۱۳۹۸ بهمن ۱۶, چهارشنبه

تحریمِ گستردهٔ نمایشِ خیمه شب بازیِ انتخابات

وظیفهٔ «ایرانیان» در نمایشهایِ خیمه شب بازیِ انتخابات؛ تحریمِ گستردهٔ این نمایشهاست.

شرکت در انتخابات  یعنی: تأییدِ کشتارِ آبان ماه که به دستورِ مستقیمِ  «انگلِ فرزانه» انجام گرفت.
شرکت در انتخابات یعنی: تأییدِ سرنگونیِ عمدیِ هواپیمایِ مسافربری و قتل عامِ مسافرین.
شرکت در انتخابات یعنی: خیانت به آیندهٔ ایران و نسلهایِ بعدی.
شرکت در انتخابات یعنی: موافقت با ادامهٔ غارت و چپاول و فساد.
شرکت در انتخابات یعنی: تأییدِ ادامهٔ شکنجه و تجاوزِ جنسی به زندانیانِ سیاسی. 

وظیفهٔ ایرانیان فقط با عدمِ شرکت در خیمه شب بازیِ انتخاباتِ تمام نمیشود. بلکه باید مزدوران و خائنین را که در این نمایش شرکت میکنند را  با تصویر برداری مستند کنند. تا در آینده به سزایِ اعمالِ خائنانهٔ خود برسند.
وظیفهٔ ایرانیان حتّی با تصویر برداری نیز پایان نمیپذیرد. بلکه باید به اوباشانی که در این نمایش شرکت خواهند کرد هشدار دهند که آیندهٔ آنها به شدّت به خطر خواهد افتاد.

کژدم

۷۱ نظر:

  1. این مردم همچنان رای میدهند چون فکر میکنند منافع انان در همین رای دادن هست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم گرامی درود.
      من در سایتهای انگلیسی زبان می بینم که مقامات و کارشناسان اروپایی و آمریکایی از قدیم تا به حال کیگویند چند مسلمانان و حزب الله آتشین مزاج هستند برای غارت کشورشان و در امان ماندن از بمبهایشان باید با مسلمین کنار بیاییند و باج بدهند و حکومتهای اسلامی ذا حفظ کنند.

      من چند وقتی به فکر افتادم تبلیغ کنم گروه های سکولار و مای گرا نیز در اروپا و جهان مثل مسلمین علیه اروپاییذها و آمریکایی ها بمب گذاری و ترور انجام دهند تا آنان همانطور که به ملاها و مسلمین باج میدهند مجبور شوند به سکولارها و ملی گراها باج دهند!!

      حذف
    2. من (کژدم) فکر میکنم که شما برایِ رژیمِ شیعی کار میکنید و چنین پیشنهادهایی فقط در لابراتوارهایِ وزارتِ اطّلاعات و اطّلاعاتِ سپاه تولید میشوند.
      تنها کسانی نیز که میتوانند در اروپا بمب گذاری کنند نیز رژیمِ انگلِ فرزانه و مزدورانِ لبنانی رژیم هستند تا به اسمِ «مبارزینِ ضدّ رژیم» چاپ بزنند.

      پیشنهادِ من (کژدم) این است که در تظاهراتها حتماً شعارهایی از قبیلِ:

      «رهبر جنایت میکند .... مِرکِل حمایت میکند»
      «رهبر جنایت میکند .... ماکرون حمایت میکند»
      «رهبر جنایت میکند انگلیس حمایت میکند»

      و
      ......
      .......

      را به درونِ تظاهراتها ببرید.
      اروپاییها حتماً پیغام را میگیرند.

      حذف
  2. از کجا می خواد ثابت شه که مردم شرکت نکردن؟
    رژیم بسیجیاشو میریزه بیرون بعد میگه انتخابات پرشور برگزار شد
    صدا و سیما و کل امکانات کشور دست این اوباشانه متاسفانه!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مگر قرار است که برایِ دیگران ثابت شود؟
      همینقدر که اوباشانِ پاچاهاردار و بسیجی ببینند که وضعیّت خراب است؛ ریزشها برای نجاتِ زندگیِ کثیف و جانِ بی مقدارشان شروع خواهد شد.

      حذف
  3. پس از مُردار شدنِ «حاجی بادمجان» و وعدهٔ «انتقامِ سخت»؛ گفتم که «انتقامِ سخت» تبدیل به ماجراهایِ «Pat and Mat» خواهد شد. دیدیم که چنین شد. بیش از ۸۰٪ موشکهایِ «نقطه زن» شان به هدف نرسیدند و در تهران نیز به پایِ خودشان شلّیک کرده و یک آبروریزیِ بین المللی بدست آوردند.

