۱۳۹۷ اسفند ۷, سه‌شنبه

تاریخچهٔ فشردهٔ «دستمال مستراحها» در حکومتِ شیعی

نخستین دستمالِ مستراح که خود نیز در پایانِ مأموریتش به آن اذعان کرد؛ «محمّد خاتمی» بود.
این موجود وظیفه اش دور زدنِ «دادگاهِ میکونوس» و براه انداختنِ گفتگویِ کذایی تمدّنها برای سرپوش گذاشتن بر رویِ ماجرایِ «عبد القدیر خان» بود.
زمانی که هر ۲ مأموریتش را  انجام داد؛ مانندِ «دستمالِ مستراح» با او رفتار شد. محمّد خاتمی در پایان گفت که فقط یک دستمالِ مستراح (تدارکاتچی) بوده است.

دومین دستمالِ مستراح نیز در مقامِ رئیس جمهور ظاهر شد و نامش «محمود احمدی نژاد» بود. وظیفهٔ محمود احمدی نژاد؛ انتقالِ تمامیِ مراکزِ سود آورِ اقتصادی به سپاهِ پاچاهاردارن و همچنین رسمیّت دادن به مراکزِ پولشویی برای این اوباشان بود.
زمانی که مأموریت خودرا انجام داد؛ مانندِ دستمالِ مستراح با او رفتار شد.

سوّمین دستمالِ مستراح در مقامِ وزیرِ امور خارجه ظاهر شد و نامش محمد جواد ظریف بود. وظیفهٔ اوخروج از بحرانهایِ مالیِ ناشی از  تحریمهایِ بین المللی بود و تنها دلیلِ موفقیّتش را باید در برنامه هایِ گلوبالیستیِ «باراک اوباما» جستجو کرد که همچنان به «سگهایِ هارِ شیعه» برای به راه انداختنِ جنگهایِ ۳۰ ساله در خاورمیانه نیاز داشت.  با اینکه این موجودِ بد بخت وظیفه اش را انجام داد؛ امّا او نیز به دستمالِ مستراح تبدیل شد.
حضورِ حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی به جایِ ظریف در  ملاقات با بشار اسد؛ گویایِ استعفایِ «ملیجک خانِ امیرکبیرِ ظریف» نیست؛ بلکه گویایِ این است که با او نیز مانندِ «دستمالِ مستراح» رفتار شده است.... یعنی اینکه: اخراج شده است.

امّا مسئلهٔ مهم این است که:

چه کسی تاجِ افتخارِ «دستمالِ مستراحِ چهارم» را بر سر خواهد نهاد؟

مهمّ تر اینکه:

«دستمال مستراحِ چهارم»؛ سمت و سویِ جدیدِ رژیم شیعی را آشکار خواهد کرد.

کژدم.

۲۶ نظر:

  1. روندِ احتمالی با ضریبِ بالای اخراجِ «امیرکبیر ملیجِکِ ظریف»:

    چند روز پیش از اخراج؛ در «تشتک نیوزها» جار میزنند که قرار است «ملیجک امیرکبیرِ ظریف» استعفا دهد.
    اوباشانِ شخصی انگل فرزانه نیز با داشتنِ «حکمِ حکومتی» با خودِ ایشان تماس گرفته و گفته اند که بهتر است استعفا بدهد و زحمت خود و طویلهٔ اسلامی را در رابطه با «استیضاح در جلسهٔ غیر علنی» (به خاطر مسائلِ محرمانه) را کم کُند. زیرا به اندازهٔ کافی در این طویله سگهایي هار وجود دارند که حتّی برای ۲ سکّهٔ طلا او را لَت و پار کنند. شاید هم به جاسوسی متّهم کنند ....
    «ملیجک امیرکبیرِ ظریف» نیز مانده بود که بپذیرد و یا نپذیرد. امّا از عدمِ حضورِ خود در استقبال از بشار اسد نیز پیشاپیش خبر داشته و میدانسته است که کارش تمام و جایگاهش «سطلِ آشغالِ مستراح» است.
    آخرین «چُس نالهٔ مظلومانه و غمگینانهٔ او» که گفته است:
    «با انتشارِ این تصاویر؛ من دیگر اعتباری ندارم.»

    نشان میدهدکه با «حکمِ حکومتی» اخراج شده است.

