۱۳۹۹ تیر ۹, دوشنبه

ایران را فراموش کنید

همانگونه که از سالها پیش گفته ام؛ رژیمِ شیعی در حالِ فروشِ گام به گامِ ایران به چین است. این خیانت فقط مربوط به باندهایِ حامیِ «امام حسن بنفش» نیست و انگلِ فرزانه و سپاهِ پاچاهارداران؛ آتش بیارِانِ  اصلی معرکه هستند و جنجالهایِ دروغین در میانِ باندهایِ رژیم؛ فقط برای بهره برداریِ سیاسیِ باندها و جا انداختنِ گفتمانِ فروشِ ایران به چین در افکارِ عمومی  است و گرنه همهٔ این اوباشان به همان راه خواهند رفت.

کژدم

۱۶۴ نظر:

  1. سلام کژدم
    هنوز هیچ متنی و بندی از قزار داد مشخص نیست اما اگر من بجای چینی ها باشم موارد زیر را میخواهم
    1- سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز و حق انحصاری بهره برداری و فروش آن که چین را در برابر شوک های بازار انرژی بیمه خواهد کرد .
    2- حق انحصاری ایجاد و توسعه و بهره برداری از شبکه های ارتباطی و مخابراتی در سطح زیرساخت ،تجهیزات ، فروش ؛ سخت افزار کاربری نیز و وادار کردن مجلس به قوانین در حد اعدام در صورت استفاده از تکنولوژی جدید شرکت spacex ;
    3- در دست گرفتن کنترل بنادر جنوبی ایران و شمالی برای صیادی و بندر و گمرک و کشتیرانی که با یک تیر دو نشان هند و روس را میزند .
    4- ایجاد پایگاههای موشکی و اتمی برای محاصره و ناامن کردن هند چرا که پاکستان هم همراستا میباشد .
    5- صادرات نیروی کار به ایران در همه زمینه ها و فلاکت بیشتر ایرانیان در زمینه حتی کارگری ساختمان هم .
    6- تجهیز و آموزش و در اختیار نهادن نیروی سرباز برای درگیری های احتمالی داخلی
    7- مزاحمت برای آمریکا و در تیررس مستقیم پایگاهها و ناوهای آمریکا در غرب آسیا و جنوب اروپا و اطلس و مهر آمریکا در عوض تایوان و هنگ کنگ
    و ایرانیان
    1- حاکمیت و صدا و سیما شروع به ساخت و نمایش آثار و سوابق روابط دیپلمانیک و تاریخی و فرهنگی با چین برای اقناع خودی ها و خوراک دفاعی در سطح عامه
    2- برنامه و سمینار و کنفرانس و میزگرد برای تشریح و شکرگزاری این موفقیت در همه سطوح
    3- کاهش تورم موقت و کوتاه مدت
    4- شناسایی و دستگیری مخالفین احتمالی
    5- بالا رفتن ضریب اطمینان بقای حاکمیت
    6- نابودی همه آنچه که باقی مانده برای ملت سرافراز و شجاع و ولایت مدار و پیرو مکتب اهل بیت ایران

    اروپا
    عروسی در کون مرکل و احزاب چپ
    آمریکا
    اگر اقدامی نکند در بلند مدت مشکل خواهد داشت .
    روسیه و حاجی پوتین
    تا 2036 مطمن از مواجب مستمر و مستدام

    نزدیک بین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      این قرارداد فقط آغازِ کار است و بندهایِ آن برایِ رهبرانِ کشور مستراحِ ایران الزام آور خواهد بود. به طوری که در گامهایِ بعدی تواناییِ هیچ حرکتی را نداشته و بندهایِ بیشتری به قرارداد اضافه کنند.

      حذف
  2. دفاع روزنامه توده ایها(نوکرهای بی جیر و مواجیب چین و روسیه)از قرارداد ننگین با چین



    احمدی نژاد بنام ملت چک بی محل می کشد

    آیا مردم با 280 میلیارد دلار

    سرمایه گذاری چین درایران مخالفند؟

    https://tinyurl.com/y72wfbaj

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما در رابطه با توده ایها اشتباه میکنید. توده ایها نوکرانِ بی جیره و مواجب نیستند. به «پیک نت» نگاهی بکنید. ۲۰ روز در سال را «تعطیل» میکنند. کدام وبسایت و یا وبلاگ را دیده اید که هر ساله تعطیلاتِ رسمی داشته باشد.
      این اوباشان «حقوق بگیر» هستند و هزینهٔ زندگیشان از این طریق تأمین میشود. یعنی اینکه: «مزدور» هستند.

      حذف
  3. كژدم ترامپ در اخر داستان اگر اپوزوسيون جديدي شكل بگيره به كمك مردم ايران مياد

    پاسخحذف
  4. کژدم یعنی این قرارداد حتی با تغییر حکومت هم نمی توان ملغی کرد ؟ ایا این برداشت رو ‌میشه کرد که تنها چین حامی ایران باقی مانده حتی با وجود روسیه ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینگونه قراردادها معمولاً با «گروگان گیری» از طرفِ قدرتِ بزرگ بسته میشوند. به عنوانِ مثال وقتی میگویند که نفتِ ایران را چین پیش خرید میکند و پولِ نفتِ صادر شده را ۲ سالِ بعد میدهد؛ در واقع پولِ نفتِ ۲ سال به گروگان گرفته شده است. البتّه گروکِشیهایِ سنگین دیگری نیز حتماً در این قرار داد وجود دارند که «فوق محرمانه» خواهند ماند. لذا حتّی پس از سرنگونی رژیم نیز حکومت وقت باید بهایِ بسیار سنگینی برایِ لغو قرارداد بدهد.

      حذف
  5. درود بر کژدم حزب کمونیست چین در ماه های اخیر دست به کارهای شگفت انگیزی زده است مثلا در منطقه مورد اختلاف با هندوستان در حال ساخت اردوگاه و امکاناتی
    است که بگفته کارشناسان پیامش تدارک برای جنگ با هندستلن است در این وسط چینی های متوجه شده است رژیم صفوری در حال خواند غزل آخرت است با بستن این قرارداد در واقع دارد چک مدت داری از انگل فرزانه میگیرنده تا در رژیم بعدی با در دست داشتن آن طلب سهم کنند..

    پاسخحذف
  6. درود بر کژدم در مورد پیک نت صحبت کردید من مدتها تو نخ پیک نت و توده ای های تواب بوده ام اصلا من کارشناس توده ای و اکثریتی هستم البته نه مدرک دانشگاهی دارم اما تجربه زندگی با توده ای ها را دارم ..فقط حرف من این است تعطیلات کیهان تهران را با تعطیلات پیک نت را مقایسه کنید این توده های همزمان با کارمندان کیهان شریعتمعداری به تعطیلی میروند..اگر یادتان باشد در کیهان چاپ ایران در سال های قبل از ۱۳۷۰ کیهان شریعت مداری یه ببخشی داشت به نام کیهان برای ایرانیان خارج از ایران که برایتان ارسال خواهم فرستاد این کارکنان پیک نت کسانی مثل ش..هستندند پیک نت سالهاست که در کیهان چاپ ایران انتشار می یابد

    پاسخحذف
  7. کژدم عزیز ما چرا باید بابت ابله ی نادانی پدر و مادرمان مسئولین کشورمان هزینه پرداخت کنیم ما سربازان کورش هستیم و وقت مناسب باشد چین و چینی هارا با خاک یکسان خواهیم کرد..من خلبانی بلد نیستم اما اگر به من رهنمایی شود با هواپیمای پر از دینامیت به سر چینی و حزب کمونیست چین خواه بارید من ایرانین پیامبر کوروش بزرگ است اما به مانند یه ژاپونی به آتش خواه کشاند آنکه چشم طعم به خاک ایران خانم را داشته باشد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سربازی که فرماندهش ۲۵۰۰ سالِ پیش مُرده است؛ بهتر است که فرماندهِ زنده ای پیدا کند. نه تنها کوروش مُرده است؛ عصرِ او نیز مُرده است.

      حذف
  8. کژدم تو چرا این کسشر رو باور کردی واقعا فکر میکنی چین میاد به خاطر ایران با آمریکا سرشاخ میشه به نظر من تمام ماجرا رویاهای سران رژیمه که تو خواب میبینن نه واقعیت مثل جنده ای که به زور میخواد بگه بکن داره اما در واقعیت ایران در حال حاضر یه جنده ی پیر بوگندو هست که کسی مفتی هم نمیکندش

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چین در به در به دنبالِ جایِ پا است و به همان دلیلی که خودتان گفتید (ایران در حال حاضر یه جنده ی پیر بوگندو هست)؛ بهترین طعمه برایِ چین بشمار می آید تا هم ایران را تاراج کند و هم رژیمِ شیعی را تحتِ کنترل خودش داشته باشد.
      تصوّر کنید که رژیم سالنه ۲۵۰ میلیون بشکه نفت به چین بفروشد که قرار باشد ۲ سالِ بعد پولش را بگیرد. فرض کنید که نفت را به طورِ متوسّط بشکه ای ۳۰ دلار بفروشند. لذا پولی که در نزدِ چینیها به مدّتِ ۲ سال انباشت خواهد شد حدودِ ۱۵ میلیارد دلار خواهد بود. اگر چینیها بخشی از این پول را با فروشِ ات و آشغالهای چینی بپردازند؛ باقیماندهٔ پول را در ایران سرمایه گذاری خواهند کرد و در واقغ بخش بزرگی از ۲۸۰ میلیارد دلاری که قرار است در ایران سرمایه گذاری کنند؛ همین پولِ رسوب کرده در بانکهایِ چین خواهد بود. معاملهٔ خیلی خوبی برای چین است. شما نیز اگر احمقی پیدا کردید که پولش را پیشِ شما گرو بگذارد و سپس شما پولِ آن شخص را با دادنِ وعده و وعید در مؤسساتِ آن شخص سرمایه گذاری کنید؛ حتماً اینکار را بکنید و یادتان باشد که «طلبکار» همیشه آرزویِ سلامتیِ «بدهکار» را دارد زیرا دستش به جایی بند نیست مخصوصاً اگر بدهکار کشوری مثلِ «چین» باشد.
      چین از طریقِ این قرارداد بسیاری از جمعیّتِ خود را به ایران صادر خواهد کرد و در همه جا نفوذ خواهند کرد که مانندِ موریانه در همه جا نفوذ کرده و در ضمن بسیاری از شغلها را از چنگِ ساکنینِ ایران در خواهند آورد. کارگرانِ چینی حتّی میتوانند کمرِ کارگرانِ افغان را نیز بشکنند.
      در ضمن طرحِ چینیها بسیار گسترده تر از این حرفهااست و «امپراتوریِ مشعشعِ صفوی» بسیار درمانده تر از آن است که به جز فروشِ ایران بتواند به بقایِ خود ادامه دهد. امّا من حوصلهٔ توضیح بیشتر را ندارم. خودتان میتوانید بسیاری مسائل را بدونِ اینکه متنِ دروغینِ قرارداد را دیده باشید؛ حدس بزنید.

      حذف
  9. درود بر فرمانده کژدم...اما سئوال گروهی از سربازان این است ؟؟؟ چگونه پس از گذشت ۱۴۰۰ سال از مرگ محمد پیامبر مسلمانان هنوز میلیون ها نفر با داشتن کامپیوتر و اتصال به جریان آزاد اطلاعات هنوز در عصر چادرنشین و ازدواج با دختربچه نه ساله زندگی می کنند..شما تصور کن آ (فرض محال ) که من آخرین سرباز کورش کبیر...یا آخرین سرباز فرمانده بابک خرمدین هستم که توانسته ام جان بدره برده و خود را از وای تاریخ گذشته به عصر کنونی برساند..کورش از ذم من پیامبر است.. همانگونه که بابک خرمند امام اول است...شما فرمانده جدید من گوش به فرمانی...

    پاسخحذف
  10. این ۲۵ سال قرارداد با چین دقیقا همان ۲۵ سال مانده به نابودی اسرائیل است اگه از زیر چین کمونیست سالم بیرون آمدیم...باقرزاده

    پاسخحذف
  11. تعصب و پافشاری بدون منطق در هر موضوعی اشتباه است. به هر بهانه ای به دامن گذشتگان پناه بردن همان قدر خطاست که نفی گذشتگان و انکار آنها.
    شناسنامه تاریخی و فرهنگی یک ملت را گذشتگان و بزرگان آن مردم در طول زمان میسازند. ملت بدون تاریخ، هویتی ندارد به همین علت کشورهایی مانند امارات، کویت، قطر و حتی آمریکا اهتمام بسیار به تدوین تارخ و هویت خود دارند.
    تنها به افتخار به کوروش بسنده نکنیم، بلکه سعی کنیم هر کدام کوروشی دیگر شویم در راستای آزادی و اعتلای این کشور در غل و زنجیر، که از شدت ضجر و شکنجه صدایی ازش شنیده نمیشود. به جای بازی با الفاظ بیایید راه روشنگری و مبارزه را یاد بگیریم و به اطرافیان بیاموزیم. تشکلهای کوچک و هماهنگ با دیگر گروهها ایجاد شود. یاد بگیریم خود و دیگران را دوست داشته باشیم، ولی بر دشمنان غارتگر میهن رحم نمی کنیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما راهِ مبارزه را ترسیم کنید و بفرستید. من نیز منتشر میکنم. من همیشه دوستدارِ «یاد گرفتن» هستم.
      قَلم و کیبورد و میکروفون دستِ شما.

      حذف
    2. آنهایی که با امپراتوریهایِ هخامنشی؛ اشکانی و ساسانی؛ تاریخ و فرهنگی داشته اند؛ همگی مُرده اند. امپراتوریهایشان و فرهنگشان از میان رفته است و در ۱۴۰۰ سالِ گذشته تنها کسانی که به ایران حمله نکرده و روسوباتِ فرهنگی خود را در این سرزمین به جای ننهاده اند؛ شاید «آپاچی ها» و «مرّیخیها» باشند.آنانی که خود را وارثینِ آن امپاتوریها مینامند به خودشان دروغ میگویند. زیرا هیچگونه سنخیّتی میانِ آن فرهنگها و آنچه که اکنون وجود دارد؛ نمیتوان پیدا کرد.
      در پایان اینکه شما حتّی حقّ ندارید به پدرتان و یا مادرتان و یا هر کسِ دیگری افتخار کنید؛ زیرا اگر کاری بزرگ کرده اند؛ همهٔ افتخار مالِ آنهاست.

