۱۳۹۱ بهمن ۲۰, جمعه

حساب کاربری کژدم در بالاترین بسته شد


در پی یک حرکت همآهنگ از طرف مسئولین وبسایت بالاترین و عده ای از ارازل و اوباشی که ظاهراً «پان ایرانیست» و یا جلبکهای سبز مذهبی اصلاح طلب هستند اما در واقع مزدوران سایبری رژیم میباشند. حساب کاربری کژدم به خاطر گزارش توهین و تهدید و اینگونه مزخرفات بسته شد. 
خلاصهٔ ماجرا این بود که بعد از رای های منفی بی دلیل میخواستم بپرسم که علت این رای های منفی چیست و دیدم که «کلید پشتیبانی» در بالاترین که برای تماس و پرسش و گزارش موجود است را در صفحهٔ من بسته اند و حق اعتراض ندارم. ماجرا همان فوتوکوپی کارهای رژیم اسلامی است؛ اما اینبار توسط مزدوران بی ریش و کراواتی شان انجام گرفت.
اگر به صفحهٔ من رجوع کنید این پیغام را خواهید دید: (برای وضوح بر روی تصاویر کلیک کنید)





اما وقتی که من میخواهم وارد حساب کاربری شوم این پیغام دیده میشود:




این مسئله نشان میدهد که مسئولین بالاترین به کاربران خود دروغ میگویند.
افرادی که این بازی و عملیات قهرمانانه را با هماهنگی بالاترین انجام دادند چهره های شناخته شده ای در بالاترین هستند و هر جا اسم پاسدار و اسلام به گند کشیده شود رای منفی این افراد را حتماً دریافت خواهد کرد.




این ۳ نفر کیستند و رای ها و نظرات آنها چیست و در چه راستایی عمل میکنند؟


abifar2 
به لینکهای سوپر پان ایرانیستی این شخص نگاه کنید:


حال به رای های منفی این «ابی فار۲» که احتمالاً ابوالفرج  است نگاهی بیندازیم که همگی منفی و مربوط به موضاعاتی هستند که به نوعی ارکان حاکمیت کثیف شیعی؛ از قبیل گنده گوییهای رهبرانشان و فرماندهان سپاه و یا آشکار شدن اختلافات سران باندهای گوناگون اسلامی بر سر سفرهٔ غنایم را به زیر سوال میبرند:




این شخص از اراذل سایبری وزارت اطلاعات و یا یکی از دارو دسته های ساندیسی و حلبی روغنی است.

Shemshadi 

با مطالعهٔ رای های ایشان به لینکهای مورد پسند این شخص؛ به احتمال زیاد از همان سبزهای مذهبی است که با پولهای آغشته در خون پدر حزب اللهی اش در خارج از کشور (احتمالاً مالزی و یا اندونزی) لنگر انداخته است و از اموال به یغما رفته و خارج شده از ایران را نگهبانی میکند.
به اندیشه های مشعشع ایشان که در بخش نظرات نوشته است توجه کنید:





شاید فکر کنید که تصویر از مجله های پورنو گرافیک منتشر شده است که این روشنفکر شیعه مسلک صدایش در آمده است.... نه خیر... تصویریک نقاشی کلاسیک است:





موضوع جالبتر اینکه مربوط به رئیس وبسایت «بالاترین» هم میباشد.

Abnoos

این شخص هم از همان طایفه ارازل است به رنگی دیگر:





لینکی که دار ودستهٔ ارازل بسیجی- اطلاعاتی به بهانهٔ ترجمهٔ غلط به جانش افتاده اند این است:




اما این ارازل چرا به جان کژدم افتادند؟ آیا کژدم خیلی مهم است؟.... نه خیر.... استاد فرود فولادوند خیلی مهم است که به صورتی گسترده به «گند زدایی فرهنگی» پرداخت و این مسئله ای است که این تازی پرستان خائن را «یک کاسه» و «هم آخور» میکند:






بازگشایی کتاب مقدس پیروان آیین تباهی و تازی پرستان رنگارنگ است که آنها را متحد میکند.
از خوانندگانی که مقاله های این وبلاگ را مفید میدانند تقاضا میکنم که در صورت امکان در بالاترین نیز منتشر نمایند.

با سپاس

کژدم

خبر تکمیلی برای آن دسته از افرادی که تماس میگیرند و میگویند که حساب کاربری کژدم باز است. اما همانگومه که گفتم این ترفند کثیف از طرف بالاترین ادامه دارد. که اگر با اکانت دیگری وارد شوید و به کژدم سر بزنید ظاهراتً باز است ولی برای شخص من همان پیغام نشان داده میشود به تصویر زیرین و تاریخ آن دقت فرمایید.




لذا یاران این داستان را کش ندهند و من هم قصد بازگشت به بالاترین را بعد از این کثافتکاری ندارم.
سپاس
کژدم 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر