۱۳۹۹ تیر ۲۷, جمعه

برای آنهایی که نمیخواهند فقط تماشاچی باشند

پیش از هرچیز؛ از فرستادنِ نظراتِ نامربوط خودداری کنید. زیرا منتشر نخواهند شد. اگر میتوانید این نوشتار را باز نشر کنید.

۱- از هرگونه عملیاتِ سیاسی و نظامی که نتواند به پیروزی (دستاورد) بینجامد؛ باید  دوری جُست.
تظاهراتهایِ گلّه ای اگر نتوانند به تسخیرِ مراکزِ امنیّتی و بدست آوردنِ اسلحه بینجامند؛ نه تنها فقط اتلافِ وقت هستند؛ بلکه منجر به دادنِ تلفاتِ سنگین «برایِ هیچ» خواهند بود. لذا از هرگونه به خیابان ریختنِ گلّه ایِ بی هدف و بدونِ دستاورد خودداری کنید.
کسی که از مردم بخواهد به بهانهٔ اعتراض به خیابانها بریزند و در این جهت فراخوان دهد؛ بدانید که از اوباشانِ وابسته به رژیمِ شیعی است و یا میخواهد خود را انقلابی جلوه دهد و برایِ رسیدن به هدفِ شخصیِ خود به چنین خیانتی دست میزند.
شاید برخی بگویند که این تظاهراتها افکارِ بین المللی را تحریک میکند. امّا این یک دروغِ بیشرمانه برایِ فریب است. زیرا چیزی به نامِ «افکارِ بین المللی» را هیچکس به رسمیّت نمیشناسد و «افکارِ بین المللی» در سازمانِ ملل پرچمی ندارند. آنهایی که پرچم دارند؛ «حکومتها» هستند و حکومتها به شما کمک نخواهند کرد و تلاششان بر این متمرکز خواهد بود که چگونه از این موضوع به نفعِ حکومتِ خود بهره برداری کنند.
نتیجه اینکه: فریبِ شعارهایِ مهیّج را نخورید و برایِ شعاردادن به خیابانها نریزید زیرا به جز خستگی و پارگیِ گلو و اسارت و کشته شدن هیچگونه اثری ندارد.

۲- اگر میخواهید کاری بکنید که دستاوردی ملموس داشته باشد؛ با تشکیلِ گروههایِ کوچکِ خودمانی  به «اهدافِ نرم» حمله کنید. ایجادِ آتش سوزیها در اموالِ رژیم و. بنیادهایِ غارت و یا تخریبِ دستگاههایِ خود پردازِ بانکها و خانه هایِ پاسدارن و بسیجیها و درجه دارانِ نیروهایِ انتظامی و سایرِ مقاماتِ رژیم در همهٔ دستگاهها؛ هیچ شکّی به خود راه ندهید.

۳- تعدادی از هتلها را به «چینی ها» واگذار کرده اند. این هتلها مراکزِ نقل و انتقال جاسوسانِ چین میباشد که تحتِ عنوانِ «توریست» در این هتلها مشغولِ جمع آوریِ اطّلاعات و ترتیب دادنِ ملاقاتهایِ سرّی برایِ ایجادِ شبکه هایِ جاسوسی و خریدنِ افراد هستند. این هتلها و توریستهایِ چینی و آنهایی که به نامِ «دانشجویانِ چینی» میشناسید نباید رویِ آسایش ببینند؛ زیرا این به ظاهر دانشجویان جاسوسانِ حزبِ کمونیستِ چین هستند.
لذا سعی کنید چینیها را را به هر طریقِ ممکن بدام انداخته و حذفشان کنید تا به چین برگردند و حکومتِ کمونیستیِ چین نیز پیغام را دریافت کند.

(ادامه در بخشِ نظرات)

کژدم

۲۰۲ نظر:

  1. نکاتی در رابطه با به آتش کشیدنِ مراکزِ اقتصادیِ رژیم و بنیادهای غارت و خانه هایِ بسیجیان و پاسداران و اصلاح طلبان و اموالِ بازاریانِ بی شرف که یکی از بزرگترین حامیانِ عهدنامه با چین هستند و در ۴۰ سالِ اخیر از هیچ خیانتی دریغ نکرده اند:

    هر شهر و شهرستانی تعدادِ مشخّص و معدودی از قرارگاههایِ آتش نشانی دارند. لذا با ایجادِ آتش سوزیهایِ همزمان و یا برنامه ریزی شده با زمانبندیهایِ گوناگون میتوان سازمانِ آتش نشانی را در امرِ اطفاء حریق ناکام گذاشت. به عنوانِ مثال میتوان ۲ هدف را نخست به آتش کشید و زمانی که آتش نشانها به سویِ آن ۲ هدف میروند؛ هدفِ سوّم را که مهمّ تر است را به آتش کشید تا همهٔ اهداف با حدّاکثر خسارات مواجه شوند. دشمنانِ ایران «داخلی» هستند و این یک «جنگِ داخلی» است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کیرت دهن حضرت زینب و زهرا۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۲

      درود
      کژدم گرامی کامنتهای حاوی فحش به پیامبر و امامان اسلام را سانسور و حذف نکن.
      کل درد ایران باور مردم به الله مسلمین و نوچه هایش است. اگر میخواهی باورمندان به اسلام را در صف خود نگهداری اشتباه میکنی.
      در زمان ابراهیم مثل الان که آخونده با تمسک به الله و اسلام و پیامبر و امامان بر مردم ستم میکنند به بهانه بتها بت پرستها ستم میکردند و ابراهیم کار خوبی که کرد بتها را شکست. الان فحاشی به نوامیس و ارزش های مسلمانان عین بت شکنی هست. یک مبارزه مفید است و تابوشکنی میکند.
      وقتی من نوعی فحش خواهر و مادر به محمد رسول الله میدهم و شما حذف میکنی مثل این است که وقتی مردم دارند به ماشین گشت سپاه سنگ میزنند شما بیایی یک سپر سد راه آنان قرار بدی.

      حذف
    2. کیرت دهن حضرت زینب و زهرا۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۳

      یک کار خوب اجرای مراسم رسول الله گوزان و حضرت زهرا گوزان و امام حسین گوزان است.

      حذف
    3. کار از این کارها گذشته است. چنین حرکتهایی باید ۱۰۰ سالِ پیش و به صورتِ گسترده آغاز میشد.
      غیرِ مذهبی بودن دلیل بر میهن پرست بودن و یا داشتنِ برنامه های سیاسیِ درست نیست.
      مگر توده ایها و فداییها بیخدا نبودند؟ چه گلی به سرِ ایران زدند؟
      مگر مردم آمریکا کَم مذهبی هستند؟ تعدادِ الاغهایِ مذهبی در آمریکا بیش از کلّ جمعیت ایران است.
      مگر دموکراتهایِ آمریکا غیر مذهبی و یا کمتر مذهبی نیستند؟ ببینید کارشان به کجا کشیده شده است؟

      حذف
    4. مگر دهاتی روشنفکرهایِ حزب دموکراتِ کردستان و «کومه له» مذهبی هستند؟ مذهبی نیستند؛ امّا در رابطه با مسائل سیاسی اندازهٔ گاو هم نمیفهمند.

      حذف
    5. شاید در بهترین حالت؛ فقط نیمی از جمعیّت ایران خودشان را «ایرانی» مینامند؛ امّا بیش از ۹۰٪ ساکنینِ ایران «بیگانه پرست» هستند. به حزبلبلیها نگاه کنید. از کیرِ پوتین و ژی جین پینگ بالا میروند. به اپوزیسیون نگاه کنید که از کیرِ ترامپ و رهبرانِ اروپایی بالا میروند.
      به طورِ عمومی نگاه کنید. اگر در یک شو تلویزیونیِ غربی شخصی شمع تویِ ماتحتش فرو کُند؛ ساکنینِ ایران «تیرِ چراغ برق» به ماتحتشان فرو میکنند تا «پیشرفته» دیده شوند.
      در طیّ ۵۰۰ سالِ اخیر ساکنینِ ایران حتّی یک «نقطه» به دانش بشری نیافزوده اند و با هزار زور و زحمت فقط به مصرف کنندهٔ علوم تبدیل شده اند و ادّعایشان این است که آمریکا نگذاشته است. در حالی که کُلّ تاریخ آمریکا ۲۵۰ سال است و پس از جنگِ جهانی دوّم به قدرتِ بین المللی تبدیل شده اند.
      وقتی که میگویم «کشور مستراح».... یعنی مجموعهٔ اینها.

      حذف
  2. درود بر کژدم...آسان تر و کم خطرترین هدف برای همه ودر هر کجا تیرهای چراغ برق است اگر برق شهر و محله خود را قطع کنیم شهر در خاموشی فرو میرود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برق بیمارستانهای سپاه و مراکز سپاه و بسیج و نیرویِ انتظامی اولویّت دارند.

      حذف
    2. دوربینهایِ معروف به دوربینهایِ راهمایی و رانندگی چشمهایِ اطّلاعاتِ سپاه و وزارتِ اطّلاعات هستند که باید این چشمها کور شوند. زیرا نقش بسیار مؤثری در فرماندهی و حملاتِ سازمان یافتهٔ رژیم به مردم را دارند.

      حذف
  3. درود
    فروشگاه های زنجیره ای مثل «افق کوروش» «رفاه» «امیران» و... که مثل قارج تو همه جای کشور رشد کردن زیر نظر سپاه و یا عوامل حکومت هستن و اکثر جنس های این فروشگاه ها چینی هستن. این فروشگاه ها می تونن اهداف خوبی باشن در ضمن کم خطر هم هستن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چین تو ایران «دامپینگ فروشگاهی» راه انداخته و این فروشگاه هایی که بالا نام بردم همشون زیر نظر چین هستن

      حذف
    2. پیک نت نوشتاری را انتشار داده است که تلاش دارد قراردادِ ۲۵ ساله را سفید شویی کرده و به عنوانِ یک قراردادِ بسیار خوب و مفید جلوه دهد. آنچه که در این مقاله به طورِ عمدی از قلم انداخته شده است اینکه؛ در چین شرکتِ خصوصیِ واقعی وجود ندارد و همهٔ شرکتهای بزرگ و متوسّط متعلّق به حزب کمونیستِ چین هستند. در واقع حتّی زمانی که بدونِ این عهدنامه با یک کمپانیِ بزرگ و یا متوسّط چینی قراردادی میبندید؛ طرفِ واقعی حزبِ کمونیست است و تا جایی که توانِ سیاسی و دیپلماتیک و اقتصادیِ حزب کمونیست اجازه دهد؛ آن قرارداد را به شدّت و تمام قدّ حمایت خواهد نمود. امّا زمانیکه شما با یک شرکتِ بزرگ و یا متوسّط غربی قرارداد میبندید؛ حدّ اکثر این است که حمایتهای سیاسی و دیپلماتیک از طریقِ «لابیگری» انجام میگیرند و نه از طرفِ حاکمیّت و به صورتی یکدست و تمام قدّ. به همین دلیل الغایِ قراردادها با غرب بسیار آسانتر است.
      دقیقاً به خاطرِ این تفاوتِ اساسی است که میبینید که شرکتهایِ غربی تمایلِ چندانی به قرارداد با کشورهایِ ورشکسته (کشور مستراحها) از خود نشان نمیدهند. امّا حزبِ کمونیستِ چین یکراست به سراغِ «کشور مستراحها» میرود. زیرا میداند که به شدّت شکننده هستند و با خریدنِ افرادِ و یا سرانِ حکومتی قراردادهایی میبندند که در ظاهر بر اساسِ «منافع مشترک» بسته میشوند امّا در واقع تمامیِ اهرمها در دستِ حکومتِ چین است.
      خواندنِ این مقاله را از این نظر پیشنهاد میکنم که هم با سیاستِ «سفید شویی» در نوشتارها آشنا شوید و هم اینکه در این نوشتار بخشی از قراردادهایِ رژیم که سالها پیش از این از طریقِ تطمیعِ اوباشانِ حاکم بر ایران بسته شده و در حالِ اجرا هستند را ببینید و به این مسئله توجّه کنید که همهٔ این پروژه ها با آنچه که به عنوانِ پیش نویسِ عهدنامه منتشر شده است خوانایی دارد و براه افتادنِ جنجالهایِ کنونی به این خاطر است که چینیها از رژیمِ اوباشانِ شیعه میخواهد تا دیر نشده است این قرارداد را با در نظر گرفتنِ حاکمیّتِ کاملِ چین بپذیرند و بروند و «ماستشان را بخورند». در جریانِ ماجرایِ هتلهایی که در اختیارِ انحصاری حزب کمونیستِ چین قرار داده شدند؛ عدّه ای از اوباشانِ باندهایِ رژیم به این مسئله اعتراض کردند که البتّه به قصدِ سهم خواهی بود و نَه از رویِ میهن پرستی. امّا پاسخی که از طرفِ حلقهٔ اصلیِ اوباشان به آنها داده شد این بود که «نمیتوان اینکار را کرد؛ زیرا مسئله امنیّتی است».
      این ماجرا به تنهایی نشان میدهد که حکومتِ چین حتّی قراردادهایِ کوچکی مانندِ ماجرایِ هتلها را نیز با گرو کشی انجام میدهد و هرگونه امکانِ لغوِ قرارداد را از میان میبرد. این شیوهٔ چینی در همهٔ «کشور مستراحها» به صورتی یکسان انجام میگیرد و هیچ قراردادی را بدونِ تحمیلِ شرایطِ «آچمز» به «کشور مستراح» نمی بندند.

      پروژه هایی که در این نوشتار به آنها اشاره شده است؛ میتوانندِ اهدافِ خوبی برایِ آتش سوزی باشند تا طرفِ چینی را در شرایط «آچمز» قرار دهند.

      http://www.pyknet.net/1399/09tir/28/page/titre.htm

      حذف
    3. كژدم سه خط اخر مقاله رو بخونين ميفهميد اين شخص از كجا خط ميگيره.نيازي به خوندن بقيه مطالب نيست.جالبه كه اين حروم زادگان همشون ادعا پژوهش و تحقيق و سواد علمي بالاتر از بقيه رو دارن و و ادعاي اينكه ما ميمفهميم و شما نميفهميد رو دارن.يكي نيست بگه توي پفيوز اگر سواد علمي داشتي الان چرا به شغل شريف خايه خوري حكومت چين و قهرمان سازي جمهوري اسلامي روي آوردي؟اين پدر سوخته همه ي ازادي خواهان رو با نام برانداز هاي بي سواد ميخواد جلوه بده كه هيچ دركي از اطراف ندارن.

      حذف
  4. درود بر كژدم
    كژدم همه ي اين قرارداد ها كاغذن و سرنوشت ايران بدست جنگهاي داخلي كه بزودي شروع ميشن رقم ميخوره.بزودي شاهد قرارداد ٢٥ ساله حشد الشعبي و حزب الله لبنان با ايران هم خواهيم بود.من شرايط جنگ رو ميبينم و اينو ميدونم كه جنگ به اتمام مشكل ها و تعيين سرنوشت ايران ختم ميشه.كژدم امكانش رو دارين مطالب وبلاگ رو بصورت فايل pdf قرار بدين تا تو شرايطي كه به اينترنت و يا حتي آب آشاميدني دسترسي نداشتيم بتونيم مطالب رو چاپ كنيم و در اختيار بقيه بزاريم؟به نظرم ذن با اسلحه رو هم اموزش بدين تا شايد قبل مرگ كمي بي ذهني رو تجربه كنيم :)

    پاسخحذف
  5. در بخش نظراتِ نوشتارِ پیشین نیز گفتم که به نظرِ من (کژدم) این قرارداد اساساً از طرفِ رژیم مطرح نشده است؛ بلکه حزبِ کمونیستِ چین این قرارداد را به رژیمِ شیعی دیکته کرده است که البتّه ٪۱۰۰ با تهدید همراه است و برایِ رژیمِ شیعیانِ شنیعه جنبهٔ امنیّتی دارد. چینیها در ازایِ دادنِ تضمینِ امنیتی برایِ بقایِ رژیم انگلهای صفوی؛ از آنها خواسته است که پای این قرارداد را امضا کنند و گرنه حمایتهایِ دیپلماتیک خود را قطع خواهند نمود. در ماجرایِ کشانده شدنِ پروندهٔ رژیم به شورایِ حکّام نیز دیدیم که روسها و چینیها از رژیم دفاعِ تمام قدّ نکردند تا گوشی دستشان بیاید که این حمایتها «خرج دارد» و خرجِ آن امضایِ قرارداد است. چینیها حتّی میتوانند به سادگی بقیّهٔ پروژه های ناتمام را نیز نیمه کاره رها کنند و هیچ کاری از دستِ انگلِ فرزانه و گروهبان سردارانش بر نمی آید. بحثهایی نیز که براه انداخته شده اند؛ برای خوب جلوه دادنِ این قرارداد و تحمیقِ مردم است. به نظرِ من رژیم حتّی قدرتِ چانه زدن در رابطه با مفادّ اصلی این قرارداد را ندارد و آنرا امضاء خواهد کرد و به صورتِ ۱۰۰٪ به صورتِ نیرویِ نیابتیِ حزب کمونیستِ چین در خاورمیانه در خواهد آمد و سردار گروهبانها نیز به طورِ مستقیم از پکن دستور خواهند گرفت. مطمئن هستم که اکنون حکومتِ چین در حالِ رایزنی با کشورهایِ خاورمیانه است و میخواهد آنها را قانع کند که پس از بسته شدنِ این قرارداد؛ امنیّتِ آنها تضمین خواهد شد و سردار گروهبانها دیگر هیچ اختیاری نخواهند داشت که کسی را تهدید کنند.
    اوباش ظریف نیز همین را میگوید که متنِ این قرارداد یک سالِ پیش از طرفِ چینیها ارائه شده است.

    https://tinyurl.com/yxanlwh9
    لذا همهٔ آنچه که از یک سالِ پیش با بوق و کرنایِ «نگاه به شرق» آغاز شد؛ زمینه چینیِ و مهندسی اجتماعی برای فریب مردم بوده و علنی کردنِ این بحث آخرین پردهٔ نمایش است.
    باز هم به نظرِ من رژیم تصمیمِ خود را گرفته است و این قرارداد را به همان صورتی که حزب کمونیستِ چین دیکته کرده است امضاء خواهد کرد و تنها راهِ مسدود کردنِ آن تخریبِ پروژه هایِ چینی و تهدیدِ و نا امن کردنِ محیط برایِ چینیها از طرفِ مردم است تا چینیها از ایران خارج شوند.

    پاسخحذف
  6. سلام کژدم
    انتظار از مردم ایران انتظار بس بیهوده ای است. مردمی بس ترسو در زمان نیاز به شجاعت . و شجاع زمانی که در موقعیت مسلط. قرار بگیرند یا طرف مقابل از آنها ضعیف تر باشد . این خاصیت شیعه بودن است . دقت کن حتی کسانی ایرانی که در اروپا و آمریکا هستند و در رد خدا وند و پیامبری محمد کتاب مینویسند. وقتی در نوشته هایشان اسم علی و حسین باشد سریع لقب امیرالمومنین و نیز علیه السلام را مینویسند . در محرم با استدلال مبنی بر احترام به خواسته و عقاید دیگران پیرهن سیاه پوشیده و آرام سینه ای نیز میزنند و از آش نذری نیز نیت شفا میگیرند. حال من بیسواد ایرانی را قیاس بگیر . برای رابطه با چین امامان جمعه سریع آیه ای برای توصیه خدا به رابطه با چین برای امت همیشه در صحنه را یافتند . هرگاه در ایران دیدید که صف آش نذری نبود و پیراهن سیاه نپوشیدند و جرات کردند در محرم عروسی برپا کنند. انتظار حمله به اهداف گفته شده را داشته باشید . به قول مجتبی واحدی این سیستم همیشه یک کیت تشخیص میزان حماقت با نام محرم و قیمه نذری دارد . و این کیت بهترین شاخص وفاداری و رابطه مردم و نظام است .
    در تونس خودکشی یک جوان انقلاب راه انداخت . در سوریه مردم هزینه های غیر قابل باوری را تحمل نمودند . در ایران هیچ چیز ما را به تفکر و تعقل وا نمیدارد . پس زیاد خودت را خسته نکن . باور کن همه ما مدیون سفره انقلابیم .

