۱۳۹۷ مرداد ۱, دوشنبه

نخستین گزارش

من (کژدم)؛ به هیچ وجه به دنیای «شِبه سیاسی» شما تعلّق ندارم.

استادی که برگُزیدم؛ میگوید که از من «نا اُمید» شده است. زیرا در نخستین تجربه؛ مرا به «معبدی بودایی» رهنمون شُد تا به دنیای «خلسه های عمیق» (Deep Meditation) فرو رفته و خود را «بازخوانی» کنم. یعنی اینکه «تکّه پاره های خود» را فرا بخوانم و به موجودی «واحد» تبدیل شوم. شاید این گفتمان برای شما بی معنی باشد و از خود بپرسید که: «جمع آوری تکّه ها و پاره هایِ خود»؛ دیگر چه صیغه ای است؟
امّا از بدشانسیِ اُستاد؛ «کاهِنِ معبد»؛ کَسی بود که مرا می شناخت و «نیشهای کژدمی» در ۱۲ سالِ پیش را فراموش نکرده بود.
من (کژدم) بارها او را در پیاده روها دیده و از او پرسشهایی کرده بودم که از نظرِ «او»؛ توهین آمیز بوده اند. پرسشهای من بسیار ساده بودند:

- چرا رَدای قهوه ای پوشیده ای؟
- چرا همراهانَت ردای زرد و نارنجی پوشیده اند؟
- چرا موهای سَرتان را میتراشید؟

امّا من (کژدم) به همین سادگی؛ این پُرسشها را مطرح نکرده بودم. بلکه به شکلی گزنده مطرح نموده بودم:

- آیا پوشیدنِ «ردای قهوه ایِ اُتو کشیده» تو را به «نیروانا» نزدیکتر کرده است؟ اگر کرده است .... در پیاده روها چه گُهی میخوری؟
- اگر تو با رَدایِ قهوه ای هنوز هیچ «پُخی» نشده ای و کارَت به «قدم زدن در خیابانها برای تبلیغاتِ فرقه ای» کشیده شده است؛ این اوباشانِ «زرد و نارنجی پوش» چه صیغه ای هستند و چه خواهند شد؟ .... شاید «خیابان گردهایی دیگر»....
- چرا باید موهای سَرَت را بتراشی و خودت را شبیهِ «کیر» کُنی؟ ... فرقِ میانِ «تراشیدنِ مویِ سَر» (تبدیل شدن به کیر) با دراز کردنِ «ریش» برای تبدیل شدن به «پَشمِ خایه» چیست؟ چرا همهٔ «مدّعیان» باید یا  «کچل» و یا «ریش دار» باشند؟ مگر موضوع بر سرِ «ایمان» و «نیروانا» نیست  ؟ اگر موضوعِ اصلی همانها هستند؛ پس این شامورتی بازیها چیستند؟
چرا «کُت و شلوار» بر تَنِ برندگانِ جوایز علمیِ نوبِل گریه میکُنَد؛ امّا رداهای شماها همیشه اُتو کشیده هستند؟
«ردای قهوه ای» باید نشانِ «مَردِ پُخته»  و یا «زنِ پخته» ؛ مانند «برنجِ تَه دیگ گرفته» باشد (مانندِ کمربندِ قهوه ای در هنرِ رزمیِ کاراته). امّا رادای قهوه ایِ این «شارلاتان»؛ رنگ «قهوه ای» را از «رنگِ مدفوع» گرفته است.

.... این موجود (بودایِ دروغینِ زنده)؛ اکنون معبدی ۱۰ ها میلیون دلاری را رهبری میکند.

پرسشِ بعدی این است:

آیا من (کژدم)؛ نمیتوانم چنین معبدِ دروغینی برپا کُنم؟

پاسخ این است:

«نمیتوانم» و «میتوانم».

«نمیتوانم»؛ زیرا شارلاتان نیستم و نمیتوانم باشم.
«میتوانم» زیرا میتوانم با برگردانیدنِ صورت از یک «سو» به «دیگر سو»؛ معنیِ قلّابی دیگری به زندگی بدهم و مطمئن باشید که مشتریانی غیر قابل تصوّر پیدا خواهم کرد که برای دیدنِ «فال بینی کَفِ دست»؛ هفته ها در انتظار خواهند ایستاد.
کافی است که ۴۰۰۰ دلار برای یک «وبسایتِ فال بینی» و حاشیه های تبلیغاتی آن هزینه کُنی؛ تا «محتاجان» و «به حاشیه رانده شدگان» و «فضولها»؛ مانندِ مور و ملخ بریزند.

زمانی که احمقها بیش از ۹۰٪ جامعهٔ انسانی را تشکیل میدهند؛ راه برای «شارلاتانها» باز است.
ویدیوی زیرین را به دقّت تماشا کنید. .... ماده الاغی ایرانی به نامِ «نغمه» نیز بسیار خوشحال است که چندین هزار دلار به جیبِ یک شارلاتانِ هندی ریخته و «سَر خوش» شده است. مگر حزبلبلی ها دستِ کمی از این «ماده الاغ» دارند  که برای به سلطنت رسانیدنِ «حُسینِ مُرده»؛ خودشان را لَت و پار میکنند؟

https://www.youtube.com/watch?v=YBR1R3Q_dd0&t=927s

اُستادی که برگُزیدم؛ از من (کژدم) نا اُمید شُد.
امّا من (کژدم) نیز از او  نا اُمید شدم.

باید این «راه» به تنهایی سَفَر شود. همیشه نیز همینگونه بوده است.
راههایی هستند که باید گروهی سَفَر شوند و راههایی که باید به تنهایی پیموده شوند.

«ئولدی»  وار .... «دوئندی» یوخدی.

کژدم

۸۰ نظر:

  1. کژدم جان اگر قرار است که تنها سفر کنی پس داستان یحیی و عیسی چه میشود

    پاسخحذف
  2. عجیبه! شما که می دونستی این جماعت همه شون کلاهبردارن و چیزی توی چنته ندارن پس چه انتظار دیگه ای داشتی؟ شاید فکر می کردی استادت با بقیه شون فرق داره.
    تو یک Lone Wolf هستی، راه خودت رو ادامه بده.
    در هر صورت خوش برگشتی، از اینکه دوباره می بینمت خوشحالم و از اینکه استادت ناامیدت کرد ناراحت.
    .

    پاسخحذف
  3. یعنی امیدوار باشیم که بر می گردی یا نه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه. امید بستنن به موجودی مثل من بی ارزش است.

      حذف
  4. کژدم عزیز

    فکر نکنم کسی بتواند در این راه به شما کمک کند. با کمکی تمرکز در طبیعت آزادتر میشوید و اگر قرار باشد چیزی بیشتر به شما برسد میرسد. به کسی نیاز ندارید.

    در ضمن اگر لازم دانستید میتوانید تجربیات خود را اینجا مطرح کنید. در اینجا هدف خبیثانه من از پاراگراف قبلی لو رفت :)

    به هر حال این افراد تا حدی محدود به فیزیولوژی بدن خود و گروهی از شاگردان که اطرافشان را گرفته اند هستند و نمیتوانند چنان آزاد باشند که چراغی جلوی راه شما بگیرند، شاید پرده ای هم بکشند.

    شما نیاز به یک استاد تکرو دارید که پیدا کردنش راحت نیست. چنین فردی شاید اصلا نخواهد با کسی در باره تجربیاتش صحبت کند.

