۱۴۰۳ خرداد ۵, شنبه

معترضین در «لندن» به «گا» رفتند.

در خبرها شنیدید و یا خواندید که عدّه ای که خود را یا «بر انداز» و یا «مخالف» و یا هر «مُزخرفِ دیگری» که میخوانند؛ از طرفِ اوباشانِ شیعهٔ شنیعه موردِ ضرب و شَتم قرار گرفته و مجروح شده اند!!!!!!!!!!!!!!!! من(کژدم) نمیتوانم بفهمم که این «ذلیل مُرده ها» حتیّ در کشورهایِ دموکراتیک؟؟؟!!!! نیز «وا» می دهند و دهانشان؛ با اجازهٔ خودشان «گاییده» می شود؟؟!!!! آیا داستانِ عجیبی نیست که یک «بَر انداز» حتّی خایهٔ رویارویی با یک عدّهٔ معدود در لندن را نیز نداشته باشد و ادّعایِ بسیار بزرگ و «کون پاره کُن»ی مانندِ بر اندازی داشته باشد؟ من به آنهایی که «مضروب» شده اند؛ میگویم: «بروید به کُسِ نَنهٔ تان بخندید» اگر نَشد؛ بروید به «کیرِ امام حُسین و «علی کونی یا کُسِ فاطمه و زینب بخندید. مگر میتوان «بر انداز» بود و شهامتِ «رویا رویی» نداشت؟؟؟. جمیعاً خاک بر سَرِتان. کژدم

۱۰۱ نظر:

  1. روسپی زاده ای که خودش را «رو دَست» می نامد (اُمید نادان) و از همان روزِ نخست ؛زمانی که یک «احمقِ دوست داشتنی» او را «فرزندِ ایران» نامید و به او گفتم که این موجود؛ یک شخصیّتِ «بی شَرَف» است ؛ اکنون پس از «کون دادن» به ««اوباش شازده شومبول» و «دوشیدنِ این سیّد شازده شومبول»؛ به «کون دادن به خامنه ای» روی آورد و حدودِ ۵ سال به این رژیمِ کثیف «کون داد» و اکنون (در ظاهِر) به کسانِ دیگری کون می دهد و عدّه ای «احمق» به خاطرِ اینکه این بچّه کونی؛«کُس شعرهایِ ضدّ رژیم» می زَنَد؛ آب از «کون» و «کُسِ» ایران پَرستیِ دروغینشان روان شُده و به این موجود روی آورده اند؛ یک «نَنگِ ملّی» است.
    این موجودِ کثیف تنها نیست؛ حتّی موجوداتِ سخیفی مانندِ «جمهوریِ بی خُدایان» و «بَر اندازها» نیز از همان آبشخورِ «شیر از کیرِ علی خامنه ای» مینوشند. البتّه مأموریّتِ آنها این است که شما را با مزخرفاتی که ارائه می دهند؛ سرگرم ساخته و نه تنها افکارِ شما را مسموم کنند؛ بلکه آنرا به بیراهه هایی که هیچ ارزشی ندارند؛ بکشانند.
    من(کژدم) از شما فقط یک چیز میخواهم:
    آیا آنچه که این روسپی زاده ها میگویند و شماها به آنها گوش میدهید؛... حتّی یک «سنگ ریزهٔ مانِع» را بَر سَرِ راهِ سرنگونیِ رژیمِ کثیفِ شیعی؛ «بِه کنار» گذاشته است؟ ؟؟؟؟ و یا اینکه شما ها تحمیق کرده و افکارِ شماها را در حدّ «سرگرمیهایِ روانیِ شِبهِ انقلابی» نگاه داشته است؟
    من (کژدم) از شما پاسخی سریع و چند دقیقه ای نمیخواهم؛ بلکه منتظرِ پاسخی عمیق که بر اساسِ تحلیلهایِ چندین روزه و یا چندین هفته ایِ شماها است نشسته ام.
    بِراستی چند سال است که شما ها را با «رادیو فردا» و «بی بی سی» و «ایران اینتر نشنال» و شبکه هایِ اجتماعی «کیر کره اند»؟ و هنوز هم از «کون دادن به این کیرها» همچنان لذّت می برید و خود را «انقلابی» و «بَر انداز» می نامید؟
    آیا حتّی لیاقتِ «تُف انداختن» بر صورتِ خود در برابرِ آیینه را پس از این همه سال «دروغگویی به خویشتَن» را دارید؟
    اگر توانستید بر رویِ «حماقتهایتان» تُف بیندازید؛....
    میتوانیم آغاز کنیم.

    پاسخحذف
  2. کژدم همه ی ما خواسته های بزرگی داریم ولی سوالی که همیشه مطرحه اینه که چقدر براش تلاش میکنیم.یکی برای ثروت میجنگه یکی برای قدرت میجنگه و کسی هم برای حفظ شرافتش.
    تو گذشته اشاره کردم که اکثر ایرانیان خارج از کشور هم به اندازه داخل کشور بیشرف تشریف دارن و تفاوت زیادی بین داخل و خارج نیست.(شاید اونایی که بیش از سه چهار دهه پیش مهاجرت کردن استثنا قاعده باشن.)
    شما یکبار این موضوع رو مطرح کردید که سازمان دهی از سمت خارج از کشور شکل میگیره ولی گذر زمان ثابت کرده اگر اتفاقی شکل بگیره از درون کشوره.

    پاسخحذف
  3. بعد پتانسیل مبارزه بین ایرانیها هم یکسان نیست.کردها بلوچ ها لرها اقلیت های دینی بسیار بیشتر از مثلا اصفهانی و مشهدی حاضر به حضور در عرصه مبارزه هستن و سرکوبی هم که از سمت حکومت میشن بسیار بیشتره.

    پاسخحذف
  4. واقعیت سختیه که به جامعه ایرانی بگی ما ایرانیا نه فرهنگ داریم نه هویت داریم نه دین و مذهبمون متعلق به خودمونه و نه قراره اتحادی بینمون شکل بگیره.
    حالا که بحث ساختاری شد اینو بدونید که تو اهل سنت هویت دینیشون با تشیع فرق میکنه.در واقع تو چهارچوب اسلام اینا احساس برادری دارن و شرافتمندانه باهم رفتار میکنن.(یعنی مجبورن برا حفظ دینشون به این شکل رفتار کنن.)ولی تو تشیع همچین چیزی وجود نداره.مبحث گسترده ایه ولی خلاصه اش اینو بدونید که در اثر این تفاوت ها اهل سنت جنوب ایران خودشون به سمت اعراب بردن و بخاطر اشتراکات مذهبی پذیرفته شدن و تونستن هویت جدیدی بدست بیارن که نتیجه اش شکل گیری کشورهای حاشیه خلیج فارسه.

    پاسخحذف
  5. https://m.youtube.com/watch?v=FcJSCorRYgM&pp=ygUI2LHYp9iy24w%3D

    نکته ای که جالبه اینه تو قرن سوم و چهارم که تازه پایه های امپراطوری اسلام شکل گرفته بود آزادی بیان و اندیشه وجود داشته و افراد میتونستن برخلاف دستگاه مذهبی صحبت کنن و حکومت دینی به شکل امروزیش وجود نداشت.

    پاسخحذف
  6. هیچ یک از آنچه که میگویید در شرایط کنونی جالب نیست. آنچه که جالب است این است که مُدّعیانِ مبارزه برایِ سرنگونیِ رژیمِ شیعی؛ کار را به «رو حوضی خوانی» و «مُرشد بازیِ قهوه خانه ای» تبدیل کرده و از این راه «نان» میخورند.
    امّا مهمّ تر اینکه این «جماعتِ قصّه گو» مُشتریانی دارند که از «وصف العیش» لذّت می برند و لیاقتِ رسیدن به «عِیش» را ندارند.
    در «لندن» مثلِ سگهایِ ترسو فقط کُتک خورده اند و لیاقتِ کُتک زدنِ «اوباشانِ شیعه» را نداشته اند و اکنون میگویند که این «کُتَک زنندگان» لبنانی و عراقی بوده اند!!!!! ولی بیشرمانه نمیگویند که خودشان چه هستند؟ آیا خود را ایرانی میدانند؟!! پس «پَشم و پیلِ رُستم و سُهرابشان کو؟».
    اصلاً ایرانی بودن را فراموش کنید؛ .... زمانی که برایِ دادنِ شعار و اعتراض میروید؛ آیا آنقدر خِنگ و خُل و چِل باشید که فکر نکنید کِه شاید کار بیخ پیدا کُنَد؟

    حتماً این مَثَل را به یاد دارید:
    «یا مَکُن با پیل بانان دوستی..... یا بنا کُن خانه ای در خوردِ پیل».
    دفعهٔ دیگر حدّ اقل یک «چاقو» با خود ببرید و بگذارید که «اوباشانِ شیعه» مثلِ «گُه» بر روی زمین پلاس شده و مظلوم نمایی کنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر میبینید که هیچ یک از گردانندگانِ قهوه خانه هایِ «یوتیوبی» هیچ حرفی در جهتِ «طرّاحی و سازماندِهی برایِ بر اندازی» ندارند؛ این شما هستید که آین مدّعیان را به این مسیر سوق دهید. و گرنه هر روز سوژه ای جدید برای «سرگرمیِ شما» پیدا میشود.
      دنیایِ «سیاست» و «مبارزهٔ سیاسی» برای یک مُبارزِ سیاسی دنیایِ سرگرمی و لودِگی نیست.
      امّا دنیایِ سیاست و مبارزهٔ سیاسی نیز میتواند به سوژه ای برایِ سرگرمی در «خارج از گُود» تبدیل شود.
      وقتی که رفتی بیرون و کُتک خوردی؛ تاز میفهمی که چه بسا دفعهٔ بعد «مُرده» شَوی..... لذا دفعهٔ بعد با «آمادگیِ مِیدانی» بیرون می روی.
      حواست باید بسیار جمع باشد:
      وقتی بیرون میروی؛ باید قصدَت این باشد که حدّ اقلّ یک «دیّوسِ شیعه مسلک» را به طورِ فیزیکی از «مِیدان» خارج کُنی؛ حال چه با «کُشتن» و یا ناقِص العضو کردن(کور کردن و ....) تا دیگر دیّوسهای شیعه نیز بفهمند که با «جماعتِ ماستِ کیسه ای» طرف نیستند و باید هزینهٔ بالایی بدهند.
      دیدید که اوباشانِ شیعهٔ لبنانی؛ پس از جنگِ ۳۴ روزه؛ میدانند که یک مَن ماست چقدر کَره دارد.
      اوباشانِ ساکِنِ «غزّه» نیز اکنون میفهمند که دیگر نباید «گُه زیادی» بخورند.
      این درسها را آموزگاری به نامِ «اسرائیل» به آنها داده است و می دَهَد.
      دَرسِ «آموزگاری» را از «اسرائیل» بیاموزید.
      مبارزه با «قِرتی بازی» و «وِلگردی در خیابان» بسیار فاصله دارد.

