۱۳۹۷ خرداد ۱۳, یکشنبه

کُس کشهای BBC و تصویرِ فوتوشاپی

نمیخواستم چنین مطلبی منتشر کنم. امّا «بالماسکهٔ غزّه» و «تظاهراتُ اُردن» و پوشش بزرگنمایانهٔ BBC  از تظاهراتِ اُردن مرا واداشت تا کثافتکاریِ روسپی زادگانِ گردانندهٔ BBC را به نمایش بگذارم:

پرسشها:


الف: چرا چهره های شمارهٔ  ۱ و ۲ ؛ و ۳ و ۴ عین هم هستند؟ آیا برادرانِ دوقلو هستند؟
ب: چرا چهره های بسیار نزدیک به هم از نظر اندازه؛ اینهمه «کوچک و بزرگ» هستند؟ صورتی که در سمت راست در کنارِ تصویرِ شماره ۲ دیده میشود؛ مانند فیل و فنجان هستند.
همهٔ تصویر مخدوش است.
اگر دونالد ترامپ این روسپی زادگانِ نوکرانِ «گلوبالیسم» و «جورج سوروس» را بنگاههای سخن پراکنیِ «اخبارِ دروغین» مینامد ... دروغ نمیگوید.

چرا روسپی زاده های BBC تصاویرِ فوتوشاپی به خوردِ مردم میدهند؟

کژدم

۵۱ نظر:

  1. من (کژدم) فقط نگاهی سطحی به این تصویرِ فوتوشاپی انداختم. اگر شما نگاهی دقیقتر بیندازید خواهید دید که هیچ یک از چهره ها از نظر «پِرسپِکتیوِ هندسهٔ ۳ بُعدی»؛ با همدیگر از نظرِ اندازه ها و ابعاد همخوانی ندارند.
    این تصویر نشان میدهد که «کُسکِشهای BBC» بسیار «آماتور» هستند.

    پاسخحذف
  2. یکی از خوانندگانِ ناشناس؛ از من پرسید:
    آیا تو (یعنی من)Intelligence Officer (یعنی چیزی در حدّ مأمورِ CIA و MI6»هستی؟
    باید بگویم که هرگز چنین نانی بر سرِ سفرهٔ من ننشسته است.
    من (کژدم) فقط یک «دانش آموز» هستم.

    پاسخحذف
  3. کژدم عزیز
    شاید دست گلوبالیست ها در اردن در کار باشد. امروز منوشین وزیر مالی آمریکا طوری به رویشان رید که باور نمیکردند. بجای گروه ۷ گفت گروه ۶+۱😂 احتمالا ترامپ در نشست سران این گروه میخی بر تابوتش بزند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوکچهٔ گرامی
      دستِ گلوبالیستها را در «فعّالانِ حقوقِ زنان» در عربستان را نیز میتوانید به سادگی ببینید.
      گلوبالیستها میدانند که «خاورمیانهٔ بزرگِ آمریکایی» آخرین میخ بر تابوتِ «موجودیتهای گلوبالیستی» است. لذا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

      حذف
    2. رئیس جمهورِ کنونی آمریکا موجودِ مُخبّطی مانند «جیمی کارتر» نیست که از اوباشانی مثلِ «مسعودِ رجوی» و «موسی خیابانی» و «بیژن جزنی»ها برای سرنگونی محمّد رضا پهلوی؛ استفاده کند.
      چند روزِ پیش یکی از مقامهای اسرائیل به اروپاییها گفت: «اروپا میتواند هزار بار به جهنّم برود». یک مقامِ اروپایی نیز نتوانست عصبانیّت خود را کنترل کُند و در پاسخ گفت: «اسرائیل بداند که ترامپ برای همیشه در قدرت نخواهد ماند».
      امروز نیز سخنگوی ناتو گفت که: «در صورتِ حملهٔ رژیم ایران به اسرائیل؛ ناتو از اسرائیل دفاع نخواهد کرد».
      روسها نیز گفتند که: «با اسرائیل بر سرِ خروجِ نیروهای حاجی بادمجان در جنوبِ سوریه به توافق رسیده اند.»
      ناتانیاهو نیز در یک بیانیّه این گفتهٔ روسها را به صورتِ مؤدبانه ای تکذیب کرد و گفت: «خبرهای رسانه ها را در این مورد تکذیب می کُنَد و اسرائیل پس از این در سراسر سوریه مواضع حاجی بادمکان را بمباران خواهد کرد و مسئله به جنوبِ سوریه ختم نمیشود»(نقل به معنی).
      این گفتارها نشان میدهند که «سُمبه» بسیار پُر زور است و روسها میخواهند مذاکره کنند؛ زمان بخرند و پلّه به پلّه امتیاز بدهند.
      همهٔ اینها نشان میدهند که هم اروپا و هم روسیه قافیه را باخته اند.
      اسرائیل به حمایت ناتو نیازی ندارد؛ زیرا ناتو حتّی در «لیبی» نیز ناتوانی خود را نشان داد و در نهایتِ امر دستورِ «اوباما» بود که معمّر القذافی را به کشتارگاه فرستاد.
      لذا برای مقابله با رژیمِ ایران؛ اسرائیل برای ناتو تَره هم خُرد نمیکند. زیرا دولتِ ترامپ با اسرائیل است.

