۱۳۹۵ مرداد ۲۸, پنجشنبه

ترکهای عثمانی؛ اخوان المسلمین بازی و محاسبات سراسر اشتباه

ترکهای عثمانی نیز مانند ساکنین ایران در «فرزانه خواندن» رهبرشان دچار اشتباها بزرگی شدند. اگر انگل فرزانه با بروی کار آوردن ملیجک مشهورش (احمدی نژاد) از یک سوی تمامی اقتصاد را به «غارتگران سپاه پاچاهارداران» و باندهای گوناگون اوباشان اطرافش (بیتهای گوناگون انگلها) سپرد و ترمز لوکوموتیو «بمب اتمی» را بُرید. شاهد جام زهر «برجام» و ضربات ناشی از «اقتصاد متمرکز در دست اوباشان» شد. جایزهٔ نفیس روسی اش را هم که یک «فوتوکپی مقدّس» بود را گرفت و اکنون در حال «ذِقُ و وِقّ» کردن است. امّا در ازای تعطیلی کامل محصولات دروغین اتمی (چیزی در مایهٔ تانک فلّاق) و تمامی ثروتهای ملّی به هدر رفته و گسترش کویر و ویرانی زیرساختهای صنایع دروازه دولابی؛ نه تنها هیچ عایدش نشد؛ بلکه اکنون برای حفظ وجود متعفّنش؛ در حال تبدیل کردن ایران به یکی از استانهای روسیه است و البته چاره ای هم ندارد و باید این خیانت را با نام «همکاریهای راهبردی با روسیه» به خورد الاغهای آریایی نژاد شیعه مسلک بدهد. این رابطهٔ «راهبردی با روسیه» را باید  در همان عمق و سطح رابطهٔ «ساری قولو خان» (روسیه) و «پِسَرَک» (انگل فرزانه)؛ ارزیابی کرد.
ترکهای عثمانی نیز به همین راه رفتند؛ از اینکه «گلوبالیستها» به ترکها کوچه دادند تا به زندگی خود سر و سامانی داده و دهکوره ای به نام ترکیه را رنگ و لعابی بزنند و در تبلیغات گستردهٔ بین المللی؛  ترکیهٔ عثمانی را به عنوان نقطهٔ تلافی «اسلام میانه رو و دموکراسی» معرفی کردند؛ امر بر عثمانیها مشتبه شد و با شنیدن صدای «جرینگ جرینگ» چند دلار در جیبشان؛ فیلشان یاد «امپراتوری عثمانی» کرد. در روند ۵ سال گذشته اطلاعات زیادی در رابطه با نقش اردوغان در «پولشوییها»؛ «غارتها»؛ «تشکیل و آموزش و تسلیح گروههای اسلامگرا»؛ بویژه «داعش» و «القاعده» و «اسلامگرایان ترکستان چین» (اویغورها) جمع آوری شده است و نه تنها ملیجک مشترک «خامنه ای - اردوغان» (رضا ضرّاب) در زیر بازجویی FBI است؛ بلکه اسناد محرمانهٔ زیادی مانند رودخانه از طرف هواداران «فتح الله گولن» به سوی سازمانهای اطلاعاتی کشورهای غربی سرازیر میشوند.
اردوغان که دچار مالیخولیای استالینی شده است؛ اکنون در حال کندن یک گور دسته جمعی برای تمامی ارگانهای ترکیه است.
تلاش چاپلوسانهٔ اردوغان برای پذیرفتن نوکری کرملین نیز؛ موفّق نبوده است و روسها تقاضاهای زیادی از اردوغان دارند که بدون برآورده شدن؛ قلّادهٔ «سگ دربار» را به همین سادگی به گردن اردوغان نخواهند انداخت و اردوغان در ۵ سال گذشته نشان داده است که مانند اجدادش فقط یک «راهزن سر گردنه» است و پوشیدن کُت و شلوار و کراوات؛ ماهیتش را تغییر نداده است.
میگویند که اگر گدایی پادشاه شود؛ تا یکصد سال از او بوی گدایان به مشام میرسد و اگر پادشاهی گدا شود؛ تا یکصد سال بوی پادشاهان میدهد.
حال ببینیم که «حزب عدالت و توسعه» (اخوان المسلمین ترکهای عثمانی) در طی ۲ دههٔ اخیر چه گلی بر سر ترکها زده است:
۱-  ضرباتی که ارتش ترکیه از دست اردوغان خورده است دهها برابر بیشتر از ضرباتی است که در نبردهای ۴۰ ساله با پ.ک.ک تحمل کرده است.
۲- تا کنون به هیچ افسر و یا ژنرال ارتش ترکیه از طرف نیروهای پ.ک.ک تجاوز جنسی نشده است. امّا اکنون توسط خود تُرکها به افسران نظامی ترکیه؛ تجاوز جنسی میشود. (کهریزک اخوان المسلمینی). «پان ترکهای آذربایجان» که عاشق اردوغان هستند نیز باید این واقعیتها را در محاسبات خود بگنجانند و بدانند که خون آنها از خون افسران ارتش ترکیه رنگین تر نیست.
۳- بی اعتباری عمیق در سطح بین المللی  تُرکهای عثمانی؛ به خاطر چرخشهای ناگهانی در سیاست خارجی. چرخشهای ناگهانی؛ ارزش ترکهای عثمانی را تا حدّ «ارزش روسپی» پایین آورده است و ترمیم این زخم تقریباً ناممکن است.(در نوشته های  گذشته به این بی اعتباری اشاره ها کرده ام). به همین خاطر نیز پس از حرکت چاپلوسانهٔ اردوغان به درگاه کرملین؛ روسها از او «گارانتی ملموس برای اظهار نوکری» میخواهند و این گارانتی؛ به قیمت تخریب کامل روابط ترکیه با غرب منتهی خواهد شد.
۴- صنعت توریسم  ترکیه در آینده ضربات سنگینی خواهد خورد و در رابطه با صادرات مواد غذایی و پوشاک هم اکنون نیز بخشی از بازار خود را در کشورهای عربی و بویژه مصر از دست داده است و تقاضاهای احمقانهٔ اردوغان از مصر برای خریدن بنجُلهای ترکیه نیز به جایی نرسیده است. زیرا ترکهای عثمانی با همکاری اوباشان حاکم بر قطر و حماس و سپاه قدس؛ در انتفال نیروهای داعش به صحرای سینا و تسلیح آنها بر علیه حکومت مصر؛ به این سادگیها فراموش نمیشود.
۵- تهدید اروپا به گسیل کردن نیروهای داعش؛ نه تنها دردی را دوا نخواهد کرد؛ بلکه میتواند برای تُرکهای مقیم اروپا نیز دردسر ساز باشد. بویژه اگر دونالد ترامپ برندهٔ مبارزات انتخاباتی باشد و جان تازه ای به جنبشهای ناسیونالیستی اروپایی دمیده شود. زیرا دونالد ترامپ زمانی که از همپیمانان آمریکا در خاورمیانه نام می بُرد؛ از ترکهای عثمانی یاد نکرد.
۶- دستگیریها و اخراجهای بسیار گسترده و و شکنجه ها و زندانی کردنهای وسیع؛ نفرت داخلی از اردوغان و اخوان المسلمین را به شدت برخواهد انگیخت. مشکل اینجاست که کار تمام شده است و همهٔ درها به روی اردوغان در حال بسته شدن هستند.

کژدم




۲۹ نظر:

  1. جناب كژدم ولي شما نسبت به سعودي نظر مثبتي داشتي يعني اونها كارشون رو خوب انجام دادن يا اون ها هم بدبخت ميشن؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من نسبت به عربستان نظر مثبت و یا منفی نداشته ام. امّا همیشه گفته ام که «سلطان بندر» دهن «انگل فرزانه و حاجی بادمجان میرزا قاسمی» را بدون شعار دادن و «عربده کشیدن» و «عرعر کردن» جمیعاً صلواة گاییده است.

      حذف
  2. همانطور که گفته بودید باید منتظر بود و دید اروپا و آمریکا چگونه تسلیحات حساس را از ترکیه خارج می‌کنند. قدرتها قطعا برای این مسایل برنامه قبلی دارند چون از موقعی که ترکیه اینجرلیک را به آمریکا نداد آماده این روز بوده اند و تکنولوژیهایشان همه حالتی برای غیر فعال شدن یا خود تخریبی دارند. با شما موافقم ترتیب ترکهای اروپا در صورت لزوم داده خواهد شد. در حمایت اردوغان خان بیرون میریختند وتند رو هایشان مثل الاغ شناسایی شده اند و قیافه شان هم بسیار تابلو است٬ بسیار راحت شکار خواهند شد.

