به ظهورِ «ادیان» انجامید. اروپا را به آن روز انداختند (عصرِ تاریک) و ایران را به همین روزی که میبینید. در دورانِ «ساسانیان» به قاطعیّت میتوان گفت که رهبرانِ «Paganism» (مُغها) بزرگترین قدرتِ موازی با حکومت بودند.

      حذف
  43. «شمن بازی» را بگذارید کنار؛ زنگِ تفریح تمام شد.

    پیشتر گفتم که مسئلهٔ «مشهد» را جدّی بگیرید و مطمئن باشید که بسیار خطرناکتر از «قم» است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چطور کژدم ؟
      آماری از مشهد نمیدن . شما از کجا مطلع شدی

      حذف
    2. نخست اینکه آمارهایی که میدهند؛ به اندازهٔ «سِندهٔ سگ» هم ارزش ندارد.
      دوّم اینکه «مشهد» برایِ حکومتِ «شیعه گری» بسیار مهمتر از «قم» است و چه بسا مبتلایانِ مشهد را به نامِ دیگر شهرها و حتّی «قم» جا بزنند.
      سوّم اینکه:
      در بخشِ «خبرخوان» رادیو فردا با تیترِ «هفت موردِ دیگر ....» از قولِ دولتِ کویت نوشته است که ۳ نفر از شهروندانِ کویت که از مشهد بازگشته بودند؛ به بیماری کورونا مبتلا شده بودند.

      حذف
  44. https://www.radiofarda.com/a/30453273.html
    کژدم هنوز سناریو اینکه ویروس کرونا عمدا وارد چین و بعد از اون هم کشورهای زیر سلطه اش شده رو باور داری؟ این بیماری تمام مرزهای ایران به کشورهای دیگه رو بست. روز به روز فشار بیشتری به اقتصاد ایران وارد میشه.نبود امکانات درمانی و بهداشتی نهایتا به یک فاجعه انسانی تمام عیار قراره تبدیل بشه.آیا پیشبینی میکنید تعداد کشته ها تا سال آینده در صورت نبود راه درمان به اعداد میلیونی برسه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نَه. من این سناریو را قبول ندارم. زیرا چنین کاری یعنی: «اعلامِ جنگِ بیولوژیک» بر علیهِ چین و بویژه «غیر نظامیان». اگر چنین اتّفاقی افتاده بود الآن در جنگِ جهانی سوّم «آفتاب بالانس» میزدیم.

      حذف
    2. در رابطه با آمار و ارقامی که کاناداییها میدهند؛ در این مدّت کوتاه تعدادِ مبتلایان در ایران ۱۸ هزار نفر است. اگر حتّی نصفِ این آمار درست باشد؛ در ۲ ماهِ آینده با سونامیِ بیماری روبرو خواهیم بود. همین رقم کافی است که بگوییم: کار از کار گذشته است. امّا اینکه تعدادِ جانباختگان به میلیونها برسد نمیتوان نظر داد. امّا تعدادِ کسانی که ظاهراً بهبود یافته اند امّا سیستمِ تنفّسی آنها به درجاتِ گوناگون آسیب دیده است میتواند به میلیونها نفر برسد. به همین خاطر باید تعدادِ خانواده هایی که فرو میپاشند را نیز رقم بسیار بالایی دانست.

      حذف
  45. به نظرت این کرونایی شدن مسئولین جمهوری اسلامی واقعیه یا یه دارن طبق معمول دروغ میگن؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر به «دَرَک» واصل شدند؛ درست است. اگر زنده ماندند دروغ.

      حذف
  46. دیدار پرزیدنت ترامپ از هند خیلی خیلی مهم است...بعد از نابودی اقتصاد چین توسط آمریکا....آمریکا آماده میشود که هند را جایگزین چین کند...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اقتصادِ چین هنوز بسیار دور از فروپاشی است.
      دیدارِ کنونیِ ترامپ از هند ادامهٔ دیدارِ «مودی» از کاخ سفید است. «مودی» در دیدارِ قبلی بسیار هیجانزده بود. امّا ناگهان بادش خوابید. ترامپ میخواهد «مودی» را دوباره باد کُند.