      حذف
    2. کژدم اسرائیل یه حکومته دارایی های مالی داره قدرت نظامی داره مردم ایران هیچ پتشوانه مالی و نظامی ندارن.هیچ هویت قدرتمندی هم ندارن که کنار هم متحد بشن

      حذف
    3. اگر از همان زمان (حدودِ ۱۴ سالِ پیش) که «هنرِ جنگیدن» را منتشر کردم و به متعاقبِ آن در طیّ ۱۳ سال به بهانه هایِ گوناگون مطالبِ زیادی در رابطه سازماندهیِ مبارزه نوشتم؛ همهٔ تان یا به من فُحش دادید و یا دَرِ کونِ «شازده قرمساق» و «اصلاح طلبان» بویِ بهشت برایتان می آمد و اکنون با کمال بی شَرمی میگویید که «اسرائیل دولت» است و مردمِ ایران پُشت و پناهی ندارند؟
      آیا کسی که فریاد میزند: «اوباما... اوبا ما... یا با اونا ...یا باما» برایِ خودش شخصیّتی قائل میشود؟ به نظرِ من تمامی این حدّ اقل ۱۴ سال را به طورِ عمدی به هَدَر داده اید و اکنون در نقطهٔ «صفر» ایستاده اید و اگر «بانو مسیحِ علی نژاد» نبود؛ «جنبشِ ملّی مهسا» را نیز نداشتید. اکنون نیز میبینید که آنقدر بی لیاقت هستید که حتّی یک «نقطه» نیز به این جنبش اضافه نکرده اید و فقط از آن برایِ «لَقلَقهٔ زبان» استفاده میکنید و رژیمِ کثیفِ شیعی نیز میداند که بی لیاقت هستید و به همین دلیل در پُشتِ خاکریزِ «جنبشِ مهسا» مانندِ «تاپالهٔ گاو» مانده اید. در لندن نیز «قهرمانانه» مثلِ «خَر» کُتک میخورید.
      یعنی حتّی داشتنِ یک ناخنگیر و یا یک «چوبِ خلال دندان» نیز که بتوان در چشمِ این قرمساقها فرو کرد نیز «پُشتیبانی بین المللی» و «لُجستیک» میخواهد؟
      راستی شَرم نمیکنید؟

      حذف
    4. کژدم این لکه ننگ بر دوش همه ی ایرانیانه.شما خارج از کشوریها تو طول این ۴۵ سال چه کمکی به کسانی که تحت شدید ترین سرکوب ها و سانسورها بودن کردین؟غیر از اینه که تو اولین فرصت میدان مبارزه رو ترک کردین و نسل پشت نسل تو این سرزمین نابود شدن؟جنبش مهسا نتیجه اراده ی دهه هشتادی ها برای ایستادن در برابر حکومتی بود که هیچ نقشی در شکل گیریش ندارن.این جمله رو قبول دارم که این نسل هم نتونسته به مرحله انکار پدر و پدربزرگانشون برسن ولی تا اینجا ثابت کرده حاضر بهای مبارزه رو بپردازه.مشکل اصلی عدم سازماندهی هستش.خانم مسیح علینژاد نقش کاتالیزگر رو ایفا کرد.سیاستهای ترامپ هم نقش بزرگی در روحیه بخشیدن به مردم داشت.براندازها برنامه ای برای روزهای آینده دارن؟کوچکترین سازماندهی بینشون دیده میشه؟تمام فعالیتها تو زمین ج ا داره اتفاق میوفته و فعالیت لندنی ها چیزی بیشتر از یک جلق روشنفکرانه نیست.

      حذف
    5. تا انتخابات بعدی آمریکا اتفاق خاصی نمیافته تو ایران احتمالا مجتبی جایگزین بشه و رئیس جمهوری برای مذاکره معرفی کنن.مردم داخل که توانی برای مبارزه ندارن و بعد از شکستشون پس از جنبش مهسا دچار ناامیدی نسبت به سقوط حکومت شدن مردم خارج هم سردرگم و محتاج یک لقمه نان.

      حذف
    6. اساسا مردم توانایی هیچ ایجاد تغییری رو ندارن.انقلاب ها رو مبارزان حرفه ای (پارتیزانها)به عهده میگیره.برای یادگیری اصول نظامی و پارتیزان شدن چقدر زمان لازمه؟

      حذف
    7. کژدم شما تونستین به ترس از دست دادنها تو زندگیتون غلبه کنین؟

      حذف
    8. من چیزی به نامِ «تَرسِ از دست دادنها» احساس نکردم. آنچه که بود؛ فقط «از دست دادنها» بود که توسّط شماها و امثالِ شما ها بر من تحمیل شد.
      به همین «اُلاغِ خائنِ شارمهد» نگاهی بیندازید که چقدر به «اتلافِ وقت» برایِ من تمام شد؟
      به آن «شازده کُس کِشِ قُرآن فروش» که با برادرانِ پاسدارَش «گَپهایِ دوستانه» برای خُنثی کردنِ جنبش می زَد...
      به آنهمه کثافتهایِ بی شرفِ اصلاح طلب نگاهی بیندازید که «جوایزِ بین المللی» دارند نگاه کنید....
      من (کژدم) باید با همهٔ این دیّوسهای خائن؛ «یِک تَنه» در می اُفتادم.
      ترسی در کار نبود.... امّا «از دست دادنها».... بسیار بودند و همچنان هستند.

      حذف
    9. پاسخ به خواننده ای که در رابطه با «پارتیزان شدن» پُرسیده بود:
      تمامی نوشتارهایِ مربوط به «سازماندهی» و «هنر جنگیدن» و «نظریهٔ Void» را مطالعه کنید تا ببینید که چکار میتوانید بکنید و چقدر زمان نیاز دارید؟
      در اینجا «زمان بر اساسِ ساعتِ مکانیکی وجود ندارد؛ در اینجا «زمانِ منطقی» وجود دارد که «تابِعِ استعدادها؛ تواناییهایِ گوناگون» است.

      حذف
  7. بسیاری از مسائلی که پس از به هلاکت رسیدنِ اوباشانِ حکومتی در رسانه هایِ «زَردِ سیاسی» مطرح میشوند؛ فقط اِتلافِ وقت هستند.
    پس از به دَرَک واصل شدنِ رئیسی و عَبداللّاغیان؛ دیدید که همهٔ سرانِ کشورهای اروپایی و آمریکا؛ به ریشِ مردمِ ایران خندیدند.
    آیا پس از اینهمه سال؛ (حدّ اقل از زمانِ امام حسین اوباما) هنوز مردمِ ایران «خَرفَهم» نشده اند که «تَنها ترینِ تنهایان» هستند و هیچکس برایشان تَره هم خُرد نمیکند و حدّ اکثر به عنوانِ یک «وَرَق» در بازیِ پوکر از آنها استفاده میشود؟ حتّی آنهایی که ظاهراً در حالِ مبارزه ٔ «خَفَن» به نامِ مردمِ ایران هستند؛ به عنوانِ «جعبهٔ شیرینی» و «کندویِ عسل» به مردم نگاه میکنند؟
    از شازده شومبول بپرسید که تا کنون برایِ امرارِ معاشهایِ آنچنانیَش از هر «مادر سگ بازیِ سیاسی» استفاده کرده و پولها را خورده است و حتّی به«قرآن فروشی» نیز دست زده است..... دیگران نیز حسابشان به همان شکل است.
    در این ۴۵ سال فقط یک نفر را داریم که توانسته است یک موجِ بلند و گسترده در زمینهٔ فرهنگی ایجاد کُند که «جنبِشِ ملّی مهسا» محصولِ آن تغییرِ فرهنگی است و آن یک نفر؛ بانو «مسیح علی نژاد» است.
    بقیّهٔ کسانی را که با بی شَرمی همچنان مدّعی هستند؛ از همان نخستینشان تا به امروز؛ «پَشمِ خایه» نیز نیستند. زیرا آفرینندهٔ حتّی یک «مقوله» نیز نبوده اند؛ چه رسد به «تأثیرِ اجتماعی- سیاسی».
    حواستان را بسیار جمع کنید؛ اینکه آغازِ سرنگونیِ رژیمِ شیعی در سالِ ۲۰۲۵ میلادی کلید میخورد؛ زمانی میتواند مایهٔ «بِهروزی» برایِ ایرانیان باشد که بتوانند با این بّحرانِ بزرگ دست و پنجه نرم کرده و آنرا به کُتنرل در آورند. اگر حتّی نتوانید یک بارندگیِ ملایم ولی ادامه دار را کنترل کنید؛ همهٔ زندگی و دار و ندارتان را نابود میکند.
    من(کژدم) به شما قول میدهم که رژیمِ کثیفِ شیعی توانِ کُنترل را از دست داده و به «روز مَرّگی» دچار شده است و حتّی قدرتِ دفاع از چهارچوبِ ارضی ایران را نیز ندارد و به همه کون میدهد. لذا برخلافِ آنچه که تبلیغ میکند که مانندِ «نَخِ تسبیح» است که مهره ها را نگه میدارد؛ یک «نخِ تسبیحِ پاره پاره و پوسیده» است که حتّی بخشی از آن نیز یک «گُزینه» برای پس از ۲۰۲۵ نیست.
    اگر نتوانید در میانِ اقوامِ ایرانی «هَم دِلی» بوجود آورید؛ «بُحرانِ سرنگونی» میتواند به «بُحرانِ فروپاشیِ سرزمینی» و «جنگهایِ داخلی» نیز تبدیل شود.
    لذا جایِ یک «نَفَر» و فقط «یک نَفَر» خالی است؛ تا بتواند به عنوانِ رهبری شایسته کهٔ همهٔ مردمان ایران را دوست میدارد؛ با تکیه بر اعتمادِ مردم نقشِ «نَخِ تسبیح» را بازی کند تا «بّحرانِ سرنگونی» کُنترل شود.
    سالِ ۲۰۳۰؛ فقط برایِ عربستانِ سعودی نیست. بلکه یک تلاطم در منطقه خواهد بود که از عربستان شروع خواهد شد و «ایرانِ گُربه نشان» حتّی به اندازهٔ «پوستِ پیازِ داخلِ سطل زُباله» نیز در آن جایی نخواهد داشت.
    حواستان را بسیار جمع کنید.
    از اطرافِ این «توله سگهایِ یوتیوبی» پراکنده شوید. و یا به آنها «قلّاده» بزنید تا «دست آموزِ شما» شوند بخشِ تبلیغاتِ انقلاب را به عُهده بگیرند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. لذا جایِ یک «نَفَر» و فقط «یک نَفَر» خالی است؛ تا بتواند به عنوانِ رهبری شایسته کهٔ همهٔ مردمان ایران را دوست میدارد؛ با تکیه بر اعتمادِ مردم نقشِ «نَخِ تسبیح» را بازی کند تا «بّحرانِ سرنگونی» کُنترل شود.
      بزار خیالت رو راحت بکنم الان مثل ۴۵ سال پیش نیست که یه نفر بتونه به تنهایی رهبری رو به دست بگیره و وقتی نمیشه رهبری فردی و حقیقی داشت پس تنها راهش به وجود آوردن رهبری گروهی و حقوقی هستش
      با توجه به اینکه همه در موقعیت فعلی در حال جنگ با آسیاب های بادی هستن پس رهبری حقوقی هم مالیده شده رفته پی کارش
      این رهبری حقیقی/ حقوقی رو هم از توییتر یاد گرفتم :)

      حذف
    2. اگر من «زخم خورده» هستم؛ شما به «صادق هدایت» رسیده اید. «صادق هدایت و بودا» پایانِ زندگی هستند.
      «کژدم» برایِ «زندگی وهارمونیِ پایدار» است.

