۱۳۹۸ دی ۳۰, دوشنبه

برای شرایط جنگی آماده شوید (۳)

برخلافِ تصوّرِ عمومی؛  شرایطِ جنگیِ  هفته هایِ اخیر نه تنها  به «تنشهایِ مدیریّت شده» تبدیل نشده است؛ بلکه در حالِ اوج گرفتن است و نقل و انتقالاتِ نظامیِ چند روزِ اخیر نشان از آماده شدن برایِ درگیری دارند.
با اینکه رژیمِ شیعی به خاطرِ وحشت؛ تلاش میکند که بهانه ای نظامی به دستِ آمریکا ندهد؛ امّا واقعیّت این است که هر حرکتی که بکنند؛ بخودیِ خود یک بهانه است. از جمله «عرعرهایِ رئیس طویلهٔ اسلامی» در رابطه با خروج از NPT و در گامِ بعدی اخراجِ مأمورینِ آژانس بین المللی اتمی اگر به مرحلهٔ عمل برسد راهی به جز جنگ برایِ حلّ این مسئله باقی نمیماند و فرانسه و انگلستان در حالِ تولیدِ این بهانه هستند و بزودی آلمان نیز به آنها خواهد پیوست.
استیضاحِ ترامپ آخرین تیرِ ترکشِ دموکراتها است و پس از آن این ترامپ خواهد بود که یکّه تازی و میدان داری کند.
دولتِ ترامپ به این نتیجه رسیده است که بدونِ تضعیفِ نظامیِ رژیمِ شیعی و بی آبرو کردنِ آن؛ امیدی به آنچه که «تظاهراتهایِ اعتراضی» و «اپوزیسیونِ غیرِ فعّال» برایِ سرنگونیِ رژیم نامیده میشوند وجود ندارد. امّا با افزودنِ فشارهایِ نظامی و وادار نمودنِ رژیم به حرکتهایِ عصبی و دست یازیدن به تاکتیکهایِ شناخته شدهٔ انها؛ راه را برایِ سرنگونیِ رژیم باز خواهد نمود.
در آیندهٔ نزدیک عمدی بودنِ سرنگونیِ هواپیمایِ مسافربری به «روایتِ رسمی» تبدیل خواهد شد و نقشِ مهمّی در به انزوا کشانیدنِ رژیم شیعی ایفا خواهد نمود.
شورشهایِ مردم عراق بر علیه مزدورانِ رژیمِ شیعی ایران گرچه در ظاهر به  بریده شدنِ دستهای رژیم از عراق تعبیر میشوند؛ امّا در نهایت به تنشهایِ نظامی میانِ رژیمِ ایران و  شیعیانِ عراق مبدّل خواهند گشت. این تنشها شاید جدّی به نظر نرسند؛ امّا نیروهایِ رژیم را وادار به پرداختِ هزینه هایِ سنگین و فرسایش خواهد کرد.
در نهایت تنها راهِ جلوگیری از جنگ؛ «مؤمن شدنِ رژیمِ شیعی» به «۱۲ فرمانِ موسایِ زمان» است. به شرطی که یهوه فرامینِ جدیدی به آن اضافه نکند و موسی نیز سنگ نوشته هایِ جدید را در پیشِ رویِ رژیمِ شیعی قرار ندهد. (اشتباه نکنید منظورم از «یهوه» و «موسی»؛ اشاره به اسرائیل نیست).
حتّی کمکهایِ کنترل شدهٔ روسیه به رژیمِ شیعی نیز نمیتواند مانع از سرنگونیِ رژیم شود؛ بلکه آیندهٔ «شیعه گری» و روابط ِ «ایرانِ آینده» با روسیه را بیش از آنچه که در ذهنِ تاریخیِ مردم ایران هست به خطر خواهد انداخت.
اشاره هایِ احمقانه به نفوذِ رژیمِ شیعی در آمریکایِ لاتین هیج ارزشی ندارند و این نفوذ نمیتواند جلو جنگ و سرنگونی رژیمِ شیعی را بگیرد. زیرا جوامعِ شیعیانِ آمریکایِ لاتین؛ جوامعی بسیار پَست هستند که منابع درآمدشان از شغلهایِ شریفی مانند قاچاق موادّ مخدّر و دزدی و سایر شغلهایِ شرافتمندانه از این قبیل تأمین میشود و با سرنگونیِ رژیمِ شیعی؛ فقط  یکی از مشتریانِ «مواد مخدّر» خود را  از دست خواهند داد.
آنچه که بسیار مهمّ است اینکه:
دولتِ ترامپ میخواهد سَرِ مار را بکوبد و این یعنی :
آمادهٔ شرایطِ جنگی باشید.

کژدم

۱۱۳ نظر:

  1. کژدم به نظر بعید میرسه ترامپ تا بعد از انتخابات آینده آمریکا اقدام نظامی جدی بکنه چون درگیری در یک جنگ تمام عیار با رژیم انگل های صفوی، شانس انتخاب مجددش رو کم میکنه و بهانه به دموکرات ها میده...

    پاسخحذف
  2. نظرت درباره ی این فرضیه چیه؟
    آمریکا با روشی که شوروی رو پاشوند می خواد جمهوری اسلامی رو برداره و نفوذی هایی رو هم تو نظام داره از جمله روحانی
    در این صورت حمله نظامی منتفیه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینگونه مزخرفات پروپاگاداهای داخلی هستند که باندهایِ رژیم همدیگر را به آن متّهم میکنند.
      آیا تا به حال شنیده اید که حتّی یکی از این باندها کسی را به نوکریِ روسیه متهم کند؟
      اربابِ اصلی کسی است که هرگز متّهم نمیشود که نوکری دارد.
      همه میدانند که چه کسانی کیرلیسِ روسها هستند... امّا به خاطرِ «عظما بودن» صدایِ کسی در نمی آید.

      حذف
    2. زمانی که میخواهید به جایی بروید؛ نخست باید بدانید که کجا هستید؟ اگر کسی به شما بگوید که شما در نیویورک هستید در حالی که در یکی از بیغوله هایِ «کثافتستان» زندگی میکنید؛ شما هرگز به مقصد نخواهید رسید. زیرا آدرس ۲ سر دارد:
      ۱- مبدأ.
      ۲- مقصد.
      ساکنینِ ایران و حتّی آنهایی که خود را دانش آموخته و روشنفکر میدانند؛ هنوز نمیدانند و شرم میکنند که بدانند که ایران یک «کشور مستراح» است و با نگاهی ساده و دهاتی وار به برج میلاد و موشک و چند کارخانهٔ دَرِ پیتی؛ فکر میکنند که ستونهایِ ضروری برایِ ساختمانی به نامِ «استقلال» را دارند و میتوانند به استقلال برسند. حدّ اکثرِ توانِ فکریِ علیلشان این است که «ما به رضا شاه نیاز داریم». در حالی که نمیدانند که هر آنچه که «حاجی شاهِ کمربستهٔ رضا اسهال و استفراغی» از خود و پدرش به یادگار گذاشت؛ نتیجهٔ «استعمارِ انگلیس و آمریکا» بود.
      شما حتّی یک کشور را که ظاهراً پیشرفته است را پیدا کنید که پیشرفتهایش نتیجهٔ استعمار نباشد.
      اساساً «استعمار» یعنی «آباد کردن». امّا این «آباد کردنها» در راهِ خدا نیست و دستمزدهایِ سیاسی و اقتصادی میطلبد.
      لذا همهٔ «کشور مستراحها» باید از جایی درست شروع کنند و نخستین گام داشتنِ «آدرسِ صحیح = مبدأ و مقصد» است. کسی که خود را «کوروش» می پندارد؛ در همان مستراح خواهد ماند. زیرا چنین مبدائی وجودِ خارجی ندارد.
      نتیجه اینکه:
      هر رژیمی که در «کشور مستراحِ ایران» بر سرِ کار بیاید؛ باید «نوکر» باشد. اگر رژیم مجموعه ای از «اوباشان» باشد؛ چاره ای به جز نوکریِ چین و روسیه نخواهد داشت.
      امّا اگر بخواهد «کشور مستراحِ ایران» را آباد کند؛ باید از نوکریِ آمریکا آغاز کند و آرام آرام «شیوهٔ اربابی» را بیاموزد. همانگونه که یک «شاگردِ نجّار» بعد از مدّتهای طولانی به «نجّار» تبدیل میشود.
      آنهایی که هنوز هم از «مبارزاتِ ضدّ استعماری» سخن میگویند؛ یا آدرسِ غلط دارند و یا اوباشانی هستند که به طورِ عمدی «آدرس غلط» میدهند.

