۱۳۹۸ دی ۱۵, یکشنبه

برایِ شرایط جنگی آماده شوید (۲)

برای اینکه بدانید در شرایط جنگی چگونه رفتار کنید؛ نخست باید به رفتارهایِ رژیم توجّه کنید و بدانید که رژیم و اوباشانَش در شرایط جنگی با شما چکار خواهند کرد؟
در اعتراضاتِ اخیر دیدید که دستورِ «به سرهایشان شلّیک کنید» را داده بودند. این امر در در اعتراضاتِ مردم عراق نیز به وقوع پیوست و «حشد الشّعبی» دستور داشت تا به «سرها» شلّیک کنند. این یک اثرِ انگشت است و این دستور از تراوشاتِ  مغزِی روسپی زادهٔ جنایتکاری موسوم به «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی» است که به درک واصل شده است.
ارزشِ اوباشانِ بسیجی و سپاهی برایِ چنین بی شرفهایی که همفکرِ «انگلِ فرزانه» هستند؛ تبدیل کردنِ آنها به «جنایتکار» است. زیرا اگر بسیج و سپاه نبود برای غذایِ روزانهٔ شان باید گدایی میکردند. به این میگویند «اقتصادِ جنگی» که در کشورهایی مانندِ «یمن» و «افغانستان» و «کثافتستان» و .... به صورتِ «اقتصادِ نهادینه شدهٔ جنگی» تبدیل شده است. اقتصادِ جنگی در این روایت از آن یعنی: «برایِ شامِ شب کسی را بکُش».
 لذا تصوّرِ اینکه اوباشانِ رژیم از مردم دفاع خواهند کرد؛ خیالی باطل و احمقانه است. زیرا یکی دیگر از تاکتیکهایِ رژیم در شرایط جنگی؛ تلاش برایِ افزودنِ تعدادِ کشته هایِ «غیرِ نظامی»  است تا فیلم و عکس تهیّه کرده و در پروپاگاندایِ بین المللی و برایِ مظلوم نمایی از آنها استفاده کند.
تاکتیکِ  دیگری که اوباشانِ شیعه مسلک بکار خواهند بُرد؛ «احتکارِ موادّ غذایی و دارویی» و بوجود آوردنِ «بازارِ سیاهِ سازمان یافته» است. همان کاری که در رابطه با فروشِ ارزهای کشورهایِ دیگر براه انداخته اند.
آزاد گذاشتنِ بیشرفترین بسیجیها برایِ غارتِ اموالِ مردم که خود بخشی از همان «اقتصادِ جنگی» است.
آنچه که میگویم بخشی از تراوشاتِ مغزیِ روسپی زاده «حاجی بادمجان» است که در عراق و سوریّه اجرایی شده اند  و در ایران نیز اجرایی خواهند شد.
تاکتیکِ استفاده از مناطق مسکونی برایِ شلّیکِ موشک و یا سیستمهایِ دفاعِ هوایی پیش پا افتاده برای جلبِ نظرِ نیروهای مهاجم برایِ بمبارانِ مناطق مسکونی. این امر نیز در لبنان و غزّه تجربه شده اند.
دادنِ اطّلاعاتِ نادرست به نیروهایِ مهاجم برایِ بمبارانِ بیمارستانها و مناطق مسکونی و مدرسه ها. این تاکتیک در «یمن» متداول است.
مواردی که بر شمردم؛ کمترین جنایتهایی هستند که از طرفِ اوباشانِ رژیم مردم را تهدید میکنند. زیرا از نظرِ آنها اگر شما هوادارِ انگل فرزانه نیستید؛ لذا به کشتن دادنِ شما و غارتِ اموالتان «مباح» است.

امّا پرسش دیگر این است که نیروهای مهاجم چه خواهند کرد؟

چند سطری از این نوشتار را به پایان نبرده بودم که دیدم دونالد ترامپ اعلام نمود که در صورتِ اجرایی شدنِ عربده هایِ انتقام جویانه؛ ۵۲ نقطه را در درونِ ایران بمباران خواهند نمود.
این بمبارانها به خاطرِ تعدادِ کَمِ نقاط تعیین شده؛  باید اهدافِ بسیار کلیدی و مهمّی باشند. البتّه حدس میزنم که چگونه نقاطی هستند ولی در  رابطه  با برخی از اهداف سکوت میکنم.
بمبارانِ این اهداف زندگی ایرانیان و ساکنینِ ایران را دچارِ یک تغییرِ اساسی خواهد نمود. به طوری که سنگ رویِ سنگ بنا نشود.
لذا پیشنهادِ من به ایرانیان و ساکنینِ ایران این است که از همین اکنون مواردِ زیر را حتماً رعایت کنند:

۱- از مناطقِ مهم تا میتوانید دور شوید.
۲- به فکرِ ذخیرهٔ آذوقه و داروهای ضروری و وسایل کمکهایِ اولیّه و موادّ ضدّ عفونی کننده باشید.
۳- سربازانِ «خدمتِ اجباری» پادگانها و پایگاهها را تخلیه کنند. زیرا معلوم نیست که اهداف چه هستند.
۴- در صورتِ امکان سلاح تهیّه کنید تا بتوانید در برابرِ غارتها از خود دفاع کنید.
۵- در برابرِ انتقالِ تسلیحات به مناطق مسکونی تا میتوانید مقاومت کنید تا شما را تبدیل به گوشتِ قربانی نکنند و سپس نامتان را «شهید» بگذارند.
۶- ماسکهایِ ضدّ گازهایِ شیمیایی تهیّه کنید. زیرا اوباشانِ رژیم میتوانند برای تبلیغات؛ به مناطق مسکونی بمبهایِ شیمیایی پرتاب کنند.
۷- تا میتوانید به همسایگانتان کمک کنید.

در صورتِ آغازِ حملاتِ نظامی؛ «انگلِ فرزانه» و سایرِ کسانی که عربده میکشند؛ مانندِ صدّام به سوراخهایِ امن خواهند خزید و این مردمِ ایران و ساکنینِ ایران هستند که بی پناه خواهند ماند و باید با عواقبِ اقتصادیِ حملات دست و پنجه نرم کنند.

کژدم


۱۰۵ نظر:

  1. کژدم. در پیام ترامپ نوشته :
    those targets and Iran itself
    یعنی اشاره به ۵۲ هدف تعیین شده و خود ایران ! یعنی فقط ۵۲ هدف نیست .‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درسته ؟ منظور از خود ایران چیه ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متأسفانه نمبتوانم به پرسش شما پاسخ دهم.
      از سیّد رضا حاجی زاده بپرسید که میخواهد دورانِ گذار را کنترل و هدایت کُند. هم انگیسی اَش خوب است و هم به زبان فرانسوی کتابهای ۷۰۰ صفحه ای نوشته است.
      من فقط میتوانم حدس بزنم که شاید منظورش از ۵۲ هدف احتمالاً بورکینافاسو؛ جیبوتی؛ جاکارتا و اینجور جاها باشند.
      ایران را نیز همینطوری نوشته است تا بگوید که ایران را فراموش نکرده است.

      حذف
  2. کژدم جان درود
    میشه گفت هدف ترامپ از لشگرکشی به خاورمیانه چیزی بزرگتر از برخورد با ایرانه یعنی هدف آنها تغییر نقشه کل خاورمیانه و تشکیل کشورهای جدید با تعریف ژپوپلیتیک جدیده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من (کژدم) فکر نمیکنم که ترامپ هوایِ تغییرِ نقشه هایِ ژئوپولیتیک را در سر داشته باشد. زیرا نیاز به جنگهایِ طولانی مدّت و هزینه های سرسام آور دارد. او بیشتر به ایجادِ کشورهایی با اقتصادی نسبتاً سالم (بر مبنایِ معیارهایِ بین المللی) علاقه مند است تا بتواند در پروژهٔ «خاورمیانهٔ بزرگِ آمریکایی» بر رویِ آنها حساب باز کند. امّا همین مقدار خمیر هم خیلی آب می بَرد. کثافتکاریهایِ جورج بوش برایِ براه انداختنِ جنگهای طولانی و ادامهٔ راهِ او توسط اوباما در خاورمیانه و آفریقا و کشاندنِ این جنگها تا آسیای میانه؛ تبعاتِ ویرانگری داشت که برایِ ترمیم آنها باز هم به «جنگ» نیاز است.
      مانندِ جنگیدن بر علیه داعش و جنگیدن بر علیه نسخهٔ شیعیِ آن که همین اوباشان حاکم بر ایران هستند.
      ترامپ در اینکه به رژیمِ شیعی پیشنهاد میکند که صفوی بازی را کنار گذاشته و بخشی از پروژه باشند؛ کاملاً صادق است. امّا میداند که رژیمِ شیعی فکر میکند که «عقبه» ای که از آن دم میزند را به خاطرِ تواناییهایِ خود ساخته است و نسبت به آن احساس ملاکیّت دارد و نمیخواهد این نقد را به نسیه بفروشد. از سویِ دیگر در میانِ آنهایی که ادّعای اپوزیسیون بودن را دارند؛ حتّی یک «پشگل» نیز نمیتواند پیدا کند. لذا کار به اینجایی می کِشد که میبینیم.
      من بارها در نوشتارهایِ مربوط به دورانِ انتخابات ۱۹۱۶ به این مسئله اشاره کرده ام که برایِ رسانیدنِ کار تا به آنجایی که اوباما ایستاده بود؛ جنگهایِ خونینی براه انداخته شد و برای بازگردانیدنِ دوبارهٔ «آبِ رفته به جوی»؛ باز هم از مسیرِ «جنگ» خواهد گذشت. به همین خاطر هیچیک از اتّفاقاتی که اکنون می افتند؛ برایِ من تازگی ندارند.

