۱۳۹۶ اردیبهشت ۱, جمعه

سخنان انگل فرزانه بوی «وحشت عمومی» میدهد.

معمولاً انگل فرزانه و اتاقهای فکری او؛ نخست «سناریو» مینویسند و سپس به اجرا در می آورند و در آخر کار؛  آن موجود «کیسه کِشِ فرزانه» از پشت پردهٔ عصمت و طهارت بیرون آمده و پایان نمایش را به صورتی پیامبرگونه اعلام میکُند و همهٔ  حزب اللهی ها به «بصیرت انگل فرزانه» ایمان چندباره می آورند.  امّا یکی از همین موجودات حزب اللهی به  خاطر اینکه سالهاست از او و برادرش بیش از حدّ (تا حدّ پارگی) استفاده شده است؛ نتوانست دوام بیاورد و آخر الامر گفت: «ما حزب اللهی ها موجودات بی ارزشی هستیم» .... (اینجا). البتّه این موجود تنها نیست و نمونه ای از خروارها است که  آرام آرام (بر اساس درجهٔ IQ» میفهمند که ارزشی بیشتر از «زهرا خانم» (جندهٔ پیرِ بی مقدار و گشاد و چروک برداشتهٔ  بی مشتری ۳۰ متری گمرک = علمدار حزب الّلهی ها در اوایل انقلاب) ندارند و هرگز «مالک اشتر» نخواهند شد. اگر هم برای یک دورهٔ کوتاه به عنوان دستمال چرک مستراح؛ آنها را «مالک اشتر» بخوانند؛ امّا آن دورهٔ کوتاه که از نامش پیداست؛ بسیار زود گذر است. «سعید جلیلی» یکی از نمونه های آن است. سعید جلیلی یکی از دانش آموختگان «دانش سیاسی Old School  روسی است». و به عنوان یک «نوکر بله قربان گو» در اختیار «کرملین» خدمت میکُند. بسیاری از دیگران که نه تنها «پاها و چشمهایشان» ؛ بلکه «زنشان» را نیز به خاطر «مفقود الاثر نامیده شدن» از دست داده  و زمانی که به خانه آمده اند؛ شاهد «گاییده شدن همسرشان» توسّط «برادر مؤمن و با غیرتشان» شده و در وادی «فرزندانی که هم برادر و خواهر و هم پسر عمو  و دختر عمو هستند» سرگردان شده و اکنون به نوعی از انواع؛ «موجی» شده اند و نمیدانند که «سرشان را بخارانند؟ یا کونشان را بخارانند؟ کیر خامنه ای و رفسنجانی و یا کرّوبی و موسوی را بخارانند؟». این است داستان واقعی «مالک اشترهای رژیم کثیف صفوی».
استفادهٔ موضعی از این موجودات بد بخت و Low IQ و سپس انداختن آنها در کیسه زبالهٔ مخصوص مستراح؛ داستانی ۴۰ ساله است. امّا موجودات خدمتگذار رژیم «مفعولهای صفوی مسلک» (به تاریخچهٔ خانقاههای کون کُنی اردبیل مراجعه کنید). همچنان خود را «پیروزمندان» می نامند. آیا سخنرانی «شمپانزهٔ بوتاکسی» در اردبیل را به یا دارید که به آنها گفت: «آیا میدانید که بنیانگذاران چه هستید؟».... تبریزیها همیشه «اردبیلی ها» را «کونی» و یا «بچّه باز» مینامیدند؛ فارغ از اینکه «درست» و یا «دروغ» باشد؛ امّا سند تبریزیها؛ «خانقاههای کون کُنی شیخ صفی الدین اردبیلی» که «بنیان گذاران تشیّع صفوی» هستند میباشد.
پرسش بعدی این است:
«آیا مالک اشترهای تشیّع صفوی همگی کونی و یا بچّه باز بوده اند؟» پاسخ این است: آری
باور ندارید؟ .... به  تاریخچهٔ «سلسلهٔ قاجار» مراجعه کنید.

بگذریم .....

