۱۳۹۸ دی ۱۹, پنجشنبه

نتایج جنگِ ۶ روزه

در نوشتارهایِ پیشین که مربوط به شرایطِ جنگیِ پیش آمده می شد؛ ۴سناریو مطرح شدند.

۱- حمله به پایگاههایِ «کتائب حزب الله» و کُشتنِ «حاجی بادمجان» بخشی از سناریوي آمریکا برای واردِ جنگ شدن با رژیمِ شیعی ایران بوده است.
۲- کشته شدنِ «حاجی بادمجان» میتوانسته است از طرفِ بخشی از نیروهایِ نظامی رژیم طرّاحی شده و با دولتِ آمریکا هماهنگ شده بوده ؛ تا با آغازِ جنگِ محدود؛ آندسته از کسانی که باید کشته میشدند؛ در این جنگ کشته شوند و راه برایِ تغییرِ رژیم باز شود.
۳- دولتِ ترامپ از موقعیّتِ منحصر به فردِ اطّلاعاتی که بدست آورده بود استفاده نمود و «حاجی بادمجان» را کُشت و سنارویی که کشته شدنِ «حاجی بادمجان» بخشی از آن باشد وجود نداشته است.
۴- سناریویِ افزوده شدنِ فشارهایِ نظامی بر فشارهایِ اقتصادی که با حملهٔ آمریکا به پایگاههایِ «کتائب حزب الله» و کشتنِ «حاجی بادمجان» کلید خورد.

با شلّیک شدنِ ۳ موشک کاتیوشا به منطقهٔ سبز  پس از سخنرانی ترامپ؛ رژیمِ شیعی پیام فرستاد که داستان همچنان ادامه خواهد داشت. هر چند که نیازی به این پیام نبود و تا زمانیکه رژیمِ شیعی تلاش کُند تا «هلالِ شیعی» را  گسترش دهد و یا حتّی حفظ کُند؛ ماجرا همچنان ادامه خواهد یافت و در زمانی دیگر دوباره شاهدِ گونه ای دیگر از همین داستانِ اخیرخواهیم بود تا اینکه با جنگِ نهایی پایان پذیرد.
سناریوي «۱» و «۲» را باید در حدّ «حدس و گمان در شرایطِ بی اطّلاعی» ارزیابی نمود که پایه هایِ استواری ندارند. امّا سناریوهایِ «۳» انجام و تمام شده است  و سناریو «۴» تنها سناریویی است که ادامه خواهد یافت.
در وبسایتهایِ خبری نیز بیش از هر چیز بر رویِ مسئلهٔ شخصِ «حاجی بادمجان» تکیه شده بود و اینکه رژیمِ شیعی ضربهٔ شدیدی خورده است که به همین سادگیها قابل جبران نیست و بسیار سخت است که جایگزینی برایِ او پیدا کنند.
به نظرِ من اینگونه ارزیابیها از «حاجی بادمجان» و «جایگاهِ او» بر «باور به افسانه هاي رژیم ساخته» و «خود ساختهٔ» نویسندگان استوار است. زیرا سپاهِ قدس همچنان موجود است و مکانیسمهای اصلیِ  فکری و عَملیِ و شیوه هایِ فعالیّت آن نیز «نهادینه» شده اند و بر چند عاملِ ساده استوار هستند و خواهید دید که جانشینِ او نیز کم و بیش از پَسِ همان فعالیّتها برخواهد آمد.

دستاوردها و باختهای «انگلِ فرزانه»

رژیمِ انگلِ فرزانه در چند روزِ اخیر هیچ دستاوردی نداشته است:

۱-  دو تن از سرکرده هایِ اوباشانش و ۸ تن از اوباشانِ میان پایه اش را از دست داد.
۲- متحمّل کشته ها و زخمیهایِ فراوانی در ۵ پایگاهِ «کتایب حزب الله» شد.
۳- حتّی برایِ عملیاتِ موشک پرانی نیز از آمریکا اجازه گرفته و هماهنگ نموده و زمانِ شلّیک و اهداف را به اطّلاعِ آمریکا رسانده بود. تا ظاهرِ قضیّه (انتقامِ سخت) را حفظ کنند. امّا در میانِ حلقه هایِ خود میدانند که به شدّت «تحقیر» شدند.
۴- از ۳۵ موشکی که شلّیک کردند؛ فقط ۵ موشک به هدف رسید و نشان داد که قدرتِ «هوا فضایِ رژیم» تا چه حدّ است.
۵- اوباشانِ عراقی و لبنانی اَش به وحشت افتاده و در زیرِ نظرِ آمریکا  دست به جابجایی زده و موردِ مطالعه قرار گرفتند.

دستاوردها و باختهایِ آمریکا:

آمریکاییها هیچ باختی نداشتند:

۱- صد ها نفر از اوباشانِ رژیم و ۲ «دانه درشت» را کشتند.
۲- دستور دادند که رژیمِ شیعیانِ دلاورِ حسینی چگونه انتقام بگیرد و دستورشان اجرا شد و به همین خاطر بود که ترامپ پس از شنیدنِ نخستین گزارشها گفت: «همه چیز خوب است».
۳- آمریکا توانست به بهانهٔ همین هیاهو نیرو  و تجهیزاتِ بیشتری به منطقه و اقیانوس هند بفرستد.
۴- اکنون آمریکا با روحیهٔ واقعی انگلِ فرزانه و اوباشانَش  و تواناییهایِ واقعیش آشناییِ کامل دارد. 