      حذف
  47. https://youtu.be/65xLByzT1l0

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. https://kajdoum1.blogspot.com/2012/05/blog-post.html

      «واقعیتهایِ موجود و تاریخی» در پاسخ به «تخیّلاتِ انیمیشنی»

      حذف
    2. جناب کژدم و چه چه قدر جالب و پرمحتواست مضمون جنگ در ادامه صلح و صلح در ادامه جنگ...اما اینجا خواستم نکته ای را که به ذهنم رسید و در مخالفت با نظر شما هست عنوان کنم و اینکه این ویروس کورنا می تواند به عنوان یک نقطه ضعف رفتاری در میان چینیها(مثلا نوع خورد و خوراک)مورد استفاده امریکاییها قرار گرفته باشد و در راستای تضعیف اقتصاد و حتی با توجه به ارتباطات مویرگی(یادمان نرود به عنوان مثال فرضیه چینیهایی که بدون پاسپورت برای حمل دلار به داخل ایران)چین با کشورهای مستعمره خود می تواند برای تحت شعاع قرار دادن منطقه نفوذ مورد استفاده قرار گرفته باشد...باید به این فرضیه هم فکر کرد...و اگکر این چنین باشد عجب برنامه ریزی استراتژیکی شده است...ببخشید اگر من هم دچار سندرم دایی جان ناپلئونی شده ام...با تشکر

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      مسئله این نیست که شما «دایی جان ناپلئونی» شده اید. بلکه مسئله این است که اگر بخواهید یک نظریّهٔ استخواندار ارائه دهید؛ باید اجزایِ آن سندیّت داشته باشند. فرقِ نظریّه هایِ فلسفی با نظریّه هایِ علمی نیز در همین نکته نهفته است. دقیقاً همین نکتهٔ مهم است که فلسفه را به «بافتنی» تبدیل میکند. دقیقاً همین نکتهٔ مهمّ است که «روانشناسی» را از حیطهٔ «دانش» خارج میکند و تا حدّ «بافتنیها» فرو میکاهد.
      حتّی اگر اجزایِ یک نظریّه بر اساسِ «مستندات» نباشد؛ حدّ اقل باید «شواهدیِ انکار ناپذیر» را به کار گیرد. در چنین صورتی آن نظریّه میتواند تا حدودی «وزن» پیدا کند.

      حذف
  48. به طورِ اجباری امّا بسیار دیر هنگام؛ شهرِ «رضا اسهال استفراغیِ شفا دهنده» را از زیرِ سایه هایِ پنهانکاری بیرون آوردند.

    https://tinyurl.com/udlooak

    به نظرِ من تعدادِ اوباشانِ حزبلبلی مبتلا به «ویروس طلایی» به شدّت بالا خواهد بود.
    از نزدیک شدن به این اوباشان خودداری کنید. زیرا این اوباشان چنان از «دگر اندیشان» نفرت دارند که اگر مرگِ خود را حتمی ببینند؛ تلاش خواهند کرد که بیماری را در میانِ «دگر اندیشان» انتشار دهند.

    پاسخحذف
  49. بیمارستان شریعتی مشهد برای بستری مبتلایان به کرونا تخلیه شد

    مسوول ارتباطات رسانه‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد:
    🔹تخلیه بیمارستان شریعتی مشهد و آماده سازی این بیمارستان برای بستری مبتلایان به کرونا در شرایط حاد احتمالی، انجام شد.

    پاسخحذف
  50. آیا این مردم لیاقت بهتر از شرایط حاضر رو دارند؟

    https://www.instagram.com/p/B9BhVmAFdM1/?igshid=f67v2tp5uyfa

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مسئله اصلاً داشتنِ «حقّ» و یا داشتنِ «لیاقت» نیست.
      در شرایطی هستیم که تَر و خشک با هم در حالِ سوختن هستند.

      حذف
  51. کژدم چرا همیشه افکار شما تو همه مباحث نو و جدید هست ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ۱- بستگی به این دارد که دوبین را کجا و در چه زاویه ای قرار بدهی؟
      ۲- آیا میخواهی «نگاه کنی؟» یا اینکه میخواهی «ببینی»؟
      ۳- اگر میخواهی «ببینی»؛ از دوربینِ دیگران استفاده نکن.