امّا اینبار داستان و سناریو را؛ نه «انگل فرزانهٔ پیرو کون کُن خانه های شیخ صفی الدین اردبیلی» (صفویها) .... بلکه  دیگران نوشته اند و بخش نخست آن در حال اجرا است. اینجا است که  انگل فرزانه  از «وحشت عمومی» تولید شده توسّط دولت دونالد ترامپ؛ قافیه را باخته و وحشت عمومی را اعلام کرد. هرچند که در زیر چتر حمایتی عریض و طویل امنیتی؛ در جلو دوربین قهرمانانه سخن گفته و خود را «پسرک شجاع» معرّفی میکند امّا به وجود وحشت عمومی در ساختار رژیم اعتراف دارد.
بازی «پسرک شجاع» دیگر محلّی از اعراب ندارد زیرا پروژهٔ امام حسن و نرمش کشتی گیرانه و فرمان پیامبرگونهٔ ۱۹۰ هزار سو و راضی شدن  به ۵۰۰۰ سو  هنوز فراموش نشده اند (به اختلاف میان ۱۹۰ هزار و ۵ هزار توّجه کنید تا بتوانید سخنان مؤدبانهٔ کژدم را هضم کنید.). در ماجرای «میکونوس» نیز؛ کشتی گیر عرصهٔ «گفتگوی تمدّنها» بود که لاشهٔ انگل فرزانه و انگل بهرمانی به دَرَک واصل شده  را به زور از راهروهای دادگاه میکونوس  بیرون کشید.
«پسرک شجاع فرزانه» بارها نشان داده است که «ریغو تر» از آن است که در عربده هایش که زیر چتر حمایتی دهها لایهٔ امنیتی ادّعا میکند.

در ماههای آینده؛ شاهد فروپاشیهای سنگین خواهیم بود که دیگران آنها را طرّاحی کرده و  از آن سود خواهند بُرد.
ردّ صلاحیّت «شمپانزهٔ بوتاکسی»؛ نشانهٔ «احساس خطر و وحشت عمیق» رژیم کثیف صفوی از ماجراهای آینده است و «رئیسی بیا ... رئیسی بیا .... جماء کنید با جنده ها»؛ فقط برای سرخ نگهداشتن صورت انگل فرزانه با سیلی است.
مهمّ نیست که هواداران «بوتاکس برای رهبری»؛ چه احساسی دارند؟ مهمّ این است که انگل فرزانه دچار خونریزی شدید شده است و این خونریزی شدید؛ یعنی «امام حسن بنفش» برای دورهٔ دوازدهم.
آیا گفته بودم؟ یا نگفته بودم که امام حسن بنفش رئیس جمهور آیندهٔ تان خواهد بود؟ .... و خواهد بود.

کژدم



۲۰ نظر:

  1. انتقاد ظاهری انگل فرزانه به «امام حسن» در رابطه با «ارتقاءمعیشت»؛ آنچنان احمقانه بود که هر الاغی نیز حماقت نهفته در رپشت آنرا میفهمد.
    مگر «ارتقاء معیشت»؛ بدون «رشد اقتصادی» قابل تصوّر است؟
    مدل رشد رژیم ننگین شیعی؛ همیشه افزودن بر تعداد «استخدامیها» بوده است.
    «جنده های زینبی» را برای کنترل «حجاب» استخدام کنید؛ و اوباشان بسیجی را در بانکها و سایر مؤسسات دولتی استخدام کنید؛ تا یکی «استکان» و دیگری «نعلبکی» بیاورد و نفر سوّم؛ چای بریزد و نفر چهارم «قند پهلو» گذاشته و نفر پنجم به رئیس بدهد و نفر ششم؛ «نوش جان» بگوید و .... الی آخر. (بهترین سناریوی رشد اقتثادی شیعیان الاغ صفوی).
    راه دیگر همان «یارانه» است و انگل فرزانهٔ «با بصیرت» بیشتر از این نمیتواند بفهمد.
    حال با ردّ صلاحیّت کردن «شمپانزهٔ بوتاکسی»؛ میتوان فهمید که «انگل فرزانه» از عواقب ویرانگر «یارانهٔ ۲۵۰ هزار تومانی» به وحشت افتاده است. زیرا خبر روزهای سیاه آینده را به حضور مبارک رسانده اند.
    پس از این نیز خواهید دید که زبان مبارک انگل فرزانه به ماتحتش فرو خواهد رفت و دیگر از «معیشت» سخنی نخواهد گفت.