      حذف
    3. ایران حرمسرایِ روسیه است و دعواهایِ داخلی که میبینید؛ دعواهایِ بینِ زنانِ حرمسراست. شوهرِ حرمسرا نیز اهمیتی به این دعواهایِ زنانه نمیدهد. مگر آنکه یک از آنها خدماتِ خاصّی و بیشتر از بقیّه به شوهرِ حرمسرا ارائه دهد.
      زمانی پیش از این؛ «انگل بهرمانی» سوگُلی حرمسرا بود و سپس «انگل خامنه ای» جایِ او را گرفت. زیرا خدماتِ بهتری به روسیه ارائه میدهد.
      سخنانِ سفیرِ روسیه در انتخاباتِ گذشته را بیاد آورید که گفت:
      «ما در چنان موقعیّتی هستیم که نیازی به دخالت در انتخاباتِ ایران نداشته باشیم».
      «گروهبان حاجی بادمجان میرزاقاسمیِ مُردار» هر زمانی که یبوست میگرفت به مسکو میرفت و دستوراتش را میگرفت. خدا میداند که در سوریه چندین بار در هر هفته به روسها کون میداده است (دستش در آنجا بازتر بود).
      همین «امیر کبیرِ ظریف» در تمامی مذاکرات نخست به مسکو میرفت و میرود تا دستورات و شیوهٔ کار به او ابلاغ شود. در حالی که در دعواهایِ زنانهٔ داخلی او را به نوکریِ اروپا متهم میکردند.
      ایرانِ کنونی «مستراحِ روسیه» است.

      حذف
    4. به کشورهایِ مشهور به «داشّاغستان» که تمامی عمر خود را به عنوانِ «حرمسرا- مستراحِ روسیه» گذرانیده اند نگاهی بیندازید. به «افغانستان» که سمبلِ مبارزاتِ ضدّ استعماری است نگاه کنید.
      این «کشور مستراحها» اکنون در کجایِ جهان ایستاده اند؟
      به همین «کشور مستراحِ ایران» نگاه کنید. در طیّ این ۴۰ سالِ گذشته به کجا رسیده است؟ چرا یک تحصیلکردهٔ دانشگاه باید برایِ «عَملگی» به عراق برود؟ فکر میکنید که گفتنِ «کشور مستراح» توهین است؟ یا اینکه از دیدنِ چهرهٔ «مدفوع آلودهٔ خود در آیینهٔ کژدم» شرمگین و عصبانی میشوید؟

      حذف
  3. درود بر کژدم
    کژدم چرا کشور های غربی در قبال غارت ایران باید ایران رو آباد کنن؟مگر در گذشته با نوکری روسیه و انگلیس ایران تونست به جایگاه خوبی برسه که الان بخواد برسه؟جایگاه امروز امریکا و اسراییل در خاورمیانه والبته نیازمندی امریکا به خاورمیانه 180 درجه تغییر کرده. اون روز که شاه از موضع قدرت بخواد صحبت کنه مطمعنا تموم شده.
    مگر ژاپن و المان مستعمره شدن که پیشرفت کردن؟جز تحقیر شدن توسط کشور های پیروز جنگ چیزی دیگه ای تو کارنامه ی پساجنگشون رو من نمیبینم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فرق ما با کشورهایِ پیشرفته این است که ما میخواهیم در عصرِ اینترنت؛ «دوچرخه» اختراع کنیم.
      آنهایی که ۵۰۰ سالِ پیش آغاز کردند؛ اکنون سر آمدان هستند و آنچه را که دارند؛ «مُفت» نمیفروشند. شما اگر حتّی از یک کارگرِ ساده بخواهید که نیم ساعت بیشتر کار کُند؛ قبول نخواهد کرد مگر آنکه دستمزدِ اضافی بگیرد.
      زمانی که یک کشورِ عقبمانده هستی؛ چه بخواهی و یا نخواهی؛ تحقیر شده هستی.
      اگر بخواهی از این حقارت بیرون آیی؛ باید «قدرتمند» شَوی. امّا قدرتمند شدن نه تنها با اجیر کردنِ ارتشِ مصرف کنندهٔ مزدوران بدست نمی آید؛ بلکه موجبِ اتلافِ زمان و ثروت و «دشمن سازی» میگردد.
      به راهی که «چین» از ۴۰ سالِ پیش آغاز نمود نگاهی بیندازید تا ببینید که از «برده فروشی» به کمپانیهایِ غربی آغاز کرده و اکنون به کجا رسیده است؟

      حذف
  4. احتمالا یکی از اتفاقات مهم برای همه طی یکی دو روز آینده حضور مسیح علینژاد در داووس سوییس (در حالیکه آقای ظریف دعوت نشدند) باشد. اگر جلسات و ملاقات هایی بین مسیح و سران کشورهای غربی در حاشیه این اجلاس اتفاق بیفتد میتواند نشانه ای در رابطه با روندهای پیش رو باشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احتمالاً این خانم «وزیرِ امورِ زنان» در حاکمیّتِ بَعدیِ ایران خواهد شد.

      حذف
    2. این خانم تنها کسی است که به صورتی جدّی کار کرد و از نظرِ فرهنگی تغییراتی بوجود آورد. برای همین نیز به نشستِ «داووس» دعوت شده است. «اپوزیسیونچیها» به اندازهٔ ناخنِ او نیز کاری به جز «حرّافی» نکرده اند.

      حذف
    3. کژدم یادم هست به علی‌نژاد نظر مثبتی نداشتی و حتی اونو مهره رژیم میدونستی... چرا الان نظرت عوض شده؟؟

      حذف
    4. به نظرم انتظاراتِ بیش از حدّی از آنهایی که فعّالیت میکردند داشتم و فکر میکردم که بیراهه میروند و مردم را به بیراهه میکشانند. مطمنئن هستم که اشتباه میکردم.

      حذف
    5. فکر میکنم در رابطه با «سعید قاسمی نژاد» نیز تند روی کرده باشم.زیرا انتظاراتِ زیادتری از ایشان داشتم. از اینکه خودش را «تیزهوش» نامیده بود نیز حالم به هم خورده بود.

      حذف
    6. نه تنها ازین تعریفت از علینژاد تعجب میکنم حتی به شک افتادم در اصالت گفتارت. سیر عملکرد این خانم، نوشتارها، سخنرانی ها و تمام فعالیتهای این چند سالش را نگاه کنی مانند فرشگردیها اصیل و واقعی نیست و بیشتر به شو و نمایش اپوزیسیون و سرگرم کردن مردم میماند. مانند مسابقات فیک کشتی کج که اتفاقا تماشاچیها خیلی دوست دارند. ایشان در نهایت هدفش تغییر نمای نظام برای بقای آن است، به مانند دوره خاتمی و اصلاح طلبها ولی بدون رهبر و روحانیت. من با هر راهکاری که به سعادت و خوشبختی مردم ایران بیانجامد موافق حتی در همین سیستم ولی متاسفانه امیدی به چنین معجزه بزرگی نمیتوان داشت. در ضمن میادتان نرود قبلا آقای سریع القلم به داووس دعوت میشد که مشاور همین نظام است. داووس هماهنگ با سیاستهای اروپا و روال قدیم گلوبالیستها است، ولی ترامپ و سیستم پشت او به تدریج قواعد بازی را دارند عوض میکنند.شاید در آغاز بعضی ازین اپوزیسیونیستهای دست پروده نظام مانند طبرزدی، علیجانی، اکبر گنجی، فخرآور، بهنود، مسیح علینژاد، خزعلی، مجتبی واحدی و بسیاری دیگر به بازی گرفته شوند ولی در نهایت مانند روح الله زم سوخته خواهند شد.