    مراسمِ سالگردِ خیانتِ ملّیِ ۲۲ بهمن نیز به صورتِ حیرت انگیزی به یک «کُمدی» تبدیل شده و همگان به آن خواهند خندید و خیمه شب بازیِ انتخابات نیز به مسخره ترین وجه برگزار خواهد شد و بی آبرویی دیگری را برایِ رژیمِ «شیعیانِ شنیعه» خواهد خرید.
    حتماً این ۲ ماجرا را دنبال کنید و مطمئن باشید که از خنده روده بُر خواهید شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم به عنوان یک شکارچی خوب رفتارجونورهای جمهوری اسلامی رو تجزیه و تحلیل می کنی
      زنده باد

      حذف
    2. جناب اینجا پاتوق نیست .

      حذف
    3. احسنت به این پیش بینی... مراسم 22 بهمن یک بی آبرویی تمام عیار برای رژیم انگل ها بود.

      حذف
  4. سلام کژدم
    به نظرم درخواست از مردم برای تحریم انتخابات آب در هاون کوبیدن است. این مردم همان قیام کنندگان آبان هستند که در مراسم تشییع سردار سلیمانی شرکت کردند. همان خوزستانی و همان کرمانی انقلابی هستند . باورکن الانمردم شور و التهابی دارند برای انتخابات که مپرس و مبین
    و 10 درصد از واجدین شرایط رای نخواهند داد . مردم توجیهی برای شرکت دارند . بهانه استخدام و تبدیل وضعیت شان انتتخاب بین بد و بدتر و تعصب فامیلی و قومی و.... لذا تا شیشه عمر رژیم از هم پاشیده نشود توسط نیروی خارجی نه . و مردم چنان با همدیگر سر دیدن جشن 80 سالگی نظام با هم شرط بندی میکنند . به نظرم این آخوندها هیچ چیزی را بلد نباشند روانشناسان رفتار جمعی این مردم هستند و باید بعدها تمام تکنیکها و تاکتیکها و اصول را باید بصورت مدون و آکادمیک تدریس کرد . فوقالعاده اند. mole

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ارتباط هزار ساله مستقیم با تولد،زندگی و مرگ مردم،ازآخوندهاروانشناسان اجتماعی فوق العاده ساخته است.

      حذف
    2. گویا این نظریّهٔ مزخرف و بی پایه که: «آخوندها روانشناسانِ اجتماعی هستند» را برخی از «احمقها» مانندِ «بهرامِ مشیری» با موعظه هایِ خود در مغزِ بسیاری از «احمقها از نوعِ دیگر» کاشته اند و به همین دلیل است که این جمله به صورتِ یک باورِ عمومی در آمده است و به همین دلیل بسیار شنیده میشود.

      آخوندها و کشیشها و یا خاخامها و «گورو ها»؛ هیچکدامشان روانشناسانِ اجتماعی نیستند.
      همهٔ این انگلها از پدیدهٔ ساده استفاده میکنند و آن پدیدهٔ ساده و احمقانه همان چیزی است که به آن «ایمان مذهبی» و یا «اعتقادِ مذهبی» نام نهاده اید.
      «ایمان و اعتقادِ مذهبی» نتیجهٔ سالیانِ درازِ «هیپنوتیزمِ مداوم» است که از زمانِ تولّد تا مرگ؛ نَه به صورتِ «روزانه» و یا «هفتگی»؛ بلکه به صورتِ «لحظه به لحظه» در مغزِ «انسان سانها» کاشته میشود و آنها را به صورتِ «کبوترِ جَلد» و یا «عروسکِ خیمه شب بازی» در می آورد.
      آنهایی که ارادهٔ شخصی ندارند (یعنی بی وجود هستند) حتّی زمانی که از مذاهبِ رایج دست میکشند به مذهبِ دیگری گرایش پیدا میکنند ولی همچنان «کبوترِ جَلد» باقی میمانند.
      نمونه هایِ گوناگون:
      ۱- هواداران و پیروانِ احزاب.
      ۲- پیروانِ نیچه.
      ۳- پیروانِ «کیشِ شخصیّتِ دوّم» (رهبران).
      زمانی که کسی به مسئله ای «ایمان» دارد؛ لزومی ندارد که «انگلها» آنها را موردِ کَند و کاوهایِ روانشناسانه قرار دهند. بلکه فقط کافی است که به آنها «دستور» بدهند.
      اینگونه موجودات حتّی خصوصی ترین مسائلشان را به «انگلها» میگویند و از آنها «راهنمایی» میخواهند.
      آنهایی که در دوره ای از زندگیِ خود «مارکسیست» بوده اند با پدیده ای به نامِ جلساتِ «انتقاد و انتقاد از خویشتن» آشنایی دارند. اگر «انتقاد» سازمان و یا رهبری را نشانه گیری کند؛ اینگونه افراد را «ستاره دار» میکند و «انتقاد از خویشتن» آنها را به «ایمانِ مطلق به رهبریِ حزبی و یا سازمانی» پایبند تر میکند.

      نمیتوانم بفهمم که چگونه فریبِ این جمله را خورده اید و مانندِ «طوطی» آنرا تکرار میکنید؟

      حذف
    3. اگر «آخوند» یک روانشناسِ اجتماعیِ قهّار است؛ پس چگونه است که حرفِ «روانشناسِ قهّارِ سُنّی» را «عوامِ شیعه مسلک» به تُخمشان نیز حساب نمیکنند؟ و بِالعکس حرفِ «روانشناسِ قهّارِ شیعه» را «عوامِ سُنّی مسلک» باز هم به تُخمِ مبارکشان حساب نمیکنند؟ در رابطه با «کاتولیکها» و «پروتستانها» و «اورتودوکسها» و ..... نیز داستان همین است.

      پس ایرادِ کار از کجاست؟
      آیا فکر نمیکنید که این نظریّه یک حرفِ مزخرف و بی پایه است؟
      فکر میکنم که اگر بجایِ اینکه احساس کنید که «رازِ بقایِ انگلها» را پیدا کرده اید ... اندکی به اطرافتان نگاه میکردید .... خودتان میتوانستید بفهمید که ایرادِ این نظریّه در کجاست؟
      و من (کژدم) نیز نیازی احساس نمیکردم که به شما و همفکرانِ شما بگویم: «طوطیِ احمق».

      حذف
  5. https://tinyurl.com/rw29mhy

    این خبر نشان میدهد که پس از این هواپیماهایِ رژیمِ شیعی در آسمانِ سوریه امنیّت نخواهند داشت.
    اینبار اسرائیلیها تشخیص دادند که هواپیما روسی است و به روسها خبر دادند و این هواپیما از مهلکه گریخت. این حرکت از طرفِ اسرائیل یک هشدار به رژیمِ شیعیِ ایران بود.
    در آینده احتمالِ اینکه هواپیماهایِ رژیمِ شیعی ایران توسّط پدافندِ هوایی سوریه مورد هدف قرار گیرند؛ بسیار بالا است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هواپیما روسی بود یا ایرانی ؟!
      چه چیزی رو به روس‌ها خبر دادن ؟

      حذف
    2. هواپیما روسی بود.
      به روسها خبر دادند که هواپیمایِ مسافربریِ روسیه را به پایگاه نظامیِ روسیه هدایت کنند. روسها نیز همین کار را کردند.

      حذف
  6. واقعا جوابت کم نظیر بود.زنده باشی برای این جواب. من هم هر چی به دوروبریهام میگم بابا خریت مذهبی یک عده هست که باعث شده آخوند قدرت پیدا کنه و همه فکر کنند اینها مثلا خیلی زرنگ و با نقشه های دراز مدت مردم را اسیر کردند به گوش کسی نمیره. امیدوارم این خواننده لااقل دیگه این حرف را تکرار نکنه.پاینده باشی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      بسیاری مسائل دیگر نیز وجود دارند که برخیها به جایِ نگاه کردن به آنها؛ «تفسیرها» و «بافتنیها»یِ دیگران را مطالعه میکنند.
      یکی از مشهورترینِ این مسائل در سطح بین المللی؛ ماجرایِ «رهبریِ طبقهٔ کارگر» بود و «الاغ - روشنفکر»هایِ مارکسیست طوری از «زبقهٔ کارگر» سخن میگفتند که گویا کارگران همگی «انشتین» هستند. اگر هم به چند نفر باهوش در میانِ کارگران برخورد میکردند؛ آنها را با لحنِ توهین آمیز «اشرافیّتِ کارگری» می نامیدند. این موجودات اگر به اطرافِ خود نگاه میکردند؛ به سادگی میفهمیدند که «بهرهٔ هوشیِ کارگران» چقدر است؟ و آیا میتوانند رهبریِ «جهان» را به عهده بگیرند؟ یا نَه؟
      امّا به جایِ «نگاه کردن» و «دیدن» ترجیح دادند که در مالیخولیایِ «مارکسیست - لنینیستی» زندگی کنند.

