۱۳۹۶ آذر ۲, پنجشنبه

جعل اسکناس توسّط سپاه قدس و مغزهای کوچک «اپوزیسیون امام زمانی»

«موجودات امام زمانی» همیشه در حال انتظارِ  ظهور «کیر مبارک» هستند تا آنها را «بارور» (حامله) کند و از خود حرکتی نشان نمیدهند. شاید به انتظار «فساد بزرگ» نشسته اند تا  دلِ «کیرِ بزرگ» به رحم آید و ظهور کند.
مگر در این ۴۰ سال اخیر چنین نبوده است؟
الاغهای «حزب الّاغی» مانند الاغهایی که آتش بر پشتشان افروخته باشند؛ در عراق و سوریّه به هر سوی دویدند و تا زمانی که روسیه و آمریکای ترامپ؛ یکی پس از دیگری تصمیم جدّی برای خاموش کردنِ «آتش اوبامایی = داعش» نگرفته بودند؛ مانند کفتار همدیگر را می کشتند؛ امّا به نتیجه نمی رسیدند. «حاجی بادمجان آریوبرزن» نیز تا ۲ سال پیش؛ کونش برای هیچ و پوچ پاره شده بود و نبوغش به حدّ «عقب نشینی به دمشق» فرو کاسته شده بود؛ تا اینکه روسها  و آمریکای ترامپ وارد میدان شدند و «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» دوباره تبدیل به «آریو برزن» شد.
در نبرد نهایی در «ابو الکمال» نیز دیدیم که با پشتیبانی جنگنده های روس؛ قصبهٔ «ابو الکمال» توسّط نیروهای «حاجی بادمجان» تسخیر شد؛ امّا به محض اینکه بمبارانهای روسیه به طور موقّت  قطع  شد؛ نیروهای حاجی بادمجان میرزا قاسمی (آریو برزنِ مشهور) روی به فرار گذاشته و نصف متصرفات  را در کمتر از ۲۴ ساعت از دست دادند. تا اینکه «کیر مقدّس» (بمباران روسیه) دوباره ظاهر شد و  حاجی بادمجان میرزا قاسمی نیز ۳ باره تبدیل به «آریو برزن» شد و به انگل فرزانه نامه نوشت که: «داعش تمام شد» و به همدیگر ماچ و بوسه و پپسی کولا و درجات نظامی پرتاب کردند. اگر هم اکنون نیز  بمبارانها قطع شوند؛ حاجی بادمجان؛ باز هم تا دمشق عقب نشینی خواهد کرد. در واقع «انگل فرزانه» و «حاجی بادمجان» و «انگل حسن نصرالله» با «کیر پوتین» و «کیر ترامپ» به حجلهٔ دامادی پیروزی بر داعش رفته اند.
امّا پرسش این است که آیا «اپوزیسیون قلّابی» که آرزوی رسیدن به حاکمیّت و براه انداختن روند جدیدی از «بخور بخور» را در سر دارد؛ آیا حتّی قادر به ادارهٔ یک «قصبه» هست؟ و یا نیست؟
اخیراً عدّه ای دیگر از آنهایی که «هیچ کاری نمیکنند» دور هم جمع شده و میخواهند با همدیگر «هیچ کاری نکنند» .. گویا حزب دموکرات کردستان و کومه لهٔ شورشگر قهرمان نیز بخشی از این درازگویانِ منتظر ظهور «کیر نجات بخش» هستند.
هِی ... الاغهای پا شکسته .... کیری به نام «کیرِ نجات بخش» وجود ندارد.
حتّی در افسانه های مسیحی نیز؛ زمانی که «عیسی» بیماری را «مسح» کرد و او شفا یافت و سپس از مسیح تشکّر کرد؛ «عیسی» به او گفت:
«من تو را نجات ندادم؛ بلکه ایمانت تو را نجات داد».
از نظر من این گفتهٔ منتسب به «عیسی»؛ آموزه ای شمنی است. در زبان فارسی نیز مشابه این افسانه در مثلِ «کس نخارد پشت من» به وضوح گفته شده است. حال آنچه مانده است اینکه: «آیا این گفته ها فقط افسانه و مَثَل هستند؟ و یا راهنمای راهِ پر سنگلاخ؟».
امّا در این میان فرق بسیار بزرگی میان «اپوزیسیون قلّابی» و «حاکمیّت شیعی قلّابی»« وجود دارد و آن اینکه:
دار و دسته های انگل فرزانه؛ حرف ارباب کرملین را گوش میدهند و از هر ابزاری سود میجویند.
جعل اسکناس یمنی فقط بخشی از آن است.
رژیم شیعی با اینکه به «کیر نجات بخش پوتین» ایمان دارد؛  به هر در و دیواری میزند؛ به هر سوراخی سر می کشد و تلاش می کند. امّا «اپوزیسیون قلّابی» تمامی امیدهایش را به «کیرهای نجات بخش» مانند «کیر آنگلا مرکل» (کیر نا موجود) و کیر عربستان و ترامپ بسته است و هیچ کاری به جز درازگویی انجام نمیدهد.
اگر شما  یک «کارفرما» بودید؛ آیا چنین «حیف نان»های «کون گشاد» را استخدام میکردید؟

- دهان مجاهدین خلق به کون شاهزادهٔ جوان عربستان و حاشیه نشینهای خلیج فارس و  حکومت آمریکا چسبیده و از آن سوراخها ارتزاق میکنند.
- دهان اپوزیسیون قلّابی نیز به همان سوراخها چسبیده است.

وجه مشترک همهٔ اینها این است:

«ما فقط حاضریم کون بدهیم ... ولی هرگز اقدامی عملی نخواهیم کرد»....

پرسیدی سرنگونی رژیم؟ .... اوا خدا مرگم بده.... فقط مسالمت آمیز باشه ... با یک کیلو وازلین.

کژدم


۳۱ نظر:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=Wt-yHiNILfE
    کژدم مثل اینکه پوتین رسما صندلی رو از زیر اردوغان کشید و رجب پاشا رفتنیه! سوال اینه که کی نوبت کشیدن صندلی از زیر امام حسن و انگل فرزانه میشه؟ :))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ترکهای دُزد عثمانی؛ همیشه روسپیهای سیاسی بوده اند. در طول چند سال گذشته نیز؛ هزار رنگ عوض کردند. آقای پوتین امپراتور روسیه است که پُر از روسپی است. لذا میداند با روسپی چگونه باید رفتار کرد.
      صد بار هم که این ویدیو را نگاه کنید؛ بیشتر متوجّه میشوید که کار آقای پوتین کاملاً عمدی بود.
      ماجرا زمانی رنگ غلیظ به خود میگیرد که RT (دستگاه شماره ۱ پروپاگاندای آقای پوتین)آنرا از زوایای گوناگون دوربین منتشر میکند.

      حذف
  2. https://www.armscontrol.org/act/2005_05/Ukraine

    The latest earthquake was a warning from Iran to deep state.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      حدّ اقل یک نگاهی به زمان انتشار این نوشته بینداز. .... سال ۲۰۰۵ میلادی.
      ما را خر گیر آوردی؟ یا خودت خری؟
      فکر میکنم خر خودتی.

      حذف
    2. Kajdoum. Chera mizani.? On tarikh kharid anjam shoode. Dar in hayahoo azash estefade pishgirane shoode.

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      فرض کنیم که آن وبسایت درست میفرماید.
      که چه بشود؟ انفجار اتمی زیرزمینی بکنند تا کون خودشان منفجر بشه؟
      گیرم که این کار را هم کردند و به کون خودشان دینامیت بستند؛ چه ربطی به «هشدار به Deep State» داره؟
      آن Deep State که طرفدار «حفظ برجام» است.
      اگر به جای «عطسهٔ فلسفی» و توضیح جهان در یک جمله؛ می آمدید و ماجرا را حد اقل در ۲۰ جمله تا حدودی می شکافتید؛ من هم جرأت نمی کردم که بگویم «صادق هدایت خودتی».

