۱۳۹۴ آذر ۱۸, چهارشنبه

آقای پوتین و تهدید رسمی به بمباران اتمی با استفاده از «کُد های مافیایی».

تهدید رسمی و غیرمستقیم به کاربرد بمب اتمی از طرف آقای پوتین؛ نشان میدهد که آقای پوتین سرِ کلاف را گم کرده و به شدّت عصبانی است. کارهایی که قرار بود به دلخواه پیش بروند؛ هر روزه با موانع میدانی روبرو میشوند. آقای پوتین پشتیبانی چین را تقریباً از دست رفته میداند و حکومتهای «پخش آش نذری» در آمریکای لاتین؛ که خود را «سوسیالیست» مینامیدند؛ یکی  پس از دیگری به پایین کشیده میشوند  و زمینه ها برای «صدور سرمایه و تکنولوژی» از طرف غرب آماده میگردد  (چیزهایی که روسها ندارند) و بدین وسیله زمینه های رشد روابط با روسیه در این کشورها تبدیل به شوره زار میگردد.
از طرف دیگر قیمت نفت در حال سقوط است و منابع دیگر مالی روسها نیز میتوانند مانند دریاچهٔ آذربایجان بخشکند؛ شبه جزیرهٔ کریمه در وضعیت اسفناکی قرار دارد و روسها قادر نیستند به وعده هایی که برای به جوش آوردن «خون ناسیونالیسم روسی» به روس تبارهای اوکرائین داده بودند عمل کنند. لذا چنین به نظر می آید که آقای پوتین نیز مانند «استالین»؛ به جای سرمایه گذاری در یک یا ۲ پروژه و به ثمر رسانیدن موفقیت آمیز آنها؛ با همان سرمایهٔ محدود در پروژه های متعددی سرمایه گذاری کرده است که همهٔ آنها در نهایت به صورت نیمه کاره رها شده و باید مانند «استالین» از یک سو گزارشهای دروغین به کنگره بدهد و از سوی دیگر بر بوق و کرناهای تبلیغاتی بدمد تا «ورشکستگی» را که نتیجهٔ اشتباهات خود اوست را ماستمالی کند. (این روش استالینی ۳۷ سال است که در ایران به شدّت رایج است). امّا مشکل آقای پوتین با «استالین» فرق زیادی دارد. اگر مشکل «استالین» یک امر «داخلی» بود و با چند گزارش دروغ و تیرباران کردن اعضای حزب به جرم خیانت پایان می گرفت؛ امّا مشکلی که آقای پوتین تولید کرده است؛ «بین المللی» است و نمیتواند به هیچ «کنگرهٔ بین المللی» گزارش دروغین بدهد؛ برای اینکه چنین کنگره ای وجود ندارد. لذا تولید جنجالهای تبلیغاتی و استفاده از زیردریایی برای بمباران داعش و یا شلیک موشکهای کروز از دریای مازندران و استفاده از بمب افکنهای استراتژیک را باید «شامورتی بازی» به حساب آورد. امّا اینگونه «شامورتی بازیها» میتواند به «مسئلهٔ حیثیتی» تبدیل شود و مشکل اصلی آقای پوتین در همانجا خواهد بود. یا باید «بمبهای اتمی» خود را بکار گیرد و یا با خفّت و خواری استعفا دهد؛ که یک بازی «دوسر باخت» خواهد بود. زیرا اگر استعفا دهد و بخواهد به شرایط پیش ازآغاز «شامورتی بازی» باز گردد؛ آن شرایط دیگر وجود نخواهد داشت؛ بلکه به وضعیت «انگل پاستور نشین» دچار خواهد شد که به مدت ۲ سال؛ هر ۳ ماه ۴۵۰ میلیون دلار جیرهٔ دلاری میگرفت.
مشکل مهم دیگر آقای پوتین این است که رئیس جمهور بعدی آمریکا؛ از جنس آقای اوباما  (دکترین کوندالیزا رایس - اوباما) نخواهد بود. زیرا آن دکترین؛ کار خود را به پایان رسانیده و اکنون مشکلات خاورمیانه یک مشکل منطقه ای به حساب می آیند و ماجرای جورج بوش تبدیل به تاریخ شده است و آمریکا وارد فاز جدیدی از روابط بین المللی خواهد شد. لذا اگر آقای پوتین فکر میکند که بتواند در این ۱۵ ماه باقیمانده؛ با «هارت و پورت» و «شامورتی بازی» چیزی بدست آورد؛ باید از خود بپرسد که اگر نتوانست چه میشود؟ این مشکل برای «انگل فرزانه» نیز با شدّت بسیار بیشتری وجود دارد.

گذشته از این مسائل؛ باید پرسید که نخستین هدف «بمبهای اتمی» آقای پوتین؛ چه کشوری است؟ ظاهر امر نشان میدهد که ترکهای عثمانی نخستین هدف خواهند بود. امّا ترکیهٔ عثمانی یک همسایهٔ جنوبی است و بادهای مدیترانه ای میتوانند آثار مرگبار چنین بمبارانی را به ارمنستان و مسکو و آذربایجان و عراق و سوریه ببرند. و این امر تنها عوارض جانبی چنین بمبارانی بدون دخالت «ناتو» و یا آمریکا به طور یکجانبه است که بخواهند کاربرد سلاحهای استراتژیک از طرف روسیه را؛ با سلاحهای استراتژیک بسیار مدرن تری پاسخ دهند تا مشکلی به نام «روسیه» را به طور کامل حذف کنند. همان کاری که کوروش بزرگ با امپراتوری آشور کرد و پس از آن حتی یک حکومت محلّی آشوری نیز شکل نگرفت و مشکلی به نام «آشور» برای همیشه حلّ شد.

مانورهای قلّابی ضد داعش در ایران

رژیم انگلهای صفوی؛ در شرایط پیش از انتخابات؛ به عناصر خود در رژیم شیعی عراق دستور میدهد که خبرهای امنیتی بسیار مهمی در بارهٔ حملهٔ قریب الوقوع داعش به ایران را رسانه ای کنند تا زمینهٔ تولید وحشت در میان مردم فراهم شود و سپس با یک یا ۲ مانور ضد داعش قلّابی؛ «ارتش» و «سپاه» را به عنوان «نیروهای بیدار و حافظ امنیت ملّی» مطرح کنند تا از شورشهای احتمالی در جریان انتخابات فرمایشی آینده جلوگیری کنند. شاید حتی از این نقطه نیز فراتر رفته و چند بمب نیز از طرف عوامل رژیم در برخی نقاط منفجر شده و به گردن «داعش خیالی» انداخته شوند.
واقعیت این است که داعش هنوز در افغانستان حضور چشم گیر و گسترده ای ندارد و بیشتر نفرات آن در بخش شرقی افغانستان هستند. لذا خطری به شمار نمی آیند. امّا مسخره تر اینکه «سرجوخه پوردستان» میخواهد در اطراف تهران مانور بدهد که دو معنی مسخره تر دارد:
۱- داعش از تمامی موانع شرقی گذشته و به تهران رسیده است.؟؟!!!
۲-سخنان آنهایی که میگفتند: «امروز در سوریه میجنگیم که فردا در تهران نجنگیم»؛ دروغی بیش نبوده است و گویا قرار است که در تهران بجنگند.
راستی این هلیکوپترهای «سرجوخهٔ پاچه خوار پوردستان» کجا را بمباران خواهند کرد؟ روستاها و شهرهای ایران را؟

شاید تب و تاب انتخابات آینده؛ برای آقای پوتین بسیار مهم تر از ارزش آن برای «نوکر پاستور نشین» باشد. زیرا حکومتهایی از نوع حکومت «تزاری - فئودالی روسیه» به سیستمهای حکومتی از نوع حکومت انگل فرزانه که در فساد گسترده دست و پا میزند نیاز دارند تا همیشه از ترس سرنگون شدن به «حمایتهای امنیتی اربابشان» نیازمند باشند.

کژدم

۲۹ نظر:

  1. درود
    اگر اشتباه نکنم اشوریان رو هووخشتره پادشاه ماد شکست داد، نه کوروش بزرگ.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      هوخشتره آشوریان را از سرزمینهای ماد بیرون انداخت. امّا همچنان همسایهٔ ایران بودند و مشکل آفرین.
      کوروش کبیر گور تاریخی شان را کند و دیگر از صحنه سیاسی برای همیشه حذف شدند.

      حذف
  2. محمدعلی جعفری٬ فرمانده‌ کل سپاه پاسداران گفته جمهوری اسلامی در حال حاضر در همه عرصه‌ها با «عوامل استکبار» در حال «جنگ» است و «سرنوشت جهان و آینده اسلام» در جنگ‌های غرب آسیا مشخص می‌شود.
    ..................................
    امیدوارم که این نبرد اغازی برای پایان اسلام (به خصوص جمهوری اسلامی )در اقصی نقاط جهان باشد

    پاسخحذف
  3. راستی ... تا یادم نرفته است؛ باید بگویم که «دونالد ترامپ» یک کرم مستراح بیش نیست.
    این شارلاتان که تمامی دارائی خود را مدیون «مسابقهٔ انتخاب بهترین جندهٔ دنیا» است. به هم زده است.
    البته افتخار بزرگی برای «جنده ها» است که سرشان در میان «جنده ها» یک سر و گردن بالاتر باشد.
    این امر فرهنگ مشترک «اسلام» و «لیبرالیسم» است که در میان جنس «ماده» همیشه به دنبال عَلم کردن «اورینب زیبای عرب» و یا «زینب» (عاشق صیغه شدن) هستند.

    در فقه اسلامی؛ اصلی وجود دارد که:
    زمانی که پدر «دختر» با «خواستگار» به توافق رسیدند.
    خواستگار حق شرعی دارد تا آن «دختر» را به صورت لخت «مادر زاد» ببیند و مانند کاباره های «استریپ تیز» از دختر بخواهد که همه جایش را نشان دهد. البتّه در این ماجرا؛ به هیچ وجه «حجاب» فراموش نمیشود. امّا ترکیب «حجاب اسلامی» و «استریپ تیز»؛ طبق فقه اسلامی؛ این است که توری مانند تور ماهیگیری بر روی دختر می اندازند؛ تا هم «حجاب» داشته باشد و هم «دختر پلی بوی» باشد.
    اگر مادر جنده های حزب اللهی اعتراض دارند؛ بروند و از هر قرمساقی که «مجتهد» مینامند بپرسند.
    این بخش از «شریعت» متعلق به بخشهای «ناگفتنی» و «شرم آور» آن است..... اسلام یک «لجنزار غیر قابل وصف» است.
    «دونالد ترامپ» که من او را «مکدونالد ترومپت» میخوانم؛ تمامی افتخارش «کسب در آمد» از یک تشکیلات عریض و طویل «جنده خانهٔ بین المللی» است یعنی: انتخاب «دختر شایستهٔ جهان» که از روش «حجاب تور ماهیگیری اسلامی» و روشهای دیگر «طرفدار حقوق زنان» در آن استفاده میشود و برای کسب اطلاعات بیشتر بقیه اش را از «گلشیفته» و «جندهٔ چرخنده» بپرسید.
    اگر جواب ندادند ....
    از ۱۱۸ بپرسید.
    :)

    پاسخحذف
  4. بدون شرح:

    http://www.bbc.com/persian/science/2015/12/151209_u04_mosquito

    مرگ پشّه های مالاریای مهاجر که قلب عاشقان «فرهنگ کهن» از تعریف «انسان» را خون میکند:

    http://www.bbc.com/persian/world/2015/12/151210_l03_syria_refugees_aegean_drowned

    میگویند که اگر در باریکهٔ غزّه بخخواهی آمار جمعیتی داشته باشی؛ اکثر «شپشها» نمیدانند که چند فرزند دارند؟ و باید آنها را صدا کنند تا توسط «آمار گیر» شمرده شوند.
    «بن لادن کبیر» پسر شمارهٔ ۵۳ از آلت تناسلی قدرتمند پدرش بود.
    میگویند علی پسر ابوطالب ۱۹ دختر داشت ولی «انگلهای شیعه» نمیگویند که چند پسر داشت؟؟!! بیشتر پسرانش به یمن رفتند و به همین خاطر از جمعیت ۷ میلیونی شیعیان زیدی؛ بیش از ۵ میلیون آنها «سیّد» هستند.
    یمن پر از «امام زاده های زنده» است.
    چگونه میتوان از دست این همه «شپش» راحت شد؟

    پاسخحذف
  5. کژدم به نظرت این فیلم جمهوری اسلامی هست یاخطر خراب شدن قبر رضا وجود داشت؟!!
    تعطیلی بخش‌هایی از «حرم امام رضا» در مشهد به دلایل امنیتی
    http://www.radiozamaneh.com/250597?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+radiozamaaneh%2FMTcd+%28Radio+Zamaneh%29

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      گور رضا اسهالی در دورهٔ سعید امامی؛ یکبار توسط رژیم بمب گذاری شد و آنرا به گردن مجاهدین خلق انداختند.
      این ماجراها میتوانند تکرار شوند.
      «رضا اسهالی» برای انگلهای صفوی «نان دان» و «مرکز ترویج خرافه و گور پرستی» است. لذا هر زمان که خواستند؛ میتوانند تخریبش کنند و به گردن این و آن بیندازند.
      تنها چیزی که در اسلام و بویژه تشیع یافت نمیشود؛ «شرافت» است.
      اگر گفتند که «ماست سفید است»... بازهم باور نکنید.

      حذف
    2. خلیفه : عمرحرومزاده

      حذف
  6. آقای لاوروف میگوید: تا زمانی که آمریکا روسها را تحریم میکند و از تحریمهای اتحادیهٔ اروپا پشتیبانی میکند؛ روسیه نمیتواند با آمریکا همراه شود.

    http://www.reuters.com/article/us-russia-usa-lavrov-idUSKBN0TT0YR20151210

    آقای لاوروف اگر ۱۵ ماه دیگر صبر کند؛ به جیره های ۴۵۰ میلیون دلاری در ماه نیز راضی خواهد شد (به جای جیرهٔ ۴۵۰ میلیون دلاری ۳ ماهانهٔ انگل فرزانه).
    با دست خالی نمیتوان ادای «حزب نازی» را در آورد.
    اگر تنها ماجراهای افغانستان و عراق برای دولت جورج بوش ۲ هزار میلیارد دلار هزینه داشت؛ بازیهایی که آقای پوتین شروع کرده است؛ برای به پیروزی رسیدن به ۱۰ ها هزار میلیارد دلار نیاز دارد.
    اگر آقای پوتین و لاوروف چنین پولی دارند.... پس

    Show me the money

    پاسخحذف
  7. یکی از سرجوخه های پاچاهاردار گفته است که ۳۰۰ هزار نفر را که از شبکهٔ اجتماعی «تلگرام» استفاده میکنند را شناسایی کرده اند

    http://www.radiofarda.com/content/f35_irgc_markazi_province_telegram_soc_network/27418201.html

    پرسش از این سرجوخهٔ پاچاهاردار این است که:

    حالا میخواهی چکار کنی؟
    آیا میخواهی «شومبول» این ۳۰۰ هزار نفر را بخوری؟

    رقم که به ۳۰۰ هزار رسید؛ کاری به جز این؛ از دست نیروهای «سپاه پاسداران آنجای خواهران زینب» بر نمی آید.

    کژدم راستگو

    پاسخحذف
  8. راستی ... از «فتح رمادی» چه خبر؟
    گویا خبرهای سعید الصحافی دولت شیعی عراق باز هم دروغ از آب در آمد.
    باز هم BBC خیط کاشت و از حول حلیم توی دیگ افتاد.
    به انگل سیستانی بگویید که اگر میخواهد رمادی را از دست داعش پس بگیرد؛ به مدت یک ماه و هر روز ۵ نوبت در ۱۷ رکعت؛ کفشهای آقای اوباما را لیس بزند.
    هرچه که باشد؛ بهتر از دعاهای «حلیة المتقین» اثر میکند.

    پاسخحذف
  9. جناب کژدم ایالات متحده به شدت درامدهای اخوندکهای حاکم بر ایارن را هدف گرفته است و علاوه بر خشکاندن درامدهای نفتی و گازی حالا با مصوبه جدید نمتیندگان امریکا درامدهای توریستی را نیز مورد هدف قرار داده است
    حریم سفر به ایران آغاز شد.
    ،مجلس نمایندگان آمریکا با 407 رأی مثبت طرح محدودیت تردد سفرکنندگان به ایران، عراق، سوریه و سودان را تصویب کرد. با تبديل اين طرح به قانون، تجار و گردشگران اروپايى درصورت سفر به ايران، بايد براى ورود به آمريكا رواديد دريافت كنند.
    شهروندان بسياري از كشورها از جمله كشورهاي اروپايي تاکنون می توانستند بدون اخذ ويزا به آمريكا سفر كنند. اما بر اساس اين قانون، اگر شهروندان اين كشورها به ايران و.. مسافرت داشته باشند دیگر براي سفر به امريكا نمي توانند از تسهيلات لغو رواديد استفاده كنند و بايد از دولت امريكا اجازه ورود بگيرند.
    حال اگه اروپایی ها خصوصا گردشگران و تجار اروپایی ببيند براي رفتن به امريكا دچار مشكل ميشوند، اساسا از سفر به ایران منصرف می شوند. در همین چند روز کمپین های مختلفی برای مقابله با این طرح در اروپا راه افتاده است.

    پاسخحذف
  10. وال استریت ژورنال:
    معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا برای بحث در مورد ایران به اروپا رفت/حتی بعد از اجرای برجام، معامله با ایران چالش برانگیز است
    روزنامه وال‌استریت ژورنال با اشاره به سفر «آدام زوبین» به اروپا برای بحث در مورد ایران، نوشته است که پابرجا بودن تحریم‌های غیرهسته‌ای و امکان بازگشت تحریم‌های کنونی موجب شده تا تجارت با ایران حتی پس از برجام هم چالش برانگیز باشد.

    ...................
    این خبر رو هم داشته باشید اغا فکر می کرد که دیگه دررفته ولی به اونجاش خندیده براش برنامه ها دارند

    پاسخحذف
  11. وقتیکه مردم دیگه از مقاومت و شهدا و عذای هر روزه خسته میشوند. گویا پایان /آخر نزدیک است. http://www.iranpressnews.com/source/193688.htm

    پاسخحذف
  12. کژدم نظرت در مورد این خبر که در صورت صحت میتونه بسیار تاثیرگذار و مهم باشه چیه؟
    http://www.radiofarda.com/content/f3-bloomberg-claims-iran-moves-force-out-syria/27421751.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مطلب را خواندم. به نظر من آن مقامهای ناشناس که این خبر را در اختیار بلومبرگ گذاشته اند؛ بلومبرگ را سر کار گذاشته اند. تا از طریق این رسانهٔ قدرتمند به طور مجانی برای پیش برد اهداف تبلیغاتی خود استفاده کنند.
      ۱- ضد حمله به این تبلیغات مشترک کشورهای غربی و عربی که رژیم شیعی ایران باعث و بانی اینهمه مشکلات و کشتارها و بی خانمانی در سوریه شده است.
      حال با نفوذ دادن این خبر طراحی شده به «احمقهای بلومبرگی»؛ میتوانند این شایعه را که رژیم انگلهای صفوی در حال عقب نشینی از سوریه هستند؛ بگویند: ببینید ... این ما نیستیم .... بلکه این «بلومبرگ بزرگ» است که میگوید.
      ۲- با نفوذ دادن این خبر طراحی شده؛ میخواهند بگویند که:
      ما کنار کشیدیم و اکنون شما با ما (انگل فرزانه) طرف حساب نیستید؛ بلکه با «روسیهٔ قدرتمند» طرف هستید و مسئله تبدیل به یک «مسئلهٔ روسی» شده است.
      این در حالی است که مسئله از همان آغاز یک «مسئلهٔ روسی» بوده است و «انگل فرزانه» و اوباشان نظامی اش از همان آغاز «نوکران پشت پرده نشین روسها» بوده اند.

      ۳- با نفوذ دادن این خبر طراحی شده به «دُن کیشوتهای بلومبرگ»؛ میخواهند بگویند که با «چلبی» توانستیم آمریکا را به عراق بکشانیم و اینبار نیز پای روسها را به میدان کشاندیم. بار اوّل سهم خود را توسط آمریکاییها از عراق برداشتیم و اینک سهم خود را از سوریه توسط روسها برخواهیم داشت.

      یک بخش از این خبر طراحی شده میگوید که آنکه پای روسها را به میدان کشید؛ رژیم انگل فرزانه بود و اکنون پشت آنها را خالی کرده است و روسها اکنون مجبور هستند تا برای «حیثیت پوتین» بجنگند؛ حتی اگر سوریه ارزش جنگیدن نداشته باشد.

      این خبر طراحی شده که به خورد «اسپاگتی خورهای بلمبرگ» داده شده است؛ «محبوب ترین غذایی است که دشمن برای خوردنش؛ از فرط خوشحالی غش میکند».

      یکی از اصول «هنر جنگیدن» این است:
      به دشمن آن چیزی را بدهید که بیشتر از هرچیزی دوست دارد.
      اصل دیگر «هنر جنگیدن» میگوید:
      «آنچه که از طرف دشمن پیشنهاد میشود» را هرگز نپذیر؛ بلکه بیندیش که چرا دشمن چنین پیشنهادی میدهد؟

      حذف
  13. این خبر مرا به یاد نخستین نسخهٔ «سیّارهٔ میمونها» (Planet of the Apes) می اندازد.
    میمونهای متمدن. این میمونها به «میمونهای رای دهنده» و «میمونهای مالیات دهنده» دروغ میگویند.

    http://www.dw.com/fa-ir/%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%81%D9%82-%D8%A8%D8%B1-%D8%B3%D8%B1-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%85%DB%8C/a-18913816

    اگر بخواهند راست بگویند؛ باید این جمله را به عنوان «مانترا» روزی هزار بار تکرار کنند:

    «جمعیت جهانی باید به زیر یک میلیارد کاهش یابد» ....
    شاید پس از تکرار هزاران بارهٔ این «مانترا» .... به «روشن شدگی» برسند.

    پاسخحذف
  14. راستی .....
    این ماجرای «عروسکهای مشکوک» که بنا بر ادعای «سعید امامی کنونی» از عراق «سوغاتی» آورده شده اند و دارای «مواد خطرناک مشکوک» هستند را چگونه میبینید؟
    چرا بر روی این تبلیغات مزخرف اینهمه تأکید میشود؟

    http://www.radiofarda.com/content/f16-iran-defusing-bombs-kashmar/27422448.html

    من فکر میکنم که «رژیم انگلهای صفوی نوین»؛ فقط میخواهد «آمار گیری» کند و بداند که «تعداد الاغهای آریایی» چقدر است؟؟!!
    :)

    پاسخحذف
  15. تنها خبر مفید در چند روز اخیر:

    گداخت و جوش هسته ای.

    http://www.bbc.com/persian/science/2015/12/151212_l45_germany_plasma_fusin_clean_energy

    پاسخحذف
  16. نوشدارو بعداز مرگ سهراب ...
    22 آذر 1394

    چاپ


    کاهش 5 میلیون دلاری درآمد روزانه http://www.eghtesadonline.com

    ایران آماده فروش نفت 20 دلاری....

    پاسخحذف
  17. با این وضعیت بغرنج و احتمال نفت بیست دلاری کل اقتصاد کشور تحت تاثیر قرار میگیره . بشدت پتانسیل کاهش ارزش پول کشور وجود داره.
    از مسئولین تراز اول بانک مشترک ایران ونزوئلا تعریف میکرد میگفت بعلت وابستگی 90 درصدی اقتصاد ونزوئلا به نفت ، در یکسال گذشته 80 برابر ارزش پول این کشور کاهش پیدا کرده ...... مردمش بشدت فقیر شدن و اقتصاد کشورشون عملا ورشكست شده . تا حدی که صفهای نانوایی 4 کیلومتری رو شاهد هستیم ..........................
    متاسفانه با کاهش قیمت نفت چشم انداز مثبتی در انتظار نیست اگر چه بهبود روابط با دنیا و حل مناقشات هسته ایی مقداری مشكلات را حل خواهد کرد ولی فضای کسب و کار بنظر من کماكان نامناسب و چشم انداز آن هم تیره است .... خدا بخیر کنه

    پاسخحذف
  18. با درود. لینک آلمانی خبر بی بی سی را میتواند در اینجا ببینید.
    http://www.ipp.mpg.de/de/aktuelles/presse/pi/2015/12_15

    پاسخحذف
  19. اقا کژدم این جمله پوتین که ما از پشت به دوستانمان خنجر نمی زنیم چه معنی داره که در دیدار با فرضانه عنوان کرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      یعنی اینکه سرنوشتت مثل قذافی نمیشه.

      حذف
  20. «نازی های شیعه مسلک» که با «کوروش چفیه پوش» میلیاردهاتومان؛ توی پاچهٔ «حزبلبلیهای احمق» فرو کردند.

    http://www.digarban.com/node/23344

    «پان تُرکهای دو آتشه» نیز؛ قلّادهٔ شان به دست چنین کسانی است.
    حالا «یونسی» از پشت پرده در آمده و «ناسیونالیست» شده است.

    قلّادهٔ همهٔ «پان»ها در دست «یونسی»ها است.

    بازیهای اینچنینی؛ نه در حوزهٔ «هوش حزبلبلی ها» بلکه در حوزهٔ هوش FSB تعریف میشود.
    پیدا کنید نوکران FSB را.

    پاسخحذف
  21. چندی پیش آلمانی ها اعلام کردند که تنها ۲۹ فروند از جنگنده هایشان؛ قابلیت پروازهای عملیاتی دارند (لابداز بقیهٔ جنگنده های آلمانی در سمّ پاشی مزارع استفاده میشود. یا اینکه آلمانها خود را به حماقت زده اند و یا بر خلاف تصور عمومی؛ آلمانها احمقها هستند).
    آقای اوباما از آلمانها خواست که در مبارزه علیه داعش نقش مؤثرتری داشته باشند. آلمانها امروز گفتند: «نه»....

    پرسش این است:
    آیا این «اوباما» با آن «اوباما» که در کنار دیوار برلین سخنرانی کرد؛ فرق دارد؟ مگر آن «اوباما» بدون اینکه قرارداد صلحی را بسته باشد؛ جایزهٔ صلح نوبل نگرفت؟ پس آلمانها چه مرگشان است؟ چرا خود را به «موش مردگی» و «کوچهٔ حضرت علی چپ» میزنند؟
    آیا آقای اوباما «سفید پوست» شده است؟ (یعنی این همه تغییر؟؟؟؟).

    به هیچ وجه ....
    تنها یک اصل بنیادین تغییر کرده است که دیگر به وجود «کوندالیزا رایس» و «اوباما» نیاز ندارد.

    دوران دکترین «کوندالیزا رایس - اوباما» به سر رسیده است.
    آمریکا دیگر به Defender نیازی ندارد بلکه به یک Leader نیاز دارد.
    این Leader نمیتواند کرم مستراحی مانند «مک دونالد ترومپت» باشد. بلکه باید وزن او (رهبر) را با «وزن حجمی اورانیوم غلیظ شدهٔ تسلیحاتی» سنجید.
    مشتریان «کوندا لیزا رایس - اوباما» که همگی «آدیداس فروش» و «پژو فروش» بودند؛ خیلی «پیر تر» و «خرفت تر» از آن هستند که به دنبال «نبرد» باشند.

    اروپا (یعنی: انگلستان + آلمان + فرانسه)؛ بسیار پیر تر از آن هستند که بتوانند حتی گوشی را برداشته و به تلفنی از آینده جواب دهند.

    پاسخحذف
  22. شهادت مدافع حرم ژنرال توپولوف!!! میگن در ج اسهالی بغییر از داوطلبین / پاستارهایی که به سوریه میفرستمد از یک لیست سیاه هست که در میانشان مخالفان رهبری مجتبی و پدرش گرامیشان .انگل خان عراقی هستند . اونچا محل پرتاب شدن به قعر جهنم است برای آنان. گویا ارباب پوتین هم همین کارو میکنه. ژنرال توپولوف هم شهید محراب شده.!!!!! http://www.iranpressnews.com/source/193818.htm

    پاسخحذف
  23. ماجرای کادو‌های میلیاردی از بنز S500 تا ویلا در کیش در دادگاه بابک زنجانی. نمیدونم این ملت چرتی کی میخان بیدار شن. یکی از هزاران فساد لو رفته. https://www.youtube.com/watch?v=56eG4hH2JP0&list=UUXOtxYrMDEbcn5aZxczAT-g&index=6

    پاسخحذف