      حذف
  4. بازیهای «طفلانِ مسلم» نشان میدهد که انگل فرزانه به بدبختی گرفتار شده است:

    https://www.radiofarda.com/a/f4_zarif_letter_foreign_ministers_support_iran_nuclear_deal/29268694.html

    پاسخحذف
  5. قهوه ای کردن آلمان مفلوک در ملا عام:
    http://www.breitbart.com/london/2018/06/03/exclusive-ambassador-grenell-gives-stark-warning-over-woeful-readiness-of-nato-allies/

    پاسخحذف
  6. آمریکا تنها کشوریه که از بمب اتمی در جنگ استفاده کرد. و تنها کشوریه که بیش از یک بار در جنگ ازش استفاده کرد. و تنها کشوریه که انداختش رو شهر. تنها کشوریه که تمام عواقب اخلاقی این کار که این سه خصلت استثنایی رو داشت به جون خرید. بعد مشاور رییس‌جمهور ایران میگه آمریکا انقدر منزوی شده که داره سقوط می‌کنه!
    در واقعیت، آمریکا از قبل ازینکه این آقا به دنیا بیاد مشکلی با انزوا نداشت.

    کارگزاران جمهوری‌اسلامی مثل بلازدگانی شدن که با دیدن آبادی ویران‌شده‌شون شروع می‌کنن به سرودن اشعار سوزناک با این مضامین که دیگه زندگی معنا نداره، دنیا فروریخته و همه‌چی تمام شده. اما چند فرسخ دورتر از اون ویرانی‌ها، همه‌چیز در عادی‌ترین حالت ممکن خودش قرار داره، زندگی ادامه داره و خبر خاصی نیست. این‌ها دیدند که نهایت چیزی که از دیپلماسی بلد بودند رو به کار گرفتند، حداکثر امتیازاتی که می‌شد داد، دادند، و قهرمانانه‌ترین نرمشی که ممکن بود به خرج دادند، اما نه تنها پاداشی در خور اینهمه تلاش و تسلیم دریافت نکردند بلکه هرروز افق روبرو تیره‌تر از قبل میشه. چنان ازین ناکامی عصبانی‌اند که دوست ندارند باور کنند این فقط جمهوری‌اسلامیه که داره غرق میشه. دوست دارند فکر کنند دنیا هم داره غرق میشه. آمریکا هم داره غرق میشه، و همه‌چیز داره بهم میریزه‌.

    انقدر کوته‌فکر بودند که تصور کنند مهارت در چانه‌زنی (که با هندوانه‌هایی که رسانه‌های غربی زیر بغل امیرکبیرشون گذاشته بودند باورشون شده بود دارن یک شاهکار دیپلماتیک خلق می‌کنند)، یا گاوبندی‌های پشت‌پرده، قدرت ایجاد می‌کنه. انگار قدرت هم مثل مسیح، بدون پدر به دنیا میاد. حاکمیتی که از درون کرم خورده، در فساد غلت میزنه، از پس ساده‌ترین چالش‌های داخل کشور برنمیاد، و با اپوزیسیونی به اندازه کل جمعیت جامعه طرفه، فاقد مولفه‌های قدرته. با هیچ نوع ژیمناستیکی در اتاق هتل‌های محل مذاکره، نمی‌شه این فقدان قدرت رو جبران کرد.

    آمریکا این حاکمیت متوهم رو وارد این بازی کرد و داخل همین بازی لهش کرد. برای همینه که تمام حاکمیت از چپ‌ترین گوشه تا راست‌ترین گوشه‌ش در مرگ بر آمریکا یکصدا شدن. اگه جنگی رخ میداد و شکست می‌خوردند کمتر ازین احساس عجز و حقارت می‌کردند. چون در اون صورت می‌شد ضعف نظامی رو با همون ترفند قدیمی «خون بر شمشیر پیروز است» توجیه کنند. یعنی ببازند اما باز ادعای قدرت کنند. اما الان بدون هیچ نزاع فیزیکی له شدند، که لو داد چقدر این قدرتی که می‌گفتند هست، نیست!

    به مشاور رییس‌جمهور باید گفت حال آمریکا خوبه، نگرانش نباشید. اونا وقتی سقوط می‌کنند که قدرت‌شون رو از دست بدن. اما با ارتشی ثروتمندتر از همیشه، و با اقتصادی فربه‌تر از همیشه، و با سیاستمدارانی گستاخ‌تر از همیشه، در حال افزایش قدرت هم هستند. اونی که حالش اصلا خوب نیست، فقط شمایید. بیرون از حدود ویرانه‌ی شما، همه‌چیز عادیه. مثل ظهر آرام روستاهای دنج شمال اسپانیا در یکشنبه‌های ماه جولای!

    پاسخحذف
  7. http://www.asriran.com/fa/news/613170/%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D9%81%D8%AA-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%A7%D8%B2-%DB%B1%DB%B0%DB%B0-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%B4%DA%A9%D9%87-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%B1%D9%81%D8%AA

    پاسخحذف
  8. اگر اتّفاق خاصّی نیفتد؛در یک سال و نیمِ آینده رژیم شیعی به چنین روزی دچار خواهد شد.

    https://goo.gl/whWrpa

    پاسخحذف
  9. کژدم منظورت از اتفاق بیرون آمدن مهدی از چاه فاضلاب و کمک به نظام جمهوری اسلامی که نیست ؟!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      خدا را چه دیدی؟ خدا خیلی بزرگه.

      روزی یک «اَدیبِ ارمنی» در «کنگرهٔ بزرگداشتِ خیّام» شرکت کرده و به عنوانِ یک سخنرانِ غیرِ فارسی زبان؛ به پُشتِ تریبون رفت و نخستین جمله ای که در بزرگداشتِ «خیّام» با لهجهٔ ارمنی گفت؛ این بود:

      «خایام خیلی بوزورگه»

      حذف
  10. https://www.radiofarda.com/a/f4_khamenei_iran_atomic_enrich_uranium_barjam/29270683.html درود بر استاد بزرگ. شکر خوری این موجود را چگونه ارزیابی می فرمایید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      خبرهایی که در وبسایتهای خبری فارسی زبان و حتّی خبرگزاریهای بین المللی در رابطه با خروج کمپانیها کوچک و بزرک از معادلات «معامله با رژیم ایران»؛ بگوش میرسند؛ تنها بخشی از این تحرّکات هستند. رژیم میداند که این «تو بمیری» از جنسِ «تو بمیری اوبامایی» نیست. لذا تلاش میکنند تا به اروپا فشار آورند تا به هر نحوی که شده جلو رسمی شدنِ تحریمهای آمریکا را که در ۲ بازهٔ زمانی ۳ ماهه و ۶ ماههٔ آینده باز خواهند گشت را بگیرند.
      خودِ رژیم هم میداند که بازگشت به غنی سازی اورانیوم؛ هیچ دردی را دوا نخواهد کرد و تصوّر اینکه بادستهای پُر به میز مذاکرات برگردند؛ یک رویای کودکانه است.
      اکنون گزارش میشود که دولت عراق به حوزه های نفتی مشترک با ایران یورش آورده و با همکاری سایر کشورهای عربی؛ تا جایی که بتوانند نفت و گاز این حوزه های مشترک را به یغما خواهند بُرد. امّا این خبر مطلبی فراتر از خودِ خبر را در درون خود دارد؛ و آن اینکه: عراقیها به این نتیجه رسیده اند که رژیمِ ایران به حالت احتضار افتاده است و دستش از همه جا کوتاه خواهد شد و قدرتِ کنترل نخواهد داشت.
      تمامی سخنانی که باندهای گوناگونِ رژیم که میگویند؛ سناریوهای پیشبینی شده هستند.
      روزی به دونالد ترامپ گفتند که اگر اینکارها را بکنیم؛ رژیم ایران عصبانی میشود. او نیز در پاسخ گفت: مگر همین الآن عصبانی نیستند؟ ایا میخواهند بیشتر از اینها عصبانی بشوند؟ .... بگذارید بشوند؛ تا ببینیم چه میشود.
      حملاتِ اقتصادی آمریکا نیز برای رژیم سناریوهای تکراری هستند و میدانند که گامهای بعدی آمریکا چه خواهند بود؟ امّا چاره ای ندارند و کاری از دستشان بر نمی آید.
      امّا به احتمالِ قوی سناریوهای دیگری نیز در آشپزخانه های اتاقهای فکری آمریکایی در حالِ پخته شدن هستند که به بیرون درز داده نمیشوند و پایه های «حملاتِ غیر منتظره» آینده را تشکیل میدهند.
      رژیم ایران با آنچه که به Surprise Attack مشهورند نیز در مراحل گوناگون روبرو خواهد شد؛ تا تمامی محاسباتش به هم بخورد.

      حذف
  11. https://www.youtube.com/watch?v=hte0TEAo6zY

    پاسخحذف
  12. کژدم جان صحبت های وزیر دفاع قطر و همچنین صحبت های زاهدی که خود دیپلمات بوده و با امریکا یی ها لابد در تماس است، نشان دهنده بوی جنگ هم هستند. یعنی سناریوی جنگ هم ممکن است کما کان روی میز باشد. که شما با حملات غیر منتظره شاید تایید می کنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من از صحبتهای زاهدی خبر ندارم و اصلاً نمیدانم که این «زاهدی» کیست؟ اگر زمانی دیپلمات بوده است شاید با او نیز تماس بگیرند؛ امّا اینکه این شخص از آن «تماسها» تحلیلِ درستی داشته است و یا نه؟ مسئلهٔ دیگری است.

