۱۳۹۳ مرداد ۱۸, شنبه

محدودیتهای آمریکا در حمله ٔ سرنوشت ساز به داعش

در سال ۲۰۰۳؛ دولت جمهوریخواه «جورج بوش» با تمامی آکروبات بازیها و شعبده بازیها و با مشارکت «تونی بلر» و حتی به قیمت یافته شدن جسد مامور ارشد CIA در سطل زباله که مخالف اظهارات دروغ دولت بوش و گواهی های دروغ ژنرال «کولین پاول» مبنی بر وجود سلاحهای کشتار دسته جمعی «تسلیحات شیمیایی» در عراق بود؛ عملیات نظامی گسترده ای آغاز شد که میوهٔ آن به قیمت ۲ تریلیارد دلار؛ مانند هلوی پوست کنده به دست رژیم شیعی خامنه ای افتاد. حکومت صفوی حاکم نتیجهٔ اشتباه «استوار رامسفلد» را به حساب «فرزانگی خامنه ای» و یا «امدادهای غیبی» گذاشت.
کثافتکاریهای «استوار رامسفلد» نهایتاً با درایت «ژنرال پترئوس» تا حدودی اصلاح گردید و نتیجه آنکه پوزهٔ شیعیان «مقتدی صدر» به خاک مالیده شد. و گروهبان «قاسم سلیمانی» خفه خون گرفت و «ابومصعب الزرقاوی» به دَرَک واصل شد.
ماجرای «حمله به عراق» و نتایج پرهزینهٔ آن (هزینهٔ ۲ تریلیارد دلاری برای هیچ)؛ اکنون مانند سایهٔ «دراکولا» بر سیاستهای نظامی آمریکا در خاورمیانه سنگینی میکند. به مفهومی دیگر؛ «آمریکا حاضر نیست که برای منافع دیگران بجنگد» و هر کسی که در خاورمیانه بخواهد مادر دیگران را ....؛ آمریکا اهمیتی نمیدهد.
این مفهوم را آقای باراک اوباما هم در رابطه با سوریه و هم در روزهای اخیر در رابطه با عراق به صورت صریح بیان کرده است:« ما پلیس جهانی نیستیم». و «مشکلات خودتان را خودتان حل کنید».
آمریکاییها بیشتر نیروهای خود را از «بغداد» خارج و به «اربیل» انتقال داده اند. آمریکا در پی دفاع از «بغداد» نیست و مسئلهٔ بغداد را به «شیعیان صفوی» سپرده است. آمریکا در جهت سوق دادن توان شیعیان صفوی برای دفاع از «اربیل» و «کرکوک» فعالیت میکند؛ زیرا شیعیان صفوی دستی را که برای آنها عسل آورد را گاز گرفتند (مانند سگ هار).
محدودیت عملیات نظامی آمریکا را در این جمله میتوان به وضوح دید:
« ما کاری نخواهیم کرد که میوهٔ آن در دامن  رژیم خامنه ای و روسیه بیفتد».
همین جمله هشداری به کردستان عراق نیز هست و دایرهٔ محدودیت کاربرد نیروی نظامی آمریکا را به آنها گوشزد میکند. لذا پیشمرگان کردستان باید از تمامی وجود خود مایه بگذارند؛ تا نتیجهٔ حرکتهای نظامی آمریکا؛ به کیسهٔ خامنه ای و مالکی ریخته نشود و تا آخرین قطرهٔ این عسل در کام کردستان زجر کشیده ریخته شود و حتی دریغ از نیم قطره به کام شیعیان کثیف صفوی که دشمنان قسم خوردهٔ کردستان هستند.
بگذارید سگهای هار داعش و «محمد رسول الله زمان» (البغدادی)؛ کفتارهای شیعهٔ صفوی را بدرند. بگذارید کفتارهای شیعی؛ سگهای هار داعشی (صحابه ها) را از گورهایشان بیرون کشیده و گوشتشان را بر نیش بکشند.
آنچه که مهم است؛ فقط و فقط و باز هم فقط؛ نجات کردستان از دست «محمد رسول الله زمان» (البغدادی) است.
پاینده و پیروز سرزمین ماد
ننگ و مرگ بر شیعیان صفوی

کژدم

۱۳ نظر:

  1. حمله نظامی آمریکا به عراق و سرنگون کردن رژیم صدام حسین بزرگ‌ترین خدمتی بود که آمریکا به اسلامگرایان منطقه و بویژه رژیم جمهوری اسلامی کرد. وضعیت فاجعه‌بار کنونی منطقه به همین حماقت تاریخی آمریکا بازمی‌گردد و واشنگتن الان با رذالت می‌خواهد منکر این فاجعه شود و از خود سلب مسئولیت می‌کند. در زمانی که پس از حمله به افغانستان همه تصور می‌کردند دومین هدف رژیم اسلامگرای شیعه در ایران باشد، کابینه‌ی بوش به بزرگ‌ترین حماقت تاریخی خود دست زد و به کشوری حمله کرد که رژیم آن بزرگ‌ترین و استوارترین سد در برابر رشد اسلامگرایی در منطقه و نیز بزرگ‌ترین مخالف بلندپروازی‌های جمهوری اسلامی در منطقه بود. در واقع آمریکا با سرنگونی صدام راه گسترش نفوذ رژیم ولایت فقیه را در منطقه گشود و باعث شد که نه تنها بعدها حزب‌الله لبنان در برابر اسرائیل گردنکشی کند و رژیم علوی بشار اسد با تکیه بر پشتیبانی جمهوری اسلامی بتواند در برابر انظار جهانیان مردم خودش را سلاخی کند، بلکه عراق هم به دامن شیعیانی از نوع نوری مالکی افتاد و نهایتا چندپاره شد و نتیجه‌ی آن اکنون در برابر چشمان همگان است. دیگر هیچ سیاستی قادر به بازگرداندن اوضاع منطقه به قبل و توازنی که بطور نسبی برقرار بود نخواهد شد و آتش این بحران همه‌ی منطقه را خواهد سوزاند و خاکستر خواهد کرد. کسانی هم که فکر می‌کنند از دل این خاکستر بطور اتوماتیک یک خاورمیانه‌ی آزاد و دمکراتیک سر برخواهد زد و همه سعادتمند خواهند شد، یا جاهل و نادان‌اند یا شارلاتان و عوامفریب!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      دنیا به آخر نرسیده است. اتفاقاً تازه شروع شده است و در دل این نبردها «اتحادیه های واقعی» بوجود خواهند آمد و هرکس بنا بر استعداد و توانایی هایش خود را خواهد ساخت.
      اتفاقاً ظهور دوبارهٔ محمد رسول الله (البغدادی) میتواند زمینهٔ مساعدی برای پیدایش و تکوین این اتحادیه ها باشد و اسلام رسوای جهان شود و مردم منطقه نیز به جای «انتظار ظهور مهدی» و بنا کردن «حکومت عدل اسلامی» بیدار شوند و جهان نوینی رو به آینده بنا نهند.

      حذف
  2. كژدم گرامي
    دخالت دقيقه آخر آمريكا سبب شد كه سرزمين مادها تا حدي از حملات خليفه پنجم و عوامل خونخوارش حفط شود كه جدا از پيروان اصيل اسلام ناب محمدي شمار زيادي از عربهاي دور و بر سرزمين كردستان را نيز همراه خود دارند.
    داعش با استفاده از سلاحهاي پيشرفته آمريكايي كه از ارتش مالكي به مقدار بسيار زيادي به غنيمت گرفته و با ياري افسران و سربازان ارتش قبلي عراق اقدام به حمله به سرزمين كردستان در محدوده اي به طول بيش از چهارصد كيلومتر از اربيل تا شنگال نمود. پيشمرگهاي كرد با سلاحهايي بسيار عادي كه در حد كلاشنيكوف و خمپاره اندازها و توپهاي كاليبر كوچك بود اقدام به دفاع نمودند و بايد گفت تا حد توان لااقل در اربيل مقاومت نمودند و جنگاوران كرد پ ي د و پ كا كا و پيشمرگان احزاب كرد ايران نيز در اين جنگ شانه به شانه پيشمرگهاي كردستان عراق مبارزه نمودند تا سرزمين مادها از چنگ خونخواران اسلامي محفوظ بماند.
    در حال حاضر درسهاي فراگرفته از اين نبرد به جاي حود باقي بماند وليكن همدلي و همكاري تمامي جنگاوران كرد كه فارغ از هرگونه اختلاف ايدئولوژيكي و سياسي و تنها و تنها براي دفاع از سرزمين ماد پشت به پشت هم داده اند و همينطور هجوم داوطلبان كه هريك با سلاحهاي سبك خود رو به جبهه هاي نيرد نموده اند تصوير مهيجي است از نبرد به خاطر سرزمين مادري و نشانگر اينكه سرزمين مادها به اين آساني دست يافتني نيست.
    كردها نشان داده اند كه براي دفاع از سرزمين ماد همه باهم هستند و در اين سرزمين مقدس جايي براي مرتجعان وجود ندارد.
    من هم با شما هم صدا ميشوم و فرياد بر مي آورم كه "پاينده و سرافراز باد سرزمين ماد و آتروپاتن"

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م.ر گرامی
      من در تمامی نوشته هایی که به کردستان مربوط میشود؛ همیشه به این مسئله که باید از حالت قبیله ای و عشیره ای در آمده و به عنوان یک نیروی متحد در آیند تاکید داشته ام. در رابطه با ایران هم به تشکیل «اتحادیهٔ میهنی ایران» معتقدم و تا زمانی که چنین اتحادیه ای بوجود نیاید کاری از پیش نخواهد رفت.

