۱۳۹۶ اسفند ۴, جمعه

هدیه برای «چهارشنبهٔ سُرخ» ... آموزشِ لوله کشی (بخش نخست)

مادر قحبه ای گفت که میتوانست؛ اعتراض دراویش را با «آر- پی- جی» فرو بنشاند. منظورش این بود که منویّاتِ «کُس کِشِ فرزانه» ؛ تبدیل کردنِ ایران به «غوطهٔ شرقیِ سوریه» است تا چند روزی بیشتر به روسها «کون بِدَهد».

https://goo.gl/X6XiCc

آیا دستِ ایرانیان از «ماست» درست شده است؟ .... اگر اینچنین است؛ ...  مجموعه ای از «بُزدِلها»؛ «خائنین» و «دشمنانِ ایران» هستند.
امّا روی سُخَنَم با «ایرانیان» است که دستها و مُشتهای پولادین دارند و هدیهٔ من برای برگزاری واقعیِ «چهارشنبهٔ سُرخ» است.

اگر قرار است که «کُس کِشهای صفوی» برای کمترین خواسته های مردُم ایران؛ بدونِ توجّه به اینکه مَن (کژدم) با آن گروهها موافق و یا مخالف هستم؛ از «آر-پی- جی» برای سرکوبِ آنها استفاده کنند .... باید نشان دهیم که مردم ایران نیز «یتیم» نیستند و دستشان از «ماست» درست نشده است. 
اگر آنها میتوانند ار «آر-پی-جی» استفاده کنند؛ ما نیز «لوله کشها»ی بسیار ماهری میتوانیم باشیم. 





لولهٔ «مانیسمان» به لوله های «بدونِ دَرز» گفته میشود که از «نقطهٔ ضعف» در جوشکاری برخوردار نبوده و بسیار مستحکم و مقاوم است.




تصویر بالا بخش دیگری از آنچه که میخواهیم بسازیم را نشان میدهد. همهٔ این تصاویر؛ در پایان به نقشهٔ «لوله کشی» و تبدیل شدن به یک «سازه» تبدیل خواهند شد. فقط «بسازید». بدونِ ساختن؛ کاری از پیش نمی رَوَد.



«ادامه دارد»

کژدم


 

۱۶۱ نظر:

  1. پس از وعدهٔ «هخا»های جدیدِ باز تولید شده که بارِ دیگر واردِ بازارِ «شارلاتانهای سیاسی» شده و وعده های دروغینی مانند: «کلیدِ سرنگونیِ ۱۵ روزهٔ رژیم در دست ماست» .... «ما همانی هستیم که نعمت الله ولی شارلاتان» وعده اش را داده است.
    که به جُز تولیدِ «خاکِ یأس» و پاشیدنِ آن بر جنبش؛ وظیفه ای ندارند و هر آنچه که میگویند؛ نوشته هایی است که «از ما بهترانها» در برابرشان می نَهَند تا در برابرِ دوربین «نشخوار» کنند......
    بارِ دیگر دست به دامانِ «مردمِ ایران» شدم تا شاید کسانی پیدا شوند که بخواهند آینده ای بهتر برای آیندگانشان رقم بزنند.
    هنوز هیچ یک از «اپوزیسیونهای قلّابیِ کُس کِش» به مردم نمیگویند که چرا اکنون؛ رژیمِ کثیفِ صفوی به «فعّالانِ محیط زیست» گیر داده است؟ مگر نه این است که؛ همین «فعّالانِ محیط زیست»؛ زمانی برای ایجادِ «مشغله های ذهنی» و تولیدِ «پراکندگی فکری» در میان «دُوشان فکران» از آنها استفاده می شُد؟ حال چگونه شده است که همین گروه مورِدِ «بُغض» قرار گرفته اند؟
    راستی چرا؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوانندگان گرامی
      «صالح مسلم» به درخواستِ «خردوغان» توسّط اینترپول در جمهوری چِک دستگیر شد. امّا «حسن البشیر» که قاتل بیش از نیم میلیون نفر و صادر کنندهٔ دستور تجاوز جنسی به کودکان و زنان و مردانِ سیاهیوست است؛ نه تنها در کنفرانسهای بین المللی شرکت می کُند؛ هرگز دستگیر نمی شود. سودان کشوری نیست که اگر تمامی سَر و تَه آنرا جمع کنید؛ «یک شاهی» بیَرزد. پس چگونه است که «عمر البشیر» آزاد است و «صالح مسلم» دستگیر می شود؟
      چگونه است که پیکَرِ «محمّد رضا پهلوی»؛ حتّی برای «دَفن شدن» باید دَر به دَر به دنبالِ «اجازه» باشد؟

      آیا «عُمقِ حقارت» را حتّی زمانی که در «بُرجِ میلاد» در حالِ خوردنِ «بستنی یک میلیون تومانی» هستید؛ در مغزِ استخوانتان حسّ نمی کنید؟ آیا هنوز هم فکر میکنید که «کوروش» زنده است؟ آیا هنوز هم به «قارچها» که در هر بارَندگی رشد کرده و قدّ علم میکنند؛ به عنوانِ «رهبر» و «نجات دهنده» نگاه میکُنید؟
      بِراستی چند میلیارد کیلو «حماقت» لازم است که به روشنفکری از تبارِ «قارچ پرستان» تبدیل شد؟
      چند میلیارد کیلو «حماقت» لازم است که «ژاژ خوایانِ جورج سوروسی» و «شاه نعمت الله شاشَنده» و «لَچَک به سرهای حسن الصباحی» و «سیّد رضا دیبا»را «ناجی» و «کوروش» دانست؟
      انقلابی که از «درون» شکل نگیرد و «پا بَر باد» باشد؛ در «بیرون» نیز به «کاریکاتور» تبدیل میشود.
      چرا ۱۳۰۰ سال است که هیچ مَرد و زنی از این دیارِ نفرین شده؛ قدّ علم نکرده است؟ و اگر هم کرده باشد؛ توسّط «سوسکها» سرکوب و با «روسری» خفه شده است؟
      آیا عُمقِ فاجعه را میفهمید؟ و یا حدّ اقل؛ «خایهٔ فهمیدن» را دارید؟ ... یا اینکه حتّی افکار خودتان را نیز سانسور میکنید؛ تا دچار «عذابِ وجدانِ جلق زنندهٔ خودتان» نشوید؟
      آیا دقّت کرده اید که چرا «خشک شدنِ دریاچهٔ آذربایجان» با «خُشکیدگیِ فکریِ ساکنینِ ایران» به طورِ موازی پیش می روند و به همدیگر کمک میکنند؛ تا «ایران» به سرزمینِ «مارمولکها» به عنوانِ بازماندگانِ «دایناسورها = کوروش ها» تبدیل شَوَد؟

      حذف
    2. اینها را گفتم؛ زیرا میبینم که همهٔ خوانندگان «لال» شده اند.

      حذف
  2. کژدم جان درود برتو.
    این سیستم مبارزه با بمب و نارنجک برای مردم عادی خیلی خطرناکه . اگرذقرار به خشونت است چند نفرذجمع شن بسیجی ها و پلیسها و پاسدارهای دونپایه تا بلند پایه که درذجهت حفظ اسلام و حکومت اسلامی ماموریت توام با معذوریت برضد مخالفان اسلام انجام میدن شناسایی و ربوده و در بیابان کشته شوند اطلاعایه هم صادر نشود. هی خبردمیاد یک ملا یا یک حزب اللهی ناپدید شده و جرات مردم زیادتر و ترس بر حکام مستولی خواهد شد.

    این درویشها نیز یک عده مسلمان قشری احمق هستند که عقایدشان مثل حکومت متحجرانه است ارزش ندارد تمجید شوند. القاعده و داعش دشمن هم هستند ولی هیچکدام شایسته تمجید نیستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این بخش از سخن شما بسیار درست است:
      (این درویشها نیز یک عده مسلمان قشری احمق هستند که عقایدشان مثل حکومت متحجرانه است ارزش ندارد تمجید شوند. القاعده و داعش دشمن هم هستند ولی هیچکدام شایسته تمجید نیستند.)
      هیج یک از این موجودات «درویش»ّ نیستند.
      «دَرویش» تلفّظ دیگری از «دَرپیش» است. یعنی «بلند مرتبه ای که در کنارِ «دَر» می نشیند و نه در «صدرِ مجلس». امّا این حرامزادهٔ «نور علی تابنده» اجازه میدهد که دستها و پاهایش را ببوسند. آیا از «پیر» و «مراد» و «مرید» ... حالتان به هم نمیخورد؟ (همان داستانِ «مجتهد» و «مقلّد» است با زیرشلواریِ دیگر).
      من (کژدم) پیشتَر نیز گفتم که با این سلسله های دروغینِ ظاهراً «عرفانی» به خاطر تجربیات شخصی که با این «قطبها» و «پیر»های حرامزاده دارم؛ .... محلّ «گُه» هم به آنها نمیدهم.
      من (کژدم) نه تنها با «عرفان»؛ نا آشنا نیستم؛ بلکه بسیار هم «آشنا» هستم. لذا زمانی که کسی ادّعای «عارف بودن» میکُند و همزمان بوی «مدفوع» میدهد را براحتی می شناسم.

      یک داستانِ واقعیِ کوتاه:
      به دعوَتِ یکی از قرمساقهایی که پیش از ۵ سال از زمانِ ملاقاتمان «چراغ» شده بود و «خانقاه» بنا کرده بود (چراغ به کسی میگویند که میتواند خانقاه بنا کُنَد. چیزی شبیه حجةالاسلام و ثقةالاسلام و یا اکبرِ گنجیِ و عبدالکریمِ سروشِ کُس کِش)؛ در مینی بوس نشسته ایم و من مهمانِ او هستم. کرایهٔ مینی بوس تا مقصد؛ ۲۰ ریال (۲ تومان) بود. زمانی که سوار شدیم؛ آن «پیرِ طریقت» یک سکّهٔ ۲ تومانی از جیبش بیرون آورد و به زبانِ بی زبانی به من گفت که «کرایهٔ خودَت را؛ خودَت بده». اگر اعتراض میکردم و میگفتم که این رسمِ مهمانداری نیست؛ در پاسخ میگفت: (اوّلاً این یک امتحان بود. در ثانی؛ تو باید هزینهٔ «طریقت و سیر و سلوک» باید خودت بدهی.)
      ۱۰ دقیقه ای نگذشته بود که ناگهان مینی بوس با یک تُرمُزِ شدیدِ ناگهانی باز ایستاد و آن سکّهٔ ۲ تومانی از دستِ آن «پیرِ طریقت» بر کَفِ مینی بوس اُفتاد و آن «پیرِ طریقت» برای یافتَنِ آن سکّهٔ بی مقدار؛ شروع به سینه خیز رفتن در کَفِ مینی بوس فرمود. سکّه پیدا نشد و به مقصد رسیدیم. آن پیرِ طریقت کرایهٔ خودش را داد و من هم کرایهٔ خود را دادم. امّا من پیاده نشدم و پولِ برگشت را نیز دادم. آن «پیرِ طریقت» پرسید که چرا به «خانقاه = معبد» نمیروم؟ مگر نه اینکه «قَصدِ سَفَر»؛ رفتن به «خانقاه» بود؟
      من پاسخ دادم: (این مینی بوس؛ خانقاهی بود که فرقِ «مدفوع و الماس» را مشخّص کرد).
      این پیرِ طریقت دیوانِ اشعاری عرفانی داشت که اگر میخواندید؛ با یک «هو» ... رو به قبله میشدید.
      من این اوباشان را بسیار خوب میشناسم. داستانی که تعریف کردم نیز؛ کَم مایه ترینِ داستانها بود.

      حذف
  3. رضا شاه = زنده به گور در جزیرهٔ موریس.
    مصدّق = زنده به گور در «احمد آباد».
    محمّد رضا پهلوی = دَر به دَر ؛ در جستجوی «گور».
    خمینی = نزول از تصویری در «کرهٔ ماه» برای «نجات» و «اتوبوس مجّانی».
    مجاهدینِ خلق = آسفالتکارانِ نزولِ «تصویر در کرهٔ ماه».
    سیّد رضا دیبا = «قارچِ هرزه گَرد» که به صورتِ ادواری برای «کُس شعر بافی» قدّ علم می کّند.
    سبزِ مذهبی = آسفالتکاری برای «ادامهٔ حاکمیّتِ ننگینِ صفوی».
    ری استارت = «شاه نعمت اللهِ شاشنده» و تقدیمِ «شکسپیرِ شارلاتان» و «گوته» به عنوانِ «فهمندگان» ...