      حذف
    2. خوانندگان گرامی

      دیروز خبری منتشر شد که آمریکاییها و چینیها استفاده از ۲ نوع داروی «آمریکایی» و «چینی» بر رویِ بیمارانِ مبتلا به «ویروس طلایی» را آغاز کردند. به این خبر امیدی نبندید. زیرا هر ۲ تجربه شکست خواهند خورد.

      حذف
    3. کژدم اگر هم بر فرض شکست نخورند تا ساخت همگانی این ویروس چند ماه طول میکشه و اینکه کی بدست ایران برسه و حتی بعید فکر میکنم راه درمان این ویروس قرار باشه رایگان در اختیار کسی قرار بگیره.

      حذف
  52. تا کنون تنها اطّلاعاتی که در رابطه با «ویروس طلایی» انتشار یافته است مربوط به «علایم بالینی» و گزارشهایِ سراسر دروغ در رابطه با تعداد مبتلایان است.
    امّا تقریباً هیچ خبری در رابطه با تعدادِ «بهبود یافتگان» و اینکه «عوارض ماندگار» در بهبود یافتگان چه ها هستند؛ منتشر نشده است و یا اینکه من ندیده ام.
    آیا در میان خوانندگان کسی هست که در این رابطه اطّلاعاتی داشته باشد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم عزیز
      WHO اطلاعات را تا موقعی که کار از کار گذشته باشد محرمانه کرده‌ است وگرنه باید چیزی بیرون می‌آمد. فعلا با توجه به این دو منبع:

      https://bestpractice.bmj.com/topics/en-gb/3000168/complications

      http://rc.rcjournal.com/content/61/5/689

      این نتایج به دنبال نارسایی حاد تنفسی به دست می‌آید(عوارض دیررس با کنار گذاشتن مرگ حین بستری):
      -حدود ۶ درصد مرگ در ۵ سال پس از ترخیص ناشی از نارسایی حاد تنفسی.
      -حدود ۹ درصد اختلال استرس بعد از تروما (وحشت حاصل ناشی از به یاد آوردن خاطرات بیماری و دوران بستری) در ۵ سال اول بعد از ترخیص.
      -کاهش ۲۵ درصدی توانایی فعالیت بدنی در ۲۰ افراد بستری در ۵ سال اول بعد ترخیص.
      -حدود ۹ درصد اختلال شناخت بصورت نقص حافظه و کاهش سرعت تفکر در ۲ سال اول بعد از ترخیص.

      توجه کنید به دلیل موجود نبودن هیچگونه منبع قابل اعتماد نتایج دو منبع بالا را با هم ترکیب کردم که کار علمی نیست ولی فعلا مجبوریم.

      از عوارض منبع اول باید سکته قلبی و نارسایی کلیه و سقط جنین را اضافه کرد که در منبع دوم چیزی در باره آن گفته نشده است. شوک سپتیک اگر کسی را نکشد میتواند نارسایی کبد و کلیه بدهد. بقیه موارد عمدتا مرگ می‌دهند و کسی اگر در رود بدون عارضه بعدی زنده می‌ماند. به هر حال این بیماری حسابی میتواند زنده مانده‌ها را بعد بستری تا ۵ سال بکشد یا از کار افتاده کند.

      حذف
  53. با اینکه «سعید قاسمی نژاد» (تیزهوش خان) سالها است که در یکی از «اندیشکده»هایِ مشهورِ آمریکا استخدام شده است و انبوهی از اطّلاعاتهای محرمانه و فوق محرمانه در زیرِ دست و بالش هستند؛ هنوز در حدّ «آبدارچی» باقی مانده و «رشدِ فکری» نکرده و فقط بخشی از مجموعهٔ گزارشها را «نشخوار» میکند و بخشهای دیگر را «اصلاً» نمی بیند.

    https://tinyurl.com/sar668p



    پاسخحذف
  54. در ایران فقط جایِ Pazuzu خالی بود که او هَم میخواهد بیاید:

    (محمدتقی منوچهری، رییس سازمان جهاد کشاورزی، استان بوشهر گفت تعداد ملخ‌های مهاجم به این استان سه برابر سال گذشته است.

