۱۳۹۲ اردیبهشت ۳, سه‌شنبه

میخوای بدونی چه خبره؟؟؟ ... بدو بیا اینجا

بر اساس اخباری که در منابع اطلاعاتی غرق (غرب و شرق=غرق) منتشر شده است مردم سوریه و مبارزین مسلح دیگر همگی خسته شده اند و حتی بشار اسد هم خسته شده است و قرار است که همگی با هم جمع بِشَن بیان پیش آقای سلطانزاده رضا پهلوی تا همگی برن دادگاه لاهه و علیه آخرین ولی فقیه فرزانه اقامهٔ دعوا کنن. از طرف دیگه آمریکاییها هم به ندای آقای رضا پهلوی لبیک گفته و میخواهند که در ایران «رفراندوم آزاد زیر نظر همه» برگزار بشه و به همین جهت قراره ۱۰ میلیارد دلار (مواظب شمردن ارقام و واحد ها باشید. ۱۰ میلیارد دلار و نه ۱۰ میلیارد تومان) به اسرائیل و کشورهای عربی حوزهٔ خلیج فارس  کمک تسلیحاتی بکنه تا همگی بیان ایران و رفراندوم آزاد تحت نظارت همگانی برگزار کنند. گفته میشه که القاعده و سایر گروههای سلفی جهادی؛ چون بسیار مسلمان هستند و تقلب نمیکنند؛ بر این رفراندوم نظارت شرعی داشته باشند. دیپلماسی ایرانی هم به خاطر انفجار بوستون توی کونش عروسیه و عکس زن تیمور لنگ سارنایف را هم به عنوان سند نفوذ اسلام در آمریکا و محجبه شدن یک زن مشرک مسیحی پس از ایمان آوردن به دین مبین اسلام که میفرماید اگر به دختر شیرخواره تجاوز کردید و اعما و احشایش را به هم ریختید میتوانید پول دلالی الله (کفاره) را بدهیدو خرج زندگی آن بچه را هم تا آخر عمر بدهید و محمد هم شما را شفاعت بکند تا به بهشت پر از نوزادان شیرخوارهٔ باکره وارد شوید (هیچ مسلمان الاغی حتی نمیخواهد بفهمد که آن کودک شیر خوار بعد از آن زندگی نخواهد کرد؛ بلکه عمر خود را تا لحظهٔ مرگ با نکبت و درد و زخمهای عمیق روحی خواهد گذرانید) و به همین خاطر هم بود که آن زن مشرک مسیحی به خاطر آگاهی از این کرامات دین مبین اسلام؛ مسلمان و محجبه شد. میگویند که آقای رضا پهلوی و مادرش نیز این چیزها را میدانند و به همین خاطر بر مسلمان بودنشان پافشاری میکنند و نور و ایمان ساطع میکنند هر جلد قرآن آریا مهر را ۱۵ هزار دلار میفروشند ( بالاخره ما نفهمیدیم که این قرآن مال مجید آقا بوده و یا حاج آقا آریامهر). رضا پهلوی با این اعتقاداتش از حقوق زنان هم دفاع میکند (عجایب هشت و نهگانه). جالب تر و عجیبتر آنکه عده ای هم دور این شامورتی باز جمع شده اند و معلوم نیست خودشان را مسخره کرده اند و یا فکر میکنند که مردم احمق هستند؟ هوی...... گاو مجسم... با تواَم... آره درست فهمیدی با تواَم ..... کی میخوای سرتو از آخور بیرون بیاری و ببینی که دور و برت چه خبره؟
میگویند که سلطان جمشید شارمهد هم رادیو تندر را راه انداخته است و برنامه های چند سال پیش را دوباره پخش میکنه. همهٔ وبسایتهای اطلاعاتی و امنیتی رژیم هم برایش کلی تبلیغات راه انداختند و به مردم خبر دادند که بفرمایید اینهم رادیوی انجمن پادشاهی شما؛ حالا زنها میتوانند زنگ بزنند و از سلطان شارمهد بخواهند که چند نفر از تکاوران پاسدار تندری را برای طلاق مسلحانهٔ آنها بفرستد. به خاطر بالا بودن نرخ تورم؛ یارانه های نقدی هم کفاف نمیدهند و قرار شده است که تکاوران پاسدار تندر آثار باستانی و موزه ها و آخر سر تخت جمشید را هم بفروشند و اول میان خودشان و اگر چیزی باقی ماند؛ بقیه را هم میان مردم تقسیم بکنند (مرحلهٔ سوم تندر). اگه میخواهید کمی در این وانفسا بخندید؛ به این رادیو گوش بدین.
رژیم در رابطه با صادرات نفتی هم بالاخره بعد از تلاشهای جانکاه توانست به همان نقطه ای برسد که صدام حسین دو دههٔ پیش رسیده بود؛ یعنی فروش نفت در برابر غذا و دارو. ولی فقیه فرزانه که اکنون در سوریه میجنگد تا فردا مجبور نباشد در خراسان بجنگد؛ (این احمق نمیداند که کسی که در سوریه میجنگد آنچنان ضعیف خواهد شد که نه در خراسان؛ بلکه در کوچهٔ خود خواهد جنگید؛ البته اگر به غارهای تورا بورا فرار نکرده باشد.). مقام معظم رهبری در فرمانی تاریخی فرموده اند که به کرهٔ شمالی نفت بفروشند. این یک ایجاز است و تنها از ذهن آدم باهوشی مانند خامنه ای میتواند تراوش کند. مسئله اینه که کرهٔ شمالی نه غذا دارد و نه دارو و حکومتش مثل فلسطینیها کاسهٔ گدایی به دست در انتظار صدقات و خیر سری های سازمان ملل نشسته است. پس داستان چیه؟ خوب معلومه که داستان چیه؟.. داستان دو وجه داره یک وجهش اینه که کرهٔ شمالی تبدیل به دلال و فروشندهٔ نفت قاچاق شود و در ازای بخشی از در آمد به آزمایشهای نیابتی هسته ای برای امام خامنه ای ادامه دهد و وجه دوم هم اینکه پیش پرداخت آزمایشات بعدی و تولید کلاهک را هم از حساب فروش نفت نیابتی؛ کم کند. (به این میگن استراتژیست باهوش) این کلک مرغابی خامنه ای آدم رو یاد داستان موش و سوراخ و دُم وجارو میندازه.
این قصهٔ انتخابات هم دیگه برای خودش «نوبر بهاره»؛. وبسایت بازتاب امروز از روزنامهٔ جمهوری اسلامی به شرح زیر نقل کرده که خودتان کلیک کنید و بخونید و وقت منو هم برای تایپ مجددش تلف نکنید:

با استعدادترین پاسدارها  ۳۴ سال تمام کونشان را پاره کردند و خودشان را به تمامی سوراخ سمبه های حکومتی چپاندند تا رسم کشورداری بیاموزند (که نتیجهٔ ۳۴ سالهٔ کشورداری اسلامی-شیعی-صفوی اش جلو چشممان است) و بعد اینهمه پاره شدن و جر خوردن و بخیه روی بخیه؛ اینهم کاندیداهای رژیم برای ریاست جمهوری هستند و گاوها و الاغهای حزب اللهی هم هر کدومشون پشت یکی از این حیوانات صف کشیده اند و هورا میکشند. (اگر خاک عالم کم است از ناسا بخواهیم از کرهٔ ماه هم خاک بیارن و به عنوان یارانه به این حزب اللهی ها بدن).  راستی اگه همهٔ مردان ولی فقیه فرزانه همینها هستند و اگر نور چشمی سبزهای تفالهٔ مذهبی رفسنجانی و خاتمی هستند؛ پرسش این است که استراتژیستهای واقعی پشت صحنه چه کسانی هستند و این عنترها را چه کسانی میگردانند و میچرخانند؟
پاسخ خیلی روشن است. استراتژیستهای اصلی که نخ حضرت آیته الله خامنه ای و ژنرال قاسم سلیمانی و حزب الله لبنان را در دست دارند؛ روسها و چینیها هستند. باور ندارید؟ به هرجایی که رژیم شیعی- صفوی حضور فعال دارد نگاهی بیندازید. همهٔ این مناطق برای چین و روسیه نقش استراتژیک دارند و رژیم اسلامی حاکم بر ایران سگ زنجیری چین و روسیه است. بعد از اینهمه ناملایماتی که از روسها دیده اند؛ تا به حال به جز آه و ناله و گفتن «تو را خدا اینکار رو نکن» در رابطه با چین و روسیه از آنها شنیده اید؟.... هرگز هم نخواهید شنید. آخوند یعنی ابن الوقت.... زمانی زیر پرچم انگلستان و حالا زیر پرچم «سازمان شانگهای».

