۱۳۹۲ بهمن ۲, چهارشنبه

آغاز مسابقهٔ فوتبال هسته ای و ماراتون انفجارات انتحاری (طنز سیاه همه جانبه)

راستش را بخواهید دستم به قلم (کیبورد) نمیرفت؛ ولی عزیزی گفت که اگر ننویسی..... قهر.. قهر... تا بی انتها قهر (اخیراً مولوی خوان شده است). منهم دیدم اوضاع خیط است و «تا بی انتها» غیر قابل تحمل.... لذا تصمیم گرفتم که طوری بنویسم که خودش بگوید: تورا خدا دیگر ننویس....

فوتبال هسته ای

امام حسن مهندسی شدهٔ ۴.۲ میلیارد دلاری بالاخره «تخم طلا» گذاشت؛ آمریکاییها قسط نخستین (از مجموعهٔ ۸ قسط) به مبلغ ۵۵۰ میلیون دلار را به حسابی ریختند که کسی نمیداند چگونه خرج خواهد شد؟؟!!!!؛ عده ای میگویند که خرج کشاورزی کنید چون «رانت خوارها و ارازل و اوباش باند ما آنجا هستند»؛ عده ای هم میگویند که خرج صنعت اتوموبیل سازی و خرید حلبی و ورق آهن بکنید چون ارازل و اوباش ما آنجا هستند و .... هر یک از این باندهای اوباشان؛ حیوان و یا حیواناتی را در طویلهٔ شورای اسلامی دارند تا برای «رانت بیشتر» برایشان به نام ملت و مردم؛ عربده بکشند که معنی واقعی این عربده ها این است: «سهم ما چقدر میشه».... عده ای نیز میگویند که این پولها را بدهیم به دست قاسم سلیمانی و سپاه قدس و حزب الله لبنان و ارازل و اوباش افغانی و عراقی تا سرزمین شام را فتح کنند .... اقتصاد دانان نیز بحثهای عریض و طویلی را آغاز نموده اند و عده ای میگویند که اگر این حجم از «دلار» به بازار تزریق شود؛ ایران دچار بحران اقتصادی و تورم میشود (عجب اقتصادی؟!!!) و این در حالی است که اگر این ۵۵۰ میلیون دلار را بین ایرانیان تقسیم کنند؛ به سختی به هر نفر ۷ دلار میرسد (راستی با این ۷ دلارچندتا ساندویچ میشه خرید؟) و کشوری که رهبری فرزانه (الاغ بارکش کتابهای بحارالانوار) و دهها انگل عظمی و صدها انگل بدون رساله که هنوز هم که هنوز است سرشان را از سوراخ کون شیعیان بیرون نیاورده اند تا بتوانند فتوای جدیدی برای شستشوی آن اختراع نموده و توضیح المسائلشان را منتشر کنند و به انگل عظنی تبدیل گردند؛ و صدها هزار انگل نعلین پوش و صدها هزار روشنفکر «سبز اندیش» و «بنفش اندیش» دارد؛ مانده اند که با این ۵۵۰ میلیون دلار چکار کنند؟؟!!!  (خاک بر سر چنین بوم و بر و اُمّت و بر فرق سر و ریش خرش.... حتماً و بدون استثناء باید رید).  (راستی هنوز شماها فکر میکنید که این حیوانات براستی آریایی هستند؟ و یا ولد الزناهای محصول حملهٔ عربها و مغولها و ترکهای آسیای میانه؟ ولد الزناهایی که حاضرند به خاطر یک دلار بیشتر همه را بفروشند.) (تف).
کوس رسوایی این اُمتِ خر چنان در آفاق پیچیده است که «پیک نت» توده ایها نیز «علی پهلوی» را در این هیر و ویر کشف نموده و خوانندگان مؤمنش را با داستانسرایی «علی پهلوی مسلمان» مشغول میکند (اینجا) و (اینجا)؛ تا بر اطلاعات عمومی خود بیفزایند و درخشش اسلام و تشیع صفوی را با گوشت و پوست و استخوانشان حس کنند و «آیین تباهی» را حتی اگر  به خاطر «علی پهلوی» هم که شده پاس بدارند و بدانند که «علی پهلوی» همانا «مایکل جکسون اسلامی» است و ایمان او به «آیین تباهی» مدرن ترین دلیل بر حقانیت «آیین ننگین تباهی» است. زیرا «علی پهلوی» هم اروپایی است و هم ۱۳ سال ولیعهد و هم سوسیالیست بوده است و از طرف فرح دیبا و رضاپهلوی مورد فشار قرار گرفته است؛ دیگر همه چیز نور علی نور است؛ لذا الاغهای مؤمن به «پیک نت» همه چیز را فراموش کنند و به امام حسن روحانی و حکومت صفوی یعنی به منافع استراتژیک روسیه در خاورمیانه بچسبند.  (توضیح: من به شخص آقای علی پهلوی کاری ندارم و میدانم که آنقدر احمق است که سوژهٔ توده ایها گردیده است و اگر میگوید که نویسنده است ولی نوشته هایش منتشر نمشوند؛ باید با خودش تصفیه حساب کند که یک مسلمان مخبّط چه حرفی برای گفتن دارد؟ اگر علی پهلوی حرفی برای گفتن دارد.... شامپانزه ها حرفهای بیشتری دارند.).
آقای پوتین نیز که در نقش «مهدی موعود» و «امام عصر شیعیان»؛ در مذاکرات پیروزمندانهٔ ۱+۵ ظاهر شد و «توافق ژنو» را به ارمغان آورد تا «رهبر مطمئناً فرزانه» را به چیزی کمتر از «خروس قندی و آب نبات» در برابر «درّ و گوهر اتمی» راضی سازد؛ (رهبر فرزانه فعلاً خفه خون گرفته است و نمیداند که چطوری این تغار گه را سر بکشد و از روی ادب اسلامی به همهٔ ارازل و اوباش خود « اول شما بفرمایید» میگوید). اما آقای بوتین پس از «توافق ژنو» اندکی دچار «اشتباه محاسباتی» شد و یک کریدور هوایی بین «مسکو-تهران-دمشق» ایجاد کرد تا بر پایهٔ این تفکر که «اوباما عاشق توافق ژنو است»؛ بتواند پای رژیم اسلامی حاکم بر ایران را به کنفرانش «ژنو ۲ سوریه» بکشاند و آقای «بان کی مون» نیز که به جایزهٔ «صلح نوبل» چشم دوخته بود؛ فریب این اشتباه محاسباتی را خورد و سپس مثل موش مجبور به خزیدن به گوشه شد.  در این میان کون رهبر فرزانه سوخت و آقای «بان کی مون» را ترسو نامید (البته از زبان بزرگ ظریف).
آقای لاوروف گفت که عدم حضور رهبر فرزانه در کنفرانس ژنو ۲ سوریه تاسف بار است ولی فاجعه نیست (یعنی طرح روسها شکست خورد). 
اما این وسط وبسایت اطلاعاتی امنیتی «دبکا فایل» ول کن قضیه نیست  و میگوید که «رژیم اسلامی ایران حضوری سرّی دارد» (اینجا). باید به دست اندر کاران «دبکا فایل» گوشزد کنم که شرکت کنندگان در این کنفرانس یا «مرد» هستند و یا «زن» هستند. مردها ظاهراً ۹ سوراخ دارند و زنها به طور علنی ۱۰ سوراخ دارند (کاری به سوراخهای ریز ندارم)؛ لذا هیچ چیزی نمیتواند «مخفیانه و سرّی» بماند و بالاخره از یکی از اینهمه سوراخهای مجموعهٔ شرکت کنندگان در کنفرانس صلح سوریه در ژنو؛ به بیرون نشط خواهد کرد؛ لذا «دبکا فایل» شاهکار نکرده است. البته در اینجا نمیخواهم به نبرد «فمینیستها» که میگویند به خاطر یک سوراخ بیشتر «زنها» برتر از مردها هستند و مدافعین جامعهٔ مردان که میگویند آنها «دو سوراخ» در یک «لوله» پیچانده اند تا دیده نشود و به همین دلیل آنها با هوش تر و برتر از زنها هستند کاری ندارم و میتوان این نبرد بی انتها و «لذیذ» را به حال خود رها کرد و به هر دو طرف گفت که «حق با شماست».

