۱۳۹۶ فروردین ۱۸, جمعه

«جمنا» بیا ... «جمنا» بیا .... جماء کنید با جنده ها .....

بار دیگر گونی های آرد و روسپی هایی که در زیر دست و بال سپاه قدس به فرماندهی «حاجی بادمجان گروهبان میرزاقاسمی» و تولیت آستان قدس «رضا اسهال و استفراغی» که در هنگام مرگ روده هایش ۵ آرشین از سوراخ کونش بیرون زده بود و همچنان شفا میدهد؟؟؟!!!! ... بیرون آمده اند. مثل همان «لیدی گاگا» که برای هیلاری خانم بیرون آمده بود.




فاطمه دختر زشت رویی بود که پدرش محمّد (ص) او را به زین اسب فروخت. اگر عربها اسب نداشتند؛ حتماً فاطمه را به «پالان خر» نیز میفروخت.
امّا گویا «زینب تَشنَه لب» برای خودش و یا در انظار عربها «لعبتی» بوده  و به همین خاطر دست به دست می شده است.
زینب تَشنَه لب؛ پس از کربلا ... بازهم همیشه تَشنَه لب ماند؛ امّا اینبار تَشنَه لب چیز دیگری بود و به همین خاطر بود که گفت: «صیغه شدن؛ بهترین لذّت دنیاست».
زینب تَشنَه لب را میتوان «مادر معنوی» همهٔ روسپیان جهان اسلام دانست.

لذا بر «رئیسی نیا» خُرده نگیرید. او هم تولیت روسپی خانه ای موسوم به «مشهد» را دارد و هم اینکه مثل احمدی نژاد؛ نظراتش به انگل فرزانه که نوه های تیتیش مامانیش را «قاری قرآن بیت رهبری» دهها بار نموده است ... نزدیکتر است.

به «رئیسی نیا» رای بدهید ... تا هرکدامتان یک جندهٔ آستان قدس رضا اسهال و استفراغی بدست آورید ...
پیش به سوی صندوقهای رأی .... پیش به سوی تجدید پیمان با «زینب تَشنَه لب» ....

کژدم بسیار بسیار باتربیت.

۹۴ نظر:

  1. پیام محرمانهٔ ترامپِ «شومَن» به پوتینِ «استراتژیست»:

    ترامپ: بَرو بچّه هاتو جمع کُن و یواشکی خفه شو.

    پوتین استراتژیست: به روی چشم .... ولی فردا بیانیهٔ شدید اللحنی میدهم ... اشکالی که نداره؟

    ترامپ شومَن: هر گُهی بعداً خواستی بخوری بخور. ما با هم دوست هستیم.

    رِکس تیلرسون (شاگرد شومن):

    متاسفّانه آقای پوتین استراتژیست با بشار اسد همدست بوده است.

    نتیجه:

    ۱- انگل فرزانه و حاجی بادمجان گروهبانِ مفعول کرمانی فهمیدند که S-300 ها با «شیاف» فرقی ندارند.
    ۲- دیگران نیز فهمیدند که پوتین استراتيست اخمو؛ وقتی که کار بیخ پیدا کند؛ بشار اسد و «کون فرزانه» را به حراج خواهد گذاشت.
    ۳- رئیس جمهور چین هم گوشی دستش آمد.
    ۴- امّا الاغهای شیعه مسلک همچنان نمیفهمند که چه آشی بر روی اجاق غُل غُل میکند؟

    زمانی که «سخن» به کار نمی آید؛ نوبت سخن گفتن «تَبَر» است.

    «جمنا» بیا ... «جمنا» بیا ...





    پاسخحذف
  2. آنهایی که میخواهند این انتخابات بسیار پرشور و داغ شود؛ تصویر آن روسپیان آستان قدس رضا اسهالی را با این شعار انتخاباتی در سراسر ایران منتشر کنند و به هیکل هرچه محمّد و علی و فاطمه و حسن و حسین و سایر کُسکشها و روسپیهای شرعی طاهرین ۱۴ گانه برینند:

    «جمنا» بیا ... «جمنا» بیا .... جماء کنید با جنده ها .....

    پاسخحذف
  3. اصلاً گور پدر پوتین و ترامپ و انگل فرزانه و یمن و اسرائیل ....
    بیاید همگی باهم بلیط اتوبوس «تی بی تی» بگیریم و بریم یک سیّارهٔ دیگه:
    BBC میگه که پس از کشف آن هفت سیّاره که خیلی شبیه زمین بودند و فقط ۴۰ سال نوری (از تبریز تا قره چمن» فاصله داره؛ ... حالا سیّاره ای به شکل زمین پیدا شده که «اتمسفر» هم داره!!!؟؟؟ خخخخخخخخخخخخ
    حالا کی حال داره بره آن سیّاره های «قره چمنی» که اتمسفر هم ندارند و باید ۷۰ سال نوری همگی (۸ میلیارد نفر) آنقدر بگوزند تا «اتمسفر» تولید کنند؟ بد میگم؟ حالشو داری؟ اصلاً میدونی برای تولید اتمسفر چقدر باید «تُرُب سیاه» و «پیاز» بخوری؟

    پس بچّه نشو و به حرف BBC گوش کن و همگی باهم بریم اتوبوس بگیریم بریم همون سیّاره ای که هم شکل زمینه و هم اتمسفر داره.
    هوی ... زیاد ذقّ و وقّ نکن و نپرس که اتمسفر آنجا چقدر کلم و ترب سیاه و پیاز بُرده؟ .... فقط برو «تی بی تی»... بلیط بخر

    https://goo.gl/13iJi2

    پاسخحذف
  4. شاید برخی چنین فکر کنند که اکنون توپ در زمین روسیه است و حرکت بعدی آمریکا را بازی روسیه تعیین خواهد کرد. امّا روسها پیش از حمله میدانستند که حملهٔ نظامی در کار است؛ لذا خاموش کردن رادارهایشان و یا سیستم اوتوماتیک تدافعی به این معنی است که توپ در زمین روسها بود و آنها بازی خود را انجام داده اند . بقیّه اش قصّه های کلثوم ننه است.
    اکنون باز هم توپ در زمین آمریکا است.
    گمان من این است که تا ۱۰ ماه آینده تنگهٔ هرمز بسته خواهد شد. حیدر العبادی نیز اینرا میداند و باید سرنوشت خود را از اوباشان تحت فرمان خیابان پاستور جدا کند. در این بازهٔ زمانی ۱۰ ماهه (اگر شد ۱۲ و یا ۱۳ ماه نگویید که دیدی نشد؟ زیرا سخن از ضرورتهاست) اتفاقات مهمی خواهد افتاد و ورود علنی و رسمی اسرائیل به معادلهٔ خاورمیانه و شاخ به شاخ شدن با روسها؛ خبر خوبی برای انگل فرزانه نیست. زیرا ماجرای «گلیم» میتواند همهٔ بازیها را به هم بریزد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در تایید فرمایش شما:

      دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد طرف روسی قبل از حمله موشکی آمریکا به سوریه در جریان آن قرار گرفته بود.

      وی گفت: " بله، خبر آن واگذار شده بود".

      https://ir.sputniknews.com/world/201704072378544/

      حذف
    2. http://www.popularmechanics.com/military/weapons/news/a25985/putin-didnt-shoot-down-cruise-missiles-trump/

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      حرکت دونالد ترامپ در رابطه با بمباران پایگاه هوایی سوریه بسیار هوشمندانه بود و در زیر چتر حمایتی این حمله جانشین «قاضی اسکالیا» نیز به دیوان عالی رفت و تمامی و آنچه که دموکراتها برنامه ریزی کرده بودند؛ به هدر رفت.اکنون ترامپ در رابطه با فرمان اجرایی ضدّ مهاجرتی باز شده است. و آنچه که تحلیلگران خود فریب دموکرات از آن به نام «ایجاد شدن بحران در جامعهٔ به شدّت دوقطبی شدهٔ آمریکا» مینامیدند؛ دیدیم که قاضی جدید بدون سر و صدا به دیوان عالی راه یافت.
      تابوی پوتین شکسته شد و در این حمله به آشیانه های جنگنده های روسی حمله نشد.
      تصمیم این حمله آنچنان هم که میگویند؛ یک شبه گرفته نشده است و دو ماه اخیر چند هزار نیروی زُبدهٔ آمریکا به سوریه تزریق شده بودند و اگر بشار اسد و روسها بخواهند بازی «یکی زدی - یکی بخور» راه بیندازند. به احتمال زیاد موشکهای ضدهوایی دوش پرتاب پیشرفتهٔ آمریکایی وارد عمل خواهند شد.
      اکنون لحن برخی نویسندگان ضدّ ترامپ نیز تغییر کرده و دیگر او را نه تنها مسخره نمیکنند؛ بلکه میگویند: «خودمان را فریب ندهیم؛ ترامپ در حال برنده شدن است».
      دموکراتهای طرفدار هیلاری کلینتون از این حمله حمایت کردند؛ زیرا اگر هیلاری کلینتون انتخاب می شد؛ این نوع از حملات شاید بسیار شدیدتر بودند. یکی از دلایل ترس روسها از به روی کار آمدن هیلاری کلینتون نیز همین بود.
      در ضمن باید به این مسئله نیز توجّه نمود که این حرکت بدون پیشبینی و لحاظ کردن بدترین سناریوهای ممکن پس از حمله؛ صورت نگرفته است.
      آقای پوتین اکنون فقط مینواند جیغ بکشد.
      انگل فرزانه و اوباشان اطرافش نیز باید «چرتکه»هایشان را دوباره بیرون آورده و «تجدید محاسبات» کنند.

      حذف
  5. پس برای مشهدی حیدر اولتیماتوم تعیین شده درسته؟ پس ازاینهمه درهم تنیدگی با ایران چطور میتونه جدابشه؟
    باز هم روس به خیار فروختمون
    پس با این حساب اسراییل یقه حزب ا...
    و عربستان یقه ایران رو خوهد گرفت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عقاب ایرانی گرامی
      طلاق گرفتن مشهدی حیدر از انگل فرزانه خیلی راحت است. یکی از سناریوهایی که ژنرال متیس پیشنهاد میکند؛ کشتن فرماندهان نیروهای مزدور رژیم شیعی ایران است. این سناریو نیز به زودی کلید خواهد خورد و نتایج خوبی ببار خواهد آورد.
      در ضمن عربستان با ایران درگیر نخواهد شد؛ بلکه هدف کنونی قیچی کردن اوباشان شیعه در بحرین و یمن و سوریه و عراق است.
      مرحلهٔ نهایی زمانی آغاز خواهد شد که بسته شدن تنگهٔ هرمز را باید «رمز آغاز عملیّات نهایی» دانست.

      حذف
  6. کژدم گرامی
    شما بارها در نوشته هایتان پوتین را شخصی زیرک و استراتژیستی خوب معرفی نموده اید ولیکن وقایع چند روز اخیر که منجر به موشکباران پایگاه هوایی دوم سوریه توسط آمریکا گردید سایه ای از شبهه را بر نظرتان حکمفرما میگرداند.
    مسلم است که بشار اسد بدون موافقت پوتین و ایران اقدام به بمباران شیمیایی خان شیخون نکرده است. هریک از طرفین روسیه و ایران با صدور این اجازه اهداف خاص خود را دنبال نموده اند و هریک باید به ارزیابی اشتباه محاسبات خود بپردازد.
    ایران در پی محک زدن ترامپ بود و اینکه تا چه حد تهدیدهای وی علیه ایران جدی است. ایران امیدوار بود که این بار نیز با کسی چون اوباما طرف باشد که جرئت عکس المت را نداشته باشد و روسیه بر این باور بود که ترامپ بخاطر روابط بهتر با روسیه از این مسئله به سادگی بگذرد و با توجه به واقعه انفجار متروی سن پترزبورگ و همدردی ترامپ با مسکو و همچنین سفر قریب الوقوع تیلرسون به مسکو این عمل اسد در لابلای این مسائل گم شود.
    اسد هم که ارزش بحث کردن ندارد و عروسکی است که اگر دست خودش بود تا کنون صدها بار از سوریه فرار کرده بود.
    هم پوتین و هم سلیمانی با عمل گروه ترامپ عملا آچمز شدند و موضع اسد که تصور میشد از هفته گذشته قویتر شده به یکباره فروریخت.
    به شخصه بر این عقیده ام که نظر شما در مورد خاموش نمودن رادارها و سیستم های دفاع موشکی از جانب روسیه چندان درست باشد بلکه بر این عقیده ام که در فاصله یک ساعتی که مابین حمله و آگاه نمودن روسیه وجود داشته کاری از دست روسها برنمی آمده.
    خبر اخیر وزارت دفاع روسیه که اعلام نموده که بیست و سه موشک به هدف اصابت نموده و خبری از سرنوشت سی و شش موشک نیست مال استیصال سیستم دفاعی روسیه را برملا میسازد.
    مخالفین سوری اعلام داشته اند که در این حمله بیست و دو هواپیمای سوخو و چهار هلیکوپتر نابود شده و عده زیادی کشته و زخمی شده اند و عملا شرایع به عنوان دومین پایگاه هوایی سوریه به تمامی از بین رفته است. حتی اگر این آمار را درست ندانیم و به آمار آمریکا استناد کنیم که خبر از نابودی دوازده هواپیما و یک هلیکوپتر و تمامی سیتم دفاع هوایی و خدماتی این پایگاه می دهد باز باید گفت که ضربه ای کاری بر رژیم اسد بوده و مهمترین پیام این حمله برای روسیه و ایران این خواهد بود که ترامپ را محک نزنید.
    آینده تا حدی قابل پیش بینی است و روسیه بخاطر حفظ منافع خود در سوریه پشت به اسد خواهد کرد و بوی معامله بر سر ایران و حزب الله بیشتر به مشام خواهد رسید.
    خلاصه آنکه اشتباه محاسبه پوتین سبب گردید که معادله سوریه به سمتی دیگر متمایل گردد.
    آیا هنوز بر این تفکرید که پوتین استراتژیست خوبیست و یا اینکه بازی دیگری در جریانست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م.اکبر گرامی
      فراموش نکنید که بارها گفته ام که پوتین به کلاسه بندی Old School متعلّق است و در برابر ترامپ شکست خواهد خورد و فکر میکنم که در نوشته های پیشین به دفعات بر روی این مسئله تأکید کرده ام.
      حتّی از سخنان آقای کیسینجر که آقای پوتین را «ماشین محاسبهٔ سرد» نامید نیز بارها هم به صورت جدّی و هم به صورت طنز استفاده نموده ام.
      از همان روز نخست نیز گفته ام که روسها در رابطه با ترامپ اشتباه میکنند و تاوانش را خواهند پرداخت.
      ترامپ و حلقهٔ اطراف او نیز استراتژیست هستند. لذا در زمان رویاروی؛ یکی از طرفین باید شکست بخورد و هر دو طرف پیروز نمیشوند.
      فقط یک مدال طلا وجود دارد و برندهٔ مدال نقره؛ در واقع یک بازنده است.

