۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۹, سه‌شنبه

گذار از «امام حسن خوش خوراک» به مرحلهٔ «امام زین العابدین بیمار و سجّاد الدائم»

«روسپی فرزانه» میداند که دیگر خریداری ندارد. مگر مشتری یک «روسپی پیر دوره دیدهٔ حمّام چرخی» چه کسی میتواند باشد؟... آیا مشتری بهتری به جز یک معتاد هروئینی که برای هروئین روزانه اش با هر «بی شرمی» دست و پنجه نرم میکند؛ کس دیگری را میتواند پیدا کند؟
«روسپی پیر فرزانه» که تمامی کفگیرهایش به «تهِ دیگ» خورده اند؛ اکنون به فکر حضور در «یادوارهٔ پیشمرگان کُرد مسلمان» افتاده است. همهٔ مردم کردستان؛ این «مزدوران خائن» را که به «جاش» (کرهّ خر) معروفند را میشناسند و میدانند که این حیوانات برای حقوقی اندک؛ هم میهنان خود را نه تنها فروختند؛ بلکه تا جایی که میتوانستند؛ به کشتار بیگناهان پرداختند. این اوباشان همان نقشی را داشتند که اکنون به «هزاره های افغانستان» در سوریه داده شده است.
امّا پرسش کژدم این است که چرا این «انگل مستراح فرزانه» به چنین فکری افتاده است؟ آنهم پس از حد اقل ۳۳ سال؟؟؟!!!!
آیا در «کردستان قهرمان» خبرهایی است که شاخکهای اطلاعاتی؛ «شیعهٔ شنیعهٔ فرزانه» را از آن مطلع کرده اند؟....
آیا فرزندان سرزمین ماد؛ در آستانهٔ جدا کردن حساب خود از حاکمیت کثیف صفوی هستند و میگویند که: .... دیگر بس است؟
آیا فرزندان دلاور سرزمین ماد میگویند که: اگر ما بنیانگذاران ایران بودیم؛ ... این شما... و ...  «اینهم بخش شیعی و گربه نشان آن»؟ آیا فرزندان دلاور بنیانگذاران ایران؛ به این روشن شدگی رسیده اند؟ ....
حرکت ناپختهٔ «کرم مستراح فرزانه»؛ چنین وحشتی را نشان میدهد.
امّا آنسوی «سکّه» میگوید: وحشت «کرم مستراح فرزانه» و شرکت او در «یادوارهٔ جاشهای خود فروش و مردم فروش»؛ نشان از این دارد که رژیم کثیف «انگلهای صفوی مسلک»؛ بار دیگر به فکر ایجاد سازمانی از «مردم فروشان و خائنین» در کردستان است.
بسیار به هوش باشید؛... زیرا رژیم انگلهای صفوی و در رأس آنها «کرم مستراح فرزانه»؛ میدانند که «هلال شیعی» بزودی «گاییده خواهد شد» و برای حفظ خود و ثروتهای غارت شده؛ نیاز به «اجیر کردن خودفروشان» در کردستان و بلوچستان دارند.
هشدار من به «حزب کوملهٔ کردستان ایران» و «حزب دموکرات کردستان ایران» و «حزب حیات آزاد کردستان» (پژاک) این است که تمامی حرکات این بی شرفها را زیر نظر بگیرند و بعدها نگویند که «ما نمیدانستیم»...
«کرم مستراح فرزانه» حاضر است که از مرز «امام حسن خوش خوراک و زنباره» بگذرد (تقیّه + تقیّه) و به وادی «امام بیمار و دائم السجده» گام نهد؛ امّا همهٔ اینها؛ تنها برای حفظ وجود ننگین «حکومت کثیف شیعی و انگلها» است.
«کژدم» با اینکه یک وبلاگ نویس بیمقدار و یک «دانش آموز» است؛ امّا چیزهایی را میبیند؛ که شاید شماها به خاطر مشغولیتهای ذهنی و سیاسی و چه بسا «مشغولیتهای شبه سیاسی» قادر به دیدن آنها نیستید.
تنها سخن من این است که بسیار «هوشیار» باشید و آنچه را که اکنون میتوان با هزینه ای بسیار کم؛ خنثی نمود؛ در آینده با هزینه کردن زندگیها و ویرانیها خنثی نکنید.
اگر زنده یاد «پیشوا قاضی محمد» و «ملّا آواره»؛ بنیانگذاران و از نظر من (کژدم دانش آموز)؛ «آفرینندگان» بودند؛ حزب دموکرات کردستان کنونی و کوملهٔ کنونی؛ .. نه «آفرینندگان»... بلکه ژاژخوایان «پلنومی» هستند. من (کژدم) دشمن شما نیستم؛ بلکه از بهترین دوستانی که حتی نمیتوانید تصورش را بکنید هستم. امّا زبانی گزنده دارم تا از «خواب» و «رؤیا» بیدارتان کنم.
یاران و سروران من .... بسیار هشیار باشید.
«امام سجّاد»ی که در برابر غرب؛ به سجده خواهد رفت.... برای کشتار مردم ایران؛ بسیار دلیر خواهد شد. زیرا میداند که غرب در برابر کشتارهای «دارفور» و «توتسی»ها سکوت نمود و در برابر کشتار مردم سوریه هم سکوت کرده است؛ لذا در برابر کشتار ایرانیان نیز سکوت خواهد نمود.... زیرا در غرب آنچه که حکومت میکند: «ضمانت سود آوری کمپانیها» است.