    پاسخحذف
  2. آن طور که پیدا است، دولت ترامپ همه عزم خود را جزم کرده تا دست و پای مزدوران رژیم را در خاور میانه و سایر نقاط جهان، برای همیشه قطع کند.

    سوالم این است که به نظر شما آیا دولت جدید آمریکا پس از این پاکسازی‌ها، برای برچیدن خود رژیم هم برنامه‌ای دارد؟ آیا باید منتظر برپایی دادگاه‌هایی مانند آن چه که پس از جنگ جهانی دوم شاهد بودیم، باشیم؟ یا این که باز هم شاهد یک نرمش قهرمانانه دیگر و صلح امام حسنانه خواهیم بود؟ در خاطرم هست، گفته بودید که «ترامپ عاشق معامله کردن با ورشکسته‌هاست.» آیا سران رژیم، همان ورشکسته‌هایی خواهند بود که تن به بیعت با معاویه خواهند داد؟ یا این که سرنوشتی بهتر از امام حسین نخواهند داشت؟

    پاسخحذف
  3. چند هفته پیش از این در بخش نظرات مسئلهٔ «ونزوئلا» را مطرح نمودم و اینکه مورد توجّه خاص آمریکا قرار خواهد گرفت. ونزوئلا را باید کانون اصلی (ستاد فرماندهی) فعالیتهای حزب الله لبنان در آمریکای لاتین دانست.
    اکنون ونزوئلا در حال رسیدن به نقطهٔ بی بازگشت و چه بسا اگر «رانندهٔ اتوبوس» در برابر مردم مقاومت کند؛ به سوی جنگ داخلی کشانده خواهد شد. ونزوئلا نه تنها به عنوان ستاد فرماندهی حزب الله لبنان برای قاچاق مواد مخدّر میباشد؛ بلکه میتوان این کشور را آیینهٔ تمام نمای آیندهٔ ایران دانست. حاکمیتی نظامی که با «پرداختن یارانه» به شکمهای دوپا اداره میشد و اکنون آه در بساط ندارد که با ناله سودا کند. اکنون بخشی قابل توجّه از همان یارانه خواران به دودسته تقسیم شده اند. عدّه زیادی به تظاهرات خیابانی روی آورده و عدّه ای دیگر به گروههای جنایتکار که کار اصلی شان غارت مسلّحانهٔ مغازه ها؛ خانه ها است. دولت آمریکا نیز منتظر است تا دولت «رانندهٔ اتوبوس» به افلاس و ورشکستگی کامل برسد. تا بتوان معاملهٔ خوبی را به پیش بُرد.
    احمقهایی که همچنان فکر میکنند با دادن یارانه و افزایش مقدار آن و یا گسترش دایرهٔ یارانه بگیران؛ افسار شکمهای دوپای یارانه خوار را برای همیشه به عنوان «گارانتور ادامهٔ حکومت» در دست خواهند داشت؛ بهتر است روندی را که در ونزوئلا در جریان است را مطالعه کنند.
    احمقی نژاد در ماههای آخر دولتش؛ شعار «استخدام ۵۰۰ هزار نفر» در بخشهای دولتی را مطرح می نمود که در صورت اجرایی شدن میتوانست به یک فاجعه بینجامد. تنها چیزی که جلو این فاجعه را گرفت؛ نه «بصیرت انگل فرزانه»؛ بلکه رسیدن حاکمیت انگلهای شیعی به مرز «افلاس کامل» بود.
    انگلهای حاکم شیعی که اکنون ۲ دلار در جیب خود میبینند؛ باز هم به فکر گسترش «دایرهٔ یارانه خواران» افتاده اند. حال اگر با احمقی نژاد نشد؛ با «رئیسی بیا و جمنا بیا».
    تا جایی که من میتوانم حدس بزنم؛ «امام حسن بنفش» در برابر این سیاست احمقانه ایستاده و تا توانسته؛ دایرهٔ «یارانه خواران» را کوچکتر کرده است و عربده های انگل فرزانه در رابطه با «توجّه به معیشت مردم» نیز در همین رابطه بوده میخواهند با گسترش «دایرهٔ یارانه خواران»؛ کمربند امنیّتی درست کنند. در در نوشتارهای سالهای قبل؛ دربارهٔ این سیاست با عنوان «سرمایه گذاری بر روی فقر» سخن گفته ام.
    اکنون ماهانه دهها میلیون دلار به عنوان یارانه تبدیل به «مدفوع و ادرار» میشود؛ بدون آنکه بازدهی داشته باشد. در کنار آن یا دریاچه ها خشک میشوند و یا در زمان بارندگیهای شدید؛ نه تنها آبها مهار نمیشوند؛ بلکه ویرانیهای سهمگینی بر جای میگذارند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در رابطه با ایران نیز؛ اگر یادتان باشد؛ کنگرهٔ آمریکا طرحی جدید برای «تحریمهای غیر هسته ای» ارائه کرده بود که ناگهان متوقّف شد و دلیل توقّف آن «انتخابات پیشِ روی ایران» عنوان گردید.
      پیش بُردن طرح گسترش دایرهٔ یارانه خواران؛ باعث خواهد شد که در کنگرهٔ آمریکا طرحهای فلج کننده تری به همان طرحهای موجود اضافه شود.
      احمقهایی هم که فکر میکنند همهٔ اینها فقط توپ و تَشر است؛ در حال تکرار همان شعارهای قدیمی هستند که تراوش نهایت بصیرت انگل فرزانه و ملیجک پیشینش بود و تکرار میکردند و می گفتند: «بگذارید قطعنامه دانشان پاره شود» و دیدند که چه چیزی پاره شد.