      حذف
    7. مسیرِ مسیح علینژاد با دیگرانی که نام بردید فرق دارد. فخرآور نیز موجودِ دیگری است و نمیتوان او را در کنارِ مجتبی واحدی و اکبر گنجی گذاشت.
      کاری که مسیح علینژاد کرد؛ مقولهٔ «ازدواج سفید» را که بسیار مهمّ است را آرام آرام رواج داد. سناریویِ اینگونه کارِ فرهنگی در شرایط کنونی با سرنیزه و کلاشنیکُف نوشته نمیشود. در ظاهر به نظر میرسد که «ادا و اطوار» است. امّا در طولانی مدّت ثمرهایی میدهد که میتوانند زیربنایِ آیندهٔ بهتری باشند.

      حذف
  5. تو این چند وقت تازه داری به حرفای دو سال پیش من تو همین وبلاگ میرسی ، نوشداروی پس از مرگ سهراب!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کدامین حرفهایِ شما.
      سهراب هنوز نمرده است.

      حذف
  6. یک پرسش مهمّ:
    چرا نهادهایِ اقتصادیِ زیرِ نظر «انگل فرزانه» میخواهند وارد بازارِ بورس شوند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همه مردم رو شریک در دزدی ها میکنند

      حذف
    2. پاسخ مشخص است...به خاطراینده نامعلوم و پولشویی !!!

      حذف
    3. واقعا سوال مهمی هستش که چرا بیت به دنبال ورود به بورس است. احتمال پولشویی به دلیل مسدود شدن مسیرهای خارجی پولشویی میتونه یکی از احتمالات باشه.

      حذف
    4. 1_ تشویق مردم برای سرمایه گذاری در بورس و بالا کشیدن آخرین پس اندازه‌ای مردم
      2_ دور زدن تحریم ها
      3_ پولشویی و قاچاق ارز زیر سایه بورس
      4_ در امان ماندن پول‌هایشان از تحریم و انسدادهای بین المللی آمریکا و...
      سپید

      حذف
    5. این نهادها مانندِ یک «کِیک» نیستند که هرکسی قسمتی از آنرا بخرد و بتواند قطعه کیکِ خود را مطالبه کند. این نهادها فقط یک «اسم» هستند و کسی که فریب خورده و سهام بخرد؛ به حدّ اقل یک دلیلِ روشن نمیتواند ادّعایی بر سهمِ خود داشته باشد:
      «به این خاطر که دستِ «انگلِ فرزانه» بالاتر از همهٔ دستهاست و نیرویِ سزکوبِ سپاه پاچهارداران از آن محافظت می کُند».
      لذا پولهایِ مردم را بالا خواهند کشید و پاسخگو نیز نخواهند بود و ماجرای؛ سپرده گذاریها در نهادهایِ مالی و بانکها تکرار شده و احمقهایی که سهام خریده اند به خِیلِ «مال باختگان» خواهند پیوست.
      امّا هدفِ انگلِ فرزانه همان مواردی است که شما و سایر خوانندگان به آن اشاره کردند.
      تا میتوانید مردم را با عواقب «طمعکاری» و خریدِ سهامهایِ مشکوکِ این نهادها آشنا کنید و به آنها هشدار دهید.

      حذف
    6. دلیلِ دیگرِ «انگل فرزانه» از ورود به بازارِ سهام این است که وضعیّتِ مالیِ رژیم بسیار وخیم است و به مراحلِ نهاییِ «کوهان خواری» رسیده است.

      حذف
    7. دلیل ورشکستگی کامل است. «هوا» را به مردم می فروشند. برای مثال روزی آشکار شود بسیاری از دارایی ها مصادره ای و دزدی بوده یا ارزش بسیار ناچیزی دارد.

      حذف
  7. اموال غیر منقول را میخوان تبدیل به اموال منقول کنند!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اموالِ غیر منقول به منقول تبدیل نخواهند شد. زیرا زمانی که سهامِ یک «اسم» را میخرید؛ شاید یک میلیمترِ مربّع از اموالِ غیرَ منقول نیز به شما تعلّق نداشته باشد. زیرا شما یک «مجموعه» را میخرید و نه یک مِلکِ مشخّص و یا کارخانهٔ مشخّص.
      این پروژه فقط برایِ سرکیسه کردنِ «طمعکارانِ احمق» است.
      به مردم هشدار دهید.

      حذف
  8. زمانیکه مسافرینِ هواپیما را به طورِ عمدی قتل عام میکنند و پیکرهایشان را به گروگان میگیرند و خانواده هایِ جانباختگان را تهدید میکنند؛ آنهایی که فریب خورده و این سهام را بخرند؛ باید از همین حالا بدانند که با چه اوباشانی طرفِ معامله هستند.

    پاسخحذف
  9. https://farsi.alarabiya.net/fa/2020/01/22/%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%B1%D8%A8%D9%88%D8%B7-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%82%D8%A7%DA%86%D8%A7%D9%82-%D9%86%D9%81%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%DA%A9%D8%B1%D8%AF.html

    پاسخحذف
  10. کژدم به نظرت اگر حمله ی نظامی بخواد بشه ترامپ نمیذاره بعد از انتخابات ریاست جمهوری چون اینطوری ممکنه رایش و از دست بده

    پاسخحذف
  11. سلام
    وقتی فشار اقتصادی در ضعیف شدن دیکتاتوری کثیف اسلامی جواب میده چرا آمریکا فشارهای اقتصادی رو بیشتر نمیکه؟؟؟؟ چرا یواش یواش گام برمیداره؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      حرکتِ گام به گام نشان از پیچیدگیها و موانِعِ راه دارد. همین حرکتِ گام به گام است که رژیمِ شیعی را به جایی کشاند که برایِ «حاجی بادمجانش» هیچ کاری نکرد.

      حذف
  12. سلام کژدم
    کشتن فرمانده بسیج دارخوین نشان و طلیعه اپوزسیون جدید نیست ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام

      اگر ادامه پیدا کند؛ شاید باشد.

      حذف
    2. اپوزیسیون برایِ سرنگونیِ رژیم؛ باید به موازاتِ خطّی که آمریکا در آن حرکت میکند؛ حرکت کند.
      ۱- ضربه به منابعِ مالیِ رژیم.
      ۲- کشتنِ نیروهایِ مؤثر رژیم.
      براه انداختنِ تظاهراتهایِ خیابانی فقط به دادنِ کشته و اسیر می انجامد.
      در اسلام چیزی به نامِ «زندانی» وجود ندارد. آنکه دستگیر میشود «اسیر» است و مانندِ صدر اسلام با اسیران رفتار خواهد شد (تجاوزِ جنسی و قتل و شکنجه).
      آیا آنهایی که مردم را به تظاهراتهایِ خیابانی میکشانند و پس از کشته و اسیر شدنِ مردم؛ برایشان «مرثیه خوانی» براه می اندازند؛ چشمهایِ کورشان «ونزوئلا» را نمی بیند؟
      کارِ «گوایدو» با آنهمه تظاهراتهایِ سازمان یافته ولی «مسالمت آمیز» به کجا رسیده است؟
      زمانی که «نیرو» به میدان میرود؛ باید «پیروزی» را لمس کند. باید جسدِ دشمنانش را در کفِ خیابانها ببیند. و گرنه اگر هر روزه کُتک بخورد و اسیر و کشته بدهد؛ خسته و فرسوده و نا امید میشود و از درون میپوسد.
      اگر سازماندهی اینگونه باشد که بخشی از نیروها تظاهرات کنند و نیروهایِ سرکوب را به خود مشغول نمایند و بخشِ دیگرِ نیروها به پایگاههایِ پلیس و بسیج حمله نموده و مسّلح شوند؛ آنگاه خواهیم دید که این روند شتاب خواهد گرفت زیرا مردم خواهند دید که پیروزیهایی نیز داشته اند.
      کسی که از بالابُردنِ «سطحِ مبارزه» وحشت دارد؛ نمیتواند رهبرِ مناسبی باشد. و مانندِ همان مَثَلی میشود که میگوید:
      کوری که بُوَد عصا کِشِ کورِ دِگر.