کژدم

 


۶۰ نظر:

  1. می توان گفت از انقلاب ننگین ۵۷ تا قبل آمدن ترامپ نوعی تعادل در شرایط نامتعادل بین جمهوری اسلامی و دولتهای ایالت متحده وجود داشته اما ترامپ خیلی نرم و خزنده در حال بهم زدن این تعادل هست و شرایط رو داره به سمت آمریکا سنگین می کنه و با شکار سلیمانی سرعت میل کردن این وزنه به سمت ترامپ بیشتر شده و احیانا بازهم بیشتر خواهد شد در زمان کمتر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در شرایط کنونی رژیمِ انگلِ فرزانه به تاکتیکِ «موش مُردگی» روی آورده است تا به پروژهٔ کلانِ «نه جنگ و نه مذاکره» لطمه ای نخورد و منتظر هستند تا یا ترامپ از صحنهٔ قدرت خارج شود و یا اینکه گام به گام از برجام خارج شده و خروج خود را زمانی اعلام کنند که به داشتنِ «کلاهک هسته ای» بسیار نزدیک شده باشند و یا با انتشارِ موادّ رادیو اکتیو در میانِ گروههایِ مزدور؛ یک تهدید بین المللی بوجود بیاورند.
      امّا دولتِ ترامپ با وارد کردنِ فاکتورِ «ضرباتِ کوچک نظامی» به معادلهٔ «فشارِ حدّ اکثری» رژیم را از لانهٔ روباهشان بیرون خواهد کشید. همانگونه که «حاجی بادمجان» را بیرون کشیده و شکار کردند.

      حذف
  2. به نظر شما مایک پومپئو چه منظوری از بازداشتنِ دیپلماتهایِ آمریکایی از تماس با گروههایِ معروف به اپوزیسیون را دنبال میکند؟
    روایت رسمیِ او این است که این گروهها میتوانند خللی در رابطه با گفتگوهایِ همه جانبه با رژیمِ شیعی را به خطر بیندازد.
    این دستور العمل با سخنانِ ترامپ پس از سرکوب شدنِ «جنبش بنزین چیها» که گفته بود به این جنبشها کمک نمیکند؛ موازی و یا در امتداد آن است.

    تفسیر و دیدگاهِ شما چیست؟ آیا کاسه ای زیرِ نیمکاسه است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به نظرم بی شرفهایی در دولت ترامپ یا مشاورانی به طور رسمی و غیررسمی وجود دارن که دنبال تغیر رژیم نیستند و از دیدارهای سفیر آمریکا در آلمان با اپوزوسیون ناراحت شدند و از ترامپ خواستند این دیدارها محدود بشه تا رژیم اسلامی ناراحت نشه و پای میز مذاکره بیاد.ترامپ هم به پمپئو دستور داده که محدود کن

      حذف
    2. منم باشم دستور میدم هیچ کسی با مخالفین جمهوری اسلامی اصلا حرف هم نزنه.
      این مردم بی شعوری که من دارم میبینم لیاقتشون همین آخوندهای حرام زاده هست
      هر جا میری عکس سلیمانی بی ناموس هست. مردم هنوز دشمن خودشون رو نمی شناسن و از یک تروریستی که جان صدها هزار انسان در داخل و خارج کشور رو گرفته اسطوره میسازن و اون رو تطهیر میکنند

      حذف
  3. به نظر من این دستورالعمل در راستای بیشتر کردن عدم تعادل سیستم در داخل و اختلاف بیشتر بین جناحهای مافیای جمهوری اسلامی است و در پنهان ترامپ در حال اپوزسیون سازی یا غربال کردن ان است

    پاسخحذف
  4. کژدم جان سلام.از تحلیل های شما بسیار استفاده می کنیم و سپاسگذاریم.
    پرسشم این است که با توجه به رویدادهای این چند روزه، برنامه احتمالی ترامپ در قبال ایران را چگونه می بینید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر میکنم پاسخ شما در همین نوشتار موجود است.

      حذف
  5. امریکا خوب میدونه اپوزیسون ایران هم اکثرا جیره خوار ملاهااست و پر از جاسوسس

    پاسخحذف
  6. بنظر بنده ؛ ماجراهای ایران و آمریکا به نقطه آخر رسیده . جنگ یا پذیرفتن شروط ( مذاکره ) . طبیعتاً مرحله مذاکره قبل تر از جنگ شروع میشه که با این حرف پمپئو شاید در آستانه شروع شدن است ( شروع نشده )
    ترامپ ارزشی برای جنبش بنزین چی ها بقول جنابعالی قائل نبود چون این چنین جنبش ها هر لحظه با برآورده شدن کم و بیش خواستشون از شور و هیجان خواهد افتاد و بعبارتی نمیشه روشون حساب کرد .