      «غافل مباش که مَرکَبِ مَردانِ مَرد را؛ در این بادیه؛ پِی ها بُریده اند....
      نومید هَم مباش؛ که رِندانِ باده نوش؛ ناگَه به یک خروش به منزل رسیده اند.»

      حذف
    3. صادق هدایت اسیر ذهن و سوالاتش بی اتمامش بود که در نهایت به خاموشیش منجر شد ولی بودا به حالتی فراتر از ذهن رسیده بود که ذهن در زندگی حضور نداره.این دو با هم متفاوتن ولی فکر میکنم حرف شما صحیح باشه و هر دو life affirmation نیستن.

      حذف
  8. «این نظر» را یکی از خوانندگانِ قدیمی فرستاده است چون نامشان را ذکر کرده بودند؛ نامشان را علامتِ پُرسش پُر کردم و منتشر میکنم:

    (آیا زمان آن نرسیده که « کژدم » به جای نوشتن برای در و دیوار، بر روی یک « فرد » سرمایه گذاری کند؟

    "... لذا جایِ یک «نَفَر» و فقط «یک نَفَر» خالی است؛ تا بتواند به عنوانِ رهبری شایسته کهٔ همهٔ مردمان ایران را دوست میدارد؛ با تکیه بر اعتمادِ مردم نقشِ «نَخِ تسبیح» را بازی کند تا «بّحرانِ سرنگونی» کُنترل شود. ..."

    طبق نظر کژدم «فرد» اصالت دارد. فردی که پس از «آبان ۹۸» با « وبلاگ کژدم » آشنا شد؛ طی این چند سال با این وبلاگ رشد کرده؛ کسی که نظرات کژدم را خریدار است اما به دلیل بدگمانی «کژدم مار گزیده» مورد تهمت و توهین قرار گرفت.
    کژدم دنبال «یک نفر» است تا آن جای خالی را پر کند. آیا بهتر نیست برای یکبار هم که شده بر روی این موجود سریش « ؟؟؟؟ » که نه تنها با نظرات کژدم آشنا است، بلکه چندین بار این وبلاگ را شخم زده حساب کند؟ ‌ و صحبت با هیچکارگان را رها کند؟ ( بقیه خواننده ها ول معطل اند ).
    " چهارده سال از آن راه بدان خانه می‌رفتی - یکبار از این خانه بر این بام برآیی "

    آیا زمان آن نرسیده که «وبلاگ کژدم» بعد از ۱۴ سال به ثمر نشسته و در این زمان مهم گل و میوه دهد؟ چرا که این «موجود سریش» در درون کشور است ( در میدان است ).
    به هر حال، این «موجود سریش» راه خود را خواهد رفت، لذا این آخرین درخواست او به «کژدم مارگزیده» است که حداقل به عنوان یک مشاور با او در ارتباط باشد و او را از راه دور، «تر و خشک» کند.)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با ایمیل من در Tor تماس بگیرید. پاسخها به دیگر نظرات را نیز دنبال کنید.
      سپاس

      حذف
  9. پاسخ به : ناشناس۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۹
    که دَهانِ گُشادش و مَغزِ مفلوکَش و چه بسا جیره خواریَش؛ او را باز هم به دشمنی با «خارج نشینها» میکشاند.
    هِی.... اُلاغِ خائن.....
    «ترامپ» تو و هییچ یک از آنهایی را که مبارزه میکنند را حتّی به پَشمِ مبارکِ خایه اَش حساب نکرد و تمامی حرکاتش برای «مذاکره با رژیمِ شیعی» بود.

    بانو «مسیح علی نژاد» فقط یک «کاتالیزور» نبود؛ بلکه یک « طرّاح و مهندس و رهبرِ جُنبِشِ مَدنی» بود و همچنان هست.
    پیش از زمانی که نامَش را بِبَری؛ اندکی فکر کُن و نامش را با احترامی بسیار یاد کُن.
    کسی که رهبرانِ خوَش را خوار بِدارَد؛ آیندهٔ کودکانش را خوار میدارد.
    هرگِز فراموش نکُن که هنوز در حدّ «کاسه لیس» هستی؛ هر زمان که توانستی یک «کاسه» آش بِپَزی و دیگران بخورند؛ میتوانی در حدّ یک «شاگرد آشپز» حرف بزنی.
    بانو «مسیح علی نژاد»؛یک بنیانگذار است و نه یک «پیروِ کاسه لیس».

    پاسخحذف
  10. درود بر کژدم
    کژدم آمریکا اگه دوباره بایدن انتخاب بشه چه سیاستهایی نسبت به ج ا اتخاذ میکنه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      ادامهٔ همین کثافتکاری ها که می بینید؛ با غلظتی بیشتر.
      دموکراتها به دنبالِ ایجادِ «بحرانهایِ سنگین» هستند؛ زیرا «تولیدِ بحران» مانندِ «مینی ژوپ» مُد شده است.
      شما در درونِ آمریکا نیز شاهدِ تولیدِ بحرانهایِ سنگین از طرفِ دموکراتها هستید (آن ۲ جندهٔ مسلمان و کمونیست و همنوازان)؛ ANTIFA و BLM نیز در همین ژانِر جای میگیرند.
      اگر اندکی دوربینتان را در زاویه هایِ گوناگون بچرخانید پروژهٔ «بحران سازی» را بهتر و عمیقتر می بینید.
      همین داستانِ «غزّه» و «اسرائیل» را از همان نخست تا کنون مرور کنید. خانواده هایِ گروگانها در اسرائیل به عنوانِ یک پشتوانه برایِ دموکراتها «عَلَم» شدند و بحثی که این خانواده ها براه انداخته اند؛ بسیار احمقانه است. گویی که دشمنی به کشورِ شما حمله کرده و تعدادی اسیر گرفته است و اکنون از دولت خواست میشود که جنگ را نیمه تمام کنار بگذارند؛ زیر اکنون تعدادی از ایرانیها و .... در دستِ دُشمن اسیر هستند.
      در چنین شرایطی من (کژدم)؛ «پاسخِ روسی» را می پَسَندم.
      «بی خیالِ اسیران و دشمنان دَر هر سِنّ و سالی... چه لباسِ نطامی و یا لباسِ شخصی..... همه را بِکُش». به نظرِ من «ناتانیاهو» در این شرایط به صورتی بسیار «احمقانه» بازی میکند.
      دموکراتها سپَس اروپا را به «اِی وای غیرِ نظامی ها؛ اِی وای کودکانِ غزّه» راهنمایی کردند و سِپَس «روسپی زاده هایِ نشسته در دیوانِ لاهه» به میدان کشانیدند؛ زیرا میخواهند «خودشان ماهی بگیرند».
      اگر بنیامین ناتانیاهو به حماقتِ خود و گالانت و بِنی گانتز به «خیانَتهای خود» پایان دهند؛ دموکراتها و اروپا مجبور خواهد شد که با «واقعیّتِ نهایی» (غزّهٔ جدید) روبرو شده و برایِ «پَس از آن» برنامه ریزی کند.

      حذف
  11. کژدم دانشی که از دنیای غیرفیزیکی بدست میاد چه تفاوتی با دانش دنیای فیزیکی داره؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پرسشِ شما «بی دَر و پِیکر» است و سَر به هزاران کوچه و پَس کوچه و پُرسش و پاسخ می بَرَد.
      اندکی فکر کنید تا ببینید که پُرسشِ شما ساختاری بسیار «مکانیکی» دارد.
      «منابعِ دانش» و «دانِش» و «دانِشِ پَروردِه = دیدن» هر کدام مقوله ای دیگرهستند و مانندِ ۲=۱+۱ را نمیتوان از آن استخراج کرد.

      حذف
  12. https://www.wsj.com/world/middle-east/u-s-opposes-european-plan-to-censure-iran-over-nuclear-work-85ad7fc6

    ایران در مسیر هسته ای شدن هست.بعدش باهم مذاکره میکنن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این بازیها را جِدّی نگیرید؛ اینها بازیهایِ «رویِ آب= کَف» هستند.
      بازیهایِ اصلی «زیرِ آب» هستند و طرّاحانِ «بازیهایِ رویِ آب»؛ میخواهند در «زیرِ آب» امتیازهایِ بیشتری از «عربستانِ سعودی» بگیرند. من(کژدم) اگر به جایِ «شاهزاده سلمان» بودم؛ به مِعمارانِ این بازی (دموکراتها) انگشتِ وسط نشان میدادم...... نترسید... «جو بایدنِ خِرفت» به خودَش ریده است. برای «رأی در ماهِ نوامبر» به گدایی افتاده است.

      حذف
  13. به نظرم « اسماعیل قاآنی » با توجه به جایگاهی که دارد « فرمانده سپاه قدس » می تواند هدف مناسبی باشد.

    اشکان

    پاسخحذف
  14. پُرسشِ IQ

    پس از به «شهید-گاییده شدن رفتَنِ رئیسی ۶ کلاسی».....
    چه کسی را لایقِ «شهید-گاییده شدنِ بَعدی در راهِ کیرِ خَر» تشخیص میدهید؟
    در مراحِلِ بعدی.... برایِ «هر تارِ مویِ گیسوی بانوانِ بی حجاب».... یک «قلّاده شیعهٔ شنیعه» باید «حذف» شَوَد.
    امّا اکنون در بارهٔ آنهایی که به «قُلِّهٔ رذالت» رسیده اند سخن میگوییم.
    عجرکُم عِندالّلّلّلّلّلّلّلّاغ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگه همون بلایی که اونا سر ما آوردن ما سر اونا بیاریم پس فرق ما با اونا چیه؟

      حذف
    2. فرقِ ما با آنها این است که آنها از «پاکی و پاک دستی» میگریزند و موجوداتی «عفونی» هستند.
      امّا ما میخواهیم «گَند زدایی» کنیم.

      حذف
  15. پاسخ شما خیلی رادیکال و دور از منطق و اخلاقیاته.اگر قراره کل شیعیان کشته بشن حداقل سه چهارم جمعیت ایران از بین میره.انسانها نباید بخاطر عقایدشون کشته بشن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نترسید؛ چند ۱۰ هزارشان که کُشته شوند؛ بقیّه یا به «گُه خوری» می افتند و یا به عراق و سوریه و لبنان و افغانستان فرار میکنند.
      تازه سه چهارم مردم ایران یا شیعهٔ سُنّتی هستند و یا اساساً مسلمان و شیعه نیستند.

      حذف
    2. اینکه میگویند این اوباشان ۸٪ هستند یک دروغ است. اینها زمانی که پایِ مبارزه به میدان کشیده شود؛ حتّی ۱٪ هم نیستند.
      زمانی که کُشتار را دیدند؛ تعدادشان به یک هزارم خواهد رسید.

