۱۳۹۶ آذر ۲۳, پنجشنبه

ولیعهد عربستان

ولیعهد جوان عربستان  باید استخوانهای خود را بسازد و گرنه بدون استخوان مانند تکّه گوشتی پولدار خواهد بود که مانند خمیر بر روی زمین پَهن شده و قدرت حرکت ندارد.
ماجرای فلسطین  بادکُنکی است که بیش از هر کسی؛ اردوغان به آن نیاز دارد و به همین خاطر نیز بیشتر از هر کسی آنرا باد میکُند. بگذارید اردوغان قهرمان بادکنک باشد.
ولیعهد عربستان باید استخوانهای خود را در «یمن» بسازد.
ولیعهد عربستان نباید  تنها به این دلیل که ایده های بزرگی دارد؛ خود را دست بالا بگیرد. زیرا زمانی که چیزی داری؛ حتّی اگر یک «ایده» باشد؛ از دارایی تو بر علیه خودت استفاده خواهند کرد.
اگر ولیعهد عربستان فکر می کند که آمریکا و اروپا نیز سودهای کلانی از پیاده شدن برنامه های او خواهند برد و با هلهله و کلکله به سوی او خواهند دوید؛ سخت در اشتباه است. زیرا دیگران نیز  برای خود ایده ها و استراتژیهایی دارند که بسیار بزرگتر از ایده های ولیعهد عربستان است. بویژه اگر آن «دیگران»؛ «آمریکا و اروپا» باشند.
ولیعهد عربستان باید بداند که با حرکات تاکتیکی و بازی کردن با آمریکا و اروپا  نمیتوان  به مقصد رسید و اینگونه برنامه ها؛ تنها میتواند به اتلاف وقت و دارایی و خستگی و نا امیدی بینجامد و شاید برنامه های ۲۰۳۰ به سال ۲۰۴۵ کشانده شده و چه بسا موضوعات جدیدی به معادلات کنونی اضافه شوند و همه چیز را بر باد دهند.
ولیعهد عربستان باید به بازیهای «یکی به نعل و یکی به میخ» که محمد رضا پهلوی به راه انداخته بود توجّه کند که چه ارمغانی برای ایران آورد؟ 
ولیعهد عربستان حتماً میدانید که علّت اصلی شکست برنامهٔ «به سوی تمدّن بزرگ»؛ بازیهای دوگانهٔ محمّد رضا پهلوی بود که از یک سوی نمیتوانست از گذشته و «شیعه مسلکی» و آخوند پروری کنار بکشد و هم اینکه ایده های بزرگی داشت که در نهایت؛ نتیجهٔ واقعی این بازی؛ او را به مرگ در کشوری بیگانه و دفن در کشوری دیگر کشانید.

آیا ولیعهد عربستان نیز میخواهد همچنان گذشته را به یدک بکشد؟

به یدک کشیدن گذشته؛ باری بسیار سنگین و سراپا ضرر است.

بادکنکها را به بادکنک فروشها بسپارید و بگذارید قهرمانان بازیهای سوخته و  باخته باشند.

«یَمن» جایی است که ولیعهد را میتواند به پادشاه و یا یک تکّه گوشت بی استخوان پُر چربی تبدیل کند.

کژدم

۸۵ نظر:

  1. فرمانده سپاه گفته به زودی خبر پیروزی کامل در یمن را اعلام خواهیم کرد!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گروهبان جعفری هم مثل احمدی نژاد تُرمز بریده.
      فرار دیپلماتهای روسیه از صنعا نشانهٔ پیروزی گروهبان جعفری است.

      حذف
  2. ولیعهد عربستان آب در هاون می کوبد بزودی آقایمان حضرت حجت ابن الحسن آقا امام زمان (عج) ظهور کرده بساط غرب و شرق را جمع کرده حکومت اسلامی جهانی برپا میشود.
    خداوند تبارک و تعالی ابتدا نایب بر حق امام زمان را در ایران به قدرت رسانید و امام (ره) ویرانه ای که شاه ساخته بود را آباد کرد و اکنون در تکنولوژی ایران همواره جزو ده پانزده کشور اول جهان است.
    از سمند و تیبا گرفته تا نیروگاه اتمی و موشک فضایی ساخته و به بالندگی رسیدیم.
    شما هم ای عقرب جرار برو جایی دیگر جولان بده که ایران جایگاه شیرانی چون سردار سلیمانی است.

    پاسخحذف
  3. سلیمانی اگر غیرت داشت نمیگذاشت مردم استان کرمان که از ترس زلزله کف خیابان یخ می‌زنند قند توی دلشان آب شود. سردار در بهترین حالت کونی است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس۲۳ آذر ۱۳۹۶، ساعت ۲۲:۴۲ گفت که سردار در بهترین حالت کونی است. شما از روی عصبانیت گفتی که کونی است ولی در واقع بین هم محله ای ها و هم سن های سلیمانی مشهور است که کونی بوده.
      فقط جرات نمیکنند که علنی بگند و در خفا بهم میگند.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      اینها آه ندارند که با ناله سودا کنند. سیستم بانکی در مسیر ورشکستگی است. هر جایی که زخمی سر باز میکند؛ پول پانسمان را هم ندارند.
      همهٔ دار و ندار ساکنین ایران هزینهٔ جنگهای منطقه ای میشود.
      اگر تحریمهایی نیز که در صف ایستاده اند؛ اجرایی شوند. آنگاه باید حال «امپراتوری صفوی» و ساکنان ایران را پرسید. تبدیل شدن «رهبر معظّم مسلمانان کهکشان راه شیری» به «جیرجیرک فرزانه»؛ الکی نیست و در پشت صحنه ماجراهای دیگری در جریان است.
      در آینده ای نزدیک صدای تَق تَقِ شکستن استخوانهایشان را خواهیم شنید.

      حذف
  4. کژدم این بی ناموس ها اگه خواهر و مادر خودشون هم باشه فدای بقاشون میکنن اگه ملت تکونی نخوره اونا میمونن ملت کمرش میشکنه

    پاسخحذف
  5. درود
    گمان کنم با (پوزش) از آخوند جماعت شناخت لازم ندارید ! صدایی که می‌فرماید صدای شکستن استخوان های مردم هوا هست که به گوش خواهد رسید والا آخوند جماعت که ککش هم نخواهد گزید .مردمی که با گران تر شدن حق خروج از کشور صدایشان بلند شده البته در فضای مجازی هیچ کنشی از این جماعت نخواهید دید ! آخوند جماعت بسیار نیک مردم ایران را شناخته که اینچنین بی محابا میتازد متاسفانه دیگر از غیرت عمومی خبری نیست به عنوان مثال دوستی دارم که در مخابرات راننده است و میگوید از اول آبان چهارصد هزار تومان معادل سی درصد از دریافتی کل راننده هارا که به استیجاری که بدون عیدی سنوات و مرخصی کار میکنند را کم کرده اند البته با همان ساعت کار اسبق و گفتند همین هست که هست بروید یک جای دیگر راننده با خودرو فراوان است و جالب این است که مخابراتی های استخدامی که حتی زیر سیکل سواد ندارند حقوقشان سه میلیون به بالا است آن ها را مسخره هم میکنند و این بیچاره ها هم میسوزند میسازند البته این یک نمونه بسیار کوچک است .بدرود

    پاسخحذف
  6. کژدم گویا این ها دارن خودشون رو آماده میکنن خوب گفتین اپوزیسیون یعنی چقد میتونی سپاهی بکشی
    https://mobile.twitter.com/kamran1247/status/941620230597566464/video/1

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینکه شما دارید خودتونو آماده میکنید؛ نشانهٔ وحشت بزرگی است که بر دلهایتان نشسته. یکی پرسیده بود:
      برای سرنگونی رژیم سربازش را از کجا گیر می آورند. به ایشان گفته بودم:
      نگران سربازش نباشید؛ همه جا پر از سرباز است.
      تازه؛ .... قرار نیست که رژیم به دست ساکنین شیعه مسلک و ضریح لیس ایران سرنگون شود. قرار هم نیست که کسی برایشان دموکراسی بیاورد.

      تصویب لایحهٔ فاش کردن داراییهای سران رژیم ننگین شیعی و اعلام کردن آن؛ نقش دود دادن به لانه های روباه را دارد. اکنون رژیم تلاش خواهد کرد که این داراییها را از بانکهای سویس و لیختنشتاین (بزرگترین مراکز پولشویی) خارج کنند و دور جدیدی از «ضرّاب بازی» و شرکتهای صوری راه بیفتند.
      ترامپ به دنبال افشای این داراییهای میلیاردی نیست؛بلکه به دنبال بلوکه کردن این ثروتهای کلان و تار و مار کردن مسیرهای انتقال آنهااست.
      این لایحه؛ یکی از تفاسیر آیهٔ مبارکهٔ : «هر چه میتوانید رژیم ایران را بدوشید» است

      No Money .... No Honey

      حالا بروید به جای گروههای ۵ نفره؛ گروههای ۱۰۰ نفرهٔ گشت بسیج راه بیندازید و کوچه ها را قُرُق کنید.
      ضربه ها از جای دیگر فرود خواهند آمد.

      حذف
    2. شما ها گویا خودتان را به نفهمیدگی زده اید و یا اینکه نمیفهمید.
      اکنون صحبت بر سر این نیست که اگر به عنوان مثال اوباشان «بدر» و امثال آنها به نیروهای آمریکایی ضربه ای بزنند؛ نیروهای آمریکایی فقط با آنها درگیر شوند. بلکه بحث بر سر این است که اگر چنین اتفاقی بیفتند؛ پاسخ اصلی ضربه را در درون ایران دریافت کنند (حملهٔ مستقیم و محدود). اگر آن زمان جرأت پاسخگویی داشتند ... نتیجه را خوب میدانید.
      احتمال اینکه در مرحلهٔ بعدی؛ سپاه پاچاهارداران را سازمانی تروریستی قلمداد کنند؛ زیاد است و خودتان خوب میدانید که کمترین نتیجه اش جایزه گذاشتن برای سرها خواهد بود.
      آن زمانی که «انگل بنیانگذار» برای سر سلمان رشدی جایزه گذاشت و اهل تسنّن هم تحریک شدند؛ گذشته است. اکنون اکثریت اهل تسنّن از شیعیان و چه بسا از همهٔ ساکنین ایران نفرت دارند.
      بعد از مدّتی کوتاه؛ و ازدیاد فشارها؛ رژیم انگلهای صفوی به این فکر خواهد افتاد که برای حفظ عراق و لبنان؛ «یمن» را فراموش کند.
      یمن نخستین مهرهٔ دومینوی ۴ مهره ای رژیم انگلها است که فرو خواهد افتاد.
      ترامپ تا زمانی که رژیم ایران به دریوزگی کامل نیفتاده باشد؛اهل مذاکره نیست. ترامپ نمیخواهد پشت میزی بنشیند که کلمات پرتاب میشوند. بلکه به صلح از مسیر «کاربردِ قدرت» معتقد است.
      حالا چند ماهی هم صبر کنید تا سماور جوش بیاید.
      به نظر می رسد که عقب نشینی «انگل سیستانی» و فتوای خلع سلاح اوباشان. اطاعت از فرمان آقای «رکس تیلرسون» باشد که دستور داد:

      «بازی تمام شد. حالا برگردید خانه هایتان».

      حذف
  7. کژدم گرامی درود
    در خبر ها آمده بود که چینی ها نیروهای نطامی موسوم به ببر های پنهانی به سوریه گسیل کرده اند چین این وسط چه منظوری دارد یعنی کار نظامی انگل در سوریه تمام شده حالا باید خسارت باز سازی سوریه را از گلوی ایران بسلفد ؟ درضمن نئاندرتال کوتوله (احمدی نژاد ) چرا حالا که مسئولیتی ندارد صریحا از ستار بهشتی مقتول و یا شهید که در زمان قدرت خودش به قتل رسید نام برد و منظور این موجود بی چاک ودهن از این بازی ودرگیری با لاریجانی ها ها چیست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایرانی گمنام گرامی
      نخست اینکه منبع خبرِ این ببرهای چینی کجاست؟
      دوّم اینکه اگر هم این خبر صحّت داشته باشد؛ آنها برای جنگیدن با داعش در حدّ دیدنِ آموزشهایِ عملی در رابطه با مقابله با شیوه های جنگی داعش و یا بازجویی از عناصر «اویغور» داعشیِ دستگیر شده به سوریّه رفته اند.
      دعواهای داخلی میان باندهای رژیم بر سر سهم خواهی از قدرت پس از مرگِ «جیرجیرک فرزانه» است.

      حذف
    2. پُر رنگ تر شدنِ تلاشها برای رفع حصرِ اوباشان خائن نیز در همین راستا است. عدّه ای میخواهند با «بِگَم بِگَم» عدّه ای را به دنبال خود بکشند؛ عدّه ای با «رفع حصر» و عدّه ای دیگر با جا زدن خود به عنوان «رهبران انقلاب صنعتی» و «تعامل».

      آنهایی که با ضرباهنگِ این سازها و دُهُلها برقصند؛ فقط نقش سیاهی لشگر و «عنتر»ها را بازی میکنند.

      حذف
    3. شما منبع خبر ببرهای چینی را را بفرستید تا منتشر شود. من (کژدم) هم بقیّهٔ حرفهایم را میزنم.

      حذف
  8. کامنتهای آخرِ «مسابقهٔ هوش» اخیر را بخوانید.

    کژدم

    پاسخحذف
  9. وبسایت DW مطلب مهمی را منتشر نمود که بیش از چند ساعت در اکران نماند و به پَسِ پرده رفت.

    https://goo.gl/c6HWc6

    چندین هزار جنگجوی داعشی ناپدید شده اند و گزارش BBC از آخرین روزهای داعش در «رقّه» را با سخنان فردی به نام «طلال سیلو» در هم آمیخته و بدون ذکر این مسئله که طلال سیلو فرمانده گروهی بوده است که «سلجوقیان = تُرکها» بخشی از نام گروه او بوده است. در نهایت نیز به پیش برادران عثمانی خود رفته است و اکنون آمریکای ترامپ را به همکاری با داعش متّهم میکند؛ تا «اخوان المسلمین عثمانی» را از زیر فشار اتهام «شرکت در آفرینش داعش داعش» برهاند.
    طلال سیلو از ۴ هزار داعشی و گزارش BBC به عدّه ای ۲۵۰ نفره اشاره دارد.

    https://goo.gl/LpnJwW

    البتّه BBC پس از چند روز گزارش مفصّل تری را منتشر نمود.
    آمریکاییها نیز با این دلیل که به جای کشته شدن بیهودهٔ پیشمرگان و مردم عادی؛ ترجیح دادند که چنین معامله ای بکنند. شبیه همین دلیل را «حزب الله لبنان» نیز در چند ماه پیش تر از آن؛ مطرح نموده و با داعش معامله کرده بود که جنجالی شد.
    از این اختلافات در «اعداد» و اتّهامات که بگذریم؛ پرسشی که DW مطرح میکند؛ بسیار منطقی است.
    یادم هست که روزی یکی از خوانندگان گفت: داعش کاملاً محاصره شده است و راه فراری ندارد و همهٔ شان کشته خواهند شد. من (کژدم) نیز گفتم که عدّه ای از آنها به همان طریقی که آمدند؛ به همان طریق نیز فرار خواهند کرد و فرشتگان نگهبان زیادی دارند.
    امّا به واقعیّت تبدیل شدنِ این پیشبینی نیز مسئله را حلّ نمیکند.
    اگر طلال سیلو تعداد این ناپدید شدگان را ۴ هزار نفر ذکر میکند؛ درکِ من این است که تعداد ناپدید شدگان بیش از ۱۰ هزار نفر است.
    در آغاز ماجرا نیز؛ زمانی که منابع اطلاعاتی آمریکا تعداد داعشی ها حدود ۱۰ هزار و یا ۱۵ هزار نفر گزارش داده بودند؛ من گفتم که امکان ندارد و آنها دروغ میگویند و تعداد نیروهای داعش باید حدود ۳۰ هزار نفر بوده باشد. البتّه پس از ۳ ماه از برآوردهای خود عذر خواهی کرده و عدد ۳۰ هزار نفر را مطرح نمودند.
    در آینده ای نه چندان دور نیز خواهیم دید که تعداد ناپدید شدگان روز به روز رشد کرده و به بیش از ۱۰ هزار جنگجو خواهد رسید.

    (دنباله دارد)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. (ادامهٔ بالا)

      پرسش مهم تر این است که کادر رهبری و فرماندهان نظامی داعش چگونه ناپدید شده اند؟
      آیا باید از «خردوغان» پرسید؟ یا شیخ قَطَر؟ و یا از دار و دستهٔ «امام حسین اوباما»؟
      همهٔ احتمالاتی که در نوشتار DW به آنها اشاره شده است؛ یک احتمال را نادیده گرفته است و آن اینکه بخشی از الیتهای داعش هم اکنون در جایی (پایگاه نظامی) در حال دیدن آموزش های پیشرفته تر و شیوهٔ بکار گیری تسلیحات بسیار پیشرفته و سازماندهی مجدد هستند و چه بسا حرکت بعدی شبیه «قیام مختار» باشد. همانگونه که داعش از خاکسترِ زرقاوی سر برون آورد.

      مسئلهٔ دیگری که هنوز موشکافی نشده است؛ ماجرای ولیعهد عربستان و استعفای سعد حریری است.
      پیش از اینکه این ماجرا اتّفاق بیفتد؛ عدّه ای از استراتژیستهای اتاقهای فکری طرفدار ترامپ؛ به ایشان پیشنهاد میکردند که از شاهزادهٔ جوان عربستان فاصله بگیرد.
      پیش از بازگشت سعد حریری به لبنان؛ و از متن بیانیهٔ سعد حریری مشخّص شد که عربستان سعودی به سوی لبنان خیز برداشته است.
      کاخ سفید طیّ بیانیه ای هرگونه دخالت کشورهای خارجی در لبنان را محکوم نمود. امّا نه کسی از کاخ سفید پرسید که چرا؟ و نه کسی توضیح داد که «اهميت لبنان» در کجاست که نباید در آن جنگ نیابتی راه بیندازند؟ چه چیزی لبنانی ها را «خوشگل تر» کرده است؟
      به نظر من لبنان باید در استراتژی تدوین شدهٔ آمریکا در رابطه با رژیم انگلهای صفوی و آیندهٔ خاورمیانه نقش بسیار مهمی دارد و به همین دلیل نیز باید دست نخورده باقی بماند.
      به نظر من هشدار ترامپ به عربستان و رژیم ایران در رابطه با براه انداختن جنگ نیابتی در لبنان؛ تنها به تعیین زمان منطقی برای بُریدن سرِ حزب الله لبنان اشاره دارد. گویی که به ولیعهد عربستان گفته باشد:
      عجله نکن ...

      (دنباله دارد)

      حذف
    2. (ادامهٔ بالا)

      معمّای «ژنرال متیس»

      آقای متیس به نوعی سخن میگوید که «عجولها» او را «سازشکار» مینامند.
      اگر به مصاحبه های «ژنرال متیس» گوش دهید و سپس ۱۰۰ بار دیگر گوش دهید؛ همیشه لحنی آرام دارد. نماز ظهر را مانند «گروهبان آریو برزن» در «مسجد النّبی» نمیخواند؛ جوش نمی آورد و آنچه که شایستهٔ منتشر شدن در روزنامه ها و مجلّات و وبسایتهای خبری ـ سیاسی را دارد بیان میکند.
      ایشان اخیراً گفتند که: «تلاشهای رژیم ایران برای بی ثباتی منطقه؛ لزوماً به معنای تلاش برای حملهٔ نظامی به ایران نیست». (نقل به معنی)

      عدّه ای در میان «تحلیلگران شنگول منگول» وجود دارند که هر روزه بر اساس اینکه «تیلرسون» چه گفت و «ترامپ چنین توئیت کرد» ... تحلیلهای «آبدوغ خیاری» میکنند و ناگهان از تحلیل یک ماه پیشِ خود که ترامپ را به عنوان «فردی متقاعد شده به مرگ جیرجیرک؛ که نمیخواهد رژیم را سرنگون کند» ... ناگهان بر اساس گفته ها و توئیتها؛ به این نتیجه میرسد که: «گویا ترامپ عزم خود را جزم کرده است که خایهٔ جیرجیرک را بکشد»...
      زیاد دور نروید ... منظورم آقای «بنی صدر آلزایمری» است که نمیداند همین چند روزِ پیش؛ چه چیزی گفته بود؟
      به وبسایت انقلاب اسلامی و «تشعشع موی زنان» مراجعه کنید تا همه چیز به دستتان بیاید. (البته منظورم «چیزِ بنی صدر» نیست.)
      اینگونه احمقها خود را در لابلای «اظهار نظرهایی» که شایستهٔ خبرگزاریها است؛ گم کرده اند و تحلیلهای آبکی آنها را باید «تصویرِ واقعیتها در حدّ درکِ شمپانزه ها از واقعیّتِ آیینه ای» دانست. مشکل آقای بنی صدر و امثال او این است که نمیفهمند که اگر تیلرسون و یا ژنرال متیس چنین و چنان گفتند؛ این است که «آیینهٔ مطبوعات» یک «آیینهٔ تفسیر گَر» است.
      لذا ژنرال متیس و آقای تیلرسون میدانند که به «آیینهٔ مفسّر» پیام میفرستند و عمداً به «ژاژ خایی»های رسانه ای میدان میدهند.

      (ادامه دارد)

      حذف
    3. (دنبالهٔ بالا)
      زمانی که یک نظامی سطح بالا مانند ژنرال متیس؛ از «دیپلماسی سخن میگوید. ... دیپلماسی رنگِ «نظامی» میگیرد. همانگونه که گفت: «در زمان رونمایی از موشک؛ هیچ ژنرالی آنجا نبود و خانم نیکی هیلی این رونمایی را به عهده داشت».
      خانم نیکی هیلی یک مقام «بین المللی» است. پیام آقای ژنرال متیس نیز بسیار روشن است. آقای متیس میگوید: «ما در این مرحله به دنبال اجماع جهانی هستیم». این سخن آقای متیس به این معنی نیز هست که اگر اروپاییها به ما نپیوندند و قرشمال بازی در آورند؛ روی دیگر سکّه را به آنها و رژیم ایران نشان خواهیم داد. ولی در شرایط کنونی در حال تجکیم و گسترش استحکامات نظامی در منظقهٔ خاورمیانه؛ بدون «حضورِ نظامی پُر رنگِ مستقیم» هستیم.
      البتّه آقای متیس شوخی میکند ولی در هنگام شوخی کردن؛ لبخند نمیزند.
      زیرا با پایگاههای نظامی متعددی که آمریکا در منطقه دارد؛ نیازی به حضور پُر رنگ تر نیست.
      حتّی آنهایی که فکر میکنند روسها در حال تخلیهٔ نیروهایشان از سوریه هستند نیز دچار اشتباه محاسباتی هستند. زیرا اگر روسها در طیّ یک هفته؛ بخشی از نیروهایشان را از سوریه تخلیه کرده باشند؛ در زمانِ نیاز؛ باز هم فقط یک هفته طول می کشد که همان نیروها و چه بسا بیشتر را به سوریه منتقل کنند و تا به حال دیده نشده است که سرنوشت جنگهای فرسایشی و نیابتی در طیّ یک هفته تعیین شود.
      من کارشناس نظامی نیستم و شاید حدّ اکثر یک افسر دون پایهٔ میدانی باشم. امّا شاید فرقِ من با خیلیهای دیگر؛ در این باشد که «سان زو» (راهبرد نظامی شمنی) را بهتر می فهمم.
      سخنان آقای متیس بوی خون میدهد.... امّا ظاهراً خونی ریخته نشده است.
      این خونها در آینده ریخته خواهند شد.
      آقای ژنرال متیس در حال مین گذاری است.
      هر کس که رشتهٔ کلام را گُم کند و مانند آقای بنی صدر آلزایمری هر روزه بر اساس توئیتها تحلیل ارائه کند؛ دچار روزمرّگی و در جستجوی مخاطبانِ احمق و ساده انگار است.

      (ادامه دارد)

      حذف
    4. (ادامهٔ بالا)

      ویران سازی بدون بمباران

      تحریمهای سنگین و جدّی را با تحریمهای عراق پس از عملیات توفان صحرا میشناسیم. این تحریمها رژیم صدّام را وادار به «حراج گذاشتن نفت» و پرداخت رشوه های کلان برای دور زدن تحریمها وادار نمود که تا مرحلهٔ «نفت در برابر غذا و دارو» کشیده شد.
      این تحریمها در دورهٔ اوباما نیز در رابطه با رژیم شیعی ایران تکرار شد و به همان نتایج انجامید و رژیم انگلهای صفوی دهها و چه بسا بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار را هزینهٔ رشوه ها کردند و در نهایت نتیجه ای جز «امام حسن بازی» گیرشان نیامد. البتّه برجام را یک پیروزی میدانند و فکر میکنند که ساختار تحریمها را شکسته اند ولی اکنون؛ سخن از «مادر تحریمها» می رَود.
      قانون «کاتسا» پدیده ای جدید نیست بلکه نامی جدید است و امتحان شده و جواب مثبت داده است و اگر به جای اوباما؛ آقای ترامپ بر سرِ کار بود؛ میتوانست به از هم گسیختن تمامی تار و پود اقتصادی؛ سیاسی و نظامی رژیم و از هم گسیختن تار و پود اجتماعی ساکنان ایران بینجامد.
      اینچنین است که احمقها «برجام» را «پیروزی» مینامند و آنهایی نیز که آنرا «شکست» قلمداد میکنند؛ دروغ میگویند. زیرا «برجام» سوراخی در بطری برای نفس کشیدن ایجاد کرد. امّا میبینیم که درآمد نفت کفاف نمیدهد و ویرانی سیستماتیک مانند موریانه به جان ایران افتاده است.
      قانون «کاتسا» هنوز به صورت اجرایی در نیامده است و فکر میکنم که هدیهٔ سال نو ترامپ برای رژیم انگلهای صفوی در ژانویهٔ ۲۰۱۸ خواهد بود و بدنبال آن اعلام داراییهای سران رژیم و بلوکه شدن آنها مطرح خواهد گردید.
      بخشهای دیگر غدّهٔ «سرطانی شیعی» همزمان و با همکاری عربستان سعودی و امارات متحدّهٔ عربی تحریم خواهند گردید و کافی است که برای به لرزه در آوردن لبنان؛ نیم میلیون لبنانی را که در عربستان و اقمار آن کار میکنند؛ را اخراج کنند و جایشان را با صدها هزار جویایِ کار مصری و اندونزیایی و پاکستانی پر کنند؛ تا روزنه های بازگشت نیز بسته شوند.
      آنگاه بحران به درون خانهٔ لبنان خواهد افتاد و اینرا نیک میدانند.
      از سوی دیگر هر حرکت احمقانهٔ سپاه قدس و حزب الله لبنان در «جولان سوریه» میتواند به حملهٔ اسرائیل و تصرّف آن توسّط اسرائیل منجر شده و اسرائیل نیز میتواند خروج از جولان سوریّه را به خروج حزب الله لبنان و سپاه پاچاهارداران از سوریه و در نهایت خلع سلاح حزب الله لبنان مشروط نماید.
      از طرف دیگر بسته شدن تنگهٔ هرمز نیز مانند شمشیر بر بالای سر «جیرجیرک فرزانه» و «حیدر العبادی» آویخته است.

      فلسطینیها نیز یا باید روابطشان با دار و دسته های اخوان المسلمین (ترکیه و قطر) و رژیم شیعی ایران قطع کنند و یا باید منتظر چماقِ قطع شدن جیره های دلارشان از طرف عربستان سعودی و امارات متحدهٔ عربی باشند.

      ژنرال متیس نام این زنجیره را «دیپلماسی» گذاشته است و به قول آقای ترامپ:
      «ایجادِ صلح از موضع قدرت»

      حذف
  10. علنی شدن جفتگیری امام حسین اوباما و تروریستهای حزب الله لبنان


    The secret backstory of how Obama let Hezbollah off the hook

    https://www.politico.com/interactives/2017/obama-hezbollah-drug-trafficking-investigation/

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      دعا کُن که از ادبیات کژدم استفاده کردی و کلمهٔ مقدّس «جفتگیری» را بر زبان و یا بر «قَلَم» و یا «کیبورد» آوردی؛ .. وگرنه نظرت را «مومیایی» کرده و به اهرام ثلاثهٔ مصر میفرستادم تا تبدیل به آثار باستانی شود.

      حذف
  11. The secret backstory of how Obama let Hezbollah off the hook

    https://www.politico.com/interactives/2017/obama-hezbollah-drug-trafficking-investigation/

    پاسخحذف
  12. ناشناس 23 آذر ساعت 16:12،خواستم بگم کس ننت،کژدم عزیز دمت گرم جفنگیات اینا رو نزار اینجا لطفا،ب اندازه کافی تو کوچه و خیابون میشنویم،دمت گرم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این جفنگیّات را باید گاهی زیرِ دندان حسّ کرد؛ تا فراموش نکنیم که با چه حیواناتی طرف هستیم؟ حیواناتی که در ۴ دهه با «یا زینب صیغه ای ... ادرکنی ... ادرکنی» و جلق زدن برای «فاطمةالزهرا»... ایران را به کویر تبدیل کردند و منتظر ظهور «کیرِ بزرگ» هستند.
      شاید شما هر روزه در کوچه و خیابان میشنوید. امّا بنی صدر و هم مسلکهای شیعهٔ صفوی او با اینکه در چنین لجنزاری ریشه دارند؛ خودشان را به «آلزایمر بازی» زده اند و همچنان به دنبال «انقلاب اسلامی» هستند. هنوز کیر خمینی و کیر داعش و کیر القاعده و کیرِ خردوغان و محمّد مُرسی و ... برایشان کافی نیست و همچنان مثل یک روسپی فریاد میزنند: ...
      «عزیزم ...بیشتر ... و تا تَه فشار بده».

      بگذار صدای همهٔ این «کونی ها» را بشنویم ... تا فراموشمان نشود که با کدامین مادرجنده هایی طرف هستیم که عدّه ای احمق میخواهند از این شاخهٔ شکسته به آن شاخهٔ پوسیدهٔ دیگرِ شیعی مسلک بپرند و به بهشت «زینبی» برسند.
      اینها «دائم الّصیغه» هستند و بهشتشان نیز همانجاست.
      زیرا شریعتی نیز کفت که «آنهایی که ماندند ... باید پذیرای کیرهای شقّ باشند» (زینبی بودن).

      ناشناس گرامی ... اینقدر خسیس نباش... بگذار «آخ و اوووخشان» را همه بشنوند.

      حذف
  13. کمبود ویتامین دی که در ایرانی ها بسیار شایع است منجر به شیزوفرنی میشه.
    کسانی که در مورد امام زمان صحبت میکنند، ویتامین دی خودشون را سریعا چک کنند

    پاسخحذف
  14. خوانندهٔ گرامی آدرسی که از «پولیتیکو» فرستاده اید؛ کار نمیکند و چنان صفحه ای در پولیتیکو وجود ندارد.

    پاسخحذف
  15. https://www.politico.com/interactives/2017/obama-hezbollah-drug-trafficking-investigation/

    این چی کار میکنه؟

    پاسخحذف
  16. منم امتحان کردم و گفت چنین صفحه ای موجود نیست اما وقتی صفحه اصلی رو باز کردم تونستم مقاله رو پیدا کنم. البته که برای شما و خوانندگان بلاگ مطلب جدیدی نداشت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. http://politi.co/2jbt6fW
      یا

      https://goo.gl/EX1T6k

      کوتاه شده
      https://www.politico.com/interactives/2017/obama-hezbollah-drug-trafficking-investigation/

      حذف
    2. در مورد ناشناس 23 آذر ساعت 16:12، و امثال او باید بگم که شما ها یک مشت بیمار شیزوفرنی هستید.
      این مشکلات بصورت ژنتیکی در خاورمیانه پخش است بین مردم آنجا.
      تمام پیامبران اصلی،موسی و عیسی و محمد، از نسل ابراهیم هستند. این یک بیماری ژنتیکی در خانواده ابراهیم بوده که در مردان بروز میکنه و به نصل بعدی میره.
      همین الان در ایران کلی پیغمبر و امام جدید ظهور کرده در تیمارستان ها یا زندان ها هستند. جالبه که همه مرد هستند. و زن بین آنها نیست.
      عزیزان علم ژنتیک را جدی بگیرید و اینقدر مردم را آزار ندهید.

      حذف
  17. کژدم عزیز نمیدونم میدونستی یا نه که ترامپ از نظر بهره هوشی در بین همه ی رئیس جمهورهای آمریکا رتبه دوم رو داره یعنی 156 که رتبه اول رو جان آدامز با بهره هوشی 168 داره،پس گفته های شما مبنی بر اینکه ترامپ زرنگ تر از این حرفاییه ک رسانه ها میگن از این نظر هم قابل اثباته،خدا به داد کشوری برسه که با یه مشت جیرجیرک به قول شما و چند تا اورانگوتان بخواد با این نوابغ در بیوفته.درود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      بهرهٔ هوشی برجسته ترین سیاستمداران بالاتر از ۱۳۵ نمیتواند باشد. هیچ یک از سیاستمداران علایم «نبوغ» را نشان نمیدهند.
      ۱۳۵ درجهٔ هوش بسیار بالایی است ولی نبوغ نیست.

      حذف
  18. با درود. یک حس عجیبی به من میگه که علی شیره ای داره سقط میشه که احمدی نژاد داره اینجوری مادر لاریجانیها رو میگاد و میرینه به دم و دستگاه قضا. شاید هم سقط شده واو خبر داره و آن طرف هم جرأت برخورد با او را ندارند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      دعوا بر سر تقسیم ارث و میراث قدرت است.
      حتّی علم کردنِ ماجرای «اورانیوم خوری» اکبر بهرمانی نیز در همین رابطه است.
      همهٔ باندهای ارازل و اوباشان دارند فیلمهایشان را برای «جشنوارهٔ فجر تقسیم قدرت» آماده میکنند.
      یکی از دلایل حضور گستردهٔ سپاه و بسیج در کوچه ها و خیابانها نیز همین مسئله است.
      منتظر باشید تا ببینید که دست خداوند بخشندهٔ مهربان؛ از آستین کدام مادر جنده ای بیرون خواهد آمد و «آن ۲ اوباشِ در حصر» را «رفعِ حصر» خواهد کرد؟
      هم جشنواره در پیش است و هم تحریمها و بلوکه کردن اموال سران رژیم.
      عراق نیز در حال آماده کردن یک «زامبول بزرگ» برای نشان دادن به جیرجیرک فرزانه و حاجی بادمجان گروهبان آریو برزن در جشنواره است.

      حذف
  19. یکی از خوانندگان که نمیدانم گرامی است و یا از «از ما بهتران»؛ نظری فرستاده است که از سر تا پا؛ از من (کژدم) و آقای «دودِرته» بسیار با تربیت تر است. خیالتان راحت باشد. زیرا برای من و شما «خواهر و مادرِ سالِم» نگذاشته است. امّا یک پرسش بسیار مهمّ داشت و از من پرسید که:
    تو دیگر چه مادر قحبه ای هستی؟
    پاسخ من به ایشان این است:

    (برخوردِ نزدیک از نوعِ «مادر قحبهٔ سوّم»).
    من نه به صلح پایدار و نه به جنگهای پایدار؛ معتقد نیستم. من به «پیروزیهای پایدار» نیز معتقد نیستم. امّا به شدّت معتقدم که اگر گروهی؛ سازمانی و یا ملّتی؛ در طیّ صدها سال نتوانسته اند در زندگی اجتماعیِ درونیِ خود نوعی ازبالانس و هماهنگی را در رابطه با مجموعهٔ مللِ دیگر بوجود آورند.... هیچ شانسی به جز «حذف شدن» ندارند. آنکه به حاشیه رانده شد؛ گام بعدیِ او «پریدن به مغاک» است.

    من .... (کژدم) ... (برخوردِ نزدیک از نوعِ «مادر قحبهٔ سوّم» هستم).

    نقطه ... پایانِ سطر.... پایانِ داستان.
    و ... پایانِ «مادرقحبه هایِ پُر افتخارِ هیچ در هیچ» ....

    کژدم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. براستی؛ چند ماه از آنچه به «مهاجمینِ به کنگره» گفتم که : هی ... الاغها....
      ترامپ به دنبال «حرّافها» و «ورّاجها» و نویسنده ها نیست.
      دولتِ ترامپ به دنبالِ «کنتراتچی» هایی است که بتوانند در یک بازهٔ زمانی مشخّص در روند سرنگونی رژیمِ شیعیِ ایران؛ دست آوردی قابل لمس نشان دهند .... می گُذَرَد؟ ۹ ماه؟
      در این ۹ ماه چند هزار هکتار از سرزمینِ ایران کویر شده و یا در مسیرِ تبدیل شدن به کویر قرار گرفته اند؟

      صدای «تیک تاک» زمان را میشنوید؟

      چی؟ ... گفتی که از بس کار کردی ... کَمَرَت درد گرفت؟

      .... صابونِتو عوض کُن.
      باور کن که «افاقه» میکنه.

      حذف
  20. کژدم شاید خواننده های جدیدت مقاله های قدیمیت رو نخونده باشند و از سر احساسات شیفته بگم بگم هات شده باشند...اما جهت یاداوری مقاله یک سال پیشت رو که با اومدن ترامپ نوشتی و در اون پیش بینی سقوط افتصادی چین و سقوط قیمت نفت و کامودیتیها و گرسنگی وسیع رو کرده بودی...پس اون ادعاهای گنده چی میشه یه گریزی به اون حرفهای مفتت بزن..حیف که حرف مفت مالیات نداره...رتیل گنده گوی زشت کردار

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رُتیلِ گنده گوزِ گرامی

      کدام نوشتار؟ (آدرس بده) در چه شرایطی (آدرس دوّم بده)؟ ... اگر آدرس نداری ... برو «کون بده».
      مگر من «محمّد رسول الله سوّم» هستم؟
      حتّی محمّد رسول الله اوّل نیز هیچ معجزه ای نداشت ... مگر «لاپایی بازی» با عایشهٔ ۶ ساله.
      خداوند به من گفت که مثل محمّد نباش... زیرا به خاطر «قحط الّرجال» او را از میانِ «مادرقحبه ترینها» انتخاب فرمود.

      حذف
    2. رُتیل گُنده گوزِ گرامی
      اگر جنگی در خلیج فارس اتفاق بیفتند (جنگها موقّت هستند) و قیمت نفت به ۲۰۰ دلار برسد؛ آیا نظریّهٔ من زیر سوال می رود؟
      قیمت نفت رو به افول خواهد بود و گرنه خیلیها که تنها منبع در آمدشان نفت است؛ به فکر «دگردیسی اقتصادی» نمی افتادند.
      اگر فَوَرانِ «نفت شیل» یک عامل باشد؛ عامل دیگر؛ پیشرفت تکنولوژی در جهتِ خداحافظیِ پایدار از فرآورده های «سوختِ نفتی» است.
      ۲ سالِ پیش در بحثی که با یک «نئاندرتالِ مؤمن به CNN و MSNBC و هفت خواهران» داشتم؛ .. من (کژدم) ... ظهور «تسلا» را یک نقطهٔ عطف معرفی کردم که حتّی اگر «تسلا» شکست بخورد؛ دروازه ها به سوی استفاده از «انرژی غیرِ نفتی» گشوده شده است .... با «تسلا» و یا «بدون تسلا»...
      امیدوارم که واژن «زینب صیغه ای» تو و امثال تو را قرین «صیغهٔ رحمت» کند.

      شوخی نکن ... دلخور میشَم.

      حذف
  21. ناشناس 29 آذر ساعت 13:15،خوب گوزو اگه حرف مفته گه میخوری یک ساله میای اینجا همش رو هم حفظ کردی،کس و کونتو جمع کن برو همون 20:30 نگاه کن،اینایی که میگی کژدم گفته چوبش الان تو کونته گشادی نمیفهمی،ماشالا انگار جاخورتون رو هم براتون گشاد کردن مبارک باشه.کژدم اینا دیگه از بس خشک خشک تا دسته کردن تو کونشون با این اتفاقا دردشون نمیگیره،باید یهو مثلا یه جنگی بشه دوتا موشک برو اون تو تا بفهمن که اینجا وبلاگ رمالی و جادوگری نبوده،داشته بهش میگفته سوراختو جمع کن که اینی که داره میاد کیر آخوندا نیست که خوش خوشکتون بشه اینا موشکو بمبه.