      حذف
  7. تكليف اب و خمير چي ميشه؟ اين خمير خيلي اب ورمي داره، ما گفتيم،

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سخن شما کاملاً درست است. طرف مقابل ترامپ پشگلهایی مانند انگل فرزانه و سپاه قدس نیستند؛ بلکه روسها و چین هستند و گرنه کار را ۲ هفته ای تمام میکردند.

      حذف
  8. کژدم گرامی
    سئوال در اینجاست که چرا پوتین با توجه به اینکه یکساعت قبل از حمله از آن باخبر بود کاری انجام نداد؟ درست است که پایگاه شرایع مجهز به سیستم های اس 300 یا اس 400 نبود ولیکن فاصله آن کمتر از یکصد کیلومتر از پایگاه اصلی هوایی سوریه د همینطور پایگاه اصلی هوایی تارتووس است که نیروهای روسی از آن استفاده می کنند و هردو پایگاه مجهز به سیستم دفاع هوایی 300 و 400 هستند. آیا پوتین میدانست که این سیستم ها در قبال سیستم های دفاع الکترونیکی آمریکا که از موشکها حمایت میکردند عملا رنگ باخته است و یا اینکه مسئله چیز دیگریست؟ حمله موشکی آمریکا به سوریه و همینطور حمله هوایی ارتش اسرائیل به پایگاههای حزب الله در نزدیکی درعا میتواند به نوعی نشانه ناکارآمدی سیستم های دفاع هوایی روسی باشد که روسیه بشدت در حال جذب مشتری در جهان برای آنهاست.
    اگر فرض را بر این بگذاریم که پوتین برای این حمله به ترامپ کوچه داده است باید دید که چه نفعی از این مسئله میبرد و تصور نمیکنم که چیزی عایدش شده باشد.
    شاید سخن نتانیاهو چندان بی مورد نباشد که پیغام این حمله برای ایران و کره شمالی است و شاید برنامه ای برای تقسیم سوریه در کار است.
    آنچه که مسلم است ته سوریه توان پاسخگویی به این حمله را دارد و نه انگل فرزانه این جرئت را و تنها روسیه است که میتواند جوابی برای این حمله داشته باشد ولیکن به چه بهایی.
    لااقل استراتژیستهای ترامپ این نکته را روشن نمودند که عبور از خط قرمز بهای سنگینی دارد ولیکن این خط قرمز کجاست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م.اکبر گرامی
      یک شکارچی ماهر هرگز بدون داشتن آگاهی کامل از راه و روش زندگی و منابع غذایی و مسیر حرکتهای فصلی شکار؛ تفنگ و تیر و کمانش را بدوش نمی اندازد و به امید امام زمان و «یا علی مدد» به شکار نمیرود.
      تمامی عرصه های فعّالیتهای آقای پوتین در سالهای اخیر نشان داده است که از چه الگوهایی پیروی میکند؟ لذا یک موجود تقریباً تعریف شده است.
      ۱- منبع قدرت اقتصادی روسها نفت است.
      ۲- از نطر تکنولوژی در سطح عصر دودکشهااست.
      لذا با همین دو مؤلفه کشوری نیست که بتواند کشورهای پیشرفته را تحریم کُند و دیدیم که تحریمها و پایین آمدن ارزش نفت؛ روسها را در شرایط بخور و نمیر قرار داده است و تمامی دارایی روسها موشک و بمب اسکندر و هواپیماهای عهد بوق هستند.
      آقای پوتین میداند که اگر بیش از اینها از دست بدهد؛ دوران هزیمت فرا خواهد رسید. هزیمتی که هیتلر دچار آن شد؛ یعنی فروپاشی دوّم پس از فروپاشی نخست اتحّاد شوروی.
      همهٔ نوکران روسیه نیز در وضعیتی بسیار بدتر از روسها قرار دارند (انگل فرزانه و بشار اسد).
      در دورهٔ اوباما استراتژی گلوبالیستها بر کوچه دادن به روسها و انگل فرزانه از یک طرف و کوچه دادن به جهادی-سلفیها از طرف دیگر بود که البتّه پیش از اوباما زمینه اش با موفقیّت از طرف جورج بوش (پسر) با حمله به عراق چیده شده بود.
      روسها نخست به هزینه کردن نوکرانش پرداخت و در نهایت مجبور شد که خودش را نیز هزینه کند. لذا اکنون در باتلاق گیر افتاده است.
      به همین خاطر نیز آقای پوتین به وعده های ترامپ دل بست. زیرا چاره ای دیگر نداشت.
      اگر اوباما با برگهٔ بهار عربی و جنگ شیعه و سنّی از بازی بهره میبرد؛ اکنون ترامپ با برگهٔ دیگری وارد میدان شده است.
      ۱- هماهنگ نمودن اجباری اروپا با آمریکا به عنوان قطب اصلی.
      ۲- هماهنگ نمودن کشورهای خاورمیانه حول محور آمریکا.
      این کشورها نیز به خاطر نا امید شدن از اوباما؛ با پذیرفتن رهبری عربستان توانستند نخستین ارتش بین المللی خود را برپا کنند که هر روزه استخوان دار تر میشود.
      از طرف دیگر داعش همچنان یک برگه است و با وارد کردن فشارهای سنگین به داعش؛ آنها را از رقّه فراری خواهند داد و داعش نمیتواند آب شده و به زمین فرو رود و ناچار خواهد شد به اطراف و مناطق نزدیک به دمشق کوچ کند. این نیز سلاحی است که آمریکا میتواند به صورت مقطعی از آن سود ببرد.
      تنها سودی که آقای پوتین میتواند ببرد این است که از میانهٔ این معادلهٔ پُر ضرر و به صورتی محترمانه برگردد.
      تصوّری که اکنون از قدرت روسیه در ذهنها ایجاد شده است؛ بیش از آنکه نتیجهٔ ساختارهای واقعی قدرت باشد؛ نتیجهٔ پروپاگاندای روسها از یک طرف و پروپاگاندای غرب برای بزرگنمایی روسها از طرف دیگر است.
      بدین معنی که اگر وزن واقعی روسیه یک کیلو است؛ خودشان ادّعا میکنند که هزار کلیو هستند و رسانه های غربی نیز میگویند که روسها دروغ میگویند و پنهانکاری میکنند و وزن روسیه ۵۰ هزار کیلو است. این پروپاگانداهای بزرگنمایی خسارتهای زیادی به روسیه وارد کرده است که پنهان میکنند و با مردم خود روراست نیستند.
      یکی دیگر از ضرباتی که روسها خوردند؛ چرخش دیگربارهٔ ترکهای اخوانی-عثمانی بود. هنوز مُرکّب بیانیهٔ سوّم «بِش بارماق خوری آستانه» خشک نشده بود که ترکهای عثمانی دوباره چرخیدند.
      روسها در مخمصهٔ بدی قرار گرفته اند که بزرگترین دست آوردشان خارج شدن از مخمصه است.
      اگر یادتان باشد؛ بارها گفته ام که ترامپ اهل معامله است؛ امّا معامله با ورشکسته ها را بسیار دوست دارد.

      حذف
  9. با اين حساب ناسيوناليسم بي ناسيوناليسم،

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آمدی تکّه بپرانی؟ یا مزه بریزی؟
      یا اینکه وزن نهاییت همین هاست که پراندی؟

      حذف
  10. کژدم گرامی
    جوابتان به سئوال من بسیار روشنگرانه و متقاعد کننده بود و تصور میکنم که برداشت شما از مسائل با تقریب زیادی منطبق با رویدادهای میدانی است.
    من به شخصه هیچ توافقی با سیاستهای ترامپ ندارم ولیکن در حال حاضر وی بهترین آلترناتیو در برابر سیستم گلوبالیزم و یا به بیانی صریحتر برده داری مدرن در جهانست.
    سخن شما کاملا درست است و عرصه بر اسد و طرفدارانش در سوریه بسیار تنگ شده است و همگی در این تفکر که چطور تا حدی آبرومندانه خود را از این باتلاق بیرون کشند.
    چند صباحی است که در ایران نیز صحبت از استراتژی خروج از بحران سوریه صحبت میگردد ولیکن انگل فرزانه و فرماندهان سپاه در چنان باتلاقی گیر افتاده اند که تنها امید را در پوتینی می بینند که وقایع اخیر نشان داد که او نیز از آنان مستاصلتر است.
    بازدید رئیس جمهور چین از آمریکا و سخنان ترامپ که در مذاکرات دستاوردهای خوبی داشته اند میتواند به نوعی سبب تغییر معادلات در این سمت گردد و لااقل چین بخاطر مصاله اقتصادیش حالتی کاملا بیطرف را در قبال مسائل خاورمیانه پیش گیرد به بهای امتیاز صدور بنجل هایش به این منطقه از جهان و شاید هم آفریقا.
    یمن نیز چنان در محاق سانسور خبری فرورفته است که محاصره کامل اقتصادی حوثی ها که با تصرف تمامی بنادر اصلی یمن توسط نیروهای ائتلاف عربی همراه بوده و قحطی و گرسنگی روز افزون در صنعا و شهرهای تحت اختیار حوثی ها راهی به هیچیک از خبرگزاریهای بین المللی ندارد.
    لبنان نیز در انتظار است و درخواست دبیرکل سازمان ملل در مورد لزوم خلع سلاح حزب الله میتواند در آینده بهانه ای در خور برای دخالت مستقیم ارتشهای عرب در لبنان فراهم آورد.
    سخنان شما در مورد تشکیل ارتش عربی درست است. سفر السیسی به آمریکا و ثروبال دادن وی از طرف ترامپ در عمل معنایی جز مراحل تشکیل ناتوی عربی ندارد که هسته اصلی نیروهای آنرا ارتش مصر و تجهیز زرادخانه اش از طرف سعودی و امیرنشین های عرب خواهد بود.
    استقرار پایگاههای هوایی آمریکا در کردستان عراق و حضور پر رنگ نظامیان آمریکا در کردستان سوریه و تحرک جدید سیاستمداران کرد در راستای انجام همه پرسی جهت ایجاد دولتی کرد در منطقه میتواند به نوعی توجیه گر ایجاد کمربندی جدید به دور ایران باشد.
    به هرحال وقایع میدانی حاکی از صحت پیش بینی های شما در ارزیابی هایتان دارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م. اکبر گرامی
      اگر یادتان باشد در یکی از کامنتهای نوشتارهای پیشین به مسئلهٔ یمن و رابطهٔ آن با «سلطان قابوس» (عمّان) اشاره نموده و گفتم که اگر «آب سنگین» از سلطان نشین عُمّان سر در می آورد و در آنجا به فروش میرسد؛ لذا سایر مواد و ابزار مربوط به مسائل هسته ای نیز میتوانند از طریق عمّان به «کوههای صعده» قاچاق شوند. تا کنون این نظریّه مورد توجّه قرار نگرفته است (نظریّهٔ عصای موسی). امّا اخیراً گزارشهایی منتشر شده اند که نشان میدهد «سلطان قابوس» پای خود را از گیلمش درازتر کرده و با سپاه قدس در قاچاق تسلیحات و پهپاد به حوثیها و علی عبدالله صالح همکاری میکند. سلطان قابوس در آیندهٔ نزدیک به «گُه خوری» خواهد افتاد. زیرا در دنیای مافیایی سیاست؛ زمانی که یک خانوادهٔ مافیایی به عنوان «خانهٔ امن برای مذاکرات» نام برده میشود؛ آن خانواده باید بیطرفی کامل خود را حفظ نموده و «نانش را بِبَرَد» و اگر چنین خانواده ای آلوده شود؛ از طرف خانواده های دیگر حذف خواهد شد.
      سلطان قابوس نمیتواند بگوید که تحت فشار قرار گرفته بود.
      در ماجراهای آینده به وجود سلطان قابوس نیازی نخواهد بود و اگر کون خودش را سالم از مهلکه در ببرد؛ بسیار زرنگ است. کشف محموله های نظامی در مرزهای عُمّان با یمن (مناطق شیعیان زیدی) نشان میدهد که سلطان قابوس بر روی «صندلی بازجویی» قرار گرفته است. دولت ترامپ در پی «افشاگری» نیست و در همین حملهٔ اخیر به پایگاه نظامی سوریه نیز دیدم که «کُس شعرهای پوتین» را به پشیزی نخرید و آقای پوتین باید یاد بگیرد و بفهمد که وقتی کژدم گفت: اشتباه میکنی .... ترامپ «گاو» نیست؛ باید مرا باور میکرد و نه آموزه های Old School را که در مدارس KGB به مغزش چپانیده اند. البتّه این امر از «استراتژیست بودن آقای پوتین» چیزی کم نمیکند. از نظر من آقای پوتین ذهن بسیار فعّالی دارد و در کار خود شب و روز نمی شناسد و به هیچ وجه مانند «گروهبان جعفری» با چشمهای پُف کردهٔ «تراخمی» در جلو دوربین ظاهر نمیشود. اوباشی به نام «میر حسین موسوی» نیز مانند همین گروهبان جعفری و احمدی نژاد بود و برای «مردمی» نشان دادن خود همیشه با موهای چرب و چیلی و چشمهای غِیّ آلود تراخُمی در تلویزیون ظاهر می شد (مثل همان داشّاخ بطولهای مجاهد و فدایی و فاطمة الزهرایی که حتّی کهنهٔ شان را عوض نمیکردند و شلوار سربازی میپوشیدند و همیشه بوی گَند رِگل و گَند و شپش میدادند» تا «خلقی» دیده شوند؛ و هیچ یک از این مسخره بازیها و تظاهرها از چشم من دور نبودند.