      حذف
  13. کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مدعی شد: هواپیمای فوق پیشرفته اواکس امریکا در سیستم رادار ایران اختلال ایجاد کرده و هواپیما را موشک کروز نشان داده است.
    سلام کژدم خط دهی فرزانه روستایی چپول داره یواش یواش به بار میشینه. به نظر من این اوباشان فرزانه روستایی فرخ نگهدار و .. از پست پست ترند . عن سگ جمهوری اسلامی به هزار تا به اینا می ارزه . هرکدام از این چپولها خط بی شرفی را کیلومترها جابجا کرده اند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نظرِ شخصیِ من این است که این موجودات و همتاهایِ به اصطلاح «اصلاح طلبِ» آنها باید حذف شوند.

      حذف
  14. کژدم ظریف و لاریجانی تهدید به خروج از ان پی تی کردن به نظرت این ترسوها این کارو میکنن یا فقط تهدید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر دقّت کنید میبینید که همهٔ گامها از طرفِ رژیمِ شیعی بر اساسِ زمانبندی و شرط و شروط و امّا و اگر ها انجام میگیرد. احتمالاً استخاره فرموده اند و خوب آمده است که ماجرا را تا زمانِ انتخاباتِ ۲۰۲۰ کِش بدهند.
      امّا آمریکا نیز بیکار ننشسته و به جز فشارهایِ حداکثری در حالِ برنامه ریزی برایِ کوتاه کردنِ دست رژیم از رسیدن به سالِ ۲۰۲۰ است.
      اروپاییها نیز با این پروژهٔ آمریکایی هماهنگ هستند و این لِفت و لیسها برای زمانِ مناسبِ حرکتِ سورپرایز طرّاحی شده اند.
      اکنون اروپاییها از آمریکا میخواهند که سهم آنها را پس از سرنگونیِ رژیمِ شیعی تعیین کند.

      حذف
    2. اگر به دنبالِ سرنگونیِ رژیم هستید؛ پرسش شما نباید این باشد که رژیم میخواهد با اروپا و آمریکا چگونه معامله کند. بلکه پرسشهایِ شما باید شیوه هایِ سرکوب رژیم و چگونگیِ خنثی سازی این روشها باشد.
      وگرنه اینگونه پرسشها فقط برایِ سرگرمی و «جلقِ شبه سیاسی» هستند.

      حذف
    3. آیا نرسیدن جمهوری اسلامی به سال 2020 مثل ادعای بولتون که گفت رژیم جشن چهل سالگی خودش رو نمیبینه نیست؟؟ خودت گفتی این گونه زمان دادن باعث نا امیدی مردم داخل از تغییر میشه... مگر اینکه داستان این بار چیز دیگه ای باشه.

      حذف
    4. من کجا زمان داده ام که رژیم تا پایانِ ۲۰۲۰ سرنگون خواهد شد؟؟ آیا منظورت این جمله است؟
      (.....امّا آمریکا نیز بیکار ننشسته و به جز فشارهایِ حداکثری در حالِ برنامه ریزی برایِ کوتاه کردنِ دست رژیم از رسیدن به سالِ ۲۰۲۰ است......)
      این جمله اشاره به این دارد که آمریکا و اروپا کاری خواهند کرد که دستهایِ رژیم از رسیدن به امیدهایِ واهی که در انتخاباتِ ۲۰۲۰ میبینند (پیروزی دموکراتها) کوتاه بماند. پیش از پایانِ ۲۰۲۰ پروندهٔ هسته ایِ رژیم در شورایِ امنیّت خواهد بود و تمامی تحریمها دوباره باز خواهند گشت.
      بولتون فکر میکرد که «او» جواهری است که دولتِ ترامپ به او نیاز دارد.
      همان روزِ نخست گفتم که من (کژدم) از بولتون خوشم نمی آید.
      نگفتم؟
      آیا در آن زمان معنی اَش را فهمیدی؟
      معنی اَش را الآن توضیح میدهم.
      «من (کژدم» با شناختی که از دونالد ترامپ داشتم و دارم؛ میدانستم که «جان بولتون» دوام نخواهد آورد».
      آیا گفتم که چه زمانی اخراج خواهد شد؟ امّا میدانستم که کنار گذاشته خواهد شد ولی زمانش را حتّی ترامپ نیز نمیدانست.
      اگر ساکنینِ ایران منتظرند که «عمو ترامپ» رژیم را با جادو و جمبل سرنگون کند؛ بهتر است که از همین اکنون نا امید باشند.
      بارها گفته ام که ترامپ به دنبالِ «کنتراتچی» است و نه «شعار» و «حرّافی».... اگر ساکنانِ ایران میخواهند رژیم را سرنگون کنند باید اینکار را «کنترات» بگیرند.
      کنترات گرفتن نیز فقط ۲ راه دارد:
      ۱- کُشتنِ عواملِ رژیم (بویژه افرادِ مؤثّر).
      ۲- ویران کردنِ منابعِ مالیِ رژیم.

      حذف
  15. همه این تحلیل ها بستگی به انتخابات آتی آمریکا داره
    اگر ترامپ شکست بخوره و دموکرات ها برنده بشن-فرصت طلایی برای براندازی که وجود داشت از بین میره و مردم خنگ میمونن و حکومت اسلامی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ترامپ با رایِ بسیار بالاتر از انتخاباتِ قبلی پیروز خواهد شد.
      امّا اگر فرض کنیم که دموکراتها پیروز شوند؛ بارِ دیگر به اوباشانِ شیعه کوچه داده و از سویِ دیگر گروههایی بسیار وحشی تر از داعش را پرورش داده و جنگهایِ ۳۰ سالهٔ آینده را تا نابودیِ کامل همهٔ کشورهایِ منطقه برایِ بازتعریفِ گلوبالیستی آن ادامه خواهند داد.
      نگرانِ سربازان برایِ گروههایی مانندِ داعش نباشید. دنیا پُر از سرباز است. فقط به «قطب» و آموزش و لجستیک نیاز دارند. «خدایانِ جنگ» همهٔ این زیباییها را یکجا دارند.

      حذف
    2. رژیمِ شیعی فکر میکند که با داشتنِ سیستمِ ضدّ هوایی S-300 مراکز هسته ای را بیمه کرده است. این مراکز بسیار آسیب پذیر هستند و در زمانِ هدف قرار گرفتن بازهم خواهند گفت: «ما فکر نمیکردیم که اینچنین شود».
      امّا آنچنان خواهد شد.
      گفتند نمیتوانند نفت را تحریم کنند... دیدند که تحریم کردند.
      گفتند که امکان ندارد برجام را پاره کنند ..... دیدند که پاره کردند.
      گفتند که «حاجی بادمجان» را نمیتوانند بکشند ... دیدند که کُشتند و آب هم از آب تکان نخورد.
      زمانی که پارلمانِ دروغینِ عراق خروجِ آمریکا از عراق را تصویب کرد؛ تویِ کونِ حزبلبلیها عروسی بود. من (کژدم) گفتم که آمریکا از عراق خارج نخواهد شد.
      نه تنها آمریکاییها از عراق خارج نشدند؛ بلکه در حالِ تقویتِ مواضعشان هستند. زیرا کارهایِ ناتمامِ زیادی به جای مانده است که باید انجام شوند.