    خبرگزاری ایسنا روز پنجشنبه هشتم اسفند گزارش داد منوچهری گفته است مبارزه با هجوم ملخ‌ها در اولویت سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر قرار دارد.

    منوچهری همچنین هشدار داد استان بوشهر یکی از کانون‌های ورود این ملخ‌ها به کشور است و «در صورت عدم مبارزه جدی، گستره هجوم ملخ‌ها به سایر استان‌ها نیز کشیده می‌شود».)

    (منبع: ایران اینترنشنال به نقل از ایسنا)

    پاسخحذف
  55. تعدادِ مراجعهٔ اوباشانِ اطّلاعاتی به این وبلاگ در ۲ روزِ اخیر از ۳۰۰ مراجعه در روز به ۲۵ مراجعه اُفت کرده است. گویا اوضاعِ اوباشانِ «ساعتی ۱۰۰۰ تومانی» نیز خراب شده است.

    پاسخحذف
  56. این اوباشانی که میگی از آی‌پی مشخص استفاده میکنن؟ یا نه هر کسی در یه هفته زیاد به وبلاگت سر بزنه اطلاعاتی هستش؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ربطی به IP مشخّص ندارد. این اوباشان تعدادِ زیادی IP زیرِ دست و بالشان هست. به تعدادِ زیادِ مراجعاتِ هفتگی و یا روزانه نیز ربطی ندارد.

      حذف
  57. کژدم فکر نمی کردی چین با وری که برای خودش کنده ترامپ دفن می کنه
    علاقه مند برنی سندرز

    پاسخحذف
  58. علاقه مند سندرز
    گور رو خوب تایپ نکردم

    پاسخحذف
  59. کژدم هر وقت درباره خامنه ای حرف میزنه این اوباشان سر و کله شون پیدا میشه.

    پاسخحذف
  60. وبلاگ رو به Discord انتقال بده

    پاسخحذف
  61. به نظرت داستان ترکیه با سوریه و روسیه به کجا میرسه؟ احتمال جنگ هستش؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. داستان فقط سوریه و روسیه و ترکیه نیست. رژیمِ شیعی را از قلم انداخته اید.
      این جنگ شدیدتر خواهد شد. در این جنگ از هر طرف کشته شود؛ به نفع ایران است. دعا کنید که تعدادِ کشته ها و زخمیها و معلولین و موجیهای هر چهار طرف نجومی بشود.

      حذف
  62. فکر میکنم که حدسم در رابطه با شیوعِ گستردهٔ «ویروس طلایی» در میانِ بیشرفهایِ حزبلبلی و مذهبیهایِ احمق و خانواده هایشان بسیار شدید است. بزودی به دار و دستهٔ نزدیکانِ انگلِ فرزانه نیز خواهد رسید. دلیلِ رُشدِ منفیِ کلیکهایِ اوباشانِ «ساعتی هزار تومان» به این وبلاگ نیز همین است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فایل صوتی یک مسوول بهداشتی در اصفهان درباره وضع ۴ روز پیش در این شهر. چیزی در باره مشهد هم پروند :

      https://twitter.com/shahidhqs/status/1232683910322102274

      حذف
    2. خوکچه گرامی
      به نظر میرسد که این فایل صوتی ساختگی است. بدین معنی که به طورِ عمدی تولید شده است.
      وجودِ «پژواک» در این فایلِ صوتی مشکوک است و به فایلهایِ صوتیِ «روضه خوانها» شباهت دارد.

      حذف
    3. البته این فایلی که در لینک هست ناقصه. در فایل کامل در انتها میگه لطفا صدای من رو ضبط و پخش نکنید. به همین دلیل برای عدم افشای هویت فرد، عمدا با نرم افزار صدا رو تغییر دادن. با توجه به محتوای صحبت به نظر میرسه فایل صوتی واقعی باشه.