      حذف
  3. دونالد ترامپ تهدید کرده است که به مراکزی حمله خواهد کرد که از نظرِ فرهنگی برایِ آنچه که ایرانیان مینامد اهمیّت دارند.
    آیا ارتش آمریکا میخواهد «مجسمهٔ فردوسی»؛ «گورِ حافظ»؛ «کتیبه هایِ هخامنشی»؛ «تخت جمشید»؛ «کِیلَه شین»؛ «مسجد گوهرشاد»؛ «مسجد کبود» و یا «گورِ انگلِ بنیانگذار» را بمباران کُند؟
    آنهایی که در شبکه هایِ اجتماعی با «خطّ دِهی» و «موج سازیِ رژیم» به ایجادِ هیاهو پرداخته و مانندِ «عَنتر» جایِ دوست و دشمن نشان میدهند؛ از نظرِ داشتنِ IQ حتّی به ۷۰ نیز نمیرسند؛ چه رسد به اینکه صاحب نظر باشند.
    رژیمِ انگلهایِ صفوی از این این موج سازی ۲ هدف را دنبال میکند:

    ۱- نوعی «اتّحاد» در میانِ «ساکنینِ ایران» را به رُخِ ترامپ و جامعهٔ بین المللی کشیده و رویِ آن «پروپاگاندا» راه بیندازد.
    ۲- بتواند از ایده هایی که در اینگونه هیاهوها مطرح میشوند از این گفتهٔ ترامپ «رمزگشایی» کُند.
    این رمز زمانی گشوده خواهد شد که بمبارانِ این «مراکزِ فرهنگی» به «گذشته» و «تاریخ» تبدیل شده باشد.

    پاسخحذف
  4. سلام کژدم
    مراکز فرهنگی در گفتار ترامپ به نظرم :
    1- میدان پاستور و محوطه آن 2- کلیه دانشگاههای امام علی مالک اشتر و تربیت مدرس 3- بارگاه امام 4- حوزه های علمیه 5- مراکز صدا و سیما مرکزی و استانی است . تیره چشم

    پاسخحذف
  5. فکر نمیکنم که بمبارانِ این مراکزی که نام بردید؛ به جز کارخانه هایِ تولیدِ انگل» ارزشی در جهتِ «ایجادِ بحرانِ فراگیر» داشته باشند. بمبارانِ صدا و سیمایِ مرکزی نیز میتواند برایِ مدّتی صدایِ کفتارها را خفه کند. امّا زمانی که از ۵۲ هدف سخن به میان می آید؛ ارزش زیادی ندارد. البتّه اگر از ۲۰۰ هدف سخن میگفتند؛ ارزش پیدا میکرد. صدا و سیما را میتوانند با تحریم خفه کنند.
    ساکنینِ میدانِ پاستور و محوطّهٔ اطراف آن نخستین کسانی خواهند بود که مانندِ صدّام به سوراخها خواهند خزید. امّا اگر ترامپ بخواهد رفتاری «سمبلیک» را چاشنیِ بمبارنها بکند؛ گزینهٔ «میدانِ پاستور» محتمل است. تا بتواند «فرارِ انگلِ فرزانه» و خزیدن به «سوراخ» را به مردم ایران نشان دهد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مایک پومپئو؛ در مصاحبهٔ تلویزیونی با CNN تا حدودی تعدادی از اهداف را مشخّص نمود. ایشان گفتند که با کسانی که نقشِ تصمیم گیرنده در رابطه با حمله به منافع آمریکا را دارند؛ همانگونه رفتار خواهد شد که با «حاجی بادمجان» انجام گرفت.
      این پرده برداری از اهداف؛ تمامیِ سرانِ رژیم و بویژه «انگل فرزانه» را نیز در بر میگیرد.
      همانگونه که پیشتر گفتم؛ محدود بودنِ تعدادِ اهداف نشان از اهميت بالایِ این اهداف را دارد.
      اهدافی که در صورتِ بمبارانِ موفقیّت آمیز؛ ایران را به «بی نظمی» و «خلأ قدرت» بکشاند.

      در حرکتی موازی؛ نیروهایِ ائتلاف علیه داعش به رهبری آمریکا در عراق؛ اعلام نمود که تمامی فعالیتها و عملیاتهایِ ضد داعش را متوقّف میسازد.

      حذف
  6. اگه زیر گور امام رضاشون و تخت جمشید تاسیسات زیرزمینی مثل پناهگاه داشته باشن اون وقت چی؟ رژیم با خودش فکر میکنه غربی ها مثل طالبان نیستن که آثاری مثل بودای بامیان که تبدیل به زاغه مهمات شده بود رو این دفعه بجای tnt با بمب سنگرشکن و ترموباریک از بین ببرن که ترامپ هم با این اخطار آب پاکی رو ریخت رو دستشون که ما شما رو زیر ذره بین گرفتیم . شاید هم 52 هدف فرهنگی اسم رمز برا گمراه کردن رژیم ومردم باشه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر هوشِ شما

      مدّتی است که شایع شده است که «مقعدِ امام رضا اسهال استفراغیِ شفابخش» را تبدیل به پناهگاهِ مستحکم برایِ «انگل فرزانه» و اعوان و انصارش نموده اند.
      تقریباً به خال زدی.

      حذف
    2. از اینکه افکارِ دستِ اوّل و به دور از ذهنِ مُخبّطهایی که با «لپ تاپالهٔ مامی جون» همه جا کامنتهایِ صدتا یه غاز میگذارند؛ در این وبلاگ مطرح میشوند بسیار خوشحالم.
      از اینکه آن «مخبّطها» به سراغِ این وبلاگ نمی آیند نیز بسیار خوشحالم و گرنه باید روزانه دَهها نظرِ آبدوغ خیاری را حذف کنم.

      حذف
  7. با تصویبِ پارلمانِ عراق به خروج نیروهای آمریکایی و توقّف فعالیتهایِ ائتلافِ ضدّ داعش؛ باید منتظرِ آغازِ فصلِ جدیدی که در بخشِ نظراتِ پیشین آنرا شلّیک شدنِ «تیرهایِ غیبی» در عراق نامیدم باشیم.
    این فصلِ جدید؛ عراق را به ۲ جبهه تقسیم خواهد نمود.

    ۱- آنهایی که با آمریکا خواهند ماند.
    ۲- آنهایی که «تنها» خواهند ماند.
    زیرا نیروهایِ آمریکا از چهارچوبِ ارضی عراق خارج نخواهند شد.

    پاسخحذف
  8. درود بر کژدم
    52 هدف که ترامپ بهش اشاره کرده از نظر من حمله به ترتیب الویت 1 دفتر مرکزی وزارت اطلاعات و سپاه 2 دفتر مرکزی بیت رهبری 3 جلسه ی فرماندهان سپاه به ویژه نیروهای هوایی و برون مرزی 4 اوباشان مستقر در کمیسیون امنیت ملی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      مراکزی که عنوان نمودید در لیست اهداف ۵۲ گانهٔ اصلی قرار دارند. مراکزِ تولید و پالایش نفت و کارخانه های پتروشیمی و همچنین چاههایِ نفت و مراکز ذخایر نفتی؛ مرکز هسته ای نطنز و اصفهان و چه بسا فُردو؛ مراکز تولیدِ موشک و پهپاد؛ زاغه هایِ موشکی نسبت به درجهٔ اهمیّت آنها و همچنین اهدافی در سوریه و عراق و پایگاههایِ نظامی رژیم در خلیج فارس و بنادر آن
      نیز اهدافی بالقوّه میباشند.
      از این امر نیز نباید غافل بود که امکان دارد آمریکا دست به حملاتِ پیشگیرانه بزند و تعدادِ اهداف بسیار بیشتر از ۵۲ هدفِ اعلام شده باشند.

      حذف
  9. کژدم به نظرتون طرح ارسال اینترنت چیزی بیشتر از پروپاگاندای رسانه ای امریکا هست؟
    یکی از دلایلی که من معتقدم امریکا خامنه ای رو در طرح ترور قرار نمیده نبود اپوزوسیون و مبارزان واقعی برعلیه خامنه ای هست وگرنه امریکا میتونست با هماهنگی با نیروهای مبارز درون بسیار موثرتر به اخوندا و نیروهای اونها حمله کنه.در واقع اپوزوسیون باید دوران گذار رو به عنوان دوران گذر(حذف) اخوندا و ارازل اوباش ساکن ایران معرفی کنه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در شرایط کنونی اینترنتِ ماهواره ای ارزشی ندارد. زیرا چیزی به نامِ اپوزیسیون وجود ندارد.

