۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

بیانیهٔ مهم «انجمنهای پیشگامان کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران»

فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی در آتش انتقام کاویانیها سوخت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


به نام ملت ؛ به نام میهن ؛ به نام پادشاه پدافند ملت و میهن
با درودهای گرم کاویانی برای یاران
شاهد سیلی محکم دیگری توسط بازوان توانمند کاویانی ها ؛ این فرزندان راستین سرزمین مان ایران ؛ بر صورت اهریمن هستید.اهریمنی که بطور همه جانبه سالیان سال است زندگی مردم و ثروت های میهن مان را مورد حمله قرار داده و به تاراج گذارده است.ملت و میهن ما زخم های عمیق این یورش و چپاول 1400ساله و500ساله و37ساله را چه درد ناک بر پیکر رنجورش هر لحظه احساس نموده است.سالیان سال است که شرف و حیثیت ایران و ایرانی را مورد دست اندازی قرار داده و طراوت و شادابی را از زندگی ایرانیان دور ساخته و ضمن به یغما بردن ثروت این مرزوبوم ؛ زندگی را به کام ایرانیان تلخ نموده اند.حال زمان آن رسیده که پوزه ی کثیف این جنایتکاران توسط زنان و مردان مبارزایرانی ؛ دختران و پسران مبارزکاویانی ؛ که بگرد درفش کاویانی ؛ این نماد مبارزه ی ملی ایرانیان جمع آمده اند ؛ به خاک مالیده شود.
آتش سوزی در فازهای ۱۵ و ۱۶ مجتمع گازی پارس جنوبی در نزدیکی روستای بیدخون عسلویه مورخ شنبه 19/2/94 تازی؛ یکی دیگر از عملیات موفق کاویانی ها همچون عملیات های قبلی بدون آسیب رسیدن به افراد بیگناه؛ بوده که پس از انجام عملیات ، یاران کاوی همگی صحیح و سالم به مکان های خود باز گشته اند.
همواره پیروز باد رزم دلاورانِ ی پیشگامان کاویانی
برقرار باد آئین ریشه ای نوین
پیش بسوی تشکیل اتحادیه ی میهنی
انجمن های پیشگامان کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران
رسانه : (ا.و.گ.ا)
جاودان نیایش های نیاکانمان ؛ نگاهبان فرزندان ایران باد.
امروز مه شید بیست ویکم اردیبهشت ماه سال 12784 آریایی
برابر با دوشنبه بیست ویکم اردیبهشت ماه سال 1394 تازی و یازدهم ماه مه سال 2015 میلادی
7:31
7:42
12:2
1:52

۳۲ نظر:

  1. بدون شرح

    http://www.tabnak.ir/fa/news/498782/%D8%A2%D8%AA%D8%B4%E2%80%8C%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C-%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%AC%D9%86%D9%88%D8%A8%DB%8C

    http://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7-15/275998-%D8%A2%D8%AA%D8%B4-%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C-%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%AC%D9%86%D9%88%D8%A8%DB%8C

    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940219002257

    http://www.bbc.co.uk/persian/iran/2015/05/150509_l20_spgc_fire

    پیروز و سرفراز
    پایدار و توفنده
    و گامهای «انجمنهای کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران» استوار باد.

    کژدم

    پاسخحذف
  2. 1-به شاهزاده رضا پهلوی میگویم. گیریم که شما دیکتاتور نباشی و همان حکومت پارلمانی که میگی برقرار شد. نفر بعدی خاندان شما چی؟ آیا او هم مثل شماست.2- این ایرانیان اریا یی که من میبینم .بت پرستن.بله بت پرست. حکومت پارلمانی در ایران مستقر نشده. از کاخ شما یک بتخانه مثل و شاید هزاران بار بدتر{مقدستر} از جماران و خ جمهوری { محل سید علی} میسازند .میدونید چرا/ نه بخاطر شما.!! بلکه بخاطر منافع خودشان. بله جیبشان و پدر مردم رو بدتر از گذشته در میاورند. ملت ایران یه ملت کلک دورو و حقه باز منافع طلبند و هیچ شکی توش نیست. زیرا دنیا داره میبینه پاچه خوری این ملت دورو . ضمنن اگه همین حالا که مهاباد شلوغه و شهرهای دیگه ملتهب و آماده قیام هستند . این شبکه های بی بی سی و صدای امریکای جمهوری اسلامی مردمه سایر شهرهارو مثل سال 57 هدایت کنه. با گسترش شلوغیها رژیم دچار گیجی و در نهایت سرنگونی میشه . که افسوس این دو شبکه دربست در اختیار جمبولی استامبلی هست و امیدی به انان نیست. مگر مردم خودشون بداد خودشون برسند.ثالثن میتونن عکس یه نفرو مجددن تو ماه نشون بدن. حالا هر گی. گارازماتیک باشه برای ملت جورتب کفایت میکنه لاکن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مثل اینکه کانال را عوضی گرفته اید و به کوچه پسکوچه های کانال BBC و مصدقی ها زده اید. «انجمنهای پیشگامان کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران» هیچ ربطی به «سید رضا دیبا» ندارد.