    پاسخحذف
  2. یک پرسش:

    چه دلیل و یا دلایلی را در پشتِ پردهٔ اخراجِ ظریف میبینید؟

    پاسخحذف
  3. جناب کژدم شما به پروزه امیرکبیر ظریف برای 1400 اعتقاد داشتید چرا به نظرتون اغا این پروزه رو لوله کرد گذاشت تو ماتحتش؟!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      به نظرِ من همین مسئله یکی از دلایلِ اخراجِ ظریف است.
      رژیم ۲ گزینه بیشتر ندارد:

      ۱- FATF و پالرمو را بپذیرد.
      ۲- به صحرایِ کربلا بزند.

      در صورتِ انتخابِ گزینهٔ نخست؛ «امیر کبیرِ ظریف تبدیل به قهرمانِ «نفت در برابرِ دارو و غذا» می شد و میتوانست تبدیل به «دسته خَر» شود.
      به همین خاطر نیز انگلِ فرزانه لوله اش کرده و به ماتحتش فرو بُرد.

      امّا اگر رژیم میخواست به سویِ گزینهٔ دوّم برود؛ بی مقدّمه نمیتوانست به صحرایِ کربلا بزند و باید از رویِ جسدِ ظریف میگذشت.
      حضورِ حاجی بادمجان در ملاقات با بشار اسد به جایِ امیرکبیرِ ظریف؛ شاید سیگنالی باشد به اروپایی ها و آمریکا که:
      آهای .... «بترسید ... لولو خورخوره در راه است».
      نتیجه این خواهد شد که اینبار آمریکا «لولو خورخوره» را لوله کرده و به ماتحتِ انگلِ فرزانه فرو کُند و بگوید:

      «حالا دوقلو حامله شدی».

      حذف
    2. در رابطه با دورخیزِ ظریف برایِ رئیس جمهور شدن؛ اگر گزاف نگفته باشم؛ شاید نخستین کسی بودم که از رفتار و حرکاتِ او که خارج از وظایفِ وزارتِ امور خارجه بودند ... فهمیدم که میخواهد «رئیس جمهور» شود.
      امّا اگر در اینترنت به جستجویِ نوشته های تشتک نیوزها در رابطه با «ریاست جمهوریِ ظریف» بپردازید؛ خواهید دید که پُر از تحلیلهای باندهایِ گوناگونِ رژیم در این باره است.
      اگر من (کژدم) نخستین کسی بودم که این مطلب را کشف کردم؛ به من اطلاع دهید.

      حذف
  4. ظریف را جلوی پای دیکتاتور سوریه قربانی کردند

    واکنش ها به استعفای وزیر خارجه جمهوری اسلامی: ...استعفای ظریف آخرین پرده شکست تلخ پروژه میانه روی است ...روحانی هم باید استعفا بدهد...

    رسانه‌های جمهوری اسلامی خبر دادند که جواد ظریف وزیر خارجه دولت روحانی استعفا داده است. ظریف با انتشار پستی در اینستاگرام استعفایش را تائید کرد.

    ظریف دوشنبه شب ساعاتی پس از ورود بشار اسد به تهران استعفایش را رسما تقدیم روحانی کرد و در اینستاگرام خود نوشت: از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستیها و کوتاهیها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می‌خواهم.

    ظریف پس از استعفای ناگهانی خود، چند کلمه‌ای به صورت پیامکی درباره این اتفاق سخن گفت.

    پاسخحذف
  5. امیر کبیر ظریف؛ همچنان این شانس را دارد که در صورتِ شکستهای انگل فرزانه و «دول واپسان ها» در آیندهٔ نه چندان دور؛ باز هم تبدیل به «ناجیِ ایران» شود و اینبار نقشِ «امام زین العابدینِ بیمار و دائم السّجده» را به عهده بگیرد.
    گویا از همین اکنون نیز؛ میخواهد همین مسیر را در پیش بگیرد.

    پاسخحذف
  6. https://news.gooya.com/2019/02/post-23755.php

    پاسخحذف
  7. احمد زیدآبادی در کانال تلگرام خود نوشت: استعفای بی‌مقدمه و غافلگیرکنندۀ دکتر محمد جواد ظریف را می‌توان به دو سطح متفاوت از انگیزه و علت نسبت داد.