      حذف
  4. شرکت نفتی EXXON از ادامهٔ حفّاری و استخراج نفت روسیه؛ منع شد.
    این حرکت؛ آغاز تحریمهای بیشتر علیه روسیه است و دولت ترامپ منتظر گزارش نتایج تحقیقات در رابطه با دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.
    اکنون روسها از مجالس عرق خوری به افتخار ترامپ؛ به سوی مجالس عزاداری میروند.
    عربهای فلسطینی روزی به نام «روز نکبت» دارند. روسها هم باید یک چنین روزی را برای خود دست و پا کنند.
    این خبر به خاطر «رکس تیلرسون» که تا پیش از انتخاب شدن به مقام وزارت امور خارجه از مقامهای ارشد سرکت نفتی EXXON بود و از ولادیمیر پوتین نیز «نشان دوستی» دریافت کرده است؛ اهمیّتی ده چندان پیدا میکند.

    پاسخحذف
  5. در گذشته ای نه چندان دور که حد اکثر ۳۵ سال از آن میگذرد؛ «نوکری روسیه» یک گناه نابخشودنی به حساب می آمد انگل بهرمانی با دهها لایهٔ پوششی «نوکر مخفی روسها شد». امّا اکنون بعد از یک نسل؛ مدال افتخار «نوکری روسیه» را به صورت علنی بر گردن می اندازند و مایهٔ افتخار میدانند.
    آیا این مسئله «بی هویّتی ساکنین ایران» را به نمایش نمیگذارد؟ ساکنین ایران تا چه حدّی سقوط کرده و موجوداتی بی هویّت شده اند؟
    پاسخ این پرسش را باید خودشان بدهند.

    https://goo.gl/zVGyzt

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این فیلم را که مصاحبهٔ یکی از جاسوسان قدیمی روسیهٔ کمونیستی است را حتماُ نه یکبار بلکه دهها بار ببینید.تا بدانید که در الن ۳۵ سال گذشته؛ چکونه ایرانیان را بی هویّت و به «ساکنین ایران» تبدیل کرده اند.
      انگل بهرمانی و سپس انگل فرزانه راه را برای سازمانهای اطلاعاتی روسیه هموار نمودند تا این پروژه ها به سادگی اجرا شوند.

      https://youtu.be/WHnDzqff6o4

      حذف
  6. کزدم عزیز رئیسی که هنوز گهی نشده ! پس چرا پوتین برایش نماینده فرستاد که مذاکره کنن یعنی آستان قدس اینقدر سیاسی شده ؟ در ضمن مگر این بیشرف ها نگفتن که به کالا ها سوبسید تعلق نمیگیره و یارانه را به جای سوبسید قالب کردن ؟ پس آه و ناله شان برای چی هست ؟ درضمن بنی صدر گفته که انگل در حال مرگه آیا اطلاعات غلطی دارد یا نه ؟ ایرانی گم نام .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایرانی گمنام گرامی

      تبریزیها به آدمهایی که مغزشان در دَوَران است و همچنین شارلاتانها «فریلداخ» میگویند.
      اگر گفتند «فریلداخ گئدَه»؛ منظورشان «شارلاتان» است. اگر گفتند «فریلداخ آداملار»؛ منظورشان آدمهای بی ثبات است.