    پاسخحذف
  5. درود
    کنفسیوس کلامی دارد که زیباست " تاریکی را دشنام مده شمعی بیافروز " تو هم که جزیره تاریک سیاست راانتخاب کردی همین کار را بکن نه یک شمع که شمعها بیافروز
    زندگانیت همیشه فروزان

    پاسخحذف
  6. عجیب است که حتی کسی در حد آگاهی و دانایی تو هم می تواند در این دام‌ ها گرفتار می شود! تمام این آیین ها فقط و فقط برای گریز از پوچی زندگی است و اگر کسی هم توانسته باشد به حقیقتی دست یابد آن حقیقت ساخته و پرداخته ی ذهن خودش است و مرهون تخیل قوی اش. باور کن اول فکر کردم این یک بازی است که به راه انداخته ای و به محض خروج از غار میخواهی این انسان سانها را حسابی بدوشی، که با خواندن این متن به اشتباه خود و ذات پاک تو پی بردم. اما هنوز نمیدانم تو در آن دخمه های تاریک بی خردی که تنها هنرش تبدیل شدن انسان به موجودی خنثی است به دنبال چه میگردی!؟ این همه تحلیل منطقی ساختار قدرت نظام های سیاسی و ... بعدش شمن باوری و...!؟ نمیدانم؛ اما در اینجا هم همان چیزی را می بینم که در عرفان و فرقه های مختلف دینی و مذهبی هم می بینم و شاید تفاوتشان تنها در زاویه ی دیدشان باشد به آن معبد موهوم و تخیلی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من در دام نیفتادم. باید بِروی و لمس کُنی؛ و گرنه باید «ببافی».
      آیین شمنی با آنچه که «عرفان» مینامید حتّی رابطه ای مانند «انسان» و «گوریل» هم ندارند؛ چه رسد که همسان باشند.
      آیین شمنی؛ با «رویا بینی در بیداری» آغاز میشود.
      هر آنچه در جهانِ فیزیکی به نامهای «اختراعات و اکنشافاتِ علمی»؛ سازه ها؛ و تمدّن میبینید؛ نتیجهٔ «رویابینی در بیداری» هستند.
      آیین شمنی با «باور» و «ایمان» آغاز نمیشود. ادیان و مذاهب با باور و ایمان آغاز میکنند و انسان را به بیراهه میبرند.
      اگر «رویا بینی در بیداری» نبود؛ داروین نمیتوانست آنهمه موجودات و فسیلهای جمع آوری شده را به هم ارتباط دهد. نظریهٔ داروین؛ یک اثر علمی گرانقدر است که با «هنرِ رویابینی در بیداری» آفریده شده است.
      داروین به صورتی «پاک» از هرگونه باور و ایمانِ نخستین؛ آغاز نمود. اگر با «ایمان» آغاز میکرد؛ به ایمان نیز ختم میشد (مانندِ دویدنِ گربه به دنبالِ دُمِ خویش).

      حذف
    2. در رابطه با تحلیلهای سیاسی باید بگویم که من هرگز مانند «اتاقهای فکری» به اطّلاعات و اسنادِ محرمانه و یا کلاسه بندی شده؛ دست نیافته ام. هر آنچه که تا کنون دیده اید نتیجهٔ «رویا بینی در بیداری» بوده اند.
      البتّه مدتها برای خواندنِ مطالب و مقالاتِ وبسایتهای اطلاعاتی - امنیتی؛ هزینهٔ اشتراک پرداخت کرده ام و برخی از نوشته های من در آن دوره؛ آغشته به مزخرفاتی هستند که اینگونه وبسایتها تولید میکنند. از نظر شخصِ من (کژدم)؛ هر تحلیلی از طرفِ من که به این موادّ آلوده بوده اند؛ پایشان می لنگید.

      حذف
  7. کژدم جان خوش امدی...اینکه می گویند در ناامیدی بسی امید هست...را می توان الان درک و لمس کرد...امیدم ناامید نشد ...حتی اگر این پست اخرین پستت بعد از بدرود باشد....واقعا ممنون که هستی...باعث قوت قلبی

    پاسخحذف
  8. کژدم این جریان سوم که با همکاری آمدنیوز شکل گرفته میتونه آلترناتیو مناسبی باشه؟
    https://m.youtube.com/watch?v=OpNsIRCBUVU

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ویدیو را دیدم. بحثهای «آکادمیک» است.
      «آلترناتیو شدن» بسیار فراتر از براه انداختنِ بحثهای آکادمیک است.
      آلترناتیو باید مشخّصه های زیر را دارا باشد:

      ۱- منابع مالی.
      ۲- منابع انسانیِ سازمان یافته (شبکه ها) که آمادهٔ رسیدنِ «دستور» و آغازِ عملیات هستند.
      این عملیاتها میتوانند از جمع آوری اطلاعات در بارهٔ جبههٔ دشمن (رژیمِ شیعی) گرفته تا اعتصابات و تظاهرات و جنگ و گریزهای سازمانیافتهٔ خیابانی برای ذلّه کردن نیروهای رژیم؛ تسخیر پاسگاهها و پادگانها؛ پاکسازی محلّات از وجودِ عناصر رژیم و دهها مورد دیگر.

      باید در نظر داشته باشید که تنها مخالفین رژیم نیستند که میخواهند آلترناتیو بسازند؛ بلکه رژیمِ حاکم نیز در حالِ ساختنِ آلترناتیوهای قلّابی است و اگر نتواند با آلترناتیوهای قلّابی کاری از پیش ببرد؛ میتواند؛ یکی از جریانهای اپوزیسیون را که نمیخواهند صنف انگلی را از میان بردارند به توافقهای محرمانه رسیده و آن جریان را در بوق و کرنا کنند.
      اگر این گروه (جریان سوّم) دستپختِ آمدنیوز است؛ بیراهه است.
      حتّی اگر واقعاً مستقلّ باشند؛ بسیار دیر آمده اند. زیرا توفان در راه است.
      جریانهای خارج از کشور نمیدانند که چرا گروهی از نزدیکانِ دولتِ ترامپ به «پاریس» میروند و «مایک پومپئو» به لُس آنجلس میرود؟
      این گروهها فکر میکنند که آمریکا با این ۲ حرکت به سلطنت طلبان و مجاهدین پیام میدهد که ما از هر ۲ گروه پشتیبانی میکنیم.
      امّا آمریکا چنین پیامی نمیدهد. بلکه گروههای اپوزیسیون دچارِ توهّم شده اند.
      من مدّتها است که علاقه به مسائل سیاسی را از دست داده ام. و گرنه بیشتر توضیح میدادم.

      حذف
    2. میشه ما رو خمار نذاری

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      اگر دقّت کرده باشید بسیاری از مطالبی را که در چند ماه گذشته نوشته ام؛ تکرار گفته های خودم هستند. این امر به این معنی است که گویی حرفی جدید برای زدن ندارم.
      زمانی فکر میکردم که اگر آینده را بتوانم پیشبینی کُنم؛ همیشه یک گام جلو خواهیم افتاد. امّا دیدم که پس از پیشبینی؛ دیگر حرفی برای زدن نمی مانَد و باید منتظر بنشینی تا آن اتّفاقات جامهٔ عمل بپوشند تا بتوانی گام بعدی را برداری.
      پیشبینی زمانی خوب و مفید است که نیرویی وجود داشته باشد و از پیشبینی ها استفادهٔ کاربُردی بکند و گرنه ارزش آن با «کف بینی» و «فال بینی» فرقی ندارد.

      آن جملهٔ آخر را تکرار میکنم و به هر کسی که رسیدید بگویید:

      توفان در راه است. اگر این توفان در درونِ ایران شکل بگیرد؛ رژیمِ اسلامی سرنگون خواهد شد. امّا ایران و مردم ایران نجات خواهند یافت. امّا اگر این توفان از خارجِ ایران شکل بگیرد؛ هم رژیم اسلامی سرنگون خواهد شد و هم ایران سرنگون خواهد شد و هم مردمِ ایران سرنگون خواهند شد.
      دورانِ «حالا بیایید ببینیم که دموکراسی یک میلیمتر بیشتر باشد و یا کمتر؟؟!!» گذشته است.

      حذف
    4. پس اینجور که معلومه احتمال استفاده از سلاحهای نامتعارف هست

      حذف
    5. تسلیحاتِ غیر متعارف؛ فکر نمیکنم.
      امّا استفاده از MOAB برای جارو کردنِ پادگانها و زیرساختهای نظامی احتمال زیادی دارد.

      حذف
    6. در این فرصت کوتاه چطور توفان رو درون ایران ایجاد کنیم؟

      حذف
    7. کژدم عزیز

      پومپیو مشوق سیاست اول(گر این توفان در درونِ ایران شکل بگیرد؛ رژیمِ اسلامی سرنگون خواهد شد. امّا ایران و مردم ایران نجات خواهند یافت.)

      بولتون مشوق سیاست دوم(اگر این توفان از خارجِ ایران شکل بگیرد؛ هم رژیم اسلامی سرنگون خواهد شد و هم ایران سرنگون خواهد شد و هم مردمِ ایران سرنگون خواهند شد.)

      دومی در صورت شکست اولی وارد عمل میشود. با توجه به ابرقدرت بودن آمریکا این دو سیاست بصورت موازی در یک و نیم سال اخیر در حال اجرایی شدن بوده اند و آمریکا لحظه ای برای سویچ کردن از اولی به دومی درنگ نخواهد کرد.

      در مورد اسلحه مواب حق با شماست، قبلا روی افغانستان تست کردند و واکنش بین المللی در پی نداشت... بنابراین قطعا با خیال راحت روی آن حساب باز کرده اند.