      حذف
  16. یک پرسش:
    چرا عربستانِ سعودی پیشنهادِ مذاکره با رژیمِ ایران را مطرح نمود؟
    گویا پیش از اظهارِ رسمیِ این پیشنهاد؛ پیامهایی محرمانه نیز میانِ رژیم و عربستانِ سعودی ردّ و بدل شده بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. میخوان این وضعیت حال حاضر بین دو کشور که خصومت آمیز هست رو با این پیشنهاد فقط در ظاهر از این حالت درببارن که در زمان جنگ ایران و آمریکا ؛ موشکی سمتشون نیاد !

      حذف
    2. عربستان می دونه که موجودیت جمهوری اسلامی در حال احتضار هست پس پیش خودش می که چرا نه طفلی تو موقع مرگ بزار یه حالی هم بهش بدم

      حذف
    3. فکر نمیکنم پاسخِ درستی باشد. زیرا پایگاهِ نظامی که آمریکا در عربستان ساخته است یک پایگاهِ بسیار مهمّ تهاجمی است. لذا در صورتِ چنین چنگِ فرضی؛ از این پایگاه استفاده خواهد شد و رژیمِ شیعی نیز بختِ خود را برایِ تهاجم به این پایگاه خواهد آزمود.

      حذف
    4. عربستان در باطن خواهان تغییر حکومت ایران نیست .

      حذف
    5. پیشنهادِ عربستان به رژیمِ ایران به این معنی است که حملاتِ نظامی به مواضع مزدورانِ رژیمِ شیعی شدّت خواهد گرفت.
      از عراق گرفته تا یمن.

      حذف
    6. چطور ؟ توضیح میدید

      حذف
    7. اخبار را دنبال کنید. توضیحش را خواهید دید.
      در حاشیهٔ نشستِ داووس؛ تصمیمات و خطوطی ردّ و بدل شده اند که به زودی نتایجِ مِیدانیِ آنرا خواهید دید.

      حذف
    8. رژیمِ شیعی آرزویهایِ خود در رابطه با پایانِ ۲۰۲۰ را به گور خواهد برد.
      اخبارِ عراق را دنبال کنید تا به صورتِ مِیدانی نظاره گر باشید.

      حذف
    9. آمریکا به عربستان به عنوان یک متحد نگاه میکنه اما متحدی که برخی اوقات دردسرهایی ایجاد میکنه اگر حکومت شیعی برود دیگر کسی محل به عربستان (بهتره بگیم عربستان و کشورهای عربی) نخواهد گذاشت
      پس همیشه عربستان به دنبال فشار برحکومت شیعی هست اما خواهان تغیر حکومت در ایران نخواهد بود.

      حذف
  17. https://www.google.com/amp/s/www.radiofarda.com/amp/30393858.html

    پاسخحذف
  18. شهریار گرامی
    موضوع از اینگونه عملیّاتها بسیار فراتر خواهد رفت.

    پاسخحذف
  19. جناب کژدم هفته آینده از طرح مرموز خاورمیانه بزرگ رونمایی میشه شما نظرتان رو راجع به این طرح بیان می کنید و اینکه یک شماتیک کلی بدین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به نظرِ من این طرح میخواهد عربهایِ مشهور به فلسطینی را در طرحِ خاورمیانهٔ بزرگ جذب نماید. امّا ناتانیاهو و گانتز در رقابتهایِ انتخاباتی و برایِ جذبِ آرایِ بیشتر به جفتک پرانی و زیاده خواهی روی آورده اند که میتواند تأثیر منفی داشته باشد.

      حذف
  20. سلام
    این رونمایی از معامله قرن و خاورمیانه جدید چه مختصاتی دارد ؟
    mole

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      هنوز مختصّاتِ سیاسیِ آن اعلام نشده است. مختصّاتِ اقتصادیِ آن وعدهٔ سرمایه گذاریهایِ کلان است. البتّه فکر نمیکنم که با سازمانهایِ سیاسیِ فاسدِ فلسطینیها این وعده عملی شود. فلسطینیها پیش از هرچیز نیاز به «گند زداییِ درونی» دارند.

      حذف
    2. اگر میبینید که ۶۰ سال است که به جایی نرسیده اند؛ به خاطرِ فسادِ درونی است. کُردستان و ایران و لبنان و سوریه و تمامی کشورهایِ عقبمانده آلوده به فسادِ نهادینه شده هستند لذا پیشرفت و رسیدن به آرمانها فقط در حدّ شعارهایِ دروغین باقی میمانند.

      حذف
  21. رژیمِ شیعی در عراق کَم آورده و با رشوه دادن به «انگل صدر» میخواهد در پشتِ او قایم شود. به نظرم این آخرین بازی است که «انگل صدر» در آن نقش ایفا خواهد کرد. زیرا به اینطرف آنطرف پریدن او را بیش از پیش بی آبرو خواهد نمود.

    پاسخحذف
  22. کژدم عزیز
    عربستان، اسرائیل، ترکیه و کلا کشورهای عربی همه عاشق حکومت اسلامی هستند
    این کشورها در سال 57 ویرانه ای بیش نبودند و در حال حاضر آباد و مرفه شدند
    اگر حکومت اسلامی برود و حکومت نرمالی سرکار بیاد دیگر کشورهای عربی و اسرائیل برای آمریکا جذابیت خاصی ندارند و از مرکز توجه دور خواهند شد
    لذا هیچ وقت کشورهای عربی و اسرائیل دنبال براندازی حکومت شیعی نبودند و نخواهند بود

    پاسخحذف
  23. سلام من فکر میکنم کژدم دچار اشتباه در تحلیل شده
    ترامپ مثل ریگان فکر نمیکنه و اصلا دنبال فروپاشی جمهوری اسلامی نیست
    این قربون صدقه رفتن از مردم ایران هم همش باد هواست
    به محض اینکه انگل فرزانه برای مذاکره چزاغ سبز نشون بده خود ترامگ همه مردم ایران رو میاندازه زیر اتوبوس و دنبال توافق با جمهوری اسلامی میره
    از روز اول هم گفت من دنبال تغیر رژیم نیستم و دنبال یک توافق خوب برای آمریکا هستم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر انگلِ فرزانه بخواهد به توافق برسد؛ باید شورتِ همهٔ اوباشان و خانواده هایشان را نیز پایین بکشد.
      این توافق از آن توافقها نیست.

      حذف
  24. این تحلیل رو بخونید
    خود این فرد تازه از کاخ سفید استعفا داده و از طرفداران تغیر رژیم در ایران هست اما سیاست کاخ سفید رو داره میگه---> هدف فقط دستیابی به توافق بهتر هست و بس

    https://www.nytimes.com/2020/01/24/opinion/trump-iran.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. لازم نیست که این نوشته را بخوانم. گویی که حرفهایِ خودم را دیگران به عنوانِ «کشفهایِ جدید» به من بگویند.
      مشکل اینجاست که رژیمِ شیعی نمیتواند به توافق برسد. توافق برایِ رژیمِ شیعی مانندِ «مرگ» است.
      این توافق «۱۲ فرمان» را به جایِ «ولایتِ فقیه» مینشاند و اوباشانِ شیعه مسلک باید بروند غاز بچرانند.