      حذف
  7. کژدم گرامی سلام
    1- چرا عدم دست دادن پریزیدنت ترامپ با کنیز آقا و پاره کردن سخنرانی رئیس چمهور در رسانه ها چندان مورد پروپاگاندا قرار نگرفت ؟
    2- چرا ترامپ کمتر به تبلیغات توجه میگند ؟ اشتباهی که شاه ایران مرتکب شد در حالیکه دمکراتها و چپها و نظام ایران همواره با همین ابزار که در واقع تکنولوژی آن و پیشرفت تکنولوژی آن مرهون نظام آزادی غربی که ترامپ در جبهه آن قرار دارد و آزادی آن نیز محصول همان سیستم است به شدت استفاده میکنند .
    نمونه های اقدامات شاه بدون تبلیغات 1- تعیین 16 نقطه مدار ماهواره مخابراتی برای ایران که 13 مورد آن را به دلیل انقضای تاریخ بهره برداری از ایران پس گرفته شد یا تاسیس مرکز دریافت داده های ماهواره ای LANDSAT در مرد آباد کرج و اعزام 4000 نفر دانشجوی رشته سنجش از دور REMOTE SENSING در حالیکه این رژیم تا مدتی قبل فقط داده های ماهواره کاسموس روسی را آنهم فقط بصورت کاغذی دریافت میکرد نه بصورت رقومی و قابل پردازش و مدام تبلیغات پرتاب ماهواره درحایکه هیچ دستاورد سخت افزاری و نرم افزاری ندارند . تمام دستاوردها در حد پروژه برنامه نویسی پروژه دانشجویی توسط دانشجویانی که یا از ایران رفته و میروند یا در گوشه ای بصورت گمنام به کاری غیر مرتبط عمر برباد میدهند . MOLE

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دولتِ ترامپ نیز تبلیغات میکند. امّا نه به شیوهٔ دموکراتها.

      حذف
  8. مردم عوضی و بی لیاقت هرکدام به دلایلی رای خواهند داد، یارانه ام قطع نشه، در آینده میخواهم بروم سرکار، الان سرکار هستم و ....
    بی شرف بی شرفه

    پاسخحذف
  9. کژدم شما از پدر و مادر شمن بدنیا اومدین؟

    پاسخحذف
  10. کژدم انسان سان هایی که هوش مصور ندارن الان چرا صاحبان قدرت هستن؟چرا نیچه باید سر از تیمارستان دربیاره؟چرا هر (عارف) در زمان زندگیش فقط یک دیوانه شناخته میشد؟کژدم تو مفهوم تنهایی رو میفهمی؟هنوز به دنبال (آفرییندگی) زمانی که هیچ ارزشی برات قائل نیستن؟

    پاسخحذف
  11. درود کژدم عزیز
    در یک سال گذشته فیلم های سینمایی و همچنین سریال های تلویزیونی در رابطه با سازمان مجاهدین خلق به سفارش نهادهای وابسته به سپاه ساخته شده.
    و به گونه ای در بین نیروهای مجاهدین تفکیک قائل می شوند!
    به نظرتون چرا در این بازه ی زمانی مجاهدین خلق بازم در ویترین قرار گرفته!؟
    آیا پروژه ای مد نظر هست؟
    با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      رژیمِ شیعی و سازمانِ مجاهدین در رابطه با آیندهٔ مبارزات نظرِ مشترکی دارند و آن اینکه:
      ۱- رژیم شیعی تغییر پیدا نخواهد کرد مگر آنکه یک و یا چند قدرتِ خارجی بخواهند آنرا سرنگون کنند.
      ۲- چون سازمانِ مجاهدین تنها جریانی است که همچنان سازمانیافته است؛ لذا قدرتهایِ خارجی در نهایت مجبور خواهند شد تابر رویِ این سازمان حساب باز کنند. هرچند که از سازمان مجاهدین خوششان نیاید.
      به همین خاطر رژیم از این سازمان وحشت دارد و سازمانِ مجاهدین نیز به همین خاطر خود را «تنها آلترناتیو» میداند.
      لذا سازمانِ مجاهدین همیشه در ویترین بوده است و اینکه فکر کنیم گاهگاهی در ویترین قرار میگیرد اشتباه است.

      حذف
  12. درود بر کژدم گرامی
    به نظر من هدف رژیم از تبلیغ مجاهدین، با توجه به مناسبات فرقه ای این سازمان، تنها ترساندن عوام از کره شمالی شدن ایران در فردای سرنگونیست. همانگونه که بشار اسد با تبلیغ داعش از مهلکه گریخت.
    وگرنه ۱۸۰۰-۱۷۰۰ نفر که ۱۲۰۰ نفر آن ها دارای معلولیت جسمی یا بیماری های لاعلاج هستند، در محاسبات قدرت های خارجی به حساب نمی آیند.
    نگاهی به رشد تصاعدی آمار مرگ و میر در میان مجاهدین نشان می دهد دشمن فعلی این سازمان عزرائیل است.
    سال ۹۴ : ۱ نفر
    سال ۹۵ : ۳ نفر
    سال ۹۶ : ۵ نفر
    سال ۹۷ : ۸ نفر
    سال ۹۸ : ۹ نفر تا کنون
    میانگین عمر مردان در ایران آخوند زده ۷۰ سال، ولی در این سازمان رجوی زده ۶۰ سال است. البته به جز فرماندهان ارشد که ۷۳ سال است.
    این در حالیست که میانگین سنی کنونی مجاهدین تنها چهار سال کمتر از ۶۰ سال است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اعداد و آماری که شما بر آنها تکیه میکنید؛ هیچگونه ارزشی ندارند. زیرا دنیایِ سیاست مانندِ دنیایِ فیزیکی نیست که بتوان با اینگونه آمارها و ارقام آیندهٔ یک روند را پیش بینی نمود.
      نگرانِ «پیر و پاتالها» نباشید؛ دنیا پُر است از «سربازانِ جوان».
      باور ندارید؟ ... به اطرافتان نگاه کنید و از تویِ «دفتر و دَستک» و «ماشین حساب» بیرون بیایید.

