۱۳۹۶ خرداد ۲۲, دوشنبه

گزینه های پیشِ روی «قَطَر»

در این نوشتهٔ کوتاه نمی خواهم به تحلیل آنچه که در  ۴۰ سال اخیر و نقش پر رنگ اسلامگرایی در آن بپردازم زیرا فکر میکنم که به اندازهٔ لازم برای بکار انداختن موتورهای اذهان جستجوگر؛ در بارهٔ آن نوشته ام. امّا آنچه که در این تاریخ ۴۰ ساله گذشته است؛ نشان میدهد که اسلامگرایی به عنوان یک ابزار ویرانگر از سوی غرب بکار گرفته شده و آغازگر استفادهٔ ابزاری از  اسلام که «ویرانگری و نفرت پراکنی» بّن مایهٔ اصلی آن است همیشه غرب بوده است. از افغانستان تا ایران و سپس ترکیهٔ عثمانی و ...... الی ماشاءالله. 
لذا گذشته از تاریخچهٔ پر فراز و نشیب نقش قطر در ماجراهای القاعده ؛ بهار عربی (اخوانی کردن منطقه)؛ سر بر آوردن داعش و سربازگیری برای گروههای جهادی و تامین مالی و تسلیحاتی اسلامگرایان؛ اکنون با ظهور ناسیونالیسم آمریکایی روند جدیدی آغاز شده است که میتواند دستهای «بازیگوشان بازیگر» (تهران - دوحه - آنکارا) را از پروسهٔ ویرانی منطقه کوتاه کند.
باید در نظر داشت که «جورج بوش - کلینتون - اوباما» به این مثلّث شوم برای ویران نمودن ساختارهای موجود نیاز داشتند. امّا ناسیونالیسم آمریکایی به این مثلّث شوم نه تنها نیازی ندارد؛ بلکه میخواهد مسیر را تغییر دهد و به همین دلیل اکنون با تنشهای جدیدی روبرو هستیم که به نوبهٔ خود و به عنوان «موجِ بازگشتِ سونامی» ویرانگر هستند.
در تاریخ ۴ سالهٔ اخیر؛ هر بار که رهبران قطر با مشکلی اساسی روبرو شده اند؛ به «دولت فخیمهٔ آلمان» پناه برده اند. اگر اتحادیهٔ اروپا در دوران اوباما با همدیگر جفتگیری میکردند؛ اکنون با ظهور ترامپ؛ فصل جفتگیری به پایان رسیده است و دونالد ترامپ به صورتی روشن این مطلب را مطرح نمود که: «چیزی به نام اتحادیهٔ واقعی اروپا وجود ندارد؛ بلکه آنچه که اتحادیهٔ اروپا نامیده میشود؛ در واقع امپراتوری اقتصادی آلمان است.» در سالهای اخیر نقش دولت فخیمهٔ آلمان و سایر کشورهای عضو اتحادیهٔ اروپا را در  تلاش برای ویرانی «تونس»؛ «لیبی» و «مصر» دیدیم و دست نوچه های «قطری - ترکهای عثمانی» در آنها روشن تر از آن است که بتوان انکار نمود. از رژیم شیعی ایران نیز همیشه به عنوان «آتش بیار معرکه» در سوریه و عراق و بحرین و اخیراً یمن استفاده شده و در واقع «جمع اوباشان؛ جمع بوده است».

اکنون در رابطه با «طناب دار» که بر گردن «قطر» انداخته شده است؛ سخنان زیادی گفته میشود که بخشهای مهمّی از آن را باید «پروپاگاندا» نامید که به تعدادی از آنها میپردازم:

۱- اردوغان به قطر نیروی نظامی میفرستد و قرار است که ۵ هزار نیروی دیگر هم بفرستد.
۲- وزیر امور خارجهٔ آلمان نگران براه افتادن یک جنگ دیگر در حوزهٔ خلیج فارس است.

در هر دو این خبرهای تبلیغاتی (جنگ روانی)؛ هیچیک از تحلیلگران «صدتا یه قاز نویس» نمیگویند که اگر قرار باشد که جنگی آغاز شود و حتّی ترکهای عثمانی ۲۰۰ هزار نیرو بفرستند؛ جایی که ویران خواهد شد قطر است و نه آنکارا. اگر شرایط جنگی بر قطر حکمفرما شود؛ بسیاری از ساکنین قطر آواره شده و به کشورهای دیگر پناهنده خواهد شد و «دوحه» به «حلب» و «یمن» تبدیل خواهد شد. 
آیا حاکمان قطر به این اندازه احمق هستند؟ حتماً که احمق نیستند؛ بلکه میخواهند با براه انداختن «جیغ و ویغ الجزیره ای» جوّ سازی  و مظلوم نمایی کرده و خود را حتّی آمادهٔ جنگ نشان دهند. شاید این جیغ و ویغ را به عنوان «دیپلماسی عمومی» پذیرفت. امّا همهٔ حکومتها میدانند که این مانورهای تبلیغاتی «ارزش مِیدانی» ندارند.

۳- ایران به قطر آذوقه میفرستد. هوایی فرستاده است و دریایی هم میفرستد و ادامه خواهد داد. (ایران یکی از بزرگترین وارد کنندگان آذوقه است).
۴- غرفه های فروشگاهها پر از مواد غذایی ترکیه شد.

هیچکس نمیگوید که برخی از انواع مواد غذایی؛ حتماً باید از طریق هوایی صادر شوند و به همین دلیل بسیار گران تمام میشوند.
هیچکس نمیگوید که قطر در  چند روز گذشته تبدیل به «بیافرا»  نشده است که به کمکهای انساندوستانهٔ فوری نیاز داشته باشد.

یک مطلب دیگر نیز وجود دارد که وبسایتها و تلویزیونهای فارسی زبان؛ در باره اش سکوت کرده اند و خوانندگان و بینندگانشان را در تاریکی نگاه میدارند و آن اینکه:

قرار نیست که قطر وارد نبردهای نظامی شود. بلکه پس از تحریمهای کنونی و بستن راههای هوایی و زمینی از طرف عربستان و دوستانش؛ آنها منتظر نتیجهٔ مذاکرات هستند و امیر قطر میداند که ترامپ برای «آنگلا مرکل» تره هم خُرد نمیکند و موضع خود را هم در مورد «آنگلا مرکل» و هم «نقش قطر در به ویرانی کشانیدن منطقه» به روشنی اعلام کرده است. همچنین امیر قطر میداند که سلاح اصلی که بکار برده خواهد شد؛ «تحریم بانکهای قطر» (بمباران اقتصادی) و هجوم سپرده گذاران برای دریافت پولهای خود و بحران مالی عمیقی است که میتواند به ورشکستگی بانکهای قطری منجر شده  و قطر به جای استفاده از سپرده های ارزان قیمت؛ به موسسات مالی با بهره های سرسام آور پناه ببرد.
اگر قطر به بحرانهای مالی سنگین دچار شود؛ نه انگل فرزانه و نه خردوغان هیچ کمکی نمیتوانند بکنند.

امیر قطر بهتر است که به پشتیبانیهای دروغین دلگرم نشده و به جام زهر «خمینی» دچار نشود؛ بهتر است که به جام زهر «خامنه ای» پناه ببرد. از ۱۹۰ هزار سو؛ سخنی نگوید و به ۵۰۰۰ سو راضی شده و دُم خود را از تله بیرون بکشد.

کژدم




۱۰۰ نظر:

  1. درود بر کژدم شوخ طبع و بی ادب
    مثل اینکه حاکمان قطر خیلی سریع پیامتو دریافت کردن
    ..................
    اعتراف بی سابقه نخست‌وزیر سابق قطر در همراهی با عربستان علیه ایران
    نخست‌وزیر سابق قطر به اینکه زمانی در توطئه‌های ریاض و شماری از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس علیه ایران و یمن شرکت داشته اعتراف کرد.


    به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حمد بن جاسم آل ثانی به بررسی دلایل تحریم‌های صورت گرفته از سوی عربستان علیه دوحه پرداخت و به یک شبکه کانادایی گفت:قطر زمانی در توطئه‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس علیه ایران و یمن مشارکت داشته است. ما توقع نداشتیم که برادران سعودی این رفتار غیرقابل قبول را با ما داشته باشند. اما به نظر می‌رسد، رهبران سعودی در سیاست هنوز تازه‌کار و بی‌تجربه‌اند.

    وی افزود: بله ما در برخی حساب و کتاب‌های سیاسی در منطقه اشتباه کردیم اما این کار را برای جلب رضایت برادران در حاشیه خلیج فارس انجام دادیم. عربستان از دستورات و اقدامات آمریکایی - اسرائیلی در منطقه به منظور آزار ایران، حمایت می‌کند و پول زیادی در این راه خرج می‌کند. ما در حمله غیرانسانی به یمن شرکت داشتیم اما زمانی که از این مشارکت پشیمان و خواستار توقف جنگی شدیم صرفا خسارت سیاسی و میدانی به همراه داشت و به دشمن تبدیل شدیم.

    این نخست وزیر تصریح کرد: قطر از تروریسم حمایت نکرده و نمی‌کند و همچنان در حال نبرد با تروریسم است. اما عربستان سعودی که دارای تفکر وهابی است، شیوخ فتنه را در خدمت دارد. اغلب تروریست‌ها یا سعودی هستند یا در مساجد سعودی آموزش دیده‌اند.

    جاسم آل ثانی درباره تهدیدهای محمد بن سلمان جانشین ولی‌عهد عربستان و وزیر دفاع این کشور گفت: ما به نوجوانان در سیاست و ***‌ها پاسخ نمی‌دهیم. دلیل این نتایج جنگ یمن و خسارات وارده به ائتلاف و به ویژه نیروهای سعودی، بی پروایی همین نادان است. اما ما طعمه راحتی نیستیم. بله درست است که قطر یک کشور کوچک است اما یک کشور قدرتمند و دارای جایگاه جهانی است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      گویا شما هم عاشق «کاپی پِیست» از مطالب بی سر و تَه «شلغم نیوزها» که از پایگاههای خبری که هیچکس چه بسا در کانادا هم آنرا نمیشناسد؛ امّا مؤمنینی که «مدفوع فاطمه» را «سُرمهٔ چشم» میکنند و «ناشناخته» به مزخرفاتی که به آن «پایگاه خبری مجعول» نسبت داده میشود «ایمان» دارند؛ هستید. امیدوارم که «افاقه» کُنَد.

      وازلین یادت نره؛ تا بدون درد فرو بره.