    پاسخحذف
  22. ادا و اطوار «کرّوبی مآبانهٔ امیر کبیر»

    ما شکایت میکنیم ... ما راهپیمایی سکوت میکنیم ... و در نهایت ...ما «کون میدهیم».

    https://goo.gl/upa3EN

    ای امیر کبیرِ ظریف .... مواظب باش که با «ظرافت» کون بدهی ...

    پاسخحذف
  23. اینم یک نمونه از خزعبلاتت
    http://kajdoum1.blogspot.nl/2016/11/blog-post.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناسِ گنده گوزِ گرامی
      بسیار سپاسگذارم. اکنون خوانندگان میتوانند «آدرسِ شما» را بخوانند و خود قضاوت کنند.
      امّا من هیچ اثری از گنده گوزی شما مبنی بر «... پیش بینی سقوط افتصادی چین و سقوط قیمت نفت و کامودیتیها و گرسنگی وسیع ....» ندیدم.
      خودت دیدی؟ یا اینکه مثل کرّوبیِ اوباش؛ یکدفعه با «صدای گوزِ خودت» از خواب بیدار شدی و دیدی که مزرعه را سیلاب شمپانزهٔ همسو با جیرجیرکِ فرزانه گرفته است؟ و باید همینطوری چیزی گفت؟

      نتیجه اینکه:

      آدرسی که دادی غلط بود. برو به طرفِ اجرای «پیشنهادِ من». وازلین بزن دردِت نیاد.

      حذف
  24. از افاضات جنابعالی کم شدن رشد اقتصادی چین و در نتیجه کم شدن مصرف منابع خام توسط این کشور و سقوط ازاد ان منابع بوده ...و یک سال از ترهات جنابعالی می گذرد ....حالا فحش بده خودنو خنک کن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رشد اقتصادی چین از ۱۴٪ به ۶.۷٪ در سال مالی ۲۰۱۶-۲۰۱۷ رسیده و در همانجا تقریباً فریز شده است.
      امّا نمیدانم که چرا یک دفعه به جادّهٔ خاکی زده اید و به چین و ماچین سفر نموده اید؟ میخواهید وقت تلف کنید؟ یا میخواهید بگویید که به حرفهای کژدم اعتماد نکنید؟

      همین امروز یکی از سردار گروهبانها با صدای بلند به گُه خوری افتاده و میگوید ما به حوثی ها موشک نداده ایم.
      صبر کنید تا غوره حلوا شود و جیرجیرک فرزانه موشک را هم حرام اعلام کند و بگوید که در اسلام اصلاً موشک بازی نداریم.

      حذف
    2. به نظرتون دیگه برای حرکت گه خوری جدید فرزانه دیر نشده و اینکه این روند رو تغییر بده چون خودنون گفتید ترامپ با یک ورشکسه دوس داره معامله کنه و مفعول فرزانه فعلا ورشکسته کامل نیست

      حذف
    3. ناشناس گرامی

      ترامپ فقط در پی شکست دادن رژیم شیعی ایران نیست. او میخواهد که این رژیم و تمامی گروهبان سردارهایش را چنان تحقیر کند که هرگز نتوانند سرشان را بالا نگه دارند. اکنون دوران افسانه سراییهای کربلا گذشته است. اینها در برابر چشم دنیا تحقیر خواهند شد.
      این بهترین معامله است.

      حذف
    4. این کار یک نمونه از تحقیر است:

      https://goo.gl/7QZV1j

      در صورت دستگیر شدن اعضای سپاه؛ با آنها به عنوان اسیر جنگی رفتار نخواهند کرد. بلکه به «گوانتامو بِی» خواهند فرستاد.
      در رابطه با انگل حسن نصرالله و سایر اوباشان نیز اینگونه رفتار خواهد شد.
      رفتارهای تحقیر آمیزتر نیز انجام خواهند گرفت. زیرا قوانین اسرای جنگی شامل حال اینگونه افراد نخواهد شد.

      حذف
  25. کژدم می گم ابوعلی شیبانی پیشگویی هست در لبنان داره دقیقا گفته های تو رو می گه تو تلگرام فعاله
    @ayandeh2018

    پاسخحذف
  26. لی‌اکبر ولایتی، مشاور رهبر جمهوری اسلامی در امور بین‌الملل، روز چهارشنبه با اعلام اینکه «به عراق، سوریه یا لبنان سلاح داده‌ایم تا در مقابل داعش و تروریست ایستادگی کنند» گفت که «جمهوری اسلامی ایران هیچ موشکی به یمن نداده‌است».
    ......................
    ولایتی شیره ای هم به گوه خوری افتاد

    پاسخحذف
  27. پس از رأی گیری اخیرِ «پایتخت بازی»؛ راه برای زیر فشار گذاشتنِ مالی سازمان «دلّالان» و برندگان مدال طلای «بادکنک فلسطین» به صورتِ «گزینشی» هموار شد.
    ترکهای عثمانی بیشترین سهم را از فشارهای مالی خواهند برد.
    کشورهای اروپایی نیز به «ناتو بازی» و محدود شدن صادراتشان به آمریکا کشانده خواهند شد.
    دولت کنونی آلمان یک دولت نا کارآمد است و مصوبّات و راهبرد مشخّصی برای سالهای آینده نخواهد داشت (دولت بُن بَست) که میتواند اتحادیهٔ اروپا را نیز دچار مشکل سازد.
    اکنون دست آمریکا باز است که با قطع کمکهای مالی به برخی کشورها؛ کمکهای مالی به اسرائیل را افزایش دهد.

    پاسخحذف
  28. درود كژدم گرامي
    در مورد اقدام ترامپ در انتقال سفارتش، من فكر ميكنم اين كار ترامپ يك اقدام ايضايي هست يعني كاري كه خود اون مساله هدف نيست بلكه فضا سلزي براي هدفهاي ديگه مد نظره.
    من فكر ميكنم امريكا و اسراييل ترجيح ميدن رهبري جبهه دشمنانشون در دست اقليت شيعيان باشه نه اكثريت سني ها. امريكا با اين كار تعمدا فضا رو براي مانور ايران باز گذاشت و بعد براي مهار ايران از عربستان استفاده هواهد كرد اين يعني تعادل بخشي در خاورميانه در جهت دلخواه امريكا

    اكبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکبر گرامی درود بر شما
      من فکر نمی کنم که ایذایی باشد ولی هدف بزرگی هم نیست و بیشتر فضا سازی برای حرکات بعدی است. هدف مهم ترامپ از میان بردن بحرانهای سیاسی ـ نظامی در منطقهٔ خاورمیانه که شکل مذهبی و فرقه ای گرفته است میباشد. البتّه ترامپ به میزهای مذاکراتی که عدّه ای بیایند و یک سری مزخرفات تحویل همدیگر بدهند و بعد هم بلند شده و بروند؛ و دهها سال دیگر به این کارهای بی ارزش ادامه دهند به هیچ وجه علاقه ای ندارد. بلکه به برخورد از موضع قدرت و پیچانیدن گوشها علاقه مند است. وزنهٔ «چماق» در سیاست ترامپ از وزنهٔ «هویج» بسیار زیادتر است. دولت ترامپ میخواهد به «اسلام بازی» در همهٔ اشکال آن پایان دهد (چه شیعی و چه سنّی).
      برای رشد و شکوفایی دوبارهٔ آمریکا؛ ساعتها باید به عقب برگردند. حتّی به زمانِ پیش تر از زمانِ «رونالد ریگان». برای این امر لازم است که با اروپا و چین رقابتی تنگاتنگ داشته باشند و پیش از هرچیزی به خاورمیانهٔ آرام نیاز دارند. این آرامش بدست نخواهد آمد؛ مگر سرکوب جریانهای اسلامگرا در منطقه.
      آنچه که جورج بوش کرد و به شیعه گری کوچه داد و سپس در دورهٔ اوباما داعش از درون آن رویید؛ از نظر دولت ترامپ؛ باید با سرکوب هر دو جریان شیعی و سنّی به پایان رسد. ولیعهد عربستان نیز مخالف اسلام بازی است.
      اکنون ۳ غدّهٔ چرکین در منطقه وجود دارند:
      ۱- حکومت شیعی ایران.
      ۲- حکومت اخوانی ترکهای عثمانی و اخوان المسلمین مسلّح در غزّه.
      ۳- کثافتستان به عنوان مرکز تجارت اسلام بازی.
      اگر سرهای این ۳ افعی بریده شود؛ ماجرای افغانستان نیز حلّ میشود.

      حذف
    2. در آینده شاهد تغییرات شگرفی در تکنولوژی آمریکا در رابطه با تولید محصولاتی که غیر قابل کُپی برداری باشند؛ خواهیم بود. با ظهور این پدیده؛ بخش بزرگی از بازار جهان؛ مصرف کنندهٔ محصولات ارزان و یکبار مصرف ساخت آمریکا خواهد شد.

      حذف
  29. شهروندان کره شمالی که در خارج از کشور کار می‌کنند و به این کشور ارز می‌فرستند ظرف یک سال به کشورشان بازگردانده می‌شوند.

    https://goo.gl/WV2Ta8

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در آینده ایرانیهای ۲ تابعیّتی آمریکا نیز از فرستادن پول به ایران محروم خواهند شد و آغاز این روند را با ماجرای محدود کردنِ کمک مالی به زلزله زدگان دیدیم.

