۱۳۹۸ دی ۲۳, دوشنبه

هواپیمای مسافربری یوکرئین به طورِ عمدی هدف قرار گرفته است.

من (کژدم) تا کنون فکر میکردم که سرنگونیِ هواپیمایِ مسافربری به خاطرِ وحشت رژیم از حملهٔ آمریکا و  «خطایِ از رویِ وحشت» انجام گرفته است. امّا  در حالی که همگان چنین می اندیشند؛ شواهد نشان میدهد که این حمله و سرنگونیِ هواپیمای مسافربری کاملاً عمدی بوده است.

شواهد و قرائن:

 حدود ۳ تا ۴ ساعت پس از حملاتِ موشکی به پایگاههای آمریکا در عراق؛ هواپیمایِ یوکرئین که ۱۴۷ سرنشینِ آن ایرانی بوده اند (تقریباً ۸۰٪) مورد هدف قرار میگیرد.

توضیح : 

الف:
رژیمِ شیعی مطمئن بوده است که آمریکا به حملاتِ تلافی جویانه دست خواهد زد و از زمانِ برخوردِ موشکهای سپاه به پایگاههای آمریکا تا  حملهٔ متقابل و رسیدنِ موشکهایِ آمریکا تا تهران به زمانی نزدیک به همین بازهٔ زمانی نیاز بوده است. لذا هواپیمایِ یوکرئین؛ هم به خاطرِ تعدادِ زیادِ مسافرینِ ایرانی و هم به خاطرِ قرار گرفتنِ زمانِ پروازِ آن در این بازهٔ زمانی؛ به عنوانِ «هدفِ از پیش تعیین شده» در می آید و چه بسا از همان آغاز این سیستمِ موشکی بر رویِ همان هواپیما Lock شده بوده است و نیازی به فشارِ دگمه نیز نبوده است. زیرا دلاورانِ شیعه مسلک به سوراخها خزیده بوده اند.
ب:
نیروهایِ آمریکا از زمانِ پرتابِ موشکهایِ رژیم از همان ابتدا آگاه بوده اند و حتماً از این امر نیز آگاه بوده اند که رژیم میخواهد هواپیمایِ مسافربری را سرنگون کُند و به گردنِ آمریکا بیندازد. لذا دست به هیچ عکس العملی نزدند.
پ:
حملهٔ تلافی جویانه انجام نمیگیرد و سرنگونیِ عمدیِ هواپیمایِ مسافر بری با سرنشینانِ ایرانی بر دستِ انگلِ فرزانه میماند.
به همین دلیل همهٔ اوباشانِ رژیم به صورتی یکصدا به تکذیبِ خبر میپردازند.
ح:
آمریکا مدارکِ مهمّی در اختیارِ رئیس جمهورِ یوکرئین و نخست وزیرِ کانادا گذاشته و آنها را کاملاً در حریانِ چگونگی سرنگونی هواپیما قرار میدهد. این مدارک مهمّ باید بسیار بیشتر از فقط یک ویدیو باشد.
فیلمِ تهیّه شده از شلّیکِ موشک و برخوردِ آن با هواپیمایِ مسافربری نیز نشان میدهد که فیلمبردار در کمین نشسته بود و تنها بخشی از فیلم را منتشر کرده اند که صحنهٔ شلّیکِ موشک و برخوردِ آن با هواپیما را نشان میدهد.
خ:
جاسوسانِ BBC میگویند که نقطه ای که فیلمبرداری از آنجا انجام گرفته است را با مقایسهٔ آنچه که در فیلم از مشخّصاتِ مکان دیده میشود با جستجو در تصاویرِ ماهواره ای و تطبیقِ آنها یافته اند. لذا BBC در لابلایِ مقالهٔ ظاهراً تحلیلی در«لُو دادنِ» مکانِ فیلمبردار به رژیمِ شیعی کمکِ اطّلاعاتی داده است.

https://www.bbc.com/persian/iran-features-51076577


در آن وقتِ شب هیچ دیوانه ای در مکانی که  BBC آنرا توصیف میکند؛ به فیلمبرداری از ستارگان و آسمان نمیپردازد؛ مگر آنکه شکارچی باشد و همهٔ داستان را بداند و یا اینکه دستور فیلمبرداری داشته باشد.
 لذا من (کژدم) چنین نتیجه گیری میکنم؛

Plan A

حملهٔ هوایی از طرفِ آمریکا حتمی است. هواپیمایِ مسافربری را میزنیم و به گردنِ آمریکا انداخته و ماجرایِ «جسد گردانی حاجی بادمجان» را  تکرار میکنیم تا رژیم کاملاً بیمه شود. چنین حمله ای به «فتوا» نیاز دارد که برایِ «اعتلایِ اسلام و تشیّع» در زمانِ طرّاحی عملیّات از طرفِ خامنه ای صادر شده بوده است.
Plan A به خاطرِ عدم پاسخگویی آمریکا شکست میخورد و انبوهی از اجسادِ مسافرانِ بیگناه و آبرو ریزیِ «عدمِ امنیّتِ آسمانِ ایران» و پرداختنِ غرامت  به خانواده ها و ریده شدن به مراسمِ جسد گردانیِ حاجی بادمجان همگی مانندِ آوار بر سزِ «اوباشِ فرزانه» فرو میریزد.

