۱۳۹۳ تیر ۶, جمعه

عراقی ها خوشبخت میشوند.

هدیهٔ مشترک جورج بوش و رهبر فرزانه به عراقی ها یک خوشبختی دموکراتیک استراتژیک بود. عراقی ها تا کنون نمیدانستند که خوشبختی چه طعمی دارد؟؟ ولی الآن آنرا به شدت احساس میکنند.
طبق گزارش خبرگزاریهای رسمی؛ از زمان یورش برق آسای داعش؛ هر روزه حدود ۱۵۰ تن تسلیحات از طرف رژیم صفوی ایران به عراق منتقل میشود. خبرگزاریهای غیر رسمی نیز میگویند که یک کریدور هوایی-زمینی از طرف کشورهای عربی و عربستان سعودی به مناطق تصرف شده از طرف داعش و شورشیان عرب سنی؛ باز شده است که تقریباً به همین مقدار تسلیحات به عراق سرازیر میکنند. روسیه و بیلو روس هم از فروش جنگنده های اسقاطی خود به حکومت شیعیان باهوش «فدکی» عراق بسیار راضی به نظر می آیند.
البته نوری المالکی (ملیجک خامنه ای) گفته است که این هواپیماهای جنگی سرنوشت جنگ را عوض خواهد کرد و شیعیان باهوش نیز آنرا باور کرده اند و حتی نپرسیده اند که این هواپیماها را چه کسی به پرواز در خواهد آورد؟ خلبانان زبدهٔ عراقی؟ سوری؟ سپاه پاسدارانی؟.... یا اینکه این هواپیماها را روسها به پرواز در خواهند آورد؟ هیچ منبع رسمی و یا غیر رسمی هنوز به این پرسش احمقانه پاسخی نداده است.

اخبار عربستانی

عربستان سعودی بخش بزرگی از نیروهای ویژهٔ کوماندویی خود را به مرزهای مشترکش با عراق گسیل داشته و قرار است که کوماندهای مصری نیز برای دفاع از حرمین شریفین به عربستان سعودی اعزام شوند. عربستان سعودی و کشورهای همسو؛ صدها هزار تن تسلیحات به عراق تزریق کرده اند.

اخبار داعشی

نیروهای داعش در حال پیشروی سریع به سوی «سدّ حدیثه» که دومین سدّ بزرگ عرق به شمار میرود و در ۱۸۰ کیلومتری بغدار قرار دارد؛ پیشروی میکنند. این سدّ برای داعش نقش یک بمب بزرگ را بازی میکند. شکستن این سدّ بسیاری از آبادیها و روستاهای شیعه نشین را خواهد شست و در گرمای تابستان؛ شیعیان میتوانند با تمامی اموال و دارایی شان یک آبتنی جانانه کرده و «هلل یوس هلیوسه» بخوانند.
معلوم نیست که اینهمه پیشروی وقفه ناپذیر داعش با آماری که از نفرات آنها داده میشود؛ چگونه سازگار است؟ میگویند که حد اکثر ۷ هزار نفر هستند؛ شما باور میکنید؟ یا دوست دارید که باور کنید؟
پیشرویهای داعش به طور همزمان در سوریه و عراق؛ واقعاً زایدالوصف است و با ۷ هزار نیرو و به قول تابناک و دیپلماسی ایران که آنها را «گروهک» میخوانند هیچ تناسبی ندارد. در بعضی نقاط نیروهای داعش توانسته اند تا به ۳۰ کیلومتری بغداد نیز برسند.

خبرهای صفوی

رژیم انگلهای صفوی حاکم بر ایران با اینکه میگوید که مردم عراق خواهند توانست خودشان از پس این فتنه بر آیند؛ اما به درستی فهمیده اند که نبرد عراق به «امّ المعارک» تبدیل خواهد شد و دروازه های این جهنم به روی ایران باز خواد گردید. تزریق تسلیحات و آموزش چند هزار بسیجی عراقی دردی را دوا نخواهد کرد. زیرا این نقطهٔ عطف جدیدی در روند شکست استراتژیک حکومت ننگین اسلامی حاکم بر ایران است و نقطهٔ عطف پایانی را؛ سرازیر شدن این موج به درون مرزهای ایران رقم خواهد زد که پایان داستان رژیم صفوی و به تبع آن ایران خواهد بود.