    به راستی این «سالاد» را چگونه هضم میکنید؟
    از من (کژدم) نپرسید .... خودتان به «خودِتان» پاسخ دهید....
    زیرا معدهٔ مَن (کژدم) قدرتِ هضمِ «کُس شعر» را ندارد.

    پاسخحذف
  4. چیشده امریکا جونت هیچکاری نمیکنه دلت گرفته؟؟؟سعی کن به کسی دل نبندی چون افسرده میشی

    پاسخحذف
  5. کژدم عزیز
    مشکل این است که تعدادی از مردم ایران واقعا به این وضع راضی هستند. حداقل ۱۰ درصد از مردم برای کارهایی حقوق از دولت میگیرند که اصولا برای انجامش صلاحیت ندارند.

    خوب اگر تقی به توقی شود اینها باید بروند غاز بچرانند. باور کن خیلی از اینها حزب اللهی هم نیستند. کم هم نیستند شما بگیر ۸ میلیون نفر. حداقل نصفشان ریش زده و رژ لب زده هستند. در اداره ها تمام کارمندان مفت خور هستند.

    اگر حرکتی انجام شد از سوی جان به لب رسیده ها و گرسنگان بود. وگرنه خیلی از مردم ایران عشقشان آیفون با پس زمینه ابا عبدا... است. زنهای همدیگر را می‌کنند و شام غریبان و روضه امام حسین هم میروند قران هم بر سر می‌گیرند. کژدم نصف مردم ایران کونی هستند... کاش فقط کونی بودند کونی پرست هم هستند.

    پاسخحذف
  6. سرنوشت محتوم ساکنین ایران زباله گردی برای سیر کردن شکم است برای ایجاد امادگی در سبک زندگی اینده خود می توانند از تجربیان کنونی مردم ونزوئلا استفاده کنند

    پاسخحذف
  7. با درود همیشگی، کژدم جان من همون ناشناسی هستم که در اوایل شدت گیری جنبش دل به دریا زدگان گفتم که بوی سال ۸۸ میاد! و چندباری مزاحمتان شدم اما الان تقریبا ۲ هفته ای هست که فکرم به سر زدن به وبلاگ مورد علاقه ام نرسیده بود!.. چی بگم واقعا بغیر از سر و صدای یک شبه در پاسداران واقعا همه چیز ری استارت شده مثل قبلش! به تن دادن به بدختی و بیکاری و کیفیت حقارت امیز زندگی در این پیر خسته!(ایران) در این دو هفته ای دو هواپیما در هوا دچار سانحه شدند یکی سالم نشست اما یکی خورد به کوه اما این ها برای ما عادی هست!؟ شاید همه منتظر شروع سال جدیدا تا به بهانه عید چند روزی همه چیز رو فراموش کنند.کژدم عزیز شما از اپوزوسیون معلوم الحال گفتی و من از مردم عادی خواهم گفت دیگه فرزندان ایران زمین مسیولیت قبول نمیکنند! و اگر بتونند در اولین فرصت فرار از اینجا را به ماندن برای جنگیدن و ایجاد تغییری ترجیح میدند!حسینی کارش رو با شومنی جلف در صدا و سیما شروع کرده و نمیدونم شما چرا واقعا این کمدین بیمزه را جدی میگیری.. میزان سر شدگی به اندازه ای هست ادامه در پست دیگر

    پاسخحذف
  8. که اگر امام زمان (به دنیا نیامده) شیعیان هم ظهور کنه میگند برو با حال نداری، بدشون از تغییر حکومت نمیاد اما براستی بهترینه تماشاچی ها هستند!؟ پتانسیل بسیاره اما همانطور که بارها گفتم باید طلسم شکست نظامی رزیم در ایران بشکنه ولو به مقاومت یک شهر کوچک به مدت نزدیک یک ماه باشه تا کمی از رخوت و ترس داخلی ها برای ادامه کار کم کنه حمایت خارجی اگر اصولی و کمی حفظ حرمت باشه چه بهتر!! متاسفانه!. بگذریم یادت رفت که هدیه کریسمس بدی اما هدیه نوروز رو از شما خواهم گرفت.. پاینده و ادامه دار باشی ای صدای بادها

    پاسخحذف
  9. مگر ۲ هفتهٔ پیش نگفتم که روسها نقش «حافط اسد» (بحران ساز و آتش نشان) را بازی میکنند؟
    اگر بگویید که پنتاگون به من گذارش میدهد؛ نور علی نور خواهد شد.
    من همانی را گفتم که پنتاگون؛ اکنون میگوید.

    https://goo.gl/SLCX5c

    البتّه با ۲ هفته تأخیر.

    پاسخحذف
  10. به نظرم اگه کسی واقعا اهل مبارزه هستش بهتره بجای وقت تلف کردن بره کردستان عراق (آموزش و دسترسی به سلاح) . تو همین اینترنت هم میشه افراد وابسته به احزاب رو پیدا کرد

    پاسخحذف
  11. درود به کژدم گرامى و سپاس ار اطلاعتى که ميدهى. واقعا که طرف با آون اتوبوس عجب دست به فرمونى داشت کاش بيشتر از اون مادر روسپى هايى انتظامى وبسيجى زير ميگرفت, البته دفعه ديگر جايى ديگر....در ضمن در مورد اين بچه پر رو "اميد دانا" چه فکر ميکنى, خيلى جاکشه.......

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من (کژدم) در میانهٔ یک «دو راهی» گیر افتاده ام. بسیاری از «تاکتیکهای مبارزاتی» در ظاهر درست هستند و میتوانند رژیم اسلامی کنونی را سرنگون کنند. حتّی همین گرافیکهایی که در این نوشتار منتشر کرده ام؛ بخشی از سلاحی هستند که آمریکاییها به آن Shut Gun میگویند و ۱۰ ها سال پیش به صورتِ حرفه ای و صنعتی تولید شده است و این گرافیکها «نو آوری» نیستند و تلاشِ من برای «تولیدِ خانگیِ» این سلاح؛ در مقیاسِ «توپخانهٔ دست ساز» است. امّا پُرسشِ اصلی این است:

      گیرَ م که رژیم کنونی را سرنگون کردیم؛..... «استراتژی جایگزین» چیست؟

      با مطرح شُدَنِ این پُرسش؛ عدّه ای خواهند گفت که «کژدُم نیز بُرید؛ و از نَفَس افتاد» و از خودشان نخواهند پرسید که «با کژدم» و یا «بدونِ کژدم»؛ چکار میخواهند بکنند؟ نقشهٔ راه چیست؟ ....
      ۱- اِصلاحات برای بقای حاکمیّتِ روانی و اجتماعی و سیاسیِ «شیعه گری» و «اسلام گرایی»؟
      ۲- رفراندوم بازی برای تولیدِ حکومتی «غَرب گرا» و «مُطیع»؟
      ۳- انقلاب برای «عدالَتِ اجتماعی»؛ بدونِ توجُه به جمعیّتِ ۹۰ میلیونی و منابعِ رو به زوالِ «درآمدهای ملّی»؟
      ۴- بازگشت به زمانِ «محمد رضا پهلوی» که ایران جمعیتی ۳۶ میلیونی داشت؟ و دریاچهٔ آذربایجان؛ همچنان دریاچه و زاینده رود؛ همچنان پُر آب بود؟ .... آیا میخواهید برای این بازگشت؛ جمعیّت ۹۰ میلیونی را به ۳۶ میلیون تقلیل دهید؟ .... اگر «نمیشود» .... پس این همه شعار و ژاژ خوایی برای چیست؟
      ۵- انقلاب برای ایجادِ همگونیِ ایران با «آیندهٔ زمین» و «گلوبالیسم»؟ .... آیا حتّی یک «دوشان فکر» (خرگوشِ باهوش) را می شناسید که در این رابطه حتّی یک «عطسه» کرده باشد؟ (تحلیلهای سیاسی - اجتماعی - اقتصادی .... پیشکِش).

      لذا در این میانه؛ «امیدِ نادان» دیگر چه صیغه زاده ای است که در باره اش حرفی زده شود؟
      «جاکِش» نامیدنِ این «کرمِ مستراح» .... نوعی «خود سانسوری» است.

      حذف
    2. کژدم عزیز اگر ممکن است راجب «آینده زمین» و «گلوبالیسم» بیشتر صحبت کن. آیا منظور از گلوبالیسم همان Radical Feminism, Weapon of mass Immigration, Radical Left, One world-One Government-One Currency, Georgia Guidestones, Media Matrix .... هست یا داستان حتی ترسناک تر از این است؟

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      پاسخ به پرسشهایی که شما ردیف کرده اید؛ اگر نگویم که «غیرممکن» است؛ امّا باید بگویم که بسیار «سخت» است و شاید بسیار سخت تر از ردیف کردَنِ «مکعَبِ روبیک».
      همین مَتنِ مربوط به Georgia Guide stones میتواند از طرفِ طرفدارانِ حقوقِ بشر و اوباشانی هم طرازِ آنها به عنوانِ «نقشه های شوم و پنهان برای قتلِ عام گونهٔ انسانی»؛ تفسیر شود و مطمئن باشید که پیروزِ میدان خواهند بود. زیرا «تعریفِ انسان» همچنان در دورانِ «فلاسفهٔ ایونی» یخ زده و به «مومیایی های یخیِ قابلِ پرستش» تبدیل شده اند. یعنی اینکه اگر بخواهی بگویی که «پدر» و یا «مادَرَت» انسان نیستند و یا نبودند؛ بلکه «انسان سان» هستند و یا بودند؛ باید «تاوان» بدهی. اگر چنین سخنی بگویی؛ «متکلّمین» به تو خواهند گفت که: «آیا اگر پدر و مادَرَت انسان نیستند!!! ... آیا تو حیواان زاده ای؟» ... اگر پاسخ دهی که :«من یک متفکّر هستم» ... خواهند گفت: «شاشیدم به افکارِ بُلند و کوتاهَت». اینجاست که باید تصمیم بگیری که آیا «قرةالعین» هستی؟ و یا «زینب صیغه ایِ اِبتِکار»؟
      ناشناسِ گرامی
      نمیدانم که چه زمانی به این وبلاگِ «فَکَسّنی» پای نهاده اید؟ البتّه مهمّ هم نیست؛ زیرا اگر «انشتین» هم که باشید؛ ... «با یک گُل بهار نمیشود». امّا مشکل اینجاست که حتّی «این یِک گُل» در دامِ «نظریّه های توطئه» افتاده است.
      میدانید چرا؟
      برای اینکه به «تعریفِ انسان» از همان «دریچهٔ پوسیدهٔ ۳۰۰۰ سالِ پیش» می نگَرَد.
      اینگونه نگرِش؛ «نئاندرتالها» را به عنوانِ بخشی از تاریخچهٔ «اجدادِ نوعِ انسانی»؛ سانسور می کُنَد و «هموساپینها» را «پدر و مادر» مینامد. همانگونه که «مادها» را که «بنیانگذارانِ ایران» بودند را؛ سانسور کردند و تاریخِ ایران را با «کوروشِ بزرگ» آغاز نمودند و «هُوخشَترَ» و «فَرَوَهرتیش» را از ما گرفتند.
      شاید کسانی بگویند که «اهمیّت ندارد» .... امّا در «مهندسی»... هر پارامتری؛ اهمیت دارد و نمیتوان به سادگی از کنارِ این «سانسورها» گذشت. مگر آنکه به «تعریفِ نادرست از خودمان»؛ کمرِ همُت بسته باشیم.
      نتیجه اینکه: «اگر خودمان را نادُرُست تعریف کنیم» ... باید منتظرِ عواقِبِ علمیِ آن نیز باشیم و گریه و زاری و «مظلوم نمایی» راه نیندازیم.
      با اینکه الآن حوصلهٔ ادامه ندارم؛ امّا...

      «دنباله در پایین»

      حذف
  12. سوسکی در کس حضرت زهرا۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۷

    کژدم اصلاح شو برو به رهبر تعظیم کن مسلمان شو.
    من ضد دین بودم و به اذن خدا اینک سوسک شدم و تو کس و کون حضرت زهرا و حضرت زینب زندگی می کنم و مخالفان دیگر الله به اذن خدا شپش شدند و بین ریش امام حسین و موی زهارش رفت و آمد می کنند گویی صفا و مروه میروند تا گناهانشان بخشیده شود.