      حذف
  2. احمقهای مکزیکی زمانی که با سخنرانی «پُر شعارِ» آنگلا مرکل که میگوید: «دیوار کشیدن راه چارهٔ مهاجرت نیست»؛ از روی حماقت غریو شادی میکشند. امّا هیچکس به پا نمی خیزد که بگوید: «آیا حاضری مهاجرت مکزیکیها به آلمان را بپذیری» ؟ .... یا اینکه «آلمان» بسیار دور است و همان بهتر که مکزیکیها به آمریکا مهاجرت کنند و آمریکا را به «مکزیک» تبدیل کنند؟
    به نظر من؛ اگر جمعیت جهان ۳ میلیارد نفر بود و در همان مقیاس باقی می ماند و نگه داشته می شد؛ نیازی به مهاجرت نبود. حتّی رشد تکنولوژی نیز نمیتوانست جایگاههای شغلی را تهدید کند. امّا زمانی که تعداد شپشها و موریانه های انسان نما به ۸ میلیارد میرسد؛ هم منابع تغذیه نمیتوانند پاسخگو باشند؛ هم جایگاه شغلی دچار بحران می شود و هم «امنیت و پایداری اجتماعی» به زیر سوال میرود.
    امّا نبردی که «گلوبالیستها» براه انداخته اند؛ برای تقسیم فرصتهای شغلی در عرصهٔ بین المللی و عدالت بین المللی نیست. بلکه با این شعارها بر روی زخمهای «تعریف نشده»؛ نمک میپاشند و «شبه روشنفکران احمق» را با شعارهای بی پایه به مسیر «نابود کردن آیندهٔ قابل محاسبه» سوق میدهند.
    «شبه روشنفکر» هم از ژرفای قلب احساساتی اش فریاد میزند:
    چرا یک جوان آنگولایی نباید شانسی همسان با یک جوان آمریکایی داشته باشد؟
    اینگونه شعارها بسیار انتزاعی هستند. زیرا حدّ اقل اینکه «پشتوانهٔ فرهنگی و علمی» این دو گروه از جوانان را در معادلات و محاسبات خود به صورتی عمدی «سانسور» کرده اند.
    مزخرفات «مارکسیستی» و ادامهٔ آن «مزخرفات گلوبالیستی»؛ بسیار «مهدی گرایانه» و «تقصیم مساوی پپسی کولا و داراییها» استوار هستند.
    در این برهوت؛ همگان مانند مگسی که در پشت پنجره برای «برون رفت»؛ خود را صدها بار به شیشه میکوبد عمل میکنند و در نهایت با «بیماری سلّ» و یا یک تصادف مبتذل (کامو و فروغ) کشته شده و یا مانند «شهریار بچه باز» به «حیدر بابا»(بازگشت به روستاهای متروک) پناه میبرند.
    زمانی که «اندیشهٔ علمی» خریداری ندارد؛ «شعار گرایی» (ایدئولوژی) مشتریان زیادی پیدا میکند.
    اندیشهٔ علمی؛ «مرگ مگسها و شپشها» را پیش بینی میکند ... و «مگسها و شپشها» در آیندهٔ نه چندان دور و در کمال ناباوری؛ بدون رسیدن به بهشت «مهدوی» و «عیسوی»؛ با تحمّل دردهای سیستماتیک و مداوم؛ حتّی پیش از آنکه بفهمند «چرا اینگونه شد؟» خواهند مُرد.
    امّا «امیدهای احمقانه» همچنان طالب فرستادن «قربانیان بعدی» به سلّاخ خانه ها هستند.
    فرض کنید که اکنون ۹۰ میلیون شیعه در ایران داریم. مگر این ۹۰ میلیون شیعه چه گُلی به سر خود زده اند که با شیعه شدن دیگران به سر آنها بزنند؟ در مورد سُنّی ها مسیحیان نیز همینطور است.
    گویی که تئوریسین ها همگی «ناقص الخلقه ها» هستند.

    پاسخحذف
  3. همه با هم پیش به سوی آینده ای روشن با داشتن ۷ میلیون کودکان کار:

    https://goo.gl/SXCJy8

    آیا این کودکان؛ فقط کار میکنند؟ یا «بردگی جنسی» نیز بخشی از زندگی آنهاست؟
    آیا این کودکان پدر و مادر ندارند؟
    اگر دارند؛ بی شرافتی فاجعه ای ۲۱ میلیونی است.

    آیا میخواهیم «هلال شیعی» با ۲۱ میلیون «کودکان کار» در بحرین و عراق و یمن و سوریه داشته باشیم؟

    من مطمئن هستم که «تشیّع» همین است و به جز این معنای دیگری ندارد.

    پاسخحذف
  4. از کوبانی تا فتح «رقّه» و تا «همه پُرسی استقلال کردستان عراق».

    این داستانی است که از «زیر خاک ماندن تا پوسیدگی» و سر بر آوردن از زیر خاکها و سنگهای خارا را به تصویر می کشد.
    مردم کردستان نیز مانند سایر مردمان منطقه در آن قدّ و قواره نبود که بتواند به تنهایی «سر بلند کُنَد». من اینرا در ۲ سال پیش گفتم و «شبه روشنفکرانِ رویایی پندار کردستان» از من روی بر تافتند (به تخم چپ اسب حضرت عبّاس).
    امّا در همان زمان گفتم که کردستان باید شرایط نوین را پاس بدارد و از «قبیله و عشیره بازی» دست برداشته و به افقهای نوین چشم بدوزد.

    گویا اکنون بارقه های امیدهای واقعی جوانه زده اند.
    امّا اگر جوانه نزده اند و کژدم خیالپردازی میکند؛... نتیجهٔ خیالبافی و خوش پنداری؛ از آنِ من؛ .... و نتیجهٔ «حماقت» و «خیانت» از آنِ آنها.

    پاسخحذف
  5. ایا شما یک تجزیه طلب هستی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من تجزیه طلب نیستم. امّا اگر «شوهری هروئینی و الکلی» داشته باشی که خود را «صاحب سرنوشت تو» میداند. حق داری که «طلاق» بگیری. حال اگر به زبان خوش نمیخواهد به «طلاق» تن در دهد. .... ا
      او را بکش

      حذف
    2. با درود و احترام
      من گفتار شما را که میگویید "من تجزیه طلب نیستم" را باور میکنم ولی تمنا دارم خشم از بی عدالتی و نادانی و تباهی "گروهی" از هموطنان را در سطح یک قراردادی که فقط بین "دو نفر" قابل تعریف است را پاییم نیاورید!
      شما میدانید که ایران متشکل از تعداد زیادی از اقوام بوده و هست!
      بهتر نیست که بگوییم: من تجزیه طلب نیستم اما اگر در گروهی که حیات و پاینده گی ما به احترام متقابل به خواستهای "ما" دارد اگر فردی از این گروه خواست امیالش را به دیگران دیکته کند سعی میکنم که اگر شد با کمک دیگران و اگر نشد تنها او را با تیپا از گروه بیرون بی اندازم.

      علی

      حذف
    3. علی گرامی
      مشکل اینجاست که شیعیان مسئله را از محتوای منافع ملّی تهی کرده و از دید «شیعه و سُنّی» به آن نگاه میکنند.
      ۵۰۰ سال است که این اندیشهٔ کثیف در ایران نهادینه شده است.
      اکنون نیز در حال رسیدن به لبهٔ پرتگاه هستیم و هیچ دارویی برای درمان «بیماری لبهٔ پرتگاه» وجود ندارد.
      به هیچ وجه فکر نکنید که ساکنین ایران در خیانتهای ۴۰ سالهٔ اخیر شریک نیستند.
      نه تنها شریک هستند؛ بلکه به آن ادامه میدهند و میهن پرستی را در این میدانند که اگر جنگی اتفاق افتاد؛ پشت سر انگل فرزانه صف بکشند.

      حذف
  6. اوباش گلوبالیست و در صثرشون به هر کس شعر و چرندی متوسل میشن که بگن نجاستی به نام اسلام ایرادی توش نیست حالا هم این جنده دلقک رو علم کردن
    http://m.dw.com/fa-ir/%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DA%AF%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C/a-39219031

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این «ماده» (نمیگویم «زن»؛ زیرا «ماده» در دیدگاه من با «زن» فاصله ای از زمین تا آسمان بی انتها دارد) یک موجود دست آموز «گلوبالیستها» است که میخواهند «اسلام» را تطهیر کنند و به اهداف «شیر دوشی بین المللی» گلوبالیستها برسند.
      اگر آیات «نفرت پراکنی» و «تقدیس قتل نا مسلمانان» و «برده داری» را که در «قرآن کژیم» نه تنها تطهیر؛ بلکه «تقدیس» شده اند را از این کتاب کثیف شیطانی حذف کنیم؛ چیزی به جز «متشابهات» که میتوان میلیونها کتاب و تفسیر بی پایه برایشان نوشت (مانند تفاسیر اشعار نوستر آداموس)؛ چیزی از اسلام باقی نمیماند.
      آیا میماند؟
      .......
      نه؛ هیچ چیز نمیماند.
      برای امتحان هم که شده است؛ این آیات کثیف را حذف کنید تا ببینید که چه چیزی به جای میماند؟

      اسلام و «قرآن کژیم»؛ یعنی «تقدیس کثیف ترین اعمال ضد انسانی»

      حذف
  7. آیا این مطلب برای خوانندگان این وبلاگ تازگی دارد؟ و یا اینکه بسیار پیش تر از اینها در این وبلاگ با آن آشنا شده اند؟

    https://goo.gl/4yKx43

    چند سال پیش؛ زمانی که بر طبلهای جنگ علیه رژیم انگلهای صفوی نواخته می شد و «علی میرفطروس» از آمریکا میخواست که ایران را بمباران کُند؛ در این وبلاگ گفتم که سخن از بمباران ۱۶ هزار هدف است و به آن رأی مثبت نَدِه. زیرا نه سَرِ پیاز هستی و نه ته پیاز. آیا به یاد دارید؟ یا اینکه اساساً فراموشکار هستید و یا با نظرات من آشنا نیستید؟ و نمیخواهید آشنا باشید؟
    اکنون سخن از بمباران ۱۶ هزار هدف در میان نیست؛ بلکه سخن از «بمباران گستردهٔ مراکز نظامی سپاه پاچاهارداران» در میان است.
    آیا اینرا به خاطر باور داشتن به پروپاگانداهای اوباشان انگل فرزانه و سخنان «گلوبالیستها» جنگ گسترده در خاورمیانه میپندارید؟

    اشتباه میکنید.

    این جنگ گسترده نخواهد بود و در ۳ سوت به «نوشیدن آخرین جام زهر» خواهد انجامید.
    در زمانی بسیار کوتاه تر از تسخیر عراق.
    منتظر باشید. مگر آنکه با فرمایش انگل فرزانه «امام حسن بنفش» به «زین العابدین بیمار و سجّاد دائمی» تبدیل شود. (پس از زین العابدین بیمار دائمی). همهٔ امامان زنبارهٔ شیعیان؛ تبدیل به آموزگاران مزخرفات ارسطویی و سقراطی و افلاطونی و بطلمیوسی شدند. اکثر آنها نیز یا به دست زنان حرمسراها یشان و یا خوردن «انگور آلوده به میکروب» به اسهال و استفراغ مقدّس دچار شده و گور به گور شدند.

    تنها راه باقی مانده برای انگل فرزانه؛ رفتن به سوی «استراتژی سجده های دائم» است.

    به خبرهایی مانند «ارتش اسد و حزب الله لبنان» در حال پیشروی هستند؛ دل خوش نکنید.
    بگذارید تا هرچه میتوانند پیشروی کنند.
    هر چقدر که پیشروی بکنند؛ شانس عقب نشینی آنها کمتر میشود.

    پاسخحذف
  8. کژدم، نظرت در مورد این مطلب چیه؟
    https://ahaad.org/1396/03/18/6277

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ترکمن گرامی
      مطلب را خواندم. این به اصطلاح «دکتر شفیعی» سخنانش مثل دکتر «قوریزاده» است و چنان با تشریح اعماء و احشاء حرف میزند که گویی «مدیر کُل اطلاعات» است و همهٔ مسائل را به او گزارش میدهند.

      نتیجه:

      چرندیات قوریزاده ای

      حذف
  9. کژدم پس شما الان از حمله نظامی به ایران حمایت می کنید؟ توصیه شما چیست تشویق مردم به قیام بعد از حمله یا اساسا نظری نداره نظری:)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من از حمله و جنگ حمایت نمیکنم. امّا پیشبینی میکنم که جنگ مستقیم میان آمریکا و رژیم ایران آغاز خواهد شد.
      به تیترهای خبری رسمی که در پایین می آورم نگاهی بیندازید:

      ۱- مسابقهٔ تسخیر سرزمینهای آزاد شده از دست داعش. بین سپاه قدس و دنبالچه هایش و نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه.
      ۲- ترسیم خط قرمز به شعاع ۵۰ کیلومتر از پایگاه نظامی آمریکا در التنف سوریه و ۳ بار حمله به نیروهای حزب الله و سپاه قدس.
      ۳- فرستادن اولتیماتوم به حکومت ایران از طریق روسها؛ مبنی بر اینکه اگر یک سرباز آمریکایی توسط هر گروه تحت حمایت رژیم ایران منجر به این خواهد شد که مراکز نطامی در داخل ایران را هدف قرار خواهند داد. (رژیم ایران تکذیب کرد. امّا روسها تکذیب نکردند).
      ۳- تحت فشار قرار دادن قطر و تلاش برای از کار انداختن سیستم مالی و بانکی قطر که میتواند پولشویی و کمکهای مالی به گروههای جهادی از قبیل داعش و حزب الله لبنان و سپاه قدس را متوقّف سازد و ترکهای عثمانی را نیز به مشکلات مالی سنگین دچار کند.
      ۴- قرارداد تسلیحاتی با عربستان سعودی.
      ۵- تصویب تحریمهای سنگین علیه رژیم حاکم بر ایران.
      ۶- مذاکره با روسیه برای ایجاد مناطق امن بدون ایران که نتیجه اش تا کنون موارد زیر بوده اند.
      الف: روسها از آمریکا خواستند که سپاه قدس و حزب الله لبنان را بمباران نکند.
      ب: ژنرال متیس گفت: «در شرایط کنونی هیچ نشانه ای از حرکت برای همکاریهای مثبت از طرف پوتین با آمریکا دیده نمیشود. آنها میخواهند با آمریکا رقابت کنند و ما نیز مورد به مورد پاسخ مناسب خواهیم داد. اکنون رقابتها در سوریه جریان دارند.»