    در یک سطح که می‌شود آن را کلان و استراتژیک نامید، ظریف به این نتیجه رسیده است که نظام سیاسی کشور به سمت و سویی میل کرده است که او به عنوان وزیر خارجه، دیگر امکان نمایندگی و دفاع از سیاست خارجی آن را ندارد و در صورت تداوم مسئولیت‌اش باید یکسره علیه دیدگاه‌ها و نظرات خود عمل کند.


    گرچه ظریف خود را دیپلماتی حرفه‌ای تعریف می‌کند، اما روشن است که او به عنوان تحصیل کردۀ حقوق بین‌الملل در چارچوب پذیرفتۀ شدۀ نظام جهانی فعالیت‌های دیپلماتیک خود را پیگیری می‌کند و از این جهت، نمی‌تواند مدافع هر نوع سیاستی باشد.


    اگر علت استعفای ظریف و انگیزۀ او از کناره‌گیری در این سطح باشد، در آن صورت، به احتمال زیاد نظام سیاسی کشور تصمیم به عدم تصویب لوایح اف‌ای‌تی‌اف گرفته و قصد دارد در برابر فشارهای خارجی موضع تهاجمی‌تری بگیرد. چنین تصمیمی تبعات سیاسی داخلی فراوانی دارد و بخصوص برای دولت حسن روحانی خبر بسیار ناخوشی است.


    استعفای ظریف را اما می‌توان به سطحی خُرد و تاکتیکی هم تقلیل داد. در این سطح او به انگیزۀ کاهش فشارهای طیف تندروتر "اصولگرایان" علیه عملکرد وزارت خارجه و به منظور تسریع در روند لوایح ای‌اف‌تی‌اف، به طور ناگهانی استعفاء داده است تا موجب جلب نظر مقام‌های ارشد نظام به خطیر بودن شرایط شود.


    اگر انگیزه و علت استعفاء در این سطح باشد، احتمالاً اتفاق بزرگی در پشت پرده در حال رقم خوردن نیست و چه بسا ظریف با فراهم شدن بخشی از شرایط‌اش استعفای خود را پس بگیرد.


    در واقع سرنوشت ظریف به رویکرد کلان نظام سیاسی گره خورده است و او به نوعی نقشی نمادین هم در بازتاب شرایط کلان سیاسی پیدا کرده است، از این رو ماندن و نماندن او در مقام وزارت خارجه، تصویر وضعیت را شفاف‌تر می‌کند

    پاسخحذف
  8. چنین به نظر می رسد که «انگل فرزانه» و اوباشانِ «دول واپس» و «حاجی بادمجان گروهبان آریو برزنِ عارف» پس از «کودتا» علیهِ «امیر کبیرِ ظریف» ... به «گُه خوری» افتاده اند. واقعیت نیز این است که کسی را ندارند تا جایگزینِ او کنند.
    انگلِ فرزانه فعلاً در کمین نشسته است تا ببینید که باد از کدام طرف می وَزَد تا «فصل الخطاب بِرینَد».
    این پیرِ خِرفت مرا به یادِ «پاپ ژان پُل دوّم» می اندازد که با اینکه حتّی نمیتوانست ریزش آبِ دهانش را کنترل کُند؛ امّا کاتولیکهای احمق او را «رهبر» میدانستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قطعا ظریف بچه نیست که قهر کنه و وقتی با این بعد رسانه ای استعفا میده و نوک پیکان هم می گیره به سمت سفر بدون هماهنگی بشار یعنی نه بر می گرده و نه حتی بخواد برگرده دیگه نمی زارن که برگرده
      خوب یا بد ظری هم رفت و این اتفاق خوبی برای روحانی تو این موقعیت نیست یعنی اصلا التفاق خوبی نیست باید اون زمان که مدل ریشش رو نتونست حفظ کنه می رفت

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      استعفا و یا اخراج در چنین سطحی؛ حتماً بعدِ رسانه ای گسترده ای پیدا میکُند. در رابطه با به دَرک واصل شدنِ «انگلِ مومن» دیدیم که بُعد رسانه ای داشت.
      البتّه امیر کبیرِ ظریف از این بُعدِ رسانه ای آگاه بوده است ولی سازندهٔ آن دیگران هستند.
      اینکه انگلِ فرزانه و یا هیچکس دیگری به ایشان خبر نداده بودند که بشار اسد می آید؛ و سپس ویدیویش را هم منتشر نمودند؛ کسانی هستند که میخواستند اخراجِ امیرکبیرِ ظریف را رسانه ای کرده و به رُخ بکشند.
      لذا از هر طرف که کشته شود؛ به نفعِ آیندهٔ ایران است. اگر این اوباشانِ «مُفتَخَر» به «ریدَن به هیکلِ یکدیگر» مشغول باشند؛ بهتر است.