    و اما فقط محض یاد آوری حمایت نظام از بشار اسد پس دادن قرض حمایتهای بی دریغ حافظ اسد در قبل از انقلاب و سقوط شاه است .

    پاسخحذف
  7. درود کژدم گرامی
    اینطور که در خبر ها امده رزیم ایران نه تنها ایران بلکه کشورهای اقماریش مثل لبنان و یمن و سوریه را هم داره به مستعمره چین مبدل می کنه بنظر من با اینترتیب خاورمیانه کاملا تحت سیطره چین قرار میگیره با توجه به ابعاد بزرگ این مسئله میتوان باور کرد امریکا دست روی دست بگذاره و هیچ اقدامی نکنه ؟

    پاسخحذف
  8. کژدم احتمال همکاری مشترک بین اسرائیل و چین و برنامه ریزی مشترک بین این دو کشور در حملات و قرارداد وجود نداره؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احتمالِ دخالتِ مردمِ قطب جنوب را نیز در نظریاتتان بگنجانید تا نور علی نور شود. برخی از تحلیلگران نقش «مرّیخیها» را نیز مؤثر میدانند.

      حذف
  9. به نقل از رادیو فردا:

    (روزنامه شرق می‌گوید نزدیك به دو هفته است كه شش كشتی ایرانی متعلق به بزرگ‌ترین شركت كشتیرانی ایران که حامل کالاهای مختلف هستند در بنادر چین، لنگر انداخته‌اند و اجازه حركت ندارند.

    این روزنامه دلیل این اتفاق را «رعایت‌نکردن قوانین مربوط به سوخت پاك» اعلام کرده است.

    به نوشته شرق، از سال ۲۰۲۰ تمام کشتی‌ها باید از سوخت مازوت به جای گازوئیل استفاده کنند.

    یک منبع مطلع در وزارت خارجه ایران که نامش اعلام نشده در این باره از رایزنی این وزارتخانه برای حل مشکل خبر داده و در عین حال به روزنامه شرق گفته است که با توجه به اعتراضات اخیر درباره توافق ۲۵ ساله میان ایران و چین، پکن از تهران به گفته او «كمی گله‌مند شده» و این ناراحتی بر این مسئله نیز سایه انداخته است.

    این مقام وزارت خارجه توضیح بیشتری در این باره نداده است.)

    وقتی که میگویم این قرارداد از طرفِ حزبِ کمونیستِ چین به «روسپی فرزانه» دیکته شده است و مطرح شدنِ «نگاه به شرق» از طرفِ اوباشانِ رژیم برایِ جا اندازی این قراردادِ «دیکته ای» است؛ باور نمیکنید.
    هنوز هیچ قراردادی بسته نشده است که ۶ کشتی را به گروگان گرفته اند؛ اگر قرارداد بسته شود؛ زنها و دخترانِ اوباشانِ رژیم را در بازارهایِ روستاهایِ چین به حراج میگذارند.
    یک احمقِ خاک بر سر به نامِ «گُلنازِ خاک بر سرِ اسفندیاری» که لابد چشمهایش نیز کور هستند (اسفندیار توسط رستم کور شد) در همان رادیو فردا با دیدِ شکّ و ابهام «تحلول» کرده است که آیا چین این عهدنامه را خواهد پذیرفت؟
    https://tinyurl.com/y4kprjmr
    به این خاک بر سرِ بگویید که: «تحلیل کردن» خیلی سخت و پیچیده است و مانندِ «گزارش کردن» نیست. در تحلیل کردن باید «زوایایِ پنهان» را دید و خبرهایی را داد که در آینده برملا خواهند شد و اساساً خبر به همین معنی است که اتّفاقی را که هنوز نیفتاده است و یا افتاده است و از چشمها پنهان مانده است را به مردم بدهید. امّا گزارش دادن معطوف به اتّفاقاتی است که افتاده اند و قابل پنهان کردن نیستند و به تاریخ پیوسته اند.
    نمیدانم که چرا رادیو فردا این آشغالها را در آنجا جمع کرده است.
    به هر حال به زودی با بیرون آمدنِ اسنادِ بیشتر کاملاً روشن خواهد شد که نظرِ کژدم در رابطه با این به اصطلاح «قراردادِ گذایی» درست بوده است. دیکته شدنِ این قرارداد به «روسپی فرزانه» نشان میدهد که سالها است که بند را آب داده اند و گروگانهایِ زیادی در پیشِ حزبِ کمونیست چین دارند و زبانشان کوتاه است و با یک «تَشَرِ حزبِ کمونیستِ چین» به خودشان میرینند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در آینده خواهید دید که کنار گذاشته شدنِ هندوستان از پروژه های مربوط به چابهار نیز به دستورِ حزب کمونیست چین انجام شده است. این کنار گذاشته شدن با درگیریهایِ مرزی چین و هندوستان همخوانی دارند.

      حذف
  10. نظامی ۸۰۰ سال قبل دست چینی‌ها و روس‌ها رو برای ما رو کرد
    ز چینی به جز چین ابرو مخواه
    ندارند پیمان مردم نگاه
    سخن راست گفتند پیشینیان
    که عهد و وفا نیست در چینیان...
    كه فرياد شاها ز بيداد روس
    كه از مهد ابخاز بستند عروس
    ز روسی نجويد كسی مردمی
    كه جز گوهری نيستش ز آدمی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مسئله اساساً این نیست که چینیها و یا روسها و آمریکاییها و .... چه هستند؟
      مسئله این است که ساکنینِ ایران چه هستند؟
      مسئله این نیست که «سِیل» چیست؟ بلکه مسئله این است که «سیل زده» چکار میتواند بکند؟ تا چه اندازه توانسته است خود را برایِ مبارزه با سِیل آماده کند؟
      تواناییها و آمادگیها هستند که «ما» را تعریف میکنند. اگر توانا و آماده نباشیم؛ این محیطِ اطراف است که ما را تعریف و بازتعریف خواهد کرد.
      ساکنینِ ایران احمقانه فکر میکنند که عربها و مغولها آمدند و رفتند امّا «ایرانیان بر جای ماندند». در حالی که عربها و مغولها آمدند و پس از کشتارهای هولناک همه بازماندگان را گاییدند و آنچه که اکنون به جا مانده است؛ آن ایرانیهایی نیستند که قبل از حملهٔ عربها و تُرکها و مغولها وجود داشتند.
      اگر به «مراغه» بروید ساکنینِ آن به اصطلاح «شهر» نام رودخانه هایِ سیمینه و زرّینه رود را با افتخار «جغاتی» مینامند که همان «جُغتای قاآن» مغول است. بسیاری از کسانی که اکنون به عنوانِ «ایرانی» می شناسید؛ چنین موجوداتی هستند. ۱۳۰۰ سالِ مداوم وا داده اند؛ کشته شده اند و گاییده شده اند و هنوز هم به خود نمی آیند و فکر میکنند که این آمریکا و انگلیس است که آنها را به این روز انداخته است. اگر پدر بزرگهایِ این موجودات لیاقت داشتند؛ ۲۰۰ سالِ پیش سفارتخانه هایِ اروپایی و روسیه بر این سرزمین حکم نمی راندند و اکنون نیز زیرِ کیرِ «پوتین» و «ژی جین پینگ» نمی خوابیدند.
      همین ۴۰ سالِ پیش بود که پدران و مادرانِ همین نسلِ جدید با افتخار خود را «اطّلاعاتِ ۳۶ میلیونی» مینامیدند و فرزندانِ همسایهٔ خود را به اوباشانِ حزب اللهی لو میدادند و کلمهٔ «ساواکی» و «ضدّ انقلاب» مُد شده بود و اکنون اسلام به کونِ فرزندانِ خودشان فرو رفته است. فرزندانشان نیز پوخی نیستند و در آینده خواهند دید که همین بی خیالیهای آنها فرزندان و نسلهایِ بعدی شان را به روسپیانِ ولگرد و کارتون خواب و گورخواب تبدیل خواهد کرد.
      برخی به من میگویند که آنجا نشسته ای و فتوا میدهی .... من میگویم که ای بدبختِ واداده ... من فتوا نمیدهم؛ بلکه میگویم که راهِ کثیفی را که پدر و مادرِ خائن و هرزه ات رفتند نرو؛ اگر پدر و مادرت را تکرار کُنی فرزندانت زیرِ کیرِ چینیها بزرگ خواهند شد.

      حذف
    2. چون جغتای تورک بوده. در خاورمیانه به مردمان شرق بطور کلی مغول میگویند چینی ژاپنی کره ای همه مغول میگویند. حتی در ایران هنوز به تورکمن ها میگویند مغول.

      حذف
    3. من نمیدانم این مزخرفات را از کجایت در آوردی.
      حتّی در دور افتاده ترین روستاهای ایران نیز به ترکمنها ترکمن میگویند. فقط در مشهد به آنها «بربر» میگویند.

      حذف
  11. درود بر کژدم دلسوز
    کژدم من مطالب قدیمی و گرانبهای این وبلاگ رو که مطالعه میکنم متوجه میشم شما بعد از اتمام سلسله مطالب (گفت و گویی از نوع دیگر) فقط در حال تکرار این موضوع بصورت پنهانی و زیر لباس اتفاقات سیاسی هستین.متأسفانه صدای کژدم شنیده نمیشه و نیش کژدم هم به قدری زهراگین نبوده تا خوانندگان وبلاگ گذشته حقارت آمیز خودشون رو فراموش کنن و برای آینده کاری کنن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      فکر میکنم که شما میانِ اینکه من به طورِ عمدی میخواهم آنچه را که در «گفتگویی از نوعی دیگر» مطرح کرده ام را دوباره و چندباره در لابلایِ مسائل سیاسی توضیح دهم و اینکه هرچه بیشتر به مسائل سیاسی و اجتماعی نگاه میکنیم ناتوانیِ «انسان سانها» در برخورد با آن مسائل را روشن تر میبینیم..... دچار اشتباه شده اید.
      من به صورتِ عمدی در حالِ دوباره گویی نیستم.

      حذف
  12. کژدم اینکه چین دنبال جای پا در ایران هست قبول منتها سوال اصلی این نیست که ایران چه خدماتی به چین میده چون ما وضع رژیم رو میدونیم احتمالا خواهر و مادرشون روهم تقدیم کنن به قول خودت هند رو اخراج میکنه از چابهار و با بندر گوادر پاکستان اعلام خواهر خواندگی میکنه و طالبان هم احتمالا مراکز فرهنگی هند تو افغانستان رو منفجر میکنه منتها سوال اصلی این هست که چین چه خدماتی به رژیم میده و یا بهتر بگم چین حاضر میشه در ایران دنبال منافعی باشه که ارزش دفاع کردن داشته باشه یا نه دنبال منافعی میره که سر بزنگاه زود فلنگو ببنده و بره به نظر من این قرارداد زمانی میتونه اجرایی بشه که ایران از نظر سعودی و اسرائیل دشمن به حساب نیاد چون چین روابط خیلی بزرگی با هر دوتا کشور داره احتمالا به زودی وزیرخارجه چین به این دو تا کشور بره و تعهد بده که قلاده ایران دست ماست احتمالا تهدیدشون هم میکنه که اگه از چین فاصله بگیرند میده ایران گازشون بگیره ولی وقتی یکی مثل ترامپ در آمریکا هست و نتیجتا ایران برای اسرائیل و سعودی تهدید حساب میشه فکر میکنم چین هیچ کاری برای ایران انجام نده صرفا نفت رو بگیره چند هزارتا کارگر بفرسته و تمام هیچ کمکی برای سرپا موندن رژیم نخواهد کرد وقتی نطنز رو منفجر میکنن قطعا خیلی چیزهای دیگه رو هم میتونن منفجر کنن این رو چینی ها به نظرم به خوبی میفهمند بله ایران رو میچاپند ولی به رژیم ایران هیچی نمیدن

    پاسخحذف
  13. کژدم تو تقریبا همیشه درست تحلیل کردی ولی اینجا نمیدونم چرا فکر میکنم مغز متفکر پشت سر تمام این داستان قرارداد نه چینی ها بلکه صادراتی های رژیم تو آمریکا هستن (همون نایاک و شرکا ) همون گروه ایرانی-آمریکایی هایی که عملا ماله کش رژیمن و شدن اتاق فکرش مثل تریتا پارسی و فرناز فصیحی و نگار مرتضوی و بهمن کلباسی و جیسون رضائیان و امثالهم که به دموکرات ها هم گرایش دارن من چک کردم دوتا مقاله اصلی که خبر رو پوشش دادن تو نیویورک تایمز کار فرناز فصیحی هست که رسما مهره رژیمه تو فوربس هم کار یکی به اسم سوزی طاهریان بعد هم مقامات آمریکایی به هیچ جاشون نگرفتن موضوع رو چینی ها هم که فقط لبخند زدن به نظرم پروژه مشترک سپاه و نایاکه اینکه احمدی نژاد بیاد اول داستان رو بگه ! که یعنی مثلا افشاگری بوده تا داستان جدی گرفته بشه بعد یهو اصل سند میفته دست نیویورک تایمز اینا خیلی عجیبه بالاتر توضیح دادم چرا به نظرم قرار داد جدی نیست ولی هدف نایاک و رژیم این بوده مثلا خواسته با پر و بال دادن به این موضوع بهانه درست بکنه که آی کجایید که ترامپ ابله ایران رو داد به چینی ها که باید تحریم های ایران رو بردارید که یه وقت نره تو دهن چین (حرف های مالکشای رژیم تو غرب)یا هیئت تحریریه وال استریت ژورنال مقاله داده که بله این داستان به خاطر انزواگری ترامپ هست و باید آمریکا بشه پلیس جهان (حرف های گلوبالیستی) و از این حرف ها اما به نظرم قمارشون رو میبازن چون احتمالا واکنش آمریکا این میشه که خب حالا که ایران میخواد بشه مستعمره چین ما تحریم ها رو چند برابر میکنیم هر چند تو همیشه نشون دادی انگار یه گوی پیشگویی داری و احتمال زیادی هست که حق با تو باشه

    پاسخحذف
  14. در ضمن من کاملا حرفت رو میفهمم و قصدم عادی سازی ماجرا نیست صرفا اینجا نظرم رو میگم و الا به قول خودت "راهِ کثیفی را که پدر و مادرِ خائن و هرزه ات رفتند نرو؛ اگر پدر و مادرت را تکرار کُنی فرزندانت زیرِ کیرِ چینیها بزرگ خواهند شد"

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پویا گرامی
      شما یک مشکل بزرگ دارید و آن اینکه «پروپاگاندا» را به جایِ آنچه که واقعاً در جریان است میگذارید. «نایاک» را مغزِ متفکر رژیم به حساب می آورید در حالی برایِ رژیمِ شیعی «نایاک» ارزشی بیشتر از دستمالِ مستراح ندارد. همانطوریکه خاتمی نداشت؛ شمپانزه نداشت و امام حسنِ بنفش ندارد. این موجودات همگی پروژه هایِ مقطعی هستند. استراتژیِ رژیم شکست خورده است و این حرکتهایِ تاکتیکی دیگر در جهتِ بازسازیِ «امپراتوری صفوی» نیستند و رژیم به چنان بدبختی گرفتار شده است که چینیها برایشان قرارداد دیکته میکنند. زمانی که یک شرکتِ ورشکسته توسّط یک سرمایه گذار به قیمتِ «هیچ» خریداری میشود؛ مسیرِ حرکتِ شرکت تغییر پیدا میکند. رژیم اکنون یا باید قرارداد نبندد و یا اینکه تمامیِ اندوخته هایش را در اختیارِ چین قرار دهد این اندوخته ها را رژیم نمیتواند پا برجا نگه دارد؛ زیرا بسیار پُرهزینه هستند (یمن؛ بغداد؛ لبنان؛ سوریه) و چین از آنها میخواهد که همهٔ این اندوخته ها را در اختیارِ چین قرار دهند و به «نوکرانِ نیابتی» تبدیل شده و بروند و ماستشان را بخورند و پس از آن خواهید دید که این ابزارها بوسیلهٔ چین «نو نوار» خواهند شد و چین به «بازتعریفِ منطقه» خواهد پرداخت و اسرائیل و عربستان نیز تبدیل به «گوز» خواهند شد.
      دنیا پس از حملهٔ بیولوژیکِ چین تغییر پیدا کرده است و چینیها زنجیر پاره کرده و تقریباً All Out اعلام کرده اند و منتظرند تا متّحدینِ آنها در داخل آمریکا (دموکراتها) کار را در انتخاباتِ ۲۰۲۰ یکسره کنند.
      دو فرضیه را در نظر بگیریم:
      ۱- اینکه ترامپ شکست بخورد
      در این صورت رژیمِ شیعی توسّط چینیها از نظرِ نظامی نو نوار شده و به عنوانِ نیروهایِ مزدوریِ چین در بازتعریفِ منطقه نقشِ مؤثری خواهند داشت.
      آنگاه چینیها افغانستان و ایران را نیز به نوکرانِ پاکستانیِ خود خواهند افزود.
      ۲- اگر ترامپ پیروز شود
      آنگاه چینیها از رژیمِ ایران به عنوانِ «برگِ بازی» (دستمال مستراحِ به دور انداختنیِ احتمالی) استفاده خواهند کرد که نامِ قدیمیِ این بازی «جنگِ سرد» است و ایران تبدیل به یک هدفِ نظامی خواهد شد و چینیها چیزی را از دست نخواهند داد. امّا ساکنینِ ایران همه چیز را از دست خواهند داد. به ویتنامِ قهرمانِ مبارزاتِ امپریالیستی نگاهی بیندازید تا ایرانِ آینده را ببینید.
      کجایِ کاری؟ عمو پویا!!!!
      تریتا پارسی و چند جندهٔ لقوری حالا شدند مغزِ متفکّر؟
      برو یک امتحانِ IQ دبستانی بده ببین چقدر نمره میگیری؟
      ببخشید که تند گفتم... ولی راست گفتم.

      حذف
    2. مدّتها قبل گفته بودم که «اوباش ظریف» رئیس جمهورِ بعدیِ ساکنانِ ایران خواهد بود. عدّه ای گفتند که این پیشبینی خیلی «زود رس» و «کال» است و تا زمانِ انتخابات خیلی مانده است.
      خواهید دید که در انتخاباتِ کذاییِ اینده «اوباش ظریف» رئزس جمهورتان خواهد شد و اینکه شمپانزه نژاد دَردش آمده است؛ مسئلهٔ «سهم خواهی» است و میداند که حتّی رئیس جمهورتان نیز به شماها دیکته خواهد شد. احمقی نژادیها میدانند که «اوباش ظریف» کاندیدایِ دیکته شده از طرفِ «ژی جین پینگ» است.
      گویِ بلورینِ پیشگوییهایِ من اینگونه نشان میدهد.

      حذف
    3. پس ساکنین ایران دست به دعا شوند که بین دو گزینه، ترامپ انتخاب نشود...