      ۷- تصویب طرح گسترش تحریمهای سنگین روسیه در مجلس سنای آمریکا و تأکید بر موازی کردن آن با تحریمهای جدید علیه رژیم ایران.

      نتیجه:

      ۱- طرح ایجاد منطقهٔ امن توسط روسها و آمریکا را باید شکست خورده به حساب آورد.
      ۲- روسها نمیتوانند به خاطر بمباران سپاه قدس و حزب الله لبنان و یا فاطمیون و زینبیون با آمریکا درگیر شوند. روسها حتّی نمیتوانند به خاطر حمله با مراکز نظامی داخل ایران نیز با آمریکا درگیر شوند. مگر آنکه انگل فرزانه نیز مانند بشار اسد از روسها برای حفظ خودش دعوت کند و چکمه های روسها حافظ «تمامیّت ارضی اُمّ القرای شیعیان» باشند.( همان چیزی که ژنرال متیس از آن به عنوان رقابت و پاسخهای مورد به مورد؛ نام برد.)
      ۳- اینکه عربستان سعودی و دوستانش دونالد ترامپ را با گرمی بسیار استقبال کردند با توجّه به نگاه نظامی گرایانهٔ حکومت کنونی عربستان سعودی نباید شوخی و یک قر و قمیش سیاسی توخالی به حساب آورد.

      امّا اینکه توصیهٔ من برای چنین شرایطی که حتماً به جنگ خواهد انجامید چیست؟
      باید بگویم که قیام بدون داشتن رهبری و سازمانیافتگی؛ احمقانه ترین توصیه ای است که میتوان کرد.
      قیام بکنند که چه بشود؟ فرّخ نگهدار را بیاورند؟ یا سیّد رضا دیبای شارلاتان را؟
      سال ۸۸ قیام کردند که رأیشان را پس بگیرند. اگر در ایران سازمانی وجود ندارد؛ به این خاطر است که ساکنین ایران در باغ دیگری سیر میکنند.
      آیا اساساً کسی به فکر قیام است؟
      اگر هم قیامی باشد؛ به احتمال قوی از طرف کردستان و شاید به احتمال ضعیف از طرف بلوچستان خواهد بود. که آن هم به توصیهٔ من نیازی ندارد.
      کردستان آتش زیر خاکستر است.

      حذف
  10. پس به سازمان مجاهدین خلق امیدوار نیستی؟ چون بسیار تلاش داشتند داخل ایران تشکیلات بگسترند می خواستم بدانم همکاری با این ها به صلاح است برای ایران یا اینان هم از جنس همان هایی هستند که گفتی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سازمان مجاهدین خلق یک سازمان «بسته» است (مانند سازمان حسن صبّاح) و با هیچکس به گفتگو نمی نشیند. شعارهای دموکراتیک دادن و از دموکراسی سخن گفتن کافی نیست. یک سازمان «بسته» نمیتواند به دموکراسی پایبند باشد. تا کنون نیز نشان نداده است که میخواهد از «بسته بودن» خارج شده و با دیگران نیز به گفتگو بنشیند. تا کنون حتّی یک پیش نویس قانون اساسی و یا برنامهٔ خاصّی هم ارائه نداده است و تمامی تلاشش این است که به عنوان «تنها گزینه» مورد توجه باشد.
      در یکی از نوشته های پیشین مسئلهٔ «رقابت» با سازمان مجاهدین را مطرح کردم. کسانی که بتوانند برای رقابت با این سازمان تلاش کنند؛ متاسفانه تنها به تبلیغ علیه سازمان مجاهدین خلق چسبیده اند (دشمنی). زیرا لیاقت «رقابت» را ندارند. زیرا رقابت تلاشهای عملی برای سازماندهی؛ دیسیپلین؛ ارائهٔ برنامه ای روشن میخواهد. امّا گروههای شبه سیاسی و بشکن و بالا بنداز؛ حتّی الفبای به صورت «رقیب» ظهور کردن را نیز نمیدانند.
      به وبسایت سازمان مجاهدین خلق یک سری بزنید تا ببینید که چقدر بی محتوی است.
      تنها حُسن سازمان مجاهدین خلق این است که تشکیلات صنف انگلی را بیرحمانه خواهند تارانید.

      حذف
  11. در این سوی خلیج فارس؛ شیعیان صفوی به سینه زنی و زنجیر زنی مشغولند و عربده ها گوشها را کر کرده است.
    در آنسوی خلیج فارس؛ انگار نه انگار که خامنه ای آنها را «احمق» خطاب کرده است. گویی که عربده های خامنه ای به اندازهٔ «وِز وِز مگس» هم ارزشی ندارد.
    اکنون پس از چند روز «دُم خروس ماجرای داعش» از زیر عباها بیرون زده است. شاید هم در روزهای آینده انگل فرزانه بگوید: «زیاد ماجرا را کش ندهید».

    دو رأس از «کمسیون امنیتی طویله» گفته اند که: داعشیها ۳ نفر هستند و نفر چهارمی وجود ندارد!!!! یعنی اینکه: نفر پنجم هم که جسد «گریم شدهٔ آغشته به خونش» نشان داده شده است نیز «خودی» بوده و فیلمبردار عملیات نیز زن نبوده است و اصلاً زنی در کار نبوده است.

    https://goo.gl/Vyh8s4

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در آینده چه بسا شاهد باشیم که شورای همکاری کشورهای حوزهٔ خلیج فارس تشکیل جلسه داده و در بارهٔ فواید «شیربرنج» و «فِرنی» و رابطهٔ آن با «معراج» تشکیل جلسه داده و روز بعد ببینیم که یک کشتی باری در وسط تنگهٔ هرمز دچار نقص فنّی منجر به «انفجار» شده و غرق گردید و گناهش نیز به گردن سپاه پاچاهارداران افتاد که یکی از شعارهای همیشگی شان بستن تنگهٔ هرمز بوده است.
      حالا انگل فرزانه بیار و باقالی بار کُن.

      حذف
  12. http://www.isna.ir/news/95101408778/%D8%B3%D9%86%D8%AF-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-2030-%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF-%D8%AA%D8%AF%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AA-30-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87 این هم سند زین العابدین بیمار.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      این سند از دایره خارج شده است و حتّی اگر پذیرفته میشد نیز نشانهٔ «زین العابدین بیمار» نیست.
      زین العابدین بیمار زمانی ظهور خواهد کرد که بسیار دیر شده است.
      فرانتس کافکا در رابطه با «ظهور مسیح» جملهٔ بسیار زیبایی دارد:
      «مسیح هرگز نخواهد آمد؛ مگر یک روز بعد از روز قیامت».(یعنی روزی که همگان به «گا» رفته اند).
      در زبان فارسی نیز «نوش داروی پس از مرگ سهراب» و «حنای بعد از عروسی را به کون میمالند» را داریم.( البتّه نمیدانم که ماجرای حنای بعد از عروسی؛ یک مَثل زیبا و باتربیت تُرکی است؟ یا فارسها هم مثل من باتربیت هستند؟؟؟!!! .... همچنان در عجَبَم).

      آش هنوز به جوش نیامده؛ امّا بار گذاشته شده است.
      امام زین العابیدی بیمار دائمی و سجّاد دائمی؛ هنوز در لولهٔ دیپلماسی گیر کرده است.

      حذف
  13. جناب کژدم.. فکر میکنید چه راهی وجود داره برای کنترل جمعیت دنیا در آینده، بدون هیچگونه خشونت! تک فرزندی پیشرفت خارق‌العاده​ در کشاورزی و صنعت غذا..می‌دونم حماقت های دولتمردان بیشتر آبله تا فاسد و ایدئولوژی های پوچ و تابو جان هر انسانی عزیز و شریفه، وجود داره کار رو بدتر میکنه، اما سوال من درباره اوضاع ایده‌آل هست که بازم رشد جمعیت داریم..بدون هیچگونه خشونتی فکر کنم نشه و اینکه اون زمان برای حفظ سرزمینی علی قابل زیست دیوار که هیچ باید خندق و رودخونه بزنند.. چه شود اون زمان.. اما من ذات بشر رو باتوجه به تاریخ قابل خواندنش دریافتم.. ما اینقدر از همدیگه می‌کشیم که به تعادل و توازن برسیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر «گلوبالیستها» و آنهایی که به «روند گذشته» ادامه میدهند همچنان به «رشد جمعیّت» پایبند باشند. سازمان و یا گروه هایی برای کشتارهای صدها میلیونی تشکیل شده و «تروریستهای مُدرن» نامیده خواهند شد.مهم هم نیست که نامشان و ایدئولوژیهای ساختگی شان چه باشد؟
      «خمرهای سرخ» نمونهٔ نخستین آن بودند و میتوانند در زیر پرچمهای دیگری ظهور کنند.
      همهٔ تبلیغاتها در رابطه با «انرژی پاک» دروغ هستند. زیرا «انرژی پاک» فقط یک پارامتر است. امّا دستگاههای تبلیغاتی در رابطه با پارامترهای دیگر که بسیار موثر تر هستند؛ هیچ سخنی نمیگویند.

      حذف
  14. کزگدم جان این عکس هارو ببین!! باور کن هر بالایی‌ سر این ملت بیاد باز کمه.

    http://www.tabnak.ir/fa/news/703522/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A8-%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%B5%D8%A7%D9%84%D8%AD-%D8%B9

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این شپشهای جذامی همه جا هستند. فرقی نمیکند که مسلمان به بار آمده باشند و یا مسیحی و بودایی و یا نژاد پرست. به مسیحیّت آمریکایی و آمریکای لاتین و فیلیپین و مراسم جذام زدهٔ شان نگاهی بیندازید تا ببینید که چه موجوداتی در این دنیا زندگی میکنند و همهٔ شان نیز ادّعای «ناجی بشریت» را به یدک میکشند. این جذام حتّی در مواردی نوابغ را نیز (هرچند برای مدّتی کوتاه)؛ بیمار کرده است. «کارل گوستاو یونگ» روانشناس مشهور و صاحب مکتب برای مدّتی به «جذام نژاد پرستی» مبتلا شد. «جان نَش» یکی از ستارگان درخشان ریاضیات و بنیانگذار Game Theory نیز به جذام نژاد پرستی مبتلا شد. از نظر من هیچ فرقی میان «ایدئولوژیهای برتری جویی دروغین»؛ در هر شکلی؛ وجود ندارد.
      «زیگموند فروید» با اینکه به یک «بی خدا» مشهور است؛ یک یهودی متعصّب بود و تمامی نظریّهٔ مزخرفش بر داستان «آدم و حوّا» (رابطهٔ نامشروع کیر و کُس) استوار است و در زندگی شخصی خود نیز به «آلوده نشدن خون یهودی با دیگر انسانها» پایبند بود.

      راستش را بخواهی؛ حال من از دیدن تکراری این صحنه ها در هر شکلی که باشد؛ به هم میخورد.