    پاسخحذف
  13. کژدم گرامی درود،کژدم نظرت درباره ی این خبر جدید که گفته میشه دولت ترامپ توافق اتمی با ایران را رعایت میکنه چیه؟اگه این خبر حقیقت داشته باشه که کلا مسیری که دولت ترامپ قبلا میرفته رو تغییر میده و شاید نشان دهنده ی اهداف جدیدی برای ایران باشه،نظر شما چیه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      خبری که به آن اشاره کرده اید؛ یک خبرِ وصله پینه ای است و ارزشی ندارد. خبر واقعی عدمِ سوخت رسانی به هواپیمای «امیر کبیرِ ظریف» بود که نوعی هشدار و اولتیماتوم به انگل فرزانه به حساب می آید.

      حذف
    2. خبر واقعی این است که دادگاهی در آمریکا از بوئینگ خواسته است که جزئیّات معامله با رژیم ایران را در اختیار دادگاه قرار دهد این امر باعث خواهد شد که رژیمِ ایران حتّی جرأت پرداخت پول به بوئینگ را نیز نداشته باشد.

      حذف
  14. نسلِ جدیدِ «آقا زاده ها» و «بابک زنجانیها» که همگی جوان هستند و میتوانند؛ آتَشِ آرزوهای فروخفتهٔ «مِرکِلِ پیر» را فرو نشانند.
    اگر به فکرِ «شکارِ بسیجی» هستید.
    این بی شرفها را شناسایی کنید و نگذارید آبِ خوش از گلوهایشان فرو رَوَد.

    https://goo.gl/TvTTeq

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم عزیز

      اطلاعات مقدماتی و تصویر تعدادی از این افراد را فرستادم
      https://ufile.io/u22lg

      حذف
    2. خوکچه گرامی

      سپاسهای فراوان.
      ۴۰۰۰ آقازادهٔ کثیف که در لندن هستند. بسیاری دیگر از این فرزندانِ آقاها به آلمان و فرانسه و بویژه «کانادا» فرستاده شده اند. این قرمساقهای تیتیش مامانی یا خارج از دایرهٔ سیاست رفتار میکنند؛ یا «اصلاح طلب» هستند و یا به سازماندهی اوباشانِ اسلامگرای خاورمیانه ای؛ پاکستانی؛ افغانی؛ آفریقایی مشغولند.

      حذف
  15. درود کژدم.
    من پیام داده بودم مبارزه با خمپاره ساز دستی و اصل و بدل خیلی برای کشور خطرناک است. یک راه حل دادم:
    تک نفره یا تیمی بسیجیها و پاسدارها و سایر عوامل رژیم ربوده و اعدام شوند.
    یک نکته مهم: بعد از ربودن و اعدام جنازه نابود و هیچ کس مسئولیت را به عهده نگیرد یعنی بیانیه داده نشود. برای مردم و حکومت مجهول بماند. این اثر گذارتره تا بیانیه بدید. روی این مسئله فکر کردم بسیار موثر خواهد بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اگر نظرِ شما عَمَلیاتی شَوَد؛ راهکارِ بسیار درستی است.
      امّا پیدا کنید پرتقال فروش را.

      حذف
    2. درود
      گویا چندین سال قبل در الجزابر شبیه این انجام گرفته.
      چوندخطرش کمتره برای افرادی که عملیات انجام میدن موثر واقع میشود.

      معمولا پلیس از بین دشمنان و همسایه ها و همکاران و دوستان و متعاملین با مقتول به دنبال قاتل می گردد.

      اگر شخصی از غرب تهران به صورت راندوم یک بسیجی یا پاسدار ساکن شرق تهران را بدزدد و کلکش را بکند پلیس در می ماند.

      یا باید برای همه بسیجی ها محافظ بگذارند یا تعداد دوربین های خیابانها را افزایش بدن.

      حذف
  16. انگار بابا لنگ دراز (جان کری)در برلین با جواد سابقا خندان دیدار داشته و با هم قرار کذاشتن ترامپ رو تضعیف بکنند..خخخخ...بابالنگ دراز قول داده تو دورد بعدی ریاست جمهوری شرکت و عمو ترامپ رو ناک اوت کنه...خلاصه همه اراذل اوباش چشم امیدشون به بابا لنگ دراز هستش

    پاسخحذف
  17. تئوریسین‌های ابرواپسگرای پوتین مدتی است از اتحاد اوراسیا در برابر غرب و فرهنگ سیاسی آن سخن می گویند. به زعم آنان غرب می‌خواهد کشورهای اوراسیا را در تفرقه و آشوب نگهدارد تا به سمت اتحاد موعود حرکت نکنند. آنان روسیه را پناهگاه کشورهای اوراسیا در برابر فرهنگ فردگرا، بی بند و بار و تجاری غرب و ایدئولوژی استعماری حقوق بشر آن قلمداد می‌کنند. در دیدگاه آنان روسیه مهد سنت، خانواده و فرهنگ اطاعت و جمع گرایی است. اکنون روسیه به دژ ارتجاع جهانی و چشم و چراغ راست‌های افراطی نظیر لوپن و دیگران تبدیل شده است. پس از کنار رفتن نقاب فریبنده مارکسیسم، این بزرگترین شیادی و تبهکاری سراسر تاریخ، امروز روسیه با چهره عریان خود به صحنه آمده‌است. تجلی فرهنگ تقدس خانواده و جمع گرایی روسیه را باید در اردوگاه‌های مرگی مشاهده کرد که رمضان قدیروف رئیس جمهور انتصابی پوتین در چچن برای همجنسگرایان برپا کرده است. تنها مروری کوتاه بر کارنامه سیاسی رمضان قدیروف که به هیچ وجه به بیماران قلبی و افراد زیر هجده سال توصیه نمی‌شود، می‌تواند ماهیت نظم سیاسی مورد نظر کرملین را آشکار سازد.

    اما ماجرای اوراسیای متحد چیست؟ این امر حقیقت دارد که قدرت‌های نظیر ایالات متحده و انگلستان براساس نظریه کلاسیک ژئوپلتیک مایل نیستند شاهد یک اوراسیای متحد باشند، اما این اوراسیای متحد چگونه و در چه شرایطی می‌تواند محقق گردد؟ واقعیت آن است که آرمان اوراسیای متحد اختراع اعوان و انصار ولادیمیر پوتین نیست و سابقه ای دیرین دارد. اوراسیای متحد آرمان مشترک رهبرانی نظیر چنگیز، آتیلا، عمر خطاب و آدولف هیتلر بوده است. اوراسیای متحد در طول تاریخ با توجه به وضعیت اجتماعی و فرهنگی آسیا و نیز شرق و مرکز اروپا جز به صورت تحمیل یک استبداد مخوف و خونریز، نمی‌توانسته تحقق یابد. امروز هم وضعیت به جز در مرکز و بخش‌هایی از شرق اروپا تغییر اساسی نکرده‌است. در واقع اتحاد اوراسیا برای ساکنان آن نتیجه‌ای جز رنج و تیره روزی ندارد.

    ابرقدرتی همچون ایالات‌متحده که در آن سوی دریاها قرار دارد، جایگاه مسلط خود را مدیون استقلال و امنیت تضمین شده‌ی کشورها و ملت‌های کوچکتر و ضعیف‌تر اوراسیا است. طبیعتا اگر قدرتی برتر بر سراسر اوراسیا مسلط شود، ایالات متحده نمی تواند بزرگترین قدرت جهان باقی بماند. این بخش مهمی از دلایلی است که سبب شد ایالات متحده مانع از تسط آلمان نازی و اتحاد شوروی بر اروپای غربی و از آن طریق بر کل جهان گردد، در مقابل تجاوز کره‌شمالی به کره جنوبی در سال 1950 بایستد، نیروهای شوروی را در سال 1946 از ایران بیرون کند و برای راندن صدام حسین از کویت دست به بسیج جهانی بزند. همین امروز داعش هم در مقام یکی از ارواح کهن بازگشته به میدان می‌خواهد اتحاد بخش مهمی از اوراسیا به نام جهان اسلام را تحقق بخشد اما ایالات متحده روزانه میلیون‌ها دلار هزینه می ‌کند تا مانع از این امر شود. دلیل جغرافیا سیاسی نجات کوبانی توسط ایالات متحده و دفاع از کردهای سوریه دربرابر آنکارا همین است. ترکیه تا زمانی که یک سد منطقه ای در برابر توسعه طلبی شوروی برای تسخیر اوراسیا بود، متحد درجه اول آمریکا به شمار می رفت اما امروز که خود در مقیاس کوچکی به دنبال حرکت تدریجی در جهت توسعه‌طلبی در اوراسیا است، دیگر متحد درجه اول ایالات متحده نیست.

    دقت کنید، نام‌ها و عناوین در اصل موضوع تفاوتی ایجاد نمی کند: من در چند سطر بالاتر بر اساس گرایش سیاسی خودم گفتم ایالات‌متحده جایگاه مسلط خود را مدیون استقلال و امنیت تضمین شده‌ی ملت‌های کوچکتر و ضعیف‌تر اوراسیا است. شخص دیگری با گرایش سیاسی متفاوت خواهد گفت آمریکا جایگاه مسلط خود را مدیون تفرقه اوراسیا است." هر دو عبارت در واقع یکی است و به یک حقیقت اشاره می کند. فقط انتخاب سیاسی متفاوت خواهد بود. انتخاب سیاسی نیز از جایگاه‌ها، منافع و گرایشات فکری و فرهنگی نشات می‌گیرد. سنت‌گرایان سیطره‌طلب یا آرمان‌گرایان هپروت اندیش خشونت طلب بطور اتوماتیک براساس منطق جغرافیا سیاست در جایگاه دشمنان ایالات متحده قرار می گیرند اما اقلیت‌ها، ملت‌های کوچک و اقشار اجتماعی نوگرا که خواهان حقوق اجتماعی برابر و آزادی فرهنگ و سبک زندگی‌اند، به شکل اتوماتیک و در مقیاس کلان متحدان ایالات متحده در اوراسیا به شمار می‌روند.

    پاسخحذف
  18. کژدم نظرت راجع به این مقاله چیه
    https://kayhan.london/fa/1396/12/18/%d8%b3%db%8c%d9%84%db%8c%d9%90-%d8%b3%d8%ae%d8%aa%d9%90-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%be-%d8%a8%d8%b1-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa%d9%90-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%d8%a8%d8%aa%d9%90-%da%a9

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مشکلِ نویسندهٔ مقاله این است که فکر میکند؛ سیاستهای دولتِ ترامپ حول محور ایران می چرخد. در صورتی که نظرِ دولت ترامپ در رابطه با اروپا؛ چه با وجودِ رژیمِ کنونی ایران و یا بدونِ این رژیم؛ این است که اروپا «مُفت خورِ سنگ انداز» است و فقط در رابطه با رژیم ایران نیست که «سنگ اندازی» می کند؛ بلکه در برابر همهٔ سیاستهای بین المللی دولت ترامپ برای باجگیری؛ سنگ اندازای میکند. و باید رفتار خود را تغییر دهد.
      خروج از اتحادیهٔ اقتصادی آسیا پاسیفیک؛ تلاش و حرکت در جهتِ خروج از سازمان اقتصاد جهانی و یا پیمانِ آمریکای شمالی (آمریکا - کانادا - مکزیک) معروف به «نفتا» همگی از تلاش دولت ترامپ برای ایجاد موازنه در «واردات - صادرات» آمریکا است و همین یک دلیل کافی است که آمریکا با همه سرشاخ شود.
      هدفِ اصلی تعرفه های فولاد و آلومینیوم؛ اقتصادِ چین است. امّا از سوی دیگر؛ آلمان اکنون دارای دولتی یکپارچه نیست؛ لذا این تعرفهٔ گمرکی میتواند به اختلافاتِ درونی دولت آلمان دامن بزند. البتّه مشکلاتِ بسیار زیادی میان روابط آمریکا و اتّحادیهٔ اروپا وجود دارد که با این تعرفهٔ گمرکی میتوان آن پرونده ها را به روی میز گذاشت و دربارهٔ شان مذاکره نمود که رژیمِ ایران میتواند فقط یکی از آنها باشد.
      منظور من این نیست که حرفهای من درست هستند و یا نیستند؛ بلکه منظورم این است که نوشته ای که پیشنهاد خواندن آنرا نمودید؛ خیلی «سیخَکی» است.

