۱۳۹۴ دی ۵, شنبه

امسال هدیهٔ کریسمس دیر شد؛ ولی همچنان هدیهٔ کریسمس است

آقای ناتانیاهو با پاپ جدید که نقش «اصلاح طلبان» را بازی میکند؛ دیداری داشت. در این دیدار؛ آقای ناتانیاهو مسابقه را باخت؛ زیرا بر اساس «اعتقادات احمقانه» سخن گفت و نه بر اساس «واقعیتهای تاریخی». «اعتقادات حپروتی» همیشه بازنده هستند؛ زیرا میخواهند «تاریخ و واقعیتها» را انکار کنند.
آقای ناتانیاهو بر اساس اعتقادات یهودی گفت: «عیسی به زبان عبرانی سخن میگفت».
پاپ جدید گفت: عیسی به زبان «آرامی» سخن میگفت.
در این مناظره؛ پاپ «راستگو» بود. به همین دلیل «ناتانیاهو» باخت.

امّا پاپ نیز در این مناظره «باخت» (بدون اینکه احمقها متوجه شوند)؛ زیرا بر طبق اعتقادات «مسیحیت ساختگی» چه (اورتودوکس) و یا( کاتولیک)؛ که هر دو ساختگی و تفسیری هستند؛ مسیح باید پادشاه وعده داده شدهٔ «یهود» باشد... پس پرسش این است که این «باکره زادهٔ دروغین » و «محصول کیر یهوه» چرا به «آرامی» سخن میگفت؟
عیسی ناصری یک یهودی زاده بود (از نظر خونی). امّا از طرف دیگر «جوجهٔ نافرمان» نیز بود. 
عیسی ناصری (عیسای صلیب ساز پسر نجّار) در یک خانوادهٔ یهودی به دنیا آمد و ۶ برادر و خواهر داشت (یعنی اینکه مریم باکره حد اقل ۶ بار فرو رفتن میخ گوشتی را تجربه کرده بود) امّا مسیحیان همچنان این زن را «باکره» مینامند. (حماقت مؤمنانهٔ آشنا برای هر گوش کرِمؤمنانه). وظیفهٔ احمقها «ایمان آوردن بدون پرسش» است. لذا ارزش ایمان مانند «عرق بدن در تابستان» و یا «مدفوع روزانه» است که بدون پرسش و پاسخ منطقی؛ از بدن خارج میشوند. و «مؤمن» کنترلی بر آنها ندارد؛ بلکه آنها هستند که «مغز مفلوک مؤمن» را کنترل میکنند که چه زمانی به «مستراح = مسجد = معبد = کلیسا = کنیسه» برود و رفع حاجت کند؛ و گرنه مدفوعی که باید تخلیه شود؛ در ذهنشان تلنبار شده و موجب «دل پیچه» میگردد.
«مدفوع حاصل از کثافتکاریهای روزانه و ماهانه و سالانه» را چگونه میتوان بدون امید به «بخشایش» از بدن خارج کرد؟ 
اینجا است که رفتن به کلیسا و مسجد و دعای کمیل و سینه زنی و زنجیر زنی و مراسم حجّ معنی پیدا میکنند .... مکانهایی برای «ریدن گناهان تلنبار شده» و راحت شدن از «مدفوع انباشته شده».
حتّی اگر آنچه را که «گناهان» نامیده میشوند را واقعی بینگاریم .... 
سخن «پیامبر کژدم» این است که «گناهان» مانند نوشته هایی بر روی «الماس» و «توسط الماس» هستند که هرگز پاک نمیشوند.
لذا با پاره کردن «کون مؤمنین» در کلیسا و حسینیه و مسجد و معبد و کنیسه؛ هرگز پاک نخواهند شد. لذا توصیهٔ من به «مؤمنین سراپا گناه و کرم مستراح» این است که زیادی کون خود را با لقلقه گرفتن و دعا خواندن به هدر ندهند؛ زیرا «افاقه نمیکند». اگر هم کسی (یعنی آخوند انگلی) چنین آدرسی داده است؛ منظورش کشاندن شما به کوچهٔ تاریک در نیمه شب و «گاییدن مؤمنین» است.
«این جملات را روزانه صد رکعت تکرار کنید تا کاری نکنید که برای پاک کردن گناهانتان مجبور به کون دادن شوید و در آخر هم «اثری نداشته باشد».
نقطه سرِ سطر.

