۱۳۹۳ تیر ۲۴, سه‌شنبه

حکومت اسلامی ایران به بن بست کامل نزدیک میشود.

برای اینکه رشتهٔ کلام از دست نرود؛ آنچه را که از ۳ سال پیش با عنوان «آغاز شکست استراتژیک حکومت اسلامی ایران» مطرح نموده ام را دوباره تکرار میکنم تا آن رشته ای که تمامی شکستهای ۳ سال اخیر حکومت ننگین صفوی حاکم بر ایران را به هم وصل میکند را همیشه در مد نظر داشته باشیم. اکنون تعداد آنهایی که تحلیلگر سیاسی نامیده میشوند زیاد شده است و هر کدامشان نیز القابی مانند دکتر و روزنامه نگار را به یدک میکشند و جل و پلاسشان در وبسایتهای رادیوهای فارسی زبان پهن شده است و به جای تحلیل؛ وقایع گذشته را به دنبال هم ردیف میکنند و به خورد خوانندگان فهیم شان میدهند. آنچه که آنان اکنون میبینند در این وبلاگ کوچک ۳ سال پیش دیده شده بود, و اکنون که خورشید طلوع کرده است همه میتوانند آنرا ببینند؛ اما هنوز هم مهمترین مسئله در یک تحلیل سیاسی روبه آینده بودن آن است و گرنه تبدیل به تاریخ نویسی میشود. الآن حضور ذهن ندارم ولی میدانم که یک بار در همین وبلاگ در رابطه با انواع تحلیلها و تحلیل سیاسی به تفصیل سخن گفته ام.
برای باری دیگر این مسُله را نیز باید یادآوری کنم که «شکست استراتژیک رژیم انگلهای صفوی حاکم بر ایران» به مفهوم رویایی و خوش آهنگ «سرنگونی رژیم اسلامی و رسیدن به دموکراسی» نیست زیرا رسیدن به دموکراسی تنها از طریق مبارزات مردم با «هدف رسیدن به دموکراسی» میسر است. اما شوربختانه؛ روند کنونی  مفهوم دیگری دارد و آن «گسیخته شدن تمامی تار و پود اجتماعی و اقتصادی و سیاسی ایران» در نتیجهٔ شکست استراتژیک رژیم انگلها خواهد بود. زمانی که ساسانیان شکست استراتژیک خوردند؛ میدانید که چه بر سر آن سرزمین پهناور آمد؟ یا زمانی که امپراطوری رُم شکست استراتژیک خورد و یا امپراطوری آشور و یا آلمان هیتلری شکست استراتژیک خوردند به چه روزی افتادند؟ همان نتایج و چه بسیار سنگین تر از آنها در انتظار ایران است.
آنهایی که خود را ایرانی و میهن پرست میدانند؛ با دو پرسش مهم روبرو هستند:
۱- آیا باید برای نجات ایران به زیر پرچم ننگین انگلها بروند و متحد شوند و ایران را نجات دهند؟
۲- آیا باید این رژیم را سرنگون کنند و اثری از آثارش را باقی نگذارند؟

راه نخست همان راه پیشنهادی مزدوران رژیم از قبیل اکبر گنجی ها و دبّاشی هاست که در نهایت نیز از زبان انگل فرزانه در انتخابات ۹۲ جهت دریوزگی رای برای امام حسن روحانی؛ جاری شد. مشکل این نظریه این است که «فرماندهان» همان احمقها و غارتگرانی خواهند بود که اکنون نیز ایران را به سوی «شکست استراتژیک» رهبری میکنند و این تلاش را ۳۵ سال است که ادامه میدهند. لذا رفتن به زیر پرچم انگلها به عنوان سربازان و گوشتهای دم توپ؛ نه تنها کارساز نخواهد بود بلکه عمق فاجعه را بیشتر خواهد کرد.