      حذف
  13. کژدم وزیر دفاع اسرائیل گفته ما از این به بعد تصمیم داریم سر اختاپوس رو در تهران بزنیم نه فقط بازوهاش و در منطقه اما بلافاصله گفت منظور از این حرف یک جنگ نظامی تمام عیار با ایران نیست بلکه چیزی شبیه جنگ سرد شوروی و ایالات متحده است.اسرائیل و ایران همین الان هم چیزی مثل جنگ سرد بینشان هست اینطوری که سر اختاپوس و نمیشه زد

    پاسخحذف
  14. ماهوارهٔ «ظفر» با موفقیّت در مدارِ «زاهدان» قرار گرفت.

    پاسخحذف
  15. کژدم خبری نیست واقعا یا این سکوت پیش زمینه حوادثی هست ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فقط ۲ مسئلهٔ مهم وجود دارند:

      ۱- جنگ داخلی در آمریکا.
      ۲- انقضای تاریخ مصرف «خردوغان» در سوریه و به دنبالِ آن در لیبی.

      حذف
    2. نتایجِ جنگِ داخلی در آمریکا برایِ انتخاباتِ ۲۰۲۰ یک مسئلهٔ داخلی آمریکایی نیست بلکه یک مسئلهٔ جهانی است.
      این جنگِ داخلی تا کنون در جبههٔ جمهوریخواهان ۲ تلفات داشته است (میت رامنی - جان بولتون)که البتّه پاکسازی شدند. سناتور «رَند پال» و عدّه ای دیگر از جمهوریخواهان نیز در صف ایستاده اند و اگر اشتباه کُنند؛ پاکسازی خواهند شد.
      انتخاباتِ ۲۰۲۰ از نظرِ تأثیراتِ بین المللی بسیار تعیین کننده خواهد بود.
      دولتِ ترامپ در دورِ دوّم بسیار منسجم تر خواهد شد و دولتِ ترامپ از همین اکنون پاکسازیها را آغاز کرده و چند صد نفر از دستگاههایِ کاخ سفید پاکسازی خواهند شد که «برادرانِ دوقلو» طلایهٔ این پاکسازیها بودند.
      دورِ دوّم ریاست جمهوری دونالد ترامپ چه بسا به چند پاره شدنِ حزبِ دموکرات بینجامد و احزابِ جدیدی تشکیل شوند.
      امّا حتّی با پایان گرفتنِ دورِ دوّم ریاست جمهوریِ دونالد ترامپ؛ ماجرا تمام نشده؛ بلکه «ریشه دار تر» خواهد شد. پیروزی در انتخاباتِ ۲۰۲۴ توسّط طرفدارانِ «راهِ ترامپ» موضوعی است که خیلیها از همین اکنون باید به آن فکر کنند.
      پیش از انتخاباتِ ۲۰۱۶ در ۲ نوشتار به ۲ مسئلهٔ مهم اشاره کردم:
      ۱- ظهورِ عقابِ بزرگ (سمبل آمریکا).
      ۲- اینکه «دونالد ترامپ» به «ناپلئون بناپارتِ آمریکا» تبدیل خواهد شد.

      و .....

      مطمئن باشید که هر ۲ پیشبینی عملی خواهند گردید و در فاصلهٔ ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۴ باید شاهد تغییراتِ زیادی در عرصهٔ بین المللی باشیم.

      حذف
    3. برایِ نمونه:
      سازمانِ «اوپک» با اینکه تولید خود را در روزهایِ اخیر کاهش داد؛ امّا نتوانست از پایین آمدنِ قیمتِ نفت جلوگیری کند. این عدمِ توانایی باعث شد که «اوپک» در رابطه با میزانِ فروشِ خود در آینده نیز تجدیدِ نظر کُند. همهٔ اینها حتّی بدونِ ظهورِ «ویروس» در چین نیز اتّفاق می افتاد (البته با اندک زمانی دیرتَر). دلیلِ آن نیز بسیار روشن است:
      «ظهورِ آمریکا به عنوانِ بزرگترین غولِ تولیدِ انرژی».

      حذف
    4. کژدم جدا از همه مسائل، به عنوان یک حدس فکر میکنی تا پایان دوم دور ترامپ، رژیم انگل های صفوی سرنگون خواهد شد یا نه؟؟؟ فقط نظر یا حدست رو میخوام بدونم.