      حذف
  16. کژدم هنوز به اینکه( سال ۲۰۲۵ سال رسمی سقوط ج ا هست )پایبند هستید؟انتخابات ماه نوامبر اهمیتی نداره؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من نگفته ام که رژیمِ شیعی در سالِ ۲۰۲۵ سقوط می کُنَد. بلکه گفته ام که سقوطِ رژیم به صورتی جدّی کلید میخورد. لذا ممکن است در همان سال وسالِ بعدی اتّفاق بیفتد.
      امّا آنچه که باید بدانید؛ اینکه: دیگر «ولگردی در خیابانها» را «فتحِ خیابانها» نخواهند نامید. «فتح» معنی واقعی خود را خواهد داشت؛ یعنی فتحِ پادگانها؛ رادیو تلویزیون؛ پایگاههایِ نظامی و انتظامی.... قتلِ عامِ اوباشانِ شیعه توسّط مردم.
      پس از جنبشِ ملّی مهسا؛ خبرهایی منتشر شدند که گویا اوباشانِ سپاه میخواهند تعدادی از پادگانها را از درونِ شهر به بیرون منتقل کنند تا برایِ تجدیدِ قوایِ خود در صورتِ فتحِ شهرها توسّط مردم و حمله به شهرها از آنها استفاده کنند. این امر نشان از وحشتِ رژیم از «قیام» دارد و طرحِ خروج از شهرها شاید به انگیزهٔ مردم برای قتلِ عامِ همهٔ این بی شرفها بیفزاید.

      حذف
  17. درد بر کژدم
    کژدم بنظرتون اگر ج ا سقوط کنه ایرانیان خارج از کشور به کشورشون برمیگردن یا تمایلی به بازگشت ندارن؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      اگر مواظب نباشیم؛ سقوطِ حاکمیّتِ «اوباشانِ تشیّعِ شنیعه»؛ از مسیرِ یک «کابوسِ خونینِ چندین سالهٔ غِیرِ ضروری و گُریز پذیر» خواهد گُذشت.
      هیچیک از این اوباشانی که شعارهایِ بسیار «میهن پرستانهٔ پان ایرانیستی» میدهند (چه پادشاهی خواه و چه «کیرِ خَر خواه») دلیریِ آمدن به میدان را ندارند (فریبِ کُس شعرهایِ آتشینِ یو تیوبیِ آنها را نخورید). بویژه «اوباشانِ سلطنت طلب و چپهایِ معلوم الحالِ مذهبی و غیرِ مذهبی» فقط خواهانِ ضرب زدنِ سکّهٔ «پیروزی» به نامِ خود هستند. برایشان نیز مهمّ نیست که چه تعداد از جوانانِ ایران در این راه کُشته شوند؛ بلکه مانندِ «اوباشانِ حماس» در «تونِلها» خواهند خوابید و برایِ کُشته ها «طِفلانِ مُسلم» بازی اجرا خواهند کرد.
      به این سخنانِ «شازده شومبولِ کُس کِش» نگاهی بیندازید:

      ۱- اگر قرار بر «اسلام زدایی باشد.... ترجیح میدهم که همین حکومت بر سرِ جایش بماند.»
      ۲- (من «شازده شومبولِ فیل نشان» با فرماندهانِ ارشدِ سپاهِ قرمساقها واردِ مذاکره شده ام.)

      فکر نکنید که بقیّهٔ گروهها فرقی با این «کُس کِش» دارند. آنها فقط با یکدیگر بر سِرِ آنچه که ناتوان از «بِه دست آوردَنَش» هستند اَدایِ جنگهایِ مزخرفِ «کودکانه» در می آورند.

      آیا اگر شما خودتان را با اینچنین «سناریویی» روبرو ببینید؛ دوست خواهید داشت که به یک سرزمینِ ویران از نظرِ فرهنگی و اقتصادی و حاکمیّتی متشکّل از «دیّوسهایِ کراواتی» (شبیهِ رهبرانِ اَلفتح در کرانهٔ باختری) که با «قُرمساقهایِ شیعهٔ شنیعه مَسلَک» رویِ هم ریخته اند (یعنی در حالِ جِماع هستند)... به ایران بَر میگردید؟

      حذف
    2. آیا اگر شما خودتان را با اینچنین «سناریویی» روبرو ببینید؛ دوست خواهید داشت که به یک سرزمینِ ویران از نظرِ فرهنگی و اقتصادی و حاکمیّتی متشکّل از «دیّوسهایِ کراواتی» (شبیهِ رهبرانِ اَلفتح در کرانهٔ باختری) که با «قُرمساقهایِ شیعهٔ شنیعه مَسلَک» رویِ هم ریخته اند (یعنی در حالِ جِماع هستند)... به ایران بَر میگردید؟

      کژدم مگه معنی مبارزه غیر از اینه؟مگه مبارزان ناامید و تسلیم میشن؟ما بدنیا اومدیم که بجنگیم و سرنوشتمون همینه.

      حذف
  18. این روزها ۲ جملهٔ شاعرانهٔ «روزنامه نگارانه»؛ مینی ژوپ شده است.
    «همهٔ نگاهها به سویِ ایران» و «همهٔ نگاهها به سویِ رَفَح».
    در واقع هیچ گونه نگاهی جدّی به سویِ ایران وجود ندارد.
    امّا نگاههایِ چه بسا ۱۰ ها میلیونیِ وحشت زده و نگران به سویِ رَفَح دوخته شده اند.
    پاکسازیِ غزّه از اراذل و اوباشانِ «اخوان المسلمینِ مسلّح»(حماس و هوادارانَش)؛ یک «سونامی» سیاسی در خاورمیانه بوجود خواهد آورد. که پتانسیلِ ایجادِ تغییراتِ گسترده ای در «اوباش کَده هایی» مانندِ «تُرکیهٔ عثمانی» و «قَطَر» را در خود دارد.
    غزّه نخستین مهرهٔ دومینو است و «اوباشانِ شیعهٔ لبنانی» نقشِ مُهرهٔ دوّم را به عهده دارند.

    پاسخحذف
  19. ممکنه اسرائیل رو فرستاده باشن دنبال نخود سیاه؟
    حماس با حمله هفتم اکتبر دست به خودکشی زد ولی اگه برنامه از قبل هم همین باشه چی؟ بیشتر از یه سال اسرائیل درگیر میشه و همین به رژیم فرصت تولید اورانیوم غنی سازی شده ۶۰ درصدی مناسب برای ده ها کلاهک های هسته‌ای رو میده
    عصای موسی رو که یادت نرفته؟ اگه حدسم درست باشه کار اسرائیل خیلی بیخ پیدا میکنه و مجبوره به دست و پای کشور های بزرگ بیوفته تا مشکل ایران رو براش حل بکنن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. داشتنِ بمب اتمی بر خلافِ تبلیغاتِ گسترده ای که می شود؛ یک نیرویِ بازدارنده نیست. اگر اینهمه سر و صدا میبینید؛ فقط برایِ این است که «چاقویِ تیز» را دَستِ «بچّه» ندهند تا مشکلی ایجاد نکند.
      رفتن به دنبالِ «بمبِ اتم»؛ «رفتن به دنبالِ نخودسیاهِ پُر هزینه» است که تا کنون بیش از یک تریلیون دلار هزینهٔ مستقیم بر روی دوش ایران گذاشته است. هزینه هایِ جانبی این رؤیا نیز سَر به فَلَک می کِشَد.
      امّا داشتنِ چنین بمبی در تعدادِ کَم؛ ارزِشِ کاربّردی ندارد و فقط ایران را به یک «هدَفِ مشروع» تبدیل میکند؛ تا در صورتِ عدَمِ تمکینِ رژیمِ شیعی؛ ایران به «هیروشیما» تبدیل شود.
      اسرائیل میتواند با ۱۰ بمبِ قدرتمند؛ ایران را به منطقه ای غیر مسکونی تا ۱۰۰ ها سالِ آینده تبدیل کند. حتماً فیلمِ «DUNE» (تَلماسه) را دیده اید.
      خودتان را به خریّت نزنید.

      حذف
    2. کثافتهایِ شیعه مسلک و بی شرفهایِ پان ایرانیست؛ هر دو از یک قماش هستند و به جای آنکه به فکرِ آبادانیِ «آنچه که دارند» بیندیشند؛ به «الحاقِ کشورهایِ دیگر» به «ایران» فکر میکنند و «سنگ» و «لُقمه» آنقدر بزرگ است که نَه میتوانند بزنند . نَه میتوانند «غورت» دهند.
      همین الآن میتوانید ببینید که دیّوسهایِ «پان ایرانیست» حتّی قدرتِ تحمّلِ چند میلیون افغانی در ایران را ندارند؛ امّا از «الحاقِ کشورهایِ آسیایِ میانه و قفقاز» سخن میگویند. نمیدانم که چرا این بی شرفها به جایِ طرّاحی های مبارزاتِ میدانی برایِ سرنگونیِ رژیمِ شیعی؛ به برخی آدرس غلط میدهند و آنها را با رؤیاهایِ «هخامنشی - اشکانی - ساسانی» به خواب می برند؟
      بگذارید یک چیزی را به مادرقحبه هایی مانندِ تو هم کیشهایِ «پان ایرانیستی - صفوی» تو بگویم.
      خوب دقّت کُن یا «پُرتقال فروش را پیدا کُنی:
      ۱- روسها با ارمنستان شِکر آب شده اند... دُرست است؟
      ۲- روسها با جمهوری آذربایجان و تُرکیه بیشتر به هم نزدیک شده اند.... دُرست است؟
      ۳- اسرائیل نیز با آذربایجان روابطِ فوقِ حَسَنه دارد..... دُرست است؟
      ۴- آمریکا و اروپا در حالِ چسبانیدنِ خود به ارمنستان هستند.

      این نقطه ها را به یکدیگر وصل کنید ....
      تفکّر با روده ها و گازِ معده (دین و مذهب و وطن پرستی قازوراتی) را کنار بگذارید...
      با مغزتان فکر کنید...... تا ببینید که چه خطر بزرگی در کمین است.

      حذف
    3. به مزخرفاتی که در «رادیو فردا» و «BBC» و «ایران اینترنشنال» و وبسایتها و یا کانالهای یوتیوبی منتشر میشوند نگاهی بیندازید و تعدادِ «دنبال کننده ها» را ببینید که چه جمعیّتهای «بی خاصیّتی» هستند و اگر شما نیز در همان طیفهای گوناگونِ دُنبال کننده های «سطل های آشغال» هستید؛ بهتر است بروید و حدّ اقل یک فیلمِ سینمایی کلاسیک ببینید؛ تا شاید چیزی یاد بگیرید.