به تصاویر زیر نگاهی بیندازید و روی آنها کلیک کنید تا بزرگنمایی شوند:





هرچند که این موجود یک هنرپیشه است؛ امّا تصویری نزدیک به «مسیح مو مشکی» به شما میدهد.




این یک یهودی سرگردان میان جهنم و بهشت است که فکر میکند اگر موهایش را در دو بناگوش آویزان کند؛ بالاخره فرشته ها آن دو موی آویخته را گرفته و او را به بهشت خواهند برد.




این هم همان پاپ کنونی است که به جای دو موی آویخته دو عدد کروات واتیکانی در پشت سر آویزان کرده است تا مسیح «رومی» او که مانند «هرکول» نقش «پسر خدا = پسر زئوس» را بازی میکند؛ فرشتگانی خواهد فرستاد تا آن ۲ کراوات آویخته را بگیرند و او را به بهشت ببرند؛ غافل از اینکه موهای آویختهٔ آن یهودی به «بدن» وصل هستند..... ولی این دو آویختهٔ پارچه ای به یک «کلاه مسخره» آویخته اند. لذا اگر فرشته ها حتی اگر کونشان را پاره کنند؛ فقط کلاه مسخرهٔ او را با خود خواهند برد.

این مادر قحبه های شارلاتان هم  کشیش های اورتودوکس روسی هستند:



به لباسهای پر زرق و برق و گرانبها و در عین حال مسخرهٔ این روسپی زاده ها نگاه کنید؛ که خود را «جانشین مسیح» میدانند.

این بی شرفها حتی ظاهر را نیز حفظ نمیکنند.

مسیح با اینکه یک «احمق سرگیجه گرفته» و تعمید یافته از «اندیشه های حپروتی یحیی»  بود؛ امّا هرگز این قرتی بازیها در گروه خونش نبود.

کریسمستان مبارک.
سلام کژدم را به «محمّد بچه باز» و «برده دار و برده فروش»  نیز که محصول مشترک «موسی و عیسی و یحیی» از طریق «خدیجهٔ پولدار جوان پرست» بود و در واقع همهٔ «وحی ها» از طریق خدیجه و برادران «موسوی- یحیوی»؛ خدیجه خانم پولدار به محمد  میرسید؛ برسانید.

کژدم



۲۲ نظر:

  1. من این روستایی رو نمیشناسم. اما موندم این حرفارو از کجا تونسته سال 93 بزنه.؟؟؟ آیا جاده صاف کنه طرحهای قدرتهای بزرگه در ایرانه و یا وابسته بیکی از جناهای داخل رژیمه { بیت م... فرزانه}و زمینه سازی کرده برای اجرای بندهای پنهان برجام. برجامی که 4 سال پیش تصویب شده بود و کژدم هم کرارن گفته است. . الان فقت موقع فرو کردنش به کودنهای حزب بولاغیست.


    https://www.facebook.com/charostaei/photos/a.1513422542268913.1073741828.1498417423769425/1674944706116695/?type=3

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      پس از شکست «یوتیوبی های احمق ۸۸» که در تمامی طول روند ۸ ماههٔ آن بارها شکست آنرا نه تنها پیشبینی؛ بلکه به توضیح دلایل شکست آن پرداختم که در آرشیو «رادیو تندر» و نوشته هایم در این وبلاگ وجود دارند؛ بارها به این نکته اشاره کرده ام:

      «مردم انقلابی حرفه ای نیستند». آنها به خیابان می آیند و انتظار تغییر دارند. ولی اگر نیروی آنها به هرزگی کشانده شود و شکست بخورند؛ «خاکستر یأس» بر چهرهٔ آنها خواهد نشست و پس از آن بسیار زمان مورد نیاز است که «دوباره برخیزند».
      این شارلاتان «چهار روستایی» مرا به یاد «شارلاتان سعید قاسمی نژاد» می اندازد که پس از به خاکستر نشستن «جنبش یوتیوبی ۸۸»؛ در رسانه های غربی مطرح گردید و حتّی «سید رضا دیبای ضریح لیس» نیز با او مناظره ای داشت.
      این دو کثافت بالفطره (چهار روستایی و سعید قاسمی نژاد تیز هوش)؛ هر دو از یک قماش هستند.
      اگر به جوهرهٔ گفتار «سعید قاسمی نژاد تیزهوش» نگاهی دیگر بیندازید؛ میگوید که مشکل بنیادی نسل جوان؛ «جریان سبز زندگی» است (نقل به معنی).
      این پفیوز مادرقحبه (سعید قاسمی نژاد)؛ با مطرخ کردن «جریان سبز زندگی» (یعنی: سکس و خوشگذرانی جوانی و عشق ۱۵ سانتی متری) به جای «تلاش برای جلوگیری از غلطیدن ایران به مسیر شکست استراتژیک». به خاک پاشیدن به چشم جوانان احمق و بی تجربهٔ سیاسی که با «لپ تاپالهٔ هدیهٔ مامان جون» و «یوتیوب» میخواستند «رای خود را پس بگیرند» و به «جریان سبز زندگی» برسند. ماموریتی بس شگرف برای «روسپی زادهٔ فرزانه» انجام داد.
      این پفیوز «چاروستایی» نیز ادامهٔ همان حرکت است.

      حذف
    2. روسپی زاده هایی مانند «سعید قاسمی نژاد طرفدار خوشگذرانی جنسی و حشیش و سور و سات» و «چاروستایی تشریحی مستراح فکری سعید قاسمی نژاد» و «تریتا پارسی» .... کرمهای مستراح تولید شده در «وزارت اطلاعات» هستند.
      غربی ها نیز این کرمهای مستراح را دوست میدارند؛ تا بر چشمهای ساکنین «لپ تاپاله پرست ضریح لیس تازی پرست» ایران خاک بپاشند.

      راستی....
      یادتان می آید که یکی از سخنگویان کاخ سفید که به قیمت پاره شدن کونش «فارسی شکسته بسته» یاد گرفته بود و وعدهٔ «لپ تاپاله های ماهواره ای» میداد؟
      اکنون چند سال از آن وعدهٔ سر خرمن گذشته است؟
      آن لپ تاپاله های ماهواره ای کجا رفتند؟
      اگر از من بپرسید؛ پاسخ این است:
      توی سوراخ کون «لپ تاپاله پرستان آریایی نژاد خاک بر سر تازی پرست یوتیوبی».

      http://kajdoum1.blogspot.com/2011/07/blog-post_9423.html

      حذف
  2. به نظر میرسهیه هدیه کریسمس امسال باز داشته باشیم و اون ازادی قریب الوقوع رمادی و در نهایت موصل باشد تا خدا چه بخواهد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      خدا به مسائل «ژئوپولیتیک» کاری ندارد و به تخم چپش هم نیست که چه بشود؟
      «درخت زندگی» که بر روی زمین روییده است؛ در مقایسه با آنچه که «جهان هستی» نامیده میشود؛ حتی در حد یک «باکتری» هم نیست. لذا «خدا» را فراموش کنید؛ زیرا خدا «شما را فراموش» کرده است.
      آزادی رمادی و موصل؛ نه خواست خدا؛ بلکه برآیند بازیهای «مادرقحبه های بین المللی و منطقه ای» است.
      امیدوارم که مطلب را گرفته باشید و گرنه کار به نشان دادن «شیر برنج بزرگ» خواهد کشید.
      :)))