      حذف
    4. فایل ناقص نیست. بلکه به قطعاتِ کوچک تبدیل شده و به صورتِ سریالی میتوانید همه را گوش کنید. نیازی به تغییرِ صدا نیز وجود ندارد زیرا مشخّص است که ظاهراِ چه کسی ریاست نشست را و در کجا به عهده دارد.
      در اینگونه نشستها معمولاً حوزهٔ وظایفِ تیمهایِ پزشکی و بیمارستانها را تعیین میکنند. نه اینکه دربارهٔ «زنجان» و «اردبیل» و «گیلان» حرف میزنند آنهم با آماری که کونِ خر را پاره میکند. همهٔ سخنِ سخنران؛ فقط این بود که وضعیّت خیلی خراب است.
      اگر این آمار درست باشند الآن باید بیش از ۲ میلیون نفر آلوده شده باشند.

      حذف
    5. متاسفانه فایل مشکوکه و احتمالا ساختگی باشه. سوال و جواب و دستور العملی هم رد و بدل نشد. عذر خواهی میکنم، این فایل ظاهرا مشکل داره.

      حذف
  63. کژدم با درکی من از این حکومت دارم بزودی بیماران مبتلا به کرونا رو اعدام صحرایی میکنن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درک شما اشتباه است. بیشترِ بیماران از همین اوباشانِ حزبلبلی هستند.

      حذف
  64. پس از مدّتها انکار و ایجادِ فضا برایِ حدس و گمانهایِ بسیار منفی در رابطه با دروغگویی و پنهانکاریِ رژیم در رابطه با شدّت شیوعِ «ویروس طلایی». رژیم اکنون پروژهٔ جدیدی را در سر می پروراند تا بوسیلهٔ آن بتواند به دور زدنِ تحریمها بپردازد.
    اعلامِ رسمیِ این امر که در روزهایِ آینده آمارِ شیوعِ بیماریِ کورونا «جَهِشی» خواهد بود یک پروژه است.
    امّا نتیجهٔ عکس خواهد داد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در راستایِ این پروژه؛ تعدادی فایل صوتی به عنوانِ افشاگری بیرون می آیند که با دادنِ آمارِ نجومی از شدّتِ مرگ و میر و تعدادِ نجومیِ مبتلایان سخن میگویند. برخی از رسانه های فارسی زبان نیز که به دنبالِ «جنجالهایِ خبری» هستند از اینگونه «افشاگریهایِ قلّابی» استقبال میکنند.

      حذف
  65. سلام کژدم به نظر میاد اردوغان عثمانلی ریده به خودش و با همه عرعر کردنها کونش توسط روسیه و سوریه دریده شد و مثل تمام کونی های عالم دست به ضریح کیر آمریکا و ناتو بسته و فعلا ترامپ هم به کیرش نیست. بد جوری باید تقاص عوعو در برابر آمریکا با خرید s-400 وبهای نافرمانی از ترامپ را باید با خدا خافظی از زندگی در بهشت تحت حمایت غرب و ناتو را به لقای زندگی و تطبیق با جهنم خاورمیانه و کیر لیسی پوتین همانند صدام و قذافی رابا جان بخرد .

    پاسخحذف
  66. اولویّتهایِ رژیمِ شیعی هرگز آبادانی و یا جلوگیری از ویرانیِ ایران نبوده است و هنوز هم در به همان پاشنه میچرخد و اولویّتهایِ رژیم لبنان و یمن و عراق و سوریه هستند. این اولویّتها به «پول» نیاز دارند و آنچه برایِ رژیم در این شرایط مهمّ است «پول در آوردن» برایِ ادامهٔ پروژه هایِ اصلی (اولویّتها) میباشد. مسئلهٔ شیوعِ «ویروس طلایی» میتواند منبع در آمدهایِ هنگفت برایِ سپاه پاچاهارداران باشد.
    جذبِ کمکهایِ بین المللی نیز میتواند به خاطرِ در انحصار گرفته شدن از طرفِ اوباشانِ نظامی امنیّتی نیز منبعِ درآمدهایِ صدها هزار میلیاردی خواهد بود.
    از سوی دیگر پروازهایِ شرکتِ ماهان به چین نشان میدهد که کاسه ای زیرِ نیمکاسه است که هنوز مشخّص نیست. امّا اپوزیسیونچیها فقط بر رویِ «انتقالِ بیماری» از چین به ایران تکیه میکنند و به پشتِ ماجرا فکر نمیکنند که چرا «ماهان» پروازهایش را به «انتقالِ بیماری» ترجیح داد؟ اهمیّتِ این پروازها در چه بود؟
    آیا رژیمِ شیعی از طرفِ چین مجاب شد که کار از کار گذشته است و چین در بحران فرو خواهد رفت ولی میتوان این بحران را «بین المللی» نمود؟ آیا «ماهان» در حالِ «انتقالِ ویروس» به ایران و انتشارِ آن از طریقِ «مسافرتهای خارجی» بود؟
    اگر سرانِ رژیمِ شیعی در رابطه با انتشارِ «ویروسِ طلایی» در سطح بین المللی دست ندارند؛ چگونه است که اینهمه مقاماتِ حکومتی به ویروس آلوده شده اند؟ آیا فقط به خاطرِ داشتنِ روابط «هزار فامیلی» است؟ و یا اینکه عدّه ای خاص در میانِ این «هزار فامیلها» به طورِ مستقیم درگیرِ «انتشار» هستند و خود نیز در این میان آلوده شده اند؟