برای راه دوم؛ متاسفانه برای ایرانیان باهوش آریایی نژاد حتی اگر هم اکنون نیز به هوشیاری و بیداری کامل برسند بسیار دیر شده است. سال ۸۸ آخرین شانس ایرانیان برای سرنگونی رژیم بود که به فاضلاب «یوتیوب» ریخته شد. اما مشکل اصلی اینجاست که انگلهای دیگری که خود را رهبران اپوزیسیون میدانند؛ هنوز هم در فکر «انحلال طلبی» هستند. شعاری که از طرف وزارت اطلاعات رژیم تولید و از طریق نوکران جیره و مواجب بگیری مانند نوری علا ها به کام خیانتکارانی مانند سید رضا پهلوی دیبا نیز خوش آمد. واقعیت این است که نیروهای تشکیل دهندهٔ «رهبری و حاکمیت» و «رهبران اپوزیسیون» نمایانگر «کیفیت یک ملّت» است و آریایی نژادهای باهوش شیعه مسلک هوادار ساپورت و آزادیهای یواشکی؛ بسیار از قافله دور مانده اند.
به نظر من که چندین بار نیز گفته ام؛ تنها راه باقیمانده یک کودتای نظامی از طرف نیروهای نظامی میهن پرست است. تنها چنین حرکتی میتواند از فروپاشی ایران جلوگیری کند. البته راه دلپذیری به نظر نمی آید ولی در شرایط کنونی تنها راه است. اما کودتایی که سر رهبر فرزانه و سایر انگلها و غارتگران لانه کرده در سپاه پاسداران را بر سر دار نکند؛ یک حرکت موفق نخواهد بود و باید آنرا در حد به روی کار آمدن امام حسن روحانی و یا احمدی نژاد به عنوان یک بازی دیگر از طرف رژیم برای سرکوب مردم و ادامهٔ غارت به حساب آورد.
البته من به چنین حرکتی امیدوار نیستم؛ زیرا فساد و غارت و چپاول در همه د دستگاههای رژیم تا مغز استخوان نفوذ کرده است و نظامیان نیز دست کمی از هواداران ساپورت و آزادیهای یواشکی ندارند.

اما آنچه که اکنون در جریان است؛ استیصال رژیم در عرصه های گوناگون اقتصادی؛ سیاسی؛ سیاست خارجی و نظامی است. تاکتیک «ظهور امام حسن» شکست خورده است و رژیم در برابر خوشرقصیهایش؛ تنها ۴ و نیم میلیارد دلار بدست آورده است که حتی هزینهٔ پارچه های کتان برای کفن پوشان قلابی را نیزنمیپوشاند.
قاسم سلیمانی (تنها امید رهبر فرزانه) را از رختخواب بیرون کشیدند که کجایی؟ نصف عراق از دست رفت. رژیم شیعی عراق و شیعیان دلاور عراقی نیز ترفندهای زیادی بکار بردند تا بلکه بتوانند پای آمریکا را به معادلهٔ داعش بکشانند و راه به جایی نبردند و شایعات اخیری که به طور رسمی در رابطه با دستیابی داعش به مواد خطرناک شیمیایی و رادیو اکتیو از تریبون سازمان ملل در بوق کردند نیز خریداری نداشت و تمامی تلاشهایشان نقش بر آب شد. یکی از فرزانگان وزارت نفت نیز اخیراً گفته است که اگر صادرات نفت عراق به خاطر پیشرویهای داعش قطع شود؛ خامنه ای حاضر است مثل «چاوز» نفت مجانی در اختیار غرب قرار دهد. لذا اینکه نیروهای داعش بتوانند بر جنوب عراق دست یابند نیز دور از انتظار نیست و اگر نتوانند احتمال اینکه تاسیسات نفتی جنوب عراق را با موشک از بین ببرند بالاست.
داعش در پاکستان و افغانستان در حال سربازگیری و سازماندهی نیروست و احتمال گشودن جبهه ای دیگر بر علیه رقبای شیعه مسلک خلیفهٔ پنجم نیز بسیار بالاست.
خبرهای مربوط به برداشتن تحریمها به صورت مرحله به مرحله در طی ۲۵ سال آینده در صورت رسیدن به توافق نهایی نیزیکی از شکستهای بزرگی است که رهبر فرزانه بر ایران تحمیل نمود . حتی در خوش خیال ترین حالت تا ۲۵ سال دیگر وضعیت به شرایط ۲ سال پیش باز نخواهد گشت (پیشرفتهای اسلامی). اگر حکومت اسلامی نتواند در چند روز آینده به توافق نهایی هسته ای دست یابد و فریب وعده های جدید پوتین را بخورد؛ در دور بعدی مجبور خواهد شد که امتیازات بیشتری بدهد و ضعف عمومی رژیم ناشی از نبردهای سوریه و عراق به نقطهٔ بی بازگشت خواهد رسید و چه بسا دورهٔ ۶ ماههٔ دوم دیگر ضرورتی نداشته باشد.
اکنون رژیم ولی فقیه فرزانه ماهانه بیش از ۹۰۰ میلیون دلار هزینهٔ جنگ فرسایشی در سوریه را میپردازد و ماجرای عراق نیز به آن اضافه شده است و کشورهای غربی و عربی تلاش میکنند که این نبرد فرسایشی همچنان ادامه یابد.
در درون مرزها نیز رژیم اسلامی؛ با مشکل بزرگ «بحران رهبری» پس از مرگ خامنه ای روبروست.