      حذف
  25. با سلام
    لطفا اگه میشه نظرت رو راجع به این خانم و تحلیلهاش بگو اولین باره میبینم
    https://m.youtube.com/watch?v=QZIHLXwilMU&feature=youtu.be

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این یکی از خواهران صیغه ای فعال در خارج از ایران هست و هر سال در تظاهرات حکومتی شرکت می کنه از جمله تظاهرات اقتدار حامیان حکومت اسلامی بعد از حوادث ابان..در ضمن مدیر سایت همسریابی به نام همسر جون هست

      حذف
    2. سلام
      در این ویدیو؛ این شخص میکوشد که به خاطرِ تشابه ها بگوید که آمریکا میخواهد ایران را «لیبیایی» بکند.
      این شخص فرقِ میانِ «آمریکایِ گلوبالیستها» و «آمریکایِ ترامپ» را به طورِ عمدی نادیده میگیرد.
      به نظرِ من این روش برایِ به کُرسی نشاندنِ این فرضیّه احمقانه است.
      در دورهٔ حاکمیّتِ «گلوبالیستها» تقریباً همه چیز به نفعِ رژیمِ شیعی ایران بود و از زمانِ جورج بوش تا پایانِ دورهٔ اوباما فقط شاهدِ کوچه دادنِ «گلوبالیستها» به رژیمِ شیعی هستیم. زیرا میخواستند تنورِ جنگهایِ ۳۰ یا ۴۰ ساله را داغ نگهدارند و رژیمِ شیعی و اخوان المسلمین بهترین کاندیدهایِ این ماحرا بودند. زمانی که اخوان المسلمین شکست خورد؛ قرینهٔ سُنّی مذهبِ رژیمِ شیعی ایران را درست کردند (داعش) و همه میدانند که افرادِ این گروه در کجاها آموزش نظامی دیدند و پولهایشان را چه کسانی میدادند. بخش بزرگی
      از آنها در «ترکیه» و «اُردن» آموزش دیدند و هزینه هایش را نیز «قطر» با حاتم بخشی میداد.
      آمریکایِ ترامپ؛ به رزندگیِ داعش خاتمه داد و اکنون نوبتِ «قرینهٔ شیعیِ داعش» فرا رسیده است.
      تاکتیکهای تحریم و ضربهات نظامی همیشه شبیهِ یکدیگرند و نمیتوان به خاطرِ تاکتیکهاي بکار رفته؛ موجودیّتهایِ سیاسی و اهدافِ سیاسی را یکسان دانست.
      این موجود به طورِ عمدی دروغ میگوید.

      حذف
    3. ناشناس۵ بهمن ۱۳۹۸، ساعت ۱۰:۳۰

      رژیمِ اوباشانِ جعفریِ اثنی عشری از این جنده ها زیاد زیرِ بال و پرشان دارند.

      حذف
  26. طرحِ ترامپ که به «معاملهٔ قرن» مشهور است؛ ارزش آنرا دارد که آنهایی که خود را «تحلیلگر» مینامند از همین اکنون به آن بپردازند. برایِ اینکه اعلامِ علنی این طرح؛ میتواند دولتهایی را که بیش از ۶۰ سال است از مسئلهٔ «اسرائیل - فلسطین»؛ نَه برای حلّ مشکلاتِ فلسطینیها؛ بلکه در راهِ «ابقاء بحران» برایِ مقاصد خویش تلاش کرده و هر از گاهی گروهی تازه را عَلم کرده و به بحران شدّت بخشیده اند را به موضعگیریهایِ تند وادارد. زیرا بیش از آنکه منافعِ فلسطینیها را در نظر بگیرند؛ به سرمایه گذاریهایِ خود بر رویِ اِبقایِ بحران اهمیّت میدهند که در صورتِ عملی شدنِ این طرح به باد خواهد رفت.
    این طرح هرچه که باشد؛ در آغاز به بحرانهایِ موجود دامن خواهد زد.
    انتقالِ سفارتِ آمریکا به اورشلیم؛ طلایهٔ این طرح است. هرچند که عدّه ای آنرا گاهی یک حرکتِ نمادین و گاهی خوشرقصیِ ترامپ برایِ سازمانهایِ یهودیِ قدرتمند ارزیابی نمودند؛ امّا این طرح هرچه که باشد؛ ستونِ اصلیِ و محورِ اصلیِ آن همان انتقالِ سفارت به اورشلیم خواهد بود.
    البتّه هنوز مطمئن نیستم؛ امّا چنین به نظر میرسد که مسئلهٔ ایجادِ «دو کشور» در این طرح وجود ندارد و حدّ اکثر اینکه فلسطینیها دارایِ یک منطقهٔ خودمختار در درونِ «یک کشور» شوند و آن کشور «اسرائیل» نام دارد.
    یکی از الزاماتِ اجرا شدنِ این طرح؛ عدمِ وجود گروههایِ «میلیشیایی» است.
    شاید بگویید که بنابر این این طرح از همین اکنون یک طرحِ مُرده است. امّا این طرح در کنارِ تعریفِ «حوزهٔ وظایف»؛ تعریفِ جدیدی از «حقوق» را نیز ارائه خواهد نمود.
    اروپاییها طبعاً به همان دلیلی که از «برجام» حمایت میکنند؛ با این طرح نیز مخالفت خواهند کرد. زیرا به حفظِ «نقاطِ بحران» برایِ فشار به آمریکا نیاز دارند. لذا از حرکتِ اروپاییها بویژه در «عصرِ ترامپ» نباید تعجّب کرد. لذا تصوّر اینکه ترامپ طرحی ارائه کند و همه بگویند: «بفرمایید ... صفا آوردید»؛ تصوّری ساده لوحانه است.
    امّا زمانی که برایِ پرده برداری از این طرح در نظر گرفته شده است نیز بسیار مهمّ است.
    ۱- مطالعهٔ رفتارِ رژیمِ شیعیِ حاکم بر ایران در چند هفتهٔ اخیر و نحوهٔ اجرایِ «انتقامِ سخت» نشان داد که «انگلِ فرزانه» و اوباشانش به خود ریده اند و آخرین حرکتشان در عراق (رفتن به زیرِ سایهٔ «انگل مقتدی صدر») نیز ثمری نداشت. لذا «انگلِ فرزانه» قبل از اینکه کاری انجام دهد باید صدها بار محاسبه کند.
    ۲- عراقیها مشکلاتِ بزرگِ درونیِ خودشان را دارند و ماجرایِ کُهنهٔ «اسرائیل - فلسطین» حتّی به اندازهٔ یک فیلمِ سینمایی نیز برایشان ارزشی ندارد.
    ۳- سوریه دچارِ بحران است.
    ۴- مردم مصر دیگر اهمیتِ چندانی به این مسئله نمیدهند.

    مسئله و پرسشِ مهمّ دیگر اینکه:
    آمریکا از چه اهرمهایی برایِ اجرایِ این طرح استفاده خواهد نمود؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برای چین ....کرونا
      برای روسیه...کله پ کردن بشار توسط داعش جدید
      برای اروپا...انواع تعرفه ها و لغو کردن حمایت های استراتژیک
      و....

      حذف
  27. کژدم پمپئو هفته آینده میخواد بره اوکراین . بنظرت در مورد سقوط هواپیما میخواد با اوکراین صحبت کنه و احیانا مدارک و سندی رو به اوکراینی‌ها نشون بده ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پمپئو چند روزیه که به من زنگ نزده.

      حذف
    2. مگه بقیه اطلاعات تحلیلهات رو از ترامپ و پمپئو میگیری ؟

      حذف
    3. عزیزِ من
      بعضی وقتها سوالهایی میکنید که گویی من (کژدم) «جامِ جهان نما» هستم. من نیز همان خبرهایی را میخوانم که شما میخوانید. چه بسا بسیار کمتر از خوانندگانِ این وبلاگ؛ خبر ها را میخوانم. فقط شیوهٔ خواندنِ خبرها فرق میکند.

      حذف
  28. درود بر کژدم
    کژدم تا کی میخواین خودتون رو در (ماتریکس) سیاست زندانی کنین؟به نظرتون وقت رهایی نرسیده؟وقت از خود بی خود شدن؟

    ایا شما تونستین تا الان به این زندگی (پوچ) معنی ببخشین؟هنوز شوقی برای پرواز درونتون زنده هست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من (کژدم) فکر نمیکنم که زندگی «پوچ» و یا «بامعنی» است. اینگونه کلمات نیز توسّط فیلسوفان و متکلّمین بوجود آمده اند و قرینه ای در خارج از «ساختارِ مالیخولیاییِ باور و ایمان» ندارند.
      یکی از مشکلاتی که برخی را از تشخیصِ شارلاتانهایِ معروف به «صوفی» و «شمن»؛ باز میدارد؛ همین مفاهیمِ بافته شده از طرفِ فلاسفه و متکلّمینِ دینی است. راهِ Pagan ها از شمنها؛ از همین نقطه آغاز شد.

