۱۳۹۲ دی ۲۱, شنبه

آیندهٔ درخشان آریایی نژادهای باهوش شیعه مسلک با سیاست درخشان نفت در برابر غذا

در حالی که رقبا و مخالفان سیاستهای آقای اوباما در حال جمع آوری آراء برای اعمال تحریمهای بیشتر بر علیه رژیم جمهوری اسلامی هستند؛ روسها یک گام استراتژیک دیگر برای اعمال فرماندهی بر رهبر عظیم الشأن و فرزانهٔ مسلمانان جهان برداشت.
 رهبر احمق فرزانه (هوشی مینهٔ انقلابی) و دولت امام حسن مهندسی شده؛ در یک مقابله به مثل احمقانه؛ قلادهٔ حاکمیت ننگین خود را بیش از پیش به دست روسها سپردند.
اکنون روسها چند اهرم فشار بسیار مهم بر علیه رژیم تازی پرستان حاکم بر ایران دارند:
۱- حمایت از سوریه و حزب الله لبنان.
۲- حمایت از سیاستهای هسته ای رژیم.
۳- به دست گرفتن گلوگاه غذای ایرانیان.
زمانی که مردمی آنچنان بیمار و بی عار و پست شوند؛ تنها لیاقتی که کسب میکنند این است که هرچه بر سرشان بیاید؛ نوش جانشان باد.
اکنون هواداران و امیدواران «کلید» و «رنگ بنفش»؛ به سیاست داهیانهٔ «نفت در برابر غذای روسی» آفرین گفته و نشان میدهند که «امام حسن فرزانهٔ کلید دار» شان؛ تنها تحفه ای است که لیاقتش را دارند و فرزانه ترین فرهیختهٔ آنها این کثافت تازی پرست و آن روسپی پیر تازی تبار است. براستی نیز چنین است و اگر روسها نبودند؛ «آریایی نژاد های باهوش شیعه مسلک» از گرسنگی میمردند.
آریایی نژادهای شیعه مسلک و خاک بر سر ما؛ کتاب «نبرد من» آن مردک مخبط «وایکینگ» را به چاپ هیجدهم میرسانند و از درخشندگی «آلمان» به خود میبالند؛ گویی که همهٔ تلاشها و موفقیتهای آلمانها متعلق به اینهاست در حالی که حتی نمیتوانند یک قطعهٔ استاندارد برای یک اتوموبیل ساده تولید کنند.
آریایی نژادهای شیعه مسلک ما؛ زرتشتی میشوند؛ بدون آنکه بدانند «زرتشت» که بود؟.... با نام «بابک خرمدین» اشک قهرمانانه بر چشمهایشان حلقه میزند؛.... شاهنامه میخوانند.... کراوات و پاپیون میزنند که بگویند متمدن تر از عربها هستند.... به کنسرتهای موسیقی اصیل و «دل ای دل ای» میروند و فکر میکنند که پاسداران «باربد» و «نکیسا» هستند.... دیگر از «کوروش» و «داریوش» نگو... وگرنه خون دروغین آریایی شان به جوش می آید.....
آریایی نژادهای شیعه مسلک و خاک بر سر ما؛ در حالی به این چیز ها افتخار میکنند که حتی یکی از آنها به این قوم و قبیلهٔ ننگین و «آریایی دروغین»؛ تعلق ندارد.
و این همه افتخارات دروغین در حالی است که: 
سرزمین «پردیس» ها.... در حال تبدیل شدن به کویر است.... کشاورزی و صنعت غذایی را در سرزمینشان کشته اند و اکنون مانند گدایان «سامرا» چشمشان به دست «پاکستان» و «هندوستان» و «روسیه» است تا نان و برنج  و گوشتشان را بدهد.
سرزمینشان را به مستراحی تبدیل کرده اند که همه جایش را مسجد و حسینیه و امامزاده و مداح و آخوند و بسیجی و سپاهی روسپی زاده پر کرده است.
سرزمینی که همهٔ مردمانش مانند گدایان چشم به «پول نفت» دوخته اند.
سرزمینی که مدال طلای سال ۲۰۱۳ برای «جستجوی پورنوگرافی»؛ «جستجوی قیمت طلا و ارز»؛ «رمان»؛ «قیمت اتوموبیل» و... را جستجوگر «گوگل» به گردن با سوادها و فرهیختگانش انداخت.
 شاید بهتر باشد که نام ایران را به خاطر ساکنین خائنش باید عوض کرد و نام زیبای «مستراح تازی پرستان» را بر آن نهاد.
کژدم  

۱۷ نظر:

  1. سلام ، من الان چند ماهه كه مطالب شما رو مطالعه ميكنم ، تقريبا تمام نوشته هاي شما رو خوندم و خيلي از تحليل هايي رو هم كه نوشتي فارق از الفاظ ركيكي كه بكار ميبري قبول دارم ، اما در كل متوجه جامعه ايدال مد نظر شما نشدم چون تقريبا به اكقر جوامع حاكميتي موجود ايرادات كلي گرفتي (ايران و آمريكا وچين وانگليس و آلمان و ...) كه البته بيشتر رو هم درست ميدونم ولي سيستم حكومتي و فرهنگ اجتماعي مناسبي رو كه ميپسندي و به اون اعتقاد داري و از اينها مهتر در حال حاضر وجود داره (كدوم كشور و يا دوره زماني) رو اگر بگي ممنون ميشم تا بيشتر با معيارهاي سنجش مطالب و مقالاتت آشنا بشم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      جامعهٔ ایده آل من جامعهٔ «انسان» هاست و نه جامهٔ «انسان سان» ها و «انسان نما»ها

      حذف
    2. هرگونه ساختار سیاسی- اجتماعی بر اساس آجرهایی مانند انسان سانها و انسان نماها جواب نخواهد داد. مبحث ساختار شناسی برای توضیح این امر است.

      حذف
    3. سپاس از پاسختون ، همونطور كه گفتم با بسياري از نظرات شما به صورت كلي موافقم تنها متوجه مثال جامعه ايدال شما در دنياي پيرامون كنوني نشدم ، جامعه اي كه بطور خالص بر پايه ارزشهاي انساني بنا شده باشه و فارق از هر گونه اما و اگرها و تئوريها به طور واقعگرايانه فقط بر اين اصل استوار باشه ، با توجه به سيستم حاكميتي كه در حال حاظر توي دنيا داره حكمراني ميكنه و در صورت نياز خودش براي بشريت انقلاب ها (فرهنگي ، صنعتي ، سياسي و ...) رو تعريف ميكنه ايا كشور و يا سيستم حكومتي با پايه هاي كامل ارزش هاي انساني رو ميشه سراغ گرفت ؟؟؟ آيا به نظر شما اين سيستم اصلا اجازه تشكيل و بقا و تكامل همچين حكومتي رو ميده ؟؟؟

      حذف
    4. فریاد گرامی
      شالوده های اصلی فکری من در سلسله مقاله های «گفتگویی از نوعی دیگر» که تا کنون پانزده بخش آنرا منتشر نموده ام؛ تشکیل میدهند. از نظر من هر شالودهٔ اجتماعی که بر اساس «انسان نماها» (دارندگان درجهٔ هوش کمتر از ۱۴۰ ) بنا شود؛ تنها به «بُر زدن ورق» (Shuffling) شباهت دارد و هیچگونه ارزش واقعی را باخود حمل نمیکنند. در بخشهای بعدی این سلسله مقاله ها (گفتگویی از نوعی دیگر) شاید بتوانم به پرسشهای شما پاسخ دهم.

      حذف
    5. درود ، از اونجايي كه سايت انجمن پادشاهي لطف كرده (!!!) و تمام مطالب مربوط به شما رو حذف كرده ايا لينك ديگري از مصاحبه ها و تحليل ها موجوده كه بشه دانلود كرد ؟

      حذف
    6. فریاد گرامی
      مطلب مربوط به من با خواست و اصرار من در آن زمان از وبسایت «تندر» برداشته شدند. «گروه تندر» در این رابطه مقصر نیست. من تعدادی از آن مصاحبه ها را دارم ولی نه همهٔ انها را. تعدادی از مطالب نیز در کانال یوتیوب من هستند.
      http://www.youtube.com/user/Kajdoum