      حذف
    4. کجای این چیزی که من گفتم به نفع حکومت ایرانه که فکر میکنی من شیعه مسلک و پان ایرانیست هستم؟
      همین اسرائیل شک نداشته باش یه روزی پشتش رو خالی میکنن و برای در هم کوبیدن حکومت ایران ازش امتیاز میخوان و گرنه شتر دیدی ندیدی و چه بهانه‌ای بهتر از داشتن سلاح هسته‌ای و رسیک درگیری با کشور دارنده‌ اش؟ و بعد همین جنابعالی نبودی که از قول غربی ها میگفتی اسرائیل باید به گذشته های دردناک تن بده؟
      در مورد ارمنستان یا آذربایجان و ترکیه هم قضیه مثل روز روشنه

      حذف
    5. پس از تبدیل شدنِ «رئیسی» به «لاشهٔ سوخته»؛ پرسشی مطرح کردم که کدامین مادرجندهٔ شیعه مسلک را میتوان به «لاشه» تبدیل کرد؟
      این پُرسش؛ نشان دهندهٔ تلاش برای گفتمانِ «بر اندازیِ مِیدانی» است.
      این پُرسش میخواهد بگوید که: بشاشید به آنچه که در دادگاهِ ترامپ میگذَرد؛ بشاشید به «غزّه» و اینکه آیا اسرائیل میخواهد آنرا «ضمیمه» کُنَد و یا هر چه؟!!!
      بحثِ اصلی باید این باشد که چگونه میتوان به جایِ داشتنِ آرزو که اروپا و آمریکا بیایند و تحریم بکنند؛ چرا نباید جوانانِ ایران برایِ «تحریمِ عَملی و مِیدانیِ رژیم»؛ منابعِ اقتصادیِ آنرا به آتش بِکشند؟ (پیشنهادِ مبارزاتِ مِیدانیِ کژدمی) زیرا همانگونه که میبینید تعدادِ تحریمها به چند هزار مورد رسیده است؛ امّا «اِعمال» نمی شوند و آنگاه؛ «آه» از نهادِ «مبارزینِ یوتیوبی» بر می آید که «جو بایدن».... «اُلاغ شولتز»...«اوباما» و .... به ما خیانت کردند.!!!!!؟؟؟؟
      بعد از آن نیز دوباره این «تحلول گران» واردِ میدانِ «درازگویی ها» میشوند و موجوداتِ بی خاصیّتِ «کیران پَرَست» (به جایِ ایران پَرَست) را پایِ کامپیوتر و تلویزیونها میخکوب میکنند.
      هنوز به جُز یک نفر؛ هیچیک از«کیران پَرَستها» حتّی به یک «مورچه» نیز اشاره نکرده اند که میتوان پس از «رئیسی» به «دَرَک» فرستاد.
      اگر به اینچنین سوژه هایِ حکومتی با ذِکرِ دلیل؛ اشاره شود؛ حتّی اگر خودتان نیز نتوانید این «کُس کِشهایِ تشیّعِ شنیعه» را به «دَرَک» واصل کنید؛ امّا میتوانید با «نام بُردَنِ آنها» به عنوانِ «ترانهٔ درخواستی» مطرح کنید تا «اسرائیل» بتواند این «ترانهٔ درخواستی» را اجرا کُنَد.
      من از «حَریدی ها» متنفّر هستم؛ زیرا فرقی میانِ آنها و «داعِش» و «شیعیانِ شنیعه» و «اخوان المسلمین» نمی بینم؛ امّا «اسرائیل» را «شریکِ استراتژیک» برای ایران میدانم.

      حذف
    6. https://kajdoum1.blogspot.com/2010/07/1.html?m=0

      https://kajdoum1.blogspot.com/2010/08/2.html?m=0

      https://kajdoum1.blogspot.com/2010/03/blog-post_18.html?m=0

      فکر میکنم خواندن این نوشتارها خالی از لطف نباشد.

      اشکان

      حذف
    7. کژدم سقوط حکومت بدست مردم اتفاق نمیافته.خودتو با این تصور واهی که از سمت پهلوی و اوباشان اطرافش تبلیغ میشه فریب ندین.

      حذف
    8. پَس به نظرِ شما سقوطِ رژیم به دَستِ چه کسانی و یا دولتهایی اتّفاق می اُفته؟.... یا اینکه: «خودش خُشک میشه می اُفته؟».
      لطفاً روشنگری کنید.
      سپاس

      حذف
  20. https://www.radiofarda.com/a/32973933.html

    پاسخحذف
  21. https://shorturl.at/0ccLr

    نگاهی به این جملات بندازید.وجود چنین افرادی هست که به سرنگونی حکومت ها منجر میشه.همچین شخصی بین براندازا حضور نداره.فقط جوانانی که در حال تلف شدن هستن در عرصه نبرد در حال شکست خوردن به نیروهای حکومتی هستن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینگونه افراد را در «مِیدان» میتوان شناخت و گرنه «شجاعَت سَنج» و «میهن پرستی سَنج» وجود ندارد.

      حذف
  22. سیستم های آینده همه بر مبنای فردیت ها شکل میگیرن و شکل جوامع از گله محور به شخص محور تغییر پیدا میکنه.تصور من اینه که سازمان مبارزاتی هم به همین شکل باید روی کار بیاد.یعنی به جای تمرکز بر هدایت گله های معترض،باید روی اشخاصی که پتانسیل نبرد دارن متمرکز شد و اونهارو آموزش و تمرین داد.بهترین شکل مبارزه هم همون مبارزه اشباح هست.این شکلی میشه بطور موثر به رژیم ضربه وارد کرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من با این صُغرا؛ کُبرایی که شما بافتید و به همهٔ جهان بسط دادید؛ کاری ندارم. امّا در هر شرایطی شما با «افراد» روبرو هستید. فرماندِهّ خوب کسی است که بتواند اینچنین افرادی را در تیم های «اَشباح» و یا «اشباحِ مستقلِ فَردی» تعریف و آموزش داده و سازماندهی کند.

      حذف
  23. اگر سازمان جدی برای سرنگونی شکل بگیره حکومت از ورق پهلوی با کودتای ارتشی ها استفاده میکنه.ارتش خائنی که مردم ازش تقدس ساختن برای روی کار آوردن پهلوی و حفظ حاکمیت تشیع اقدام به کودتا میکنه.از این جهت در وهله اول سپاه بعدش بسیج و درنهایت ارتش رو باید از بین برد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با این نظرِ شما تا حدودی موافقم؛ آنهایی که خود را «ایران گَرا»(کیران گَرا) مینامند و تا یک سالِ پیش؛ «کیر لیسِ خامنه ایِ ایزد نشان» بودند نیز در تبلیغِ همین مسیر حرکت میکنند. «تاجزاده و شاهزاده» نیز بخشی از همین ماجرا است.
      این داستان برایِ من (کژدم) حرفِ تازه ای نیست.
      اکنون چند جریانِ موازی که در زیرِ پوششِ «کیران گَرایی» فعالیّت میکنند؛ تحتِ حمایتهایِ امنیّتی و سیاسی و مالیِ رژیمِ شیعی هستند. که البتّه با یکدیگر اختلافاتِ زرگری نیز دارند تا اینگونه وانمود کنند که سَرِشان در یک آخور نیست.

      حذف
  24. آن ۳ نوشتاری را که «اشکان» پیشنهاد داده است را لطفاً بخوانید. شاید نیز بارها بخوانید و گرنه از «لاشهٔ رئیسی و رَفَح و اعتراضاتِ مَدَنی» نمیتوان «تُنبان» ساخت.
    به این پُرسش نیز فکر کنید که:
    پس از «مُردار شدنِ رئیسی» چه کسی را و به چه دلیلی؟؟!! شایستهٔ مُردار شدن میدانید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. https://www.bbc.com/persian/articles/cg33534668wo.amp

      اگر من بودم این شخص رو انتخاب میکردم.این سوال شما پاسخ های مختلفی داره. بستگی داره که هدف اسرائیل از حمله چی باشه؟ترجیح من انتخاب اشخاصی هست که از نیروهای موثر در سرکوب مردم در جریان اعتراضات و قتل عامشون هست.

      حذف
    2. کژدم اسرائیل به سمت ترور آخوندهای برجسته یا بسیجی ها و پوپولیستها نمیره چون مرگشون تاثیر خاصی نداره.اگر اسرائیل بدنبال کمک به مردمه باید اشخاص موثر در سرکوب رو حذف کنه.اگر منافع خودش رو دنبال میکنه باید به اشخاص موثر در سوریه و لبنان حمله کنه.اگر بدنبال بهم زدن جریان توافقات بین ایران و آمریکاست باید به اشخاص موثر در بستن فضای مذاکرات حمله کنه.
      شخصی که تو همه ی این مسائل حضور داره شخصیت طلایی محسوب میشه.(شبیه به قاسم سلیمانی)
      نتیجه گیری کلی من اینه که سیاستهای اسرائیل وابسته به انتخابات نوامبره و تا اون موقع حرکت جدی از سمت اسرائیل نسبت به ایران اتفاق نمیافته.اسرائیل تمرکزش رو حماس فعلا.

      حذف
    3. من شخصا فرناز فصیحی رو ترجیح میدم چون صدای بین‌المللی رژیمه
      یه گلوله وسط پیشونی اونم در روز روشن انتقام و پیام خوبی میتونه باشه
      بعد از این زنیکه میشه سراغ بقیه‌اشون هم رفت

      حذف
    4. تا حالا ۲ ترانهٔ درخواستی داریم:
      ۱- قا آنی. به دلیلِ جایگاهش
      ۲- قالی باف. به دلیلِ چهرهٔ منفورِ سرکوب و فساد.

      به این میگویند: «دادگاهِ مَردُمی» و بهتر است به این مقوله نیز فکر کنید؛ زیرا در آینده ای نزدیک خودتان قاضیِ یکی از این دادگاههایِ مردمی خواهید بود.
      به همین دلیل نیز بارها تاًکید کرده ام که این بی شرفها نباید بوسیلهٔ «حکومت» کُشته شوند؛ زیرا دولت و حکومت را به چالشهایِ بین المللی می کِشاند.
      این اوباشان باید در کوچه ها و خیابانها به دست مردم و بدونِ هیچ ردّ و نشانی کشته شوند.

      حذف
    5. اگر پس از اینهمه جُنبشهایِ «پولِ ما را خوردند» و «دهانتان را گاییدند» و «جنبَشِ ملّی مَهسا» ..... نتوانید پَس از «مُردار شُدَنِ دیّوس رئیسی»؛ کاری کنید که رژیمِ کثیفِ شیعی در باتلاقِ «فرسایِشِ سیاسی - امنیّتی - شکارِ جاسوس» فرو بِرَوَد.
      به «کونِ مقدّس و انقلابیِ خودتان» بخندید.
      اگر نتوانید.... «میلیاردها توفانِ توئیتری» حتّی یِک تارِ پَشمِ خایهٔ «پوشَک پوشِ فرزانه» را نیز نخواهد لَرزاند.
      اگر نتوانید..... بهتر است که جلو آیینه بِایستید و یک «تُفِ بزرگ» بر صورتِ خودتان بیندازید و گناه را بر گردنِ دیگران نیندازید.
      از شماست که بر شماست.

      حذف
    6. اینکه بگویید «اوباما به ما خیانت کرد».... «ترامپ نیز آشِ دهان سوزی نبود»..... «جو بایدن نیز مانندِ جیمی کارتر و اوباما به ایرانیان خیانت کرد...» و ......
      به اندازهٔ یک عَدَد «تخمِ مرغ» نیز ارزش ندارد.
      زیرا تمامیِ تلاشِ شما بر «بیگناه نِماییِ خودتان و مظلوم نماییِ خودتان» و «گناهکار دانستنِ دیگران» اُستوار است.
      به همین خانواده هایِ «ارازل و اوباشِ ساکنِ غزّه» نگاهی بیندازید.... آنها شماها هستند.
      فکر نکنید که شماها روشنفکرتَر هستید...... به هیچ وجه....
      شماها از آنها پَست تَر و خائن تر هستید.
      ناراحت شدی؟.....؟؟؟؟
      یک تُفِ بزرگ بر صورتِ خودت بینداز... تا صورتِت خُنَک شَوَد.