      حذف
  29. کژدم در مسیر حقیقت و ورود به بعد جدید اگاهی لزوما نیازی به مصرف گیاهان و یا حضور راهنما هست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پرسش کنندهٔ گرامی
      منظورتان را از «حقیقت» نمیفهمم. زیرا یک کلمهٔ اختراعی از طرفِ «فیلسوفان» است.
      در آیینِ شمنی چیزی به نامِ «حقیقت» وجود ندارد و هیچ «شمن»ی به دنبالِ «حقیقت» نمیگردد. زیرا «احمق» نیست.
      من بارها گفته ام که نیازی به «گیاهانِ رویا ساز» وجود ندارد. اینگونه رویاها قابلِ اتّکا نیستند. امّا به استاد نیاز هست. زیرا بدونِ استاد؛ افت و خیزها زیاد خواهند بود.

      حذف
  30. کژدم چرا الیستر کراولی و یا کتابهای کابالا رو در قسمت تاریک عرفان قرار میدن؟کابالا و یا سیستم انوکیان نقشه ای هستند برای گذر از پیچ و خم ها.در قیاس با مذهب های (تخمی) خاورمیانه فکر میکنم راه این افراد دستاورد بیشتری(حقیقت درون) میتونه داشته تا مطالعه مزخرفات محمد. کژدم شما در این راه میتونین نویسنده های خوبی رو معرفی کنین تا کتابشون رو مطالعه کنم؟این سوال رو برای تغییر جهت سیاسی وبلاگ مطرح نکردم فقط امیدوار به اینم که بتونم راهنمایی یک (معلم) دانش اموز رو داشته باشم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «آلیستر کراولی» معتقد بود که «درجهٔ بالایِ هیجان» میتواند باعثِ گشوده شدنِ دریچه هایِ «دیدن» بشود. به همین خاطر به هر چیزی که بتواند «شور و هیجان» را بالا بِبَرَد؛ به عنوانِ «کلیدِ گشودنِ درهایِ دنیایِ اسرار» نگاه میکرد. به همین دلیل از نظرِ او هرگونه عملی که بتواند «هیجانِ زاید الوصف» تولید کند؛ یک «ضرورت» است. «کفرگویی» در نظرِ «آلیستر کراولی» به این خاطر که هیجان تولید میکند؛ یک امرِ پذیرفته و ممباح» است. امّا واقعیّت این است که «الیستر» به مسئلهٔ «خدا و مسیح و موسی و ....» اعتقاد داشته است و گرنه اگر بی اعتقاد بود؛ گفرگوییِ او نمیتوانست منشاء «هیجانِ زایدالوصف» بشود.
      به همین خاطر او را در بخشِ تاریکِ «صوفیگری» جای دادند.

      حذف
    2. «کابالا» داستانِ دیگری است و ربطی به «آلیستر کراولی» ندارد. امّا «آلیستر کراولی» به «کابالا» نیز به عنونِ «یک کلیدِ ممکن» نگاه میکرد. اساساً باید «آلیستر کروالی» را بیشتر یک شخص «پراگماتیست» نام نهاد. زیرا به هر دری میزد تا شاید کسی در را باز کُند. او به یهوه و موسی و مسیح و شیطان اعتقاد داشت و فکر میکرد که باید دَرِ همهٔ آنها را زد؛ تا شاید کسی بپرسد: چه میخواهی؟
      آلستر کراولی در اثر اعتیادِ شدید به هروئین درگذشت.

      حذف
    3. در مجموع نمیدانم که این پرسشها و پاسخها چه دردی از شما دوا میکند؟ شناختنِ «آلیستر کراولی» و یا «دون خوان» و یا حتّی «بودا» و «مسیح» چه دردی از شما دوا میکند؟ اینکه من بالاخره میخواهم پرواز کنم و یا نه؟! به چه دردی میخورد؟

      حذف
    4. دهها سوال میکنید و من پاسخ میدهم. امّا ۳ سوال پرسیدم؛ پاسخ نمیدهید.

      حذف
  31. سلام کژدم
    من نمیدانم گاهی از چه چیزی صحبت میکنید مثلا کابالا ولی این را میدانم که بصورت مکانیکی فکر میکنید و من این را از تو یاد گرفته ام که باید در یک سیستم هر جزئ چه وظیفه ای دارد و چه مقدار نیرو وارد میکند و برداشتن یا اضافه کردن هر قطعه چه تاثیری بر رفتار بقیه قطعات و هماهنگی یا از حرکت ایستادن بقیه قطعات و برونداد سیستم دارد .
    ترامپ در خاورمیانه اهرمهایی که در اختیار دارد 1- توافق با روسیه و محدود مشخص نمودن نقش روسیه و پوتین 2- در صورت جفتک انداختن پوتین از تهرم اوکراین استفاده خواهد نمود و در صورت ادامه جایگزینی گاز دیگران بجای روسیه در اروپا 2- کشیدن افسار اردوغان با اهرم اروپا و بالخص آلمان و مرکل 3- استفاده از چین که برای انزوای کامل ایران اقدام کرد 4- دادن نقش پر رنگ تر به کردها در عراق و سوریه 5- قطع کمکها به غزه و حماس و در صورت نیاز شامل محمود عباس در کرانه باختری از جانب آمریکا و امارات و عربستان و تعیین تکلیف قطر در قرارگیری در بلوک اقتصادی و صادرات گاز به اروپا و یا شریک شدن در سرنوشت ایران ( مسدود کردن موقت خلیج فارس از سمت شرق و جلوگیری از صادرات قطر از سمت عراق به اروپا )و دادن امتیاز دایمی این ولی نعمت اروپا بودن به پوتین mole

    پاسخحذف
  32. درود بر کژدم
    اینکه در پرسش ها شرکت نمیکنم به خاطر بی علاقه بودنم به مسائل روزمره و حواشی اونه.ما باید ساعت ها زمان بزاریم تا با طرز فکر مردمان (احمق)اشنا باشیم.برای من فرقی نمیکنه این احمق ترامپ باشه یا انگل فرزانه یا (گله) های ساکن فلسطین.شما خودتون بارها تو صحبتتون گفتین که بحث کردن درباره وجود یا نبود خدا بیفایده است چون فرض ما اشتباست.
    ما اول میایم انسان ها رو براساس قوانین نانوشته جدا میکنیم گروهی رو به عنوان برده و ارباب تعریف میکنیم اونها رو در چارچوب مرزها تعریف میکنیم.کدوم سیاستمدار تونسته به پیشرفت زندگی انسانها کمک کنه که ما باید زمانمون رو صرف تحلیل افکار مزخرف این (پدرسوخته ها)کنیم؟ دروغ و فریبکاری و هزاران کثافت کاری دیگه رو به عنوان (استعداد) خودشون تعریف میکنن و خودشون رو (ابرانسان)های خیرخواه تعریف میکنن.تمام دستاوردهای نوابغ رو در چارچوب مرزها حصارکشی میکنن و بعد از اون به عنوان افتخارات ملی یاد میکنن.زمانی که محلی برای بقای نسل های انسانها وجود نداشته باشه چطور میخوان دنیای متعلق به گلوبالیسم یا ناسیونالیسم بسازن؟امیدوارم صدای ورود (آب باد و آتش و خاک) به جنگهای نابودکننده رو شنیده باشین.


    امروزه جامعه ایران بیشتر از اینکه به دنبال سیاستمدار(با استعداد) باشه نیازمند حضور معلمی هست که بتونه ارزش های ساکنان ایران رو براساس تعریف های نوین و روبه آینده برای شادمانه زیستن بازتعریف کنه.معلمی که پتگی باشه بر سر ارزش های گذشته.زرتشت بار دیگه باید
    برخیزه این بار در قرن ۲۱ .