Plan B

انکارِ ۳ روزه و تبدیل کردنِ مسئله به توپِ فوتبال و دروغپردازیهایِ شاخدار و وقیحانه که در ذاتِ «تشیّع شنیعه» نهادینه شده است را به اوج میرسانند.  تا اینکه آمریکا اسنادِ گرانبهایی را در اختیارِ یوکرئین و کانادا میگذارد و رژیم شیعیانِ شنیعه مجبور به اعترافهایِ «پیچ و تابدار» میشود.
 Plan B نیز به نظرِ من شکست خورده است و اینکه ترامپ بارها تکرار کرد که شاید این شلّیک عمدی نبوده است؛ تلاش برایِ وادار کردنِ رژیمِ شیعی به اعترافی بوده است که با هماهنگیِ  آمریکا و کانادا و یوکرئین هدایت شد. (یعنی اینکه: حالا به قتل اعتراف کُن ... تا بعداً روی سَهوی و یا عندی بودنِ آن بحث کنیم).
به نظرِ من ماجرا تمام نشده است و آمریکا و کانادا و یوکرئین در صدد هستند  «انگلِ فرزانه» را با اسنادی که در دست دارند؛ پس از بازیهایِ موش و گربه و گرفتنِ امتیازها؛ این اسناد را عمومی کنند.

کژدم





۶۱ نظر:

  1. نمیدونم قبل من کسی بهت گفته یا نه: این نوع آتشبار از شلیک سرد استفاده میکنه که قطعا سر و صدای خودش رو داره و موتور موشک در هوا روشن میشه پس ممکنه یه نگهبانی‌ چیزی از قبل در جریان جنگ و اینا بوده باشه و به خیال حمله آمریکا شروع به فیلمبرداری کرده( تو اینترنت خوندمش)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تا همین دیروز همه جا پُر بود از داستانسراییهای اوباشانِ رژیم که اصلاً چنین سرنگونی با موشک امکان ندارد.
      نمیدونم کسی بهت گفته یا نه .....
      منهم در اینترنت خوندم

      حذف
    2. حالا شاید به قول تو یه نفر ساعت های متوالی صبر کرده تا صحنه برخورد موشک به هواپیما رو شکار کنه/بهش دستور فیلمبرداری دادن یا بدون خبر قبلی و تصادفی اینکار رو کرده باشه(فرضیه نگهبان یا رهگذر) . من آدمی نیستم که حرفای اوباش جماعت رو نشخوار کنم

      حذف
    3. تصادفی؛ رهگذر؛ نگهبان؛ آدمی که خوابش نبرده بود و رفته بود در یک سایتِ ساختمان سازی به ستاره شناسی بپردازد و ناگهان دوربینش یک لحضهٔ مهمّ را شکار میکنه!!!! .... یعنی برندهٔ Jack pot شدن در لاتاریِ معروفِ Power Ball آمریکا.
      حالا نظرِ کسی را نشخوار نکن... هرچند که گفتی تو اینترنت خوندی ....
      حالا نظرِ خودت چیه؟

      حذف
  2. نظرت درباره تظاهرات مردم تو این دو روز چیه؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فقط دارند اعتراض میکنند. امّا همین تظاهراتها نشان میدهد که شانس یک اپوزیسیون قدرتمند برایِ هدایتِ حرکتها بسیار بالا است.

      حذف
    2. کژدم گرامی. موضوعی که در این تظاهرات های دو سه روز اخیر نظرم را به خود جلب کرد این است که در این اعتراضات، برخلاف اعتراضات قبل از آن، شعارها در سراسر ایران اکثرا هماهنگ بودند و خط مشی مشخصی را دنبال میکردند. این در حالی است که در اعتراضاتی که تا پیش از این میدیدیم، کمتر دیده میشد که شعارها در سراسر ایران هماهنگ شده باشند.

      نظر من این است که اعتراضات چند روز اخیر نشانه هایی از سازماندهی را دارند.

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      تظاهراتهایی که در جریان است؛ توسّط «الیتهایِ جامعه» (دانشجویان) انجام میگیرند. اگر شما نوعی هماهنگی در این تظاهراتها و شعارها میبینید؛ من (کژدم) چیزِ دیگری میبینم. آنچه که من میبینم؛ این است که هنوز آن پوستهٔ سختِ «تفکّرِ سُنّتی و آلوده» در ذهنِ حتّی الیتها همچنان پا بر جا است. به نظرِ من حتّی اگر رژیم توسّط این ایتها سرنگون شود؛ شاید آمریکا و اروپا به اهدافشان برسند؛ شاید روزهایِ بهتر از این برایِ ساکنینِ ایران به ارمغان بیاورد؛ امّا آن پوستهٔ سختِ آلوده و سّنّتیِ ارتجاعی؛ مانندِ زنجیر نخواهد گذاشت که ساکنینِ ایران از بندِ «حماقت» و «عقب ماندگی» رهایی یابند.
      آن اپوزیسیونی که آنرا «اپوزیسیونِ جدید» میخوانم؛ برایِ سرنگونیِ رژیمِ شیعی و جایگزینیِ سیستمهایِ معروف به «دموکراسیِ غربی» تلاش خواهد نمود و به «پوستهٔ سختِ منحطّ و ارتجاعی» کاری ندارد زیرا خود نیز به همان «پوستهٔ سخت» آلوده است. تنها فرقی که اپوزیسیونِ جدید را از سایرین جدا میکند؛ یک حرکتِ سازمانیافته و قدرتمند است و گرنه از نظرِ محتوایِ فکری چیزی بیش از آنچه که گروههایِ مخالف مطرح میکنند نیست.
      من (کژدم) مخالفِ این اپوزیسیون نیستم. امّا آنرا «کفِ خواسته ها» به حساب می آورم.
      ساکنینِ ایران هنوز آمادگی برایِ ورود به دنیایِ جدید را ندارند و آنچه که اپوزیسیونِ جدید به ارمغان خواهد آورد؛ «سقفِ خواسته هایِ» آنهاست.

      حذف
  3. پتانسیل فقط همین که یه شبه همه تو امریکا فارسی یاد گرفتن

    پاسخحذف
  4. اینهم قرینه ای دیگر:

    https://tinyurl.com/scgsgwa

    این هواپیما ۳ بار از طرفِ پدافندِ هوایی اجازهٔ پرواز گرفته بود. این اجازه یعنی: «آسمان اَمن است و شلّیک به آن عمدی نبوده است» بلکه زاییدهٔ «عدم هماهنگی در سیستمهای پدافندی» (غیر عمدی) بوده است.
    اگر آمریکا به موشک پرانیِ اوباشان پاسخِ فوری میداد و همزمان موشکهای سپاه این هواپیما را طبق برنامهٔ از پیش ریخته شده موردِ حمله قرار میدادند؛ باز هم همین سخن را میگفتند که: «این هواپیما ۳ بار اجازهٔ پرواز گرفته بود» لذا سیستمهایِ پدافندی میدانستند که این هواپیما از نوعِ مسافربری است و به آن شلّیک نمیکردند. امّا متأسفانه توسط شیطان بزرگ و جنایتکار هدف قرار گرفت و پس از آن بارِ دیگر تظاهراتهایِ نمایش اجساد راه می انداختند (مانندِ حماس).

    پاسخحذف
  5. عبدالله سرباز اسلام۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

    بسمه تعالی
    این هواپیما با مهارت توسط آمریکا سرنگون شده ولی چون خیلی ماهرانه بوده مقامات سپاه و کشور خیال کردند خودمان سرنگون کرده ایم.
    اکنون وظیفه ملت است که با رهبر و آقای خود حضرت امام خامنه ای اقتدا کرده مشت محکمی به مخالفان اسلام و سپاه بزنیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پس قبول داری آمریکا میتونه خیلی غلطها بکنه
      اونم خیلی ماهرانه بقول خودت

      حذف
    2. عزیزِ من ... این یک جوک بود.

      حذف
  6. کژدم یک مقداری دیدگاهت خوشبینانه نیست در مورد برنامه آمریکا؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر نمیکنم که دچارِ خوشبینی شده باشم. زیرا هدفِ برنامهٔ آمریکایِ ترامپ فقط به رویِ کار آمدنِ یک حکومتِ «نرمال» است. حال چه با به توافق رسیدن با رژیمِ کنونی و چه با سرنگونیِ رژیم.
      آمریکای ترامپ فقط میخواهد ریگی را که تویِ کفشَش قرار دارد را بیرون بیاورد. در این کار نیز موفّق خواهد شد. زیرا آنچه که آمریکایِ ترامپ پیشنهاد میکند؛ «سقفِ خواسته هایِ ساکنینِ ایران» است.