      حذف
  15. اشتباهِ مهلکِ معلی افشاری» در این نوشتار این است که فکر میکند چینِ «ژی جین پینگ» فقط در حالِ «بلوف زدن» است تا با آمریکا به توافق برسد.

    https://tinyurl.com/yxf9m4m8

    سفرهای ژی جین پینگ به مصر و عربستان و سپس ایران به تاریخ پیوسته است. گفتگوهای چینیها با کشورهای خاورمیانه ای فقط برایِ فریب دادن آنها از طریقِ اطمینان دادن به آنها است که اگر با رزیمِ ایران به توافق برسند؛ چین رژیمِ شیعی را مثل سگ به زنجیر خواهد کشید. امّا هدفِ چین این است که پس از تصاحبِ سگهایِ هارِ شیعی؛ آنها را برایِ بازتعریفِ منطقه بکار گیرد.
    «علی افشاری» مانندِ آن «قرآن خوانها»یی است که میتوانند قرآن را از اوّل به آخر و یا از آخر به اوّل و یا از وسط به هر طرف بخوانند. امّا با همهٔ این اوصاف فقط «قرآن خوان» هستند و نَه چیزی بیشتر.
    او نمیتواند درک کند که معادله با حملهٔ بیولوژیکِ چین تغییر یافته است و چین در پِی اهدافِ دیگری است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود. چیزی که بیشتر به چشم می خورد کمپین پوشاندن اهمال کاری عمدی چین در کنترل اپیدمی بوده است. فکر می کنند خوانندگان و شنوندگان کور و کر هستند.

      حذف
  16. آیا با بدست آمدن واکسن کرونا این حمله بیولوژیک خنثی می شود یا خیر ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله خنثی میشود و چین یکی از کشورهایی خواهد بود که کونش زیرِ بارِ «ویروسِ طلایی» پاره خواهد شد و فکر نمیکنم که آمریکا و انگلستان به کمکِ چین و یا ایران بشتابند. راهی که ترامپ برگزید و سپس انگلستان از آن پیروی کرد راهِ بسیار درستی بود و آن سرمایه گذاریِ و پیش خریدِ همزمان با پیشرفتِ تحقیقات برایِ تولیدِ کلانِ واکسن بود.
      در اینجا نیز میبینیم که مهمّ نیست که در اطرافِ شما چه اتفاقاتی می افتند؛ بلکه مهم آن است که شما چگونه به آن اتفاقات پاسخ میدهید. اینگونه است که برخی همیشه بدبخت میمانند و عدّه ای دیگر سرفراز.
      کارِ شارلاتانها نیز این است که گناهِ بدبختیها را به گردنِ سرفرازان بیندازند. همان راهی که «کشور مستراحها» ۱۰۰ ها سال است به آن مشغولند و به جایی نرسیده اند.

      حذف
  17. شایعه شده در روزهای آینده میخوان خبر مرگ انگل رو اعلام کنن. اگه درست باشه باید به حال این مردم تاسف خورد که نتونستن این مردک رو به زیر بکشن و به مرگ طبیعی مرد.

    پاسخحذف
  18. کژدم با شناختی که از شما دارم نمیخوام اصرار کنم به حرفم ولی یکبار دیگه توضیح میدم شما تو کل حرفهات میگی چین مصمم هست که به طور جدی رژیم شیعه رو به عنوان سگ هار در خاورمیانه به کار بگیره من هم قبول دارم سوال من این هست چرا برای اینکار باید چین قرارداد 25 ساله ببنده با ایران یعنی مثلا الان خوک چاقالو با چین قرارداد 25 ساله داره ؟ چرا چین باید در ایران 400 میلیارد دلار سرمایه بگذاره مثلا اگر 40 میلیارد بده رژیم در شرایطی هست که بگه نه؟ حرف من اینه این داستان 25 ساله و این ها پروپاگانداست شما میگی تریتا پارسی نمیتونه مغزمتفکر باشه من اصرار به نایاک ندارم اما هنوز نقش ایرانی های فعال در حزب دموکرات رو جدی میدونم مطمئنم از داخل آمریکا به رژیم راهنمایی میرسه سوال اصلی من ازت این هست به نظرت این قرارداد صرفا توجیه مفتی کون دادن رژیم نیست اگر حوصله داری توضیح بده چرا باید چین در ازای خدماتی که از ایران میگیره مجبور باشه تعهدی بده چون از اول هم حرف من این بود با اینکه ایران میخواد بشه مزدور چین کاملا موافق بودم فقط میگم داستان قرارداد چرته پروپاگانداست چین زیر بار هیچ قراردادی نمیره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قراردادهای کشورهای غربی اگر فقط اقتصادی باشند؛ به صورتِ قراردادهای حکومتی در نمی آیند و شرکتها به طورِ مجزّا قرارداد میبندند. امّا چین هر قراردادی را حکومتی میکند زیرا همه چیز حکومتی است. اینکه قرارداد ۲۵ ساله مطرح میشود برای این است که چین برای «هضمِ ایران بعد از شکار» (مانندِ مارِ بوآ) نیاز به تغییرِ ساختاری و فرهنگی در ایران دارد و از سویِ دیگر نیاز دارد که رژیم ایران را به صورتِ پایگاهِ نظامیِ نیابتی چین تبدیل کند. مانندِ همانیکه در سوریه میبینید و سوریه به پایگاه نظامی روسیه در آمده است. امّا روشهای چینی با روشهای روسی فرق دارند.
      من نیز نخست فکر میکردم که این یک بازی است و میخواهند برای دموکراتها خوراک تبلیغاتی درست کنند و میتوانید در بخش نظراتِ نوشتارِ پیشین ببینید. امّا این مسئله بسیار جدّی است و چینیها نمیخواهند که بیایند و بروند؛ بلکه میخواهند بیایند و بمانند و برایِ ماندن به داشتنِ «دستِ باز» برای ایجادِ نغییراتِ ساختاری و فرهنگی نیاز دارند.
      در ضمن اصلاً فکر نکنید که چین تعهّدی واقعی به نفعِ ایران خواهد داد.
      چین در فکر ایجادِ یک امپراتوری است و با این به اصطلاح عهدنامه پایش برایِ نخستین بار به عنوانِ «امپراتوری» به خاورمیانه میرسد. چین در دورانهای گذشتهٔ تاریخی اش در بهترین حالت یک قدرتِ منطقه ای بود و مثلِ امپراتوریهایِ ایران و رُم نبود. اکنون چین میخواهد چیزی شبیه آن امپراتوریها شود.

      حذف
    2. من (کژدم) سالها است که مسائل چین را به شیوهٔ خودم دنبال میکنم و به شیوه های دیگران کاری ندارم و آنها را به کار نمیبرم.
      چند سالِ پیش؛ زمانی که «ژی جین پینگ» بر سرِ کار آمد و مسئلهٔ «مبارزه با فساد» را مطرح نمود؛ در همان زمان گفتم که این حرکت برایِ دیگران خطرناک خواهد بود و از سر بر آوردنِ «ناسیونالیسم چینی» سخن گفتم. در حالی که دیگران با شیوه هایِ خودشان شاید فکر میکردند که «مبارزه با فساد» چه ربطی به «ناسیونالیسم» دارد؟ امّا پس از چند سال دیدید که بسیار مربوط است و ناسیونالیسمِ چینی نه تنها سر بر آورد؛ بلکه گسترش تحرکاتِ سیاسی - نظامی چین در چند سالِ اخیر نشان داد که پیشبینیِ «خطرناک بودنِ چین برایِ دیگران» تا چه حدّی واقعی بوده است.
      اگر شما هزار بار کتابِ «هنر جنگیدن» اثرِ «سان زو» را بخوانید و تفاسیرِ گوناگونِ آنرا نیز مطالعه کنید؛ ولی با فرهنگ و شیوهٔ دریافتها و رفتار در آیینِ «تائوئیسم» آشنایی «بی واسطه» ( مانندِ آشنایی با دستِ خودتان) نداشته باشید؛ رفتارِ چینی و شیوهٔ تفکّر چینی را نخواهید فهمید و به سادگی فریب خواهید خورد.

      حذف
    3. كژدم فكر ميكنم جوگير شدين ؛)

      حذف
    4. جوّ گیر نشده ام. بروید وبلاگ را شخم بزنید و «آیاتِ مبارکهٔ وبلاگ» در رابطه با چین را که در سالهایِ پیش نازل شده اند را مطالعه بفرمایید. عجرکم عندالله

      حذف
    5. در ضمن پس از چند سال که ایران پُر از «بقّالهایِ چینی» و «بساط فروشهایِ چینی» و «شرکتهایِ قارچ گونهٔ چینی» شد؛ اگر زنده بودم حالتان را می پرسم.

      حذف
  19. هدف چین را فهمیدیم، دیروز هم ظریف دوان دوان رفت مسکو تا قرارداد همکاری بیست ساله را تمدید کند و خیال روسها را از دادن امتیازات راحت کند. فراموش نشود یکی از نتایج فاجعه بار این همکاری تقسیم ناعادلانه دریای خزر و کم کردن سهم ایران است که تا ابدالدهر در تاریخ ایران به عنوان وطن فروشی این خائنین خواهد ماند.
    مردم عادی ایران چنان گرفتار مشکلات معیشتی روزمره هستند که دیگر حس عکس العمل ندارند.اگر کسی بیش از یک ربع در هوای سرد زیر صفر بماند، به تدریج اعضاء بدنش کرخت و بیحس شده در نهایت به خواب مرگ فرو میرود. ایرانیها را مشکلات و گرفتاریهای روزانه مه از در و دیوار روی سرشان میبارد کرخ کرده است. حرکتهای اعتراضی پراکنده هم با شدت و خشونت بسیار سرکوب میشود تا به این کرختی عمومی خدشه وارد نشود. بنابراین انتظار حرکات مردمی موثر در آینده نزدیک منطقی نیست. اروپاییهای دودوزه باز سعی میکنند در هر حالتی بر سر سهم خود به توافق برسند.
    کشورهای عرب خود بصورت مستقل حرکتی نمیکنند و زیر علم آمریا سینه خواهند زد. ترکیه و قطر هم که خودشان را در باتلاقهای سوریه، لیبی و عراق گرفتار کرده اند.
    سوال من اینست آمریکا چه راهی در پیش خواهد گرفت و عکس العملش چه خواهد بود. شدت دادن جنگ تجاری، درست کردن ائتلاف با تایوان و چند کشور منطقه ای در تقابل با چین، ایجاد شورش و حرکات اعتراضی مردمی در هنگ کنگ، تبت و دیگر مناطق، پر رنگ کردن نقض حقوق بشر و محکوم کردن چین در محاکم بین المللی؟
    با ایران چه خواهند کرد؟ ادامه انفجارها در مراکز هسته ای و نظامی و تشدید آن میتواند یک پیام هم به چین داشته باشد که ایران جای ایمنی برای سرمایه گزاری نیست. فکر کنم در کنار تمام این سناریوها آمریکا سعی کند هر چه زودتر تکلیف حشدالشعبی عراق، حزب الله لبنان، حوثی های یمن و امثالهم را یکسره کند و از طریق عربستان سعودی و متحدان عربش حربه گلوگاه انرژی را به چین یادآوری کند. گروهی که ترامپ و پمپئو نماینندگی میکنند از رقابت و مبارزه فرار نمیکنند و بدنبال تغییر معادلات و موازنات بین المللی به نفع آمریکا هستند. این حرکات مذبوحانه و از سر استیصال نظام که کودن وطن فروشی مانند ظریف رئیس دستگاه دیپلماسی آن است بدون پاسخ نخواهد ماند.به امید روزی که جوانان آگاه و دلیر وطن، خود بتنهایی بتوانند این مملکت را نجات دهند و آزاد کنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما مشکلاتِ فکریِ زیادی دارید که اگر آنها را حلّ کنید؛ ذهنتان آزاد میشود و به جایِ فکر کردن به مزخرفاتی مانندِ «ثبتِ نام شیعیان» به عنوانِ «خائن و قرمساق» در تاریخ و برایِ اَبَد را کنار گذاشته و به دنبالِ راهِ چاره برایِ «اکنون» و «فردا» می رَوید.
      فرض کنید که همهٔ انچه را که گفتید را آمریکا انجام دهد ... آیا پس از انجامِ آنها ساکنینِ ایران به «کوروش» تبدیل میشوند؟ یا بازهم سرشان گرمِ مشکلاتِ زندگیِ روزمرّه خواهد بود؟

      نتیجه اینکه شما هیچ تصوّر واقعی ا آنچه که میگویید ندارید و من نیز حوصله و وقتِ پاسخ به حرفهایِ در هم ریخته و «شیلی پیلی» را ندارم.

      حذف
  20. مسابقهٔ هوش:

    این خبر به شما چه میگوید؟

    https://tinyurl.com/y5uhms82

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این خبر می گوئید اردوغان هر چه بیشتر در حال فرورفتن در باتلاق است

      حذف
    2. جناب کژدم ظریف امروز با ملاقات اربابش پوتین و کسب اجازه برای فروش خاک ایران اعلام کرد توافق با چین بسیار نزدیک است

      حذف
    3. این پروژه یک پروژهٔ مشترکِ چینی - روسی است. روسها قدرتِ بازسازیِ سوریه را ندارند. آمریکای ترامپ نیز چنین اجازه ای را نمیدهد. امّا چینیها میخواهند و میتوانند.

      حذف
    4. به نظر شما با توجه به وضعیت انتخابات آینده در امریکا و بسته بودن دست ترامپ تا ابان چین و روسیه و ایران به شدت این پروژه رو می خواهند به جریان انداخته و از این فرصت کمال استفاده رو بکنند به نظرتان در واقعیت می توانند یا به قول خودتان فرشته هایی مانع خواهند شد؟

      حذف
    5. فعلاً فرشته ای در کار نیست. حزبِ جمهوریخواه نیز پُر از «گلوبالیستها» است که در موقعیّتهای مختلف خودشان را نشان میدهند.
      توجّه ترامپ بر به زمین زدنِ چین از طریقِ «تُهی کردن از درون» و دفاع از تایوان متمرکز شده است و حلّ کردنِ مسئلهٔ رژیمِ ایران را به اتّحادیهٔ رژیمهایِ منطقه ای که با رژیمِ شیعی زاویه دارند سپرده است و نقشِ مستقیمِ آمریکا را به «روزِ مبادا» محوّل کرده است.
      شما میتوانید ضعفِ مفرط رژیمِ شیعی را در ربودنِ کشتی نفتکشِ خودش از دریایِ عُمّان ببینید. چون توانِ برخورد ندارد؛ کشتیِ خودش را می دُزدَد تا بدست آمریکاییها نیفتد.
      مسئلهٔ امضاء قرارداد یک چیز است و اجرایی شدنِ آن چیز دیگری است. امضاء کردن «یک ثانیه» وقت می برد؛ اجرایی شدن سالها طول میکشد. لذا از نظرِ دولتِ ترامپ اهمیّتِ «خطرِ فوری» را ندارد. امّا «تایوان» یک «خطرِ فوری» به حساب می آید.

      حذف
  21. سلام. به جنگ لیبی مرتبط میباشد .
    ژنرال سیسی از خلیفه حفتر پشتیبانی کرد . قطر و ترکیه هسته های ترور انجمن برادری اسلامی. اخوان المسلمین را برای گرفتن انرژی سبسی و سرگرم کردن ارتش مصر و نیز یاد آوری تهدید به حرکت در آوردند . نزدیک بین

    پاسخحذف
  22. با درود. این خبر از تحریکات ترکیه و قطر بر علیه مصر حکایت دارد بویژه در زمانیکه پارلمان مصر چراغ سبز برای دخالت مصر در لیبی را روشن کرد و دولت مصر در راه فرستادن نیروهایی از ارتش آنکشور به لیبی میباشد.اگر فاکتورهای دیگری وجود دارد که ندیده ام را شاید خوانندگان دیگر توضیح دهند. سپاس.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما و همهٔ آنهایی که در این مسابقه شرکت کردند.
      پاسخها همگی همسان و درست هستند.
      این خبر همچنین نشان میدهد که سلسله جنبانیِ گروههایِ تکفیری از طرفِ گلوبالیستها به اوباشانِ حاکم بر قطر و خردوغان سپرده شده است.
      اوباشانِ حاکم بر قطر و خردوغان به خودی خود عددی نیستند؛ مگر آنکه حامیانی مثل اوباما و مرکل و مکرون و اربابانِ آنها داشته باشند.
      اگر به یاد داشته باشید در دورانِ معروف به «بهار عربی» آلمانها و فرانسویها و حزب کارگر انگلستان چگونه به شدّت متحرّک شده و دیپلماتهایشان با سرعتی وصف ناشدنی در کشورهایِ «بهارِ عربی زده» در جولان بودند.
      رژیمِ شیعی ایران نیز نقش براه انداختنِ گروه های تکفیریِ شیعی را بر عهده داشت و این ۲ دار و دسته وظیفهٔ اصلی شان دمیدن بر تنورِ جنگهایِ ۳۰ ساله بود.
      خوشبختانه ترامپ در ۲۰۱۶ پیروز شد وگرنه خدا میداند که اکنون کشورهایِ عربی و حتّی ایران در چه حال و روزی بودند.

      حذف
  23. شبه جزیره سینا با توجه به دسترسی دریایی به دریای سرخ و مدیترانه و هم مرزی با اسرائیل و نوار غزه، منطقه ای استراتژیک و مهم است. هر چند اسرائیل صحرای سینا را به مصر برگرداند ولی اجازه حضور نظامی سنگین به ارتش مصر در قراردادها داده نشده است. حضور القاعده و گروههای دیگر در این منطقه امکان ادعای اسرائیل در مورد ناتوانی مصر در کنترل و تامین امنیت در این منطقه را میسر میسازد. امکان دارد در نانوشته های طرح ترامپ جدا کردن این شبه جزیره آورده شده باشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در این مسابقه «مدالِ حَلَبی» گرفتی و یک «قیفِ پلاستیکی» تا بِرَوی «بوق بزنی».

      حذف
    2. در نقش ترکیه، قطر و در استفاده از گروههای نظامی شکی نیست. ولی در بازیهای بین المللی همیشه حمله و ضدحمله برای رسیدن به هدف مشخصی است. من میگويم اسرائیل همواره چشمش دنبال شبه جزیره سینا بوده است. تاریخ نبرد شش روزه، اشغال سینا، پیمان کمپ دیوید و مسائل بعد از آن را نه فقط از دید عربها بلکه استراتژیستهای اسرائیلی و حتی برژینسکی و کسینجر مطالعه کنید، به این نتیجه میرسید هر چقدر سینا صحنه جولان گروههای نظامی شود، بهانه و فرصت دخالت اسرائیل را مهیاتر میکند. همیشه واقعیت همان چیز ساده ای نیست که جلوی چشمانمان است.

      حذف
    3. قصّه نباف و به صورتی مؤدبانه تر؛ «کُس شعر» نگو. بلغور کردنِ نام برژینسکی و کیسینجر نیز به مزخرفاتی که بافتی رنگ و لعابِ منطقی و متفکّرانه نمی دهد و نوعی بازی با «گوز و شقیقه» است.
      صحرای سینا برای اسرائیل فقط نقش «منطقهٔ حایل» را دارد و در شرایط کنونی روابط امنیّتی خوبی میانِ اسرائیل و مصر برقرار است. آنهایی نیز که در آن منطقه زندگی میکنند شیوهٔ زندگیشان فقط اندکی بهتر از انسانهایِ اوّلیّه است. صحرایِ سینا آخرین جایی در دنیا است که اسرائیل بخواهد به آن چشم داشته باشد.
      به نظرِ من شما بهتر است که مطالبِ مشعشعتان را در «تنسیم» و یا سایرِ «داشّاخ نیوزها» منتشر کنید. مشتریان زیادی خواهید داشت.

      حذف
  24. درود
    در مورد خاورمیانه اخوان بازی و شیعه بازی باید جمع بشه
    عربستان و مصر و اسرائیل و آمریکای ناسیونالیستی (اصل کاری) تو یه تیمن
    در مقابلشون ترکیه و قطر و رژیم شیعی و اروپایی ها و گلوبالیست ها و چین هستن
    حالا این گروه دوم بین نوکراشون تایین وظیفه کردن
    اخوان بازی با ترکیه
    شیعه بازی با رژیم شیعی
    قطر نقش قلک
    ...
    روس هم که دنبال منافع خودشه


    انتخابات آمریکا واقعا سرنوشت سازه!