      حذف
  3. با درود. زنده و سرفراز باشند این فرزندان راستین این سرزمین. این فرزندان آبروی انسان ایرانی را دوباره زنده میکنند. گرامی فرزندان ایران زمین سفارش من به شما اینست که به شدت از خودتان مراقبت کنید به دست این حرامزادگان تازی پرست نیفتید. پیروز باشید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      «تازی پرستان» بسیارند....؛ امّا «کاویانیها» بسیارترین ها خواهند بود. زیرا «مسئلهٔ اوباشان شبه سیاسی» را نیزی نباید فراموش کرد.
      همهٔ «پان ایرانیستها»
      همهٔ «سیدرضا دیبا پرستان؛ پان ایرانیست صفوی مسلک»
      همهٔ «اصلاح طلبان صفوی مسلک»
      همهٔ «مجاهدین خلقی های صفوی مسلک استالینیست»
      و همهٔ آنهایی که در پشت پرده ها و یا زیر میزها؛ از طرف وزارت اطلاعات به صورتی «مسیح وار».....«یواشکی» تغذیه میشوند ویا فرقهٔ جدید «شیعهٔ ۱۱ امامی+ عدم اعتقاد به تازینامه + دموکراسی دروغین و گندیدهٔ لیبرالیسم غربی» (گنجی)
      این اوباشان که زمانی پیراهن روی شلوار می انداختند؛ اکنون «فوکولی» شده اند.... امّا... دُم خروس را که از زیر کُت هایشان بیرون زده (کُت = عبا) ... نمیبینند.
      امّا «کاویانیها» .... همه چیز را میبینند....
      زیرا ...
      «کاویانیها»..... «بینندگانند».

      حذف
  4. با اجازه کژدم گرامی بحث را اینجا ادامه می دهم. اقای اریو قبلا گفته ام که نباید سطحی به اشعار حافظ نگاه کرد. حافظ یک ادم معمولی و بیسواد نبوده که کارش شعار دادن و تهییج احساسات باشد. انها با توجه به وجه عبوس دین و سرنوشت زشتی که پیدا کرده بودند تنها راه مبارزه را با شیوه و مشرب خاص ایرانی که اوج محتوایی انرا در اشعار خیام ملاحظه می کنید به جنگ با مذهب رفتند. و از طرفی زیر ان شمشیر داموکلس در هفتصد هشتصد سال پیش با ان وضعیت خاص گاه به کوچه علی چپ نیز زده اند که تصور ان چندان مشکل نیست. در همین شعر مورد اشاره شما در عیش کوش و مستی! لابد این شعار اخونداست. نه؟ چرا این شاعران اینهمه بر وجه خوشی تا کید می کردند؟ بخصوص خیام؟ چون می خواستند بستر اصلی ان که همان وجه عبوس ان بود را ازبین ببرند. چرا عشق اینهمه در شعر شاعران ایرانی تکرار شده؟ ایا شاعران ایرانی براستی اینهمه عاشق پیشه بوده اند. سهل انگاری است اگر این موضوع را بپذیریم. انها با تکرار مداوم عشق سینه مذهب را هدف قرار می دادند. که عشق در ان جایی نداشت. و اخوند و شیخ از ان چیزی نمی فهمیدند. و اصلا موضوع مورد بحث مذهب نبود. که درست نقطه مقابل ان بود.اما ملی گرا و عمل گرا یعنی چه؟ ملی گرا می شود یکی مثل ابراهیم یزدی. و عملگرا هم می شوند مثلا مجاهدین و بچه های جنبش چپ کمونیست.که همه را تجربه کردیم. و دیدیم.تاکید بر وجه عمل گرایی صرف ما را بجایی نمی رساند.و همیشه در ان یک نقطه کور می درخشد،اگر از محتوای درست و غنی خالی باشد.نکته پایانی اینکه این شاعران جان ازادی بودند. روح ازادی بودند. نشان ازادی بودند. ایا چیزی از این بالاتر هست. یک نکته. عمل گرایی و ملی گرایی دستکم در ایران نوعی مذهب شده که باعث رواج دگماتیک شده. با معجونی از حماسه . که باید از ان به حماسه کور یاد کنم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مردگان را به مردگان بسپار...
      راه «زندگان» را گرامی دار...
      راه زندگان... یعنی روییدن و بارها روییدن است و جوشیدن و رُستن است.
      حافظ و سعدی اگر داراییهای ما هستند؛ .... پس ... حتماً داراییهای ما هستند..... آیا باز هم بحثی هست؟
      پرسش این است که:
      تو... که هستی؟
      دارایی هستی؟
      من فکر نمیکنم.....
      مدافع کسی است که در بهترین تعریف:
      «خود» نیست....
      او تنها یک «مدافع» است و یخزده در تاریخ...
      که
      اگر «خود» ... بودی
      آفرینندهٔ فرداها بودی...
      و...
      نه مدافع «مردگان».