      حذف
    4. ظاهراً این طور بود که عوامل دیپ استیت در عربستان سعودی، برای بهم زدن برنامه‌های ترامپ تصمیم به دسترسی‌ و شاید استفاده از سلاح اتمی عربستان در پاکستان رو داشتن که رژیم ایران با انفجار زیر زمینی‌ یکی‌ از بمب‌های که در اختیار داشته اعلام کرده اجازه نخواهد که به این طرح جهانی‌ بر علیه ترامپ کشیده شود.

      حذف
    5. ناشناس گرامی
      استفاده از جنگ افزارهای شیمیایی در سوریه و تاًیید آن توسط روسها به اندازهٔ کافی تابوی تسلیحات کشتار دسته جمعی را شکسته است و دروازهٔ استفاده از این نوع تسلیحات در جنگهای آینده به اندازهٔ لازم گشوده شده است. گشودن دروازهٔ کاربرد تسلیحات اتمی میتواند بازگشت به عصر حجر را به ارمغان آورد. امّا «خود زنی اتمی» فقط یک قصّه است.

      حذف
  3. ببینید ... کار بسیار ساده است و نیازی به انشتین بودن و شدن ندارد که همهٔ آنچه را که میگذرد را بفهمیم.
    «هوتو»ها و «توتسی»ها را در جایی که کردستان عراق مینامند؛ دیدیم. ۱۴ سال در برابر دشمن مشترک خوابیدند؛ میلیاردها دلار توسط خانهای بارزانی و طالبانی و «گروهبان ژنرالهای خود خوانده» به «گا» رفت و «هپل هپو» شد و حتّی یک سنگر نساختند. این «هوتوها» و «توتسی ها» به کشتن همدیگر بیشتر علاقه دارند تا به کشتنِ دشمن مشترک.
    داستان ساکنین ایران و احزاب و سازمانهایشان نیز به همین گونه است و رژیم صفوی نیز اینرا میداند و بدون وازلین کونشان میگذارد.

    به این رهبران قلّابی بگویید:
    «کتابچهٔ جورج سوروس» را بهتر است توی کونتان فرو کنید» زیرا کاربرد بیشتری ندارد.

    پاسخحذف
  4. https://www.instagram.com/p/Bb7M8QHH5P0/
    ایران همانند زنی است، در حرم سرای اسلام، که با رضایت خویش به این پیوند تن داده، و مدام در پی بر هم زدن نظم این حرم سرا است.

    پاسخحذف
  5. کژدم نمیدونم چقدر با تحلیل من موافقید متاسفانه روسیه تنها هدفش در منطقه خارج کردن تمام رقبای نفتی در خاورمیانه هست و ایران شده وسیلش که خودش هم قربانی خواهد شد از دوستی شنیده بودم که روسیه گفته به شرطی به ایران تجهیزات دفاع هوایی خواهم داد که تمام نفت خود رو به روسیه بفروشه رژیم هم با جان و دل قبول کرده متاسفانه این ها دارند رژیم رو شیر میکنند برای جنگ همزمان با اسرائیل و عربستان و کشورهای خلیج اونطور که دوستم میگفت برای تشویق ایران گفته اند در این جنگ تسلیحات روسی رو به ایران اجاره میدن شبیه کاری که فرانسه با میراژ ها در جنگ ایران و عراق کرد تعداد زیادی جنگنده روسی در ایران مستقر شده تا در روز جنگ تحت پرچم ایران تاسیسات نفت و گازی عربستان و اسرائیل رو بمباران کنه و میگفت حجم حضور روس ها در ایران در تاریخ بی سابقست همین هم باعث شده سلیمانی و خامنه ای شیر بشن البته روس ها حتی اجازه ندادند ایرانی ها به این هواپیما ها دست بزنند صرفا خلبان های روسی هستند تا در روز موعود تاسیسات خلیج و اسرائیل رو از بین ببرند و با یه تیر دو نشون بزنند هم رقیب های کوچک میرن کنار و تنها رقیب میشه آمریکا که با اون کنار میان هم قیمت نفت چند برابر میشه و سود روسیه سربه فلک میکشه در عوض یک قرار داد نفت در برار کالا با ایران بسته اند که در ازای سودی که نصیبشون شد مقداری رو به ایران بدن تا از گشنگی نمیره البته قول هم داده اند از طرف چین که بخشی از خسارت ایران در جنگ رو جبران کنند به نظرت چقدر این سناریو محتمله

