۱۳۹۴ شهریور ۲۹, یکشنبه

رابطهٔ مستقیم میان «شکست انگلهای صفوی در یمن» و «نبردهای سوریه»


پرسش مهمی که بسیاری از محافل سیاسی اکنون با آن روبرو هستند؛ تصمیم عجولانهٔ روسها در رابطه با فرستادن نیرو؛ تجهیزات نظامی و ساختن پایگاه نظامی در «لاذقیه» و سپس تبلیغات در مورد سخنرانی آیندهٔ «ولادیمیر پوتین» در سازمان ملل است که محتوای این سخنرانی به شرح زیر خواهد بود:

۱- حذف تحریمهای اقتصادی علیه رژیم پوتین و پذیرفتن شرایط کنونی در «اوکرائین».
۲- کمک به روسیه در رابطه با ریشه کن کردن نیروهای «سلفی - جهادی» در سوریه و آسیای میانه.
۳- همکاری با روسها برای حفظ رژیم «بشار اسد»؛ و دست کشیدن از حمایت القاعده و داعش و سرکوب همزمان هر دو سازمان؛ در ازای «تقسیم صوری قدرت در سوریه».

در واقع روسها هیچ پیشنهادی به نفع بازیگران دیگر ارائه نخواهند داد و میخواهند همهٔ غذا را در بشقاب خود بچینند و انتظار دارند که دیگران مثل احمقها این سهمیه بندی را بپذیرند. با اینکه روسها فکر میکنند که آرایش کنونی نیروها میتواند بازی را به نفع آنها تمام کند ولی همزمان خود را برای «سناریوهای بدتر» آماده میکنند. زیرا بازیگران نه تنها فقط کشورهای غربی نیستند؛ بلکه به «کدخدا» نیز اعتماد ندارند. به همین خاطر روسها به ساخت و ساز «اهرمهای فشار» روی آورده اند که از این قرار است:
۱- گسیل کردن بزرگترین زیردریایی اتمی روسیه به دریای مدیترانه که مسلح به ۲۰۰ کلاهک هسته ای است و حتی موشکهای کافی برای پرتاب آنها در این زیردریایی وجود ندارد و «بلوف بودن» آن از همین نقطه آشکار است. (چیزی شبیه رفتن به شکار مرغابی با کاتیوشا).
۲- ساختن پایگاه هوایی عجولانه و مأموریت دادن به «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» برای فرستادن نیروهای ویژهٔ سپاه پاچاهارداران به سوریه و هماهنگ کردن «مزدوران جمع آوری شدهٔ شیعه» برای قرار گرفتن در «تحت امر ژنرالوف های روسی». اکنون برای ساکنین ایران و اوباشانی که خود را «اپوزیسیون» مینامند باید روشن شده باشد که اوباشان سپاه پاچاهارداران و «دلقک فرزانه»؛ نوکران کت بسته و حلقه به گوش روسها هستند.
۳- صدور احتمالی سامانهٔ ضد هوایی و ضد موشکی S-300 به سوریه (البته به خرج مشترک روسیه و «عنتر فرزانه»). امّا اینکه چرا از «صدور احتمالی» این سامانه سخن میگویم؛ دلیل آن مخالفت اسرائیل است و هرچند که روسها به اسرائیل وعده هایی داده اند؛ امّا اینکه این پیشنهادات پذیرفته شوند؛ داستان دیگری است.
اکنون همه ماجرا «در ظاهر» به این امر ختم میشود که دولت اوباما و اسرائیل؛ طعمه را بپذیرند و به قلّاب روسها بیفتند و یا آب را بیشتر گل آلود کنند؟ امّا آنچه که در ظاهر به نظر میرسد؛ در «عمق» میتواند به یک «تلهٔ بزرگتر» برای روسها و حاکمیت انگل فرزانه؛ تبدیل شود.
مسئلهٔ دیگری که هم روسها و هم «نوکر فرزانه»  به فراموشی سپرده اند؛ همان کسانی هستند که ۴۰ سال پیش؛ کشتی امید روسها را در افغانستان به گل نشاندند. یعنی کشورهای ساکت عربی. کشورهای عربی سخن نمیگویند و اگر هم حرفی بزنند؛ «عربده کشی» نیست. همین کشورها در سکوت کامل «بهار عربی» را مهار کردند و عراق و سوریه را با استفاده از «نیروهای نیابتی» به جهنمی برای «انگل فرزانه» و «گروهبان حاجی بادمجان» تبدیل نمودند و در بحرین و یمن نیز؛ به طور مستقیم وارد نبرد شدند؛ امّا هرگز نه به «مانورهای پرهزینهٔ دروغین» و ادعای اختراعات عجیب و غریب روی آوردند و نه «عربده» کشیدند. امّا آنچه که در این روند مهم بود اینکه: حاکمیت صفوی مسلک حاکم بر ایران؛ هرگز جراًت ورود مستقیم به هیچ نبردی را به خود راه نداد و به «بیراههٔ پر هزینه» زد و نهایتاً به «ترکستان» رسید که اکنون میبینید.به نظر من «حاکمیت انگلهای صفوی» در برون مرزها شکست خواهد خورد و شکست آنها در برون مرزها؛ راه شکست آنها در درون مرزها را بسیار هموار خواهد کرد؛ امّا این شکستها هیچ دست آوردی برای ساکنین ایران به جز دردهای بی پایان و غیر قابل درمان نخواهد داشت. زیرا نمیخواهند بیدار شوند.

در اینجا ۲ پرسش بسیار مهم مطرح میشود:

۱- چرا روسها اینهمه عجله دارند؟
۲- چرا «عنتر فرزانه» ( که نقش واقعی او نشان دادن جای «دوست» و بویژه «دشمن» است)؛ گروهبان واقعی و «ژنرال هالیوددی» و نیروهای به اصطلاح ویژهٔ  پاچاهارداران خود (حدود ۱۰۰۰ نفر) را با این عجله به «تحت فرمان در آمدن روسها» فرا خوانده و به سوریه فرستاده است؟
آیا مسئله این است که رژیم اسد در حال فروپاشی کامل است؟ و یا در کنار آن؛ «فروپاشی شبکهٔ حوثیهای احمق» که قلادهٔ خود را به دست «خَرِ مُرده» سپرده و سرنوشت مردم خود را به «توفان» سپرده اند؛ نیز اهمیت دارد؟

پاسخ من به این ۲ پرسش این است:

۱- روسها در حال تحلیل رفتن در زیر فشارهای اقتصادی هستند و حلقهٔ دارِ تحریمهای اقتصادی؛ هر روز تنگتر شده و پایین آمدن قیمت نفت نیز مزید بر علّت گردیده است. لذا چنین فکر میکنند که با بکار گیری «نوکر فرزانه» و «گروهبان حاجی بادمجان» و «انگل حسن نصرالله» برای دفاع از رژیم اسد و دادن وعدهٔ پیروزی و حفظ «بخش نهایی هلال شیعی» (بخش علوی نشین سوریه و جنوب لبنان) دست به آرایش نیرویی زده اند که همهٔ گرد آمدگان در این نیرو «سوته دلان» هستند و به «حمایت» نیاز دارند. امّا هدف روسها نجات بشار اسد و یا حفظ هلال شیعی نیست؛ بلکه معامله با آمریکاست. به همین خاطر نیز؛ روسها  به صورتی «محافظه کارانه» و قطره چکانی وارد معادلهٔ سوریه شده اند هرچند که ظاهراً صدای بوقهای تبلیغاتی بسیار بلندتر از صدای چکاچک شمشیرهای آنها در میدان نبرد است.
۲- انگل فرزانه هیچ چارهٔ دیگری ندارد. «یمن» از دست رفته است و در آینده ای نزدیک؛ بخش اعظم انرژی «ناتوی عربی» صرف سرنگونی رژیم اسد خواهد شد. لذا «عنتر فرزانه» چاره ای  به جز به گردن انداختن «قلاّدهٔ سیرک دار شمالی» ندارد. امّا این آخرین بازی او خواهد بود. زیرا «سیرک دار بزرگ» به دنبال اهداف دیگری است.
اینکه کسی بتواند باور کند که روسها با چند تانک و جنگنده بخواهند سرنوشت نبرد در سوریه را تغییر دهند؛ مانند «اعتقاد به امام بسیار شجاع چاه نورد»؛ کاملاً بی اساس و از روی «بدبختی و ذلّت» و «عسر و حرج» است.

نتیجه اینکه:
در سایهٔ این وعده های سر خرمنِ روسها به «عنتر فرزانه»؛ مذاکرات انتقال اورانیوم غنی شده به روسیه مانند اسب بادپا؛ چهارنعل پیش میرود. امّا اگر «اقتصاد چین» در یکی دو ماه آینده؛ یک زمین لرزهٔ بزرگتر را تجربه کند؛ روسهای نفت فروش و «انگلهای آرزومند فروش نفت»؛ با همدیگر به ملاقات «امام چاه نورد» به چاه فرو خواهند رفت. روسها اینرا میدانند. امّا انگل فرزانه؛ هنوز «آیةالکرسی» میخواند؛ تا دری باز شود.

کژدم



۹۷ نظر:

  1. « ناتوی عربی » واقعا خنده دار است .
    نبرد در سوریه با کدام رزمنده؟
    چهار تا رزمنده نیم میلیارد دلاری منظورتان است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آنچه که خنده دار است؛ انکار تاریخچهٔ ۲ سالهٔ اخیر است. گویا شما دوست دارید در رویاهای «رزمندگان» زندگی کنید. کشورهای عربی بدون فرستادن حتّی یک سرباز؛ سوریه و عراق را به جهنم «عنتر فرزانه» تبدیل کردند.
      اینکه آمریکاییها میگویند: «با ورود مستقیم روسیه؛ اوضاع بدتر خواهد شد»؛ به این دلیل است که حتی آنهایی که دست از حمایت داعش برداشته بودند؛ دوباره به این حمایتها روی خواهند آورد.
      داستان آن چهارتا «مزدور نیم میلیارد دلاری» را در کامنتهای نوشتهٔ پیشین توضیح داده ام و هیچ ربطی به ناتوی عربی ندارد و دسته گل آمریکاییهاست.
      ناتوی عربی را در «یمن» میبینید و بزودی نیروهای بسیار زیادی وارد یمن خواهند شد.
      آیا بمباران کنسولگری «عمّان» و بمباران اطراف سفارت رژیم انگلهای صفوی؛ داستان «یوگسلاوی» را به یادتان نمی اندازد؟

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      برای اینکه به ذهن شما کمک کنم؛ مطلبی را مطرح میکنم که آنرا به خاطر بسپارید و روزی که با آن مواجه شدید؛ نگویید که کسی اینرا نگفته بود.
      آیا اکنون سیل آوارگان «سوری و عراقی» را میبینید؟
      در سالهای آینده «سیل آوارگان ایرانی» را خواهید دید. مگر اینکه از «رزمنده بازی» دست بردارید.

      حذف
  2. جناب کژدم با درود

    دو موضوع مهم در این رابطه یکی بحث امتیاز بزرگی که روسیه پوتین فکر می کند بار رو کردن اس نقشه راه سوریه(بیگاری از اغا و گروهبان سلیمانی و ...)می تواند بدست اورد دقیقا چه چیزی می تواند باشد؟(به رسمیت شناختن هژمونی روسیه در مناطقی با پیشینه نفوذ در دوره اتحاد جماهیر)و یا....