      حذف
  15. متفکّران کرهٔ جنوبی بار دیگر نشان دادند که احمق هستند. همانگونه که با انتخاب آن زن شارلاتان برای مقام ریاست جمهوری حماقت خود را نشان داده بودند.
    اگر روشنفکران یک جامعه را احمقها تشکیل بدهند؛ وای به حال «شپشها».
    چه کسی بر روی الاغ پاشکسته شرط بندی می کند؟

    https://goo.gl/N8Vr3J

    پاسخحذف
  16. به نظر می رسد محاصره قطر از سوی عربها یک استراتژی بسیار غلط بوده و خیلی مبتدی و شتاب زده صورت گرفته.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نظر کارشناسانه و عمیق شما میتواند درست و یا اشتباه باشد. امّا متاسفانه از حول حلیم در دیگ افتاده اید. به جملهٔ خودتان یکبار دیگر نگاه کنید و برای راحتی کارتان در پایین می آورم:

      «محاصره قطر از سوی عربها یک استراتژی بسیار غلط بوده......»

      راستی «قطریها» هم تازگی ها «آریایی» شده اند؟ یا «تُرک عثمانی»؟ و یا شاید هم «اروپایی» (بویژه آلمانی) هستند؟

      برو کنار بزار باد بیاد.

      حذف

  17. ابن ملجم (بهمن جازویه) سردار بزرگ ایرانی✌


    (بهمن جازویه)سردار و دلاورِ ایرانی و یکی از فرماندهان ساسانی

    شاید خیلی هاتون این فرد رو نمیشناسید،خیلی ها هم قطعا ایشون رو یک کافرِ بالفطره میدونن،خیلی ها نفرینش میکنن و خیلی ها هم روز ۲۱ ماه رمضان بر روان پاکش درود میفرستند

    بگذریم...

    بهمــن جــازویه قهرمان ایرانی از جان گـذشـته ای که علی ابن ابی طالب را به ضـرب شمشیـر از روبرو (و نه از پشت آنگونه که مسلمانان بیان میکنند)  به شهادت رساند و مسلمانان هـویت او را بـرای ۱۴۰۰ سال مـخفی نـگه داشته انـد...

    بـگفته تاریـخ، بـعـد از ایـنکه بهمـن بـدست اعــراب اسیـر می شـود، او رابهمـراه سایـر اسـرا بـرای بیـگاری و بـردگی و یـا فـروش بـه دربـار خـلیفـه می فـرستند. از آنجائیـکه فـردی بسیار تـوانـا و هـنـرمند و صـنعـتگـر بـوده، خلیفـه از فـروش او صـرفـنـظر و او را بـکار می گمارنـد. نـام او را می پـرسنـد: میگـویـد “بهمـن جـازویـه”، اما تـلفـظ نـام او بـرای اعـراب تـازی بسیار مشکل بـود.

    از آنـجائیـکه در فـرهنگ عـرب نـام خـانـوادگی وجـود نـداشـته و نـدارد ، در نتیجه افــراد را بنام پـدر آنها لقب می دادنـد و چـون در گـذشته بسیاری از اعــراب چنـد پـدری و یـا پـدر مـشخـصی نـداشـتند، آنها را بـه شغل و پـیشه ایـکه داشـتنـد ، لقب مـی دادنـد. مانـنـد عـمـر ابن خـطاب ( عمـر پسـر خطاب ). خـلاصـه نـام و شـغل پـدر او را می پـرسـند: تـلفـظ نـام پـدرش نـیـز بـرای اعــراب تازی ساده نـبود، می گـویـد پـدر مـن افسار گـیـر بـوده ( فـردیـکه افسار اسب پـادشاهـان و فــرمانـدهان بلنـد پایـه را در هنگام جنـگ و کارزار نـگاه مـیداشتـه). افسار گـیر بـه عــربی می شـود ” مـلـجـٌم ” و ایـن ساده تـرین نـامی بـود که اعـراب تازی تـواستند روی بـهمـن جـازویـه بـگـذارنـد و از آن پس او را “ابـن مـلجـٌم” ( پـسر افسارگـیر) نامـیدنـد.

    در پی بررسی های استاد فولادوند در ۱۵ سال گذشته و معرفی شخصیت گم شده بهمن جازویه برای نخستین بار، اسلام خواهان کوشیدند در مقابل اسنادی که همه آنها از سوی تاریخ نگاران عرب گرفته شده است و غیر قابل انکار هستند، تاریخ پژوهان اجیر شده خود را به صحنه بفرستد تا واقعیت اسلام ستیزی ایرانیان را کمرنگ کنند. علاوه بر اسناد انکارناشدنی باید به این تاریخ نگاران کربلایی گفت که اصولا در جهان عرب (حتی مصر و سوریه) از زمانی که نام خانوادگی رواج پیدا کرده است، خانواده ای به نام «ملجم» موجود نیست که بهمن جازویه «ابن» او باشد.

    اما آنـچـه که بـرای بـهمـن جـازویـه مهم بـود، ایـنکه مقاومت کـنـد تا سـر فـرصت انـتـقام خونهای ریـخته شـده ایــرانـیان بی گناه و بـریـدن سـر هـزاران جـوان پاک و وطن پـرست را از علی بـگـیرد که در تجاوز بـه دخـتران و قتل عام فـرزنـدان ایــران نـقش عمـده ای داشتـه و اینجاست که در روز مـوعود بـه عهـد خویش در بـرابر خونهای بـناحـق ریـخته شـده هموطنانش عمل می کنـد و علی را با یـک ضـربـه شمشیر در مهــراب مسجـد، آلـوده بـخون و بـه زنـدگیش پـایـان می دهـد. و نـنـگ بـر ما که بـرای ۱۴۰۰ سال فـریـب شـیـادان و دکانـداران روضه خـوان را خورده و در ماههای رمـضان گفته ایم «لعنت بـر ابـن ملجـم که علی را کشت» نـنـگ بـر ما که بـرای ۱۴۰۰ سال نـخواستیم که بـدانـیم ایـن ابـن مـلجم چه کسی بـوده و چــرا علی را کشت؟

    بخشی از اسناد:
    1.کتاب الطبقات الكبرى نوشته : ابن سعد
    در جلد پنجم صفحه 2632 و 2633 به طراحت کشنده خلفای راشدین را توضیح داده و نام برده البته نام جاذویه را ( زاذویه) نوشته
    2. کتاب المورد ( الکامل) جلد دوم صفحه 549
    3. کتاب تاريخ الحضارة الإسلامية ( تاریخ و تمدن اسلامی) در صفحه 356 و 357 هم دقیقاً انگیزه واقعی کشته شدن این سه خلیفه و کسانی که این سه را کشتند موالی ها بودند ( موالی به ما ایرانیهای اسیر شده میگفتند) طبق صدها سند همین الان هم در تمامی زیارت نامه ها ما ایرانی ها شوربختانه میخوانیم که ( السلام علیک یا مولی الموالی)
    4. و در کتاب عبدال رحمان

    💐یاد و نامش گرامی💐


    @Persianglf

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      «یاد و نامش گرامی باد» و یاد و نام «پیروز نهاوندی» کشندهٔ «عمر ابن الخطّاب» نیز گرامی باد.

      هرچه میتوانید این جرثومه های فساد را به «شهادت» برسانید و به «ملکوت الهی» بفرستید تا با «الله»؛ «شیربرنج» و «فِرنی» بخورند.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      «محمّد» پسر «بنده خدا» که بنا بر فرهنگ عربی او را «پدر نا معلوم» نام نهاد؛ حاضر بود که «کیر ابوطالب = پدر علی» را تا معدهٔ مبارکش فرو کند؛ تا از او «تأییدیهٔ پیامبری» بگیرد. محمّد پسر «بنده خدا» (پدر نامعلوم)؛ گریه ها کرد. امّا ابو طالب گفت: «نوچ .... هر چه هستی و ما میدانیم که چیستی؛ .... پیامبر نیستی .... تو فقط پسرِ یک پدرِ نامعلوم هستی».
      امّا اینکه بگوییم «محمّد» هیچ استعدادی نداشت؛ یک دروغ بزرگ است. استعداد «محمّد» را باید در ساختن نخستین سازمان «مافیایی عربی» جُست. سازمانی که اگر به آن وارد شوی «کیرَت» را می بُرند؛ و اگر از آن خارج شوی؛ «سَرَت» را میبرند.
      منابع مالی این مافیا چیستند؟
      ۱- راهزنی.
      ۲- برده داری و برده فروشی.
      ۳- گروگانگیری و طلب طلا و نقره برای آزادی گروگانها.

      اگر بخشهای مربوط به این ۳ مورد را از «قرآن کژیم» حذف کنید؛ در آن «کیر خَر» هم نمیماند. چه رسد به «گنده گوزیهای رستگاری».

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      «علی» یک کشتارگر خاک بر سر و گوش به فرمان «محمّد» بود و «محمّد» نیز همهٔ کارهای کثیف را به او می سپرد؛ مانند کشتار سگهای مدینه که او را به مدال طلای «علی سگ کُش» رسانید. امّا «علی سگ کُش» هرگز خایهٔ درخواست مستقیم از «محمّد» را نداشت و همیشه «فاطمهٔ زشت روی» را که به قیمت «زین اسب» خریده بود را به عنوان «لابی ئیست» به سوی «محّمد» میفرستاد . زمانی می گفت: «برو به پدرت بگو که کون من از اینهمه آب کشیدن از چاه؛ پاره شده است و یک برده هم به من بده» (آیا کژدم دروغ میگوید؟).
      «علی شیرِ مردان» بعدها نیز از «فاطمهٔ زشت روی حسود» که نمیتوانست «عایشهٔ دلربای مو خرمایی» را تحمّل کند؛ برای درخواست سهم ارثیهٔ پدری؛ به «جیغ و ویغ زنانه» وا می داشت.
      «علی» همیشه «خار در چشم و استخوان در گلوی قدرت» بود. امّا زمانی که به قدرت رسید؛ آنقدر احمق بود که مانند «کیم جونگ اون» رفتار کرد.
      و در همان راه به «دوزخ» شتافت.
      حتّی «گور واقعی» هم ندارد. امّا ۳ گور تقلّبی دارد که اگر نبش قبر شوند؛ حتّی استخوان سگ نیز پیدا نمیکنند.
      واقعاًر بسیار عجیب است که ساکنین ایران چنین موجودی را «مولای» خویش میپندارند.
      نه تنها عجیب؛ بلکه بسیار «شَرم آور» است.

      حذف
    4. ناشناس گرامی
      برای پیدا کردن ۳ گور تقلّبی «علی سگ کُش» به عراق؛ سوریّه؛ و «مزار بی شرف» مراجعه کنید.
      نقطه.
      آخر خط.

      حذف
    5. بیچاره آتش درونش بیقرارش کرده! و هرگز هم خاموش نخواهد شد!!!

      حذف
  18. کژدم این خبر را چطور تفسیر می کنی قطر عقب نشینی کرد آیا؟
    https://www.reuters.com/article/us-gulf-qatar-boeing-idUSKBN19531Y

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این پیش پرداخت مانند «دم جنبانیدن» است. امّا دولت ترامپ احمق نیست.امضا کردن یک سند درخواست معامله؛ بدین معنی نیست که آن معامله انجام شده است. بلکه مانند پُر کردن «تقاضا نامه» است و باید از طرف «کارفرما» نیز تأیید شود.
      قطریها فکر میکنند که با این «پشتک و واروها» (تطمیع = رشوه) میتوانند از چنگال قصّابی فرار کنند.
      هنوز با زمان «گُه خوردن نامه نویسی قطریها» فاصله داریم.

      اندکی صبر کنید تا کون اردوغان نیز به چنگال قصّابی سپرده شود.

      هنوز «غوره» است.

      حذف
  19. کژدم گرامی
    https://youtu.be/WB083hENM9w

    سخنان بهرام مشیری در مورد بهمن جازویه

    «محسن»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. محسن گرامی

      به طور شخصی؛ هیچ نظری در این مورد ندارم.
      در مورد تاریخ ایران نیز نظرات آقای «امیر خُنجی» بیشتر بی طرفانه میدانم. آقای امیر خُنجی با اینکه خود یک مسلمان است؛ عقاید خود را در تحقیقاتش دخالت نداده است.
      اگر خوانندگان گرامی پرسشی در مورد ماجرای «قتل علی» و اینکه «بهمن جازویه» که بوده است و چرا نامش در تاریخ ثبت شده است؟ از آقای «امیر خُنجی» بپرسند. زیرا در حالی که ایرانیان بسیاری بودند که به اسارت در آمده بودند و حتماً بسیاری از آنها «پیر و پاتال» بودند؛ نام و نشانی از آنها نیست. لذا «بهمن جازویه» باید برجستگی شخصیتی و یا تباری خاصی داشته باشد که نامدار شده است و به قول آقای مشیری؛ نمیتواند فقط یک پیرمرد سادهٔ رو به موت بوده باشد.
      لذا من نظر آقای مشیری را بسیار سطحی میدانم.