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      «منابع درآمد» در صدر آنچه که «مسائل استراتژیک» نامیده میشوند قرار دارد. بدون منابع در آمد؛ حتّی نمیتوان برای سربازان قمقمه خرید؛ نمیتوان از موسسات مالی وام گرفت (به دلیل بی اعتباری).
      برای ساکنین ایران و رژیم شیعی ایران و همچنین روسیه؛ نفت مهمترین منبع درآمد است و به قول معروف؛ بقیّهٔ منابع را «بشاش توش بره».
      بخش وسیعی از تولیداتِ «نفت پایه» مانند بنزین و گازوئیل در حال خداحافظی از بازار انرژی هستند. میتوان گفت که کمپانی «تسلا» به رهبری یک دانشمند و محقّق توانست ضربهٔ مهلکی بر پیکر سوخت فسیلی بزند.
      اکنون نوبت پایان دوران «لیتیوم» فرا رسیده است. نسل آیندهٔ این اتوموبیل دروازهٔ جانشینی «باطریهای نانو تکنولوژیک» به جای «باطریهای لیتیومی» را خواهد گشود و نوزادی به نام «لیتیوم» در «گهوارهٔ نوزادی» خواهد مُرد (پایان تراژیک یک نوزاد در عصر فوران آتش اندیشه). هرچند که این اتوموبیل یک محصول آلمانی است؛ امّا با تکنولوژی آمریکایی است که خواهد توانست افقهای تازه ای را به دنیا نشان دهد.
      از این ماجراهای علمی و واقعی که آینده را میسازند که بگذریم؛ میتوان وارد دنیای احساسی ـ تخیّلی (Emotional World) شد که ظاهراً آیندهٔ ملّتها را تعیین میکند. امّا این دنیا (Emotional World)؛ حتّی قادر به نگهداشتن تنبان خود نیز نیست و در میان محاسبات استراتژیک تخیّلی گیر افتاده است. هر گوشه ای را که آباد می کُند؛ در جاهای دیگر هزاران ویرانه میسازد.
      ۱۰ نفر رانجات میدهد؛ ... هزاران بی خانمان و مقتول میسازد.

      (ادامه دارد)

      حذف
    2. (ادامهٔ بالا)
      در شرایط کنونی ۳ غول نفتی داریم؛ عربستان سعودی؛ روسیه و آمریکا. این ۳ غول نفتی؛ هم دارای منابع هستند و نیز تولید انبوه دارند. سایر تولید کنندگان مانند ایران و عراق و ونزوئلا ... را باید «شیتیلی ها» نام نهاد.

      تأثرات مستقیم جنگ خلیج فارس:

      ۱- رژیم شیعی حاکم بر ایران و عراق؛ تنها منبع اصلی درآمد خود را از دست میدهند.
      رژیم عراق بلافاصله به پابوسی شاهزادهٔ عربستان میرود تا خط لولهٔ مورد اختلاف را بگشایند.
      ۲- قیمت نفت بالا می رود؛ ولی «انگل فرزانه»؛ حتّی کیر خر هم به دستش نمی آید.
      ۳- اختلاف رژیم انگلهای شیعهٔ حاکم بر ایران و «انگل سیستانی» بالا میگیرد و شیعیان عراق به خاطر خایه مالی عربستان؛ به «اهل کوفه» تبدیل میشوند.
      ۳- روسها و آمریکاییها و عربستان جشن عروسی نفت میگیرند و بقیّهٔ تولید کننده های شیتیلی؛ تبدیل به «طفلان مُسلم» میشوند.
      ۴- اروپا از ردهٔ مشتریان روسیه خارج و به مشتریان عربستان و آمریکا تبدیل میشوند.
      قرارداد ۴ میلیارد دلاری عربستان با روسیه نیز در جهت حفظ منافع نفتی عربستان (در شرایط اضطراری) در چین و آسیای جنوبی بود.
      ۵- ترکیهٔ عثمانی با باختن «اعتبار بانکی» و اتّهام «پولشویی حکومتی»؛ دیگر نمیتواند مسیر امنی برای انتقال نفت در برابر «پولشویی طلایی» باشد.

      ۶- پیدا کنید «شتر گاو پلنگ فروش» را؟

      حذف
  6. چنانچه سیاست ایران جنگ با عربستان باشد این سناریو غیر محتمل نیست.البته پای اسراییل بمیان نخواهد امد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      رژیم شیعی ایران رفتاری مانند «کفتار» و «کرکس» دارد و از «لاشه ها» تغذیه میکند و نشخوار مدفوع روسیه و آمریکا را به حساب فتح الفتوح خود جا میزنند و گرنه همه میدانند که وقتی «ساری قولوخان» و «حاجی بادمجان آریوبرزن» در زیر یک لحاف خوابیدند؛ کدام یک دیگری را گایید؟.
      از اینکه «انگل فرزانه» خایهٔ جنگیدن داشته باشد؛ هیچ هراسی نداشته باشید؛ زیرا این اوباشان خایهٔ جنگیدن ندارند و لاشخور هستند.

      حذف
  7. سوریه ای ها بد بخت شدن رفت. حالا این افغان های بچه باز، فرهنگ بچه بازی شون رو توی سوریه تزریق میکنند.

    http://news.gooya.com/2017/11/post-9683.php

    پاسخحذف
  8. با درود. کژدم گرامی این تذکر فقط یک تذکر جانبیست. باطری لیتیومی با کمک نانوتکنولوژی از بین نمیره بلکه توان ذخیره انرژی آن افزایش پیدا میکنه. زیرا با نانو لایه های بیشتر گرافیتی برای جذب یونهای لیتیوم حضور خواهند داشت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      باطریهای لیتیومی وزن سنگینی دارند. نانو تکنولوژی در رابطه با باطریها ۴ مسیر را همزمان دنبال میکند:
      ۱- حجم کمتر.
      ۲- وزن حجمی پایین.
      ۳- قدرت انباشت انرژی بیشتر.
      ۴- آفریدن انبارهای جانبی با توانایی انباشت و تخلیهٔ سریع که «خازنهای نانو تکنولوژیک» نامیده میشوند.

      من سخن شما را ردّ نمیکنم؛ امّا هر آنچه که توسّط نانوتکنولوژی؛ تغییر بنیادی کُنَد؛... دیگر همانی نخواهد بود که «Traditional» و یا «Original» نامیده میشوند.
      فرض کنید که نسل بعدی موجوداتی که انسان نامیده میشوند؛ نه تنها بسیار طبیعی هستند؛ بلکه بسیاری از علائم «Traditional وOriginal» در آنها حذف شده و برخی دیگر تقویت شده باشند.
      به نظر من؛ نظر شما به عنوان یک «زیر مجموعه» در «جغرافیای نانوتکنولوژی»؛ در حدّ یک «پُل» برای گذار؛ .. کاملاً جای دارد و به هیچ وجه خارج از «پازل» نیست.
      تمامی تلاش من در کامنت بالا؛ نشان دادن سرعت و شتابِ بسیار بالا و غیر قابل تصوّر رشد تکنولوژی بود.
      کودکی که قرار بود؛ امید آینده باشد؛ توسّط «جوجه فاخته های نوین»؛ از لانه بیرون انداخته میشود.