      حذف
  7. https://www.youtube.com/watch?v=UCFff3gHeR8

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سپاسگذار از شما.
      دَمِ شاهین نجفی همیشه گرمِ گرم.

      حذف
    2. شاهین نجفی یک کومونیست هستش

      حذف
    3. شاهین نجفی کمونیست نیست. یک معترضِ حرفه ایست. به همه چیز اعتراض داره و یک تارِ مو فاصله از «انارشیسم».

      حذف
  8. پیشنهادِ من (کژدم) به سازماندهانِ تظاهراتها:

    اگر معترضین بتوانند کشورهایِ اروپایی را به عدمِ حمایت از رژیمِ «انگلهایِ صفوی» تشویق کنند و در تظاهراتها با طرحِ شعارهایی به اروپا پیام برسانند که در صورتِ ادامهٔ حمایتها از رژیمِ شیعی؛ در آیندهٔ ایران سهمی نخواهند داشت؛ پیامشان شنیده خواهد شد و کشورهایِ اروپایی از «گربه رقصانی» دست خواهند کشید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر من (کژدم) کاره ای بودم؛ به اروپاییها و تمامی دولتهایی که از رژیمِ شیعی حمایت میکنند؛ پیام میدادم که خود را برایِ بستنِ سفارتخانه هایشان پس از سرنگونیِ رژیمِ شیعی آماده نموده و سفارتخانهٔ «بورکینافاسو» و یا «جیبوتی» را به مجمع الجزایرِ «دفاترِ حفظ منافع» این کشورها تبدیل میکردم. تا پس از این؛ از این «گُه ها» نخورند و بر اساسِ «منافعِ آنیِ خود»؛ از حمایتهای خود از حاکمیّتهایِ کثیفی مانندِ رژیمِ ایران و ترکیهٔ عثمانی دست بردارند و منافعِ آیندهٔ خود را به «حکومتهایِ دموکراتیک و شفّافِ آینده» گِرِه زده و حفظ کنند.

      حذف
    2. کشورهایِ اروپایی فکر میکنند و به درستی فکر میکنند که شیرازه هایِ اجتماعی؛ اقتصادیِ ایران توسّط رژیمِ کثیفِ شیعی از هم گسیخته است و بنا بر این حاکمیّتِ بعدیِ ایران مجبور است تا به گدایی به دَرِ خانهٔ شان برود. لذا منافعِ آنها هم در حاکمیّتِ ننگینِ رژیمِ شیعی و هم در آینده؛ «بیمه» شده است و بر اساسِ این تفکّر به حمایتهایِ خود از رژیمِ شیعی ادامه میدهند.
      امّا باید به آنها فهمانید که خانه هایِ دیگرِ فراوانی وجود دارند که همگی «دَر» دارند.

      حذف
    3. فعلا برای اینکار خیلی زود نیست؟ یه شعار خوب: دولت خارجی به گوش باش ما رژیم رو نمیخواییم
      دولت خارجی به گوش باش فکر حساب کتابت باش

      حذف
    4. اگر امروز زود است؛ کدامین زمان مناسب است؟ تنور در حالِ گرم شدن است و کشورهایِ اروپایی سالهاست که این رژیم را شیر داده و پرورانیده اند. اکنون باید گفت که یا بَس کنید و یا منتظرِ عواقبش باشید. البتّه منظورم بلوف زدن نیست؛ بلکه باید طوری رفتار نمود که کشورهایِ اروپایی با سوزشِ مغزِ استخوانشان جدّی بودنِ امر را حسّ کنند.

      حذف
    5. به عنوانِ مثال حمله کردن به مراکزِ اقتصادی که سرمایه هایِ آلمانی؛ فرانسوی؛ هلندی؛ اطریشی در آن شرکت دارند همراه با «اروپا برو گُمشو».
      البتّه میدانم که شاید اوباشانِ رژیم نیز به اینکار دست بزنند تا به فکرِ خودشان جنبش را بدنام کنند. امّا از نظرِ من هیچ ایرادی ندارد؛ بگذارید اوباشانِ رژیم نیز به اینکار دست بزنند و به گردنِ جنبش بیندازند. نتیجهٔ عملی این خواهد شد که ضربه هایی که به منافع اروپا وارد میشوند؛ کمرشکن تر و استخوان سوزتر خواهند بود.