      حذف
    2. محسن گرامی
      من به چنین مسائلی علاقه دارم.

      https://goo.gl/UQxZwY

      در بهمن ماه سال گذشته هشدار دادم. به شوخی گرفتند. اکنون یواش یواش میخواهند باور کنند ولی همچنان باز هم شکّ دارند و میگویند: «انشاءالله گربه است».
      ولی گربه نیست. موشکهای کروز و «مادر همهٔ بمبها» است.
      چنان بلایی بر سر «انگلهای صفوی» خواهند آورد که «ملخهای صحراهای عربستان» برایشان «عاشورا و تاسوعا» بگیرند.

      حذف
    3. به عنوان مثال به این «مَردَک گروهبان» که ۱۰۰ ستاره به دوش و کونش بسته و یکی از فراریان جبههٔ جنگهای ۸ ساله است (حتّی خمینی ملعون نیز دستور اعدامش را داده بود)؛ نگاهی بیندازید.

      https://goo.gl/PmChTN

      به این «گروهبان سردار» بگویید:

      زیاد گُنده نگوز .... کونت پاره میشه و از «ریدن» هم محروم میشی.

      حذف
    4. کژدم عزیز
      منم به این مسایل علاقه ای خواص دارم ممنون از توضیحات شما
      یه نگاهی به این خبر بکنید مادر قحبه بازی سپاه

      https://www.radiofarda.com/a/28553305.html

      به قول شما زیاد گونده نگوزید ..کونتان پاره میشود
      «ترامپ»با کسی شوخی ندارد

      «محسن»

      حذف
    5. محسن گرامی
      این حرکات فعلاً ارزشی ندارند و آمریکاییها آنرا زیر سبیلی ردّ میکنند.
      سخنان تیلرسون در رابطه با سرنگونی مسالمت آمیز رژیم نیز یک شوخی است.
      گردبادها در سوریه شکل میگیرند.
      قطر نیز گویا گامهای بلندی برداشته است و میخواهد نسبت به آیندهٔ خود اطمینان پیدا کند.زیرا میداند که این شوخی از آن شوخیها نیست.

      حذف
  20. کژدم گرامی‌ درود

    ظاهراً بعد از سخنان رکس تیلرسن در رابطه با ایران، بوی گوشت به مشام شازده هم رسیده!

    https://www.youtube.com/watch?v=oa2geizdxQs

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تیدا گرامی
      اینها مثل پشّه هستند. تا فکر میکنند هوا داره گرم میشه؛ فوری بیرون آمده و چند روزی وز وز میکنند و تا احساس میکنند هوا داره سرد میشه کرخ شده و گویی که انگار نه انگار. به همین دلیل هم هست ما دچار قحط الرجال هستیم.

      حذف
  21. سنا قانون "تحریم های جامع غیرهسته ای ایران" را تصویب کرد. بعید است این قانون برای تصویب در مجلس نمایندگان و امضا توسط ترامپ به مشکل خاصی بربخورد. این پایان کار برجام است. امریکا در برجام تعهد داده بود تحریم هایی را که تعلیق کرده "تحت عناوین دیگر" بازنگرداند. اکنون همه آن تحریم ها بازگشته و چیزهایی به آن افزوده هم شده است. سوال بزرگ در این میان این است که دولت حسن روحانی چگونه برخورد خواهد کرد؟ امریکا به سرعت در مسیر بدل کردن برجام به یک توافق یکسویه علیه ایران پیش می رود. اوباما هم گفته بود هدف واقعی از برجام این است که وقتی تحریم ها اضافه می شود، ایران نتواند به آن "پاسخ هسته ای" بدهد. تحریم ها باز می گردد فقط به یک دلیل: امریکا فهمیده کسی در ایران هست که نه تنها به تحریم جدید پاسخ نمی دهد بلکه با صدای بلند می گوید ما را تحریم کنید چرا که ما برای "برجام های بعدی" آماده ایم. تقصیر شبکه همکار امریکا در قبال تحریم های جدید، درست به اندازه خود امریکاست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این پایان کار برجام نیست. برجام مانند قلّاده همچنان به گردن انگل فرزانه خواهد ماند.

      حذف
  22. http://m.dw.com/fa-ir/%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B6%D8%AF-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%86%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF/a-39268461

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      یعنی اینکه: «ترکهای عثمانی اخوان المسلمینی» به داشتن پیوند «اخوان - القاعده - داعش» افتخار میکنند و خود نیز بخشی از آن هستند.

      باشد تا صبح دولت «خردوغان» بدمد.

      حذف
  23. چنین به نظر میرسد که دولت ترامپ برای تغییر رژیم حرکتی جدّی را آغاز کرده است و در حال مذاکره با شخصیتها و سازمانهای گوناگون میباشد.
    شاید اینبار آخرین شانس ایرانیان باشد که بتوانند ایران را از بُن بست و ویرانی روزمرّه بیرون آورند.
    اگر افراد و سازمانهایی که با آنها مذاکره میشود؛ نتوانند جدّی باشند و به طرف یک توافق عمومی برای آغاز حرکت گام بردارند و جنگ حیدری صفدری راه نیندازند. میتوان به شکل گرفتن یک اپوزیسیون قدرتمند و فعّال امیدوار بود.
    باشد که چنین بادا.

    پاسخحذف
  24. دوستان خارج از کشور ایرانی های خارج از کشور را که مشکوک به سپاهی بودن هستند را به سفارت خانه های آمریکا معرفی کنید.

    پاسخحذف
  25. کژدم شایع شده میخوان حصر سران سبز رو تا فطر رفع کنند بنظرت چقدر محتمله خامنه ای که مشهوره به عقده ای بودن حاضره زیر بار بره یا نه اینکار رو نمی کنه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من به آن «بی شرفهای دوران طلایی امام» محلّ سگ هم نمیگذارم. دست آنها در فریب مردم ایران و بنیانگذاری رژیم کثیف شیعی و آلوده به خون ایرانیان بودن؛ از دستهای انگل فرزانه پاک تر نیست.
      پرسش این است:

      - آیا آنها در حصر هستند؟
      پاسخ این است : بله هستند.

      پرسش دوّم این است:

      - برای چه؟

      پاسخ:

      - برای ایجاد کوچهٔ فرضی و قلّابی (بیراهه)؛ تا برای ذهن احمقها خوراک پلاستیکی درست کنند. که فقط جویده میشود و تا عُمر داری فقط آدامس بِجُو.

      نتیجهٔ جویدن: فکّ هایت از جویدن پلاستیک خسته میشود.
      حتّی از حصر هم بیرون بیایند؛ باز هم پلاستیک هستند. (پروژهٔ آنگ سان سوچی سازی برای احمقها).

      حذف
    2. در میان اینها فقط ۲ مرد شریف وجود دارند که متاسفانه فریب اینها را خوردند. امّا آنقدر شجاعت داشتند که خودشان را از این کثافتکاریها بیرون بکشند.

      ۱- مدال طلا برای بنی صدر.

      ۲- مدال نقره برای منتظری.

      حذف
  26. مثل اینکه داره نوبت خردوغان باج بگیر می رسه این هفته هماهنگیهای لازم بین کشورهای عربی جبهه عربستان با لیدری مصر برای متحد شدن بر علیه ترکیه وتحریمهای کلی صورت خواهد گرفت

    پاسخحذف
  27. «کُس کِش فرزانه» که موشکهای نقطه زنش میتوانند اهداف آمریکایی را در کرهٔ مرّیخ «نقطه زنی» کنند.
    حتّی برای چند دستگاه «کولر» برای دانشگاه اهواز؛ مثل «علی» در گٍل مانده است.
    تف بر تو و بر اجداد بی شَرَفَت.

    https://goo.gl/qZYC5u

    پاسخحذف
  28. دلّاله های آلمان؛ هنوز از جفتگیری با پوتین سیر نشده اند و میگویند: همه اش را فرو کُن ...جونی .... آخخخخخ

    https://goo.gl/pFQMez

    پاسخحذف
  29. آقای پوتین میخواهد همینطوری و کشکی کشکی قهرمان شود:

    http://www.reuters.com/article/us-mideast-crisis-syria-baghdadi-idUSKBN1970O2

    نوچ .... نمیشوی.

    پاسخحذف
  30. تُف تو کُس زنت «خامنه ایی»با این مملکت دارید

    https://youtu.be/8ZC-GOxbgvY

    «محسن»

    پاسخحذف
  31. کژدم یه تحلیل میگه اینکه خامنه ای سال 88 تصمیم داشت جای محمود واقعا موسوی رو رئیس جمهور کنه و نرمش قهرمانانه رو اون سال انجام بده به خاطر اوباما اما با دخالت روسیه و راهنمایی پوتین پشیمون شد و دوباره نظرش به محمود برگشت چون روسا گفته بودن الان وقت نرمش نیست یه تحلیل دیگه هم میگه از همون اول محمود رو می خواست و اجازه به موسوی برای کاندیداتوری صرفا برای گرم کردن فضا بود تا به اوباما بگه رژیم مشروعیت داره میدونم این بحث تاریخیه و تو علاقه ای بهش نداری اما جز اون نکات جالبه که خیلیا دوست دارن بدونن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تحلیل اوّل را هر کسی که میگوید اشتباهه. در آن دوره «انگل خوشوقت» و «انگل فرزانه» فکر میکردند که مهدی موعود به زودی با «کیر اتمی» ظهور خواهد کرد. البتّه ظهور کرد ولی به کون مبارکشان چنان فرو رفت که «امام حسن» را زاییدند.

      حذف
  32. کژدم چرا این ها بمب اتم نساختند در 8 سال احمدی مشکل تکنولوژیک داشتند یا خایه اش رو نداشتند؟ اگر خایه اش رو نداشتند پس با چه امیدی به قول شما منتظر کیر اتمی بودند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      از انگل فرزانه و احمدی نژاد بپرس.«انگل خوشوقت» احتمالاً به طور کامل پوسیده است و نمیتوانی دربارهٔ «کیر اتمی مهدی موعود» از او سوال کنی.

      حذف
  33. افشای سیاست تازه دولت ترامپ در ایران؛ فرامرز دادرس، کارشناس اطلاعاتی

    رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا در دومین روز حضور خود در کنگره آمریکا برای دفاع از بودجه پیشنهادی وزارت امور خارجه کشورش فاش کرد ؛ دولت دونالد ترامپ طرحی برای سرنگونی رژیم مذهبی ایران در دست ندارد و بودجه ای به منظور سرنگونی رژیم آیت الله ها در وزاتخانه تحت امرش پیش بینی نشده است. وی در سخنان خود افزود :« سیاست ما در ایران، حمایت از عوامل داخلی برای انتقال مسالمت آمیز قدرت است».

    عوامل داخلی مورد اشاره آقای تیلرسون در ایران یعنی؛ طیفی که به اصلاح طلب معروف شده اند، عوامل داخلی در ایران یعنی شمار قابل توجهی از ماًمورین و جاسوسان ایرانی که به سود شماری از کشور های بیگانه متمایل به سیاست های آمریکا، اسرائیل، کشور های اروپای غربی و کشور های عربی وابسته به سیاست غرب فعالیت می کنند، عوامل داخلی در ایران یعنی اکثریت مردم که از رژیم حاکم متنفر می باشند اما مایل هستند که بدون انقلاب دوباره، بی جنگ و خونریزی و بدون حمله نظامی بیگانگان به ایران تغییرات بنیادی در رژیم حاکم ایجاد شود.

    رکس تیلرسون آب پاکی روی دست چند ایرانی ریخت که در چند ماه گذشته با رفت و آمد به کنگره آمریکا و ملاقات با نمایندگان کنگره کوشیدند تا مسئله تغییر رژیم ایران را در دستور کار دولت دونالد ترامپ وارد کنند. سخنان تیلرسون نشان داد که این رفت و آمد ها به کنگره آمریکا جدّی نیست و اصل تحریم های تازه علیه ایران نیز در واقع زمینه سازی برای فشار آوردن و تعدیل مواضع اصولگرایان جمهوری اسلامی می باشد تا دست شیخ حسن روحانی را برای خروج از بحران و گشودن در ها بسوی غرب باز گذارند.

    رکس تیلرسون به نوعی اقرار می کند که دولت دونالد ترامپ همان سیاست مدارا و خرید وقت را که رؤسای جمهور پیشین آمریکا در برخورد با جمهوری اسلامی در نظر داشتند ادامه خواهد داد. حفظ رژیم اسلامی به عنوان ببر کاغذی و ادامه سیاست های ایران هراسی، اعراب ثروتمند منطقه را به مشتریان همیشه در صحنه کارخانجات اسلحه سازی آمریکا تبدیل خواهد کرد.

    دم خروس دونالد ترامپ هنگامی بیرون زد که وی با دامن زدن به اتهامات پشتیبانی قطر از تروریسم و کمک به ایجاد جوّ قطر هراسی از سوی عربستان سعودی و چند امارت عربی، موفق شد تا در همان روز های نخستین آغاز این بحران دوازده میلیارد دلار هواپیما های پیشرفته نظامی به کشور کوچک قطر بفروشد، کشوری که از سوی آمریکا و دوستان عرب اش متهم به حمایت از تروریسم می باشد.

    قطر پیش تر در سال ۲۰۱۳ میلادی یازده میلیارد دلار اسلحه و تجهیزات نظامی از آمریکا خریداری کرده بود. یازده هزار نیروی نظامی آمریکا در قطر و در پایگاه هوایی العدید در جنوب دوحه پایتخت این امیر نشین مستقر می باشند. با کمی توجه درخواهیم یافت که آمریکا به ازای حضور هر سرباز آمریکایی در قطر یک میلیون دلار به این کشور کوچک اسلحه فروخته است، این مبلغ با سفارش های تازه دوازده میلیاردی دلاری قطر به آمریکا به دوبرابر افزایش یافت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این کُس شعرها را توی کُس زَنَت تعریف کّن.

      حذف
  34. درود بر کژدم شوخ و بی ادب
    امشب می خواهم یه کم اعصابتو بهم بریزمو بخندم
    ایرانی‌ها سلاح‌ها و لباس‌های سعودی‌ها را گرفته و آن‌ها را لخت به‌خانه بر‌می‌گردانند
    وکیل ملت: ایرانی ها ابایی از جنگیدن ندارند وهیچ بعید نیست همه سلاح هایی که سعودی ها از دیگر کشورها خریداری کرده‌اند را به علاوه لباس هایشان را از آنها بگیرند و لخت به خانه‌شان برگردانند.

    خبرگزاری اسپوتنیک در یادداشتی با عنوان «آیا ایران با عربستان وارد جنگ خواهد شد؟» نوشت:



    فروش صدها میلیارد دلار اسلحه به عربستان سعودی قطعا این کشور را بیش از پیش تشویق می‌کند که جسارت حمله به ایران را پیدا کند مخصوصا که اخیرا کنگره ایالات متحده هم طرح ممنوعیت فروش سلاح های پیشرفته و ممنوعه به عربستان را رد کرده.



    نویسنده این مقاله در ادامه نوشت: اما این ماجرا مرا به یاد ماجرایی در بچگی انداخت که خیلی با این شرایط همخوانی دارد.


    زمانی دوستی داشتیم که البته هنوز هم با هم دوست هستیم، از خانواده بسیار متمولی بود و اکثر بچه های محل اوضاع مالی شان به این دوستمان نمی رسید.


    در آن زمان بچه ها اکثرا در کوچه بازی می کردند نه در خانه وپشت کامپیوتر.


    خانواده این دوستمان برای اینکه وی با بچه های دیگر در کوچه بازی نکند برایش انواع و اقسام وسایل بازی گران قیمت و کامپیوتری را تهیه می کردند تا وی در خانه بنشیند و وقتی هم بیرون می رفت فقط برای شرکت در کلاس های خصوصی از خانه بیرون می رفت، چون خوب برای خانواده اش بسیار ثقیل بود که بچه شان در کوچه با بچه های دیگر بازی کند.


    در حالی که ما نمی دانستیم اصلا چیزی به نام کلاس های رزمی خصوصی وجود دارد این دوستمان در انواع و اقسام کلاس های رزمی ثبت نام می کرد و در آن زمان انواع و اقسام دستگاه های مرتبط با کلاس های رزمی را نیز خانواده اش برایش خریداری کرده بودند.
    ما نانچیکو را فقط در فیلم های بروسلی دیده بودیم در حالی که وی گران ترین نانچیکوهای وقت را در اختیار داشت.


    یک بار این دوستمان به سرش زد و دیدیم لباس کاراته پوشیده و شمشیر به کمر بسته و نانچیکو به دست آمد میان ما وبا ادعای اینکه کاراته بلد است ومسلح می باشد و از همه قویتر است ما همه باید از او اطاعت کنیم و در قبالش تعظیم کنیم از ما خواست که در قبالش تعظیم کنیم.


    خلاصه سرتان را درد نیارم یک فصل کتک مفصل خورد و بعد چند نانچیکو و شمشیر و… حتی لباس کاراته اش را از او گرفتیم و فرستادیمش خانه.


    حدود سی و چند سال از ماجرا می گذرد اما چند روز پیش در یکی از گروه های اجتماعی با هم گپ می زدیم و تعریف می کرد که این ماجرا هنوز از یادش نرفته.


    ماجرای عربستان سعودی نیز چیزی شبیه این دوستمان می باشد.
    http://www.vakilemelat.ir/
    کامل در این لینک برای خواننده های جویای حقیقت نه کژدم روان پریش مبتلا به اعتیاد مواد صنعتی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی با تربیت

      از سخنان «گُه اَر باری» که فرمودید؛ خیلی عصبانی شدم و برای جلوگیری از خود کُشی؛ ۱۰ تا قرص «وال اَلّیوم» (تلفّظ عربی «والیوم») خوردم.
      الهی «جِزِّ جیگر» بگیری که اینطوری منو عصبانی کردی.
      آنقدر «عَصَب دوانی» هستم که نمیدونم «قاه قاه» بخندم و یا «گاه گاه» به حال تو و امثال تو گریه کُنَم؟

      حذف
  35. کژدم اگه ناشناس بیربط میگه پس چرادونالد مستقیم حمله نمیکنه؟
    چرا توسوریه واداده
    چرا عراق روسیبیل سلیمانی میچرخه
    چرا؟
    مدارا؟
    ترس از بریده شدن انگشت اسراییل؟
    هزینه-فایده؟
    یا چیزی که شما میدونی من نمیدونم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وقتی که تیلرسون گفت: «استراتژی آمریکا تغییر رژیم به صورت مسالمت آمیز است».

      گفتم که : «شوخی می کُند».

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      آن ناشناس؛ «بیربط» نمیگه. بلکه به «کُس ننه اش» میخنده.
      مشکل آن «ناشناس» اینه که : آیا مادرش او را «زاییده»؟ و یا «ریده» است؟

      تو چطور؟

      حذف
  36. http://m.dw.com/fa-ir/fp-si/a-39292842

    پاسخحذف
  37. سپاه کونی، که به قول خودش امنیت خلیج فارس را به عهده دارد، در مقابل کشته شدن ملوان(اینکه ماهیگیر بوده یا نیروی خودش بماند) لالمانی گرفته و تخم های کوچکش را قورت داد. در عوض در گور خمینی چند تیر هوایی شلیک نمود.
    اینها گاییده شده مادرزاد هستند ولی عربستان باز هم اینها را گایید و هیچ گهی نتوانستند بخورند. رهبرشان هم ریده فعلا دارد خودش را پاک میکند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      زمانی که میگویند این وسیلهٔ نقلیه نامش «آمبولانس» است؛ باید احترامش حفظ شود.
      اگر از «آمبولانس» برای نقل و انتقال اسلحه و نیروی رزمی استفاده شود؛ قداست آمبولانس می شکند و زمانی که حتّی یک بیمار نیازمند به خدمات پزشکی فوری در آمبولانس باشد؛ حتماً مورد تهاجم قرار خواهد گرفت.

      احتمالاً انگل فرزانه و سپاه قدس با شلّیک گارد ساحلی عربستان به «ماهیگیران قلّابی» که سرنوشت قایق و قایقرانان قلّابی دوّم نیز مشخّص نیست؛ به جدّی بودن شرایط کنونی پی ببرند. احتمالاً آن ۱۵ نفر نیز که در عربستان؛ محکوم به اعدام شده اند؛ در شرایط خاصّی که اعدام آنها «انگل فرزانه» را تحقیر کُنَد؛ گردن زده خواهند شد.
      رژیم کثیف صفوی؛ کاری به جز عربده کشی بَلَد نیست و پیشرویهای سوریه و عراق را که در زیر سایهٔ پشم خایه های پوتین و ترامپ بدست می آورد را به حساب خود می نویسد.
      قهرمان شدن مجّانی در زیر سایهٔ حمایتهای دیگران؛ نمونهٔ بارز «کوچه دادنها» به این اراذل و اوباشان است.
      لازم نیست که انشتین باشی تا این مسئله را بفهمی. همینقدر که مغزت بیشتر از «حزبلبلی ها» و «سبز بلبلیها» بیشتر کار کُنَد؛ داستان را از «الف» برای «اسهال» تا «یاء» برای «یبوست» را میتوانی به سادگی بفهمی.

      حذف
  38. سپاه پاچاهاردارن دلاور؛ حتّی به «شپشها» و «مگسها» و «پشّه ها» نیز شلّیک میکند.
    چرا؟
    برای اینکه از ترس و وحشت؛ به گور ائمّهٔ اطهارشان و به خودشان ریده اند.

    https://goo.gl/zgs5oL

    پاسخحذف
  39. آیا کسی میداند که «آنگلا مرکل» چه زمانی «امیر قطر» را زاییده است؟

    https://goo.gl/XJR6Lr

    آیا کسی به یاد دارد که در دورهٔ «بهار اخوان المسلمین»؛ وزیر امور خارجهٔ آلمان؛ اسهال مسافرت به «تونس» گرفته بود؟ و «حزب نهضت» (اخوانیهای خمینی گرای تونس) را پشتیبانی می کرد؟ آیا کسی به یاد دارد که در بوجود آمدن «حمّام خون میکونوس»؛ وزارت اطلاعات آلمان نیز حدّاقل به عنوان «ناظرِ آگاهِ ساکت» دخالت داشت؟
    آیا به یاد دارید که به آلمانها گفتم: ما نه میبخشیم و نه فراموش میکنیم .... و ... آیا یادتان هست؟
    یا اینکه؛ سر زدن به این وبلاگ نیز برایتان مانند رفتن به ساندویچ فروشی و یا رفتن به داروخانه برای خریدن «وایاگرا» است؟ ... اگر اینگونه است .... دیر زمانی است که بازی را باخته اید و اگر همچنان به بازی «باخته» ادامه میدهید؛ ...
    در یک کلام: .... احمقید.

    اگر آخرین سنگرِ قطر؛ آنگلا مرکل است؛ پس نتیجه این است:

    آنگلا مرکل در آفرینش داعش دست داشته است.

    پاسخحذف
  40. چه زمانی از پدیدهٔ «به حاشیه رانده شدگی» سخن گفتم؟ آیا پیش از من کسی بود که به این پدیدهٔ شوم و درد آور؛ اشاره کرده باشد؟

    https://goo.gl/krYkhF

    براستی چه تعدادی از «ایرانیان پُر افتخار» در سرزمینهای بیگانگان آواره هستند؟
    آیا «فرار از ایران»؛ زنگها را برای گوشهای کَر به صدا در نمی آوَرَد؟ و به آنها نمیگوید:
    آهای الاغهای پُر مدّعا .... به سرزمین خود ریدید .... اکنون میخواهید که سرزمینهای دیگران را نیز به مستراح تبدیل کنید؟

    آیا تا کنون «مغزی» یافته شده است که به این «بیماری وحشتناک» (به حاشیه راندگی) فکر کرده باشد؟ و بفهمد که آتشی که زیر خاکستر «به حاشیه رانده شدگی» وجود دارد؛ نبردهای بسیار ویرانگر تر از ماجراهای «داعش و خاورمیانه» را به ارمغان خواهد آورد؟
    آیا آنقدر احمق هستید که فکر میکنید که با «فتح موصل» و «رقّه» .... ماجرا پایان می پذیرد؟

    پایان نمی پذیرد .... بلکه آغاز راه خونین آینده است.

    پاسخحذف
  41. همه چیز فقط همین:

    https://www.youtube.com/watch?v=mSgnC5eQ5u0


    The Accountant

    پاسخحذف
  42. این که همش آخر خطه! پس کو طرحی نو.. میشه نابودی این فرهنگ پلید و حکومت های تابع این فرهنگ رو پذیرفت و میشه بسیار از بازی های سیاسی کارگردانان دنیا اموخت، میشه به اندازه قدرت تخیل و فهم از طبیعت آموخت، میشه حتی اولین قانون اساسی بر پایه اپن سورس(بروز شدن قانون بر اساس نیازهای آینده و در نتیجه انقلاب و نو زایی داخل خود این قانون رو اجرا کرد.. اما بشخصه با این که پیش بینی شما درسته درباره جمعیت آینده و به حاشیه راندن شدگان، نمی‌خوام باورش کنم! حتی اگر فرهنگ و انسانیت هم نگذاره پیشرفت های پزشکی مانع این کار می‌شوند؛ شاید به غیر از خشونت راه حلی باور پذیر تر از سفر به کرات دیگه پیدا بشه.. شایدم زمین با این تغییرات آب و هوایی، واکنشی مانند عصر یخبندان(عقیده بعضی از دانشمندان ژاپنی در مورد گرمایش! زمین) هدیه! کنه؛/ و اینکه تنها راه از بین بردن ترس مردم از رژیم تار و مار کردن حلال شیعه و سپاه قدسه.. نسل ما(همون سوخته بی بخار!) بجز خیانت ها؛ همش شکست و ضعف مخالفان این حکومت رو دیده از کسی که شاه نبود در حالی که عنوانش شاه بود!(منظور شاهان اولیه که با مردمانشان اوج می‌گرفتند یا با مردمانشان از صفحه تاریخ حذف می‌شدند) بعد حکومت موقتی و تشریفاتی بختیار.. تسلیم و بعد تنبیه! ارتش سابق شاید بخاطر بی وجودیشان و فرار کسی که بهش سوگند خورده بودند:( بعدش تار و مار بقیه گروه های، اول انقلابی و بعد دشمن! بودیم تا همین ریغو های خودی سبز مذهبی.. نه اعتماد بنفشی مونده و نه اعتماد برای به اندازه پول درآوردن برای آخر ماه.. بخارج رفته هامون هم اگه نسل جدید رابطه دار با این حکومت نباشند به اندازه منتظری و بنی صدر مذهبی هستند و طنز قضیه اینجاست که حکومت هم با توجه به مذهب میان مردم ریشه دوونده، خلاصه قضیه خیلی پیچیده و عقیمه در داخل.. و هر از گاهی ندا آقاسلطان ها و ستار بهشتی ها غم فزاینده ای هستند بر معدود شرافت باقی مونده.. یکجا باید این سیستم بهیچ چیز رحم نکن، سیلی بخوره که ما به بتونیم به این باور برسیم که می‌توانیم پشتش رو به خاک برسونیم.. زیاد نوشتم بعنوان یک بازنده ساندویچ خور؛ اما خب اگه همین هم نبود باید چیکار کرد

    پاسخحذف
  43. کژدم سوسک و پشه ها اومدن وبلاگ،حشره کش بزن(یا خودت نظراتشونو فیلتر کن یا دوتا فهش آبدار نصار خواهر و مادرشون کن تا کس و کونشونو از اینجا جمع کنن،منظورم همون ناشناس ساعت 23:22 و امثال اونهاست،حالا برای اینکه یه کمکی هم هرچند کم به اعصاب کژدم کمک بکنم منم به نوبه خودم به همه ی عزیزانی که وقتی نظر اون الاغ رو خوندن خرکیف شدن و منتظر بودن کژدم من من کنه و اونا خرکیف بشن که دیدی کژدمم کم آورد و خدارو شکر گربه بود و هرچی میگفت هم کس شعر بود بگم که "کسسسسس ننه ی یک یکتون")

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      گاهی وقتها راه دادن این موجودات خیلی خوبه. میشه فهمید چطوری فکر میکنند و چگونه افکارشان «به روز» میشود و به دنبال چه هستند؟

      حذف
  44. بیانیّهٔ قلّابی سپاه پا چاهارداران؛ در رابطه با موشکباران مواضع داعش در دیر الّزور نشان میدهد که این موجودات تا چه حدّ سخیف هستند. هنوز موشکها شلّیک نشده؛ میزان خسارات به دشمن در بوق و کرنا دمیده میشود.
    سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه که حتّی تلفات گنجشکها را هم منتشر میکند؛ هیچ اشاره ای به این «بزرگترین حملهٔ نظامی قرن» در خاورمیانه اشاره ای نکرده است. Orient Net که یک خبرگزاری میدانی (نزدیک به ترکهای عثمانی) است نیز هیچ خبری در این رابطه منتشر نکرده است. خبرگزاری رویترز نیز تنها به انتشار ادَعاهای «سعید الّصحّافی» سپاه پاچاهارداران قناعت کرده و در پایان میگوید که این ادّعاها را نمیتواند تأیید کند.
    گویی که همهٔ ساکنین ایران «الکی خوش» هستند.
    عدّه ای با «انگل بنفش» خودشان را الکی خوش میکنند.
    عدّه ای هم با موشکهایی که اصلاً معلوم نیست؛ شلّیک شده و یا نشده است؟؟!! و حتّی در صورت شلّیک شدن به کجا خورده است؟؟ خودشان را الکی خوش میکنند.
    عدّه ای هم خودشان را با «شوخی رکس تیلرسون»؛ به معده هایشان صابون زده و خودشان را الکی خوش میکنند.
    اگر به ویدیوکلیپهای تبلیغاتی اخیر سیّد رضا دیبا نگاهی بیندازید و ببینید که او از «مک کین» چه می پرسد؟ و «مک کین» چه پاسخی میدهد؟
    سیّد رضا دیبا چنان سرِ کلاف را گم کرده است که از «اعضای کلیمی تیم ملّی فوتبال ایران» در زمان پدرش حرف میزند و گویا با اشارهٔ یکی از اطرافیانش؛ تُرمز را میکشد.

    https://www.youtube.com/watch?v=AOuo8QCJ2RE

    گویا ایرانیها مشکل «گُنده گوزی ژنتیک» دارند.

    پاسخحذف
  45. https://www.balatarin.com/permlink/2017/1/10/4398523

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیلی منبع موثقی را لینک دادید.
      بالاترین تنها منبعی است که همهٔ خبرگزاریها بر موثق بودن نوشته هایش؛ استناد میکنند.

      حذف
  46. سلام، ناشناس ساعت ۲۳:۰۰ هستم ظاهراً بعد من عزیزی اومده و فحش کشیده، باید بگم بسیار خسته از سرکار اومده بودم و با دیدن ویدیو، نادانی من خواست مقاومت کنه.. شاید جای نوشتن حرف های درد و دل گونه باید استراحت میکردم و اینکه بندرت پرسش یا مطلبی میفرستم و هنوز به خودشناسی نرسیدم که پیش خودم فکر کنم که به یک گروه مذهبی سیاسی یا دینی خاصی هستم تعلق دارم! مهم نیست که من وضعم چطوریه و یا حتی عزیزی که فحش می‌کشه از چه تباری هست و اینکه چند درصد پیش بینی های کژدم درست در میاد.. بنظرم تنها وضع ایران و ساکنینش تو این گردباد خانمان سوز مهم هست که متاسفانه خیلی اوضاع بده. شبمون خوش تو روز که نمی‌بینیم شاید سیاهی شب مرهمی برای نداشته هایمان باشد.

    پاسخحذف
  47. كژدم با احترام ولي در اين توييت منابع محلي تاييد كرده اند برخورد موشك را ، اول قبل از اينكه چيزي از ايران بگويد مي نويسد به عربي : تعدادي موشك بر روي شهر الميادين ريخته شد اما ما نه هواپيمايي ديديم نه صداشو شنيديم (تعجبي است)
    https://mobile.twitter.com/DeirEzzor24/status/876557394230124544
    بعد كه ايران مي پذيرد حمله رو اون ها هم باز تاييد مي كنند كه هرچه بوده حمله هوايي نبوده
    https://mobile.twitter.com/DeirEzzor24/status/876561141585104899
    سپاه هم گفته به زودي تصاوير و فيلم لحظه برخورد موشك ها رو كه پهپادهاش فيلم گرفتن منتشر ميكنه حالا سوالم از تو اينه اگر حمله واقعي باشه هدف سپاه محك زدن ترامپه يا نه همون خودنمايي و به قول معروف لب و دهن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      نخست اینکه: اینها میگویند که «دیرالّزور» را زده اند.
      دوّم اینکه: بین «دیرالّزور» و «المیادین» ۵۰ کیلومتر فاصله است.
      سوّم اینکه: «المیادین» توسّط جنگنده های آمریکایی بمباران شده است و ۴ غیر نظامی کشته شده اند.
      چهارم اینکه: توئیتر و فیسبوک مثل همین «بالاترین» منبع خبری نیست و سندیّت ندارد. هر مزخرفی را میتوان با هر نام کذایی در آن ریخت.
      پنجم اینکه: پس از سناریوی ناشیانهٔ «کوچه دادن کنترل شده به سلفی جهادیها» برای حمله به«طویله» و مزخرفاتی از قبیل ۸ نفر بودند و ۶ نفر بودند و ۵ نفر بودند که در آخر هم معلوم شد در ماجرای «طویله» ۳ نفر شرکت داشتند.
      امّا این سناریوی ناشیانه گنده گوزیهای «خط قرمز ۴۰ کیلومتری» خارج از مرزها را نیز به «گُه» کشید و باید عربدهٔ دیگری ساز میکردند.
      من نمیگویم که موشک شلّیک کرده اند و یا نکرده اند.
      من گفتم که «بیانیّهٔ سپاه پاچاهارداران» مثل دُم خروس است و به زبان کژدمی:
      «کُس شعر بافتن» .... برای پاک کردن کثافتی که فکرش را نکرده بودند (عمق دفاعی ۴۰ کیلومتری) و «نردبان بزرگِ بابا که با آن ستاره ها را جابجا میکردند» در چاه نگنجید و یک «چاه یدکی» زدند(موشک پرانی و نقطه زنی).
      حالا دُم خروس دوّم را نیز شما نشان دادید که گفته میشود: المیادین را زده اند!!!!
      عجب موشکهای نقطه زنی (فاصلهٔ ۵۰ کیلومتری با هدف).

      زمانی که نوجوان بودم؛ (زمان شاه). جوکی بسیار بامزه شنیدم که میگویم تا شما نیز بخندید:

      گروهبانی که مسئول آموزش تیراندازی بود؛ پس از هفته ها آموزش؛ سربازان را با ۱۰ تیر جنگی به میدان تیر اندازی میبرد. همهٔ سربازان تیراندازی میکنند و یکی از سربازان هیچ یک از تیرهایش به هدف نمیخورد.
      گروهبان به بالای سر آن سرباز رفته و می پرسد:
      - به کجا زدی؟
      سرباز بدبخت آی کیو؛ که از ترس به خود ریده بود؛ به گروهبان میگوید:
      - «جناب سرهنگ» ... به خدا همه رو به هدف زدم.

      گروهبان به سرباز میگوید:

      - آره جناب سرتیپ .... به هدف مادرت زدی.

      امّا مشکل نهایی این است:

      اگر این مادر قحبه های گنده گوز که وجودشان در سوریه به خاطر «کیر اتمی روسیه» است؛ فیلمی از «بمبهای بشکه ای» را که در زمانی پرتاب شده و فیلمبرداری هم شده است را به نمایش بگذارند ..... آیا باور خواهی کرد؟
      «الاغهایی» که این فیلمها را خواهند دید؛ اهل «Google Earth» نیستند که تصاویر را فوری و حد اکثر در طیّ ۲ روز با نقشه های سایر مناطق سوریه مقایسه کنند و بگویند که راست و یا دروغ است.

      اکثریّت ساکنین ایران؛ موجودات «شنیداری» و «دیداری» بدون «تحقیق» هستند و دقیقاً به همین خاطر است که هر کسی که از راه می رسد؛ سری به کون مبارک «آریایی نژادشان» میزند.

      شما از کدامین قبیله اید؟

      حذف
    2. ناشناس گرامی

      وبلاگ کژدم؛ جای گوزیدن نیست. اگر میخواهی بگوزی.... برو رادیو فردا و بالاترین.
      آنجاها مشتری گوز بسیارانند.

      حذف
  48. ممکنه روسا زده باشن اینا تو ایران چند تا موشک ایرانی در کرده باشن که طبق معمول یه خراب شده ای سقوط کرده باشه(احتمال قوی). اما اگه موشکای روسی را از ایران شلیک کرده باشند(احتمال بسیار کم ، چون این نوعی زیر پا بردن توافق نانوشته روسیه و اسراییل هست) این آغازی بر پایان جمهوری اسلامی است. صدام همچین گهی خورد و همه دیدیم چه شد.

    پاسخحذف
  49. البته هنوز واقعا اصابت موشک ها از طرف هیچ منبع درستی تایید نشده.

    پاسخحذف
  50. متوجه سخنان شما هستم بحث من بیشتر از هدف کار سپاه بود نه موفقیتش که تو کامنت دوم جوابم رو گرفتم برام مهم نبود خورد نخورد یا چی می خواستم بدونم اصلا چرا باید همچین ادعایی کنه این هم خبر جالبیست از انحطاط منطقه اسلام زده:)
    http://www.bbc.com/persian/afghanistan-40326314

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در این وبلاگ؛ من نه «شورت و کُرست و کاندوم» میفروشم و نه «فروهر و تی شِرت و پیراهنهای درفش کاویانی».
      زمانهایی اشتباه میکنم ... امّا هرگز نخواسته ام که دروغ بگویم.
      شاهد بوده اید که فحشها خورده ام؛ امّا همیشه به آنچه که به آن رسیده بودم؛ پافشاری کرده ام. من هرگز در فکر دوختن «تنبان پادشاهی» و «وزارت» و «وکالت» هم نبوده ام.

      عزیز من؛ BBC و DW و نیویورک تایمز و واشینگتن پست؛ بلومبرگ و وال استریت ژورنال و صدها نوع از این بنگاههای سخن پراکنی را با «احتیاط» بخوان.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      دیروز گفتند که ۲ قایق ماهیگیری بدبختهای بوشهری بودند؛ .... من گفتم که «تقدّس آمبولانس» را نشکنید.

      امروز اعلام شد:

      https://goo.gl/TrdcYG

      یعنی اینکه «قصّهٔ ماهیگیری» .... «اشعار کُس فاطمةالّزهرا» بود.

      کدام ماهیگیر؟

      فرق من با شماها این است که من «می بینم» ... امّا شماها «چُرتکه» می اندازید و «رمل و اُسطرلاب» میکنید.

      حذف
  51. حالا گیریم سپاه موشک خودش یا اربابش رو شلیک کرده.. و از قضیه میزان تلفات در مقابل هزینه موشک ها هم بگذریم..حکومتی که ۴۰ سال بر یکی از ثروتمندترین کشور هاب دنیا حکومت کرده نمی‌تونه چند تا موشک با این برد جور کنه!؟ مهم اینکه جرات این استفاده رو در مقابل اهداف آمریکایی یا اسرائیل و عربستان رو داره؟ مسلما خیر، اما سوالم اینکه کژدم ساعتی قبل از این هوچیگری تبلیغاتی پرتاب موشک، کژدم در بخشی اشاره به نقطه زنی موشک هاب حکومت در برابر نخریدن چند تا کولر برای دانشگاه اهواز کرده بود... این اتفاقی بود یا بخشی از دیدن و الهامات شخصی(بدون دانستن قبل اشاره به آینده کردن) شما ؟ یک سوال هم دارم بنظر شما این جنگ های صلیبی خاورمیانه(شیعه و سنی) به کجا ختم میشه، با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      البتّه که رژیم میتواند چنین موشکهایی (احتمالاً ساخت کرهٔ شمالی و رنگ شده در ایران) داشته باشد.

      مسئله داشتن و یا حتّی شلیک موشکها نیست. مسئله بر سر «گنده گوزی سردار گروهبانها» و انتشار بیانیّه های دروغین است.

      هنوز هم که هنوز است؛ با اینکه تیترهای خبری به خاطر تهدیدات روسیه تغییر پیدا کرده اند و همهٔ خبرگزاریها به استناد سخنان «سپاه پاچاهارداران» این شلیکها را به رسمیّت شناخته اند و کار بسیار درستی هم هست. زیرا اعتراف به شلیک موشکها در زیر شکنجه و بازجویی بدست نیامده است بلکه بیانیه های رسمی یک حکومت آنهم نه یک بار بلکه ۲ بار استفاده از موشکهای میان بُرد را تاًیید میکند که بسیار محکمه پسند است.
      امّا هنوز هم که هنوز است؛ هیچ منبعی اصابت این موشکها به هیچ هدفی را تاًیید نکرده است. حال این نقاط اصابت درّه ها و یا کویرها باشند و یا اصلاً وجود نداشته باشند!!؟؟
      معادله بسیار ساده است:
      ۱- قطعنامه های سازمان ملل آزمایشهای موشکی توسط رژیم ایران را منع و قابل پیگرد میداند.
      ۲- رژیم ایران نه تنها از این قطعنامه ها عدول کرده است؛ بلکه از این موشکها بنا به اعتراف خود استفاده نموده است.
      ۳- قطعنامه های سازمان ملل کاربرد موشک از طرف رژیم شیعی ایران را مشروط به «استفاده بر علیه داعش» مشروعیّت نمیدهند. یعنی اینکه اگر رژیم شیعی ایران؛ حتّی اگر برای کشتن مگسها و یا پشّه های مالاریا نیز از آن استفاده نموده باشد؛ «مجرم» به حساب می آید. ساختن یک پروندهٔ «مجرمانه» به دور از اینکه چه زمانی؟ در چه موقعیتی؟ شخص مجرم که قرار بود «چاقو» نداشته باشد؛ از «چاقو» استفاده کرده است؛ از «مجرم» بودن آن شخص نمی کاهد. مگر آنکه «انگل فرزانه» به شعارهای احمدی نژادی (در واقع خامنه ای)باز گشته و بگوید: «گور پدر قطعنامه ها».
      اینجا است که یک «پروندهٔ بین المللی مجرمانه» دوباره شکل خواهد گرفت و رژیم ایران بار دیگر به زیر بمباران اقتصادی فرو خواهد رفت.
      دیگر مهم نیست که روسها در سوریه «خط قرمز» ترسیم کنند و یا نکنند. زیرا روسها همیشه تلاش کرده اند که رفتار خود را با تکیه بر اساس «سُنّت» و رسم و رسوم توجیح کنند و هر جایی هم که عمداً خطا کرده اند؛ تلاش آنها بر «دروغگویی و انکار» برای اثبات «رفتار قانونی» استوار بوده است. روسها میدانند که جنگها با بلند کردن «پرچم سفید» پایان نمی یابند؛ بلکه با «دادگاه نورنبرگ» ادامه پیدا میکنند.

      (ادامه در پایین)

      حذف
    2. (ادامهٔ بالا)

      حدود ۲ سال پیش؛ آقای پوتین به خاطر وجود «اوباما» و اسهال و استفراغ گرفتن «گروهبان حاجی بادمجان»و شکستهای پی در پی «شیعیان شکست ناپذیر»؛ دچار «اشتباه محاسباتی» شد و گفت: « ما مشکل سوریه را ۶ ماهه حلّ میکنیم».
      پرسش:

      - اکنون چند ماه از آن «گنده گوزی روسی» میگذرد؟ .....
      پاسخ:

      - حدود ۲۴ ماه.

      آیا هنوز هم فکر میکنید که «پوتین» بسیار باهوش است؟
      یا اینکه «خرس» که طبیعتش «پیاده راه رفتن» (Old School) است میتواند «عقاب» را تعقیب کند؟
      نه.... هرگز نمیتواند. حتّی اگر چند گنجشک (Hacker) را اجیر کند؛ تبدیل به «عقاب» نخواهد شد و همچنان «خرس» باقی خواهد ماند.
      آقای پوتین سخنان مرا بیشتر از همهٔ خوانندگان این «وبلاگ فکستنی» درک میکند.

      حذف
  52. http://www.timesofisrael.com/israeli-sources-iran-missile-strike-a-flop-with-most-missing-target/

    کارشناسان امنیتی و منابع اسرائیلی گزارش داده اند موشک های شلیک شده از سوی سپاه یک نوع شکست محسوب می شوند چرا که به اهداف خود برخورد نکردند و حتی ۳ تای آن در عراق منفجر شدند. یک کارشناس نظامی گفته اگر هدف ایران به رخ کشیدن قدرت موشکی خود به آمریکا و اسرائیل بوده باشد, نتیجه آن چیز دیگری است و آن هم شکست عملیاتی این موشک پرانی است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر خبر درست باشد؛ نه تنها یک آبرو ریزی بزرگ است؛ بلکه دستشان نیز خوانده شد.
      یکی از اوباشان «گروهبان سردار» گفته بود که حملهٔ موشکی بدون فرمان مستقیم انگل فرزانه انجام نمی شود. انگل فرزانه هم حتماً از اوباشان اطرفش خواسته بوده است که «بهترین ها را سوا کنند». اینهم بهترینها.
      متاسفانه ساکنین ایران موشک ندیده اند و وقتی که میبینند یک «لوله» از تَهِش آتش بیرون می آید و گرد وخاک میکند؛ به اوج پیشرفت تکنولوژیک «صفوی» رسیده اند. (تکرار داستان حاجی میرزا آقاسی و توپخانه و محمد شاه قاجار).

      اینها هیچ گُهی نیستند و هرگز هم نخواهند شد.
      مردمانی که دروغ میگویند و دروغهای خود را باور میکنند و تمامی عمرشان را با دروغها زندگی میکنند.

      حذف
  53. https://www.balatarin.com/permlink/2017/6/20/4553448

    30 سال توسعه موشکی . کد خدا خامنه ای، خراب کردی . گند کاشتی مشتی .آفتابه سازی هم از سرتون زیاده. تعجب منابع نظامی از کیفیت مزخرف موشکهای فتیله سپاه. ۳ تا داخل خاک عراق افتاده و یکی در صحرای برهوت سوریه.

    پاسخحذف
  54. کژدم جان آقای بنی صدر همون مدال اور طلای شما گفته سخنان رکس تیلرسون برای حفظ نظام بیان شده چون عملی درآن دیده نمیشه وفقط بیان است
    نظرشما به کدام نزدیکتراست احمدی نژاد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      شما با فرهنگ من آشنا نیستید و هنوز افکار شیعه مسلکی دارید و فکر میکنید که اگر کژدم گفت؛فلانکس آدم شریفی است؛ یعنی اینکه کژدم مقلّد است و آن شخص شریف «مجتهد».
      نخست این آشغالها را از ذهنت بیرون بریز تا مغزت را گندزدایی کرده باشی.
      اگر آقای بنی صدر چنین حرفی گفته باشد؛ عجول است و شاید هم فکر میکند که چون سیّد رضا دیبا را به حضور پذیرفته ولی ایشان را دعوت نکرده اند؛ پس همه اش بیان است و عملی در آن دیده نمیشود.

      نظر من:

      رکس تیلرسون شوخی میکند.

      بنی صدر اشتباه میکند.

      حذف