      حذف
  10. کژدم یعنی این حملات قطعیه؟ یا فعلا در حد تهدیده و بستگی به رفتار رژیم داره؟ یا این که رژیم مثلا انتقام بگیره یا نگیره در هر صورت این حمله امریکا انجام خواهد شد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تا جایی که من میفهمم؛ کُشتنِ «حاجی بادمجان» یک تصمیمِ فوری به خاطرِ داشتنِ ردّ پایِ او نبوده است. بلکه ادامهٔ حمله به پایگاههایِ اوباشانِ «کتایب حزب الله» و بخش از یک سناریویِ بزرگتر میباشد و آمریکا میخواهد این بساط را جمع کُند و توانایی اینکار را دارد زیرا کارهایِ لازم را انجام داده و در ضمن تنها نیست.
      چه بسا پس از تصمیمِ رژیم (امروز) برایِ خروج از برجام؛ اروپا طرحِ ماشه را اجرایی کند و داستان «نور علی نور» شود.
      اساساً نیازی نیز به حملهٔ انتقام جویانهٔ رژیم وجود ندارد. همینقدر که عربده میکشند؛ کافی است که آمریکا به عنوانِ «عملیّاتِ پیشگیرانه» وارد عمل شود.
      به همین خاطر نیز در نوشتارِ اصلی از مردم ایران خواسته ام که از همین الان کارهایِ لازم را که توضیح داده ام انجام دهند؛ زیرا چه بسا فردا و یا پس فردا و یا هفتهٔ آینده دیر باشد.

      حذف
  11. با توجّه به عربده هایی که از طرفِ اوباشانِ رژیم کشیده میشود؛ کارِ آمریکا برایِ حملاتِ پیشگیرانه را بسیار راحت تر می سازد و برخلافِ حرّافیهایِ احمقانهٔ عناصر رژیم که میگویند نیروهای آمریکا در بهت و حیرت و نگرانی به سر میبرند و نمیدانند که چه زمانی به آنها حمله خواهد شد؛ چه بسا نیروهایِ آمریکا در حالِ آماده باش و رسیدنِ دستور برای «حملاتِ پیشگیرانه» باشند.

    پاسخحذف
  12. خوانندگانی که مطالب این وبلاگ بویژه ۲ نوشتارِ اخیر را برای سرگرمی خوانده و به خانواده های خود و هر آنکه میتوانند اطّلاع رسانی نکرده اند؛ اشتباه بزرگی مرتکب شده اند.
    آغازِ جنگ دیگر مسئلهٔ هفته ها نیست. بلکه مسئلهٔ روزها و چه بسا ساعتها است. دستهای هر ۲ طرف بر رویِ ماشه است.
    نیروهای آمریکا آسیب خواهند دید؛ امّا رژیمِ شیعی و ساکنانِ ایران تا لبهٔ «عصر حجر» به عقب رانده خواهند شد و شاید تا ۱۰ ها سالِ دیگر نتوانند ویرانیها را جبران کنند.
    دیگر سخن از جنگهایِ متقارن و یا نامتقارن نیست. سرانِ رژیم و فرماندهانِ اصلی در سکوتِ کاملِ خبری در حالِ آماده شدن به خزیدن به سوراخها هستند. حتّی رهبرانِ اوباشانِ عراقی و لبنانی نیز در حالِ جابجایی و انتقال به سوریه و ایران و یا سوراخها میباشند.
    تهدیدهایِ اخیرِ ترامپ مبنی بر استفاده از «قدرتِ نا متناسب» به تحرکاتِ رژیمِ شیعی؛ نشان از تغییراتِ عمیقی در تصمیماتِ آمریکا در رابطه با «سطحِ برخورد» دارد که اگر احتمالِ «حملهٔ پیشگیرانه» را بر آن بیفزاییم؛ میتوان زمانِ آغازِ جنگ را بسیار پیش از انتظار دانست و معلوم نیست که آمریکا از چه تسلیحاتی استفاده خواهد کرد تا در کوتاهترین مدّت به ماجرا پایان دهد؟ زیرا مسئلهٔ «زمان» در جنگها یکی از مهمّترین فاکتورها است و این امر برایِ دولتِ ترامپ اهمیّتی بسیار مهمّتر دارد.

    پاسخحذف
  13. من و چن نفر دیگه تابحال هر کاری که از دستمون بر میومده انجام دادیم اما در مورد جنگ اگه منو با چوب نمیزنی نظرم اینه ممکنه رژیم جلوی آمریکا کم بیاره و بکشه کنار مثلا دو تا ماشین رو در نظر بگیر که با حداکثر سرعت دارن میان سمت هم و یکی باید کوتاه بیاد و گرنه سر شاخ(جنگ) و قطعا اون طرف آمریکا نخواهد بود . خامنه‌ای اگه بدونه ممکنه با شروع جنگ به سلیمانی تبدیل بشه(دادن رشوه و امان‌نامه به کله گنده های سپاه که سوراخش رو لو بدن)جنگ رو شروع نمیکنه و جام زهر رو سر میکشه پس میمونه آمریکا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      چرا با چوب بزنم؟ در حالی که یک احتمالِ ممکن را که بعید نیست مطرح میکنید؟ این تنها احتمالی است که مرا خوشحال میکند. نه به خاطرِ شکستِ اوباشانِ شیعه مسلک؛ بلکه برای ویران نشدنِ ایران.

      حذف
  14. دونالد ترامپ با تکرارِ سخن خود مبنی بر بمبارانِ مراکز فرهنگی و دفاع از موضع خود؛ به احتمالِ زیاد گورِ «رضا اسهال استفراغی شفادهنده» و گورهایِ دیگری که «گور پرستان» برایِ ادایِ حاجت به آنها مراجعه میکنند (گورهایِ واقع در قُم) و چه بسا گورهایِ قلّابی در سوریه را مدّ نظر دارد. بنا بر این توصیه میکنم که «ساکنینِ ایران» به این گورها نزدیک نشوند. زیرا به جایِ «شفا» یافتن به «قطع عضو» و «مرگ» دچار خواهند شد.
    دفاع ترامپ از سخنانِ خودش و تکرارِ آن نشانگرِ این است که در حمله به ایران قوانینِ جنگی(Rules of Engagement) را تغییر خواهد داد.

    پاسخحذف
  15. درود بر کژدم
    کژدم به نظرتون این جنگ در ابعاد زمینی هم اتفاق میافته؟چرا امریکا مشابه با حملاتش در ژاپن در این جنگ از بمب هسته ای استفاده نمیکنه؟احتمال ویرانی کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه کشور های کوچیک نیست؟ارتش امریکا در کدوم کشور ها بیشتر متمرکز میشن؟به نظرتون احتمال ورود اسراییل به درگیریها وجود نداره؟

    در نهایت اینکه اردوغان در صحبتش با ایران میگه باید انتقام بگیرید چه نیتی رو دنبال داره در واقع جنگ ایران و امریکا چه منافعی میتونه برای ترکیه داشته باشه؟ خود ترکیه یکی از پایگاه های اصلی امریکا تو منطقه است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود

      احتمال ورود اسرائیل به جنگ بسیار بالاست.
      خَردوغان نیز با این تشویقها میخواهد ایران به ویرانه تبدیل بشه و آذربایجان را هورت بِکِشه.

      حذف
  16. https://twitter.com/shahinnajafi80/status/1213939126002704395

    پاسخحذف
  17. https://twitter.com/mobarez_nastooh/status/1214022883414028288

    پاسخحذف
  18. کژدم شما چرا سناریو تجزیه ایران به مناطق مختلف رو در نظر نمیگیرین؟استقلالیت کردستان از عراق و ایران وشاید در اینده ترکیه واگذاریاستان های جنوب ایران به کشور های حاشیه خلیج فارس و دفاع از منافع امریکا و ایجاد سد محکمی در مقابل امپراتوی چین(بنادر) درگیری حکومت مرکزی و استان های شمالی برای بقا مهاجرت ساکنان منطقه متروکه ایران به کشور های ترکیه عراق و حتی افغانستان در واقع همه این اتفاقات فقط به یک عامل بستگی داره اینه که تخریب تا چه اندازه ای اتفاق میافته؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تنها منطقه ای که شانس تجزیه دارد مناطق عرب نشین است. چون هم نفت دارند و هم به دریای آزاد راه دارند.

      حذف
  19. یک چیزی که من همیشه دیدم تمام شاخه های جمهوری اسلامی در عین اختلافات سرش متحدند وصیت خمینی مبنی بر حفظ نظام از اوجب واجبات است. تهش میبینید چجوری میرن جلو واسه مذاکره و تورو خدا ببخشید و این حرفا. چون میدونن بجز این حکومت دیگه هیچ جایی ندارن تو هیچ جای دنیا برای ایندشون.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر اینکار را بکنند؛ من به طورِ شخصی راضی هستم. چون هم ایران ویران نمیشه و هم اینکه مسیرِ حرکتِ رژیم تغییر پیدا میکنه و مردم حدّ اقلّ یک نفس راحت میکشند.

      حذف
    2. ببین اوضاع چقد خرابه که کژدم هم دست به دعا شده!
      ولی تجربه کره شمالی جلومونه اونجام ترامپ جنگ جنگ کرد تا کار به میز مذاکره بکشه

      حذف
  20. بنا به گزارش دیده بانِ حقوق بشر سوریه؛ نیروهایِ مزدورِ شیعه عراقی؛ پایگاههایشان در «البو کمال» سوریه را تخلیه نموده و در کرانه هایِ رود فرات پراکنده شده اند. این حرکت پس از مشاهده شدنِ ۴ فروند پهپاد در آن منطقه رخ داده است.

    پاسخحذف
  21. چه اوضاعی شده تو این هیاهو که بازهم کارشناسای لپتاپی دارن تو این شبکه ها تحلیل صد من یه غازی تحویل مردم میدن ،ملت هم ریختن تو پیج اینستاگرام ترامپ نزدیک به ۱میلیون هشتگِ انتقام سخت گذاشتن یارو چند ساله از سربازی فراریه بعد میخواد از ترامپ انتقام بگیره یه عده هم دارن حاجی رو با چمران مقایسه می کنن..