      حذف
  2. afarin,sad afrin, kajdoum grami

    پاسخحذف
  3. اگه توافق نامه ژنو واقعا یک تسلیم نامه هست و چیز خاصی دست آخوندها رو نگرفته. پس جیغ و داد نتانیاهو واسه چی بود؟ نمایش بود؟
    شرمنده ما اینقدر سوال میپرسیم . کنجکاویم دیگه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      توافق نامهٔ ژنو یکی از آخرین پرده های بازی جمهوری اسلامیست و جیغ و داد ناتانیاهو بخشی از این بازیست. مشکل فکری آریایی نژادهای شیعه مسلک این است که فکر میکنند اسرائیل همیشه در حال شکست خوردن است و وقتی جیغ میکشد حتماً شکست خورده است در حالی که دولتمردان اسرائیل سخنگوی سیاسی قدرتمندترین سازمانهای «مالی-صنعتی» هستند. مانند رهبر فرزانه و سپاه پاسداران که مجری سیاستهای منطقه ای روس ها هستند. سرمایه های بنیانگذاران و حامیان اسرائیل (همان قدرتهای مالی - صنعتی) تمامی تار و پود اقتصاد ترکیهٔ عثمانی را تشکیل میدهند و از نظر من آنچه که باید «پیروزی» نامیده شود این است؛ اما ترکهای لچک به سر عثمانی و عربهای دهان گشاد (گرسنه و گدا) در باریکهٔ غزه و لبنان دلشان با ماجرای «ماوی مرمره» خوش میشود و احساس پیروزی میکنند. غذای روسی و برنج کپک زدهٔ هندی و پاکستانی؛ و چسب پنچرگیری چینی؛ دست آوردهای واقعی بازهای هسته ای برای آریایی نژادهای شیعه مسلک و رهبرانشان هستند.
      بهتر است که به جای شعار؛ فرهنگ سیاسی تغییر پیدا کند. شعارهای توخالی سیاسی و اقتصادی؛ بخشی از علوم سیاسی هستند که تنها برای فریب دیگران بکار برده میشوند.
      تکنولوژی ساختن سانتریفوژها تکنولوژی ۶۰ سال پیش است و آریایی نژادهای شیعه مسلک داشتن آنرا فتح قله های رفیع صنعت و سیاست و نظامی گری میدانند؛ در حالی که این قله ها (آرزوهای علمی معطوف به قدرت نظامی) در جهان پیشرفته بیش از ۳ دهه است که تبدیل به فسیل گردیده است. زمانی که رهبر فرزانهٔ اقوام آریایی شیعه مسلک «حلقهٔ مادر» تعیین سیاستهایش را «جیغ و داد اسرائیل» مینامد و میگوید که هرجا دیدید که اسرائیل و شیطان بزرگ جیغ کشیدند؛ به پیشروی ادامه دهید؛ زیرا جیغ و داد آنها نشانهٔ پیروزی شماست. اسرائیل حاضر است که بر سر هرچیز مزخرفی که تواناییهای مالی رهبر فرزانه و «اُمّت آریایی نژاد»ش را به هرز ببرد؛ جیغ و داد کند. این اُمّت خاک بر سر و روشنفکران دروغینش که سیاست را با «شعار نویسی» اشتباه گرفته اند؛ حتی نیم نگاهی به اطرافشان نمی اندازند که ببینند که پس از اینهمه پیروزی که در این ۳۵ سال بدست آورده اند (تقریباً همیشه پیروز بوده اند)؛ چگونه است که شیرازه های سرزمینشان در حال گسیخته شدن است و سرنوشتشان مثل توپ فوتبال میان بازیگران پاسکاری میشود؟ چرا این نیروگاه بوشهر راه اندازی نمیشود؟ گره ها کجا هستند؟ این خبرهای خوش هسته ای چه دستاورد ملموسی داشته است؟ پیروزی های مداوم «آُمّت آریایی نژاد» مانند پیروزی عده ای کارگر است که به آنها گفته اند این زمینها را بکنید و اکنون ۳۵ سال است که مشغول کندن هستند و بسیار هم پیروزمندانه به گودالهایی که کنده اند افتخار میکنند. اما اگر از این گودالها بیرون بیایند خواهند دید که در حال کندن پی و ریشهٔ خود بوده اند.

      حذف
  4. سلام به کژدم
    چند روز پیش در مطلب مربوط به عراق و القاعده در باره نفت در برابر غذا گفتم ولی هرگز فکر نمی‌کردم مجری آن روسیه باشد.

    تا کنون این سیاست در سه کشور اجرا شده است. البته نفت اینجا اصل نیست و این سیاستی برای تغذیه محدود کشورهای خطاکار است. جاهایی که مردم آنها دیگر از نظر جامعه بین الملل به علت سکوت و همراهی با حکومتشان آدم محسوب نمیشوند و رسما حیوان به حساب می‌آیند:

    ۱- مدل کره شمالی به مجریت چین: رهبر کره سال نو را با دادن یک عدد ماهی به هر خانواده تبریک گفت و بنا به گزارشها تعدادی از مردم به علت ایست قلبی ناشی از شادی این هدیه در جا مردند. هر ساله تعدادی از مردم یکدیگر را به علت گرسنگی میخورند و حکومت هم البته در صورت اطلاع کل خانواده فرد خورنده و خورده شده را به دندان سگهای گرسنه میدهد چون داوطلبانه گزارش نداده‌اند.

    ۲- مدل کوبا به مجریت روسیه: اخیرا مردم اجازه خرید اتوموبیل پیدا کردند که البته هیچ کس نتوانست بخرد. برخی از کارمندان و حتی پزشکان زن پس از ساعت کاری اجازه دارند با هماهنگی دولت روسپی باشند و در آمد اضافه کسب کنند البته این امتیازی است که مخصوص وفاداران است و بقیه با خوار و بار کپنی نیمه زنده هستند. کوبا اکنون روسپی خانه ای به بزرگی یک کشور است و البته همه راضی هستند.

