۱۳۹۳ خرداد ۲۳, جمعه

چی میخواستند و چی شد؟؟!!!

کلّی زور زدند و میلیاردها دلار هزینه کردند که هلال شیعی درست کنند تا مثل محمد (سلف و پیامبرشان) به فتح مکّه (حد اقل خاورمیانه) یرسند؛ البته نه با رشد اقتصادی؛ بلکه با تکیه بر درآمد نفت و قاچاق هروئین و تریاک و شیشه برای اجیر کردن مزدوران شیعه در لبنان و عراق و سوریه و حتی با شیعه نامیدن «حوثی» ها که فقه آنها فقه اهل تسنن است. شما حتی نمیتوانید تصور کنید که برای «دژ هلال شیعی» چه کارها نکرده اند و مانند محمد فکر میکردند که اگر «راهزنی» و جنایت پیشه کنند و مزدور اجیر کنند به فتح مکّه نائل میشوند. اما زمانه دگر گشته است.
اصلاً فکر نکنید که فقط «داعش» و «القاعده»  هستند که سر میبرند.... به هیچ وجه.... به این فیلم نگاه کنید و سخنان آن شخص را گوش کنید که به زبان ترکی و لهجهٔ ارسبارانی (اردبیل و یا مشکین شهر و یا همان دور و اطراف) موقع سر بریدن میگوید «حتماً به جهنم خواهد رفت». براستی چه فرقی میان این دو نحله از اسلام ننگین وجود دارد که طرف این یکی و یا آن یکی را بگیری؟ هر دو به کثیفترین کتاب تاریخ بشری و سنّت خونخوارترین مرد تاریخ عرب استناد میکنند و راهشان راه غارت و چپاول و خونریزیست.


آنهایی که در این فیلم سر میبرند؛ شیعه مسلک هستند و متاسفانه آذربایجانی و گرنه لزومی ندارد که در میان فارس زبانها به زبان ترکی صحبت کنی؟!!!!!!
اینها همان نیروهای به اصطلاح «دفاع از حریم زینب» در سوریه هستند و این فیلم را نیز خودشان گرفته اند و سپس به دست «داعش» افتاده است و برای تبلیغ علیه «شیعیان» در یوتیوب گذاشته اند ولی خودشان نیز همینی هستند که در این فیلم میبینید و تنها چیزی که این ارازل را از هم جدا میکند «زبان» و نام فرقه ای است که به خاطر زاده شدن در خانوادهٔ متعلق به آن فرقه بوسیلهٔ «هیپنوتیزم مداوم خانوادگی و محلّی» به آن گرویده اند و ایمان آنها هرگز محصول اندیشه و مطالعه نبوده است.
فریب تبلیغات روسپی زاده ها و انگلهای صفوی مسلک را نخورید؛ زیرا چه «داعش» و چه سپاه پاسداران و بسیج و انگلهای قم و نجف ریشه در یک دین دارند.
اگر عربها مسلمان هستند؛ باید گفت که این «دین ملی» آنهاست و هویت عقبماندهٔ خود را با آویختن به این دین نشان میدهند؛ اما آنکه خود را «ایرانی» مینامد ولی یک «خائن تازی پرست» است؛ از «داعش» نیز پست تر است.

کژدم

۶ نظر:

  1. کژدم جان با توجه به تجربه دست اول شما از درگیریهای 35 سال پیش کردستان آیا درست است این شایعه که اکراد سر پاسدارها را می بریدند؟

    پاسخحذف
  2. ناشناس گرامی
    نخست اینکه این حرف همیشه در حد شایعه بوده است که از طرف «جعفر صادقی ها»ی انگلی قم و جماران براه انداخته شده بود.
    روم اینکه مردم آن سرزمین «اکراد» نیستند و اگر فارسی بلد باشید باید بگویید «کردها» و یا «مردم کردستان». دوم اینکه وقتی چنین قضاوت جمعی میکنید (حتی اگر به فرض بسیار ضعیف) یک بخش از ایرانیان را به صورت دسته جمعی متهم میکنید.
    سوم اینکه آنچه در این ویدیو دیده اید فقط از دست «مسلمانان ناب محمدی» و قبایل آفریقایی بر می آید.

    پاسخحذف
  3. احمق تیتر فیلمی که گذاشتی مربوط به ابوبکر بغدادی داعش است ربطی به شیعه ندارد این فیلم ضد داعش است تو با این همه بلاهت چرا ادعا داری

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس باهوش گرامی
      شخصی از «اتباع دولة البغدادی» (یعنی دولت شیعی عراق) به نام «ابوحمزةالازدي» در حال سر بریدن یکی از افراد گروه «لواءالتوحید» از گروههای متحد در «جبهة الاسلامیه» است در سوریه(شام) است.
      این فیلم توسط هوادارن داعش در توئیتر لینک داده شده است که فکر میکنم زبان عربی را از تو و من بهتر میدانند.
      https://twitter.com/Al_3dnani

      حذف
  4. نظرتون راجع به این سه لینک چیه؟
    http://www.news.az/articles/politics/89347
    http://www.chechensinsyria.com/?p=21872
    http://jihadology.net/2014/01/28/guest-post-azerbaijani-foreign-fighters-in-syria/

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینکه داعش به یک امپراتوری اسلامی می اندیشد و یا از اندیشهٔ امپراتوری اسلامی برای جذب نیرو استفاده میکند شکی نیست.
      بقیه اش باد هواست.

      حذف