    پاسخحذف
  3. ظاهراً این یک خبر تحلیلی ساده به نظر میرسد. امّا کثافتکاریهای مسلمانان در کشورهایی که برای گدایی «امنیّت و نان» به آنها پناهنده شده اند؛ به اوج غیر قابل تحمّل رسیده است.

    http://www.bbc.com/persian/world/2016/08/160818_l03_uk_ethnic_division

    مسلمانها باید بفهمند که در «خانهٔ میزبان» نمیتوان گوزید؛ و گرنه «چوب پنبه» فراوان است.

    پاسخحذف
  4. امریکا وغرب بخسوس انگلیس حقش از این بدتر هست. انگلیسها خمینی بچه روانی نگهبان هندی دم در سفارتشون در هند رو بعنوان یک سید { نطفه لجن عربها} و رهبر به مردم کون گشاد با وعده پول نفت مسل کویت با وازلین روسی تا دسته فرو کردند و حالا باید تاوان اینکار رو با ناامنی و پریشانی و اظطراب همیشگی شهروندانشون پس بدن. حالا حالاها باید توانهای سنگینتری بدن . اینا تازه اولشه. مگر اینکه سر افعی رو در تهران از بیخ بگنند و با استقرار یک حکومت سکولار در ایران اشغالی هماهنگ شوند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سکولاریسم تنها یکی از پارامترهای ضروری برای پیشرفت است؛ ولی همه چیز نیست. پارامترهای دیگری نیز باید مورد توجّه فرار بگیرند که متاسفانه هیچ یک از نیروهای موسوم به «اپوزیسیون» در نظر نمی گیرند.
      ما در شرایطی قرار نداریم که بخواهیم در «امپراتوری ساسانی» اصلاحاتی بوجود بیاوریم و خوشبخت شویم. هخامنشیان و اشکانیان و ساسانیان همگی موضوعات تاریخی هستند. ایران بیش از ۱۴۰۰ سال است که به عنوان «حوزهٔ نفوذ» ایفای نقش میکند.
      اگر کسی بخواهد حرکتی مثبت انجام دهد؛ باید از همین سرزمین بربادرفته و «کویر ایران» و «کشور تهران» و «روشنفکران لپ تاپاله باز» و گسترش کویر و «اِل نینو» و هجوم گستردهٔ «رشد تکنولوژی» و .... شروع کند. واقعیت این است که سرزمینهایی که «کیر خدا» فقط برای آنها راست شده بود و «دَم به ساعت» برایشان «پیامبر» میفرستاد؛ اکنون کشورهای «شپش زده» و «جذام زده» و «کویر زده» هستند.
      این است آن «نقطهٔ صفر لعنت شده» ... که ما باید از میان خاکستر آن برخیزیم.
      آیا کسی را سراغ دارید که به جای شعار؛ «راهکاری پراگماتیستی» پیشنهاد کند؟
      مشکل ما این است که «کشتزارهای دانش» نیز به کویر تبدیل شده اند و «نوابغ ما» به خاطر احساس خفگی؛ به «تُنگ بلورین آزمایشگاههای پیشرفتهٔ غرب» پناه میبرند.
      پیشنهاد «سکولاریسم» در این واویلا؛ در حدّ صدای «چُس» است.

      حذف
  5. دونالد تامپ گفته در صورت برنده شدن در انتخابات برای ورود افراد از کشورهای اسلامی امتحان خواهد گذاشت.من پیشنهاد میکنم امتحان شامل مورد مالیدن گه سگ به مقدسات مسلمین باشد تا ثابت شود کی هنوز مسلمان هست و کی نیست. زیرا در غیر اینصورت این مادرقحبه ها تقیه میکنند وسوالات را بدروغ پاسخ میدهند. باید امتحان جنبه عملی بالا را در بربگیرد. درود بروتشکراز شما.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ژاپنی ها این کار را با «مسیحیان نو کیش ژاپنی» کردند. به این صورت که مسیحیان باید از روی «انجیل» میگذشتند. نتیجه اش برای «ژاپن» مثبت بود. هنوز هم که هنوز است؛ صدای اعتراضی و جیغ و ویغ مسیحیان خاموش نشده است.
      پیشنهاد خوبی است.