      حذف
    8. خوکچه گرامی
      نمایش فرانسه و لوس آنجلس تمام شد. دولت ترامپ آنقدر احمق نیست که به این چند ۱۰ هزار نفر آنهم در آمریکا و اروپا به چشمِ سربازانِ آمادهٔ نبرد بِنگرَد.
      آمریکا بیشتر بر جاسوسان خود و جاسوسانِ اسرائیل در سطوح بالای رژیم تکیه میکند. کسانی که بتوانند در درون ایران «موج سازی» کنند؛ عناصر کلیدی و بویژه نظامی رژیم را حذف کنند؛و ....
      لذا اگر «مشروطه خواهان»؛ «سلطنت طلبان»؛ «جمهوری خواهان» و سایر گروههای بشکن و بالا بنداز؛ آن توانایی را در خود میبینند؛ میتوانند امید وار باشند که بخشی از حرکتهای لازم را «کنترات» کنند و گرنه با شرکت در سخنرانیها و کف زدنها ؛ دولتِ ترامپ برایشان تره هم خُرد نخواهد کرد و پولهای مسافرتها نیز از جیبشان خواهد رفت.
      دولتِ ترامپ به ادّعاهای سازمانها و گروهها که در ایران طرفدارانِ زیادی دارند؛ اهمیّت نخواهد داد و خواهد پرسید:
      اگر نیرو دارید؛ سازماندهی کنید و در حال آماده باش نگهدارید تا وَقتِ عملیاتها برسد.
      اسرائیل و آمریکا برای سرنگونی رژیم شیعی و کنترل بحرانِ ایران «اتاق مشترک» تشکیل داده اند.
      ناتانیاهو و ترامپ و مایک پومپئو و جان بولتون؛ با کسی شوخی ندارند.
      سخنرانی مایک پومپئو در جمع «بشکن و بالا بندازها» بهانه ای بود که به ۳ گروه پیام بفرستد:
      ۱- مردمِ درونِ ایران.
      ۲- انگل فرزانه و کلّیت حاکمیّت.
      ۳- سپاه پاچاهارداران و حاجی بادمجان.

      دیروز لاوروف و وزیر دفاع روسیه در اسرائیل بودند و به قول رویترز مذاکراتی در رابطه با سوریه و حضور سپاه قدس در سوریه داشتند. رویترز میگوید که روسها به اسرائیل پیشنهاد داده اند که نیروهای شیعه از مرزهای اسرائیل ۱۰۰ کیلومتر فاصله بگیرند و ناتانیاهو این پیشنهاد را ردّ کرده است.

      https://goo.gl/HTucTQ

      تا ۲۰ روزِ پیش سخن بر سرِ ۸۰ کیلومتر بود. لذا کدام عقل سلیم میپذیرد که وزیر امور خارجه و وزیر دفاع روسیه به اسرائیل رفته اند تا بر سرِ ۲۰ کیلونتر کمتر و یا بیشتر مذاکره کنند؟

      (دنباله در پایین)

      حذف
    9. (ادامهٔ بالا)
      دلیل مسافرتِ عجولانهٔ ۲ مقام ارشد روسیه به اسرائیل؛ برای بحث در رابطه با ۲۰ کیلومتر نبود. دلیل اصلی این مسافرت؛ «آزمایشِ عملیاتی موشکهای فلاخنِ داوود» بود. این موشکها میتوانند موشکهای S 400 و S 300 را رهگیری و نابود کنند. اسرائیل با آزمایش عملیّاتی «فلاخن داوود» برای نخستین بار؛ به روسها سیگنال فرستاد و بقیّهٔ داستانی که رویترز تعریف کرده است؛ قصّهٔ «سیندرلّا» است.

      من تعجّب میکنم که برخی از خوانندگانِ این وبلاگ چگونه اخبار میخوانند؟ (به خوانندگانِ سایر وبسایتها و وبلاگها کاری ندارم).
      به همین دلیل است که میگویم:
      من (کژدم) شکست خورده ام.

      حذف
    10. کژدم عزیز

      اتاق مشترکی که فرمودید قطعا وجود دارد. استفاده از قطعی برق برای هدایت ناآرامی های عراق و گذاشتن دست جمهوری اسلامی در گردو نمونه اش است.

      ایران کمبود و نبود آب دارد ولی کمتر از ۲۰ درصد برقش از نیروی آب تولید میشود و تمام نیروگاههای عمده گازی هستند. کمبود برق نمیتوانسته در این حد طبیعی بوده باشد. نشان اینکه در ماه اخیر برق هر روز در غرب کشور قطع میشد و سهمیه هر خانوار ۲ ساعت در روز بود و فقط در روزهای پنج شنبه و جمعه که ادارات تعطیلند برق خانگی قطع نمیشد.

      دو روز پیش زلزله دیگری روی داد که ۳۰۰ نفر زخمی داشت و از آن تاریخ قطعی برق دیگر در استان زلزله نبوده است. حال سوال اینست که اگر برق نیست یک دفعه از کجا پیدا شد؟

      به نظر من همین ستاد که بسیار نیروهای داخلی دارد همه چیز را کنترول میکند و جمهوری اسلامی در حال از دادن کنترول زیرساختها است.

      نکته دیگر اینکه سرعت اینترنت نجومی شده و نزدیک سرعت اروپای شمالی است و گران هم نیست! فیلتر هست ولی کسی اهمیت نمیدهد و همه راه عبور پیدا کرده اند. عملا از کامپیوتر به عنوان تلویزیون اینترنتی استفاده میشود. مخابرات ایران از دست حکومت در رفته است.

      نوسان ساعتی نرخ دلار علاوه بر بیکفایتی مزمن سیستم آخوندی نشان دیگری از فقدان کنترول حکومت و عملکرد همین ستاد است با هر تویت ترامپ دلار بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان بالا میرود.

      حذف
    11. خوکچه گرامی
      این نظری که فرستادید واقعاً یک شاهکارِ تحلیلی بود. تقریباً در مایه های «عَلم الهدی» و «امامی کاشانی».
      اگه این نظرات را در صندوقچهٔ جواهرات نگهدارید؛ ۵۰۰ سال دیگه بِهِش میگَن: «عتیقه».
      البته هم اکنون هم «عتیقه» است. حالا ببین ۵۰۰ سال دیگه چی میشه؟!!!؟؟؟

      حذف
    12. کژدم عزیز

      یکی از معضلات ضریب هوشی زیر ۱۴۰ که من بهش پی بردم همین نوسان وحشتناکش هست :) این یکی رفت تو مایه های ۶۵ تا ۷۰.

      وقتی نشه از تحلیل های بهتر نتیجه عملی گرفت گاهی خود تحلیل ها اینطوری افت میکنند. از خوانندگان عذر خواهی میکنم در لحظه نوشتن به نظرم درست رسید

      حذف
  9. درود بر کژدم گرامی.
    استادت کار خیلی خوبی کرد. به پیر به پیغمبر کار خیلی خوبی کرد. استادت داشت تو را از دست ما می گرفت. شاید دلش سوخت. به عمد تو را دست بسر کرد. جدی می گم.
    به هر صورت کلبه را روشن کردی.
    حضورت مبارکه.

    پاسخحذف
  10. درود بر کژدم گرامی، لطفا جملات ترکی رو ترجمه کن. سپاس از اینکه از استادت ناامید شدی. تا باشد از این ناامیدی ها.به قدری از بازگشتت خوشحال شدم که اگه از شادی بمیرم، جای تعجب نداره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      درود بر شما.
      ترجمهٔ فارسی : «ئولدی وار ... دوندی یوخدی»

      «مرگ هست؛ امّا از راه باز نخواهم گشت».

      این جمله یک شعار نظامی است.

      حذف
  11. کژدم...چراغ راه اینده...یه کم روشنایی بر روی تاریکی فردا بیافکن...باید دانست چه در انتظارمان هست....حالا که برگشته ای لطفا این محبت بزرگ را دری نکن...مطمن باش که بی تاثیر نیست در اینده ایران

    پاسخحذف
  12. کژدم عزیز برایت ناراحت شدم چون واقعا دوستت دارم نگرانم که نکند عاقبتت مثل نیچه شود
    به خودت رحم کن کمتر فکر کن در این چند ماه آخر از نوشته هایت متوجه شدم که بی قراری و آرامش نداری و کمی دچار سردرگمی شدی و از مسیر درست بیرون رفتی خودت رو قضاوت نکن تو شکست نخوردی بلکه درمیانه راه هستی و هنوز تلاشت به بار ننشسته به خودت و تواناییهات ایمان داشته باش و باور داشته باش که تلاشت بی نتیجه نخواهد بود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آن بیقراریها برای رفتن به معبد بود. آنهم که نشد. گفتند «عنصر نامطلوب» است و مزاحم رهروان بودایی خواهد شد.
      اکنون بیقرار نیستم.
      امّا در اینکه شکست خورده ام؛ شکّی ندارم.