      حذف
  19. کژدم نظرت راجع به نوشته بالاتر راجع به آمریکا و اتحاد اوراسیا چیست موافقی یا آن را رد می کنی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      به نظر من نوشته ای که به آن اشاره کرده اید؛ در سطح یک «بافتنی» است. نظریهٔ «تسلّط بر اوراسیا = تسلّط بر جهان» مطرح میشود و برای اثبات آن از آرمانِ سیاسیِ مشترکِ «چنگیز - آتیلا» و «هیتلر»؛ البتّه باسانسورِ قرنها فاصلهٔ تمدّنی و بدون اشاره به ساختارهای سیاسی-اجتماعی-اقتصادی؛ این ۳ شخصیّت را به هم می دوزد....؟!!!! معدهٔ من نتوانست این «ملغمه» را هضم کّند.

      ناشناس گرامی

      تا ۳ سالِ پیش؛ Google فقط یک Search Engine بود. حدود ۳ سالِ پیش Boston Dynamics را خرید و صدای کژدم در آمد و از خوانندگان خواست که پیگیرِ موضوغ باشند؛ زیرا Google در حالِ «دِگَردیسی» از یک «موجودیّتِ تبلیغاتیِ تجاری» به یِک موجودیّتِ جهانیِ «نظامی - امنیّتی» است. همین ۲ روزِ پیش بود که گفتند: «گوگل با پنتاگون همکاری High Tech» برقرار کرده است.
      آیا میتوانید بفهمید که «ذِهنِ کَژدُم» در کجاها مشغول است؟ آیا میتوانی بفهمی که «آینده» از «همین اَکنون» شروع میشود؟؟
      آیا میتوانی بفهمی که هَر نوعی از گفتارِ سیاسی که دارایِ «رهنمود برای آینده» نباشد؛ چیزی شبیهِ «کیر لیسیِ بی مُنتهی» است که در ادبیاّتِ مؤدبانهٔ کَژدُمی؛ «ژاژ خواییِ خائنانه» نامیده میشود؟

      ناشناسِ گرامی

      من نمیدانم که چند لنگه «کَفش» داری؟
      مهمّ این است که با «کُسِ شعر بافی»....
      «ریگِ کفش» نَشو.

      حذف
  20. کژدم گرامی
    به باور من سخنان شما درست است و مسئله ترامپ با اروپا نه تنها در مورد ایران بلکه در مورد روسیه و چین را نیز در برمیگیرد. سیاستهای دو رویانه اروپا در مورد روسیه و چین کاملا مشخص است. آنچه که مقابله اروپا با نفوذ روسیه خوانده میشود بیش از تحریمهایی بدون جهت و غیر موثر نبوده و در برابر چین نیز اروپا با استفاده از سیاستهای ترامپ در مورد کشیدن شرکتها و تولیدکنندگان آمریکایی از چین مشغول پر کردن جای خالی آمریکا در چین است.
    افزایش تعرفه های فولاد و آلومینیوم در عمل باعث کاهش شدید صادرات شرکتهای اروپایی خواهد شد که تماما در چین مشغول هستند و بویژه شرکتهای آلمانی و فرانسوی هدف این افزایش تعرفه ها هستند. روسیه به عنوان شریک دوم کشورهای اروپایی در تولید فولاد نیز مشمول این تعرفه ها خواهد بود.
    به عبارتی ترامپ به نحوی محترمانه تحریمی اقتصادی است که گریبان بزرگترین شرکتهای اروپایی را خواهد گرفت که تماما در تولید فولاد و آلومینیوم چین و روسیه شریک هستند.
    شاید در مرحله بعد که نوبت افزایش تعرفه ورود اتومبیلهای اروپایی باشیم شرکتهای رنو و پژو و مرسدس و بی ام فکری برای خود خواهند کرد. به زودی شاید اختلاف شدید احزاب اروپایی و شکاف عظیم در کشورهای اتحادیه اروپا خواهیم بود.

    پاسخحذف
  21. کژدم گرامی
    به عبارتی سیاستهای ترامپ در مورد افزایش تعرفه های آهن و آلومینیوم عملا چین و اتحادیه اروپا و تا حدودی روسیه را هدف گرفته است. نگاهی به میزان تولید کشورها در سال 2017 میتواند به خوبی ای نظریه را تقویت کند.
    میزان تولید فولاد چین در این سال 831 میلیون تن و اتحادیه اروپا 169 میلیون تن بوده است که آلمان با 44 میلیون تن تولید در راس آنها قرار دارد و میزان تولید آمریکا در این سال تنها 81 میلیون تن بوده است. میزان توئلید آلومینیوم در چین 31 میلیون تن و در روسیه 3.6 میلیون تن در سال 2017 بوده که در برابر 840 هزار تن تولید آمریما قرار گرفته اند.
    بیش از هفتاد درصد تولید فولاد در چین و بیش از هشتاد درصد تولید آلومینیوم در این کشور در اختیار شرکتهای اروپایی است. افزایش تعرفه ها شامل کانادا و مکزیک نمیشود چون میزان صدور این دو محصول از این دو کشور به آمریکا چیزی کمتر از 6درصد میزان واردات آمریکاست ولیکن این تعرفه ها یعنی عملا غیر فعال شدن چیزی بیش از 15 درصد تولیدات چین و 60% تولیدات اتحادیه اروپا و در برابر بازگشایی مجدد ظرفیتهای تولید فولاد آمریکا که از زمان بوش پدر شروع به تعطیل نمودن واحدها نمودند.
    حال باز هم بگوئید که ترامپ بدترین رئیس جمهور آمریکا در طی هفتاد سال گذشته است.

    پاسخحذف
  22. با درود
    جنگ اقتصادی هیچگاه تمام نشده بلکه همیشه بوده ،هست و خواهد بود

    مسئله مهم در سالیان اخیر نحوه انجام آنست
    سرمایه داران بزرگ چند ملیتی(بی ملیتی) در رأس امور جهانی چه از نظر اقتصادی و سیاسی و اجتمایی قرار گرفته اند. حتی اگر خودشان در راس امور نباشند حکومتهای فاسد به نیابت و تحت فرمان آنها بر سر کار هستند
    اصولا این گونه حکومتها جز خیانت به مردم خود و در راه خدمت به این گونه سرمایه داران و کمپانی های بی ملیت نیستند
    این کمپانی ها هیچگونه تعهدی به کشور و مردم خود و حتی دیگر کشورها ندارند
    وجود فردی چون ترامپ که بر نخواسته از سیستم داخلی فاسد سیاست باشد و حداقل تمامی تلاشش به نفع مملکت و مردم خودش باشد به مذاق سیستم جهانی گلوبالیستها خوش آیند نخواهد بود.
    بنظر من چیزی بنام جنگ اقتصادی که در بوق وکرنای جهانی راه انداخته اند وجود نخواهد داشت بلکه آنها تهایتا نفع خود را با سیستم جدید تطابق خواهند داد.
    در این میان احتمالا به خاطر وجود فردی وطن پرست چون ترامپ در سیستمی قدرتمند چون آمریکا چیزی به نفع مردم و خود بخود به ضرر طرفهای متقابل خواهد شد.
    بالاخره یکی در این میان باید ببازد تا دیگری برنده شود.
    ترامپ اهل باختن نیست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ترامپ آخرین تیرِ ترکشِ «به حاشیه رانده شدگانِ آمریکا» است. پیش تَر نیز گفته ام و باز هم تکرار میکنم که اگر ترامپ ۱۰۰٪ نیز پیروز شود؛ پیروزی او و پیروزیِ به حاشیه رانده شدگانِ آمریکا؛ بیش از حدّ اکثر ۴ دهه دوام نخواهد آورد. زیرا «به حاشیه رانده شدگی» مخرَجِ مشترک مجموعه ای از عوامل است که تنها یکی از آنها «گلوبالیسم» می باشد و هیچکس به «عواملِ دیگر» اشاره نمیکُنَد؛ زیرا با «ادبیّاتِ غالبِ گلوبالیسم» که تقریباً تمامی رسانه های بین المللی را می چرخانَد؛منافات دارند.
      در ادبیّاتِ غالِبِ گلوبالیستی؛ همهٔ گناهان به گردنِ «رهبرانِ موثّرِ جهان» انداخته میشود تا آشی که آنها میخواهند پُخته شود و اگر بگویی که ۹۰٪ آنچه که «انسان» مینامید؛ «انسان» نیستند؛ بلکه ویروسی به نامِ «انسان سان» هستند؛ تو را به عنوانِ «راستگرایِ بسیار افراطی» معرفی خواهند کرد. ادبیّات غالبِ کنونی؛ هیچ نوع از ادبیاتی را که «گلوبالیسم» را «راه نجات» نداند را نمی پذیرَد.

      ناشناس گرامی
      تمامیِ جنگِ «گلوبالیسم» و «ناسیونالیسم»؛ در ۲ جمله نهفته است که هیچیک از آنها راهِ چاره نیستند.
      ۱- گلوبالیستها میگویند: «آهای رهبرانِ جهان .... همه اش یک لقمه است.... بیایید با هَم بخوریم».
      ۲- رهبرانِ جهان پاسخ میدهند: «آیا منظورَت این است که از مقامِ رهبریِ مسلمینِ جهان دست بشویم و به یک «شهردار» تبدیل شَوَم؟

      نتیجه اینکه: هر دو طرفِ پرسش و پاسخ؛ «شارلاتانهای مادر قحبه» هستند و دروغ میگویند.

      حذف
  23. با درود ، کژدم عزیز نظرت درباره اقای ارامش دوستار چی هستش.. جدیدا با ایشون در یوتیوب اشنا شدم و ظاهرا ایشون با توجه با اشنایی با نیچه میتونه حرف هایش از نظر فرهنگی برای ایران راه گشا باشد یا نه، باور کنید منم از رفتن داعش(سنی) به تاریکی ها و ظاهرا شکست این گروه در تاریخ که امیدوارم داعش شیعه هم به اون به پیونده، خوشحالم اما باید اعتراف کنم با وجود این گروه خیلی معادلات پبچیده بود و اخبارش برای عوام جالب و کنترلش توسط حکومت های منطقه سخت.، بهرحال ممنون از شما و این وبلاگ.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من با نامِ «آرامِش دوستار» توسّط «عزیزی» که او را حدودِ ۶ سال پیش به من معرّفی کرد؛ آشنا شدم.
      اینکه آرامش دوستار با نظریّاتِ «نیچه» آشنا است؛ یک «افسانه» است.
      بهتر است که بگوییم: «آرامش دوستار» با اندیشه های نیچه «جلق می زَنَد». اگر در «یوتیوب» با ایشان آشنا شده اید و این آشنایی؛ یک آشناییِ ۲ طرفه است؛ به ایشان بگویید که: «جَلق زدن ممنوع».

      همین و دیگر هیچ

      حذف
    2. ناشناس گرامی

      «نیچه»؛ راه نیست. ... «نیچه» را نمیتوان «نوعی از اندیشه» نامید.
      من (کژدم) همیشه «نیچه» را «نیمچه» نامیده ام. زیرا تواناییهای «نیچه» در حدّ پیمودَنِ راه تا «نیمه» بود و «نیمهٔ دیگر» برای «نیچه»؛ تنها «گام زَدَن در راهی تاریک» و «بی پاسُخ» و «بی انتها» بود.
      به همین خاطر؛ ... مَن (کژدم)؛ مدالِ طلای «نیمچه بودَن» را بر گردنِ او آویختم.
      آرامش دوستار؛ حتّی لیاقتِ بُردَنِ نامِ گرانقدرِ «نیچه» را ندارد؛ چه رَسَد که «مفسّرِ» قُرآنی به نامِ «نیچه» باشد.

      دهانِ هر دوتایِتان را پیش از به زبان آوردنِ نامِ «نیچه» ... دهها بار با «آبِ دانشِ درونی» .... آب بکشید.

      نقطه .... آخرِ خطّ.

      حذف
    3. «نیمچه» کاری انجام داد که یک «کامل» به هیچ وجه انجام نمیدهد. یک «کامل» هیچگاه ادبیّات نمی بافد؛ به دنبالِ «سرابِ آموختن به دیگران» نمی رود.
      «نیچه» بارها گفته بود و عمیقاً میدانست که اگر «هنر» و «ادبیّات» همگانی شود؛ بی ارزش می شود. لذا این را نیز نیک میدانست که «آموزش همگانی» امکان پذیر نیست.
      «بودا» نیز به همین حماقت دچار شد.
      نتیجهٔ آموزشهای «بودا»؛ تولید شُدنِ «بودا های فراوان» نبود. بلکه به جای آن «دکّانهای فروشِ بودا»؛ روییدند.
      «نیچه شناسی» نیز تولیدَ «دکّانهای فروشِ نیچه» هستند.
      به همین ترجمهٔ «چنین گفت زرتُشت» توسّط داریوش آشوری نگاهی بیندازید؛ که مقدارِ «زیرنویسها» و «پِی نوشتها»ی آن از سخنان نیچه؛ بیشترند. گویی که شما ۲ کتاب را به طورِ اجباری همزمان میخوانید.

      حذف
    4. به داستانِ مولوی و شمس تبریزی نگاهی دیگرباره بیندازید. شمس خواهانِ درخشیدن نبود امّا میدرخشید. شمس هیچ خانقاهی نساخت. شمس در پی «آموزشِ همگانی» نبود و هیچ کتابی ننوشت. زیرا میدانست که کاری بیهوده است.
      اگر شمس مشهور شد؛ به خاطرِ «بوق و کرنای مولوی» است. همگان مُرید «مولوی» شدند و مولوی مُریدِ «شمس» بود.
      این شمس بود که «مولوی» را شکار کرد.
      شمس طویله ای بنام «خانقاه» نساخت تا در میان مُریدان؛ شاید کسی پیدا شود که استعدادی برای شکوفا شدن داشته باشد. امّا مولوی طویله ساز بود.
      حال ببینید که چه تعداد «شمس شناس» داریم؟ و چه تعداد «مولوی شناس»؟
      مولوی دَر به دّر در جستجوی «شمس» بود و «عِرفان فروشان» دّر به دَر به دنبالِ «مولوی شناسی» هستند (البتّه به عنوانِ ناندانی).

      حذف
    5. بسیار سپاسگزارم از پاسخ کامل و عالی تان،

      حذف
    6. ناشناس گرامی
      پاسخ من کامل نبود و فقط به سرفصلها اشاره کردم.

      حذف
  24. جناب کژدم توافق FATF و برجام، دو تیغه قیچی، در ماه‌های مه و ژوئن به یکدیگر می‌رسند تا بازوهای اصلی جمهوری اسلامی در منطقه را قطع کنند. اما حکومت آیا از این قطع عضوها، جان سالم به در خواهد برد؟

    با نزدیک شدن این دو تیغه‌ تیز و بُرنده، تحرکات در خاورمیانه شدت گرفته است. تهدیدها و صف‌آرایی‌های منطقه‌ای نشان از آماده‌سازی نیروها برای دوران پس از سپاه قدس دارد. خبر مرگ برجام را همه شنیده‌اند.
    با توجه به عقب نشینی کیم جونگ حتی برای مدت محدودی که نشان از دستور از بالای چین به سگ زنجیری خود هست ایا پوتین هم به نوکر فزانه دستور عقب نشینی خواهد داد و به نظر شما مختصات این عقب نشینی در چه حدی خواهد بود؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نمیتوان به کرهٔ شمالی اعتماد کرد و قضیّه به این سادگیها که در خبرها دیده میشود؛ حلّ نخواهد شد.
      حکومتِ شیعی ایران هنوز در حالِ گُنده گوزی است و به چند ضربهٔ اقتصادی و نظامی نیاز دارد؛ تا پوزه اش به خاک مالیده شود. لحنِ اوباشانِ دستگاه دیپلماسی رژیم نیز نشان میدهد که دیگر جایی برای «لبخندهای ملیح» و ادا و اطوارِ «صندلی چرخدار» نمانده است و سنهگینی فضا را خَرفَهم شده اند.
      روسها نیز باید مانند «چین» به زیر فشارهای سنگینتر بروند تا بر روی رژیم ایران معامله کنند.
      مسئلهٔ رژیم ایران نیز به همین سادگیها حلّ نخواهد شد.

      حذف
  25. تاثیر دیدار «ترامپ» و «اون» بر برجام


    چند مقام آمریکایی به وال‌استریت ژورنال گفته‌اند که در صورت برگزاری دیدار ترامپ و کیم جونگ اون، فضاسازی و فشار دولت آمریکا متوجه ایران می‌شود و احتمال خروج واشنگتن از برجام وجود دارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      با و یا بدونِ ماجرای کنونی کرهٔ شمالی؛ اگر دولتِ ترامپ به خواسته های ۴ گانه اش نرسد؛ نه تنها از برجام خارج خواهد شد؛ بلکه کار را به درگیری مسلّحانه با رژیم ایران خواهد کشانید.
      اکنون نیروهای بشار اسد و حامیانِ شیعهٔ بشار اسد؛ در همان نقطه ای که قبلاً روسها تقریباً قتل عام شدند؛ دوباره جمع شده اند.
      نیروهای آمریکایی به روسها نیز هشدار داده اند که پایشان را از ماجرا بیرون بکشند و گرنه وضعیت بسیار بدتر خواهد شد.

      حذف
  26. کژدم نیروهای اردوغان اگه برای پیک نیک رفته بودند عفرین سرعت پیشرویشون کندتر می بود تا الان چرا اینقدر سریع تونستند عفرین رو بگیرند ضعف کردها یا قدرت خودشون

    پاسخحذف
  27. عدد سی در تاریخ نوین چین از دوره محاصره شهرها عدد مهمی بوده حالا در این تاریخ با مادام العمر شدن ریاست جمهوری چین باید دید چند سال در مسند قدرت باقی می مونه!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من به فرقه های «عددی» و «حروفی» اعتقادی ندارم.

      حذف
  28. شیعیان به پدیده ای خرافی به نامِ «فشارِ قبر» اعتقاد دارند. زمانی که موجود دو پایی میمیرد و به گور سپرده میشود؛ «بازجوییها» آغاز میشوند و آن گورِ نِمناک نیز از پذیرفتنِ جسدِ آن موجودِ متعفّن؛ سِر باز میزند و عرصه را حتّی بر آن جسد؛ تنگ میکُنَد.
    امّا گویی که این «افسانه» و «خرافه» در حالِ تبدیل شدن به یک واقعیّت است.

    ۱- شاهرودی؛ با ذلّت و خفّت و خواری؛ از بیمارستانِ قُرمساقی به نامِ «سمیعی» فرار می کُنَد.
    ۲- امیر کبیرِ ظریفِ «صندلی چرخدار سوار»؛ در فرودگاهِ آلمان دچارِ فشارِ قبر شده و هیچکس حاضر به سوخت رسانی به هواپیمایش نشد.
    ۳- حملهٔ مسلّحانه با سلاحِ سرد؛ به خانهٔ «اوباشِ حزب اللهی» در وین که دیپلمات خوانده میشود.

    https://goo.gl/HDHQnR

    تمامی عواملِ این رژیم کثیف دچارِ این «فشارِ قبر» خواهند شد.
    نیروهای دلاوَرِ اسرائیل؛ «آیشمَن» را از سوراخ موشی که در آن پنهان شده بود؛ بیرون کشیدند (مانند بیرون کشیده شدَنِ صدّام از سوراخِ موش). پس از ماجرای قتلِ عامّ ورزشکارانِ اسرائیل در «مونیخ» توسّط عربهای موسوم به «فلسطینی»؛ تعدادی انگشت شمار از «دلاورانِ شکارچیِ اسرائیل» به شکارِ این اوباشان رفتند (فیلم Munich را ببینید).
    افراد و گروههایی مانندِ «شکارِ بسیجی» از نظرِ من نیروهایی هستند که باید به آنها احترام گذاشت و راهشان را ادامه داده و به ثَمَر رساند. داشتَنِ اطلاعات از «آقازاده ها» که نگهبانِ میلیاردها دلارِ ثروتهای ملّی غارت شده هستند و خود را به موش مُردگی زده اند؛ برای آیندهٔ ایران بسیار مهمّ است.
    این ثروتها نه تنها باید باز گردانده شوند؛ بلکه غارتگران و آقازاده هایشان نباید زنده بمانند.
    به این میگویند: «فشارِ قبرِ واقعی». به این میگویند «کارما»یِ هدایت شده.
    چند روزِ پیش مصاحبهٔ «سیّد رضا دیبا» با آقای بیژن فرهودی را در شبکهٔ «بیان» دیدید.
    این «سیّدِ متعفّن» در این مصاحبه؛ بسیار نگرانِ انتقام از «بی شرفهای صفوی حاکم» است.
    آیا ندیده اید؟ پَس ببینید:

    https://www.youtube.com/watch?v=rkeP1HmVUb8

    این «کِرمِ مستراحِ سادات» برای فرار از مسئولیّتِ «تغییر» و ادامهٔ «لابیگریِ خائنانه برای حاکمیّتِ غارتگران و جنایتکاران شیعه»؛ در این مصاحبه؛ بارِ دیگر به صورتی کاملاً عُریان در مقامِ «وکیلِ مدافع» جنایتکاران ظاهر میشود.
    سیّد رضا دیبا میگوید: «اگر بسیجیها و پاسدارها» ببنینند که راهی برایشان نمانده است؛ تا آخرین نفر خواهند جنگید ....
    من میگویم : بگذارید تا آخرین «نوزادِ خود» بجنگند.
    ایران ۵۰ میلیون نفر «جمعیّت اضافی» دارد.
    ۱۰ میلیون نفرِ آنها همین اوباشانِ صفوی هستند.
    آیا میتوانید بفهمید که اگر این ۱۰ میلیون نفر دشمنانِ سوگند خوردهٔ ایران حذف شوند؛ زاینده رود؛ بار دیگر «پُر آب» خواهد شد؟ سفره های زیر زمینیِ آب دوباره جان خواهند گرفت؟
    شاید بپرسید که چه کسانی باید اینکار را بکنند؟
    پاسخ این است: چشمهایتان را برای ۹ ماه ببندید تا سربازانِ گمنامِ ایران که هیچکس آنها را نمیشناسد و هرگز مسئولیّت این پروژه را به گردن نخواهند گرفت؛ .... انجام دهند.
    از آیندهٔ آن نیز نترسید.
    مگر «عمر البشیر» تاوان پس داده است؟
    مگر کسی به خاطر کشتارهای سوریه؛ محاکمه خواهد شد؟
    زمانی که «هیچکس ها»؛ این جرثومه های فساد را حذف کنند..... «هیچکس» را نمیتوان محاکمه کرد.
    «شکارچیانِ بسیجی»؛ سیّد رضا دیبا را فراموش نکنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آیا نمایشنامهٔ «آنتیگونه» اثرِ گرانقدرِ «سوفوکلِس» را خوانده اید؟ اگر نخوانده اید ... پیدا کنید و بخوانید.
      آثارِ ادبی یونانِ «پسا شمنی»؛ آثارِ گرانقدری هستند که به بحث در رابطه با «دریافتهای شمنی» در دورانِ پیش از خود پرداخته اند.
      «آنتیگونه»؛ قتلِ عامِ خائنین و رها کردنِ اجساد آنها در کوچه ها و خیابانها؛ به طوری که هیچکس حتّی به خاطرً داشتنِ «احساساتِ احمقانه»؛ نتواند به آن «اجسادِ خائنین» نگاه کُنَد و یا نزدیک شود.
      ۹ ماه سکوت و بستَنِ چشمها بر روی «اجسادِ خائنین» برای جوانه زَدَنِ دوبارهٔ «دریاچهٔ آذربایجان» و پُر آب شدنِ «زاینده رود» کافی است.
      باور ندارید؟
      امتحان کنید.
      اگر امتحان نکنید؛ آش و کاسه همان خواهد بود که همین اکنون نیز هَست.

      یا رومیِ روم .... یا زَنگیِ زَنگ.

      حذف
    2. فقط ۹ ماه سکوت و بستَنِ چشمها بر روی «اجسادِ خائنین» برای جوانه زَدَنِ دوبارهٔ «دریاچهٔ آذربایجان» و پُر آب شدنِ «زاینده رود» کافی است.
      باور ندارید؟
      امتحان کنید.
      اگر امتحان نکنید؛ آش و کاسه همان خواهد بود که همین اکنون نیز هَست.

      ۱۰ میلیون «ویژه خوار» که چاههای عمیق میزنند؛ باغ و باغات دارند. خونِ زمین را می مَکند و حتّی «کلانتری» که یکی از اوباشانِ رژیم کثیفِ صفوی است به آن اعتراف میکند که «ایران کویر خواهد شد».
      آیا این همه جنایت و خیانت را میتوان با «بخشندگی» پاسخ داد؟
      گیرم که همه را بخشیدید؛ مگر شکمها و «کیرها» و «کُسها»ی این خائنین از «خوردن» و «آشامیدن» و «تولید سَگ توله» کَردن؛ باز خواهد ایستاد؟؟!!!!
      تا وانِ زنده ماندَنِ این «سگهای خائنین» و «سگ توله های»شان را از کدامین «کیفِ دارایی» خواهید پرداخت؟

      یا رومیِ روم .... یا زَنگیِ زَنگ.