    پاسخحذف
  22. نوشتاری از شخصی به نامِ «حبیب حسینی فرد» در رادیو فردا منتشر شده است که اگر نخوانده اید توصیه میکنم که بخوانید:

    https://tinyurl.com/ydw73qj9

    این مطلب نوعی از بحثِ فرهنگی است و نویسنده تلاش میکند که شیوهٔ برخوردِ خود با مسئلهٔ «حاجی بادمجان گروهبان آریوبرزن میرزاقاسمی» را به عنوانِ برخوردِ واقعگرایانه (رئالیستی» جلوه داده و بقیّهٔ برخوردها را «سیاه و سفید» (بخوانید «سیاه» و یا «سفید»)میشمارد. نهایت اینکه ایشان میگویند که محاجی بادمجان» استعدادی بوده است که به «درختِ سبز» تشبیه نموده که در سیستمِ رژیمِ رجّاله هایِ شیعه مسلک که به «جنگلِ آفت زده» تشبیه شده؛ به فنا رفته است. در این نوشتار به جایِ «واقیّتها» بیشتر به «همانگونه که همه قبول دارند» اتّکا شده و به همین دلیل این نوشتار از «واقع گرایی» (رئالیسم) دور میشود زیرا ستونهایش را بر «همه اذعان دارند» بنا میکند. اگر «الیتهایِ فرهنگ ساز» مانندِ این نویسنده باشند؛ فرهنگِ «برخوردِ واقعگرایانه» هرگز رشد نخواهد کرد زیرا افسانهٔ «همگی اذعان دارند» را واردِ معادله نموده سمت و سویِ قضاوت از «قضاوتِ واقعگرایانه» به «قضاوت بر اساسِ همگی میدانند» تغییر میدهد. اینگونه نوشتار مرا به یادِ یکی از نوشته هایِ کوتاهِ مصمد بهرنگی» می اندازد که به درستی شیوهٔ «انشاء نویسی» را مورد انتقاد قرار داده بود. شاه جملهٔ به یاد ماندنیِ در این نوشتارِ صمد بهرنگی این بود «بر همه واضح و مبرهن است که آفتابه بهتر از لوله هنگ است». نوشتارِ فرهنگ سازِ «حبیبِ حسینی فرد» در رادیو فردا پس از گذشتِ ۴۵ سال از زمانِ نوشتنِ آن نوشتار توسّطِ «صمد بهرنگی»؛ نشان میدهد که «صمد بهرنگی» شکست خورده است و آن نوشتارِ ایشان که از نظرِ من یکی شاهکار است؛ تبدیل به «فرهنگ» نشده است. زیرا این شخص که «الیت» شناخته میشود؛ همچنان در بندِ «بر همه واضح و مبرهن است» باقی مانده است.
    حال میخواهم روایتی واقعگرایانهٔ فرضی را مطرح کنم تا ببینیم که جایگاهِ «حاجی بادمجان» چه بوده است و این جملهٔ معروفِ «همگی اذعان دارند» و «بر همه واضح و مبرهن است» را بهتر است بر رویِ «دستمالِ مستراح ها» چاپ کنند تا به آنجایی که لازم است مالیده شوند.

    (دنباله در پایین)

    پاسخحذف
  23. (ادامهٔ بالا)

    روایتِ کژدمی

    پیرمردی که «رادیو» اَش کار نمیکند و فکر میکند که برای نگهداشتنِ «یادگارِ پدری» این رادیو را باید به «تعمیرگاه» ببرد؛ از آشنایان میشنود که یک تعمیرکارِ باسواد و با تجربه در فلن محلّه و خیابان وجود دارد (نوعی از بر همه واضح و مبرهن است). پیر مرد رادیو اَش را به تعمیرگاه میبرد و تعمیرکارِ باسواد و پر تجربه به او میگوید که یک هفتٔ دیگر بیا تا بگویم که ایراد از کجاست؟ در مراجعهٔ بعدی تعمیرکار میگوید که یکی از خازنها و چند مقاومت سوخته اند.... هفتهٔ دیگر بیا رادیو را ببر. در مراجعهٔ بعدی تعمیرکار میگوید که متاسفانه آن قطعاتی که سوخته بودند باعث شده اند که چند «دیود» و «ترانزیستور» نیز بسوزند که باید تهیّه و نصب کُنم؛ هفتهٔ آینده بیا و رادیو را ببر. در مراجعهٔ بعدی تعمیرکار میگوید که «ترانسفورمر» نیز سوخته است که دیگر در بازار پیدا نمیشود و مجبور هستم که یک ترانسفورمرِ جدید و چند قطعهٔ دیگر بخرم و سیستمی درست کنم تا بتواند مانندِ ترانسفورمرِ اصلی کار کُند. تعمیرکار در هر مراجعه به پیرمرد گزارش میدهد که هزینهٔ قطعات و کارمُزد چقدر است و پیرمرد با دستی گشاده برایِ حفظِ «یادگارِ پدری» هزینه ها را می پذیرد.
    این ماجرا همچنان ادامه می یابد تا اینکه تعمیر کار متوجه میشود که باید جعبهٔ رادیو و بسیاری از قطعاتِ دیگر نیز عوض شوند.زیرا تعدادی از آنها که نسوخته بودند نیز در اثر استفاده از قطعات جدید یکی پس از دیگری میسوزند و باید جایگزین شوند و در نهایت کار به جایی میرسد که هزینه هایِ تعمیرِ رادیو که دیگر هیچ شباهتی به «یادگارِ پدری» ندارد؛ با هزینهٔ خریدِ یک تریلرِ ۲۴ چرخِ «اسکانیا» برابر میشود.
    آن پیرمرد؛ همان «الاغِ فرزانه» است و آن تعمیرکارِ معجزه گر همان «حاجی بادمجان» و «یادگارِ پدری» نیز همان «هلالِ شیعهٔ صفوی» است.
    خانهٔ ویران شده نیز همین ایران است که به مستراح تبدیل شده است.

    پاسخحذف
  24. خواننده ای که پرسیده بودند نظرت در بارهٔ اشکهایِ خامنه ای چیست و ایشان فکر میکردند که آهِ مادرانِ کشته شدگانِ «جنبش بنزین چیها» دامنِ خامنه ای را گرفته است را به خاطرِ فاصله انداختن میان نوشته هایِ بالا حذف کردم.
    امّا توصیهٔ من این است که به جایِ افکارِ خرافی؛ به آنچه که در «تشییع جنازه» گذشت نگاهی بیندازید.
    فرهنگِ واقعیِ ساکنانِ ایران حدّ اقل از زمانِ «مصدّق» تا کنون تغییری نکرده است.
    صبح به خیابانها میریزند و میگویند: «زنده باد مصدّق» و در بعد از ظهر دوباره به کوچه ها و خیابانها ریخته و میگویند: «جاوید شاه».
    حتماِ آن نوع از «پشّه ها» را که به صورتِ توده ای پرواز میکنند دیده اید که با هر وَزِشِ باد به صورتِ توده ای جایشان را تغییر میدهند. ساکنانِ ایران چنین موجوداتی هستند.

    پاسخحذف
  25. فعلا اکثر مردم تحت تاثیر پروپاگاندای شدید درگیر احساسات ناشی از کشته شدن قاسم سلیمانی هستند و عده ای ناراحت و عده ای شاد هستند و هیچکس به این فکر نمیکند که شاید کشته شدن قاسم سلیمانی به این شکل و بولد شدن غیر معمول آن که حتی از تشیع جنازه امام هم چشمگیرتر برگزار شد خواست خود سیستم یا حداقل گروهی در سیستم حاکم بوده است.
    چرا ؟ به چند دلیل ساده زیر
    - سلیمانی بخاطر نفرت و تظاهرات اخیر مردم ذر عراق و لبنان از وی و شعار علیه وی و رهبری عملا کارایی سابق را نداشت و بنوعی تاریخ مصرفش تمام شده بود
    - بخاطر اعتبار و کاریزمایی که کسب کرده بود میتوانست بعد از مرگ رهبر در نحوه توازن قدرت تاثیر بسزایی داشته باشد.
    - بخاطر دعوت و آوردن بشار اسد به ایران و دیدار با رهبر بدون اطلاع ظریف و دولت روحانی و قهر ظریف و سایر موارد عملا در برابر دولت روحانی عمل میکرد.
    - اینکه امریکا دقیقا اطلاعات ساعت و موقعیت و ماشین حامل وی را داشت این احتمال هست که کسی یا کسانی از درون حاکمیت به امریکایی ها خبر رسانی کرده باشند.
    - سیستم نیاز داشت تا حافظه کشتار آبان ۱۳۹۸ را از اذهان عمومی مردم پاک کند که موفق شد و عملا دیگر در مورد حوادث آبان ۹۸ خبری پخش نمیشود.
    - تاریخ کشتن قاسم سلیمانی بدست آمریکا و ترامپ بدقت طوری تنظیم شده بود که چهلمش در ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ باشد و نزدیک انتخابات تا مردم تهییج شده و به پای صندوقهای رای کشیده شوند.
    - با کشته شدن وی توسط آمریکا و شخص ترامپ میتوان هم در داخل و هم در خارج بهره برداریهای سیاسی کرد و سود برد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همه این نظرات توطئه که فرمودید در صورتی میشه تا حدی قبولش کرد که قضایای بعد این واقعه هم این مواردی که گفتید رو تایید کنه !
      اگر ایران حمله کنه و بعد آمریکا بقول خودشون خیلی سخت جواب بده تماما این فرضیات رو نقض خواهد کرد !