      حذف
    7. کژدم ایرانیان جنگاور نیستن

      حذف
  25. کژدم conspiracy theorists ارزش خوندن داره؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر آگاهانه و با ذِهنی انتقادی مطالعه شوند؛ ارزش دارند که خوانده شوند. اینگونه نظریّه ها میتوانند دست مایهٔ طرّاحی استراتژیهایِ بسیار مرموزی قرار بگیرند.
      هرگز از مطالعه دست بر ندارید. امّا ذوق زده نشوید و در آنچه که میخوانید؛ «غَرق» نشوید؛ بلکه با مطالعات؛ ذهنتان را صیقل دهید... تا تیزتَر شود.

      حذف
  26. کژدم مردم تو همه ی جوامع تقریبا شبیه به هم هستن و تفاوت زیادی بین هندی ها و ایرانی ها و افغانیها و… وجود نداره.این آدما پتانسیل هیچ تغییری ندارن و فقط همراه با جریانات پیش میرن

    پاسخحذف
  27. کژدم چرا تو جوامع رو دوست داری؟چه چیزی درون این جوامع هست که تو رو وادار میکنه که هویتت رو در گرو تعریف کردن خودت به عنوان بخشی از جامعه بدونی؟
    از سنین کودکی تحت هیپنوتیزم و سیستم پاداش و سرکوب و… دین و فرهنگ رو بهمون تحمیل کردن ،هویت ایرانی-اسلامی من در آوردی رو بهمون چپوندن،تو سیستم های مزخرف آموزش و پرورش هزاران مطلب بی ارزش رو با استرس و ترس امتحانات درون حافظمون کردن، تمام خوشیها و شادیهایی که تو دوران کودکی میتونستیم داشته باشیم رو ازمون گرفتن که به چه نتیجه ای رسید؟هیچی، بزرگ شدیم و دیدیم تو یه تیمارستان به وسعت یک کشور بدنیا اومدیم و تمام آدماش در حال هدر دادن زندگی برای چیزهای پوچ و بیهوده ان.تنها چیزی که تجربه نکردیم لذت بردن از زندگی بود.فقط وعده های جنده خونه الله و مشروبات بهشتی بعد از مرگ تحویلمون دادن.(اونم تازه اگه از کسکش ترین فرد مملکت پیروی کنیم.)همین الانش هم برای یک کیر و کس میخوان زندگیمو در پیوند به یه جنس مخالف بزنن تا همین زندگی تخمی رو به یک انسان(یا انسانهای) دیگه تحمیل کنم.حالا با این کثافتخونه ای که توش بزرگ شدیم شما انتظار داری از کس مادر،مبارز بدنیا بیایم؟اصلا کسی بوده که به ما مبارزه رو یاد داده باشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «تُو» و «مَن» وَ هَر کَسِ دیگری؛ ... در همین «پازِل» به دنیا آمده اند.... مانندِ «چَتر بازها»یی که در نقاطِ گوناگونِ «خانوادگی»؛ «قومی»؛ روستایی: شهری؛ اُستانی؛ کِشوری ... مَذهبی؛... فقر... ثِروَت .... «فُرود آوَرده» شُده ایم....
      امّا اینکه پُرسیدی:
      «اصلا کسی بوده که به ما مبارزه رو یاد داده باشه؟»

      بَله.... فقط یک نَفَر تلاش کرد تا راهِ مبارزه را به شما یاد بِدَهَد....
      آن شخص .... مَن (کژدم) هستم.

      حذف
  28. تا جایی که متوجه میشم دموکرات های آمریکا و ج ا تو یک مسیر دارن حرکت میکنن و هردو گروه تمایلی به شکل گیری کشور اسرائیل ندارن.همون دموکراتها(کارتر)عامل سرنگونی شاه شدن.نتیجه گیری نهایی من اینه که آمریکا داره اسرائیل رو به جنگ با ایران میفرسته و میخواد خاورمیانه رو به جنگ بکشونه.کشورهای عربی هم باید به یکی از جناح ها ملحق بشن.همه ی اینا برای بازتعریف کردن خاورمیانه است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شاید نظرِ شما دُرست باشد..... بالاخره «دِرَختِ رژیمِ کثیفِ شیعی» و «حزب الله لبنان» را «حزبِ دموکراتِ آمریکا» و «اسرائیل» کاشتند و با سرنگونیِ صدّام و تحویلِ عراق به «تشیّعِ شنیعه» آبیاری کردند..... و پس از فَصلهایِ «کاشت» و «داشت».... اَکنون «فصلِ بَرداشت» فرا رسیده است.
      ....
      بنا بر گُزارشهایِ خبرگُزاریهایِ اسرائیلی؛ سیستم هایِ اطّلاعاتی و نظامیِ اسرائیل حتّی تعدادِ «گروگانها» در عملیّاتِ ۷ اُکتبر را نیز تقریباً ۱۰۰٪ میدانستند......؟؟؟؟؟
      آیا «تولّدِ برنامه ریزی شدهٔ حماس» (توسّط شین بِت و موساد)
      اکنون به «مَرگِ برنامه ریزی شُدهٔ حماس» رسیده است؟

      از «کژدم» می پُرسید؟.....
      پاسُخ: بله.... آری......Yes

      حذف
  29. پاتریوت ها اگه پیروز انتخابات آمریکا بشن هم از این سناریو حمایت میکنن چون میخوان خاورمیانه یکدست تحت رهبری آمریکا بسازن که شما بهش اشاره کردید.گلوبالیستا هم برای آسیب زدن به روسیه و تضعیفش نیاز به جنگ گسترده با روسیه و مهره هاش دارن تا هزینه های میدانی جنگ رو بالا ببرن.اروپاییها هم برای متمرکز کردن توجه های دنیا روی خاورمیانه و همچنین دسترسی به انرژی آسانتر همین سناریو رو دنبال میکنن.نتیجه گیری نهایی من اینه که جنگ اسرائیل با حزب الله لبنان بسیار مخرب تر و ویرانگرتر از جنگ با حماس میشه و طرف های جدیدی به جنگ اضافه میشن که فعلا صحبتی ازشون نیست.احتمالا طلای جهانی هم شاهد افزایش ناگهانی قیمت تو کوتاه مدت و ریزش تو بلندمدت بشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کاش میگُفتید که از طَرَفِ «الله» ظهور کرده اید تا همگان بر نظراتِ احمقانهٔ شما «سجده» کنند.

      حذف
  30. سرنوشت انتخابات آمریکا برای آینده ی خاورمیانه بسیار حیاتیه.همه جناح های قدرت بدنبال برهم زدن ساختارهای خاورمیانه و بازتعریفیش متناسب با منافع خودشون هستن.متاسفانه ج ا هم نقش مهمی تو این اتفاقات رقم میزنه که باعث بقاش شده.
    تو زمان شاه که ایران روابط خوبی با همه ی کشورها برقرار کرده بود چندین سازمان و ارگان نظامی درون کشور شکل گرفته بود که همگی با کسشرهای مختلف سعی در سرنگونی شاه داشتن ولی ۴۵ ساله که میبینید هیچ نیروی سازمان یافته ای برای سرنگونی این مادرقحبه ها وجود نداره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر انتخاباتِ آمریکا برایِ خاورمیانه حیاتی است؛ یعنی برایِ چه کسی حیاتی است؟ اصلاً گفتنِ اینکه «حیاتی است» ما را به «اندیشمندِ ژَرف اندیش» تبدیل میکند؟ نمیدانم تا چه زمانی به این «گُنده گوییهایِ بی محتوی و بی ارزش» باید ادامه دهیم و خود را «روشنفکر» بِپِنداریم.
      لطفاً فقط توضیح دهید که منظورتان از این «دراز گویی» چه بود؟

      حذف
  31. من باور نمیکنم که ج ا یک حکومت یکدست تحت رهبری خامنه ای باشه.بیشتر نتیجه معادلات چندین سازمان امنیتی خارجی هست که هر کدوم منافع خودشون رو دنبال میکنن و از آخوندها و دست نشانده هاشون برای تحمیق و سرکوب مردم استفاده میکنن.تصمیمات نهایی این حکومت نتیجه برتری گروهی از امنیتی ها بر سایرین هست.اگر اپوزوسیونی وجود داشت باید این معادلات رو مطالعه میکرد و براساس منافع روسیه و چین استراتژی های ج ا در بلندمدت رو مشخص میکرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نظرتان تا حدودِ زیادی درست است.
      از «پوتین» و «جوزپ بورِل» بگیر تا منافعِ استراتژیکِ انگلستان که به خاطرِ آن نمیتواند «دیوّسهایِ پاچاهارداران» را در لیستِ «سیاه» قرار دهد..... نظرِ شما را تأیید میکنند.

      حذف
  32. فقط نظر شخصی خود را میگویم
    از نظر بنده حذف رئیسی احتمالا در جهت برداشتن موانع بر سر راه جانشین معاویه(خامنه ای) یعنی مجتبی برای رهبری بوده است لذا حذف تمامی کاندیداهای رهبری میتواند رژیم و تصمیم گیرندگان آن را به سمت یک نزاع برای تصاحب قدرت ببرد و این دعوای داخلی به نفع مردم ایران است

    کاندیداها از نظر من مجتبی خامنه ای ، حسن روحانی ، لاریجانی و حتی عناصر اطلاعاتی مثل سعید حجاریان گزینه های خوبی هستند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متین گرامی
      مردمِ ایران نباید منتظر بمانند که تا «کفتاران» به جانِ هم بیفتند. بلکه باید این کفتاران را به جانِ یکدیگر بیندازند.
      می پرسید چگونه؟
      پاسخ:
      «با تحریمِ فعّال» که در پایین توضیح داده ام.