      حذف
    3. سیستم امنیتی و اطلاعاتی ایران نانند شوروی سابق و روسیه کنونی است. در آنجا در کنار ماموران رسمی، خبرچینان پنهان بسیاری داشتند که در ایران در لباس شخصیها و بسیج و امثالهم همه را زیر نظر دارند. اسلحه و تمامی امکانات تکنولوژیک از دوربینهای مداربسته، سیستمهای تشخیص هویت، رصد فضای مجازی و ارتباطات مخابراتی رادر دست دارند، بتابراین این تفکر که مردم عادی قادر به مبارزه مسلحانه با آنها باشند بسیار بعید است. امکان تجهیز شدن و تشکل یافتن بسیار مشکل و است سریع لو میرود. هر چند زمانی که شورش سراسری دربگیرد، حرکتهای خشونت آمیز و کشتار عوامل حکومت از سوی مردم خشمگین، عاصی و خورد گشته اجتناب ناپذیر خواهد بود و عقده های چهل ساله با شدت تمام سر باز خواهند کرد.
      در شوروی سابق در کنار نارضایتی عمومی، یک جمع ناراضی در طبقه حاکم ایجاد گشت که نیاز به تغییر را حس میکردند و امید داشتند با گورباچوف تغییرات مطلوب ایجاد شود، در این میان غربیها و بخصوص آمریکا نیز ارتباطات خود را با یک لایه از این گروه الیت ناراضی برقرار کرد و با حمایت آنها، شستشوی مغزی عامه مردم از طریق رادیو و آزاد و دیگر رسانه های رادیوی و جمعی از خبرنگاران، توانستند مترسکی مانند یلتسین را منجی معرفی کرده و بر موج نارضایتیها سوارش کنند. جنگ نفتی عربستان، کارشکنیها و نبردهای اقتصادی پشت پرده غرب و آمریکا علیه شوروی باعث نابودی اقتصاد و رفاه نسبی اجتماعی و افزایش خیل ناراضیان در سطح جامعه شد. این پارامترها در کنار دهها اهرم موثر دیگر به فروپاشی شوروی انجامید.
      در حال حاضر شرایط مشابه در ایران حاکم است، با این تفاوت که آن الیت و گروه اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و حاکمیتی که مصمم به تغییر اوضاع باشند بصورت متشکل و واحد درنیامده است. از طرف دیگر نظام برای حفظ خود حاضر است ایران را مستعمره چین کند. در اینجا وظیفه آگاهان داخل و خارج ایران است که تا حد امکان موضوعات پشت پرده را عیان کنند، بطور مستمر خیانتها و جنایتهای رژیم را مستند نموده و در مجامع و محاکم بین المللی ارایه دعوی نمایند، هزینه اعمال ضد حقوق بشری و تروریستی نظام را بالا ببرند، بر علیه اشخاص و مسئولان کنونی و قبلی اعلام جرم و پیگیری در دادگاههای بین المللی شود، تمامی دودوزه بازان و مهره های رژیم در خارج کشور در یک سایت مرجع معرفی و افشا شوند. نقشه ها و بازیهای رژیم که از طریق سلبریتیها و شاخهای اینستاگرامی جهت انحراف افکار عمومی کار میکنند برملا شود. با آموزش و استدلال تعصبهای مذهبی، قومی و جنسیتی در نسلهای جدید و قدیم کاهش داده شود. بازنویسی هویت ملی، فرهنگی و تاریخی ایران و زیر یک پرچم واحد ایجاد کردن یک تشکل ملی و فراگیر. آنگاه این تشکل فرهیخته را میشود سازماندهی کرد.

      حذف
    4. درود بر ناشناس گرامی
      من با توجه به تحقیقاتی که انجام دادم و نتنها با ساکنین ایران از نزدیک بلکه دارم باهاشون زندگی میکنم، میگم ساکنین ایران خایه انقلاب کردن که سهله، خایه اعتراض کردن هم ندارن. فقط بلدن زق وق کنن. ولی باز دلشون با همین حکومته. اینا اصلا درکی از ایرانو ایرانی بودن ندارن. اینا اصلا کوروش و داریوش و... نمیشناسن. 90 درصد این جماعت اصلا تاریخ ایرانو نمیدونن. رو همه چی تعصب دارن به غیر از ایران. کل زندگیشون مدیون الله علی حسن و حسین و... و صدتا مادرجنده دیگه میدونن. هنوز هم که هنوزه از کیر رضا اسهال آویزون. اصلا منافع ملی حالیشون نمیشه چون معنی ملی رو نمیدونن. این قضیه تو نسل های قدیمی (40سال به بالا) بشدت دیده میشه.(99 درصد)
      پاین تر از اونا یعنی (زیر چهل سال) هم 90 درصد گاو تشریف دارن که به اصطلاح «الیت ها» هم جز این دارو دسته هستن. من اصلا اینارو ایرانی نمیدونم. ایران به تخم این جماعت هم نیست.
      ولی با تمام این وضع و اوضاع هستن کسایی که دلسوز ایران هستن و به معنای واقعی «ایرانی » هستن. نه شیعه نه سنی نه کمونیست و نه هر کوفت و زهره مار دیگه ای.تعدادشون کمه و پراکنده هستن ولی هستن. اینو من مطمئن هستم.

      من نزدیک دوساله تلاش کردم این جماعتو با هم متحد کنم ولی نمیشه. چون منافع ملی حالیشون نمیشه. به قول کژدم با مدفوع نمیشه کیک درست کرد.
      من شکست خوردم. بعد دو سال تلاش شکست خوردم و اشتباه هم از من بود که می خواستم مدفوع کیک بسازم.
      تو ایران هیچ انقلابی رخ نخواهد داد حکومت خیالش از طرف مردم راحته. ساکنین ایران تحت هر شرایطی عادت دارن کون بدن. عادت دارن سواری بدن. به آخوند هم میدن چهل ساله دادن و در ادامه خواهند داد( حتی شده باشه از گشنگی بمیرن)( یه نکته ای که باید بگم اینه که تو تظاهرات چند سال اخیر که اتفاق افتاده، 90 درصد تظاهرکنندگان زیر 20 سال سن داشتن)


      ما باید دنبال راهی، جریانی باشیم که بتونیم اون درصد کم «ایرانی» رو به هم برسونیم و نزدیک کنیم.
      و در آخر باید از کژدم تشکر کنم چون تو این مدت کم تاثیر زیادی رو دیدگاه من گذاشت.




      با سپاس اشکان

      حذف
    5. نسل جدید آگاه و پرشور است، باید ازشان مواظبت کرد تا درگیر مواد مخدر نگردند و توسط سلبریتیها و جاکشان حکومتی سرگرم و منحرف نشوند.این بگیر و ببندی که راه انداخته اند و جوانان و حتی نخبگان دانشجو را زندانی میکنند حکایت از ترس و وحشت حکومت از خیزش این جماعت دارد.

      حذف
  12. درود بر کژدم ..یه سئوالی که همیشه در ذهن من بوده اینکه چرا کشور زیبای یونان با آن سوابق درخشان در تاریخ و فلسفه در دنیای امروزین مردم بدبخت و اقتصادی ویران داره و کشورهای مستراحی مثل ترکیه با آن سوابق .عثمانی ..اقتصاد بهتری..؟ چه کسانی از مردم یونان کینه به دل دارند...یونان هم سواحل بکر و زیبا دارد هم تنوع غذای شما در یونان آزادی گوشت خوک بخوری و شراب بنوشی ..در صورتی که در کشور اسلامی ترکیه هر روز آزادی های اینگونه محدود تر میشود.. ..در خبرها خواندم رئیس جمهور سابق ترکیه از خطر اصلی که در کمین ترکیه است خبر داده به مانند احمدی نژاد که از خطر قرارداد با چین سخن راند ..رئیس جمهور سابق ترکیه گفته بزرگ ترین خطری که در کمینه ترکیه است فروپاشی اقصادی است..بر قرار باشید ما میدانیم که صفحه کژدم خبرگذاری نیست اما اخبار و مطالب این صفحه انتشار می یابد در هیچ خبرگذاری یافت نمی شود

    پاسخحذف
  13. یک انفجار دیگه اینبار در سایت هسته ای نطنز ,سیاهیها دوباره ادعا کردن موضوع خیلی مهمی نبوده و تلفاتی نداشتیم رادیو فردا و العربیه هم این خبر و پوشش دادن

    پاسخحذف
  14. سایت هسته ای نطنز امروز صبح منفجر شد احتمال لودگی رادیو اکتیو وجود داره

    پاسخحذف
  15. کژدم واقعا چه اتفاقی داره میفته ؟ این انفجارها با چه هدفی داره صورت می گیره ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. انفجارِ مرکزِ درمانی در تهران که در واقع محلّی برای جرّاحی زیبایی بوده است؛ کارِ باندهایِ رژیم است. احتمالاً باجهای کلان خواسته اند و چون صاحبانِ مرکز جرّاحی زیبایی نتوانسته اند و یا نخواسته اند بدهند و یا مبلغِ کمتری داده اند توسّط اوباشانِ رژیم منفجر شده است. انفجارِ کپسولهایِ اکسیژن بسیار کارِ ساده ای است و ویرانیها و آتش سوزی بزرگی ببار می آورد.
      پارچین و نطنز را از «ناتانیاهو» بپرسید که چه خبر است؟

      حذف
    2. انفجار در پارچین (خجیر) و نطنز؛ عملیّاتهایِ هشدار دهنده هستند و پس از هر عملیّاتی نیز حرکاتِ رژیم را رَصد میکنند.

      حذف
  16. https://mobile.twitter.com/chawshin_83/status/1278612940476710913

    پاسخحذف
  17. کژدم بی بی سی اگه اینبار راست بگه گفته یک گروه به اسم یوزپلنگان وطن 15ساعت قبل از انفجار نطنز در یک ایمیل گفته بودن قصد این کار دارن خودشون و افرادی در نیرو های اطلاعاتی رژیم معرفی کرده بودن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیر قبل از حمله نگفتن .
      بعد از حمله ولی قبل از انتشار خبر در رسانه ها این ایمیل رو فرستادن . چون ظاهرا این حمله دیروز اتفاق افتاده .
      کژدم چرا باید به بی بی سی ایمیل بزنن ؟!!

      حذف
    2. BBC و NPR و DW و الجزیره همگی دشمنانِ اسرائیل هستند و BBC نوک پیکانِ این گروه است.
      این گروهِ قدرتمندِ رسانه ای برایِ پیاده کردنِ ایدئولوژیِ جورج سوروس فعالیّت میکنند و ترویجِ اخوان المسلمین؛ داعش؛ رژیمِ شیعیِ ایران؛ Antifa و Black lives matter ابزارِ کارِ آنها است.
      انتخابِ BBC و خبر دادن به BBC عمدی بوده است و دلایلِ درستی در پشتِ این انتخاب وجود دارند.

      حذف
  18. کژدم اگر اسرائیل و شاید امریکا رو پشت حملات از زمان ناوچه کنارک تا نطنز در نظر بگیریم این سئوال پیش میاد هدف از گذاشتن ایران رو دور تند چیه ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این عملیاتها هم جنبهٔ تمرینی و نیز جنبهٔ هشدار دهنده دارند.

      حذف
  19. کژدم . درود .
    به سایت نطنز حمله سایبری شده یا حمله با هواپیمای رادارگریز ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هنوز ابعادِ حمله و عمق و گسترهٔ آسیبها مشخّص نیست. این گروه (یوز پلنگان ایران) نیز فقط یک ایمیل است و وجود خارجی ندارد. فقط میتوانم بفهمم که نیرویِ زمینی (کوماندو) در این حمله دست نداشته است.

      حذف
  20. درود بر کژدم...ظاهرن گزینه نظامی که چند روز پیش گفته شد روی میز است داره کم کم از روی میز میره تو کون آخوندها ها..بعد از آن کشتی در دریای عمان و پادگان در شرق تهران..نوبت به نطنز رسید...فکر نمی کنید امروز وظیفه من و ما دادن گرای صحیح به اسرائیلی هاست یا آمریکایی هاست فکر کن هواپیماه اسراییلی از مرکز اسراییل بلند میشود..در آسمان عربستان یا امارت سوخت گیری میکند ..و با ترفندهای وارد حریم هوای سپاه چهار پایان میشود با وجود آن ماهواره که آخیرا به آسمان فرستادن همان ماهواره ای که محسن رضایی گفته از شهرهای آمریکا برای ما عکس و فیلم میفرست عبور میکنند و به مرکز ایران می رسند و میزنند و می گریزند آنها در نهایت دو یا چهار موشک شلیک میکند و میرود خب آخرش چی؟ آنها مجبورند دوبار برگردند چون مار را فقط زخمی کرده اند..و مار زخمی خیلی خطرناک تر است ..اگر هواپیما میفرستی بدان هدفت زدن پنجاه هدف انسانیت..حالا تو بیا پنجاه از نقاط حساس و گوناگون و مراکز نظامی و هسته ای رو بزن..بعدش چی ؟ بیا مثل آدم هفت تا جنگنده بفرست نا هرکدام دو نا نقطه حساس انسانی رژیم صفوی رو بزنند...حالا در جواب ننویسی که دارم کوص میگم..آره دارم کوص میگم ولی اگر نگم چیکار کنم؟

    پاسخحذف
  21. درود .
    آیا خبر خرابکاری توسط یوزپلنگان وطنی به حاشیه بردن اصل بمباران هوایی سایت نطنز نبوده . اینکه خواستن فرضیه خرابکاری تقویت شود تا ایران مجبور به واکنش به بمباران هوایی نشود چرا که وسعت و خرابی سوله مورد هدف بیشتر از انفجار حاصل از یک خرابکاری بنظر میاد .

    پاسخحذف
  22. اتفاقا فکر میکنم این گروه یوزپلنگان وجود دارن اما در اسرائیل اموزش دیدن

    پاسخحذف
  23. https://youtu.be/tUnCxIPNToA

    پاسخحذف
  24. لطفا صرافی کژدم را مجددا باز کنید

    پاسخحذف
  25. اقتصاد با کله در حال سقوط!!!!...عمق استراتژیک که از بین رفت ...عمق جمهوی اسلامی هم در حال انگولی شدن می باشد...بنازم به ترامپ و نتانیاهو و بن سلمان

    پاسخحذف
  26. درود بر كژدم سكه از ١٠مليون تومان گذشت ايا واقعا بازم جاداره گرونتر بشه ؟ايا پايان اقتصاد كشور نيس؟ايا سقوط نظام نزديك نيس بكجا داريم ميريم؟جه بايد كرد واي به حال اين ملت!كژدم هيج صداي در نمياد،همه كارا باز تعطيل شدن به بهانه كرونا.چه بايد كرد؟وضعيت جي ميشه؟كژدم بنظرت هنوز فاصله ست به هجوم گرسنگان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هجوم گرسنگان هیچ مسئله ای را حلّ نمیکند.

      حذف
  27. پتروشیمی زرگان ویک مجتمع پتروشیمی دیگه هم به فاک رفت ایدی کوهن توئیت کرده انفجارها در ایران ادامه خواهد داشت و منتظر یک اتفاق مهم باشید

    پاسخحذف
  28. اپوزیسیون ایرانی در ایران زاده شد البته اگر شما با چشمان خمارتان آن را بببینید پدر پویا بختیاری رهبر اپوزیسیون ایرانی در شرایط موجود است..ای اهلی بادمجان شما که در سال ۵۷ غرق در انقلابی گری بودید چون شاهنشاه آریامهر شکمتان را سیر کرده بود امیدوارم باباقوری بگیرید ...رهبر واقعی و موجود در ایران پدر پویا بختیاری است ..اگر فهم و شعورت در حد چهل سال پیش است ..اگر در آن زمان شعور و فهم نداشتی تا بفهمی رهبرت بعد از رفت شاهنشاه آریامهر شاپور بختیار است لطفا شعور و فهم را بالاتر بیا امروز پدر پویا بختیاری بهتری گذینه برای رهبری در داخل کشور است پس یه کم به کون مبارک فشار بیاور
    ع باقرزاده

    پاسخحذف
  29. چهل ساله هر اتفاقی می افته میگن کار اسرائیل است حالا که اسرائیل میگه کاره منه این ها میگن کار اسرائیل نیست

    پاسخحذف
  30. کژدم فکرنمیکنم عدم فعالیت شما در این زمان کار درستی باشه . ایا منتظری نتیجه بازی مشخص بشه و بعد تحلیل کنی ؟!

    پاسخحذف
  31. جناب کژدم درود
    این تاریخ را به خاطر بسپارید 2020.7.20 اتفاق های بسیاری خواهد افتاد تغییرات بسیار موحش خواهد بود زمان زیادی نمانده
    فراموش نکنید!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      برای اینکه فراموش نشود. در اینجا ثبت شد.
      بیستمِ جولایِ ۲۰۲۰ یعنی فقط چند روز مانده است.

      حذف
  32. خاک بر سرِ کشور و حاکمین و ساکنین آن که دارایی طبقهٔ متوسّط و بالایِ آن ۳۵ میلیارد دلار است و عربده هایِ «امپراتوری خواهانه» آنها گوش زمین و آسمان را کر کرده است و با این کونِ نشُسته یا میخواهند «امپراتوری صفوی» برپا کنند و یا «امپراتوریِ ساسانی».

    https://tinyurl.com/y8zb2pvy

    پاسخحذف
  33. درود بر کژدم شما در آخرین نوشته یتان گفته اید خاک بر سر کشور...حاکمیت و ساکنین آن...سئوال من اینه که آن دسته از ساکنین سابق ایران که زنگتر از بقیه بودند و از ایران فرار کردند ودر کشورهای سرمایه داری و امپریالیستی زندگی میکنند در کجای این نوشته قرار میگیرند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آنها از کدام ایران فرار کردند؟
      ایرانِ سوسیالیستی؟
      ایرانِ پُر از عدلِ علی؟
      یا «کشور مستراحِ ایران» که اوباشان بر آن حکومت میکنند؟
      طوری با دهانِ پُر از «کشورهایِ سرمایه داری و امپریالیستی» حرف میزنید که گویا ایران تُحفهٔ دیگری است.
      راستی تعریفِ شما از ایران چیست؟ جایگاهِ خودتان در ایران چیست؟
      تحتِ تعقیب هستید؟
      رانت خوار هستید؟
      ساندیس خوار هستید؟
      جایگاهتان کجاست؟

      حذف
  34. من نمیتونم جایگاهی برای خودم ترسیم کنم چون دنبال جایگاه و پایگاه و غیره نیستم اگرهم جایگاهی داشته باشم این اجتماع است که آن را تعیین میکند ۳۵ سال است در خارج از ایران زندگی میکنم ولی یک دم از زادگاه و مردم آن قافله نبودم شما آنچنان می نویسید که انگار جمعیت زیر چهل سال در ایران مقصران آن شورش های سال ۵۷ هستند و حالا گندی که نسل من و شما زدم آنها باید پاک کنند به شخصه از کشور دوران آریامهر فرار کردم کشوری که آموزش و پرورش تا سقف دکتر و لیسانس مجانی بود من در دوران زندگی کردم که سر کلاس درس به ما کیک و شیر میدادند من در زمانی زندگی میکردم که پدر کارگرم در سود سهام کارخانه شریک بود من از دوران آبادان آزادی اجتمایی می آیم دیگر پنجاه سال پیش دوران کورش و داریوش هخامنش نیست که کسی بیاد نیاورد پس بجای تاریخ نویسی برای ما تلاش کنید تاریخ ساز باشید و یا حداقل چوب لای این تلاشها نگزارید یکی از تفاوت ما ایرونی ها با مردم ژاپون در این است که ما به اندازه ژاپونی ها حاضر به پذیرش مسئولیت نیستم

    پاسخحذف
  35. تنها حرف من این است که کشور مستراح ایران در سال ۱۳۵۵ طبق آمارهای و معیارهای جهانی خیلی بالاتر از کره و مالزی و سنگاپور و ترکیه بوده حالا شما عکس مار
    میکشی میگی دانش آموزان عزیز این مار واقعی است نه اونی که آقای باقرزاده نوشته است دیدن معلول های جامعه برای همه آسان است چون فقط احتیاج به دو تا چشم دارم و کمی کله وپاچه اما علت ها نه.. میگوید کشور مستراح این کشور مستراح را ۷۰ درصد جمعیت ایران موجود ایران بوجود نیاورده است حالا شما چه توقعی داری کشور آباد و در حال توسعه تبدیل به مستراح شد توسط من وشما و هم نسلهیمان راستی مقصران اصلی این ویرانی نیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر درست به خاطر داشته باشم؛ در این وبلاگ در رابطه با «شکستِ استراتژیک» نوشتارهایی داشته ام. دیدگاههای من در رابطه با ایران بر اساسِ شکستِ استراتژیکِ سلسلهٔ ساسانی از بیابانگردانِ مسلمان استوار است. آنچه که فردوسی نیز میگوید بر اساسِ آن شکستِ استراتژیک است و به همین خاطر تلاش میکند تا سنگی بر رویِ سنگی بنا کند؛ امّا در نهایت به این نتیجه میرسد که نسلهایِ بعدی که در این سرزمین به دنیا خواهند آمد؛ نسلهایِ حرامزاده هستند (محصولِ عربها و تُرکها و سایرِ اقوام....) و به همین خاطر سنگ رویِ سنگ بنا نخواهد شد. شما از دورانِ پهلوی میگویید که اینچنان و آنچنان بود. امّا واقعیّت این است که یک حباب بود. هرچند که حبابِ ظاهراً خوبی بود؛ امّا دیدیم که بر رویِ چه لجنزاری قرار داشت و آن لجنزار حباب را ترکاند و ماهیّتِ عفونیِ خود را تمام و کمال به نمایش گذاشت که اکنون بیش از ۴۰ سال است که محصولاتش را می بینید.
      آنچه که از آن به عنوانِ «معلولها» نام می برید؛ معلولهایِ ادامه دارِ و زنجیر وارِ آن انفجارِ بزرگ در ۱۳۰۰ سالِ پیش هستند.
      من تصویرِ مار را به عنوانِ مار نمی فروشم؛ بلکه این شماها هستید که عمقِ فاجعه را نمی بینید و یا عمداً نمیخواهید ببینید و هر حبابی را یک «نقطهٔ عطف» به حساب آورده و زمانی که حباب ترکید؛ هاج و واج میمانید که مگر این مردم دیوانه بودند و یا هستند که این حبابِ پرشکوه را ترکانیدند؟
      به محصولاتِ مبارزاتِ دروغینِ ۴۰ سالهٔ «اپوزیسیونِ قلّابی» نگاهی بیندازید. آیا حتّی نمیتوانید یک لحظه فکر کنید که چرا اینهمه شَلَخته هستند؟ دلیلِ بسیار واضحی دارد. اینها همان «حرامزادگان» هستند و ایران برایشان فقط منبعِ «مقام و ثروت» است.
      آلمانها و فرانسویها و انگلیسها و ژاپن شانس آوردند که پس از جنگِ جهانیِ دوّم؛ آمریکا با طرحِ مارشال؛ زیرِ دست و بالشان را گرفت. وگرنه چیزی بهتر از کشورهایِ اروپایِ شرقی نمیتوانستند بشوند.
      شما عمقِ «شکستِ استراتژیک» را نمیدانید. به امپراتوریِ رُم نگاه کنید که به چه روزی افتاد و هرگز سر بلند نکرد و اروپا به زیرِ سلطهٔ «اوباشانِ کلیسا» رفت و صدها سال از تاریخِ گونهٔ انسانی را نه تنها به هدر داد؛ بلکه برایِ بیرون آمدن از آن لجنزار؛ چه هزینه هایِ جانی و مالی و ویرانیهایی که پرداخت نشد!!

      حذف
  36. درود
    در زمینه کار های تحقیقاتی ( کار ها جنبه تئوری داره و در موضوع های سیاسی، اقتصادی، نظامی و...)
    آیا کسی علاقه به همکاری داره؟

    پاسخحذف
  37. سلام کژدم
    کژدم به نظرت پس از انتخاب دوباره ترامپ وضعیت اقتصادی ایران چگونه خواهد بود؟ به نظرت ترامپ به ایران اجازه می ده که با سرکوب اعتراضات داخلی و جندگی برای چین فشار آمریکا رو تحمل کنه تا ریاست جمهوری ترامپ برای همیشه تموم بشه و دوباره گلوبالیست ها زیر پروبالش رو بگیرن یا سرنوشت جمهوری اسلامی توی دور دوم ریاست جمهوری ترامپ مشخص میشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به نظرِ من گامِ بعدی این خواهد بود که رژیمِ شیعیِ ایران در اشاعهٔ عمدیِ «ویروس طلایی» با چین همکاری کرده است و در همین رابطه چندین بار نیز اروپا و آمریکا را تهدید کرده اند و فکر میکنم که در حالِ جمع آوریِ اسناد و مدارک هستند تا پرونده ای «محکمه پسند» تشکیل دهند.
      بقیّه اش را میتوانید حدس بزنید.

      حذف
  38. درود کژدم جان به نظرت بایدن شانسی برای پیروز شدن در انتخابات داره؟
    با این وضعیت کرونا و آسیب های اقتصاد آمریکا و حمایت گلوبالیست ها از او؟؟ و اینکه آیا اروپا در حال دور شدن از آمریکا و نزدیک شدن به چینه و آمریکا داره منزوی میشه ؟
    و کی باید شاهد زمین خوردن اقتصاد چین باشیم؟
    با سپاس

    پاسخحذف
  39. https://mobile.twitter.com/Haghaie/status/1280189730945150982

    پاسخحذف
  40. یکی از خوانندگان خواسته بود که صرّافی کژدم را دوباره باز کنم.
    طبق اطّلاعاتی که «صرّافی کژدم» دارد؛ بانکهایِ چینی اقدام به تولیدِ طلایِ تقلّبی به صورتِ شمش کرده اند و این شمشهایِ تقلّبی به ارزش چند میلیارد دلار طلایِ واقعی را وارد بازار نموده اند. بخشِ داخلی این شمشها مِس و یا سُرب و سایر فلزّاتِ بی ارزش است و سطحِ خارجی آن به ضخامتِ ۳ میلیمتر طلایِ واقعی است.
    این احتمال به صورتِ قوی وجود دارد که اوباشانِ جکومتِ شیعی از دولت گرفته تا بانکِ مرکزی و سپاه پاچاهارداران؛ این شمشها را در بازارِ ایران به فروش برسانند. لذا از خریدنِ «شمش طلا» به طورِ جدّی خودداری کنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگه اینجور باشه قیمت دلار رو به شدت کنترل می کنند طرح فشار اقتصادی ترامپ هم ناکام می مونه!!

      حذف
    2. با تُخمِت «چُرتکه» می اندازی؟ یا با مغزِت؟

      گاوِ گرامی
      به خاطرِ همین کثافتکاری ۳ بانکِ بزرگِ چین در حالِ ورشکست شدن هستند که بسیاری از پروژه ها در داخلِ چین را با پولهایی که از حلقومِ «ژی جین پینگ» بیرون خواهند آورد؛ «Finance» کرده اند. اقتصادی که بر «رانت خواری» استوار باشد؛ نتیجه ای بهتر از این نمیدهد.
      وقتی که چینیها هر روزه به پایِ خود شلّیک میکنند؛ جِغِله هایی مانندِ «مفعولِ فرزانه» حسابشان پاک است و میتوانند با طلاهایِ تقلّبی به یادِ «فاطمهٔ زهرا» جلقِ دسته جمعی بزنند.

      کجایی؟ ... اُلاغ جان

      حذف
    3. اُلاغ جان...
      فکر میکنی که این اطّلاعات دیروز بیرون زده؟
      نه خیر... اُلاغ جان .... ماه هاست که بیرون زده ... اگر الآن علنی میشوند؛ به خاطرِ این است که آش را بار گذاشته اند و در حالِ پختن است.

      حذف
  41. درود بر کژدم...وزیر دفاع اسرائیل گفته...همه آنچه در مراکز اتمی ایران رخ میدهد مربوط به ما نیست..! به نظر شما این گفته بهترین مدرک و دلیل نیست برای اینکه نشان میدهد که + اسرائیل کسی و یا کسانی کشوری و یا سازمانی در حملات اخیر شرکت دارند و یا این گفته فقط گفته های یه سیاست مداره که نمیشه بهش اطمینان کرد غ باقرزاده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آن کَس و یا کسانی که وجود دارند برایِ موساد و سیا کار میکنند ... دستشان نیز درد نکند.

      حذف
    2. کاملا مشخصه حمله هوایی و به احتمال زیاد پهبادی بوده .

      حذف
    3. داستانی که نیویورک تایمز و واشینگتن پست سرِ هم بندی کرده و این انفجار را به بمب گذاری نسبت داده اند؛ از دیدگاهِ اطّلاعاتی ـ امنیّتی کاملاً احمقانه است. در چنین تاًسیساتی معمولاً تعدادِ معدودی کار میکنند و دسترسی به اینگونه مکانها بسیار سخت است. لذا اگر نیرویِ زمینی (کوماندویی) چنین کاری کرده باشد به سادگی قابل شناسایی هستند. مگر آنکه این بمب را مدّتها پیش کارگذاشته و از ایران خارج شده باشند و در زمانِ مقرّر با سیگنالِ ماهواره ای انفجار انجام گرفته باشد که باز هم تکّه هایِ این پازل با همدیگر جور در نمی آیند. زیرا چنین افرادی به سادگی نمیتوانند از ایران خارج شوند و غیبتِ بدونِ دلیلِ آنها میتواند زنگ خطر را به صدا در آوَرَد.
      لذا اگر به گفته هایِ اوباشانِ رژیم توجّه کنید؛ با امنیّتی جلوه دادنِ این موضوع فقط میخواهند قدرتمند بودنِ اسرائیل را در پیشِ ساندیس خورها کمرنگ جلوه دهند. به نظرِ من این عملیّات حتّی سایبری نبوده است و توسط حملهٔ هوایی صورت گرفته است. شدّت ویرانی نیز که در تصاویرِ ماهواره ای نشان داده شده است؛ نشانهٔ بمباران است و نه انفجارِ سایبری و یا بمب گذاری.

      حذف
  42. رئیس موساد اصرار دارد که انفجارِ نطنز کارِ اسرائیل بوده است. رژیمِ شیعی نیز به خساراتِ سنگین اعتراف کرده است و میگوید که حمله «سایبری» نبوده است.
    خروجیِ این دو گزاره این است که رژیمِ «امپراتوریِ مشعشعِ صفوی» خایهٔ پاسخگویی به «اسرائیلِ جِغِله» را ندارد... من نامش را «تحقیر کردن» و پذیرفتنِ حقارت از طرفِ «مفعولِ فرزانه» میگذارم.

    https://tinyurl.com/y74zbtcf

    از طرفِ دیگر اوباشانِ رژیم گفته اند که اگر چشمشان کور و زبانشان لال ... اینکار را صهیونیستهایِ پدر سوخته انجام داده باشند؛ باید استراتژیهایِ خود دوباره تعریف و تدوین کنند.
    امّا مسئلهٔ بسیار مهمّ این است که ماجرا از حمله به اوباشانِ شیعه مسلک در سوریه و عراق (ماجراهایِ برون مرزی) فراتر رفته و در حالِ گسترش به طرفِ «کشورِ تهران» و در حالِ تبدیل شدن به «ماجرایِ بومی» است.