    پاسخحذف
  7. درود بر کژدم گرامی
    به نظر من: ترامپ دیده از این اپوزیسیون پفیوز آبی گرم نمی شود، با تحریم دیپلماتیک آن ها، قصدش قابلگی برای زایش اپوزیسیونی نوین است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شهریار گرامی

      شما فقط چند نفر را نشان دهید که دانش سیاسی و قدرتِ رهبری و سازماندهی دارند؛ تا نظرِ شما را قبول کنم. شما به سخنانِ مثلاً «حسن شریعتمداری» گوش کنید؛ بعد از یک هفتهٔ دیگر سخنانِ ایشان را که در جایِ دیگری مطرح نموده است را گوش کنید. خواهید دید که مثلِ «صفحهٔ گرامافون» تکرارِ همان سخنانِ هفتهٔ پیش است.
      اپوزیسیون معمولاً همیشه حرفهایِ جدید در زمینه هایِ گوناگون دارد که بزند. برایِ اینکه «فعّال» است و باید به صدها مسئله پاسخگو باشد.
      تکراری شدنِ سخنان نشانهٔ «بیکاری» است (از جمله خودِ من) و گرنه مسائل زیادی برایِ بحث و بررسی وجود دارند.
      به «ایران اینترنشنال» نگاهی بیندازید که در حدّ یک رسانه چه تشکیلاتِ عریض و طویلی دارد. سپس به «فرشگرد» و یا «مدیریّت گذار» نگاهی بیندازید که تعدادِ نفراتشان کمتر از یک ساندویچ فروشی است.
      آمریکا قرار نیست که رهبرانِ اپوزیسیون را از کرهٔ مرّیخ بیاورد؛ این موجودات باید همینجا رویِ زمین باشند. اگر شما کسی را نمیبینید و منهم نمیبینم؛ حتماً دولتِ ترامپ نیز نمی بیند.

      حذف
    2. درود
      کژدم ای کاش وقتی میگذاشتید و در تلگرام ‌و اینستگران درباره فعالیت گروه ایرآنارشیستها مقداری مطالعه میکردید. تا حد زیادی حرفهای شما رو تکرار میکنن. مثل اعلام پایان اسلام در ایران و کشتن کثیفی ها مبارزه مسلحانه و البته شبکه سازی . به شدت با امثال پهلوی مخالف هست و مبارزه مسالمت آمیز رو توهین به شعور براندازها میدونه و معتقد هست که چیزی غیر از خشم و انتقام برای رژیم و طرفداذانش نداره. در تلگرام یک گروه صدهزار نفره داره که از طریق اون گروه مبارزات رو رهبری میکنه. روزانه چندین ساعت مشغول تعامل با مبارزان داخلی هست و به صورت بیست و چارساعته مشغول رصد اوضاع و هر هفته طرح جدیدی برای مبارزه داره و معتقده مبارزه باید در تمام روزهای سال تداوم داشته باشه. در ضمن گروه تندر هم داره کم کم خودنمایی میکنه بین مردم

      حذف
    3. من (کژدم) با هیچیک از این گروههایی که گفتید همجنس و هم پرواز نیستم.

      حذف
  8. کژدم گرامی
    به نظرم کشته شدن ۱۷۰ نفر توی هوا رو هم به دستآوردهای فرزانه ی خرفت اضافه کن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آژیدهک گرامی
      در بخش نظراتِ نوشتارِ قبلی اضافه کرده ام. امّا در این نوشتار فراموش کردم که مطرح کنم.
      «گروهبان فضانورد حاجی زاده» چنان از شدّت ترس به خود ریده بود که دستورِ هدف قرار دادنِ حتّی «پشّه ها» با موشک را صادر فرموده بود.
      از اینکه میگویند «اشتباهی هدف قرار داده اند» منظورشان این است که بر آنها ببخشایید زیرا شدیداً به خودشان ریده بودند.
      امّا قضیّه به این بی آبرویی ختم نمیشود و باید خسارتِ ۱۷۰ کشته و پولِ هواپیما را هم بپردازند.

      حذف
    2. نمیشه گفت دستور داده بودن هر پشه ای رو بزنن چون در اون بازه زمانی خیلی پروازهای دیگه هم بودن . البته ترس زیاد هم در این اشتباه بی تاثیر نبود .

      حذف

  9. انتقام قاسم سلیمانی تداعی‌کننده سکانسی از فیلم معروف گوزن‌ها از مسعود کیمیایی است که سیدرسول [بهروز وثوقی] برای اینکه به دوست دخترش فاطی [نصرت پرتوی] اثبات کند مرد بی‌عرضه و زبون و جربزه‌ای نیست به عباس التماس می‌‌کرد که جلوی فاطی یک سیلی به وی بزند: { دقیقه 5.00 } ببین عباس آقا.. بذار جلو فاطی یِ چَکت بزنم.. راه دوری نمی‌ره... بذار جلوش قمپز درکُنم فقط یِ دفعه... فقط یِ دفعه... ۱۵ روز حقوقم مال تو... واسطت جنس میارم... فقط بذار جلو فاطی بزنم تو گوشت... هرچی گفتم غلط کردم... شنیدم خیلی آقایی... نوکرتم، چاکرتم...!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      دقیقاً همینگونه بوده است. زیرا برایِ «انتقامِ جعلی» بیش از ۵ بار توسّط کانالهایِ گوناگون از آمریکا خواسته بودند که چشم پوشی کُنَد.

      حذف
  10. کژدم گرامی
    من فکر می کنم: دولت ترامپ از یافتن اپوزیسیونی فعال نا امید گشته و به تشکیل اپوزیسیونی با نقشی سمبلیک اکتفا خواهد نمود.
    نقش رهبری و سازماندهی را اگر چه در ظاهر همین اپوزیسیون نوین، اما در واقعیت امر، میز ایران در CIA عهده دار خواهد شد.
    مردم ایران تمایل دارند تصور کنند اپوزیسیون ایرانی رژیم را سرنگون می کند، ایجاد چنین تصوری برای دولت ترامپ نیز از جهات گوناگون مطلوب تر است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اپوزیسیونِ سمبلیک؛ وجود و یا عدمِ وجودش فرقی ندارد. اپوزیسیون نه تنها باید بتواند اعتمادِ مردم را جلب کند؛ بلکه باید دارایِ شبکه های گسترده در میان مردم باشد. تجربهٔ حمایت از اپوزیسیونِ قدرتمند برایِ تغییرِ رژیم در ونزوئلا شکست خورد با اینکه اپوزیسیونی قدرتمند و فعّال و بسیار فراگیر وجود داشت و تقریباً همهٔ کشورهایِ غربی اپوزیسیون را به رسمیّت شناختند؛ امّا به خاطرِ عدم وجودِ «بازویِ نظامی» در عمل محصولی نداشت. شخصِ ترامپ نیز علاقه ای برای براه انداختنِ جنگِ داخلی در ونزوئلا نداشت و همچنان ندارد. زیرا حکومتِ ونزوئلا یک حکومتِ «جهادی - داعشی» نیست و خطری برایِ آمریکا به حساب نمی آید. امّا حکومتِ شیعی ایران یک حاکمیّتِ «جهادی» است. لذا نوعِ برخوردِ دولتِ ترامپ با رژیمِ شیعی ایران فرق خواهد داشت.در شرایط کنونی تلاشِ آمریکا برایِ تغییرِ «رفتارِ جهادیِ» رژیمِ شیعی ایران است و برایش اهمیّتی ندارد که رژیمِ شیعی با ساکنینِ ایران چگونه رفتار میکند؟!
      تمامی تحریمها و خروج از برجام و اکنون کلید خوردنِ ضرباتِ نظامی همگی برای ۲ هدف هستند:
      ۱- مذاکره.
      ۲- جنگ.
      لذا در این مرحله به محفلهایِ «شبهِ روشنفکری» که هیچ ارزشِ کاربُردی ندارند؛ نیازی احساس نمیکند. زیرا این محفلها نه بفکرِ سرنگونی هستند و نه تشکیلات و شبکه هایی دارند که حتّی بتوانند به اندازهٔ «نوکِ سوزن» کاری از پیش ببرند. لذا چه دلیلی دارد که دولتِ ترامپ این موجودات را مانندِ «زنگوله» با خودشان حمل کند و هر وقت که در مذاکرات طبق میلِ آنها رفتار نکرد؛ صدایِ «زنگوله ها» در بیاید.
      اگر دولتِ ترامپ تا کنون به هر دلیلی؛ به صورتِ روشن به این موجودات نگفته بود که به آنها نیازی ندارد؛ اکنون گفته است. این موجودات نیز باید تکلیفِ خودشان را با خودشان مشخّص کنند.

      حذف
    2. جناب کژدم ؛ شاید از نظر شما خنده دار باشه ولی من میگم حضور تمامی افراد رده بالای نظامی و دیگر نفرات پرقدرت دولت در کنفرانس خبری ترامپ به آن شکل ؛ یکجورایی حالت جنگی رو نشون میداد . انگار این آخرین اولتیماتوم بود .

      حذف
    3. بزودی در عراق شاهدِ ظهورِ «تیرهایِ غیبی» خواهیم بود.

      حذف
    4. سلام
      شاید سوال من به این بحث ربطی نداشته باشه ولی دوست داشتم بپرسم چرا کمتر از کردستان واحزاب کردی شمال عراق مینویسی آیا خبری از وضعیتش نداری یا اونو درحدی نمیدانی که درباره ش بنویسی

      حذف
    5. سلام

      اهمیتی ندارند.

      حذف
  11. کژدم این جلسه اتحادیه اروپا با ناتو امروز قرار بود تشکیل بشه خبری ازش برون نیومد خیلی بوداره!!!چون قرار بود مکانیسم ماشه فعال بشه .لی خبری نشد

    پاسخحذف
  12. کژدم همزمان به سلیمانی میخواستن شهلایی عامل سپاه تو یمن رو هم بکشن همون حرف شما شد تیر غیب

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حرفِ من این نبود.
      پروژهٔ «تیرهایِ غیبی» هنوز عملیّاتی نشده است.