ماراتون انفجارات انتحاری

خوانندگان گرامی برای یکیار و همیشه باید بدانند که تا زمانی که مادر خاورمیانه و آسیای مرکزی  را «نگا...یده اند»؛ گروههایی مانند «القاعده» (الگا..یده - الگا..نده) و «داعش» (گاعش - گا..ش) و اندیشه های تباهی سلفی (سنی) - شیعی (صفوی) (اسلام ناب محمدی) و شخصیتهای مخبط و مزدوری همچون خمینی و خامنه ای و بن لادن و ضیاءالحق و رفسنجانی و موسوی و .... وجود خواهند داشت؛ گاهی سبز و گاهی بنفش و گاهی زرد (حزب الله لبنان) و گاهی سیاه (القاعده)..... 

همزمان با تلاشهای رژیم اسلامی  حاکم بر ایران برای ادامهٔ بازی روسها؛ در جهت گره زدن توافق ژنو با تحولات سوریه هستند؛ سایر بازیگران نیز بیکار ننشسته اند. اکنون امواج بحران سوریه به صورتی آشکار به مناطق شیعه نشین لبنان و مراکز اقتدار حزب الله لبنان رسیده است. پس از پایان بی نتیجه و به قول آقای لاوروف «کنفرانس نمادین»  صلح سوریه که هم اکنون در جریان است؛ نیروهای «داعش» و سایر شاخه های «سلفی - جهادی» به درون مرزهای ایران کشیده خواهند شد تا بخش وسیعی از نیروهای سپاه و بسیج را در درون مرزهای ایران نگهدارند.
آریایی نژادهای شیعه مسلک باهوش  در آینده ای نزدیک با همان چیزی روبرو خواهند شد که در عراق و سوریه در جریان است.

کژدم




۸ نظر:

  1. درود کژدم گرامی. این انفجارها و کشتن مردم عادی چه دست اورد استراتژیکی برای عربستان می تواند داشته باشد? این اتفاق در ایران اگر بیفتد و نیروهای داعش وارد شوند حالت تجاوز از خارج به خود میگیرد چون اینها خیلی سخت از ایران بتوانند نیرو جذب کنند. البته من این را یک موهبت برای جمهوری اسلامی می دانم. یعنی اگر داعش به مرزهای ایران حمله کند فرصت استثنايب براي اخوندهاست تا مانور تبليغاتي خود را از سر بگیرند. اکبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکبر گرامی
      مهم نیست که پدر و یا مادر بچه چه کسانی بودند و یا هستند؛ مهم این است که آن بچه بعد از تولد برای خودش موجودی مستقل و خارج از وجود والدین است. فاطمه دختر محمد بود و محمد هم هیچ ارزشی برایش قائل نبود و حتی در زمان مرگ سرش را بر روی رانهای بلورین عایشه نهاد و به درک واصل شد و زمانی که فاطمه از او خواست که به خانهٔ او برود و در آنجا بمیرد؛ محمد قبول نکرد و ترجیح داد که سر بر رانهای عایشه بمیرد. اما فاطمه چون از «اسپرم مقدس» بود برای خودش و شوهر حسود و تشنهٔ قدرتش (خار در چشم و استخوان در گلو) موجبات مشکلات زیادی برای دو خلیفه نخستین شد. عایشه نیز به همچنین؛ که تنها هنرش «سوگلی» بودن محمد بود و برای خودش دبدبه و کبکبه ای داشت...... «القاعده» نیز از این قانون مستثنی نیست؛ فرزند مشترک چارلز ویلسون - عربستان سعودی - پاکستان - امارات متحده - مصر - قطر بود... ولی برای خودش شخصیتی حقیقی و حقوقی دارد؛ فارغ از اینکه والدینش چه کسانی هستند.
      القاعده اکنون با سران کشورهای عربی میخواهند سر به تن شیعیان نباشد. داستان فقط مربوط به عربستان نیست ... منظورم این است که پرسش شما که میگویید عربستان چه نفع استراتژیک از این قضیه می برد؟ تنها یک بخش قضیه است. القاعده یک «نیروی خودسر» بین المللی است و در ازای اطلاعات و تأمین مالی و لجستیک مناسب؛ به هر کسی سرویس میدهد. همین سپاه قدس و قاسم سلیمانی از القاعده برای کشتار شیعیان عراق استفادهٔ فراوانی کرده است. اصلاً مهم نیست که آخوندها از حملات القاعده برای مشروعیت خود استفاده بکنند و یا نکنند. مهم این است که هر روز ایرانیان با ترس و لرز انفجار انتحاری به سر کار بروند..... مهم این است که سرمایه گذاران خارجی از ترس اینها پایشان به ایران نرسد.... تازه مگر مردم ایران چکار میتوانند بکنند؟ لبنانی ها و افغانها و پاکستانیها و عراقیها چکار توانستند بکنند که آریایی نژادان خاک بر سر شیعه مسلک بتوتنند بکنند...؟

      حذف
    2. اکبر گرامی
      اگر سلسله مقاله های گفتگو از نوعی دیگر را مطالعه کنید؛ شاید شاه کلید نقشه های پنهان برای خاورمیانه را بتوانید حدس بزنید. زیاد اسیر مسائل روزمره نباشید و سعی کنید که تسلسل منطقی حوادث را پیدا کنید و یا حدس بزنید. جهان به سمتی میرود که وحشتهای بزرگ در آن نهفته است.
      پرسش واقعی این است که با ۶ میلیارد بردهٔ بی مصرف؛ مصرف کننده چه باید کرد؟