    موضوع دیگر اینکه چشم انداز اقتصادی چین در ماههای اینده و ان تکانه ای که از ان یاد کردید به چه صورت؟ودارای چه ابعاد احتمالی می باشد؟

    اراد...با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اراد گرامی
      ۱- شکسته شدن تحریمهای غرب.
      ۲- دوشیدن رژیم انگلهای صفوی.
      ۳- به معامله گذاشتن بشار اسد و اوکرائین شرقی که اکنون تمامی زیرساختهای صنعتی آن نابود شده اند و روسها توان بازسازی آنرا ندارند و در آینده میتواند به یک مشکل اساسی برای پوتین تبدیل شود.
      پوتین میداند که با روند کنونی اقتصاد جهانی و زیر ضرب رفتن اقتصاد چین؛ و رشد سلفی گری در آسیای میانه؛ «پیمان شانگهای» نیز مالیده است. روسها اگر بتوانند شلوارشان را به پایشان نگهدارند؛ خیلی زرنگ هستند و به خوبی میدانند که تلاشها برای بازیافت هژمونی از دست رفته شکست خورده اند.
      «کریمه» و سایر بخشهای اوکرائین شرقی از نظر اقتصادی به گورستان تبدیل شده اند. فکر نمیکنم که پوتین آنقدر احمق باشد که درس نگرفته باشد.
      پوتین در حال رفتن به سوی «صلح امام حسن» است (پروژهٔ امام حسن بنفش؛ البته با رنگ و لعاب روسی)

      حذف
    2. اراد گرامی
      در رابطه با افول اقتصاد چین باید بگویم که از ۳ سال پیش شروع شده است و اصلاحات اقتصادی و مبارزه با فساد حکومتی نیز از یک سال و نیم پیش آغاز گردید. حکومت چین چشم امیدش به بالا بردن کیفیت محصولات خود بود تا بتواند از اقتصاد «تولید زباله» بیرون بیاید. امّا گویا با ضرباتی که به بازار بورس چین وارد شد؛ حکومت چین از تاکتیک «سوبسید» (پایین آوردن ارزش پول خود) تا به جریان انداختن پولهای ذخیرهٔ حساب بازنشستگان؛ پیش رفته است. پرسش این است که دیگر چه چیزی را میخواهد هزینه کند؟
      تکانهای بعدی در اقتصاد چین؛ زمین لرزهٔ ۳ و یا ۵ ریشتری نخواهند بود. شاید ۷ ریشتری و همراه با سونامی باشند. فرار سرمایه ها از چین هر روز شدت بیشتری میگیرد.

      حذف
  3. اسکورپین گرامی جریان جیست!! چین جرا تغییر موضع داده. کره شمالی رو اتمی کرد. برای مقابله با غرب. حالا جرا بهش اخطار و دستورعدم دم جفت پرانی میده. انگار تحولات جهانی ساعتی شده!!!؟ اما با توجه به گفتار شما در بالااینرویکرد تقریبن طبیعیست و میماند نظر شما در اینباره؟ https://www.facebook.com/didgahenow?fref=photo https://www.facebook.com/didgahenow?fref=photo

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من نوشته های زیادی در این وبلاگ در رابطه با چین منتشر کرده ام. نقاط قوّت آنها و نقاط ضعفشان. ماجرای آفریدن ۴ کانون بحران اتمی و شبکهٔ عبدالقدیر خان و بسیاری مطالب دیگر.
      به قول خودتان هشدار چین به کرهٔ شمالی امری طبیعی است. امّا ساعتی نیست؛ بلکه چین باید بالاخره بین کشورگشایی و دوستی با پوتین و آلوده شدن به سیاستهای روسیه و گسترش داعش به مرزهای چین و نقش بزرگ اقتصادی و جمعیت ۱.۳ میلیاردی که حدود ۸۰۰ میلیون نفر آنها گرسنگان هستند و این تعداد میتواند به شدت افزایش پیدا کند؛ رمل و اسطرلاب و چرتکه بیندازند.

      حذف
  4. مقاله خیلی قشنگی در مورد ذخیره ارزی چین و مشکلات اقتصادی اون هستش ... وقت کردید بخونید بد نیست ...
    http://blogs.reuters.com/breakingvie...s-fx-reserves/

    For the world’s second-largest economy, losing 2.6 percent of its reserves in a single month is more than a blip. Indeed, the figure would have been larger but for the euro’s recovery in August, which boosted the value of China’s holdings of the European currency in dollar terms. The best guess is that China spent well over $100 billion defending its currency in the aftermath of the “one-off” shift in the yuan’s value in mid-August.

    برای اقتصاد دوم دنیا افت 2.6 درصدی ذخیره ارزی خیلی مهمه ... اگر بخاطر بالا رفتن یورو در آگوست نبود که ارزش دارایی های یورو اون رو افزایش داده بود خیلی این رقم بالاتر خواهد بود ... بهترین حدس این هست که بیش از 100 بیلون دلار برای از اواسط آگوست برای دفاع از ارزش یوان خرج کرده ..

    Yet not all outflows are equally worrisome. The prospect of a weaker Chinese currency has shocked investors who spent the past five years happily assuming an ever-stronger renminbi. That is why Chinese companies are rushing to repay U.S. dollar debt, foreign multinationals are shifting cash reserves into other currencies, and overseas investors are unwinding yuan-denominated bets.

    اینجا هم تاثیر یوان ضعیف رو می گه ... سرمایه گذاران در 5 سال اخیر بر روی یوان قویتر حساب باز کرده بودند ... برای همین است که شرکت های چینی سعی می کنند بدهی های دلار خود را پرداخت کنند و شرکت های چند ملیتی سعی می کنند پول جاری خود را به واحد های پولی دیگر تبدیل می کنند ...

    Even so, large capital outflows come with two headaches. The first worry is that Chinese citizens try to move their money out of the country. A recent crackdown on unofficial money-changers, such as pawn shops in the gambling haven of Macau, suggests officials are nervous about capital flight.
    The second problem is that, each time the People’s Bank of China sells dollars in return for yuan, China’s money supply shrinks. The central bank can offset this by allowing Chinese banks to reduce their large reserves of domestic currency. But the risk is that the PBOC struggles to keep up with capital outflows. A liquidity drought is the last thing China’s slowing economy needs.


    میگه دو تا دردسر دیگه دارند و مردم عادی هم اعتمادشون رو از دست میدن و پول رو از کشور بیرون می کشند و بانک مرکزی که پول خرج می کنه مجبور میشه از بانک های داخلی بخواد پول خودشون رو خرج کنند و کاهش نقدینگی اقتصاد رو تحت تاثیر می گذاره ...

    اراد

    پاسخحذف
  5. http://www.iranpressnews.com/source/191022.htm

    این خبر هم جالب هست....

    اراد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اراد گرامی
      این موشکها برای سرنگون کردن هواپیماهای ائتلاف ضد داعش نیست.
      این موشکهای ضد هوایی (سام ۲۲ ) برای مقابله با هواپیماهای «ناتو عربی» است. امّا همانطور که آمریکایی ها گفته اند؛ ورود مستقیم مسکو به نبردهای سوریه مسئله را نه تنها حل نخواهد کرد؛ بلکه پیچیده تر خواهد نمود.
      ایمن الظواهری (رهبر کنونی القاعده) در یک نوار صوتی «ابوبکر الغدادی» را متهم به فتنه گری و عدم لیاقت برای «خلافت» نامید ولی بلافاصله پس از تشدید حرکتهای روسها در سوریه؛ از همهٔ نیروهای القاعده در سوریه خواست که برای مقابله با دخالت روسها با داعش به همکاری نظامی بپردازند.
      لذا میتوان گفت که ورود مستقیم روسیه و موشکهای «سام ۲۲» و جنگنده هایش؛ منجر به ائتلافی بسیار بزرگتر در میان نیروهای سلفی-جهادی شده و احتمالاً به موشکهای ضد هوایی نیز مسلح شوند.

      حذف
  6. علی الحساب تا دیر نشده؛ یکی به این «پتیاره» بگوید که «تو انقلاب نکردی» بلکه «عملگی» مجانی «انگلهای صفوی» را به عهده داشتی.

    http://www.bbc.com/persian/arts/2015/09/150921_l51_hengameh_golestan_photo

    پاسخحذف
  7. گویا اسرائیل معامله های خود با روسیه را انجام داده و روسها وعده داده اند که عملیات آنها هیچ آسیبی به اسرائیل نخواهد رسانید. اسرائیل نیز حق بمباران محموله های نظامی که به حزب الله برسد را برای خود حفظ کرده است. اینها چکیدهٔ مطالب منتشر شده در منابع اسرائیلی و رادیو فردا هستند.

    http://www.radiofarda.com/content/f4_netanyahu_putin_talks_russia_presence_syria/27260666.html

    ازاطلاعات منتشر شده چنین بر می آید که: حاجی بادمجان نیز در سفر چند روز پیش خود به «قبلهٔ کرملین»؛ توجیح شده است که «جفتک پرانی ممنوع» و «سرت را بنداز پایین؛ سینه خیز برو».
    رادیو BBC و رادیو فردا جنگ روانی برای جلوگیری از انتقال سربازان روسی به سوریه را آغاز کرده اند که محتوای آن این است: «اینجا سوریه است و نه اوکرائین».
    نخستین پروازهای تجسسی روسها توسط هواپیماهای بدون سرنشین روسی آغاز شده اند و اکنون باید منتظر چند بمباران و سپس مشاهدهٔ «نارنجی پوشهای روسی» در ویدیوهای «داعش» و «القاعده» بود.
    و این هنوز آغاز ماجرا است.

    پاسخحذف
  8. کژدم گرامی یعنی سربازان ارتش سرخ انقدر دت و پا چلفتی هستند که در همان مرحله اول در دام القاعده و داعش قرار می گیرند و یا منظور شما این است که نیروهای سلفی - جهادی برای ایجاد رعب و وحشت و جنگ روانی در میان روسها این تبلیغات را انجام می دهند

    در ضمن مگر قرار نبود نوک پیکان حملات توسط سوته دلان انجام بگیرد پس فکر نمی کنید این عملیات رعب و وحشت با این نیروها و در میان انها شکل بگیرد؟
    اراد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اراد گرامی
      اتفاقاً نیروهای روسی که به سوریه فرستاده شده اند؛ جنگجویان خوبی هستند. امّا روسها فقط اینها نیستند. در خیلی کشورها «روس» داریم. از «توریست» گرفته تا «کارمندان شرکتها» در کشورهای دیگر.
      در مورد «سوته دلان» همین چند روز پیش؛ ۵۶ سرباز سوری اسیر شده در پایگاه هوایی «الظهور»؛ توسط القاعده (جبهة النصرة) تیرباران شدند.
      روسها نیز با حملات هوایی و چند دستگاه تانک پیشرفته کاری از پیش نخواهند برد و اگر بخواهند کاری اساسی انجام دهند؛ باید نیروی زمینی خود را وارد میدان کنند. از طرف دیگر هر سلاح پیشرفته ای که وارد میدان نبرد میشود؛ ریسک منهدم شدن و یا به دست طرف مقابل افتادن را هم دارد.
      احمالاً شیوه های نبرد سلفی - جهادیها نیز با وارد شدن روسها؛ تغییر خواهد کرد. مانند «داعش» که شیوه های جدیدی از نبرد را به نمایش گذاشت.

      حذف
  9. روسیه تعداد جنگنده هایی را که قرار است در سوریه عملیات کنند؛ از ۶ فروند به ۲۸ فروند ارتقا داد. البته شیوهٔ جنگی روسها مثل غربیها نیست که به «عملیات جراحی» بپردازند و معمولاً از روش «همه را بکش» که شیوهٔ نبرد «داعش» نیز از آن اقتباس شده است؛ پیروی میکنند. اینگونه از روش نبرد را باید «قاطعیت بدون حد و مرز» نامگذاری کرد؛ که اگر در کوتاه مدت به اهداف خود برسد؛ بسیار کارآمد است. امّا اگر طولانی شود؛ یعنی «ناکارآمد» شده و به نتیجه ای که در «افغانستان» به آن رسیدند؛ خواهند رسید.
    شیوهٔ «جرّاحی» از همان ابتدا «ناکار آمد» است.