کژدم

۸ نظر:

  1. درود به شما
    پرسش اول من این است که آیا اسرائیل چه نقشی برای امریکا دارد که تا این میزان به عنوان شریک او در منطقه اهمیت دارد. چون نه سرزمین بزرگی در خاورمیانه است و نه آنقدر منابع طبیعی دارد. آیا این شراکت بدلیل وجود گروههای یهودی در امریکا است؟ یا دلیل دیگری دارد؟
    بعد یادآوری می‌کنم که قرآن را مسلمین نمی‌فروشند. چون صاحب آن خداست و قابل فروختن نیست. اون پانزده هزار دلار هم هدیه‌اش بوده است...
    در مورد جهادالنکاح که قبل از این بحث شده بود، می‌خواهم بدانم تفاوت آن با این همبستری با توافق طرفین که در حال حاضر انجام می‌شود چیست؟ (بهش می‌گویند شراکت جنسی) بالاخره عده‌ای در میدان نبرد هستند. آیا نیاز به یک شریک جنسی ندارند؟ آیا این جهادالنکاحی که داده‌اند با شراکت جنسی تفاوتی دارد؟
    پرسش بعدی من هم در این مورد است که گفته‌اید:«کسی که در سوریه بجنگد آنچنان ضعیف خواهد شد که در کوچه خود خواهد جنگید» آیا این یک قانون کلی است یا در مورد شرایطی و توانی که ایران در آن قرار دارد گفته شده است؟ اگر یک قانون کلی است پس چرا زمانی که بعنوان مثال عراق به ایران حمله کرد و خرمشهر را گرفت (خیلی نزدیکتر از سوریه به کوچۀ آقایان) این قانون انجام نشد، چون اگر اینگونه بود الآن صدام باید صاحب ایران می‌بود.
    آریو

    پاسخحذف
  2. درود آریو گرامی
    دلایل بنیانگزاری اسرائیل را باید در استراتژیهای کشورهای اروپایی؛ بویژه انگلستان و فرانسه در جنگ جهانی اول و مواضع خانوادهٔ روتچیلد به عنوان یکی از خانواده های پرقدرت و تاثیر گزار در سیاستهای انگلستان و سازمانهای ملی گرای یهود که در آژانس یهود گرد هم آمدند را باید به عنوان پیشگامان بازگشت به سرزمین موعود شیر و عسل دانست. اما بعد از جنگ استقلال یهودیان علیه انگلستان و بیرون راندن انگلیسها و سپس افول انگلستان به عنوان بزرگترین امپراطوری جهان پس از جنگ جهانی دوم و ظهور آمریکا به عنوان بزرگترین قدرت دنیای لیبرال. اسرائیل به عنوان شریک استراتژیک آمریکا در آمد. اسرائیل به جز نقش اسکان میلیونها یهودی و آخرین امید قوم یهود به عنوان آخرین سنگر مقاومت یهود در برابر افکار تکفیری مسیحیت و اسلام که تنفر از یهود را تبلیغ میکنند؛ بزرگترین پتانسیل سرمایه گذاری بر روی این قوم را برای آمریکا و بویژه سرمایه داران یهودی در جهان بوجود آورد و اسرائیل تبدیل به قدرتی بلامنازع در برابر حکومتهای عربی متمایل به اتحاد جماهیر شوروی گردید. در واقع وجود اسرائیل را میتوان مدیون دو خواستهٔ موازی و همسو دانست که دارای منافع استراتژیک مشترکی بودند و هستند. نخست منافع سیاسی سرمایه های بین المللی در خاورمیانه و دوم ناسیونالیسم یهود.
    هدیهٔ قرا» به ۱۵۰۰۰ دلار یعنی فروش قرآن به ۱۵۰۰۰ دلار و گرنه هدیه معمولاً مجانی است و گذاشتن شرط مالی برای هدیه؛ تنها یک شامورتی بازی برای فروش آن است. صحبت بر سر بحثهای کلامی ونیست؛ بلکه بر سر اصل مطلب است. اما اینکه چرا قرآن هدیه میدهند خود داستان دیگری است که باید از سلطانزاده رضا پهلوی پرسید.
    در مورد همبستری با توافق طرفین و مسئلهٔ قرارداد نکاح (گاییدن) فرق بسیاری وجود دارد و توافق طرفین تنها در یک حالت با عقد نکاح اسلامی منطبق میشود و آن زمانی است که زن خودش را در ازای مبلغ مشخصی خود را در اختیار مرد قرار میدهد که در زبان فارسی به آن روسپیگری میگویند. عقد نکاح دائم و یا موقت در اسلام رواج روسپیگری است و زن را تا حد روسپی پایین می آورد و آنچه که شرف و غیرت مرد مسلمان نامیده میشود تنها به خاطر دفاع از «مایملک خویش» است که پولش را پرداخته است و قرار داد بسته است که تنها و تنها اوست که مالک این زن است.
    همبستری یا به صورت اجباری انجام میگیرد که تجاوز نامیده میشود و مسلمانها از نظر شرعی میتوانند این کار را با غیر مسلملنان انجام دهند و یا حتی همدیگر را تکفیر کرده و به آنهایی که به دستشان میرسد تجاوز کنند. نوع دوم بر اساس فریب است که بازهم مسلمانها برای اینکار نیز دستشان باز است و دختران خردسال را میتوانند فریب بدهند و مورد تجاوز جنسی قرار داده و نامش را ازدواج(عقد نکاح در سن شرعی) بگذارند. نوع دیگر نیز فروش دختران از طرف والدین به مردان است که در جهان اسلام بسیار رایج است. نوع چهارم نیز همان چیزی است که توافق طرفین نامیده اید؛ اما اینرا اسلام قبول ندارد و فحشاء مینامد و تنها باید به شکلی از اشکالی که گفته شد در بیاید تا دیگر فحشاء نامیده نشود.
    در مور پرسش پایانی باید بگویم که این یک قانون کلی نیست و در مورد رژیم اسلامی در شرایط کنونی صادق است. اما اگر این رژیم قدرت لازم را داشت میتوانست سوریه را به عنوان یک جنگ پیشگیرانه ادامه دهد؛ دقیقاً همان کاری که روسیه و چنین در سوریه انجام میدهند. ولی مسئله این است که رژیم اسلامی ایران نقش سربازان پیادهٔ آنها را بازی میکند. روسها و چینیها اگر در سوریه ببازند؛ آسیب زیادی نخواهند دید اما رژیم اسلامی همه چیزش را از دست خواهد داد.

