۱۳۹۱ بهمن ۱۶, دوشنبه

جنگندهٔ فوق مدرن میسازیم... میمون هوا میکنیم... مردم خون ملی گرایی تون به جوش بیاد... بیایید رای بدید

میمون هوا میکنیم.... ماهواره هوا میکنیم... موشک و جنگندهٔ فوق مدرن میسازیم....۳۰ ماه طول میکشه ۴۰ میلیون دلار خرج میکنیم یک جکت بسازیم... بعدش غرقش میکنیم.... جکتی که سپاه میسازه مثل نماز میمونه و با یک گوز باطل میشه....


میخواهند دنیا را مدیریت کنند.... میخواهند تکنولوژی صادر کنند....
سردار سازندگی.... ۸ سال تمام پل سازی و زیر گذر سازی... قراردادهای نفت ۷ دلاری... محصولات «کیا موتورز» ورشکسته به نام پراید.... واردات اتوموبیلهای « دِوو موتورز» ورشکسته... واردات «هیوندای» ورشکسته.... همه کره ای...همگی اجداد رفسنجانی عشوه خرکی در نمازهای جمعه (کره ای ها خود را از نسل مغولها میدانند و از شباهتشان به ژاپنی ها خجالت میکشند.)
۸ سال خاتمی... دموکراسی بازی و گفتگوی تمدنها و خریدن آبرو برای اکبر کوسه و خامنه ای فرزانه تا از زیر تیغ میکونوس فرار کنند. ۸ سال «میخوام بگم ولی نمیتونم بگم... نمیگذارن بگم»..
۸ سال سپردن دار و ندار ملی به سپاه پاسداران و سرداران.... نتیجه اش؟ .... نتیجه اش؟....
اگه حزب اللهی تو دنیا نبود.... الاغ هر رأسش چند میلیون دلار بود. ولی الاغ الآن قیمتش یک پاکت ساندیس و یک حلب روغن نباتیه...

کژدم

خبرهای تکمیلی:
هی نگید که این دیگه چه بازی هست که در آوردی؟ یک چیزی مینویسی و بعدش هم هی تکمیلی میزنی؟ ؟ خوب اینهم اینجوریه... اینهم این مدلیه... حالا 34 ساله که اسلام هی مدل به مدل در میاد حرف نزدی... به ما که رسید آسمون ور قلمبید؟؟
تو رو خدا اینها رو ببینید....
اول میگن اگه به سوریه حمله کنید مثل اینه که به ایران حمله کردید...
بعدش میگن جنگندهأ فوق مدرن ساختیم....
بعدش میگن امیدواریم سوریه خودش جوابشو بده...
بعدش میگن الهی جزّ جیگر بگیره...
بعدش میگن اسرائیل از این کار خود پشیمان خواهد شد.....
بعدش میگن که احمدی نژاد گفته که ما و لاریجانیها قرار بود با همدیگه دزدی کنیم...
بعدش میگن: احمدی نژاد گفته که چون پدرم رفت فضا و برگشت... با اینکه ریسکش بالاست من هم میخوام برم پیش پدرم و برگردم. ( مثل همون بسیجی که میگفت: میخوام برم جبهه ... شهید بشم برگردم)
بعدش میگن که : خون به پا نکن مرد... بیا پایین....  دیپلماسی ایرانی را بخوانید و بخندید.... (اینجا)
و.... (اینجا) واقعاً خیلی دلاورانه هستند...

باز هم کژدم 

۱ نظر:

  1. کژدم گرامی کاشکی فروش دار و ندار ایرانی تنها به سپاه پاسداران منقلی پایان می یافت . دار و ندار ما در دست ژنرالهای دزد جهانخواران بخصوص دارو دسته کاکا سیاه حیسن اباما تخم تازی است. . چاک هیگل که قرار است وزیر دفاع امریکا بشود که خواهد شد٫ یکی از سهام داران بزرگ شرکتهای خصوصی است که در ایران در حال سرمایه گذاری هستند. برای رد گم کردن این جماعت دزد امریکایی از طریق یک بانک در آلمان معامله را انجام داده و به ریش همه دنیا می خندند. البته من انتخاب چاک هیگل را به دلایلی به نفع رژیم نمی دانم . ولی از انجایی که در کله دست اندر کاران رژیم اسلامی بجای مغز پهن است٫ گل به گلشان شکفته که برادر چاک هیگل ریش نداشته اش پیش ما گرو و از خودمان است.

    پاسخحذف