      حذف
  3. کژدم گرامی
    داشتم مطالب رو میخوندم که یاد اهنگ ممد«نوبری»شاهین نجفی افتادم کژدم گرامی میدونم که گوش دادی ولی خوبه یه بار دیگه گوش بده
    https://youtu.be/NDqp7t6Hurg
    (محسن)

    پاسخحذف
  4. روسپی زادگانی که مادران و خواهرانشان از «کیر برادران شرلی» و نوکرش «شاه عباس صفوی» به عمل آمده اند و اکنون خود را «حزب اللهی» مینامند؛ در دومین روند «کونی گری» و خوابیدن زیر «کیر روسها به رهبری علّامه ولادیمیر پوتین» بسیار جری تر شده اند.
    روسپی زادگانی که خود را «حزب الله» و «یالثاراتی» میخوانند؛ مادران و خواهران و دختران «صیغه ای» خود را بهتر از همه میشناسند. پولهای کثیفی که از «تجارت انسان» و «مواد مخدّر» به رهبری «مفعول فرزانه» (البته با کسر ۲۰ درصد خمس خونین و خائنانه) به جیبهای آنها ریخته میشود و شکم مردارهایی کثیف تر «خوکهای خوکدانی = خانواده های حزب اللهی ها) را که «خانوادهٔ خود» میخوانند با این پولهای آغشته به خون و کثافت و لجن پر میکنند؛ حتّی به «خواهران زینب» خویش نیز رحم نمی کنند.
    اگر «شهین دخت مولاوردی» روسپی است...
    پس شماها که هستید؟
    مگر زنهای برادرانتان را به بهانهٔ اینکه در جنگ ۸ ساله «مُردار» و یا «مفقود» شده اند را نگاییدید؟ ....
    مگر زمانی که برادران «شهید» و «مفقود الاثرتان» از زندانهای صدام آزاد شدند و به خانه برگشتند.... زنازاده هایی را که با زنهای برادرتان تولید کرده بودید.... ندیدند؟

    این «کس کشهای مادرزاد صفوی مسلک» که پیروان «روسپی زادگانی مانند خامنه ای و مصباح یزدی» هستند را تنها با «غسل خون» میتوان پاک کرد.