    پاسخحذف
  3. کژدم گرامی، زمانی که سربازانی در موقعیت طولانی نبرد قرار دارند، نیازهای جنسی آنها از چند طریق می‌تواند تامین شود، اینکه زن و فرزندشان را هم با خود به نبرد ببرند که مشکلات خود را دارد، یا به زنانی که در محدوده میدان نبرد وجود دارد تجاوز کنند (از صحتش اطمینان ندارم ولی آنطور که شنیده‌ام در همین جنگ ایران و عراق، نیروهای عراقی و حتی برخی از همین نیروهای ایرانی هم به زنان ایرانی تجاوز کرده‌اند)، یا اینکه زنانی با اطلاع از موقعیت با انتخاب خود به منطقه اعزام شوند. اگر رویه معمول در نبردهای دنیا رویه سوم باشد، آیا فتوای جهادالنکاح برای رسیدن به این رویه نمیباشد؟ یا اینکه رویه معمول در جنگها چیز دیگری است؟
    آریو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آریو گرامی
      از اینکه این پرسش عملی را مطرح مینمایید سپاسگزارم. در نبردهای طولانی هر سربازی و فرماندهی شخصیت فردی خود را نیز به همراه خود میبرد. عده ای از این سربازان و فرماندهان حتی به دزدین غذا و آب همرزمانشان نیز دست می یازند. عده ای حتی وسایل شخصی و پول کشته ها را میدزدند. اما عده ای نیز به هیچ قیمتی اینکار را نمیکنند. من به طور شخصی در جنگ طولانی بوده ام. کسانی را دیده ام که بعد از پایان عملیات همهٔ خشابهایشان پر بود و این در حالی اتفاق می افتاد که این افراد داوطلبانه به میدان نبرد آمده بودند. کسانی را دیده ام که چنان مشغول کار بودند که حتی غذا خوردن را نیز فراموش میکردند. کسانی که سعی میکردند نگهبان اول و یا آخر شبانه باشند تا یا قبل و یا بعد از نگهبانی به راحتی بخوابندو کسانی را دیده ام که نگهبانی وسط را داوطلبانه برمیگزیدند تا سایر همرزمانشان راحت تر بخوابند. شرایط جنگی دنیای خود را دارد ولی افاد درگیر بر اساس شخصیت خود عمل میکنند. این شخصیت تنها در جبهٔ نبرد عمل نمیکند؛ در یک ادارهٔ معمولی هم عمل میکند؛ شاید کسی از یک مراجعه کننده رشوهٔ مالی بگیرد و یا به همخوابگی دعوت کند و اشخاص دیگر به وظیفهٔ اداری شان و بدون هیچ چشم داشتی عمل نمایند. نیاز جنسی در شرایط جنگی معمولاً فروکش میکند ولی اشخاصی نیز هستند که این نیاز را بی پاسخ نمیگذارند و فرمتندهانی نیز هستند که بر اساس تفکر صرفاً نظامی بر روی این اعمال چشم خود را میبندند تا به خیال خود مسئلهٔ جنگ را که اهمیت بیشتری دارد به پیش برند. فرماندهانی نیز هستند که برای تحقیر دشمن دستور تجاوز میدهند و این نه برای لذت جنسی؛ بلکه برای تحقیر نیروهای دشمن انجام میگیرد. یونانیها پسران نوجوان را برای بردگی جنسی همراه سپاه خود میبردند. اما در بارهٔ لشکریان ایران چنین گزارشهایی وجود ندارد. عربها در جنگهای قبیله ای خود همان کاری را میکردند که محمد آنها را شرعی کرد و فرمان خدا نامید.(دنباله در پایین)

      حذف
    2. فرستادن زنان برای استفادهٔ جنسی سربازان یک فداکاری نیست بلکه آلوده کردن آرمانهای پاک و بدون چشم داشت است. آرمان مسلمانان از رفتن به جنگ شهید شدن و رفتن به بهشتی است که در سورهٔ الرحمن به آنها وعده داده شده است (یک روسپی خانهٔ سلطنتی)و در کنار آن زنان دشمن نیز بر او حلال اعلام شده است این چنین آرمانی از همان نقطهٔ آغاز فاسد است و هیچ ارزشی برای انسانها قائل نیست و هر فردی که چنین آرمانی دارد؛ برای بهشت خودش میجنگد. چیزی به نام دفاع از مردم و میهن در اسلام وجود ندارد و دختران ۷ سال به بالا برای رفع عطش جنسی حلال اعلام شده اند. این چیزی است که تاریخ ننگین اسلام نشان میدهد و مکتوبات آنها هم سندیت شرعی این اعمال را نشان میدهد. آنکس که برای مردم سرزمینش میجنگد و از حقوق انسانی دفاع میکند؛ نمیتواند خود را آلوده سازد. اساساً لزومی به مطرح نمودن شرایط جنگی هم لازم نیست؛ در شرایط غیر جنگی نیز همین اعمال از طرف مردم انجام میگیرند و همیشه نیز برای اعمال خود تعبیر و تفسیر هایی دارند تا خود را بی گناه نشان دهند. شما مکطمئن باشید که اگر صدها نفر را میشناسید که در جنگهای طولانی به دیگران تجاوز کرده اند؛ مطمئن باشید که در کنار آنها هزاران و دهها هزار نفر هم وجود دارند که چنین کاری نکرده اند. مگر آنکه مانند مسلمانان آرمانشان اختلافی با اعمال ننگین نداشته باشد.