      حذف
    2. ملی‌گرا کسیست که در هر تخصصی که دارد، دغدغۀ اصلی او حل مشکلات ملی است.
      عملگرا کسی است که برای این مشکلات بصورت عملی با «برنامه‌ای ملی» وارد عمل می‌شود.
      چه ابراهیم یزدی و چه مجاهدین، حتی اگر قبول کنیم که واقعا دغدغه ملی داشته‌اند، یک راه‌حل ملی را نیافتند، نخستین مشکل آنها آویزان بودن از بیضۀ اسلام بود (حالا هرکدامشان به یک بیضه‌اش) که دینی تازی به سرزمین ایران است و همین کافیست که آنها را از محدودۀ یک عملگرا با دغدغۀ ملی بیرون کند.
      شما به تاثیر این اشعار به حال حاضر توجه کنید. همین آخوندها برای جا انداختن دین خود چقدر از این اشعار را در مجالس می‌خوانند تا مجلس را با آن گرم کنند، چهره‌ای خوش‌مشرب به آن بدهند و بعد مردم را کشته مردۀ دین مبین کنند؟ استفادۀ آخوند از بیتی که نمونه آوردم وامثال آن بردن مردم به عالم بیخیالیست تا راحتتر بر آنها سوار شوند. حال هدف حافظ در زمان خود هرچه بوده...
      چرا حتی یک آخوند نیست که اشعاری از فردوسی را در مجالسش بخواند؟
      بازهم تکرار می‌کنم که حافظ اگر از این شیوه در زمان خودش برای مبارزه استفاده کرده است، در حال حاضر نتیجه‌اش برای مبارزین تنها بزک شدن چهره این دین کثیف برای مردم است و کارآگاهی رسانی را برای آنها بسیار مشکلتر کرده است.

      حذف
  5. من اون ناشناس بالایی هستم. ومیخاستم به دیبا جون!! بگم دست از سر این مردم بلا زده برداره. آیین شمارو میدونم و کاملن قبولتان دارم. و از محضر شما درسها آموخته ام استاد گرامی. میخاستم بهش بگم دوباره مردمو با این پارلمانیش 50 سال اسیر نکنه و با مردم و خاست آنان همسو بشه. فعلن بدتر دشمن مردم ایران سبز لجنیها هستند که برای روز مبادا نگهشون داشته اند.ومتسفانه احمقهای زیادی فعلن.فهلن دنبالشونند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این سید رضا دیبا؛ فعلاً «خفه شده» است و صدایش در نمی آید. حتی در روزهای اخیر «وزیر مشاور اعظم» خودش «شهریار آهی» را برای مصاحبه با رادیو آلمان فرستاده بود که نگویند اینها حرفهای سید رضا دیبا است (مثل خامنه ای که حرفش را از زبان دیگران میگوید تا خودش همیشه چه گوارا بماند).
      اگر به این مصاحبه نگاه کنید؛ کاملاً مشخص است که یک مصاحبهٔ از پیش طراحی شده است و هر پاسخی که «شهریار آهی» به مصاحبه کننده میدهد؛ با جملهٔ «بله کاملاً درست است» و یا جمله ای شبیه آن شروع میشود و بقیه اش هم «ورّاجی» است.

      http://www.dw.de/%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%87%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D8%A7%D8%B7%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF/a-18437247

      سلطنت طلبان خاک بر سر هم در این «رویا و نئشگی» غوطه ور میشوند که «ببینید چه مشاور اعظم باسوادی» داریم.

      دیوانه قابل درمان است
      ولی «سفیه» هرگز درمان نمیشود.

      البته بخشی از این سلطنت طلبان هم میدانند به دنبال چه هستند و جیبهای گشادی برای خودشان دوخته اند ولی:
      نه «کجراه» به منزل میرسد.... و نه «بار کج».