      حذف
    2. سلام کژدم
      انفجار زاغه سوخت جامد سرآغاز تیر غیبی نبود ؟

      حذف
  13. وقتی رضایی هندوانه فروش وسلیمانی گچکار وسلامی و..بدون دیدن دانشگاه جنگ میشوند سردار !نتیجه اش همین میشود..وقتی اماده باش نوع ۴ میدهید یعنی هر پروازی را در اسمان باید بزنی ...خب الاغ ها !.. قبل از این اماده باش باید همه پرواز ها بزمین بنشینند و یا دور شوند ...بعد منطقه را پرواز ممنوع کنی !..شانس اوردید وگرنه ممکن بود ۲-۳تا هواپیمای دیگر هم بیفتد !احتمالا مانند قضیه حمله به دانشگاه [ اروجعلی ] نامی را میگیرند که او دکمه پرتاب را فشار داده !...قضیه سرقت ریشتراش در دانشگاه را که یادتان هست ؟!

    پاسخحذف
  14. شرمنده کژدم جان ..اول باید اینو میفرستادم
    ستادکل نیروهای مسلح: خطای انسانی موجب اصابت قرار گرفتن هواپیمای اوکراین شد
    اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح:
    ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی؛
    درپی وقوع حادثه دلخراش سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی کشور اوکراین در اولین ساعات صبح چهارشنبه۹۸/۱۰/۱۸ و در بحبوحه تهاجم موشکی به پایگاه آمریکای جنایتکار و احتمال تاثیر اقدامات نظامی در این حادثه، ستاد کل نیروهای مسلح بلافاصله به منظور بررسی این احتمال اقدام به تشکیل هیئت بازرسی متشکل از کارشناسان فنی و عملیاتی، مستقل از سازمان هواپیمایی کشوری نمود که نتایج بررسی شبانه‌روزی و دقیق این هیئت به استحضار ملت شریف ایران می‌رسد:
    ۱-درپی تهدیدهای رئیس جمهور و فرماندهان نظامی آمریکای جنایتکار مبنی بر هدف قرار دادن تعداد زیادی از اهداف در خاک جمهوری اسلامی ایران در صورت انجام عملیات متقابل و نظر به افزایش بی سابقه تحرکات هوایی در منطقه، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به منظور پاسخگویی به تهدیدات احتمالی در بالاترین سطح آماده‌باش قرار گرفتند
    ۲- در ساعات پس از انجام عملیات موشکی، پرواز های جنگی نیروهای تروریست آمریکایی در پیرامون کشور افزایش یافته و برخی اخبار نیز از مشاهده ی اهداف هوایی به سمت مراکز راهبردی در کشور به واحدهای دفاعی واصل و اهداف متعددی در برخی صفحات رادار مشاهده شد که موجب حساسیت بیشتر در مجموعه‌های پدافند هوایی گردیده است.
    ۳- در چنین شرایط حساس و بحرانی، پرواز شماره ۷۵۲ خطوط هوایی اوکراین از فرودگاه امام خمینی(ره) حرکت نموده و درهنگام چرخش، کاملاً در حالت نزدیک شونده به یک مرکز حساس نظامی سپاه و در ارتفاع و شکل پروازی یک هدف متخاصم قرار می‌گیرد که در این شرایط بر اثر بروز خطای انسانی و به صورت غیر عمد، هواپیمای مذکور مورد اصابت قرار گرفته که متاسفانه موجب به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان عزیز و جان باختن تعدادی از اتباع خارجی میگردد
    ۴- ستاد کل نیروهای مسلح ضمن عرض تسلیت و اظهار همدردی با خانواده‌های داغدار هم وطن و جان باختگان اتباع سایر کشورها و عذرخواهی به خاطر خطای انسانی پیش آمده، اطمینان کامل می دهد با پیگیری انجام اصلاحات اساسی در فرآیندهای عملیاتی در سطح نیروهای مسلح امکان تکرار این گونه خطاها را غیر ممکن ساخته و بلافاصله مقصر آن را به سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی نماید تا با خطا های صورت گرفته برخورد قانونی صورت گیرد
    ۵- همچنین ابلاغ گردید تادر اسرع وقت مسئولین مربوطه در سپاه با حضور در رسانه ملی توضیحات مشروحی را به مردم شریف ارائه نمایند

    پاسخحذف
  15. درود بر کژدم گرامی
    پرسشی برایم پیش آمده
    آیا ممکن است رژیم که در انتظار حمله ی امریکا بوده از روی عمد هواپیمای بوئینگ را زده باشد تا با همکاری رسانه های گلوبالیستی مظلوم نمایی کرده و آن را به گردن امریکا بیاندازد؟ نقشه ای که با خودداری ترامپ از حمله به ضد خود تبدیل گشت.
    چرا دقیقا پروازی مورد هدف قرار گرفته که تعداد زیادی مسافر کانادایی داشته؟
    آیا هدف می تواند تخریب روابط کانادا و امریکا به عنوان دو کشوری که در ایران سفارت ندارند با یکدیگر بوده باشد؟
    با سپاس فراوان

