۱۳۹۳ تیر ۱۴, شنبه

پیشرویهای داعش و بازی رفتن و نرفتن مالکی

در حالی که حکومت اسلامی ایران به دروغ پراکنی و انتشار اخبار فتوحات قلابی  و چهره و شبیه سازی چهرهٔ بن لادن شیعه مسلک مشغول است؛ نیروهای داعش در حال پیشروی هستند و در روزهای اخیر بسیاری از گروههای اسلامگرای سوریه یا با آنها بیعت کرده و یا مناطق نزدیک به متصرفات داعش در سوریه را تخلیه نموده اند. اکنون نیروهای «جبههٔ اسلامی» که دهها هزار نیرو دارد نیز از درون دچار بحران شده است و در آینده اخبار مربوط به پیوستن بخشی از نیروهایش به داعش را خواهیم شنید.


                                                    بن لادن
                                                   


                                 ابو شریف (بن لادن تقلبی)

موشکهای تقلبی؛ جنگنده های تقلبی؛ پهپادهای تقلبی؛ تانکهای تقلبی و بن لادن تقلبی و اسلام تقلبی..... اینها تمامی هنری است که رژیم صفویان حاکم بر ایران داشته اند. کسی هم نیست که از این مردَک بپرسد که مسلمان هستی؟ قبول... این ادا و اطوار مسخره مانند «مانکن ها» و آن طرز لباس پوشیدن دیگر چیست؟ (آدم را یاد کسانی که خود را به شکل الویس پریسلی در می آورند می اندازد).
اگر به وبسایتهای اطلاعاتی امنیتی رژیم سری بزنید؛ پر از اخبار جعلی است و خودشان را با دروغهایی که خودشان میسازند دلخوش میکنند و از درون تهی شده و وحشت سراپای وجودشان را گرفته است.

 در گیرودار «ساپورت بازی»؛ «موسوی - کروبی بازی»؛ «کربلا بازی» و «نجف بازی» و بازی مسخرهٔ «عتبات عالیات قلّابی»؛ داعش توانست بزرگترین حوزهٔ نفتی سوریه «العمر» را بدون خونریزی بدست آورد. این حوزهٔ نفتی در تصرف شاخهٔ القاعده در سوریه (جبهةالنصرة) بود که به داعش سپرده شد و تاسیسات آن میتوانند روزانه ۷۵ هزار بشکه نفت تولید کند که منبع مالی چشمگیری برای داعش خواهد بود. پس از بیعت بخشهایی از «جبهةالنصرة» با داعش؛ حرکت این نیروی هم عقیده با داعش (فتوکپی برابر اصل)؛ میتواند پیام آور «بیعت کامل» این گروه . چه بسا تمامی نیروهای القاعده با داعش باشد.
فراخوانده شدن ۲۵۰۰ نیروی ارتش عراق برای حفاظت از سامرا و مستقر شدن نیروهای عربستان سعودی در جنوب عراق؛ شرایطی را بوجود آورده است که با پیشروی نیروهای داعش به این مناطق؛ نیروهای عربستان سعودی به بهانهٔ جلوگیری از پیشروی داعش به خاک عربستان؛ وارد این منطقه شده و با حمایتهای غیر مستقیم لجستیکی و ایجاد چتر حمایتی نظامی؛ نیروهای داعش را به سمت فتح بصره و یا تخریب تاسیسات نفتی عراق در بصره هدایت نماید. ورود نیروهای عربستان سعودی به مناطق جنوبی عراق چهرهٔ جنگ را به شدت تغییر خواهد داد.
از طرف دیگر فرودگاه بغداد که پذیرای ۱۶ فروند جت جنگنده و بمب افکن عهد بوق سوخوی روسی شده است؛ برای داعش تبدیل به یک هدف نظامی گردیده و احتمال حمله به این فرودگاه از طرف نیروهای داعش شدت یافته است. در صورت تصرف این پایگاه هوایی از طرف داعش؛ این سازمان دارای نیروی هوایی هم خواهد شد و مهمات لازم برای ادامهٔ حملات خود را هم از انبارهای مهمات این پایگاه و نیز از طرق گوناگون (فرشتگان پشتیبان) بدست خواهد آورد. در پشت سکوت خبری؛ نیروهای داعش اکنون به شدت در حال بازیافت مواد شیمیایی به دست آمده از کارخانهٔ متروکهٔ تولید بمبهای شیمیایی  دوران صدام حسین هم هستند و مطمئن باشید که رونمایی از بمبهای شیمیایی با کشتار وسیع بدون اولتیماتوم انجام خواهد گرفت و مانند رونمایی از جت جنگندهٔ فوق مدرن تقلبی و آزمایشهای فوتوشاپی موشکهای سپاه پاسداران رژیم اسلامی ایران نخواهد بود.
بزودی شاهد فرو ریختن افسانه سازی و چهره سازی از «قاسم سلیمانی» و «بن لادن تقلبی» خواهیم بود.
واقیت ملموس برای حکومت شیعی ایران این است که با رفتن و یا نرفتن «نوری المالکی»  تغییری در تصمیم داعش بوجود نخواهد آمد و ماجرای عراق به «نقطهٔ برگشت ناپذیر» رسیده است و تصمیم مالکی برای ماندن نتیجهٔ این برآورد اشتباه است. اما ماندن مالکی در عرصهٔ قدرت؛ میتواند اختلاف میان شیعیان را به شدت افزایش داده و آنها را از رسیدن به اتحاد در برابر دشمن مشترک باز دارد.