      حذف
  30. شاید پرسش بی ربطی باشد ...
    آیا کسی در میان خوانندگان میداند که چرا «دیگربان» تقریباً ۶ ماه است که به روز نشده است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اتفاقاً این سوالی بود که در چند ماه گذشته میخواستم از شما بپرسم اما ترجیح دادم حجم کامنت ها را بالا نبرم

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      من به دفعات در گوگل به دنبال این مسئله بودم ولی هیچ صدایی از هیچکس در رابطه با «دیگربان» بر نخاسته است. گویی که بودن و نبودنش یکسان بوده است.
      در هر صورت؛ «دیگربان» صدایی بود که خاموش شد و حتّی خوانندگانش نیز صدایشان در نیامد و کسی نپرسید چرا؟

      حذف
    3. کژدم گرامی متاسفانه یاس و ناامیدی به تدریج در همه رخنه کرده و در این روند، خشم خاموش (و کور) به تدریج جای آن را خواهد گرفت.
      از زمان دور اول ریاست جمهوری احمدی نژاد، یک اراده جمعی نسبی در جهت آگاهی و ایجاد تغییر در آینده سرزمین به وجود آمد که سال های دور دوم ریاست جمهوری معجزه هزاره سوم و دور اول جناب بنفش به تدریج همه را به وادی نا امیدی کشاند. دریغ شدن فردیت اشخاص، دامن زدن به فردگرایی و فساد گسترده باعث شده افراد حتی نسبت به نزدیکان خود بی تفاوت شند (چه رسد به سرنوشت یک وبسایت).
      اینطور که ما تخته گاز به سمت سراشیبی میریم، حتی اگر ترمزی هم وجود داشت در این شرایط نمیتوانست کاری کند. پیش بینی من از آینده محتوم سرزمینمان بسیار سیاه و تلخ است. خشمی نهادینه شده و کور که در بزنگاه بحران همه را فرو خواهد برد.

      حذف
    4. کژدم من فکر کردم دیگربان یه جورایی به خودت وصله...من احتمال میدم دیگربان و امد نیوز از یک خانواده هستن و با بودن امد نیوز دیگر نیازی به دیگربان نیست...در ضمن دیگربان مشگل مالی هم داشت

      حذف
    5. ناشناسان گرامی
      خیانتی که آن دو اوباشِ مشهور به «حصر شده» و اصلاح طلبانِ عاشقِ بازگشت به «کِشتیِ غارت» در سال ۸۸ به ایران کردند؛ غیر قابل وصف است. در همان زمان در مصاحبه های خود با «رادیو تندر» نیز به صراحت در رابطه با مشکلاتِ مِیدانی و رهبری جنبش توسّط شارلاتانها و خائنین و شکست حتمی جنبش ۸۸ و نتایج مهمّ آن (خاکسترِ یأس دیر پا) صحبت کردم.
      اگر رهبریِ «خائنین و اوباشان» یک طرف قضیّه بود؛ «حماقتِ مردم» نیز طرف دیگر ماجرا بود (باور احمقانه به یوتیوب بازی و کتابچهٔ آشپزی جورج سوروس).
      «خشمِ کور» نیز به جایی نخواهد رسید.
      شما حتّی یک نفر که سرش به تنش بیارزد را در میان مدَیان اپوزیسیون پیدا نمیکنید.
      مشکلات مالی «دیگربان» نیز قابل درک است. متاسفانه فرهنگ ساکنین ایران؛ «فرهنگِ آشِ نذری» است (مفت خوری)و فکر میکنند که وظیفهٔ «دیگربان» این است که همیشه برایشان «آشِ نذری» بپزد. آنهایی نیز که چنین فرهنگی ندارند و دار و ندارشان را فدا میکنند؛ دیر یا زود به حاشیه رانده شده و ساکت میشوند.
      دیگربان هیچ رابطه ای با من نداشت و فقط نظرات مرا مانند سایر خوانندگانش منتشر می نمود.

      حذف
  31. دادستانی آمریکا هم دستور رابطه حزب الله اباما در ارتباط با تبانی صورت گرفته با قاچاق مواد مخدر و پولشویی از امریکای جنوبی به آفریقا شروع کرد

    پاسخحذف
  32. کژدم گرامی درود. یک سوال خیلی وقته که ذهنمو درگیر کرده که خواستم از شما بپرسم البته ببخشید که زیاد به بحث ربطی نداره،مطمئنن شما بعد از این مدتی که مسائل سیاسی رو از جهات مختلف بررسی کردید به یک دورنمای تقریبی پیش خودتون درباره ی آینده ی جهان و از همه مهم تر ایران رسیدید البته میدونم جواب دادن به این سوال نیاز به اطلاعات زیادی داره ولی من فقط نظر شخصی شما رو میخوام نه یک تحلیل دقیق یا پیش بینی دقیق فقط اون چیزی که با این پازلی که توی این مدت کنار هم قرار دادین به نظرتون میاد همین، سوالم اینه که به نظر شما با این شیب سقوطی که ایران و کشورهای اطرافش دارن طی میکنن به نظر شما زمان سقوط کامل این رژیم ننگین و سگ توله هایش در یک بازه ی زمانی تقریبی چند سال طول میکشد.ممنون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      به نظر من میتوان مسیر حرکتهای نیروهای متخاصم را دید و گفت و در باره اش بحث کرد.
      میتوان استراتژیها و تاکتیکها و تواناییهای نیروهای متخاصم را با مطالعات گوناگون دید. امّا نمیتوان گفت که برندهٔ نهایی چه کسی خواهد بود.
      به نظر من این رژیم سرنگون نخواهد شد.
      زیرا نه رهبرانی با شایستگیهای لازم برای سرنگونی رژیم وجود دارند و نه ساکنان ایران میخواهند این رژیم سرنگون شود.
      لذا بر آیند نهایی این معادله این است:
      ساکنین ایران باید شاهد مرگ تدریجی ایران باشند که البتّه خود نیز بخشی از آن هستند.
      مگر آنکه یک نیروی پر قدرت سوّم خارجی تومار این رژیم را بر چیند.

      حذف
  33. بدنسازِ کاشانی تبار نیز به دَرَک واصل شد.
    امّا چه دیر ...؟!

    https://goo.gl/DDJSGH

    پاسخحذف
  34. Marjan:
    ‍ زلزله های مصنوعی و مهندسی شده


    بگذارید بدون مقدمه بروم سر اصل مطلب :

    این روزها در چهارگوشه ایران شاهد زلزله ها و پس لرزهای عجیبی هستیم و قطعا برایمان عجیب است که شاید این همه زلزله آن هم فقط در ایران چطور ممکن است , حتی چند سالی است که از نعمت بارش های پاییزی در کشور محرومیم و آیا واقعا تمام اینها طبیعی است ؟
    خیر عزیزان در حالت عادی این امر ممکن و حتی مسبوق به سابقه نیست مگر آنکه توسط نیرویی مصنوعی و دست ساز بشر کنترل شود و قطعا این روزها بسیاری از ما در خصوص تکنولوژی هارپ چیزهایی شنیده ایم اما هارپ چیست و چه ربطی به زلزله دارد ؟
    HAARP ( High Frequency Active Auroral Research Program)
    یک برنامه ی به ظاهر علمی تحقیقاتی برای استفاده از پتانسیل الکترو مغناطیس جو زمین و بهره وری از این پتانسیل برای توزیع و مدیریت منابع بارشی و زیست محیطی اما متاسفانه اینگونه نیست و هارپ یک پروژه صد در صد نظامی است که توسط وزارت دفاع آمریکا تولید شده و به بهره برداری رسیده است و با این تکنولوژی آمریکاییها می توانند در تمامی عوامل طبیعی بروی روی زمین , در داخل زمین و حتی در بالای زمین دست برده و آنها را دستخوش تغییرات مهندسی شده کنند.
    هارپ چگونه عمل می کند ؟
    وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون ) با همکاری نیروی هوایی آمریکا , نیروی دریایی آمریکا , دانشگاه آلاسکا و مرکز تحقیقات پیشرفته نظامی آمریکا تکنولوژی هارپ را با شماره اختراع 4686605 تولید و به ثبت رساندند و آنرا در 200 مایلی آلاسکا در زمینی در حدود 500000 متر مربع بنا کردند که در حال حاضر 180 آنتن 72 متری در آنجا با ظرفیت تولید و ارسال 3 میلیارد وات امواج اکترومغناطیسی با فرکانس 2.5 تا 10 مگا هرتز مشغول به کار است .
    این آنتن ها امواج رادیویی و الکترومغناطیسی را به لایه ی مغناطیسی زمین به نام یونیسفر ارسال می کنند و توسط آن می توان مسیر بادها , ابرها و حتی تشعشعات خورشید را مدیریت و جابجا نمود .
    امروزه آنها می توانند با این تکنولوژی مسیر هواپیماها و حتی موشک های نظامی را تغییر داده و آنها را از جو زمین خارج و یا به نقطه ی دیگری هدایت نمایند همچنین ایجاد زلزله های مشخص , سونامی و بارش های سیل آسا و طوفان های شدید از دیگر قابلیت های این تکنولوژی می باشد.
    تکنولوژی هارپ چه نقشی در زلزله دارد ؟
    وزارت دفاع آمریکا فضاپیمای بدون سرنشینی به نام X-37B را که توسط ناسا طراحی و توسط شرکت بوئینگ فانتوم تولید شده در اختیار دارد این فضاپیما حدود 9 متر طول و 3 متر ارتفاع و 5 تن وزن دارد که در ظاهر هدف آن تحقیقاتی و حرکت در مدار و لایه ی یونیسفر زمین است, اما این فضا پیما یک ابزار صد در صد جنگی بوده و عملا وظیفه ی آن دریافت امواج الکترومغناطیس از مرکز هارپ در آلاسکا و شلیک آن به سمت گسل های روی زمین است و با شلیک این امواج به سمت گسل ها زلزله اتفاق می افتد , از نشانه های تلاقی این امواج با لایه ی الکترومغناطیس زمین و این فضاپیما مشاهده ی نورهای عجیب در آسمان می باشد .
    در 11 مارس 2011 ژاپن شاهد زلزله ای عجیب در شمال شرق کشور خود بود زلزله ای که بسیاری از مطبوعات آنرا به نام حمله اتمی دوم آمریکا به این کشور می نامند زلزله ای که در آن 230 هزار ژاپنی جان خود را از دست دادند و جالب اینکه فصاپیمای X-37B در تاریخ 5 مارس همان سال و دقیقا 6 روز قبل از فاجعه به فضا ارسال شده بود .
    این زلزله مصادف بود با تلاش ژاپن برای جایگزینی پول دیگری به جای دلار آمریکا در کلیه مبادلات بین المللی .
    تمامی ارتباطات و اتصالات در زمین و فضا از طریق امواج رادیویی و اکترومغناطیسی انجام می شود و هارپ تکنولوژی مدیریت و مهندسی و تغییر و حتی تولید این امواج است که امروزه توسط وازرت دفاع آمریکا استفاده می شود و این همان جنگ ستارگانی است که سالها پیش به نحو دیگری آنرا به ما نشان می دادند .
    " ای کاش می توانستم درخصوص گرانش هم در این مطلب برایتان توضیح دهم همان گرانشی که آقای Zbigniew Brzezinski مشاور وقت رییس جمهور آمریکا در سال 1970 اعلام کرد ما مرکز گرانش را به آمریکا انتقال دادیم و دیگر هم اجازه نخواهیم داد که به اروپا و آسیا برگردد "
    اما اینبار زمزمه های زلزله تهران است و فضاپیمای X-37B ظاهرا" برای ماموریت تحقیقاتی دیگری در فوریه سال 2018 آماده می شود .