    پاسخحذف
  16. چرا دریچه هایٔ مغزهایتان را باز نمیکنید تا هوایی تازه بخورد؟
    این اوباشان از صدر تا ذیل گرفته تا همین ۲ ساعتِ پیش همه چیز را یکصدا انکار میکردند.
    اکنون چه شد که یکدفعه بیانیه میدهند؟
    مگر تا همین چند ساعتِ پیش حتّی کسانی را که در این رابطه حرف میزدند را تهدید میکردند؟
    چطور شد که اکنون «صادقانه» حرف میزنند و «شرافتمند» شده اند؟

    من نامش را «صداقتِ اجباری» و «شرافتِ اجباری» میگذارم.
    هشدارها و تهدیدهایی در پشتِ پردهٔ «دیپلماسی پنهان» وجود دارند که این اوباشانِ «تشیّع شنیعه» را مجبور به «صداقت و شرافت اجباری» نموده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چه تهدید و هشداری جناب کژدم ؟
      فکر نمی کنید بیشتر بخاطر ترس از ثابت شدن موضوع از طرف کشورهای ثالث باشه ؟ اینکه گفتن خودشون اعتراف کنن برای وجهشون بهتره .

      حذف
    2. آنقدر احمق هستی که معنی «منطقهٔ پرواز ممنوع» را نمیتوانی بفهمی.
      هر وقت فهمیدی ... بازهم اینجا سَر بزن...
      وگرنه برو «بالاترین».

      حذف
  17. باز هم «سیّد رضا حاجی زاده» از پشتِ پردهٔ عصمت و طهارت بیرون زد و ادایِ «دلقکها» را در آورد تا بگوید:
    « تو رو به خدا قَسم میدم ... منو فراموش نکنید ... من همینجاها هستم .... همین دور و برها ...».

    https://tinyurl.com/qtabf5e

    ای «الاغِ حاجی زاده»...
    همان «برادرِ پاسدارت» «گروهبانِ فضا نورد حاجی زاده» بود که دستور فرموده بود «به پشّه ها هم شلّیک کنید»...
    همونهایی که گفتی با آنها رابطه داری و میخواهی به راهِ راست هدایت کُنی تا در فرداها بر رویِ تو سرمایه گذاری کنند و شعارهایِ «جاوید شاه» از نهادِ همین اوباشانِ بسیجی و پاچاهاردار بر آید تا به وعده ات عمل کرده و جانِ کثیفشان را نجات دهی....
    همین اوباشان مسئولِ مستقیم هستند و گرنه «عَنتَرِ فرزانه» فرق کلاشنیکوف با هویج را هم نمیداند.

    فراموش نکنید که در فرداها همهٔ «انگلها» و «پاچاهاردارها» و «اوباشانِ بسیجی» شعارهای طرفداری از این «کِرمِ کون» (سیّد رضا کوروش حاجی زاده) را به میانِ تظاهراتها خواهند بُرد.
    نگویید که کسی به ما نگفت.
    حدّ اقل من (کژدم) نه تنها یکبار بلکه بیش از ۱۰ بار گفته ام.

    پاسخحذف
  18. حدّ اقل اینکه در هر صورت ریده شد به ماجرای «اسطوره سازی» از «حاجی بادمجان» و نمایشهای چند صد هزار نفری.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قاسم کُتلت :)

      حذف
    2. این اُلاغها حتّی آزمایش DNA هم نمیکنند؛ چه بسا «کیرِ المهندس» توی جسدِ «حاجی بادمجان» قاطی شده باشه.

      حذف
  19. شروع شلیک تیرهای غیبی از کربلا !!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آیا در کربلا خبری شده؟

      حذف
    2. خبری از جنس تایید و تکذیب از ترور فرمانده حشدالشعبی در این شهر

      حذف
    3. بله . اگر خبر درست باشد؛ پروژهٔ «تیرهایِ غیبی» کلید خورده است.

      حذف
  20. دیشب خبر ترور یکی از فرماندهان حشد الشعبی در کربلا که با استفاده از اسلحه دارای صدا خفه کن کشته شده بود در فضای مجازی پخش شد. بعد از حدود نیم ساعت تکذیبیه ای از طرف پلیس عراق هم منتشر شد.
    احتمال اینکه افراد رده بالای حشد الشعبی در لو دادن اطلاعات مربوط به پرواز و مسیر حرکت خودرو سلیمانی دخیل بوده باشند هست و با توجه به حملات امریکا به این نیرو و احتمال حملات بیشتر در آینده، اعضا حشد الشعبی در وضعیت بلاتکلیفی به سر میبرند و ریزش نیروها شروع شده است. افراد رده بالا نیز اکنون هم از امریکا میترسند و هم از سپاه قدس. پروژه عراق برای ایران به گل نشست.
    کژدم جان از تور دارم استفاده میکنم، چقدر احتمال داره بشه ردیابی بشم (میدونم سال ها قبل گفته بودی نمیشه اما تکنولوژی خیلی به سرعت پیشرفت میکنه)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر از Tor استفاده کنید شاید در «نپتون» و یا «اورانوس» ردیابی شوید. فقط زمانی که حتّی با استفاده از Tor وارد وبسایت مشکوکی میشوید؛ بر رویِ هیچیک از عنوانهای و تیترها کلیک نکنید.
      دوّم اینکه Tor به شما صفحه ای میدهد. آن صفحه را بزرگ و یا کوچک و یا مینیمایز نکنید و تا زمانی که از Tor استفاده میکنی؛ بگذارید اندازهٔ صفحه دست نخورده باقی بماند.
      Tor معمولاً آدرس IP که به شما داده است را هر ۱ تا ۲ دقیقه به صورتِ اتوماتیک عوض میکند.