      حذف
    3. داستانِ واقعی «نبرد» همین است که در لینک زیرین به آن اشارهٔ محتاطانه شده است.
      آنکه فهمید «نبرد یعنی چه؟».... پیروز خواهد شد.
      آنکه نفهمید .... مانند گوساله کشته خواهد شد.
      راهی میانه وجود ندارد.

      https://goo.gl/NpNT4D

      بگذارید ۱۰ میلیون «حزبلبلی» به همراهِ همه گانشان؛ .... «ناپدید» شوند.

      حذف
    4. محمّدشان نیز همین بود:

      https://www.youtube.com/watch?v=NV_3OlmRyNs

      آیا شایستهٔ قتل عام هستند؟

      حذف
    5. https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B9%D9%85%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA_%D9%86%D9%85%D8%B3%DB%8C%D8%B3

      حذف
  29. عزل و نصب توئيتري ترامپ براي مقام وزارت خارجه اش ، پومپئو ريس سازمان cia به عنوان جايگزين تيلرسون انتخاب شد

    پاسخحذف
  30. کژدم باهوش باز هم درست پیش بینی کرد تیرلسون رفت پمپئو آمد نمی خوام بی ادبی کرده باشم ولی فک کنم ننه جمهوری اسلامی گاییدس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در ماجرای برکناری تیلرسون و مشاور او استیو گلدستین؛ همه در رابطه با تأثیر این جابجاییها بر روی برجام و کرهٔ شمالی گمانه زنی میکنند.
      من فکر میکنم که علاوه بر این تأثیرات؛ باید منتظر تغییراتی در روابط دولت ترامپ با آلمان و عربستان سعودی و قطر و ترکیهٔ عثمانی نیز باشیم.

      حذف
  31. منتظر تحلیل باشیم یا فعلا تمایلی به تحلیل ندارید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      هنوز برای دادن یک تحلیل درست زود است. امّا فکر میکنم که بختِ ژنرال «پترئوس» باز شود.
      در شرایط کنونی چنین به نظر میرسد که آقای ژنرال متیس نیز در حلقهٔ یارانِ آقای تیلرسون بوده است.

      حذف
  32. کژدم گرامی
    به خاطر میاورم که چند ماه پیش که زمزمه های برکناری تیلرسون شنیده میشد شما خاطر نشان نمودید که تصدی تیلرسون بر و.ارت امور خارجه آمریکا به منزله دوره گذار است برای آماده سازی کامل این وزارت جهت پذیرش سیاستهای جدید خارجی آمریکا.
    با گماشتن پمپئو به جای تیلرسون جهت گیری جدید سیاست خارجی ترامپ در حال روشن شدن است.
    تیلرسون وظیفه خود را به نحو کمال به انجام رسانید و مقدمات لازم را جهت آماده سازی هم پیمانها با این سیاست جدید و به عبارتی جلوگیری از ایجاد شوکی ناگهانی را به خوبی ایفا نمود. نمونه کارهای وی را در راه اندازی شاهزاده سعودی و انجام گام به گام سیاستهای اصلاحی و آماده سازی افکار سعودیها شاهد هستیم.
    به آرامی تاثیر سیاستهای ترامپ بر کشورهای اروپایی و چین در حال نمایان شدن است. شما اشاره به آلمان نموده اید و این بار نیز به درستی هرچند به صورتی غیر واضح به یکی از مهمترین چالشها اشاره نموده اید. افزایش تعرفه فولاد و ذکر این نکته توسط ترامپ که این افزایش برای کشورهای هم پیمان و همراه آمریکا قابل ارزیابی مجدد و مذاکره است پیام روشنی را برای آلمان در بردارد. آلمان بزرگترین شریک تولید کننده فولاد با پین است و افزایش این تعرفه ها به منزله از دست دادن بازار برای شرکتهای آلمانی و بیکاری بیش از بیست و پنج درصد شاغلین کارخانه های تولید فولاد در چین و خیزش ناگهانی کره شمالی جهت مذاکره با آمریکا در مورد برنامه اتمی اش چندان با چرخش سیاستهای چین بی ارتباط نباشد. آلمان نیز باید همسویی با سیاستهای آمریکا را برگزیند وگرنه باید از مقام خود بعنوان بزرگترین اقتصاد اروپا خداحافظی کند. ماکرون مسئله را زودتر دریافت و سعی می کند خود را در صف سیاستهای ترامپ قرار دهد.
    در مورد سعودی مسئله روشن است و آن سرعت بخشیدن در جهت تشکیل ائتلافی نظامی در منطقه است که عملا در راستای مخالفت با هژمون ایران و ترکیه در منطقه باشد. باید ببینیم که در ملاقات آتی بن سلمان و ترامپ چه خواهد گذشت.
    دوران ماه عسل قطر نیز به پایان خواهد رسید و مماشات تیلرسون با شیخ قطر دیگر جایی در سیاستهای جدید نخواهد داشت و این شیخ نشین یا باید در حلقه ائتلاف آمریکایی قرار بگیرد و یا اینکه دست سعودی برای برخورد با شیخ قطر بازتر خواهد بود.
    در مورد ترکیه اردوغان نیاز به شرحی بیشتر از این نیست که داد و هوار نخست وزیر ترکیه در برنامه تلویزیونی امروزش حاکی از درک این موضوع است که پمپئو بزرگترین منقد و دشمن اسلام سیاسی از هر جورش در جهان است و شاهد این مورد نیز مناظره وی در سنا در زمان نامزدی اش جهت گرفتن پست ریاست سیا بود. به هر حال باید دانست که سیا همواره مخالف شدید سیاستهای وزارت خارجه تیلرسون در ترکیه بوده است.
    به نظر میرسد که تیم ترامپ در حال شکل گرفتن نهاییست و به قول شما جای پترانوس هنوز خالی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م. اکبر گرامی
      آقای رکس تیلرسون؛ شخصیّتی میانه در میانِ جبههٔ ناسیونالیسم آمریکایی و گلوبالیسم بود که دانِشِ فراوانی در رابطه با عناصرِ مؤثّر در روابط بین المللی داشت. ترامپ نیز به صراحَت؛ انتخاب او را به عنوانِ وزیرِ امورِ خارجه؛ به همین شکل و بسیار صادقانه بیان کرد. امّا آقای پُمپئو یک سیاستمدار با آرمانهای ناسیونالیستی بود که میبایست؛ به ژرفایی بیش از آنچه آقای تیلزسون به آن دست یافته بود؛ غوّاصی کند.
      اکنون آقای پُمپئو آماده است و میداند که در جهان چه میگذرد؟ و باید به دنبال چه اهدافی بود؟ چه کسانی را باید «دید» و چه کسانی را باید و به چه شیوه ای حذف کرد؟
      من نامِ این دورانِ پیش از دیروز را به این دلیل؛ «دورانِ گذار» نامیدم.
      اکنون؛ هم اروپاییها و هم چین و روسیه؛ پیغام را دریافت کرده اند و باید خود را هماهنگ کنند.
      نتیجه اینکه:
      ترامپ بازی ساز است و چین و روسیه و اروپا؛ «بازیگرانند» (حدّ اقلّ اینکه چند گام عَقَب هستند.).
      ژنرال «متیس» در جنگ عراق؛ یک بازیگرِ مِیدانی بود. امّا «ژنرال پترئوس» یک «بازی ساز» بود.
      برای همین هَم میگویم که نوبتی اگر باشد!!! «نوبتِ ژنرال پترئوس» است.

      حذف
    2. آقای پوتین اخیراً از دست یافتَنِ روسیه به تکنولوژیهای نظامیِ جدیدی؛ مانند موشکهای «هایپِرسونیک» سُخن گفت:
      آمریکاییها گفتند: «زِرِشک» .... گُنده گوزی نَکُن.
      ادّعاهای انتخاباتی آقای پوتین را به یک صَنّار هم نخریدند.

      حذف
  33. خوانندگانِ گرامی

    پس از اخراجِ آقای «تیلرسون» و معاوِنِ ایشان «استیو گلدستین»؛ شاهدِ موضع گیری «مَردانِ میانه» در پنتاگون هستیم.
    لذا نتیجه گیری واقعی این نیست که «دونالد ترامپ» فقط به دنبالِ تغییراتی «صوری» است.
    بلکه به «جیغ و ویغها»ی پس از اخراجِ آقای تیلرسون نگاه کنید. گویی که لانهٔ روباهها را دود داده باشند.

    پاسخحذف
  34. آن «درویشِ بُزُرگِ شاشنده» پس از برکناری آقای تیلرسون؛ یِک هویِ بزرگ کشید و گفت:

    «پایان ایران / آن مرد آمد!-وزیر خارجه آمریکا از سازمان سیا آمد.» (به نقل از توئیتر)

    هِی .... ای اُلاغِ شاشنده .....
    برای «پایانِ ایران»؛ نیازی به «پومپئو» نیست.
    ساکنینِ ایران؛ بسیار مؤثرتر عمل میکنند.
    به عِشق این «سیّد حسینی» که پیر و مُرادش «عزیز الدّین نسفی» است؛ کتابِ مستطابِ این «کُس کِشِ نسفی» را از درونِ آرشیوِ «مدفوعاتِ خُشک شده»(موزهٔ مَوال ها)داونلود کرده و مقدّماتِ آنرا خواندم.
    اگر شما نیز به تحقیق در بارهٔ تاریخِ مستراح در فرهنگِ وزینِ آریایی علاقه مندید؛ میتوانید داونلود کرده و بخوانید و بفهمید که تنها چیزی که ما نیاز داریم؛ اجرای فرامینِ ایشان برای رستگاری است ..... هُو ...

    آخه اِی «اُلاغِ سیّدِ حسینی» .... اگر «پُمپئو» بیاید چند بُمب بیندازد؛ حدّ اکثر اینکه بتواند تغییراتی در «سطحِ زمین» دهد.
    این ساکنینِ ایران؛ که بسیار «آریایی» و بسیار «ایران پرست» هستند؛... ایران را تا عُمقِ ۷۰۰ متری «گاییده اند»؛ دریاچه ها و تالابهایش را خشکانیده اند... آیا «پُمپِئو» میتواند چنین «کَرامتی» و «مُعجزه ای» از آستینِ خود بیرون آوَرَد؟

    نوچچچچ ... نمیتواند..... زیرا:

    هُنَر نزد ایرانیان است و «بَس».

    وقتی میگوید: «بَس» .... یعنی: خفه شو ... وَ ... هُنَرِ ویرانگریها را بنگر.
    دُشمَنِ خارجی؛ «گُه» خورده است که به پایِ ما بِرَسَد.
    «پُمپِئو»؛ حتّی اگر کونش را پاره کُنَد؛ یک رودخانه را نیز نمیتواند بخُشکانَد.

    معمولاً زمانی که میخواهند از «میهَن» سخن بگویند؛ آنرا «مامِ میهن» می نامَند.
    هُنَرِ ایرانیان در رابطه با «مامِ میهن» این است:

    آنکه با مادَرِ خود «زِنا کُنَد» ..... با دِگران؛ چه ها کُنَد؟

    آیا ساکنینِ ایران به «پُمپِئو» نیاز دارند؟

    پاسخحذف
  35. گویا روند تغییرات در کاخ سفید؛ به آقای تیلرسون ختم نخواهد شد و احتمال آمدنِ جان بولتون به کاخ سفید به جای ژنرال مَک مَستر؛ دارد پُر رنگ میشود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آقای «مک مستر» اگر نتواند خود را با «پومپئو» هماهنگ کُنَد؛ .... باید بِرَوَد.
      آقای «پومپئو» یک «مردِ تنها» نیست؛ همانگونه که «اوباما» و «آنگلا مرکِل» نبودند و نیستند و هر کدام «دار و دستهٔ خود» و همفکرانِ خود و مهمّ تر از همه؛ «حامیانِ خود» را داشتند و دارند.
      غَرض از گفتَنِ این مسائل؛ این نیست که برخی را به خاطرِ «دِل بستن به ویرانیِ ایران» برای رسیدَن به قدرت و «تاراج» خوشحال کُنم. بلکه میخواهم به همگان بگویم:
      روزِ رستاخیزِ شیعیان (از هر فرقه ای) به سَر آمده است.
      مهمّ نیست که همچنان «کیر لیسِ حُسینِ سلطنت طلب» هستید و یا نیستید (همهٔ سخنانِ حسین؛ بوی سلطنت طلبی میداد = من عصارهٔ آن کیرِ مقدّس هستم و چه کسی ... بهتر از مَن؟).... مهمّ نیست که «مخالف» هستید..... مهمّ نیست که تا به حال «رأی» داده اید و یا نداده اید ...
      معادلاتِ کنونی بر اساسِ هیچ یک از این «مَکُش مرگِ من بازیها»؛ بنا نشده اند.