    #دکتر_علی_ناظم
    #دکترای_مدیریت با گرایش رهبری سازمانی
    #متخصص_فناوری_اطلاعات و ارتباطات و زیرساخت های مخابراتی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. Marjan گرامی

      آیا این «دُکتر خان» نیز از همان جنس «دکتر احمدی نژاد» و « استاد ـ دکتر رانفی پور» است؟
      این مزخرفات چیه که وقتتان را با آن تلف میکنید؟

      حذف
  35. با عرضه دانش این مذخرفاتو رد کن
    دیوید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دیوید گرامی

      من از عاشقان تحقیقات علمی هستم. امّا لزوماً عاشق همهٔ اختراعات نیستم. زیرا «اختراعات» همیشه «جهت دار» بوده اند و خواهند ماند.
      آنچه که به پروژهٔ HAARP مشهور است اساساً برای تحقیقات بر روی لایه های اتمسفر و بویژه «یونسفر» طراّحی شده بود. حضور پر رنگ نیروی هوایی آمریکا؛ وزارت دفاع آمریکا و کمپانی DARPA که یکی از مهمترین کمپانیهای تحقیقاتیِ ابزار نظامی و «تسلیحاتی کردنِ اختراعات» است؛ نظریّه ای را در میان هوادارانِ افکارِ «دایی جان ناپلئونی» بوجود آورد که تنها در وبسایتها و «مجلّه های زرد» که در رابطه با مسائل سیاسی ـ نظامی ـ علوم ـ موجودات فضایی و ... منعکس میشوند. انتشاراتِ اینگونه «مراکز زرد»؛ تنها آبشخور و Reference هایی هستند که متفکّرین مشعشع جهانِ عقبمانده های اسلام زده؛ خوانندگان و شنوندگانشان را به آنها ارجاع میدهند.
      اگر پروژهٔ HAARP چنان تسلیحاتی را تولید کرده و به ثبت رسانده است که میتواند در ۲۷ کیلومتری عمق زمین (عمق دریا را نیز به آن اضافه کنید) چنان زلزله ای بوجود آورد که سونامی آن فوکوشیما را به خاک سیاه بنشاند؛ چرا تا کنون با Dosage بسیار پایینتر؛ تونلهای حماس را که در عمقی چند ۱۰ متری ساخته شده اند را عکسبرداری و حتّی فیلمبرداری نکرده اند؟
      اگر این تکنولوژی قادر است که مسیر موشکها را تغییر دهد؛ چرا آمریکا و بویژه همان کمپانی DARPA در فکر اختراعات نوین برای سیستمهای ضد موشکی لیزری و Weaponized Laser است؟ امواجی که بتوانند در عمق ۲۷ کیلومتری باعث شکستها و حرکتهای لایه های زمین شوند؛ مگر عمق ۹۰ متری «فُردو» برایشان کاری دارد؟ اگر مراکز نظامی اینگونه مزخرفات را جدّی میگرفتند؛ دیگر نیازی برای خرید سیستم های S-300 و S-400 و حتّی ساختن تسلیحات اتمی وجود نداشت. زیرا نیازی به نیست؛ برای اینکه دشمن میتواند با فشار یک دگمه تهران و تبریز و اصفهان را بدون حملهٔ نظامی سخت افزاری به گودال تبدیل کند.
      توده ای های «روس نژاد» نیز به عنوان بخشی از دستگاه پروپاگاندای روسیّه به ماجرای اسلحه ای به نام HAARP به طور عمدی دامن میزنند تا نشان دهند که آمریکا یک «گودزیلا» است.
      اگر HAARP میتواند ایران را سالهای طولانی به خشکسالی بکشاند؛ چرا در این ۲ هفتهٔ اخیر آتش سوزیهای کالیفرنیا را با یک «ادرارِ هارپی» خاموش نمیکند؟
      ماجراهای «هارپی» را افرادی مثل «مرجان خانم» که احتمالاً نام اصلی اش «غضنفر دروازه دولابی» است نیاز دارند تا خشک شدن تالابهای ایران و مرگ دریاچهٔ آذربایجان را به HAARP و DARPA و «دایی جان ناپلئون» حواله دهند تا دامنِ پاک «جیرجیرک ـ انگل فرزانه» و سیاستهایش را از آلودگیِ «ویرانی ایران» پاک نگه دارند.

      حذف
    2. دیوید گرامی
      در نوشته ای که «مرجان خانم = غضنفر دروازه دولابی» فرستاده است کشته های فاجعهٔ فوکوشیما را ۲۳۰ هزار نفر قلمداد کرده اند که نه میتوان در «کُسِ مرجان خانم» و نه در چاهی که «امامِ چاه نورد» در آن مخفی شده است گنحانید؟!!!
      ۲۳۰ هزار کُشته را در هیچ سوراخی نمیتوان چپانید و اگر حادثهٔ فوکوشیما را گوگل کنید؛ به جز یک مقالهٔ سر هم بندی شده به زبان فارسی به نقل از روسها نمی یابید که آن هم تعداد کشته ها را ۱۲ هزار نفر ذکر می کُند.
      مرجان خانم ... تو را خدا به همه بگو که این ۲۳۰ هزار کُشته را آیا از سوراخ خودت؟ سوراخ استاد رانفی؟ سوراخ امام زمان؟ یا سوراخ مادرت در آوردی؟

      تو را خدا بگو ...

      حذف
  36. مرجان خانم،
    من شنیده‌ام حوثی‌های یمن هم به تکنولوژی هارپ مجهز شده‌اند. طوفان‌های سهمگین ایرما و هاروی که سواحل آمریکا را ویران کردند کار حوثی‌ها بوده است! آمریکا هم هر کاری کرد تا ضدهارپ بزنه و جلوی این طوفان‌ها را بگیره نشد!

    پاسخحذف
  37. با درود، کمتر چیزی رو میتوان بطور کامل رد کرد اما تا اثبات شدن میشود نادیده گرفت..متاسفانه ما روحیه ملی خودمون رو حتی در اینجا نشان میدیم و به خانم مرجان میپریم.. بگذریم مرجان بانو برای رد کردن این قضیه نه نیازی به خواندن و تحلیل خط به خط این نوشته است و نه 1 درصد احتمال وجود داشتنش کمکی میکنه.. نتیجه و مکان ان مهمتره؛ اگر شما جای امریکا بودید بطور مثال اگر مراکز پلیدی در ایران همچون قم و مشهد رو هم نمیزدید لااقل نیروگاه ها و مناطقی که در ان فعالیت های اتمی انجام میشه و یا زیر ساخت های حساس نفتی و اقتصادی.. بزرگترین پادگان نیروی دریایی در ایران(سیرجان) و یا حداقل برای به اشوب کشیدن سیاسی ایران به امید مرگ سید علی، خیابان پاستور رو هدف قرار میداد ..نه مردم محروم کرمانشاه و کردستان عراق و یا دهات های کرمان! تو بوشهر و رشت به دنبال چه بوده، حتی زلزله خبر ساز تهران مرکزش حلبی ابادی بین تهران و کرج، ملارد بود!؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      شاید من (کژدم) یکی از موجوداتِ کمیابی باشم که رگِ غیرتِ «ملّی گرایی دروغین» ندارد. شاید یکی از موجوداتِ کمیابی باشم که هیچ اعتقادی ندارد که با «خود فریبی» و «دروغبافی» میتوان زیربناهای آینده ای درخشان را پِی ریخت. شاید یکی از دلایل «تنهایی های مَن» این است که تلاش میکنم راستگو باشم و پرده های فریب را بِدَرَم. من آرزوهای خود را تئوریزه نمیکنم و دَر به دَر به دنبال یافتنِ شواهِدِ لرزان و لغزان و قرینه هایی برای اثبات آنها نمیگردم.
      مگر نه این است که همهٔ داستانِ HAARP بر سرِ
      Weaponized High Frequency Electromagnetic Pulse است؟
      آیا در رابطه با این نوع سلاح در زمانی که «امیر کبیر ظریف» با ادا و اطوار «کمر درد» و «چلاق بازی» و «صندلی چرخدار» و «عصا به دستی» برای تبدیل شدن به «قهرمانِ ملّی» و «نرمش قهرماانه» در صدر اخبار بود؛
      مقاله ای ننوشتم؟ و آثار ویرانگر آنرا به نقل از منابع علمی و نظامی به اطّلاع خوانندگان نرسانیدم؟.... لذا با این اسلحه نا آشنا نیستم.
      در همین دوران یک ماههٔ زلزله های مکرّر؛ دو نظریّهٔ متقابل آفریده شدند:
      ۱- منبع زلزله های مکرّر «آزمایشهای اتمیِ زیرزمینی» است که توسّط سپاهِ پاچاهارداران انجام میشوند.
      ۲- این آمریکای پدرسوخته است که «هارپ بازی» در می آورد.

      از هر ۲ دار و دسته می پرسم:

      اگر فقط سپاه و آمریکا در حال تعیینِ سرنوشتِ شما هستند ....پس «شماها» کجای زمین هستید؟ آیا اصلاً وجود دارید؟ در چاهٔ امامِ زمان خزیده اید و با او ظهور خواهید کرد؟ چرا حتّی شکستن پای یک «مُرغ» را به گردنِ این و آن می اندازید و از «توطئه های آنچنانی» سخن میگویید؟

      چند ماهِ پیش شخصی به نام «Newt Gingrich» که حتماً او را میشناسید؛ گفت که آمریکا دارای هواپیماهای سوپرسونیک و نامرئی است که دارای قدرت تولید همان امواج است و هر زمان که ماًموریت داشته باشد؛ از هر مسیری که میگذرد؛ به دلخواه میتواند هر منطقه ای را که بخواهد؛ به «منطقهٔ تاریک» تبدیل کند. لابد چنین هواپیمایی باید دارای «باطری اتمی» باشد؛ تا بتواند چنین امواجی را تولید کند؟؟!! (حدس کژدمی).
      گذشته از اتلافِ وقت برای پاسخگویی به «نظریّه های بی سر و تَه» که برای فریب ساخته و پرداخته میشوند؛ میتوان گفت که تحقیقات و اختراعاتِ «پروژهٔ هارپ» توانست «اینترنت ماهواره ای» را به ارمغان بیاورد و شاید در آیندهٔ نزدیک بتوان از شَرّ «اینترنت کابلی» (کابلهای فیبر نوری) رها شد. (منظورم از آیندهٔ نزدیک؛ همین فردا و پس فردا نیست).