    پرسش آخر اینکه:
    چرا مرکزِ اصلیِ و نخستینِ انتشارِ ویروس یک «ترمینالِ مهمّ منطقه ای» (قم) است؟

    پاسخحذف
  67. کژدم ؛ کمکهای بین المللی صرفا شامل وسایل هست و نه پول نقد .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وسایل را میفروشند به پول تبدیل میشه. مگر «زلزلهٔ منجیل» یادتان رفته و یا سِنّتان قدّ نمیدهد؟ تمامی کمکهای بین المللی و صلیب سرخ را بیشرفهایِ حزب اللهی در بازا میفروختند؟ یادتان نیست؟
      در زمان جنگِ ۸ ساله؛ «سُرنگ» و «آنتی بیوتیک» و «سوزن و نخ بخیه» با کامیونش ناپدید میشد.
      این بیشرفها را یا نمیشناسید و یا خودتان را به آنراه زده اید و یا اینکه مغزتان ضربه خورده و تاب برداشته.
      امّا من بسیار خوب یادم هست و این بیشرفها را خوب میشناسم.

      حذف
    2. مهم دلار هست . مگه این وسایل رو بفروشند در داخل کسی بهشون دلار میده . ریال که بدردشون نمیخوره . ریال تا دلت بخواد دارن

      حذف
    3. احتمال آخر درست بود. «تاب برداشته».

      حذف
  68. كژدم سناريو ساخت و گسترش كرونا توسط گلوباليست ها وجود داره؟چين تونسته با كرونا تمام اعتراضات هنگ كنگ رو بخوابونه. سقوط سهام شركت هاي خصوصي ميتونه كمك بسيار بزرگي به حزب حاكم چين كنه.ايران ميتونه از اين فضا براي گسترش فناوري هسته اي و ذخيره مالي براي ساكت كردن فقيرها استفاده كنه. به نظر من بر خلاف صحبتتون كه ميگين جمهوري اسلامي به سوريه و يمن و ...فكر ميكنه من معتقدم اين حكومت خطر سقوط رو احساس ميكنه و چون درب هاي مذاكره با شروط امريكا بسته شده ميخواد با كمك گلوباليستها درب هاي مذاكره رو با ازمايش هسته اي باز كنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حکومتِ چین ظاهراً با گلوبالیستها همداستان است. زیرا گلوبالیسم بود که چین را از زندگی در «خوکدانی» به اینجا رسانید. امّا چین اهدافِ خود را دنبال میکند و میخواهد رهبریِ حکومت جهانی را بدست گیرد. لذا گلوبالیستهایِ غرب با چین زاویه پیدا کرده اند. امّا به خاطر پیوستگیها و وابستگیهایِ سیاسی و اقتصادی نمیتوانند حرکتِ رادیکالی در برابرِ چین انجام دهند. تحقیرِ «اوباما» در فرودگاهِ چین نشانه ای از ناتوانیِ گلوبالیستهایِ غرب بود.
      امّا در این رابطهٔ مشخّص؛ نمیتوان «عوارض جانبیِ شیوع بیماری» را به عنوانِ «اهداف» تعریف نمود. زیرا اقتصادِ چین به شدّت آسیب دیده است و ترمیمِ آن زمان خواهد بُرد. لذا کسانی که هنگ کنگ را پیروزی در سایهٔ شیوعِ کرونا برایِ چین به حساب می آورند؛ پایِ تحلیلشان می لنگد. زیرا نمیتوانند پاسخ دهند که اگر این کار عمدی بوده است؛ «ضررها» را در کجایِ تحلیلهایشان جا بدهند؟
      مسئلهٔ «هنگ کنگ» نیز ریشه دارتر از آن است که بتوان خاموشی موقّتِ اعتراضات را پایانِ ماجرا انگاشت. زیرا آمریکا در زیرِ سایهٔ ترامپ از «گلوبالیسم» فاصله گرفته و این روند هر روزه شدیدتر میشود و از هنگ کنگ به عنوانِ نقطهٔ فشار استفاده خواهد کرد.
      در رابطه با «ذخیرهٔ مالی» گفتید .... این ذخیرهٔ مالی برایِ ساکت کردنِ فقرا کجاست؟
      زیاد مجذوبِ نظریه هایِ ناپختهٔ «توطئه» نشوید.
      همه جایِ سخنانِ شما می لنگد.