نظر کژدمی

عراقی های شیعه و سنی بسیار خوشحالند که همسایگانشان به فکر آنها هستند و اینهمه تسلیحات به آنها هدیه میکنند تا همدیگر را بکشند و دار و ندارشان را به دست خود منفجر سازند.
مردمی که اینچنین باهوش و فهمیده باشند؛ لیاقت سرنوشت بهتراز این را ندارند.

کژدم


۴ نظر:

  1. اسرائیل: استقلال کردستان حتمی است و آن را به رسمیت خواهیم شناخت


    العربیه - مقام‌های اسرائیلی، در گفت‌وگو با مقام‌های آمریکایی، مساله استقلال اقلیم کردستان عراق را مساله‌ای «حتمی» عنوان کردند و گفتند در صورت اعلام تشکیل دولت مستقل کردستان، آن را به رسمیت خواهند شناخت.

    کردها، از آشوب به وجود آمده در عراق پس از آغاز حملات شبه نظامیان «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به داعش، استفاده کرده و اقدام به توسعه مناطق تحت کنترل خود کردند. شهر نفت‌خیز کرکوک مهمترین شهری است که کردها کنترل آن را در اختیار گرفتند.

    البته این شهر و شمار دیگری از مناطق در جنوب اقلیم کردستان، مناطق مورد مناقشه میان کردها و عرب‌ها است. کردها این مناطق را کردی می‌دانند و از سال‌های پیش خواستار پی

    پاسخحذف
  2. یکی از خوانندگان گرامی (اکبر گرامی) نظری را در بخش کامنتهای «والسّابقون السّابقون الاغکان مقرّبون» مطرح نموده اند که به خاطر قدیمی بودن نوشته شاید به نظر خوانندگان نرسد. لذا تصمیم گرفتم عین نظر ایشان و پاسخ را در ذیل این نوشتار منتشر کنم

    پاسخحذف
  3. ناشناس۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش.، ساعت ۲:۱۱