    http://www.radiofarda.com/content/o2-hezbollah-attacked-iran-vp-women/27452055.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آن دسته حزبلبلی های «یالثاراتی» که خود را «فرزندان شهدا» مینامند برای اینکه تعداد پدرانشان را بدانند باید از «شیخ اصلاحات» (مهدی کرّوبی قرمساق) بپرسند که در زمانی که رئیس بنیاد شهید بود؛ مادرانشان را چند بار و میان چه کسانی دست به دست گردانیده است؟ از «هیئتهای موتلفه» بپرسند که به خاطر «امر خیر» و باطل نشدن زیارتها و نمازهای مادرانشان و ریختن یک لقمه نان در گلویش؛ چند بار این زنان بدبخت را بین آقازاده ها؛ طلبه ها؛ مقامات قضایی؛ هیئتهای موئتلفه ای ها و .... و دهها شبکهٔ «شکارچیان زنان شهدا» و تقسیم آنها به عنوان «غنایم» میان خود و دست به دست چرخایدن آنها (به مانند الهام چرخنده).
      درصد بسیار بالایی از آنهایی که به نام «نسل دوّم و سوّم انقلاب اسلامی» نامیده میشوند؛ حتّی نمیدانند که «چند پدر صیغه ای» داشته اند و اکنون «فمینیسم» را «روسپیگری» مینامند. در حالی که «فمینیسم» به دنبال احیای حقوق برابر زنان و مردان و در نتیجه جلوگیری از تکرار سرنوشت «مادران بدبخت و صیغه ای و در بدر» همین «یالثاراتی ها» است. تا دیگر چنین فجایعی تکرار نشود و یا کمتر اتفاق بیفتد.
      توصیهٔ من به این نسل سوّمیهای «پر افتخار» که گاهی پدرشان؛ برادر پدر اصلی شان و یا پسر عمو و پسر خاله پدرشان نیز هست؛ اینکه بروید و فیلم «عروسی خوبان» را ببینید و اگر توانستید «نسخهٔ سانسور نشده اش» را ببینید. این اولین فریاد نسل اوّل انقلاب شکوهمند اسلامی است که میخواست «شرافت انسانی» به ارمغان بیاورد ولی مانند «محمد بچه باز» هر چه «بی شرافتی» پیدا میشود را با «فتوا» شرعی نمود.
      مخملباف چون با چپی ها در زندان آشنا شده بود و با آنها «مسابقهٔ شرافت انسانی» گذاشته بود و در واقع اندکی از مفاهیم مربوط به «شرافت انسانی» در آرمانهای چپ را از آنها آموخته بود. پس از دیدن «بی شرافتیهای گسترده اسلامی» در «دوران طلایی امام». این فیلم را ساخت. بروید و ببینید. بسیاری از پاسداران نسل اوّل که هنوز شرافتی داشتند؛ پس از پایان جنگ و دیدن آنهمه بی شرافتیها که «یالثاراتیها» نتیجهٔ «متعفن» آن هستند. کنار کشیدند.
      این بیشرافتیها همیشه به عنوان بخشی از «اسرار جنگ ۸ ساله» تا زمانی که این جرثومه های متعفن تشیع صفوی سرنگون شوند. باقی خواهد ماند.
      بی شرفهایی مثل «موسوی» و «کروبی» شاهدین زندهٔ این بی شرافتی ها هستند و باز هم همچنان میخواهند ساکنین ایران را به «دوران طلایی» باز گردانند و عده ای الاغ هم مانند گلّه ها هنوز «سبز پوشند».
      در حالی که دوران کنونی ادامهٔ همان دوران طلایی است.
      ایران ۳۷ سال است که در «دوران شکوهمند طلایی» به سر میبرد.

      حذف
    2. به احتمال زیاد و با سابقهٔ درخشانی که «شجونی» دارد. یکی از «پدران چندگانهٔ» حزبلبلیهای «یالثاراتی» است.
      باور نمیکنید یا از «شیخ اصلاحات» بپرسید و یا از «شجونی».

      http://www.digarban.com/node/23427

      حذف
    3. با درود به کژدم. ای عزیز دل ناشناس کژدم گرامی / مدتها بود که یعنی سالها بود که مونده بودم این زنازادگان رژیم چطوی اینگونه سبوعانه آدم میکشن و شکنجه میدهند. و نمتوانستم آنرا آنالیز کنم. اما با نوشتهای شما سریعن فهمیدم مشکل کجاشت و اینها همان چند پدریهای عقده ای و مفلوک نوشته های بالا هستند که یحنملن تمام ایاذی رژیم جز پدرانشون محسوب میشند . میگن تو شناسنامه هاشون هم بجای نام پدر نوشته / جمیع مسئولین شمبولی اسلامی نفت 20 دلاری !!!!. این اوبامای شیعه {اجرا کننده طرح نفت 20 دلاری} هم اینا رو و هم مادرشونو حشک /حشک گائیده . حالا حزب بلاغی ها هی برید بپرید بالا بگید مرگ بر امریکا/ امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه...... عاقلان دانند ببم جان. کوجاتان می سوزه. آب رو ............

