۱۳۹۰ مرداد ۳۱, دوشنبه

چه کسی این گاو را استراتژیست نامید؟


میگویند زمانی که ژنرال پتریوس فرماندهی نیروهای آمریکا را در عراق به عهده گرفته بود؛ یک پیام «اس.ام.اس» نشانش دادند که میگفت : من قاسم سلیمانی؛ فرمانده نیروی قدس سپاه هستم و تمامی سیاست خارجی جمهوری اسلامی در خاورمیانه را من تعیین میکنم. آنهایی که میخواهند قاسم سلیمانی را بزرگ جلوه دهند؛ نمیگویند که بعد از چند سال تلاش مسخره که در حد تشویق شیعه ها برای کشتن سنی ها و تشویق سنی ها برای کشتن شیعه ها بود؛ مقتدی صدر به سوراخ موش رفت و غیبت صغری نمود و در آستانهٔ غیبت کبری است. بازی جیش المهدی و القائده فروکش کرد و دو سال پیش شیعیان طرفدار حکومت دینی اکثریت را از دست دادند و عراق مدتها بدون نخست وزیر ماند. اکنون کفّهٔ موازنهٔ قوا بر علیه سیاستهای رژیم اسلامی ایران بسیار سنگینتر است و روز به روز نیز سنگینتر میشود. میگویید نه؟! پس چطور شده است که آمریکاییها ۷۰ در صد نیروهایشان را از عراق خارج کرده اند و شما ها نتوانستید آن « خلاء» را پر کنید؟ میدانید چرا؟ برای اینکه شما مثل سگ هم به خودتان و هم به رهبر احمق و به سربازانتان دروغ میگویید. زیرا زمانیکه آمریکاییها آغاز به خروج از عراق نمودند؛ هیچ «خلائی» ایجاد نشد.  آمریکاییها پیش از آنکه از عراق خارج شوند؛ همهٔ سوراخ سمبه ها را گرفتند؛ حتی سوراخ « قاسم سلیمانی» را هم گل گرفتند.
دیروز در خبرها آمد که « سفیر جمهوری اسلامی» در سوریه عوض شد. بگذریم از اینکه چرا عوض شد! اما عوض شدن سفیر یک معنی دیگر هم دارد و آن اینکه « قاسم سلیمانی ریده است» ( نوش جان). یعنی اینکه قاسم سلیمانی دیگر هیچ « پُخی» نیست؛ یعنی اینکه با رفتن قذافی؛ بشار اسد نیز به خود ریده است و سخنرانی روز یکشنبهٔ او تنها در حد « عربده کشی» به حساب می آید. یعنی اینکه رژیم اسلامی دیر جنبیده است و رهبر فرزانه تازه دارد « خرفهم» میشود که گویا قضیه خیلی بزرگتر از حدّ او و چند تا « کوماندو» است.
هوی... قاسم سلیمانی... حالا داری خرفهم میشی که چند ماه پیش به تو چی گفتم؟ ولی حیف؛ خیلی دیر شده. اگه حتی صدتا سفیر هم عوض کنید؛ کاری پیش نخواهید برد. مرحلهٔ بعد از؛ از دست دادن سوریه و لبنان؛ از دست دادن عراق است و هیچ غلطی هم نخواهید توانست بکنید. حالا یه چیز دیگه بهت میگم ؛ اینبار تا دیر نشده بفهم تا کار از کار نگذرد.
قاسم سلیمانی! برگرد برو پیش زنت؛ زیاد زنتو تنها نذار. میگن که « آخوند گلستانی» هنوز فعّاله. حتماً آخوند گلستانی ( مسئول ستاد نماز جمعهٔ مشهد) و آن فیلم مشهورشو دیدی که با زن معاونش بازی کرده بود و مدتها توی یو تیوب بود! تا دیر نشده برگرد برو پیش زنت. حالا که چشمهای کورت میبیند که « استراتژیست» نیستی! پس بیشتر از این خودتو گول نزن. همانطور که بارها گفته ام صدای ناقوس مرگ شما بسیار پیش از اینها در «بحرین» شنیده شد و رژیم کثیف شما به مسیری افتاده است که  راه برگشت ناپذیر « شکست نهایی» است. به رهبر خر فرزانه ات ( آخرین ولی وقیح) هم بگو که انتقال سانتریفوژهای « نطنز» به « فردو» هم هیچ دردی را دوا نمیکند و فقط هزینهٔ اضافی است. به بقیهٔ همپالگی هایت هم بگو که شامورتی بازیهای « صفوی نوین» و « ولایت فقیهی ها» برای گرم کردن تنور انتخابات هیچ فایده ای ندارد. چه « صفوی نوین» و چه « ولایت فقیهی» همگی با هم خواهید مرد. این انتخابات از نوعی دیگر خواهد بود.