      حذف
    2. andisheh گرامی
      مطالبی که به عنوان دلایل کشته شدنِ «حاجی بادمجان» در تاریخِ مشخّص بیان کرده اید؛ انگشت نشانه را به طرفِ جناحِ «امام حسن بنفش» به عنوانِ لو دهندهٔ «حاجی بادمجان» و یا کسانی که میخواهند این باند همچنان در قدرت باقی بماند؛ و یا اینکه «گروهی ناشناس» که در سناریویِ طرّاحی شده پس از نخستین بمبارانها بخواهد علیه «انگل فرزانه» و باندهایِ درجه یک او «کودتا» کند؛ هدایت میکند.
      اگر نظریّهٔ شما درست باشد؛ باید در نخستین بمبارانها همهٔ مخفیگاههایِ مورد استفادهٔ انگل فرزانه و نزدیکانش نیز از همین اکنون لُو رفته به حساب می آیند و در میانِ «اهدافِ ۵۲ گانه» هستند و هیچیک از مناطقِ صنعتی مانندِ پالایشگاه آبادان در میانِ این اهداف نیستند و اهدافِ ۵۲ گانه نیز؛ از پیش؛ میانِ دولتِ ترامپ و آن «گروه ناشناس» تعیین شده و به توافق رسیده اند. به این صورت که حکومتِ جمهوری اسلامی به عنوانِ «پوستهٔ موقّت» پا برجا میماند و در یک پروسهٔ کوتاه استحاله پیدا کرده و به یک «حکومتِ عادی» تبدیل میگردد و اوباشانِ عراقی و لبنانی و یمنی را به حالِ خود رها کرده و از فکرِ «تعمیرِ رادیو» به عنوانِ «یادگارِ پدَری» خارج شده و به پروژهٔ «خاورمیانهٔ بزرگِ ترامپ» می پیوندد.
      بخشی از چنین گروهی باید در میانِ نهادهایِ اصلی که من آنها را «شیعیانِ خامنه ای»
      مینامم (حلقهٔ اصلی) ؛ لانه کرده باشند.
      در صورتِ درست بودنِ این نظریّه؛ تصادمِ چهلم حاجی بادمجان با ۲۲ بهمن برایِ تهییجِ و تشویقِ ساکنانِ ایران برای شرکت در انتخابات محلّی از اِعراب ندارد. بهره برداری از کشته شدنِ «حاجی بادمجان» در مراسم چهلم او نیز بی معنی است.
      به همین خاطر به نظر میرسد که یا بخشی از نظریّهٔ شما درست است و بقیهٔ بخشها نامربوط هستند و یا اینکه همگی نامربوط هستند و فقط مانندِ یک گونیِ همه چیز چه «مربوط» و چه «بی ربط» درونش ریخته شده باشد.

      حذف
    3. «ادامهٔ بالا»
      در ضمن «جنبشِ بنزین چیها» هیچگونه ارزشِ سیاسی نداشت و من واقعاً تعجّب کردم؛ زمانی که دیدم «الاغِ فرزانه» دستورِ به چنان قتل عامّی داده است. دستورِ قتلِ عام و شلّیک کردن به «سرها» نشانهٔ وحشتِ عمیقِ «الاغِ فرزانه» بود. در این قتلِ عامها هم «انگلِ فرزانه» و «حاجی بادمجان» و «امام حسنِ بنفش» و «اوباش ظریف» به یک اندازه همدست بوده اند.
      آنچه که به عنوانِ «زدودنِ خاطرهٔ قتل عامِ بنزینچیها» به عنوانِ هدفِ «لو دادنِ حاجی بادمجان» مطرح کرده اید نیز به اینجا میرسد که این «انگلِ فرزانه» بوده است که او را لُو داده و اکنون برایش «اشک تمساح» میریزد و خوشحال است که سور و ساتِ ۲۲ بهمن و انتخاباتِ پُر شورِ آینده روبراه است.
      من هر چقدر این مجموعه را به هم میزنم چیزی به «ملاقه» نمی آید.
      لُو دادنِ حاجی بامجان میتواند کارِ یکی از ناراضیان در میانِ گروههایِ اوباشانِ عراقی نیز باشد و یا حتّی اطرافیانِ «انگل سیستانی» که در میانِ این گروهها وجود دارند نیز میتوانسته اند حاجی بادمجان را لو داده باشند.
      به هر حال اجزایِ نظریه ای که داده اید؛ مانندِ همهٔ «نظریّه هایِ توطئه»؛ با همدیگر خوانایی ندارند.

      حذف
    4. ناشناس۱۷ دی ۱۳۹۸، ساعت ۹:۲۹

      حرفِ شما درست است.

      حذف
  26. برایِ نخستین بار «دبکا فایل» خبرهایِ درستی منشر کرده است.

    ۱- اوباشانِ حزب الله لبنان در حال تخلیهٔ «درّهٔ بقاء» و انتقالِ مراکزشان به زیر زمینها هستند.
    ۲- رهبرانِ اوباشانِ «حشد الشّعبی» یا به ایران و یا سوریه و لبنان منتقل شده و یا در «کارخانه هایِ تولیدِ انگل» در عراق مخفی شده اند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. باید دید اسرائیل بعد 14 سال اراده این رو داره که مشکل حزب‌الله و فلسطینی ها رو حل کنه یا نه باز هم غیرنظامی ها مانع اینکار میشن

      حذف
    2. هرکه هستی؛ حرفِ احمقانه ای زدی. همینهایی که آنها را غیر نظامی خواندی؛ همهٔ شان سوابق نظامی دارند. ساز و کارها در اسرائیل مانندِ «کشور مستراحها» نیست که نظامیها و نیروهایِ امنیتی بینی شان را توی سوراخِ کونِ همه فرو کنند.

      حذف
  27. این چیزی هستش که خودت نوشتی: تاکتیکِ استفاده از مناطق مسکونی برایِ شلّیکِ موشک و یا سیستمهایِ دفاعِ هوایی پیش پا افتاده برای جلبِ نظرِ نیروهای مهاجم برایِ بمبارانِ مناطق مسکونی. این امر نیز در لبنان و غزّه تجربه شده اند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله من اینرا گفته ام. که چطور بشود؟ منظورتان چیست؟

      حذف
  28. کژدم ظاهراً حمله ایران قطعی هست.
    حالا میتونی بازه زمانیش رو پیش بینی کنی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یادتان هست که بهترین موشکهای نقطه زنشان را برایِ زدنِ داعش شلّیک کردند؟ یادتان هست که هیچکدامشان نه تنها به هدف نخوردند؛ بلکه در عراق و ایران افتادند؟
      اینبار نیز همین ماجرا تکرار خواهد شد. شاید برخی موشکها که به جنوب پرتاب شده اند به گیلان و مازندران و مشهد و تبریز و یزد و کرمان و همدان و ....اصابت کنند.
      حالا صبر کنید تا ببینید که ماجرا چقدر خنده دار خواهد شد.
      گذشته از اینکه آمریکا پاسخ بدهد و یا ندهد؛ حملاتِ رژیم تُفِ سربالا خواهد بود و همه به ریششان خواهند خندید.
      در رابطه با بازهٔ زمانی نمیتوانم حدسی بزنم. امّا میدانم که کُلّی خواهیم خندید. زیرا خواهیم دید که پس از ۴۰ سال تلاشهایِ احمقانه و اختراعاتِ دروغین و به هدر دادنِ بیش از یک تریلیون دلار؛ مسخرهٔ عام و خاصّ خواهند شد.

      حذف
    2. در مجموع من فکر میکنم که این اوباشان شاید جرأت حمله کردن داشته باشند؛ امّا قدرتِ حمله کردن را نخواهند داشت.

      حذف
  29. ۳۵ تا از پشه هایی که گروهی پرواز می کنند ! در کرمان کشته شدند !!باید به این مردم چه گفت ؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پشّه هایِ مرده مانندِ همهٔ مُرده ها؛ معمولاً حسّ شنواییشان را از دست میدهند. هرچی بگی نخواهند شنید. زمانی که زنده بودند نیز «کَر» بودند.

      حذف
  30. راستی از «حسینِ آرین» چه خبر؟ میگویند که «کارشناس نظامیِ برجسته» ای است. یا اینکه پس از پایانِ جنگ خواهد آمد و دربارهٔ ویرانیها و علّت بوجود آمدنشان خواهد نوشت و از رادیو فردا پول مفت خواهد گرفت؟!!
    کارشناس نظامی در چنین شرایطی به درد میخورد و گرنه حرف زدنش در «بَعد ها» حنایِ بعد از عروسی است که به «کون» میمالند.
    آن «دیپلماتهایِ سبز» نیز خفه شده اند و صدایشان در نمی آید.
    سیّد رضا حاجی زاده نیز احتمالاً «سرما خورده» و «مامی جونشو» فرستاده تا دربارهٔ «کوروش» حرف بزند.
    آخرین جمله ای که از از «کوروشِ دوّمِ حاجی زاده» شنیدیم این بود که:
    «تمامی تلاش من بر این متمرکز شده است تا فشارِ حدّ اکثری رژیم بر مردم را کَم کُنم». البتّه طبق معمول از «فشارِ حدّ اکثری» سخن گفت؛ چونکه «مُد شده است».
    احتمالاً تلاشهایشان به نتیجه رسیده و فشارها کُم شده اند.