    درود کژدم گرامی
    از این مطلب شما و کامنتها بوی حمایت از سنی ها در برابر شیعیان می آید. کاری به شیعه و سنی ندارم اما شما همان رویه سابق در زدن هر دو طرف را پیگیری کنید انگاه بیشتر جانب انصاف را نگه داشته اید. به هر حال شیعه هر مزخرفی که باشد بیشتر ایرانی است و غلبه سنی ها بر شیعیان یعنی کشتار وسیع ایرانیان. اکبر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اکبر گرامی
      همه موضع من در برابر اسلام در تمامی اشکال آن چه شیعه و چه سنی و چه فرقه های تصوف (چه شیعی و چه سنی) میدانند. اما اگر شیعیان ایرانی هستند پس این بلوچها و کردها و مردم بخش وسیعی از خراسان و خوزستان و استان هرمزگان آیا ایرانی نیستند؟
      اتفاقاً هر چه ما میکشیم از دست «انگلهای صفوی» است.
      دشمن ایرانیان «تشیع صفوی» است. هر بلایی که سر ایران در این ۵۰۰ سال اخیر آمده است از طرف شیعیان صفوی لوده است. نمونهٔ زنده اش دریاچهٔ آذربایجان است که با معجزات تشیع در ۳۵ سال خشک شد.
      اصلاً بگذارید برگردیم به زمان «حسین»؛ اگر او شکست نمیخورد همان حکومتی را به راه می انداخت که هم اکنون «ابوبکر البغدادی» (رهبر داعش) در پی آن است. مگر حرف حسین (البته حرفهای منبری) این نبود که باید به سرچشمه های اصلی اسلام بازگشت (سلفی گری)؟ اگر حسین شکست نمیخورد مطمئن باشید که تشیع به این شکلی که الان وجود دارد نبود و شاید اساساً تشیعی وجود نداشت. اگر به تمامی فرقه های اسلامی نگاه کنید؛ همهٔ شان در آغاز جنبهٔ سیاسی و سهم خواهی از حکومت را داشتند و در طی دوران گذشته به فرقه های اسلامی تبدیل شده اند.
      من شیعه را ایرانی نمیدانم. ایرانی چه سنی باشد و یا شیعه باشد؛ یک «تازی پرست» است. «تازی پرستی» نخست رشتهٔ نیاکانی را از هم میگسلد و سپس به تولید نوکر اعتقادی بیگانگان میپردازد و در نتیجه مردمی «قارچ طبیعت» بوجود می آینند که هیچ رشتهٔ ارتباطی میان آنها نیست و به «زنازادهٔ فکری» تبدیل تبدیل شده اند و همدیگر را تکفیر میکنند و بر علیه هم عربده میکشند.
      من طرف سنی ها را نمیگیرم. من طرف پیش بینیهای خودم را میگیرم که در طی ۳ سال گذشته به دفعات تکرار کرده ام و از تکرار مکرر آنها خسته شده ام. به آن دو مقالهٔ گزنده در رابطه با قاسم سلیمانی نگاه کنید و یا به بقیهٔ نوشته های مربوط به شکسنت استراتژیک رژیم ننگین اسلامی ایران نگاهی دوباره بیندازید. من این مسائل را ۳ سال پیش دیده ام و گفته ام و با لجاجت تکرار کرده ام. بارها گفته ام که این نوع نگرش را رها نخواهم کرد؛ و از این شاخه به آن شاخه نخواهم پرید و یک خط را خواهم گرفت و ادامه خواهم داد؛ زیرا میدانستم که این خط بر اساس واقعیتها استوار است و اگر شاخه به شاخه بپرم؛ نوشته ها نیز سلسلهٔ نیکانی نخواهند داشت و این وبلاگ نیز مانند بسیاری وبسایتها و وبلاگها به «زنا زاده» و تولید «اندیشه های زنازاده» تبدیل خواهد شد.
      در تمامی آنچه که تا کنون منتشر کرده ام؛ یک «هارمونی» فکری و یک خط فکری وجود دارد. من بارها سخن استاد فرود فولادوند را تکرار کرده ام که «ایران تنها به دست ایرانیان آزاد خواهد شد». شاید بعضی ها فکر کنند که هر کس که ساکن ایران است ایرانیست؛ اما از نظر من یک «ضریح لیس» نه تنها ایرانی نیست؛ بلکه دشمن ایران است. کسی که «شیعه - سنی بازی» در می آورد ایرانی نیست. این جماعت را ببینید که برای استخوانهای پوسیدهٔ علی و حسین و عایشه و عمر و ابوبکر چگونه مثل سگهای هار به جان هم می افتند و تاریخ درخشان خویش پیش از حملهٔ «ابوبکر البغدادی های ۱۴۰۰ سال پیش» را انکار میکنند. اگر قرار است ضریحی لیس زده شود؛ ضریح کوروش و داریوش و دلاوران ایرانی را باید لیس زد و برای هیچ ایرانی نباید افتخار باشد که یک «ابوبکر البغدادی» به نام «حسین بن علی» در لشکر کشی قوم یأجوج و مأجوج حجازی؛ از سرداران آن حمله بوده است و اکنون نیز برای زیارت «گور سمبلیک» او خود را جر بدهند.
      اکبر گرامی
      براستی «دشمن پرستی»؛ از نظر اجتماعی به جز اینکه ملتی را شقه شقه کند؛ و عده ای انگل روسپی زاده نیز هر روز آویزهٔ جدیدی بر آن بیفزایند و جریان حرکت و تمامی آیندهٔ یک ملت را به فاضلاب هدایت کنند چه دست آوردی برای ما داشته است.
      ساکنین ایران بیدار نخواهند شد و زمانی نیز که بیدار شوند؛ همانگونه که بارها گفته ام؛ پس از افتادن در دیگ روغن داغ است؛ که دیگر فایده ای ندارد.
      به آنچه که در بالای وبلاگ نوشته شده است نگاهی بیندازید که بخش کوتاهی از یکر از همان مقاله هایی است که در این وبلاگ منتشر کرده ام:

      «انجمنهای «پیشگامان کاویانی برای فراخوان انجمن پادشاهی ایران» در درون میهن؛ از هم اکنون باید آماده باشند که در صورت عملی شدن حملهٔ نظامی به ایران؛ انجمنهای محلی دفاع غیر نظامی را تشکیل دهند و امر مهم کنترل بحران در شرایط جنگی را به عهده گیرند.»

      حتی دریغ از یک انجمن.

      حذف