    پاسخحذف
  10. پناهجوی سوری که با پای یک خبرنگار سرنگون شد . تروریست از آب در اومد. طفلک بچش.http://www.ibtimes.co.in/syrian-refugee-tripped-over-by-hungarian-journalist-was-part-al-qaedas-nusra-front-647390

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      درستی و یا جعلی بودن این خبر را نمیتوان تشخیص داد و احتمالاً بخشی از پروپاگاندا است. امّا موضوع در کلیت خود ارزشی ندارد. چه درست باشد و یا جعلی.

      حذف
  11. ناشناسی نیز مطلبی فرستاده بود که منبع آن «وبسایت به شدّت مشکوک»ی به نام «مرکز دموکراسی برای ایران» است
    به این وبسایت به هیچوجه وارد نشوید. زیرا اطلاعات شما را جمع آوری میکند.
    این وبسایت نیز به احتمال زیاد با وزارت اطلاعات رژیم انگلها در ارتباط است.

    پاسخحذف
  12. دوستان اگر میخوان درک بهتری از حیوانات مقیم در خاورمیانه و «ایران» داشته باشند این ۲ لینک را بخونند.


    http://abusaeedawlaki.tumblr.com/post/128405472143/culture-clash-understanding-the-syrian-race


    http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/british-isis-member-complains-of-rude-arabs-who-steal-his-shoes-eat-like-children-and-wont-queue-10503356.html

    پاسخحذف
  13. واقعن امریکا میخاد کردها رو وارد جنگ سوریه کنه.>>http://www.iranpressnews.com/source/191109.htm

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من بارها گفته ام که از ۱۴۰۰ سال پیش تا کنون؛ ایران به عنوان «منطقهٔ تحت نفوذ» در آمده است. منظور من از «ایران» هرگز این جغرافیای گربه نشان نبوده و نیست؛ بلکه تمامی اقوام ایرانی است که در نقشه های جغرافیایی پیش از حملهٔ تازیان عرب؛ در یک اتحادیهٔ بزرگ گرد هم آمده و نخستین امپراتوری جهان را ساخته بودند.
      امّا نه آن «ایران» وجود دارد و نه اینکه حتی یک قوم ایرانی توانسته است از دایرهٔ «حوزهٔ نفوذ بودن» فرار کند.
      یک مبارز استراتژیست ایرانی؛ باید در پی ساختن یک استراتژی کلان باشد؛ تا بتواند به این داستان خاتمه دهد. امّا باید دانست که این استراتژی کلان باید از «پذیرفتن حوزهٔ نفوذ بودن به عنوان یک واقعیت کنونی» آغاز و به «خروج از این دایره» پایان یابد.
      کُردستان نیز بخشی از «منطقهٔ نفوذ» است و چه بسا در شرایطی بدتر از «ایرانیان گربه نشان» قرار دارد.

      حذف
  14. بقول استاد فولادوند گرامی

    زنازاده (ناشناس۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش.، ساعت ۴:۴۰ ) کجای این دو لینکی که فرستاده ای به ایران ربط داره؟
    تو عقب مانده بی سواد هر چه نباشی ضد ایران و ایرانی هستی که البته باش تا جونت بالا بیاد.
    پوخ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ایرانیان موجوداتی بسیار نجیب تر از ساکنین کشورهای همسایه هستند. آنچه که هنوز هم در میان ایرانیان نمُرده است؛ نجابت و نرمخویی و پذیرش «دیگران» است. حتّی ناسیونالیستهای دو آتشهٔ شبه «نازی» نیز نمیتوانند به جنایتهایی که آلمان هیتلری انجام داد دست بزنند. امّا یک مشکل اساسی دوجود دارد و آن «تأثیر ۱۴۰۰ سالهٔ اسلام ننگین و بد تر از آن تأثیر ۵۰۰ سالهٔ مذهب کثیف صفوی است» که بخشی از ایرانیان را فاسد کرده است.
      با اینکه این دو لینکی که به آن اعتراض کردید؛ ربطی به ایران ندارد؛ امّا من بعد از مطالعهٔ آنها این نظر را منتشر کردم تا به خوانندگان نشان دهم که تحلیل درون سازمانی یک «سلفی - جهادی انگلوساکسون» (کاسهٔ داغ تر از آش) از «برادران جهادی عَرَب» خود چیست؟
      مشکل این کاسهٔ داغ تر از آش انگلو ساکسون؛ این است که حتی اگر از «نامردمیها در دنیای کنونی غرب» خسته و درمانده شده است؛ در حال ساختن «دنیایی بسیار کثیفتر» است.
      اگر یادتان باشد من جریانهایی مانند داعش را در «جنبش به حاشیه رانده شدگان» مطرح کردم. کشورهای خاورمیانه؛ «به حاشیه رانده شدگان به تقصیر» (ورشکستگان به تقصیر) هستند و گناه ایرانیان بسیار سنگین تر از مردمان کشورهای همسایهٔ آنهاست. زیرا با «ایمان» به افکار دشمنان تاریخی خود و مقدس شمردن دشمنان تاریخی خود؛ دروازه های فساد را به روی خود باز کرده اند. آخرین تبلور این فساد نیز در سال ۵۷ به نمایش جهانی گذاشته شد. دشمنان ایران؛ از اینکه مردم ایران دروازه های جهنم و فساد و تباهی را به روی خود باز کردند؛ خوشحال شدند و همچنان هستند.
      امّا اگر به رفتار و منش مسلمانهای واقعی (داعشی ها و حزب اللهی های شیعه مسلک و اخوانی ها) نگاهی بیندازید؛ همهٔ آنها کثیفترین موجودات «مقدّس» روی زمین هستند و اگر آنها را با سایر «گروههای مقدّس ادیان سامی» مقایسه کنید؛ میبینید که رفتارهایی بسیار همسان دارند. گویی که در یک مسابقهٔ «ماراتون چه کسی کثیفتر است؟»؛ میخواهند مدال طلای «خلوص کثافت» بگیرند.
      امّا در این میان؛ گناه ایرانیان بسیار بیشتر از سایرین است. زیرا ایرانیان «کثیفترین اندیشهٔ تکفیری» را که دشمن هستی آنها بوده است پذیرفته اند.
      اگر یک عرب سلفی جهادی؛ شایستهٔ یک بار مرگ باشد؛ یک حزب اللهی صفوی مسلک؛ شایستهٔ صدها بار اعدام است؛ زیرا «جوهرهٔ خیانت» است.

      حذف
  15. خاندن مطالب لینک زیر خالی از آگاهی نیست. اکر کژدم صلاح بداند. اما مربوط به کشور تهران میشود و خوکهای حاکم بر آن. http://www.iranpressnews.com/source/191051.htm

    پاسخحذف
  16. واقعن این سران اروپا مغز ندارند که میخان 120 هزار کفتارو جا بدن. گرچه حقشونه و این عکس العمل کار 57 تشون در مورد ایرانه.کتک خوردن دختر هلندی توسط لاشخورهای عرب مسلمون. https://www.facebook.com/213792732047109/videos/873168092776233/

    پاسخحذف
  17. ۷۱۷ تن از حیوانات در مراسم چرخیدن مثل «اسب عصّاری»؛ زیر دست و پا ی همدیگر مردند. گویا بیش از ۸۰۰ حیوان دیگر نیز له و لورده شده؛ ولی هنوز نمرده اند.

    پاسخحذف
  18. اینهم یک انتراک. لینا همشون میدونند .ولی خدا رحمت کنه اصغر قاتل رو. http://www.iranpressnews.com/source/191145.htm

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این همان انگلی هست که به «آخوند دانشمند» مشهوره و در سالهای قبل از «داعش» در سخنرانیهایش معرکهٔ نفرت پراکنی در رابطه با سنّی مذهب ها را میگرفت و جهت اصلی تبلیغاتش هم ازدیاد جمعیت شیعه مسلکها بود. الآن ماموریتش عوض شده.

      حذف
  19. با درودی دگر بار بر جناب کژدم
    در صحنه منطقه مذهب زده خاورمیانه شاهد چینشهای جدیدی هستیم

    ترکیه اردوغان به عنوان نمونه ای از یک یستم ابن الوقت و منفعت طلب به ناگاه همزمان با تغییر جهت باد مواضع خود را تغییر داده و از امکان تغییر صحنه همزمان با حضور بشار صحبت کرده!!!!انهم بعد از گزافه گوییهای بسیارایا این موضوع می تواند همزمان با موضع بی طرفی امریکا و تحرکات جدید پوتین باشه(شاید به نوعی به خاطر رسیدن بوی خاصی به مشام اردوغان از جنس تطمیع و یا ترس باشه)البته امریکا طرح پوتین مبنی بر گذار در سوریه بدون بشار اسد رو هم رد کرده حالا طرح پوتین چه کارکترهایی داشته که نظریات امریکا رو تامین نکرده اطلاعی ندارم
    چون خود اردوغان هم وضعیت درستی ندارد
    از طرفی صحبت از تغییر استراتژی امریکا و زوم کردن این کشور از عراق به سمت سوریه با همکاری نیروهای کرد سوریه هست
    عربستان و قطر در اینباره فعلا روی مواضع قبلی خود باقی مانده اند و احتمال کنار امدنشون با بشار ضعیف هست
    از طرفی حادثه کشته شده هزار و اندی راس در عربستان داریم که انهم شوک وفشار جدیدی به حاکمه اون کشور وارد می کنه(شایدم از بد حادثه شایدم چیزی شبیه سینما رکس ...نمی دونم!!!)

    به هر حال اینها چیزهایی شهودی بود که با دنبال کردن اخبار می تونستیم بهش دست پیدا کنیم
    البته یک موضوع دیگه هم اینه که وضعیت مشارکت اسراییل و عربستان در این درگیری به کجا خواهد رسید؟
    در ضمن ایا کشورهای عربی به خصوص عربستان در درگیری جدید تنها خواهد ماند؟
    .............
    اراد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی. واقعن شده سینما رکس. باید منتظر خبرهای بعدی بو. از مرگ نابهنگام مایکل جکسون در وسط درگیریهای سال 88 . این مسئله ذهن منو درگیر کرده.همهچی امکان داره.