نتیجه اینکه: رهبر فرزانهٔ عالم و عالمیان در لانهٔ زنبور افتاده است.

کژدم



۳۰ نظر:

  1. ایا واقعا خامنه ای به شرایط بدی که در اون قرار داره واقف هست اگر واقف هست پس چرا میاد و عنوان می کنه «هدف آن‌ها این است که در موضوع ظرفیت غنی‌سازی، جمهوری اسلامی ایران را به ۱۰ هزار سو راضی کنند، البته ابتدا از ۵۰۰ سو و ۱۰۰۰ سو شروع کردند، که ۱۰ هزار سو محصول حدود ۱۰ هزار سانتریفیوژ از نوع قدیمی است که داشتیم و داریم، در حالی‌که به گفته مسوولان مربوطه، نیاز قطعی کشور، ۱۹۰ هزار سو است.» که این سخنرانی خامنه‌ای در واقع برای محدودکردن شدید فضای مانور تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و نه حمایت از این تیم ایراد شده‌ و حالا پرکردن شکاف بین موضع شش قدرت جهانی با ایران عملاً ناممکن شده است».

    و اگر واقف نیست وای بر ملتی که در سایه چنین رهبر پر ادعایی در حال گذراندن امرات زندگی هست

    پاسخحذف
  2. ناشناس گرامی
    در طول جنگ 8 ساله تمامی سران رژیم با همهأ مشاوران روسی و لیبیایی و لبنانی و سوریه ای" در این توهم بودند که اگر یک ئیروزی بزرگ داشته باشند میتوانند بر سر میز مذاکره بنشینند. اما این رویا تا زمانی که نفت را در سواحل انگلستان هر بشکه 4 دلار فروختند تا هزینه کشتی های نفتکش را بدهند و با کشتار(قتل عام) جزایر مجنون و حمله به هوائیمای مسافر بری و غرق شدن تمامی ناوچه های نیروی دریایی در طی چند ساعت" رویاهای امام زمانی خمینی به هم خورد و کاسه و تغار «گه» را سرکشید.
    اکنون نیز ماجرا شاید اندکی ئیچیده تر شده باشد ... اما همان مسیر را طی میکند.
    محمد رضا ئهلوی تا آخرین لحظه ای که ایران را ترک کند همچنان متوهم بود.

    پاسخحذف
  3. جناب کژدم با این خبرهایی که از مذاکرات بیرون می اد چه نظری در مورد توافق محتمل و نوع این توافق می دونید با توجه به اینکه قبلا نظرتون بر روی توافق به خاطر ضعف جمهوری اسلامی بود و ایا می توانید مقداری وضعیت جمهوری اسلامی و ایارن رو در صورت توافق و یا عدم توافق در ماههای اینده بشکافید با تشکر از لطف شما