      حذف
  6. امروز جنگنده ها و بمب افکنهای روسی برای سوّمین بار از همدان برای بمباران سوریه عملیات کردند.
    عربستان سعودی ترسیده است ... و گرنه؛ با آن همه نیروهای تحت فرمانش در سوریه؛ نخستین حرکت پراگماتیستی این است که پوزهٔ جنگنده های روسی را به خاک بمالند.
    آیا منتظر فرمان «هیلاری کلینتون» و یا «ترامپ» هستند؟
    پرسش این است که:
    «پَس خودشان چه هستند؟»
    «انگل فرزانه خامنه ای»؛ پذیرفته است که «سگ درگاه کرملین» باشد.
    پیشنهاد من این است:
    نترسید؛ جنگنده های روسی را سرنگون کنید. زیرا روسها در چنان شرایطی قرار ندارند که از خود دفاع کنند.
    اگر جنگنده های روسی را سرنگون کنید؛ روسها مجبور خواهند شد که به دوران «گورباچف» باز گردند. .... نترسید.

    پاسخحذف
  7. «کشور تهران» مقام ۱۲۶ را در میان ۱۴۰ شهر دارد (مدال گوز)... امّا به خاطر مصرف بزرگترین بخش درآمد نفت و در آمد حاصل از پولشویی برای در آمدهای سپاه پاچاهارداران از طریق مواد مخدّر؛ یک شهر فوق العاده است.

    http://www.bbc.com/persian/world/2016/08/160818_l45_livable_cities_economist_tehran

    پاسخحذف
  8. روزشمار بر روی کارآمدن یک رئیس جمهور جدید در آمریکا فارغ از کلینتون یا ترامپ (هر دو حداقل بهتر از از محمد علی کلی دوم هستند ) بر سرعت تحولات منطقه ای افزوده است اجازه پرواز از پایگاه نوژه جدا از خفت بار بودن آن در جهت تسریع عملیات هوایی در حلب خواهد بود تا با دست پرتری به نبرد سیاسی با پرزیدنت بعدی بروند با عرض پوزش اعتقاد دارم عربستان جرات تجهیز مخالفان به موشک های زمین به هوا را نخواهد داشت حداقل در این مقطع چون هرگز بر حمایت اوباما نمیتوان حساب کرد و در ضمن روسها حداقل در ماجرای یمن وارد خواهند شد و سلاح های مشابه رو در اختیار حوثی ها قرار خواهند داد هیچ تحول شگرفی به نفع مخالفان تا بر روی کار آمدن رئیس جمهور جدید در آمریکا ایجاد نخواهد شد هشت سال گذشته روزهای سختی برای کسانی بود که از رجزخوانی ها و عربده های این وحوش به تنگ آمده بودند و همچنین تجربه ای برای ساختار سیاسی در آمریکا که به شکلی از رسوایی دچار شده که یک مسلمان مخفی خودش را به راس هرم سیاسی میرسونه گر چه اثرات منفی ایجاد شده در دوران اوباما همچون ایجاد فضای بیشتر برای نقش آفرینی پوتین و نوکران شیعی همچنان به عنوان یک معضل پیش روی رئیس جمهور آمریکا خواهد بود حضور موثرتر آمریکا در مساله سوریه و اوکراین و همچنین مقابله فعالانه تر با حزب الله لبنان و استفاده از ظرفیت های موجود ناتوی عربی و کمک در جهت بالندگی اون قطعا باید مورد توجه قرار بگیره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. andromeda گرامی
      روسها در یمن نمیتوانند همان کاری را بکنند که در عراق و سوریه انجام میدهند.
      دلیلش هم بسیار ساده است:
      «حقوق بین المللی».
      دولت یمن یک دولت رسمی است.
      روسها برای عملیاتهای برون مرزی خود همیشه تلاش کرده اند که ظاهراً قانونی عمل کنند. این یک نقطهٔ قوّت است.