    پاسخحذف
  43. جناب کژدم گرامی ممنون میشم در این مقطع چهار ماهه بسیار حساس یک چشم اندازی از اینده منطقه و جهان را ترسیم کنید ...شما چراغ راه اینده هستید..هر چند که اینده کشور مستراحی مانند ایران هم باشد اما ارزش دارد لطفا اینکار را انجام دهید
    با تشکر

    پاسخحذف
  44. درودبرکژدم خسته،به نظرم سرمنشاهمه این انفجارها هم توپارچین وهم تونطنزوجاهای دیگه برمیگرده به اون اتفاق که سپاه پهپادتریتون روتومرزهای جنوبی زد وخوشحال وسرمست ازاین اتفاق وکلی بزرگنمایی که ماپدافندمون تومنطقه خیلی قوی هست جوری که ازخوشحالی جفتک بهم دیگه پرت میکردن ولی این احمقهای قرن۲۱نمیدونستن که این یک فریب بودوهواپیمای اصلی پی۸پوزایدن کاراصلی وهک پدافندروانجام داد وهمین باعث شده خیلی راحت بیان توخاک ایران جاهای مهم روبفرستن هوا وکون خامنه ای بذارن وبرن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      فکر نمیکنم به آن مسئله ربطی داشته باشد. متأسفانه تقریباً همگی ما دچار فراموشکاری هستیم و یادمان رفته است که اسرائیلیها گفتند که میانِ آنها و آمریکا تقسیمِ کار شده است. باز هم یادمان رفته است که میانِ اسرائیل و روسیه هماهنگی وجود دارد. باز هم یادمان رفته است که وزیرِ دفاعِ موقّت اسرائیل گفته بود که رژیمِ ایران ارزشی برایِ جانِ اوباشانِ عراقی و سوری و افغانی و حوثی قائل نیست و باید رژیم را در داخلِ خانه اش بزنیم تا جدّی بودنِ حملات را احساس کند.
      رژیم از روسها ناراضی است امّا جرأت ندارد حرف بزند.
      اسرائیل هر ۲ هفته اینها را در سوریه میزند. باز هم جرأت ندارند کاری بکنند.
      حالا فکر میکنند که شاید چین برایشان کاری بکند؛ به همین خاطر خودشان را با عجله به حراج گذاشته اند. امّا در اینجا نیز سرشان به سنگ خواهد خورد.
      لذا در مجموع ریشهٔ مسئله در اینجاست که رژیمِ شیعی به «استیصال» افتاده است و به همین خاطر اسرائیل با زدنِ ضرباتِ کوچک هر روزه هزینه هایِ رژیم را بالا میبرد و منتظر است تا ماجرایِ انتخاباتِ آمریکا فیصله پیدا کند. اسرائیل شکّ دارد که آیا ترامپ دوباره انتخاب خواهد شد و یا نه؟ لذا حملاتِ اصلیِ خود را برایِ دورانِ پس از انتخاباتِ آمریکا و مشروط به پیروزیِ ترامپ نگاه داشته است. اگر میبینید که رئیس موساد میگوید «کارِ ما بود» و لیبرمن میگوید «دهانت را ببند» به خاطرِ سردرگُمیِ مقاماتِ اسرائیل در رابطه با نتیجهٔ انتخاباتِ آمریکا است.
      حتّی در رابطه با الحاقِ شهرکهایِ یهودی نشین به اسرائیل نیز پاورچین پاورچین راه میروند امّا به زدنِ ضربات به رژیمِ شیعی در همین سطح ادامه خواهند داد تا «کوروش» (نامی است که بر ترامپ گذاشته اند) برایِ ۴ سالِ دیگر بر تخت بنشیند و قومِ یهود را از شرّ اروپا و رژیمِ شیعی ایران نجات دهد.

      حذف
    2. کژدم جان
      فکر نمی کنید اسرائیل با توجه به اینکه بقول شما معلوم نیست ترامپ در انتخابات پیروز شود میخواهد تا فرصت باقیمانده و تا ترامپ هست آن چیزی که شما حملات اساسی گفتید را در همین چندماه که ترامپ هست انجام دهد ؟

      حذف
    3. من نگفتم که معلوم نیست ترامپ پیروز بشود یانه؛ من دیدگاهِ برخی از مقاماتِ اسرائیلی را مطرح کردم. نظر خودِ من این است که ترامپ پیروز خواهد شد.
      اسرائیلیها اکنون محافظه کارانه عمل میکنند و از کارهایِ بزرگ دوری میجویند زیرا به فکرِ خودشان اگر ترامپ پیروز نشود؛ در میانهٔ کارِ بزرگ دستشان در خمیر میماند. بنا بر این نباید انتظار داشته باشید که اسرائیل دست به کارِ بزرگی بزند و حملاتشان در همین سطح خواهند ماند.

      حذف
    4. به نظرِ من «لیبرمن» فکر نمیکند که ترامپ پیروز خواهد شد و رئیس موساد فکر میکند که ترامپ پیروز خواهد شد.

      حذف
  45. از وقتی که آمریکا، کانادا رو تحت فشار قرار داد که سایتهای تبدیل ارز دیجیتال رو کنترل کنه، قیمت ارز در ایران به ۲۲ هزار تا رسید. کمتر از دوماه پیش ، دولت کانادا سایتهای تبدیل، ارز دیجیتال به ارز واقعی رو مجبور کرده که هرگونه انتقال پولی، بیشتر از هزآر دلار رو گزارش بده. همچنین تعداد بیش از یک انتقال به یک مقصد یا آدرس ارز دیجیتال. در بانکها هم هر انتقال پولی بیشتر از ۳ هزار دلار به دولت گزارش میشه

    پاسخحذف
  46. https://mobile.twitter.com/ManotoNews/status/1280484043184726018

    پاسخحذف
  47. کژدم مثل اینکه چین بااین توافق۲۵ سال یک اتحادباروسیه ایران وکره شمالی به رهبری چین شکل دادن تادرمقابل آمریکا کم نیارن همون حرف شماخواهدشد که بیخیال ایران بشیم دراین جنگ اقتصادی سیاسی که بین چین وآمریکا هستش چین بازیرکی جنگ رابه داخل خاک ایران خواهدبرد شایدایران به دوقسمت شرقی وغربی درآینده تقسیم بشه

    پاسخحذف
  48. ⭕️راه حل خامنه‌ای: تجزیه و فروش رسمی بخشهایی از ایران در ازای بقای حکومت ملاها!؟ فرصت مردم ایران برای حفظ تمامیت ارضی کوتاه است!

    🆔 @Javanmardi77
    سایمون واتکینس، نویسنده و خبرنگار اقتصادی انگلیسی، به نقل از منابع آگاه در جمهوری اسلامی، بخشهایی از مفاد محرمانه و مخفیانۀ قرارداد بیست و پنج سالۀ جمهوری اسلامی را با چین فاش کرده است. تحلیلگر انگلیسی گفته است که هفتۀ گذشته سید علی خامنه ای با پیشنهاد فرماندهان سپاه پاسداران و سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر همکاری های گستردۀ نظامی و اطلاعاتی، به توافق بیست و پنج سالۀ فروش بخشی از ایران به چین موافقت کرد.   

    سایمون واتکینس نوشته که این فصل از توافق در صورت متحقق شدن وعده طرف چینی، معادلات ژئوپولتیک خاورمیانه را تغییر می دهد. «بر اساس این توافق چین و جمهوری اسلامی همکاری های نظامی گسترده ای خواهند داشت و در این همکاری ها روسیه نیز نقش کلیدی ایفا خواهد کرد. در مقابل بخشهایی از حق حاکمیت ملی و تمامیت ارضی ایران واگذار میشود.»

    خبرنگار بریتانیایی افزوده است که قرار است در دومین هفتۀ ماه اوت نمایندگان نظامی و اطلاعاتی حکومت های ایران، چین و روسیه با یکدیگر ملاقات و در خصوص جزئیات این بخش از همکاری ها با یکدیگر گفتگو کنند. سایمون واتکینس سپس افزوده است در پی این گفتگوها از نهم نوامبر آینده جنگنده های روسیه و چین، به پایگاه های هوایی ایران در همدان، بندرعباس، چابهار و آبادان دسترسی کامل خواهند داشت.

    نویسندۀ بریتانیایی به نقل از منابع آگاه در ایران افزوده است که به موازات این همکاری چین و روسیه تجهیزات پیشرفتۀ جنگ الکترونیکی خود را که برای مقابله با ناتو طرحریزی شده در ایران و به ویژه در خلیج فارس مستقر خواهند ساخت و به عنوان پشتیبانی از سامانه های موشک های بالستیکی جمهوری اسلامی نیز به کار گرفته خواهند شد. بنا به وعده چینی ها این تجهیزات پدافند موشکی کشورهای عرب حوزۀ خلیج فارس را تضعیف خواهد کرد.

    نویسندۀ بریتانیایی همچنین افزوده است که همزمان با استقرار این تجهیزات، روسیه نیز سامانه های دفاع موشکی "اس ٤٠٠" را برای مقابله با حملات احتمالی آمریکا و اسرائیل در همین مناطق مستقر خواهد ساخت. در همین چارچوب روسیه سامانه های موسوم به "کاراسوخا" ٢ و ٤ را برای مقابله با رادارهای تهاجمی و شناسایی پهپادهای اسرائیل و آمریکا در ایران مستقر می سازد.

    بخش دیگری از مفاد همکاری های نظامی ایران با چین و روسیه تبادل و آموزش فرماندهان سپاه پاسداران است. به موجب این بند از توافق سالانه ١١٠ افسر ارشد سپاه پاسداران برای تعلیمات نظامی به چین و روسیه می روند و متقابلاً ١١٠ مستشار چینی و روسی برای آموزش افسران سپاه پاسداران در ایران مستقر خواهند شد. در چارچوب این همکاری سامانۀ جنگ الکترونیکی سپاه پاسداران نیز به سامانه های راهبردی و فرماندهی مشترک روسیه و چین متصل خواهد شد.

    منابع آگاه در ایران گفته اند که بر پایۀ توافق سه جانبه میان تهران، پکن و مسکو، نیروهای چینی در بندر چابهار مستقر می شوند و با نصب سامانه موشکی، کل سامانۀ دفاع هوایی امارات و عربستان را در مقابل حملات موشک ها و پهپادهای جمهوری اسلامی ایران خنثی میکند.

    به نوشتۀ نویسندۀ انگلیسی مجادلات جاری میان آمریکا، از یک طرف، و چین و روسیه، از طرف دیگر، برای تمدید تحریم های تسلیحاتی شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی ایران ریشه در همین قرارداد بیست و پنج سالۀ همکاری های نظامی، امنیتی و اقتصادی میان تهران و پکن دارد.

    سایمون واتکینس نوشته است که در ازای این همکاری های نظامی و اطلاعاتی، جمهوری اسلامی امتیازات اقتصادی بی‌سابقه و گسترده ای به ویژه در حوزۀ انرژی به جمهوری خلق چین می دهد. به موجب این توافق چین روی هم ٤٠٠ میلیارد دلار در توسعۀ نفت، گاز، پتروشیمی حمل و نقل و سایر زیرساخت ها در ایران سرمایه گذاری می کند و کل مبلغ این سرمایه گذاری را طی پنج سال نخست از محل فروش نفت، گاز، پتروشیمی، و سایر فرآورده نها و خدمات زیرساختی ایران برداشت می کند. افزون بر این، جمهوری اسلامی ایران متعهد شده که نفت، گاز و فرآورده های پتروشیمی خود را ١٢ درصد ارزانتر از قیمت متوسط بازار و با پذیرش تخفیف مضاعفی معادل ٦ تا ٨ درصد به چین بفروشد. در عین حال، چین مجاز خواهد بود که مطالبات ایران را با دو سال تاخیر و به ارز سیال بپردازد. به این ترتیب، چین کلیه فرآوردهای نفتی ایران را دست کم ٣٢ درصد ارزانتر از بهای واقعی آنها در بازارهای جهانی خریداری خواهد کرد.

    نویسندۀ بریتانیایی تصریح کرده است که عنصر مهم قرارداد مخفیانۀ بیست و پنج ساله میان جمهوری اسلامی و چین مسلط شدن پکن بر زیرساخت های اساسی و تمامیت ارضی بخشهایی از ایران و متصل کردن آنها به طرح درازمدت و راهبردی پکن برای تصاحب بازارهای جهانی است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «علی جوانمردی» همیشه دوست دارد جنجال آفرین باشد و بیش از اندازه آش را شور می کند و یا به دنبالِ آشهایِ شور میگردد تا به مردم بفروشد. اینهم نوعی از بازار است و آنهایی که دوست دارند بنشینند و تخمه بشکنند و اینگونه فیلمهای جنجالی را تماشا کنند و گاهی نیز برایِ «مامِ وطن» اشک بریزند از تماشاگرانِ پر و پا قرص او هستند. در هر حال «علی جوانمردی» را جدّی نگیرید زیرا نسخهٔ دیگری از «روح الله زم» است و رژیمِ شیعی در این مقطع؛ از «علی جوانمردی» به عنوانِ «مبلّغِ پروپاگاندا» و راست جلوه دادنِ «نمایشنامه» استفاده میکند.
      متنِ اصلیِ نوشتار بر اساسِ اظهاراتِ فردی بی نامِ از اوباشانِ رژیم تنظیم شده است و سخنرانیِ شمپانزه نژاددر گیلان نیز به عنوانِ سندِ محکمِ موازی برایِ تأییدِ گفته هایِ آن شخص و یا اشخاصِ بی نام و نشان بکار رفته است.
      امّا من فکر میکنم که این قرارداد نمایشِ مفتضحِ دیگری است و نقشِ شمپانزه نژاد در سخنرانی علیه آن قرارداد برای واقعی جلوه دادنِ آن قرارداد بوده است.
      پس از شکستِ نمایشنامه هایِ گوناگون از قبیلِ «طفلانِ مُسلم بازی» این نمایش جدید را براه انداخته اند تا آمریکا را بترسانند تا فشارهایِ خود را کَم کند. پیامِ اصلیِ این پروپاگاندا این است که: «یا فشارها را کَم کنید و یا میرویم و رویِ کیرِ چینیها مینشینیم».
      این مقاله را در کنارِ اظهاراتِ «گروهبان اوباش تنگسیری» بگذارید که از «شهرهایِ زیرزمینیِ نظامی» سخن میگوید و سپس S-400 و سایر سیستمهایِ پدافندی و آفندیِ چین و روسیه را در کنارِ شهرهایِ زیرزمینیِ نظامی قرار دهید تا پازلِ این نمایش جدید تکمیل شود. تا با باور کنید که این رژیم تبدیل به رژیمی شکست ناپذیر خواهد شد.
      چین آنقدر احمق نیست که با این سرعت واردِ بازیِ بسیار خطرناکی شود. در ضمن کارگرِ ایرانی بر خلافِ اظهاراتِ «سایمون خان» بسیار گرانتر از «برده هایِ چینی» است و نیرویِ کارِ ارزان به شمار نمی آید. «برده هایِ چینی» چنان ارزان هستند که میتوانند افغانها را نیز از بازارِ کار بیرون بیندازند چه رسد به کارگرِ ایرانی.
      امّا انکار نمیکنم که قراردادِ ۲۵ ساله با چین این پتانسیل را دارد که در یک دههٔ آینده ایران را به «سگِ زنجیری» که حدّ اکثرِ خواسته اش چند وعده غذایِ سگی است تبدیل کند و نسلِ بعدی را به «آریایی نژادهایِ چشم بادامیِ ناسیونالیستِ شیعه مسلک» مبدّل سازد.

      حذف
  49. درود بر کژدم...این هفته که گذشته هفته هشدارداد بود..اول وزیر امور خارجه چین به کانادا هشدارداد بعد.وزیر امور خارجه ترکیه به اتحادیه اروپا هشدارداد .در ادامه.وزیر امور خارجه آلمان به چین هشدار داده..و بسیاری هشدار های دیگر..فکر میکنید پشت این هشدارها اتفاقی در حال افتادن است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من نیز به شما هشدار میدهم که مانندِ آخوندها با کلمهٔ «هشدار» بازی نکن.

      حذف
  50. برنامه همکاری‌های جامع ۲۵ساله؛ دعوت از چین برای ورود همه جانبه به ایران در برابر خرید نفت

    https://tinyurl.com/y8cdputb

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سپاس
      همین الآن میخواستم همین مطلبی که ایران اینترنشنال منتشر کرده است را منتشر کنم ولی شما پیشدستی کردید.

      اگر خلاصهٔ این قرارداد را مطالعه کنید چند مسئله بدست می آید:
      ۱- رژیم جرأت ندارد خودش متن قرارداد و یا پیشنویس آنرا منتشر کند؛ لذا آنرا به دیگران میدهد تا منتشر کنند تا ببیند که عکس العملِ جامعه چیست؟ و در صورتِ برانگیخته شدنِ انتقادات و شدّت گرفتنِ آن همه چیز را تکذیب کند و بگوید که رسانه هایِ دشمن این بازیها را در آورده اند.
      ۲-همانگونه که در پاسخ به مطلبِ «حاجی جوانمردی» گفتم؛ رژیم در حالِ گُنده گوزی و اظهارِ قدرتِ نداشته به غرب و وعده و وعیدِ گشایش اقتصادی به ساکنینِ خاک بر سرِ آریایی نژادِ شیعه مسلک است.
      ۳- بسیاری از بخشهایِ مهم این قرارداد به صورتِ مبهم و کُلّی گویی نوشته شده است که مشخّص میکند این متن؛ یک متنِ تقلّبی است و اصلِ قرارداد چیزِ دیگری است. بویژه بکار بردنِ جملاتی «خایه مالانه» در رابطه با چین؛ بیشتر به یک مقاله شبیه است تا یک قرارداد. در این سندِ تقلّبی که ظاهراً «ویرایش نهایی» و حتماً «امیر کبیرِ ظریف» آنرا مطالعه نموده است در بندِ چهارم از صفحهٔ دوّم غلط انشایی نیز وجود دارد که «تأمین امنیّت» را «امنیت تأمین» نوشته اند و نشان میدهد که چه انشتینهایی این سند را نوشته اند و یا اینکه یک چیزی را به عنوانِ سند؛ سرِ هم بندی کرده و به خبرگزاریها فرستاده اند. در هر حال این نوشتار مجموعه ای از نشان دادنِ درِ باغهایِ سبز و پُ گل و بلبل و سُنبل به ساکنین ایران است تا خود را در اوجِ تمدّنِ بزرگ ببینند.
      امّا تأکیدهایِ مکرر برای ایجادِ مشوّقها برای جلبِ ترحّم چین؛ مرا به یادِ «قربانی کردنِ گوسفند» برایِ جلبِ رحمتِ خداوندی می اندازد که البتّه «قربانی کردن» به صورتِ «نقدی» است ولی «رحمتِ خداوندی» همیشه «نسیه» بوده و بستگی دارد که «کیرِ الهی» راست بشود و یا نشود.

      کشور مستراحهایی که با چین قراردادهایِ اینچنینی بسته اند؛ هیچکدامشان خیری از آن ندیده اند و رابطهٔ شان بسیار بدتر از رابطهٔ دورانِ استعماریِ ۲۰۰ سالِ پیش بوده است.
      کشور مستراحِ «کنیا» یکی از همان باغهایِ بهشتی است که پس از سالها توانست اخیراًاز دست چینیها فرار کند و هزینه هایِ گزافی برایِ فرار پرداخت.

      «ادامه در پایین)

      حذف
    2. (دنبالهٔ بالا)

      چین در هیچ یک از کشور مستراحهایی که با آنها قراردادهایِ «گل و بلبل و سنبل» بسته است؛ از نیروهایِ بومی استفاده نکرده و با لطایف الحیل بقّالیها و سبزی فروشیهای چینی براه انداخته وحتّی بقالها و سبزی فروشهای بومی را نیز بیکار کرده است که این امر در برخی موارد به؛ به آتش کشیدنِ مغازه های چینی و کشتنِ چینیهای «مهاجرِ حقنه ای» از طرفِ مردمِ بومی انجامیده است و اینگونه تحرّکات باعثِ فرار چینیها از کشورهایِ «گل و بلبل و سنبل» شده و اینگونه تحرّکات در حالِ شدّت گرفتن است.
      در همین ماهِ گذشته بود که دیدیم سخنگویِ وزارتِ بهداشت را فدایِ کیرِ ژی جین پینگ کردند و سفیرِ چین با چه صلابت و هیبتی سخن میگفت.
      در پایان باید بگویم که چنین قراردادی هنوز بسته نشده است؛ زیرا آنچه که «متن نهایی» نامیده میشود دارایِ «غلطِ انشایی» است و برای «افکار سنجی» و «مهندسیِ اجتماعی» منتشر شده است.
      این قرارداد بسته نخواهد شد. زیرا فرشته ها نخواهند گذاشت و هر ۲ طرفِ نامبرده شده در این «مقاله» فرشته ها را خوب میشناسند.

      حذف
  51. سلام کژدم
    من فکر نمیکنم که چین و روسیه چنان با هم کنار بیایند که همراه این عتیقه ها سیستم های آفند و پدافند را یکپارچه کنند . کمی احمقانه به نظر میاد . در ضمن همواره روسیه از چین میترسد و دشمن بالقوه روسیه چین است. به دلیل امکان زیستی روسیه برای جمعیت چین در آینده نه چندان دور . در ضمن ایران کیر خر هم ندارد که با این سیستمهای دفاعی هماهنگ کند . تخیل است.
    فقط غارت ایران است . در ضمن چین از هر جایی کارخانه می دزدد به چین ببرد و آن وقت برای ما کار خانه می سازد ؟ای گوز

    پاسخحذف
  52. کژدم چین جمعیت خودش رو در ایران به عنوان مصرف کننده ثروت ملی و حکومت رو وادار به استخراج منابع طبیعی میکنه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر اینچنین قراردادی بسته شود؛ جمعیّتِ چینیها بیشتر از «تراختور چیها» خواهد شد.

      حذف
    2. آنچه که به نامِ سندِ قرارداد منتشر شده است؛ یک نمایشنامهٔ جدید برایِ ترسانیدنِ اروپا و آمریکا است. امّا اگر فقط بویِ جدّی بودن بدهد؛ ایران به سوریه و لیبی «دگردیسی» خواهد کرد. اینرا ٪۱۰۰ مطمئن باشید.

      حذف
  53. با درود بر شما. لینک پایین برسد به دست چلاق علی شیره ای مفعول و سپاه سایبری بینوایش. سپاس.

    https://tinyurl.com/y9jq39dh

    پاسخحذف
  54. درود بر کژدم گرامی
    به نظر من الان فقط دو تا راه برای امریکا بیشتر نمونده یا دست رو دست بگذاره و ببینه استراتژیک ترین کشور خاورمیانه برای همیشه از دستش خارج بشه و دوم اینکه تا دیر نشده دست بکار بشه و کاری کنه کارستون شاید راه سومی هم باشه و اون تقسیم منافع با چین که احتمالش خیلی کمه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نخست اینکه در دنیا چیزی به عنوانِ «برایِ همیشه» وجود ندارد. دوّم اینکه شما نه تنها این نمایشنامه را باور کرده اید؛ بلکه با شنیدنِ مزخرفگوییهایِ «روح الله جوانمردی» اندکی «جوّ گیر» شده اید.
      سوّم اینکه اگر به همان «غلط انشایی» در بندِ چهارم در صفحهٔ دوّم آنهم در «نسخهٔ نهایی» نگاه کنید؛ متوجّه خواهید شد که قضیّه جدّی نیست و یک نمایشِ مسخره و ناشیانه است.
      فقط حساب بکنید که این به اصطلاح سند؛ بارها در سطوحِ عالیِ حکومت که همگی دارایِ «ادبیاتِ فاخر» هستند موردِ بازنگری قرار گرفته است امّا هیچکس متوجّه این «سندهٔ سگ در بشقاب» نشده است.
      چهارم اینکه سعی نکن مزخرفاتِ «روح الله جوانمردی» را با رنگ و لعابِ دیگری مطرح کنی.

      حذف
  55. شیخ نصرالله همزمان با مفعول عظمی برای چینیها چرب کرد

    https://tinyurl.com/y8dc5o5t

    پاسخحذف
  56. سیمون واتکینس خبرنگار امنیتی- نظامی نیست، خبرنگار حوزه نفت و فارکسه، و تقریبا امکان نداره جزییات یک قرارداد بین دو کشور غیرغربی برسه به دست چنین کسی. بیشتر خبرنگاران امروز دنیا همون قدر خبرنگارند که آیت‌الله‌های ایران، آیت خدا هستند. بیشترشون هیچی نمی‌دونند، چون صرفا بوقچی یک گروه، یک سازمان، یک کشور و یا یک کارتل هستند. روسیه، ایران رو با کسی شریک نمیشه. سوریه رو که بسیار بی‌اهمیت‌تر بود براش رو الان حاضر نیست شریک بشه، چه برسه ایران!

    اما اون عدد ۴۰۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اوج این طنزه. چین در تمام تاریخش ۴۰۰ میلیارد در کشوری سرمایه‌گذاری نکرده. حتی اگه یک صفرش رو زیاد گذاشته باشن (که کافیه تا یک مدعی خبرنگاری تا آخر عمرش دیگه این عنوان رو در مورد خودش به کار نبره) و ۴۰ میلیارد بوده باشه هم باز در حد همون شوخی باقی میموند. سرمایه‌گذاری چین در اسراییل، که اقتصادش از لحاظ پویایی قابل مقایسه با خرابه‌هایی مثل ایران نیست، ۱۲ میلیارد بود در طول ۱۴ سال! یعنی به زحمت سالی یک میلیارد.
    اما جدا از اعداد و ارقام، خود نفس سرمایه‌گذاری در صنایع نفت و گاز یک کشور خاورمیانه‌ای محل بحثه. بیشتر نفت دنیا داره صرف سوخت وسایل حمل و نقل میشه، و این در حالیه که چین با عجله به سمت برقی‌سازی این وسایل میره. برای تأمین انرژی لازم برای تولید اون برق هم داره به سمت نیروگاه‌های هسته‌ای میره، نه گاز! اگر هم گاز بخواد همین الان میخواد، نه دو دهه بعد! مگه دیوانه‌اند که وقتی شهرهای جدیدالتاسیس‌شون التماس می‌کنند برای تسهیلات برای تأمین برق هسته‌ای، پول رو بیاد بریزه تو صحراهای بوشهر؟

    پاسخحذف
  57. کژدم عزیز به نظر شما آیا ترامپ جلوی عقد قرارداد بین ایران و چین رو نمیگیره؟؟؟ با توجه به اینکه با این قرارداد چین در خاورمیانه جایگاه پیدا میکنه ؟؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیزِ من
      کِی میخواهید بیدار شوید؟ این ماجرا فقط یک نمایشنامهٔ خنده دار است. یکی از دلایلِ اجرایِ هماهنگِ این نمایشنامه از طرفِ اوباشانِ رژیمِ شیعی به خاطرِ ضربهٔ بسیار شدیدی است که در نطنز خورده اند. بمبارانِ نظنز گذشته از اینکه دومینویِ سازماندهیِ پدافندیِ رژیم را به هم ریخته و سیستمِ S-300 که قرار بود همه چیز را ببیند و بزند؛ مثلِ «تاپاله» آنجا نشسته و نفهمیده است که چه چیزی آمد؟ و چه شد؟
      بمبارانِ موفقيت آمیز نطنز ابعادِ سیاسی و بین المللیِ سنگینی دارد و تأثیرِ زیادی بر رویِ محاسبات دیگر کشورها میگذارد.
      مهم نیست که رژیمِ شیعی میخواهد صیغهٔ چین شود. مهم این است که چین نمیخواهد بر رویِ لیبی و سوریه سرمایه گذاری کند.
      مزخرفاتِ «روح الله جوانمردی» را بریزید سطلِ آشغال.
      چینیها یکبار گفتند که میخواهند جایِ «توتال فرانسه» را بگیرند ولی بعد از چند ماه رمل و اصطرلاب کنار کشیدند.
      چینیها به دنبالِ قراردادهایِ دیگری هستند که خارج از جنجالهای سیاسی ـ نظامی بوده و سرمایه گذاریهایشان امنیّت داشته باشد. نه اینکه بیایند و سرمایه گذاری کنند و برایِ امنیّتِ سرمایه هایشان لشکرکشی راه بیندازند.

      در کامنتهایِ بالا گفتم که خاک بر سرِ کشور و ساکنان و رهبرانش که ۹ میلیارد دلار برایشان نقش حیاتی دارد.
      اینهم یک نمونهٔ دیگر از شاهکارهایِ اقتصادِ رانتی که در فقه شیعه به «صلهٔ رحم» شهرت دارد.

      https://tinyurl.com/y9cyqv3e

      به خاطرِ مجموعهٔ اینگونه مسائل (سیاسی ـ اقتصادی ـ فرهنگی) است که میگویم: «کشور مستراحِ ایران را فراموش کنید».
      فساد در «اپوزیسیونِ قلّابی» نیز هم سطحِ فساد در رژیمِ شیعی است.

      حذف
  58. اهمیت نفت و گاز فقط به عنوان سوخت نیست. تمام صنعت پتروشیمی و صنایع پایین دستی آن بر اساس نفت و گاز پایه گزاری شده. در دهه های آینده این نقش پر رنگتر هم خواهد شد بخصوص نقش گاز.