      سپاس ازتذکّر شما. زیرا اگر تذکّر شما نبود؛
      به «وادیِ توضیح بیشتر» کشانده نمی شدم.

      سپاسی دیگربار

      حذف
  9. کژدم عزیز البته نکته ای باید عرض بشه تحلیل شما به نظر بیشتر تاثیر گرفته از مطالعاتتون از اندیشکده های غربی باشه عمدتا این ها حقایق رو تحریف میکنند یک چیزی که شما به درستی اشاره فرمودید مسئله سقوط آزاد سوخت فسیلیست امروزه عمده مصرف برای این هاست اما ما روزبه روز شاهد انقلابی در مشتقات نفتی هستیم یعنی هرچند نیاز به سوخت کم می شود اما جایگاه مشتقات نفتی به حد بی نهایت رسیده روز به روز هم گسترده تر می شود پر واضح است اینجا بحث پروپان و اتان یا پلاستیک تنها نیست و بسیاری مواد های تک دیگر به همین جهت برخلاف جهت دهی مشهود اتاق فکر های غربی نه تنها بازار نفت رو به افول نیست احتمال زیاد یک دوره طلایی را در آینده پیش روی خود می بیند برای همین مثل دفعه های پیش که سخن از پایان نفت بود این بار هم این جعلیات ادامه دارد حتی اینطور عرض کنم مفهوم تمام شدن نفت هم کشک است اینکه میگویند مثلا نفت ایران 70 سال تمام میشود جای دیگر 20 سال اینطور عرض کنم که برای صدها سال دیگر در همین ممالک نفت خیز فعلی نفت یافت خواهد شد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سخنان شما در مورد مشتقّات نفت درست است.
      در رابطه با مزخرف بافیهای منابع غربی نیز درست میگویید.
      نانو تکنولوژی میتواند این مشتقّات را در مسیرهای جدیدی هدایت کند که شاید غیر قابل تصوّر باشد.
      امّا دوران نفت به عنوان «سوخت» در حال فروکش است.

      امّا در یک مورد ۱۰۰٪ اشتباه میکنید. و آن اینکه نظرات من بر اساس مطالعهٔ انتشارات اندیشکده های غربی؛ شکل گرفته اند.
      نظرات من کاملاً «غریضی» و بر اساس «شهود» هستند. من اهمیّتی نمیدهم که فلان و یا بهمان اندیشکده؛ میخواهند چه مطلبی را به ذهن ما فرو کنند؟
      من (کژدم) زمانی که مطلبی را مطالعه میکنم. تمامی فکر و ذکر من این است که «لایه های پنهان» چه ها هستند؟
      در یک کلام؛ شیوهٔ نگرش من (کژدم) به مسائل؛ آمیخته ای از اندیشه های مکتب «شائولین سو»؛ «تای چی»؛ «اندیشه های سان زو = هنر جنگیدن» و «بودیسم جنگاوران = بوشیدو» است.
      آنهایی که فکر میکنند کژدم یک «خرخوان» است و منابع زیادی را مطالعه می کند؛ سخت در اشتباهند.
      من (کژدم)؛ همچنان دانش آموز آیین شمنی هستم.
      تمامی دانش من (چه غلط و چه درست)؛ نتیجهٔ برداشتهای من از مسائل روز؛ بر این اساس پی ریزی شده اند.
      از اشتباه کردن نیز هیچ هراسی ندارم و به «پوزش خواهی» و «توبه کردن» نیز ایمان ندارم.
      هر چه که میبینید؛ ریشه در «خلوص» دارد و برای «افتخار» و «پشیمانی» و «پوزش» هیچ ارزشی قائل نیستم.

      حذف
    2. به عنوان مثال؛ ادّعاهای کشته شدن «محمّد رسول الله دوّم = البغدادی» را در نظر بگیرید.
      نظر من همچنان این است که «انگل فرزانه»؛ بسیار پیش تر از «محمد رسول الله دوّم» به «دَرَک» واصل خواهد شد.
      اینرا به چشم خود دیده ام.