      حذف
  33. جناب کژدم ،
    جمهوری اسلامی از ابتدای تولد خود بسیاری از ترورها و حذف کردن ها رو به وسیله قاتلان زبده و کارآزموده نظیر انیس نقاش و ایلیچ رامیرز ونزوئلایی انجام داده
    چرا طیف مخالف هیچ وقت ازین ابزار استفاده نکرده؟
    کافی بود دو تا از دانه درشت ها همان اوایل به لاشه تبدیل میشدند تا حساب کار دستشان بیاید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آنچه که اکنون «انتخابات» و یا «انتصابات» خوانده میشود و عدّه ای در جهتِ «تحریم» و عدّه ای در جهتِ «بیایید یک بارِ دیگر آزمایِش کنیم» به آن اهمیّت می دهند؛ در واقع یک خیمه شب بازیِ گُسترده است که حتّی «تحلول گران» و «رأی دهندگان» و «تحریم کنندگان» نقشی در «داغ کردنِ تنورِ آن» دارند. این موجودات کسانی هستند که «دیّوسِ فرزانه» به هیچ یک از این «تحلول گران» و «رأی دهندگان» و «تحریم کننده ها» ارزشی قائل نیست و به همهٔ این «مُدافعان» و «بَر اندازانِ قُلّابی» با «کونَش می خندد» و از اینکه به طورِ مجّانی برایِ کثافتکاری هایَش؛ دایره و تُنبَک میزنند و بازارگَرمی میکنند راضی است.
      لذا گوش سپردن و حتّی خواندنِ مطلب در این زمینه فقط آب ریختَن به آسیابِ «قُرمساقِ فرزانه» است.
      عدّه ای نیز «نانشان» از همین چاه در می آید.
      اگر زمانی شرکت کردن و یا تحریم؛ ارزشی داشت.... اکنون کاملاً بی ارزش است.
      آنچه که اکنون ارزش دارد؛ «تحریمِ فعّال» است.
      «تحریمِ فعّال» به معنیِ «دعوت به تحریم» نیست؛ بلکه «حملهٔ فیزیکی به این بازیِ خیمه شب بازی» است.
      «تحریمِ فعّال» به ۲ شکل میتواند به صورتی مؤثّر انجام گیرد:
      ۱- حمله به ستادهایِ خیمه شب بازی.
      ۲- کُشتنِ «مُجتبی خامنه ای».(حمله به هَدَفِ استراتژیک)
      موردِ نخست را مردم میتوانند انجام دهند. امّا «کُشتنِ مُجتبی خامنه ای» نیاز به نیروهایی دارد که عمیقاً در درونِ رژیم «نفوذ» کرده اند. این نیروها اگر تا دیروز برایِ «پول» و برایِ «اسرائیل» کار میکردند؛ اگر فقط یک بار برایِ «ایران» و آیندهٔ مردمِ ایران کار کنند ..... به قولِ معروف «جایِ دوری نمی رَوَد».
      «تحریمِ فعّال» می تواند همهٔ تار و پودِ این «کُس کِش بازار»ی را که براه انداخته اند؛ را از هَم بِه دَرَد.
      لذا به هیچ یک از یاوه هایِ «کیران گرایان» (پان ایرانیست هایِ دیّوس) و طرفدارانِ «شازده شومبول» و احزابِ مُفت خور (چه سُنّتی و چه نو پا) که هر روزه جِلد عوض میکنند و به جُز یک چهارچوبِ جغرافیاییِ گُربه نشان و یا فدرالیسمِ کلیشه ای؛ هیچ چیزِ دیگری برایشان ارزشی ندارد و هیچ برنامه ای به جُز شعارهایِ دروغین و بی محتوا و بادِ غَبغَب چیزی در چنته ندارند..... اهمیّت ندهید.
      اگر برایتان «ایران و مردمِ ایران» و آیندهٔ فرزندانتان و خودتان اهمیّت دارد؛.....
      امواجِ «تحریمِ فعّال» را به جوش و خروش در آورید....
      وَگَرنِه وِل معطّلید.

      حذف
  34. https://m.youtube.com/watch?v=ujEKs94uRTE&pp=ygUYc2F1ZGkgYXJhYmlhIHBldHJvZG9sbGFy

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این ویدیو را که برایِ نشان دادنِ آنچه که اینگونه «تحلولگران» در «مغزِ نداشتهٔ تان» فرو کرده اند و یا موجوداتِ سخیفی مانندِ «زیر خواب رائفی پور» بر اساسِ آن «کونتان را می گایند» .... منتشر کردم. اینگونه «تحلولگران» بسیارانند.
      اگر به خبرنامهٔ اینترنتی (یوتیوبی) «Times» نگاهی بیندازید؛ در ۱۰ ماهِ گذشته؛ «نادرقلی پوتین» هر روزه یا سرنگون میشود و یا در برابرِ «کونی هایی که اروپا را رهبری میکنند» و یا «جو بایدنِ خِرفت» به «سِجده» می افتد.
      دنیایِ غرب به دستِ «کونیها» اداره میشود و کارشان فقط «کون دادن» است که کاری «غیرِ طبیعی» و نتیجهٔ «بیماریِ ژنتیک» است.
      البتّه «بیداری در غرب» با اینکه در حالِ ظهور است؛ امّا هنوز در مرحلهٔ «خمیازهٔ پس از بیداری» به سر می بَرَد.
      امّا زیاد نگران نباشید؛ در نهایت اگر مسائل از طریقِ مسالمت آمیز حلّ نشوند؛ با «بمبهایِ اتمی» حلّ خواهند شد.
      برای موجوداتی مانندِ «من» و «شما» که حتّی در حدّ «ماسه» هم نیستند.... چه فرقی دارد؟ دیروز نبودیم..... امروز هستیم و هیچ «گُهی» نخوردیم.... فردا نیز نخواهیم بود.
      «بود» و «نَبودمان» یکی است. .... زیاد به خودت فشار نیار..... تا «دو قلو نگوزی».

      حذف
    2. شما باید نگرانِ «کونِ و کُسِ خودتان» باشید که ۱۴۰۰ سال است با «کیرِ محمّد و علی و حُسین و رِ ضا اسهال استفراغی» گاییده شده است....... نگرانِ «دلار» نباشید.

      حذف
  35. دیروز «سوئد» به هیگلِ همهٔ «اپوزیسیونچی ها» رید و تا هفته ها مدفوعِ چسبنده اَش از لَب و لوچهٔ این «حِیفِ نان ها» آویخته خواهد ماند.... باز هم دورِ دیگری از «تحلول ها» و «بر رسیها» که البتّه برایشان «نان و آبی دارد» در رسانه هایِ «زردِ سیاسی» ادامه خواهد یافت.

    قدیمیها میگفتند:
    «کَس نخارَد پُشتِ مَن......... جُز ناخُنِ انگشتِ مَن»

    ایرانیهایِ کنونی؛ یا «انگشت ندارند»؟؟؟!!!! ... و یا اگر دارند....
    «ناخُن» ندارند.
    با «کیر لیسیِ بایدن؛ اوباما؛ ترامپ .... و ......» نمیتوان «انقلاب» کرد.
    لذا خاک بر سَرِ «شیعه گریِ نهفته در درونتان» که منتظرِ «ناجی اوبا ما» و یا «ناجی ترامپ» است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم من تو نوشته هام تا حدی اینارو توضیح میدم ولی شما ارزشی براش قائل نیستین.

      حذف
    2. شما فلسفه بافی میکنید. فلسفه بافی مثلِ آچار فرانسه است و به هر مُهره ای می خورد و اهلِ آچار فرانسه همیشه میتوانند بگویند که «منظورِ من هم دقیقاً همین مُهره بود» هیچ فرقی نیز وجود ندارد که «مُهره» بزرگ و یا کوچک و یا «مِتریک» و یا «ایمپِریال» باشد.
      شما «حرّافِ هیچّی نگو» هستید.

      حذف
  36. مردم شبیه به کاراکتر npc تو بازی های ویدیوئی میمونن.صرفا وجود دارن بدلیلی که نمیدونم.رفتارهاشون بر مبنای الگوهای مشخصی هست که شامل احساسات و ذهنه.تمام رفتارهاشون و تصمیماتشون بر همین دو اصل استواره.دستگاه مذهبی و سیاستمدارها چون از این قاعده مطلعن از سنین پایین ذهنشون رو با مزخرفات زیادی پر میکنن که در نهایت به یک موجود نازا و بی خطر تبدیل بشن.این افراد قادر به رهایی از اسارت مزخرفات ذهنیشون نیستن فقط تو شرایط بحرانی به طبیعت انسانی شون برمیگردن.(حتی یاران نزدیک محمد هم تو بعضی جنگها محمد رو رها کردن و شیعیان مدعی ان خلیفه اول و دوم هم شاملشه)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با همکاری وهمدستیِ «نانوشتهٔ» رژیمِ کثیفِ شیعی و «اپوزیسیونچیها»؛ جنبِشِ ملّیِ «مهسا» نیز به یکی دیگر از قصّه هایِ «دُورِ هَمی»تبدیل شد. در حالی که این جنبِش «تنها جنبِشِ ملّی» در این ۴۳ سالِ اخیر بود.
      زمانی که یک عدّه ای «دیّوسِ حرّاف» خود را «رهبرانِ جنبِش» قلمداد میکنند و «وِلگردی در خیابان» را «فَتحِ خیابان» می نامند و نیرو و شور وهیجانِ جُنبش را به «فاضلاب» هدایت میکنند؛ نتیجه اَش همینی می شود که می بینید.
      شخصی به نامِ «کیانوش سنجری» در مصاحبه با میگوید که :(نسلِ جدید به دنبالِ مسائل سیاسی نیست.... بلکه در فکرِ «فرار از ایران» است).
      اگر این گفته واقعیّتی «۳ میلیون نفره» داشته باشد؛ برایِ من (کژدم)؛ غیرِ قابلِ باوَر نیست و در آخرین روزِ «جنبشِ مهسا» گفتم که :
      انقلاب مُرد.... انقلابی دیگر باید...
      شاید زمانی دیگر......
      با مردمانی دیگر ....
      و در ایرانی ویرانتَر...

      در حرکتِ سالِ ۸۸ نیز گفتم که این حرکت شکست خواهد خورد. زیرا رهبرانش را «خائنین» تشکیل میدهند و آنایی نیز که در خیابانها «وِلو» هستند؛ عدّه ای «احمقِ سازمان نیافته» هستند که فریبِ شعارِ فریبکارانهٔ «هر کدامِ شما رهبر» را خورده اند تشکیل میدهند.
      هنوز هم که هنوز است؛ هیچ یک از این «دیّوسها»یی که در جنبِشِ مهسا فریاد «خیابان گَردی» میدادند؛ از خودشان و ادّعاهایشان و فریبِ مردم و خاک پاشیدن به چشمِ مَردم؛ شَرمی بر چهره ندارند.
      به همین دلیل «حماقتی تازه»(فرار از ایران)؛ جایِ «حماقتِ ولگردی در خیابان» را میگیرد و این احمقهایِ نوین؛ هنوز فکر میکنند که کشورهایِ غربی آغوششان را با حِرص و وَلَع به رویِ آنها باز کرده اند.
      همهٔ اینها تقصیرِ دیّوسهایی مانندِ «شازده شومبولِ ششگلانی»؛ «سازگارایِ خائن»؛ و امثالهم است.

      حذف
    2. تو یکی از نوشته های قدیمیم یادمه اشاره کردم که ممکنه دهه هشتادی ها هم از سرنگونی حاکمیت ناامید بشن ولی شما گفتین(شما از طولانی شدن عصر یخبندان و تاریکی ترسیده اید)ولی همون روزها میدونستم که نسل جدید هم توانایی محدودی در مقابل سرکوب خشونت آمیز دارن و به اصطلاح اوباشگران (در حال تربیت این نسل هستیم.)من هنوز امید دارم رهبری از درون ایران و بین همین نسل جدید شکل بگیره و مردم از اپوزوسیون قلابی خارج از کشور گذر کنن.این حرف رو چند روز پیش از زبان خانمی شنیدم که میگفت انقلاب مهسا شکست خورد چون پهلوی و اپوزوسیون خارج از کشور به مردم ایران خیانت کردن و مسیر انقلاب رو به بیراهه بردن.این نشانه هایی از گذر کردن از اوباشان خارج از کشوره.