      حذف
  69. با درود. بعضی سایت ها نوشته اند چون چین قافیه را به امریکا باخته میبیند و آینده خوبی در جنگ اقتصادی برای خودش متصور نیست سعی دارد که ویروس تا جای ممکن در جهان گسترش دهد تا همه اقتصادشان خراب شود. ولی باید به این نکته توجه کرد که آسیب به اقتصاد جهان خارج چین باعث تشدید بحران اقتصادی خود چین هم میشود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چین خیلی چیزها برایِ از دست دادن دارد. لذا چنین کاری نمیکند. امّا اوباشانِ حاکم بر ایران چیزی برایشان نمانده است که از دست بدهند. آنچه که نیز ادّعا میکنند که دارند؛ روز بروز به وبالِ گردن تبدیل میشود. لذا رژیمِ شیعیِ حاکم بر ایران این پتانسیل را دارد که چنین کاری بکند.

      حذف
    2. به عنوانِ مثال:
      حکومتِ چین در قاچاقِ موادّ مخدّرِ صنعتیِ ساختِ چین به آمریکا دست دارد و اینکار را با کمک کردن به مافیایِ چین انجام میدهد. چه بسا هواپیمایی ماهان در ماههایِ اخیر در حالِ وارداتِ موادّ مخدّر از چین برایِ فروش در اروپا بوده است تا مخارجِ اوباشانِ یمنی و لبنانی و فلسطینی و عراقی و سوری را تأمین کند.(یک احتمالِ دیگر).
      این فقط یک احتمال است. امّا اگر به این مسئله که رژیم در تنگنایِ مالی قرار دارد و دارایِ عقاید «تکفیری» است؛ به این احتمال جان میبخشد و درجهٔ آنرا بالا میبرد. امّا همچنان فقط یک احتمال است تا اینکه در جایی دستشان رو شود و مستند گردیده و به «یقین» تبدیل شود.

      حذف
  70. ارزیابی مفید از وضعیت همه گیری کرونا در کشورها. متاسفانه هنوز در مورد روش درمانی چیز به درد بخوری درز نکرده است.
    https://www.youtube.com/watch?v=5rOTz9duXwo

    پاسخحذف
  71. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DKpoYxYq2FZM&ved=2ahUKEwjU3Iuq-ffnAhWuzMQBHRPHAGcQFjAAegQIBRAB&usg=AOvVaw3kUJzIjQJOIb73wtDf7mVs