      حذف
  10. رسانه‌های آمریکامی‌گویند مایک پومپئو رئیس سازمان سیا جایگزین رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا می‌شود.
    آقای تیلرسون طی ماه‌های اخیر اختلافات زیادی بر سر سیاست خارجی با آقای ترامپ داشت .

    پاسخحذف
  11. ویکی لیکس: آماده شدن آمریکا برای جنگ.
    http://www.iranpressnews.com/source/207353.htm

    جالبه که این ویکی لیکس، فقط در مورد آمریکا بلده که ویکی بازی در بیاره.
    تا حالا ندیدم این ویکی بازی هاشو در مورد روسیه در بیاره و به ویکی باز هاش لقب قهرمان بده.

    بابک

    پاسخحذف
  12. با درود به جناب کژدم
    فرمودید انگل فرزانه ! قبل از البغدادی به درک واصل میشود . این نانجیب که توسط حلقه حرامیان دربار بیست و هشت سال آمال و آرزوهای وطن پرستان را برباد داد و همچنان سرومرگنده مثل یک بختک آوار دوش ایرانیان شده زمانی که به درک واصل شود اوضاع چگونه خواهد شد ؟ رسما جانی معدوم که به درک واصل شد آب از آب تکان نخورد و هیچ کس هیچ صحبتی برای آن ملعون نکرد به حدی که برای خالی نبودن عریضه بزرگ راه نیایش را به نام این شخص کثیف کردند که نام کریهش از خاطر ها نرود . بارها ازسخنان شما و دیگران برداشت کرده ام که فلان مسائل کک به تنبان راه زن یک دست انداخته ! به عنوان مثال انرژی هسته ای ! جناب کژدم آخوند جماعت هیچ چیز برایش مهم نیست و این روحیه را در حوزه ها می آموزد و میگوید الخیرو فی ماوقع ... ببخشید به تخمشان هم نیست با این فکر پلید زندگی میکند و تازه منتظر هستند حوریان در جهان باقی برایش لنگ ها را هوا ببرند تا بیشتر حال کنند . با پوزش واحترام .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ادا و اطوار حکومت «کثافتستان» برای اینکه به آمریکا بگوید:
      «کثافت اسلام تا خرخره بالا آمده است و نمیتوانیم با آن مقابله کنیم».

      https://goo.gl/WTRrfT

      برخی نانِ نفت میخورند؛ برخی نانِ چین را میخورند؛ و برخی نیز نان کثافت معدهٔ راهزنان مدینه (اسلام) را میخورند.
      حتّی برخی ها که خیلی «مدرن» تشریف دارند؛ در هنگام سخن گفتن؛ بوی تعفّن کثافت معدهٔ اسلام از دهانشان به بیرون پرتاب میشود.

      حذف
  13. امپراتوری «صفوی نوین» از انتشارتصاویر زلزلهٔ کرمان شرم دارد.

    تصاویر منتشر شده نیز گویای وضعیّت «امّ القرای صفوی» هستند.
    اگر دوران قاجاریه را ندیده اید؛ نیازی به «ماشین زمان» ندارید.

    https://goo.gl/A8BQqy

    کونِ گُهی و امپراتوری؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آیا «ساکنین ایران» در «آثار باستانی» زندگی میکنند؟ ... یا اینکه خودشان نیز آثار باستانی هستند؟

      تعارف نکُن؛ انتخاب کُن.....

      حذف
  14. همیشه شنیده ایم که گفته اند: «سفید پوستها» مادر قحبه هستند و سیاه پوستان را قتل عام کرده و به بردگی برده اند. درست گفته اند و درست شنیده ایم. امّا بخش ناگفته این است که سیاه پوستها کمتر از سفید پوستها؛ مادر قحبه نیستند. اگر توانش را داشتند؛ همهٔ سفید پوستها را قتل عام و یا به بردگی میگرفتند.