      حذف
    2. اراد گرامی
      «اِشّک های عثمانی» باز هم تغییر موضع خواهند داد؛ این اولین بارشان نبود و آخرین بارشان نیز نخواهد بود. آنچه که این عقبمانده ها نمیدانند این است که «محصول استراتژی اسلامیزه کردن خاورمیانه» هستند که با فاجعهٔ ۵۷ در ایران و حکومت اسلامی افغانستان و پاکستان و سپس روییدن حزب اسلامگرای «اربکان» آغاز شد و همهٔ ساکنین خاورمیانه به «بازی بزرگ» فراخوانده شدند. درازگوشهای عثمانی؛ فکر میکنند که آنها خیلی زرنگ بوده اند و در تمامی این دوره؛ از هر طریقی «رشد بادکنکی» کرده اند. البته انگلهای اصلاح طلب نیز؛ «مکّهٔ فاضلهٔ شان» (قبلهٔ سیاسی - اقتصادی) همان «ترکیهٔ اسلامی» بود و همچنان هست. آنچه که هیچکس به آن فکر نمیکند؛ اینکه «ترکیهٔ عثمانی» بخشی از «سایس پیکو» بوده است و باید نقشهٔ جغرافیایی آن تغییر کند.
      ایران گربه نشان نیز؛ از این توفان نمیتواند جان سالم به در ببرد؛ زیرا از زمان فاجعهٔ ۵۷ و یک «خیانت در سطح ملّی» نخستین بازیگر؛ این بازی بزرگ بوده است.
      کشورها و شیخ نشینهای عربی هرچند که اکنون در ظاهر بازیهای خوبی به نمایش گذاشته اند نیز در دراز مدّت بازی را خواهند باخت.
      چین در حال رسیدن به آخر خط است؛ زیرا پتانسیل رشد اقتصادی آن تمام شده و زمان افول آن فرا رسیده است. در یکی از نوشتارهای مربوط به چین به این مطلب پرداخته بودم که «جمعیت زیاد» هم نقطهٔ قوت و هم نقطهٔ ضعف چین است. امّا چینیها بسیار زود هنگام به «بازیهای بزرگ» پرداختند. آنها نیز در حال باختن «بازی بزرگ» هستند و رئیس جمهور چین به گدایی به درگاه «کدخدا» رفته است.
      مهم نیست که اسرائیل با روسها به چه معامله ای دست زده اند؛ مهم این است که این معامله هرچه که باشد؛ «دست و پای روسها را در پوست گردو» میگذارد و در نتیجه «نوکران روسیه» (عنتر فرزانه و صحابه هایش؛ بشار اسد؛ انگل حسن نصر الله) نیز به درون پوست گردو خواهند رفت ( تاکتیک مهار مهره ها). کشورهای عربی به عنوان «اپوزیسیون فعال» ایفای نقش خواهند کرد و «درازگوشهای عثمانی» مانند همیشه در فکر «ریزه خواری اطراف سفره» مانده اند؛ غافل از اینکه این سفره مرزهایی دارد که بخشی از آن در کشور بی ریشهٔ ترکیه عثمانی قرار دارد؛ لذا ریزه خواری در حاشیهٔ سفره؛ به معنی «از دست دادن بخشی از سفره» خواهد بود.
      معطوف شدن همهٔ طرفهای درگیر به «سوریه»؛ در عراق «خلاء» بوجود خواهد آورد و این خلاء را هر کسی که بتواند به خوبی پر کند؛ میتواند با زخمهای کمتری از این نبردها؛ بیرون آید.
      ترکهای عثمانی به خاطر کثافتکاریهایی که آنها را برای همهٔ طرفهای درگیری به صورت «نیروی غیر قابل اعتماد» در آورده است؛ تمامی آنچه را که «دست آورد زرنگیهایشان» میدانستند را از دست خواهند داد.
      ترکهای عثمانی چنین می انگارند که «آمریکای اوباما» در برابر «پوتین» کم خواهد آورد. به همین دلیل است که خود را به موضع روسها (بقای بشار اسد) نزدیک کرده اند.
      امّا همهٔ داستان این است که «روسها» به میدان کشیده شوند و از پس پردهٔ «حمایت دیپلماتیک» رژیم اسد به «میدان پر هزینهٔ نبرد» کشانده شود.
      میدان پر هزینه ای که دهان «انگل فرزانه» و «گروهبان حاجی بادمجان» را گایید.

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      سینما رکس آبادانی در کار نیست. ازدحام حیوانات و گاهی «رم کردن» آنها؛ همیشه چنین نتایجی به دنبال دارد.
      در هندوستان نیز هر ساله در مراسم بزرگ غسل در رودخانه عدهٔ زیادی زیر دست و پا لِه میشوند.
      انگل فرزانه زیادی شلوغش میکند. زیرا نیاز به «سرگرم کردن مردم» دارد.

      حذف
    4. در رابطه با بحران سوریه هم اصلاً به مسئله دلخوش نباشید که چون «ژنرالوف» های روسی وارد میدان شده و «پوتین» نیز گنده گوزی میکند و غربیها هم میخواهند بالاخره سر و ته قضیه را هم بیاورند؛ این مسئله حل خواهد شد. مسئلهٔ سوریه حالا حالاها حلّ نخواهد شد و زمانی که حلّ شود؛ چهرهٔ جغرافیای سیاسی سوریه و عراق و لبنان و ترکیه و ایران نیز با آن تغییر پیدا خواهد کرد.
      داد و بیداد رسانه ای در این رابطه؛ چشمهای همه را در رابطه با پیگیری رشد «داعش» در افغانستان و پاکستان کور کرده است.

      حذف
  20. مقالهٔ منتشر شده در DW و نظر «اندیشکدهٔ حقوق بگیر دولتی آلمان» نیز در حد «کُس شعر بافی» است.

    http://www.dw.com/fa-ir/%D8%A8%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%BE%DB%8C%DA%86%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D9%84%DB%8C-%D9%86%D9%87-%DA%86%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86/a-18741586

    پاسخحذف
  21. تعدادی از این وحوش شناسایی شده اند
    محمد مومن٬ عضو شورای نگهبان از جمله مفقودان این حادثه بوده که گزارش شده پس از پیگیری‌های رسمی پیدا شده و حال وی نیز مساعد است.
    غضنفر رکن‌آبادی٬ سفیر سابق ایران در لبنان از دیگر مفقودان این حادثه است که تاکنون هیچ اطلاعی از سرنوشت وی در دست نیست.
    برخی گزارش‌ها نیز از مرگ تعدادی از فرماندهان سابق و فعلی سپاه پاسداران در این حادثه حکایت دارد که مقام‌های جمهوری اسلامی حاضر نشده‌اند این گزارش‌ها را تائید یا تکذیب کنند.

    پاسخحذف
  22. 130 نفر کشته و 370 نفر مفقود! کژدم یعنی چی؟ سیصد و هفتاد انسان سان را جبرئیل به اسمان برده؟ یا هنگام سنگ زدن به شیطان ، شیطان انها را دزدیده؟ مفصل توضیح بده...نگرانیم!

    پاسخحذف
  23. کثافت از مسلمونا خودشونند. این هم از دین خدا. http://faradeed.ir/fa/news/4166/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%E2%80%8C-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%81%D8%BA%D8%A7%D9%86

    پاسخحذف
  24. خری,
    ز خری
    به خری گفت:
    خری

    https://www.youtube.com/watch?v=6Z1i2T4U3pc

    پاسخحذف
  25. خالا چه دروغ و چه راست .آه وناله همشون پست سر هم از ترس شورش مردم در اومده.http://www.iranpressnews.com/source/191185.htm

    پاسخحذف
  26. من (کژدم)؛ فکر میکنم که در رابطه با حادثهٔ کشته شدن گاوها و الاغها در مراسم سنگ پرانی به نماد سنگی «شیطان»؛ اشتباه کرده ام و قضیه بسیار بودار است.
    فراخواندن سفیر عربستان سعودی برای سومین بار در تهران (احتمالاً برای مذاکره و معامله)؛ و خبرهای کشته شدن مقامات رده بالای رژیم انگلهای صفوی و همچنین خبر دستگیری ۳۰ از اوباشان رژیم انگلهای صفوی در عربستان سعودی که از طرف «عبداللهیان = از اطراف به مرکز» نیز به صورت قاطع تکذیب نشده و با جویدن کلمات و جملات به صورت گفتمان دیپلماتیک همراه بوده است؛

    http://www.radiofarda.com/content/o2-iran-news-30-arrests-saudi/27272434.html

    چه بسا کار را به جایی برساند که سقوط جرثقیل نیز به گردن سپاه قدس و وزارت اطلاعات و سلولهای شبه نظامیان شیعه مسلک عربستانی تحت امر انگل فرزانه بیفتد. (محتمل ترین سناریو).
    با توجه به نسبت الاغهای کشته و مفقود شدهٔ فارسی زبان در مجموعهٔ کشته ها و مجروحین و مفقود الاثرهای حادثهٔ سنگ پرانی به شیطان؛ سناریوی احتمالی این است که «عنتر فرزانه» و اوباشان تحت امر او؛ برای ایجاد فضای تبلیغاتی در این ماجرا به عنوان «عامل اصلی» و اجرای عملیات از پیش طراحی شده دخیل بوده اند ولی این سناریو «لو رفته بوده است» و نیروهای امنیتی عربستان سعودی نیز به صورت سازمانیافته منتظر ظهور ۳۱۳ و تبدیل آن به ۷۱۷ بوده اند و طبق معمول باز هم اوباشان رژیم انگلهای صفوی را به تله انداخته و عده ای را کشته و عده ای را مفقود الاثر نموده اند که در زیر بازجویی هستند و شاید نامشان در میان کشته شدگان قرار گیرد و یا هرگز قابل پیگرد نباشند (به خاطر نامها و پاسپورتهای جعلی).
    اگر باز هم اشتباه نکرده باشم؛ این ماجرا در رابطهٔ مستقیم با داستان «یمن» و سوریه است.
    اگر اینگونه باشد ....
    باید به «جبهة النصرة» گفت:

    به خاورمیانهٔ بزرگ خوش آمدید. غرب مجبور است که شما را بسیار دوست بدارد.

    پاسخحذف
  27. کژدم گرامی امروز مصادف با تلف شدنهای منا خبری درامد که جبهه النصره به صورت کنتراتی قرار بوده که نیروهای اموزش دیده غرب به رهبری امریکا رو در سوریه همراه با تجهیزات جا به جا کنه و در این راتا حدود یک چهارم تجهیزات رو به جیب زده در این مقطع این چه معنی داشته باشه

    و یک سوال دیگه اینکه چرا غرب مجبور هست که النصره رو دوت داشته باشه و اساسا چرا باید به ورود النصره به خاورمیانه خوش امد گفت؟1
    با تشکر
    اراد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اراد گرامی
      این خوش آمد گویی؛ بسیار پیش تر از اینها از طرف غرب انجام گرفته است و در هفته های اخیر زمزمهٔ وارد شدن به مذاکرات گسترده تر با جبهة النصرة از طرف آمریکاییها مطرح بوده است و اگر به بمبارانهای ائتلاف دقت کنید؛ جبههّ النصرة دیگر در میان اهداف این بمبارانها نیست. این مذاکرات بسیار پیشترها آغاز شده بودند و زمانی که من آنرا بسیار دیرهنگام تر از زمان آغاز آن حدس زدم؛ در نوشته هایم به آن اشاره مینمودم و در نهایت نیز پس از انتشار مصاحبه با رهبر این سازمان توسط «الجزیره» با نوشتهٔ «جبهةالنصرة از پس پرده بیرون می آید» به طور کامل به آن پرداختم.
      در واقع کسی اینها را دوست ندارد؛ بلکه «دشمنان دوست داشتنی» به شمار می آیند. حتّی بشار اسد نیز یک دشمن دوست داشتنی است.
      من از زمانی که ماجرای بالکان و تجزیه شدن یوگسلاوی اتفاق افتاد؛ مطمئن بودم که این حرکت بخشی از یک استراتژی بسیار کلان است و تا جایی که به یاد دارم؛ در نوشتارهای مربوط به «خاورمیانهٔ بزرگ» به آن اشاره کرده ام.
      زمانی که در رادیو تندر نیز مصاحبه ای داشتم؛ به مسئلهٔ عراق اشاره کردم. امّا هنوز مانند بسیاری از دیگران؛ فکر میکردم که شاید انتخاب عراق اشتباه بوده است اما اکنون فکر میکنم که انتخاب عراق بسیار حساب شده بوده است. البته اینرا نیز بگویم که منظورم از «دیگران» آنهایی هستند که از روی «میهن پرستی خَرَکی و خائنانه» میخواستند که آمریکا بهتر بود «ایران» را انتخاب کند و شکمهایشان را برای «منطقهٔ سبز» صابون زده بودند که حتماً به یاد دارید و ادبیات سیاسی آن دوره پر از این کثافتهای معده است. امّا من همیشه ذهنم با این مسئله مشغول بود که «چرا عراق انتخاب شد؟» و در حالی که ذهنهای دیگر پاسخ ساده و برگرفته از تاریخ صدهٔ اخیر؛ «نفت» را علت آن میدانستند؛ ذهن من نیز پاسخی بسیار ساده برای آن پاسخ ساده و کلیشه ای (نفت) داشت و آن اینکه: «مگر صدام حسین فروش نفت را قطع کرده بود تا مورد غضب قرار گیرد؟»؛ لذا باید به دلایل دیگری که منجر به انتخاب عراق شد فکر کرد. البته از آن دوره دیر زمانی میگذرد و واقعیتها زیر تلّی از خبرهای دروغین و سانسورهای خبری و پروپاگاندا دفن شده اند و از سوی دیگر به خاطر شدّتِ جریانهای میدانی؛ متاسفانه ذهنها بیشتر به تهیه و تحلیل خبرهای میدانی معطوف میشود. در آن دوره من میدانستم که نمیتوان به تنهایی همهٔ مسائل را یک نفره تعقیب و کلاسه بندی و تحلیل کرد؛ لذا از «تشکیل کار گروهها» سخن میگفتم که حداقل بتوان یک مرکز پرکار بوجود آورد تا بتواند از یک سو؛ یک تصویر بزرگ را رصد کند و از سوی دیگر «تولید فکری» داشته باشد و یا به دیگران در این راه کمک کند؛ که متاسفانه به خاطر حماقت و کوته بینی عده ای به این هدف نرسیدم.