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      پاسخ دقیق به پرسش شما نیاز به مطالعات زیادی در رابطه با پارامترهای زیرین دارد:
      ۱- خواست تک تک اعضای گروه ۱+۵ از این مذاکرات چیست؟
      اگر ۳ کشور اروپایی و آمریکا را یک کاسه فرض کنیم؛ روسها و چینی ها را باید نیم کاسه به حساب آورد؛ زیرا چینیها نشان دادند که در رابطه با ماجرای اوکرائین آنچنان هم با روسها یک کاسه نیستند.
      روسها هم میخواهند که رژیم خامنه ای فرزانه تضعیف شود ولی حدود این تضعیف را با سوریه گره زده اند. آنها میخواهند که قاسم سلیمانی سگ دست آموزتری باشد و بهتر بتواند برای منافع روسیه در سوریه و لبنان جفتک پرانی کند.
      ۲- استراتژی کلان ۴ کشور غربی برای خاورمیانه چیست؟
      آیا ایران با وجود رهبر فرزانه و سپاه پاسدارانم میتواند نقشی در این استراتژی کلان داشته باشد؟ یا اینکه باید تغییر کند تا بتواند در این سیستم بگنجد؟
      ۳- ارزش تفاهمنامه چگونه باید باشد که بتواند حزب دموکرات آمریکا را در انتخابات بعدی در حاکمیت نگه دارد؟
      ۴- این تفاهم نامه تا چه حدی میتواند دوستان غرب در خاورمیانه را راضی کند؟ زیرا اگر رضایت بخش نباشد داستان عراق و سوریه در مقیاس بزرگتری میتواند ادامه یابد.
      اما یک سوی قضیه هم رژیم ننگین خامنه ای است. این رژیم میخواهد که تحریمها شکسته شوند ولی آمریکاییها نشان داده اند که نه تنها این تحریمها شکسته نخواهد شد؛ بلکه در صورت رسیدن به توافق هم سگهای پاسبانی گمارده خواهند شد تا حرکات رژیم صفوی را کنترل کنند و و با حرکات گام به گام تحریمها را از میان بردارند.
      شعارهایی از قبیل: اگر به توافق نرسیم غنی سازی ۲۰ درصدی را شروع میکنیم؛ دیگر به گروه خون رژیم نمیخورد و هر گاوی میتواند اینرا بفهمد. تهدید فرمانده سپاه پاسداران در رابطه با وارد شدن به مسئلهٔ حجاب و دیدار غیر مترقبهٔ خامنه ای نیز کاریکاتور سناریوی نوشتن نامهٔ کودتا به خاتمی است و سپاه پاسداران با این کار بیش از آنکه نوید ظهور دوبارهٔ احمدی نژاد را بدهد (تهدید غرب) آبروی خود را میبرد و این دیدار غیر مترقبه را حتی به گه مرغ هم نمیخرند. حتی نوشتن تفاهم نامه با روسیه برای ساختن دو نیروگاه دیگر که مانوری برای متقاعد کردن غرب برای اثبالت نیاز به غنی سازی بود نیز به پشیزی خریده نشد.
      رژیم در صورت نرسیدن به توافق و تعویق آن به دور دوم؛ باعث تشدید فشارها از جهتهای گوناگون به خود خواهد شد و در دور دوم به عقب نشینی هایی تن خواهد داد که چه بسا دیگر پذیرفته نشوند.
      تلاش رژیم بر این است که بتواند حزب محمدعلی کلی دوم را بر سر قدرت نگه دارد تا حزب جمهویخواه نتواند به کاخ سفید باز گردد؛ زیرا در صورت بازگشت آنها و وضعیت وخیم رژیم ماجرا شکلی دیگر خواهد گرفت. هم اکنون نیز کشورهای عربی نقش معاونین حزب جمهوریخواه آمریکا را در منطقه بازی میکنند.
      در صورت رسیدن به توافق نیز مطمئن باشید که امتیاز خاصی به ٰزییم داده نخواهد شد و ٰزیم جرأت خارج شدن از قرارداد را نیز نخواهد داشت و چه بسا شاهد شورشهای مردمی بشود.

      حذف
  4. che bayad kard? mardome Iran motashakel nistand wa ghabelyate tashkilat ra ham nadarand. labod bayad cheshm be nezami-ha dashteh bashim. che konim agar anha ham kari az dasteshan bar-nayayad? wa jireh-khore akhund-ha shodeh bashand. man ke jawabi nadaram. tak-tak ham ke kari nemitawan kard. nirooye khareji ham dardi az mardom dawa nemikonad.

    پاسخحذف
  5. مشکل اینجاست که تو ایران کودتا هم عملا امکان پذیر نیست. این نسل ایران محکوم به نابودی است. اسلام و شیعه گری در کنار افتخار به تاریخ گذشته و نفت، مردم ایران رو سردرگم، بی هویت، بی خیال و بی تفاوت و فکرشون رو به کثافت و بن بست کشونده.
    ایرانی ها به یک شوک عظیم نیاز دارند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      حق با شماست. ایرانیها تا به روغن داغ نیفتند؛ بیدار نخواهند شد و بیدار شدن در روغن داغ نیز بسیار دیر است.