    پاسخحذف
  25. در آینده موجوداتی مانندِ «کانیه وست» و فوتوکوپی ایرانی آنها که موجوداتی «روان پریش» در سرزمینِ رؤیاهایِ «بیماریِ بیداری» در میانِ «اگزیستانسیالیسم» و «شارلاتانیسم» و «کیرِ خر» آویزانند و نمایندگانِ فرهنگیِ «به حاشیه رانده شدگان» هستند؛ بیشتر از آنچه اکنون تکثیر شده ان؛ تکثیر خواهند شد.
    ویروسی که با «ژان پل سارتر» و «کافکا» و «کامو» و فوتوکپیهایِ ایرانیِ آنها (هدایت - فروغ) آغاز شد و اکنون تویِ سرِ سگ بزنی؛ هزاران نفر از اینها را می ریند.
    موجوداتی که ظاهراً «بلندیها را فریاد میزنند» و «انکار» میکنند. امّا به جز «ایستایی» چیزی به ارمغان ندارند.
    این موجودات وقتی واردِ عرصهٔ سیاست و فلسفه میشوند؛ روان پریش تر و مضحک تر جلوه میکنند.
    این موجودات نشانه هایِ «آیندهٔ فرزندانتان» هستند.
    شاید بگویید اینها مسئلهٔ مهمّی نیستند؛ امّا اینها بسیار مهمّ و «عَلَم گردانانِ فرهنگِ پوچهایِ پُر صدا» هستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. الان دیگه کار از اگزیستانسیالیسم و واژه های قلمبه سلمبه هم گذشته و همجنسگرایی و دوجنسگرایی ، ماری جوانا، گیاه خواری و... نشانه روشنفکری شده. بچه بازی هم به این گزینه ها در حال اضافه شدن است.

      حذف
  26. كژدم اگر گلوباليستا پيروز بشن و كل دنيا رو هم تسخير كنن به چي ميخان برسن؟ انباشت ثروت و قدرت تا چه زماني ميخوان ادامه بدن؟واقعا مسخره و خسته كننده است كه ادم به دنبال تسخير تمام دنيا باشه بدون اينكه حتي بدونه قراره با قدرتي كه بدست مياره چيكار كنه.الان اگه كه ترامپ تمام جبهه گلوباليستا رو شكست بده و امريكا رو به رهبري جهان برسونه چه تاثيري تو زندگي من و شما داره؟ حكومت گلوباليستا و ناسيوناليستا اساسا يكيه .براي تامين غذا و خانه و زنده ماندن فرقي نميكنه كدوم يكي به قدرت برسن .

    پاسخحذف
  27. سلام کژدم

    مزخرف بافی شارلاتانهایی که مثل پیرزنان آه و نفرین راه بندازند و حرف دل ما را زدن صناری نمی ارزد . در هر موقعیت باید اگر واقعا توان و قصد کاری داری باید کاری قابل رویت ارائه دهی و اگر حرفی برای گفتن . حرف و سخن باید راه گشا و برنامه عمل باشد نه در لفافه و چرت گویی . اگر به مجلس اعتراض داری باید تشت رسوایی نمایندگان را از بام بیندازی نه،‍‍« آه موفق شدم خود را به مجلس ثنا و تملق بفروشم»
    نزدیک بین .

    پاسخحذف
  28. اکثرِ هتلها و مراکزِ خریدِ بزرگ و کارخانه ها و کارگاههای فعّال در ایران بر «ویژه خواری» (رانت خواری با نامِ اسلامیِ صلهٔ رَحِم) استوار هستند. یکی از کارهایِ مهمّ این مراکز «پولشویی» برای اوباشانِ سپاه پاچاهارداران میباشد. پولهایی که شُسته میشوند پولهایی هستند که از طریقِ قاچاق موادِ مخدّر در سطح بین المللی و داخل کشور به دست اوباشانِ رژیم میرسد.
    آتش زدنِ اینگونه مراکز ضربات سنگینی به منابع در آمدِ رژیم میزند.
    در ماهِ گذشته ۱۴ تُن مواد مخدّر در ایتالیا ضبط شد که از مناطق تحتِ کنترل سپاه پاچاهارداران و حزب الله لبنان در سوریه به ایتالیا فرستاده شده بود.
    کارخانه ها و کارگاههایِ «ویژه خواران»؛ «ثروتِ ملّی» نیستند بلکه دستمزدِ خیانتهایِ ویژه خواران برای انجام کثیفترین کارها هستند.
    نگذارید آتشِ «آتش زدنها» خاموش شود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. همینطور است. در کل شرکت ها و سازمان های بزرگ در ایران بدلیل سو مدیریت هزینه هایشان از درامدشان خیلی بیشتر هست ولی با این وجود سرپا هستند که نشان دهنده ی این مطلب هست.

      حذف
  29. رقابت سرمایه‌دارانه‌ی چین و ایالات‌متحده / هو فونگ‌هونگ

    https://tinyurl.com/y2vvzfzt

    پاسخحذف
  30. درود . کژدم آیا موضوع نزدیک شدن جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری حاوی پیام خاصی به ایران هست ؟ یا با توجه به صحبت مقام امریکایی که گفته این یک پرواز شناسایی معمولی بوده این موضوع قبلا هم پیش اومده ولی اینبار داره رسانه ای میشه ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما با این پُرسشِ عامدانهٔ تأکیدی ..... :)
      مثل این می مانَد که کسی بگوید:
      درست است که کیرم شقّ شده بود .... امّا به حضرتِ ابیلفض ... فقط از آنجا عبور میکردم ... نمیدانم که چرا آن زن به طورِ تصادفی حامله شد؟؟!!!
      شاید کارِ «خدا» بود !!! شاید هم کارِ «روح القُدس» بود ....
      به هر حال من نمیدانم که کارِ چه کسی بود؟؟
      امّا ایمان دارم که خدا و «روح القدس» هر کاری میتوانند بکنند... باور ندارید؟
      از مریم باکره بپرسید.
      :)
      :)

      ها... ها هاهاها.....هاه ه ه

      حذف
    2. متوجه نشدم کژدم سئوال من رو مسخره کردی یا تحسین کردی . اگر تمسخر کردی که هیچ ولی اگر تحسین کردی لطفا واضح تر جواب بده

      حذف
    3. حالا حامله شدنِ «ماهانِ ۱۴ سالهٔ ماهرو» را وِل کُن که چرا حامله شد....

      امپراتوریِ مشعشعِ صفوی قرار است مایحتاجِ خود از قبیلِ «چفیه» و «قره بادمجان» و «نخود و لپه» و .... را لیست کرده و به عراقیها بدهد تا طلبِ ۵ میلیارد دلاری اَش را تسویه کنند.
      حالا هِی بگو امپراتوریِ تشیّع صفوی دروغ است....
      آیا چشمهایت کور است و این «قدرتِ لایزالِ الهی» را نمیبینی و انکار می کُنی که تحتِ برکاتِ «کیرِ امامِ زمان» .... شیعیانِ شنیعه برایِ باز گرفتنِ پولشان باید کون بدهند.
      حالا هِی بگو «شیعه شکست می خورد»....
      مگر ندیدی که «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» گفت که شیعه شکست نمیخورد و به «گوز رفت» و دُخترِ دُردانه اش نیز مانندِ «زینب» در حالِ انجامِ «کارهایِ زینبی» است و چنان در انجامِ «کارهایِ زینبی» حریص است که مرگِ «حُسین بادمجان» را فدا کرد؟ و «کیرِ لبنانی» را بر عزاداری برایِ «گروهبان حسین بادمجان» ترجیح داد؟؟!!!
      اوجِ فداکاری و «زینبی» بودن.

      https://tinyurl.com/yxmnwmjq

      حذف
    4. تحسین بود با توضیحاتِ بیشتر.
      پرسش تأکیدی یعنی اینکه شما نظرِ خودتان را به صورتِ پرسش مطرح میکنید. یعنی چیزی نمیپرسید؛ بلکه بر نظرِ خودتان تأکید میکنید.

      حذف
  31. پاسخِ دلیرانهٔ «امپراتوریِ کنفوسیوسی کمونیستی» به آمریکایِ جهانخوارِ پدر سوخته:

    https://tinyurl.com/y5kxyces
    تعطیل شدنِ کنسولگریِ آمریکا در یکی از روستاهایِ اطرافِ «ایلخچی».

    پاسخحذف
  32. درود بر کژدم
    کژدم شما چرا این قدر به خودتحقیری گذشتگان ایران علاقه دارین؟من نمیدونم چرا مولانا و آموزه های شمس تریزی رو با فحش توضیح میدین ولی جملات بودا رو مثل وحی مسلمونا با ارزش نشون میدین؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما

      ۱- من گذشتگانِ ایران را تحقیر نمیکنم. بلکه به دروغگویانی که یک عدّه دُزدِ تُرک و مغول و تازی را ادامهٔ هخامنشیان و پارتها و ساسانیان مینامند نشان میدهم این اوباشان و دزدان نه پادشاهان بودند و نه ایرانی تبار؛ و به جز نکبت و جنگهای داخلیِ قبیله ای و ویرانی و کشتار هیچ ارمغانی برای ایران نداشتند. به حدّی که «کریم خانِ حمّام ساز» در چشمِ تاریخ نویسان؛ بسیار بزرگ جلوه میکند. من (کژدم) به این ناسیونالیستهایِ قلّابی که به طورِ عمدی میخواهند این لجنزارِ ۱۲۰۰ سالهٔ گذشته که نتایجش را اکنون به چشم خود میبینید را «تاریخِ مشعشع» جلوه دهند؛ میگویم که به خودتان و دیگران دروغ نگویید. زیرا اگر بخواهند کاری بکنند؛ باید حدّاقلّ به خود دروغ نگویند.
      تاریخِ ۱۲۰۰ سالهٔ اخیر محصولِ شکستِ استراتژیک ساسانیان و ایران است. پس از آن شکستِ بزرگ خلأ قدرت را «یأجوج و مأجوج» پر کردند. اگر به سرزمینهایِ اصلیِ آن «یأجوج و مأجوج»ها در اطرافتان نگاه کنید یا «اوبا نشین» هستند و یا «نفتخوار» و همگی در تلاش هستند که برایِ خودشان «تاریخهای مشعشع» ببافند. امّا همچنان «کشور مستراح» مانده اند.
      برایِ من «روسپی فرزانه» و «سیّد رضا حاجی زاده» به یک اندازه «اوباش» هستند.

      امّا در رابطه با «مُلّایِ رومی» بارها گفته ام که به صنفِ «انگلها» تعلّق داشت و در دورانِ زندگیِ خود مانندِ «مهاراجه» می زیسته است و آنچه که به نامِ «عرفان» از او به جای مانده است؛ هیچ بویی از عرفان ندارد؛ بلکه بیانِ کلامیِ اسلام به شیوه ای دیگر است. اسلامی نیز که معرّفی میکند؛ «من در آوردی» است. زیرا اسلامِ واقعی همین حاکمیّتِ «شیعهٔ شنیعه» و «داعش» و «اخوان المسلمین» است که میبینید و لازم نیست در لابلایِ «علمِ کلام» به دنبالِ آن بگردید که به جز دروغ و «سفید شویی» و «پروپاگاندا» چیزِ دیگری نیست.
      در رابطه با «بودا» فقط یک بخش از کارِ او را ستوده ام و آن «شناختِ درونِ خویش» است که کاری کلامی نیست و «شناختی بیواسطه» است.
      بقیّهٔ باورهایش مانندِ «تناسخ» (چرخهٔ هستی و کارما) و یا تلاش برایِ «آموزشِ عمومیِ شناختِ درون» را مزخرف نامیده ام.
      به یاد ندارم که حتّی یک جمله از سخنانِ «بودا» را در این وبلاگ نقل کرده و مانندِ «وحی» از آن دفاع کرده باشم. زیرا معتقد هستم که «دانشِ بیواسطه» هرگز به کلام در نمی آید. شما حتّی یک جمله از سخنانِ «بودا» را نمیتوانید در این وبلاگ پیدا کنید که نقل شده باشد و نمیدانم این اتّهام را چگونه و بر چه اساسی مطرح می سازید؟

      حذف
    2. درود
      اگه حوصلشو داری درباره شکست استراتژیک ساسانیان بگو
      و آیا حکومت اسلامی (شیعیان) هم دچار شکست استراتژیک شدن یا نه؟؟؟

      حذف
    3. درود
      آنهایی که با دقّت تاریخِ ایران را مطالعه میکنند میتوانند آن شکست بزرگ را توضیح دهند.
      در پاسخ به پرسشِ شما که آیا حکومتِ اسلامی شیعیان دچار شکست استراتژیک شده اند؟ پاسخ منفی است. حتّی اگر این حاکمیّت سرنگون شود؛ باز هم به معنیِ شکستِ استراتژیکِ آن نیست.

      حذف
  33. سلام کژدم
    برای اشکان
    وقتی سخن از استراتژیک و شکست استراتژیک میکنیم باید مفهوم آن را بدانیم . یک ساختمان و سازه مربعی شکلی را در نظر بگیر این سازه بر روی چهار ستون و اساس بنا شده است . ستونها تحمل کننده و بستر سقف و تعیین کننده طول و اندازه دیوارها و متصل کننده دیوارها به هم میباشند . حال اگر دیواری هم خراب شود سقف سوراخ هم شود باز امکان مرمت و باز سازی وجود دارد . ولی اگر ستونها هر کدام بشکند دیگر سقف فرومیریزد دیوار خراب میشود و اصولا باید از نو سازه را ساخت با ستونهایی محکم تر .
    هر جامعه ای هم دارای ارکانی میباشد شکست هر رکن یک شکست استراتژیک است . حال زحمت تعریف ارکان یک کشور را میشود در دو بخش فیزیکی شامل جمعیت ساکن . شبکه راهها.وحدت و یکپارچگی سرزمینی و منابع زیستی شامل آب و خاک و هوا را نامبرد و ویژگی های انسانی ساختار اجتماعی خانواده و حاکمیت و قوانین و تعیین کننده و تنظیم کننده
    روابط افراد خانواده با همدیگر و با دیگر خانواده ها و با منابع موجود و با حاکمیت و نیز شیوه تولید و معیشت و ساختار مالکیت ابزارهای تولید و توزیع مانند زمین و نیروی انسانی و سرمایه و نیز آموزش و پرورش نسلهای بعد میباشد . نزدیک بین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      شکستِ استراتژیک هرگونه امکانِ بازسازی را نیز از بین می بَرَد. زیرا فقط فروریختنِ ستونها نیست؛ بلکه همهٔ تار و پودها از هم دریده و گسیخته میشوند. میتوان آنرا به سوختنِ یک پیراهن در آتش به طورِ کامل تشبیه کرد.

      حذف
    2. با سپاس از نزدیک بین و کژدم گرامی
      پس باید نسل ‌‌یعیان رو در ایران منقرض کنیم

      حذف
  34. سئوال؟ اگر به نقل از شما (کژدم) ما ایرانیان شکست استراتژیکی خوردیم و امکان هرگونه بازسازی ایران وجود نداره چرا شما این همه انرژی مصرف میکنی و وقت میگذارید؟ که آخرش چی چی بشه ؟ اگر واقعا این گونه است نوشته های شما نوشدارو بعد از مرگ سهراب است یا نهایتان مثل گریه کردن برای علی اصغر و علی اکبر می مونه..

    پاسخحذف
  35. مردم این سرزمین همیشه از خودشان شکست خورده اند. بگذریم از خیانتکاران آشکاری چون میرزا آقاخان، ابراهیم خان کلانتر، سلمان فارسی، افشین که بابک را کشت، حتی ابومسلم که در خدمت به عباسیان امویه را برانداخت و خود هم سر به باد این سرسپردگی و حماقت داد و بسیاری دیگر. علت پیروزی اعراب بدوی بر سپاه ساسانی نه معجزه اسلام بود نه مهارت و جنگاوری اعراب. عموم جامعه ایران آن زمان را مردمی ضجر کشیده و تحت ستم موبدان، لشکریان و شاهزادگان ظالم، فاسد و تن پرور تشکیل میداد.انسجام بین طبقات اجتماعی از بین رفته بود و طبفات پایینی حتی حمله اعراب را با آن شعار برابری و نوید زندگی جدید که غارت و غنائم جنگی به آن لعاب زیبایی میداد را یک فرصت میدیدند. مانند امروز ایران که بعضی آرزوی حمله آمریکا برای سرنگونی رژیم را دارند، به جای اینکه خود کمر همت ببندند. در سالهای قبلش مانی و مزدک سعی در اصلاح وضعیت جامعه و کنار زدن موبدان و مغان خونخوار کردند و دیدیم که مزدکیان در باغ به دستور انوشیروان عادل وارونه در خاک کاشته شدند.بنابراین جامعه ایران زمان حمله اعراب، بسیار ضعیف، متزلزل، از هم گسیخته و متشتت بوده است که با زور شمشیر سرپا نگهداشته میشد و با وزش نسیم نه چندان قوی عربی از هم فرو ریخت. پس از آنهم یک به یک قراء و شهرها به تسخیر درآمدند. بنا به فرمان اعراب مسلمان، هر خانواده ایرانی میبایست میزبان یک یا چند عرب میبود. پس تعجب نکنید اگر تحقیقات ژنتیک نشان دهد که آبا و اجداد تک تک ما را عربها زیر خود کشیده باشند.
    همین اتفاق در زمان محمد خوارزمشاه در مقابل مغولان افتاد. ظلم و فساد بیش از حد حاکمان، روحانیون مسلمان و لشکریان بر مردم خورد و خمیر شده. حاکمان تنه لش شهوترانی که به مکیدن استخوان ته مانده غذای مغولان کشیده شدند. بنابراین هر زمان که شکست خوردیم باید در خودمان جستجو کنیم تا علت و ضعفهای واقعی پیدا شوند. هر زمان ایران حاکم و یا الگوی وطن پرست و با غیرتی داشته است، مردم زیر بیرق او جمع شده اند. بابک، عمر و لیث، شاه عباس، نادر، ستارخان، مصدق و بسیاری دیگر. اینجا قصد تقدس سازی ندارم و هر کدام ازین افراد نواقص و خطاهای فاحشی داشتند که میشود در مورد آنها سالها تحقیق کرد و مقاله نوشت. ولی فراموش نباید کرد که تخم لق خیانت، آدم فروشی، تقیه، دورویی، دروغ و فساد از زمان ورود اعراب تا کنون در رگ و پی این مملکت و ساکنین آن ریشه دوانده است. به امید روزی که نوادگان ما منزه ازین کثافت و لجن، کشوری در خور زندگی انسان واقعی بسازند. تا فرهنگ و ذهنیت ایرانیان عوض نشود و خرافات، تعصبات جاهلانه را بیرون نریزند تغییر و تحول بزرگی ایجاد نمیشود و فقط ظاهر و لایه پیش چشم رو شکل عوض خواهد کرد.

    پاسخحذف
  36. آیا با این حرکت آمریکا ؛ این کانال هوایی برای هواپیمایی ماهان نا امن می شود ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حتماً نا امن میشود. شانس آوردند که سقوط نکردند.
      نخست نفتکشهایِ رژیم را خانه نشین کردند. به طوریکه رژیم مجبور شد کشتیِ نفتکش خودش را بدزدَد تا گیرِ آمریکاییها نیفتد.
      امّا هواپیمایشان را نمیتوانند بدزدند. مسافرین هواپیما نیز قرمساقهای رژیم هستند و گرنه آدمِ درست حسابی در سوریه و لبنان چه گُهی میخورد؟

      حذف
    2. سالهای سال است که شرکتِ ترابریِ هوایی ماهان؛ آت و آشغالهای تولیدِ شیعیان لبنان را که به صورتی بسیار ابتدایی بسته بندی شده اند را به ایران آورده و به اسمِ تولیدِ ایرانی به خوردِ مردم میدهند. یک عدهّ احمق هم که به خیالِ خودشان «سوغاتِ وطن» با خودشان به کشورهای خارجی میبرند؛ نمیدانند که هیچ یک از این آشغالها محصولاتِ ایرانی نیستند و در گاراژ و پَستوهای لبنانیها تولید میشوند و از پایین ترین استانداردهایِ غذایی نیز بی بهره اند..