      در رابطه با کُردستان باید بگویم که عشایری از قوم کُرد (بازماندگان مادها) در سوریّه انتخاب درستی کرده است. زیرا پس از ۱۴۰۰ سال سرکوب و شکست و در دل نگه داشتن و سینه به سینه منتقل کردن «موجودیّت قومی خود» و پاس داشتن آیینهای ملّی؛ اکنون به روشنی میداند که اگر آینده اش را به غرب گره نزند؛ باید به ادامهٔ تاریخ ننگین اسلامی تن در دهد.
      ترکهای اخوانی - عثمانی نیز باید بدانند که «کردستان»؛ لقمه ای ناهموار مانند سنگ خارا است و بسیار بزرگتر از قطر لولهٔ گلوی ترکهای عثمانی - اخوانی است و نمیتوانند آنرا ببلعند. (کوبانی ویران شد؛ امّا بلعیده نشد).

      امّا در رابطه با بر آورد شما در رابطه با سخنان من که میگویید بر اساس «واقعیتهای میدانی» است؛ باید بگویم که من اطّلاعات دقیق میدانی ندارم. زیرا اطّلاعات میدانی همیشه محرمانه هستند و هیچگاه برای عموم منتشر نمیشوند.
      چند سال پیش نیز یکی از خوانندگان وبلاگ گفت: کژدم یک افسر میدانی است و تحلیلهایش نیز بیشتر از تحلیل یک افسر میدانی نیست.
      من به این کامنت بسیار خندیدم؛ زیرا من حتّی خدمت سربازی هم نرفته ام. چه رسد به «دبیرستان نظامی» و «دانشکدهٔ افسری» ... که یک «افسر میدانی» نامیده شود باشم.
      امّا من یک نظامی هستم.
      همهٔ مقاله های مربوط به ظهور و سقوط رایش سوّم را مطالعه کنید. اگر نظریّه ای شبیه نظریّهٔ من در رابطه با شکست آلمان نازی پیدا کردید؛ هزاران بار بر من تُف کنید.

      من مانند «کلاغ» به دنیا مینگرم.
      من افسر میدانی نیستم.

      حذف
  11. کرباسچی که کارش سازندگی ماشینهای بافت «کرباس» است به «رئیسی نیا» و به قول جنده های سپاه قدس و احمدی نژادی؛ «رئیسی بیا» ... گفته است که :
    ادارهٔ کشور با ادارهٔ جنده خانه ای به نام «مشهد» و «روسپی خانهٔ قدس رضوی اسهال و استفراغی» فرق میکند.
    انگل فرزانه نیز در پاسخ گفته است:

    به کوری چشم کژدم؛ همهٔ سرزمینهای شیعی را به «روسپی خانه و صیغه خانه» تبدیل خواهیم کرد.

    پاسخحذف
  12. همهٔ رسانه های آمریکایی؛ اعم از ضد ترامپ و یا هوادار ترامپ میگویند:
    «جای تعجّب است که زبان انگل فرزانه به سوراخ کونش فرو رفته و لال شده است و سخنی نمیگوید؟ آیا اینقدر ترسیده و به خود و گور اجدادش ریده است؟»
    امّا گویا باز هم امام حسن شکم پرست زنباره به کمک او آمده و پیشنهاد داده است که «کمیتهٔ حقیقت یاب» درست کنید.

    http://www.bbc.com/persian/iran-39538117

    رئیسی نیا نیز در فکر افزایش تصاویر جنده های «Playboy» است و به ساکنین خاک بر سر آریایی نژاد صفوی مسلک؛ داشتن جنده های آستان قدس جنده خانهٔ قدس رضوی پیشنهاد میکند.

    پاسخحذف
  13. با اين حساب ناسيوناليسم بي ناسيوناليسم،
    عصبانی نشو
    می گویند:
    کم گوی و گزیده گوی چون دُر. تا ز اندک تو کژدم شود عصبانی
    کل ماجرا به این ختم می شود که ترامپ یک شبه از ناسیونالیسم طلاق گرفت و صیغه گلوبالیست ها شد... جالب اینجاست که در پایان سخنان بی سر و ته بعد از حمله گفت: “God bless America" “and the entire world.”,,,


    ..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      همان اوّل منظور شما را فهمیده بودم و میدانستم که حرفی برای زدن دارید و به همین خاطر منتشر کردم. عصبانی هم نشدم و فقط تلنگر زدم که سخنتان را به زبان و قلم خودتان توضیح دهید و چون واقعاً حرفی داشتید؛ حرفتان را زدید.
      امّا برویم به تحلیل سخن و نظر شما:
      ناشناس گرامی
      نبرد گلوبالیسم با موجودیّت های ملّی که در سازمان ملل به عنوان «کشور-دولتها» به رسمیت شناخته میشوند بود و همهٔ کشورها و مرزها به عنوان «دشمن» تعریف میشدند و «بدون مرز شدن» و حلّ شدن در اهداف بین المللی گلوبالیستها استراتژی بلند مدّت گلوبالیستها بود. این جملات تقریباً چکیدهٔ آن چیزی است که تا کنون گفته ام.
      امّا در کنار آن این را نیز گفته ام که:
      ۱ ناسیونالیسم+ ۱ ناسیونالیسم= ۲ ناسیونالیسم نمیشود؛ بلکه نتیجهٔ منطقی (از منظر نظر عملیاتی) چنین میشود:
      ۱ ناسیونالیسم+ ۱ ناسیونالیسم = جنگ
      است.
      همانگونه که میبینید؛ من مسائل را مثل «کلاغ» میبینم و ذهن شما با علم کلام و منطق ارسطویی شکل گرفته است.
      ناسیونالیسم به این معنی نیست که بگذارید روسها هر چه میخواهند بکنند.
      بلکه در مقطع کنونی این است که:
      هوی ... پوتین ... به خانهٔ ویران خودت برگرد. من اوباما نیستم که هر گهی بخوری و به گردن دیگران بیندازی را باور کُنم و یا عمداً سکوت کنم.
      این حمله چشمهای کور شاگرد Old School را باز کرد.
      اندکی جیغ و ویغ فرمود؛ ۲ حملهٔ هوایی نیز از همان پایگاه هوایی ترتیب دادند تا بگویند که «ما هنوز هستیم».
      اکنون استراتژیست Old School میفهمد که زمانه واقعاً عوض شده است.
      روسها پس از این ماجرا یک کشتی زپرتی خود را به تنگهٔ بُسفر فرستادند که حتّی ارزش نظامی هم ندارد و با انتشار تصاویر و ویدیوها آن چنان وانمود کردند که «ولادیمیر پوتین جودو کاروف» آمریکا را تهدید کرده است و یکی از کشتیهای جنگی استراتژیکش را به تنگهٔ بُسفر فرستاده است.
      این کشتی ظاهراً جنگی حتّی به درد ماهیگیری هم نمیخورد.

      ناشناس گرامی
      دنیای سیاست و تحلیلهای سیاسی؛ دنیای ارسطو و افلاطون و دنیای علم کلام (مزخرفبافی) نیست.

      حذف
    2. روسها اکنون بسیار عصبانی هستند. حقّ هم دارند؛ زیرا یک رهگذر به لانهٔ مورچه ها شاشیده و زندگی آنها مختلّ کرده است.
      قرار نبود که این رهگذر به لانهٔ مورچه ها بشاشد. مگر جا برای شاشیدن قحط بود؟
      امّا این رهگذر گویا یک «شو مَن» است و هرجایی که به درد «شو» او میخورد خواهد شاشید. برایش لانهٔ مورچه و یا «لانهٔ خرس» فرقی ندارد. فقط بشاش و برو.
      عواقبش را به مورچه ها و خرسها واگذار تا بنشینند و تحلیل کنند که :
      چی میخواستیم و چی شد؟
      اکنون آقای پوتین به موجودی مثل «اوباما» تبدیل شده است.
      وزیر خارجهٔ بریتانیا نیز سفر خود به مسکو را لغو کرده و کرملین مثل خرس زخمی نمیداند که به کدام غاری پناه ببرد.

      https://goo.gl/V3NYY4

      حذف
  14. به یاد آورید زمانی را که گفتم:

    «هشدار .... هشدار .... بو آگاداری .... بو آگاداری ....» ...

    اگر در دوران جورج بوش (پسر) استراتژی «سگهای هار شیعه و کفتارهای سُنّی را به جان هم بیندازید»؛ کلید خورد که من برای تسهیل فهمیدنش برای اوباشان شیعه مسلک؛ اعم از اصلاح طلب و محافظه کار و کونی هایی مانند تریتا پارسی و اکبر گنجی و امثال آنها؛ «حرکت Clockwise» مینامم .... اکنون نوبت حرکت Anticlockwise فرا رسیده است.
    حرکت Anticlockwise بسیار مرگ آفرین تر از حرکت clockwise خواهد بود.
    اگر حرکت clockwise گلوبالیستها را Slow Burn بنامیم؛ حرکت Anticlockwise را باید Sudden death نامید. آیا برای ریشه کنی مالاریایی که گلوبالیستها به جان خاورمیانه انداخته اند (کشتار سگهای هار شیعه و کفتارهای سُنّی)؛ باید بیمارستانهای پر هزینه و مراکز بازپروی برای نبرد ادامه دار با مالاریا ترتیب داد؟ یا اینکه همهٔ مبتلایان را با کمترین هزینه نابود کرد و باتلاقها را خشکانید؟
    من طرفدار نظریّهٔ دوّم هستم.

    https://goo.gl/SOFDLm

    خوکهای کثیفی مانند خامنه ای و کیم جونگ اون و اسد و همهٔ اوباشان اطرافشان را باید «پیف پاف» زد.

    پاسخحذف
  15. در ایران حدود ۱۰ میلیون انگل شیعه مسلک به قیمت زندگی ۷۰ میلیون گوسفند که گوشت قربانی هستند؛ به زندگی خوک وار خود ادامه میدهند. این ۱۰ میلیون خوک کثیف نباید به صورت «رسمی» حذف شوند؛ بلکه باید به صورت «غیر رسمی» از صفحهٔ زندگی پاک شوند. این وظیفه بر عهدهٔ آنهایی است که ادّعای «ایرانی بودن» را دارند.
    همهٔ این ۱۰ میلیون را حذف کنید.
    ایران آینده «یتیم خانهٔ خوکهای شیعهٔ صفوی» نباید باشد.
    اگر مرد راهید؛ آنچه که از نظر «سیاست عملی» «ضروری است» را انجام دهید.
    امّا اگر مذبذب هستید و «حقوق بشری» شده اید؛ استخوانهای فرزندانتان را خوکهای گرسنهٔ شیعه مسلک به دندان خواهند کشید.

    این گوی .... و این میدان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اخه بدون تشکیلات بدون داشتن هیچ سلاحی بدون داشتن هیچ تجربه ای !!!چه جور باد این کارو انجام داد!!!

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      حتّی با کلید و پیچ گوشتی هم میتوان چشمهای بسیجیهای کونی را از کاسه در آورد.
      آیا فکر میکنی که من دروغ میگویم؟

      دروغ نمی گویم. این مسئله تجربه شده است و با دستهای خالی اوباشان بسیجی نه تنها برای همیشه از میدان خارج شده اند؛ بلکه سلاح کمری آنها نیز به دست کسانی افتاده است که میتوانستند از آنها استفاده کنند؛ امّا روسپی زادگانی مانند فرّخ نگهدار و جنده هایی مانند اشرف دهقانی مانع شدند.

      حذف
    3. شماها به عنوان نسل دوّم و سوّم هیچ اطلاعی از آنچه در سالهای مابین ۵۷ تا ۶۱ گذشت اطلاعی ندارید.
      شما ها نمیدانید که سازمانهایی مانند چریک فدایی و مجاهدین را به «سازمانهای شوهر یابی» تبدیل کردند.
      شما ها هیچ نمیدانید و هر آنچه میدانید دروغهای رهبران جنده و یا کُس کِش این سازمانهاست.

      حذف
    4. عجیبه که شما این همه مقاله درباره تشکیلات و سازماندهی مبارزات نوشتید ولی الان دعوت می کنید به این نوع حمله های کور
      من هم فکر نمی کنم بدون تشکیلات منسجم این نوع حملات راه به جایی ببره، نهایتش یه شور و هیجانی ایجاد میشه که بعد از یه مدت به علت فقدان تشکیلات و رهبری در نطفه خفه میشه.

      حذف
    5. آستیاگ گرامی
      اینکار به صورت عملی در همان سالهای مابین ۵۷ تا ۶۱ انجام شده است و بسیجیها و پاسدارها به خود ریده بودند.
      امّا رهبران سازمانهای «شوهر یابی» مانند چریکهای فدایی و مجاهدین همان حرفی را زدند که اکنون شما میگویید.

      گویا شما با شیوهٔ مبارزاتی بر اساس «سازمانهای افقی» آشنا نیستید.
      لذا بگذارید تا شما و همفکرانتان را روشن سازم:
      ۱- ستاد فرماندهی میگوید: بکشید همهٔ این مادر قحبه ها را.
      ۲- انقلابیون نمیپرسند که چرا؟ بلکه میپرسند که چند نفرشان را؟
      ۳- ستاد فرماندهی میگوید: همهٔ شان را.

      امّا من فکر میکنم که این «آستیاگ» همان «آژیداهاگ» است که با «تریتا پارسی مفعول» هم سفره است.

      حذف
    6. اژیدهاک رو درست گفتی ولی من با اون تریتای مفعول نسبتی ندارم.
      در مورد سال ۶۱ اطلاعی ندارم چون اون موقع به دنیا نیومده بودم ولی دقیقا از شب اول جنبش قرمه سبزی بین مردم بودم و دیدم که مبارزاتی که کور باشه و هیچ اینده ای براش پیشبینی نشه به کجا میرسه. رو همین حساب گفتم این جور حمله ها فایده ای نداره وگرنه تو همون عاشورای کذایی ۸۸ مردم یه گروه بسیجی رو یه گوشه گیر انداخته بودن تا بسیجیا شروع کردن به چس ناله و گریه زاری یه سری جک و جنده ریختن جلوی بقیه و نزاشتن اسیبی به اون نجاست ها برسه، چرا ؟ چون رهبری وجود نداشت که تکلیف رو مشخص کنه.

