۱۳۹۶ دی ۸, جمعه

شیوهٔ متوقف کردن نیروهای موتوری رژیم در تظاهراتها

اگر یادتان باشد در جریان جنبش ۸۸ تصاویر زیرین برای از کار انداختن نفربرهای رژیم از طرف برخی عناصر منتشر شد:










متاسفانه این سیستمها به خاطر استفادهٔ نیروهای موتوری رژیم از طایرهای «تویوبلِس»؛ ناکار آمد است.
همانطوری که میبینید؛ در تصاویر بالا از شلنگهای رنگی استفاده شده است. استفاده از شلنگهای رنگی میتواند وسیله ای را که ساخته اید به سادگی «لُو» دهد. لذا بهتر است که از شلنگهای سیاه رنگ و یا خاکستری استفاده نمایید. اگر سطح خارجی شلنگها را با سمباده بسایید تا برّاقیت خود را از دست بدهد؛ بهتر میتواند خود را در رنگ آسفالت استتار کند.

تصویر پایین ۱۰۰٪ کار آمد خواهد بود.




میخ یا پیچ تلگرافی را هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی همانگونه که با رنگ سرخ به نمایش در آمده است سوراخ کرده و سپس مانند تصاویر بالاتر با استفاده از قطعات شلنگ و یا «خال جوش» زدن طوری قرار دهید که پس از پرتاب و نشستن بر روی زمین یک سرِ تیز میخ و یا پیچ تلگرافی عمودی به طرف بالا قرار گیرد (برای اینکار به ۴ میخ و یا پیچ سوراخ شده برای هر واحد نیاز است).
وسیلهٔ موتوری پس از اصابت به این وسیله؛ نخواهد توانست بیشتر از ۱۰۰ متر حرکت کند.
آنگاه میتوانید نیروهای موتوری را خلع سلاح کنید. اگر نخواستید آنها را بکشید؛ با سلاح خودشان به «کشکک زانوهایشان» شلیک کنید. تا دیگر نتوانند دوباره به میدان بیایند و به درد سر بزرگی برای رژیم تبدیل شوند.

پیروز باشید

کژدم

۱۷ نظر:

  1. کژدم گرامی شک ندارم اعتراضات کاملا کنترل شده و از سوی رژیم هستند.
    هیچ گونه قطعی ارتباطی در اینترنت دیده نمی‌شود، رادیو فردا و بی‌بی‌سی به خوبی در شبکه‌های مجازی اعتراضات را پوشش میدهند.
    در شهر‌هایی که تا پیش از این هیچ صدایی از آنها درنمیامد به یکباره جنبش دیده میشود و...
    دو سناریو برای این شورش‌ها متصور هستم.
    ۱_ پیش دستی راه اندازی شورش‌هایی سوری با شعارهایی که خوراک همه‌ی طیف‌های معترض باشد و در آخر شناسایی نیروهای ملی و سرکوب آنها.
    ۲_ نمایش دادن (جعلی) زنده بودن جنبش‌های مردمی ایران به غرب برای جلوگیری از فکر حمله نظامی برای تغییر احتمالی رژیم و احتمالا عَلم کردن اپوزیسیون جدید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سخنان شما بخش مهمّی از واقعیّت است. امّا اگر انقلابیون واقعی وارد میدان شوند؛ میتوانند مسیر این حرکت را تغییر دهند.
      اینکه این حرکتها توسّط «دول واپسان» ها کلید خورده است شکّی در آن نیست. امّا با ورود انقلابیون واقعی؛ سررشتهٔ کار از دست رژیم بیرون خواهد رفت.
      مطمئن باشید که دستگیری ها نیز از طرف آنهایی که فقط شعار مرگ بر روحانی میدهند انجام میگیرد.
      انقلابیون واقعی باید بدانند که:

      ۱- تظاهرات گلّه ای منجر به اتلاف وقت و خستگی نیروها میشود و شکست خواهد خورد.
      ۲- مسئلهٔ «زمان» بسیار مهم است. جایی برای اتلاف وقت وجود ندارد. جنبش باید تسخیر پایگاههای نیروهای انتظامی و پایگاههای بسیج را از همان نخست هدف اصلی خود قرار دهد.
      ۳- اگر در تظاهراتها موفق به دستگیری عوامل رژیم شدید؛ بدون وارد آوردن زخمهای عمیق رهایشان نکنید. اگر کسانی به دفاع از آنها برخاستند و شعارهای کذایی و اخلاقی برای آزاد کردن آنها دادند؛ ۱۰۰٪ مطمئن باشید که عناصر نفوذی رژیم هستند. مشهورترین این شعارها در جنبش ۸۸ این بود: «ما مثل اینها وحشی نیستیم. بگذارید بروند». با چنین اشخاصی نیز به عنوان بخشی از نیروهای رژیم برخورد کنید و بدون زخم عمیق رهایشان نکنید.
      ۳- تلاش رژیم بر روی «حفظ سطح تنش» متمرکز خواهد بود تا بتواند جنبش را «کنترل» و به «فرسایش» بکشاند. وظیفهٔ انقلابیون باید بر «بالا بردن سطح تنش» و سرعت بخشیدن به جنبش برای «مسلّح شدن» و حمله به ستون فقرات نظامی رژیم متمرکز شود. وگرنه مانند جنبش ۸۸ هر روزه بیرون بیایید و کتک بخورید و دستگیر شوید؛ نه تنهاهیچ فایده ای ندارد بلکه نتیجه اش شکست است. شکست یعنی به هدر رفتن تمامی تلاشها و پذیرفتن خفّت و خواری.
      به خانواده های دستگیر شدگان جنبش ۸۸ نگاهی بیندازید که پدران و مادرانشان آوارهٔ دادگاهها و بازداشتگاهها شده بودند و برای رهایی فرزندانشان به هر کس و ناکسی التماس میکردند.
      آیا میخواهید باز هم شکست بخورید؟ یا اینکه پیروز شوید؟

      حذف
    2. کژدم عزیز بنظرم با بیانیه‌‌ای که وزارت خارجه امریکا داد، حدس من تا حدودی به واقعیت نزدیک شد.
      به نظرم با بچالش افتادن ایران در آینده در عرصه‌های دیگری چون تحریم و تحدید توسط کشورهای همجوار، باید باز هم منتظر این نوع شامورتی بازی بود.

      اگه رژیم بجای برگزاری این شامورتی بازی‌ها در شهر هایی مثل ساری رشت و همدان آن را در تهران برگزار کند امکان خارج شدن از کنترل این جنبش از دست آنها بسیار زیاد هست و آن موقع نوبت به ناسیونالیستهای واقعی این مملکت خواهد رسید (که متاسفانه تعدادشان خیلی کم است)

      در چند روز گذشته چیزی که باعث ذوق زدگی بسیاری شد، این بود که شعار یا حسین کیر حسین دیگر شنیده نمی‌شود... ولی راه درازی تا جدا شدن از کیر لیسی حسین باقیست

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      زمانی که خبرگزاریها میگویند؛ هیچکس برای تظاهرات فراخوان نداده بود. به زبان بی زبانی میگویند که این حرکتها را «لباس شخصی های خودجوش» آغاز کرده اند.
      دستور نیز حتماً این است که مالباختگان و برخی ناراضیان نیز که جراًت دارند؛ بیایند و آب را بر علیه روحانی گل آلود کنند. شاید یکی از دلایل گشتهای سپاه و بسیج در خیابانها نیز همین باشد که اگر شیرازهٔ کار از دستشان در رفت؛ نیروهای «غیر خودجوش» را که «لباس شخصی» نیستند را تار و مار کنند.
      سبزهای مذهبی این حرکتها را خودجوش نمیدانند و اکنون از خایه های «امام حسن» آویزانند و فکر میکنند که اگر روحانی ساقط شود؛ کارشان تمام است. به همین خاطر صدایشان در نمی آید. برای اینکه قبلهٔ شان «قبلهٔ بنفش» است.
      از طرف دیگر «دول واپسان» میدانند که وضعیّت چنان خراب است که اگر «امام حسن بنفش» بتواند «جیرجیرک فرزانه» را متقاعد سازد که «فصلِ امامِ دائم المریض» فرا رسیده است؛ کار «دول واپسان» تمام است. لذا شدّت گرفتنِ جنگ قدرت ابعاد تازه ای گرفته است که یکی از ابعاد مهم ان «مرگ جیرجیرک فرزانه» است. امّا عدّه ای نیز هستند که دل به دریا زده اند. باید تا میتوان امثال آن «دل به دریا زدگان» را متقاعد نمود که به میدان بیایند و سرنوشت خود را به نوعی دیگر رقم بزنند.
      نوشتار کنونی تقدیم به «دل به دریا زدگان» است. و گرنه اصلاح طلبان؛ کمتر از جیرجیرک فرزانه خائن نیستند و چه بسا خائنین بسیار بدتری هستند.