    پاسخحذف
  31. درود کژدم گرامی پوتین بی خبر رفته دمشق گویا عمق فاجعه برای اسد و حزبالله روشن شده.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      سفرِ پوتین به سوریه برای دادنِ دستوراتِ اکید به نیروهایِ نظامی روسیه و بشار اسد و تعیینِ خط مشِ اصلی آنها به طورِ مستقیم است تا موردِ تعبیر و تفسیر قرار نگیرد. سفر ایشان به سوریه نشان از این دارد که برایِ آغازِ جنگ زمانِ زیادی نمانده است.

      حذف
    2. در ضمن عکس العملِ نیروهایِ روسیه مستقر در سوریه و همچنین نیروهایِ بشار اسد در بحبوحهٔ جنگ دیدنی خواهد بود.
      به نظر من هم روسها و هم بشار اسد از دستِ حاجی بادمجان راحت شدند.
      تا کنون هیچکس نیز جرأت نکرده است که روسها و نیروهایِ بشار اسد را متّهم به لو دادنِ «حاجی بادمجان» بکند. در حالی که این احتمال نیز وجود دارد.

      حذف
  32. بزرگوار فرموده اند همه چی کار خودشونه امان از اینکه خودشونه دقیقا چه کسانی هستند خامنه ای یا ترامپ یا زوج ترامپ و خامنه ای؟ این که چهلم رو مطرح میکنین من معتقدم احتمال داره که تا قبل از چهلم بار دیگه امریکا اقدام به ترور کنه که در چهلمش هم بگن انتقام سخت میخواستیم بگیریم اما امان ندادند که ندادند.

    پاسخحذف
  33. ترامپ مجدد نظر مثبتش رو در خصوص هدف قراردادن مکان های فرهنگی گفت هر چند در آخر بیان کرد تابع قانون هستم .
    بنظر شما دلیل این علاقه ترامپ برای هدف قراردادن مکان های فرهنگی چیه ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به نظر من این نقاطِ موردِ نظر؛ مکانهایِ مربوط به شیعه گری باشند و این نقاط را باید «ضدّ فرهنگی» نامید زیرا آمیخته ای از ترویج خرافات و دروغپردازیهای طولانی هستند که این فرقهٔ شنیعه را تولید کرده است.

      حذف
  34. کژدم بیناموسا زدن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آیا نگفتم که مسئلهٔ ساعتها و روزها است و نه هفته ها؟

      حذف
  35. گفتم که شاهدِ صحنه هایِ «کُمدی» و خنده داری خواهیم بود.
    نخستین تلفاتِ جدّیِ موشکهای سپاه پاچاهارداران؛ هواپیمایِ مسافربریِ «یوکرِئین» با ۱۸۰ مسافر بود.
    تعدادی از موشکهایِ نقطه زن نیز در دشت و بیابان سقوط کرده اند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حال باید منتظر بمانند تا ببینند که «موشکِ نقطه زن» یعنی چه؟

      حذف
    2. کژدم عزیز با درود،به نظرم ایران با شلیک 10 موشک به عین الاسد که مربوط به زمان صدام است و در واقع آمریکایی زیادی ندارد و تقریبا تخلیه شده است و شلیک فقط یک موشک به پایگاه امریکا که اون هم هیچ تلفات جانی نداشته و حتی تلفات مالی خاصی هم نداشته در واقع این پیام رو به آمریکا داد که من گه بخورم بخوام تورو بزنم و اینا رو فقط میزنم که کس خلان داخلی خرکیف بشن، حالا به نظرم دوتا احتمال وجود داره و دوسناریو رو مشخص میکنه، اینکه 1.این حملات امریکا از قبل برنامه ریزی شده بوده و کشتن قاسم ادامه ی این برنامه بوده نه هدف اون و 2 اینکه هدف امریکا فقط کشتن قاسم بوده و با لورفتنش توی کشتنش درنگ نکرده، اگر امریکا منتظر حمله به سفارت آمریکا و یک اشتباه از ج.ا بوده ایران تا ایران را با تحریم های اقتصادی و نابودی پس از حمله ی آمریکا به زانو دربیاره که باید حتما به زودی همون 52 هدفی که میگفت رو بزنه اگر هم که نه و امریکا درواقع هدفش فقط قاسم بوده که باید این حمله احمقانه ایران رو بی پاسخ بزاره و از این که ایقدر کم هزینه به هدفش رسیده خوشحال باشه

      حذف
    3. اندکی صبر کنید. جنگ مثلِ دعوایِ خیابانی نیست.

      حذف
  36. سردار گروهبانهایِ امپراتوری صفوی:

    https://www.youtube.com/watch?v=fPXg9gUWS20

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم سلام. به نظرم پاسخ قاطع آمریکا به این حملات میتونه پیام روشنی هم برای کره شمالی داشته باشه اینطور فک نمیکنی؟ نظر خودت در مورد پاسخ آمریکا چیه؟ به نظرت همینجا تموم میشه یا نه تا کون آقا هواست این سوراخو از دست نمیده

      حذف
    2. سلام
      بله میتواند پیامی به خوکِ چاقالو هم برساند.
      من نظرم را پیشتر گفته ام و فکر نمیکنم که کشتنِ «گروهبان حاجی بادمجان میرزا قاسمی» فقط به خاطرِ اطّلاعاتِ ناگهانی که آمریکاییها بدست آوردند بوده است؛ بلکه بخشی از یک پروژهٔ بزرگتر است و ادامه خواهد یافت.

      حذف
  37. در صورت تصمیم برای واکنش به حمله ایران ؛ این واکنش می تونید حدس بزنید چه زمانی هست ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینگونه حدس زدن که شما انتظار دارید به حدّ اقل ۲ پیش نیاز دارد.
      ۱- من (کژدم) یک ژنرال ۴ ستاره باشم.
      ۲- تمامی اطّلاعاتِ لازمِ نظامی را در اختیار داشته باشم.
      تا بتوانم حدس بزنم که چه زمانی باید حمله شود و کدامین اهداف اولویّت دارند؟

      حذف
  38. بجای ۵۲ نقطه ۵۲ نفر را بزنید این گونه زودتر به نتیجه خواهیم رسید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به رویِ چشم. همین الآن دستور میدم بزنند.
      ۵۲ نفر کافیه؟ یا بیشتر بزنیم؟

      حذف
  39. شما پیشنهاه بهتری داری...شما ساکنین شکم سیر خارج کشور فقط بلدین غرغر زیادی بکنید..و بزنید تو سر ساکنین گرسنه ایران ... تا دیر نشده به پروژه 52 نقطه را به 52 نفر تبدیل کنیم بپوندید...

    پاسخحذف
  40. درود این لوله بخاری های پرنده گویا برخلاف چیزی که تو خبرگزاری ها زدن از پادگان امام علی خرم آباد شلیک شده نه کرمانشاه البته فرقی هم نمیکنه مکانش ولی این سکوت ائتلاف و ترامپ خیلی معنا داره

    پاسخحذف
  41. کژدم آیا میتوان اینگونه برداشت کرد که پروژه بزرگتر آمریکا شامل همان فشار حداکثری ترامپ نیز باشد یعنی باقرار دادن ایران در شرایط جنگی و از بین بردن پتروشیمی ها و پالایشگاه ها و باوجود تحریم های خرد کننده ایران را به زانو درآورد چون یکی از مهمترین دلایل تحریم ها این بود که مردم ایران گرسنه شده و به جان حکومت بیوفتند ولی فهمیدند که این مردم ذلیل تر و بی هویت تر از این حرف ها هستند که همچین انتظاری از آنان داشت برای همین بخواهند مردم عادی را در شرایط جنگی بگذارند و همینطور به بسیجی ها و سپاهی ها نشان دهند دستشان به گه نیز بند نیست و پشت حکومت رو در اعتراضات گسترده ی بعدی خالی کنند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من (کژدم) چنین فکر نمیکنم. آنچه که گفتید (گرسنگی دادن) برای قیامهایِ مردمی؛ روایتی است که رژیم بر طبلِ آن میکوبد تا به مردم بگوید که «مقاومت کنید ... سَحَر نزدیک است». آمریکاییها احمق نیستند و میدانند که تغییرِ رژیم به یک اپوزیسیونِ قدرتمند نیاز دارد تا حمایت مالی و دیپلماتیک و نظامی شود تا بتواند جایگزینِ رژیمِ کنونی گردد. دولتِ ترامپ به هیچیک از این مدّعیانِ دروغینِ «اپوزیسیونچی» ارزشی قائل نیست و سرمایه گذاری بر رویِ آنها را مایهٔ اتلافِ وقت و پول و در نهایت بی آبرویی و شکست میداند.
      من نمیدانم که شماها چرا پرسشهایی را که پاسخش را بارها داده ام به طورِ مداوم تکرار میکنید.
      مثل آدمهایِ «عاشق» که فالِ حافظ میگیرند و چه خوب بیاید و چه بد بیاید؛ دوباره و دوباره و .... هِی فال میگیرند.

      حذف
    2. گویا پاسخ شما را مایک پومپئو همین امروز داده است. مایک پمپئو به همهٔ دیپلماتها و ارگانهالی وزارت امورِ خارجه دستور داده است که تا اطّلاع ثانوی با هیچیک از گروههای مخالفِ حکومتِ شیعی ملاقات نکنند تا به استراتژی کلان لطمه ای نخورد.
      امیدوارم که دیگر «فال نگیرید».