    پاسخحذف
  59. درودبرکژدم توجه کردین که رژیم سریک قرارداد قلابی چطوری افکارمردم روازموضوع اصلی منحرف کرد،موضوع اصلی که آبروی نداشته آخونداروبرداین حمله های غیبی بودکه خودت میگفتی دیدی چطوری پایگاهای مهم سپاه روتوایران نابودکردورژیم مونده بودچه گوهی بخوره چطوری ایناروماله کشی کنه تامردم ومهترازاون بسیجیهای بی مغزمتوجه نشن که این رژیم حتی جرات گوزیدن هم درمقابل اسرائیل یاآمریکا نداره واومدن قرارداد۲۵ساله باچین روکشیدن وسط تاگمراه کنن وخامنه ای مثل یک بچه ازسرعقده هم شده حاضرایران دست چین بیوفته

    پاسخحذف
  60. بالاتر گفتم ایران جنده بدبویی هست که اصرار داره بگه بکن داره این ها دعا میکنند به امام زمان که ترامپ رای نیاره که به نظرم اشتباه میکنن ترامپ اگر رای بیاره باور کن خامنه ای پروستاتش دوباره عود میکنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پویا گرامی
      بسیاری از آنهایی که به عنوانِ تحلیلگر میشناسید؛ مسائل را بر اساسِ حوادث و آمار و ارقامِ روزانه بررسی میکنند و به همین خاطر است که در اکثرِ موارد همه و یا بخش بزرگی از نظراتشان غلط از آب در می آید. با اینهمه باز هم میبینیم که همچنان بر کُرسیِ تحلیلگری باقی می مانند و نظراتشان خوانده و یا شنیده می شود. عدّ ای دیگر از این موجودات «پروپاگاندا» را به جایِ تحلیل به خوردِ مردم میدهند و مشتریانِ خود را دارند. تمامی «پشمک نیوزها و تشتک نیوزهایِ شیعه مسلک» و رسانه هایِ «حزبی» ویا «ایدئولوژیک» در سراسرِ جهان در این گروه قرار دارند. امّا در چند دههٔ اخیر نوعِ دیگری از تحلیلگران متولّد شده اند که نانشان در روغنِ سخن پراکنیهایِ «جنجالی» و «هیجان بر انگیز» است و شنوندگانِ زیادی دارند.
      آنچه که اکنون به عنوانِ «قراردادِ ۲۵ ساله» در صدر اخبار و تحلیلها می درخشد؛ سالهایِ سال به صورتی خاموش و به صورتِ قراردادی نانوشته اجرا می شد و ردّ پایِ آنرا میتوانید در این وبلاگ پیدا کنید. امّا زمانی که من (کژدم) این مسئله را مطرح نمودم؛ موردِ توجّه قرار نگرفت و شاید توانستم برخی را به نگاهی دوباره به اطراف وادار کنم. زمانی که سفیرِ چین در «کشورِ تهران» مانندِ یک فرمانروا سخن گفت و سفیرِ کشورِ تهران در چین از موضعِِ یک نوکرِ اجیر شده به یاریِ سفیرِ چین آمد؛ عُمق و گسترهٔ قراردادهایِ نانوشتهٔ سالها پیش از این را نشان داد. قرار دادِ ۲۵ سالهٔ کنونی فقط برای علنی کردن و «قانونی کردن» قراردادهایِ نانوشتهٔ پیشین است.
      آیا به جز وبلاگِ کژدم؛ کسی را سراغ دارید که در چند سالِ پیش بر رویِ این مسئله انگشت گذاشته باشد؟
      امّا همانهایی که به قولِ خودشان تمامی وجودشان را به ایران هدیه کرده اند و در دنیایِ سیاست خود را «قطب» میخوانند؛ تا همین چند روزِ پیش «لال» بودند و مطمئن هستم که «کَر» و «کور» نیز بودند و گرنه این قرارداد محصولِ تلاشهایِ چندین سالهٔ حزب کمونیستِ چین در ایران است و میتوان گفت که تمامیِ اوباشانِ حلقهٔ «انگلِ فرزانه» و شخصِ او را خریده اند.
      مطرح شدنِ تاکتیکِ جدیدِ «دیپلماسیِ گرگهایِ جنگاور» از طرفِ چین و در ادامهٔ آن همزمانیِ مطرح شدنِ این قرارداد با وقایعِ «هنگ کنگ»؛ هنوز هیچ زنگی را در گوشهایِ کَرِ این «تحلولگران» به صدا در نیاورده است.
      من (کژدم) فکر نمیکنم که رژیمِ شیعیانِ شنیعه تصمیم به بستنِ این قرارداد گرفته باشد؛ بلکه این حزبِ کمونیستِ چین است که از رژیمِ شیعی خواسته است تا قراردادهایِ نانوشته را «علنی» و «قانونی» بکنند و آندسته از اوباشانِ شیعه مسلکی که در «کشورِ تهران» اعتراضاتی از نوعِ «چُس ناله» سر داده اند؛ فقط میخواهند زمینهٔ «قانونی شدن» این قرارداد را فراهم کنند.
      زمانی که میگویند فرمانده سیاستهایِ خارجی؛ شخصِ «انگلِ فرزانه» است؛ اوباشانی مانندِ «امام حسنِ بنفش» و یا «ظریف» فقط کارچاق کُن هستند.
      اگر این قرارداد بسته شود؛ زمینهٔ زمزمه هایِ حضورِ نظامیِ چین در ایران نیز فراهم خواهند شد.
      به همین خاطر است که رژیم میگوید در این قرارداد هیچگونه نشانه ای از حظورِ نظامیِ چین در ایران وجود ندارد و درست هم میگوید. زیرا «علنی و قانونی کردنِ» قراردادهایِ نانوشته باید گامی سنجیده شده باشد تا هیچگونه حسّاسیّتی بر نه انگیزد.

      حذف
  61. گژدم گرای من مطمینم امارات عربستان وامریکاهرگزاجازه ورودنیروهای
    چین رابه خلیج فارس نخواهندداد
    ومن به عنوان یکی ازساکنین ایران برای خودم ومردم متاسفم که هیچ کاری ازدستمان..........

    پاسخحذف
  62. با درود..تا زمانی که تعداد آدم های احمق بیشتر از بقیه باشه ما داریم آب در هاونگ میکوبیم ..طرف داره خودشو جر میده میگه چین کمونیست میخواد با این قرارداد ۲۵ سال ۵ هزار نیروی نظامی وارد ایران کند..اون یکی تو صفحه فیس بوک نوشته در صورت ورود نظامیان چینی ایران را سراسر کربلا میکنیم باز یه جای دیگه نوشته بود ایران ویتنام چینی خواهد شد...یکی به احمق ها بگه آخه گوساله چین برای ورود به هر کشور و یا هر برنامه ای از راه جاسوسی کپی برداری کلک وغیره وارد میشه..کاپیتالیسم چینی نه قدرت و نه توانایی نظامی داره نه میتونه در برابر قدرت نظامی امریکا حرفی برای گفتن داشته باشه

    پشت آن مثلا عظمت ارتش خلق چین یه ببر کاغذی خوابیده چون چینی ها خوب میدونند برتری سلاح آمریکایی با مشابه چینی یعنی چی.
    .پس چین برای ورود به ایران و چپاول منابع و امکانات ما احتیاجی به نیروی نظامی ندارند..اما ببخشیم دارند...! بله تنها استفاده دولت چین از نیروی ارتشش
    برای ورود به ایران استفاده از ویروس ها و باکتری هایی است که در آزمایشگاه های ارتش خلق چین ساخته شده است.
    .ای اهالی بادمجان قیمت سکه و دلار را موقتا فراموش کنید امروز کشته های ویروس چینی در ایران سه رقمی شد و بالاتر از کشته های تصادفات رانندگی در صدر جدول قرار گرفت...باکتری چینی سلاح کشتار جمعی که صدا خفکن سرخود...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حال میتوانید به روشنی ببینید که کژدم با اینکه جاسوسی در میانِ اوباشانِ شیعه مسلکِ حاکم بر ایران ندارد؛ بهتر از خیلیها «می بیند».

      https://tinyurl.com/y8twux6a

      حتّی این خبر نیز یک دروغِ بزرگ است و جفت گیریِ «انگل فرزانه» با «ژی جین پینگ» به واسطهٔ فرستادنِ «کونیِ ویژه» به درگاهِ چینِ کمونیست کلید نخورده است؛ بلکه پس از سالها فروشِ «چسبِ پنچر گیری» به ایران؛ این «چین» بوده است که با فرستادنِ «کون کُنِ ویژه» به «کونیِ فرزانه» دستور داده است تا «قراردادهایِ نا نوشته» را به شکلی که اکنون با نامِ «قراردادِ ۲۵ ساله» می بینید را علنی کرده و به گفتمانی «بی محتوی» در سطحِ کشور تبدیل نموده و افکارِ «ساکنینِ ایران» را مانندِ «عزاداریِ عاشورا» به آن «عادت دهد» (وازلین زدنِ کونِ ساکنینِ ایران) و سپس آنرا به «قانون» تبدیل کنند تا دروازه ها با زاویهٔ ۱۸۰ درجه به رویِ چین باز شوند.
      کژدم میگوید:
      این پروژه با پیروزیِ ترامپ در انتخاباتِ ۲۰۲۰ به کابوسِ رژیمِ شیعی تبدیل خواهد شد. زیرا حکومتِ کمونیستیِ چین؛ خایهٔ حرکتهایِ جنجال بر انگیز و پُر سر و صدا را ندارد؛ امّا «ترامپ» بسیار پُر سر و صدا و تأثیر گذار است.
      در سالِ ۲۰۲۱ خواهید دید که تمامیِ آنچه که رژیمِ شیعیانِ شنیعه در رابطه با تبدیل شدن به «نیرویِ نیابتی برایِ چین» به چین وعده داده است؛ نقش بر آب خواهد شد.
      از طرفِ دیگر اروپاییها دیگر به مزخرفاتِ حزبِ دموکراتِ آمریکا برایِ سرنگونیِ ترامپ ارزشی قائل نیستند و اظهاراتِ اخیرِ «مرکل» در رابطه با اینکه آمریکا دیگر نمیخواهد رهبریِ غرب (بخوانید دوشیده شدن از طرفِ اروپا) را به عهده بگیرد؛ نشان از آن دارد که اروپا بیش از ۲ راه در پیش ندارد. یا باید کیرِ چینیها را لیس بزنند و یا به نجات دهندهٔ شان در دورانِ پس از جنگِ جهانیِ دوّم وفادار بمانند (البتّه به صورتِ اجباری = شرافتِ اجباری) و لحنِ BBC و DW در روزهایِ اخیر نشان میدهد که «مرکل» تصمیمِ خود را هرچند با احنیاط گرفته است و در حالِ آماده شدن به تعظیم در برابرِ «دونالد ترامپ» است. زیرا میدانند که نه تنها دونالد ترامپ پیروز خواهد شد؛ بلکه فصلِ جدیدی در سیاستهایِ داخلی و بین المللیِ آمریکا بوجود خواهد آمد که میتواند امواجِ «بازگشتِ سونامیِِ گلوبالیسم» را به سویِ اروپا هدایت کرده و اقتصادشان را ویران کُنَد.
      سالِ ۲۰۲۱ سرفصلِ آغازِ دنیایی دیگر گونه خواهد بود و «کیر لیسیِ ژی جین پینگ» فقط «فَکّهایِ انگلِ فرزانه» را خسته خواهد کرد و «نوزاد»ی در کار نخواهد بود.

      آیا تا به حال شنیده اید که کسی از طریقِ «لیسیدنِ کیر» حامله شده و فرزندی به دنیا آوَرَد؟

      حذف
    2. کژدم شاید این کیرلیسی بعد از حاملگی اتفاق افتاده؟

      حذف
  63. جناب کژدم امروز واعظی رییس دفتر روحانی نکته ای در جملاتش گفت (ما دیگر با امریکا هیچ مذاکره ای نخواهیم کرد نه با ترامپ نه با بایدن)و غیر مستقیم اشاره کرد به انداختن طوق بندگی چین و اینکه با کیر شی جین‌پینگ، راه نجات را پیدا کرده اند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینکه اینگونه برآورد کرده اند؛ یک چیز است. امّا اینکه چگونه خواهد شد؟؟!! چیزِ دیگری است. زیرا این «چین» است که در این معادله نقشِ فرماندهی خواهد داشت و این قرارداد چین را به حمایتِ ۱۰۰٪ از رژیمِ شیعی پایبند نخواهد کرد؛ بلکه این «نوکر» است که دست و پایش بسته شده و به «بچهّٔ حرف شنو» تبدیل خواهد شد. امّا مشکل در این حدّ نخواهد ماند زیرا این معادله چند وجهی است و رژیمِ شیعی و به تبعِ آن ساکنینِ ایران در میانِ چرخ دنده هایِ عواملِ دیگرِ این معادله لِه خواهند شد. زیرا حکومتِ شیعی تبدیل به گروهی نیابتی مانندِ «فاطمیون» برایِ حکومتِ چین خواهد شد و کشته ها و زخمیها و ویرانیهایِ جنگ میان چین و آمریکا را تحمّل خواهد کرد. به عبارتی دیگر رژیم شیعی و ساکنانِ ایران تبدیل به «سندان» خواهند شد.

      حذف
    2. آیا نتیجهٔ همراهیِ پنهانِ رضا شاه با آلمانِ هیتلری را فراموش کرده اید؟ آیا «پلِ پیروزی» و جزیرهٔ «موریس» را فراموش کرده اید؟ آیا آن «شاهنشاهِ آریامهرِ دلاور» را فراموش کرده اید که حتّی جرأت دیدارِ پدر را نیز نداشت و خود را «کورش» می انگاشت؟
      اکنون ایران در شرایطی شبیه به آن دوران به سر می برد و نتایجش نیز همسان خواهند بود.

      حذف
  64. اقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر خامنه ای:

    قرارداد راهبردی 25 ساله ایران با چین رابطه پولی ریال با یوهان چین را برقرار می کند و در عمل تحریم های امریکا را بی تاثیر خواهد کرد !!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یوان ارزِ قابل اعتمادی نیست. زیرا ارزشِ آن قلّابی و دستوری است. کشورهایی که با چین معامله میکنند اجباراً از طرفِ حکومتِ چین به حوزهٔ یوان کشانده شده و بخشی از درآمدهای خود را به خاطرِ بازیهایِ حزبِ کمونیستِ چین با ارزش یوان؛ از دست میدهند. یادتان باشد که ارزشِ ارزها با طلا و دلار آمریکا و یورو و پوند انگلیس سنجیده میشود و نَه یوان و یا حتّی ین ژاپن.
      این وعده ها برای «خر رنگ کُنی» است.

      حذف
    2. فقط یک کشور را نام ببرید که با چین و یا روسیه واردِ معامله شده و پیشرفت کرده باشد.