      حذف
  13. راستی تا یادم نرفته می خواستم بگم ایا اندیشه هایت را روی کاغذ می اوری؟ اشاره ناشناس به نیچه این را در ذهنم رقم زد. با سپاس.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من اندیشمند نیستم. افکارِ من «چاروادری» است.
      یک وقتی خواستم چیزهایی بنویسم. توی صفحهٔ فیسبوک من (کژدم)؛ میتوانید در بخش Photos چندتا خِرت و پِرت پیدا کنید. اتّفاقاً مربوط به «فردریک ویلهلم نیچه» هستند. چیزهایی در حدّ «قرینه نویسی» و یا «موازی نویسی».
      این ۲ اصطلاح را همین حالا اختراع کردم.

      حذف
  14. خوشحال از بازگشت دوباره شما...
    پس برون آیند آن شیران ز مرج ** بی‌حجابی حق نماید دخل و خرج
    جوهر انسان بگیرد بر و بحر ** پیسه گاوان بسملان آن روز نحر
    روز نحر رستخیز سهمناک ** مومنان را عید و گاوان را هلاک

    پاسخحذف
  15. کژدم عزیز

    گفتید موشک های فلاخن داود میتوانند موشکهای s-300 و s-400 را بزنند. این دو سیستم هردو دفاعی هستند و s-300 و s-400 ظاهرا نباید نقش تهاجمی داشته باشند.

    آیا منظورتان زدن موشکهای ss-21 بوده یا اینکه فلاخن داوود را در سناریویی در نظر گرفتید که s-300 و s-400 برای هدف قرار دادن موشک و یا هواپیمای مهاجم اسراییلی به کار روند و فلاخن آنها را بزند؟

    موضوع از این نظر مهم است که اگر سناریوی دومی امکان پذیر باشد نقش s-300 و s-400 تا فاصله ۳۰۰ کیلومتر که حداکثر برد موثر فلاخن است عملا از بین میرود و این میتواند ضربه مهمی به روسها باشد. از طرفی بحث سرعت رسیدن فلاخن به صحنه نبرد در فاصله دور و تشخیص آنی شلیک s-400 مطرح میشود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوکچهٔ گرامی
      زمانی که موشکی شلّیک میشود؛ فقط یک موشک است. ضدّ موشک نیز یک موشک است. برای سیستمهای دفاعی ضدّ موشکی چه فرقی میان موشکِ کاتیوشا و یا موشکِ سیستمِ S 300 وجود دارد؟ مگر سرعت و شتابشان.
      موشک دفاعی فکر نمیکند که «من تدافعی هستم» و نباید یک «موشکِ تدافعی» را هدف قرار دهم!!! زیرا ما «برادریم».
      سیستمِ فلاخن داوود یکی از پیشرفته ترین سیستمهای موشکی است.
      در این آزمایش عملیاتی؛ سیستم فلاخن داوود درست عمل نکرد. امّا روسها میدانند که این سیستم اگر به میدانِ سوریه کشانده شود؛ میتواند همهٔ معادلات را بر هم بزند.

      حذف
    2. اگر فلاخن داوود بتواند موشکهای S 300 را رهگیری و منهدم کُنَد؛ آبروی تولیداتِ نظامی روسیه به خطر می افتد و چه بسا «خریداران» قراردادهایشان را لغو کنند.

      حذف
  16. دیروز گفتم که لاوروف و وزیر دفاع روسیه برای اندازه گیری فاصلهٔ ۱۰۰ کیلومتری به اسرائیل نرفته بودند.
    اسرائیل بارها گفته بود که اگر اوباشانِ شیعه در سوریه بمانند؛ رژیم اسد و خانواده اش امنیّت نخواهند داشت.
    کاربّردِ آزمایشی فلاخنِ داوود در ۲ روزِ پیش سرانِ روسیه را واداشت تا به عجله و «کُت» و «پیراهن» و «کراوات» امّا با زیرشلوار به اسرائیل بروند (فرصت پوشیدنِ شلوار نداشتند).
    امروز هواپیمای جنگی رژیم اسد توسط اسرائیل سرنگون شد. یعنی اینکه اوباشان شیعه باید از سوریه خارج شوند و گرنه این حملات چه بسا با شدّت بیشتری ادامه یابند.

    https://goo.gl/nE8Yiw

    امّا اسرائیل به این هم بسنده نخواهد کرد و اوباشانِ حشد الّشعبی و گروههای شیعهٔ تحت امرِ حاجی بادمجان در عراق را نیز موردِ حمله قرار خواهند داد.
    این امر بخشی از وعده ای است که مایک پُمپئو به حاجی بادمجان میرزا قاسمی داد و گفت که هزینه های بزرگی خواهد پرداخت. امّا این حملات در شرایط کنونی برای ریشه کن کردن حضور سپاه قدس در سوریه و عراق نیست؛ بلکه ۲ هدف را دنبال میکند:

    ۱- تضعیف و تحقیرِ سپاهِ قدس و بویژه حاجی بادمجان.
    ۲- بالابُردنِ هزینه ها و خشکانیدنِ منابع مالی نظامیِ رژیمِ شیعی.

    از ماه نوامبر وارد فازِ جدیدی خواهیم شد.
    این «تو بمیری»؛ از آن «تو بمیریها» نیست.
    امّا چون ضخامتِ استخوانِ جمجمهٔ شیعیان؛ ۵ سانیمتر است؛ هرگز نخواهند فهمید.

    پاسخحذف
  17. درود بر کژدم و راه کژدم
    طبق پیش بینی شما دلار و سکه بدون داشتن سقف خاصی در حال صعود هستن این تازه اول راه است و پول مردم عادی تازه روانه بازار شده....سیستم مالی نظام منحوس کمتر از شش ماه اینده کاملا فلج می شود

    پاسخحذف
  18. کژدم عزیز
    ضربه زدن اسراییل به جمهوری اسلامی در عراق تحولی بزرگ خواهد بود. امیدوارم مثل پیش بینی های قبلی شما روی دهد. در اینصورت آبانماه خیلی دیدنی تر میشود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوکچه گرامی
      حدود ۳ هفتهٔ پیش؛ مرکز فرماندهی حزب الله عراق و سپاه قدس در «البوکمال» توسط اسرائیل بمباران شد و تلفاتِ سنگینی بر جای گذاشت.
      اینکار ادامه خواهد یافت و «اوباشانِ کیر لیسِ ابیلفض» حتّی جرأت انتشار خبر را نداشتند.

      حذف
  19. کژدم گرامی،
    حالا برنامه‌تون چی خواهد بود؟
    از یک لحاظ، حرف اون استاد برای اینجا هم صدق می‌کنه و به نظر می‌رسه اینجا هم باید یک «بازخوانی» کلی در مسیر داشته باشید.
    اگر این یک مسیر شکست خورده است و نیرویی برای استفاده کاربردی وجود ندارد، چه دلیلی برای ادامه دادن دارید؟ بهتر نیست که تغییر مسیر بدهید یا حداقل تمرکزتون رو روی نقطه‌ ضعفی که باعث شده این مسیر شکست بخوره بگذارید؟
    اگر پیشنهاد من را می‌خواهید، چند وقت پیش در بخش نظرات قصد داشتید که در مورد اصول شمنی بنویسید و نظر خوانندگان را پرسیده بودید که به دلیل کم استقبالی خوانندگان منصرف شده بودید. به نظر من نیاز خوانندگان در دوران حاضر به این آموزش‌های پایه‌ای بیشتر است و در نهایت کاربردی‌تر خواهد بود. به تعداد موافقان هم توجهی نداشته باشید. اگر فکر می‌کنید درست هست این زمینه رو انتخاب کنید.
    آریو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آریو گرامی
      آیین شمنی؛ کاری تجربی است. با نوشتن و خواندن آموزش داده داده نمیشود و به «بحثهای کلامی» تبدیل میشود.