      حذف
  6. با درود،
    گردهمایی نسبتا موفق اخیر مجاهدین خلق با حضورقابل توجهی از چهره های بین المللی را در ارتباط با وقایع اخیر چگونه ارزیابی میکنید؟ آیا این گروه را نیروی موثری در آینده ایران میدانید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سازمان مجاهدین خلق ایران؛ از نظر زیرساختهای فکری فوتوکپی همین رژیمی است که هم اکنون هم ایرانیان از آن لذت میبرند.
      اما با توجه به آریایی نژادهای باهوش و شیعه مسلک ساک ایران؛ که زمکانی به رفسنجانی تف میکردند و اکنون به چشم «ناجی» به او نگاه میکنند؛ هیچ چیزی در ایران بعید نیست. مردمانی بی هویت را با گونی سیب زمینی و چندکیلو برنج میتوان خرید و چنان به جان هم انداخت که کفتارها هم شرمگین شوند.

      حذف
  7. اما باید اعتراف کرد تنها نیروی مصمم و جدی با امکانات مالی و سازماندهی برای سرنگونی آخوندها مجاهدین خلق هستند.

    پاسخحذف
  8. درباره ارتباط آخوندا وفراماسونری چیزی بنویس.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من در این رشته تخصصی ندارم. ولی اینگونه مسائل از نطر من هیچ ارزشی ندارد. به نظر من اگر نیرویی ایران پرست بتواند رهبری جنبشهای آینده را به دست آورد به سادگی میتوان به «ریشه کنی مالاریا» رسید.
      ۵۰۰۰ نفر بیمار تایید شده (و نه آنهایی که از طرف آخوندها یکی دو سال در محله ها کاشته میشوند و تظاهر به بیماری میکنند و بعد به خراسان میروند و ناگهان شفا می یابند) را به حرم ببرند و یک ماه تمام از تمامی شیعیان اهل بیت که «خلوص نیت و دل» دارند خواسته شود که از این شفادهندهٔ بزرگ بخواهند که این ۵۰۰۰ نفر بیمار لاعلاج از نظر پزشکان را برای ۳ امر مهم شفا دهد :
      ۱- اثبات حقانیت خود.
      ۲- شفای لین بیماران.
      ۳- نجات کیان اسلام و تشیع.

      اگر این ۵۰۰۰ نفر شفا نیافتند؛ آنگاه پروژهٔ «ریشه کنی مالاریا» آغاز شود.

      حذف
  9. http://digarban.com/node/18951

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نخست اینکه سپاس از لینکی که دادی. دوم اینکه «دیگربان» را همیشه بخوانید. سوم اینکه «دیگربان» در حال انجام یک کار حرفه ای است و هیچگاه از مسیری که انتخاب کرده به قول سعید قاسمی «گیج نزده» است. چهارم اینکه «خواندن داریم تا خواندن».
      اما سعید قاسمی نیز که من اسمش را «پاسدار روضه خوان» گذاشته ام در بارهٔ آمار اسیران چند روز آخر جنگ دروغ میگوید. تعداد آنها بیش از ۴۰ هزار بود که خمینی آنرا برای موازنهٔ تعداد اسرای ایرانی و عراقی پذیرفته بود و این سربازان به طور عمدی به عنوان اسیر به صدام داده شدند. تمامی خطوط ارتباطی نیروها را با فرماندهی قطع کرده بودند. فرماندهان ارشد عملیاتی یک شبه ناپدید شده بودند. این کاسهٔ زهر محصول مشترک همهٔ آخوندها بود و بعدها عده ای دور خامنه ای برای گرفتن رانت و شرکت در غارت جمع شدند و از نارضایتی عمومی علیه اکبر بهرمانی سود جستند و بین حزاللهی های الاغ (الاغهای همیشگی مادرزاد) همهٔ تقصیرها را به گردن اکبر بهرمانی انداختند ولی هرگز نگفتند که اگر کاسهٔ زهر سر نمیکشیدند چکار میکردند؟ آیا به جنگ ادامه میدادند؟ خودشان هم میدانند که هیچ گهی نمیتوانستند بخورند و هم اکنون نیز ماجرا هز همین قرار است و هیچ گهی نمیتوانند بخورند و خامنه ای امام حسن را جلو انداخته است که این «گه خوری» باز هم به گردن دیگران بیفتد و سعید قاسمی ها بخشی از همان اوباشانی هستند که از هم اکنون در حال تبلیغ این سناریو هستند و کارشان «تطهیر نجاست فرزانه» است.