    پاسخحذف
  72. نگاهی به سوریه:
    همانگونه که حتماً در خبرها خوانده اید؛ درگیریها در رابطه با «ادلب» شدّت گرفته و سپاه پاچاهارداران و اوباشانِ لبنانی و عراقی و افغانی اَش ضرباتِ سنگینی خورده اند و قدرتِ پاسخگویی نیز ندارند. یکی از یگانهایِ ۱۰۰۰ نفرهٔ نیروهایِ به اصطلاح ویژهٔ کماندویی حزب الله لبنان معروف با «رادوان» متلاشی شده و به همراهِ باقی مزدورانِ رژیمِ شیعی از مواضعِ خود در «سراقب» فرار کرده اند.
    تقاضایِ استقرارِ سیستمِ «پاتریوت» از آمریکا توسط ترکهای عثمانی نشان میدهد که نبردهایِ شدیدی در پیش هستند و هزینه هایِ سنگینی بر رویِ دستِ «انگل فرزانه» خواهند گذاشت؛ هزینه هایی که مانندِ هزینه هایِ میلیارد دلاریِ قبلی به چاهِ مستراح ریخته میشوند تا بتوانند «مهدی» را از چاه بیرون بکشند. رویایی که هرگز تعبیر نخواهد شد.

    پاسخحذف
  73. الگوریتمی که برایِ «آمارهایِ دروغینِ رژیم» در رابطه با شیوعِ «ویروس طلایی» و تعدادِ مبتلایان و تعدادِ جانباختگان تدوین شده است؛ در شرایط کنونی هدفش این است که تناسبِ میانِ مبتلایان و درگذشتگان را به استانداردهایِ بین المللی برساند تا بگوید که ناتوان نیست. این استانداردها که بر اساسِ دروغهایِ دولتِ چین تدوین شده است؛ میزانِ تلفات را میانِ ۲٪ تا ۳٪ از مبتلایان برآورد میکند.
    در ویدیویی که «خوکچه» فرستاده است (در بالا)؛ یک پزشکِ انگلیسی از ۱۴٪ تلفات سخن میگوید که با آمارهایِ دروغینِ رژیمِ شیعی همخوانی دارد.
    نتیجه اینکه:
    به این آمارها و استانداردها بشاشید بروند. زیرا بر اساسِ دروغ بنا شده و ارزشی ندارند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رژیمِ شیعی با بالا بردنِ مهندسی شدهٔ تعدادِ مبتلایان و درگذشتگان؛ اکنون به ۵.۴٪ تلفات رسیده است که با آمارهایِ دروغینِ بعدی به ۲.۵٪ خواهد رسید.

      حذف
  74. https://m.youtube.com/watch?v=KpoYxYq2FZM

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این ویدیو را یکی از خوانندگان قبلاً فرستاده بودند که منتشر شد. تکرارِ انتشار نیز ایرادی ندارد. گویا این ویدیو جلب توجّه زیادی کرده است. اینکه انگل فرزانه نیز به ویروس طلایی مبتلا شده باشد؛ تعجّبی ندارد. زیرا همهٔ اوباشانِ اطرافش با «چینیها» در حالِ جفتگیری هستند.
      امّا پرسش باید این باشد که در صورتِ «مُردار شدنِ دیّوسِ فرزانه» چه خواهد شد؟
      آیا در این رابطه فکر کرده اید؟ اگر فکر نکرده اید .... دوربینهایتان را در آن زاویه قرار دهید.

      حذف
  75. ۲ فروند جنگندهٔ سوری توسط ارتش ترکهای عثمانی سرنگون شدند.
    آیا این جنگ؛ «چالدرانِ دوّم» برایِ شیعیانِ صفوی مسلک خواهد بود؟

    پاسخحذف
  76. فعلا که ایران گفته پایگاه هامون رو نزنید و ما نمیخواهیم به شما آسیبی برسونیم:)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مسئله این نیست که رژیمِ شیعی چه گفته است؟ مسئله این است که چرا به شکلِ «نامهٔ سرگشاده» این مسئله مطرح کرده است؟ معمولاً مخاطبِ «نامهٔ سرگشاده» حکومتها نیستند ... بلکه نوعی از «دیپلماسی عمومی» به شمار می رود.

      حذف
  77. یک پرسشِ بسیار مهمّ:
    شاید برای نخستین بار این پرسش مطرح میشود:

    (آیا «ویروس طلایی» میتواند به جنگِ «یمن» پایان دهد؟)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امارات استارتش زد

      حذف
    2. امارات حقّش هست. هم از توبره میخوره و هم از آخور.

      حذف