    شاید بگین نیاز به بقا این ملت رو وادار کنه به دگرگونی ولی چیزی که من میبینیم این مردم تا (خایه) هم فرو بره مشکلی ندارن چونکه این رو به عنوان تمرینی (مقدس) برای ورود به بهشت در نظر بگیرن.


    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حالا فرض کنیم این حرفهایِ شما درست باشد.
      چه ربطی به پرسشهایِ من دارد؟
      پرسشهای من اینها بودند:

      «در مجموع نمیدانم که این پرسشها و پاسخها چه دردی از شما دوا میکند؟ شناختنِ «آلیستر کراولی» و یا «دون خوان» و یا حتّی «بودا» و «مسیح» چه دردی از شما دوا میکند؟ اینکه من بالاخره میخواهم پرواز کنم و یا نه؟! به چه دردی میخورد؟»

      حذف
    2. ایشان از برادران سایبری سپاه هستند و می خواهند مسائل اصلی را به حاشیه ببرند

      حذف
  33. https://www.fdd.org/analysis/2020/01/24/us-maximum-pressure-campaign-should-target-tehran-stock-exchange-and-khameneis-business-empire/
    یکی شنید:)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوکچه گرامی
      «سعید قاسمی نژاد» هنوز چنگی به دل نمی زند.
      نه تنها «تیزهوش» نیست؛ بلکه خیلی «Slow Learner» تشریف دارد.
      در این وبلاگِ «چُس مثقالی» ما خیلی زودتر و خیلی بهتر از او حرف زدیم.

      حذف
  34. https://www.youtube.com/embed/yu9SV9ZzFww?rel=0&wmode=opaque&autohide=1&border=0&egm=0&showinfo=0

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احتمنالاً میدانید که چرا «شهرام همایون» به «شهرام شارلاتان» مشهور است.

      حذف
  35. به احتمال زیاد فرماندهیِ میدانی اوباشانِ شیعهٔ عراقی به حزب الله لبنان سپرده شده است. حضور دخترِ حاجی بادمجان در لبنان؛ سیگنالِ پنهانِ این چرخش در فرماندهی است.

    در روزهایِ آینده حوادث سرعتِ بیشتری خواهند گرفت و به نظریهٔ آنهایی که میگفتند تنشها به «تنشهایِ مدیریّت شده» نزول پیدا کرده است؛ آفتابه بر خواهد داشت.

    تازه آغازِ بازیِ «فصلِ جدید» است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پیامِ ۳ میلیارد دلاریِ «گلوبالیستها» توسّط نوکرشان «قطر» برایِ زنده نگاه داشتنِ سپاهِ پاچاهارداران را شنیدید.
      گلوبالیستها در تلاشِ شبانه روزی برایِ سرنگون کردنِ ترامپ و ادامهٔ پروژهٔ «جنگهایِ ۳۰ ساله» هستند که رژیمِ کثیفِ شیعی بخش از پروژه است.
      امیدوارم آنانی که تا کنون نمیتوانستند بفهمند؛ با این هدیهٔ ۳ میلیارد دلاری فهمیده باشند و بدانند که «حاجی بادمجان» و تمامیّتِ رژیمِ شیعیانِ کثیف؛ نیرویِ «نیابتی» برای «گلوبالیستها» هستند و اینگونه و آشکارا به آنها پول تزریق میکنند.
      حال باید رازِ تبدیل شدنِ یک «کودک کُش» به «آریو برزن» را بتوانید بفهمید و اینکه چرا رسانه هایِ «گلوبالیستها» در سطحِ بین المللی از این «رجّاله»؛ «ژنرال» ساختند.

      حذف
  36. آمریکا به دولت عراق خبر داد که به حمله انجام شده سفارتش در بغداد پاسخ نظامی خواهد داد. تا ببینیم. آسمان عراق را الان بستند و جنگنده ها از کویت بلند شدند. گشت زنی یا حمله؟

    پاسخحذف
  37. خوکچه گرامی
    فکر میکنم که پاسخ نطامی آمریکا در آستانهٔ پرده برداری از «معاملهٔ قرن» باید پاسخی بزرگ باشد. زیرا طرحِ «معاملهٔ قرن» نمیتواند بدونِ تنشهایِ بزرگِ نظامی برایِ پایان دادن به حضورِ مزدورانِ رژیمِ شیعی در منطقه عَملی شود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تزریقِ ۳ میلیارد دلار در شرایطِ کنونی از طرفِ «گلوبالیستها» به سپاهِ پاچاهارداران؛ اهميتِ هفته ها و ماههایِ پیشِ رو را نشان میدهد. این «اهمیّتها».... «اهمیتهایِ نظامی» هستند.

      حذف
    2. کژدم.حتی با فرض صحیح بودن این موضوع بنظرتون چطور این ۳ میلیارد به دست ایران می‌تونه برسه با وجود تحریمها ؟! اگر به این راحتی بود که ایران تا الان میتونست دلار وارد کنه

      حذف
    3. همانگونه که این پولها به دستِ القاعده و داعش میرسید و میرسد. دستِ رژیمِ شیعی از آنها بازتر است.

      حذف
    4. کژدم خبرگزاریهای عمده خیلی رسانه ای نکردند و آمریکاییها به زمانبندی خودشان چسبیدند. تعداد زخمی را قبول نکردند و گفتند یکنفر سطحی زخمی شده و سرکار برگشته. خبر پاسخ نظامی در حد اکانتهای عربی و اسراییلی توییتر ماند در عوض درخواست از عراق برای حفاظت از سفارت به رسانه های عمده آمد (که شوخی است دولت عراق کاره ای نیست).
      https://www.thebaghdadpost.com/en/Story/45727/Five-persons-injured-in-missile-attack-on-US-embassy-in-Baghdad

      حذف
    5. حمله ها سازماندهی شده هستند و همهٔ سرکرده هایِ اوباشان به سوراخ میخزند و پایگاههایشان را تخلیه میکنند. برای پاسخ نطامی نیز باید «غیر قابل پیشبینی» چه در رابطه با زمان و چه در رابطه با اهداف؛ عمل شود تا تأثیر داشته باشد.
      آمریکاییها مثلِ دولتِ اسرائیل که در تلافی موشکهایِ حماس؛ به بمبارانِ زمینهایِ خالی میپردازد؛ عمل نمیکنند.
      دولتِ بغداد با این اوباشان همکاری میکند و آمریکا اینرا میداند. درخواستِ آمریکا از دولتِ عراق برای تکمیلِ «اتمامِ حجّت» است و گرنه میدانند که چه خبر است.

      حذف
  38. به نظر می رسد که در سقوط هواپیمای سازمان سیا در افغانستان دستهای روسیه یا ایران در کار می باشد و جنگ پنهانی در حال آشکار شدن هست

    پاسخحذف
  39. هواپیمای آمریکایی در افغانستان احتمالا در اثر دست کاری جی پی اس با فرستادن تکنیک جمینگ به کوه برخورد کرده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. معنی اَش این است که داریم به وخامتِ شدیدِ نظامی نزدیک میشویم.

      حذف
    2. سلام. چرا خبر ساقط شدن این هواپیما زیاد بولد نشد ؟ هیچ کدام از مسئولین آمریکا هم صحبتی نکردن !

      حذف
    3. سلام
      شاید در حالِ تحقیق هستند تا ببینند که چه اتّفاقی افتاده است. به لاشهٔ هواپیما نیز دسترسی ندارند.

      حذف
    4. واقعا بنظر شما طالبان قابلیت هدف قراردادن چنین هواپیمایی رو داره یا بهش کمک کردن ؟

      حذف
    5. ادّعایِ طالبان گُنده گوزیست. مثلِ گنده گوزیهایِ سپاهِ پاچاهارداران.

      حذف