      حذف
  6. کژدم جان جان خودت بیا و راه برون رفت از این طشت نا همگون که چون سوسکی در ان اسیر شده ایم و دائم خود را گاز می گیریم بما نشان بده. حرکت زمانی ممکن است که تو مسیر را پیدا و در ان راه بیفتی. در یک طشت سر بسته چگونه فردا را بیا فرینم. ضمنا حافظ در جیب این ملت نیست. سا لهاست که انرا از جیب ملت کش رفته اند و جیبشان خالیست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      طشت ناهمگون؛ زمانی راه به برون رفت ندارد که «سوسکها» در آن زندگی کنند.
      «انسان» اگر سوسک «طشت نورد» بود؛ همچنان در عصر «دانه چینی» باقی میماند و به «عصر شکار» و سپس عصر «کشاورزی» و سپس روییدن «شهرها»... راه نمیبرد.
      راه ما راه «ایین ریشه ای نوین» است...
      راه «من» راه «ایین ریشه ای نوین + گفتگویی از نوعی دیگر» است.
      من (کژدم) راه شخصی خود را بر «پیشگامان کاویانی» تحمیل نمیکنم.... اماّ راهی که آنان برگزیده اند را ( هجوم به منابع مالی استراتژیک تازی پرستان حاکم بر ایران) را به صورت کامل میپذیرم.
      راه؛ روده درازی در بارهٔ حافظ و سعدی و فردوسی و حتّی «کوروش بزرگ» نیست.....
      آنها همگی «درگذشته گانند».... و .... ما.... «زندگانیم».
      بارها گفته ام که سیاست؛ راه زندگان... و نه ... مردگان است.
      آیا میخواهی که بار دیگر «حافظ» شعر بسراید....
      پس ...
      «کاویانی» شو.

      حذف
  7. کژدم گرامی
    به نظر میرسد که بار دیگر سیاستهای خاورمیانه ای اوباما با چالشی بس سترگ مواجه شده است. امتناع پادشاه عربستان سعودی و امیران امارات و بحرین از مواجه رو در رو با اوباما در گردهایی کمپ دیوید و دعوت از رییس جمهور فرانسه برای شرکت در آخرین اجلاس سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج میتواند به نوعی نشانگر عدم نارضایتی از سیاستهای اوباما در قبال ایران باشد که همگام با لایحه اخیر سنا بشدت میتواند دست و بال اوباما را در مذاکرات هسته ای ببندد و مجبورش کند که زهر جام را غلیظ تر به خورد فرزانه دهد.
    سخنان اخیر عراقی و صالحی در مورد دبه درآوردن طرف دیگر در مذاکرات و امکان به درازا کشیدن مذاکرات نیز میتواند نشانگر وضع شرایط سنگینتری باشد.
    مسلما بازیگران اصلی این اجازه را به اوباما و کری نخواهند داد که کشورها و امیرنشینان جنوب خلیج فارس را به سمت اروپا هل دهند و قطعا اوباما مجبور به موضعگیری خواهد شد که روابط خود را با این سران بیش از این مشتت نسازد و این به معنای اینست که شرایط برای ایران و ایرانیان بسیار سخت تر خواهد شد و روزهای آینده میتواند حوادث جدیدی را به ارمغان آورد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م.ر گرامی
      نخست اینکه؛ فهمیدم بخار نشده و به آسمان نرفته اید و خوشحالم که نوشتهٔ شما را پس از ماهها دوباره میبینیم.
      دوّم اینکه «اوباما» در درون خود مشکل «خاستگاه نژادی» دارد و به هر نحوی میخواهد ثابت کند که «سیاهپوستها خیلی خوب هستند» و «رابرت موگابه» و «هوتی ها» و «توتسیها» و عمر البشیر و .... سیاهپوست نیستند و خودشان را به «سیاهپوستی زده اند» تا سیاهان را بدنام کنند. (مثل همین موسولمانها که همدیگر ار تکفیر میکنند و هر کسی میگوید: موسولمان واقعی من هستم).
      امّا بقیهٔ سخنان شما را میپذیرم و «گره» کار اوباما از همان «خط قرمز تسلیحات شیمیایی» در سوریه آغاز شد و به «سبد تخم مرغ هسته ای» چسبید.
      اوباما اگر نتوانست در مورد سوریه «خط قرمز» خود را رعایت کند؛ در جاهای دیگر نیز نخواهد توانست و مجبور است که تغییر کند.
      در رابطه با حوادث دیگر نیز باید دید که «یمن» چه میشود؟ عربستان سعودی و کشورهای همسو؛ فقط برای سرکوب حوثیها نرفته اند؛ آنها میخواهند «انگل فرزانه» را از سوراخ بیرون بکشند و آمادهٔ رویارویی مستقیم هستند.