      حذف
  38. در چند کامنت بالاتر گفتم که دولت ترامپ خایهٔ «سازمانِ دلّالان» مشهور به UN را در ۲۰۱۸ خواهد کشید.
    پیش بینی من اندکی اشتباه بود و این پروژه همین امروز کلید خورد.
    «سازمانِ دلّالان» میداند که چه اتفاقی خواهد افتاد!! لذا به «پیشواز» رفته است و میخواهد با جمع کردِنِ سَر و کونِ خود؛ کمترین آسیب را ببیند.
    کم کردن ۲۸۵ میلیون دلار از هزینه های سازمانِ «دلّلالان» نشان میدهد که نه تنها کسر بودجه نداشته اند؛ بلکه دهها سال است که این بودجه های اضافی را میان خود تقسیم میکردند (غارت).
    سیاست «نفت در برابر دارو و غذا» را به یاد می آورید که حتّی خانوادهٔ «کوفی عنان» را نیز میلیاردر کرد؟ میلیاردر شدنِ خانوادهٔ رجب طیّب اردوغان چی؟ آیا آنرا هم فراموش کرده اید؟
    البتّه ۲۸۵ میلیون دلار برای یک سالِ مالی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ که احتمالاً به اشتباه «دو سالانه» ذکر شده است؛ رقم زیادی نیست ... ولی بهتر از هیچ چیز است.

    https://goo.gl/vwyS3K

    نسیهٔ HAARP را وِل کنید.
    نقد را بچسبید.

    پاسخحذف
  39. درودها

    گذشته از این که شاید از خوانندگان کژدم توقع دنباله روی از رسانه های زرد را نباید داشت، کامنت مربوط به داستان هارپ را باید به فال نیک گرفت که تعداد مخاطبان این وبلاگ در حال گسترش است (امیدوارم که اینطور باشد).
    البته که اگر چنین ابزاری با چنین کارایی وجود داشت، کره شمالی یکی از مشتریان پر و پا قرص آن بود و تا امروز بسیار بسیار از آن منتفع میشد!!

    چنین ایده های مفرح فکری که "اگر چنین بود و چنان بود" و "شاید هم هیتلر خودکشی نکرده بود" و "اصلاً قاتل جان لنون تحت تاثیر ابزار کنترل ذهن دست به قتل زده بود" و الخ، همگی تنها به درد پا منقلی ها میخورد و نسیه ای بس پوچ هستند. نقد روزگار ما را به کجا خواهد برد؟

    علی الحال میتوانید به لینک زیر بروید و ببینید که خود ساکنین بلاد کفر هم از این داستان های پا منقلی چقدر استقبال میکنند و چقدر خود را روشنفکر و متفکر میپندارند.

    http://hiddenmysteries.org/

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تعداد این وبسایتهای زرد بسیار زیاد است.
      گاهی نظریّه پردازیهای منتشر شده در این وبسایتها و انتشاراتی از اینگونه؛ به فیلمهای سینمایی جذّاب نیز تبدیل شده اند.
      «برخورد نزدیک از نوع سوّم»؛ «Spectre» که برگرفته از فیلم سینمایی قدیمیتری با همین مضمون است )(حاکمیت جهانی توسط اتحادیهٔ جاسوسان)؛ «War of the worlds» و دهها نمونهٔ دیگر که حوصلهٔ نام بردنشان را ندارم.
      در بلادِ کفر نیز همین داستانها هواداران بسیار زیادی دارد.
      هر کسی که برای ریختنِ تقصیرات خود به «سطل آشغال» نیاز دارد؛ به هوادارِ اینگونه روایتها تبدیل میشود؛ تا گناهانش بخشوده شوند.

      حذف
    2. برای مثال خوانندگان گرامی را به تصاویرِ «جمجمه های عجیب و غریب» که در «پِرو» یافت شده اند ارجاع میدهم. این جمجمه ها هنوز هم به باور عدّهٔ زیادی؛ متعلق به «موجودات فضایی» است. امّا آنهایی که روی این جمجمه ها و DNA متعلّق به این جمجمه ها تحقیق کرده اند؛ هیچ نوعی از DNA غیر بومی در آنها نیافته اند و نظر آنها این است که تعدادی از قبایل؛ «سَرِ نوزادان و کودکان» را به نوعی از روسری و یا دستمال طوری می بسته اند که جمجمهٔ آنها شکل خاصّی بگیرد و نمایهٔ قبیلهٔ آنها باشد.
      اینکار در رابطه با ساختن «عصا» در ایران مرسوم است که یک شاخهٔ «تَر» را خم میکنند و میبندند و پس از رشد آنرا بریده و به عنوان عصا استفاده میکنند.
      اگر ساق پای نوزادان را نیز به شیوهٔ خاصی ببندید؛ پس از چند سال به آن شکل رشد کرده و تثبیت خواهد شد.
      امّا با هوادارانِ احمقِ اینگونه مزخرفات «شبهِ علمی» چه میتوان کرد؟

      حذف
  40. اسگورپین اینو چهد سال پیش گفت و درود بر دید وسیعش///
    با مدرن ترین سلاح ها

    10 هزار داعشی از غرب

    به افغانستان منتقل شده اند







    افغانستان را می خواهند گرفتار بلائی کنند عظیم تر از بلای حکومت طالبان بر این کشور. نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان اعلام کرده: بالگردهای ناشناس افراد داعش را با مدرن ترین تجهیزات جنگی از کشورهای غربی بسرعت به افغانستان منتقل می کنند و تاکنون ناتو در این باره سکوت کرده است. تا آنجا که روسیه ارزیابی کرده، شمار داعشی هائی که به افغانستان منتقل و در این کشور مستقر شده اند به 10 هزار نفر می رسد."

    از خود افغانستان هم اطلاع میرسد که این فعل و انفعالات با آن که برای گسترش جنگی وحشیانه تر در افغانستان است اما هدف بالاتر راه اندازی جنگ داخلی و مذهبی در پاکستان است. اگر تاکنون پلاکستان تخته پرش جنگ در افغانستان بوده، حالا می خواهند افغانستان را تخته پرش جنگ داخلی
    http://www.pyknet.net/1396/03dey/04/page/daesh.php

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      حدود ۳ سال پیش نیز «توده ای روسیها»ی پیک.نت همین سخنان را که سالها پیش از آن در این وبلاگ پیشبینی شده بود را تکرار کردند و روسها نیز به تحکیم مواضع خود در آسیای میانه پرداختند.
      یکی از دلایل خوشحالیهای روسیه از انتخاب شدنِ ترامپ در انتخابات نیز؛ همین مسئله بود. اگر هیلاری کلینتون به ریاست جمهوری می رسید؛ نه تنها ماجرای داعش در سوریّه و عراق پایان نمی گرفت؛ بلکه داعش به صورت وسیعتری در افغانستان «تخم ریزی» میکرد.
      امّا با ادامهٔ مسخره بازیهای روسها در سوریّه؛ شاید دولت دونالد ترامپ به این نتیجه برسد که از همان تاکتیک گلوبالیستها برای «تدریسِ دورهٔ اکابر» برای روسها؛ استفاده کند.
      زمانی که چین و پاکستان و رژیم ایران و روسیه در حال تقویت «طالبان» هستند ... چرا آمریکایی ها باید از تقویت داعش در افغانستان و کوچانیدن آنها به آسیای میانه و ترکستان چین؛ استفاده نکنند؟
      زمانی که آتشِ داعش به صورتِ یک مشکلِ درونی برای روسها و چینیها و رژیم شیعی ایران در آمد؛ کار تمام شده است. یعنی اینکه روسها و چینیها و رژیم ایران باید در درون خانهٔ خود بجنگند.
      لذا پیشنهادهای مکرّر روسها به آمریکا برای «همکاری در افغانستان» سودی نخواهد داشت.
      آمریکای ترامپ در حالِ بستنِ مرزهای خود است. در حالی که روسها و چینیها در حالِ همسایه شدن با داعش هستند.

      حذف
  41. از «هارپ بازی» که بگذریم؛ به واقعیتهای «زمینی» می رسیم:

    میگویند که ۱۰ ها گروه شورشی سوریّه با «کیرِ خَر» مخالفند ....

    https://goo.gl/HW2SgR

    ....«سوریّهٔ چُس مثقالی» و «دهها گروه شورشی»؟ .... البتّه «دهها گروه» دیگر نیز آنطرفِ رود (جوب = جوی) ایستاده اند.

    با این «بیش از ۱۰۰ گروه شورشی و ضدّ شورشی» چگونه میتوان از «ملّت سوریه» سخن گفت؟ چگونه میتوان از «حاکمیّت ملّت سوریه» حرف زد؟ اینها حتّی «اُمّت» هم نیستند ... چه رسد به «ملّت».

    پاسخحذف
  42. یادتان هست که مدّتی پیش یکی از سایبریها کامنتی گذاشت مبنی بر اینکه: «حزب الله روهینگیا» اعلام موجودیت کرده است و من (کژدم) به او گفتم که گُه زیادی نخورد و رژیم انگلهای صفوی از این خایه ها ندارد؟

    امروز گفته میشود که «جیرجیرک فرزانه» در راًی گیری محکومیت رژیم برمه در «سازمان دلّالان» راهِ «غیبت صغری» را انتخاب کرده و راًی نداده است. زیرا کونشان در گرو چین است.

    پاسخحذف
  43. اولین هدیه سال نوی ترامپ به اردوغان با کمک 390 میلیون دلاری به کردها و تشکیل ارتش صد هزار نفری شمال سوریه!!!

    پاسخحذف