      حذف
  9. این چند روزه پیش برق شادی و موذیانه ای در چشم ظریف و روحانی بود. بنظر من مقاله cnn که تحلیل کرده بود بعد از گزارش رابرت مولر بزودی دوباره هیلاری کلینتون رئیس جمهور میشه باعث شوق و امید اینها شده بود. ولی احتمالا از یک جایی به اطلاعشان رسیده که همچین خبرایی نیست و گزارش مولر چیز خاصی نداره که باعث شد ظریف اخراج بشه یا حتی خودش از ناامیدی استعفا بده.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      فکر نمیکنم که این دو نفر آنقدرها احمق باشند که پروپاگانداهایِ داخلیِ آمریکا را جدّی بگیرند و سپس مأیوس شوند.

      حذف
  10. مسئلهٔ اصلیِ پشتِ پرده؛ جنگ میانِ «رادیکالها و میانه روها» نیست. بلکه بر سرِ FATF است. حتّی شاید پذیرفتنِ پیمانِ پالرمو نیز به اندازهٔ پذیرفتنِ FATF مهمّ نباشد.
    زیرا بالاخره این رژیم وادار خواهد شد تا دست و پایش را جمع کرده و گلیمَش را دوباره اندازه گیری نموده و پاهایش را به اندازهٔ گلیمش دراز کند و زمانی که به این مرحله پا گذاشت؛ امضا کردنِ پیمانِ پالرمو را یک ضرورت خواهد دانست. امّا FATF تمامی داراییهایِ اوباشانِ رژیم را که از طریقِ غارت بدست آمده است؛ چه در درونِ ایران و یا خارج از ایران موردِ هجوم قرار میدهد.
    عسگر اولادی هرگز حاضر نمیشود که اموالِ غارتیِ خود را به زیرِ تیغِ FATF بیندازد. بنیادهایِ گوناگونِ غارت نیز همینطور. لذااین اوباشان باید «انقلابی نمایی» کرده و خود را «رادیکال» بنامند و از پیمانِ پالرمو برای خود «نقابِ انقلابیگری» ساخته تا در پشتِ پرده از FATF فرار کنند.
    طرفِ مقابل نیز «میانه رو» نیست؛ بلکه میگوید که اگر این ۲ پیمان را امضا نکنیم؛ همگی با هم گاییده میشویم.
    رادیکالهایِ واقعی و میانه روهایِ واقعی؛ آن دسته از احمقهایی هستند که مزخرفاتِ «منبری» این اوباشان را باور میکنند.

    پاسخحذف
  11. کژدم عزیز

    این برنامه بعد از سفر همزمان ظریف و لاریجانی به چین کلید خورد. اینها انقدر به هم بی اعتمادند که در یک سفر حداقل ۲ مقام را میفرستند و از هر دو گزارش میخواهند تا به اطلاع انگل فرزانه برسد.
    ممکن است علاوه بر تمدید برداشت تخم ماهی از سواحل هرمزگان، قول اجاره ۹۹ ساله جزیره کیش را هم اشانتیون داده باشند تا چین راهی برای فرار از FATF پیش رویشان قرار دهد.
    احتمالا چین یا جزیره را قبول نکرده است یا قبول کرده ولی آنرا هزینه اقدامات قبلی خود دانسته و گفته FATF را هم باید اجرا کنید.
    به هرحال نتیجه خوبی حاصل نشده و سفر کم حاصل بوده است. سپس برآورد هزینه شده و تصمیم گرفتند مدتی او را اخراج کنند تا سر فرصت برای اقدام دیگری استفاده کنند. در جمهوری اسلامی بازنشستگی فقط با مرگ اتفاق میافتد و این زبان گنده هنوز نتوپیده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوکچه گرامی
      البتّه من فکر نمیکنم که این بحرانِ کنونی به ماجراهای چین مربوط باشد. زیرا در اینگونه خیانتها همهٔ شا یک کاسه عمل کرده و سکوت میکنند.
      چین برخلافِ شهرتی که به هم زده است؛ در حالِ عقب نشینیهای محاسبه شده میباشد و سرنوشتِ اقتصادِ بزرگش را که زندگیِ اقتصادیِ یک و نیم میلیارد را می چرخاند و میتواند مانندِ آوار بر سرشان فرو بریزد را فدایِ کثافتکاریهایِ چند انگلِ دُزد و اوباشانی مانندِ «حاجی بادمجان» نمیکُند. زیرا میداند که رژیم شدیداً تحت فشار است و واردِ فازِ بحرانهایِ درونی شده است.
      اینکه «انگلِ فرزانه» همچنان سکوت کرده است؛ نشان میدهد که فرماندهِ «کودتا» شخصِ خودِ اوست.
      بازگشتِ دوبارهٔ «امیر کبیرِ ظریف» برای انگلِ فرزانه؛ یک شکست جدید خواهد بود.
      تصویر برداری از «حاجی بادمجان» در ملاقات با بشار اسد؛ سیگنالی بود که میخواست بگوید: «وزیر امور خارجه در خاورمیانه؛ حاجی بادمجان است و بَس»...
      اگر امیر کبیرِ ظریف باز گردد؛ به هیکلِ «انگل و گروهبان» به یکجا ریده خواهد شد.