      حذف
  8. و اما آخرین اخبار و تحولات

    1- هیئت رئیسه مجلس: طرح مقابله با مصوبه سنای آمریکا فعلاً لازم نیست
    2- اعزام گروه بازرسی دولت برای بررسی «تمام ابعاد» حادثه مهاباد
    3- ناآرامی در شهرستان ایرانشهر در پی واژگون شدن یک خودرو ( ... «در پی وقوع این حادثه شماری از مردم شهر محمدان واقع در چهار کیلومتری ایرانشهر... با تحریک تعدادی از جوانان اقدام به بستن راه ایرانشهر- بمپور کردند.» ... «این افراد که شمارشان به کمتر از ۵۰۰ نفر می‌رسید با تحریک عوامل خرابکار اقدام به آتش زدن دو دستگاه خودرو متعلق به شهرداری و یک خودرو نیروی انتظامی کردند.»)


    ---------
    اولین خبر، همون جام زهره که سرکشیده شده، اما میخوان بهش حلاوت ببخشند

    دومین خبر که مربوط به همون دختریه که از یک اتاق توی هتل پرت شده و مرده و چندین سناریو براش تا حالا درست کرده اند

    اما سومین خبر، میتونه در راستای دومین خبر و حتی مذاکرات باشه و چیزی نیست جز مشغول کردن نیروهای امنیتی کشور، از تمامی روزنه ها.. یعنی خبر مهاباد و ایرانشهر، میتونه محکی باشه برای برانگیختن نارضایتی های قومی و تقابل های حکومتی و حتی تغییرات منطقه ای، مثل خاورمیانه بزرگ ... تو خبرهای غیر رسمی خوندم که اسراییل نقشه تمامی پادگانها رو با جزییات کامل داره و نفوذش تو مناطق امنیتی ایران، بسیار شدیده و با یه مشت دلار، به راحتی تمامی اطلاعات لازم رو بدست آورده

    اینجاست که میگن منطقه روی بشکه باروته و هر جرقه ای، میتونه کلیه معالات رو بهم بزنه، شاید حال و روز این روزهای بورس هم، در ارتباط با همین تحولات باشه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نمیدانم که با فرستادن این نظر چه هدفی را دنبال میکنید؟؟!!
      امّا میدانم که «فریناز خسروانی» شخصیتی مانند «آن دختریه که از یک اتاق توی هتل پرت شده».... نیست.
      زنده یاد «فریناز خسروانی».... نمونهٔ زنان مبارزی است که نخواسته است تنها به عنوان «جنس لطیف» از او «سوء استفادهٔ جنسی» شود.
      این اتفاقات؛ «توطئه» نیستند.... بلکه «فریاد» هستند...... هزاران زن هر روزه ازطرف همین «آریایی نژادان خاک بر سر» مورد تجاوز قرار میگیرند؛ حتّی از طرف پدران «شیعه مسلک و .... ای وای حسینم... وای... گویانِ شان».
      شرافت انسانی؛ با آموزه های دین کثیف اسلام و مذهب کثیف تر شیعه؛ در این سرزمین به گور سپرده شده است.
      ماجرای وزیر اطلاعات دورهٔ «قتلهای زنجیره ای» و کشته شدن «مهماندار هواپیما» که گویا از این شخصیت کثیف پیرو «ائمهٔ اطهار کثیفتر از خوکها» حامله شده بود را؛ به خاطر بیاورید و همچنان در ذهنتان نگه دارید و هرگز فراموش نکنید که: «مسلمانها» چگونه به «زن» مینگرند..... داعش در جلو چشمهای شماست.
      منطقه روی بشکهٔ باروت است؛ امّا هر جرقه ای نمیتونه معادلات رو به هم بزنه.
      «تو» ... خودت را یک جرقّه فرض کن.... آیا هرگز توانسته ای که حتی معادلات «آشپزخانه» خانه ات را به هم بزنی؟
      من از اینگونه مزخرف گویی های ژورنالیستی و یا مزخرف بافیهای ادیبانه که«ای وای ... حافظ.... ای وای مولوی رومی.... ای وای .... ای «صادق هدایت» که رفتی و ما را غمگین کردی..... نه تنها خسته شده ام؛ بلکه بیزارم.

      میدانهای نبرد؛ تشنهٔ آتش و خون هستند....
      آیا مَردِ میدانی؟
      پس؛ بیرون آی ....
      در شرایط کنونی؛ آخرین چیزی که به آن نیاز داریم؛ خانقاه و آوازحوانی شجریان و ملّای رومی است...
      راستی سلاحت کجاست؟... نکند حتی فرق آنرا با «آفتابه» نمیدانی؟ و بلد نیستی که چگونه باید از آن استفاده کرد؟
      به عنوان قاشق؟
      یا .... برای نشان دادن در «یوتیوب» مثل احمقهای سال ۸۸ ؟ که فریب روسپی زاده هایی مانند سازگارا و مخملبافهای (سارق ادبی و سناریوهای فیلمهای سینمایی) را خوردند؟