      حذف
  2. ba dorood. mellate iran ta zamanike zan wa bachehashan tooye bazar tawasote in arazel wa obash be hawa narawand engari nemikhahand az khab bidar shawand wa ta aan zaman be gheymate dollar wa euro wa marke mashin-hayeshan negah mikonand mabada az hamsayeh aghab bioftand. khalayegh har che layegh. heyfe anhayi ke dar mobarezeh be khatere in mellat bikhial nabood shodand..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      فردوسی پاک نهاد ایرانیان پس از حملهٔ اعراب و ترکها و مغولها را چنین توصیف کرده است:
      از ایران وز ترک وز تازیان

      نژادی پدید آید اندر میان

      شعر کامل را در لینک پایین بخوانید.... مردمان ساکن ایران (همگی بدون استثناء) چنین لجنهایی هستند. استاد فرود فولادوند به این شعر فردوسی پاک نهاد بسیار اشاره میکرد:
      http://ganjoor.net/ferdousi/shahname/yazdgerd3/sh2/

      حذف
  3. درود کژدم گرامی
    من آن سلسله مقاله ها را مطالعه کرده ام. اما واقعا این سوال ااساسی هست که با 6 میلیارد مصرف کننده انسان نما چه باید کرد؟
    من فکر می کنم این 6 میلیارد را احتیاج دارند آن 10 درصد. اینها برای مصرف، حسرت خوردن و بردگی مورد نیاز هستند. بنابراین حفظ خواهد شد. به آنها پول می دهند تا بتوانند تولیدات را بخرند و اینطور هم زنده بمانند و با حسرتشان عطش برتری جویی را در آن یک درصد سیراب کنند و هم چرخ اقتصادی آن یک درصد بچرخد و روز به روز اینها ثروتمندتر و عده ای فقیر تر شوند. اما واقعا اینکه راه حل چیست و چه اینده ای در انتظار است دور از ذهن است ونمی توان اینده را و فاجعه های پیش رو را حدس زد. اگر شما می توانید حدس بزنید بگویید تا ما مشتاقانه گوش کنیم. اکبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما اکبر گرامی
      هر ظرفی حتی اگر قطره قطره در آن آب ریخته شود و اگر بخش بزرگی از آن تبخیر گردد؛ در نهایت پر خواهد شد و پتانسیل و ظرفیت خود را از دست خواهد داد؛ به قول معروف «دیر و زود دارد؛ اما سوخت و سوز ندارد».
      اقتصاد لیبرال اکنون از اینکه «جهانی» شده است بر خود میبالد. ثروتهای دیجیتالی هر روز در یک کفهٔ ترازو ازدحام بیشتری پیدا میکنند و در کفهٔ دیگر بیکاری و فقر و بردگی انباشت میشود؛ بیکاران و فقیران نمیتوانند مشتری چیزی باشند و تنها کالای مورد فروش؛ سکس و مواد مخدر خواهد بود. اما این هم دیری نخواهد پایید و آن زمان است که فصل کشتار و سلاخی بی مصرفترینها فرا میرسد. ویروسهایی که هر از گاهی برای آزمایش روند گسترش آنها به صورت کنترل شده از آزمایشگاهها نشط میکنند؛ نشانهٔ تحقیقات علمی نیست؛ بلکه نشانهٔ کاربردی کردن آنهاست.
      تنها تصور کنید که القاعده و یا نیروهایی مثل آن خاورمیانه و یا کشورهای آفریقایی را آلوده سازند و این بهترین بهانه برای قرنطینه اعلام نمودن آن مناطق و سپس اجرای سیاست «ریشه کنی مالاریا» خواهد بود. حدود ۳ میلیارد از جمعیت جهان هم اکنون موجوداتی اضافی به حساب می آیند که حدود یک میلیارد و دویست میلیون آنها در آسیا ظاهراً زندگی میکنند.
      این جمعیت مشتری هیچ چیز نیست و حتی به درد بردگی هم نمیخورد.
      اینها وحشتهای بزرگ آینده هستند.

      حذف
    2. به عنوان مثال میگویند که در کشورهای عضو اتحادیهٔ اروپا ۲۷ تا ۲۸ میلیون نفر بیکار هستند؛ اما این یک دروغ محض است؛ زیرا اگر به بخش عظیمی از آنهاییکه ظاهراً کار میکنند نگاه کنید؛ اکثراً در بخش خدمات مشغول کار هستند و روز بروز نیز به خاطر اتوماسیون از رده خارج میشوند و به خیل عظیم بی مصرفها میپیوندند.. مشکل اروپا و آمریکا و چین و روسیه این است که با جهانی شدن سرمایه؛ مرزها از میان رفته اند و بیکاری نیز مانند سرمایه به یک مسئلهٔ بین المللی تبدیل شده است و زمانی که کسی نه میتواند تولید کند و نه میتواند مصرف کند؛ در واقع زمان مرگش فرا رسیده است.

      حذف