      حذف
  65. درودکژدم مبارز،به نظرم قواعدبازی بااعلام قراراداد۲۵ساله رژیم باچین عوض شده،آخونداوقتی دیگه مطمئن شدن که ترامپ رای میاره آمدن خودشون رودربغل اژدهای زرد ضعیف شده انداختن تادر دوره دوم ترامپ ازحملات هوایی وجنگ بااسرائیل وآمریکا درامان باشن تمام ثروت کشوررودراختیارچین قراردادن تاچین کیرشوبده به رژیم درمقابل اسرائیل وآمریکاقراربگیره حرف شما درسته دیگه بایدایران روفراموش کرد چون ایران جای رینگ مبارزه قدرتهای بزرگ غرب وشرق خواهدشد،چین برای درامان ماندن ازتحریمهای وحشتناک غرب تمام منابع نفتی وگازی روجاروخواهدکردوآمریکا هم برای اینکه دست چین به این منابع نرسد بمباران بزرگی انجام میده واین ایران هست که هم ازچین ضربه میخوره هم ازغرب

    پاسخحذف
  66. در بخش چهل و سوم شرفنامه نظامی گنجوی تحت عنوان « سگالش خاقان در پاسخ اسکندر » به قطعه ای بر خوردم که نشانگر آن است که از هشتصد سال پیش نیز چینیان به ناراستی و ریاکاری و دروغ و پیمان شکنی شهره بوده اند .
    حکیم نظامی در قرن ششم هجری چنین می سراید:

    ز چینی به جز چین ابرو مخواه
    ندارند پیمان مردم نگاه
    سخن راست گفتند پیشینیان
    که عهد و وفا نیست در چینیان
    همه تنگ چشمی پسندیده اند
    فراخی به چشم کسان دیده اند
    اگر ترک چینی وفا داشتی
    جهان زیر چین قبا داشتی

    در کتاب روح‌القوانین مونتسکیو نیز پیرامون حیله‌گری چینی‌ها در داد و ستد های بازرگانی به نکاتی بر میخوریم که براستی حیرت انگیزند
    مونتسکیو می نویسد :
    چینی ها حقه باز ترین و متقلب‌ترین ملت جهانند و در امور بازرگانی بهیچوجه نباید به آنها اعتماد کرد
    او می افزاید: اگر کسی بخواهد با چینیان معامله ای انجام دهد باید ترازویی همراه داشته باشد زیرا هر فروشنده چینی دارای سه ترازو است. یکی ترازوی سنگین برای خرید است. دیگری ترازوی سبک برای وزن کردن اشیایی که می‌فروشد، سومی ترازوئی است که برای معامله با کسانی است که مواظب اند سر شان کلاه نرود.
    چینی ها حرص غیر قابل وصفی برای کسب منفعت دارند و هرگز نیز قوانینی برای مهار این زیاده خواهی های غیر اخلاقی وضع نشده است.
    “دکتر بهزاد زینی”

    پاسخحذف
  67. کژدم چرا گلوبالیست هر جا حضور داشته باشن باعث تخریب و بیچارگی مردم کشورش میشن؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر نوشتارِ قدیمیِ «زمانی که حماقت فضیلت نامیده میشود» را بخوانید؛ دلایلش برایتان روشن میشود.
      آنچه که در آن مقاله نقد شده است؛ پروتوکلِ گلوبالیستی است.

      حذف
  68. کژدم دو سه ماه دیگه مردم ایران شروع میکنن به خوردن همدیگه

    پاسخحذف
  69. درود کژدم جان
    فردای افغانستان را برای ایران می بینم یعنی هر ابر قدرتی عده ای جیره خوار را اجیر می کنه و علیه منافع رقیب بمبگذاری می کنه این وسط تاوانش را مردم بدبخت ایران میدهند

    پاسخحذف
  70. کژدم مبارزه و فرهنگ مبارزه رو چه جوری میشه به ایران بازگردوند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تا جایی که میتوانید به گوشِ مردم برسانید که حتّی در فکرِ تظاهراتهایِ گلّه ای نیز نباشند؛ زیرا کشته و اسیر خواهند شد. در این مقطع باید تا جایی که میتوانند؛ اموالِ رژیم و وابستگانِ رژیم را به آتش بکشند؛ به طوری که تبدیل به یک وظیفهٔ عمومی و حرکتِ گستردهٔ ملّی شود.
      اوباشانِ رژیم را شکار کنند. مهمّ نیست که این اوباشان حتماً بسیجی باشند؛ بازاریها گروهِ بزرگی از این اوباشان هستند. در هر کجا که یک «رئیس» و یا «سرهنگ» و «سرگُرد» میبینید؛ چه در سیستمِ آموزشی و یا هر اداره ای و یا ارتش و یا نیرویِ انتظامی و یا سپاهی؛ همگی باید هدف باشند.
      به «یتیمانشان» فکر نکنید؛ زیرا میتوانند به عنوانِ پناهنده به «کربلا» و «نجف» و «سوریه» و «لبنان» بروند و راه را نیز برایشان میتوان هموار کرد. پس از پناهنده شدن؛ میتوان از تجربیّاتِ اسرائیل برایِ شکارِ آنها استفاده کرد.

      حذف
    2. اگر چنین حرکتی در گسترهٔ ملّی آغاز شود؛ چینیها عطایِ قراردادِ ۲۵ ساله را به لقایش میبخشند.
      چینیها نمیخواهند اموالشان را بر روی آتش سرمایه گذاری کنند. آنها همیشه به جایِ امن فکر میکنند و زمانی که دیدند نوکرانشان کشته میشوند؛ زیربنا و ستونهایِ قراردادِ ۲۵ ساله تَرَک بر میدارد و فرو می ریزد.

      حذف
  71. https://kajdoum1.blogspot.com/2019/12/blog-post_12.html

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یا هوداران قدری داری یا اینکه وبلاگت توسط سازمانهای اطلاعاتی رصد می شود یا اید ذهن خوانی خوبی داری

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هواداری ندارم. زیرا به دنبالِ هوادار داشتن نیستم.
      اینکه این وبلاگ رصد میشود؛ شکّی در آن ندارم.
      ذهن خوان نیستم؛ امّا میدانم که برایِ شکارِ هر جانوری باید عاداتِ رفتاری و نقطِ حسّاسش را مطالعه کرد. اینرا نیز میدانم که در زمانِ شکار کردن؛ حتّی کسری از یک ثانیه اهمیت دارد (زمان)
      به همین خاطر تظاهرات هایِ گلّه ای و خیابانی را را عاملی میدانم که «شکارچی» را به «شکار» و «اسیر» تبدیل میکند.
      اگر کسی میخواهد کاری کند؛ باید به سرِ اصلِ مطلب برود.

      حذف
    2. زمانی که نوشتارِ «آتش» را منتشر کردم؛ یکی از خوانندگان گفت:
      «متأسفانه اینها اموالِ ملّی نیز هستند» و منظورش این بود که به آتش کشیدنِ پتروشیمیها و ..... آتش زدنِ اموالِ ملّی است.
      اشتباهِ آن خواننده این بود که پتروشیمیها و آنچه بر رویِ زمین است؛ وسایل و ابزاری هستند که اموالِ ملّی اصلی را بوسیلهٔ آنها غارت میکنند. متأسفانه ایران همچنان به تغذیه از منابع زیرزمینی گرفتار است و ثروتِ اصلیِ ایران منابع زیرزمینی آن است و چاههای نفت و پالایشگاهها فقط ابزاری هستند که میتوان آنها را جایگزین کرد. امّا طلا و نفت و آهن را که به غارت میروند را نمیتوان جایگزین کرد.
      نفت تا زمانی که زیرِ زمین است؛ ثروتِ ملّی است. پس از استخراج به خون در درونِ رگهایِ کثیفِ حاکمیّتِ غارت و چپاولِ اسلامی و انگلها تبدیل میشود.
      اموالی که در گمرکها انبار شده اند؛ ثروتِ ملّی نیست؛ بلکه اموالِ غارتگران است. اموالِ بنیادها نیز به همین صورت.
      تلاش برای قطعِ جریانِ خون در رگهایِ این حاکمیّتِ ننگین؛ یک حرکتِ استراتژیک است.

      حذف
    3. 5 یا 10 سال دیگه هم میشه اسم نفت و گاز ایران (و در کل خاورمیانه) رو ثروت و سرمایه گذاشت؟ یا اینکه باید به فکر منبع درآمد دیگه‌ای بود؟اگه شیل نبود به نوعی حرفت درست بود و میشد برای چند دهه آینده رو نفت و گاز حسباب کرد و گفت صنایع نابود شده رو باز دوباره میسازیم وللی الان نه. وقتی خط لوله ها و کشتی های حامل محصولات خاص از بین برن یا از کار بیوفتن رژیم به راحتی خفه میشه و بعدا هم به جای اینکه به دست و پای خارجی ها بیوفتیم که صنایع ما رو بازسازی کنن میشه کار های زیادی کرد تا وابسته به سوخت های فسیلی نباشیم

      حذف
  72. در آیندهٔ نزدیک شاهدِ خروجِ رژیمِ شیعی از برجام و اخراجِ ناگهانی کارشناسانِ IAEA از ایران خواهیم بود. کمربندهایتان را برایِ آن دوران هرچه میتوانید سفت تر ببندید.
    اخراجِ کارشنان از یک سو و ماجرایِ قراردادِ ۲۵ ساله از سویِ دیگر همه را به آوردگاه خواهد آورد و این آوردگاه ایرانِ گربه نشان است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام . آیا اسرائیل واقعا قصد دارد قبل انتخابات آمریکا حداکثر استفاده را ببرد ؟!

      حذف
    2. سلام
      از ناتانیاهو بپرس.

      حذف
  73. دیدی چی شد؟ ....
    «عبّاس خرسندی» تصمیم گرفته که باید رژیم را سرنگون کرد...... ولی این شجاع الدّولهٔ پُر از دانشِ سیاسی نمیگوید چطوری؟ ... همهٔ این انبانهایِ پر از «مدفوع» شبیه هم هستند.

    https://www.iranpressnews.com/source/219358.htm

    پاسخحذف
  74. رژیم گفته هرکسی کرونا را به صورت عمدی گسترش بده منتظر طناب دار باشه هرکه کرونا داره و به خیابون میره و دیگران را هم الوده میکنه منتظر اعدام باشه همه ی این کارارو میکنن تا مردم قیام نکن, جو وحشت بوجود میارن

    پاسخحذف
  75. سلام کژدم
    اخراج هواووی از شبکه G5 توسط جانسون میتواند سر آغاز چرخش اروپائیی ها باشد ؟ نزدیک بین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      این نخستین موضعِ مستقل و غیرِ اروپاییِ انگلستان پس از برکسیت است.
      اگر آلمان و فرانسه و ایتالیا نیز از هواوی دوری بجویند؛ نه به خاطرِ آغازِ حرکت از طرفِ انگلستان؛ بلکه به خاطرِ تحریمهایِ اطّلاعاتی و امنیتّی آمریکا خواهد بود.
      پس از جنگِ جهانی دوّم اروپاییها تحتِ چترِ حمایتیِ اطلاعاتی و امنیّتیِ آمریکا قرار داشتند و به خاطرِ همین «آش نذریِ دائمی» دچارِ تنبلی شدند.
      همین تنبلی را در عرصهٔ نظامی نیز شاهد هستید.
      سایر کشورهایِ اروپایی نیز به تدریج مجبور خواهند شد تا از هواوی دوری کنند. فقط منتظرند ببینند که آیا ترامپ پیروز خواهد شد و یا نَه؟
      پس از پیروزیِ ترامپ؛ دوباره رمل و اسطرلاب خواهند انداخت.

      حذف
  76. راستی!!!! مطلبی هست که مدّتی است میخواستم مطرح کنم ولی به دنبالِ نظری مناسب بودم تا فرستاده شود و آنرا در پاسخ به آن نظر مطرح کنم؛ امّا گویا انتظار فایده ای ندارد.

    آیا متوجّه شده اید که روسیه مانندِ خَر در سوریه به گِل مانده است و با اینکه دستِ بالایِ نظامی دارد؛ از هر کارِ دیگری عاجز است؟ در لیبی وضعِ روسها بسیار بدتر است و حتّی بُردِ نظامی نیز ندارند و با اینکه ۱۰ ها جنگنده و هزاران نیروهایِ نظامی روسی و نیروهایِ ژنرال حفتر را نیز دارند و تا دلتان بخواهد تسلیحات میفرستند؛ باز هم مانندِ خَر در لیبی مانده اند. شاید اخیراً در لیبی بارندگی زیاد بوده و همه جا پُر از گل و لای است (زیستگاهِ نامناسب برایِ خَرها).
    مهمّتر اینکه اگر مثلِ سوریه بتوانند دستِ بالایِ نظامی داشته باشند؛ چکاری از دستشان بر می آید؟ آیا مثلِ سوریه خواهند نشست و نقشِ «پلیسِ راهنمایی رانندگیِ نظامی» را بازی خواهند کرد؟
    گویا نبوغِ آقایِ پوتین تَه کشیده و قافیه را باخته است. با این نبوغ میخواهد تا سالِ ۲۰۳۶ نیز در قدرت بماند.
    با این حساب حدس بزنید که IQ روسهایی که رأیِ ۷۶ درصدی به او دادند چقدر است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. روسها قبل از رأی دادن و برایِ دست گرمی ۲ بطری «ودکا» میخورند. پس از پایانِ رأی گیری جشن میگیرند و نفری یک بشکه «ودکا» میخورند.
      نتیجهٔ کار همین میشود که در بالا گفتم.

      ٪۷۶ .... رای برای ادامهٔ بازیِ «خر در گِل».

      حذف
    2. اگر بخواید بر این مبنا تحلیل کنید پس آمریکا هم در افغانستان و عراق مثل خر در گل مانده !!

      حذف
    3. دقیقاً درست است و نخستین کسی که فهمید و بر زبان آورد و میخواهد این جنگِ احمقانه را تمام کند؛ دونالد ترامپ است.
      ترامپ گفت میتوان این جنگ را در طیّ مدّتی بسیار کوتاه تمام کرد امّا نمیخواهیم چند میلیون نفر را بکشیم. در واقع نیز برایِ پایان دادن به طالبان و اوباشانی مثل آنها تنها راه همین است (رفتن سرِ اصلِ مطلب) بقیّه راهها احمقانه هستند و به یک جنگِ بدونِ پیروزیِ درازمدّت و بدون دستاورد منجرّ میشود.

      حذف
  77. کژدم به نظرتون ترامپ رهبر جدیدی به ایرانیان در دوره ی دومش معرفی نمیکنه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نَه.
      امّا شاید «شاهین نجفی» را به عنوانِ وزیرِ «کار و نان» و یا وزیرِ دادنِ شناسنامه به «کودکانِ افغان» به ایرانیان معرّفی کنند.
      شناسنامهٔ شان را ایرانیها میدهند؛ وقتی که بزرگ شدند کلاشنیکوف و کمربندِ انفجاری شان را کسان دیگری پیدا میشوند که بدهند.

      حذف
  78. کژدم جنگ گلوبالیستا با ترامپ در نهایت به چی ختم میشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جبههٔ گلوبالیستها در ۴ سالِ دوّم ریاست جمهوری ترامپ به شدّت تضیف خواهد شد. زیرا نیروهایِ داخلی آنها در آمریکا به جنگ داخلیِ سیاسی کشانده شده تکّه پاره میشوند و توانایی دادنِ وعده هایِ دهن پُرکُن و فریب دهنده را نیز از دست خواهند داد.
      اگر ترامپ بتواند رشدِ اقتصادیِ چین را «منفی» کند؛ شاهدِ آشوبهایِ اجتماعی در چین خواهیم بود و شیرازهٔ اقتصادی و تفکراتِ سیاسیِ گلوبالیستی نیز فرو میریزد.