      حذف
  9. کژدم یکبار ازتون خواستم برید درباره گروه ایرآنارشیستها و شخص علی عبدالرضایی ی خورده مطالعه کنید و نظرتون رو بگید ولی شما متاسفانه رفتید کلیپهای مصاحبه این شخص که متعلق به ده سال پیش هست رو دیدید. اگه میشه لطف کنید و شخصیت الان و گروهی که تشکیل داده رو بررسی کنید. چرا که دقیقا داره همون رهنمودهای شما رو میده. پایان اسلام.نابود کردن بسیجی و پاسدار و ملا. آمادگی سربازانی جهت بریدن سر کثیفی ها. و مخالفت با امثال رضا پهلوی و فرشگرد که مبارزه مسالمت آمیز رو تبلیغ میکنن. بنظرم این گروه پتانسیل خوبی داره و در این دو سال تونسته مشعل مبارزه رو روشن نگه داره و جدیدا هم به شدت روی ساختن تیم و ساززماندهی مبارزین کار میکنه. اگه امکانش هست از طریق تلگرام یا توییتر یا اینستگرام ی تحقیق کوچولو بکنید و نظرتون رو بگید. این عبدالرضایی زمین تا آسمون با عبدالرضایی ده سال پیش فرق کزده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من اصلاً این شخص را میشناسم و نه اینکه به ویدیو کلیپهایش نگاه کرده ام.
      هر زمان این گروه سرِ چندتا پاسدار و بسیجی را رویِ سینهٔ شان گذاشت. نگاهی خواهم انداخت. وگرنه خیلیها ممکن است بخواهند مثل من حرف بزنند؛ امّا مقاصدِ دیگری را دنبال کنند. (مثل شکارِ انقلابیون و سپردنِ آنها به دست رژیم).
      «آرش رحمانی پور» و بسیاری دیگران به چنین سرنوشتی دچار شدند.

      حذف
    2. اگر مانندِ ماهیهایِ طلایی Short Memory نباشید؛ روح الله زم و عارفِ شاشنده (ری استارت) را به یاد دارید.

      مَحَکِ راستی آزمایی:

      فقط کشتنِ پاسداران و بسییجیها و عواملِ رژیم

      همین.

      حذف
    3. بنا به اصرارِ شما نامِ این شخص را گوگل کردم. تصاویرش با «کج کلاه خان» و وبسایتشان با تصویرِ بزرگی که با همان ادا و اطوار منتشر کرده اند به من میگوید:

      این شخص Full of Shit است.
      دور و برش نگردید و برایش تبلیغ نکنید و اگر برایش تبلیغ میکنید احتمالاً به «اوباشانِ عاشورایی» تعلّق دارید.

      حذف
    4. گروه تلگرامیشون یا صفحه توییترشون رو بررسی کنید. ایرآنارشیستها هر شب دارن توی خیابونها فعالیت میکنن. در تلگرام حرفهاش تا ۹۰ درصد شبیه حرفای شماست و مدام روی مبارزه مسلحانه تاکید میکنه و کشتن بسیجی ها و پاسدارها. احتمالا چیزی که شنا میبینید متعلق به قبل از سال ۹۶ هست چون در این دو سال سوسول بازی رو کنار گذاشته و مبارزات خشم محور رو تبدیل به یک گفتمان کرده. ایشون لباس زیر زینب و فاطمه رو برده سر نیزه. بعید میدونم عاشورایی باشه

      حذف
    5. عزیزان تا دقایقی دیگه روش ساخت یه اسلحه در گروه زیر توضیح داده می‌شه سریع و به محض پست شدن دستورالعمل مطالب رو سیو کنید چوم ناگزیریم زود حذفش کنیم


      این یکی از پیامهاییه که از کانالش برداشتم. طرف داره مبارز مسلح آموزش میده و خبر دارم که اطلاعات سپاه به شدت داره رو این گروه و گروه تندر کار میکنه

      حذف
    6. آموزشهایِ نظامی ایشان را Save کنید و در بخشِ نظرات بفرستید. منتشر میکنم. نه به نامِ خودم؛ بلکه حقّ تألیف را رعایت میکنم. زیرا به آویختنِ مدالهایی که دیگران شایسته اَش هستند؛ علاقه ای ندارم.
      در ضمن میتوان رویِ این آموزشها از دیدگاهِ «فنّی» بحث نمود.

      حذف
    7. امّا اگر منظورتان این است که من (کژدم) به این گروهها بپیوندم؛ باید بگویم که من (کژدم) قابلیّتِ «استخدام شدن» توسّط کسی را ندارم.

