۱۳۹۴ فروردین ۸, شنبه

مذاکرات هسته ای؛ ارزش خود را باخته است

پیامی که وزیر اطلاعات اسبق حکومت آل سعود (ترکی الفیصل) در رابطه با مذاکرات هسته ای داد و آنچه که در یمن میگذرد؛ همان انحنایی است که میتوانست؛ همهٔ مذاکرات هسته ای با هر نتیجه ای را به یک کیسه زبالهٔ پر از آشغال تبدیل کند؛ و این «زباله سازی» به وقوع پیوست.
آنهایی که به «نتیجهٔ مذاکرات هسته ای» دل بسته اند؛ اکنون  باید مانند خزندگان؛ با پاهایی کوتاه؛ روی شکمشان راه بروند. زیرا آن «انحنا» شکل گرفته است و مذاکرات هسته ای تبدیل به «بُنجل» شده است.

خوانندگان گرامی

از امروز به بعد؛ مذاکرات هسته ای و نتایج احتمالی آنرا به «مستراح تفکّر شبه سیاسی» بسپارید؛ زیرا ارزشی بیشتر از آن ندارند.
همانگونه که بارها گفته ام؛ من (کژدم) ؛ دانش آموز «آیین شمنی» هستم. طبیعت کار «شمن» و یا «دانش آموز آیین شمنی»؛ کشف آن واقعیتهایی است که توسط «مردم عادی» (دیگران = اغیار) دیده نمیشوند.
اهدافی که مذاکرات هسته ای «امام حسن بنفشی» در پی آن بود؛ با ماجراهای «یمن» به «گا» رفت ..... همانگونه که «فتح تکریت» توسط «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی و گاینده های عراقی خواهرانش» به «گا» رفته است. (کژدم بی تربیت نیست؛ بلکه فاش گو است).
از امروز به بعد تحلیلهای نظامی «حسین آرین» را در حد « کاغذ مستراح» بدانید؛ زیرا اگر شما نیز ویدیوهای تبلیغاتی تسلیحات نظامی  منتشر شده در «یوتیوب» را تماشا کنید؛ به کارشناسی بسیار برجسته تر از «حسین آرین» تبدیل خواهید شد. این مردک «جیره و مواجب بگیر» چیزی بیشتر از یک تماشاچی «یوتیوب» نیست و رادیو فردا میخواهد او را به عنوان «کارشناس نظامی ساکن اسکاتلند» به کون «ندید بَدیدها» فرو کند. ولی گزارشهای نظامی «دکتر حسن هاشمیان» را با دقت فراوان بخوانید. (دقّت یعنی: مطالعه و استخراج نکات برجسته).

داستان «یمن» آغازی بر پایان حاکمیت کثیف «صفویهای نوین» بر ایران است که با فروپاشی کامل «هلال شیعی» توسط «اتحادیهٔ کشورهای سنّی مذهب» کلید خورد.
حرکتی که از «یمن» آغاز شده است؛ همهٔ بافته ها و دروغها و «گنده گوزیها»ی سپاه پاچاهاردارن را به روی آب خواهد ریخت و شما این کثافتهای شناور بر سطح لجنزار «جنگ شیعه و سنّی» که توسط صفویهای روسپی زاده به راه افتاده است را شاهد خواهید بود. (به سخنان بهنود کونی دل نسپارید؛ او حرفهایش را با نخستین طلیعه های شکست «انگل فرزانه» تغییر خواهد داد. امّا هرگز فراموش و هرگز بخشیده نخواهد شد. دهان این بیشرفها فقط با «سُرب» بسته میشود).