      حذف
    2. کژدم عزیز

      درست گفتید سکوت خامنه ای معنی دار است و اشاره شما به جا بود. اگر مجبور به دادن پیام شود یا نامه ای به مضمون به خاطر انقلاب باید سر کار خود بمانید بنویسد، ظریف باز لگد خواهد پراند و انگل باید تا حد دق کردن تحمل کارهای بعدی او را بکند.
      باید کمی صبر کرد، در برهوت جمهوری اسلامی احمقی مانند ظریف تاپ‌دیپلمات میشود. اگر دقت کرده باشید برخلاف تبلیغات درست انگلیسی حرف نمی‌زند ولی بین این کمتر از حیوانات همین موجود پرفسور است.
      اگر نتوانند وزیر خارجه بعدی (مثلا علی اکبر صالحی انرژی اتمی) را جای او بنشانند پروژه کودتا و رییس جمهور کردن به قول شما دستمال پنجم (شاید وزیر مخابرات آذری جهرمی؟) شکست میخورد و بازی دیدنی تر خواهد شد.
      در حد ۲۰ درصد باید چیدن تمام این بازی توسط انگل و اربابانش را (جهت A/B Testing روی مردم) در نظر داشت که پروژه سنجش افکار برای رییس جمهور سازی است، هرچند برخورد ساده این دو گروه دزد، فعلا طبیعی تر به نظر می‌رسد.

      حذف
    3. خوکچه گرامی
      تمامیِ بازیهایِ دیپلماتیک که در مذاکراتِ برجام انجام گرفت؛ هیچکدامشان را نباید به حسابِ «ملیجک امیرکبیرِ ظریف» نوشت. همهٔ این بازیها در دفترچهٔ یاداشتِ «لاوروف» بودند و به این موجود دیکته میشدند.
      هر ملیجکِ دیگری را نیز که به جایِ او بیاورند؛ میتواند رویِ زانوهای لاوروف نشسته و «دیپلماتِ عالی رتبه» شود.
      «گروهبان حاجی بادمجان میرزا قاسمی» را نیز نیرویِ هوایی روسیه به «آریو برزن» تبدیل کرد.
      لذا «گروهبان نقدی» نیز میتواند به همین شیوه؛ به «آریو برزن» تبدیل شود.
      اگر «ملیجکِ ظریف» واقعاً یک دیپلملتِ برجسته بود؛ اینگونه به هیکلش نمی ریدند.
      به بقیّهٔ «دستمال مستراحها» نیز اگر نگاه کنید؛ همگی «نئاندرتال» هستند.

      حذف
  12. پایگاه خبری امتداد نزدیک به اصلاح‌طلبان به نقل از یک منبع آگاه گزارش داده که ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی با استعفای محمدجواد ظریف مخالفت کرده است.

    این پایگاه خبری به نقل از این منبع آگاه که نامی از وی نبرده، نوشت «یک مقام عالی‌رتبه نظام طی مرقومه‌ای کوتاه خطاب به ظریف استعفای او را به مصلحت کشور ندانسته است.»