      حذف
  2. با قطع شدن اینترنت یا فیلترشکن چگونه با شما در ارتباط باشیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نیازی به ارتباط با من (کژدم) نیست.
      اگر حرکتها جدّی شوند. من نیز مسائل بسیار جدّی تر مِیدانی را منتشر خواهم کرد و مطمئن هستم که از طریق آنهایی که مشکل اینترنت ندارند. به درون ایران فرستاده خواهد شد.
      در طی جنبش ۸۸ مقاله های زیادی در رابطه با فرقِ «تظاهراتهای سازمانیافته» و «تظاهراتهای گلّه ای» در این وبلاگ منتشر شده اند. از همین اکنون نیز میتوانید آنها را کاپی کنید. مطالب سودمند فراوانی در میان آن نوشتارها پیدا خواهید کرد.
      همچنین وبلاگ دیگری توسط یکی از گروههای اپوزیسیون که در آن زمان با نام «انجمن پادشاهی ایران» فعالیت میکردند نیز که جنبهٔ عملیاتی دارند؛ منتشر شده بود.

      http://karzariran.blogspot.com

      از همین اکنون میتوانید مطالب این وبلاگ را نیز کُپی کنید.

      حذف
    2. این که می گید درست...اما منظورم تحلیلهاتون هست که چراغ راه اینده است...

      حذف
  3. سپاه داره کلی نیروهای حشدالشعبی و فاطمیون و زینبیون رو با لباس فرم نیروی انتظامی و سپاه داره میاره شهرهای ایران.
    دهن همه سرویسه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این حرفها شایعه است. در شرایط کنونی رژیم به این نیروها در ایران نیاز ندارد.

      حذف
  4. اگر به تصاویری که در جنبش ۸۸ منتشر شده اند نگاهی د.باره بیندازید؛ میبینید که از «شلنگهای رنگی» استفاده شده است.
    استفاده از شلنگ رنگی در واقع «لُو دادن» وسیله ای است که برای ساختنش زحمت کشیده اید.
    لذا از شلنگهای «سیاه» و یا «خاکستری» استفاده کنید تا با رنگ «آسفالت» همخوان بوده و «استتار» شوند.

    پاسخحذف
  5. بلا خره شک داری یا نداری اقای شمن؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سخن بر سرِ شک کردن نیست؛ سخن بر سرِ «دیدن» است. دیدن تماشا کردن میخواهد. اینجا بحث مرغ و تخم مرغ نیست. باید تماشا کرد و همه را دید و سپس پتانسیلها را دید.

      ۱- اصلاح طلبان نخست تلاش خواهند کرد که وارد میدان شده و با فریب «دل به دریا زدگان»؛ حرکت آنها را کنترل کنند. اگر نتوانستند؛ به بسیج و سپاه خواهند پیوست تا «سفرهٔ مقدّس غارت» را حفظ کنند.اگر نتوانند فریب دهند؛ به نیروهای سرکوب خواهند پیوست.
      پیشنهاد من این است که «دل به دریا زدگان»؛ رابطهٔ شان را با اصلاح طلبان قطع کنند و آنها را به مراکز طرّاحی عملیاتی و تصمیم گیری خود راه ندهند. زیرا آنها برای رژیم جاسوسی میکنند و نقش «ستون پنجم» را دارند (همیشه هم همین بوده اند).