ارتش کشورهای متحد «سنّی مسلک» که با نام دروغین «ارتش کشورهای متحد عربی» در حال شکل گرفتن است و طلایه های ظهور آنرا در «یمن» میبینید؛ پایانی بر داستان «مذاکرات قلّابی هسته ای» و «هلال شیعی» بود.
در روزهای اخیر اتفاقاتی افتاده است که باید آنها را مرور نمود؛ تا تصویر بهتری از آنچه که در حال ظهور است بدست آورد:

۱- «انگل حکیم» و «انگل مقتدا صدر» به پابوس سلطان اردن مشرف شدند. (حجّ اکبرشان قبول درگاه «الله» باد).
۲- سلطان اردن اعلام نمود که حاضر است ارتش عراق و عشایر سنّی مسلک عراق را آموزش داده و آنها را مسلّح کند (به احتمال قوی با هزینهٔ عربستان سعودی و اقمارش).
۳- شیطان بزرگ و عربستان سعودی به شرطی که اوباشان «عصایب الحق» و «بدر» و دار و دسته های مشابه (دار و دسته های زیر ماتحت خامنه ای فرزانه) در حمله به تکریت؛ نقش «ثانوی» داشته باشند؛ حاضر شدند  که از ارتش عراق در حمله به تکریت پشتیبانی هوایی کنند. (یعنی اینکه حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی و «الدنگ فرزانه» ... گوزیدند و رفتند .....).
۴- اکثریت شیعیان عراق دیگر نمیخواهند بخشی از «هلال شیعی» باشند و فدای گنده گدزیهای «روسپی پیر فرزانه» شوند.
۵- بشار اسد نیز که قبل از حملهٔ نظامی عربستان و شرکایش به «یمن» مذاکره با آمریکا را رد فرموده بود؛ اکنون حاضر به مذاکره شده است. (متاسفانه خیلی دیر گوزیده و با صدای گوز دیر هنگامش  بیدار شده است).
۶- مصر نه تنها «باب المندب» را تسخیر نموده و پیت حلبیهای شناور رژیم صفوی مسلک را فراری داده است؛ بلکه در فکر پیاده کردن نیروی زمینی در «یمن» است.
۷- ترکهای عثمانی نیز به «الدنگ فرزانه» گفته اند: خفه شو. ترکهای عثمانی اکنون میتوانند نیروهای داعش را به استان آذربایجان غربی تزریق کنند.
۸- «کثافتستان» نیز به این «اتحادیّهٔ عربی؟؟؟؟؟؟؟ = اتحادیهٔ سنّی مذهبان» پیوسته و «بمبهای اتمی اسلامی» را پشتوانهٔ استراتژیک «اتحادیّهٔ سنی مسلکان» قرار داده است و مرزهای شرقی ایران به شدّت در خطر «هدایت نیروهای اوباشان داعشی» قرار گرفته است که ماههاست در حال سربازگیری  و آموزش و سازماندهی در پاکستان و افغانستان هستند.

بنا بر این:

مذاکرات اتمی نیز به قول «فیصل الترکی»؛ نتیجه اش هرچه که باشد (حتی ۱۹۰ هزار سو»..... گوزید و رفت....

به «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی» بگویید تا برود «کیر سلطان بندر» را محکم لیس بزند ..... تا شاید مثل «قُلنجون» و «سُلنجون» .... افاقه کند.

راستی این بچّه کونی هایی که از «عارف بزرگ» و «سردار صلح» و «سورِنای شیعه مسلک» و « تنها افتخار ایرانیان» سخن میگفتند .... کجا خزیده اند.....
من میدانم.... به سوراخ مادرشان..

کژدم

۵ نظر:

  1. پشت صحنه مذاکرات اتمی
    https://www.youtube.com/watch?v=9Ptz0994Wss&feature=youtube_gdata

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایرانی گرامی
      بسیار خوب بود.
      کاش درفش کاویانی را به جای «پرچم ۳ رنگ صفوی» مینشاندید.

      حذف
  2. ((حضور وزرا ! ))