      آیا میخواهی به من بگویی که در «دنیای سیاست» تجاوز به یک زن اهمیت ندارد؟ و اگر اهمیت پیدا کرد؛ یک «بازی سیاسی» و «توطئه» است؟
      آیا میتوانی «گور سایبری» خودت را گم کنی؟

      حذف
  9. شرق وغرب ؟ جنوب وشمال و مرکز هم اگه تکون میخوردن که فعلن مشغول مالیدن خایه های حسین هستند و فرصت ندارنر.. شاید ملاها یکم از نعشگی تریاک شناتوری ! در میومدند. بد نیست این متن روده های خاین رو ببینید.http://www.pyknet.net/1394/11ordibehesth/22/page/harigh.php

    پاسخحذف
  10. 2 خط زیر عکس رو بخونید. آیا مثل زمان جنگ که هرکی از ادامه جنگ بی هدف انتقاد میکرد . در اولین فرصت از پشت سر شهید میشد. اینا هم که با قاسم جلبک هستند .همینطوری رفتن بهشت!!!؟؟؟؟حذف فیضیکی!!

    پاسخحذف
  11. به 2 خط زیر عکس دققت کنید. آیا در راستهای عوض سدن سیاستهای ج اسهالی همانطور که کژدم عزیز میگه و خورده شدن جام زهر . این رفیقهای قاسم جلبک حذف فیزیکی شده اند. این کژدم جان مارو هم تحلیل گر کرده ها!! مارو کجا به تحلیل. ما که تعطیلیم. تعطیل.http://a3mooon2020.blogspot.com/2015/05/blog-post_11.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      توطئه ای در کار نیست. اینها در درگیری باگروههای مسلح مخالف بشار اسد کشته شده اند و برای رفتن به سوریه حقوقهای آنچنانی میگیرند. بعضی ها روزانه ۷۰۰ دلار.
      همین الان هم جسد عده ای از اینها در دست داعش است.

      حذف
  12. حاج حسین هم گویا هوا گرم http://www.iranpressnews.com/source/186829.htmشده .قات زده.!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من نمیدانم چرا ایران پرس نیوز از این حرف اوباما شوکه شده است!!!!؟؟؟؟؟
      برای اینکه این موضع همیشگی و رسمی آمریکایی ها است. گویا شما هم شوکه شده اید؟!

      امّا این وسط «انگل فرزانه» و «کاسه لیسهای دور و بر» از فرط گرما «قات» زده اند.
      در ماجرای زلزلهٔ «منجیل و رودبار»؛ بیش از نیمی از کمکهای بین المللی و مردمی درون میهن توسط روسپی زاده های بسیجی و پاجاهارداران و بنیادهای گوناگون؛ به یغما رفتند و پتوها و چادرها و کیسه خوابها و مواد خوراکی در بساطهای کنار خیابانی و بقالی ها به فروش رفت
      در زلزلهٔ «بم» هم همین روسپی زاده ها به همین منوال عمل کردند و بسیاری از آنها به پولهای باد آورده رسیدند.
      در زلزلهٔ «اهر» نیز حتی از رسیدن کمکهای مردمی جلوگیری کردند.

      امّا حالا برای «حوثی ها» یقه درانی میکنند.
      نه ویرانیهای منجیل و نه بم و نه اهر؛ آباد نشدند و هر چه که انجام شد؛ نتیجهٔ تلاشهای شبانه روزی مردم این مناطق بود.

      شما که «قات» نزدی؟؟!!! شاید هم خیلی کم سن و سال هستی و یا «آلزایمر» زودرس داری.
      مثل ««گنجی»؛ «ابراهیم نبوی»؛ «توده ایها»؛ «ملی مذهبیها» و ...... خیلی های دیگه.

      یعنی هیچکس به فکرش نمیرسه که رژیمی که مردم خود را در سخت ترین شرایط؛ به امان حپروت رها میکنه و حتی کمکهای مردمی و بین المللی رو غارت میکنه .... چطوری یکدفعه در رابطه با بشار اسد و حوثیها و لبنانیها اینقدر مهربان شده؟ و هیچ کاسه ای هم زیر نیمکاسه نیست؟
      یک کم فکر کن قبل از اینکه مطلبی بنویسی.