      حذف
    7. آژیداهاک گرامی
      آیندهٔ روشن بدون داشتن هدف و استراتژی و دیدن آینده و اینکه چگونه نقشی باید بازی کرد؛ امکان پذیر نیست.
      من در پی فریب خود و دیگران؛ بویژه ایرانیان نیستم. زمانی که کمپانی «تسلا = Tesla» نخستین اتو موبیل کاملاً برقی خود را تولید نمود؛ بسیار پس از آن زمانی بود که من به یکی از خوانندگان گرامی به طور خصوصی گفته بودم که اتوموبیل کاملاً الکتریکی با سرعت زیاد و پیمودن مسافتی بسیار زیاد (۱۰۰۰ کیلومتر) گام بعدی باید باشد و باید از دوران «بنزین» گذشت.
      من در این وبلاگ به بسیاری از مسائل ضروری در رابطه با راههاس میارزه برای سرنگونی رژیم کثیف شیعی پرداخته ام.
      و یک بار نیز به طور عاجزانه از آنهایی که دلشان برای ایران و آیندهٔ فرزندان و نوادگانشان می تپد خواسته ام که:

      صد بار از این خانه به آن خانه برفتید.
      یکبار از این خانه به این بام بر آیید.

      همهٔ نوشتارهای من سرزمینی با نژاد و تخمه ای سرشار از زندگی و نمونه ای برای آیندهٔ انسانها را ترسیم میکنند.

      آیا ما نمیتوانیم «قومی برگزیده به دست خود» باشیم؟ و باید مزخرفی به نام «قوم برگزیدهٔ یهود» را باور کنیم؟
      اگر یهودیان قوم برگزیدهٔ «یهوه» هستند .... بگذارید تا با «خود برگزیدگی» «قوم برگزیدهٔ یهوه» را به چالش «برازندگی و دارندگی» بکشانیم.
      این مسیر بدون گذشتن از دریای خون کشتار بیشرفهای کیرلیس علی و محمّد؛ میسر نخواهد بود.

      حذف
    8. من که به شخصه فکر نمی کنم ایران به اون اینده ی روشنی که در ذهن شماست برسه. در حال حاضر بیشتر مردمی که می بینم از این وضع ناراضی نیستند و اونهایی هم که ناراضی اند ریشه ی مشکلات رو نمی دونن یا خیلی سرسری به گردن این و اون و حکومت می ندازند، یعنی اون فرهنگ خودسازی و از نو اغاز کردن ( مثل ققنوس) رو در مردم ایران نمی بینم.
      ...........
      شما گفتید ستاد فرماندهی میگه بکشید انقلابیون هم باید بکشند
      الان شما برای خودتون نقش فرماندهی قائل هستید ؟ چون تا اونجایی که یادم میاد هیچ وقت زیر بار این مساله نرفتید

      حذف
    9. ناشناس گرامی
      نظر شما را در رابطه با «ساکنین ایران» کاملاً تأیید میکنم و به همین دلیل نیز آنها را نه «ایرانی» بلکه «ساکنین ایران» مینامم که گویا ایران خانهٔ کرایه ای است.
      در رابطه با حکم جهاد نیز حق با شماست. من هرگز حکم جهاد نداده ام و نمیدهم. بلکه میگویم: اگر بخواهید به آینده ای روشن برسید؛ راهی خونین در پیش است و این راه را آنهایی که بخواهند به آینده ای روشن برسند؛ بپیمایند.
      راه سوّم این است که همینگونه راضی بمانند تا بوسیلهٔ گرگها دریده شوند.

      حذف
  16. ترتیب ۱۰ میلیون نفر را دادن کار راحتی نیست. یعنی انجام آن حتی روی کاغذ دشوار است. نیاز به نفر دارد. با به وجود این همه خاین امکان سازماندهی نیست. و اگر افراد بدون ارتباط بخواهند کار کنند به این تعداد نمیرسند. یا شاید روشی هست که من نمیدانم و آشنایی ندارم. چون قبلا پوزه یکی دو نفر را به خاک مالیدیم میدانم راحت نیست. کارها همیشه درست پیش نمیرود و گروه باید کوچک باشد. برای تنببیه دو نفر دو ماه زمان لازم بود و تازه بعد فهمیدیم باید کارشان را تمام میکردیم چون با این همه دردسر کتک زدن یا آتش زدن کافی نیست. البته شدنی هست ولی نه به این تعداد. مگر اینکه هرکس مسوولیت تنبیه فامیل خاین خود را قبول کند...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      معلوم است که شما تجربه دارید و ردیف کردن مشکلات نشان میدهد که با مشکلات آشنا هستید.
      لذا: به کمین بنشینید و «کتک» نزنید. زیرا زمان برای کتک زدن بسیار بیشتر از حذف است. زمان را هدر ندهید. منتظر بحران باشید. تا فرا رسیدن بحرانها فقط به جمع آوری اطلاعات لازم برای حذف دشمنان بپردازید. در کمین بنشینید تا خورشید بحرانها بدمد. در زمان بحرانها؛ نیروهای دشمن سراسیمه میشوند و نمیدانند که چکار کنند؟
      تاریکی ترّحم بر روسپی زادگان شیعه مسلک را از ذهن خود پاک کنید تا خورشید «ریشه کنی مالاریا» بِدَمَد.
      همیشه پیروز و همیشه سرفراز باشید.
      هرگز فراموش نکنید و هرگز نبخشید.
      پیروز و سرفراز باشید.

      حذف
  17. کژدم از این زیری می توان نتیجه گرفت که عصر حضرت زین العابدین (مریض کربلا) آغاز شده یا هنوز زود است؟
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13960120001618

    پاسخحذف
  18. بابا اینا دارن زرد میزنند بهم. چه خبره. ؟؟؟؟؟
    هنوز ابراهیم رییسی کاندید نشده، ضرغامی او را بی اعتبار کرد
    از کاندید شدن رسمی سید ابراهیم رییسی برای ریاست جمهوری یک روز نگذشته که عزت الله ضرغامی رییس پیشین رادیو تلویزیون جمهوری اسلامی که معروف خاص و عام است، در نامه ای که سید ابراهیم رئیسی را حجت الاسلام خوانده، از جمنا خواسته که آقای رئیسی را از گزینه های خود کنار بگذارند. مهم نیست که در نامه، دلیل این تقاضا، کاندید مستقل بودن ابراهیم رییسی عنوان شده، اصل موضوع اینکه کسی در سطح ضرغامی چنین درخواستی را در مورد مدعی ولایت فقیه در جمهوری اسلامی، مطرح کند، و این تازه اول کار است.
    http://www.ghandchi.com/1380-zarghami-raisi.htm

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مشکل شما و آقای قندچی این است که نمیدانید قوانین بازی خیلی وقت است که عوض شده اند.
      وقتی که یک «بیسکویتوویچ وِیفِروف» میگوید که روسیه نیازی به دخالت در انتخابات ایران ندارد؛ در واقع میگوید:
      انگل فرزانه و همهٔ آخوندها و گروهبان سردارها با همدیگر مسابقهٔ ماراتون «کون دادن به کرملین» براه انداخته اند و همهٔ شان «جمیعاً صلواة» کونی هستند. به همین خاطر است که مقامهایی مانند «حجّة الاسلام» و «آیة الله» در واقع مدالهای گوناگون «طلا - نقره - برنز - مس - سُرب - آلومینیوم - حلبی - تشتک پپسی کولا و ....» هستند. اکنون یک کونی نوحه خوان میتواند به هیکل «الله» هم بریند تا از قافلهٔ «مسابقهٔ ماراتون کون دادن به شوکولاتوف ها» عقب نماند.

      ناشناس گرامی

      «جی پی اِس» های مقامات مذهبی را روسها «هک» کرده اند.
      هرکه کونی تر باشد «فرزانه تر» است. هر گروهبانی که کونی تر باشد؛ «حاجی بادمجان آریو برزن تر» است.
      امّا مشکل اینجاست که «کعبهٔ نوین شیعیان صفوی = کرملین» در حال تَرَک برداشتن است.
      اگر باور ندارید .... بنشینید و تماشا کنید.

      حذف
  19. من هم به نوبه خود انتخاب جناب آقای روحانی را پیشاپیش به همه تبریک میگم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من هم تبریک میگویم.
      «امام حسن بنفش» از یک طرف سوراخ کونش به طرف منارهٔ کرملین (کیر پوتین) است و دهانش در حال در حال لیس زدن کیر آمریکا و اروپا است.
      چگونه میتوان گزینه ای بهتر از «امام حسن بنفش» را برای بر آورده شدن آرزوهای «نژاد آریایی خاک بر سر کیر لیس شیعه مسلک» متصوّر شد؟

      He is a piece of Beauty

      حذف
  20. با درود
    نظر شما در مورد این ویدیو چه هست.
    http://www.pyknet.net/1396/12farvardin/21/page/syrie.php
    با توجه به اینکه حقیقت اگر از دهان دشمنان هم بیرون بیاید حقیقت است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرلمی
      این ویدیو را چند ساعت پیش دیده ام. یک مزخرفبافی بی پایه و بخشی از ماشین پروپاگاندای روسها است. گفتن اینکه «یک گروه» که نام و نشان و اسم و رسم هم ندارد و معلوم نیست که چه کسانی هستند؟ برای گل آلود کردن آب است.
      شما نیز زیاد خودتان را درگیر این قضایا نکنید که که چه کسی شیمیایی زد و یا نزد و اگر منظورتان این بود که ویدیوی مزخرف را به این طریق (ایجاد پرسش) منتشر کنم؛ دیدید که منتشر نمودم.
      امیدوارم نفخ پُر دردِ شکمتان خوابیده باشد.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      بمباران شیخون با بمبهای آتشزا برای پاک کردن آثار بمبهای شیمیایی و پس از آن اظهارات «لاواروب» برای پذیرفتن تحقیقات بیطرفانه (به زعم نابود شدن آثار بمبهای شیمیایی با آتش)؛ نشان میدهد که «دیپلماسی عمومی بر پایهٔ پروپاگاندا» شکست خورده است.
      اینجا است که شاگردان مدرسهٔ Old School شکست میخورند و باید کونهای گُه آلودشان را برای تحریمها وازلین بزنند.

      حذف
    3. روسهای تک محصولی نفتی؛ کونشان بر هوا است؛ هرچند که «پوتین» استراتژیست فوق العاده ای باشد.
      اگر این استراتژیست فوق العاده به این کثافتکاریها ادامه دهد. روسیه نابود و در بهترین حالت از هم فرو خواهد پاشید.
      از من گفتن؛ و از «سیب زمینیوویچ کارتوفها» ها شنیدن و یا نشنیدن.
      در هر دو صورت:
      به تخم چپ سگهای ولگرد.

      حذف
  21. حله آقا، حله
    دیگه نگیم که فلانی چی گفت و بهمانی چی کرد و چرا اونجوری شد، پس کژدم بیا بگو انتخابات چی میشه.
    آقایون فعلاً (به زعم بعضی دوستان وگرنه که من میگم 38 ساله) توان بازی سازی ندارن و اصلاً مال این حرفا نیستن. بهترین گزینه براشون اینه که با همین فرمون برن جلو و توکل کنن! ایشالا که گربه هستش!
    دیدار نوروزی آقا رو دیدی چه محقرانه بود؟ من که چشام پر اشک شده بود. دیدی چه اتاق محقر و کوچکی رو انتخاب کرده بودن؟ انقدر کوچیک بود که اکسیژن نبود آقا نفس بکشه. آدم یاد اتاق جنگ و مرکز فرماندهی محقر ایشان میوفتاد. دیدی چند تا ستاره دورش حلقه زده بودن؟ آدم نمیدونست چی رو بشمره، ستاره های سردوشی رو یا خود ستاره ها رو.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      جدای از مطلبی که گفتید؛ ادبیات زیبایی دارید.
      دَمِ ادبیاتتان بسیار گرم. (جدّی گفتم و تعارف نبود).

      بازی سازیهای اینها هرگز بازی سازی در حدّ بزرگان نبود و اگر مطالب این وبلاگ را خوانده باشید؛ «سلطان بندر» سالها پیش بازی ساز خوبی بود و «حاجی بادمجان میزا قاسمی» را به سینه خیز رفتنهای طولانی در مسیرهای گوناگون و سر انجام سرگیجه گرفتن واداشت و در نهایت «روسها» به طور مستقیم وارد میدان شدند.
      در انتخابات اخیر آمریکا نیز روسها «رَکَب» خوردند و به عرق خوری و برپایی جشنهای ۲۵۰۰ ساله پرداختند. من بارها گفتم خَر شده اند؛ امّا کسی باور نکرد. برای من مهم نیست که باور کنند و یا نکنند؟ من حرفم را میزنم و میگذرم؛ زیرا دیدن ماجراهای دیگر مهم تر از این هستند که خودم را مشغول این امر بکنم که آیا باور کردند؟ یا باور نکردند؟ در هر دو صورت به تخم چپ اسب حضرت عباس.
      کار من دیدن و گزارش کردن آن چیزهایی است که اتفاق خواهند افتاد و نه گزارش آنچه که اتفاق افتاده است.
      بار دیگر ادبیاتتان را تبریک میگویم.
      در رابطه با رئیس جمهور بعدی نیز دل همگان قرص باشد. «امام حسن» رئیس جمهور بعدی ساکنین «بشکن و بالا بنداز» ساکن ایران است.
      روسها نیز به این نتیجه رسیده اند که داشتن یک «پُل» بهتر از ویران کردن همهٔ پُلها است.
      اگر «مطهری» کاندید می شد؛ باید آنرا «پروژهٔ امام زین العابدین بیمار» مینامیدیم.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      بگذارید رازی را فاش کُنم:

      - نیکی هیلی چنین گفت.
      - رکس تیلرسون چنان گفت.
      - دونالد ترامپ چیز دیگری گفت.

      نتیجه اینکه:

      به دور کیر خَر طواف کنید و تفسیر و تعبیرهای جانانه ای در بارهٔ «مغز پیاز» راه بیندازید. مگر در دورهٔ انتخابات ندیدید که همهٔ این تحلیلگران به «احمقهای پُر حرف» تبدیل شدند؟ و «هری پاتر» در سکّوی 3/4 9 سوار قطار شد؟ هر وقت توانستند برای سکّوی 3/4 9 جایگاهی تعریف کنند؛ راز «دونالد ترامپ» کشف خواهد شد.
      آنهایی که به دنبال تعریف جغرافیایی «مغز پیاز» هستند باید بدانند که «پیاز» مغزی ندارد و مجموعه ای از «لایه ها» است.