      حذف
  37. مصدق را وطن پرست ندانید . مصدق خود از شاهزادگان قاجار بود به دلیل کینه ای که از پهلوی داشت و همزمان برای نابودی پهلوی با توده ای ها و کاشانی متحد شد و خوشم آمد که کاشانی آدم وقت شناسی بود و میدانست ساه رفتنی نیست به مصدق کیر اساسی زد که جفت شیش از چشای مصدق پرید .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بیایید یاد بگیریم خودمان مطالعه، تحقیق و نتیجه گیری کنیم و به شعارها و داستانهای دیگران اطمینان صد در صد ننماییم. مصدق اشتباهات فاحشی داشت ولی در پاکدامنی و وطن پرستی او نباید شک کرد. در قضیه ملی کردن صنعت نفت، اولین کس رضاشاه فقید بود که به روایتی نسخه قرارداد با شرکت انگلیسی را در آتش انداخت ولی در شرایط آن زمان امکان لغو آن را نیافت. فرزندش محمد رضا شاه پهلوی نیز با مصدق در ملی کردن صنعت نفت موافق بود ولی روش مصدق را نادرست میدانست ولی در هر حال این حرکت مصدق در نهایت انحصار انگلستان را شکست و شاه توانست در یک کنسرسیوم سهم و منفعت ایران را بیشتر کند، هر چند در اواخر سلطنت خواست این قرارداد را تمدید نکرده، که همین زمینه ساز دسیسه چینی جهت سقوط پهلوی شد.
      مصدق در زمان احمدشاه والی فارس و در زمان رضاشاه والی آذربایجان بود و در هر دو مورد اصلاحات عدیده ای کرد و نه تنها خود فساد و ظلمی نشان نداد بلکه جلوی دیگران را نیز گرفت. به علت همین حسن شهرت در زمان رضاشاه به او پست وزارت پیشنهاد شد که نپذیرفت. مصدق والی فارس هیچوقت پلیس جنوب را که نیروی نظامی انگلستان بود به رسمیت نشناخت هرچند سعی در جلب رضایت او با تتمیع و تهدید داشتند. علت مخالفت مصدق با پادشاهی رضاشاه را در نطقش در مجلس میتوان دید که میگوید این مرد در جایگاه وزیراعظمی خدمات بسیاری کرده است که میتواند ادامه دهد و از او یک پادشاه مستبد و دیکتاتور نسازید.
      مصدق هرچند شاهزاده قاجار بود ولی در خانواده ای روشنفکر و آزادمنش بزرگ گشت. مادرش نجم السلطنه اولین بیمارستان مجهز را ساخت که به نام نجمیه هنوز پابرجاست و مصدق خود اولین ایرانی است که دکترای حقوق گرفت. اهتمام او در برنامه اقتصاد بدون نفت ایران را از وارد کننده گندم و غلات به صادرکننده آن تبدیل کرد ولی چاه ویل مخارج در بودجه با این چیزها در شرایط تحریم فروش نفت پر نمیشد. مردم ایران هم تا کمی به شکمشان فشار بیاید شروع به نق زدن و زر زر میکنند. بزرگترین اشتباه مصدق در قضیه نفت و وساطت آمریکاییها است که با پیشنهادات چرچیل_ترومن و بانک جهانی مخالفت کرد و به نوعی مذاکرات را به بن بست کامل رساند. امید او به همراه کردن آمریکا با حربه خطر کودتای حزب توده و کمونیستها بود، که این موضوع برعکس جواب داد و آمریکا با تاکید انگلیس مصمم به سرنگونی مصدق شد. مصدق در زمان نمایندگی مجلس و نخست وزیری خدمات دیگری غیر از ملی کردن صنعت نفت داشت از جمله ملی کردن شیلات و کشتیرانی، ملی کردن مخابرات، تاسیس بندر آزاد در بوشهر، تاسیس سازمان نقشه برداری و سازمان تربیت بدنی و غیره. ولی موثرترین کار او که دیده نشد اصلاح قوانین و مقررات بسیار است و گماردن افرادی که اکثرا پاکدست و درستکار بودند در مناصب گوناگون. بزرگترین عیبی که خود من در مصدق یافتم چربش جنبه پوپولیستی او و تهییج مردم عامی و عادی با سخنرانی و شعار بود و دیگری سرکوب نکردن قاطع روحانیون از جمله کاشانی در زمان نخست وزیری. و خطای بزرگتر در مقابل محمد رضاشاه بود، او و شاه در استقلال مملکت و صنعت نفت هم رای بودند ولی مصدق خود را گرگ پیر سیاست و شاه را جوانی خوب ولی بی تجربه میدانست و فکر میکرد خودش بر تصمیم گیری و انجام آن محق است. ایکاش این دو بزرگوار قدری با تسامح و تساهل در کنار یکدیگر در راه آبادی و آزادی مملکت میکوشیدند تا اکنون سرنوشتی بسیار متفاوت و درخشان میداشتیم.

      حذف
  38. لطفا تکلیف ما را روشن بفرمایید هر وقت ما از کوروش حرف می زنیم شما (کژدم) می فرمائید کوروش را فراموش کن کوروش قرنهاست که مرده است اما شما برای اثبات نظراتت به شکست استراتژیکی ساسانیان اشاره میفرماید بلاخره تکلیف ما رو مشخص می فرمائید به پیروزی های کوروش فکر کنیم یا به شکست استراتژیکی ساسانیان؟

    پاسخحذف
  39. هواپیمایی ماهان به نقل و انتقال سلاح، جنگجو، پول، طلا و مواد مخدر تحت نظارت سپاه قدس مشغول است. فرض کنید اگر یکبار آمریکایی‌ها یک هواپیما را مجبور به فرود اجباری کنند و چنین مواردی از داخل آن کشف شود، دیگر عراق نمیتواند به این سادگی اجازه عبور از آسمان خود را بدهد و حتما قید یک فرود و بازرسی به آن اضافه خواهد شد. از سوی دیگر امکان پرونده سازی در سازمان ایکائو و دیگر سازمانها و محاکم بین المللی علیه ماهان به علت نقض قوانین و سپر کردن غیرنظامیان و استفاده پوششی از آنها میرود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ماهان یک شرکتِ هواپیمایی نیست؛ بلکه یک سازمانِ ترابریِ «نظامی - امنیّتی» است که بخشی از وظایفش را توضیح دادید.
      «مسافر کشی» نیز به ۲ دلیل انجام میشود که باز هم بخش مهم آنرا (سپر انسانی) توضیح دادید و بخش دیگرِ آن «پول در آوردن» برای پوششِ هزینه ها است.
      امّا سفرِ اعلام نشدهٔ ژنرال «مارک میلی» به اسرائیل و هم زمانی آن با ماجرایِ رهگیری هواپیمایِ ماهان؛ نشان از آن دارد که آمریکا میخواهد سطحِ نبرد را بالا ببرد و رژیمِ شیعی را به بازیِ «دو سَر باخت» بکشاند. در این سطحِ جدید از نبرد؛ رژیمِ شیعی به طورِ مستقیم متحمّل ضرباتِ نظامی خواهد شد.

      ۱- اگر رژیمِ شیعی به امیدِ ظهورِ «امام زمان بایدِن» به سکوت ادامه دهد؛ ضرباتِ ادامه دار و بیشتری متحمّل خواهد شد که هدفِ آن «تضعیفِ نظامیِ رژیم» و «تحقیرِ انگل فرزانه» و سپاه پاچاهارداران است.
      ۲- رژیم شیعی مجبور به پاسخگویی خواهد شد و این امر باعث خواهد شد تا سطحِ نبرد بازهم ارتقا یابد.

      به نظرِ من آمریکا و اسرائیل دستاوردهایِ تکنولوژی جدیدِ نظامی را در این نبردها آزمایش خواهند کرد. زیرا پارامترِ زمان در این مقطع بیش از هر زمانِ دیگر اهمیت دارد.

      حذف
  40. کژدم گفت و گویی از نوع دیگر شما نتیجه درک و دریافت شما از اطرافیانتون بوده یا مطالعات گسترده در این زمینه؟ چرا میگین نیچه درک درستی از انسانها نداشته شاید کلمه ابرانسان کمی نادرست به نظر برسه ولی پیام ابرانسان بسیار واضح و شفاف هست.من بعید فکر میکنم شما بدون خوندن آثار نیچه میتونستین به پختگی و دیدگاه های مشخص امروزیتون نسبت به انسان و بازتعریف انسان برسین.نقطه ی کوری در اندیشه های نیچه وجود نداره که بتونیم اون رو زیر سوال ببریم و اون رو نیمچه صدا بزنیم.شیفتگی نیچه به ابرانسان بود که نیچه رو در نقاب جنون پنهان کرد.

    پاسخحذف
  41. کلمه ي شمن و پگان و آيين شمني که شما بکار ميگيرين بيشتر يک استعاره اي براي پيوند زدن فرهنگ جوامع کهن و حاکم بر روي زمين در گذشته هست تا منبعي براي مطالعه و يادگيري.شما اديان خاورميانه رو شکلي از پگانيسم معرفي ميکنيد ولي هيچ رنگ و بويي از آييني که شما ازش به عنوان آيين شمني ياد ميکنين در گذشتشون ديده نميشه.
    شما محمد رو شارلاتان خطاب ميکنين و اسلام رو شکلي ديگه اي از پگانيسم ولي اساسا کلمه ي شارلاتان معني درستي رو به مخاطب منتقل نميکنه محمد رو بايد رهبر فوق راديکال صدا بزنين تا شايد به واقعيت عيني نزديک تر شه. شما شخصي که باب ميلتون رفتار نکنه رو شارلاتان و هر شخصي که در مسير اهداف تعيين شده شما براي خودتون حرکت کنه رو احتمالا از کلماتي مثل شريف و شمن و.. خطاب ميکنين و هر قسمتي رو که از دیدگاهی دوست داشته باشين با بکار گرفتن کلمه آيين اون قسمت رو وارد تعريف هاتون ميکنين.شبیه مسلمونا که کلمه اسلام (واقعی) استفاده میکنن و شما هم احتمالا (آیین) اسلام رو بکار بگیرین :)
    من اصولا اعتقادی به کلماتی مثل شارلاتان و شریف و بی شرف یا به قول مزخرفات قدیمی ذات آدمی ندارم همه ی ما انسانها در شرایط سختی که قرار میگیریم بنا به تربیت خانوادگیمون و غریزه ها رفتار میکنیم.هیچ ارتباطی با ژن های والدینمون نداره.تصور کنین اگر فرزند شریفترین خانواده ای که میشناسین از بدو تولد در اختیار حوزه علمیه یا طالبان قرار بگیره.
    همه ی این تعاریف فقط بحث های کلامی و بی اساس هست و اصلا نمیتونن مارو در رسیدن به درک درستی کمک کنن.

    پاسخحذف
  42. استاد ایران بان خردمند فرود فولادوند زنده هستند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من (کژدم) برای استاد فرود فولادوند آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.
      آموزه هایِ استاد فرود فولادوند برای من نقشِ دروازه ای را داشت که از آن به دنیایِ سیاست وارد شدم. از ایشان بسیار آموختم؛ امّا به شیوهٔ خود آموختم.
      استاد فرود فولادوند یکی از اساتید زندگیِ فکری من بودند.

      حذف
    2. از کجا میدانید ایشان زنده هستن؟؟ بیش از 13 سال هست که ایشون ناپدید شدن.

      حذف
    3. پیام به هم میهنان آزاده ؛

      پیرو پیام گذشته در ۹ گاه پیش ،اینجانب فرمانده بهزاد رابط میان استاد و هم میهنان گرامی در دوران نبود کالبدی استاد ،خاطر نشان میسازم در آخرین جلسه مشترک در خاک نیاکانی با حضور من و استاد و رئیس ایل بختیاری و جناب سیمرغ و جناب کورش لر به علت برخی مسائلی که استاد بصورت رمزی در آخرین پیام شنیداری خود با بانو رزیتا از طریق شبکه ما تی وی (یور تی وی) پخش کردند و هم اینک نیز در یوتیوب موجود است تصمیم به اختفا و عقب انداختن قیام تندر ۳ گرفتند .
      هم اینک شرایط برای آغاز فاز اول قیام تندر ۳ روبه فراهم شدن است .
      منتظر پیام بعدی باشید و مهیا شوید .کمی به اتفاقات اخیر تفکر کنید.
      فرمانده بهزاد .حیفا اسراییل تابستان ۹۹ خورشیدی.

      حذف
    4. فرمانده بهزاد هر ماه چقدر از رژیم میگیری؟ هر کی ندونه ما که میدونیم میخوایید فرود فولادوند رو به عبدالله اوجالان تبدیل کنید.

      حذف
  43. کسی که از خدای جون داده نترسد ، از بنده کون داده هم نمی ترسد صادق هدایت :)
    کژدم صادق هدایت شاید نبوغ انشتین رو نداشت ولی در حد توانایی هاش آثار های زیبایی در نقد دین به جا گذاشته کمی منصفانه عمل کنین.

    پاسخحذف
  44. درود بر کژدم
    کژدم کتاب هاکاگوره(طریقت سامورایی) رو خواننده های وبلاگ میتونه ترجمه فارسی آقای حسینی رو از لینک پایین تهیه کنن.
    shorturl.at/fuNR5

    پاسخحذف
  45. درودها بر کژدوم،

    چند روز هستش که در مورد صحبت هات در رابطه با اینکه پیش نویس قرارداد کذایی با چین از طرف چینی ها دیکته شده دارم فکر میکنم.

    قبل تر ها صحبت هایی بود مبنی بر اینکه چین و روسیه از کارت ایران در چانه زنی های خود با امریکا استفاده خواهند کرد و روند نگاه به شرق حکومت در جهت مقابله با تحریم ها باعث شد به این ایده برسم که چینی ها اهرم های فشار زیادی علیه ایران به دست آورده اند (بگذریم که حتی ممکن است اهرم های فشاری از زمان ماجرای عبدالقدیر خان در اختیار داشته باشند).

    شاید ماجرای پروازهای ماهان به چین در زمان شروع اپیدمی کرونا از طرف چینی ها دیکته شده باشد و همچنان طرف چینی ها با استفاده از اهرم های فشار (که در بدترین حالت میتوانند برجام را نشانه بگیرند) از کارت ایران در برابر امریکای جهانخوار در حال استفاده باشند. به هر حال به نظر میرسد این پیشنویس قرارداد برای چینی ها یک بازی دو سر برد باشد (هم منابع ایران را تاراج کرده و هم از امریکا امتیاز بگیرد).

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      آمریکایِ ترامپ شاید چند زندانی را مبادله کند؛ امّا باجهای استراتژیک نمیدهد.
      روسها وقتی که با کارت ایران بازی میکنند؛ دست بر رویِ مسائل بزرگ نمیگذارند و معاملاتِ کوچک انجام میدهند. امّا «ژی جین پینگ» خودش را خیلی دستِ بالا گرفته است و فکر میکنم که در نهایت از طرفِ حزب کمونیست چین از رهبریِ حزب کنار گذاشته خواهد شد.

      حذف
    2. همین الآن که ما می نویسیم؛ روسها در حالِ پشتیبانی از گروهی شبه نظامی در مناطق مرزی سوریه با اسرائیل هستند و بدست این گروه در حالِ بیرون راندنِ نیروهای حزب الله لبنان و سایر اوباشانِ شیعه در این مناطق می باشند. در آینده نیز خواهید دید که سیستمهایِ S-300 و S-400 به نفعِ اسرائیل بکار گرفته خواهند شد. رژیمِ شیعی این را میداند؛ امّا علنی نمیکند. این مطلب را گفتم تا نمونه ای از شیوهٔ معاملاتِ روسیه را نشان دهم. امّا شیوهٔ بازیِ چینیها به صورتی بنیادی با روسها فرق میکند. به همین دلیل بازیِ چینیها به احتمالِ زیاد دستاوردی برایشان نخواهد داشت و هرچه بیشتر تلاش کنند؛ نتیجهٔ بدتری بدست خواهند آورد و سرشان بی کلاه خواهد ماند. امّا روسها از این بازی که چینیها شروع کرده اند نیز دستاورد خواهد داشت. رفتارِ روسیه بسیار شبیه به رفتارِ «آفتاب پرست» و به این وسیله خود را همرنگ میکند و چشمهایش همه جا را می پاید و در نهایت طعمه را شکار میکند.
      به نظرِ من «ژی جین پینگ» از آموزه هایِ «سان زو» به شدّت کنار رفته و شکستِ سختی خواهد خورد.

      حذف
  46. درود به جناب کژدم
    متاسفانه دولت حسن کلید ساز اقدام به چاپ معتنابهی اسکناس بدون پشتوانه میکند و این کثافت کاری باعت ایجاد تورم وحشت ناکی شده که دارید مشاهده میکنید و از طرف دیگر صادرکننده گانی که ارز خود را تصفیه نکرده اند را موظف کرده اند که ظرف دو هفته ارزهای خود را به سامانه نیما بیاورند و آن ها هم که ارزهای خود را قبلا هاپولی کرده بودند مجبور هستند دلاررا از بازار آزاد تهیه کنند و حتما برای جبران این زیان قیمت ها را افزایش خواهند داد و این چرخه ناسالم بارها و بارها تکرار میشود تا عمر دولت روباه بنفش تمام شود و حرامزاده بعدی سر کار آید کرونا زلزله وسیل از یک طرف تورم و وطن فروشی و اختلاس از طرف دیگر دو لبه قیچی هستند که گلوی مردم بی خیال و یا گرفتار را قطع میکند همه این ها یک طرف حمله آمریکا و یا اسرائیل به طور سایبری و تحریم و به احتمال زیاد شروع جنگ ایران را به هم خواهد ریخت دیگر از این بهتر چه به روز این مملکت فلک زده خواهد افتاد
    با احترام ایرانی گم نام.

    پاسخحذف
  47. پس از خواندنِ این مطلب که در رادیو فردا منتشر شده است؛ شاید فکر کنید که چینیها به خاطرِ تحریمهایِ آمریکا دست به این کار زده اند:

    https://tinyurl.com/y5vxcx6q

    امّا اشتباه نکنید. این حرکتِ چین برای فشار آوردن به رژیمِ شیعی برای امضاء کردنِ قراردادِ ۲۵ ساله است که بندهایِ مهم و اساسی آن از طرف رژیم از چشم ساکنانِ ایران پنهان نگاه داشته میشود و در راستایِ شیوهٔ سخن گفتنِ فرمانروایانهٔ سفیرِ چین که به اخراجِ ذلیلانهٔ سخنگویِ وزارتِ بهداشتِ کذایی انجامید و با ماجرایِ کشتیهایِ تجاریِ اوباشانِ رژیم است که در بنادرِ چین به گروگان گرفته شده اند ادامه یافته است.
    چینیها با این حرکت در حالِ زدنِ ۲ هدف با یک تیر هستند:
    ۱- فریبِ آمریکا.
    ۲- فشار بر «امپراتوریِ مشعشعِ ضریح لیسان و گورپرستان».