      حذف
    3. کژدم گرامی، شما در ابتدای پاسختان گفتید که هر کسی در نبرد طولانی شخصیت خود را نشان می‌دهد. فرماندهی واقعی این است که پیش‌بینی تمام احتمالات و شخصیتهای متفاوتی که خود را نشان می‌دهند، بکند و راه‌حلی برای پیشگیری از اتفاقات ناخوشایند انجام دهد. برای بی‌اعتباری یک ارتش نه تجاوز صدها نفر که تجاوز چند نفر کافی است. نمونه‌اش را هم در تجاوز سربازهای امریکایی در ژاپن در چند سال پیش دیدیم که چگونه باعث عصبانیت مردم ژاپن شد. فکر نمی‌کنم که پیشگیری از چنین اتفاقاتی ربطی به سربازان خوب و بد و آرمانهای خوب و بد داشته باشد. چرچیل هم برای نیروهایش از این حرفها که ما نیروهای خوب هستیم و تا آخر در مقابل بدی ایستاده‌ایم زیاد می‌گفت. ولی خوانده‌ایم که زمانی که متفقین به برلین رسیدند چه فجایعی توسط سربازان اتفاق افتاد.
      چند سال پیش با پیرمردی صحبت می‌کردم که طبق گفته خودش در زمان جوانی‌اش برای خواندن درسهای دینی به عراق سفر می‌کند. ولی با اتفاقاتی که برایش می‌افتد او تحصیلات دینی را متوقف و وارد پایگاههای انگلیس که در آن زمان در آنجا حضور داشته‌اند می‌شود. طبق حرفهایی که او می‌گفت (البته حرفهای غیرقابل باورش زیاد بود ولی فکر نمی‌کنم این بخش از حرفهایش غیرواقعی باشد) هر چند مدت از خود انگلیس برای نیروهای انگلیسی زنانی فرستاده می‌شده است. بهمین خاطر احتمال دادم که این باید یک رویه معمول در نبردهای طولانی باشد.
      آریو

      حذف
    4. درود
      آریو گرامی؛ سخنان آن مرد درست است. نه تنها انگلیسها؛ آمریکاییها هم اینکار را میکنند. من نمیخواستم که این مسائل را مطرح کنم. مطمئن باشید که همهٔ فرماندهان این مسائل را میدانند ولی هر کسی روشی برای پاسخ دادن به آنها دارد. مسلمانها به نوعی؛ آمریکاییها و انگلیسها و آلمانها و ایتالیاییها به نوعی دیگر. اینکه این روش یک امر متداول باشد بستگی به دیدگاهها دارد. شاید اگر فرویدی فکر کنیم به متداول کردن آن نیز رای بدهیم. در نبردهای طولانی چین نیز این مسئله وجود داشت و مائو تسه دون در کتاب سرخ به سربازان هشدار میدهد که به زنان و دختران تجاوز نکنند. اتفاق افتادن این مسائل یک چیز است و تایید کردن آنها چیز دیگری است. نه آمریکاییها و نه انگلیسها برای ما پدر اخلاق نیستند بلکه فرهنگ نیکانی آنها همان فرهنگ یونانی - رمی است که در پاسخهای پیشین گفتم که پسران نوجوان را به عنوان بردگان جنسی به همراه لشکریان خود میفرستادند. به هر حال کار ما نه پیروی از فرهنگ دیگران بلکه ساختن فرهنگی نوین است. من یک چیز را میدانم و آن اینکه اگر سربازان ایران در زمان کوروش نیز چنین کاری میکردند؛ هرگز تعداد سربازان یونانی در لشکریان ایران بیشتر از تعداد یونانیان در سپاه یونان نمیشد. این یک نمونهٔ فرهنگ نیاکانی ماست. باید تلاش نمود تا دوباره زنده شود و منشور نوین حقوق بشر که توسط ایرانیان بار دیگر بر تارک دنیا بدرخشد. اینگونه اعمالی که مسلمانها و اروپاییها به آن مشروعیت مذهبی و یا فرویدی میدهند در فرهنگ ما نباید جایی داشته باشد و گرنه هیچ دلیلی برای مبارزه وجود ندارد. اینرا به یاد داشته باشید که میگویند: « توجیح کلیدی است که در طول تاریخ به تمامی قفلها خورده است» (ماکیاولیسم اجتماعی).

      حذف
  4. dorood bar to azar-abadeganiye pak-nahad. besyar pasokhe monasebi dadi wa an ra bar shakhsiate ensanha paye-gozari kardi. afarin be in pasokh, kajdome garami.payande bashid. az neweshtehayetan besyar lezzat mibaram zira mibinam ke besyar negarane mihaneman hastid.

    پاسخحذف