      رئیسی؛ انگل فرزانه؛ انگل بهرمانی؛ احمدی نژاد؛ هیئتهای مؤتلفه و گروهبان سردارها و .... خیلیهای دیگر که میشناسید؛ «فریلداخ گئدَه» هستندو ساکنین ایران «فریلداخ آداملار» هستند. زیرا با یک گونی سیب زمینی و یا چند کیلو آرد و یا «بستهٔ غذایی» و یا «یارانهٔ فراگیر» و ساندیس و .... میتوانند از این روی به آن روی شوند و آیندهٔ خود و فرندان و نوه هایشان خیانت کنند (مانند خیانت ملّی ۵۷ برای برق و اتوبوس مجّانی و بشکه های نفت که هر روزه به درِ خانه هایشان پُست میشود).
      نمایندهٔ ویژهٔ پوتین با «ابراهیم رئیسی = تولیت آستان قدس جنده خانه ای به نام مشهد» برای فرستادن «روسهای مسلمانِ تازه شیعه شده» به زیارت «رضا اسهال و استفراغی شفا دهند» وارد مذاکره نشده است. بلکه به او گفته است: « هِی .... کونی» اگر بر حسب تصادف و رأی «فریلداخ آداملار» (ساکنین ایران)؛ به مقام بی مقدار (تدارکاتچی) رسیدی ..... این است آن «پلاتفورمی» که باید پیگیری کُنی و خواسته های کرملین را در این دوره به او «خَر فهم» نمود.
      روسها پیش از این توسّط «شوکولاتوویچ بیسکویتوف» (سفیر روسیه در کشور تهران) پیام کرملین را به گوش ناشنوای ساکنین ایران رسانده و گفته بود که: «برای ما فرقی نمیکند که چه کسی رئیس جمهور (تدارکاتچی) بشود؛ زیرا روابط روسیه با رهبران کشور تهران؛ به نوعی است که در هر صورت منافع روسیه تأمین خواهد شد». اشارهٔ او به «گروهبان سردارهای سپاه پا چاهارداران و انگل فرزانه و دلواپسان و کون واپسان» بود.

      به زبان ارمنی نوشتم تا «اکبر کوفته تبریزی پز» هم بفهمد.

      حذف
    2. ایرانی گمنام گرامی

      در رابطه با مرگ انگل فرزانه؛ همینقدر میدانم که پیش از «محمّد رسول الله دوّم = البغدادی» به درک واصل خواهد شد.

      آقای بنی صدر که هم او را دوست میدارم و هم اینکه مانع راه است از او متنفّرم؛ اطّلاعات غلطی در اختیارش گذاشته اند.
      «انگل فرزانه» را حتّی به قیمت فرو کردن «رشته کوه تفتان» در ماتحت مبارکش هم که شده زنده نگاه خواهند داشت. زیرا برای رهبری آینده؛ «کونی تر از انگل فرزانه» پیدا نکرده اند.

      ایرانی گمنام گرامی
      آیندهٔ ایران و ساکنین ایران در انتخابات نمی تَپَد. در خارج از ایران می تَپَد.

      حذف
    3. ایرانی گمنام گرامی
      آیا به یاد دارید که در دورهٔ «انتصاب شمپانزهٔ امام زمانی»؛ انگل فرزانه به کردستان جنوبی رفته و کوه نوردی فرمود و صدای واقعیش به عنوان «اثر انگشت» توسط ماهواره های آمریکایی ضبط شد؟
      چرا این اثر انگشت واقعی ضبط شد؟
      پاسخ بسیار ساده است:
      اگر انگل فرزانه به درک واصل شده و موجود دیگری با هنر «تقلید صدا» توسط روسها به جای او به «مومنین حزب اللهی» قالب کونشان شود؛ آمریکاییها خواهند دانست که انگل فرزانه به دَرَک شتافته و با «زینب صیغه ای» در حال «جماء مبارک بهشتی» است. لذا میتوانند جهت مسیر اسب سیاستهای خود را تغییر دهند.