کژدم


۸ نظر:

  1. درود بر کژدم گرامی

    کاریکاتوری که گویای بسیای از مطالب هست که توسط توکا نیستانی کشیده شده است

    http://iranwire.com/pictorian/cartoons/306/

    اگر یادتون باشه پدر و مادرا قدیما بچه هایی رو که اذیت زیاد می کردند نفرین سختی می کردند با این مضمون خدا یکی رو مثل خودت نصیبت کنه

    حالا تو سی و پنج سال ظلم وبیداد به اه مظلومان دامنگیر اغا شده و یکی رو مثل خودش نصیبش کرده این کار طبیعته

    پاسخحذف
  2. یک پاکستانی مقیم قم در درگیری با داعش کشته شد
    پیکر یکی از شیعیان پاکستانی مقیم قم که در درگیری با نیرو‌های «داعش» در عراق کشته شده بود در این شهر تشییع و به خاک سپرده شده است.

    ............................
    داعش هر بدی داشته باشد یک خوبی دارد باعث فرستاده شدن هر چه انگلهای موجود به بهشت موعود می شود

    پاسخحذف
  3. نمازگزاران شیراز پس از اقامه نماز جمعه این شهر پیکر مطهر شهید شجاعت علمداری مورجانی مدافع حرم مطهر اهل بیت (ع) را در شیراز تشییع کردند.

    به گزارش خبرنگار ایرنا ، نمازگزاران با فریادهای ˈ این گل پرپر ماست ، هدیه به رهبر ماست ˈ و ˈ الله اکبر ˈ و ˈ لااله الا الله ˈ پیکر این شهید مدافع حرم را مشایعت کردند.

    شجاعت علمداری مورجانی در سامرا و به هنگام دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.

    پیکر مطهر این خلبان شهید با مشایعت امت خداجو در روستای خانه خمیس منطقه سیاخ دارنگون شیراز به خاک سپرده شد.
    ...............................................

    خبرگزاری سپاه پاسداران: کشته و زخمی شدن ده تن از "مدافعان حرم" در عراق

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      طبق گزارشهای خبرگزاریها این شخص خلبان نیروی هوایی سپاه پاسداران بوده است. در نوشته های پیشین در رابطه با اینکه ۷ یا ۸ فروند هواپیمای جنگی سوخوی اهدایی رژیم ننگین صفوی حاکم بر ایران به انگلهای حاکم بر عراق را چه کسانی هدایت هدایت خواهند کرد؟ روسها و یا خلبانان ورزیدهٔ عراقی و یا سپاه پاسداران؟.... مطرح نمودم.
      واقعیت این است که همهٔ خلبانان عراقی در طی این ۱۱ سال توسط سپاه قدس کشته شده اند و عراقی ها هیچ خلبانی ندارند. لذا زمانی که این خبر منتشر شد؛ این پرسش معنی دار را مطرح نمودم.
      اکنتون نوبت سپاه پاسداران است که برای حفظ انگلهای حاکم بر عراق؛ از خود کشته بدهد.
      شاید بعضی ها با مفهوم «کارما» در آیین هندو و آیین بودایی آشنا باشند.