      حذف
  10. مردم ایران(خصوصا نسل جوان) این حکومت را اسلامی نمی دانند وهرچه میگذرد به ریاکاریها وتزویر آخوندای دجال صفت پی میبرند .من امیددارم تا کمتراز 5سال دیگه حکومت آخوندا ریشه کن شود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ایرانیان باید بدانند که همهٔ آنهایی که به عنوان رسول الله و ائمه اطهار پذیرفته اند کثافتهایی مثل همینها بوده اند و آن مرقدهای مطهر هم به همینگونه ساخته شده است که برای خمینی ساخته شد. اما این نسل در عصر فناوری اطلاعات زندگی میکنند و به سادگی چند صد سال پیش این مزخرفات را نمیپذیرند. اما نمونه های زیادی نیز هستند که مانند مردمان آندوره هستند و از مرقد خمینی شفا و حاجت میخواهند. داستان همان داستان است.

      حذف
    2. اسلام امروزه پراز بدعت شده واین حرمهای مطهر وامامزادگان نیز یکی از هزاران بدعتی است که در دین اسلام وارد کردند.این ساده لوحی و کم عقلی مردم است که به بدعتها دامن میزنند وآنهارا باور میکنند چون درک درتی از خدا وپیامبر ندارند .همیشه سیاست دین رابازیچه ای قرارداده برای حفظ منافعش از حکومت گرانی چون ابوبکر وعمر و .....تا خمینی دجال ÷س خریت ملت را رسول اله و ائمه مسئول نیستند .

      حذف
    3. رسول الله وائمه چه گناهی کردند وقتی مردم جاهل تر از عرب جاهلیت گورها را میپرستند و از غیر خدا شفاعت میخواهند وبه غیر خدا متوسل میشوند برخلاف نص صریح قرآن!که میفرماید یک مومن نباید به غیرخدا توکل کند .

      حذف
    4. ناشناس گرامی
      به نظر من مؤمن کسی است که به خودش توکل میکند. مغز صاحب مرده اش را بکار می اندازد و راه را از چاه تشخیص میدهد. بقیه قصّهٔ ننه کلثومه.

      حذف
    5. محمد و امامان شیعه گناهی نکرده اند. مانند همهٔ عاشقان قدرت و ثروت کاری را کرده اند که میباید میکردند. این حماقت مردم است که از آنها موجودات مقدسی میسازند.

      حذف
  11. دجال=آخوند وحکومت اسلامی ایران = حکومت دجال
    چرا راجع به روایات مربوط به دجال چیزی نمی نویسی.
    روز به روز مردم ایران به دجالگری آخوندا پی میبرند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فتنه و دجال و هر چه که اسمش را میگذارید؛ یعنی اسلام در کلیت آن و تشیع و صفوی گری که دست در دست هم بخش وسیعی از جهان را به مستراح تبدیل کرده اند. مسلمانان نیز یعنی کرمهای این مستراح که در آن زندگی میکنند و از آن لذت «معنوی» میبرند.

      حذف
    2. نمی شه که مردم بیدین باشند آقای محترم.
      هرکسی تواین دنیا یک دین وراه ورسم وروش دارد اسلام هم یک دین است دیگه ! خریت ملت ایران راپای اسلام ندان .
      امثال خمینی همه را از دین وخدا وپیغمبر بیزار کرده .

      حذف
    3. دین اسلام همینیه که هست. یا شیعی صفویش و یا عربستان سعودیش و یا داعشی و طالبانیش و یا اخوان المسلمینیش.
      من تعجب میکنم که مردم به چیزی ایمان دارند که از آن «ننگ دارند»

      حذف
  12. حکومت از همان سال88به بعد با آن وقایع در سراشیبی رسوایی وسر نگونی قرار گرفت .

    پاسخحذف
  13. بزودی ما(نسل جوان ) وارث حکومت ایران و منطقه خواهیم بود انشااله.
    با آرزوی نزدیکترشدن زمان مرگ رژیم ایران.

    پاسخحذف
  14. من علی ام
    اما از علی پرستان بیزارم .
    آنها که از علی مددمیخواهند مشرکند .
    واین حکومت ظالم بلا وفتنه ای است برای مردم ایران تا امتحان شوند ومعلوم شود در صراط گمراهی مستقیم اند.
    آن دنیا به ریششان میخندیم.

    پاسخحذف
  15. بعضی عجب سوالات و مسایل بی موردی مطرح میکنند. این وبلاگ مرام و هدفش مشخص است. متاسفافه شما هم پاسخ میدهید. اینها وبلاگ را از تمرکز روی مباحث اصلی دور می کند.

    پاسخحذف