      حذف
  37. حالا شما از این انسانهای ناتوان و ضعیف انتظار دارین حکومتی که قدرت مالی عظیم و قدرت نظامی و سازمانهای اطلاعاتی و بسیج(جاسوس های بین مردم)و…در اختیارشه یک شبه سرنگون بشه؟
    مردم ایران خیلی ناتوانتر از آنچه که تصور میکنید هستن.پدربزرگمون که خائنین به این سرزمین محسوب میشن پدرانمون هم کل زندگیشون در شکلگیری حکومت اسلامی بگا رفت در نهایت رسیده به نسل الان که هیچ تکیه گاهی ندارن.خودتون بیشرافتی هایی که در دنیای سیاست اتفاق میوفته رو شاهدش هستین.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آیا ۲۰ سال «یک شَب» است؟ از «کُس شِعر بافی ها»یِ خودتان شرم نمی کنید؟
      زمانی که «جنبِشِ مهسا» به روزِ سوّم نرسیده بود؛ گفتم که این جُنبِش یک «جُنبِشِ ملّی» است.
      آیا هرگز کسی از من پرسید که باید چکار کرد؟ تا این جُنبِش نیز به «گا» نَرَوَد؟؟!!!! .... هیچکس نَپُرسید..... امّا مَن (کژدم) همچنان برایِ پرهیز از «بیراهه ها»؛ به صورتی بسیار تکراری «هشدارها» دادم.
      امّا زمانی که عدّه ای به «کیر لیسیِ شازده شومبول» مانندِ «کیر لیسیِ رضا اسهال استفراغی»... عادتی «هیپنوتیک» دارند.... از یک «وبلاگ نویس» چه کاری به جز «فریاد برایِ بیداری و هُشیاری» بر می آید؟

      بارها گفته ام که: «رویِ سُخنِ کژدم» با «ناتوانهایی که پِدر و مادَرشان؛ دیّوسها و روسپیهایِ واداده به «بنی هاشم» و پیوسته به «خیانَتِ ملّیِ ۵۷» نیست..... «رویِ سخنِ کژدم» با «دیّوسهایِ کیران پَرَرست» (پان ایرانیست ها) و ««کُس کِشهایِ مارکسیست لِنینیست» نیست.....
      بلکه با کسانی است که میدانند؛ دیگر جایی برایِ «انسان سانها»(Subhumans)ها نمانده است.... به همین دلیل نیز باید از «تولیدِ مثل = تولیدِ گاوها و میمونهایِ شبیهِ خود» دست بردارند.
      اکنون حتّی به اصطلاح «کارشناسانِ رژیمِ کثیفِ شیعی» نیز میگویند که در بهترین حالت؛ «آب» برایِ ۵۰ میلیون «زیَنده» در جغرافیایِ ایران کافی است.
      هوادارانِ «رِضا کُس کِشِ ششگلانی» میگویند که میتوانند برایِ ۲۵۰ میلیون نفر نیز «شُغل» ایجاد کنند؟؟؟؟!!!!
      آیا این ۲۵۰ میلیون نفر باید از «آبِ کُسِ نور و ایمان و فَرَح» و «جِندهٔ رضا شومبول» آب بخورند و به کشتزارها بریزند؟

      حذف
  38. زمانی که «ترامپ» وعدهٔ «دیوار» میداد؛ گفتم که: ... گیرم با این «دیوار» جلوِ اوباشانِ «آمریکایِ لاتینی» و یا «آسیایی» و «خاورمیانه ای» و «آفریقایی» را بگیرید.....
    با «اوباشانِ تولیدِ داخلی» که ۹۹٪ از جمعیّتِ آمریکا را تشکیل میدهند چه میخواهید بکنید؟
    آیا این پُرسشها را به یاد می آورید؟
    آیا میتوانید تصوّر کنید که حدودِ یک و نیم میلیارد «هِندی» و یک و نیم میلیارد «چینی» هر روزه به مقدارِ حدّ اقل؛ ۴ لیتر به مقیاسِ هر نفر «می گوزند»(Paco Rabanne) و باید شما در «ایران» آنرا با «لذّت» استشمام کنید و بگویید: .... آه ... زندگی زیباسسسسست...
    «گوز و چُسِ زَن و شوهرتان در اتاقِ خواب» را «فاکتور بگیرید»..... زیرا با آن «عقدِ زناشویی» بسته اید و ناچار هستید که تحمّل کنید.
    یکی از دوستانِ من که «یونانی» است؛ می گفت که پس از «سِکس» زَنَش را تَرک کرده و به «اُتاقِ خوابِ خودَش» می رود و همسَرَش را نیز قانع کرده است که بهتر است از «بویِ گوز و چُسِ خویشتنِ خویش» به تنهایی لذّت ببرند و همسَرَش نیز پذیرفته است.
    با این ترکیبِ «خویشتنِ خویش» به یادِ «دیّوسی» به نامِ «دُکترِ قلّابی شَریعَتی» افتادم که بسیار از «خویشتَنِ خویش» سخن میگفت؛ زیرا تلاش می کَرد تا آن دنیایِ «درویش گرانه» را به «رهبریِ سیاسی» گِرِه بزند و اصلاً نمی فهمید که چیزی به نامِ «خویشتَنِ خویش» در زندگیِ اجتماعی وجود ندارد و اگر کسی بخواهد «خویشتنِ خویش» باشَد... باید به قُلّه هایِ «کوههایِ صعب العبور» و یا وَسَطِ «کَویرها» بِرَوَد و در دنیایِ کنونی حتّی نباید GPS داشته باشد.
    میگویند که «ساده زیستیِ مهاتما گاندی» برایِ دولتِ هند؛ سالیانه ۱۰۰ ها میلیون روپیه هزینه داشت تا ظاهرِ این موجودِ سخیف را «ساده زیست» جلوه دهند.

    پاسخحذف
  39. همین الآن که از این وبلاگ دیدن می کنید؛ یک سَری به «ایران اینترنشنال» و «رادیو فردا» و «BBC» و «کانالهایِ یوتیوبی» که فقط و فقط مزخرفات تحویلِتان میدهند مراجعه کنید تا فرقِ «دَرصدِ» مراجعه کنندگان را ببینید و بفهمید که آنچه که «جامعهٔ ایرانی» می نامید؛ در چه جایگاهی از نظرِ «مصرف کنندهٔ «نظراتِ سطحی» و یا « عمیقِ اجتماعی- سیاسی» قرار دارند.
    این مقایسه میتواند «سَر آغازِ» تعیینِ جایگاهِ شما نیز باشد.

    پاسخحذف
  40. من(کژدم) به صورتی آشکار؛ حتّی خوانندگانِ این وبلاگ را به خاطرِ انتشارِ «گوز و چُس» که پراکنده میکنند؛ مورِدِ «نقدِ آگاهانه» و «نَقدِ بیدار گرانه» قرار میدهم.
    من به راستی میدانم که خوانندگانِ این وبلاگ؛ حتّی اگر از «ادبیّاتِ مؤدّبانهٔ آن» خوششان نیاید؛ باز هم میدانند که در این «سُفره» غذاهایی پیدا میشوند که در هیچ «مُستراحی» با نامهایِ زیبایِ «شازده شومبول» و «ایران اینترنشنال» و ««کُس کِشِ نادان» و «رادیو فردا» و «BBC» و «سازگارا کونی» و «کیران پرستان» و «کیران یاران» و «اوباشانِ کومه له و دموکرات» و بِشمار ...... یافت نمیشود.

    خوانندگانِ این وبلاگ به دُنبالِ «آنچه یافت می نَشَوَد ... آنَم آرِزوست»ها هستند....
    وَ گرنِه همه جا پُر از «کُسِ شعر» است.

    پاسخحذف
  41. در اینجا بهتر است با «کیران پَرَستان» (پان کیرانیست ها) نیز که تفاوتِ میانِ «کشورِ ایران» با «امپراتوریِ هخامنشی» و «امپراتوریِ ماد» و «امپراتوریِ ساسانی» و «امپراتوریِ اشکانی» را نمی فهمند؛ گفتگویی داشته باشم:
    اِی «اُلاغِ کیران پرست».......
    «امپراتوری» دارایِ مرزهایِ «ثابت» و «تعریف شده» نیست و میتواند «گسترده» و یا «تَنگ» باشد. اگر به حوزه هایِ تصرّفاتِ «عَربهایِ اسلام زَده» نگاهی بیندازید؛ هر جایی را که زمانی ؛ حتّی به مدّتی کوتاه تصرّف کرده اند را «مَمالِکِ اسلامی» می نامند.
    مانندِ کشوری که «Egypt» نامیده می شَوَد (سرزمینِ قِبطیها). امّا مسلمانها آنرا «مِصر» مینامند. اکنون حتّی «قِبطیها» نیز به زبانِ «عربی» سُخن میگویند و فکر میکنند که «زَبانِ قِبطی» یک زبانِ «مذهبی» است که فقط در «کلیساها» مصرف دارد. در حالی که زبانِ «قِبطی» زبانِ مادری و باستانیِ «قِبطی ها» است.
    آنچه که «امپرتوری هایِ هخامنشی؛ اشکانی؛ ساسانی» نامیده میشوند نیز چنین داستانی دارند و مجموعه ای از «متصرّفات» بوده اند و با آنچه که «کشورِ ایران» نامیده میشود تفاوتی بسیار دارد.
    «فرو پاشیِ امپراتوریِ ساسانی» به معنیِ «فروپاشیِ کشورِ ایران» نیست و آنچه که اکنون «کشورِ ایران» نامیده میشود؛ به همان اندازهٔ «افغانستان» و «تاجیکستان» و «عراق» و ... فقط بخشهایی از آن امپراتوریِ باستانی هستند.
    لذا بهتر است که «تُرمُزها» را بکشید و به شلواری که بَر تَن دارید نگاهی بیندازید و ببینید که بر تَنِتان گِریه می کُند.
    یعنی:
    «قاچِ زین را بِچسب..... سواریِ مادَرَت پیشکِشِ پِدَرَت».

    پاسخحذف
  42. درود بر کژدم
    ایمیلت در تور رو بگذار، ازت پرسش دارم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما

      kajdoum@protonmail.ch

      هرچه میخواهد دِلِ تَنگَت بگو.

      امّا (کُسِ شعرهایِ فلسفی و «ارادهٔ معطوف به قدرت» نگو.....
      که: آه اگر ارادهٔ معطوف به قدرتم را از من نمی گرفتند.... در کهکشانِ راهِ شیری ..... خُرمالو می کاشتم).

      حذف
  43. به آن کَسی که تمامیِ نظراتِ آلوده به «مَدفوََش» را که دَم از «ارادهٔ معطوف به قُدرت» و یا «Chaos Theory» می زَنَد .... هَر باره حذف می کُنَم:
    بُرُو ... به کُسِ نَنِه اَت بخند....
    ایران به روسپی زاده هایی مانندِ تو نیاز ندارد که با گرفتنِ پولِ کثیف.... برایِ روسپی زاده هایِ «تشیّعِ شنیعهٔ حاکم».... محتواهایِ «کُسِ فاطمه آلود» وَ « جِندهٔ زِینب صیغه ای» (جِنده خواهَرِحُسیِنِ سلطنَت طلب) ... یعنی همانکِه وقتی دید کِه هوا «پَس» است ...تقاضایِ «پابوسِ پِسر عمویش یزید» را پیشنهاد کرد .... بِه تکرار تولید کُنی....
    کُسِ مادَر و خواهَرَ و دُختَرَت حال آمد؟؟

    کژدمِ با تربیت.

    پاسخحذف