      حذف
  4. كژدم گرامي
    بالاخر فقط حق جمهوري اسلامي نيست كه با پول اين ملت به خواب رفته اقدام به تشكيل ميليشياي شيعه در عراق و لبنان و سوريه و پاكستان و افغانستان و بحرين و يمن و...و... بنمايد و با ايجاد آشوب در كشورهاي خاورميانه سعي كند كانون منازعات را از مرزهاي خود دور كند و در مذاكره با غرب برگ برنده در دست داشته باشد.
    فعلا سياستهاي ابلهانه قاسم سليماني دارد نتايج خود را آشكار مي سازد. در برابر آدمخواران شيعه. آدمخواراني شكل گرفته اند كه وابسته به هيچ جانيستند و لذا در برابر اعمال خود پاسخگو نيستند. هرچه دلشان خواست انجام ميدهند و دقيقا در قالب اسلام ناب محمدي به روايت خليفه پنجم "هل من مبارز" مي طلبند.
    امروز در العربيه آمده بود كه با ديناميت و لودر و بولدوزر تمامي مراقد و تكيه ها و حسينيه هاي متعلق هم به سنيان و هم شيعيان را در تكريت و موصل و تلعفر با خاك يكسان نموده اند و بر اساس آخرين ارزيابي منطقه اي به وسعت پنج برابر لبنان را در سوريه و عراق در اختيار دارند و اكثر گروههاي وابسته به القاعده با خليفه جديد بيعت نموده و به سمت عراق و سوريه سرازير شده اند.
    رژيم شيعه مسلك به تمامي دست و پاي خود را گم كرده است. تمامي حملات و هجوم ميليشياي شيعه و سپاه ايران و ارتش مالكي به تكريت با شكست مفتضحانه اي روبرو گشته و بر اساس آخرين اخبار مجبور به عقب نشيني تا بيست و پنج كيلومتري جنوب تكريت شده اند. جنگ به مناطق شرق بعقوبه رسيده و سيل آوارگان از خانقين نشاندهنده نزديك شدن اين گروه به مرزهاي ايران دارد.
    دولت اوباما نيز جز نظاره بر اوضاع كاري بيشتر از دستش برنمي آيد. هرگونه حمله از جانب آمريكا به داعش سبب ايجاد موج دشمني با آمريكا در ميان تمامي اهل تسنن در جهان خواهد شد كه به معناي در خطر كامل قرار گرفتم امنيت اروپا و امريكا خواهد بود. ايران در يك بازي كاملا باخت-باخت قرار گرفته. هرچه كند بازنده اصلي ميدان است. اعزام هرگونه نيروي رسمي بمنظور محافظت از مالكي به منزله ورود نيروهاي سعودي و اردن به داخل عراق بمنظور جلوگيري از نفوذ داعش خواهد بود.
    عدم دخالت عملا بمنزله پذيرش شكافي عظيم در هلال شيعه و جدا افتادن و يا با الفاظي دقيقتر نابودي هر آنچه است كه در سوريه و لبنان بافته اند و وجود نيرويي عظيم در جوار مرزهاي غربي ايران كه خود دلخوشي از رژيم اسلامي ندارند.
    برگهايي را كه قاسم سليماني روزي به عنوان برگ برنده ايران ميدانست. امروزه بدل به برگهايي سوزان شده اند كه آتش به جان رژيم شيعه مسلك انداخته و رژيم در مهلكه اي قرار گرفته كه راهي جز ادامه وضعيت و نابودي خود ندارد.
    امروز مسئله نه آينده رژيم شيعه صفوي. بلكه آينده ملت ايران است ملتي كه ميرود بخشي از آن در قلمرو ولايت اسلامي و بخشي ديگر در قلمرو ولايت فقيه قرار گيرد و در اين وانفسا روشنفكران ما فكر آزاديهاي يواشكي و مبارزه از طريق پوشيدن ساپورت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م.ر گرامی

      آنچه را که ایران گربه نشان نامیده میشود را فراموش کنید زیرا ساکنین آن ترسو تر از گربه ها هستند. شاید شما تصور فروختن فرزند همسایه به کثافتهای انگل حاکم بر ایران را نداشته باشید.... اما من همهٔ اینها را در تبریز و تهران دیده ام. آنکه فرزند همسایهٔ خودش را فروخته است؛ فرزندانش فروخته خواهند شد. ساکنین ایران «ملّت» نیستند و با له کردن همدیگر بر سر گرفتن چند کیلو برنج (در همین چند ماه اخیر)؛ آنهم فقط برای چند دقیقه زود تر و یا دیرتر ثابت کرده اند که چه فرومایگانی هستند.

      حذف
    2. م.ر گرامی
      من شاهد زندهٔ تاریخ ننگین ۳۵ سال اخیر آنچه که ایران نامیده میشود هستم. هرگز آن «روسپی کوچهٔ قناری تبریز» را و شوهرش را که مانند سگ دریایی (فُک) در یکی از روستاهای اطراف نقده در جلو آفتاب لم میداد را فراموش نخواهم کرد. روسپیها و روسپی زادگانی که ۸۰۰۰ نفر از فرزندان ماد(کردستان) برای نبرد با انگلهای عمامه به سر عبا پوش (متظاهرین به عرب تبار بودن)؛ به آنها مراجعه نمودند و هرگز به عنوان «مبارز» و «پیشمرگه» پذیرفته نشدند. الاغهایی که سلاح را تنها برای تظاهر به «مبارزهٔ مسلحانه» بر دوش می انداختند.... من هرگز این خائنین را فراموش نخواهم کرد..... آن روسپی «کوچهٔ قناری» و شوهرش میدانند که چه میگویم.

      حذف
    3. روح من همچنان بر فراز «کیله شین» و «کس نزان» و «هوشی گوره» و کوههای سردشت پرواز میکند و هنوز نمیتوانم باور کنم که آذری هستم و «کرد» نیستم. من با اینکه که در آذربایجان و در یک خانوادهٔ ترک زبان به دنیا آمده ام............ یک «کرد» هستم

      حذف