      حذف
  22. خوشبختانه برخی نظرات به انتخاب «گوگل کبیر» به «هرزنامه» میروند و زحمت مرا از پاسخ دادن به اوباشانی که IP های رنگ وارنگ تریتا پارسی=اطلاعاتی دارندرا کم میکنند. هر زمان که لازم دیدم سخنشان قابل اتلاف وقت است منتشر میکنم؛ اگر تکرار و جویدن کُس شعرهای پیشین باشد؛ فقط یک کون پاره در ازای اتلاف وقت برای نوشتن مزخرفات برایشان خواهد ماند.

    پاسخحذف
  23. تفاوت یک جامعهٔ خود آگاه که حتّی به خواسته ها و برنامه های رهبرانش پاسخ منفی میدهد؛ با جوامع شپشها و موشها که در آینده به «همخواری» روی خواهند آورد.

    https://goo.gl/7r4xgz

    پاسخحذف
  24. کژدم گرامی
    آنچه که در روزهای اخیر شاهد بوده ایم و اظهار نظرها و جناح بندی های سیاسی همگی شاهد مهره چینی برای نظمی نوین در جهان هستند که ممکنست به تمامی نقشه جغرافیای سیاسی مناطقی در جهان و بویژه خاورمیانه را دگرگون سازد.
    در منطقه ای که من زندگی میکنم مسائلی در حال وقوع است که میتواند به نوعی تایید کننده این نظر باشد.
    شما پوتین را استراتژیستی متعلق به مکتب قدیم می نامید و حال میتوان با صراحت بر گفته شما صحه گذاشت زیرا تحولات جاری حکایت از آن دارد که بدجور سر گاو در خمره گیر کرده است.
    چند روز پیش خبری در دبکافایل منتشر گردید مبنی بر آغاز احداث پیایگاهی هوایی بزرگ در طبقه در سوریه توسط نیروهای آمریکایی. مطابق معمول این خبر را جدی نگرفتم و آنرا ناشی از روند عادی سایت دبکا دانستم.
    ولیکن امروز در گفتگو با یکی از افرادی که مدام به مناطق کردنشین سوریه رفت و آمد دارد وی کاملا این خبر را تایید نمود و اظهار داشت که در حال حاضر آمریکا در مناطق کردنشین سوریه غیر از پایگاه هوایی که در کوبانی احداث نموده در حال آماده سازی این پایگاه در طبقه است.
    اگر دو پایگاه هوایی موجود در کردستان عراق را نیز به این دو اضافه کنیم باید گفت که آمریکا دارای پهار پایگاه هوایی در مناطق کردنشین عراق و سوریه است و پرسش اینست که این تعداد پایگاه برای پیست؟ آیا داعش آنقدر پرقدرت است که نیاز به اینهمه زلم و زمبوست و یا اینکه برنامه دیگری در شرف اجراست؟
    در دوهفته اخیر صحبت و حرکات سیاسی برای انجام همه پرسی استقلال در کردستان عراق بالا گرفته و تحت فشار آمریکا اتحادیه میهنی کردستان و حزب دمکرات کردستان عراق جلساتی را به منظور سروسامان دادن به وضعیت سیاسی کردستان و انجام مذاکرات با عراق به منظور تشکیل دولت کردی آغاز نموده اند.
    خبر دیگری که به طور غیر رسمی در اکانتهای برخی از سردمداران سیاسی کرد منتشر گردید حاکی از بخشنامه ای محرمانه بود که از جانب عراق برای تمامی احزاب ارسال شده. مبنب بر این که از این پس سفر هر گروه حزبی به ایران و یا بلعکس منوط به اجرازه حیدر عبادی و سازمانهای اطلاعاتی خواهد بود. تصفیه بی سروصدای کادرها و مسولینی از اتحادیه میهنی که روابط گرمی با ایران داشته اند در راستای فشار آمریکا بر احزاب کرد به منظور فاصله گرفتن از ایران تلقی میگردد.
    قوانین جدید صدور ویزا که مختص به ایرانیان و ترکها به مرحله اجرا درآمده و مدت اقامت آنها را از یکماه به پانزده روز کاهش داده و عدم امکان تمدید آن به نحوی متاثر از سیاستهای جدیدی است که مسلما از بالاتر به مقامات کردستان دیکته شده.
    جدایی در حال پیشرفت کرکوک از حکومت مرکزی و سپاردن امنیت آن به دست پیشمرگهای کرد و برافراشته نمودن پرچم کردستان بر فراز ساختمانهای دولتی در این شهر همگی حکایت از نوعی سیاست جدید در حکومت و احزاب عشیرتی این منطقه دارد.
    تطاهرات امروز دانشگاه قادسیه بر علیه عصائب اهل خق که تماما وابسته به ایران هستند و سردادن شعار ایرانی برو . ایرانی برو حکایت از عزمی به منظور ریشه کن نمودن نفوذ سیاسی ایران و متلاشی کردن ساختهای مربوط به آنها دارد.
    گردهایی سران گروه هفت و اعلام پیشرس آنها در مورد لزوم برکناری بشار اسد و فشارهای سیاسی و نظامی به روسیه مبنی بر برداشتن حمایت از بشار اسد عرصه را بر کرملین و پوتین چنان تنگ نموده که امروز به سخنگوی ریاست جمهوری روسیه به تکذیب اخبار مبنی بر تهدید آمریکا توسط روسیه و ایران پرداخت و بطور غیرمستقیم سخنان روحانی را دروغ عنوان نمود.
    اعزام گروه ناوهای جنگی آمریکا به شبه جزیره کره بلافاصله پس از ملاقات ترامپ و رئیس جمهور پین و اظهارات امروز نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل با این عنوان که دوره روابط خوش آمریکا و سازمان ملل به پایان رسیده همگی میتواند نشانه هایی از مهره چینی به منظور ایجاد نظمی نوین باشد که گلوبالیزم را لااقل برای دهها سال به محاق خواهد برد.
    جهان در حال پوست اندازیست و خطر هروز پیش از روز پیش به مرزهای ایران نزدیک میشود و در این وانفسا شما دغدغه انتخابات ایران را دارید؟ چه فرقیست مابین روباه بنفش و یا رئیسی آدمکش و یا بقایی ابله؟ هیچیک از اینها این کشتی شکسته را به سرمنزل نجات نخواهند رساند و خوش رقصی های بی بی سی و یا رادیو فردا گرهی از مشکلات این مردم باز نخواهد کرد.
    مردمی که اوج مبارزاتش در برهنگی یواشکی و چند سانت روسری را به عقب دادن تعریف میشود.
    اینجاست که به دوست ناشناسی که میپرسد به نظر شما کدامیک از کاندیداها پیروز میشود باید گفت "فکر نان کن که خربزه آبست"

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م.اکبر گرامی
      من به انتخابات و رأی ساکنین ایران هیچ اهمیتی نمیدهم. امّا زمانی که کسی میپرسد؛ باید پاسخی بدهم که بر اساس برآوردهای خودم باشد و دروغ نگویم. حال اگر اشتباه بود امری دیگر است. دروغ گفتن با اشتباه کردن فرق زیادی دارد.
      خبرهایی که شما در رابطه با عراق و سوریه و کردستان فرستادید درست هستند و ترکهای عثمانی یکی از بزرگترین حربه های خود برای بازی با غرب (پایگاه ایجیرلیک) را از دست خواهد داد. اکنون نوبت کردهای عراق و سوریه و ترکیه است که باید به هم نزدیک شوند و مزخرفات قبیله ای عشیره ای را کنار بگذارند تا بتوانند از این قدرت بزرگ (پشتیبانی غرب) که مانند هلو در دامنشان افتاده سود ببرند. و گرنه همچنان «کول بَر» خواهند ماند. امیدوارم که بفهمند.
      در اتاقهای فکری همسو با دونالد ترامپ؛ داعش و انگلهای صفوی و مزدوران منطقه ای آنها در عراق و سوریه و لبنان و یمن؛ دشمنان درجه یک و الاغهای عثمانی-اخوانی دشمنان درجه ۲ شمرده میشوند. الاغهای عثمانی-اخوانی نیز به خاطر طبیعت نافهمی شان به جفتک پرانی و تغییر مسیرهای ادواری ادامه خواهد داد تا روزی که «یونجه و کاه» در طویلهٔ شان تمام شود.
      کردستان عراق و سوریه در درجهٔ نخست و کردستان ترکیه در درجهٔ دوّم با موقعیتی طلایی روبرو هستند که از دست دادن آن نه یک اشتباه؛ بلکه «خیانت» خواهد بود.

      حذف
  25. کژدم گرامی
    من نیز به مانند شما امیدوارم کردها بتوانند قدر این موقعیت را بدانند .

    پاسخحذف
  26. وقتی که خط لوله نفتی KingStone از کانادا به آمریکا کامل بشه اتفاقات زیادی میافتد.

    بابک

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بابک گرامی
      چون من در جریان نیستم؛ لطف کنید توضیح دهید که ماجرای این خط لولهٔ چیست؟ و تاثیرات جانبی اقتصادی و سیاسی آن چه ها میتوانند باشند؟

      با سپاس

      حذف
    2. http://www.thewhig.com/2017/01/24/donald-trump-signs-order-to-advance-keystone-xl-dakota-access-oil-pipelines

      وقتی این خط لوله نفتی از آلبرتای کانادا به آمریکا کامل شود. آمریکا بطور کامل ،گرچه الان هم بی نیازه، بی نیاز به نفت میشه.
      از طرفی یک خط دیگه از آلبرتا به غرب کانادا و شرق کانادا در حال کامل شدنه که اگر بشه، انگلیس و استرالیا و نیوزیلند هم بی نیاز میشند. بهر حال همه زیر مجموعه انگلیس هستند.
      این عکس در لینک زیر
      http://www.cbc.ca/news/canada/energy-east-pipeline-explained-1.3420595

      بعد کمی نیاز به پیش بینی است که چه میشود.

      بابک = ب ب

      حذف
    3. بابک گرامی
      سپاس فراوان.
      مسئلهٔ انرژی در ۲۰ سال آینده دچار تحولّات شگرفی خواهد شد که بخشی از آن توسّط طرح انقلابی کمپانی اتوموبیل سازی «تسلا» کلید خورد. شاید در ۱۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته اتوموبیلهای بنزینی و گازوئیلی به «Classic Car» تبدیل شده و روزهای آخر هفته برای پُز دادن و نمایش دادن بکار بیایند.(منظورم کشورهای عقب مانده نیست).
      امّا مسئلهٔ بسیار مهم تر آزمایش موفقیت آمیز «جوش هسته ای» در آلمان (تقریباً دو ماه اخیر) بود که میتواند در ۲۰ سال آینده نخستین رآکتورهای اتمی نسل نوین (فیوژن) را به چرخهٔ تولید انرژی وارد نموده و آرام آرام بخش بزرگی از مراکز تولید انرژی را به عهد دایناسورها بفرستد و مصرف سوخت فسیلی را تا ۸۰ درصد پایین بیاورد.
      عربستان سعودی از هم اکنون خود را برای این فاز جدید آماده میکند و متاسفانه ایران هنوز در پی تعمیر لوله های نفت و تولید نوزادان شیعه است.

      بقیّهٔ پیشبینی ها را به شما و خوانندگان میسپارم.

      باز هم سپاس از مطالبی که فرستادید.

      حذف
  27. سناریوی احمقانه و غیر قابل دفاع Old School :

    ۱- بشار جون چندتا شیمیایی بزن ببینیم این «شومن = ترامپ» چه گهی میخواد بخوره؟ ... نترس اثر انگشتها رو پاک میکنیم و قصّه میبافیم.
    ۲- «شو من = ترامپ» میگوید که باید اتفاقی بیفتد و سپس یک ساعت پیش از عملیّات به پوتین میگوید: «کُس و کونتو جمع کُن».
    ۳- آقای پوتین از آغوش یکی از «دختران قهرمان پاتیناژ روسی» بیرون پریده و پشت میز بزرگ مینشیند و میگوید که جمع کنید. فردا بیانیّه میدهیم. البتّه این میز برای ۱۰ نفر طرّاحی شده است ولی آقای پوتین به تنهایی بیشتر از ۱۰ نفر است.

    https://goo.gl/jOCRwV


    ۴- سپس آقایان پسکوف و لاوروف و شوکولاتویچ و انگل فرزانه اُف و تعدادی از «اوباشوویج ها»... به اضافهٔ سایر استراتژیستها بیانیهٔ مشترک صادر میکنند و میگویند که: اینبار رو بخشیدیم و ...هیچّی ... ولی اگه یکبار دیگه بیایید پدرتونو در میاریم. (اینبار برابر بود با کاهش ۲۰ درصدی نیروی هوایی بشار الاسد قهرمانوف).
    ۵- روز بعد پسکوف میگوید: شُتروف دیدی؟ ... ندیدی... ما اصلاً نمیدانیم که کدامین «قرمساقوویچ» این بیانیه را صادر کرده؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر «اینبار» را ۶ بار تکرار کنند؛ «میرزا حاجی بادمجان آریوبرزن قاسموف کیرلیسوویچ» و «نصراللهوف مفعولوویچ» باید با دوچرخه عقب نشینی کنند.

      حذف
  28. یک ضربهٔ محکم به خایه های «جورج سوروس» و نوکرش «اوباما» و «خایه های نداشتهٔ هیلاری کلینتون و نانسی پلوسی» ..... تا ۳۰ سال دیگر ... بای ...بای

    https://goo.gl/b2tzur

    اکنون همهٔ این اراذل در سکوت درد میکشند.