      ۲- هسته هایی روشنفکران؛ نباید بگذارند که مانند ۸۸ انرژی مردم در راهپیماییها به هَدَر رود. زیرا اگر مردم به دست آوردهای ملموسِ مِیدانی نرسند؛ روحیهٔ شان را از دست خواهند داد.
      ۳- هسته های روشنفکران نباید جلو خشم مردم را مسدود کنند و آنها را به «لطافت» سوق دهند. بلکه باید این خشم را برای شکستن ستون فقرات نظامی و اطلاعاتی رژیم هدایت کنند.
      بدون این ستونهای فقرات سرکوب؛ بقیّه یک مشت آخوندِ انگل هستند که سوراخ موش را به میلیارده خواهند خرید.
      تمامی «خشم» و طرحهای عملیاتی باید در جهت «مسلّح شدن مردم» و تسخیر پایگاهها و پادگانهای رژیم؛ قرار گیرد. زیرا تا زمانی که این ستونهای نظامی و امنیتی برقرار باشند؛ رژیم پابرجا خواهد ماند.

      حذف
    2. اصلاح طلبان نیز مانند سایر باندهای رژیم انگلهای صفوی؛ از حرکت «دل به دریا زدگان» وحشت کرده اند.
      کرباسچی نخستین دروغهایش را به سوی مردم پرتاب کرد تا خشم مردم را رقیق تر کند.

      https://goo.gl/Akyfhd

      البته این آدرس صفحه ای است که هر چند ساعت آپدیت میشود و شاید پس از چند ساعت به وسطهای مطالب این صفحه برود.
      هر دو طرف وحشت کرده اند و در آینده ای نزدیک به یک یک تصمیم خواهند رسید:

      «مردم را سرکوب کنید».

      «دل به دریا زدگان» باید خود را برای روزهای سخت آماده کنند.

      حذف
  6. کژدم گرامی با درود
    مردم به خصوص جوان ها خیلی گرفتار هستند و اینقدر فشار اقتصادی و البته فشار همه جانبه بالاست که همه به جان آمده اند. خود من که درآمدم بد نبوده الان مشکل اقتصادی دارم. اینقدر نفرت از آخوند و مزدورهای پاسدار و بسیجی و نیروی افتضاحی بین مردم بالاس که اگر کمی سرکوب کنار بره مردم نه تنها اینها رو تکه تکه می کنند و به زن و بچه شون تجاوز می کنند، بلکه کلا اسلام و تشیع رو برای همیشه به زباله دان تاریخ میفرستن! هیچ کس شعار مذهبی و حسین و این امامهای کس کش را نمیده! همه فقط متمرکز شدند روی سرنگونی! من امروز چند اداره رفتم برای یک سری کار اداری. اکثر رییس ها و معاونین نیامده بودند سر کار و مثل اینکه رفتن دنبال سوراخ موش پیدا کردن! متاسفانه رهبری وجود نداره و انرژی مردم داره هرز میره. دیروز شایع شده بود دارن شمش های طلای بانک ها و دلار و یوروها را سوار هواپیما می کنند تا ببرن. نمیدونم چقدر واقعیت داره! البته من با نظر شما مبنی بر جنگ مسلحانه مخالفم. اگر مردم به هر شکلی مسلح بشن مجوز به حکومت داده میشه که توپ و تانک به خیابون بیاره و مردم رو به گلوله ببنده. به نظرم همین اعتراض های مدنی تا الان کارساز بوده و ترس رو میشه تو چهره تک تکشون دید و باید بریم به سمت اعتصابات سراسری و گرفتن ارگان ها. البته اگر حکومت شروع کنه به تیراندازی مجبوریم از خودمون دفاع کنیم. در ضمن به نظر میاد حکومت خواست تظاهرات ساختگی راه بندازه تا به اهدافش برسه ولی مردم ابتکار عمل رو بدست گرفتند.

    بهروز ایرانی
    (یک مدتی در بحث ها نبودم ولی مطالب وبلاگ را دنبال میکردم)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بهروز ایرانی گرامی
      سرنگون کردن یعنی ستون فقرات رژیم را شکستن.
      دیدید چه بلایی سر مردم سوریه آمد؟
      به همان دلیل که خودتان گفتید: ... «هرز دادن انرژی و زمان».

      حذف
  7. «دل به دریا زدگان» باید خود را برای روزهای سخت آماده کنند.
    کژدم این رو بیشتر توضیح میدی یعنی چی؟

    پاسخحذف