    پاسخحذف
  48. درود..میبخشید بنده را تو بحث چین و روسیه پریدم وسط.میگم بیل من کو؟ نظر شما در مورد تئوری تکامل داروین چیه؟ در مورد نگاه فروید به انسان چه نظری دارید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      در رابطه با داروین و فروید نظرِ خود را پیشترها گفته و تکرار کرده ام. به طورِ خلاصه میگویم که داروین را یکی از نوابغ بزرگ (شمن) میدانم. نظریّهٔ ایشان به غلط به فارسی ترجمه شده است. ایشان چیزی به نامِ «تکامل» را مطرح نمیکنند بلکه «Evolution» را مطرح میسازند. نظرِ ایشان در رابطه با اینکه گونهٔ انسانی به شاخهٔ میمونها تعلّق دارد را نمیپذیرم و فکر میکنم که گونهٔ انسانی و میمونها بر یک شاخهٔ تناورتر از «درختِ حیات» روییده اند.
      در رابطه با «فروید» نیز باید بگویم که اساساً «روانشناسی» را «علم» نمیدانم؛ بلکه نوعی از «بافتنیهایِ بی اساس» میدانم. در رابطه با نظریّهٔ «فروید» نیز گفته ام که ایشان تلاش کرده است تا قصّهٔ «آدم و حوّا» را به شکلی دیگر و با رنگ و لعابِ «پژوهشی» به پاچهٔ مردم فرو کند و از نظرِ من «فروید» یک «شارلاتان» است و نَه دانشمند.

      حذف
  49. درود... من تا چند ماه پیش مثل شما فکر میکردم که از درون مستراح گل ارکیده هرگز نخواهد رویید ( ارکیده گل مورد علاقه زنده یاد هویدا نخست وزیر دوران پادشاهی) اما واقعیت این است که باید فرقی بین مستراح ایرانی و مستراح فرنگی قایل شد. (حداقل از نظر تاریخی).شما نوشته ای علاقه به آموختن داری بسیار عالی اما اگر فردا بعد از آموختن بیشتر فهمیدی و دریافتی در فلان مثله
    به خطا و اشتباه رفته بودی آیا ظرفیت تغییر را داری؟..یه عده ای میگن در سن های بالا آدم ها نمیتوانند تغییر کنند زیرا فقط در این سن نیم کره مغز فعال است و امکان تغییر را از آدمی میگیرد در صورتی که در کودکی و نجوانی امکان تغییر بسیار بیشتر از دو ران پیری است البته من با این گفته موافق نیستم...اما واقعیت این است که از همین مستراح ایرانی گل های مثل امیر حسین مرادی سعید تمهیدی و محمد رجبی روییده اند...لطفا از نام هایشان ایراد نگیرد که نامشان.. امیر حسین است و دیگری محمد این نام ها را والدین این ها بر رویشان گذاشته...! و یا اینکه پدر یکی با با ارتش بیست میلیونی همکاری میکرده و تا آخر این نسل با این که درون مستراح زندگی میکنه اما آگاه هستند این نسل به جهان آزاد اطلاعات مرتبط است..آیا شما جدال های روزانه این نسل در اتوبوس و پارک و خیابان ها را با اوباش رژیم صفوی در فضای مجازی نبینید..با.درود مجدد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      اگر شما به مطالبِ این وبلاگ نگاهی بیندازید؛ سراسر پُر از «تغییر» است. من یکی از آن «بچّه ها» نیستم که همینطوری «هول هولکی» تغییر کنم و مثلِ آن «پیر و پاتالها» نیز نیستم که میگویند «مرغ یک پا دارد».
      دلیلِ پاک نکردنِ این وبلاگ نیز به همین دلیل بود که ببینید:
      کژدم از کجا تا به کجا؟
      این اشخاصی را که نامیدید نمیشناسم و قضاوتی نمیکنم.

      حذف
    2. این اشخاصی را که نام بردید را معرّفی کنید و اینکه چگونه شد آنها تبدیل به گُل شدند؟ چرا نامشان تیترِ خبری شد؟ چرا دستگیر شدند؟
      اندکی توضیح دهید تا من نیز حرفِ خودم را بزنم. چون من با «تیترِ خبر شدن» افراد را نمیشناسم.
      شناختِ من از نوعِ دیگری است.

      حذف
  50. Bezan , dideh nasho
    Besuzān va shenākhte nasho
    Salafchegān roĵhelāt shahyād shāhrud pārseh taĵgāh nilufār

    جاويدان نيايش هاي نياکانمان نگاهبان تمامي فرزندان ايران باد.
    امروزتیرشیدهشتم امرداد ماه سال12789آريايي
    برابربا چهارشنبه هشتم مرداد ماه1399تازي و بیست ونهم ماه جولای2020ميلادي

    پاسخحذف
  51. درود دو باره منوچهر بختیاری یکی از آن گل های ارکیده است.که در مستراح اسلامی روییده است...او بهترین انتخاب ما برای رهبری اپوزیسیون در درون کشور است..لطفا عینک بد بینی را از رو ی دو چشمانتان بر دارید حتما بهتر خواهید دید

    پاسخحذف
  52. من نمی فهمم چگونه بختیاری را که سلولهای تنش هم مدیون رژیم جمهوری اسلامی است و برایش جان داده است و بعد از کشته شدن فرزندش به مراسم ختم سردار پهلوان ایرانی میرود و تکلیفش با خودش مشخص است میخواهید در جایگاه رهبری تغییر نظام و راهیابی به سعادت انتخاب کنید . ایشان در بدترین حالت خواهان معرفی قاتل میدانی پسرش و گرفتن دیه است . خودش بخشی از مشکل و از عناصر بقا و دوام و از آجرهای دیوارهای این بنای رفیع است. چرا مسعود رجوی را که تنها ۳ سال همراه و همکار نظام بود و ۳۸ سال اپوزسیون قبول نداری ولی بختیاری با ۴۰ سال سابقه همکاری به رهبری قبول داری ؟.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینها همانهایی هستند که «عارف شاشنده» را با «ری استارت» آفریدند و به کونِ خیلی از احمقها فرو کردند. تنها کسی که در آن دوره گفت این جریان «دروغین» است؛ کژدم بود. دیدید که خیلیها به دام افتادند؛ از «پادشاهی خواهانِ بر اندازِ دروغین» تا «سناتور چوخ بختیارِ فخرآور».
      به نظرِ من این کونها به «گاییده شدن» عادت کرده اند.
      پاسخش را نیز دادم و گفتم: «نوش جان».

      حذف
  53. کژدم چرا نمیخواین یکم فرصت به ترامپ بدین تا کمی با کون کس ایرانی بازی کنه؟مطمئن باشین این جنگاور امریکایی خیلی بهتر از من و شما به فلاکت و بدبختی ایرانیان آریایی نژاد واقفه و خوب میدونه باید با این ساکنان ایران چه برخوردی کنه.کژدم من قبلا هم گفتم بار دیگه هم میگم منتظر تابستان سال بعد باشین تا دوگانگی بقا و مرگ و از زمستان سال آینده شاهد جنگ غریضه ها باشین.ترامپ اینو میدونه ایران و تمام رسانه های فارسی زبان در کنترل گلوبالیسم هست.ارزش ریال مهمترین نشانه ی جنگه.زمانی که ارزش ریال به هیچ تبدیل بشه گلوبالیست های ساکن ایران عملا شکست خوردن چون نه تنها توان ادامه و پیشرد اهداف خودشون رو از دست میدن بلکه با طوفانی از جنگهای داخلی و درگیری ها در کشور مواجه میشن که کون حکومت با خادمینش رو پاره میکنه.کژدم در رابطه چین نظر من اینه چین قصد بازسازی(تسخیر) جنوب ایران رو داره.در واقع سربازهایی که در ایران قراره مستقر بشن و همه ی پروژه های زیرساختی جنوب ایران رو هدف قرار دادن.دستور به خروج هند هم در همین راستا اتفاق افتاده.

    پاسخحذف
  54. کژدم احتمال میدم بزودی بدستور کیر ارباب «ژی جین پینگ» سه جزیره معروف به امارات واگذار میشه و نیروهای حوثی و حشدالشعبی به داخل کشور منتقل میشن و چین از این نیروها برای حفاظت از نیروهاش در جنوب و البته سرکوب ایرانیان آریایی نژاد استفاده میکنه.گزینه بعدی که آمریکا و متحدینش به سمتش میرن مطمئنا حملات نظامی مستقیم به اهداف مشخص در ایران هست.

    پاسخحذف
  55. https://twitter.com/AuroraIntel/status/1288454049092829187
    کژدم تصاویر google earth رو فتوشاپ کردن :)

    پاسخحذف
  56. درود میفرستم به خاندان ایران ساز پهلوی به خاطر ۵۲ سال افتابه داری کشور مستراح ایران ...تاریخ نویسان در آینده نزدیک خواهند نوشته.. در دوران ۵۲ سال حکومت آفتابه دارن خاندان پهلوی که قبلا به آن پرشیا هم میگفتند کسانی مثل مش قاسم و دایی جان ناپلئون و (کژدم) روییدند در صورتی که در حکومت آفتابه داران اسلامی دریغ از یه بچه سوسک...

    پاسخحذف
  57. بر خلاف نظر بسیاری از دوستان معتقدم این قضیه قرارداد 25 ساله با چین همان فیل هوا کردن است. چرا هیچکس به این موضوع دقت نمیکند شخصی مثل احمدی نژاد میاد به اصطلاح افشاگری میکند و موضوع را سر زبانها میاندازد، چرا اینقدر ظریف، وزارت خارجه ایران، روزنامه های داخلی، صدا و سیما روی آن مانور میدهند؟ این یک سناریو استذکه بیشتر ایران روی آن مانور میدهد نه چین. آیا چینیها موقعیت بغرنج و شکننده در ایران، بالارفتن نارضایتیهای اجتماعی و لبریز شدن کاسه صبر قشر ضعیف تحت فشار معیشت را نمیبیند و نمیداند؟ نمیفهمد کمک به ایران، همکاری امنیتی و نظامی با ایران حتی یک موافق ندارد و تمامی کشورها از جمله روسیه، عربستان سعودی و کشورهای خلیج فارس، پاکستان و کلا تمامی همسایه های ایران با آن مخالفند و به اینها اسرائیل، آمریکا و اروپا را اضافه کنید. چین میخواهد از ایران استفاده کند و از کارتش در بازیهای سیاسی استفاده کند ولی هرگز منافع بزرگترش را فدای ایران نخواهد کرد. این سر و صدای بسیار گه گوش فلک را کر کرده هم مصرف داخلی برای خر کردن خودیها و امید دادن به آنها، سرگرم کردن عامه مردم و کمک به دموکراتهای آمریکا برای اینکه بگویند ترامپ اشتباه کرد و ایران را باخت. مطمئن باشید اگر چین بخواهد جدی ورود کند، در هر جا که شروع کند شامل انفجار و آتش سوزی غیبی خواهد شد.

    پاسخحذف
  58. درود
    وقوع آتش سوزی گسترده انبار کالا در خیابان فدائیان اسلام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      اکنون مردم مزهٔ «دستاورد» را زیرِ دندانهایشان حسّ میکنند.
      رژیم با سرکوب و کشتارِ وسیع در آبانماه نشان داد که خود را برایِ سرکوبِ «تظاهراتهایِ گلّه ای» به شدّت آماده کرده است.
      تراشیدنِ اوباشانی مانندِ «بختیاری» و مطرح کردنِ آنها به عنوانِ «رهبر» فقط برای فریب و کشاندنِ مردم به حرکتهایِ گلّه ای است تا بتوانند همه را سلّاخی کنند.
      تا جایی که میتوانید به مردم بگویید که در هیچ تظاهراتی شرکت نکنند و به تاکتیکِ بسیار مؤثر آتش زدنِ داراییهایِ رژیم و بنیادهایِ غارت ادامه دهند که کمترین ریسکِ تلفات و اسارت را برایِ نیروهای «براندازِ واقعی» دارد.
      کسانی که میدانند رژیم خود را آماده کرده است تا آنها را سلّاخی کند؛ باید بسیار احمق باشند که به تظاهراتِ گلّه ای و دادنِ شعارهایِ پوچ و بدونِ «دستاوردِ مِیدانی» روی آورند.

      حذف
    2. آنچه که در این عملیّاتها اهمیّتِ حیاتی دارد؛ عدم به عهده گرفتنِ آنها است. بگذارید که فکر کنند؛ اسرائیل اینکار را کرده است؛ بگذارید فکر کنند که مجاهدین خلق اینکارها را کرده اند و یا «مرّیخی ها» پشتِ این عملیّاتها هستند. بگذارید به هر چیزی فکر کنند؛ امّا به «شما» فکر نکنند. رعایتِ این مسئله یک پیروزیِ اطّلاعاتی- امنیّتی است.

      حذف
    3. درود بر کژدم گرامی . رژیم به کمک بازوی رسانه ایش ، جلوی انعکاس اخبار عملیاتها رو گرفته و بدین طریق دارد سیاستِ "نه جنگ میکنیم نه مذاکره" را پی میگیرد .

      حذف
    4. درود
      نگرانِ خبر رسانی نباشید. مردم به همدیگر زنگ میزنند و خبر رسانی میکنند.
      مهمّ این است که انبارها و داراییهایشان به آتش کشیده میشود و روز به روز منابع مالی شان کاهش می یابد.
      آنچه که اکنون مهمّ است این است که این عملیّاتها هر چه بیشتر کسترش پیدا کنند.
      شما کارتان را بکنید و بگذارید رژیم نیز کارِ خودش را بکند. این عملیّاتها برای تبلیغات نیستند؛ بلکه برایِ خشکاندنِ چشمه هایِ غارتِ رژیم هستند.

      حذف
  59. درود بر کژدم گرامی
    چرا ترامپ گفته انتخابات رو به تعویق بندازن نکنه احتمال پیروزی خودشو کم میبینه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      ظاهراً به نظر اینطوری می آید. امّا امکانِ تقلّب در انتخابات که رأیها را با نامه بفرستند؛ بسیار بالا است.

      حذف
    2. نظر سنجی ها فیک هستند. قبلا در نظرسنجی ها بین ترامپ و کاندیدهای دموکرات، جو بایدن اول و ساندرز دوم و بعد بقیه بودند و آخر ترامپ. ولی در دو انتخابات اول درون حزبی دموکرات بایدن رتبه ۵ و ۴ رو آورد که نشان از جعلی بودن نظرسنجی ها را میدهد و اینقدر برای خودشان شوکه کننده بود که نتیجه در نیوهمپشایر را یک روز دیر اعلام کردند و پس از آن رقبای درون حزبی بایدن انصراف دسته جمعی دادند. علاوه بر همه اینها نشانه های زوال عقل در بایدن کاملا آشکار هست.

      حذف
  60. https://tinyurl.com/y3t2mrl8

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به این گاوهایِ مشروطه خواهِ »چپ کرده» و «خوابیده» برایِ «همیشه» بگوید:
      گاوهایِ گرامی
      این ماکت را در مانور با موشک زده اند. ... انتظارتان چیست؟ آیا انتظار داشتید که پس از شلیک چند موشک مانندِ دوندهٔ ۱۰۰ متر به سویِ بندر بِدَوَد؟
      با این کُس شعر بافی ها میخواهید بگویید که «گاوهایِ انقلابی» هستید و مو را از لایِ ماست بیرون میکشید؟؟؟؟

      خاک بر سرِ نفهمتان که همیشه «ننگ» بوده اید.

      حذف
  61. نام

    نامی که سخن از تغییر تعریفها داشت. با The Wall زندگیها داشتم.

    https://tinyurl.com/y5qsv27d

    ننگ

    ننگِ شمپانزه ها که ادایِ انسانها را در می آورند:

    https://tinyurl.com/y4qyr34f

    ننگی که هرگز انتظارش را نداشتم.
    بی شرفها همه چیز را به گند می کشند.

    پاسخحذف
  62. رژیم ادعا میکنه جمشید شارمهد رو گرفتن، بهزاد خان سایبری که به خودش میگه فرمانده نمیخواد چیزی بگه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. https://tinyurl.com/y4vl2anl

      فکر نمیکنم رژیم دروغ میگوید. احتمالاً بهزاد خان سایبری نیز میخواست این پیغام را برساند که یکی از خوانندگان پاسخش را داد و پرسید که از رژیم چقدر پول میگیرد؟ فکر میکنم که در همان زمان که بهزاد سایبری سر و کلّه اش پیدا شد؛ ایشان را یا دستگیر کرده بودند و یا دستگیری ایشان در مرحلهٔ نهایی بوده است.

      حذف
    2. من همون فردم و امیدوارم به طور کلی هم تو و هم بقیه متوجه منظورم شده باشید
      فرود فولادوند تا وقتی سلطنت طلب بود کوروش های چفیه پوش مشکلی باهاش نداشتن ولی وقتی راه و روش خودش رو عوض کرد ازش احساس خطر کردن و قبل از اون جنبش سبز کذایی ناپدیدش کردن، بعد چند سال سر و کله این فرمانده پیدا میشه و دقیقا زیر همین مطلب میاد میگه فولادوند زنده هستش و مخفی شده یعنی جمشید تاریخ مصرفش گذشته و باید از طریق استاد مبارزان ناسیونالیست رو دنبال نخود سیاه بفرستن(دقیقا مثل اوجالان و pkk) و نمیشه از کسی که 13 سال انفرادی بوده انتظار زیادی داشت
      این یه اخطاره: ممکنه برا بعضی ها فیلم فولادوند رو مثلا از کوه های کردستان بفرستن و ترغیبشون کنن بیان ترکیه یا اقلیم کردستان و به دامشون بندازن

      حذف
    3. درود
      با نظر شما تا حدودی موافقم. برای همین نیز نظرِ نخست شما را منتشر کردم تا به صورتِ غیر مستقیم به «بهزاد خان» بگویم که «خر خودتی» و خوانندگانِ این وبلاگ بسیار هوشیارتر از آنچه که فکر میکنید هستند.
      البتّه نمیدانم که «گروه تندر» در این باره سکوت کرده است و یا اینکه پیش از آنکه دیر بشود؛ به هوادارانش در رابطه با دستگیری آقای شارمهد هشدار امنیّتی داده است و یا نَه؟
      در هر صورت دستگیریِ آقای شارمهد حتّی کوچکترین مشکلاتِ رژیم را حلّ نمیکند و چیزی شبیه مانور نظامی با «ماکت ناو هواپیمابر» است که فقط جنبهٔ تبلیغاتی دارد.

      حذف
  63. کژدم جان، اگه تونستی تو وبلاگ یا تو توییتر پیشینه این آقای شارمهد رو توضیح بدی ممنوتت می شیم. خیلیا سنشون به سابقه ایشون و برنامه های رژیم قد نمیده!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در رابطه با ایشان اطّلاعاتی از پیشینهٔ ایشان و اینکه چکار میکردند ندارم. فقط میدانستم که اطرافش پُر از آدمهایِ آلوده بود و در بسیاری از موارد فریبِ اینگونه افراد را خورده بود. به همین دلیل نیز با ایشان بسیار محتاط رفتار میکردم.

      حذف
  64. چند ساعت پیش به وبسایت مجاهدین خلق نگاهی انداختم.
    گروههایی که خود را «کانونِ شورشی» مینامند؛ تعدادی ویدیو از آتش زدنِ «در ورودی» برخی موسسات برای این وبسایت ارسال کرده اند که هیچگونه ارزشِ مِیدانی ندارند و بسیار شبیهِ ویدیوهایِ گروهِ قلّابی «ری استارت» هستند امّا با آب و تاب از طرفِ این وبسایت به عنوانِ «عملیّات» تبلیغ میشوند.
    فریبِ تهیّه کنندگانِ اینگونه ویدیوهای بی ارزش را نخورید.زیرا اوباشانِ رژیم نیز میتوانند چنین ویدیوهایی تولید کرده و به خوردتان بدهند.
    مجاهدین و چریکهایِ فدایی در دورانِ «حاجی پادشاه» نیز شیوهٔ کارشان همین بود و عربده ها و تبلیغاتشان بسیار بزرگتر از عملیّاتهایشان بود و شکستهایِ بزرگشان را نیز با عنوانِ احمقانه و دروغینِ «حماسه» به خوردِ مردم میدادند مانندِ شکستِ بزرگِ و با تلفاتِ ۱۰۰٪ سیاهکل و یا عملیّاتِ پُر تلفاتِ «فروغ جاویدان».
    کسانی که کارهایِ با ارزشی انجام میدهند؛ نه آنرا به عهده میگیرند و نه ویدیو تهیّه میکنند و تهیّهٔ ویدیو را به «پشمک نیوز»های رژیم می سپارند. زیرا نه تنها جویایِ نام نیستند بلکه زندگیشان را برای کارهایِ احمقانه به خطر نمی اندازند و دیگران را نیز به اینگونه حرکاتِ احمقانه و بی ارزش تشویق نمیکنند.
    عملیاتهای با ارزش معمولاً زمان می بَرد و نتایجِ مِیدانی با ارزشی را به بار می آورد.