      حذف
    2. یکی از مشکلات اساسی ایرانیها؛ «فراموشکاری» است و یا شاید هم دوست دارند که «فراموش» کنند. کوروش و داریوش را خوب به یاد می آورند تا تا در مالیخولیا و احساس «غرور کاذب» غرق شوند. امّا از این همه بدبختی و فلک زدگی که جلو چشمشان است؛ با «فراموشی عمدی» میگذرند. یادشان میرود که تا دیروز «حلقه های انسانی» میزدند و «بمب اتم حق مسلم ماست» میگفتند و حال میگویند که مذاکرات را فوری به هر قیمتی که شده تمام کنید تا «گشایش اقتصادی» شود.
      «رهبرشان عین ملّتشان؛ و ملّتشان فوتو کپی رهبرشان هستند.».
      رهبران «اپوزیسونشان» هم که میبینید چگونه اند؟
      با یک مویز گرمی شان میشود و «حاجی بادمجان» را «آریو برزن عارف» مینامند و در غرور «داریم کشورهای عربی را یکی پس از دیگری فتح میکنیم» غرق میشوند. امّا اگر مثل همین داستان «بمب اتم حق مسلم ماست»؛ به شکلی از اشکال؛ ۲ تا از این پیت حلبیهای شناور در خلیج یمن غرق شود؛ به شیونهای «طفلان مسلم» پناه خواهند برد و هرگز از خود نخواهند پرسید که چرا در این ۳۷ سال همه اش «اینطوری» میشود؟
      آذربایجانیها مثلی دارند که فارسی آن این است:

      دیوانه را میشود درمان کرد....
      امّا «سفیه» درمان ندارد.

      حذف
  13. کژدم عزیز نه من خیلی از مردم .ایرانکه میری میگن . اوباما با ملاهاست!! منم تقریبن اینجوری فک میکنم. این سپاه کفتاران تو زلزله هایی که گفتید . حتی سگهای ردیاب انسانو از خارجیها دزدیدند. در حمله به مخل استراحت سفیر انگلیس در قلهک تهران حتی کاندومهای توی کشوی سفیر رو دزدیدند.اینا روی مغول و هیتلرو اسکندر و تمام تخم حیضهای تاریخو سفید کرده اند. من نمیدونم این ها چه ولزنهایی هستند. لنگه ندارند. اما اینو میدونم .تاریخ مصرف اینا سر برسه ظرف 5 ساعت تومار نیروهای مسلح آخوندا { اگه امریکا حمله کنه }.مثل بخار به هوا میره. !!؟؟ استاد شمایید.؟؟

    پاسخحذف
  14. سلام- هواپیمای ایرانی که گفته شده بود حامل کمک های انساندوستانه برای یمن بوده، متعلق به هلال احمر بود اما 6 تن از اعضای سپاه قدس سرنشین آن بودند. این هواپیما توسط چند فروند جنگنده عربستان اجبارا به ایران بازگشت. جت های جنگنده عربستان وقتی به هواپیمای ایرانی دستور میدهند برگردد وفرود نیاید، افراد سپاه قدس که در هواپیما بودند خلبان و پرسنل پرواز را تهدید می کنند که به هشدار توجه نکنند و هواپیما را در خاک یمن به زمین بنشانند. خلبان مقاومت میکند و میگوید که ما نظامی نیستیم و نمی خواهیم توسط جنگنده ها کشته شویم. آنها تهدید می شوند که در صورت بازگشت به ایران محاکمه نظامی خواهند شد. خلبان به این تهدیدها توجه نکرده و هواپیما را به ایران باز می گرداند. گزارش این واقعه در ایران به رئیس جمهور گزارش می شود. وی از وزیر اطلاعات میخواهد تا گزارش دقیق تهیه کند. این گزارش نیز که تائید کننده گزارش خلبان بوده تهیه می شود و روحانی با هر دو گزارش راهی بیت رهبری می شود و ضمن اعتراض سئوال می کند: هدف از این ماجراجوئی ها چیست؟

    پیک نت 21 اردیبهشت

    http://www.pyknet.net/1394/11ordibehesth/21/page/khabar.php

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اخباری که در «پیک نت» به عنوان نقل قول از یک «منبع مطلع درونی» منتشر میشوند صحّت ندارند. «پیک نت» میدان فوتبال بازیهای «اصلاح طلبان» و «اکبر بهرمانی پسته سالار» است.
      «امام حسن بنفش» نیز از این خایه ها ندارد؛ که با چنین لحنی از «انگل فرزانه» بازخواست کند. «انگل روحانی» خودش بخشی از پروژهٔ «امام حسن بازی» است و نقشی بیشتر از احمدی نژاد ندارد. اگر حاکمیت از این بحرانها جان سالم بدر بُرد؛ خواهید دید که او را هم مثل «دستمال مستراح» به سطل خواهند انداخت.

      حذف
    2. پیک نت چنین خبری را منتشر نکرده بلکه یکی از خوانندگان کُس خولِ پیک نت ان را خواب دیده و برای پیک نت تعریف کرده.
      همین.
      این خواننده کُس خول تر از کُس خول اولی هم ٫ ان را برای شما فرستاده و شما هم که از هر دوی این کُس خول ها٫ کُس خل تری٫ ان را خبر از پیک نت نامیده و الا اخر.