      حذف
  20. کژدم جان چرا دائم از شکست میگی مگه تو همه کسانی که میان وبلاگت و میخونن میشناسی و میدونی چجوری تحلیل میکنن یا چجوری اخبار میخونن حالا دو سه تا شنقل این وسط فکر کردن اینجا هم مستراح بالاترین یا وبسایت ها تخمی تخیلی شبه سیاسی است و میان کسشعر بافی میکنن این دلیل نمیشه که تو بیای نتیجه بگیری که شکست خوردی تو چه میدونی که اصلا کسانی این وبلاگ و میخونن که ضریب هوشیشون از تو هم بالاتره و خیلی زودتر به این سطح از تفکر استراتژیک رسیدن ولی بنا بر دلایلی اینجا سکوت اختیار کردن و نظری نمیدن من چندین بار به شما تذکر دادم که اینقدر نق نزنید که کژدم شکست خورد چون از بازخورد و تاثیر نوشته هایتان آمار دقیق و کلی ندارید

    دیگر نگو که شکست خوردم تو در مسیر کاملا درستی هستی و فقط باید با تمام توان ادامه دهی

    مطمئن باش آن کسانی که باید میخواندند خواندند و آنکسان که باید میفهمیدند فهمیدند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. kingpin گرامی
      آنهایی که درکِ بالاتری دارند و به قول شما بنا به دلایلی «لال» هستند. همیشه «لال» خواهند ماند و به دردِ پاک کردنِ بشقاب و کاسه هم نمیخورند.
      همان بهتر که همیشه لال بمانند و در پارتیهای شبانه پس از «عرق خوری» برای یکدیگر «اظهار فضله» بکنند. من اینجا با کسی مسابقهٔ هوش براه نینداخته ام. من فقط میگویم:

      « تو اگر فکر میکنی .... چرا بهتر فکر نمیکنی؟»

      حذف
  21. درود کژدم جان باتوجه به قیمت دلار از مرز 10هزار توان گذشت سخنان تراب بر اینکه توافق میکنیم ولی باشرایط ،من به عنوان به جوان در ایران که بازاری هستم وبه نمایندگی از چنصد نفر اینکه ایا باید چه کنیم قیمت ها نجومی شدن.ایا خرید طلا دلار یا خودرو راه درستی هست ایا خروج از کشور چی؟این سوالات همگی بیشترین افکار جوانان در کشور شده.ایا جنگ قریب وقوع هست یا نه بزرگترین دقدقه شده باید چه کنیم؟ما قدرت پیشگوی نداریم ،کمک کن کژدم جان بیش از پیش نیاز به تو داریم متچکزیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آریا گرامی
      اگر میخواهید از ایران خارج شوید به کشورهای اروپایی نروید. با رشد ناسیونالیسم در اروپا؛ علفِ هرزی به نامِ «نژاد پرستی» نیز که خود را به عنوانِ ناسیونالیسم جا می زند؛ در حال رشد است. ناسیونالیسم درجاتی از آگاهی سیاسی را با خود دارد. امّا «نژاد پرستی» کارِ اوباشان و اراذلِ به حاشیه رانده شده ای است که هیچ پوخی نیستند. این اوباشان زندگی را برای شما و فرزندانتان سیاه خواهند کرد. این اوباشان را در ایران با نامهای «پان ایرانیست» (اراذل فارس نژاد پرست)؛ «پان تُرکها» (اوباشانِ تُرکِ نژاد پرست)؛ «پان عربها» (اوباشانِ عِرِبِ نژاد پرست) میشناسید. فرض کنید که یک فارس و یا کُرد هستید و در محلّهٔ «اوباشانِ پان تُرک» زندگی میکنید.

      جنگ قریب الوقوع نیست.
      قیمتها نجومی تر خواهند شد. تا جایی که پاسداران و بسیجیان نیز به خوردنِ «کاه و یونجه» (غذای بهشتی الاغها) روی آورند.

      امّا اگر به دنبالِ «فال بین» هستید. من فال بین نیستم.
      اگر یادتان باشد گفتم که طلا و دلار بخرید و به هیچ وجه نفروشید. منظورم این بود که دستِ حکومت را از طلا و دلار قطع کنی تا نتوانند در لبنان و سوریه و عراق هزینهٔ اوباشان کنند.

      حذف
    2. آریا گرامی
      ضمناً اینرا در گوشتان فرو کنید و با چکّش بکوبید تا از گوشتان بیرون نیاید:

      دولتِ ترامپ با حکومتِ اوباشان و انگلهای صفوی مسلک؛ مذاکره نخواهد کرد.
      اگر گوشتان آنقدر گشاد است که سُخن نگه نمیدارد. تقصیر از شماست.

      حذف
  22. nobody

    کژدم عزیز از بازگشتت خوشحالم و از شکستت متأسف.
    اما راه باز است، می توانی از این خوان هم بگذری.

    " بی عیب و نقصی با یک عمل آغاز می شود که بایستی اندیشیده، دقیق و پایدار باشد. اگر این عمل به اندازۀ کافی تکرار شود، شخص احساس قصدی استوار می کند که می تواند در مورد هر چیز دیگری به کار گرفته شود. اگر در این کار موفق گردد، آنگاه راه باز است. هر چیز به چیزی دیگر منتهی می شود تا سالک مبارز به تمام ذخایر نهایی خود پی ببرد."

    و کاملا حق با توست شمنها از دانش ( امری آزمون پذیر) حرف میزنند اما مذاهب از عقاید ( مزخرفات بافتنی).



    پاسخحذف
  23. بسیار متچکرم کژدم جان سپاس از نظرتون

    پاسخحذف
  24. 13 آبان 97 بی دلیل انتخاب نشده برای به زانو در آوردن رژیم

    این تاریخ تداعی کننده ی 13 آبان 58 است و برای پاک کردن ننگ 444 روز

    سخنان پامپیو رو به دقت بررسی کردم. حرف تازه ای توش نیست، بلکه فقط مثل شاه که دیر گفت من نیز صدای انقلاب شما را شنیدم، اینها الان میخوان اقدامی بکنند و این بهانه رو دارند پیش می کشند که مثلا ایرانی های مقیم آمریکا فردا ازشون دلخور نباشند که تقصیر ما نبود که ......

    جای نقطه های خالی، هر اتفاقی ممکنه بیافته برای ایران عزیزتون

    Nemo

    پاسخحذف
  25. خوانندگان گرامی

    یک توصیهٔ دوستانه:
    لطفاً وقتتان را با خواندنِ مطالبی که به درگیریهای دروغینِ باندهای حاکمیت مربوط میشوند؛ تلف نکنید.
    هم خاتمی شارلاتان و هم احمدی نژاد و هم امام حسن بنفش؛ همگی پروژه های حکومتی بودند.
    این جریان سازیها مردم ایران را حدّ اقلّ ۲۰ سال فریب داده اند.
    «اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» یعنی اینکه باید دنباله رو «پروژه های خر رنگ کنی رژیم» نباشید. مطالبی مانند: «دورهٔ مصرف حسن روحانی به پایان رسید» را نخوانید تا نویسنده های احمقی که به نوشتن چنین مزخرفاتی عادت کرده اند؛ «ترکِ اعتیاد» کنند. به بحثهایی که توسط اوباشانِ معروف به «روشنفکرانِ دینی» براه انداخته میشود؛ توجه نکنید تا بدانند که «مشتری» ندارند و گورشان را گُم کنند.
    به جای مطالعهٔ اینگونه مزخرفات؛ منابع مربوط به سیستم پارلمانی و مزایا و ضررهای آن را مطالعه کنید.
    ذهنتان را روی مسئله ای مانند: «رژیمِ انگلهای صفوی؛ برای بقای صنف انگلی در ایران؛ از چه روشهایی میتواند استفاده کند؟ و کدامین شخصیتها را به «لابیِ خود» تبدیل کند؟» و «راهِ مقابله با این ترفندها چیستند؟».
    سپاهی ها و بسیجیها پس از اینهمه خیانت از چه روشهایی برای نجاتِ زندگی کثیف خود استفاده خواهند کرد؟
    در مجموع مطالب زیادی برای مطالعه وجود دارند که میتوانند «آینده ساز» باشند.
    اگر وقتِ کافی دارید؛ بر روی «تولیدِ ایده» برای گسترش مبارزاتِ مدنی صرف کنید.
    من اقرار میکنم که نوشته های من (کژدم)؛ دیگر چنگی به دل نمیزنند. مانند یک آخوند اینجا نشسته ام و به پرسشهایی بسیار کَم کیفیت پاسخ میدهم و یا منتشر میکنم. شاید این وبلاگ بهتر از «بالاترین» باشد؛ امّا بی کیفیّت است.