      حذف
    8. کلیپ هایی راجع به ساخت تبانچه تک تیر بود و سلاهای سردی که پرتابی بودن مثلا چاقوی زامن داری که قسمت برنده چاقو شلیک میشد.
      ابتدا به این فکر کردم که برای این تپانچه ها از فشنگ تفنگهای میخکوب برای ساخت فشنگ هم میشه استفاده کرد ؟ مثلا جلوی پوکه ها رو باز کنیم و یک گلوله داخلش قرار بدیم و سپس پرسش کنیم؟ و سوال مهم تر اینه که آیا نمیشه از خود تفنگ میخکوب استفاده کرد؟این میخ ها وارد دیوار بتونی هم میشن .بنظرتون نمیشه روی این تفنگها اصلاحاتی انجام داد برای هدف گرفتن از راه های دورتر و ازش به عنوان اسلحه استفاده کرد؟ در همه ابزارفروشی ها پیدا میشه. قیمتش هم نسبت به اسلحه خیلی کمتر هست و نگهداریش هم منع قانونی نداره
      و موضوع دیگه اینکه تپانچه تک تیر کارایی بیشتری داره یا سلاح های سردی که در فواصل دور هم میشه پرتابشون کرد. مثلا یک نوع چاقوی پرتابی بود که وقتی ضامنش رو رها میکردی در فاصله ده متری یک درب تخته ای رو میشکافت ولی چیزی که ایجاد محدودیت میکرد این بود که هربار که شلیک کنید یک چاقو هدر میره و باید تعداد زیادی چاقوی بی دسته و مخصوص همراه داشته باشیم.
      سوال دیگه اینکه برای ساخت تپانچه آیا میشه از لوله گازکشی استفاده کرد؟ گر میشه نهایتا طول لوله چقدر باش که بتونه شلیک یک فشنگ ساچمه ای رو تحمل کنه و؟
      اگر بخوایم از لوله گازکشی یا لوله داخل کمک فنر موتورسیکلت یا هر لوله دیگه ای استفاده کنیم برای ساختن یک تپانچه لول بلند بنظرتون داخل لوله رو میشه به تراشکاری بدین تا داخلش خان درست کنه؟
      برای افزودن یک خشاب به این نوع سلاح های دست ساز ایده ای ندارید؟
      سوالات خیلی زیاده این سوالات به ذهن خودم رسید و متاسفانه در گروه کسی نبود که بتونه به صورت تخصصی روی پاسخ این سوالات کار کنه و جواب مشخص و کاربردی ای بده.اگه بتونید برای این نواقصات یا سوالهام پاسخ های مناسبی پیدا کنید ممنون میشم. در ضمن من از نرم افزار تور استفاده نمیکنم و از فیلترشکن استفاده میکنم

      حذف
    9. در ضمن در رابطه با استفاده از تفنگهای میخکوب فکر نمیکنید ممکن است فروشش رو ممنوع کنن یا ماموران رژیم روش حساس بشن ؟ چون گفتید که این وبلاگ توسط سایبری های رژیم چک میشه.

      حذف
    10. اینگونه سلاحها را برلحتی میتوانید در یوتیوب با شیوهٔ ساختنش پیدا کنید.
      میخکوبهایِ بادی را به تنهایی میتوان در فاصلهٔ ۳ تا ۵ متری استفاده نمود.
      با لوله هایی که نام بردید میتوان «شات گان» درست کرد که تا فاصلهٔ حد اکثر ۷۰ متری کاربرد داشته باشد.

      حذف
    11. شما به خاطرِ ساده اندیشی در رابطه با تسلیحات؛ فکر میکنید که این شخص در حالِ آموزش دادن است و هیجان زده شده اید.
      باز هم میگویم این موجود Full of Shit است و بهتره بره دنبالِ شعر و شاعری. هرچند که شعرهایش هم پُخی نیستند.

      حذف
  10. ضربه ای دیگر به جمهوری اسلامی
    جانسون:باید توافق هسته ای را با توافق ترامپ جایگرین کنیم
    به صورت غیر مستقیم داره می گه از توافق برجام خارج میشن!!