      حذف
  3. "ایران بزودی گنبد آهنین خود را به جهان نشان می دهد"
    »
    » نسخه قابل چاپ
    » ارسال به بالاترین
    » ارسال به فیس بوک
    » ارسال به تويتر

    یک مقام ارشد نظامی ایران اعلام کرده است که تهران بزودی از سیستم های موشکی دوربرد خود که شبیه گنبد آهنین اسرائیل یا پاتریوت آمریکا است و می تواند موشک ها را در هوا رهگیری کند رونمایی می کند.

    به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، سردار فرزاد اسماعیلی فرمانده پایگاه خاتم الانبا گفت که ایران در حال تدارک رونمایی از تعدادی سیستم دفاعی موشکی پیشرفته در 22 سپتامبر است. اسماعیلی جزئیات فنی این موشک ها را روشن نکرد.

    مایکل روبین مشاور سابق پناگون در امور ایران و عراق گفت که تهران پیشرفت های بزرگی در حوزه تکنولوژی موشکی کرده است.

    وی با طرح این سئوال که ایا ایران می تواند گنبد اهنین بسازد گفت: چراکه نه؟ ما نباید فراموش کنیم که دشمنان آمریکا می توانند از تجارب شکست خود برای دستیابی به موفقیت استفاده کنند.

    روبین گفت که اعلام رونمایی سیستم های موشکی متفاوت نشان دهنده ی آن است که ایران به دنبال نمایش میزان قدرت خود در منطقه است.

    وی افزود: زمانیکه بحث تسلیحات هسته ای پیش می آید، باید بگوییم که تهران در استانه تبدیل به کره شمالی بعدی است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      داشتن بمب اتمی و موشکهای پیشرفته و تکنولوژی فضایی؛ برای مردم یک سرزمین خوشبختی نمی آورد و چه بسا باعث دردسر هم بشود. نمونه اش اتحاد فروپاشیدهٔ شوروی و کرهٔ شمالی است. کشورهای غربی تمامی این امکانات را به موازات گسترش لیبرالیسم انجام داده اند. ژاپنی ها که از داشتن ارتش به مفهوم نیروی تدافعی-تهاجمی محروم شده اند؛ اقتصاد بسیار بزرگی دارند. البته اینرا نیز باید بگویم که اگر ژاپن نتواند دارای آن ارتش بشود؛ موجودیتش به خطر خواهد افتاد و تنها نمیتوان همهٔ تخم مرغها را در سبد «حمایت نظامی آمریکا» گذاشت.
      اما در رابطه با پیشرفتهای موشکی سپاه پاسداران مطمئن باشید که ۸۰ در صد اظهاراتشان دروغ است.

      حذف
  4. عذر می خوام ولی مثل اینکه این پیشمرگه ها از سر سیری می جنگند. دقت کنید به دلایل از دست دادن جلولا:
    محمود سنگاوی فرمانده نیروهای پیشمرگ در محور گرمسیر در گفتگو با سایت خبری سلیمانیه اظهار کرد که عقب نشینی آن ها از جلولا به دلیل این بوده که جنگ شهری و کوچه کوچه با داعش، تلفات زیادی دارد و نیروهای پیشمرگ گزینه خروج از شهر و عدم وارد شدن به چنین جنگی را انتخاب کردند. (اینو که باید داعش بترسه! آشنایی با سرزمین که از مزیتهای مدافعین به حساب میاد! یکدفعه از تمام شهرها عقب نشینی کنید تا تلفات ندهید!)
    وی دلیل دیگر پیروزی داعش در جنگ جلولا را همکاری و هماهنگی عشایر عرب منطقه با این گروه عنوان کرد.
    سنگاوی همچنین اظهار کرد که اهالی جلولا در حال ترک منطقه از ترس داعش هستند.
    این سخنان در حالی است که روزنامه هاولاتی چاپ اقلیم کردستان در گزارش، پیرامون دلایل عقب نشینی نیروهای پیشمرگ از جلولا از زبان یکی از فرماندهان این نیرو اعلام کرد که عملکرد ضعیف نیروهای پیشمرگ در این محور و عدم همکاری و هماهنگی نیروهای پیشمرگ وابسته به حزب دموکرات کردستان و اتحادیه میهنی دلیل کنترل جلولا از سوی داعش بوده است.
    وی همچنین اظهار کرد که اکثر نیروهای پیشمرگ در مرز موصل وابسته به حزب دموکرات کردستان بوده اند. (حزب بازی تا این حد؟!)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مشکلات فقط همین مواردی که مطرح نمودید نیستند.
      ۱- ضعف آموزش نظامی.
      ۲-عدم وجود نیروهایی که با شیوه های جنگی داعش آشنا بوده و بتوانند حملاتشان را خنثی کنند.
      ۳- تسصلیحات ناکافی.
      ۴- ضعف فرماندهی.
      ۵- عدم وجود انگیزه؛ به این معنی که برای چه بجنگم؟ برای شیعه ها؟
      و بسیاری دلایل دیگر.