      حذف
    5. رژیمِ شیعی تا پایانِ دور دوّم ریاست جمهوری ترامپ تغییر پیدا خواهد نمود. یا با تسلیم و ایمان آوردن به «۱۲ فرمانِ مقدّس» و یا سرنگونی.

      حذف
  16. روابط ترکیه با روسیه رو با توجه به اتفاقات اخیر چطور ارزیابی می کنید ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نمیتوان بر اساسِ چند اتّفاق روابطِ روسیه با تُرکهایِ عثمانی را لرزان توصیف نمود زیزا این روابط در سالهای اخیر گسترده تر شده است. روسها با ترکهایِ عثمانی در لیبی نیز اختلاف دارند.
      اگر روسها بخواهند «خردوغان» را به طویله برگردانند از نیروهایِ نیابتی خود استفاده خواهند کرد و به طورِ مستقیم درگیر نخواهند شد.

      حذف
  17. به نظرت این لایحه « محدود سازی اقدامات ريیس جمهور در اقدام نظامی علیه ایران» تو سنای آمریکا تصویب میشه یا نه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آن ۴ نفری که در استیضاح ادا و اطوار در آوردند و «رَند پُول» امکان دارد که به دموکراتها بپیوندند و به این لایحه رأی مثبت بدهند. امّا اهمیّتی ندارد. زیرا ترامپ میتواند آنرا «وتو» کند. آنگاه بایستی رأی بسیار بیشتری جمع کنند تا «وتو» را لغو کنند.
      امّا آنهایی که به دموکراتها بپیوندند؛ به احتمالِ زیاد در ۲۰۲۰ صندلیهای خود در مجلس سنا را از دست خواهند داد.

      حذف
  18. البته شاید فقط برداشت من باشد ولی بنظر میاد به دور از هیاهو آمریکا نیروهایش رو در منطقه داره تقویت می‌کنه . چند وقت پیش گفته شد چند فروند اف ۳۵ برای اولین بار به پایگاه نظامی آمریکا در عربستان اعزام شدن و الان هم ناو هواپیمابر ( بالگرد بر ) باتان از تنگه هرمز رد شد و وارد خلیج فارس شد.شاید اقدامات دیگری هم باشه که مثل این دو حرکت آنچنان رسانه ای نشده . نظر شما چیه در این موضوع ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پس از کُشتنِ «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» نیز چند فروند B52 را به اقیانوس هند فرستادند.
      برداشت شما اشتباه نیست.

      حذف
  19. درود . کژدم فرض رو بر آن بگیریم که آمریکا قصد یک جنگ با ایران را بطور حتم داشته باشد در همین ماه‌های پیش رو ! و ایران هم با علم به این موضوع هیچ حرکتی که منجر به جنگ بشود نکند بعبارتی هیچ بهانه ای به ترامپ ندهد .
    آیا آمریکا می تواند بدون بهانه به ایران حمله کند ؟ اگر نه ؛ چه بهانه ای می تواند بصورت مصنوعی آمریکا درست کند و به حساب ایران بذارد ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آمریکایِ ترامپ کاری نخواهد کرد که به گردنِ رژیمِ ایران انداخته و جنگ را شروع کند.
      امّا رژیمِ ایران مجبور خواهد شد که یا بهانه بدهد و یا به «۱۲ فرمان» ایمان بیاورد.

      حذف
  20. ۸ جمهوری خواه به دمکرات‌ها پیوستن و کاهش اختیارات رئیس جمهوری را تصویب کردند !

    پاسخحذف
  21. آیا انجمن کاویانی برای زمان بعد از جمهوری اسلامی که در واقع با خلا قدرت مواجه هستیم، برنامه ای داره؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کدام انجمن؟

      حذف
    2. همینی که بالای نوشتار نوشته

      حذف
    3. من (کژدم) هیچ چیز را از این وبلاگ حذف نکرده ام. آن انجمنی که میبینید بخشی از تاریخچهٔ سیاسی من (کژدم) است. اکنون نیز نمیدانم که این انجمن همچنان وجود دارد و یا ندارد.
      گویا شما تازه واردِ این وبلاگ شده اید و با تاریخچهٔ آن آشنایی ندارید؛ وگرنه چنین پرسشی نمیکردید.