    پاسخحذف
  29. با درود
    نه, هدف من پخش آن ویدیو توسط سوال نبود بلکه مایل بودم بدانم که واقعا کار کدام جانور بیشرفی بوده است.
    ممنونم از نظرتان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر تمامی کشته شدگان در بمباران شیمیایی کودک و یا حتّی شیرخواره بودند؛ فاجعه هست؛ امّا فاجعهٔ بزرگی نیست. فجایع بسیار بزرگتر و خاموش و بی سر و صدا در جریان است که نمونهٔ کوچک آن گم شدن بیش از ۱۰ هزار کودک سوری در مسیر فرار و پاهنده شدن و یا مقصدی که به آن رسیده اند میباشد.
      امّا اینرا هم میتوان غورت داد.
      بزرگترین فاجعه این است که بشار اشد از ۲ حکومت بیگانه و اوباشان لبنانی و عراقی و افغانی خواسته است که بروند و مردم سوریه را قتل عام کنند.
      اگر فرض کنیم که مردم ایران بر علیه جاکمیت کثیف صفوی قیام کنند و حکومت مردم را سرکوب کند. این مسئلهٔ داخلی (جنگ داخلی میان حکومت و مردم) است. امّا اگر خامنه ای اوباشان لبنانی و افغانی و عراقی را برای سرکوب مردم ایران دعوت کند؛ این است آن فاجعهٔ بزرگ.
      این جنگ حتّی از ۱۰ سال دیگر طول بکشد؛ بالاخره پایان خواهد یافت. اماّ پس از آن دادگاههایی مانند «نورنبرگ» تشکیل خواهد شد و حاکمان شیعه مسلک ایران محاکمه خواهند شد و در واقع «ایران» را به محاکمه خواهند کشید که چنین حاکمیت پست و هرزه ای را پذیرفته بود و ساکنین ایران در منطقه سکّهٔ یک پول خواهند شد و اکنون سرشان را زیر برف کرده و نمیفهمند که عواقب آتی این جنایتها گلوی آنها و فرزندانشان را خواهد فشرد.
      وبسایتهایی مانند «پیک نت» مزدوران روسها و سایر کشورها هستند و در حال فریب مردم هستند. به عنوان مثال:

      ۱- هر زمان صدای سرنگونی رژیم بلند شود؛ اکبر گنجیها و سیّد رضا دیباها ظاهر میشوند.
      ۲- هر زمان روسها در مخمصه می افتند؛ «پیک نت» حنجره و کون خود را می دِرَد.

      به همین خاطر بود که وقتی شما آن ویدیوی کذایی را لینک دادید؛ ناراحت شدم ولی با اینهمه منتشر کردم تا خوانندگان ببینند و به طور منطقی درباره اش قضاوت کنند.
      اگر بی شرفهای توده ای بگویند که ماست سفید است؛ باز هم از آنها نپذیرید و بدانید که کاسه ای زیر نیم کاسهٔ این نوکران روسیه است.

      حذف
  30. یک پیشبینی سحرگاهی:

    «مارین لوپن» و سوسیالیستها در انتخابات آیندهٔ فرانسه شکست خواهند خورد.
    «مارین لوپن» میخواهد «حکومت ویشی» را به اسم «ناسیونالیسم فرانسوی» به مردم فرانسه بچپاند.
    اگر حکومت ویشی «زیرخواب هیتلر» بود؛ «مارین لوپن» زیرخواب پوتین است.
    فرانسویها هیچگاه لیاقت «ناسیونالیست بودن» را نداشته اند. شاید بتوان نام آنها را «علفهای هرز نژاد پرست» گذاشت؛ ولی «ناسیونالیست» نیستند.

    پاسخحذف
  31. حکومت چین ۱۵۰ هزار نیرو به مرزهایش با کرهٔ شمالی گسیل میکند.
    حرکت ناوگان جنگی آمریکا به طرف کرهٔ شمالی که همزمان با گفتگوهای رهبران ۲ کشور چین و آمریکا بود. این گفتگوها بدون صدور بیانیه به اتمام رسید و پس از آن دعوت رسمی از ترامپ برای سفر به چین و پذیرفته شدن دعوت از طرف ترامپ و اکنون گسیل شدن ۱۵۰ هزار سرباز ارتش چین به مرزهای کرهٔ شمالی. شاید نشان از توافقی محرمانه میان رهبران دو کشور باشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پوتین در آخرین کنفرانس خبری گفته است که آمریکا میخواهد با چند بمباران شیمیایی ساختگی به دمشق حمله کرده و سناریوی صدام حسین را دوباره در سوریه به اجرا در آورند.
      سخنان پوتین بیشتر به قصّه بافی شباهت دارد تا واقعیت.
      امّا یک سناریوی قوی به احتمال زیاد میتواند اجرا شود و آن هم سناریوی «گلیم» است.

      حذف
  32. با درود به جناب کژدم : اگر به اطراف تهران و خصوصا شهریار مسافرت کنید انواع و اقسام شهرک و دهات را مشاهده میکنید که مملو ازافغانی هستند و برای این که عمق فاجعه ای که شخص خامنه ای آمر آن است (توضیح میدهم ) پی ببرید کافی است که ظهر و هنگامی که مدارس مثلا سعید آباد خادم آباد جعفریه و یوسف آباد و هزاران شهر دیگر که اگر خواستید میتوانم نام ببرم بله ظهر و عصر که مدارس تعطیل میشوند به میان دانش آموزان کوچک و بزرگ بروید حتما وحشت میکنید چون فقط اطفال افغانی را خواهید دید وانگار به افغانستان رفته اید و اگر سال 94 را که تیم افغانستان برای فوتبال به ایران آمده بود میدیدید چهل و پنج هزار جوان افغانی یک صدا تیمشان را تشویق میکردند که این جوانان حتی سر کار نرفتند و مشکلی بابت کارکردن نداشتند و اگر تعداد این کودکان و جوانان را در چهار و یا پنج نفر که متوسط افراد خانواده های افغان همین است ضرب کنیم رقم وحشت ناکی به دست می آید که علاوه بر اینکه بازار کار را ازدست جوانان ایرانی به در آورده اند و رهبر مفعول هم که امر کرده مدارس موظف هستند از کلیه افاغنه بدون حتی شناسنامه و اوراق هویتی مجانی ثبت نام کنند و مخارج آن ها را هم دولت میپردازد من گمان کنم این افاغنه را لای آب نمک گذاشته اند برای روز مبادا که فقط کافی است که یک دست لباس فرم و یک عدد ماسک به آن ها بدهند و به عنوان نیری سرکوبگر و حتما بسیار بی رحم تر به جان مردم بیندازند در ثانی مگر جنگ افغانستان تمام نشده چرا به اجبار افاغنه را به کشورشان بازنمیگردانند ؟ به همان دلایل ذکر شده !
    ایرانتی گم نام !

    پاسخحذف

  33. ﺁﯾﺎ ﻋﻠﺖ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﻭ ﺧﺸﻢ ﺷﺪﯾﺪ ﭘﻮﺗﯿﻦ ﻭ ﺭﻭﺳﯿﻪ ﺍﺯ ﺣﻤﻠﻪ
    ﻣﻮﺷﮑﯽ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﻪ ﺳﻮﺭﯾﻪ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯿﺪ؟؟
    ﻭﻻﺩﯾﻤﯿﺮ ﭘﻮﺗﯿﻦ ﺍﺯ ﺣﻤﻠﻪ ﻣﻮﺷﮑﯽ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﻪ ﯾﻪ ﭘﺎﯾﮕﺎﻩ ﺩﺭﺟﻪ
    ﭼﻨﺪﻡ ﺳﻮﺭﯾﻪ ﻭ ﻧﺎﺑﻮﺩﯼ ﭼﻨﺪ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯼ ﭘﻮﺳﯿﺪﻩ ﻣﯿﮓ ﺳﻮﺭﯼ
    ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻭ ﺧﺸﻤﮕﯿﻦ ﻧﯿﺴﺖ . ﺍﯾﻦ ﺣﻤﻠﻪ ﻣﻮﺷﮑﯽ ﻧﻪ
    ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯾﮏ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺟﻨﮓ ﺭﺍ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺩﻫﺪ، ﻧﻪ ﺍﺯ ﺗﻮﺍﻥ
    ﺍﺭﺗﺶ ﺑﺸﺎﺭ ﺍﺳﺪ ﮐﺎﺳﺖ ﻭ ﻧﻪ ﺍﺻﻼ ﺗﻠﻔﺎﺕ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ
    ﺩﺍﺷﺖ ‏( 6 ﮐﺸﺘﻪ .(!! ﭘﺲ ﻋﻠﺖ ﺧﺸﻢ ﺷﺪﯾﺪ ﭘﻮﺗﯿﻦ ﭼﯿﺴﺖ؟؟
    ﻋﻠﺖ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻮﺷﮑﻬﺎﯼ ﺗﺎﻣﺎﻫﺎﮎ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ ﻣﺜﻞ ﺁﺏ
    ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺍﺯ ﺳﺪ ﺩﻓﺎﻋﯽ ﭘﯿﺸﺮﻓﺘﻪ ﺗﺮﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺿﺪ ﻣﻮﺷﮑﯽ
    ﺭﻭﺳﯽ ﻣﺴﺘﻘﺮ ﺩﺭ ﺳﻮﺭﯾﻪ، S-400 ، ﻋﺒﻮﺭ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺍﯾﻦ
    ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺖ ﻫﯿﭻ ﻋﮑﺲ ﺍﻟﻌﻤﻠﯽ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﺪ ﻭ ﺣﺘﯽ ﯾﮏ
    ﻣﻮﺷﮏ ﺭﺍ ﺭﺩﮔﯿﺮﯼ ﻭ ﺳﺮﻧﮕﻮﻥ ﮐﻨﺪ !!! ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﮐﻞ ﺭﻭﺳﯿﻪ ﻭ
    ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ ﻣﺘﺤﺪﺍﻧﺶ ﺩﺭ ﺗﯿﺮ ﺭﺱ ﻣﻮﺷﮑﻬﺎﯼ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ ﻗﺮﺍﺭ
    ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﺴﮑﻮ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ !! ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ
    S-300 ، ﻭﺭﮊﻥ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﻭ ﺍﺯ ﺭﺩﻩ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ
    ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺑﺎ ﻫﺰﺍﺭ ﻣﻨﺖ ﺍﺯ ﺭﻭﺳﯿﻪ ﺧﺮﯾﺪﻩ ﺑﺎﺩ ﻫﻮﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻤﯽ
    ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺭﺍ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺣﻤﻠﻪ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺍﯾﺎﻻﺕ ﻣﺘﺤﺪﻩ
    ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﯾﺎ ﺍﺳﺮﺍﺋﯿﻞ ﻣﺤﺎﻓﻈﺖ ﮐﻨﺪ

    پاسخحذف

  34. بادرود به جناب کژدم:
    جهت کاری به اندیشه رفتیم . من در تمام مدت عمرم فقط دو بار به اندیشه چهار رفته ام یک بار تابستان پارسال بود یک بار هم شنبه گذشته ! ازجنوب که به طرف اندیشه چهار میروید نیرو گاه منتظر قائم ودودکش های عظیم آن کاملا قابل مشاهده است و در بیابان برهوت یک کلانتری خود نمایی میکند و بعد ازگذشتن ازفاصله زیاد میتوان ساختمان های تک وتوک و یکی دو مجتمع قابل مشاهده است روزشنبه که میرفتیم ازفاصله یکصد متری حدود سی چهل موتور سوار را مشاهده کردیم که داشتند دور خود میچرخیدند و ما با تعجب از آن فاصله تماشایشان میکردم که متوجه شدیم همگی دارای لباس فرم هستند و فردی هم روی زمین افتاده و دور او میچرخند که ناگاه آن که روی زمین افتاده بود برخاست و من متوجه شدم که او هم لباس فرم دارد ولی کلاه بر سرش نیست و او بارها بر زمین افتاد و موتور سواران از اطراف به وی حمله ور میشدند و ادای ضرب و شتم در می آوردند واززیر پا به وی مثلا ضربه میزدند و مثلا با باطون به وی حمله میکردند و او آن ها را به طرف خود هدایت و تشویقشان میکرذد که شستمان خبردار شد وی فرمانده آن گروه نوپو در آن منطقه است ودارد آموزش حمله شهری به مردم را میدهد ومتاسفانه هیچ یک ازهمکاران اجازه ندادند که فیلمبرداری کنم و گفتند ما را گرفتار میکنی ! و من دردل گفتم ببینید چقدر فلک زده شدذیم که نیرو های تکاور در مقابل فرمانده ارتش وفرمانده نیروی دریایی هیچ کدام نمیتوانند یک کوزه را بشکنند و آن افتضاح ملی را به بار می آورند ( فیلم آن در شبکه ها موجود است ) ونیروهای نوپو را برای درهم کوبیدن مردم بدون سلاح خودمان ! اینگونه آموزش میدهند که دمار ازروزگار مردم در آورند حال این نیروها در داخل پادگان هایشان در تهران و اطراف تهران و شهرستان ها چه آموزش هایی میبنند خودتان حدس بزنید .
    ایرانی گم نام

    پاسخحذف
  35. كژدم درست هست همه تحليل هاتون اما با يك چيز مشكل دارم اونهم اينكه شما به فكر بعد نيستي به فرض اگر نورنبرگ هم تشكيل شد و مردم ايران سكه يك پول شدند آيا بايد بزنيم توي سرمان يا با پذيرش اشتباه بلند شويم با احترام زيادي كه براي شما قائل هستم قشر عوام ايراني و آمريكايي و ژاپني را بسيار شبيه به هم ديدم چون در هر سه كشور بوده ام و اگر حاكميت قانون برداشته شود يعني ان دو بشوند مثل ايران رفتار مردمشان هم شبيه ما مي شود تفاوت اين كشورها در تفاوت شعور نخبگانشان است شايد شما از دست مردم ايران عصباني باشيد اما با وجود افرادي مانند شما هر روز بر من بيشتر ثابت مي شود كه در وجود شايسته سالاري اين كشور مي تواند تكاني بخورد اينكه سال ها ايران تحت نفوذ بوده درست اما تمام ممالك قدرتمند امروزي روزگاري تحت نفوذ بوده اند انچه سم است از دست دادن اميد است كه مانع جنب و جوش مي شود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سخن شما درست است. امّا ایران از چند کاستی بسیار مهم رنج میبرد که تعدای از آنها ساختاری است:

      ۱- منابع ثروت ملّی که اساساً بر نفت و صنایع فرسودهٔ این منبع استوار است. در آینده ای نزدیک به چیزی نزدیک به هیچ تبدیل خواهد شد. ما منابع تولید ثروت گوناگون نداریم و صنایع دیگر نیز به قول معروف «درِ پیتی» هستند.
      ۲- ایران دارای آزمایشگاههای بزرگ و کارآمد نیست که بتواند با به پیش بردن پروژه های تحقیقاتی؛ هر روزه محصولات جدیدی تولید و عرضه کند. حتّی بخش اعظم صنایع چین نیز بر دزدی استوار است و قدرت تولید محصولات کلیدی را ندارند.