    پاسخحذف
  65. آنگونه که میبینم؛ بسیاری از خوانندگان به مطالبِ مربوط به گروه تندر در این وبلاگ مراجعه میکنند. بسیار خوب است زیرا این اوباشی که خود را «بهزاد» معرّفی میکند و پیامی در بخش نظرات فرستاده است؛ فقط «کاپی پیست» پیامی است که چند سالِ پیش نیز فرستاده بود و به خودش زحمتِ تصحیحِ غلطهایِ املایی آنرا نیز نداده است.
    در اینجا از خوانندگان میخواهم که به وبسایت تندر به هیچ وجه از طریقِ گوگل و یا ماشینهای جستجو گرِ دیگر مراجعه نکنند و اگر خواستند از طریق Tor مراجعه کنند زیرا این وبسایت از نظرِ امنیّتی سوخته است.

    پاسخحذف
  66. در رابطه با دستگیری اقای شارمهد؛ خانم رزیتا منطقی در برنامهٔ «جوانمردی» ایشان را نفوذی رژیمِ شیعی در میان هوادارانِ استاد فرود فولادوند معرّفی کردند که به نظرِ من با اینکه نامردیهایِ زیادی از طرفِ آقای شارمهد دیده ام؛ به صراحت میگویم که این اتّهام غیر منصفانه و دروغ است. آقای شارمهد نفوذیِ رژیم نبود. امّا به جز تعدادی انگشت شمار؛ اطرافش پُر از نفوذیها و آدمهای آلوده بود و از همین طریق ضربه خورد. حتّی مسئلهٔ نفوذیها نیز مهم نیست؛ بلکه «عُمق نفوذ» مهم است و این «عُمق» در یک روندِ طولانی ایجاد میشود.
    وزارت اطّلاعات با مطرح کردنِ «بمبگذاری در کنسولگری روسیه» تلاش کرد تا دستگیری در «تاجیکستان» را به همکاری روسها در این دستگیری مرتبط کند. روسها وجودِ طرحِ این عملیّات را تکذیب کردند و به زبانِ دیپلماتیک خواستند بگویند که در این دستگیری نقشی نداشته اند.
    اینکه ایشان در کجا دستگیر شده اند نیز مهم نیست. آنچه که شاید «اندکی مهم» باشد این است که کارنامهٔ واقعی گروه تندر و دستاوردهایش چه هستند؟
    به نظرِ شخصِ من؛ این گروه به جز «کُس کلک بازی در فنجان» و «گُنده گوزی»؛ هیچ دستاوردی نداشته است.
    بازماندگانِ گروه نیز به جایِ اینکه با مردم روراست باشند و بگویند که از «کجا کیر خورده اند؟»؛ تعدادی کلماتِ کلیشه ای را ردیف کرده و به روالِ «مجاهدین» و «فداییها» به حماسه سازی روی آورده اند. امّا میدانند که چنین نفوذِ عمیقی یک بی آبرویی است و به همین دلیل نمیخواهند اطّلاعاتِ درست بدهند.
    اینگونه رفتارها یکی از بیماریهایِ نهادینه شده در همهٔ گروهها و سازمانهایِ «هِرَمی» است که همیشه سعی دارد «ساحتِ مقدّسِ سازمانی» را از «گناهان» پاک نگهدارد تا به «اعتمادِ عمومی» لطمه نخورد.
    کلیساها و معابد و تشکلهای اسلامی همیشه برایِ حفظ تصوّرِ «ساحتِ مقدّس»؛ همیشه همهٔ کثافتکاریها و اشتباهات را مخفی نگاه داشته و یا انکار کرده اند.
    اکنون فقط «تندریها» و «اطّلاعاتِ رژیم» میدانند که ماجرا چگونه شروع شده و چگونه به پایان رسیده است.
    امّا هر دو طرف «کُس شعر» میگویند.

    پاسخحذف
  67. من (کژدم) یک «رزمی کار» هستم و عمیقاً معنی «بوشیدو» و «بودیسمِ جنگاوران» و «تای چی» و «هاگاکوره» و «رونین» را میفهمم.
    آیا این «جنده» یک «رزمی کار» است؟.... یا «کُسِ فلّاق = تانکِ فلّاق»؟
    تنها یک «کُس کِش» میتواند به او مدالِ دروغینِ معنوی بدهد و مدالهایِ قلّابیِ او را بگیرد.

    https://tinyurl.com/y59eqb2d

    پاسخحذف
  68. وزارت اطّلاعات برای مدّتی با ماجرای دستگیری آقای شارمهد بازیهای تبلیغاتی خواهد کرد و با اطّلاعاتِ سپاه بازیِ «من بهترم یا تو بهتری» براه خواهد انداخت.
    گروه تندر نیز نخواهد گفت که ایشان چگونه دستگیر شده است؛ زیرا مسئله «حیثیّتی» است.
    نظرِ شخصی من با توجّه به سخنانِ پراکنده ای که دیده ام این است که ایشان را با تاکتیکِ «ماهِ نَخشب» دستگیر کرده اند و باید منتظرِ یک «بمبِ خبریِ حیثیّتی» بزرگ باشیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امیدوارم که حدس من در هیچ شکلی درست نباشد و گرنه خانم رزیتا منطقی نیز شاخ درخواهد آورد.

      حذف
    2. درود این گروه تندر اصلا ارزش میدانی نداره

      حذف
    3. درود
      نه تنها گروه تندر؛ بلکه هیچیک از سایر گروهها ارزش مبارزات مِیدانی ندارند. رژیم در حالِ بزرگنمایی بیش از حدّ آقایِ شارمهد است (یک گرم به هزار کیلو گرم) تا خودش را قدرتمند نشان دهد. دلیلِ اصلی دستگیری ایشان به خاطر ارزش میدانی نیست. رژیم میداند که بسیاری از سخنانِ این گروهها «چاخان پاخان» است.
      من فقط امیدوارم که حدسِ من درست نباشد و استفادهٔ رژیم از تاکتیکِ «ماهِ نخشب» فقط یک تخیّل نادرست بوده باشد و گرنه این ماجرا به یک جنجالِ بزرگ و با گسترهٔ وسیع تبدیل خواهد شد.

      حذف
  69. https://www.radiofarda.com/a/pompeo-iran-china/30763193.html

    کژدم با این واکنش هایی که از طرف آمریکا میبینیم من بعید فکر میکنم این قرارداد کاملا نمایشی باشه و بلعکس معتقدم همه ی زمینه های آبادی(تسخیر) ایران توسط چین از قبل طراحی شده و امضای این قرارداد در واقع حکم نهایی رو داره.سکوت اروپا و گلوبالیستا هم نشانه ی رضایتشون هست.باید منتظر واکنش آمریکا احتمالا بعد از انتخابات باشیم.

    پاسخحذف
  70. تاکتیک ماه نخشب رو توضیح میدید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چون مطمئن نیستم؛ توضیح نمیدهم. اسمی که رویش گذاشته ام؛ تا حدّی میگوید که چه میتواند باشد.

      حذف
  71. کژدم جالبه که المُقَنَع هم مثل سید علی محمد شیرازی در زمان خودش ادعای پیامبری داشته.من تصور میکردم فقط در این دوران اخیر هست که جریان ضد اسلامی شکل گرفته ولی گویا قدمت بسیار بیشتری داره.من هم مثل گذشتگان به این نتیجه رسیدم که تنها راه پیشرفت و ساخت کشوری جدید فقط با ساختن انجمن پادشاهی و ادامه مسیر استاد فرود فولاوند و ظهور بابک ها هست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما مخالف ناسیونالیسم و پادشاهی هستین؟

      حذف
    2. من مخالف ناسیونالیسم نیستم. مخالف پادشاهی نیز نیستم. امّا معتقدم که ایران هنوز در دورانِ «پیشا ناسیونالیستی» قرار دارد و از نظرِ فرهنگی نیز همچنان در عصر قاجار زندگی میکند و آنچه که از ناسیونالیسم می فهمد فقط «چهارچوبِ ارضی» است. ساکنینِ ایران از یکدیگر نفرت دارندو نشانه هایِ هیچگونه همبستگی ملّی در میانِ ساکنینِ ایران دیده نمیشود.
      سیاستهایِ خاندانِ پهلوی نیز به تولیدِ «کشورِ تهران» و توسعهٔ «شهرهایِ شیعه نشین» انجامیده است و بقیّهٔ مردم به حالِ خود رها شده و به فرهنگِ «شیعه گری - سُنّی گری» دامن زده اند. شاید برخی بگویند که اینکار را «انگلهایِ صفوی» انجام داده اند و ربطی به خاندانِ پهلوی ندارد.
      امّا به نظرِ من اگر «رضا شاه» درگیرِ مسائل و مشکلاتِ بزرگی بود و توانِ برخورد نداشت؛ امّا فرزندش «حاجی پادشاه» یک حاکمیّتِ شیعه محور را هدایت میکرد و نتیجه آن شد که یک «قدرتِ موازی» در کنار خود آفرید (قُم و فیضیّه) و این قدرتِ موازی و فرهنگِ شیعه گری او را بلعید.
      در بازهٔ زمانیِ «حکومتِ شیعیِ کامل» که به همین جمهوریِ ننگینِ اسلامی مشهور است؛ ایران از کاروانِ جهانیِ پیشرفت به شدّت عقب افتاده و ثروتهای ملّی به بهانه هایِ گوناگون یا به «چاه مستراح» ریخته شده اند و یا به غارت رفته اند.
      تمامی تلاشهایِ رژیمِ شیعی در ۴۰ سالِ اخیر نخست آنرا به «سربازانِ پیادهٔ روسیه» و بازی کردن در زمینِ «سیاستهایِ گلوبالیستها» تبدیل نموده و امروز نیز میخواهند به «نیرویِ نیابتیِ حزب کمونیستِ چین» در منطقه تبدیل شوند و آنرا به عنوانِ «تنها راهِ رستگاری» تبلیغ میکنند.
      در ایران پارامترهای لازم برای اندیشهٔ «ناسیونالیستی» وجود ندارند.
      اپوزیسیون نیز در بهترین حالت میخواهد مانندِ میمون و به صورتِ کلیشه ای روندِ «توسعهٔ غربی» را در ایران تکرار کند.
      من (کژدم) نظرم را در رابطه با حاکمیّتی که باید داشته باشیم را در نوشتارهایِ ۱۸ گانهٔ «ملاقات با اندیشه های کُهن و اندیشه هایِ نو» توضیح داده ام.

      حذف
    3. درود
      آن حاکمیتی که در نوشتارهای 18 گانه توضیح دادید به نظر من «ایده آل» است ولی متاسفانه ساکنین ایران فعلا لیاقت این چنین حاکمیتی رو ندارن.
      به نظر من باید برای شروع کار یک حکومت دیکتاتوری سر کار بیاید و به صورت بی رحمانه ای صنف انگل ها رو نابود و طرفداراش رو سرکوب کنه و به قول شما «شرافت اجباری» رو به ساکنین ایران تحمیل کنه.
      هرچند بعضی ها اعتقاد دارن که «دیکتاتور» دیکتاتوره و خوب و بد نداره
      ولی من به دیکتاتوریه خوب اعتقاد دارم و برای آینده ایران لازمه

      حذف
    4. درود
      بارها گفته ام که تدوینِ قانونِ اساسی مهم ترین مرحله است و پیش از تصویب فقط یک کاغذپاره میباشد. امّا اگر قانون اساسی تصویب شود؛ سپس «سخت افزارها»ی خود را تولید میکند و شما دیگر با کاغذپاره روبرو نیستید؛ بلکه با دنیایی از مسائل و روابط حقیقی و حقوقی روبرو میشوید که تعریف و تدوینِ دوبارهٔ آن یک انقلابِ دیگر میخواهد. اگر به این چرخه ادامه دهیم؛ به هیچ جایی نمیرسیم. شاید در حرف ضرورتِ یک دیکتاتورِ خوب جالب باشد؛ امّا دیکتاتورِ خوب با «قانونِ اساسی» می آید و پس از مرگِ او؛ قانونِ اساسی همچنان پابرجا میماند و هیچ تضمینی برایِ ادامهٔ راهِ او وجود ندارد زیرا دیکتاتورها معمولاً اطرافشان پُر از «بله قربان گوها» و چاپلوسها است که پس از مرگِ «دیکتاتورِ خوب»؛ قانونِ اساسی بوسیلهٔ «تبصره ها» و «متمم ها» به ابزارِ دستِ «نزدیکانِ دیکتاتور» و مدعیّان «وراثت» تبدیل میشود.

      حذف
    5. در ضمن بارها گفته ام که سرکوبِ «انگلها» و اوباشانشان باید بدست «مردمِ آتش به اختیار» و پیش از تصویب قانونِ اساسی انجام شده و به پایان رسیده باشد تا حکومت را در منجلابِ مسائل حقوقی بین المللی اسیر نکند. اگر حکومت بخواهد چنین کاری انجام دهد؛ عوارض جانبی آن در عرصهٔ بین المللی غیرقابل کنترل خواهد بودو کمترین اتّهام حکومت «نسل کشی» و «جنایت علیه بشریت» خواهد بود که میتوانید عواقب آنرا حدس بزنید.

      حذف
    6. درود بر کژدم
      کژدم با توجه به گفت گویی از نوع دیگرتون شما فقط سید علی محمد شیرازی رو شمن میدونین یا حواریونش مثل طاهره قره العین رو هم شمن صدا میزنین؟

      حذف
    7. نه «باب» و نه «طاهره فرةالعین» شمن نبودند زیرا «شمن» نمیتواند مذهبی باشد. امّا این ۲ شخص بسیار روشن بین بودند و میدانستند که با ادامهٔ وجودِ «دستگاهِ صنفِ انگلهای صفوی» فاتحهٔ ایران خوانده است. در ۲۰۰ سالِ اخیر روز به روز شاهدِ قدرت گیریِ «انگلهای صفوی» بودیم و حال میبینید که یکی از بازوهایِ مالیِ «انگلهایِ صفوی» (اوقاف) در فکرِ بلعیدنِ «کوه دماوند» است.
      بقیّهٔ حواریونِ «باب» زیاد باهوش نبودند و برخی از آنها به شدّت «خر مذهبی» تشریف داشتند.

      حذف
  72. آلمانِ هیتلری شکست خورد و ظاهراً در دادگاه نورنبرگ به گور سپرده شد. امّا در بازهٔ زمانیِ تسخیر شدنِ آلمان تا دادگاه و حتّی پس از آن بازمانده های نیروهایِ گشتاپو و وفاداران به هیتلر توسّط دولت جدیدِ ظاهراً ضدّ نازی با اوراقِ هویّت جدید به کشورهای دیگر فرستاده شدند تا در امنیّت زندگی کنند.
    از این بخش از تاریخ بیاموزید که حکومتِ بعدی با عناصر رژیم چنین معاملاتی خواهد کرد بویژه اگر «سیّد رضا حاجی زاده» در راًس آن باشد.
    امّا این بخش از تاریخ را به دلیلِ دیگری بازگو کردم.

    https://tinyurl.com/yxrd7hmq

    دولتها میروند امّا استراتژیها برایِ گسترش همچنان به جای میمانند.
    آلمانِ هیتلری بر رویِ مسلمانان سرمایه گذاری میکرد و مسلمانها هنوز هم او را دوست دارند.
    لینکِ بالا به ما میگوید:
    آلمانها به عنوانِ یکی از سر شاخه هایِ گلوبالیستها همچنان بر آن استراتژی میکوبند زیرا فکر میکنند که اکنون بارِ دیگر «قدرتِ توسعه» پیدا کرده اند.
    اوباما و مرکل و اخوان المسلمین و اوباشانِ حاکم بر ترکیهٔ عثمانی و قطر همچنان بر سرِ یک میز هستند و این سلاحها به لیبی و سوریه و مصرارسال میشوند. پذیرش پناهندگانِ مسلمان از طرفِ آلمان نیز بر اساسِ همین استراتژیِ دیرپایِ هیتلری است. هیچ شکّی نداشته باشید که دولتِ مرکل در آفریدنِ «داعش» دست داشته است و کارهای کثیف (Dirty Jobs) به عهدهٔ «خردوغان» و «قطر» و «اخوان المسلمین» گذاشته شده بود و این ماجرا همچنان ادامه دارد و سفره همچنان باز است و مخالفتِ آلمان با ادامهٔ تحریم تسلیحاتی رژیمِ شیعی برای بازگردانیدنِ مؤثر رژیم شیعی بر سرِ سفرهٔ «جنگهایِ ۳۰ ساله» است.

    امّا مهمّتر اینکه «چین» نیز میخواهد بوسیلهٔ رژیمِ شیعی در این جنگهایِ ۳۰ ساله دست داشته باشد.
    تقسیمِ کار:

    ۱- حمایت از طرف چین و آلمان...
    ۲- انجامِ کارهایِ کثیف و صرف کردنِ هزینه ها از طرفِ مردمِ منطقه.

    همین اکنون میتوانید بازنده ها و سرنوشتشان را ببینید. چون در سوریه و عراق و لیبی نمونه هایِ میلیونی آنها در ویترین گذاشته شده اند. در ایران نیز نان از گلویشان بیرون کشیده شده و به چاه‌ مستراحِ جنگهای ۳۰ ساله ریخته شده است.

    در اینجا رویِ سخنم «اپوزیسیونچیها» نیستند؛ زیرا به شدّت مشغولِ نشخوارِ خبرهای غارتها و افشاگری هستند.

    رویِ سخنم با «حزبلبلیها» است.
    اگر این معاهدهٔ ۲۵ ساله بسته شود؛ چه با «ترامپ» و چه «بی ترامپ» همگی چه «حزبلبلی» و «غیر حزبلبلی»؛ ناسونالیست و جمهوریخواه و سایرِ اوباشان به گا خواهند رفت.
    معاهدهٔ ۲۵ ساله مانندِ «تله موش» نیست که شاید دُمتان به تله بیفتد و با کندنِ دُم بتوانید از تله فرار کنید ....
    معاهدهٔ ۲۵ ساله کشتی ماهیگیریِ ترال است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم متاسفانه هیچ جایگزینی برای این حکومت وجود نداره و تمامی ساکنان ایران منتظر ظهور امام زمان نشستن.این حاکمیت سقوط کرده ولی تا زمانی که جایگزینی هم پیدا نشه بعید فکر میکنم آمریکا تصمیم به اقدامی علیه ایران بگیره.همین روند کنونی یعنی فشار حداکثری ادامه پیدا میکنه و چین هم با تمام گنده گوزیهاش اینو میدونه که ایران ارزشی بیشتر از یک فاحشه خیابونی نداره.این قدرت منطقه ای هم که ازش صحبت میشه فقط مصرف داخلی داره.من برخلاف تمام نظرات دوستان معتقدم بعد انتخابات آمریکای ترامپ به سمت تقویت نظامی کشورهای عربی میره و سیاست فشار حداکثری رو ادامه میده.نه جنگی اتفاق میفته و نه درگیری فقط ایران به حالت خنثی درمیاد و ساکنان ایران هم هر چند وقت یکبار به خیابون میریزن و دوباره ساکت میشن.زمانی که حکومت از تامین نیازهای مردم عاجز بمونه چه طور میخواد به عنوان سرباز چین عمل کنه؟خود چین هم اینو میدونه که شکست سنگینی در انتظارشه.