      حذف
  7. طالبان چه حمله ای راه انداخته! جنده خوشگله مریض شده و نیست، اینا هم سر چهار راه دامن رو زدن بالا و "یا ایها المشتری بشتابید"!!!
    البته که نظر کژدوم هم محترمه، اما تنها چیزی که واسه ما مهم نیست نظر مشتریه.
    آهان راستی، اون شرکت کشتیرانی تایوانی هم شکر اضافه خورده بر اساس ریسک مپینگ اومده با ایران قطع همکاری کرده. ما خودمون سرمایه گراز خارجی داریم بیا و ببین. باور نمیکنی؟ بیا اینم سند:
    http://www.farsnews.com/13960203000412
    حالا اگه کژدوم میخواد بگه اینا پول کثافتکاری هست و اینجوری شسته میشه و پاک میشه دیگه نظر خودشه والا که ما خیلی ساله شستشو مذگان داریم و صداش رو هم در نمیاریم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در حملهٔ طالبان به دنبال اثر انگشت «حامد کرزای هروئین فروش» بگردید.
      همهٔ پولهایی که در بازار بورس میچرخند؛ «پول کثیف» نیستند؛ بخشی از آنها «پولهای لذیذ» هستند که توسّط خر کردن مردم و تشویق آنها به خریدن سهام وارد این چرخه شده و آنقدر شستشو میدهند که هیچی از آن نمیماند و در چرخهٔ شستشوها «هپل هپو» میشوند و به همین خاطر من اسمش را میگذارم «پولهای لذیذ».
      امّا تیتر خبر چیزی شبیه اختراع «تانک فلّاق» یعنی «گُنده گوزی» است.

      حذف
    2. حامد کرزای هروئین فروش به «تقیّه روی آورد.

      http://www.bbc.com/persian/afghanistan-39684210

      حذف
  8. کژدم گرامی درود،نمی دونم اهل سریال هستی یا نه اما اگه هستی یه قسمت توی سریال 24 هست که قراره با یکی از قدرت های خاورمیانه صحبت کنه که پرچم ایران روی بازوشه وقتی مامورای اطلاعاتی امریکایی از اون مرد میپرسن که چرا رییس جمهورتون نیومد میگه حاج حسن نمیتونست بیاد گفت چرا وزیر امور خارجه نیومد گفت جواد نتونست بیاد،این فیلم سال 2001 ساخته شده که این قسمتاش میشه مربوط به سال 2004 تقریبا!!!! آخه مگه همچین چیزی ممکنه?نمیدونم دیدی یا نه ولی نظرت چیه درباره ی همچین پیش بینی درستی!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من اهل سریال تلویزیونی نیستم.
      سال ۲۰۰۱ سال حمله به افغاتستان بود. آیا در تاریخها اشتباه نمیکنید؟

      حذف
  9. سریال 24 از سال 2001 پخشش شروع شد و تا سال 2010 ادامه داشت،برای من هم همین موضوع خیلی عجیبه،چون در این سریال که قرار است بر سر توافق هسته ای با هم بحث کنند تعداد سانتریفوژ ها هم 6000 بیان میشه که تعداد سانتریفوژهای ایرانه!!!!در کاور فیلم هم پرچم ایران هست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر اینگونه دقیق باشد؛ پیشبینی نیست. برنامه ریزی و اجرای گام بگام است.