    پاسخحذف
  11. نظرتون درباره ی تحلیل‌های مانوک خدابخشیان چیه؟؟

    پاسخحذف
  12. اوباشانِ رژیم فکر میکنند که روایتِ آنها از سرنگونیِ هواپیمایِ مسافربری؛ پذیرفته شده است و اکنون در حالِ بازیِ فوتبال با الفاظ و وعده ها و تشکیلِ دادگاه و ... جنگِ الکترونیکِ آمریکا و نقش آن در سرنگونی هواپیمایِ مسافربر و ... چه بسا آفریدنِ داستانهایِ شاخدارِ دیگر هستند تا نه تنها روایتِ خود را «بهترین روایت» جلوه دهند؛ بلکه از سویِ دیگر با داستانهایِ علمی تخیّلی و اینکه جناحهایِ رژیم بر سرِ مسئله اختلاف دارند و امام حسنِ بنفش میخواهد عدالت را برقرار کُند؛ حتّی روایت خود را نیز غبار آلود کنند. غافل از اینکه روایتِ آخرینِ آنها (شلّیکِ غیرعمدی) در حالِ محو شدن از رویِ صحنه است و پس از آنکه همهٔ قِر و قمیشهایشان را ریختند و دستشان از «شعبده بازیها» خالی شد؛ آنگاه نوبتِ آمریکا خواهد رسید تا روایتِ واقعی را در سطحِ بین المللی منتشر کُنَد.
    اکنون «عمدی بودنِ شلّیک» به بحثهای رسانه ها کشیده شده است.
    آمریکا منتظر است تا انگلِ فرزانه همهٔ کبوترهایش را از آستینها و عمّامه اش بیرون آورد.

    پاسخحذف
  13. این جمعه خامنه ای پس از 8 سال خطیب نماز جمعه خواهد بود
    تکرار سکانس عوض شدن جای مظلوم و ظالم:
    من جان ناقابلی دارم...
    جسم ناقصی دارم...
    دست علیلی دارم....
    اندک ابرویی دارم....
    که ان هم ارزانی شما باد...
    خمینی می گفت
    به این اشک چشمهاست که ما زنده ایم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «انگلهایِ صفوی» بیش از ۱۰۰۰ سال است که در این امر «تخصّص» دارند. اوباشِ آقا زاده ای مانندِ «حسین» را با همین گریه های تصنّعی به «اُسوهٔ ظلم ستیزی» و «آزادگی» تبدیل کرده اند.
      حتّی «مطهّری» نیز میگفت که بدونِ «زهرِ ماریها» (دروغها) مردم گریه نمیکنند.

      حذف
  14. سلام کزدم
    قرار است که نماز جمعه این هفته بصورت ویژه ای برگزار شود ؟ به نظرت میخواهد چه مواردی را مطرح کند ؟ ایا بازهم تحریک احساسات مردم و مطرح کردن و به گریه انداختن طرفداران و تکرار 9 دیماه 88 یا زمینه سازی مذاکره و توافق با آمریکا یا تهدید ملت و دانشجویان معترض و امر به کش ندادن موضوع (( حالا بر اثر وضعیتی که دشمن بوجود آورده و بر اثر کم تجربه گی یک اپراتور مخلص و جوان و مومن حادثه ای اتفاق افتاده . این موضوع که نباید دست آویز و بهانه نا آرام کردن فضای جامعه و صدمه به اموال عمومی و دولتی گردد. اتفاقا باید قدر دان این مسئولیت پذیری نیروهای میدانی باید بود . و نیروی انتظامی و دیگر نیروهای موجود در میدان سریعا این جریان راجمع کنند
    ))
    موش کور

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «نمازِ جمعه» یک «ویترین» است. «انگلِ فرزانه» بازهم بر طبلِ «قهرمانی» و «توطئهٔ بین المللی» برایِ ریشه کن کردنِ «اَسلام» خواهد کوبید.
      به هر حال تکرارِ همان بازیهایِ گذشته (گریه هایِ تصنّعیِ آخوندی و تحریک) و مظلوم نمایی خواهد بود.

      حذف
  15. کژدم شما بهتر از من میدونین که در دنیای بین الملل این رژیم هیچگونه اعتباری نداشته و نخواهد داشت منظورتون از بی ابرویی خامنه ای چیه؟یعنی معتقدین امریکا میخواد دیدگاه مردم ایران رو نسبت به خامنه ای تغییر بده؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بی آبرو شدنِ «انگل فرزانه» در میانِ «شیعیانِ انگل فرزانه». تَرَک برداشتنِ هواداریِ احمقانه از این موجودِ بی شرف و قهرمان سازی از اوباشانِ غارتگرَش و همچنین بازمانده هایِ «اصلاح طلبان» و در نتیجه ریزِشِ «بهمن وارِ» شیعیانَش در سطح بین المللی.

      حذف
    2. یعنی همان چیزی که بارها گفته ام:
      «دولتِ ترامپ انگلِ فرزانه را تویِ کونِ سگ خواهد کرد» و پس از بی آبرویی؛ ریشه هایِ جهنّمی این جریانِ خواهد خشکید و دیگر هرگز ظهور نخواهند کرد. زیرا زمانی که بسیاری از «انسان سانها» هنوز فکر میکنند که این موجوداتِ کثیف «قهرمانانِ اسلام» و یا «قهرمانانِ ایران» هستند؛ شکست دادنِ آأنها در عرصهٔ نظامی؛ نتیجه ای «ریشه ای» نخواهد داشت.
      تلاشِ بقیّهٔ انگلهای صفوی مسلک مانندِ «انگل سیستانی» و «اصلاح طلبان»؛ «سروش»؛ «انگلهایِ تصوّف»؛ و فرقه هایِ گوناگونِ اسلامی .... برای تبلیغِ این روایت است که: «اسلام و شیعه گری معجونِ بهشتیِ دیگری است و تنها این فرقه هستند که بَد هستند». تا ریشه را در آب نگه دارند و «مشتریانشان» را از دست ندهند.