    ۳- مدل عراق به مجریت آمریکا: در مدت اجرای برنامه عراق حتی قبل از شروع جنگ رسما نابود شده بود. صدام از فرط تحقیر دیوانه شد و به کویت حمله کرد. آمریکا و دوستان عراق را له کردند و این کشور همین شد که می بینید.

    ایران با التماس به آمریکا میخواست مجریت برنامه با واشنگتن باشد ولی ظاهرا نشده است. روسیه پدری کرده و میخواهد مدل روسپی خانه کپنی کوبا را اجرا کند.

    حاکمان راضی هستند چون در مدل کره شمالی حتی جانیان حکومتی تا حدی گرسنه هستند مثلا جانیان رده متوسط می‌توانند ماهی یک همبرگر از رهبر بزرگ هدیه بگیرند که البته توفیقی عظیم است.

    متاسفم اوضاع بیخ پیدا کرده است. صادقانه امیدوارم اشتباه کرده باشم ولی شواهد چیز دیگری می‌گویند.

    پاسخحذف
  5. سپاس از پاسختون. این رو بخونید. یه جورایی جواب پرسش منه

    http://www.iranpressnews.com/source/164774.htm

    دارم دیوونه میشم. ای خدا این همه کشور. چرا من باید تو ایران دنیا بیام. چرا من جوون باید ذهنم درگیر این مزخرفات باشه. مردم احمق کشورم همچنان قربون صدقه دیو بنفش و دارو دسته ش میرن و در خواب به سر میبرن. چطور میشه اینهارو بیدار کرد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پرسش این است که «بیداری» چیست؟ اگر به عنوان مثال در آلمان به دنیا می آمدید.... فکر میکنید که چکار میکردید؟

      حذف
  6. بیداری یعنی بفهمن این حکومت خیر خواهشون نیست و تا زمانی که اینها هستن هیچ بهبودی تو وضع زندگیشون پدید نمیاد. بیداری یعنی اینقدر فریب اصلاح طلب ها رو نخورن چون اصلاح طلب ها هم جیره خورهای همین نظام هستند. چشماشون رو باز کنند ببینند که خر همون خره و فقط پالونش رو هر 8 سال یک بار عوض میکنند. بیداری یعنی اینکه بفهمن اگر الان مشکل دارن در درجه اول به خاطر بی کفایتی مسولان کشورشونه. و فریب مظلوم نمایی اینهارو نخورن که میگن ما که میخوایم، آمریکا نمیذاره. انگلیس نمیذاره. بیداری یعنی اشنا شدن با حقوقشون. بفهمن لیاقتشون بیشتر از اینهاست. بیداری یعنی به این سطح از درک برسن که ما همه انسانیم و همون قدر که یک مسلمان حق زندگی داره یک بهایی هم داره و این رفتار حکومت درست نیست که به یه سری از آفریده های خدا بگن نجس و اونها رو بکشن....نمیگم کشورهای دیگه گل و بلبله اما فکر میکنم تا این حد تک خوری و فساد و آدمکشی نیست و بیشتر به فکر مردمشون هستن و فکر میکنم حکومت اینقدر تو زندگی خصوصی مردم دخالت نمیکنه. ما تا حتی رنگ لباس زیرمون رو هم باید با این آقایون چک کنیم. یکی یه قلاده گردن همه ما هست. شاید هم من اشتباه میکنم چون تجربه زندگی تو کشور دیگه ای رو ندارم. این چیزیه که اونها به ما نشون دادن.

    پاسخحذف
  7. کژدم جان حرفهات تلخه اما واقعیته بدبختانه این مردم ظرفیت تغییران انچنانی رو در افکار و اعمال خود ندارند و این سرنوشت محتوم و این مدل حکومتی لایقشون هست

    پاسخحذف
  8. حاکمیت ۳ جزیره به امارات و نفت وگاز استخراجی در آینده در مقابل یک دکل دیده بانی مفلوکانه به عمان داده شد. مبارک عشاق سینه چاک امام حسین باشد :

    http://www.defensenews.com/article/20140115/DEFREG04/301150034/Source-UAE-Iran-Reach-Accord-Disputed-Hormuz-Islands

    پاسخحذف
  9. جزییات تسلیم نامه ژنو کم کم رو می‌شود:
    http://www.whitehouse.gov/the-press-office/2014/01/16/summary-technical-understandings-related-implementation-joint-plan-actio

    پاسخحذف