      حذف
  9. آمریکا در حال انتقال تسلیحات تاکتیکی اتمی خود از «اینجرلیک» به «رومانی» است.
    ۱۵۰۰ نفر از نیروهای آمریکایی مستقر در پایگاه اینجرلیک در حال ترک این پایگاه هستند.
    اکنون اردوغان میتواند به راحتی «پوتین پلو» بخورد. امّا اگر دِلدَرد گرفت؛ راه بیمارستانها برای همیشه بسته است. چونکه «برادران گلوبالیست» در حال تَرکِ کاخ سفید هستند.

    پاسخحذف
  10. کژدم عزیز در ماجرای اوکراین همه شاهد بودیم که ادعای پوتین در باره حفاظت از ثبات و امنیت و احترام به ساختارهای قانونی (لقلقه همیشگی ذوب شدگان در ولایت پوتین)ادعایی مضحک بیش نیست قطعا دستگاه سیاست گذاری در عربستان متوجه ورود به چنین چالش بزرگی آن هم بدون حمایت آمریکای اوباما هست گرچه در بلند مدت عربستان باید در پی ایجاد کارآمدتر کردن ائتلاف ناتوی عربی و همچنین ایجاد تغییرات در ساختارهای برخی نیروهای بین المللی که به صورت غیر رسمی نقش نیروی زمینی عربستان را ایفا می‌کنند همچون جبهه فتح و نیروهای مشابه باشد رفتارهای کور تروریستی و کشتن غیرنظامیان که به شکل وحشیانه ای توسط این نیروها انجام میشه جدا از رد موازین اخلاقی پاشنه آشیل این جریانات هست به عنوان توضیح عرض میکنم که من سینه چاک عربستان نیستم ولی از خوردن رژیم کثیف شیعیان اثنی حشری به هر صخره سختی استقبال میکنم

    پاسخحذف
  11. اگر رژیم گلوبالیست اوباما و حکومت روسیه ادّعا میکنند که بر علیه داعش میجنگند؛ پس چرا هیچیک این ستون نظامی داعش را بمباران نکردند؟ ستونی که حتّی با پهپادهای نیروهای کردستان سوریه قابل فیلمبرداری است؛ چگونه از تیر رس ماهواره های آنچنانی قدرتهای بزرگ در امان مانده است؟
    پاسخ این است که:
    روسها و گلوبالیستها در حال «جفتگیری» هستند.

    http://www.bbc.com/persian/world/2016/08/160819_l31_syria_manbij_isis_photo_civilians

    پاسخحذف
  12. کژدم گرامی درود. حالا که رژیم صفوی کون دریده به روسها اجازه استفاده ازپایگاه نوژه را داده آیا امکان دارد روسها با اطلاع و یا بدون اطلاع از این پایگاه جهت انبار سلاح های هسته ای استفاده کنند ؟ و در صورت انجام چنین کاری اگر در آتیه این پایگاه را تخلیه کردند سلاح های اتمی را بی سر وصدا به خامنه ای وا گذار کنند اگر چنین اتفاقی افتاد چه پیش آمد هایی رخ خواهد داد ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      روسها چنین کاری نمیکنند. آنها حتّی از یک نسخهٔ خطّی تازینامه هم نگذشتند و یک «فوتوکپی مقدّس» به انگل فرزانه دادند. چه رسد به تسلیحات استراتژیک.

      حذف
  13. جناب کژدم این جفت گیری که یک تغییر رویه ناگهانی می تواند استنباط شود به چه دلیل هست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نه گلوبالیستها و نه روسها؛ علاقه ای به پایان گرفتن بازی موش و گربهٔ «داعش» ندارند و اهداف خود را از طریق این بازی به پیش میبرند. برای هر ۲ طرف؛ وجود «داعش» یک ضرورت برای حضور در صحنه برای ادامهٔ بازی است. کسی که در سوریه و عراق ببازد؛ مجبور خواهد شد تا در جاهای دیگر امتیاز بدهد.
      این ماجرا شبیه جنگ ویتنام و افغانستان است. یعنی: «جنگ در خانهٔ دیگران».
      برای روسها فدا کردن بشار اسد و انگل فرزانه و انگل حسن نصرالله برای گرفتن امتیازات امنیتی و رفع تحریمها؛ مثل آب خوردن است. رژیم انگلهای صفوی نیز با اجازه دادن به روسیه برای استفاده از پایگاه هوایی نوژه؛ اعتراف به نا کارآمدی تمامی تلاشهای ۶ سال و رسیدن کفگیر به ته دیگ است و انگل فرزانه پس از هزینه کردن همهٔ نیروهایش به هزینه کردن خاک ایران روی آورده است. برای «الاغهای آریایی نژاد شیعه مسلک خاک بر سر» نیز یک زسوایی بزرگ به شمار میرود و اکنون همگان میدانند که «نژاد آریایی شیعه مسلک» (اُمّت آریایی) یک کاسه آش نذری را به کشورش ترجیح میدهد.
      این یعنی همان وعده ای که از زمان شکست انگل فرزانه در «بحرین» داده بودم و آنرا نقطهٔ عطف «شکست استراتژیک رژیم انگلهای صفوی» و به تبع آن «شکست استراتژیک ایران و ساکنین ایران» نام نهاده بودم.
      روسها در نهایت رژیم انگلهای صفوی را حتّی با یک «کاسهٔ دوغ» معاوضه خواهند کرد.

      حذف
    2. یکی از علایم روشن جفتگیری روسها با غرب.

      http://www.radiofarda.com/a/f2-israel-still-works-with-russia-despite-hamedan-base-iran/27933785.html

      حذف
    3. استفاده از پایگاه هوایی نوژه؛ نشانهٔ آشکار شکست تلاشهای ۱۰ ماههٔ روسها نیز میباشد. روسها با اینکه «گنده گوزی» فرموده بودند که ماجرا را در ۴ ماه فیصله خواهند داد؛ اکنون در حال گشودن جبههٔ تازه با امیدهای تازه تر هستند.
      یکی به آقای «ژنرال شویگو» بگوید:
      «آب یخ بدم خدمتتون؟ ... ای خدای استراتژیهای شکست خورده؟»

      حال اگر حافظهٔ تان کار میکند؛ گنده گوزیهای «عبدی» (دانشجوی خط امام) را بیاد بیاورید که گفته بود: «سپاه پاچاهارداران میتواند ماجرا را در ۳ ماه فیصله دهد».

      حذف
    4. جناب گژدم با این اوضاع بوجود امده خطر گروههای سلفی چه از جنس النصره(جیش الفتح) و چه از جنس داعش با ناامن شدن اوضاع سوریه و گرفتن حیاط خلوت از دستشان برای صفویهای حاکم و ساکنین ایارن بیشتر از قبل خواهد شد و ایا امکان تبدیل شدن داخل ایارن به محل تاخت و تاز این گروهها خواهد شد یا نه؟

      حذف
    5. ناشناس گرامی
      چرخش ناگهانی ترکهای عثمانی و ماجرای پایگاه هوایی نوژه نشان میدهد که اوضاع خیلی بی ریخت است. پروژهٔ فتح حلب و بیرون راندن نیروهای جهادی با تلفات سنگین شکست خورده است. رژیم انگلهای صفوی تعداد کشته ها و زخمیها را از مردم پنهان میکند.
      امّا من فکر میکنم که همه در حال آماده شدن برای رو در رو شدن با «ترامپ» هستند.

      حذف
  14. سلام کژدم گرامی
    در تحلیل وقایع ترکیه نباید این نکنه رو دور از نظر داشت که شدت سرکوب ها باعث بوجود آمدن احتمال نزدیکی بیشتر بین جنبش‌های کردی و بقایای فتح الله گولن خواهد شد دو دشمن قدیمی درصدد نزدیکی بر خواهند آمد و شاهد شکل گیری اپوزیسیون نیرومندی علیه اردوغان خواهیم بود اگر سنگ بنای هویتی ترکیه رو دو عامل مذهب تسنن و دیگری ترک بودن بدانیم بیش از چهل درصد جمعیت ترکیه یکی از دو فاکتور فوق را همراه ندارن کردها و علوی ها به حاشیه رانده شده گان این آش شعله قلم کار که ترکیه نامیده شده میباشند خاصیت گریز از مرکز قوی در این ستون های کشور ترکیه و همچنین افزوده شدن جریان گولن همراه با چاشنی تحولات شتابان منطقه ای ترکیه را به سمت لبه پرتگاه رهنمون خواهد کرد حرکت های امروزه اردوغان مانند نزدیک شدن به روسیه و ایران و اسد که بلافاصله خود را در قالب بمباران مواضع کردها خود را نمایان ساخت نخواهد توانست دردی از درد بی درمان پدران معنوی داعش کم کند و دور نمای آمدن رئیس جمهور آمریکا (فارغ از شخص )وحشت را در رفتار سردمداران داعش نمایان ساخته در یک کلام میتوان گفت که ساعت شنی عمر داعشیان کرواتی به شماره افتاده است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. andromeda گرامی