    نمایی از دموکراسی نظامی سیاه پوستان؛ پس از دیکتاتوری نظامی سیاه پوستان.

    https://goo.gl/DhK3Tm

    سفید پوست و سیاه پوست؛ فقط نامهای رنگهای متفاوت مدفوعی به نام «انسان سانها» هستند.

    پاسخحذف
  15. دادگاه لاهه مرکز «تسویه حسابها» است. دادگاههایی مانند دادگاه «نورنبرگ» ادامهٔ جنگ پس از شکست دشمن هستند. اگر آلمانها پیروز میشدند؛ دادگاهی دیگر و در جایی دیگر؛ عدّه ای دیگر را به محاکمه به اتّهام «جنایات جنگی» می کشانید. جنایات جنگی را پیروزمندان ثبت میکنند و اگر از نظر «معامله گران» لازم باشد؛ برخی از این جنایتکاران میتوانند در خیابانها راست راست راه بروند و به ریش همه بخندند.
    عمر البشیر؛ نمونهٔ زندهٔ این روند است و دلیل آن نیز داشتن «فرشتگان محافظ» است.
    کشتارگران کامبوج (خمرهای نازنین کمونیست)نیز به ریش همه میخندند. زیرا «چین»؛ فرشتهٔ نگهبان آنها است. دستور قتل عام بیش از ۲ میلیون نفر در کامبوج توسط «خمرهای سرخ» را باید در بایگانیهای حکومت کمونیستی چین جستجو کرد.

    https://goo.gl/CLhzC8

    جنایت جنگی این متّهم بهانه ای برای این بود که اروپا میخواهد بر کرواسی فشار بیاورد.
    این دادگاه یک «دلّال خانهٔ سیاسی» است و ارزشی
    برای چشم دوختن به اجرای عدالت ندارد.

    پاسخحذف
  16. با تدوین پروندهٔ رشوه خواری اسلامی برای اوباشان اخوان المسلمینی خاکم بر ترکیهٔ عثمانی در آمریکا؛ «اقتصاد باقلوا و پیلیچ پایه» ترکهای عثمانی؛ به سراشیبی سقوطِ آزاد خواهد افتاد.
    الاغهای عثمانی تا کنون فکر میکردند که رشد اقتصادی کذایی آنها به خاطر «شکوفایی هوشِ سرشار و کشف نشدهٔ تُرکهای عثمانی» است که با بوجود آمدنِ احزاب اسلامگرا (حرمسرا گرا) در قرن ۲۱ کشف گردید.
    شاید برخی بپرسند که «محمّد رسول الله دوّم = ابوبکر البغدادی» اکنون کجا است؟ برای پیدا کردن پاسخ؛ باید از «الاغهای عثمانی» و «شیوخ قطر» پرسید. این پرسش؛ شمشیر داموکلس دیگری است که بر بالای سر آنها آویخته است.
    اروپا نیز در حال یک دست شد بر علیه ترکهای عثمانی است و راه رسیدنِ میلیاردها دلارِ «یا مفت» به «حرمسرا گرایانِ عثمانی» مسدود شده است. در آینده نیز به احتمال زیاد؛ عضویت عثمانیها در «ناتو» به خاطر خیانت و فروختن اطلاعات به روسها و چینیها؛ به حالت تعلیق در آمده و سپس از ناتو اخراج خواهند شد.
    اخیراً نخست وزیر روسیه (مدودف) در مصاحبه ای گفته است که روسیه از هم پیمانی داعش و طالبان نگران است. ترجمهٔ درست این گفتار این است:
    « روسها مدّتها است که با طالبان در حال جفتگیری هستند و قرمساقِ این جفتگیری نیز انگل فزرزانه بوده است. اکنون رجب خردوغان نیز برای خودشیرینی؛ به قرمساقِ جفتگیری روسیه؛طالبان؛ داعش تبدیل شده است.
    ترکهای عثمانی روزهای بسیار سختی در پیشِ رو دارند.

    پاسخحذف