      حذف
  5. نکات جالبی در این خبر اگر صحت داشته باشد عنوان شده


    نصب سركرده جديد سپاه در سوريه به دنبال شكستهاي پي در پي و تلفات فزاينده نيروي قدس به اعزام گسترده مزدوران به سوريه ادامه مي دهد

    نصب سركرده جديد سپاه در سوريه به دنبال شكستهاي پي در پي و تلفات فزاينده
    نيروي قدس به اعزام گسترده مزدوران به سوريه ادامه مي دهد

    http://www.jonge-khabar.com/news/articlekhabar.php?id=167845

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در این لینک مطلب جالبی وجود ندارد. بارها در بخش نظرات نوشته های پیشین؛ از طرف خوانندگان «شایعهٔ خروج سپاه قدس از سوریه» مطرح شده بود که من گفتم اینها شایعات و پروپاگاندای «روسی» هستند.

      حذف
  6. بر اساس اخبار موثق؛ آقای پوتین توانسته است در طی ۳ ماه گذشته؛ وضعیت دمشق و مناطق علوی نشین را با هزینه ای نسبتاً کم؛ تثبیت کند. بمبهای بشکه ای تولیدی سپاه قدس و هدیهٔ انگل فرزانه به مردم مسلمان سوریه دیگر از طرف رژیم اسد بر سر مردم غیر نظامی ریخته نمیشود و آقای پوتین نشان داده است که حد اقل تاکنون به آنچه که «برخورد مسئولانه» میخواند؛ وفادار بوده است.
    همچنین نیروهای روسیه با «کوچه دادن به اسرائیل» در کشتن «سمیر قنطار» نیز نشان دادند که به وعده های خود به آقای ناتانیاهو؛ نیز وفادار هستند و جلو حرکتهای ماجراجویانهٔ «انگل فرزانه» را که با سوء استفاده از چتر حمایت نظامی روسیه انجام بگیرد را نیز خواهند گرفت و «انگل فرزانه» بهتر است که به خاطر دریافت «فوتوکپی نفیس» دچار اشتباه محاسباتی نشده و «جایگاه شرعی خود = زن صیغه ای» را رعایت کند.
    علنی شدن «فوتوکپی نفیس» هم پیغامی به «انگل فرزانه» و هم «سپاه قدس» بود و هم پیغامی به کشورهای غربی و اسرائیل بود که «نگران نباشند» و جایگاه انگل فرزانه را در معادلات روسیه برای اسرائیل و غرب نیز مشخص نمود.
    انگل فرزانه نیز بهتر است که روزانه «۱۷ رکعت» «فوتوکپی نفیس و مقدّس» را لیس بزند.
    میانجیگر سازمان ملل نیز که تا کنون نتوانسته بود در نبردهای سوریه نقشی داشته باشد؛ اکنون تا حدودی فعّال شده است و این امر نشانگر نوعی از هماهنگی محدود میان آمریکا و روسیه و کشورهای اروپایی است.
    شایعه های جهت داری که از طرف رژیم انگلهای صفوی مبنی بر اینکه «سپاه قدس سوریه را ترک کرده و به عراق رفته اند» نیز با فتح رمادی توسط ارتش عراق و پشتیبانی هوایی ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا؛ آشکار شد که میخواستند به خاطر شنیدن بوی «فتح رمادی» با این شایعه پراکنی ها «فتح رمادی» را با شایعات به نام خود مصادره کنند. امّا همه میدانند که نیروهای سپاه قدس مانند «گُه خشکیده در زیر آفتاب» در سوریه مانده اند و به هیچ یک از اهداف خود نرسیده اند.
    شاید یکی از دلایل «هزینه های کم روسیه» را در «حاتم بخشی های انگل فرزانه در سوریه دانست» و گرنه روسها بسیار بیش از اینها؛ متحمل تلفات و هزینه های مالی میشدند.
    باد ترکهای عثمانی نیز در حال خالی شدن است و عربستان سعودی نیز به سهم خود (مانند کشتار شیعیان نیجریه) و سرکوب حوثیها راضی است. دولتهای عربستان سعودی و اسرائیل بی سر و صدا هستند و عربده نمیکشند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب کژدم پس سهم فرضانه از طرف پوتین با این همه دم تکان دادن و عبودیت به سمت کرملین فقط یک بیلاخ بزرگ بوده است تاکنون؟!!!!به هر حال اینها هم باید سهمی(تکه استخوان)داشته باشند