کژدم

۵ نظر:

  1. فعلا مردم سوریه به نفع ما دارند میجنگند، و امیدوارم که پیروز شوند، پروندهٔ جمهوری اسلامی جز با زبان زور بسته نخواهد شد، باید از کشته‌ها پشته ساخت، تاریخ گواه این ادعاست که اسلام هیچوقت زبان منطق را نفهمیده است.

    پاسخحذف
  2. سلام تحلیل دقیقی بود ویک نکته که حتی حماس هم با فهمیدن و درک ولمس تولد خاورمیانه بزرگ هم راهش رو از خاندان اسد جداکرد وبدا به حال لات ولوتهای شیعه لبنان فردای سقوط سوریه

    پاسخحذف
  3. درود بر کژدم گرامی
    چندی است که با شما گفتگویی نداشتم. شما در نوشته های گذشته من را با نام "رامین" می شناسید. در سایت روزنامه هم از نوشته های شما بهره می بردم.
    می خواستم بپرسم اکنون به جز این وبلاگ در کدام سایت فعالیت دارید؟

    پاسخحذف
  4. درود بر شما رامین گرامی
    مطالبی که مینویسم اگر از طرف انجمن پادشاهی ایران (تندر)؛ مورد قبول بود؛ در وبسایت https://tondar.org نیز منتشر میشود.

    پاسخحذف
  5. کژدم عزیز
    خواهشی از شما داشتم. پس از سوت و کور شدن سایت روزنامه ، من زمانی را در هیچ سایت دیگری فعالیت نمی کردم و هر از چندگاهی در وبلاگ دوستانی همچون شما یادداشت هایم را می گذاشتم. چندی پیش وبلاگ خودم را در wordpress به نام "شناخت" (Shenakht) راه اندازی کردم و همزمان در سایت آزادگی عضو شدم. در آنجا با دوستانی آشنا شدم که مانند شما آزادی خواهان واقعی هستند هرچند دیدگاههای گوناگونی دارند. فضای سایت آزادگی تا این لحظه که من اینها را می نویسم ، با سایت بالاترین که مرکز فعالیت سبز مذهبی ها و مجاهدین شده است ، متفاوت می نماید و جالب اینکه آزادی خواهان در آزادگی چندان مجال تکان خوردن به مذهبی ها و مزدوران رژیم نمی دهند.
    جای شما و دیدگاه هایتان را در آنجا بسیار خالی دیدم و بی گمان بسیاری از دوستان دیگر هم از دانش شما بهره خواهند برد. نمی دانم در آینده سایت آزادگی چگونه سرنوشتی پیدا خواهد کرد یا چه جهت گیری خواهد یافت اما اکنون فضای خوبی دارد و از شما خواهش می کنم دعوت ما را برای حضور و گفتگو در آنجا بپذیرید.
    ساده تر بگویم ، حضور شما در میان دوستان نه تنها مفید است بلکه اکنون بسیار مورد نیاز است و من کمبود دیدگاههای شما را در آنجا احساس می کنم.
    دوستان آزادگی و همچنین خود من زمینه و خواست فراوانی برای آشنایی و درک عمیقتر سیستم پادشاهی به سبک ایرانی آن داریم که دانش شما را می طلبد.
    این سایت برای عضویت هیچ دعوتنامه و چیز دیگری نیاز ندارد و جالب اینکه با آنکه هیچ محدودیتی در عضو شدن نیست اما حضور عوامل رژیم آخوندی در آنجا بسیار کمرنگ است زیرا خود کاربران آنها را از میدان به در می کنند.
    بسیار مشتاقم و آرزو می کنم شما را هرچه زودتر آنجا ببینم.
    ارادتمند
    رامین

    پاسخحذف