      حذف
  13. خوانندگانِ گرامی

    از این جملهٔ آقای «پوتین» چه می فهمید؟
    این جمله چه تأثیری بر آیندهٔ ایران و اروپا و آمریکا خواهد داشت؟

    https://goo.gl/1LrAak

    لطفاً فکر کنید و نظرات خود را دریغ نفرمایید. از اینکه اشتباه کنید نیز؛ نهراسید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به نظر من پوتین کار اتحادیه اروپا را با جنگ تجاری با آمریکا تمام شده می داند و اینکه این اتحادیه در حال تجزیه شدن است و برای همین با توجه به نقشی که در آینده خاورمیانه بزرگ ترامپ برای خود در نظر گرفته در حال نفوذ به اتحادیه در حال تجزیه اروپاست

      حذف
    2. از سایه و قدرت عقاب بزرگ ترسیده و برای عافیت طلبی و سهم لقمه نانی در آینده تقاضای پیوستن به جبهه گلوبالیست ها! و یا هر چیزی که از این مردار خواهد رویید را داره!؟... من رو یاد آدم خوب شدن رهبر کره شمالی انداخت، اما بازم به قول شما الد اسکول عمل میکنه و ترجیح میده با امریکا دیده نشه!:/؛

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      هر یک از خوانندگانی که به این پرسش پاسخ دادند؛ به بخشی از آنچه که در دایرهٔ «استراتژیهای روسیه» میباشند؛ اشاره نموده اند و من (کژدم) از همهٔ پاسخگویان؛ سپاسگزارم.
      امّا آنچه که من (کژدم) میخواستم از این گفتمان؛ به حضورِ خوانندگان ارائه دهم؛ اهدافی که آقای پوتین از سخنانِ خود داشت؛ نبود. بلکه باید سخنانِ آقای پوتین و اهداف ایشان را بخشی از «۲ نگاه» به «اروپای متّحد» و یا «کشورهای مُجزّای اروپایی» به حساب آورد.
      به نظرِ من دستگاهِ دیپلماسی روسی؛ تا کنون توانسته است؛ نگاهی ۳۶۰ درجه ای به مسائل جهانی را به نمایش بگذارد و به اروپای متّحد و یا پراکنده؛ یک پیام قدرتمند بفرستد: «همهٔ تان؛ بی لیاقت هستید ... اگر اپوزیسیونهایی در درون اتّحادیهٔ اروپا شکل گرفته اند؛ ما آنها را نساخته ایم ولی حق داریم روابط و منافع ملّی خود را با هر موقعیّتی وفق دهیم و برای هر موقعیّتی؛ چه اروپای یکپارچه و چه متلاشی شده سناریوهای آینده نگرانه داشته باشیم. اگر اکنون از اروپای متّحد دفاع میکنیم؛ به خاطرِ هژمونی موجود است؛ امّا با اپوزیسیون ها نیز تماس خواهیم داشت».
      تمامی منظورِ من از این پرسش این بود که بتوانیم با «دیدگاههای پُختهٔ سیاسی» آشنا شویم.
      اگر به آن «آشِ شُله قلمکار»ی که به اشتباه و از روی «بدبختی و درماندگی و زبونیِ خاصِّ موجوداتی به نامِ ایرانی»؛ «اپوزیسیون» نامیده میشود نگاهی «انتقادیِ بی رحمانه» بیندازید؛ به سادگی و روشنی خواهید دید که همهٔ «نخود و لوبیا و سبزیجاتِ این آشِ شُله قلمکار»؛ مانند «سگهای دست آموز و زنجیری» عمل میکنند.
      همهٔ شان دوست دارند که این رژیم کثیفِ شیعی سرنگون شود؛ امّا لیاقتِ برخوردِ سنگین با دولتهای اروپایی را ندارند.
      آنها جرأت ندارند که به «دولتِ آبدوغ خیاری آلمان» (Hung Government)اولتیماتوم بدهند که اگر در این شرایط با رژیم شیعی ایران؛ مدارا کنید؛ ... پس از سرنگونی رژیم چه بسا بساط سفارتخانه هایتان را نیز باید برای مدّتهای طولانی از ایران جمع کنید. زیرا میتوان با کشورهای دیگری وارد معامله شد و گورِ پدرِ همهٔ تان. ... و اگر پس از آن مدتهای مدید؛ به ایران بازگشتید؛ سالها طول خواهد کشید که بتوانید در میانِ رقیبان برای خود جا باز کنید.
      اینکه مایک پومپئو گفت با گروههای برانداز همکاری نخواهند کرد؛ به این دلیل است که اساساً چنین گروههایی وجود ندارند. شعار براندازی و فریادهای بلند؛ دلیلی بر «کارآمدی» نیستند.