      در رابطه با این پرسش شما که چرا غرب مجبور است که جبهة النصرة را دوست داشته باشد؟ باید بگویم که آنچه که غرب دوست داشت؛ «اخوان المسلمین» بود؛ ولی بازیگران منطقه ای توانستند این سازمان را تقریباً نابود کنند. امّا مسئلهٔ مهم تر اینکه در منطقه هم مردم و هم حاکمان و هم سیستمهای انگلی؛ بر طبل اسلام میکوبند. لذا کار کردن در این منطقه باید از ابزاری به نام «اسلام» سود ببرد. که این استفادهٔ ابزاری؛ تاریخی تقریباً ۱۰۰ ساله دارد.
      حال اگر جبههّ النصرة مواضع خود را تعدیل کند؛ کاندیدای خوبی است.

      حذف
  28. حال اگر جبههّ النصرة مواضع خود را تعدیل کند؛ کاندیدای خوبی است.... کژدم اینرا فهمیدم. اما ارتباط جبهــــــــه النصره را با حادثه منا نفهمیدم!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      عربستان سعودی؛ همانگونه که بارها گفته ام؛ «مصونیت مذهبی» دارد. نه روسها و نه غرب و نه هیچکس دیگر نمیتوانند به آن حمله کنند؛ مگر آنکه سرزمینهایی را که بیش از یک میلیارد مسلمان در آن زندگی میکنند؛ نه تنها به فراموشی بسپارند؛ بلکه با بخش اعظم مردمان اسلام زده وارد نبرد شوند. اقلیّت «چُس مثقالی شیعه» نیز هرگز نخواهند توانست این تقدس و «مصونیت مذهبی» را بشکنند و از دروازه های آن عبور کنند. لذا باید تا آخرین نفس بجنگند و نابود شوند. زیرا تعداد بازیگرانی که بر روی این «مصونیت مقدس» حساب کرده و از آن به عنوان یک ابزار استفاده میکنند؛ نه تنها بسیارند بلکه بسیار قدرتمند تر از «اقتصاد و نیروهای تقلبّی و چُس مثقالی نظامی و امنیتی مدینهٔ فاضلهٔ شیعیان» (یعنی سرزمین گربه نشان) هستند.
      زمانی که همه اینرا میدانند؛ پس «انگلهای صفوی» نیز اینرا میدانند. لذا هیچ راهی به جز «ایجاد شکاف» در این دروازه (دروازهٔ حاکمیت عربستان) را ندارند.
      من هنوز هم تعجب میکنم که چرا عربستان سعودی ماجرای جرثقیل و ماجرای «منا» را نمیخواهد علنی کند؟ آیا هنوز بازجوییها از مفقودین شیعه مسلک به پایان نرسیده است؟
      جبههّ النصرة خط قرمز کشورهای عربی برای آیندهٔ سوریه است و
      حادثهٔ امسال حجّ؛ آخرین نبرد صفویها و «سنّی مسلک ها» است.
      آیا نتایج تحقیقات در رابطه با این حادثه؛ قرار است که بدون علنی شدن و در «پشت درهای بستهٔ مسقط»؛ به گنده گوزیهای انگل فرزانه خاتمه دهد و اوباشان صفوی مسلک را از ادامهٔ تلاش برای حفظ بازماندهٔ «هلال شیعی» باز دارد؟
      یا اینکه؛ علنی شده و نفس انگل فرزانه و حاجی بادمجان و انگل حسن نصرالله را در گلویشان خفه کند؟
      «داعش» دیگر در سوریه جایی ندارد؛ هرچند که خود را پاره کند؛ باید از سوریه خارج شده و به «آسیای مرکزی» سفر کند؛ زیرا روسها و چینیها (سازمان شانگهای) به آنها نیاز حیاتی دارند.
      تمامی جیغ و دادها و پروپاگاندای رژیم انگلهای صفوی؛ برای پوشاندن نقش آنها در حادثهٔ حج امسال و لو رفتن آن است. این حادثه به عنوان یک تاکتیک موازی با حضور «پدر خواندهٔ انگلهای صفوی = روسیه» در سوریه انجام گرفته و لو رفته است.
      اگر انگلهای صفوی در سوریه کوتاه نیایند؛ باید منتظر امواج گستردهٔ حملات «سُنّی مسلکها» در سطح گستردهٔ بین المللی باشند.
      «جبههّ النصرة» آیندهٔ بخشهای سنّی نشین سوریه و عراق است و روسها و اوباشان هلال شیعی (شیعیان فارس زبان و یا عرب زبان علوی و یا لبنانی) باید با آن دست و پنجه نرم کنند. بازی با مهرهٔ «احمقهای حوثی» و شیعیان «قطیف» یک بازی «باخنه» است و روسها نیز نخواهند توانست این «باخت» را به «بُرد» تبدیل کنند.
      «انگل سیستانی» نیز اینرا میداند و به همین دلیل میخواهد؛ روابطش را با «انگل فرزانه» به حد اقل کاهش دهد (البته از باب تقیّه).
      اینکه از «جبهة النصرة» سخن گفتم و شما جویای رابطهٔ آن با حادثهٔ منا شدید؛ شاید به این خاطر است که من توضیح زیاد ندادم. امّا امیدوارم که اکنون توضیحات بتوانند «کمترین رابطه ها در میان حوادث هفته های اخیر» را برقرار کنند.

      حذف
  29. خیلی جالبه /این صفحه روزنامه اطلاعات 4 ماه بعد از ان قلاب رو ببینید. لعنت بر حزب روده . http://www.pyknet.net/1394/06mehr/05/page/haj.php

    پاسخحذف
  30. از روزنامه شرق الأوسط/ 4مهر 94 خبر داد: نیروهای آمریکایی در عراق اخیراً شروع به تجهیز رزمندگان عشایر سنی با سلاحهای بسیار پیشرفته کردند و به‌طور روزانه سلاحها را با هواپیماهای غول پیکر ترابری به پایگاه حبانیه منتقل می‌کنند. این سلاحها شامل توپهای سنگین و خودروهای زرهی و هلیکوپترهای آپاچی و نیز سلاحهای سبک و نیمه سنگین می‌شود که بین داوطلبان عشایر الانبار توزیع می‌شود.

    الشرق‌الأوسط افزود: این اقدام آمریکا پیام واضحی است که آمریکاییها در فکر آزاد کردن شهرهای الانبار با اتکا به رزمندگان عشایر سنی بدون نیاز به نیروهای ارتش و پلیس و شبه‌نظامیان می‌باشند. نیروهای آمریکایی همچنین عملیات شناسایی زمینی را که در اطراف شهر رمادی جریان دارد گسترش داده‌اند.

    به نوشته الشرق‌الأوسط این اقدامها به‌دنبال انتصاب ژنرال جان مک فارلن به‌عنوان فرمانده نیروهای آمریکایی در الانبار صورت می‌گیرد. وی یکی از فرماندهان نظامی آمریکا است که در سال 2006 بر تشکیل نیروهای بیداری برای بیرون راندن القاعده از استان الانبار عراق - نظارت داشت.. کژدم جان این مطلب رو کپی پیست کردم. مال سایت گل دزدهای قبرستانهای اروپاست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      لینک وبسایتهای این «گل دزدها» را هم ضمیمه کن.
      سپاس

      حذف
    2. هلیکوپترهای آپاچی .... بین داوطلبان عشایر الانبار توزیع می‌شود.

      ؟!

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      نظر شما را منتشر کردم تا ببینید چگونه به مسائل مینگرید.

      حذف
  31. با درود
    خبر جالبی امد اما نمی دانم چه قدر معتبر هست
    http://www.ettelaat.net/15-september/news.asp?id=88701&sort=Israel
    اراد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من فکر نمیکنم که این ماجرا به مسئلهٔ ناپدید شدن «رون آراد» (خلبان اسرائیلی) ربطی داشته باشد.
      «رون آراد» یک سرباز بود و وظیفه اش را انجام داد و مرگ یک سرباز نمیتواند شالودهٔ استراتژیهای مبارزاتی را تعیین کند.
      به میان کشیدن مرگ و یا مفقود الاثر شدن یک سرباز؛ دلیل درستی برای ماجرای «حجّ امسال» نمیتواند باشد.
      نوشتهٔ این لینک بیشتر به «شوخی» و یا «پروپاگاندا» شباهت دارد.

      حذف
  32. این خبر را هم داشته باشید که شما شش ماه قبل نوید دادید
    سازمان ملل: داعش در حال نفوذ به افغانستان است
    گروه نظارت بر القاعده در سازمان ملل اعلام کرد تروریست‌های داعش در حال نفوذ هرچه بیشتر به افغانستان هستند.

    به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی؛ تیمی از کارشناسان ضد ترور در گروه نظارت بر عملکرد القاعده در سازمان ملل در گزارشی اعلام کردند تروریست‌های داعش در 25 ولایت از 34 ولایت افغانستان در حال جذب نیرو هستند. تعداد اعضای این گروه تروریستی در افغانستان در حال افزایش است واغلب آنها از عراق و سوریه به این کشور سرازیر شده‌اند.

    در گزارش سازمان ملل آمده است: حدود 70 نفر از چهره‌های سرشناس داعش در افغانستان شناسایی شده‌اند. نام "عبدل الرئوف خادم،" مشاور "ملاعمر،" سرکرده سابق طالبان، نیز در میان ملحق شدگان به داعش دیده می‌شود. "خادم" اکتبر 2014 (مهر 93) به عراق سفر کرد و پس از بیعت با داعش در بازگشت به افغانستان، گروهی تروریستی مستقل را در دو ولایت هلمند و فراه ایجاد کرد. برخی خبرها حاکیست تعدادی از شبه نظامیان پاکستانی و ازبکستانی که سابق بر این ارتباط نزدیکی با القاعده داشتند نیز به داعش در افغانستان ملحق شده‌اند.