      همهٔ تان با «همدیگر» به «گا» خواهید رفت.

      حذف
    2. مصاحبهٔ BBC با «آرشِ کُس کِشِ آرامِش = لابیگَرِ رژیم شیعی ایران» (ظاهراً حقوقدان).

      https://goo.gl/z2APzv

      به دقّت گوش کنید.

      «تصمیمِ نابخردانه از طرَفِ ترامپ»؛ نهایتِ این مصاحبه بود.
      امّا من (کژدم) میگویم:
      چه «بخردانه» و چه «نابخردانه» و چه «همینطوری و عشقی».....
      آنچه که بر روی «میز» است ....به هوا رفتَنِ «کونِ شیعیانِ صفوی مسلک» است ... از لبنان بگیر تا ایران.

      حذف
    3. کژدم جان مادرت ما را از گاییدن نتر سان. ما چهل سال است که توسط مادر بخطا های شیعه و امت شیعه اندیش به گاه رفته ایم. اکنون اگر نوبت به هوا رفتن کون شیعییان باشد بسیار غنیمت است و باید ان را بفال نیک گرفت. البته انها 24 ساعته کونشان بخواسته در هواست و در حال اکوع و قعودند. اما چون کون سفید پشت پرده ای دارند و بسیار نیکو و گواراست به هوا رفتن و گاییدنش توسط کفار بسیار تما شایی است. هر چند به غلط تا کنون گفته اند سزای کس کافر کیر ملحد. اما از این امریکای مادر قحبه بسیار بعید است و چیزی روی میز نیست. همیشه پاینده باشی.

      حذف
    4. ناشناس گرامی
      آمریکا قرار نیست برای ایران کار مثبتی انجام دهد. بلکه میخواهد دست و پای روسیه را در منطقهٔ خاورمیانه ببندد و رژیم ایران را «سربازانِ پیادهٔ روسیه» میدانند. روسها هم بسیار آرزومند هستند که رژیم ایران درگیر یک جنگ شود؛ تا چند پایگاه نظامی به بهانهٔ «دفاع از ایران» در ایران بنا کنند و قراردادهای ۵۰ ساله ببندند. همان کاری که در سوریه انجام دادند.

      حذف
  36. نمایی از موشکهای «هایپِرسونیک» و «نقطه زَنِ» روسیه برای گرم کردن تنورِ انتخابات:


    https://goo.gl/72CuFy

    راستی چرا همه «دروغ» میگویند و این «روسها» هستند که همیشه «راستگو» هستند؟

    پاسخحذف
  37. تمامی تلاشهایی که تحتِ نامِ «نشستهای کمیسیون مشترکِ بررسی برجام»؛ انجام میشوند؛ به جز درازگویی و اتلاف وقت حاصلی نخواهند داشت. مسافرت «مِرکِل» و «مَکرون» به آمریکا نیز هیچ ارزشی ندارد.
    برخی نظریّه میبافند که اگر آمریکا برجام را تَرک کند؛ مذاکره با کرهٔ شمالی را از دست خواهد داد. این نظریّه فقط به دردِ «خود فریبی» میخورد؛ زیرا دولتِ ترامپ را نمیتواند فریب دَهَد.
    تَرکِ برجام برخلافِ نَظَرِ «نظریّه بافان»؛ یک هشدار مستقیم به کرهٔ شمالی نیز هست که بدانند؛ دولَتِ ترامپ به دنبال مذاکراتی که نتیجه اش شبیهِ برجام باشد نیست. اگر میخواهند به قول آقای پوتین؛ به «عَلفخواری» ادامه بدهند؛ بهتر از آن است که به فکرِ مذاکراتِ بی نتیجه باشند.
    پس از رسمی شدَنِ مقامِ آقای «پمپئو» به عنوان وزیر امور خارجه که احتمالاً با یک مصاحبه و یا نِشست خبری همراه خواهد بود؛ صادراتِ نفتِ رژیم شیعی ایران به سراشیبی خواهد افتاد و خریداران نفتِ رژیمِ ایران به دنبالِ منابع دیگری خواهند رفت. تحریمِ نفتی از ماهّ آینده به طورِ غیر رسمی کلید خواهد خورد و «امپراتوریِ بادکُنکی و کاغذی صفوی» بازهم به «شِعبِ ابی طالب» باز خواهد گشت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بازی مسخرهٔ اروپا برای فریبِ دولتِ ترامپ.

      https://goo.gl/rvBdXZ

      من هنوز نمیتوانم باور کنم که رهبرانِ اروپا اینقدر احمق باشند که چنین نقشهٔ احمقانهٔ ژورنالیستی کشیده باشند.
      درست در آستانهٔ رفتنِ «مرکل» و «مکرون» به آمریکا ناگهان یک سندِ محرمانه که حتی در صورتِ اجرایی شدن در حدّ هدیه دادنِ «خروس قندی» به دولتِ ترامپ است؛ رو میشود.

      حذف
  38. اول خبر اومد
    http://www.thebaghdadpost.com/en/story/24533/War-in-Yemen-will-come-to-end-soon-Bin-Salman

    بعد خبر اومد
    https://www.thenational.ae/world/mena/mattis-to-discuss-arms-smuggling-into-yemen-on-oman-trip-1.712229

    بعدش گفته شد
    https://uk.reuters.com/article/uk-yemen-security-saudi-talks/yemens-houthis-and-saudi-arabia-in-secret-talks-to-end-war-sources-idUKKCN1GR281

    حالا هم گفتند
    http://www.tehrantimes.com/news/422111/Oman-FM-to-visit-Iran-shortly-after-meeting-U-S-defense-chief

    کژدم این میتونه تاییدی باشه برای یک معامله پشت پرده چون شما یکبار گفتید محمد بن سلمان اونطور که باید موفق نبود در جنگ یمن نظر شما چیه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      معاملهٔ پُشتِ پرده ای در کار نیست. بلکه «عقب نشینیِ پشت پردهٔ رژیم شیعی» دَر کار است.

      - روزی ۱۰۰ هزار بشکه نفت به عنوانِ «بهای حمایتهای نظامی و دیپلماتیک روسها»؛ به روسیه صادر میکنند.

      - کسری بودجه نجومی است.

      - اگر برجام نیز کلّه پا شود؛ آن «پستانِ شیردّه» را از دست داده و دیگر کارشان تمام است و دورانِ «هزیمَتِ چالدران» فرا میرشد.

      لذا رژیم ایران میخواهد دستِ پیش بگیرد تا پَس نیفتَد. یعنی اینکه با کلید زدَنِ «مذاکراتِ یَمَن» میخواهند به دولتِ آمریکا بگویند که «ما داریم دست و پایمان را جمع میکنیم». امّا خَر خودشان هستند.
      طرح جامع دولت ترامپ برای برخورد با رژیم ایران؛ به دنبالِ مصالحه بر سَرِ «جَغول بَغول» نیست. این الاغها هنوز نمیفهمند که «اوباما مُرده است». دورانِ طرحِ جامع گلوبالیستها برای ویران کردنِ خاورمیانه به دست «سگهایِ هارِ شیعه» و «کَفتارهای سُنّی»؛ تمام شده است و دیگر نیازی به «اوباشانِ شیعه» نیست.
      آقایان «پنس» و «تیلرسون»؛ یکبار به این اوباشان گفتند که «بازی تمام شده است؛ به خانه هایتان برگردید». امّا لین الاغها هنوز نمیفهمند که «صرورَتِ وجودیشان» را از دست داده اند و فکر میکنند با آویزان شُدَن از «کیرِ پوتین = حبل المتین شیعیان»؛ میتوانند ادامه دهند.
      اگر میتوانستند؛ دیگر ضرورتی برای مذاکرات کنونی برای نگاه داشتنِ آمریکا در برجام نبود!!؟
      دیدار اخیرِ وزیر امور خارجهٔ «مسقَط» با رئیس پنتاگون و سَپس سفر به تهران؛ به احتمالِ قوی نشاندهندهٔ «انتقالِ اولتیماتوم» است. که اگر رژیم شیعی ایران غقب نشینی نکُنَد؛ آمریکا نیز به طورِ مستقیم وارد عمل خواهد شد.

      حذف
  39. جمهوری اسلامی به اروپا التماس کرده خودت تحریمم کن ولی نزار آمریکا از توافق خارج بشه!؟ عجب ...! چه کثافتی هستند این اروپایی ها .
    امیدوارم ترامپ این بار به اینا رحم نکنه و تحریمهای نفتی را اجرا کنه .

    پاسخحذف
  40. ناشناس گرامی
    من نگفتم که رژیم ایران چنین درخواستی از اروپا کرده است. امّا تحریمهای ظاهراً محرمانهٔ اروپا؛ برای قانع کردن دولت ترامپ است تا از برجام خارج نشود.
    رژیم شیعی ایران برای بقای خود حتّی حاضر است که از اروپاییها «خریدهای غیر ضروری» هم بکُند. لذا نانِ اروپاییها در روغن است.
    امّا دولتِ ترامپ اگر کوچکترین نشانهٔ عقب نشینی از طرفِ اروپا ببیند؛ خوشحال نخواهد شد و بر خواسته های خود اصرار خواهد ورزید.
    دولتهای اروپایی اکنون با تعرفهٔ گمرکی آلومینیوم و فولاد نیز روبرو هستند که میتواند اجرایی و یا تعدیل شود. اروپا تَن به مقابله به مثل نخواهد داد؛ زیرا نانهای دیگرش آجر میشوند. در مجموع اروپا در آن مقامی نیست که بخواهد «فریاد بزند» بلکه باید «ناله» کُند.
    تهدید رژیم ایران به خروج از برجام نیز؛ هیچ ارزشی ندارد؛ زیرا خروجِ رژیم ایران در زیر مجموعهٔ طرحِ دولت ترامپ است. اگر خارج بشوند؛ دولت ترامپ راضی تر خواهد بود.
    برجام برای رژیم «شاهرگِ مالی» است. اینکه «انگل فرزانه» میگفت از این برجام راضی نیست؛ «گُه زیادی خوردن» بود؛ زیرا حالا همه میبینند که چگونه «چار چنگولی» به «پستانِ شیردِهِ برجام» چسبیده است؟ و هر آنچه را نیز که بدست آورده بود؛ در جاهای مختلف به «گا» داده و زانوی غم به بغل گرفته است. وضعیّت داخلی نیز تهدیدی برای بقای رژیم است.
    همهٔ اینها و بسیار مسائل پشتِ پرده را آمریکا عمیقاً میداند. لذا آمریکا از تصمیمِ خود باز نخواهد گشت.
    (ادامه در پایین)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. (ادامهٔ بالا)

      رژیم ایران اگر به آن ۴ خواستهٔ آمریکا پاسخ مثبت بدهد؛ وضعیّتش بسیار بدتر از این خواهد شد. زیرا اجازه دادن به IAEA برای بازرسیهای گسترده آن هیمنهٔ دروغینی را که از سپاه پاچاهارداران و «حاجی بادمجان» درست کرده اند را به سطل آشغال میریزد و مهادله تبدیل به «دستاوردهای جنگِ چالدران» میگردد. و همگان میدانند که صفویها در جنگ چالدران؛ چه دستاوردهای عظیمی داشتند؟
      بی آبرو شُدَنِ سپاه پاچاهارداران و ذلیل شدَنِ «انگل فرزانه»؛ تنها دستاوردی است که نصیبِ «ساکنینِ ایران» شود و همهٔ اوباشانِ حزبلبلی را نا امید و سَرخورده نماید. مشکلاتِ درون ایران نیز که نه تنها حلّ نمیشوند؛ بلکه هر روزه بلایی تازه نازل میشود. لذا نتیجهٔ این معادله روشن است.
      به همین «زیبا کلامِ پُفیوز» نگاهی بیندازید. آن سخنرانی جنجالی اش؛ «خود زّنی» بود تا جانِ خود و خانواده و فامیلهای کثیفش را از انتقام مردم نجات دهد و گرنه در تمامی جنایتهای رژیم دست داشته و «نظریه پردازِ تحمیق مردم» بود و برادرِ «کُس کِشَش» همچنان کاغذ و قلم بدست و از جیره خوارانِ رژیم است.
      همهٔ شان وحشت کرده اند. زیرا میدانند که به آنها رحم نخواهد شد.