    پاسخحذف
  26. با درود به کژدم.
    می خواستم بپرسم که بنظر شما راه رسیدن به ناسیونالیسم یکپارچه در ایران چیست؟
    موانع ان کدامند؟ البته انرا در زمینه یک حکومت پار لمانی یا جمهوری ایرانی مطرح می کنم. نه در زمینه حکومت اسلامی اخوندی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      پرسش شما بسیار مهمّ است و از ۲ زاویه باید به آن نگریست:
      ۱- جنبهٔ عامّ مسئله که بدون وارد شدن به بحث در رابطه با اجزای آن؛ تعریفِ و تعیینِ نوعِ رابطهٔ «حکومت - ملّت» است. برخی میگویند که میتوان با استفاده از تجارب کشورهای دیگر (بویژه کشورهای پیشرفته) برای تعیین و تدوین و تعریف این رابطه در ایران استفاده نمود. نظر من (کژدم) این است که این نوع نگاه ریشه در «تنبلی ذهنی» و «حماقت» دارد. تعیین و تدوین و تعریف نوع رابطهٔ «حکومت - ملّت» در کشورهای پیشرفته به خاطر داشتنِ تاریخهای اجتماعی و سیاسی گوناگون؛ مسیرهای متنوّعی را طیّ کرده اند و اگر میبینیم که جمهوریهای گوناگون و حکومتهای سلطنتی پارلمانی تقریباً توانسته اند «توازنی مشابه» در جوامع خود ایجاد کنند؛ نباید به این نتیجه رسید که آن کشورها قوانینِ یکسانی دارند و فقط شکلِ ظاهری حکومتهایشان فرق میکند. امّا اگر به این نتیجه گیری برسیم که از راههای گوناگون میتوان به «توازن» دست یافت؛ نتیجه گیری درستی باشد.
      یک مثال میزنم تا نظرم اندکی محسوستر شود:

      ۵=۱+۱+۳
      ۵=۱/۲+۱/۲+۱+۳

      از راههای دیگری نیز میتوان به این توازن رسید. لذا مسئله بر سرِ «شکل» نیست؛ بلکه بر سرِ «فرایندِ تدوین و تعریف ها» است که جوامع پیشرفتهٔ کنونی را از ساختاری به ساختاری دیگر دگردیسی داده اند.
      تاریخِ ۵۰۰ سالِ اخیرِ ایران شباهتهایی بسیار سطحی به تاریخِ این کشورها دارد. فرهنگِ ساخته و پرداخته و حاکم شده بر جوامع ایران در ۵۰۰ سالِ اخیر نیز چه از نظرِ محتوای فرهنگی و چه از نظرِ روندِ تبدیل شدن به فرهنگِ حاکم نیز با آن کشورها فرق دارد.
      لذا هرگونه تلاش برای حقنه کردنِ فوتوکوپی از تعریفِ رابطهٔ «حکومت - ملّت» در ایران کار نخواهد کرد.

      (ادامه دارد)

      حذف
  27. سردار سرلشکر محمدعلی جعفری:
    توانمندی‌های سپاه به گوش ترامپ برسد، هرگز از این غلط‌ها نخواهد کرد
    ................
    مصرف همزمان صنعتی و سنتی...ترامپ که تخم روحانی رو کشید امروز جرات نکرد جواب بده حالا این مردتیکه هارت و پورت می کنه

    پاسخحذف
  28. کژدم عزیز ! درود
    واقعا از بازگشتن شما بسیار خوشحال شدم از زمانی که گقتید بدرود تا امروز یعنی چهار شنبه مانند یک موجود گنگ و گم شده بودم البته معضل های فراوانی هم باعث شده بود که دسترسی نداشتن به شما را بسیار بیشتر حس کنم اگر یادتان باشد اشتباها نام اصلی خودم را به جای .ناشناس . پیوست کرده بودم که با درخواست من با بزرگواری کل کامنتم را حذف کردید که نشان از شرف و وجدان بیدارتان است . باز هم سپاس
    در پست قبل از شما درخواست کردم که در یوتیوب سرچ کنید . سیاست های سخت و نرم امریکا . که توسط یک استاد فرهیخته اقتصاد بسیار روشن به ما میگوید که ایران دراصل صاحب 630 میلیارد بشکه نفت و مقام اول در ذخایر گاز جهان است و به گمان من این کذابان .یعنی آخوند ها را بر ما مستولی کرده اند که راه فرار نداشته باشیم و مانند مار بر روی گنج فقط از آن محافظت کنیم تا بمیریم که در آینده آن را چپاول کنند البته در آینده نه چندان دور با استفاده از سولارسل ها دیگر نفت به عنوان سوخت استفاده نخواهد شد و در پترو شیمی مورد استفاده خواهد بود لطفا حتما به این گفت و.گوی سیاست های نرم وسخت مراجعه بفرمایید
    باز هم از یازگشتتان بسیار خوشحال شدم پایدار باشید
    ایرانی گم نام

    پاسخحذف
  29. نظر شما در مورد هدف قرار گرفتن نفتکش عربستانی در باب المندب چیست ؟
    آیا روحانی به تهدید بستن سایر تنگه ها عمل کرد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله در حدّ «هشدار» به اروپا عمل کرد. اروپا و رژیم ایران در انتظارِ موجِ نخستِ تحریمها از ۱۳ آبان هستند. رژیم چون میداند که به «بلوفهای توخالی» معروف شده است؛ با اینکار خواست بگوید که بلوف نمیزنیم. میخواهند اروپا را بترسانند.
      امّا توافق ترامپ با اروپا؛ فقط بر سرِ مسئلهٔ تعرفه ها نبود
      منتظر بقیهٔ داستان باشید.
      البتّه این مسئله موضع همهٔ شان است و مختص به روحانی نیست. امّا کوهی است که موش خواهد زایید.

      حذف
  30. درود کژدم جان میدونم شاید سوال بی مورد باشه ولی دربالاترین سوالی طرح شده که چرا ترامپ همش بحث مذاکره میکنه؟ایا بازی هست یا نه؟ میشه این سوال اینجا پرسیده بشه تا نظرات رو بدونیم ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حرفهای ترامپ در رابطه با «بیایید مذاکره کنیم» را به «بچّه بشین سرِ جات» تفسیر کنید. او اینگونه حرف میزند تا بعدها نگویند آمریکا شروع کرد. بلکه میخواهد با «ذلّه کردن و به ستوه آوردن»؛ رژیم شیعی را به عکس العمل نظامی سوق دهد. اگر بتواند؛ دیگر کار تمام است و سرزنش نخواهد شد.
      شلّیک ضعیفِ «عمدی» به نفتکش سعودی؛ نشان داد که میتوانند رژیم را به سرعت به طرف «شلّیک قوی» بکشانند. به این عربده ها اهمیّت ندهید؛ زیرا طبیعتِ «شیعه» عربده کشی است.
      هنوز تحریمها آغاز نشده اند. این رجزخوانیها . عملیاتِ ضعیفِ عمدی برای فشار بر اروپا انجام میگیرند.
      هنوز چند سکّه توی جیبِ رژیم جرینگ جرینگ می کُند. تا رسیدن به فصلِ دوّم تحریمها؛ شپشه\ا در جیبشان «سه قاپ» بازی خواهند کرد.
      آمریکاییها گفته اند که هرگونه تهاجم به نیروهای آمریکایی را در داخلِ ایران پاسخ خواهند داد. حاجی بادمجان نیز اینرا میداند.
      به نظر من اگر جنگی اتّفاق بیفتد؛ در زمستان خواهد بود که با بمبارانهای شدیدِ مراکز نظامی و پادگانها؛ موجب فرار سربازان و تخلیهٔ پادگانها خواهد شد.
      هنوز هوا گرم است و چند سکّه ای در جیب دارند.
      زمستان سرد و برفی طبیعی و «زمستانِ جیب» در راه است.
      منتظرِ زمستان باشید.