    طالبان 16 ژوئن ( 26 خرداد) به "ابوبکر بغدادی،" سرکرده داعش، هشدار داد از انجام اقدامات نظامی خودسرانه در افغانستان پرهیز کند و نیروهای خود را دور از این کشور نگه دارد.
    ...............
    در ضمن جمع سوته دلان به رهبری اربابشان پوتین می خواهند سوراخ نبه های عراق را هم پر کنند(به قول شما هر که خلاهای عراق را پر کند برنده است)اما ظاهرا بنا بر خبری که دوستمان اعلام کرده بر خلاف ظواهر امریکا هم شدید در عراق دست به کار شده
    حالا باید دید جمع وته دلان با جمیع مشکلات سوریه و عراق و در ادامه افغانستان و اسیای مرکزی چگونه می خواهند کنار بیایند
    .................
    اراد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اراد گرامی
      با اینکه به خبرهای «باشگاه خبرنگاران جوان» و «پرس تی وی» که اوباشان وزارت اطلاعات برای اجرای «پروپاگاندا» هستند؛ نمیتوان اعتماد کرد؛ اما منابع دیگری چه در افغانستان و پاکستان و سایر منابع اطلاعاتی در غرب؛ بر این واقعیت تکیه میکنند که «داعش» در حال رشد سریع در بخشهایی در پاکستان و افغانستان است. اگر مؤلفه های این رشد که سرعت بالایی را نشان میدهد؛ درست باشند؛ تنها کسانی که نمیتوانند با آن کنار بیاییند؛ «ساندیس خورها» هستند.

      حذف
  33. درود بر آل سعود كه يك بتخانهء سنگيه دوران جاهليت رو به يكي از توريستي ترين مكانهاى دنيا درآورده ، و از سود و منفعتي كه از خرافات بدست آورده اقتصاد خود را پيشرفت ميدهد،و نابود باد رژيمي كه آثار باستانيه كشورش را كه پتانسيل جذب ميليونها توريست را دارد به قبرستان تبديل كرده، و قبرستانهاي اعراب رو آباد ميكنه
    درود بر آل سعود ، با اينكه تاريخ و تمدن نه چندان جالبى دارند، ولي با كمك حماقت و جهل مسلمانان توانسته تاريخش را معتبر و جهاني كند و لعنت بر حاكماني كه تاريخ كشورشان را از كتابهاي مدارس حذف ميكنند، و نابود باد ظالماني كه كشور چهار فصل مارو متروكه كردند ، دريا و جنگل و طبيعت ايران رو به نابودي كشوندن و مردم رو به باتلاق جنگ و تحريم و فقر و جهل انداختن...

    سورنا

    

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سورنا گرامی
      آل سعود در این رابطه هیچکاره است. این مکان پیش از ظهود محمد نیز هم مرکز تجاری بوده و هم از «چرخیدن گاوران و خران» به دور آن خانهٔ سنگی کج و معوج که به دروغ «کعبه» نامیده میشود؛ مرکز توریستی بوده است و زمانی که «ابو سفیان» پرسید: آیا محمد میخواهد این خانه را ویران کند؟ و پاسخ دادند که نه تنها ویران نخواهد شد؛ بلکه به یک مرکز مهم توریستی گاوان و خران تبدیل خواهد شد؛ ...... اسلام آورد.
      امّا وظیفهٔ «گاوان و خران تازی پرست» (خائنین بالفطرهٔ فارسی زبان) این است که به وظیفهٔ «موالیگری» خود ادامه داده و دشمنان خود را «مقدس» بشمارند و به هر بدبختی هم شده است؛ به زیارت آن خانهٔ کج و معوج رفته و دلشان خوش باشد که گناههای نابخشودنی آنها «بخشوده» شده و بلیط هواپیمای «کیش ایر» و «ماهان ایر» برای رفتن به بهشت را دریافت خواهند نمود و تنها کاری که باید انجام دهند اینکه: کیرشان را برای گاییدن «حوریهای بهشتی» وازلین بزنند.

      حذف
  34. از اینکه گفتم که من در رابطه با ماجرای خونین حجّ امسال اشتباه کرده ام و قضیه بو میدهد؛ خوشحالم.
    این ماجرا؛ بخشی از نبرد «سنّی و شیعه» است که صفویان آغاز نمودند و خمینی و خامنه ای و رفسنجانی؛ از گورهای صفویان برخاسته و این جنگ بی سرانجام را ادامه دادند و همچنان ادامه خواهند داد؛ تا ریشهٔ هر دو طرف کنده شود.
    «اُمّت تفسیری و باد و گاز و گوز معدهٔ محمّدی»؛ مثل سگهای وحشی در حال دریدن یکدیگرند.

    فّزادهم الله مرضا

    http://www.digarban.com/node/22902

    پاسخحذف
  35. تخم عربستان رو هم نمیتونند بخورن. دنیا با اوناس.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      عربستان سعودی نیز باید خود را برای «ملاقات آینده» آماده کند و این ملاقات با داشتن «کثافت معده ای به نام اسلام»؛ اگر غیر ممکن نباشد؛ مانند ملاقات یک «اسهال استفراغی بو گندو» با یک «پاک سرشت» خواهد بود.
      مشکل شما این است که اسیر «مسائل میدانی» هستید و سخن شما نیز برای مدتی بسیار کوتاه درست است.
      امّا در تصویر بزرگ؛ همهٔ آنهایی که میخواهند با حفظ «کثافت معدهٔ تاریخی» به «ملاقات آینده» بروند. شکستهای سنگینی خواهند خورد.

      حذف
  36. نظرتون راجع به پیوستن چین به ائتلاف روسیه در سوریه بنا بر ادعای دلاک فایل چیه؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      دبکا فایل را باید با مراقبت خواند. زیرا یک منبع اطلاعاتی - امنیتی است و بخشی از کارش «پروپاگاندا» است.
      امّا پیوستن چین به روسیه یک امر طبیعی است. چون ماجرای «داعش» منافع استراتژیک آنها در منطقهٔ تحت نفوذ «سازمان شانگهای» را هدف قرار میدهد. امّا دخالت چین و روسیه؛ نتیجهٔ منفی بزرگی برایشان ببار خواهد آورد. زیرا مسلمانان آسیای مرکزی را به جوش و خروش خواهد آورد.
      گویا «دونالد ترامپ» که کاندیدای جمهوریخواهان آمریکا برای ریاست جمهوری است نیز گفته است: «بگذارید مسئلهٔ داعش را روسها حلّ کنند».
      آیا این شعار ذهن شما را تکان نمیدهد؟ آیا این سخن به این معنی نیست که «بگذارید روسها به منجلاب فرو روند»؟ مگر من در بخش نظرات نوشته های پیشین نگفته بودم که آمریکاییها میخواهند روسها را به میدان «عملیاتی بر روی زمین سخت و خونین» بکشانند؟ آیا باید پس از وقوع حادثه و منتشر شدن اخبار آن در رسانه های خبری؛ آنرا باور کنید؟ زیرا از «منابع موثق مادر قحبه» منتشر شده اند؟ آیا فکر نمیکنید که در آن زمان؛ دیگر بسیار دیر شده است؟
      چینیها چه بخواهند و چه نخواهند؛ سرنوشت خود را با «سازمان شانگهای» به روسها گره زده اند.
      اگر چینیها به ۵۰ سال آینده فکر کرده اند و چنین طرحی را ریخته اند؛ بنا بر این برای دیدن ۸۰ سال آینده «کور» بوده اند.
      اگر مسئله این است که روسها و چینیها دارای «سرزمین اتمی» و غیر قابل نفوذ هستند؛ به طور طبیعی این پرسش پیش خواهد آمد که: «پس چگونه این دو غول بی شاخ و دُم اتمی را به زانو در آوریم؟».
      پاسخ غرب به این پرسش نیز بسیار ساده بوده است:
      «مسلمانان آسیای مرکزی را به حرکت در آورید»

      مشکل روسها و چینیها این است که خورشید طلوع کرده و «این حرکت آغاز شده است».
      روسها و چینیها دیر جنبیده اند و میخواهند در «سوریه» بجنگند؛ تا در «مسکو» و «شانگهای» و «پکن» نجنگند.

      آنها بسیار دیر جنبیده اند.

      حذف
  37. یکی از خوانندگان گرامی لینکی را فرستاده اند که «محبّت نیوز» نام دارد. با اینکه ظاهراً یک وبسایت مسیحی است و به افشای کثافتکاریهای مسلمانان میپردازد؛ امّا نمیدانم که چرا به جمع آوری اطلاعات شخصی مراجعه کنندگان دست میزند. به همین خاطر این لینک را منتشر نکردم و از خوانندگان نیز میخواهم که یا اصلاً به این لینک مراجعه نکنند و یا اگر به این وبسایت مراجعه میکنند از Tor Browser استفاده کنند.

    پاسخحذف
  38. اولین حمله عمده داعش علیه نیروهای افغانستان

    http://ir.voanews.com/content/afghan-official-forces-repel-major-is-attack-kill-35-militants/2981394.html

    پاسخحذف
  39. این عکس جالب از مکه را به آدرس زیر ببینید که مسجد الحرام و رمی شیطان چگونه بوده و سنگی راکه سعودی ها جانشینش کرده اند چگونه مدرن و امروزی است ؟ محل جمع آوری سنگ ریزه ها را ببینید.این زمانی است که کوکا کولا هم بوده است ؛ خودت حساب کن خانه خدا در صدر اسلام چگونه بوده ؟ همین گونه کعبه با دیواری خشت وگل و سنگ.سعودی ها آنرا به کجا رسانده اند که خدا ازش برنمی آمده.
    جواد

    http://118safar.com/fa/news/883/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%85%DB%8C-%D8%AC%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-%DA%A9%D9%88%DA%A9%D8%A7%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%A7-

    پاسخحذف
  40. همانگونه که در یکی از کامنتهای بالا گفتم؛ عده ای از این مفقود الاثرها با نام و پاسپورت جعلی و برای مامویت رفته بودند که یکی از آنها سفیر سابق رژیم اسلامی ایران در لبنان بوده است.

    http://farsi.alarabiya.net/fa/middle-east/2015/09/28/%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D9%86%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-.html

    پاسخحذف
  41. همانطوریکه کژدم جان قبلن گفتی . اینگونه است که چون سفیر{ حرام لقمه پاسدار} قبلی ج اسهالی با نام اصلی وارد عربستان نشده و پاسپورت جعلی داشته. پس اصلن به عربستان نرفته. حالا برن پیدا کنند این دیوس کجاست؟؟ جاش خوبه / ناهار و شام بهش میدن.و همونطوریکه جوانان بیگناه مردمو میدزدن ومیبرن تو ایران اشغالی این بی همه چیزها / داره سرشون میاره عکس العمل شعور کیهانی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گویا اوباشان بلندپایه به شدت ترسیده اند تمامی تلاششان این است که گاوان و خران را از عربستان بازگردانند و سپس اقدامات خود را گسترش دهند. این مسئله را هم شخصی به نام «پناهیان» و هم «محمد جواد ظریف» به طور علنی اعلام کرده اند.

      http://www.digarban.com/node/22902

      امّا اینکه پناهیان میگوید «جان زائران» در خطر است و ظریف نیز سخنی شبیه به این را میگوید. باید گفت که کاسه های بزرگی زیر نیم کاسه ها بوده است و رژیم تلاش میکند؛ نیروهای خود را که به بهانهٔ حج رفته بودند را به ایران بازگرداند.

      حذف
    2. سخنگوی وزارت خارجهٔ رژیم اسلامی حاکم بر ایران در پاسخ عربستان سعودی مبنی بر ورود غیر قانونی و استفاده از پاسپورت جعلی توسط «رکن آبادی»؛ میگوید که «رکن آبادی با پاسپورت عادی (منظورش پاسپورت غیر دیپلماتیک است) و به صورت قانونی وارد عربستان شده است» امّا همین سخنگو برای اثبات سخنش میگوید که: «پاسپورت رکن آبادی ممهور به مهر روادید» بوده است. امّا گویا نمیفهمد که آن پاسپورت باید «مهر ورود» خورده باشد و گرنه «مهر روادید» دلیل ورود قانونی شخصی به یک کشور نمیشود. بلکه این مهر ورود و خروج است که سند ورود و خروج قانونی به حساب می آید.