      حذف
    3. «پیک نت» را باید «ایتار تاس» بیت رهبری و باندهای گوناگون رژیم اسلامی دانست. بسیاری از جنجالهایی که این وبسایت «روسی» منتشر میکند؛ به نقل از «اوباشان شیعه مسلک» اینوری و اونوری هستند.
      من نیز اگر مطلبی فرستاده شود؛ منتشر میکنم. تا اگر ارزش داشته باشد؛ خوانندگان نیز از آن سود ببرند. اگر هم مزخرف باشد؛ بهانه ای باشد تا با چکش بزنم تو سر منبع و فرستندهٔ مطلب؛ تا در این میان باز هم خوانندگان سود ببرند و معیار «ارزش» و «بی ارزشی» مطالبی که توسط رسانه ها به خورد آنها میدهند را بسنجند.
      در پایان؛ ارزش «پیک نت» را میتوان از انتشار اینگونه مطالب آبدوغ خیاری و جانبدارانه از «امام حسن بنفش» و «انقلابی جلوه دادن؛ این انگل»؛ درک کرد.

      حذف
  15. شکست عربستان بنا بر این دلایل :
    1.بمباران کردن تاسیسات نفتی ارامکو و غافلگیر کردن عربستان و اثبات اینکه صارالله موشک زمین به زمین برای تهدید زیرساخت ها و مناطق مسکونی را در دست دارد و ائتلاف بعد از حدود دو ماه نتوانسته “نابودی سلاح حوثی ها” به عنوان یکی از اهداف اولیه را محقق کند.
    2انصارالله با ساقط کردن جنگنده اف-16 ائتلاف سعودی ریاض را خشمگین کرد چرا که در طول 4دهه اخیر در هیچ جبهه ای از خاورمیانه این نوع جنگنده ساقط نشده بود. این اقدام حوثی ها عربستان را به تجدید نظر واداشت.

    امیدوارم عربستان سرعقل اومده باشه که انصارالله از سلاح ضد هوایی ایرانی بهره می برد. این یک شکست برای سعودی هاست که بعد از حدود 3هزار بار حمله هوایی نتوانست امنیت جنگنده های ائتلاف را تأمین کند.
    عربستان خیلی سعی دارهاوضاع را به زمان قبل از تجاوز به یمن برگرداند ولی ه آنچه پیش رفت یک مرحله است و آنچه می خواهد شروع شود مرحله جدیدی که یمنی ها قطعا با وجود هزاران کشته و زخمی بی تفاوت نسبت به نحوه رقم خوردن این مرحله جدید نخواهند بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اوّلاً ممنونم که بعد از خستگی نوشتن؛ منو خندوندی.
      دوّماً از کجا میدونی که عربستان نتونسته انبارهای موشکی حوثی ها رو از بین ببره؟ نکنه خودت توی یکی از او زاغه ها نشستی؟ مگه بیکاری که از توی زاغه مهمات موشکهای زمین به زمین و زمین به هوا داری وبلاگ منو میخونی؟
      سوماً این اسم کفر آمیز و من در آوردی «انصار الله» دیگه چه صیغه ای یه؟
      الله آنقدر بزرگ و «اکبر» است که اگه فقط بگوزه؛ همهٔ کائنات رو باد میبره و همه جای هستی بوی گند میگیره. این الله که خیلی «اکبر آقا ست» به کمک چند تا شپشو چه نیازی داره که خودشونو «انصار الله» بخونن؟ در حالی که برای نان شب صدها بار خایه های کبیر الله را دستمال میکشند؟ تو خیلی «مشرک» شده ای. صبر کن بگم این الله «نیشگونت بگیره».
      اینکه گفتی در ۴۰ سال اخیر هیشکی نتونسته F-16 ساقط کنه؛ باید بگم که در ۱۰ هزار سال گذشته هم هیشکی نتونسته؛ حتی اسکندر کبیر و کوروش بزرگ و امام زمان و ناصر الدین شاه هم نتونستن F-16 سرنگون کنن. حوثیها احتمالاً با «کشک» زدنش.
      من مطمئن هستم که بازمانده های حوثیها؛ حتی با دادن ۷ میلیون کشته هم هرگز این جنگ را فراموش نخواهند کرد. مثل «آشوریها» که «امپراتوری آشوری» را هرگز فراموش نخواهند کرد.

      باز هم اینطرفها بیا... ولی مثل من مؤدب باش.
      سپاس

      حذف
    2. https://www.youtube.com/watch?v=QCzvcuy9m80

      حذف
    3. https://www.youtube.com/watch?v=04rj980Ghlw

      حذف