      ۳- اقتصاد ایران به اقتصاد «انگلی»؛ «دلّالی» و «پولشویی» برای منابع در آمد مجرمانه و جنایتکارانه تبدیل شده است.

      ۴- منابع حیاتی مانند آب و کشاورزی و دامداری در حال کاسته شدن هستند.

      ۵- جمعیّت ایران نسبت به داراییهایش بسیار زیاد است و اگر بخواهد آیندهٔ روشنی داشته باشد؛ با به نصف کاسته شود.

      و مسئلهٔ نامحسوس بسیار مهم این است که:
      ایران در حال از دست دادن زمان در حجمی کلان است.

      اگر این مشکلات را که فقط تیتر وار مطرح کردم با همدیگر جمع ببندیم؛ تازه خواهیم فهمید که در کجای جهان ایستاده ایم؟

      حذف
    2. اقتصاد «دلّالی» و «انگلی» و «پولشویی» فرهنگی را می آفریند که همگان به دنبال «پول آسان» بروند. حتّی سرمایه ها نیز به چنین مسیرهای کثیفی کشانده میشود و هیچکس حاضر نیست که سرمایه گذاری کند؛ تحقیق کُند؛ به امید روزی که تلاشهایش ثمر دهد. لذا بهتر میداند که سرمایه گذاری کرده و سرمایه اش را با سود کلان یک شبه بیرون بکشد. در چنین اقتصادی میلیاردرهای یک شبه که با مزدوران حکومتی رابطه دارند زاده میشوند و به طور طبیعی کسانی را تولید میکنند که با «کار کاذب» درآمدی دارند. این طیفها و باندهای اقتصاد انگلی و جنایتکارانه به طور طبیعی هوادار سیستم حاکم خواهند بود و اینگونه است که «بی شرافتی» جامعه را فرا می گیرد.

      اگر راه حلّی به جز شعار «نا امید نباشید» دارید؛ بفرستید.
      به تصاویر بالا (تبلیغات انتخاباتی جلّاد ۶۷) نگاهی بیندازید.
      من دروغ نمیگویم؛ اینها همگی روسپی هستند؛ زیرا لیاقتی بیشتر از تن فروشی ندارند.
      چه کسی به این روسپیها زمینهٔ حضور سیاسی میدهد؟

      سپاس

      حذف
    3. من از کانادا مینویسم. ایرانی های توی ایران خیال میکنند که کانادایی ها چون کونشون را نمیشورند، بو میدند.
      ولی اینجا اگر کسی را دیدی که بو میده، با دقت 95 درصد، میتونی بگی که طرف ایرانی هستش.
      اینجا مردم هر روز حمام میرند. بیشتری ها صبح زود.

      حذف
  36. کژدم گرامی
    بابک در کامنتی صحبت از خط لوله نفتی آلبرتا نموده بود و عنوان نموده بود که با تکمیل این خط لوله آمریکا و استرالیا و انگلیس بطور کامل تغذیه خواهند شد.
    به دلیل ماهیت کارم لازم میدانم که تصحیحاتی را در این برآورد بعمل آورم.
    پروژه خط لوله آلبرتا که در اصل با عنوان Keystone نامیده میشود پروژه ایست برای انتقال نفت خام استخراج شده از ذخایر آلبرتا به پالایشگاههای نفتی خلیج مکزیک.
    پروژه شامل پنج مرحله اجراییست که تا سال 2014 سه مرحله آن به طول نزدیک به 3500 کیلومتر به اتمام رسیده که نفت آلبرتا را از طریق مونتانا . نبراسکا. اکلاهوما و تگزاس به بندر آرتور و هودسن در خلیج مکزیک میرساند و قدرت انتقال حدود 830 هزار بشکه در روز را دارد و در حال حاضر فعال است.
    فازهای چهارم و پنجم که قرار بود آلبرتا را از طریق داکوتای شمالی و جنوبی. نبراسکا. کانزاس. میسوری به پالایشگاهها و ترمینال نفتی ایلینویز برساند توسط اوباما متوقف شد و این چیزیست که ترامپ دستور به از سرگیری آنرا داده است. طول خط جدید نزدیک 2000 کیلومتر و طرفیت آن نزدیک 400 هزار بشکه در روز است.
    به بیانی دیگر با تکمیل این خطوز در انتهای 2018 کل ظرفیت انتقال پروژه آلبرتا به 1.1 میلیون بشکه خواهد رسید که چیزی در حدود 5 درصد مصرف روزانه آمریکاست.
    فکر نمیکنم بیش از این لازم به توضیح باشد که اتمام این خط تولید تاثیری آنچنانی بر بازار نفت ندارد و تنها مربوط به امنیت انرژی آمریکاست.
    ولیکن تهدید اصلی برای بازار نفت که به مانند شمشیر داموکلس بر فراز سر کشورهایی مانند روسیه و ایران در حال تاب خوردن است مسئله نفت شیلهاست.
    تکنولوژی های جدید هزینه استخراج اینگونه نفت را از حدود 80 دلار به حدود 50 دلار رسانده است و این یکی از دلایلی است که کشورهای عضو اوپک و تولید کنندگان مستقل مانند روسیه به شدت در حال کنترل استخراج نفت و جلوگیری از افزایش قیمت آن هستند.
    هرگونه افزایش قیمت از سطح فعلی به بعد سبب فعال شدن استخراج نفت شیلها خواهد شد هرچند که سیاست فعلی آمریکا مانع از تولید حجم عظیمی از این گونه نفت است.
    اگر دولت آمریکا مجوز استخراج و صادرات نفت از این گونه ذخایر را صادر کند قیمت نفت به حدود چهل دلار در بشکه خواهد رسید که به معنای کامل ورشکستگی روسیه و کاهش درآمد سی درصدی عربستان و ایران و دیگر تولید کنندگان سنتی خواهد شد.
    حال آمریکا په زمانی این حربه را به کار خواهد بست بستگی به اقدامات پوتین دارد.
    ولیکن در حال حاضر باید گفت که قیمت نفت در سال جاری دامنه 50 دلار باقی خواهد ماند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م.اکبر گرامی
      با کلّه زدی روی دماغ بابک گرامی.
      حالا نوبت بابک است که یک کیسه یخ روی دماغش ببندد و با صدای تو دماغی (به خاطر لختهٔ خون) جواب شما را بدهد.
      نظر من این است که نقش مهم «نفت و گاز شیل» نباید در بازیهای نفتی فراموش شود. بلکه همهٔ تحلیلگران باید به آن به چشم یک عامل بسیار مؤثر نگاه کنند.

      حذف
  37. تا قبل از ثبت نام احمدی‌نژاد بر این باور بودم که نظام به هر خری تن خواهد داد مگر در آن کابینه «ظریف» باشد (تا حدودی در راستای نظرات شما)
    بعد ثبت نام این خر چموش چند سناریو پیش‌روست:

    ۱. انصراف ا.ن در ساعات پایانی (بلاجبار) و تایید صلاحیت بقایی
    ۲. کمک خواستن از گربه‌ی دست آموز بیت رهبری برای ثبت نام (خاتمی)
    ۳. حذف فیزیکی او از روی زمین (حتی اگر نظام از این برهه حساس عبور کند شک نکنید در آینده این خر چموش را افقی خواهد کرد)

    به فرزندان زنده‌ی این مرز بوم (نه آنهایی که به حیات نباتی مشغول‌اند) توصیه می‌کنم: از هر فرصتی در جهت ضربه‌ به این اوباشان استفاده کنند، شاید وقتش وقتش رسیده که با یک «فِرچه‌ی گوهی مستراح» چشم دشمن خود را در آورید. (به بیانی بهتر در صورت گل آلود شدن آب از اینکه در بین دسته‌ای خر هستید معذب نباشید، خر را می‌توان به مسیر دیگری هدایت کرد)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نشان گرامی
      همهٔ این ادا و اطوارها برای جمع کردن حد اکثر جمعیّت رأی دهندگان است.
      به اینکه چه کسی بیاید و بعد استعفا بدهد و یا ندهد و سناریوهای دیگر اهمیّتی ندهید.
      اینها میخواهند مُخ مردم را کار بگیرند و سر صندوفها جمعشان کنند و به ریششان بخندند.
      تمامی داستان این است.

      حذف
  38. آقای لاوروف گفته است که:
    «حمله نکردن دوبارهٔ آمریکا به رژیم اسد بسیار مهم است».
    آقای رکس تیلرسون نیز هنگام شنیدن سخنان آقای لاوروف؛ فکر میکرد:
    «اگر حمله نکردن ما بسیار مهم است؛ پس «حمله کردن ما» باید بسیار مهم تر باشد.»

    https://goo.gl/s5b3Kx

    پاسخحذف
  39. درود برشما. با همه اینکه این امکان هست که کاندیداتوری احمقی نژاد برای گرم کردن تنور انتخابات هست ولی ریده شدن به هیکل علی شیره ای هم لذتی دارد و اگر خبر وخیم شدن حال شیره ای درست باشد لگد خوبی از احمقی نژاد حواله راه گورش شده است.

    پاسخحذف
  40. اکنون کسانی که به دنبال بی شرفهایی میگشتند که حملهٔ شیمیایی اخیر در سوریه را انجام داده بود؛ میتوانند به طور مستند بشناسند. این بی شرفها عبارتند از:
    ۱- پیروان مولای متّقیان (علی) که قتل عام خوارج و قتل عامّ سگهای مدینه را در پرونده اش دارد و توسّط بازماندگان آنها(نهروان) به دوزخ فرستاده شد.
    ۲- رژیم کثیف بشار اسد که از بیگانگان برای سرکوب مردم خویش دعوت کرده است.
    ۳- روسها که تنها با زبان «آغا محمّد خان قاجار» میتوانند بر جای خود بنشینند؛ همانگونه که «روسپی کبیر» (کاترین) از ترس آغا محمّد خان قاجار؛ روزی ۱۰ بار «پریود» می شد.

    https://goo.gl/OQgGJ1

    روسها شعار دعوت «گَل و گشاد» برای هیئت تحقیق در بارهٔ بمباران شیمیایی را مطرح نمودند. امّا میخواستند که باز هم مانند دفعات پیشین؛ هیچ مسئولیتی را بر عهده نگرفته و سازمان ملل نیز یک «گلّه گاو تحقیقاتی» بفرستند و روسها و اوباشان شیعه و علوی مانند دفعات پیش به سوی آنها خمپاره و آر-پی-جی پرتاب کنند و به گردن مخالفین مسلّح و القاعده بیندازند و به این طریق زمان خریده و ماجرا را ماست مالی کنند. امّا اینبار با «کیر خر» تصادف کرده و به ماتحتشان فرو رفت.

    اکنون روسها بامشکلات متعدّدی روبرو هستند. اینکه آقای لاوروف دیگر جوک نمیگوید؛ معلوم است که به قول آذربایجانیها: «روسلارین حالی پوخ دادی وِئریر».

    پاسخحذف
  41. همیشه نسبت به احمدی نژاد بیزاری سیاسی داشته‌ام. همچنان هم دارم. او یک پوپولیست امام زمانی فوق مرتجعی است که با ماجراجویی تمام، در برهه‌ای حساس بر سرنوشت یک کشور و مردم چنگ انداخت و باز هم برآنست که دوره دیگری این چنین کند. اما ثبت نام امروزش برای کاندیداتوری محشر بود! این یکی کارش را می باید امتیاز داد! او با اعلام جسورانه کاندیداتوری‌،‌ توصیه چند ماه پیش خامنه‌ای را علناً به هیچ گرفت. پس برای نخستین بار و شاید هم آخرین بار می باید که به او نمره خوب داد! او با آمدنش در واقع حکم ولی فقیه مبنی بر "کنار بکش" را بدل به یک "نه" به خامنه‌ای کرد و این نباید کم چیزی گرفته شود! این کار او خوب بود و ضرورت داشت! زیرا که هر حد از درهم شکستن تابو ولی فقیه و گذشتن از خط قرمزهای او و عمله و اکره‌اش، در نفس خود اقدامی است مثبت.
    احمدی نژاد خوب فهمیده است که رد صلاحیت او توسط این نهاد ولایی، خود نوعی از سرمایه گذاری سیاسی برای فرداست! زیرکی او به اینست که می داند ولایت مداری دیگر آینده‌ای ندارد و آفتاب آن رو به غروب گذاشته و طشتش در حال فروافتادن از بام است. معنی آمدن او همین است! اگرچه او نسبت به پایگاه گذشته‌ پوپولیستی خودش دچار توهم است و خوش خیالانه گمان دارد که می تواند زیر علم اسلام ناسیونالیستی ایرانی از دیگر حریفان اسلام محور خود گوی پیروزی برباید، اما در وقوف یابی‌اش به انزوای ولایت در جامعه انصافاً برحق است! شامه سیاسی او اشتباه نمی کند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      گویا شما در عالم هپروت سیر میکنید. مدال طلا میدهید؛ شامهٔ قوی شناسایی میکنید و ....
      مسیر وزش بادها در حال تغییر است و به توفان تبدیل خواهد شد.
      دلتان را به صدای بال پشّه ها و صدای پای شپشها خوش نکنید.

      حذف
  42. كژدم ترامپ گفته حاضريم از خير كسري تجاري با چين بگذريم اما در عوض چين داستان كره شمالي رو يكسره كنه سوال من اينه چرا كره شمالي اينقدر بايد مهم باشه كه ترامپ همچين باجي به چين بده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      من هم مثل شما نمیدانم. خیلی عجیبه!!! این ترامپ کارش شده باج دادن!!!!

      حذف
    2. ناشناس گرامی

      صدای باج بزرگی که ترامپ در «ننگرهار» به داعش داد (MOAB)در خیابان پاستور؛ ضاحیهٔ جنوب لبنان؛ کوههای صعده؛ دمشق؛ صحرای سینا شنیده شد.
      اکنون همهٔ آنهایی که باج میخواهند به صف ایستاده اند تا باجشان را بگیرند. ولی معلوم نیست قرعه به نام چه کسی بیفتد.