      سناریوی احتمالی اوّل

      البته این نظر شخصی من است و بر پایهٔ اظهارات مقامات سعودی و مقامات رژیم اسلامی ایران به این نتیجه رسیده ام که البته یک احتمال است:
      رکن آبادی با پاسپورت عادی تقاضای مسافرت میکند؛ روادیدش صادر میشود. سپس با پاسپورتی که به طور رسمی جعل شده بود؛ باز هم تقاضای روادید میکند و با شناسهٔ جعلی و مهر دوّم روادید وارد عربستان میشود و چه بسا در همان زمان تقاضای دوّم با انطباق تصویر لو میرود و «دستگیر شده است» و دست رژیم ایران هم به جایی نخواهد رسید. رکن آبادی منبع اطلاعات زیادی در رابطه با حزب الله لبنان و شبکه های سپاه قدس است و «صندوقچهٔ طلا» به حساب می آید.

      سناریوی احتمالی دوّم

      رکن آبادی با نام رسمی خود وارد عربستان شده و در هیر و ویر لگد مال شدن گاوان و خران؛ توسط نیروهای مخفی عربستان دستگیر شده است و عربستان سعودی؛ با مطرح نمودن «جعلی بودن نام و ورود غیر قانونی» میخواهد به رژیم بگوید که: «دیگر دنبالش نباشید و حد اقل این خواهد بود که رکن آبادی باید به جرم ورود غیر قانونی و چه بسا جاسوسی؛ باید دادگاهی شود».

      سناریوی احتمالی سوّم:

      رکن آبادی به بهانهٔ حج؛ به عربستان رفته و خود را تسلیم مقامات عربستانی کرده و در آنجا «پناهنده» شده است و «گنجینهٔ بسیار بزرگی نیز با خود برده است». (مانند همان فیلمبردار و عکاس بیت رهبری که احمدی نژاد به آمریکا رفت و باز نگشت).

      حذف
  42. کژدم جان. سناریوی اول و دومت را اصلا نپذیرفتم! و نپسندیدم. همان سناریوی اول کاملا درست است. و رد خور ندارد. اما نکته اینجاست که فقط رکن ابادی نبوده. چندین هزار سپاهی و حکومتی و غالبا با پاسپورت جعلی! به انجا رفته بودند. ظاهرا برنامه خاصی داشته اند.ولی سعودی ها کامل در جریان کار انها بوده اند. و به عمد ترتیب انها را داده اند. البته اگر این همه گانگستر بازی در نمی اوردند شاید این اتفاق نمی افتاد. ولی این کله پوکها کارشان همیشه گا نگستر بازی خام گونه هست. و خودشان را از همه زرنگتر می پندارند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در نوشتهٔ شما یک اشتباه وجود دارد و آن اینکه سناریوی اول و دوّم را نپسندیده اید و بعد گفته اید که سناریوی اوّل درست است. لطفاً اصلاح بفرمایید. چون مشخص نیست منظورتان چیست؟
      سپاس

      حذف
    2. در ضمن من باور ندارم که «دانه درشتها» را کشته باشند. زیرا دانه درشتها «گنجینهٔ اطلاعاتی» هستند.

      حذف
  43. برآن است تا با سیاسی کردن حادثه منی انتقام شکست خود را در یمن و بحرین ، با هدایت خشم عمومی به سوی عربستان و عربها، بگیرد. آنهم رژیمی که نه تنها برای شهروندان خود ارزشی قائل نیست بلکه ناکارآمدی و فسادش در حمایت از حقوق شهروندانش بارها و بارها ثابت شده است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      برانگیختن خشم مردم؛ هیچ ارزش عملی ندارد. زیرا اگر بخواهند انتقام بگیرند؛ باید این خشم را نخست به «نیروی سازمانیافته» و سپس به «جنگ» تبدیل کنند.
      اینها برای مردم ننه من غریبم بازی در می آورند تا بی لیاقتی های خودشان را بپوشانند.

      حذف
  44. با درود مجدد. کژدم جان شرمنده. اشتباه تایپی بود.دوم و سوم را نپسندیدم. سناریوی دوم قوی تر از سناریوی سوم است. و لی سناریوی سوم کاملا بدور از واقعیت است. خوب می توانست به امریکا و یا یک کشور غربی پنا هنده شود. چرا عربستان؟ در خصوص دانه درشتها انها را تخلیه اطلا عاتی کرده و سپس به معشوقشان بهشت روانه می کنند. و اصلا هم در پی پاسخ دهی به کله پوکها نیستند و نخواهند بود. در ضمن امتناع از درخواست ظریف برای ملاقات با جبیر هم از سوی او خیلی معنا دار است. و پس و پشت ما جرا ها را بهتر نشان می دهد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      برای اینکه عربستان؛ بهترین مشتری است.

      حذف
    2. در ضمن با توجه به داد و قالی که «تابناک» و «دیپلماسی ایرانی» به راه انداخته اند و میخواهند «سناریوی ربوده شدن» را مطرح نمایند؛ به نظر میرسد که از «پناهنده شدن دانه درشتها» و یا حداقل «رکن آبادی» عرق شرم بر پیشانیشان ننشیند و بگویند که «ربوده شده است»؛ مانند ماجرای چند سال پیش که معاون شمخانی که مدتی نیز مسئول بخشی از ماجراهای سوریه بود و در ترکیه ناپدید شد (اگر اسمش یادم مانده باشد؛ «عسگری» نامی بود).

      حذف
  45. کژدم این ما جرای پنا هندگی ایا نما یانگر ترس از فرو پاشی رژیم است. اگر این حدس پنا هنگی ات درست باشد به عقیده من باید انرا به فال نیک گرفت. چون این رژیم تقریبا در همه چیز قافیه را باخته و نیرو هایش بشدت دچار وحشت شده اند. بدنه نود درصدی جامعه در فقر و بی قراری و عصبیت محض بسر می برد و مستعد یک قیام همگانی است. تا این زالو ها را راسته قورت دهد. و طبیعتا سران و مسئولین ان مملکت از هم پاشیده اینرا خیلی بهتر از من تو می دانند.چون بهتر در جریان امورند. اگر حدست صحیح باشد ، فروپاشی انگلها استارت خورده.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      لزوماً نمیتوان گفت که پناهنده شدن و فروختن اطلاعات و بریدن از رژیم؛ نشانهٔ فروپاشی رژیم است. اکثر عناصر رژیم «مزدور» هستند و یا چنگالهایشان در در اقتصاد ایران و رانت خواری و اختلاسهای کلان فرو رفته است. لذا زمانی که یک مزدور ببیند که دیگر بیش از آنچه که به او رسیده است؛ دیگر چیزی عایدش نخواهد شد؛ میتواند خود را به مشتریان دیگری بفروشد.
      فروپاشی رژیم زمانی آغاز خواهد شد که در تمامی تلاشهای برون مرزی خود به شکست کامل برسند. آن زمان است که مثل سگهای وحشی به جان یکدیگر خواهند افتاد. امّا این نیز برای فروپاشی کافی نیست و باید یک اپوزیسیون قدرتمند وجود داشته باشد.

      حذف
  46. بالاخره دستگاه بسیار باهوش «وزارت امور خارجه» رژیم انگلهای صفوی مسلک؛ به صورتی بسیار احمقانه دست به «خود زنی» زد و تصویر پاسپورت و ویزا و مهر ورود رکن آبادی را منتشر نمود.

    http://www.tabnak.ir/fa/news/535131/%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D9%87%D8%B1-%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D8%B0%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%DB%80-%D8%B1%DA%A9%D9%86%E2%80%8C%D8%A2%D8%A8%D8%A7%D8%AF%DB%8C

    این الاغها آیا نمیفهمند که نخستین پرسشی که پس از انتشار تصاویر این پاسپورت پیش خواهد آمد این است:
    آخه الاغ بی شاخ و دُم دراز؛ این پاسپورت دست تو چه غلطی میکنه؟ مگر قرار نیست که پاسپورت دست «مسافر» باشه؟ این پاسپورت توی این هیر و ویر که میگویید شما را به هیچ جا راه نمیدهند؛ چطوری به دست شما افتاده؟

    پرسش دوّم اینکه: مگر کپی کردن یک مهر چقدر سخت است؟ هر مهر سازی میتواند آنرا کپی کند.

    حکومت اسلامی حاکم بر ایران؛ دیگر از دست یافتن به عده ای از «مفقود الاثرها» دست شسته است. زیرا میداند که عده ای از آنها به صورت جسد تحویل داده خواهند شد و عده ای دیگر «مفقود الاثر» باقی خواهند ماند.
    امّا آنچه که اکنون در جریان است؛ مسئلهٔ «شکار جاسوس» در درون دستگاههای اطلاعاتی و نظامی رژیم است. مسئلهٔ مهم تر نیز این است که باید اطلاعاتی را که لو خواهند رفت را خنثی کنند.
    در آیندهٔ نه چندان دور؛ رژیم انگلهای صفوی باید منتظر ضربات سنگینی باشد. زیرا «شبکه ها» را نمیتوان با «مداد پاک کن» پاک کرد و از جعل پاسپورت و مهر ورود بسیار سخت تر و بسیار پر هزینه است.

    پاسخحذف
  47. کژدم , الاغ جان, پاسپورت ایشان را پس از مفقود شدن, در محل اقامتشان که هتلی ۵ ستاره و مجهز به دودکش پرقدرت است, همراه با کاندوم فراوان و چندین لول تریاک پیدا کرده اند..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در میان «کامنتها» از کامنت شما که مرا «الاغ جان» خطاب کردید بسیار خوشم آمد. بسیار به خودم خندیدم که واقعاً «الاغ جان» هستم؛ وگرنه زندگی اقتصادی خود با در آمد ۳۵ هزار دلار در ماه را فدای نوشتن برای «بیدار کردن الاغها» از دست نمیدادم. زیرا اگر «الاغها» بیدار شوند؛ تبدیل به «انسان» نخواهند شد؛ بلکه حد اکثر اینکه به «الاغهای بیدار» تبدیل خواهند شد.
      امّا فرق من با مزدوران رانت خوار و خائن در همین است.

      من برای دل خودم کار میکنم و مؤمن و پیرو هیچکس نیستم.

      بدون تعارف و پاک نهادی....
      با دلی آکنده از خنده و خوشحالی؛ از تذکّر شما.
      از شما سپاسگذارم

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      امّا و بسیار با صدها و هزاران «افسوس» باز هم امّا ....
      مگر شماها «کیرلیس ها» و «کُس لیسهای» همین «ملخ خورها»یی که علی و حسن و حسین و فاطمه و زینب مینامید.... نیستید؟
      خاک بر سر شما «کیر لیسان» و «کُس لیسان» تازی پرست.

      حذف
  48. همچنین ان شماره هایی که در پاسپورت , ثبت و دیده میشود در سیسم ورودی و خروجی ملخ خورهای حجاز هم وجود دارد.
    بنابراین بهتر است شما اطلاعات خود را کمی " آپ تو دِیت " کنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گویا شما در ادارهٔ گمرکات عربستان سعودی کار میکنید ... زیاد تند و آتشین نباشید....
      دهن «انگل و عنتر و دلقک فرزانه» توسط «ملخ خورها» گاییده شد.
      آیا خفتی بالا تر از این؟

      حذف
  49. در این گیرودار ادامه هجوم پناهجویان سوری به اتحادیه اروپا نیز به کمک دستگاه های تبلیغاتی کرملین آمده است. این دستگاه ها، اکنون سال ها است پایان جهان غرب را از طریق همجنس گرائی و مهاجرت وعده می دهند. “کمسومولسکایا پراودا”، نشریه جنجالی نزدیک به کرملین در یکی از شماره های اخیر خود نوشته است:”زوال دنیای کهن: اروپا زیر سیل مهاجران حریص غرق می شود”!