      هیچیک از این گروهها برای هیچ موقعیتی سناریوهای مدوّن و سازماندهی بر اساس آن سناریوها ندارند.
      یعنی اینکه:«وجود ندارند».
      این «موجودیّتهای بی وجود»؛ در هر کشوری که هستند؛ مانند «روسپی های ترسو» عمل میکنند و انتظار دارند که بر روی آنها «حساب» باز شود.
      البتّه حسابهای زیادی باز شده است؛ امّا همهٔ آن حسابها «اپوزیسیون دروغین» را در حدّ «روسپی های ترسو» میشناسند.

      حذف
    4. با سپاس بسیار آموختم حتی برای زندگی شخصیم، و آیا اگر نه رهبران این اپوزوسیون بی خاصیت این صحبت شما را مستقیم نمیخوانند؛ نزدیکان آنها چطور...؟ و در صورت خواندن این مطلب و یا مورد پرسش قرار گرفتن از طرف نزدیکان خود، چه جوابی برای گفتن خواهند داشت...(و اصلا آیا خودشون میدونند چه هستند و مشغول چه کاری هستند؟)

      حذف
  14. سلام.به نظر من نمیخواد در صورت فروپاشی اتحادیه اروپا تقصیری به گردن بگیره

    پاسخحذف
  15. کژدم عزیز

    پوتین به رمزی حرف زدن و کلمات معکوس مشهور هست. مقصدی که برای این سفر انتخاب کرده نشان میدهد از نقطه حساس اروپا که ناسیونالیسم است آگاه هست و بحران اروپا را در زمینه مهاجران را کاملا درک میکند.

    منظورش این است که من دنبال تضعیف اروپا نیستم ولی ترامپ هست و بالاخره توی سر شما خواهد زد. از این به بعد اگر به سیاستهای مشابه همین اتریش روی بیاورید و به اصل خود برگردید باهم زنده میمانیم. آمریکا برایش مهم نیست ولی عمو خرسه همین اطراف هست.

    تاثیری بر آمریکا ندارد چون این بازی را خود آمریکا طراحی کرده و پوتین یا با هماهنگی آمریکا یا فقط با آگاهی از این بازی وارد عمل شده.

    تاثیرش بر اروپا وارد شدن به فاز بردگی جدید است. روسیه قدرت اقتصادی نیست ولی نقش آن در تامین امنیت اروپا بیشتر خواهد شد. روسیه نقشه را در یافته و حالا سهم خود رو میخواهد. دوستی نظامی در مقابل منافق اقتصادی و احترام به ارزشهای مسیحی در اروپا.

    ایران و کشورهای نفتی چندان اهمیتی در آینده دنیا ندارند مگر اینکه بتوانند به محل تولید کالاهای ابرقدرت آمریکا تبدیل شوند که نقشه همین است. اگر به هر دلیلی اجرا نشود ایران را ول میکنن تا بیش از این بگندد (ونزویلا شود).

    تامین امنیت آبهای بین المللی فقط در توانایی آمریکا است بنابراین تمام کشورها می‌دانند ارباب کیست.

    پاسخحذف
  16. درود
    احتمالا پوتین از گسیل آوراگان مسلمان به کشور بزرگ روسیه، وحشت زده شده است.
    روسیه در مقابل آمریکا تسلیم مطلق خواهد شد، روابط سیاسی و دوستانه با اروپا رو گسترش خواهد داد و ایران را همچون دستمال توالت به فاضلاب خواهد انداخت.
    کژدم لطفا ادامه ی آن جک سنگینت را تعریف کن.

    پاسخحذف
  17. با درود
    بنظر من آقای پوتین در حالتی درمانده دست نیاز بسوی اروپای از خودش درمانده تر دراز کرده تا شاید بتوان جبهه ای واحد تر در ممقایل آمریکای ترامپ بوجود آورد.
    او بهتر از اروپای مفت خور میداند که نظم قدیم در حال سقوط و نهایتا خاکسپاریست.