      حذف
    4. آره چند روزی که آشنا شدم

      حذف
    5. این گروه داره دامنه فعالیت های خودش رو گسترش میده و جدیدا در گروه های تلگرامی ویس های فرود فولادوند در اختیار افراد قرار داده میشه و جدیدا هم طرحی به اسم فتح تهران رو ارائه دادن که در گروه های تلگرامی به بحث گذاشته میشه و در اعتراضات آبان تا حدودی اجرا شد البته نه به صورت کامل و شاید فقط ده درصد پروژه اجرا شد. رویکرد مردم به انجمن پادشاهی داره زیاد میشه و تا همین چند ماه پیش این گروه کاملا ناشناخته بود ولی در حال حاضر تونسته نماد درفش کاویانی رو در بین مردم ترویج کنه و نظریات و استراتژی مبارزاتیش رو به جبهه براندازی تحمیل کنه( البته براندازها خودشون استقبال کردن از شیوه مبارزات خشم محور)
      و ای کاش کژدم میتونستن در این گروه ها به عنوان مشاور یا لیدر حضور داشته باشن و با قلم و بیان خوبی که دارن برای مبارزه با رژیم سربازها رو آماده کنن.

      حذف
    6. گروه و یا گروههایی که شما مطرح میکنید؛ ربطی به «پیشگامانِ کاویانی برایِ فراخوان انجمن پادشاهی» ندارند. بلکه به «گروه تندر» مربوط هستند.

      حذف
  22. جناب کژدم پیش بینی شما از خروجی جلسه fatf که از فردا شروع میشه چیه؟ظاهرا جمهوری اسلامی شدیدا در حال لابی برای خریدن وقت مجدد هست!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این حکومتِ شیعی نیست که زمان میخریده است و یا لابیگری میکند که زمان بخرد؛ بلکه ماجرایِ تمدیدِ مکرر زمان FATF نشانهٔ جنگِ اروپا با آمریکایِ ترامپ است.
      اگر اینبار زمان ندادند؛ یعنی اینکه: به جایِ این بازیهایِ کودکانه میخواهند با آمریکای ترامپ کنار بیایند.
      اگر با آمریکا کنار آمده باشند؛ وضعیّتِ رژیمِ شیعی بسیار بدتر خواهد شد. زیرا همهٔ کوچه ها را خواهند بست. نوعِ گفتمانی که اروپاییها در کنفرانس امنیتی مونیخ پیش گرفتند؛ نشان میدهد که میخواهند با آمریکا کنار بیایند.

      حذف
  23. Chief of staff: 'The threats are not waiting for us'
    The IDF’s new plan: From ‘Waze of War’ to a general charged with countering Iran


    https://www.timesofisrael.com/from-waze-of-war-to-a-general-devoted-to-countering-iran-the-idfs-new-plan/

    پاسخحذف
  24. درود بر کژدم
    کژدم چرا شما به محمد و اموزه هاش همیشه به دیدگاه منفی نگاه میکنین؟به نظرم در قیاس با جامعه ی قبل و بعد ظهور محمد، محمد تونست تغییرات بزرگی رو در جامعه ی اعراب ایجاد کنه.

    پاسخحذف
  25. کژدم بعد از داستان های انگلیس به نظرتون احتمال فروپاشی ساختار اروپا وجود داره؟به نظرم اروپایی ها هم به این نتیجه رسیدن که ترامپ برنده بعدی انتخاباته و در راستای سیاست های امریکای ناسیونالیست بزودی اروپای نوین هم در کنار امریکا در جنگ تجاری با چین حضور پیدا میکنه.چین کمونیست مطمعنن خطر فروپاشی رو خیلی وقته داره احساس میکنه.

    پاسخحذف
  26. کژدم به نظرتون با فروپاشی ساختار حکومت فعلی امیدی به مردم ایران برای داشتن سهمی در اینده وجود داره؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «مردم» همیشه بازیچهٔ دست «شارلاتانها» بوده اند و هستند و خواهند بود. «مردم» یک نامِ مسخره برایِ یک «مغازهٔ سمساری» است.
      در مغازهٔ سمساری چه پیدا میکنید؟
      ۱- کالاهایِ اسقاطی.
      ۲- دست به دست شده.
      ۳- قابل فروش.
      ۴- بدونِ «اصالت».
      «مردم» یعنی همین.
      در سراسر جهان «مردم» همین هستند. در «کشور مستراحها» بدتر.

      حذف
  27. https://thefederalist.com/2020/02/17/source-democrat-senator-held-secret-meeting-in-munich-with-iranian-foreign-minister-zarif/