      حذف
    2. صبر کنید تا پای اینها به ایران باز شود؛ تا ببینید که سپاه پاسداران و بسیج و ارتش با اینها چگونه خواهند جنگید.
      به قول تبریزیها:
      «حکم آوار اوزاق.... کَردیسی یخین»

      حذف
    3. کژدم گرامی خوشحالم که به عنوان یک جوان ایرانی برای اولین بار نظر میدهم....میشود کمی موضوعی را که گفتید بشکافید؟....یعنی میتوانند با داعش بجنگند یا نه؟

      حذف
    4. ناشناس گرامی
      منظورتان را از : (...یعنی میتوانند با داعش بجنگند یا نه؟) را نفهمیدم؟!!!
      چه کسی میتواند؟ یا نمیتواند؟

      حذف
    5. شما فرمودید :صبر کنید تا پای اینها به ایران باز شود؛ تا ببینید که سپاه پاسداران و بسیج و ارتش با اینها چگونه خواهند جنگید........از دید شما نیروهای نظامی ایران میتوانند داعش را مهار کنند یا خیر؟....اصلا اگر داعش بخواهد وارد ایران شود چگونه عمل میکند؟ مثلا میتواند تبریز یا اصفهان یا کرمانشاه را بگیرد(با توجه به ترکیب شیعی شهرها و جمعیت زیاد)؟...آیا ممکن است داعش به سمت ترکیه یا عربستان برود؟...در نهایت راه مقابله با انها را چه میدانید؟....ببخشید اگر پرسشهایم پیش پا افتاده است...سپاس از حوصله تان

      حذف
    6. ناشناس گرامی
      نخست اینکه پرسش شما پیش پا افتاده نیست.
      دوم اینکه سپاه پاسداران پس از شکست مفتضحانه در جنگ ۸ ساله؛ هرگز به طور مستقیم در هیچ میدان نبردی حضور نداشته است و پس از جنگ نیز تحت رهبریهای اکبر بهرمانی و خامنه ای فرزانه به «دلهآلان اقتصادی» و «قاچاقچیان مواد مخدر» و «رانت خوار» تبدیل شده اند. این ارازل و اوباش بیشتر «کنتراتچی عملیاتی» آن هم در حد «ایجاد شبکه های مزدوران» هستند و حتی نیروهای ویژهٔ کثافتهای سپاه؛ زمکنی که با پیشمرگان بسیار کم آموزش دیده کردستان روبرو میشوند؛ مانند گلّه های الاغ به طور دسته جمعی کشته میشوند و حتی لیاقت جمع آوری جسدهای گندیدهٔ شان را نیز ندارند و برای جمع آوری آنها نیز مزدور (کنتراتچی) استخدام میکنند. آیا از این ارازل و اوباش انتظار دارید که بتوانند در برابر نیروهای داعش مقاومت کنند؟ اینها برده های گونی سیب زمینی و حلبی های روغن نباتی هستند.
      گلّه هایی به نام «شیعیان اصفهان» و «شیعیان تبریز» را فراموش کنید. اصفهانیها در حملهٔ افغانها نشان داده اند که چه هستند؛ باور نمیکنید؟ به قیافه هایشان نگاه کنید....... آیا به طایفه های ترک و مغول شبیهند؟ یا به اقوام آریایی؟
      تبریزیها نیز در طی این ۳۵ سال نشان داده اند که «ستارخان» و «باقرخان» به افسانه ها پیوسته اند.
      شیعه در روزهای سخت؛ یعنی «امام حسن» ؛ «زین العابدین بیمار»؛ و «تقیّه».
      ساکنین ایران به خاطر وحشت ننگینی که از پاسداران به دل دارند؛ از این «کثافتهای رانت خوار»؛ موجوداتی افسانه ای برای خود ساخته اند و از این موجودات افسانه ای میترسند. حال تصور کنید که در برابر نیروهای داعش چه خواهند کرد؟
      گیرم که همهٔ آنها بخواهند بر علیه داعش مبارزه کنند.... با کدامین «آموزش» و «تسلیحات» و «لجستیک» و «منابع مالی»؟
      پاسخ پرسش شما بسیار آسان است.
      از این قوم به جز فرار به کوهستانها و کویر و خواندن «دعای کمیل» و «آیة الکرسی» چیزی بر نمی آید.

      حذف