    پاسخحذف
  18. کزدم گرامی
    تصمیم جدید رژیم برای شروع مجدد غنی سازی در چه راستایی است و چه نتایجی دارد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تا زمانی که در حدّ «شعار» است؛ باید در حوزهٔ «پروپاگاندا» و «بلوف» با آن برخورد شود. لذا نتیجه اش حدّ اکثر میتواند «پرونده سازی جدید» بر علیه رژیم باشد و اصلاً مهمّ نیست که بگویند در «چهارچوبِ برجام» عمل میکنند؛ ... کافی است که «عمل» بکنند.
      یکبار گفتم که وقتی میشنوید که گروههای مذهبی گوناگون ادّعا میکنند که: «شمشیرِ خدا در دست آنها است»... به همهٔ آن «فرقه ها و ادّعاهای آسمانیشان» بشاشید. زیرا نکتهٔ اصلی و مهمّ «شمشیر» است.
      «ما غنی سازی را آغاز خواهیم کرد» را فراموش کنید ... آنچه که مهمّ است اینکه: «آیا خایه اش را دارند؟».... مگر نه اینکه همین چند روزِ پیش میگفتند که از برجام خارج خواهند شد؟ پس چرا نشدند؟
      چرا «انگل فرزانه» میگوید که در ابتدا بر پایهٔ «برجام» به ادامهٔ غنی سازی بپردازید؟ چرا هنوز از خایهٔ «برجام» آویزان است؟
      ایا این آویختگی؛ نشانهٔ «دروغ و بلوف» نیست؟
      «خیلیها»؛ «خیلی حرفها» میزنند.
      به جای «حرفهایشان»؛ به «تواناییهایشان» نگاه کنید.

      حذف
  19. متاسفانه هیچ نکته خواصی ندیدم.

    پاسخحذف
  20. کژدم گرامی درود
    لطف بفرمائید به مصاحبه ! ای که در انصاف نیوز با اکبر خوش گوش البته (کامل) انجام شده مراجعه و در صورت امکان تحلیل گسترده (موارد بسیار زیاد است ) خود از این مصاحبه و این اکبر خوش گوش را بفرمائید
    ایرانی گمنام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایرانی گمنام گرامی

      بهتر است این مزخرفات را خودتان مطالعه و تحلیل کنید. دوران «لطفاً به دنبالِ نخود سیاه بروید» گذشته است.

      حذف
  21. کژدم عزیز
    معلوم نیست چه بلایی سر قطر دارند میاورند. بد جوری به ناله و فغان روی آورده و حسابی تب کرده است.

    پاسخحذف
  22. کژدم جان تازه ترین خبر واگذاری جزیره کیش به چینی ها بمدت 25 سال از طرف رژم ملا ها هست. بعید هم نیست که خبر درست باشد. واقعا اینا کی اند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مشکل بسیار بزرگتر از این حرفها است. اگر هم با چینیها قراردادی بسته باشند؛ حکومت آینده میتواند آن قرارداد را مورد بازنگری قرار دهد.
      مشکل بسیار بزرگ که بارها به آن اشاره کرده ام؛ از دست رفتن جزایر ۳ گانه در صورت بروز جنگ است. زیرا پس از جنگ؛ ایران به کشوری بسیار ضعیف تبدیل شده و هرچه بخواهند میتوانند به رژیمِ بعدی تحمیل کنند و این ۳ جزیره را از ایران خواهند گرفت و در بهترین حالت زیر نظر سازمان ملل قرار خواهند گرفت و ماجرا به یک مسئلهٔ حقوقی تبدیل خواهد شد. آنهایی که فکر میکنند؛ چنین نخواهد شد در خواب هستند و یا اینکه سرشان را مانند کَبک به زیر برف فرو برده اند.

      حذف
  23. خوانندگان گرامی و «نا گرامی»

    بگذارید مطلبی را مطرح کنم که بسیاری از «خبر خوانان» و «تحلیل خوانان» به خاطر مشغولیّتِ ذهنی و «جلق زدن» با اخبارِ گزینه ای و تحلیلهایی که بخش بزرگی از آنها «تحلیل» نیستند؛ بلکه به دنیای «پروپاگاندا» تعلّق دارند؛ و به خاطر این «مشغولیتهای ذهنی» و «جَلقیسمِِ بی دَر و پیکر»؛ از دنیای واقعی «بیگانه» شده اند بگویم:

    اکنون در داخل آمریکا یک جنگِ تمام عیارِ داخلی وجود دارد که هدَف آن از طرفِ گلوبالیستها؛ «سرنگونیِ دونالد ترامپ» است.
    اگر میبینید که اتّحادیهٔ اروپا؛ اینچنین شلتاق میکُند؛ یکی از دلایلش؛ وعده هایی است که از طرفِ گلوبالیستها به اروپا داده میشود که به همین زودیها «دونالد ترامپ» سرنگون خواهد شد.
    حتّی شیر شدنِ انگلِ فرزانه نیز به خاطرِ همین وعده هاست.
    امّا از سوی دیگر میبینیم که دولتِ دونالد ترامپ؛ به جای فرستادنِ چند دیپلمات به اروپا؛ یک «ارتشِ دیپلماتیک» تشکیل داده است که اروپاییها سربازانِ این ارتش را «عدّه ای خُشک مغز» میخوانند.
    حتماً شنیده اید که سناتور «پُل رایان» نمیخواهد در انتخاباتِ میاندوره ای کنگره و سنا شرکت کند؛ زیرا این موجودِ «ابلَه» آخرین سنگرِ «گلوبالیستها» است که میخواهد در انتخاباتِ آیندهٔ ریاستِ جمهوری؛ به عنوانِ «جایگزینِ ترامپ» شرکت کند (داستانِ تکراریِ هیلاری کلینتون).
    برآیندِ همهٔ این «کَلَک رشتی ها» و «کُس کَلک بازیها» به اینجا خواهد رسید که دولتِ ترامپ به «جنگِ مستقیم» با رژیمِ ایران روی آوَرَد.
    برای ترامپ؛ هیچ اهمیّتی ندارد که کنگره رأی به جنگ با رژیمِ ایران بدهد و یا ندهد؛ ... زمانی که جنگ آغاز شد؛... «رای دادَن و یا نَدادن» مانندِ «حنای پس از عروسی» خواهد بود که «به کون میمالند» (ترجمهٔ فارسیِ مَثَلِ تبریزیهای قدیم)... (توی دان سونرا ... حَنانی ... گوئته یاخاللار).
    اگر فشارِ گلوبالیستهای حزبِ دموکرات و یا عناصرِ آنها در حزبِ جمهوری خواه؛ بر دولتِ ترامپ زیاد شود؛ ... نتیجهٔ آن «گاییدنِ ایران» خواهد بود.
    از طرفِ دیگر؛ دولتِ ترامپ به اندازهٔ کافی از هوادارانِ بسیار رادیکال برخوردار است که از همهٔ این «کُس کَلک بازیها» بگذرد. لذا بنشینید و ببینید که دولتِ ترامپ برای پیروزی در جنگِ داخلی بر علیه گلوبالیستهاذ چه برنامه هایی دارد؟
    لذا هشدارِ من به آن دسته از اوباشانی که به وعده های «جان کِری» در ملاقاتهای حاشیه ای دِل بسته اند؛ این است که:

    توفان در راه است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر دولتِ ترامپ در شرایطی قرار گیرد که رَوندِ آنرا ماهها پیش از آن پیش بینی کُنَد؛ ....
      تقسیمِ ایران به «ایرانِ شمالی» و «ایرانِ جنوبی»؛ نخستین نتیجهٔ آن خواهد بود.
      من نمیدانم که آیا این اوباشانی که خود را «اپوزیسیون» مینامند؛ با «کیرشان» بازی میکنند؟ و یا آن اوباشانِ «حزبلبلی» و «نهضتِ آزادی» و «بنی صدری» ... در حالِ خندیدن به «کُسِ ننهٔ شان» هستند؟
      ایا این اوباشان؛ فکر میکنند که مسئله فقط رژیمِ شیعی ایران است؟ و یا اینکه این رژیم فقط در حدّ «ریگِ توی کفش» مطرح است؟
      اگر قرار است که دولتِ ترامپ به این سادگیها با چند «بحثِ کلامی» سرنگون شود؛ ... پس چرا روسها در سیاستهای بین المللیِ خود؛ اینچنین تجدیدِ نظر کرده اند؟
      هر چند که روسها نیز «گامهای محافظه کارانه» بر میدارند؛... امّا واقعیّت این است که: «گام بر میدارند».

      حذف
    2. بگذارید صریح بگویم که دستگیری آن ۱۰ ملوان از طرف سپاه پاچاهارداران؛ از طرفِ باراک اوباما طرّاحی شده بود.
      اگر اوباشانِ گلوبالیست؛ عقب نشینی نکنند؛ این پرونده بالا خواهد آمد و چه بسا افسرانِ نیروی دریایی مُرتبط با این رسوایی و شخصِ باراک اوباما را به زیرً تیغِ جرّاحی قضایی ببرند و به جُرمِ خیانت دادگاهی شود.

      حذف
    3. باز هم بگذارید مطلبی بسیار صریحتر بگویم:
      اگر میبینید که من (کژدم) در رابطه با «ترامپ» اینگونه می اندیشم؛ دلیلش فقط یک چیز است:
      من ترامپ را بهتر از «مادرم» می شناسم؛ زیرا:

      We have too many common thoughts & personality. almost we are very alike

      حذف
    4. کژدم جان برای قضیه ملوانان آمریکایی چه شواهدی وجود دارد ؟ یعنی اوباما آنقدر احمق بود که برای نشان دادن قدرت دیپلماسی پوشالی دولتش دست به چنین نقشه احمقانه ای زد؟

      حذف
    5. ناشناس گرامی
      فکر میکنم در رابطه با اوباما و اینکه چه اهدافی را دنبال می کرد؛ سخنان زیادی گفته ام. اوباما احمق نبود. امّا شما بعد از خراب شدنِ کار آنها که فکر میکردند؛ هیلاری کلینتون حتماً برنده خواهد شد ولی «نَشد»؛ در رابطه با رفتارهای دولت اوباما قضاوت میکنید و به همین دلیل به نظرتان احمقانه می آید.