    برای حفظ نظام کثیف اسلامی هر کاری میکنند

    پاسخحذف
  28. کژدم نمیدونم صبر و تحمل من تمام شده یا این پروسه باید به مرور طی بشه و زمان نیاز داره
    چطور میشه با این همه فشار اقتصادی سیاسی اجتماعی و انواع اقسام سومدیریت ها و سرکوب ها صدای مردم نفهم درنمیاد؟؟؟؟؟؟ وهمچنان نظاره گر اوعضاع هستند؟؟؟؟؟؟؟؟
    جمهوری کثیف اسلامی با تمام ناشی گری هاش قشر متوسط بزرگ ومرفه کوچکی بوجود اورده که نون خور خودش هستند...اینا سکوت کردن و مانع حرکت اصلی میشن.....قشر متوسط مثل کارمند ها....قشر مرفه مثل پزشکان....بازاری ها...اساتید دانشگاه ها...
    تا این اقشار به زانو درنیان....کاری از پیش نمی بریم...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از همان زمانِ پیدایشِ این وبلاگ یک جمله را بارها تکرار کرده ام:
      (تا زمانی که «قانونِ اساسی» بر رویِ کاغذ است؛ فقط یک تکّه کاغذپاره است. میت.وان بندهایش را اصلاح کرد؛ میتوان آنرا دوباره نویسی کرد و حتّی میتوان آنرا پاره کرد. امّا زمانی که به تصویب رسید و مردم به آن رأ ی دادند؛ آرام آرام آن کاغذپاره تبدیل به یک ساختارِ فیزیکی میشود(حکومت) و برندازیِ آن ساختارِ فیزیکی بسیار سخت خواهد بود.).

      حذف
  29. کژدم شما وجود نوابغ(شمن)ها رو تصادفی میدونین ولی وجود این همه گله های احمقها رو در سرتاسر دنیا اون هم در طول تاریخ با اکثریت 90 درصدی رو چه جوری توجیح میکنین؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تکّه پاره هایِ «انسان» در میانِ همان ۹۰٪ ( انسان سانها) پراکنده است. اگر این تکّه پاره ها را کشف کنیم؛ میتوان «انسان» را تولید کرد.
      امّا اگر این تکّه پاره ها به صورتِ تصادفی گردِ هم آیند؛ میتوانند به صورتی تصادفی محصولی بسیار نزدیک به «انسان» را تولید کنند.
      در ضمن؛ من به دنبالِ توجیحِ هیچ چیز نیستم. توجیح کردن کارِ «انگلها» و «فلاسفه» است.

      حذف
  30. کژدم من هنوز متوجه نشدم شما به چه شکلی میتونین شمن رو از افراد دیگه متمایز کنین.در جایی خوندم که گفتین نقاشی شمنها در واقع به تصویر کشیدن دوبعدی رویاهاست. هر نقاش یک شمن محسوب میشه؟در این صورت افرادی مثل انشتین که شاید حتی قادر به کشیدن یه خط صاف هم نبودند رویاهای این افراد به چه صورت دسته بندی میشن؟افرادی مثل داوینچی که در چند زمینه فعالیت میکردن رویاهاشون به چه صورت بود که میتونستن در چند زمینه ی مختلف فعالیت داشته باشن؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به همان ترتیبی که شما آدم قدّ کوتاه را از آدمِ قدّ بلند تشخیص میدهید.
      در ضمن من از نقاشی شمنها هرگز سخنی نگفته ام. امّا «هرمان هِسِه» کتابی دارد به نامِ «پیکتوریال» که در آن رویاهایِ شبانه اش را که به یادش مانده بود نقّاشی میکرد و به این ترتیب میخواست در رابطه با رویاهایِ شبانه اش تحقیق کند.
      به اکتشافات و اختراعاتِ داوینچی (در حدّ طرحهایِ گرافیکی) نگاهی بیندازید. اینها رویاهایِ او هستند.

      حذف
  31. گاینده کون حضرت زهرا۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۶

    اگر آقا بگوید رای بدهید به خدا سوگند هر مدام ما هزار هزار رای در صندوق می اندازد.

    پاسخحذف
  32. با سلام و درود به کژدم گرامی و هوشیار، مطلبی که خدمت شما در مورد کشتن رفسنجانی و نقش روباه بنفش و ورح الله زم ارسال کردم رشته توئیتی بود که دیدم و خواستم به لحاظ محتوا و تحلیل توسط شما بررسی و نقد شود، متاسفانه منتشر نشد و موضوع مسکوت ماند، توضیحات و تحلیل تان را اگر هم بفرمایید ممنون و سپاسگزار خواهم بود، باتشکر، آنتی خایمال

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. منتشر نکردم برایِ اینکه بی ارزش هستند.

      حذف
    2. گفته میشه سامانه پاتریوت بصورت مخفیانه و بدون توافق دولت عراق داره در پایگاه های عین الاسد و حریر نصب میشه . آیا واقعا جنگ نزدیکه ؟

      حذف
    3. اوباشانی که در عراق حکومت میکنند؛ هیچ پوخی نیستند. عراق حکومتی ندارد. همین الآن اگر آمریکا اجازه ندهد حتّی قادر به خریدِ گاز از رژیمِ «انگل فرزانه» نیز نیستند. کوچکترین درگیری در عراق میتواند به قطع کاملِ صادراتِ نفتِ عراق بینجامد.
      آمریکا عمداً «تظاهر» میکند که در عراق حکومتی وجود دارد و به آن احترام میگذارد.

      حذف