      حذف
  42. جناب کژدم ممکن است که ترامپ با مشاهده هجوم پشه ها در مراسم سلیمانی فعلا برای ادامه ضربات نظامی بعدی منصرف شده باشد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من فکر نمیکنم که اینگونه تظاهراتها بتوانند جلو استراتژی کلان آمریکا را سدّ کنند. اگر یادتان باشد (البته اگر خوانندهٔ این وبلاگ هستید) حدّ اقل یکبار گفته ام که نه تظاهراتِ ضد جنگ و نه هیچ حرکتِ دیگری نمیتوانند اثری داشته باشند.
      دولتِ ترامپ در فکرِ «باز تعریفِ» روابط منطقه ای خاورمیانه و رژیمِ ایران است که یادگارِ «گلوبالیستها» است و برایِ این «باز تعریف» باید سدّهایِ گوناگونی را بشکند.
      این سدّها همان قوانینِ موجودِ پذیرفته شده در سطح بین المللی هستند. امّا از نظرِ ترامپ اینها هر چه که هستند؛ فقط «قرار داد» هستند و میتوان این قراردادهای موجود را شکست و به قراردادهایِ جدیدی رسید.
      اینگونه جنگولک بازیها (جسد بازی) شاید بر اساسِ قراردادهایِ موجود طرفدارانی داشته باشد که از وضعِ قراردادهایِ جدید میترسند؛ بر علیه اهدافِ دولتِ ترامپ استفاده کنند و بر طبلِ «قوانینِ بین المللی» بکوبند. امّا کسی که به دنبالِ «بازتعریف» است از این شعبده بازیها هراسی نخواهد داشت.

      حذف
    2. در چند نظر بالاتر گفتم که هواپیمایِ «یوکرئین» با موشکهای رژیم برخورد کرده است. شاید خیلیها فکر کردند که کژدم مزخرف میگوید. رژیم نیز اعلام کرد که هواپیما دچارِ نقص فنّی شده است. امّا اکنون میگویند که جعبهٔ سیاه را به خارج نخواهند فرستاد. در حالی که «یوکرئین» حقّ دارد جعبهٔ سیاهِ هواپیمایِ خودش را داشته باشد. لذا میبینیم که رژیمِ شیعی به نوعی «بازتعریف» روی آورده است.
      حال شاید بپرسید که به چه دلیلی؟
      دلیلِ بسیار ساده ای دارد:
      موشکها از خرّم آباد و یا کرمانشاه شلّیک نشده اند و به همین دلیل یکی از آنها به هواپیمایِ مسافربری اصابت کرده است. لذا اگر جعبهٔ سیاه به خارج از ایران فرستاده شود؛ کشفِ نقطه ای که موشکها از آنجا شلّیک شده اند کارِ ۲ دقیقه است.
      کُس شعربافی برخی از خوانندگان نیز نشان میدهد که میخواهند این پروپاگاندا را در این وبلاگ جا بیندازند که موشکها از «کرمانشاه» و یا «خرّم آباد» شلّیک شده اند. (به چند نظرِ بالاتر نگاه کنید).

      حذف
    3. درود بر کژدم

      کژدم تحلیل از حرکات اینده امریکا در منطقه چیه؟من هنوز متوجه نشدم که اخر امریکا نیروهایش رو از عراق خارج میکنه یا نه؟این رو هم فراموش نکنین بزرگترین خریداران نفت عراق کشور هند و چین هستند.چند وقت قبل گفتین دوستی بین قطر و عربستان شروع روند بازتعریف هاست من هنوز منتظرم. چرا تو سیاست کلان امریکا موضوع جنگ استراتژیک(نه برای پایان بلکه فشار حداکثری) رو جایگزین صبر استراتژیک نمیکنن؟روسیه و چین از صحنه کنار رفتن ایران هم توان (بالا نگه داشتن شلوارش رو نداره) امریکا میتونه هر 12 روز یکبار به یاد امامان 72 موشک به یاد کربلا تو کون ملت اریایی نژاد فرو کنه به نظرم این منظور تهاجم فرهنگی ترامپه نظر شما چیه؟

      حذف
    4. فکر میکنم که در بخشِ نظراتِ نوشتارِ کنونی و یا نوشتارِ پیشین گفته ام که این یک «رؤیا» است. آمریکا از عراق بیرون نخواهد رفت.
      بقیّهٔ سخنانتان «قصّه» بود.

      حذف
  43. درود کژدم.کژدم آیا کشته نشدن هیچ آمریکایی و همینطور صدمه ندیدن هیچ تاسیسات مهم آمریکایی میتواند توانایی حمله را از آمریکا بگیرد؟

    پاسخحذف
  44. شاید برایِ چند روز. آنهایی که موشک پرتاب کردند؛ به «عادل عبد المهدی» نیز خبر دادند و عادل عبدالمهدی نیز به آمریکاییها خبر داد. یعنی اینکه «انگلِ فرزانه» به خودش ریده است و جرأت حملهٔ جدّی نداشته و حرکتشان برایِ سُرخ نگهداشتنِ صورتشان بوده است.
    حالا باز هم شیر شده و میگوید که «کافی نیست».
    حال اگر آمریکاییها به این نتیجه برسند که «انگلِ فرزانه» به خودش ریده است؛ حمله ای نخواهند کرد. دستورِ اخیرِ مایک پومپئو به دیپلماتها در جهتِ «عدمِ تماس با گروههایِ مخالفِ رژیم انگلها» را میتوان قرینه ای برایِ سخنانِ «عادل عبدالمهدی» که آمریکاییها را در جریانِ حملاتِ موشکی قرار داده است؛ به حساب آورد. بویژه آنکه مایک پمپئو رابطه با گروههایِ مخالفِ رژیم را ضربه ای به «استراتژیِ کلانِ آمریکا» توصیف کرده است.
    اگر دولتِ ترامپ بتواند «انگل فرزانه» را با «دیپلماسی پنهان» به «گُه خوردن» بکشاند؛ دلیلی برایِ حمله نمیماند. زیرا ترامپ «جنگ را بدونِ جنگیدن بُرده است» (جملهٔ معروفِ «سان زو» در کتابِ «هنرِ جنگیدن»).

    پاسخحذف
  45. خبرِ جدید اینکه: موشکهایی که به اربیل شليک کرده اند «کلاهک جنگی» نداشته اند.(لوله بخاری بوده اند).
    لذا تا کنون؛ از این «موشک بازی» فقط ۱۷۰ جسد و یک هواپیمایِ سقوط کرده رویِ دستِ «انگلِ فرزانه» مانده است. و چه بسا «امضایِ بیصدایِ گُه خودن نامه». (البتّه هنوز به طورِ کامل روشن نیست و باید چند ساعت صبر نمود).

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شاید همهٔ موشکها لوله بخاری بوده اند. زیرا دلیلی ندارد که تعدادی لوله بخاری و تعدادی دیگر «مسلّح» بوده باشند.
      تا چند ساعتِ دیگر همه چیز مشخّص خواهد شد.
      حتّی در صورتِ «مذاکراتِ پنهان» نیز تحریمها برداشته نخواهند شد. تا اگر «انگلِ فرزانه» بخواهد «حدیبیّه بازی» در آورد؛ بتوانند خایه هایش را از گلویش بیرون بکشند.

      حذف
    2. چطور می گید کلاهک جنگی نداشتن ؟ چون منفجر نشدن ؟ ممکنه عمل نکرده باشه .
      ضمنا در خصوص سقوط هواپیمایی اکراین اگر فنی نبوده احتمالش هست از طرف پدافند موشکی اشتباها ساقط شده نه توسط همین موشک‌های پرتاب شده به عراق

      حذف
    3. وقتی گفتم «کلاهک جنگی» نداشته اند؛ یعنی نداشته اند. شاید «چاشنیهایش را در آورده بوده اند».
      چطور میشود که ۱۵ موشک پایین بیایند و مثلِ «پوخ» بر زمین بیفتند؟
      پدافندِ موشکی دیگر چه صیغه ای است؟ مگر هشدارِ حملهٔ موشکی داده بودند که پدافندِ ضدّ موشکی بکار انداخته شود؟

      حذف
    4. گفته بودم که «کُلّی خواهیم خندید».... نگفته بودم؟

      حذف
    5. تو عکس های هواپیمای سقوط کرده جای ترکش ها معلومه به هر حال

      حذف
  46. سناریویِ احتمالی دیگر این است که فرماندهانِ سپاهِ پاچاهارداران؛ میدانند که چه تواناییهایی دارند و اگر جنگی در بگیرد؛ ایران به سرزمینِ سوخته تبدیل خواهد شد و «هلالِ شیعی» نیز به فنا خواهد رفت. لذا با یک حرکت هماهنگ؛ موشکهایِ غیرِ مسلّح را پرتاب کرده و به دولتِ عراق نیز اطّلاع داده و گزارشهایِ صدتا یه غاز به محضرِ مبارکِ «انگل فرزانه» رسانیده اند که ۸۰ نفرشان را کُشتیم و ۲۰۰ نفرشان را زخمی کردیم تا اندکی «نفخِ شکمِ فرزانه» را بخوابانند تا پس از چند روز از خواب بیدار شده و ببیند که در برابرِ «عملِ انجام یافته» قرار گرفته است که یا باید «بازنشسته» شود و یا «همراه» گردد.
    در هر ۲ حالتِ احتمالی؛ پایانِ دورانِ انگلِ فرزانه رقم خورده است.
    حال باید چند ساعتی صبر کنیم تا ببینیم که «کاخ سفید» چه میگوید؟ و این احتمالات تا چه اندازه به واقعیّت نزدیک هستند؟!

