۱۴۰۳ تیر ۶, چهارشنبه

یک خبرِ خوب و یک پیشبینی

خبرِ خوب؛ آزادیِ «جولیان آسانژ» است که نوعی جدید از «مبارزه» با کثافتکاریهایِ «رویِ پرده» و «پُشتِ پرده»؛ «اوباش رهبرانِ تحصیلکرهٔ آمریکا» را به دنیایِ «روشنفکرانِ نوین» معرّفی نمود. پیش بینی: «جو بایدن» پیش از انتخابات خواهد مُرد. کژدم

۲۱ نظر:

  1. آزادی «جولیان آسانژ» یک خبرِ خوب است. هرچند که «جولیان آسانژ» به خودیِ خود یک «Subhuman» هست و در زمینِ «Subhuman»ها بازی میکند و در رؤیاهایِ خود که هرگز تعبیر نخواهند شد؛ به دُنبالِ نوعی از «عدالتِ اجتماعیِ جهانی» بوده و هست.
    رؤیایی که «چَپها»؛ نه تنها سالیانِ زیادی از «زمان» را برایِ رسیدن به یک «جامعهٔ آرمانیِ بی سَر و تَه» به هَدَر دادند. همانگونه که «مسیحیّتِ» در «قرونِ تاریک= حاکمیّتِ کلیسا» برایِ «فروشِ بهشت» حدودِ ۷۰۰ سال از زندگیِ «گونهٔ انسانی» را به هَدَر دادند و اگر این ۲ دوره را با قوانینِ «حساب» به هم جمع کنیم؛ در مجموع حدودِ بیش از ۱۴۰۰ سال از زندگیِ رو بِه پیشرفتِ گونهٔ انسانی را به هَدَر داده اند.
    این ۱۴۰۰ سالِ تقریبی مجموعه ای از عُمرِ کلیسا+ اتّحادِ شوروی+ کوبا+ ویتنام+ چینِ کمونیست+ کُرهٔ شمالی + رژیمِ کثیفِ شیعی و .... میباشد و شاید بسیار بیشتر از ۱۴۰۰ سال باشد؛ و این ۱۴۰۰ سال؛ فقط یک اِشارهٔ «نمادین» است تا بتوانید داستان را هضم کنید. همهٔ این «اتلافِ وقتهایِ همراه با جنایات و کشتار و شکنجه» و تحمیلِ «زندگیِ پُر از کابوسهایِ واقعی در زندگیِ روزمرّه» به چیزی رسیده اند که به صورتِ احمقانه ای به نامِ «رُشد و تمدّنِ والا» از آن تمجید میشود.
    حتّی آنچه که به عنوانِ «دموکراسی» نامیده میشود نیز مانندِ تصویرِ «مونیکا بِلوچی» در یک آیینهٔ «کَج و مُعوج» است که تنها چیزی که میتوان در بارهٔ آن گفت اینکه: «این تصویر فقط تصویرِ یک عِفریته» است و تنها چیزی که در آن دیده نمی شَوَد؛ چهرهٔ زیبایِ «مونیکا بِلوچی» است.
    همهٔ این ماجراها بر رویِ شانه هایِ «تعریفِ اشتباهی» از موجودی به نامِ «انسان» است؛ و تا زمانی که «انسان» «بازتعریف» نشود؛ داستان همین است که «بود» و همان خواهد بود که «هَست».
    «گونهٔ انسانی» را نمیتوان «یک کاسه» کرد و «انسان» نامید. این یک اصلِ «فَنّی» و «عِلمی» است.
    میتوان از «گُربه سانان» و تشابهاتِ رفتاری و جسمانیِ آنها سخن گفت؛ امّا «گُربه دانستنِ هَمهٔ گُربه سانان» اگر از رویِ «حماقت» نباشد؛ حتماً «عَمدی و خائنانه» است.
    احمقانه و یا «خائنانه» خواهد بود که اگر تصوّر کنیم؛ میتوان با حفظِ «آشِ شُله قلمکارِ گونهٔ انسانی» به یک جامعهٔ «پیشرفتهٔ انسانی» رسید و حتّی «تائوئیسمِ کُهن» نیز نمیتواند با «یکسان انگاریِ گُربه سانان» برایِ رسیدن به «جامعهٔ هارمونیک»؛ به موفّقیّت برسد. زیرا آنچه که به عنوانِ «اصل» (گونهٔ انسانی = اِنسان) پذیرفته شده است؛ به شدّت «مَخدوش و مغلوط» است. زیرا «گُربه» فقط یکی از موجوداتی است که در میانِ «گُربه سانان» وجود دارد؛ و دیگَرِ موجوداتِ مُشابِه؛ فقط «گُربه سان» هستند.

    اگر کسی بخواهد این «مُعادلهٔ مخدوش» را حلّ کُنَد؛ باید به قُدرتی حتّی بیشتر از «آفریننده» نیاز دارد. زیرا «آفریننده» همه چیز را بر اساسِ یک «نظریّه = تصوّر» و سپس «طرّاحی» و سپس «مهندسی» ساخته است. امّا کسی که بخواهد در این «خَر تو خَر» همه چیز را را به «جایگاهِ صِفر» باز گردانده و دوباره «خَلق» کُنَد» باید بسیار هوشمندتر از «خدا» باشد.
    (ادامه در پایین)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. (دُنبالهٔ بالا)

      آیا با این تفاصیل؛ «کژدم» میخواهد و یا پیشنهاد می کُنَد که باید «جهان را با آتَش تعمید» داد و «انسان» را از «انسان سان» پالوده کرد؟...
      نَه؛... «کژدم» میگوید که به جایِ «آب در هاون کوفتن» در عرصهٔ جهانی؛ و پرداختن به «مالیخولیاهایِ کورِ هیتلِری»؛ با احترام به «اجدادِ خود» که بخشِ بزرگی از آنها همچنان در کنارِ ما به عنوانِ «هم وطن؛ همشهری؛ همسایه؛ پِدر و مادر و خواهر و برادر و ....» زندگی میکنند؛ و تدارکِ یک «زندگیِ شرافتمندانه» برایِ آنها؛ باید به صورتی موازی؛ «نسلهایِ نوینی را مهندسی کَرد» که رفته رفته از «انسان سان بودَن» به سویِ «انسان شُدن» تطوّر پیدا کنند.
      این نظریّه را باید یک نظریّهٔ «بابی» شناخت. یعنی اینکه «دَروازه ای به رویِ آینده ای بهتر و مهندسی شده» را پیشنهاد می کُند.

      حذف
  2. آیا میتوان به «ژی جین پینگ»؛ «پوتین» و «جو بایدن» و «ترامپ» و «بچّه کونی» هایِی مانندِ «کیم جونگ اون» و «کونیِ فرزانه» و .... ..... سایِرِ «اوباشانِ تحصیل کَرده» و یا «ایدِئولوگ» که همهٔ مزخرفاتی که میبافند؛ بر اساسِ «حفظِ شرایطِ کنونی» بنا شده است؛ تکیه کرد ؟ و زمانی که بخواهیم مانندِ یک «شمپانزه» دست به انتخاب بزنیم؛ بگوییم که: «من به مادر قحبه ها رأی میدهم» و گروهی دیگر از شمپانزه ها بگویند که: «ما به مادر جِنده ها رأی میدهیم».... و به تعبیری دیگر؛ «بیایید رأی بدهیم که پس از این.... خورشید باید به دورِ زمین بِچَرخَد؟»..... البتّه که میتوانید در «کُنگِره ها» و «سِناها» و «کمیته هایِ مرکزیِ احزابِ کمونیست» به این «تصوّراتِ مزخرف» رأی هایِ قهرمانانه» بدهید.... امّا هرگز نمیتوانید که «خورشید» را وادار به چرخیدن به «دُورِ زمین» بکنید.
    این زنجیرهٔ تکراری (تصمیم ها و رأی دادنها) را قرنها و هزاره ها تکرار کرده ایم و نتیجه اَش همینی شده است که اکنون میبینیم.
    آیا «انسان» میتواند به این «چَرخهٔ بی انتِها و سِتَروَن» که هیچ «کودکی نوین» نمی زاید؛ رأیِ مثبت بدهد؟ یا اینکه به قولِ «عیسایِ ناصری» باید گفت که : بگذارید تا «مُردگان؛ مُردگان را دَفن کنند»؟
    «دَفنِ مُردِگان» به دَستِ «زِنده ها»(انسان) ..... داستانی بسیار فراتر از «دَرکِ شمپانزه ای»(هیتلری) است.
    مَن(کژدم) به ایران به عنوانِ «نقطهٔ زایِشِ اِنسان» می نِگَرَم.

    پاسخحذف
  3. بارها گفته ام که «بودا» و «نیمچه» در یک «اشتباهِ بزرگ» مُشتَرَک بودند و آن اینکه فکر میکردند که میتوانند؛ «انسان سانها» (Subhumans) را «مانَندِ خود» کُنند. هرچَند که در تلاشهایشان «صادق» بودند؛ راه به جایی نَبُردند. زیرا «گونهٔ انسانی» را با «انسان» یکسان دانستند (گُربه سان = گُربه) و حتّی «مسیحِ مقدّس» نیز در همین اشتباه غَرق شدند.
    تلاشهایِ آنها به جایِ «تولیدِ بودا و نیمچه و عیسی»؛ به تولیدِ «بودایی» و «هواداران و مفسّرانِ نیچه = خود نیچه پنداران» و «کلیسایِ مسیحی» و «بُتکَده ها» و «معابِد» انجامید. زیرا «گوشِ شنوا»(انسان) بسیار «کَمیاب» است. همهٔ این «نوابِغ» به آبِشخوری برایِ ««ژاژخایی» و ایجادِ «سیستمهایِ دروغ و فریب و قُدرت و ثِروت» تبدیل شد.
    «مسیح» که اساساً بنا بَر آموزه هایِ «یحیا» و «ذکریّا» به وجودِ آفریننده (خدا) اعتقاد نداشت و به «سرچشمه»(Source) معتقد بود؛ به «خُدا» تبدیل شد.
    حال میتوانید بفهمید که چگونه «مونیکا بِلوچی» در «ذِهنِ انسان سان» تبدیل به «عِفریته» میشود و «انسان سان»؛ به «عِفریته پَرَست» تبدیل می شَوَد.
    حال از خود می پُرسید که چگونه میشوَد که پس از اینهمه تلاشِ بانو «مسیحِ علی نژاد» و به ثمَر نشستنِ «جُنبِشِ ملّیِ مهسا»؛ اکنون عدّه ای «شمپانزه» میخواهند به یکی از «روسپی زاده های ۶گانه» رأی بدهند و عدّه ای رأی دادن به «مادرقحبه ها» را به رأی دادن به «مادر جنده ها» و یا بِالعکس ترجیح میدهند.
    آیا اکنون میتوانید بفهمید که در کُجایِ جهان ایستاده اید؟ یا اینکه با اینهمه توضیح؛ همچنان دَر گوشِ «خَران» سورهٔ «یاسین» میخوانم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نمیدونم چرا نظر های منتقد علینژاد رو منتشر نمیکنی!! اما همین که تو یعنی کژدم فردی منفعت و دو چهره رو انسان با ارزشی میدونی یعنی راه رو اشتباه رفتی. علینژاد همه چیزش جعلی و دروغ بوده از روز اول ...

      حذف
    2. بفرما..... منتشر کردم.....
      شماها حرفی به جز تِکرارِ همین مزخرفات ندارید.
      من (کژدم) نیز به بانو «مسیحِ علینژاد» انتقاد دارم. من به ایشان پیشنهاد کردم که با «شازده شمبولِ بی شَرَف» واردِ هیچگونه ائتلافی نشود و در همان دوره ای که آن «ائتلافِ احمقانه»؛ نطفه اَش بسته شد؛ گفتم که کارِ «شازده شومبولِ بی شَرَف»؛ تلاش برای دَریدنِ هرگونه ائتلاف است. زیرا با «اوباش-برادرانِ دینیِ خود = اوباشانِ سپاهِ پاچاهارداران» در حالِ «جُفتگیری» بود. حتّی در همان دوره گفتم که دراین ائتلاف ۲ عُنصُر غیرِ سیاسی شرکت دارند و بانو «مسیحِ علینژاد» یک «فعّالِ حقوقِ مَدَنی» بسیار قدرتمند بود؛ و تنها موجودِ «غیرِ سیاسی» که تنها دارائیَش این بود که «محصولِ شومبولِ مقدّسِ حاجی پادشاه» است؛ از این «میراث» در جهتِ «جُفتگیری با کونیِ فرزانه» و اوباشانَش استفاده می کُنَد.
      لذا همانگونه که گفته بودم؛ این نُطفهٔ مُزخرف در همان دورانِ «نطفه ای» کُشته شد و حتّی به «جنین» نیز تبدیل نشد.
      امّا تلاشهایِ بانو «مسیح علینژاد» همچنان ادامه یافت. همانگونه که بارها گفته ام؛ «جنبِشِ ملّی مهسا»؛ محصولِ تلاشهایِ پِیگیرانه و خستگی ناپذیرِ بانو «مسیحِ علی نژاد» بود.
      متأسفم که چشمهایِ «شاه اللهی ها» نیز مانندِ «حزب اللهی ها» کور وَ مغزشان در شکمهایشان قرار دارد و فقط «لجن پراکنی» میکنند و با «سوراخِ کونِشان = دهانشان» اظهارِ «فَضله» می نمایند. میخواهند «آفریننده» را تخریب کرده و «جُنبِشِ ملّی مهسا» را با دادنِ چَند شُعار مصادره کنند و به شکست بکِشانند؛ و بزرگترین کاری که کردند؛ دادنِ «رهنمودهایِ مَجّانی» برای «وِلگردی در خیابان» بود.
      اَلآن نیز بادهایِ انقلابیِ شکَمهایتان خوابیده است وَ منتظرید تا حرکتی چه به صورتِ «خودجوش» و چه در نتیجهٔ تلاشهایِ دیگران آغاز شود؛ تا باز هم «آفرینندگان» را تخریب کرده و خود را صاحِبِ «جنبشهایِ بعدی» بنامید.
      من فکر میکنم که اَگر فقط از این کثافتکاریهایتان دست بردارید؛ بیشتر به نَفغِ ایران است.
      ما را به خیرِ شما اُمیدی نیست...
      فقط... شَرّ نَرسانید.

      حذف
    3. چه ربطی به شاه اللهی بودن داره؟؟ یعنی هر کس گفت علینژاد اشکال داره اجبارا پیرو اون شاهزاده بی عرضه عقب افتاده اس؟؟ علینژاد به دلایل متعدد عامل شکست جنبش ۱۴۰۱ بود اول از همه با جنسیتی جلوه دادن جنبش و ابراز عقده های ضد مردی که داره اما کژدم میخواد اعتبار جنبش خودجوش مردمی رو به عینژاد بده. علینژاد تا خرتناق آلوده پول های وزارت خارج آمریکاست . علینژاد تمام اعتبارش از شوهر نایاکی وابسته به اصلاح طلبان خارج نشینه و هیچ وقت یک برانداز نبوده. تا قبل از ظهور ترامپ علینژاد حتی اسما هم خودش رو برانداز معرفی نمیکرد ... ظاهرا فقط ادعای تیزبینی داری اما جلوی چشمت رو هم درست نمیبینی. احتمالا از عوارض کهولت سن باشه. اینم منتشر کن.

      حذف
    4. اُلاغ جان...... زیاد «کونَت» را پاره نَکُن..... «جُنبِشِ ملّیِ مهسا» چه بخواهی و چه نَخواهی..... «رَنگی و محتوایی جنسیّتی دارد».
      خاک بر سرِ «نَفَهمّت» که مثلِ «طوطی» ... مدفوعِ دیگران را «قِرقِره» میکُنی.

      حذف
  4. من هم حدس میزنم که «جو بایدن» پیش از انتخابات خواهد مُرد امروز چهارشنبه ۶ تیرماه است وتا چندماه دیگر مشخص میشود درست است یا نه !

    بایدن هر چه میکند و میگوید بدستور اوباما و جرچ سروس و حزب دموکرات امریکا است و اینان بسیار بیرحم هستند .برای نمونه اوباما چندی پیش اشپز مخصوص خود را کشت وجسدش را در دریاچه جلوی خانه اش انداخت .کافی است بایدن در این مناظره شکست بخورد انوقت حذف میشود و بجایش کاملا هریس را میاورند که بسیار حرف گوش کن است!

    پاسخحذف
  5. متأسفانه ساکنینِ ایران؛ با اینکه به خاطرِ تلاشهایِ «بانو مسیحِ علی نژاد» توانستند به یک «جُنبِشِ ملّی» (شورِشِ ملّی مهسا) دست یابند؛ امّا همچنان در این دایرهٔ تَنگِ «احقاقِ حقوقِ حدّ اقلّی بانوان» محصور مانده انده اَند؛ که مایهٔ تأسّف است. زیرا ماندَن در «مانداب» نشانهٔ «گندیدِگی و پوسیدگی» است.
    پوشِششِ اختیاری فقط «کُفِ خواسته ها» است. امّا؛ هم رژیمِ بیشرفهایِ «شیعه مَسلک»؛ و نیز «کونی هایِ اِپوزیسیونچی».... دست در دَستِ هم میخواهند این «کَفِ خواسته ها» را به «سَقفِ خواسته ها» تعبیر کنند.
    روسپی زاده هایِ «سلطنت طلب» و اوباشانی که «هم قَطار» با اوباشانی مانندِ «نا سازگارا» هستند؛ میخواهند با «مقدّس» شِمُردنِ این خواستهٔ بسیار ابتدایی؛ آنرا به «سَقف» تبدیل کنند؛ در حالِ خاک پاشیدن به چشمِ مَردم هستند و در لحظهٔ کنونی «تحریمِ انتخابات» را به عنوانِ «سَقفِ خواسته ها» ارتقاء دهند و به همین خاطر در رسانه هایِ «معلوم الحال»؛ در حالِ «شِلتاق» هستند و «نان و بوقلمونی» از این راه به «نیش» می کِشَند.
    هرگونه گوش سِپُردن به این «خائنین».... نمایندهٔ «بقایِ حاکمیّتِ رژیمِ تشیّعِ شنیعه» حتّی به قیمتِ «تحریمِ انتصابات» است.
    تحریمِ واقعی باید یک «تَحریمِ فعّال» باشد. به این معنی که طرفدارانِ «سرنگونیِ رژیمِ کثیفِ شیعی» باید برایِ پیش بُردَنِ «هِژمونیِ بر اندازی» به «حملهٔ فیزیکی» به «ستادهایِ انتصاباتی » روی آورَند و گرنه همه چیز «پَشم» است.
    اگر در نتیجهٔ این «حمَلاتِ فیزیکی» عدّه ای «شمپانزه» کُشته و یا زخمی شوند؛ نباید مایهٔ «تَأثّر» شود. زیرا «رأی خواهان» و «رأی دهندگان» به یکسان «خائنین» هستند و «حَذفِ خائنین» تنها راهِ اِعمالِ «هِژنونیِ انقلابی» است.
    «اِعمالِ هِژمونی» یعنی : تلاش برایِ «مَرگِ دُشمن»....
    نُقطه... آخَرِ خَطّ....