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      سهمشان این است که شیعه هایی را که در مناطق سنّی نشین سوریه زندگی میکنند را به مناطق علوی نشین و شیعه نشین منتقل کنند.
      البته این هم به این خاطر انجام میگیرد که دخالتهای رژیم زندگی شیعیان را نیز به جهنمی از ترس و وحشت روزانه و کشتن و کشته شدن تبدیل کرده است.
      موفقیت روسها نیز بسیار محدود بوده است و در ۳ ماه بیشتر از این نیز نمیتوان انتظار بیشتری داشت. از این پیروزیهای کوچک روسها؛ سهمی بیشتر از این به انگل فرزانه نمیرسد.

      حذف
  7. اینجور که از شواهد میدانی و وضعیت بازارها بر می اید به زودی جمهوری اسلامی اینقدر درامد نفت خواهد داشت که فقط هزینه یارانه ها رو تامین کنه در این صورت تکلیف تمامی انگلهای ارتزاق کننده از پترودلارها به چه شکلی درخواهد امد...وضعیت واقعا مبهم است

    پاسخحذف
  8. بی تردید پوتین و خامنه ای(انگل قرمساق) دوجنایتکاری اند که هردو به غارتگری کشور خودشان می پردازند. با این تفاوت که پوتین هم از مردم روسیه و هم از رژیم پوشالی و نوکر صفت ایران باج می گیرد.«خر ارمنی جفتشون رو بگاد» :)
    محسن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. محسن گرامی

      معمولاً زمانی که «حزبلبلیها» مطالبی را در این وبلاگ میبینند که «ذات کثیفشان» را از زیر «شیر و شکلات جانماز آب کشیدنشان» بیرون آورده و «زنازادگی» آنها را برملا میکند؛ عدّه ای «قرمساق سایبری محصول صیغه» این وبلاگ را «کامنت باران» میکنند. امّا اکنون گویا «ماتحت فرزانه»؛ «صدای قلیان» میدهد و حوصلهٔ هیچ چیز را ندارند و «روسپی زادگی شرعی شیعی = محصول صیغه از پدرهای چندگانه» را به گردن گرفته اند. از نظر من برای اینها «نقطهٔ شروع خوبی» است. زیرا حد اقل از یک «نقطهٔ واقعی» آغاز میکنند و میفهمند که «دعای کمیل» نمیتواند پدران چندگانهٔ شان را از گاییدن مادران شیعه و آمادهٔ ایدئولوژیک برای صیغه شدن شان در دوران جنگ ۸ ساله باز دارد.
      لذا برایشان بهتر است که به جای انتخاب میان «انگل خائن فرزانه» و «اکبر بهرمانی خائن» به فکر نجات فرزندانشان باشند تا در آینده توسط آخوندها «دست به دست» نشوند. شاید «گفته های گزندهٔ کژدم گزنده»؛ پتکی باشد بر سر این خواب آلوده های خاک بر سر؛ تا بیدار شوند.
      امّا اینکه آقای پوتین با مردم خود چه میکند؛ به ما مربیوط نیست. این مشکل روسها و رهبری آنهاست. در این میان ما فقط میدانیم که «رهبر فرزانهٔ ساکنین ایران» «زن صیغه ای پوتین» است.
      آنهایی هم که «ذق و وق» میکنند که این «پفیوز فرزانه رهبر ما نیست و به ما توهین نکن» باید بشنوند:
      برو درِ طویلهٔ شبه روشنفکرانه ات را ببند ... احمق عوضی