      حذف
  21. خبرِ بسیار مهم:
    پس از سفرِ غیرمنتظرهٔ آقای پوتین به سوریه و نشستن در پایگاهِ نظامیِ روسیه و پذیرفتنِ «بشار الاسد» به حضورِ خود. نیروهایِ روسیه دست به اقدامِ جدیدی زده اند و در حالِ ایجادِ یک نیرویِ شبه نظامیِ جدید هستند که کاملاً تحتِ امرِ ارتش روسیه باشند و تا کنون نیز عدّه ای داوطلب را جذب نموده اند.

    پاسخحذف
  22. ۳ روزِ پیش در بخشِ نظراتِ همین نوشتار پرسشی در رابطه با علّتِ دستورِ وزارتِ امور خارجهٔ آمریکا به دیپلماتهای آمریکایی به عدم تماس با گرههایِ مخالف رژیمِ شیعی مطرح نمودم. امّا هنوز پاسخی قانع کننده به این پرسش داده نشده است. به نظرِ من این مسئله بسیار مهم است و اگر نتوانید پاسخ آنرا بیابید؛ بقیّهٔ بحثها بر سرِ اینکه کدام دموکراسی از نوعِ دیگرِ دموکراسی چند میلیمتر کوتاهتر و یا بلندتر است و تمامیِ تلاشهایی که تا کنون در شُخم زدنِ وبسایتهای خبری؛ خواندنِ مقالات و نظریّه ها بکار بُرده اید؛ نقشِ بر آب بوده است (یعنی زندگی در هپروت).
    اندکی به مغزتان فشار بیاورید.
    بویژه «اپوزیسیونچیهایِ قلّابی» که «نانشان در حالِ آجر شدن» است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چون قرار هست پیمانکار این پروژه نه اپوزسیون قلابی که گروههای جهادی انتی شیعه مثل داعش باشند و مردم حاضر هستند به جای مار غاشیه به عقرب جراره پناه ببرند

      حذف
    2. خودتان پاسخ داده بودید. چون اپوزیسیون بی خاصیت هست و باید قطع ارتباط شود تا مزاحم برنامه های کلان در خاورمیانه نشوند.

      حذف
    3. در اینکه گروههایِ مخالف رژیمِ شیعی را نمیتوان «اپوزیسیون» نامید شکّی نیست. امّا اعتراضهایِ اخیر در رابطه با هدف قرار دادنِ هواپیمایِ مسافربری و استفاده از هواپیماهایِ مسافربری به عنوانِ «سپرِ انسانیِ هوایی» از طرفِ کُلّیتِ رژیمِ کثیفِ شیعی؛ نشان میدهد که پتانسیلِ بسیار قدرتمندی وجود دارد که این گروههایِ معروف به اپوزیسیون که تاکنون لنگه کفشهایی در بیابان به حساب می آمدند نه تنها قادر به شکوفایی کاملِ این پتانسیلِ عظیم نیستند؛ بلکه به خاطرِ منافع شخصی و گروهی میتوانند به بیراهه کشاندنِ و شکست حرکتهای اخیر بینجامند و در واقع آنچه که اپوزیسیون نامیده میشود؛ به خاطر «حماقتهای نهادینه» نقشِ «دشمنانِ مردم» را ایفا میکنند. لذا ضرورتِ بوجود آمدنِ یک اپوزیسیونِ قدرتمند و کارا به شدّت حسّ میشود. تشکیلِ «اپوزیسیونِ جدید» در مراحلِ نخستینِ خود قرار دارد و بزودی تأثیراتِ ظهور آنرا خواهیم دید. اپوزیسیونِ جدید کاملاً «فرا حزبی» و به دور از حماقتهایِ «احزابِ سُنّتی» خواهد بود. یکی از دلایلِ دستورِ وزارتِ امور خارجهٔ آمریکا به دیپلماتهای خود نیز؛ همین بوده است تا بجایِ هدر دادنِ بودجه و انرژی در بیراهه ها؛ همهٔ انرژی در یک مسیر متمرکز شود.

      حذف
  23. درود بر کژدم
    انزوای سیاسی اپوزوسیون قلابی خارج از کشور /عدم حمایت از اپوزوسیون های شیعه اثنی عشری/خارج کردن اپوزوسیون های ساختگی از صحنه سیاست ایران/تطبیق اهداف آمریکای ناسیونالیست (خاورمیانه بزرگ)به اپوزیسیون(اگر وجود خارجی داشت)/ساخت سیستم نوین براساس منافع امریکا در برخورد و حمایت از اپوزوسیون ها/براساس تجربه ونزوئلا آمریکا به دنبال رهبران عمل گرا و مبارزان تاثیر گذار هست.