    پاسخحذف
  47. .آقای کژدم . لطفاً یک تحلیل کامل و جامع بعد سخنرانی ترامپ بفرمایید

    پاسخحذف
  48. کژدم عزیز، در مورد مشخا کاملا صحیح گفتین! اینا لوله بخاری هم نبودن! تو این عکس‌ها حتا نیم متر هم عمق گودال نیست! فکر کنم از جنس بدنهٔ پراید بودن.


    https://tinyurl.com/yefk66tj

    پاسخحذف
  49. کژدم اخوند جماعت جرات اینو نداشت که حمله ای به امریکا بکنه تا امریکا برای همیشه کلکش و بکنه از اون طرف ترامپ هم بهترین فرصت برای حمله نظامی به ایران رو از دست داد چون بلاخره بهانش و داشت چرا این کارو نکرد؟ تا خودش و مارو برای همیشه از دست این رژیم و ما خلاص کنه,اخوندا تحریم خیلی سختم که بشن بازم از ایران نمیرن چون جایی رو ندارن که برن فقط با یک حمله هرچند محدود این امر شدنیه,رو حمله ی ترامپ شرط بندی کرده بودم اونم اینطوری شد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینبار برخلافِ تصوّرِ تحلیلگرانِ «رام دام دیرام رام» نویس؛ این «اخوند جماعت» نبود که جرأت نکرد بجنگد. آخوند جماعت هرگز نجنگیده اند و هرگز کار نمیکنند. فقط «فتوا» میدهند؛ دیگران را خَر میکنند و پس از «مرگِ دیگران» به آنها مدالهای «شهادت» داده و زنهایِ «شهدا» را میان خود تقسیم میکنند تا نماز و زیارتِ زنانِ شهدا باطل نشود. آخوندها خطرناکترین نوعِ «انگلها» هستند.
      من فکر میکنم که داستان اندکی موج برداشته و این نظامیها بودند که ماجرا را فیصله دادند و دستِ انگلِ فرزانه را تویِ خمیر گذاشتند.

      حذف
  50. سلام کژدم
    ترامپ واقعا مسخره است و ملت ایران مسخره تر

    پاسخحذف
  51. خاورمیانه فقط زمانی روی ارامش و میبینه که رژیم ایران از بین بره اخیرا یک مقام سابق المانی هم این حرف و زده ورزیم ایران هم فقط با یک حمله ی نظامی از بین میره چون نه مردم نه اپوزیسیمن این توانیی یا این جنم رو دارن نه تحریم این ملاهای پررو رو از رو میبره کاش ترامپ حمله میکرد دیگه امیدی نیست

    پاسخحذف
  52. از همین امروز خواهید دید که آنچه را که «کژدم» در طیّ ای گند روز در دو نوشتارِ اخیر و بخش نظرات به صورتِ «گزارش و تحلیلِ لحظه به لحظه» به خدمتتان عرضه کرد؛ به «نقل و نباتِ» تحلیلگرانِ «رام دام دیرام دام» که در رادیو فردا و .... قلمفرسایی میکنند؛ تبدیل شده و سخنانِ کژدم را دهها بار خواهند جوید.
    بنشینید و تماشا کنید.
    این تحلیلگران اکنون «گُه گیجه» گرفته اند. وقتی که از خُماری بیرون بیایند؛ باید حرفی بزنند. حرفشان نیز «گزارشِ تاریخِ چند روزِ اخیر» خواهد بود.
    آنهایی که در چند روزِ اخیر این وبلاگ را دنبال کردند؛ خواهند دید که نیازی به خواندنِ آن تحلیلهایِ «رام دام دیرام دام» ندارند. زیرا به صورتِ گزارش و تحلیلِ زنده در زمانِ وقوعِ حوادث خوانده اند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فرقِ من (کژدم) با تحلیلگرانِ کذاییِ «رام دام دیریم دام» این است که من شما را به صحنه می آورم و وادار میکنم فکر کنید و نظر بدهید. لذا شما دیگر «پامنبری» نیستید؛ بلکه ذهن و نظراتتان را صیقل میدهید. با شیوهٔ تحلیل کردن آشنا میشوید.
      دیگران فقط «پامنبری» میخواهند و هرگز به شما پاسخی نمیدهند و شما را به صحنهٔ «زنده» نمیکشانند. زیرا وظیفهٔ آنها چیزی شبیهِ وظیفهٔ «انگلها» است.
      البتّه ناگفته نماند که بعضی وقتها چندتا فُحش هم میخورید.

      حذف
    2. آن قدیم ندیمها؛ نوشتارِ کوتاهی داشتم با عنوانِ «موشکهایی که هرگز شلّیک نخواهند شد» (فکر میکنم حدودِ ۶ سالِ پیش بود.).
      آن موشکها با اینکه تبدیل به «نقطه زن» شدند.. امّا باز هم شلّیک نشدند.

      حذف
  53. در نوشتارِ بعدی به «پی آمدها» میپردازیم.

    پاسخحذف
  54. تقریبا همه دیگه متوجه شدند عکس العمل ایران بخاطر هر دلیلی با ملاحظه زیاد بود . فکر نمی کنید این حمله با ملاحظه ایران جدای از اینکه باعث اختلاف و دو دستگی در سپاه بشه ؛ به نوعی حس سرخوردگی رو هم در حشد شعبی بوجود بیاره طوری که احساس کنن رو دست خوردن و خودشون دست به اقدام بزنن؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حشد الشّعبی یک نیرویِ «جیره خوار» است و برایِ رسیدنِ «جیره» ملتزم به اجرایِ دستورات از مرکزِ «تقسیمِ جیره» میباشد. «آتش به اختیاریِ» این موجودات نیز محدودهٔ خودش را دارد.
      اگر بیاد داشته باشید؛ بیش از یکسال است که از طرفِ رژیمِ «انگلِ فرزانه» به صورتِ غیر مستقیم چنین تبلیغ میشد که در درونِ رژیم حیواناتِ درنده ای وجود دارند که اگر زنجیر پاره کنند؛ دیگر «کربلا» و «قیامت» میشود. در همین چند روز دیدیم که همان اوباشان چه تعره ها و عربده هایی کشیدند و با صدایِ بلند «عرعر» فرمودند؛ .... امّا هیچ گُهی نخوردند. این عربده ها برایِ تهییجِ «اوباشانِ بسیجی» و همچنین ایجادِ رُعب و وحشت در اوباشانی مانندِ «سیّد رضا حاجی زاده» بکار میرود تا زمانی که میخواهد حرفی بزند؛ با «خایه هایِ جفت شده» حرف بزند تا خدایِ ناکرده به «جنگِ جهانی سوّم» نینجامد.
      یکی از برکاتِ این «جنگِ ۶ روزه» این بود که همگان دیدند که این جانورانِ عجیب و غریب وجودِ خارجی ندارند و حکومتِ ننگینِ شیعی؛ زبونتر و ذلیلتر از آن است که فکر میشود.
      نتیجهٔ ۴۰ سال تلاشهایِ تدارکاتی برایِ رویارویی با «شیطانِ بزرگ» و پرتابِ ۳۵ لوله بخاری (البتّه پس از گرفتنِ اجازه) نشان داد که هیچ چیز در چنته ندارند. گویا همگی فراموش کرده اند که همین چند روزِ پیش؛ «حاجی بادمجان» از ترسِ ضرباتِ اسرائیل نیروهایش مانندِ «خانه بدوشان» در سوریّه رفتار میکردند و جاهایی که رشادت میخوانند؛ همگی زیرِ چترِ حمایتیِ نیرویِ هوایی روسیه در مقابله با سایرِ اوباشانِ «اسلام طلب» در سوریه بود.امّا اکنون همگی به چشم خودشان دیدند که چه «پوخی» هستند و در حال که عربده میکشند؛ شلوارهایشان را زرد میکنند.

      حذف
  55. سلام کژدم
    اتفاقا این جنگ شش روزه بر ای نظام دستاوردهای تاپی داشت :
    1- شخص قاسم سلیمانی را با هاله ای از کاریزما در حد ژنرال رومل و برتر جا زدند بدون اینکه توانایی خاصی داشته باشد در عرصه نظامی و الا با پول هنگفت یک کشور میتوان هزاران مزدور اجیر کرد و سپاه لژیونی ساخت .
    2- با تحریک احساسات مردم ایران ( اغلب مردم ایران توان تفکر انتقادی ندارند . تفکر انتفادی خود نتیجه هوشمندی است و هوشمندی به پرسشگری و چرایی عمل و نتایج عمل تردید و تغییرفکر و اندیشه میرسد )و ایجاد یک همگرایی ولو موقت به کسب وجه در داخل و تزئین ویترین نظام انجامید در برابر ادعای نداشتن مشروعیت .
    3- به کل قلم فراموشی بر حوادث آبان کشیده شد .
    4- با پرتاب لوله بخاری به بیابانهای عراق و با بمباران رسانه ای داخل و بی بی سی طرفداران نظام را میتواند در بلند مدت اقناع کند و در آینده بعد از فراموشی آمار و ارقام تلفات انسانی بعنوان خوراک تبلیغاتی برای نمایش دل و جرات و قدرت نظامی استفاده کند .
    5- اطمینان یافتن از برای شرکت مردم فراموش کار و فاقد تفکر ایرانی در سیرک انتخابات
    6- جمع کردن موقت دست و پا از عراق و سوریه و یمن به دلیل نداشتن منابع مالی و با بهانه خوب کاهش موقت سطح تنش برای بریدن پای آمریکا در عوض دست سردار سلیمانی در منطقه .
    (( موش کور))

    پاسخحذف
  56. سلام
    ۵ بندِ نخست کاربردِ داخلی دارند. بندِ ۶ تسلیم است و دست آورد نیست.

    پاسخحذف