      حذف
  10. کژدم گرامی درود بر تو سخنانت در مورد مرگ انگل کاملا علمی بود و من تایید میکنم( البته در این موردخاص فکر نکرده بودم ) جهت اطلاع دوستان عرض شود که توسط ماهواره های جاسوسی سیگنال های خاصی با فرکانس هایS,H.Fیا سوپرهای فرکانسی به زمین میفرستند که این امواج باز تاب دارد مانند اکو و یا رادار و این فرکانس های خاص البته توسط فیلتر های خاص فرکانس های صوتی را ( چون قابلیت انتشاربه راه دور را ندارند ) سمپل میکنند و به ماهواره بازتاب میکنندآنجا و یا در استیشن های زمینی فرکانس های صوتی را تفکیک میکنند و مورد استفاده قرارمیدهند و میتوان گفت و گوی دونفر روی زمین را گوش کرد که بسیار جالب هست باز هم از کژدم گرامی سپاس . ایرانی گم نام

    پاسخحذف
  11. کژدم گرامی درود،اگه اتفاقات و مساءل جهان رو حداقل به مدت 40 سال زیر نظر گرفته باشی یا از الان بررسی کنی فقط میشه یه نتیجه گرفت اونم اینکه امریکا از زمان جنگ جهانی دوم و ظهور پدیده ای مثل هیتلر که به شخصه من خیلی قبولش دارم چون برعکس این حرامزاده های الان مث خودشون بود یعنی جنایاتی که انگلیس و سایر کشورها سالیانه سال برسر جهان آورده بودند رو برسر خودشان آورد و تخمش زیرگلوش پاپیون نبود دلیل این هیتلر هراسی و ایجاد چهره بد از او هم همینه،امریکا از همان زمان کاملا سیاستش رو عوض کرد این موضوع که امریکا اصلا طبق سیاستی که نشان میده پیش نمیره و افرادی که به نام رییس جمهور معرفی میکنه اختیارات بسیار کمی دارن که فقط در حد مسایل داخلی امریکا اونم نه مسایل عمقی جامعه بلکه مسایل سطحی و ساده به نظرم کاملا مشهوده،این موضوعو از اونجا میشه فهمید که اگر یه دورنمای حداقل 40 ساله از جهان داشته باشیم متوجه میشیم که اتفاقات جهان کاملا دنباله ی یک رشته و هدف رو میگیره،از سرنگونی شاه ایران و روی کار اوردن جمهوری اسلامی تا تولید داعش و ضعیف کردن روسیه و چین و ایجاد باتلاقی برای اونها، حتی روند انتخاب رییس جمهور در امریکا که ابتدا اوباما با سامان دادن و بیرون کشیدن امریکا از رکود اقتصادی زمینه ی مالی و اقتصادی امریکا رو به اندازه ای بالا میبره که دیگه به قول معروف حتی توپ هم تکانش نمیده و حالا هم سگ هاری مث ترامپ که طعم واقعی امریکا روبه جهانیان نشون میده، وخیلی مسایل دیگه که شما ازمن بهتر میدانید،دنیا دقیقا داره روی یه برنامه حرکت میکنه مهم نیست که چی میشه در نهایت میفهمی که به هم کاملا ربط داره،به نظرمن امریکا توسط اوباما ها و ترامپ ها هدایت نمیشه بلکه مغزهایی بسیار ترسناک پشت این ماجراها هستند،شما اگه مصاحبه های ترامپ رو قبل از انتخابات ببینیدکاملا متوجه میشید، قبل انتخابات از صدام حسین به خاطر پرتاب بمب های شیمیایی و به قول خودش از بین بردن تروریست ها تعریف میکنه و از طرف دیگه یه شب بعد از پرتاب بمب های شیمیایی توی سوریه و دیدن بچه های سوریه دلش میسوزه و به سوریه حمله موشکی میکنه!!!!! به نظرم کژدم دنیا رو ترامپ نمیچرخونه،اخه کی میاد کشور قدرقدرتی مث امریکا رو بده دست یه تاجر حالا هرچی هم موفق باشه،به نظرم امریکا و در ادامه اون دنیا رو ترامپ نمیچرخونه بلکه افرادی میچرخونن که هیچ کس حتی آسانژ و هیچکس دیگه جرات حرف هم دربارشون ندارن،وگرنه امکان نداره در طی حداقل 40 سال و اینهمه رییس جمهور باز هم این نقشه ها عوض نشه،طوفانی در جهان درحال حرکته و متاسفانه ایران هم در مسیر این طوفانه خوشبحالت تو توی مسیر این طوفان نیستی فک کنم حداقل باید یه 12_13 ساعتی از این طوفان دور باشی،ببخشید که طولانی شد.موفق باشید

    پاسخحذف