بیدار .... هوشیار و سرفرازان باشید

کژدم

۱۱ نظر:

  1. برخلاف مزخرفگوییهای «افسران دفتری» پنتاگون و دروغگویی آقای جان کری؛ مبنی بر اینکه «رمادی را بعداً پس خواهیم گرفت»؛ عراق به عنوان یک کشور؛ در حال فروپاشی است. اگر شبه نظامیان شیعه که آمادهٔ نبرد با داعش هستند؛ در رمادی شکست بخورند؛ ویرانی نجف و کربلا برای داعش مانند جویدن آدامس خواهد بود.
    نتیجهٔ این نبردها؛ اگر به استقلال کامل و یا خودمختاری کردستان عراق؛ بینجامد؛ جنبش نیروهای خواستار «فدرالیسم» در درون میهن؛ شدت خواهد گرفت و «انگل فرزانه» با توجه به تاریخچهٔ ننگین عقیدتی و زندگی ننگین سیاسی او؛ چاره ای جز سرکوب شدید را پیش روی خود نخواهد دید.

    پاسخحذف
  2. ایا با توجه به تحلیل رفتن نیروی قوای سرکوبگر رژیم در جریان سوریه و عراق و حتی یمن ! و با توجه به شکاف برداشتن هلال شیعی...ایا این پروسه در تضعیف روحیه نیروهای سرکوب موثر نخواهد بود؟(اگر در چند جبهه هم این جنبش مورد نظر شما شکل بگیرد)و ایا اروپا (کشورهای بدون پرنسیب و دارای قیمت ..همانطور که سران ان توسط قذافی و صدام خریده شدند )و در راس ان پدر خوانده رژیم (بریتانیا)چه نقشه ای در صورت تمدید مذاکرات برای جان سالم به در بردن ار بحرانهای اقتصادی پیشرو چه طرح و نقشه ای را فراهم خواهد دید...ببخشید اگر سوالهایم جسته و گریخته بود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نیروهای نظامی رژیم به خاطر آلوده شدن به فسادی که از زمان «علی اکبر بهرمانی» آغاز شد؛ دیگر یک نیروی شجاع نیست. بارها گفته ام که اینها حتی جرأت روبرو شدن با پیشمرگان کردستان را هم ندارند و هر زمان هم که روبرو شده اند؛ مثل گلّه های گاوان و خران؛ سلاخی شده و حتی جرأت جمع کردن نعشهای گندیدهٔ همقطارانشان را نیز نداشته و عده ای را برای جمع آوری اجساد اجیر کرده و برای تبلیغ «همیشه پیروز ماندن» در افکار عمومی؛ حتی از درگیریهایشان خبری منتشر نکرده و آن نعشهای گندیده را مثل اجساد «سگها» در خفا و پنهانی به گور سپرده اند. در کانال «یوتیوب» خودم یکی از این صحنه ها را که مربوط به درگیری پیشمرگان دلاور «پژاک» با این روسپی زادگان است را منتشر کرده ام که میتوانید ببینید:

      https://youtu.be/KSfcap87Y5c

      من به عنوان یک پیشمرگهٔ پیر ایران و کردستان؛ در دههٔ ۶۰ جان دهها نفر از افراد دستگیر شدهٔ سپاه و بسیج را که جانشان به یک تار مویی بند بود به امید اینکه نقطهٔ عطفی در زندیگیشان باشد را نجات داده ام و شاید دهها بار این موضوع را در دادگاه ذهنی خودم که متهم اصلی آن خودم بودم را بارها مرور کرده ام و همیشه از این دادگاه سربلند بیرون آمده ام. در آن دوره؛ من دیده بودم که همبازیهای فوتبال کوچه و خیابانی من؛ عده ای فریب انگلهای صفوی را خورده و «پاسدار» و «بسیجی» شده اند و عده ای دیگر چپگرا و کمونیست شده اند که حتی دید روشنی از کمونیسم نداشتند و به عنوان «هواداران» این و یا آن گروه چپگرا آنها را میشناسیم.
      در آن زمان برای من مثل روز روشن بود که «چپگرا شدن» و «بسیجی و سپاهی شدن» هر دو به یک اندازه «احمقانه» هستند. زیرا هیچیک از این افراد دید روشنی از آنچه که انجام میدادند نداشتند.
      من هنوز هم افتخار میکنم که در دهٔ ۶۰ جان دهها بسیجی و پاسدار را که به مویی بند بود (مثل خشم یک پیشمرگهٔ دلاور که میتوانست ماشه را بچکاند)؛ از مرگ حتمی نجات دهم و آن پیشمرگان را بر اساس همین دیدگاه که توضیح دادم از کشتن آنها بر حذر دارم.
      امّا نباید کلمات و نامها را با «محتوی» اشتباه گرفت.
      در آن زمان بسیجی و پاسدار «فریب خوردگان» بودند ولی اکنون «پاسداران و بسیجیان» مزدوران فاسد «رانت خوار» و «ساندیس خور» (بسته به لیاقتشان) هستند.
      اگر من در دههٔ ۶۰ با چنین موجوداتی که اکنون پاسدار و بسیجی و حزب اللهی نامیده میشوند و اسیر شده شده اند روبرو بشوم؛ خودم و به تنهایی خودم؛ همهٔ آیین نامه های حزبی و سازمانی را کنار گذاشته و خودم تیربارانشان میکردم.
      پاسداران و بسیجیهای کنونی؛ تنها «روسپی زادگان»؛ «وطن فروشان» و «رانت خواران» و «هرزه ها» هستند که بدون هیچ ترحمی باید به گورهای دسته جمعی سپرده شوند.
      ناشناس گرامی
      اگر ایرانیان برای به گور سپردن این روسپی زادگان؛ به آیین نبرد سامورایی بگرایند؛ مطمئن باشید که این جماعت «شیعهٔ شنیعه» با تمامی تجهیزات موشکی و تانک و توپشان؛ تنها «یک لقمه» هستند.
      آنچه که مردم «دلاوری پاسداران» مینامند؛ نه «دلاوری پاسداران» بلکه «ترس و ذلّت» خودشان است.
      این مادر به خطاهایی را که حتی نمیدانند پدرشان کیست (برخی از آنها پسر مرد همسایه و یا عموی خود هستند) را سلّاخی کنید و ببینید که چگونه مثل گربه ای که در یک روز زمستانی در آب افتاده است؛ بر خود میلرزد.
      من (کژدم) اینها را در اوج «ایمان» و «رشادت»شان دیده ام که مثل سگهای ترسیده؛ دمشان را لای پاهایشان گذاشته اند.... چه رسد به حالا...

      حذف
  3. اینهم از سد سازیهای ویران کننده ایران اشغالی. قرارگاه متوسلین به خایه انبیاء. https://khodnevis.org/article/64814#.VVySM9JViko

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این بی شرفها به عمد در حال به ویرانی کشیدن ایران هستند. این کارها را به حساب «نفهمی» آنها نگذارید. همانگونه که رژیم کثیف انگلها و نیروهای نظامی و امنیتی آن بزرگترین کارتل مواد مخدر و قاچاق انسان (برای روسپیگری) هستند. هیچ یک از این رفتارها نباید فراموش و یا بخشیده شوند.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      در ضمن باید بگویم که آن «بی شرف»ی که گردانندهٔ «خودنویس» است دو سال پیش عضویت مرا در این «وبسایت گندیدهٔ اصلاح طلبان روسپی زاده» نپذیرفت. زیرا میدانست که من از «گونه ای دیگر» هستم.
      نه «سلطنت طلب کثیف پان ایرانیست شیّاد» و نه اصلاح طلب خایه مال «تشیع شنیع» هستم.