      حذف
  73. سایت تندر در نوشته جدیدش پای اسرائیل رو به ماجرا باز کرده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. صلاح خویش خسروان دانند.
      ـــــــــــــــــــــ

      آنچه که برایِ من مهمّ است این است:

      https://tinyurl.com/yy5f62h2

      حذف
    2. دفاتر و مراکزِ سازمانِ کثیفِ «اوقاف» با دست اندازی به کوه دماوند و جنگلها؛ سوژهٔ بسیار خوبی برای آتش گرفتن هستند. این سازمان یکی از مهره هایِ مهمّ ستون فقراتِ اقتصادیِ «انگلهایِ صفوی مسلک» است و بسیاری از زمینها و املاک از طرفِ بی شرفهایی که در زندگی خود کثافتکاریهای زیادی داشته اند؛ برای بخشیده شدنِ گناهانشان و بدست آوردنِ ساختمانهایِ ویلایی در «بهشت» به دستگاهِ صنفِ انگلهای صفوی سپرده شده اند.
      نابود کردنِ مراکزِ این سازمانِ کثیف و نابودیِ اسنادِ قلّابی آن یک وظیفهٔ مبارزاتی است.

      حذف
  74. کژدم گرامی
    https://twitter.com/saiedeh10/status/1290676136842797057?s=19

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این انفجار به احتمال زیاد تلفات غیر قابل تصوّر زیادی داشته است. اگر انبارِ نیترات متعلّق به اوباشانِ شیعهٔ حزب الله لبنان باشد؛ بازی را عوض خواهد کرد.

      حذف
    2. کژدم
      صدا سیمای میلی، ج. ا. هم تایید کرد که انبار نیترات بوده درست گفتی
      کمی بیشتر در مورد بازی که عوض خواهد شد بده؟

      حذف
  75. خسارت!!!
    ا.بندر اصلیذ شهر بیروت با 16 اسکله و با 75 درصد واردات از بین رفته
    2.مهمترین سیلوهای غلات و گندم نابود شده
    3.سفارت قزاقستان تخریب و سفیر زخمی شده
    4.نیمی از قسمتهای اداری شهر بیروت نابود شده و..........

    پاسخحذف
  76. کاخ ریاست جمهوری لبنان تخریب و همسر و دختر نخست وزیر لبنان زخمی شده اند

    پاسخحذف
  77. سفارت روسیه هم تخریب شد

    پاسخحذف
  78. درود
    کژدوم عزیز میشه لطف کنید و درباره ی کامنت آخرتون که گفتین اگه انفجار انبار نیترات باشد بازی عوض خواهد شد توضیح بدین ؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      هول هولکی نخوان. من گفتم اگر این انبارِ نیترات ««متعلّق به حزب الله لبنان»» باشد بازی عوض خواهد شد.
      یعنی اینکه خایه اش را میکشند و خلع سلاح میشود.

      حذف
  79. سلام کژدم
    این انفجار ۱. تمرکز بر روی مسائل ایران از جمله اعتصابها و آتش سوزی ها منحرف کرد .
    ۲. فرصتی به حزب الله داد تا با پول ایران باز سازی و پرداخت خسارت و دیه را آغاز کند و در این راه نقش قربانی و قهرمان را بازی کند .
    ****
    راستی گزارش تحقیق در باره منشائ و نحوه انتشار کرونا توسط تدروس ارزشی دارد ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      هول هولکی نتیجه گیری نکن. خبرهایِ رسمی در رابطه با این انفجار پُر از دروغ است تا جنگی داخلی و یا شورشِ داخلی شروع نشود.

      گزارش سازمان جهانی بهداشت را نخوانده ام. امّا این «کرمِ مستراح کمونیست» حتّی ارزش نگاه کردن نیز ندارد. موجودِ کثیفی است که هر جایی که رفته مشتی گزارشهایِ دروغ داده است و باعث مرگ آدمهای زیادی شده است.

      حذف
    2. اگر میگویند که انفجار به ۲ هزار و ۷۰۰ تُن نیترات آمونیوم «توقیف شده» در آنجا مربوط است؛ یعنی اینکه متعلّق به «ارتش لبنان» نیست و توسّط «حزب الله لبنان» از «ایران» به لبنان قاچاق شده است.

      حذف
    3. حتماً ویدیوهای مربوط به این انفجار را دیده اید. با توجّه به موجِ انفجارِ بسیار مهیب و منطقهٔ انفجار تعدادِ کشته ها و زخمیها باید به ۱۰ هزار نفر نزریک باشد. هنوز زخم گرم است و همه چیز آشفته. طبق معمولِ فرهنگِ خبریِ رژیمِ کثیفِ شیعی نخست «فشفشه» بود و بعد «جوشکاری» در انبارِ «نیترات آمونیوم»!!!!.

      حذف
  80. مسابقهٔ هوش

    فکر میکنید که این انفجار کارِ چه کسانی است؟

    لطفاً سنجیده و با دلیل بگویید و گرنه هر ننه قمری میتواند حرف بزند.

    پاسخحذف
  81. این انفجار کار سازمان امنیتی اسراییلی است که شرایط رابرای یک ضربه اساسی به جمهوری اسلامی و حزب الله مناسب دیده و به چند هدف رسیده و احتمالا اینکار توسط پهپاد صورت گرفته و با موقعیت شناسی
    اهداف
    1.زیر ضرب بردن حزب الله لبنان در بین افکار عمومی جهانی
    2.تسریع دومینوی فروپاشی اقتصادی این کشور در استانه ابرتورم
    4.ایجاد جرقه به باروت جنگ داخلی
    5.اغاز روند خلع سلاح و حتی برچیدن پایگاهها حزب الله
    6.ایجاد موج نفرت و ریزش در میان هواداران حزب الله
    به هر حال این مثلا نقطه قوت و روش باجگیری جمهوری اسلامی و نایبش حزب الله به پاشنه اشیل انها مبدل شده و شرایط اماده برای ریشه کنی حزب الله و اثرگزاری جمهوری اسلامی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برخی از پیامدهایی که به عنوانِ نتایج این انفجار ذکر کردید درست هستند. امّا اینکه کارِ دستگاه امنیّی اسرائیل بوده است و با پهباد انجام گرفته است را قبول ندارم هرچند که اسرائیل از این امر خرسند است. اسرائیل نیز رسماً اعلام نمود که کارِ آنها نبوده است. به نظرِ من این انفجار را کسانِ دیگری انجام داده اند.
      سود بردن از یک اتّفاق نمیتواند دلیلِ خوبی برایِ متّهم نمودنِ کسی که از این ماجرا سود میبرد باشد.

      حذف
  82. درود
    کژدوم عزیز میشه لطف کنید و درباره ی کامنت آخرتون که گفتین اگه انفجار انبار نیترات باشد بازی عوض خواهد شد توضیح بدین ؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      چندبار باید تکرار کنم که من اینرا نگفتم؟

      حذف
    2. ما سایبری ها باید بدونیم چه بلایی قراره سرمون بیاد . الان نظام خیلی نگران شده.

      حذف
    3. قیمتِ ساعات کاری تان را بالا ببرید؛ اختلاص کنید تا میلیاردر شوید و به کانادا و یا آلمان بروید.

      حذف
  83. کژدم اینکه چند روز دیگه دادگاه رفیق الحریری برگزار میشه با اطمینان میشه گفت پازل سقوط حزب الله لبنان داره ترسیم میشه.از زمان ترور این شخص لبنان به بازیگر گلوبالیسم در منطقه تبدیل شده و من حدس میزنم بزودی لبنان شاهد حکومت نظامی میشه و جنگ داخلی علیه حزب الله شکل میگیره.اینکه این انفجار توسط کی انجام شده به نظر من کشورهای عربی این اقدام رو انجام دادن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کشورهای عربی منطقه چنین جرأتی ندارند.
      حکومت نظامی در لبنان بی معنی و بدون پشتوانه است.

      حذف
  84. کژدم حزب الله و اربابش رویکرد کون دادن به چین رو در نظر گرفتن و این موضوع رو راه حل مشکل میدونن ولی این حادثه مشخص میکنه نیرویی تو خاومیانه شکل گرفته که خواستار فروپاشی ساختار حزب الله و شکل گیری حکومت نظامی لبنان علیه اونها هست قبل از اینکه حتی چین بخواد وارد خاورمیانه بشه.متأسفانه موضوع ترسناکی که این حادثه مشخص میکنه اینه که اگر کشورهایی که زیر سلطه ی گلوبالیسم بسر میبرن نتونن خودشون مشکل رو حل کنن و سرباز های گلوبالیسم رو از کشور بیرون کنن ما شاهد نابودی اون کشور خواهیم بود. جمله های ترامپ درباره افغانستان(رفتن به اصل مطلب) تقریبا بزودی بعد عملی به خودش میگیره.یا خودتون باید مشکل رو حل کنین یا شاهد نابودی خودتون و مردمتون خواهید بود.زمانی که افغانستان تبدیل به آشغالستان بدون هیچ زیرساختی بشه پرونده گلوبالیسم هم بسته میشه.

    پاسخحذف
  85. کژدم من همیشه احتمال ترکیبی از ونزوئلا(اقتصاد) و سوریه شدن(جنگ و آشوب داخلی و ناتوانی در جبران خسارات) ایران رو میدادم ولی کم کم احساس میکنم اگر اپوزوسیون کارآمدی شکل نگیره و حملات نظامی از طرف آمریکا و متحدینش به درون ایران شروع بشه سرنوشت ایرانیان آریایی نژاد اثنی عشری به فروپاشی و نابودی ایران منجر میشه.فکر نمیکنم آمریکا به دنبال هزینه سنگین کردن تو خاورمیانه باشه(جنگ مستقیم).به نظر شما این حادثه پیام واضحی به ساکنان ایران نفرستاد که موشک ها و انبارهای خودتون رو تو کونتون میکنیم؟ الگویی که بازیگران ناسیونالیسم علیه گلوبالیسم چیدن در کشورهای مختلف بسیار شبیه به هم عمل میکنه.این بمب گذاری در لبنان پرده ی جدیدی از بازی ها رو به نمایش میزاره.

    پاسخحذف
  86. کژدم ممکنه کاربرد آمونیوم نیترات برای حزب الله رو توضیح بدین؟این حجم از آمونیوم نیترات رو چرا باید به مدت پنج سال نگهداری کنن و اگر این مقدار از ایران به لبنان فرستاده شده پس چه مقدار از این ماده در ایران نگهداری میشه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بخشی از این حرفهایی که این ژنرال لبنانی زده دروغهای مصلحت آمیز است. حتّی کارگاهِ ساختِ فشفشه و ترقّه در کنارِ انبارِ مهمّات نیز قصّه است. اینکه حتماً نیتراتِ آمونیوم و یا انواعِ دیگری از نیتراتها نیز بوده است نا مشخّص است. تعدادِ زخمیها و کشته ها تا زمانیکه آوار برداری کامل انجام نشده نیز نامشخّص است.
      به نظرِ من انفجارِ نخست در یک کارخانهٔ تولید مواد منفجره در کنارِ انبارِ نیترات اتّفاق افتاده است و یا اینکه انفجارِ نخست در کارخانهٔ تولیدِ مواد مخدّر صنعتی «متامفتامین صنعتی» (شیشه) متعلّق به حزب اللهِ لبنان رخ داده است و به احتمالِ زیاد کارِ افرادِ ناراضی داخل حزب الله لبنان و یا یکی از نیروهایِ خودجوشِ مخالف حزب الله لبنان میباشد و به احتمالِ زیاد از نیروهایِ خودجوش ایرانی در آتش سوزیهایِ اخیر الهام گرفته اند. انتخابِ زمان نیز نشان میدهد که این انفجار پیامی سیاسی دارد (اعلامِ نتیجهٔ قتلِ رفیق حریری و وضعیّتِ آشفتهٔ کنونی لبنان).
      شخص و یا گروهی که این عملیّات را انجام داده است؛ به خاطرِ کشتار و ویرانی گسترده تصمیمِ بسیار سختی گرفته است. امّا به خاطرِ پیامدهایی که این عملیّات خواهد داشت آنرا آخرین راه چاره دیده است.
      اکنون لبنانیها با توجّه به پراکنده بودنِ انبارهایِ موشکی و مهمّاتِ حزب الله لبنان در مناطق پُر جمعیّت و مسکونی؛ که برای استفاده از سپرِ انسانی انجام گرفته است؛ میدانند که هر یک از این انبارها در یک جنگِ احتمالی با اسرائیل بیروت را به چه روزی خواهند انداخت؟ در چنین جنگی اسرائیل هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد و این بمبهایِ آمادهٔ کاشته شده توسط حزب الله لبنان در مناطق مسکونی را هدف قرار خواهد داد تا این ماجرا را برای همیشه پایان دهد.
      این عملیّات به طورِ کامل و محسوس فاجعهٔ احتمالی آینده را به لبنانیها نشان داد و در روزهای آینده پس از آنکه التهابهایِ اوّلیّه فروکش کرد؛ در لبنان شاهدِ جنبش وسیعی برای خلع سلاحِ اوباشانِ حزب الله لبنان خواهیم بود

      حذف
  87. منظور من از این جملات بی محتوی این بود که این جریان حملات به سمت سپاه داخل مرز ایران میاد و فاجعه های بسیار بزرگتری بوجود میارن.کژدم گزینه روسیه و ترکیه باقی موندن.ترکیه هم که مشکلی با حزب الله نداره.کشورهای عربی هم که رد کردین.جواب نهایی احتمالا باید روسیه باشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. روسیه تنها زمانی این کار را میکند که بخواهد ماجراي رژیمِ شیعیِ ایران و حزب الله لبنان را در لبنان و سوریّه به سرعت فیصله دهد.

      حذف
    2. من احتمالِ نقش روسیه را ردّ نمیکنم.
      اگر روسها در این کار دست داشته باشند؛ اسرائیل از آن اطّلاع داشته و سکوت کرده است و به معنی عملیّاتِ مشترک نیست. روسها ماهها است که به این نتیجه رسیده است که با از میان رفتنِ «داعش» دیگر نیازی به وجودِ اوباشانِ شیعه نیست.
      «اپلیکیشن»ی که ضرورت خود را از دست بدهد؛ باید «دِلیت» شود. این یک اصلِ پایدار است.

      حذف
  88. ترامپ گفته این انفجار یک حمله بوده ! آیا ترامپ از عمد این حرف رو زده ؟! طبق گزارش ها این بندر کلا در اختیار حزب ا.. بوده . فکر میکنم اسرائیل نقش داشته .

    پاسخحذف
  89. یکی از ابعادِ برون مرزیِ انفجارِ بیروت این است که این انفجار چُرتِ رژیمِ شیعی را پاره کرد و جشنهایِ دستگیری اقای شارمهد و قدرت نماییشان را خراب کرد. به جُز «اوباش قالیباف» بقیّه همچنان لال شده اند و نمیدانند چه گُهی بخورند.

    پاسخحذف
  90. گویا وجودِ نیترات آمونیوم در آن اندازه نیز یک دروغ است و سفرتِ روسیه و کارشناسانِ نظامی آمریکایی نظرشان این است که آنچه که منفجر شده است یک زاغهٔ مهمّاتِ نظامی بوده است. و با توجّه به کنترلِ بندر توسّط حزب الله لبنان؛ این زاغهٔ مهمّات متعلّق به حزب الله لبنان بوده و همهٔ افسانه سازیها برایِ جلوگیری از تنش است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. انجامِ عملیّاتی به این وسعت نشان میدهد که تصمیمِ قدرتهای منطقه ای و بین المللی بر این است تا بساطِ «هلال شیعی بازی» را در لبنان و سوریه جمع کنند و به موازاتِ آن اوباشانِ حشدالشّعبی در عراق را نیز بتارانند.
      ماجرایِ «کون دادن به چین» از طرفِ «انگل فرزانه» نیز به این امر اولویّتِ «۱۰ فوریّتی» داده است.

      حذف
    2. در صورتِ فیصله پیدا کردنِ ماجرایِ هلالِ شیعی؛ روسها نیز از بازیِ دوگانه با ترکهایِ عثمانی دست خواهند کشید و ترکهای عثمانی نیز مجبور به ترکِ سوریه خواهند شد. بشار اسد نیز به عنوانِ پناهندهٔ سیاسی میتواند به روسیه برود و یا به دادگاهِ لاهه سپرده شود.

      حذف
    3. برخوردِ روسها با قطعنامهٔ جدیدِ آمریکا در رابطه با ادامهٔ تحریمِ تسلیحاتی رژیمِ شیعی ایران نشان خواهد داد که برآوردِ نهایی من از انفجارِ بیروت تا چه حدّ درست بوده است؟!

      حذف
    4. اینکه پیاپی در رابطه با انفجارِ بیروت مینویسم؛ به این خاطر است که اهمّیت بسیار زیادی دارد.
      در میانِ سخنانِ برخی تحلیلگران جمله ای بود که نظرم را به شدّت جلب کرد. آن جمله این بود: «اگر این انفجار تصادفی بوده باشد؛ انفجارِ و یا انفجارهایِ بعدی ۱۰۰٪ عمدی خواهند بود». من این جمله را نه به عنوانِ یک «تحلیل» و «پیشبینی»؛ بلکه به عنوانِ یک «تهدید» ارزیابی میکنم.
      حدودِ ۲ هفتهٔ پیش اسرائیل اعلام کرد که حزب الله لبنان از ۲۸ منطقهٔ مسکونی برای زاغه هایِ مهمّات استفاده میکند. نقطه ای که دیروز منفجر شد در میانِ این ۲۸ منطقه نبود و چه بسا نقاط دیگری نیز باشند که اسرائیل به طورِ عمدی اعلام نکرده است تا اگر در آنها «سانحه» هایی تصادفی پیش آمد آنرا غیرقابل تصوّر جلوه دهد و به سادگی بگوید که «ما اصلاً نمیدانستیم که چنین زاغه ای وجودِ خارجی داشته است» و در لیستِ سیاهِ اسرائیل نیست. لذا این نشانه گذاریهایِ «ناقص» تمامی خاکِ لبنان را به اهدافی که فقط «اشباح و اَجنّه» میتوانند آنها را کشف کرده و منفجر کنند تبدیل میسازد. این نقاط میتوانند در مناطق شیعه نشین و یا مسیحی نشین توسّط «اشباح» کشف و منهدم شوند.
      دولت و پارلمان و اینگونه مزخرفاتی که در لبنان حکمرانی میکنند؛ همگی دست در دستِ یکدیگر مشغولِ «لاپوشانی» و دروغگویی هستند؛ در حالی که خطر بیخِ گوششان است و هر لحظه یک «جوشکاریِ نا امن؟؟!!!» و یا «نشطِ گاز؟؟!!!» و یا «عطسه» میتواند ۳۰۰ هزار نفرِ دیگر را بی خانمان کند.
      پیشنهادِ من به این «اوباشان» این است که به جایِ دروغگویی مسائل را حلّ کنید و گرنه با «اشباحِ نامرئی» که متخصص کشفِ «زاغه هایِ مهمّاتِ ناشناخته» در مناطق مسکونی هستند طرف هستید.

      حذف
  91. آتش سوزی در امارات و هدف گرفتن اموال وابستگان جمهوری اسلامی به احتمال زیاد در آن کشور!!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این بازار به «بازار عجمان» (ایرانیها) مشهور است . متعلّق به اوباشان و رانت خوارانِ رژیم کثیفِ شیعی است.

      حذف