      حذف
  79. در مورد حکم اعدام های اخیر نظری ندارید؟ من که میگم رژیم مثل سابق قضیه رو با شل و سفت کردن چند ماه ادامه میده و مردم رو با امروز/فردا اعدام میکنیمشون بازی میدن!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این اعدامها ادامهٔ کشتارِ بیش از ۱۵۰۰ نفر از معترضینِ آبانماه است. کسی که در جنگ شکست میخورد؛ طرفِ پیروزمند جنگ را با دادگاهها علیه شکست خوردگان ادامه میدهد. دادگاهِ نورنبرگ؛ ادامهٔ جنگِ جهانی دوّم بود که شکست خوردگان را مجازات کرد و اگر آلمانها پیروز میشدند؛ دادگاههایی دیگر و با سمت و سویی دیگر تشکیل میشد. این مطلب را بارها گفته ام و بسیار قدیمها گفته ام و تازگی ندارد. امّا اینکه شما میگویید «منکه میگم .....» معلوم است که با مسائل سیاسی فقط «جلق فکری» میزنید و ذهنتان فراتر از این نمی رود و نخواهد رفت. ....
      امّا به بهانهٔ نظرِ شما سخنی با دیگران دارم که دیگر با افشاگریها و حرکتهایِ ساخته و پرداختهٔ رژیم مانندِ «رأی منو پس بگیر» و «ری استارت» و «روزِ کوروش» و ..... دیگر «جلق فکری» نمیزنند و میخواهند بروند به «سرِ اصلِ مطلب».
      نوشتارِ بعدی در این رابطه خواهد بود ... یعنی رفتن به سرِ اصلِ مطلب.
      جلق زدن کافی است.

      حذف
    2. البته یادم رفت بنویسم که ممکنه اعدام نشن، اگه به بهانه نظر(جلق فکری) من چیزی به این وبلاگ اضافه بشه باز هم خوبه

      حذف
    3. این ۳ نفر چه اعدام بشوند و یا نشوند؛ عملاً «حذف» شده اند. وظیفهٔ ما این نیست که رویِ این مسئله بحث کنیم که آیا اعدام خواهند شد و یا نخواهند شد. هر جمله ای که در رابطه با شیوهٔ برخوردِ رژیم شیعی در رابطه با این ۳ نفر نوشته شود از نظرِ عملیّاتی بی ارزش است. ۱۵۰۰ نفر را در رابطه با قیام آبانماه کشته و هزاران نفر را اسیر گرفته اند.
      آنچه که ارزش عملیّاتی دارد؛ جلوگیری از تکرارِ این روند است. درس گرفتن از اینگونه حرکتها است و اینکه چگونه میتوان با زدنِ ضرباتِ بزرگ و تحمیلِ تلفاتِ سنگین به رژیم؛ با کمترین تلفات از میدان بیرون آمد. این آن چیزی است که باید به آن فکر کرد و نظر داد.
      روزی یک فرمانده از سربازانی که قرار بود به یک عملیّات فرستاده شوند پرسید:

      - اگر دستگیر شدید به چه چیزی فکر خواهید کرد؟

      یکی از سربازان گفت:

      - به اینکه چگونه مرا شکنجه خواهند کرد.

      فرمانده گفت:

      - این وظیفهٔ آنهاست که به چگونه شکنجه کردن فکر کنند. وظیفهٔ تو این است که به «چگونه میتوانم فرار کنم» فکر کنی. اگر به «چگونه شکنجه خواهند کرد» فکر کنی؛ در زمینِ دشمن بازی میکنی و اگر به «چگونه میتوانم فرار کنم» فکر کنی؛ برایِ دشمن «چالشِ عملی» درست میکنی و چه بسا بتوانی راهی برایِ فرار پیدا کنی و شکنجه نشوی.

      حذف
    4. به اطرافتان نگاهی بیندازید؛ همهٔ آنهایی که خود را «رهبرانِ بالقوّهٔ انقلاب مردم» میخوانند همگی دچارِ آشفتگیِ فکری هستند و میدانند که هیچ پوخی نیستند و تلاششان بر این است که با نردبانِ احمقانه ای که میسازند؛ خود را به شکلی از اشکال به بالا بکشند.
      - اوباش سناتورِ چوخ بختیار و بسیار «فخر آور» زمانی با این جمله مشهور شد: «میدونی چقدر پولدار میشم؟.... من یک عالمه پولدار میشم». سپس کتاب نوشت که پولدار بشود. سپس مفسّرِ Fox News شد و عدّه ای احمق را دورِ خود جمع کرد. اکنون با اوباشانِ رژیم مصاحبه میکند و فردا نمیدانیم که از آستینش چه خرگوش و یا کبوتری بیرون خواهد آورد؟

      - اوباش «سیّد رضا حاجی زاده» از انتشارِ شجره نامهٔ «سیّد بودن» تا تشکیلِ شوراهایِ دروغین و شرکتِ روزانه در «کافهٔ میبُدی» و اصطلاحاتِ گُهرباری مانندِ «من چاکرتم ... مُخلصِتم» و براه انداختنِ جنجالهایی از نوعِ «آیةالله بروجردیِ نوین» و فروشِ «قرآن آریامهر» به مذاکره با اوباش گروهبان سردارها و «من محکوم میکنم بازی» ها رسید و اکنون مثلِ «تاپالهٔ آفتاب خوردهٔ خُشک» همانجا نشسته است و به قولِ خودش «زندگیِ بخور و نمیری دارد» که از طرفِ هوادارانش تأمین میشود.

      - آن دیگری با « من انکار میکنم» شروع کرد و اکنون عدّه ای احمق را به دورِ خود جمع کرده و کلاسِ درسهایِ «علم بهتر است یا ثروت» راه انداخته است و ادایِ آموزگارانِ معنوی را در می آورد و برایِ «اوباش تتلو» نیز اشک میریزد.

      تعدادِ اینگونه مبارزان زیاد است و خودتان میتوانید کُپیهایِ گوناگونِ آنها را در اطافتان سراغ دارید و میبینید که به قولِ خودشان «اپوزیسیون» را به کجا کشانیده اند؟
      اینگونه افراد هرگز واردِ مسائل عملی و «مِیدانی» نمیشوند و دوست دارند در کوچه هایِ فرعی قدم بزنند.
      کوچه هایِ فرعی آنجایی هستند که رژیم نیز دوست دارد در آنها قدم بزنید و هرگز واردِ «اصلِ مطلب» نشوید.

      حذف
    5. درود بر کژدم
      این افراد و امثال اینها به قول معروف اصلا تو معادله نیستند
      سرنوشت ایران توسط ایرانیان و کسانی که ساکن ایران هستند مشخص خواهد شد

      حذف
    6. درود
      من چشمم از داخلِ ایران آب نمیخورد. تجربهٔ «رأی منو پس بگیر» و جنبشِ دِی و آبان نشان میدهد که هیچگونه تصوّری از یک سیستمِ سیاسی اجتماعی نوین در ایران شکل نگرفته است و شخص و یا حزب خاصّی را قبول ندارند و فقط به شرایط کنونی اعتراض دارند. میدانند که چه نمیخواهند؛ امّا نمیدانند که چه سیستمی میتواند یک سیستمِ پایدار باشد.

      حذف
  80. سلام کژدم
    بازی در زمین دشمن روشهلی مختلفی دارد . در برابر دشمن بی پرنسیپ فکر کردن به قانون بین المللی و پایبندی به حقوق بشر احمقانه است . مثلا در ایران رهبران احمق احزاب کردستان هزار بار با انواع روشها ربوده و ترور شدند . اما این احمق ها با توجیه تروریست نبودن حتی عرضه بک بمب گذاری در یک ‌پایگاه بسیج را نداشتند . در حالیکه هر گاه از همه جا سیستم میماند به کون اینها میتازد.

    پاسخحذف
  81. همه چیز آماده است و چیدمان پازل سرنگونی به پایان رسید..سپاه و بسیج در آمادباش کامل هستند...آمریکا آماده ضد حمله است .. آمریکای ترامپ اولین و محلک ترین ضربه اش به کاپیتالیست های چینی را در خاک ایران خواهد زد...ترامپ خوب میداند برای ذلیل کردن چینی ها باید از کجا شروع کند ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این جملات را از کجا کاپی پیست کردی؟ شبیهِ حرفهایِ مرحوم مفسّر فوتبال خدابخشیان است.
      قلمبه و سُلُمبه و به صورتِ بحرِ طویل!!!!!

      حذف
  82. https://m.youtube.com/watch?v=K9NuIQkVc1o

    https://m.youtube.com/watch?v=XP3RkDEGiXY

    کژدم چرا همه موسیقی هایی که از یوتیوب میفرستم رو پاک میکنید؟

    پاسخحذف
  83. https://m.youtube.com/watch?v=YeAp1fPt8Eg

    پاسخحذف
  84. بازم اعتراضات گله ای تو چند شهر ایران شروع شد

    پاسخحذف
  85. با درود نوشته های شما را چند سالی است که دنبال میکنم و گاهی هم در اینجا جق سیاسی میزنم شما نوشته ای یک من کژدم فقط یه وبلاگ نویسیم آخرین نوشته ای یان میگوید ایران را فراموش کن..میگوید با عن و گوه کیک نمی شود پخت..نوشته ای از درون مستراح گل ارکیده نخواهد روید ..یعنی کار اصلی شما به عنوان یه وبلاگ نویس بهم زدن عن های داخل مستراح است..پیروز باشید منتظر نوشته بعدیتان هستیم تا تکلیف خودمان را با مستراح مشخص کنیم...ما ایران را هرگز فراموش نخواهیم کرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      در این جمله که از طرفِ من گفتید که:
      (نوشته ای از درون مستراح گل ارکیده نخواهد روید...) اشتباهِ بزرگی کردید.
      تمامیِ تلاش من نه برایِ دیدنِ اُرکیده بلکه برایِ دیدنِ «نیلوفرِ آبی» (Lotus) است.
      بودا میگفت به «نیلوفرِ آبی» بنگرید که ریشه هایش در لجنزار است؛ امّا چه زیباست.
      من (کژدم) همیشه به دنبالِ اُرکیده ها و نیلوفرهایِ آبی هستم. زیرا اینها تکّه پاره هایِ تَنِ «نژادِ پنهان» هستند.
      نوشتارهایِ ۱۶ گانه را دوباره مرور کُن.
      کژدم تنها و تنها برایِ «نیلوفرهایِ آبی» مینویسد که ریشه هایشان در لجنزار است امّا بسیار زیبا و باشکوه هستند و آینده ازآنِ آنهاست و موجوداتی مانندِ من باید آخرین بازماندهٔ «موهیکانها» باشیم.

      حذف
    2. راستش را بخواهید؛ با اینکه گاهی (یعنی بیشترِ وقتها) از دستتان عصبانی میشوم؛ ولی خیلی دوستتان دارم.

      حذف
  86. پازل سرنگونی چگونه کامل میشود شما فکر کنید یه تماشایی یه مسابقه بوکس آمریکایی نشسته اید و این مسابقه در ایران برگذار میشود و میلیون ها نفر را جلوی تلویزیون میخکوب کرده است البته ....مسابقه چند هفته ایست که شروع شده..یاتانیاهو در هایفتام اول مسابقه ضربات کوبیده ای با هوک چپ به صورت انگل فرزانه وارد کرده حالا نوبت جوانان زنان و مابقی انسانهای شریف است تا هوک راست انگل فرزانه را سرنگون کند..بزودی شاهد خواهید بود که انگل فرزانه ضربه فنی میشود و داور مسابقه پرزیت ترامپ شروع به شمارش معکوس میکند ..این را نوشته ام فقط برای ثبت در تاریخ ..ع باقرزاده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در تاریخِ این وبلاگِ فکسّنی ثبت شد. هر وقت محقّقین تاریخ راه گُم کردند و گفتند: ببینیم این کژدم چه میگفت؟ ... شما شانسِ بیشتری خواهید داشت تا نظرتان به عنوانِ «نوشتهٔ سنگِ قبر» (تاریخ) در کتابهایِ دیجیتالِ آیندگان با کیفیّتِ 55K HD ثبت شود.

      حذف
    2. ببخشید که شوخیهایِ من اندکی بسیار «خَرَکیه» ... با تو شوخی نکنم؛ چکار کنم؟

      حذف
  87. در پِیِ اعدامِ مخفیانهٔ «دیا اُکو رسمل زاده» و «صابر شیخ عبدالله» توسّط رژیمِ کثیفِ گورپرستان؛.... سازمان ملل به صدا در آمد .... سنگها نیز فریاد کشیدند؛ امّا از «شیعه مسلکهایِ به ظاهر ایرانی»؛ هیچ صدایی در نیامد.

    پاسخحذف
  88. سلام کژدم
    1- نه تنها از شیعه مسلکان آریایی که از جانب کردهای جاش با شرف هم صدایی در نیامد.
    2- در مرام تمام ایرانیان آریایی شیعه مسلک بت ذهنیت احمقانه تمامیت ارضی را این رژیم حک نموده و میخواهند به اسم حفظ ایران بدون قائل بودن حق زیست برای بقیه را پایمال و در هیچ کجا اپوزسیون قلابی نیز حاضر به پذیرش دینی غیر از شیعه و زبانی غیر فارس را بپذیرند و به همین دلیل تمام کردها را تجزیه طلب و عامل بالقوه خدشه به تمامیت ارضی میدانند . و 41 سال است که همه در یک امر کشتار کردها وحدت نظر و وحدت رویه دارند .
    3- نابودی اندک دستاوردهای تجدد پهلوی و غارت ملیاردها دلار و فرار به کانادا و فقر روز افزون اصلا ضربه به منافع ملی نیست .
    4- نمیدانم تاثیر مذهب است یا تربیت ایرانی های آریایی که هیچ زمانی موضع مشخصی در برابر نابودگران و سرکوبگران خود نداشته اند نمونه های تاریخی خیانت کاتبان و دبیران ووزیران ایرانی که به خدمت اشغالگران وطن خویش در آمده اند و اکنون در کتابها مایه فخر و مباهات ایرانی های اصیل میباشند بخاطر اینکه مغول وحشی بیابان گرد کشورش را نابود کرده و اکنون طوق نوکری به گردن اینان آویخته . هر ملت دیگری بود برخود شرم میکرد . و نمونه امروزی آن شخصی مانند علیرضا نوری زاده که من نفهمیدم ثناگو و مداح جناب آقای خامنه ای است یا دشمن ؟ یا سید رضا دیبا که با اینکه آبرویی برای خود و خانواده اش نگذاشتند و هر روز سندی و خاطره ای از رابطه عاشقانه فرح دیبا با فلان هنرپیشه و طراح و اوباش از جانب خادمان و نوکران پیشین این خانواده به چاپ و تکثیر می رسد از حسن روحانی بیشتر نگران تحریم و مشکلات حاکمیت است .
    4- در هر حال دیگر استقلال و آزادی و خودمختاری برای کردها با وجود 50 درصد از کردهای جاش امری محال است و بهتر است این انسانهای آزاده به فکر ترک این مستراح و رفتن ازین لجنزار باشند . mollan

    پاسخحذف