      حذف
  4. ادلب ;که تبدیل به جهنم برای بشار شد چون همین الانش هم سقوط کرده محسوب میشه (بین 90-95 درصد و 100 درصد فرق چندانی نیست ) مهم هدف بعدی هست که ممکنه لاذقیه یا حلب یا حماه باشه ! به نظرم یکی از کارهایی که ارتش اسد می کنه این هست که هرچه سریعتر استفاده از تانک و نفربر رو متوقف می کنه چون همشون دارن شکار میشن و کارایی ندارن . بعد جالب اینجاست که تانک ها و نفربرهای مسلحین خیلی سخت شکار میشن یا شاید هم ارتش سوریه از نظر تبلیغات ضعیف هست و نمیتونه فیلمبرداری کنه ولی من احساس میکنم کلا کورنت ها و ضد تانکهاشون در برخی از جبهه ها ته کشیده . مثلا در حمله به قرمید تانک مسلحین قشنگ وارد قرمید شده بود و اجرای اتش میکرد . فکر کنم اگه کل استان ادلب سقوط کنه اولین هدف النصره شهرک های فوعه و کفریا خواهد بود . هنوز برام سوال هست که چرا ارتش قبل از سقوط ادلب مردم این دو شهرک رو تخلیه نکرد . ؟!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      وضعیت مالی حکومت اسلامی ایران؛ به شدت وخیم است. آنچه که یک جنگ نیاز دارد؛ در مرحلهٔ نخست سرمایه گذاری بر روی جنگ است. اکنون به خاطر وسعت صحنه های نبرد در سوریه و عراق و یمن؛ رژیم شیعی ایران دیگر توانایی تغذیهٔ مالی و تسلیحاتی جبهه هایی به این گستردگی را ندارد و به این نتیجه رسیده است که باید وسعت جبهه ها را کم کرد و نیروها را برای دفاع از مناطق علوی نشین و دو بندر لاذقیه و طرطوس؛ سازمان داد.
      حزب الله لبنان هم دیگر دست و بالش در تهیهٔ پول از طریق قاچاق مواد مخدّر در ونزوئلا و کلمبیا و برزیل؛ در حال بسته شدن است.زیرا تحقیقات وسیعی از طرف پلیس برزیل و FBI در این زمینه در جریان است که در نهایت یقهٔ «انگل فرزانه» را هم خواهد گرفت و باید پاسخگو باشد. شاید نیز به همین دلیل دستور عقب نشینی از بازار مواد مخدر از طرف «ولی فقیه فرزانه» صادر شده باشد؛ تا اگر هم اتهامی وارد شد گفته شود که دیرزمانی است که دیگر اینکار را نمیکنند و بچهٔ خوبی شده اند.
      در هر صورت؛ بنا به بر آوردهای سپاه قدس و حزب الله لبنان؛ استراتژی جدید «عقب نشینی سازمانیافته» و تمرکز بر نقاط کلیدی علوی نشین و بنادر است. این استراتژی نه به خاطر هوش سرشار؛ بلکه به خاطر ته کشیدن منابع مالی رژیم اسد و انگل فرزانه است.
      در مرحلهٔ بعدی شاید استراتژی مهاجرت علویهای سوریه و شیعیان جنوب لبنان به ایران پیشنهاد شود.

      حذف
    2. سفر علی اکبر ولایتی به سوریه هم برای ابلاغ دستور عقب نشینی و اظهار «افلاس» انگل فرزانه صورت میگیرد.یعنی اینکه: انگل فرزانه یک گام بلند در جهت پذیرفتن شکست استراتژیک به عقب بر میدارد. گام بعدی سقوط در دریای مدیترانه خواهد بود.

      حذف
  5. درود کژدم جان . 2 تا لینک میذارم خستگیت در بیاد. گر چه چند روز پیش خودت اینارو گفته بودی. درود. درود. http://www.iranpressnews.com/source/187088.htm http://www.iranpressnews.com/source/187097.htmhttp://www.iranpressnews.com/source/187088.htm

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      «انگل فرزانه» باز هم زده به سیم «عظمت». آنهم وقتی که داره «تهش باد میده». این عربدهٔ مما اجازه نمیدهیم» ها همیشه بوده ولی در ۳ سال اخیر همه اش باد هوا حسابش کنید.

      حذف