      حذف
  43. توی فیلم گفت که این بمب میتواند به شعاع یک‌ و نیم مایل که میشه ۲.۴ کیلومتر را نابود میکنه.

    پاسخحذف
  44. درود كژدم گرامي
    در مورد ثبت نام احمدي نژاد بايد بگم مساله سرپيچي علني از ولي فقيه نمي تواند ساختگي باشد زيرا هزينه سنگيني براي ولي فقيه كه تمام ارتش تبليغاتي اش براي بالا بردن كاريزما و پيروي بي چون و چرا ازو هست دارد. اما مساله احمدي نژاد فقط اين موضوع نبوده بلكه طرح يارانه ٢٥٠ هزار تومني و ايجاد اين مطالبه در بين مردم هيچ معنايي ندارد الا دراوردن پول نفت از چنگ حكومت و تضعيف تسلطش بر داخل و اين نمي تواند مطلوب حاكميت فعلي و دزدان مستقر در ان باشد. بر خااف شما كه حركت احمدي نژاد را به اندازه بال پشه دانستيد من معتقدم او تنها شخص سياسي در داخل و خارج از كشور است كه جسارت تغيير را دارد. بسياري از اقدامات او حتي ترس هواداران درجه ٣ او را هم به دنبال داشته و لخظه ثبت نام مثل بيد ميلرزيدند. اقدامات احمدي نژاد بر خلاف ظاهر ساده همگي بسيار حساب شده دقيق و غير قابل پيش بيني است گويا او تنها كسي است كه محل طاوع خورشيد صبحگاهي وا مي داند و اين يعني يك جريان قوي پشت سر اوست كه طراحي مي كند. تمام اقدامات احمدي نژاد توسط رسانه هاي اصولگرا به كلي ى به تمامي بابكوت مي شود و در رسانه هاي اصلاح طلب تيز فقط تبليغات منفي منتشر مي شود و در حالي كه در داخل و خارج همه سعي دو بايكوت او دارند و هيچ رسانه اي ندارد اما بطور مداوم فضاي رسانه اي را در دست گرفته و خلاف جهت حركت گروههاي داخل و خارج موج سازي مي كند. اينها را گفتم ازين جهت كه مطابق تمام ان استانداردها وشاخصه هايي كه شما بارها تبيين كرديد تنها احمدي نژاد يك جريان عملگرا ان هم در وسط صحنه است كه روي در مرز ولايتمداري و اپوزوسيون بند بازي مي كند و اگر سقوط كند پوستش را قلفتي مي كنند هيچ شكي در اين نيست كه اقدامات او و برنامه هاي او به قدري هراس اور است كه تمام هوادارانش ازو اعلام برايت كرده اند و اين نمي تواند جنگ زرگري باشد. وعده يارانه نقدي به واقع تنها طرح واقعي است كه هم براي مردم جذاب و قابل فهم است و هم ريشه اخوندها و سرداران اصولگرا و اصلاح طلب حاكم را ميخشكاند. يك طرح و برنامه واقعي بايد قابل ارايه به شكل ملموس و كوتاه و قابل اجرا و اندازه گيري باشد كه اين طرح ان مشخصات را دارد و من طرح ديگري از هيچ گروه اپوزوسيوني نديده ام. شما يكزماني مساله صفوي نوين را مطرح كردي و گروهي كه مخفيانه در ساختارهاي حاكميت به قدري دقيق كار مي كنند كه مي توان انها را خدايان جمگ ناميد. فارغ از اينكه انگيزه هاي اين گروه واقعا ملي است يا نه و فارغ از قضاوت اخلاقي تحليلتان از احمدي نژاد و جريان پشت سر او چيست؟
    اكبر

    پاسخحذف
  45. اکبر گرامی؛ درود بر شما

    در رابطه با وعدهٔ یارانهٔ ۲۵۰ هزار تومانی طوری سخن میگویید که از هم اکنون در جیب جویندگانش گذاشته اند. این فقط یک وعده است که برای تحریک جویندگان «پول مُفت» و کشانیدن آنها به پای صندوقهای رای بکار بُرده میشود و به احتمال قوی انگل فرزانه نیز با مطرح شدن این شعار موافق است. زیرا یک وعدهٔ توخالی است. این وعده؛ نگاهی عملگرایانه به یکی از خصوصیّت ها پلید ساکنین ایران دارد که در دورهٔ آغاز به روی کار آمدن امام حسن بنفش شاهدش بودیم و آن؛ ماجرای «سبد غذایی» و به جان هم افتادن موجوداتی دوپا (ساکنین ایران) منجر شد و هویّت واقعی این موجودات را نشان داده و در عرصهٔ بین المللی نام «ایران و ایرانی» بی آبرو شد.
    حتّی اگر فرض کنید که از همین امروز؛ امام حسن بنفش بخواهد این شعار را عملی کند؛ بخش بزرگی از درآمدهای نفتی دود شده و به هوا میرود و با توجّه به شرایط کنونی که پس از انتخاب شدن ترامپ بوجود آمده است آیندهٔ اقتصادی برخی کشورها و بویژه ایران به سوی ناامنی بیشتری سوق داده خواهد شد؛ اقتصاد ایران تبدیل به همان کشتی قراضه هایی خواهد شد که در کویر نمک دریاچهٔ آذربایجان « به نمک نشسته اند».

    نتایج هنرها و آفرینندگیها و شاهکارهای آن «خدایان جنگ» را میتوانید به سادگی در «کاغذپاره های سازمان ملل» و به باد رفتن یکصد میلیارد دلاری که در بازیهای «شرکتهای صوری»؛ «تبدیل ارزهای گوناگون به یکدیگر»؛ «تبدیل ارز به طلا»؛ رشوه های کلان به بانکها و حکومتهای گوناگون؛ بلوکه شدن بیش از ۳۰ میلیارد دلار در چین و مسقط و .... به سادگی ببینید و رئیس آن خدایان جنگ (حاجی بادمجان) و خدای دیگرشان در لبنان (انگل حسن نصرالله)در دو سال پیش به ورشکستی و هزیمت کامل در سوریه کشیده شدند و اگر «پوتین» نبود؛ کارشان در کمتر از ۲ ماه یکسره میشد.
    من از صفوی نوین سخن میگفتم و پایان ماًموریت این جریان را که به انتقال تقریباً تمامی ثروت ملّی به سپاه و ارگانهای امنیتی انجامید اعلام کردم.
    در رابطه با «نداشتن برنامه از طرف اپوزیسیون» نیز باید بگویم: «کسی که برنامه ندارد؛ در واقع وجود ندارد» .... کدام اپوزیسیون؟
    از نظر من پروژهٔ احمدی نژاد دیگر جایی ندارد؛ زیرا به طور کامل اجرا شده است.
    احمدی نژاد بازهم با چراغ سبز انگل فرزانه به میدان آمده است.
    هدف نیز کشاندن مردم به پای صندوق رأی و نمایش داشتن «پشتوانهٔ مردمی» است.
    به نظر من ادامهٔ «پروژهٔ امام حسن» برای «رهبر مسلمین جهان» هنوز سودمند تر است.
    آنهایی را که «مردم» میشمارید نیز؛ سود و زیان نمیفهمند.
    اگر تا زمان انتخابات کذایی چند بمباران دیگر هم اتفاق بیفتد؛ به خاطر اینکه انگل فرزانه دیر جُنبیده است و «امام زین العابدین بیمار» ندارد تا پروژه اش را کلید بزند؛ به ضرورت ادامهٔ پروژهٔ «امام حسن» قانع و مؤمن است.
    احتمالاً در آینده این «امام حسن» است که باید جامهٔ «زین الغابدین بیمار» را بپوشد و به نمایندگی از انگل فرزانه به «سجده های طولانی» روی آورد.

    پاسخحذف
  46. با انتشار خبر کشته شدن ۳۶ داعشی در ننگرها توسّط حکومت افغانستان؛ من (کژدم) اعلام میکنم که «شیعه و مُرید کاملِ» حکومت بسیار پیشرفتهٔ افغانستان شدم.
    حکومت پیشرفتهٔ افغانستان زمانی که نیروهایش را به جبهه میفرستد؛ حتّی نمیداند که تعدادشان چند نفر است؟ چه تعدادشان زخمی و کشته و اسیر شدند و چه تعدادشان نفوذی طالبان و داعش هستند؟
    این حکومت با چنین دقّت عملی؛ در ۴۸ ساعت اعلام میکند که تعداد کشته ها ۳۶ رأس بوده است.

    MOAB فقط یک بمب معمولی با وزن زیاد نیست و اینکه آنرا بزرگترین بمب آمریکایی غیر هسته ای مینامند؛ به خاطر تشابه انفجار آن به انفجار هسته ای (بدون تشعشعات اتمی) امّا در اندازه ای بسیار کوچک است.
    ۱- در دایرهٔ مرکزی انفجار (به قطر ۳۰۰ متر)؛ درجهٔ حرارتی به مقدار چند هزار درجهٔ سانتیگراد تولید میشود که سنگها را نیز ذوب میکند. در نظر داشته باشید که نوک شعلهٔ آبی رنگ مشعل جوشکاری (اکسیژن - اسیتیلن) برابر با ۲۴۰۰ درجهٔ سانتیگراد است.

    ۲- مادّهٔ انفجاری که در این بمب بکار رفته است ۱۰۰٪ خالص بوده و به حجم بسیار زیادی اکسیژن برای انفجار نیاز دارد. اگر وزن این مادّهٔ انفجاری ۱۰ تُن باشد؛ باید در طی زمان انفجار صدهها هزار متر مکعب هوا را به صورت آنی ببلعد و «توفان شدید و پُر سرعت کششی» تولید کُند. توفانی که نتیجهٔ Vacuum آنی است.
    سپس نوبت به تولید «توفان شدید بسیار پر سرعت تر» و حجمی صدها برابر هوای بلعیده شده؛ به بیرون پرتاب میشود که آرام آرام به خاطر قوّهٔ جاذبهٔ زمین و مقاومت هوا تا شعاع ۲ کیلومتر (دایره ای به قطر ۴ کیلومتر) سوزاننده؛ کُشنده و ویرانگر است (بّرد مؤثّر.)

    ۳- تعداد کشته ها و مصدومین و «شنگول شده ها» (موجیها) بستگی به تراکم جمعیّت در شعاعهای گوناگون دارد.

    ۴- استفاده از این بمب برای درهم کوبیدن غارها نیز به خاطر هدایت و فروبردن توفان متراکم و پر سرعت و شدّت جریان بالا به درون غارها است.

    لذا احمقانه است که دولت فخیمه و بسیار پیشرفتهٔ افغانستان با دانش دوران «پارینه سنگی» پس از ۴۸ ساعت آمار میدهد.

    اگر دیدیم که عملیّات داعش در ننگرها و بویژه آچین؛ به شدّت فروکش کرده است؛ بدانید که کشته ها و مصدومین زیادی داشته و بازماندگانشان نیز «شنگول» شده اند.

    پاسخحذف
  47. کژدم اگر رژیم پروژه زین العابدین را کلید زد این یعنی حکومت بی تخمیست منتها لازمه اش جدا شدن از پوتین است آیا چنین توانی در رژیم ایران وجود دارد؟ به نظر تنها راه باقی مانده آماده شدن برای دوران بحران هاست والا راهی پیش رو موجود نیست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      این رژیم همین اکنون هم «بی خایه» است و هرجایی که حضور دارد؛ از چتر حمایتی روسیه برخوردار است. در واقع به صورت «نیابتی» از طرف روسها کار میکند. مانند زینبیون و فاطمیون در سوریه و حزب الله در لبنان که مزدوران نیابتی انگل فرزانه هستند.
      آنچه گفتم؛ نمودار هِرَم نیابتی ها (مزدوران) به رهبری روسیه است.
      تصوّر اینکه رژیم انگل فرزانه از روسها دست بکشد؛ تصوّری ناپخته است. مسئله این است که روسها انگل فرزانه را «طلاق» بدهند.
      لذا مسئلهٔ اصلی این است که روسها تا چه مقدار فشار را تحمّل خواهند کرد؟
      به نظر من روسها در نهایت مجبور به پذیرش طلاق دادن انگل فرزانه راضی خواهند شد.

      حذف
  48. درود كژدم گرامي
    اينكه ميگيد وعده يارانه ٢٥٠ هزار توماني براي اوردن مردم منفعت گرا به صحنه است خب قبول دارم. در واقع در طراحي يك استراتژي بايد واقعيتها رو در نظر گرفت نه ارمانها. اينكه با شعار ازادي و نجات ميهن مردم به صحنه نميان راهش اين نيست كه دست روي دست بذاريم بلكه بايد براي همين مردم طراحي كرد. ضمن اينكه پرداخت ٢٥٠ هزار توماني يعني خالي شدن دست حاكميت و تضعيف اقتصاد دولتي كه حتما بحرانهايي به دنبال خواهد داشت اما اين بحرانها به سمت خوبي خواهد رفت. ضمن اينكه احمدي نژاد در پايان دولتش و به ايم فاز دوم هدفمندي ميخاست عملي كنه اين كار رو ولي محلس و رهبر نذاشتن و اختيارات رو ازش سلب كردن حالا با توپ پر و دست پر تر برگشته. من بعيد ميدونم اينكار هماهنگ شده باشه چون رهبر نظام نمي تونه بپذيره تسلطش بزىر امور به سخره گرفته بشه و اين هزينه زيادي داره. با اشنايي كه من دارم بي شك اين يك تقابل واقعي هست و نه هدفمند و طراحي شده. در روزهاي بعد خواهيم ديد چه اتفاقاتي خواهد افتاد و هيچ كس نمي تونه با قطعيت پيش بيني كنه چه خواهد شد. اين كار احمدي نژاد در ايران موج بزرگي درست كرده كه اصولگراها و اصلاح طلبا خيلي عصباني ان و سعي دارن ناديده بگيرن و حتي به دنبال حذف احمدي نژادن. اين تحليل منه و شما ممكنه نپذيريد ولي يك سوال: پيش بيني شما از تاييد صلاحيتها چي هست؟ ايا احمدي نژاد و بقايي تاييد با رد ميشن؟ رييس جمهور بعدي طبق نقشه نظام كيست؟
    ارادتمند اكبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکبر گرامی درود بر شما

      لطف کنید همین نظر را در پایین نوشتار جدید مطرح کنید. تا پاسخ دهم.
      سپاس

      حذف