      سازمان فتح الله گولن یک سازمان استخواندار و کارکشته است و فکر نمیکنم که با احزاب تأثیرگذار کردستان همکاری کند. امّا با گروههای میانه رو امکان دارد که همکاری کنند که بی نتیجه است.

      حذف
  15. با درود دوباره. مطلبی را میخواستم یادآوری کنم که ربطی به پست فعلی شما ندارد اما یادآوری آن بد نیست. طنز نویس مزدوری به نام ابراهیم نبوی مدتی پیش در ارتباط با کشتار تابستان ۶۷ گه خوری کرده بود که ٌای بابا کی دیگه این چیزا یادش میاد و ول کنید این حرفها راٌ. من اینجا فقط میخواستم به این مزدور یادآوری شود که عکس العمل ایرانیان به نوارمنتشرشده منتظری نشان داد که برخلاف مزخرفات این مزدور مردم به این ماجرا هنوز بسیار حساسند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      «سیّد» ابراهیم نبوی؛ از نام سراسر کثافتش نیز «خیانت» میبارد. او وبسیاری از همین اصلاح طلبان در اعدامهاو شکنجه ها؛ قاضی و مجری بوده اند. چه انتظاری از این خائنین و روسپی زادگان دارید؟ آیا بیایند و به باز شدن پروندهٔ جنایتهای خود کمک کنند؟ تصویر این بیشرف را در کنار لاجوردی میتوانید گوگل کنید.

      حذف
  16. http://timesofindia.indiatimes.com/world/rest-of-world/Philippines-Duterte-threatens-to-quit-UN-after-drugs-war-censure/articleshow/53793349.cms

    Philippine President Rodrigo Duterte railed against the United Nations on Sunday after it called for an end to the wave of killings unleashed by his war on drugs, saying he might leave the organization and invite China and others to form a new one.

    "I will prove to the world that you are a very stupid expert," he said, urging them to count not just the number of drug-related deaths but also the innocent lives lost to drugs.

    "I do not want to insult you. But maybe we'll just have to decide to separate from the United Nations," he said. "Why do you have to listen to this stupid?"

    Asked about the possible consequences of his comments, he said: "What is ... repercussions? I don't give a shit to them."

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      رودریگو دودرته بر علیه «جنایتکاران» اعلام جنگ کرد و تا کنون ۹۰۰ نفر از سران جنایتکاران را بدون دادگاه که لزومی ندارد به دَرَک فرستاده است و به همین خاطر ناگهان صدای جیغ و ویغ «حقوق بشریها» در آمده است. نمیدانم چرا صدایشان در رابطه با سوریه خفه شده است؟
      «دفاع از حقوق بشر»؛ سلاح جدید گلوبالیستها برای به بردگی کشاندن «بشریت» است.
      هیلاری کلینتون در یکی از سخنرانیهایش گفته بود: «سازمانهای بسیار قدرتمندی وجود دارند که حاضرند هزینه های بسیار بزرگی را به عهده بگیرند؛ تا اندیشه های نوینی را به فرهنگ آمریکا تبدیل کنند».
      اینها همان کسانی هستند که «خانوادهٔ بوش»؛ «خانوادهٔ کلینتون»؛ «اوباما» را با پرداختهای کلان یکی پس از دیگری به روی کار آوردند. «انگل فرزانه» و «حزب الله لبنان» و «داعش» نیز بخشی از سناریوهای آنها است.
      در ویدیوی زیرین جملات دقیق «هیلاری کلینتون» را خواهید شنید. اگر وقتش را داشتم؛ کار را برایتان آسانتر میکردم. حالا خودتان زحمتش را بکشید:

      https://youtu.be/e_JSZCurOMY

      حذف