    پاسخحذف
  24. اپوزیسیون فیک و صادراتی از هتل اوین به لندن، لس آنجلس و دیگر شهرها و پایتختهای کشورهای پیشرفته، تنها خدمتگزار نظام بوده و وظیفه اش انحراف هر حرکت اصیل و ریشه ای، کنترل اذهان مردم ایران، شناسایی مخالفان دارای پتانسیل و تخریب آنها و در کل استمرار نظام جمهوری اسلامی و پیاده کردن سناریو های دستگاههای امنیتی ایران است. همه سیرک هخا و به لجن کشیدن اپوزیسیونیستها را یادشان است. از جدیدهای آن روح الله زم و آمد نیوز بود که سناریو تهییج دراویش، تجمیع آنها در خیابان گلستان منزل تابنده، دادن بهانه به نیروی انتظامی و شروع برخورد، دستگیری و زندان کردن جوانان داغ و بی تجربه. اون وسط چند تا بسیجی هم قربانی کردن و محمد ثلاث را بیگناه اعدام کردند. کتافت کاریهای زم مزدور در این مقال نمیگنجد. ط نام چند تا اپوزیسیونیست قلای را میگم. معصومه علی نژاد، اکبر گنجی، فرخ نگهدار، علیجانی، بهنود، مجتبی واحدی، فخرآور، طبرزدی، سروش، شیرین عبادی، شهرام همایون و بسیاری دیگر. ترامپ و پمپئو دست اینها را خوانده اند و کنارشان زدند، هر چند خودم در عجبم از کریدیتی که به علینژاد و فخرآور دادند. مجاهدین هم پایگاه مردمی در میان مردم ایران ندارند و فقط میتوانند به عنوان ابزار شانتاژ و فشار و مورد استفاده مقطعی و ابزاری قرار گیرند.

    پاسخحذف
  25. گمان میکنم دولت ترامپ در پس پرده با بخش هایی از حکومت حاکم بر ایران در ارتباط است. اگر آشکار شود که دولت ترامپ به صورت موازی در حال سرمایه گذاری بر روی اپوزوسیون است، در این صورت ترامپ این حلقه ارتباطی را از دست خواهد داد.

    کودتا در درون حکومت، میتواند یکی از سناریوهای محتمل باشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من (کژدم) فکر میکنم که اپوزیسیونِ جدید میتواند مشوّقِ کودتا باشد و سدّی در راهِ کودتا نخواهد بود؛ امّا نتایجِ عَملیِ کودتا را زیرِ نظر خواهد داشت.

      حذف
    2. اپوزیسیونِ جدید یک اپوزیسیونِ سمبلیک و از جنسِ «ماست» نخواهد بود و «مشتِ آهنین» نیز خواهد داشت.

      حذف
  26. دفاتر بدر در کربلا به آتش کشیده شد

    پاسخحذف
  27. این اپوزیسیونی که میگی چقدر امکان یا قدرت این رو داره که با بقیه هم ارتباط بگیره؟ مثل همون مرکزیتی که قبلا گفتی در سوریه وجود نداره امیدوارم بعد رژیم‌‌چنج بقیه رو هم بازی بدن و برای خودشون نبرن و ندوزن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اساساً اپوزیسیون گذشته از معنی لُغویِ آن یعنی «ظهورِ پر قدرتِ مخالفان» و گرنه ۱۰ نفر یک اتاقی را کرایه کنند و به نوبت برایِ همدیگر سخنرانی کنند را نمیتوان «اپوزیسیون» نامید. پس از پیدایش کانونهایِ ظهورهایِ پر قدرت؛ در مرحلهٔ بعدی ظهورِ «آلترناتیو» (جانشینِ قدرتِ حاکم) ضرورت می یابد. یکی از فرقهایِ اساسیِ میانِ «اپوزیسیون» و «آلترناتیو» این است که «آلترناتیو» موجودیّتی «یکصدا» است و گروههایِ اپوزیسیون در صورتِ پیوستن به آن باید بلندگویِ این صدا باشند زیرا این مصدا» برآیندِ «همهٔ صداها» است (نقاط و منافع مشترک).
      اگر قرار باشد این افرادی را که به نام اپوزیسیون معرّفی میشوند را در یک گونی بریزند؛ هیچ چیز تغییر نکرده است و شاید به جایِ ۱۰ نفر؛ اینبار ۳۰ نفر اتاقی را کرایه کنند و اراجیفِ خود را به نوبت برایِ ۲۹ نفرِ دیگر بلغور کنند. لذا تنها گروههایی از مخالفان که تواناییهایی در بسیج مردم و ایجادِ شبکه ها دارند میتوانند در تشکیلِ «الترناتیو» شرکتِ فعهالی داشته باشند و گرنه همه چیز سراب است.
      اپوزیسیون جدید قدرت زیادی در ارتباط با مردم و بسیجِ آنها را دارد.

      حذف
    2. اگر به وضعیّتِ کنونی نگاه کنید؛ بیش از هزار «آلترناتیو» داریم؛ امّا یک کاسه «دوغ» نداریم.

      حذف