    کژدم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم تا انتخابات آمریکا صبر کن

      حذف
    2. لازم نیست تا انتخابات صبر کنید؛ همین امروز «مَرگِ مغزیِ جو بایدن» پس از نخستین مناظره؛ حتّی برایِ بخشی از «دموکراتها» نیز اِثبات شد.
      در ماههایِ آینده خواهید دید که: باد آمد و بویِ «عَن» برآورد.
      «جو بایدن» مانندِ «انگلِ پوشَک پوشِ فرزانه» فقط یک «عروسکِ خیمه شب بازی» است و «سَر و کونَش» با یکدیگر فوتبال و بسکِتبال بازی میکنند.
      مؤمنینِ «جو بایدن» و مؤمنینِ «کونیِ فرزانه» اگر به «کیرِ خَر» ایمان بیاورند؛ بسیار عاقلانه تَر است.

      حذف
  6. تلاشهایِ این وبلاگ؛ در جهتِ «تحلولهایِ آگاتا کریستی مَابانه» نیست که بیایم و «نخود و لوبیا و سایرِ مخلّفاتِ» اسهال و استفراغهایی مانند گفتار این دیّوسِ حکومتی و یا جاکِشِ اصلاح طلب و فلان قُرمساقِ نظریّه پردازِ «درازگو» را کلمه به کلمه زیر و رو کرده و مَردم را سَرِ کار بگذارم.
    به همین «ایران اینتر نشنال»؛ «سازگارا» و به اصطلاح «بَراندازانِ دروغین» که به روده درازیهایِ موشکافانهٔ «آگاتا گریستی» مآبانه در تحلولهایِشان در وبسایتها و یا «یوتیوب» میپردازند؛ که مردم را «سَرِ کار» میگذارند نگاهی بیندازید.
    این وبلاگ از آن دار و دسته ها نیست.

    پاسخحذف
  7. کژدم تو تصورات من،چین و روسیه طرح قدرتهای یهودی مبنی بر ایجاد جنگ جهانی بین کشورهای جهان اسلام و اسرائیل برای بهم زدن ساختار خاورمیانه رو علیه خود یهودیهای آمریکا دارن بکار میگیرن تا وادارشون کنن نسبت به تایوان و اکراین بی طرف بشن(تسلیمشون کنن) و جایگاه و قدرت اسرائیل رو تو خاورمیانه هم تضعیف کنن.جمهوری اسلامی توسط چین و روسیه داره آماده جنگ میشه و عربستان هم پشتوانه مالیش هست. جنگ بین اسرائیل و لبنان به جنگ بین قدرتهای جهانی تبدیل میشه.
    درباره نمایش انتخاباتی حکومت اصلا اهمیتی به دیدگاه های مردم نمیده و بخوبی اینو میدونه مردم بدون داشتن قدرت نظامی توان انجام هیچ کاری رو ندارن و با ابزارهای سرکوب جلوشون رو میگیره.این انتخابات بیشتر قدرت نمایی به مردمه که چه رای بدین و چه ندین ما بر شما حکومت میکنیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تصوّراتِ شما فقط «تصوّرات» هستند و هیچگونه دلیلی برایَش ندارید. خیلیها تصوّر میکنند که «آفریدگاری بسیار دانشمند» که همه چیز را به بهترین وَجه «طرّاحی و مهندسی کرده است» وجود دارد؛ امّا زمانی که از این «اوباشانِ متصوّر» می پُرسی که چرا مردمِ کُردستان و بلوچستان و آفریقا و اندونزی و مالزی و افغانستان و «اویغورستان» و .... باید در این «مهندسیِ داهیانه» اینچنین بدبخَت هستند؛ به کوچه هایِ علی چَپ میزنند و به «کُسِ شعربافی هایِ تَصوّری» پناه میبرند و یک «تصوّرِ احمقانهٔ دیگری» میبافند تا «ایراداتِ آن تصوّراتِ احمقانهٔ نخستینِ خود را»؛ ماست مالی کنند.
      لطفاً به جایِ فرستادنِ «تصوّراتِ احمقانه = مدفوعاتِ رودهٔ بزرگ» که هر لحظه از هر «سوراخِ کونی» میتواند به صورتِ «گوز و گُه» بیرون آید.... فقط برایِ یکبار نیز شده است؛ به جایِ «ریدَنِ تصوّرات».....
      یک «نظریّهٔ علمی» مطرح کنید....
      میدانم که چنین کاری برایِ مَغزِ کوچکِ شما؛ که با «روده هایتان»(شِکلی شبیهِ مغز دارد) می اندیشید.... بسیار سخت است.

