۱۳۹۰ بهمن ۲۵, سه‌شنبه

دست و پا چلفتی های سپاه قدس

یک ماه پیش؛ ولی امر فرزانهٔ مخبّط مسلمین جهان؛ باد در غبغب انداخت و تهدید به  عملیات نظامی برون مرزی نمود. بعد از آن یکی از اعضای حزب الله لبنان در بانکوک دستگیر شد و انبار مهمات جوخهٔ عملیاتی را در حومهٔ « بانکوک» لو داد. پریروز؛ بازهم این ولی فقیه فرزانه که جانشین راستین « محمد عایشه باز» است ( به مناسبت روز عاشقان یعنی روز والنتاین خوب است که از عشق ممّد رسولولّای بچه باز ۵۴ ساله و عایشهٔ ۶ ساله هم یادی بشود که آنهایی که مسلمان هستند اندکی شرم کنند؛ و زر زیادی دربارهٔ اسلام نزنند مخصوصاً اصلاح طلبهای کروبی و موسوی) بازهم  بر اساس الهامات الهی؛ فرمودند که عملیات خواهند نمود. یک بمب در هندوستان منفجر کردند و بمب دیگر هم در تاجیکستان لو رفت و خنثی شد. اما اینبار نفرات کم آوردند و مجبور شدند از نفرات فارسی زبان استفاده کنند ( که به اشتباه ایرانی نامیده میشوند). این نفرات سپاه قدس هم که در انبار مهمات در حال « یه غل دو غل» بازی بودند یکدفعه دچار انفجار در خانه شده و فرار میکنند و یکی از آنها بمبش را که ظاهراً توی شورتش قایم کرده بود ولی محکم نبسته بود؛ بمب لیز میخورد و در ناحیهٔ پاهایش منفجر میشود و اکنون در بیمارستان است تا خوب شود و همهٔ ماجرا را لو بدهد. وقتی که ماجرای امروز را شنیدم؛ یاد ماجرای طرح عملیاتی برای کشتن سفیر آمریکا افتادم که بعضی از مجلات وابسته به جناحهای دوستدار معامله با رژیم مقالاتی نوشتند و گفتند که چون این عملیات ناشیانه بوده است پس نمیتواند کار سپاه قدس باشد. حال می بینیم که سپاه قدس در حال « خیط کاشتن» است و خود را مسخرهٔ عالم کرده است. ۵ عملیات غیر حرفه ای و بچگانه در عرض دو ماه؟!!! خاک بر سر قاسم سلیمانی که فکر میکنه یاد دادن سینه خیز و بشین پاشو توی پادگان محافظت شده خیلی شاهکاره.  و خاک بر سر ولی فقیه مخبّط فرزانه( جانشین رسولولّا) که روی چنین نیروهایی حساب باز کرده.  ( خیط کاشتنهای بیشتر را در رویارویی با نیروهای غرب خواهید دید. باور ندارید؟ صبر کنید تا باور کنید).
اما اینها مهم نیستند. اینها برای خندیدن خوبند. مسئلهٔ مهم جای دیگه ای هست که من هم فکرش را نکرده بودم ولی با حماقتهای دیپلماتیک روسها در رابطه با سوریه و حمایت از بشاز اسد؛ مسئلهٔ سوریه به بن بست دیپلماتیک تبدیل شده است و شاید کانون حمله نه سوریه؛ بلکه ایران باشد.
وبسایت « دیپلماسی ایرانی» که رواج اندیشه های « رفسنجانی» و سایر اصلاح طلبان را به عهده دارد؛ در مقاله ای که هدف آن پراکندن اطلاعات غلط است؛ ادعا میکند که چون « القاعده» وارد معادلهٔ سوریه شده است؛ لذا آمریکا و سایر کشورهای غربی آچمز خواهند شد و باید به پیشنهاد روسیه و بشار اسد؛ تن در دهند. نویسندهٔ این مقاله چنان از ورود القاعده به معادلهٔ سوریه خوشحال است که نمیتوان دم خروس را قایم کرد؛ و این شبهٔ قوی به وجود می آید که القاعده از طریق سپاه قدس وارد معادلهٔ سوریه شده است و نه آنچه که نویسندهٔ مقاله تلاش دارد آنرا مراکز سلفی جهادی سعودی معرفی کند. در این تحلیل سرا پا غلط عمدی؛ به شکلی بسیار احمقانه فکر میکنند که میتوانند این اطلاعات غلط را به خورد استراتژیستهای غربی بدهند . ورود القاعده را به نام عوض شدن قاعدهٔ بازی مینامند که منجر به ترس غرب از ورود القاعده و تن دادن به پیشنهاد روسها و رژیم اسد خواهد نمود. در حالی که در واقع خود و هواداران « نئاندرتال» خود را فریب میدهند ( اینجا). البته این وبسایت هم مانند سایر وبسایتهای وابسته به رژیم؛ مقالات خود را در آرشیو نگه نمیدارند و معمولاً آنها را را حذف میکنند تا جلوی آبرو ریزی به خاطر « خیط کاشتنها»ی خود را پاک کنند. اما آنچه که از این مقاله میشود فهمید؛ این است که آنچه که به عنوان هدفی برای فروپاشی در نظر کشورهای غربی مطرح است؛ مثلث رژیمهای ایران و سوریه و لبنان است و نهایتاً به فروپاشی حکومت شیعی عراق نیز منجر خواهد شد. اکنون رژیم سوریه در وضعیت اسفباری قرار دارد و روسها نیز از حول حلیم در دیگ افتادند و با وتوی قطعنامهٔ دوبار اصلاح شده؛ ماجرای سوریه را به بن بستی کشاندند که تنها راه حل نظامی دارد. ورود القاعده به معادلهٔ سوریه میتواند نفس رژیم اسد را بند آورد و قدرت مانور سوریه در یاری رساندن به حزب الله لبنان را تضعیف نماید. همچنین در لبنان نیز درگیریهای نظامی پراکنده ای میان نیروهای حزب الله و نیروهای ۱۴ مارس در حال شکل گرفتن است و در چنین شرایطی سناریوی تاختن اسرائیل به حزب الله لبنان و ایران و یورش سراسری بیگانگان به ایران و لبنان بسیار بالا میرود و روسها و چین را آچمز خواهد نمود.  اگر روسها به حماقت خود ادامه دهند؛ سناریوی حمله به لبنان و ایران؛ تبدیل به سناریوی روز خواهد شد.
اکنون رژیم در شرایطی بسیار اسفباری قرار گرفته است و حاضر است با حاتم بخشیهای بزرگ تنها یک جملهٔ رهبران گروههایی همچون حماس را برای مطرح شدن در رسانه ها را حتی اگر به طور موقت هم که شده خریداری نماید تا ببیند که فردا چه میشود؟  این حاتم بخشیها و عملیاتهای خنده دار برون مرزی توسط « دست و پا چلفتی» های سپاه قدس تنها به این خاطر است که رژیم « عقبهٔ بین المللی» خود را به رخ غرب بکشد. اما خیط کاشتنهای پی در پی ( ۵ شکست در ۵ عملیات) ذهنیت دیگری را از  رژیم عربده کشان اسلام؛ در ذهنها ترسیم میکند.

کژدم  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر