۱۳۹۳ اسفند ۱۴, پنجشنبه

حاجی بادمجان «میرزا قاسمی» و تسلیحات زیاد در عراق

آقای «جیمز رابرت کلپر» (James Robert Clapper) که دوست دارد برای همه کف بزند و سوت بکشد (Clapper) و به ریششان بخندد؛ گفته است که رژیم انگلهای شیعه مسلک حاکم بر ایران؛ به مقدار بسیار زیادی تسلیحات به عراق فرستاده و برای نخستین بار به صورت شفّاف در نبرد با اوباشان «محمد رسول الله دوّم» (ابوبکر البغدادی) وارد معادلهٔ نبرد شده است (اینجا). من هر چه رمل و اسطرلاب انداختم نفهمیدم که در این معرکه «شفّاف» چه معنی خاصی دارد؟ و تنها چیزی که به نظرم رسید این بود که شاید از آمریکاییها اجازه گرفته اند و به همین دلیل شفّاف شده اند.
قرار بود که حاجی بادمجان «میرزا قاسمی» با بسیج ۲۰ هزار بسیجی عراقی قمه و سینه زن و ۱۰ هزار نیروی ارتش عراق مسئلهٔ تکریت را چند روزه روشن کند و دولت فخیمهٔ شیعه مسلک عراق هم بنا به دستور انگل فرزانه خواسته بود که ائتلاف به رهبری آمریکا در عملیات تکریت دخالت نکنند  تا هم موی دماغ سپاه دلاور قدس در کشتن کودکان سنی مذهب ها نشوند و هم اینکه این عملیات را به تنهایی انجام دهند و و به همهٔ شایعاتی که میگویند: سپاه قدس و شیعیان عراق هیچ پوخی نیستند و در حال ریزه خواری از سفرهٔ ائتلاف به رهبری آمریکا هستند و پیروزها را به اسم خود چاپ میزند؛ پایان بدهند و ثابت کنند که مرد میدان نبرد هستند. البته تاریخ شیعیان عراق در دورهٔ صدام نشان داد که هیچ پوخی نبودند و پس از فرمان جورج بوش در حمله به عراق و تغییر رژیم صدام بود که تبدیل به «پوخی» شدند. امّا قرمساق فرزانه نمی فهمد و نمیتواند بفهمد که مهم نیست که چه ماشینی را سوار هستی؟ مهم این است که آیا ماشینت بنزین داره؟ تایر زاپاس داره؟ موتورش خوب کار میکنه؟ و یا اصلاً جرأت رانندگی داری و یا نداری؟ و باز هم متاسفانه گویا حاج بادمجان گروهبان «میرزا قاسمی» بیش از حد هالیوودی شده و «گنده گوزی» فرموده بوده نموده کرده باشیده است و پس از پنچر شدن تایرهای «جنگ تکریت» گفته است که چون تجربهٔ خمینی کبیر ثابت کرده است که جنگ با عراق بعد از ۸ سال با نوشیدن «تغار گُه» پیروز شد؛ جنگ برای فتح تکریت هم اگر ۸ سال طول نکشد؛ مزّه نمیدهد ... کمتر از ۸ سال؟ ... نوچ.
آقای کلپر در این گفتگوی چند دقیقه ای راز مگویی را فاش کرد که همگان آنرا از پیش میدانستند و آن اینکه رژیم انگلهای حاکم بر ایران؛ به توانایی علمی و فنی ساخت کلاهک هسته ای دست یافته اند و با زرنگی میخواهد محمد علی کلی دوّم را تبرئه کند که چاره ای به جز مذاکره ندارد!!!!!!!!!!!
حال فرض کنیم که انگلهای صفوی؛ نه تنها به دانش فنّی پاکستانی-کرهٔ شمالی و در واقع «چینی» بمب اتمی دست یافته اند؛ بلکه حتی یکی دوتا بمب هسته ای هم زیر بغلشان دارند. پاسخ این فرض این است که اگر کسی چنین حماقتی کند و «ماشهٔ پارچینی» را بکشد؛ سرزمین ایران صدها بار شخم میشود. چینی ها بمب اتمی دارند؛ ولی به جنگ افزارهای متعارف دل بسته اند. آمریکایی ها و دیگران هم همینطور. امّا این امر از ارزش وجود بمبهای اتمی چیزی کم نمیکند. ذهن ها همچنان به پایان جنگ جهانی دوّم متمرکز شده اند که هیروشیما و ناکازاکی موجبات تسلیم ژاپن را فراهم کردند و یا بر روی دوران جنگ سرد که بمبهای اتمی بر آن سایه انداخته بود متمرکز هستند و گذشت زمان با اینکه ذهنیت فنی و علمی فرهیختگان در رابطه با «کاربرد سلاح هسته ای» را تغییر داده است؛ اما ذهنیت «عوام الناس» (انسان سانها) همچنان دلدادهٔ «بمب اتمی» به عنوان «آخرین پلّه قدرت» است و اگر بگویی که چنین نیست؛ در پاسخ «کرهٔ شمالی» را مثال می آورند. پاسخ من به این مزخرفات این است:
کشوری به نام کرهٔ شمالی وجود واقعی ندارد. کرهٔ شمالی موجودیتی «حقوقی» است و در عمل یکی از استانهای «چین» است که حاکمیت چین از آن برای منافع ملی خود سوء استفاده میکند. اگر کرهٔ شمالی چند کلاهک اتمی دارد؛ در واقع نه به آن چند بمب اتمی؛ بلکه به قدرت چین مینازد که پشتوانهٔ قدرت آتش آنها هست.
«حزببلی» ها و جبههٔ ملی شیعه مسلک و نهضت آزادی های روسپی تبار؛ باید این را بفهمند که ایران  یک «شهرک» مانند «کرهٔ شمالی» نیست و نباید داشتن بمب اتمی را به عنوان «افتخار ملّی»؛ توی کون ایرانیان فرو کنند. این تبلیغات «راه» نیست....  بلکه کتاب آشپزی فرو رفتن در «باتلاق» و «چاه مستراح» است. دورهٔ محمدرضا پهلوی و مصدق و قاجارها و هیتلر و «هیرو هیتو»؛ دیر زمانی است که به عهد «دایناسورها» پیوسته است. تسلیحات بازدارنده و تهاجمی کنونی از نوعی دیگرند که در ذهنهای علیل حزبلبلی ها و  مصدقی ها و «سلطان محمد رضا پهلوی چیها» نمیگنجد.
حاجی بادمجان «میرزا قاسمی» با اینکه مثل خر گردنش را کلفت میکند؛.... اما میداند که چه میگویم.

برگردیم به «حاجی بادمجان» گروهبان «میرزا قاسمی» که هنوز هم که هنوز است به سینه خیز رفتن چسبیده است.

هوی... حاجی بادمجان گروهبان «میرزا قاسمی» ....
گویا باز هم این شیطان بزرگ؛  تو و «قوّاد فرزانه» را به بیراهه کشانیده است ... بهتره به جای نماز خواندن و کیفور وافور نماز شدن؛ یک کمی فکر کنی.
فکر کردن برای مغز خوب است و کیفوری وافور صفوی بازی برای مغز مثل «سکتهٔ مغزی» و «مرگ مغزی» است.
شنیده ام که در حال به «گا دادن» برادران شیعی عراقی ات در اطراف تکریت هستی.
هم شیطان بزرگ و هم انگلیسها و هم کشورهای عربی و در آخر «سلطان بندر» (آنکه تو را سالهاست بازی میدهد) که میدانم خیلی دوستش داری؛ در حال مطالعهٔ آخرین دست آوردهای «حاجی بادمجان میرزا قاسمی افسانه ای» در عرصهٔ نبرد هستند ... مثل «عنتر» نباش و دیگران را با «رقص» خود در سیرک؛ بیشتر از این «ملعبه» نکن.

کژدم

۵ نظر:

  1. برای دوستان درون میهن
    چگونه فیلم‌های YouTube (تازی نامه)را دانلود کنیم؟
    برای دانلود فیلم های YouTube به صورت مستقیم (از خود سایت)، نیاز به استفاده از Firefox می باشد و برای این منظور لازم است پلاگین مخصوصی را به فایرفاکس تان اضافه کنید تا در صفحه یوتیوب، گزینه ی دانلود فعال گردد. ولی از آنجا که تنها بخشی از کاربران اینترنت، از فایرفاکس استفاده می کنند بر آن شدم تا روش های کاربردی و فراگیری را معرفی نمایم.

    روش اول (پیشنهاد می گردد):
    استفاده از سایت keepvid می باشد.
    http://keepvid.com/
    روش کار با این سایت بسیار ساده است. فقط کافی است لینک فیلم مورد نظرتان را از یوتیوب (یا هر سایت دیگر اشتراک ویدئو) کپی کرده و داخل باکس بالای سایت کیپ وید past نمایید و سپس گزینه ی Download را بزنید.

    بعد از انجام این سه مرحله، به شما دو لینک دانلود پیشنهاد می گردد که اولی با فرمت FLV و دومی با فرمت MP4.

    معمولا فرمت FLV حجم کمتری دارد. البته برای اجرای فایلها با فرمت FLV نیاز به نرم افزار FLV Player دارید که سایت کیپ وید آنرا به صورت رایگان برای دانلود قرار داده است. فایلهای با فرمت MP4 نیز با نرم افزار مدیاپلیر قابل اجراست. با کلیک روی یکی از این دو لینک، فیلم مورد نظر دانلود می گردد.

    روش دوم:
    فقط كافي‌ست نرم افزار Free YouTube Download را دانلود كرده و پس از نصب آن، لينك ويدئوي مورد نظر را از سايت يوتيوب، Copy و در اين نرم افزار Paste كنيد، فرمت مورد دلخواه‌تان را انتخاب كرده و كليد دانلود را بزنيد.
    http://www.dvdvideosoft.com/404.aspx?aspxerrorpath=/downloads/download-free-YouTube-download.htm
    اگه فیلمی که دانلود میکنیم داخل ویدیو سی دی و یا دی وی دی قابل اجرا نیست لازمه فورمتشو عوض کنید
    موفق باشيد
    ā

    پاسخحذف
  2. گویا بالاخره آمریکائیان خودرا از زیر هزینه های فعلی اعزام پیاده نظام و هزینه هایی که این اعزام از طرف افکارعمومی مردم آمریکا که قبل از انتخابات برای محمدکلی دوم می توانست ببار آورد برهاندو طبق پیش بینی شما و طی مزاکرات پنهان(سیاسی)عملاًتوانسته اند از پیاده نظام ارزانتر برخوردار گردند. و دیگر اینکه در رابطه با مسلمانان حکومت اسلامی داعشی وسلیمانی،بازیگران منطقه نظارگر هرآنچه که این گلادیاتوردر چنته دارد خواهند بود.داعش تاکتیک های سلیمانی را محاسبه خواهد کردودر افغانستان،شرق ایران آمادگی بهتری خواهد یافت.طی چندروز گذشته اجسادحدود 17نفر از مستشاران نظامی! ایرانی-افغانی راهی ایران شده است.براستی که ج.ا در وضعیت گربه رقصان قرار گرفته است.حالا چرا در این وضعیت و نزدیک به مراحل جمع بندی مذاکرات،چرا پروستات امام زمانی آغا عود می کندو ایشان را به گوشه ی بیمارستان می فرستد جای سوال دارد.گویا بعدازاین جام زهر را با عود پروستات بایستی مترادف شمرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ائتلاف به رهبری آمریکا نه تنها در این عملیات حاضر به کمک کردن به حاجی بادمجان نشده است؛ بلکه صحبت از آن میرود که بازپس گیری موصل را نیز آمریکاییها به «وقت گُل نِی» موکول کرده اند و در آن نیز کمکی به حاجی بادمجان نخواهند کرد.
      در سوریه نیز میگویند که «جبهة النصره» در حال جدا شدن از القاعده است.
      این جدایی نشان از تغییراتی بسیار مهم در سوریه را دارد.
      حالا حزبلبلی ها میبینند که حاجی بادمجان هیچ پُخی نیست و اینکه اگر حاجی بادمجان نبود (آنهم با ۴۰ نفر) بغداد در همان روزهای نخست سقوط میکرد؛ دروغی بود که تنها الاغهای حزبلبلی میتوانند باور کنند.
      حاجی بادمجان با ۳۰ هزار نفر نیرو و توپخانهٔ سنگین و پهپاد فوق پیشرفتهٔ ساخت قُم و کاتیوشا و .... مثل خر در گل مانده است.

      حذف
    2. دیروز گفتم که خبرهای مهمی در سوریه در حال شکل گیری است.
      امروز خبرش را دویچه وله منتشر کرد

      http://www.dw.de/%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%82-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%82%D8%B7%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D8%A8%D9%87%D9%87-%D9%86%D8%B5%D8%B1%D8%AA/a-18300910

      حذف
  3. سلیمانی با 30هزارشیعه ی عراقی و افغانی و ایرانی و نیروی ارتش دولت دست نشانده عراقی به طورشفاف وارد معرکه شده و گو یا آنچه برای این جبهه در نظر گرفته شده یک جنگ طولانی فرسایشی با داعش است برای دودشدن نیروی دوطرف.از یک طرف عدم پشتیبانی مالی از داعش برخلاف گذشته وهمینکه خود داعش دارد ضمن درگیر شدن با آشفتگی های درونی خود اعم از عدم انسجام نیروهایش چون گذشته و دیگر کاهش منابع درآمدی (آتش زدن چاه نفتی در تکریت وکاهش درآمدازطریق قاچاق نفت وموی دماغ شدن بیشتر النصرت بعدازاین برایش و...)وهمچنین از طرف دیگر با افزایش بار هزینه ها برای ج.ادر قبال این ورود اخیر به رویارویی شفاف با داعشی ها و هزینه های حوثی ها در یمن که حالاحالا ها باید تا زمانی که بیش از پیش به مفلسی افتاده و تازمانی که بوقتش اقدام سنجیده ی عربستان در یمن فرابرسد، تلاش ائتلاف وزمینه چینی قبلی درنابودکردن فرمانده هان مطرح و جذب فرمانده هان میان پایه وبه قدرت رساندن النصرت در سوریه هستندتا نیرویی تازه نفس برای اسد پیداشده باشد که هم هزینه های ج.ا را برای حفظ اسد بالا ببرندوهم اهرمی دیگر برای توازن قدرت درمقابل داعش باشد.چه بسا اگر به نتیجه ی دلخواه برسند و النصرت تمام قد لبیک بگوید،ویروس مسلمان مطرح بعدی خواهد بود در منطقه و حکومت حاکم بر ایران به مانند سلطانی است که با بستن شمشیر زر ین به کمر(اگر به بمب اتمش دست یافته باشد)اما لخت حمامی با حفظ دیپلماسی لبخند جلوتر از طرف های مخاطب پشت میز مذاکره نشسته است.

    پاسخحذف