    پوتین بارها روی ضرورت تشکیل یک ائتلاف بین المللی برای مقابله با تروریسم، از جمله داعش، تاکید ورزیده است. روسیه به شدت بیمناک گسترش نفوذ داعش در شمال قفقاز است. چیزی که تا به حال مانع تشکیل این ائتلاف شده این است که روسیه می خواهد ارتش اسد را نیز وارد ائتلاف ضد ترور پیشنهادی خود کند. چیزی که از پشتیبانی اسد و علی خامنه ای هم برخوردار است، اما آمریکا و اتحادیه اروپا آن را نمی پذیرند. آن ها معتقدند که اسد پس از ویران کردن سوریه، آواره کردن نیمی از جمعیت آن و به خاک و خون کشیدن بیش از 250 هزار نفر، دیگر شانس ادامه حکومت را ندارد.

    با این همه، با توجه به بحران پناهندگان؛ آمادگی کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای هر ائتلافی بر سر پایان بحران سوریه بسیار بیشتر از گذشته شده است. آن ها همانطور که وزیرخارجه آلمان تصریح کرده امید زیادی نیز به ایفای نقش ایران در حل این بحران بسته اند. حسن روحانی، به تازگی برای تقسیم سوریه به سه بخش چراغ سبز نشان داده است. محافل خبری غرب می گویند هدف تقویت نظامی بنادر سوریه نیز آن است که این مناطق که با جهان خارج ارتباط دارند به اسد سپرده شوند، صحراهای مرکزی سوریه در اختیار گروه های معتدل قرار گیرد و شمال سوریه تحت قیمومت سازمان ملل متحد اداره شود. اما جزئیات این طرح روشن نیست. اظهارات تازه حسن روحانی نشان می دهد که ایران از چنین طرحی خبر دارد.
    جواد طالعی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جواد گرامی
      ماه ها است که یک «ائتلاف ضد داعش موازی» در بغداد تشکیل شده است. اعضای این «ائتلاف موازی»؛ را «بازی سازان» تشکیل نمیدهند؛ بلکه «سوته دلان» به رهبری «فرزانهٔ کرملین» (آیة الله ولادیمیر پوتین اورتودوکس) تشکیل میدهند.
      گر صبر کنند؛ ز غوره «حلوای سازمان شانگهای» ساخته خواهد شد.
      یعنی «حلوای مُردگان»

      حذف
  50. جناب کژدم انچه که با تحرکات جدید طالبان در افغانستان با تصرف قندوز به ذهن می رسد شتاب گرفتن بیشتر جریان داعش در افغانستان و همسو با چینشهای جدید در منطقه(لشگر کشی ارباب پوتین همراه با کشورهای اقماریش)و پیوستن چین به این جریان می باشد و قطعا در این راه چین و ایران به مزدوران طالبان کمک رسانی کرده اند نظر شما را می خواستم جویا شوم
    اراد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اراد گرامی
      فعال شدن شدید «طالبان افغانستان» در ماههای اخیر؛ بیشتر جنبهٔ رقابتی با «داعش» را نشان میدهد. علنی شدن مرگ ملّا عمر نخستین بار توسط داعش صورت گرفت و اندکی خواب نظامیان «کثافتستان» و «چینیها» را اندکی آشفته کرد.
      رژیم اسلامی حاکم بر ایران؛ دیر زمانی است که با طالبان افغانستان روابط حسنه ای برقرار کرده است و بخشی از این روابط حسنه برای آشفته نگاهداشتن افغانستان و بخشی دیگر برای «خوش رقصی برای چینیها» صورت میگرفت و اکنون فقط «تشدید» شده است.
      آنچه که مایهٔ نگرانی چینیها و روسها و نظامیان حاکم بر «کثافتستان» و رژیم صفوی حاکم بر ایران میشود؛ «طالبان کثافتستان» است.
      حدود ۵ سال پیش؛ یکی از خوانندگان که اظهار دوستی میکرد از من پرسید که چکار باید بکند؟ من به ایشان گفتم که «کثافتستان» یک گره گاه است و تمام نیروی خودت را بر روی رصد کردن «کثافتستان» بگذارو البته «دوستی خاله خرسه» پاسخی نداد.
      «افغانستان سرزمین کارزار است»؛ امّا «کثافتستان اتمی» یک «گره گاه» است.
      هر کسی که بخواهد در افغانستان نفس بکشد؛ باید به هندوستان و یا کثافتستان و یا به چین و آمریکا بپیوندد.
      لذا یکی از پی آمدهای «فعال شدن طالبان افغانستان»؛ تشدید فعالیت هندوستان و آمریکا خواهد بود.
      رئیس جمهور چین؛ همزمان با سخنرانیهای «گدا مآبانه» در آمریکا؛ ناو هواپیمابر خود را به دریای مدیترانه گسیل کرد که پیامی دوگانه داشت:
      ۱- یا در چین سرمایه گذاری کنید.
      ۲- یا منتظر برخورد باشید.
      امّا چینیها نیز پاسخ خود را خواهند گرفت که این است:
      «به زمین داغ و خونین خوش آمدید».
      نظر من این بوده و همچنان هست که این «زمین داغ» گستره اش از یک سو به «آفریقا» و از سوی دیگر به درون سرزمین رسمی «چین» و مرزهای روسیه کشیده است و به خودی خود یک «قارّه بزرگ» است.
      ایران در وسط این «میدان نبرد» قرار دارد و بالاخره باید با یکی از طرفها کار کند. مشکل ایران این است که حکومتش از نوع حکومتهایی است (حاکمیت اوباشان) که فقط روسها و چینیها به آن نیاز دارند. لذا سرنوشت ایران به خاطر حکومتش؛ پیش از اینها نوشته شده است و آن «سگ دو زدن برای چینیها و روسها» و بدست آوردن «هیچ» است.

      حذف
    2. اراد گرامی
      اگر در آینده شنیدید که هندوستان و آمریکا به پا گرفتن «داعش» در «کثافتستان» و افغانستان کمک میکنند تعجب نکنید.
      جواب «های».... «هوی» است.

      حذف
  51. http://www.digarban.com/node/22912-http://www.digarban.com/node/22918

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آدرس درست لینک نخست این است:

      http://www.digarban.com/node/22912
      فقط یک خط تیرهٔ اضافی موجب میشود که لینک باز نشود

      حذف
  52. کژدم جان خط تیره را برای جدا کردن گذاشته بودم ولی اتوماتیک از هم جدا شدند و خط ماند. ممنون از اصلاحیه ات.حالا یک سئوال. نظرت راجع به اینده افغانستان و کثافستان چیست. البته در افقهای دور.ایا اتمی بودن کثافستان دردی از او دوا می کند.اینده طالبان را چگونه می بینی؟ در ضمن با توجه به اطلاعات نسبتا جدیدتر در خصوص منا حرف جدیدی نداری. ارادتمند شما هستم. حیف که یه کمی خشونت طلبی.یه کمی که چه عرض کنم. و الا نقص نداشتی.می توانی در چند کامنت جواب بدهی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      افغانستانی به عنوان یک کشور وجود واقعی ندارد. امّا افغانستانی به مفهوم «سرزمین تسویه حسابها» وجودی واقعی دارد.
      «کثافتسان» محصول کثافتکاریهای «مهاتما گاندی» و دادن زمان به انگلستان بود؛ تا این غدّهٔ کثیف سرطانی را در منطقه بوجود آورد.
      من نیز مانند بسیاری از کاوشگران و «رؤیایی اندیشان انسان دوست»؛ «مهاتما گاندی» را بسیار دوست میداشتم. امّا هر چه بیشتر در رابطه با تاریخ اخیر هندوستان مطالعه کردم؛ بیشتر از پیش از «مهاتما گاندی» (گاندی مقدس) متنفر شدم.
      اقتصاد لیبرال غرب؛ برای سود بردن از «برده های چینی»؛ غولی را از درون چراغ جادو بیرون کشید که پیشینهٔ فرهنگی آن «آیین شمنی = تائوئیسم» است. بازگردانیدن این غول به درون چراغ جادو بسیار مشکل است.
      این غول به خاطر پیشینهٔ فرهنگی شمنی؛ بسیار باهوش است.
      انتخاب نوکرانی مانند نظامیان «کثافتستان» و سگ هار کرهٔ شمالی و پروردن آنها برای مهار «هندوستان»؛ یک مشکل بسیار بزرگ است.
      «کثافتسان اتمی» و «چین اتمی» و «روسیهٔ انمی» را تنها با یک روش میتوان مهار کرد؛ و آن روش این است:
      «بیماری جذام را در آنها گسترش دهید؛ تا دندانهای اتمی آنها بی مصرف شوند» و این جذام؛ چیزی به جز پرورش باکتریها و میکروبهای «سلفی - جهادی» نیست.
      حاکمان نظامی - امنیتی «کثافتستان»؛ ده ها سال است که سرنوشت خود را به «چین» گره زده اند و نخستین محصول آن؛ «بمب اتمی اسلامی» بود.
      فرهنگ شمنی چین «فرهنگ آب» است. روان .... و .... شکل پذیر.
      شکست دادن چنین فرهنگی؛ بسیار سخت است و مانند «فرهنگ کیر لیسی تازی پرستانهٔ ساکنین ایران» نیست.
      زبان رسمی کثافتستان «زبان اردو» است. زبانی که خط نوشتاری آن عربی و زبان گویشی آن؛ مخلوطی از همگان است. «کثافتستان» یک موجود «حرامزاده» است. «کثافتستان» ابزاری بسیار مناسب برای دارندگان فرهنگ تائوئی در جهت «ماندن» است.
      «کثافتسان» را نمیتوان حذف کرد. تخمی که انگلستان با استفاده از «محمد علی جناح» و «اقبال لاهوری» کاشت .... همچنان میوه های مسموم به بار خواهد آورد.

      حذف
    2. در ضمن؛ من آدم خشونت طلبی نیستم و فقط پیشنهاد میکنم که برای تبدیل کردن ایران گربه نشان به «پردیس»؛ باید «علفهای هرز» ریشه کن شوند و برای آغاز؛ باید ۷ میلیون علف هرز از این «باغ» ریشه کن شوند. علفهای هرزمشمول «حقوق بشر» نمی شوند. آنها فقط «علفهای هرز» هستند.
      اگر به مذاقتان خوش نمی آید؛ پس به «جنبش توسعهٔ کویر ایران گربه نشان» بپیوندید.

      حذف
  53. كژدم گرامي، چند روز پيش نوشتي كه
    باید به «جبهة النصرة» گفت
    به خاورمیانهٔ بزرگ خوش آمدید. غرب مجبور است که شما را بسیار دوست بدارد.یانهٔ بزرگ خوش آمدید. غرب مجبور است که شما را بسیار دوست بدارد.،
    حالا نظرت چي هست؟ به گاه رفتند كه،،،، روسيه اولين جايي را كه كوبيده مناطق چريدن اين جهارپايان در سوريه بوده،،،

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      با یک «مویز» گرمی تان نشود. این قصّه ادامه دارد و گسترهٔ آن از آفریقا تا مرزهای روسیه و درون «چین» است.
      ایران در کانون این بحران قرار گرفته است.
      مواضعی هم که بمباران شده اند؛ مواضع «ارتش آزاد سوریه» بوده اند.

      حذف