      حذف
  31. کژدم گرامی این متن رو بخونید لطفا: http://sokhand.blogspot.com/2018/07/blog-post_26.html?m=1

    گویا همه نیروهایشان فهمیده اند هوا بدجوری پس است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به این الاغهایی که «طویله» را «اندیشکدهٔ هما» مینامند و با «سرِ هم بندیِ واژه های خرچنگ قورباغه ای» میخواهند «فارسی» را زنده کنند؛ بگویید که اگر اندیشکده باشید؛ باید دانسته باشید که «زبانِ فارسی»؛ ۱۰۰ سال است که «مُرده» است و با واژه های خرچنگ قورباغه ای «زنده نمیشود.».
      به چند واژهٔ من در آوردی از متنِ خودشان توجّه کنید:


      1. بازدﻩمان سرزمینی (Geo-Economics)،

      2. فرمایهﻣﺎن سرزمینی (Geo-Politics)،

      3. پائیدﻩمان سرزمینی (Geo-Security)،

      بقیّهٔ سخنانشان نیز «شعارهای احمدی نژادی ـ حاجی بادمجانی» است.

      حذف
  32. کژدم عزیز

    در باره بقای صنف انگلی برنامه کوتاه مدت و میان مدت و دراز مدت دارند. در کوتاه مدت استراتژي آخوندها این خواهد بود:

    ۱- مغز شویی جامعه برای بخشش جانیان حکومت اسلامی از طریق بحث در رسانه ها و شبکه های اجتماعی
    ۲- تلاش برای رهایی و بقای مجرمان اسلامی با لغو مجازات اعدام و تحمیل هزینه هتل-زندان به مردم
    ۳-لابیگری با رضا پهلوی، شیرین عبادی،عفو بین الملل و دیده بان حقوق بشر در راستای زمینه سازی موارد بالا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوکچه گرامی

      کاندیدهای لابیگری برای بقای صنف انگلها که معرّفی نمودید؛ درست هستند.

      حذف
    2. کژدم عزیز
      در میان مدت از این روشها ادامه حیات میدهند که روشهای روحانیت سنتی است(اگر در قدرت باشند جنایت میکنند و اگر نباشند بصورت سنتی ضد پیشرفت و انگل هستند):

      ۱-دخالت در مراسم عقد و ازدواج و وفات و اعمال قدرت بر مردم از این طریق
      ۲- گرفتن فطریه و سهم امام از مردم مومن و بازاریان جهت ادامه حیات و آخوندک پروری
      ۳-مراسم پشت سر هم و بی پایان مذهبی و رمضان(مداحی، فاطمیه و تاسوعا عاشورا)
      ۴-محدود کردن زنان به انواع روشها مانند حجاب و نفوذ در ذهن کودکان نسل آینده (با شستشوی مغزی مادران)

      در دراز مدت به این روش عمل میکنند( نازیهای فراری نهایتا به این طریق ادامه حیات پیدا کردند)

      ۱-تغییر هویت و فرار به خارج از کشور تا آب از آسیاب بیفتد
      ۲-پرداخت پول به سیستم امنیتی فاسد کشور مقصد و جا زدن خود به عنوان مهاجری بی آزار
      ۳-کنترول شرکتها در ایران با سرمایه های فرار داده شده و با فرستادن افرادی تحت عنوان سرمایه گذار خارجی
      ۴-بعد ۵ تا ۱۰ سال دوباره ارباب اقتصادی جامعه میشوند و یا سیستم را به هم میریزند یا دوباره در آن نفوذ میکنند.

      حذف
    3. خوکچه جان . خیلی داری خیال پروری می کنی! ما کجای کاریم. تو کجای کاری. این پدر سوخته ها اگر رفتند. به زباله دانی تاریخ می روند. به شرطی که حکومت بعدی بداند چکار کند. دوره اسلام دیگر تمام شد. این را در گوش مبارک فرو کن.

      حذف
    4. ناشناس گرامی

      نه خیال نیست چون سیستم کاری آخوند قدیمی و ریشه دار در حماقت همین مردم است. از طرفی تجربه مشابه سالم در رفتن جانیان در آلمان و شیلی وجود دارد و آخوندها کاملا رویش مطالعه و برنامه ریزی داشته اند.

      شما حماقت حداقل ۱۰ میلیون ایرانی که حاضر نیستند از اسلام عزیزشان دل بکنند را نادیده میگیرید. اینها ارتشی هستند که میتوانند هر دستاورد (اگر دستاوردی باشد) را نابود کنند.

      اگر توانایی برخورد سخت نداشته باشیم شکست در راه خواهد بود. الان برای برخورد با رضا پهلوی و شیرین عبادی که علنی به اینها گارانتی و قول همکاری دادند چه برنامه عملی داریم؟ هیچی...

      حذف
  33. کژدم گرامی
    من فکر می کنم اینا خیلی زود جنگ را شروع می کنند. خودشان فهمیده اند که گذشت زمان به نفع انها نیست. و روز بروز بیشتر و بهتر دارند به گاه می روند. و چون حاضر نیستند قدرت را ول کنند و اسم قدرتشان را هم دستاورد های کیری من دراوردی انقلاب(بخوان ایران بر باد کن) گذاشته اند. و چون چیزی بنام ایران برای انها هیچ معنا و مفهومی نه داشته ,و نه دارد ،دراین حماقت وحشتناک پیشدستی کرده و جنگ را استارت خواهند زد.
    حتی کار به زمستان نخواهد رسید. البته برای مردم ایران از میان رفتن همه زیر ساختها برتری دارد بر ماندن این پارینه سنگی ها. و این یک واقعیت است.
    انها را می توان ترمیم کرد.
    ولی حضور بیشتر اخوند در راس یک جغرافیا را بهیچ عنوان نمی توان تحمل کرد.
    همیشه گفته اند یکبار مردن بهتر است از یک مرگ تدریجی دراز مدت.

    پاسخحذف
  34. کژدم عزیز
    اینده ایران را چگونه می بینی بودن با شرایط فعلی برایمان غیر قابل تحمل شده واز طرفی اینده نامعلومی هم در پیش رو دادیم کاش یه سرش پاره می شد تا از این اوصاع خارج می شدیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من آیندهٔ خوبی برای ایران نمیبینم. زیرا آینده را باید خودِ ایرانیها بسازند. امّا عدّه ای منتظرند که آمریکا برایشان آینده بسازد؛ عدّه ای نیز در حالِ فرار از ایران هستند.
      عدّه ای نیز به جز «چُس ناله ّای آب نداریم .... غذا نداریم و ...» امروزشان را به دیروز فروخته اند و فردایشان را به امروز میفروشند.

      با چنین مردمانی به جز «جهنّم» چیز دیگری نمیتوان ساخت.
      نمونهٔ کوچک این جهنّم جلو چشمتان است که به دست همین مردم ساخته شده است.

      حذف
  35. سران نظام بر اين باورند که با نظامی شدن رابطه، خواهند توانست بار ديگر در شيپور دفاع از ميهن و دين بدمند، حرکات اعتراضی مردم را سرکوب و مهار کنند و به بهانه مقابله با دشمن، فقر و گرسنگی را واجب التحمل جلوه بدهند و بدين ترتيب نقشه آمريکايی‌ها برای فروپاشاندن اقتصاد و به شورش کشاندن مردم را خنثی کنند.

    ممکن است آمريکايی‌ها، در تداوم نقشه اصلی خود که تداوم جنگ اقتصادی است، در آغاز در مقابل عمليات ايذايی سپاه خويشتنداری نشان بدهند و عمليات تلافی جويانه را به اسرائيل واگذار کنند و تنها پس از آنکه در نزد أفکار عمومی آمريکا و اروپا اين تصور پذيرفته شد که مرکز تحريکات نظامی، نه در واشنگتن بلکه در تهران قرار دارد، با بمباران مراکز اقتصادی و نظامی ايران، در صدد «تنبيه» آقايان بر آيند که البته در آن صورت بحران وارد فاز جديدی خواهد شد و کشور ما به سياهچاله وحشتناک جنگ همه جانبه با آمريکا و متحدان منطقه‌ای و جهانی آن رانده خواهد شد.

    خويشتنداری آمريکا به تنهايی، بعيد است که حکومت ايران را از تعقيب نقشه نظامی کردن رابطه، منصرف کند. ج. ا. روی اين احتمال حساب باز کرده و حداقل اعتداليون همه تخم مرغ‌هايشان را در اين سبد گذاشته‌اند، که ترامپ برای فرار از نظامی شدن رابطه، امتياز خواهد داد و حلقه محاصره اقتصادی تکميل نخواهد شد و بار ديگر برای ديبلماسی ميدانی باز خواهد شد.