      حذف
  16. سلطان قابوس هم فوت کرد.

    پاسخحذف
  17. حال آنهایی که کونِ خودشان را پاره میکردند و میگفتند که فیلمبرداری از حملهٔ موشکی به هواپیمایِ مسافربری به صورتِ کاملاً اتّفاقی صورت گرفته است؛ ببینند که «آمریکا» چه اسنادی در دست دارد و آرام ارام؛ منتشر میکُند.

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=52&v=WqYPgE66kmo&feature=emb_logo

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گوشه بالا سمت راست ، تاریخ ١٧ اكتبر زده شده!

      حذف
    2. کسی که این سند را در یوتیوب گذاشته است؛ در موردِ تاریخِ آن توضیح داده است.

      حذف
    3. به احتمالِ زیاد سیستمهای اطّلاعاتی رژیم تاریخ و زمانِ اینگونه دوربینها را معمولاً طوری تنظیم میکنند و کُد گذاری میکنند که برایِ خودشان با مراجعه به «کُدها» تاریخ و زمانِ دقیق مشخّص میشود؛ امّا در چنین شرایطی میتوانند ویدیو را جعلی بنامند.

      حذف
  18. BBC با جاسوسی برایِ رژیم و منتشر کردنِ اطّلاعاتُ مربوط به «مکانِ فیلمبرداری»؛ موجبِ دستگیری فیلمبردار و یا فیلمبرداران شده است. کسانی که رژیم میگوید دستگیر کرده است توسّطِ «گِرا دادنِ BBC» دستگیر شده اند.

    پاسخحذف
  19. سلام کژدم
    آیا استفاده از مرورگری مثل OPERA از گوگل امن تر نیست ؟ چرا که گوگل اطلاعات زیادی از ما جمع آوری میکند ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من از Tor استفاده میکنم

      حذف
    2. در چند روزِ آینده احتمال دارد که مکالماتِ شنود شدهٔ اوباشان شیعه مسلک در پیش و هنگام شلّیک به هواپیما نیز منتشر شود. (گفتم احتمال دارد و نه حتماً).
      نخست باید منتظر ماند و دید که «انگلِ فرزانه» در نمازِ جمعه چه گُهی را خواهد جوید.

      حذف
  20. کژدم شما قبلاً گفتی ایران برای حمله به پایگاه های آمریکایی با آمریکائیها هماهنگ کرده بود پس وقتی هماهنگ بودن قاعدتاً ایران میدونسته آمریکا واکنشی نشون نمی ده پس چطور می گید ایران حمله از طرف آمریکا رو قطعی میدونسته و این طرح رو برنامه ریزی کرده ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تا زمانی که موشک بر رویِ سَکّو است و شما نیز فکر میکنید که خیلی نقطه زن است؛ کنترل ماشه در دستِ شماست. امّا زمانی که موشکهایِ معیوب پرتاب شدند؛ دیگر کنترلی بر آنها ندارید. به هدف خوردنِ آنها همانقدر با ارزش است که به هدف نخوردنِ سایر موشکها.
      پس از تهاجم؛ معمولاً به محاسبهٔ «ویرانیهایِ حاصل شده» میپردازند. به نظرِ من حتماً به اوباشانِ هوا فضا نوَرد؛ اطّلاعاتِ غلطی در رابطه با ویرانیها و کشته ها و زخمیهایِ حاصله از موشکها داده بوده اند و به همین خاطر «اوباشانِ فضانورد» منتظرِ اقدامِ آمریکا بوده اند و به همین خاطر هواپیمایِ مسافربری را به طورِ عمدی زدند تا به گردنِ آمریکا انداخته و برایِ مسافرینِ ایرانی آنها عزاداری و جنازه گردانی کنند و این جنازه گردانی میتوانست به پروپاگانداهایِ رژیم کمکِ زاید الوصفی کُند که برعکس شد.

      حذف
    2. برایِ یک لحظه فکر کنید که یکی از این موشکهای معیوب بطورِ تصادفی به محلّ مسکونیِ «انگل سیستانی» برخورد میکرد... به نظرتان ماجرا چگونه ادامه پیدا میکرد؟

      حذف