    به نظر می رسد تحلیل های اشتباهی در مورد تفسیر حضور تمام وزرای خارجه در مذاکرات را شاهد هستیم :
    تا پیش از این و در مراحل قبلی ی مذاکرات ؛ به درستی میشد با خبر از حضور وزرا ، در مورد پیش آگهی ی مثبت توافقات احتمالی ، نظر داد اما این بار اساسا موضوع متفاوت است !
    در نوبت های پیشین مذاکرات ؛ توافقات پشت پرده قبلا انجام شده و وزرا می آمدند تا امضاء کنند و بروند !
    اما چه چیزی را ؟
    تمدید نامه را !
    و نه هر چیز دیگری از جمله توافق نامه یا تفاهم نامه را .
    اما این بار قضیه کاملا متفاوت است !
    ایران و آمریکا مشخصا در پی توافق هستند ؛ و می دانند امکان توافق جامع تا 11 فروردین میسر نیست ، پس روی 3 ماه بعدی تا 10 تیر زوم و تمرکز کرده اند اما لازمه ی خرید این فرصت سه ماهه ؛ فرار رو به جلو از تحریم های تازه ی کنگره است . پس در نهایت ایران و آمریکا می خواهند هر طور شده پای یک برگه ای را صرف نظر از محتویات ! ( حتی اگر سفید باشد : مثال زدم) امضا کنند تا فرصت بخرند برای ادامه ی مذاکرات تا 10 تیر .
    اما موضوع فرانسه و بعد انگلیس و سپس المان و این اواخر ( حتی روسیه !!!!) فرق می کند :
    فرانسه مدت هاست پیشنهاد های چشمگیری از دول متمول سنی ی منطقه در یافت می کند ، پیش نهاد های پولی ی آنها کجا و بازار ما کجا ؟ طفلی حق دارد منافع ملی ی فرانسوی ها را پاس دارد !
    انگلیس هم بین منافع همراهی با آمریکا و و منافع حمایت از دول سنی و ترکیه و اسرائیل ، بلا تصمیم مانده و یحتمل می خواهد در آخرین لحظات ببیند کدام کفه ی ترازو سنگین تر است !
    المان ؛ موضع اش همراه تر است با ایران و آمریکا اما باز هم مثل دو رقیب اروپایی ، نیم نگاهی هم به بازار اعراب دارد .
    اما روسیه !
    امان از این روسیه که هر چه می کشیم از دست آمریکاست !
    باور کنید !
    روس ها تا وقتی موضوع منحصر به مو ضوع هسته ای بود ؛ خوب و خوش و خرم از حل و فصل مساءل دفاع می کردند اما مدتی است که علائم یائسگی را نشان می دهند ! حوصله ی درست و حسابی ندارند ، کم حرف شده اند ؛ زود گر می گیرند ، عرق می کنند ؛ که چه ؟
    هیچ !
    رگ غیرت و حسادت شان ورم فرموده !
    چرا ایرانی ها با آمریکایی ها اینقدر صمیمی شده اند ! نکند ناگهان همه چیز به وصلتی تازه و جدایی نادر از سیمین ( ایران از روسیه ) منجر شود !
    هرچه نباشد قیاس با خودشان می کنند که متحدین شان را به سادگی و ارزانی می فروشند .
    اما نگرانی شان بیهوده است . ما قبلا انتخاب های استراتزیک مان را کرده ایم .
    خوب تمام این ها را گفتیم که بگوئیم ؛ این بار وزرا نمی ایند چون کار تمام شده ؛ این بار می ایند تا تصمیم بگیرند کار را چگونه تمام کنند : به خیر و خوشی یا سنگ اندازی و ناخوشی ؟

    اما به نظر شخصی ی من چنانکه 24 اسفند در مطلبی عرض شد ؛ تفاهمی صورت خواهد پذیرفت تا فرصت برای 3 ماه مذاکره ی دیگر ایجاد شود ؛ اما به شخصه نسبت به نتیجه ی نهایی تا 10 تیر خوش بین نیستم ! بد بین هم نیستم اما اینقدری می دانم که توافقی که رابطه ی ما را در تاملات و تعاملات با جهان پیرامونی عادی کند ؛ اصلا و ابدا قابل تصور نیست :
    باید به گشایش نسبی در بعضی زمینه ها دلخوش داریم تا ببینیم تاریخ آبستن چیست ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      «گزارشهای تحلیلی» خوبت یک طرف؛ ادبیات نوشتاریت هم یک طرف.
      ادبیاتت خیلی خوبه... باتربیت هم هستی
      اسمتو میگذارم : کژدم با تربیت.

      حذف
  3. این چرندیات حاصل افکار تخیلی و رویاهای یک دیوانه متوهم است

    پاسخحذف