    در ادبیات رسانه‌های ایران «یک مقام عالی‌رتبه نظام» به رهبر جمهوری اسلامی دلالت دارد.

    امتداد همچنین به نقل از منبع آگاه خود نوشته که حسن روحانی نیز صراحتا با استعفای ظریف مخالفت کرده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینگونه پشمک نیوزها برایِ سنجیدنِ درجهٔ حرارت هستند. و منبع ناشناس اینرا گفت و آنرا گفت؛ مزخرفاتاست.

      حذف
  13. احتمال برگشت این موجود هست. در نهایت بصورت نیم بند و پادر هوا بر می گردد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من فکر میکنم که اگر این موجود باز گردد؛ نشانهٔ شکستِ کودتا خواهد بود و در این «قحط الرّجال» تبدیل به قهرمان میشود و با گامهایِ بلندتری به سمتِ ریاست جمهوری پیش خواهدرفت.

      حذف
  14. استعفای ظریف، ترفندی برای جذب دوباره اروپایی ها؟
    82+
    رای دهید
    33-

    022619A_top.jpgپروسه مقابله پلیس خوب، با پلیس بد

    علی اکبر امید مهر

    این استعفا، حاصل اطاق فکر رژیم، با شرکت خامنه ای، روحانی، ظریف، بمنظور اجرای نقشه راه زیر است:

    - پیام همزمانی این استعفا، با دیدار خامنه ای - اسد، در تهران:

    ظریف: من برجامی هستم. خود را کنار کشیدم. تا در مورد مخالفت با برخی مسائل در سوریه، با شما اروپایی ها همفکری ام را، در عمل، ثابت کنم. پس به من و اصلاح طلبان هم فکر من، در مقابله با اصولگرایان، کمک نموده، امتیاز دهید.

    -روحانی، بلافاصله بعد ازین استعفا، گفت: رهبری با fatf، گروه اقدام مالی برای جلوگیری از پولشوئی و تروریسم، مخالفتی ندارد. یعنی یکی از علل استعفای ظریف، عدم تایید لوایح مربوطه، از سوی شورای نگهبان بود. تا با تصویب این لوایح، بار دیگر، ظریف ( مثلا با قدرت و امکانات و اختیارات بیشتر، به وزارتخارجه، بر گشته و اروپایی ها، بار دیگر وی را،جدی گرفته) با دستان پر تری، جهت گول زدن اروپایی ها، وارد میدان شود.

    -هر بار اطاق فکر جمهوری اسلامی، نقشه راه جدیدی، برای بقای خود می کشد. هر دوجناح قدرت رژیم، یعنی اصولگرایان و اصلاح طلبان، برای قبولاندن آن، با جنگ زرگری رسانه ای وارد میدان می شوند. نگاهی به این رسانه ها، در روز جاری و حجم بد و بیراه گفتن این دو، به همدیگ، این جنگ زرگری را، به وضوح تا حد لو دادن این پروژه،نشان میدهد.

    نتیجه: ظریف، با پولی که برای رژیم محبوب اش، از برجام، بدست آورد. معمار حمام خونهایی است. که در خاورمیانه، از یمن تا افغانستان، عراق، لبنان، سوریه، غزه ... از سوی این رژیم، ایجاد گرددیده، چون با تحریم های اخیر، هیزم آتش تنور این حمام خونها، به حداقل رسیده، پس شاید، وی بار دیگر، با همکاری خامنه ای و روحانی و شرکای دیگر مافیا، وارد میدان شده، تا با گول زدن اروپایی ها و بدست آوردن پول یا مفت دیگر، این حمام های خون را، کماکان گرم نگهدارد؟

    https://news.gooya.com/2019/02/post-23802.php

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مطلبی که فرستادید «قصّه» بود.

      ظریف استعفا نداده. بلکه اخراج شده است.

      بازگشتش «تفِ سربالاست» ... لذا بر نمیگرده.

      بقیّه اش قصّه است.

      منتظرِ «دستمال مستراحِ چهارم» باشید.

      حذف
    2. به احتمالِ بسیار قوی؛ «امام حسن بنفش» نیز در جریانِ «اخراجِ ظریف» بوده است.
      حال باید به آن دسته از احمقهای رأی دهنده باید گفت که هِی بروید به دستمال مستراحها رأی بدهید تا جونتون از کونتون در بیاد.
      گوارایِ وجودتان

      حذف