      حذف
  9. عربستان سعودی قیمت بنزین را ۵۰ درصد بالا برد تا بتواند بخشی از کسری بودجهٔ سال آینده را تأمین کند. برای دستگاه تبلیغاتی «انگل فرزانه» و «روسها» خبر خوبی است که مدتی نیز بر روی آن «آفتاب بالانس و مهتاب بالانس» بزنند.
    امّا پرسش این است که:
    وضعیت روسهای «نفتی - گازی» و «انگل فرزانهٔ نفتی - هروئینی» به چه روزی خواهد افتاد؟
    خوشا به سعادت روسهای ناسیونالیست و آریایی نژادهای خاک بر سر شیعه مسلک عاشق «زینب صیغه ای»
    :)))

    پاسخحذف
  10. کژدم گرامی
    این آخوند(انگل فرزانه) مانند فتحعلیشاه خرافاتی و آخوندهای مزدور و خیانت پیشه آن دوران چون حاج ملا محمدجعفر استرآبادی، آقا سید نصرالله استرآبادی، حاج سید محمد تقی برغانی، سید عزیزالله طالشی، تاکنون نه تنها حدود ۴۰٪ از حقوق ما در دریای خزر، بلکه حق کشتیرانی، و سهم منابع نفت ما را به روسیه استثمارگر واگذار کرده است.
    خامنه ای، تاکنون گویا ۱۷۰ میلیارد دلار پول مملکت را برای خودکامگی و آرزوهای احمقانه دسترسی به بمب اتمی، به روسیه داده، و یا به خواسته آن کشور به حمایت بشار اسد پرداخته است، مانند اجداد خیانت کار خود با زدن چوب حراج به سرمایه های ملی، مملکت را به ورشکستگی کشانده است.کژدم عزیز اگه امکانش هست یه مطلبی هم از این «خمینی»_مادر جنده «الت محسن و کژدم تو جمجمه این زنا زاده »بنویس .کژدم جان یه رفیق «ولایتمدار»دارم که جنایتهای این خمینی دیوث رو قبول نداره .مخصوصا جنایت شصت و هفت خاوران رو دروغ تاریخی میدونه.وای از این مغزهای ختنه شده.فدا.(محسن)

    پاسخحذف
  11. این اردوغان هم مادر قحبه هستش یه نگاه به این لینک بنداز کژدم گرامی
    کشتار مردم کردستان توسط این اردوغان عثمانی
    http://www.khabargar.co/2015/12/blog-post_336.html
    (محسن)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. محسن گرامی

      چند ماه پیش (نزدیک به یک سال) به نیروهای پ.ک.ک توصیه کردم که اگر کردهای کردستان ترکیهٔ عثمانی؛ ۳۰ و یا ۲۵ درصد جمعیت هستند و قرار است که به خواسته های قومی خود نرسند؛ بهتر است که زندگی را بر ۷۵ درصد ترکهای عثمانی تلخ تر از زهر کنند.
      من نه «آیة الله» هستم و نه «مفتی».لذا حرف من شنیده نمیشود. امّا اکنون مردم کردستان ترکیهٔ عثمانی؛ به این نتیجه رسیده اند تا خودشان کاری بکنند و از «افکار پوسیدهٔ اوجالانی» که نتیجهٔ «زندان طولانی» است فاصله بگیرند. از نظر من مهم نیست که از «روسها» کمک بگیرند و یا کسانی دیگر.
      مهم این است که از زیر یوغ ترکهای عقبماندهٔ عثمانی در آیند.
      نگران آینده هم نباشند؛ زیرا آنرا خودشان خواهند ساخت. ترکهای عثمانی هم هیچ «پوخی» نیستند و تسلیم خواهند شد.
      اگر به آقای «بارزانی» به چشمی بد مینگرند؛ اشتباه است. باید مطمئن باشند که آقای بارزانی نیز با آنها هماهنگ خواهد شد.
      «کینه های قومی» در میان اقوام کردستان؛ یکی از نقاط ضعف کردستان بوده و هست و باید این «قبیله و عشیره گرایی» در کردستان به گور سپرده شود؛ تا از درون آن «ملّت کرد» متولد شود.

      حذف