      حذف
    2. شما هم مارو نمودی با تقسیم بندی تون.بفرمایید لیست افتخارات خودتون و خانواده تون رو لیست کنید ببینیم چقدر باهم تفاوت داریم.یعنی شما خودت و همسرت و فرزندانت و پدر و مادرت همگی انشتین و تسلا تشریف دارید؟یکم منطقی باشید.
      خداوند میگه من انسان رو از گل آفریدم و روح خودمو درون انسانها دمیدم یعنی اینکه همه ی انسانها روح خداوند درونشونه و باید مورد احترام و ارزش قرار بگیرن نه اینکه بخاطر عاملی که حتی دست خودشون نبوده فحششون بدین.

      حذف
  8. درود کژدم گرامی.
    بنظر من جبهه پایداری در درون رژیم شیعی موجودی مانند مامور اسمیت در فیلم ماتریکس ۲و۳ هست. اگر پایداری ها که قدرت زیادی گرفته اند بتوانند سعید جلیلی را از سطل آرا بیرون بکشند این به این معنی هست که خامنه ای دیگر قدرت اول رژیم نخواهد بود و روزگار سیاهی در انتظار اوباشان رژیم خواهد بود. پایداری ها واقعا عقاید آخرالزمانی شیعی دارند و میخواهند کاری کنند که امام زمان از چاه بیرون بیاید و تشیع شنیعه را صرفا دستاویزی برای قدرت و ثروت نمیدانند و این باعث فروپاشی شدید رژیم خواهد شد.

    پاسخحذف
  9. https://www.radiofarda.com/a/33013684.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما که این لینک را فرستادید.
      نخستین جرقّهٔ «تحریمِ فعّال» را دلاوران بلوچ زدند؛ بادا که در دورِ دوّم؛ این جرقّه به «جرقّه ها» و سپس به «آتَشِ فراگیر» تبدیل شود.
      اگر گروهِ «جیش العدل»؛ اسلام بازی را کنار گذاشته و تقسیمِ «بهشت و جهنّم» را به خدا و پس از مرگ و روزِ قیامَت واگذار کُند که «خدا» قاضیِ مُطلقِ آن روز خواهد بود و به همان نامِ «ارتشِ عدالت و آزادی» قناعت کرده و در جهتِ «عدالتِ اجتماعی = رفاهِ ملّی» بَسنده کُند؛ هیچکَس نمیتواند آنها را در محاصرهٔ عقیدتی قرار دهد.

      در هر حال دستشان دَرد نَکُنَد.

      کژدم

      حذف
    2. «تحریمِ فعّال» تنها راه برایِ بازداشتنِ «رأی دهنده هایِ بی شَرَف» و برهَم زدنِ این «سیرکِ بزرگِ مردم فریبی» و همچنین رسانیدنِ پیامِ پُر قدرتِ «ما به سرنگونیِ رژیمِ کثیفِ شیعی کَمَر بسته ایم» به تمامیِ حکومتهایِ جهانی و بویژه به موجوداتِ بی شَرَفی که خود را «اپوزیسیون» مینامند است.

      یا «رومیِ روم..... یا زَنگیِ زَنگ».

      برایِ یکپارچه شدن؛ باید «بخشِ خاکستری» را وادار کَرد که به «وحشَت» بیفتَد.
      دُشمنِ «شیعیِ صفویِ حاکم» که جایِ خود را دارد و ایرانیان به آنها یک «قتلِ عام» بدهکارند.

      حذف
  10. «از انتخاباتِ حِزبی آمریکا چه می آموزیم؟» منتشِر شد.

    پاسخحذف