    اعتدالیون با این محاسبه به اردوی اقتدارگرایان پیوسته‌اند و روحانی با اشاره به تنگه‌ها و تنه پهن شده نظامیان آمریکا در منطقه، در واقع همه کارت‌های خود را رو کرده و پوکر رو باز را به بازی با گارد بسته ترجیح داده است، با این امید که بلوف‌ها کارگر واقع شود و ترامپ با اندکی عقب‌نشینی، مفری برای او و جریان اعتدالش بگشاید. نگاهی به نقشه آمریکا برای خاورمیانه بزرگ و موقعیت طرفین در آستانه تکمیل شدن طرح تحریم، می‌توانست به روحانی کمک کند که دچار توهم عقب‌نشینی ترامپ نشود و در پیوستن به سرداران درنگ بیشتری کند.

    پاسخحذف
  36. اگر توانستند که قبل از اینکه خامنه ای به مرگ طبیعی بمیرد او را به سرنوشت صدام و قذافی برسانند که هیچ وگرنه امیدی به این مردم نیست. باید قبل از مرگشان خار و خفیف شوند.

    پاسخحذف
  37. البته کژدم گرامی.
    این را هم بگویم.تحلیل شما را کاملا می پذیرم. امریکا قصد بستوه اوردن این موجودات را دارد.انها را در تله تحریمها خرد و خمیر خواهد کرد تا جان از، راه گوزشان بیرون زند. حرفهای جدید متیس هم کاملا حساب شده هست. انها سر جای خودشان نشسته اند و انکه هر روز طناب تحریم گلو یش را فشار می دهد این مونگلها هستند.مردم بجان امده ایران هم وقتی فشار مضاعف شد، با همه بی بخاری اشان حساب اخوند ها را خواهند رسید. و اول هم بسراغ اسهال طلب ها خواهند رفت. تقاصی از اسهال طلب ها بگیرند که اصلاح طلبی را دیگران در همه تاریخ اینده بخواب ببینند.
    هر چیزی وقتی دارد. همانگونه که دوران رژیم ولایت وقیحی بپایان رسیده و به شکل باور نکردنی پوسیده شده.
    امریکا نباید هارت و پورت اینها را جدی بگیرد. کم تو سری از اسراییل نخورده اند. که بخواهند برای امریکا شاخ بکشند.
    بنظر من امریکا باید دست بکار شود و قبل از اینکه بتوانند از جای خود تکان بخورند بحساب انها برسند. تا انرژی مردم مضاعف شده و خودشان کار را تمام کنند.مردم همین الانش هم حریف اینها هستند. منتهی نمی خواهند در این معرکه کسی حتی خون دماغ شود. چون حیف جوانان ایرانی است که توسط اخوند حتی دستش هم خراش بردارد.
    ظاهرا اینها نفهمیده اند که رفتنی اند. این حکومت هیچ گونه کارامدی ندارد و همه عرصه ها را باخته. هر چه زودتر فرار کنند به نفع اشان هست.
    از ما گفتن. چون ماندن بیشتر جرمشان را هم بیشتر می کند.
    لجاجت بر ماندن بیشتر حس انتقام را خیلی بیشتر و قوی تر می کند.
    مثلا بمانند که چه غلطی برای این مردم انجام دهند؟

    پاسخحذف
  38. نطفهٔ خاورمیانهٔ بزرگِ آمریکایی؛ اکنون تحتِ نامِ پیمانِ «میسا» بسته شده است و اهدافِ امنیتی را دنبال می کُند. به همین دلیل نیز در شرایط کنونی «نظامی - امنیتی» است.
    امّا پس از حلّ مشکلی به نامِ «حکومتِ انگلهای صفوی»؛ این پیمان به یک پیمانِ قدرتمندِ «اقتصادی - سیاسی» تبدیل خواهد شد.
    کاش ساکنین ایران بتوانند بفهمند که «خاورمیانهٔ بزرگ» میتواند یک «تختهٔ پَرِش» برای بازسازی ایران باشد.

    https://goo.gl/X7oZFj

    پاسخحذف
  39. FATF در این معامله به نظر شما چیست؟
    ۱- قنبل قهرمانانه
    ۲- وسیله ای برای گذاشتن دست و پای اپوزیسیون برانداز در پوست گردو
    ۳- نمایش این که هنوز اروپایی ها آدم حسابمان می کنند و با ما مذاکره می کنند
    ۴- اتلاف وقت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      هر ۴ تا و چه بسا بیشتر.
      آیا تُرکهای عثمانی و قَطَر نیز این معاهده را امضا کرده اند؟ اگر امضا کرده اند پس چرا دست و پایشان تا مصر و لیبی و غزّه دراز است و بازخواست نمیشوند؟ مگر ترکهای عثمانی داعش و القاعده را در پادگانهای خود آموزش نمیدادند و تسلیح نمیکردند؟
      امّا چون فرشتهٔ نگهبانی به نام «گلوبالیستها» دارند؛ هرگز بازخواست نمیشوند.
      اینگونه پیمانها مانند دادگاه لاهه «گوز» هم نمی ارزند.
      عُمر البشیر را نگاه کُن که راست راست میگردد و به ریشِ همه میخندد.
      دلت را با این چیزها خوش نکن.

      حذف
  40. رژیم کثیف شیعی آنچنان در درونش دل آشوبه دارد که نمیداند چکار باید بکند؟ بازهم مسئلهٔ اوباشانی مثل کرّوبی و موسوی را علم کرده اند< نمیدانند که رفع حصر بکنند و یا نکنند؟ زیرا نمیدانند که چه تعدادی الاغ همچنان «یا حسین؛ میرحسین» میگویند؟ مگر رفع حصر میتواند بلاگردانِ تحریمها باشد؟
    شاید هم اروپا گفته است که این ۲ پفیوز را آزاد کنید تا اروپا آنها را عَلَم کُند؟ باز هم افاقه نخواهد کرد. همهٔ این خونریزها و غارتگران؛ باید خون استفراغ کنند.
    آنهایی که میخواهند ضحّاک را به بند بکشند؛ الفبای سیاست را نیز نمیفهمند.
    ریشه کنی مالاریا و به دست مردم؛ پیش از تشکیل مجلس مؤسسان یک ضرورت تاریخی است؛ تا حکومت بعدی را نتوانند تحت بهانه های حقوق بشری؛ تحت فشار قرار دهند.
    اگر این ضرورت تشخیص داده نشود؛ باز هم حکومتِ موازی انگلها را خواهیم داشت.

    پاسخحذف
  41. کژدم جان
    بنظر من ما مانند ان فرد عصبانی هستیم که دست و پایمان در غل و زنجیر شده و هر حرکتی خواستیم بکنیم امپولهایی مسکن قوی بهمان تزریق می کنند و اکنون نیمه جان و بی احساس افتاده ایم و حوادث و وقایع رافقط می بینیم ولی هیج تاثیری رویمان نمی گذارد و به ان واکنشی نشان نمی دهیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      اگر تا به اینجا آمده ای؛ تکان بخور و واکنش نشان بده. لازم هم نیست که «چه گوارا» بشوی. فقط به گوشِ دوستانت زمزمه کُن و بگو که بهتر است دیگر اینگونه نباشیم.

      حذف
  42. چین خرید نفت از ایران را افزایش می دهد

    این گزارش حاکی است اما قضیه در مورد چین کاملا متفاوت است و آمریکا نیز این موضوع را می داند که به محض آغاز تحریم ها چینی ها حاضرند نفت بیشتری را از ایران خریداری کنند زیرا در یک جنگ تجاری و اقتصادی با آمریکا هستند.

    جالب اینجا است که رصد نفتکش های ایرانی نشان می دهد بعد از خروج آمریکا از برجام، چینی‌ها در ماه‌های اخیر نفت بیشتری از ایران خریداری کرده اند و انتظار می رود با توقف خرید نفت ایران از سوی پالایشگاه‌های اروپا، ژاپن و کره جنوبی این نفت به سمت چین روانه شود.

    از طرف دیگر کارشناسان بازار نفت از علاقه‌مندی چینی‌ها برای حذف دلار در دادوستد نفت با ایران و استفاده از یوان خبر می‌دهند که این کار می تواند موجب به افزایش قراردادهای تجاری بین ایران و چین شود.

    اکثر کارشناسان بازارهای تجاری معتقدند چینی‌ها در برابر فشارهای واشنگتن تسلیم نخواهند شد. با تشدید اقدامات ترامپ، دامنه این جنگ تجاری بازهم بالاتر خواهد رفت. و خرید نفت بیشتر از ایران می‌تواند راهکاری برای مقابله باسیاست‌های واشنگتن به شمار رود بنابراین تحریم های نفتی ایران تاثیر گذار نخواهد بود زیرا ایران شریک تجاری قدرتمندی مانند چین دارد.

    پاسخحذف