      حذف
    6. فکر میکنم تقدیم یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار پول نقد در همان روزِ آزاد شدنِ آن ۱۰ ملوان؛ شاهد خوبی بر عمدی بودن دستگیری آن ملوانانِ بدبخت باشد.

      حذف
  24. اما کژدم جان

    بنده تخصصم تخصص نوآم چامسکیه

    وقتی خامنه ای رید با اون فرمان از سر گیری غنی سازی با هدف 190 هزار سو "در چارچوب برجام"، همین در چارجوب برجام کل گزاره رو رید توش و یعنی، ما خایه نداریم کاری بکنیم!

    به همین منوال

    وقتی ترامپ داره میگه من حق دارم که خودمو عف کنم یعنی:


    داره ی گهی میخوره که دیر یا زود دستش رو میشه

    و اون روز، زیاد دور نیست

    ترامپ ، نیکسونی دیگر خواهد شد!

    خواهیم دید

    مهدی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      امّا من فکر میکنم که دونالد ترامپ در حالِ فرستادنِ سیگنالهای فریبکارانه و موش دوانی برای رسانه های گلوبالیستی است و در حال سازماندهی یک «ضدّ حمله» شدید به جبههٔ گلوبالیستها میباشد. گاهی راهنما به چپ و گاهی به راست میزند و گاهی چراغهای احتیاط را روشن میکند و گاهی با چراغهای خاموش حرکت میکند.
      در هر صورت جنگ شدیدی در جریان است و تصوّر اینکه هر ۲ طرف پیروز شوند؛ نادرست است.
      بالاخره یکی از طرفین به زانو در خواهد آمد.

      حذف
  25. استیضاح کردن ترامپ یا سرنگونی اش فایده ای نداره چون معاونش سرکار میاد.

    پاسخحذف
  26. همه منتظر تعیین تکلیف جنگ بین گلوبالیستها و ناسیونالیتها هستن. روسها هم دارن وقت میخرن که ببینن کدوم طرف غش کنن. اروپاییها دل به پیروزی گلوبالیستها بستن ولی زوری ندارن که بتونن تعیین تکلیف کننده باشن.

    پاسخحذف
  27. کژدم شما تا کنون نظر به پیروزی ترامپ در نبرد با گلوبالیستها داشتی. ایا هنوز هم معتقدی تیم ترامپ میتونه از این نبرد پیروز بیرون بیاد و ناپلئون امریکا باشه؟ با تحولات اخیر و تشدید تنش داخلی امریکا ایا تغییری در تحلیل شما ایجاد شده؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه؛ تغییری ایجاد نشده. برای «ناپلئون شدن» باید از هفت خوان گذشت.

      حذف
    2. اگر مطالب این وبلاگ را دنبال میکنید؛ در رابطه با ولیعهدِ عربستان نیز گفتم که تا زمانی که نتواند ماجرای یمن را فیصله دهد؛ پادشاه نخواهد شد.
      پس از شکست دادنِ اوباشانِ حوثی؛ ولیعهدِ عربستان پادشاه خوب و مقتدری خواهد شد.
      بنشینید و تماشا کنید.

      حذف
  28. هر روزه بیشتر نمایان میشود که اتّحادیهٔ اروپا؛ از مسئلهٔ حمایت از برجام و حکومتِ مقتدرِ «امپراتوری صفوی»؛ یک «سنگرِ کاهگلی» ساخته است و گرنه هدف اصلی آنها ادامهٔ «مفت خوری» در زیر سایهٔ «توافقهای بین المللی» است.

    https://goo.gl/Jywwe7

    پاسخحذف
  29. محدودیت برای اوباشانِ «اخوان المسلمین» لانه کرده در اروپا؛ از اتریش آغاز شد. امّا گسترش خواهد یافت.

    https://goo.gl/a8zciF

    پاسخحذف
  30. بعد از این هرچه میتوانید؛ «کمیسیونهای ویژهٔ برجام» تشکیل دهید تا کونتان پاره شود.

    https://goo.gl/kuNLZ1

    این الاغها با این «نشستهای ویژه» چه چیزی را میخواهند ثابت کنند؟
    مگر نمی فهمند که در زمانِ جنگ؛ «بحثهای حقوقی» تعطیل شده و بحثهای «شمشیرها» جانشین آن میشود؟
    بحثهای حقوقی؛ زمانی باز میگردند که نیروهای «پیروزمند» میخواهند «شکست خوردگان» را «محاکمه» کنند.

    آیا این «انگلها» میخواهند مردم را فریب بدهند؟ و بگویند که «هزار سمینارِ دفاع از برجام» تشکیل دادیم و همهٔ اوباشانِ شیفتهٔ «سُخنوَری» در آن سمینارها «لاطایلات» بافتند؟

    پاسخحذف