      حذف
  41. https://www.youtube.com/watch?v=2GITk7PL75A&feature=youtu.be
    کژدم چقدر با این تحلیل راجع به روسیه موافقی؟

    پاسخحذف
  42. ایران شده دزدخونه توی جهان نمونه جناب اکبر که میگفتن احمدی نژاد فلان و بساره این فایل رو حتما ببینه که چه دزدبازاری بوده
    https://cdn.mashreghnews.ir/d/2018/03/17/0/2213340.pdf

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      «اکبر» یکی از «خوانندگانِ دیرپایِ» این وبلاگ است. خودش هم میداند که چندین بار از من خواسته است که «جریانِ احمدی نژادی» را در این واویلای سیاسی؛ که هر کَسی ادّعایی دارد؛ حمایت کُنَم. امّا فارِغ از احترامی که برای ایشان قائل هستم؛ هرگز چنین کاری نکردم.
      اکنون احمدی نژاد میگوید که اگر چنین و چنان نشود؛ مدارکِ مراوده های دولت خود با سپاه پاچاهارداران و بویژه «سپاهِ قدس» را افشا خواهد کرد.
      من میگویم: هوی.... احمدی نژاد ... من کاری ندارم که میخواهی از «چاهٔ جمکران» ... «مهدی» استخراج کنی.
      اگر واقعاً راست میگویی .... به دنبالِ «معامله» نباش .... بلکه «حاجی بادمجان» را «بِکُش».... همهٔ رجّاله های رژیم را «بِکُش».
      اگر به دنبالِ «معامله» هستی .... «من نیستَم».
      در این سرزمین؛ ... ما به «اصلاحگَر» نیازی نداریم. بلکه به «پول پوت»ی از نوعِ نوین نیاز داریم؛ تا به یک «گَند زداییِ فراگیر و گسترده» دست یازد.
      آیا تظاهراتِ «کشاورزانِ اصفهان» در نماز جمعهٔ اصفهان را دیدید؟ آیا دیدید که این اپوزیسیونِ بشکن و بالا بنداز؛ این تظاهرات را «ملّی میهنی» لقب دادند؟
      آیا من اظهار نظری کردم؟.... اکنون نظر خود را میگویم:

      این کشاورزانِ اصفهان؛ همگی «مادر جنده» هستند. استخوان را از دهانشان گرفته اند و به همین خاطر این «سگهای شیعه مسلک» زوزه میکشند. اینها «انقلابی» و «میهن پرست» نیستند. این «کُس کِشها» چیزی به نامِ «میهن» نمی شناسند. فقط به دنبالِ آن «تکّه استخوان» هستند که از دهانشان گرفته شده است.
      میهن پرستی؛ داستانی دیگر است که بارها توضیح داده ام.
      هر کسی را که به دنبالِ «استخوان» است را نمیتوان «میهن پرست» و یا «انقلابی» نامید.
      نمیدانم که منظورم را گرفتید؟ یا نه؟
      امّا میدانم که «اکبر» منظورِ مرا عمیقاً میداند.

      حذف
  43. کژدم عزیز چرا باید برات اهمیت داشته باشه این ها چرا ضد دیکتاتور حرف می زنند موافق نیستی باید حتی از این ها که به قول شما به خاطر استخوان شورش کرده اند حمایت کرد یعنی فرصت طلبی در سیاست حرام هست در ضمن کاملا با شما هم نظرم که این ها چیزی از وطن نمی فهمند اما حالا که رژیم اینقدر احمق است که این قشر را با خود دشمن کرده نباید از آن استفاده کرد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      از نظرِ من «فرصت طلبی» حرام نیست؛ امّا «ریشه ای فکر نَکَردن» حرام است.

      فتوای (حضرتِ آیةالله کژدم)

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      شما این فرومایگان را نمیشناسید.
      اینها در «ظُهر» فریاد میزنند «پُشت به دُشمن؛ رو به میهن» و در زمانِ «نمازِ عصر» رعشه به تنشان می اُفتد که شاید «خدایِ ناکرده» به یک «حجة الاسلام» اهانت کرده باشند و «الله» در روزِ قیامت «کونشان را بگاید»؛ لذا «استغفار» میکنند. و سپس:
      «روز از نو .... روزی از نو».

      حذف
  44. کژدم این توییت رو نگاه کن نکات جالب درمورد دختران انقلاب و رهنورد و ...
    https://twitter.com/MaryamShariatma/status/975047683604959232

    پاسخحذف
  45. درود کژدم.کامنت اخرت واقعا لایک لازم دارد. عالی است. دقیقا من هم نظرم همین است. مملکت کامل از دست رفته بعد مادر جنده های اصلاح گر در فکر پانسمان ان هستند.احمدی و روحانی و دیگران گه خور، راست می گویند ترتیب کار را بدهند و ملت و کشوری را نجات دهند و الا بروند و گه خوری زیادی نکنند.اصلاح گر ها از همه باند های حاکم کثیف ترند.احمدی هم همینطور. کسی که همه زندگیش را باخته، در نماز جمعه چه گهی می خورد. متا سفانه همان بحث لقمه است. بحث ازادی و نجات از کثافت و لجن نیست. همیشه فکر کرده و می کنم عمر بیشتر این متعفنین تعفن فراگیر در همه ابعاد کشور ویران شده را در پی دارد. و هر کس به دوام این تعفن کمک کند مادر جندگی می کند. دشمنی شخصی هم با هیچکس ندارم.دلم بحال یک جغرافیای منقرضی می سوزد که ابلهانه به سمت نابودی می رود.اصلا بحث عمامه و بی عمامه نیست. چیزی بنام عقل در این به اصطلاح مسئولین از بالا و پایینش معنا نمی دهد. تمام افراد کودن را بکار گمار ده اند. سازما نهای جاسوسی چه به روز این کشور اورده و می اورند خدا می داند. خیلی تا سف بار است.

    پاسخحذف
  46. از همهٔ حرفها گذشته؛ خبرِ خوبی برایتان دارم.

    خبرِ خوب:

    بزودی رادیو فردا و رادیو اروپای آزاد؛ از وجود بیشرفهایی که برای رژیم کثیفِ شیعیِ حاکم بر ایران «لابیگری» میکنند؛ پاک خواهد شد.

    پاسخحذف
  47. جناب کژدم باز مثل همیشه دقیق پیشبینی کردید. جواد ظریف از ترس شنیدن اولتیماتوم آمریکا توسط وزیر خارجه عمان ، به بهانه بیماری قایم شده و دیدارش رو لغو کرده.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      احتمالاً یکی از پایه های صندلی چَرخدارِ مشهور؛ به کونِ «امیرکبیرِ ظریف» فرو رفته و حالا حالاها «بیرون بیا» نیست. شاید چیزی شبیهِ «جرّاحی سزارین» بتواند این مشکِل را برای «کُس کِشِ فرزانه» حلّ کُنَد.

      خَبَرِ بَد اینکه؛ میگویند:
      «جرّاح مُرده است».

      حذف
  48. ناشناس گرامی
    متأسفم که پیام شما را به صورتِ اشتباهی منتشر نمودم.
    گُه خوردم و غلط کردم.
    دیگر تکرار نمیشود.
    عمیقاً متأسّفم.

    پاسخحذف
  49. کژدم گرامی درود
    بنا به گفته پیک نت یار پاچه خوار احمدی نژاد با مدارک مهمی که میخواست از کشور خارج کند دستگیر شد ودنبال احمدی جون هستند تا دستگیرش کنند نظرتان چیست درضمن نوروز برشما و کاربران گرامی .

    پاسخحذف
  50. ایرانی گمنام گرامی
    ایران بیش از هزار سال است که زیستگاهٔ «غارتگران» بوده است و «غارتگری» و «ریزه خواری» تبدیل به فرهنگ شده است. با بر روی کار آمدَنِ رژیم کثیف شیعی؛ «غارتگری»؛ نامهای دیگری گرفته است؛ مانند «صلهٔ رَحِم» (ژنهای خوب) ؛ «کمک به جنبشهای رهایی بخش شیعی» و دهها نام شَرعیِ دیگر.
    یکی از سیاستهای بنیادی این رژیمِ کثیف؛ همانگونه که در «هنرِ جنگیدن» به آن اشاره کرده ام؛ «فاسد سازی عناصرِ رژیم به دست خودشان و سَنَد سازی»؛ برای تولید «مُطیعانِ وحشت زده از افشا شدنِ گناهانشان»؛ یکی از ویژیگیهای رژیم حاکمِ شیعی است.
    اکنون بیش از ۳۵ سال است که «افشاگری پُلو» میخوریم. ... چه چیزی تغییر پیدا کرده است؟
    ساکنانِ ایران؛ به «عاشقانِ افشاگری» تبدیل شده اند. گویی که هر روزه منتظرند تا بشنوند که: «نفرِ بعدی که آنها را خواهد گایید» کیست؟
    آنهایی که «رازِ بقای ساکنینِ ایران» را در طول تاریخ کشف کرده اند؛ میگویند:
    :ساکنینِ ایران به هیچ «گاینده ای»؛ پاسخ منفی نداده و «نَه» نگفته است».
    با عربهای مهاجم؛ مسلمانِ «داغ تر از آش» شده؛ با «مغولها»؛ «مغول» و با «تازیانِ تُرک» خیلی «تُرک تر» شده اند. نامش را نیز؛ «رازِ بقا» گذاشته اند.
    گیرم که آن هوادارِ احمدی نژاد؛ ۲۰ میلیون سند داشته است. هرچه تعدادِ اسناد بیشتر باشد؛ نشانهٔ «عمومی بودَنِ فساد» و انحطاط ساکنینِ ایران است.
    ناشناسِ گرامی
    ذهنِ خودت را با این «قصّه های تکراری ۱۲۰۰ ساله» مشغول نکُن.
    موجوداتی که هر روز رنگ عَوض میکنند؛ لیاقتِ حاکمیّتی بیش از آنچه هم اکنون دارند؛ را ندارند.
    به این میگویند: رازِ بقای ساکنینِ آریایی نژادِ خاک بر سرِ «عَرَب؛ مُغول؛ تُرک».

    پاسخحذف
  51. کژدم تو که همه این همه از این اب و خاک نفرین شده با مردمان بی خاصیت و مزورش متنفر هستی دلیل دنبال کردن ماجراهایش چیست باور کن به اعصاب خرد کنیش نمی ارزد پیشنهاد می کنم یک سال اخبارش را دنبال نکن بعد از یک سال هیجان زده خواهی شد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      نخست اینکه:

      آرزو دارم که؛ نوروز همهٔ خوانندگان و «نخوانندگان» همیشه پیروز باشد.
      من از کسی نفرت ندارم. بلکه از اینهمه حماقت آزرده ام.
      و گرنه به قول شما؛ چه دلیلی دارد که بنویسم؟

      حذف
  52. هیچ کسی رو ندیدم به اندازه کژدم عاشق وطنش و مردمش باشه و به دنبال عدالت و آزادی و انسانیت باشه...من تو این چند سال واقعا خیلی ازش یاد گرفتم و کاملا طرز فکرم تغییر کرد و حتی رفتارهای زندگی شخصی خودمم تغییر کرد و دید واقع گرایانه ای نسبت به اطراف پیدا کردم.
    تا همیشه سپاسگزار کژدم گرامی

    پاسخحذف
  53. سلام عیدتون مبارک . تا حد زیادی مثل هم فکر میکنیم . شاید سر فرصت توضیح دادم

    پاسخحذف
  54. با درود، نورزتان پیروز، البته که پارسال گفتید چون روز نو یی برای ایرانیان وجود نداره پس تبریکش بی فایده است، یه یکی دوباری وبلاگ رو از اول شخم زدم میبینم که اون اوایل که مخاطب و پرسش و پاسخ یا وجود نداشته یا خیلی کم بوده شور شما برای بیداری و نوشتن بیشتر بوده(الانشم بودن شما((وبلاگ)) رو غنیمت میدونیم و سپاسگذاریم) بنظر بنده اگر از جریانات سیاسی بیشتر از توانشان انتظار نداشته باشید کمتر مایع نا راحتی و خشم شما میشه انتظار از اپوزوسیون قرتی، از مجاهدین این روزها از کردها الان و...، و از دیگر هموطنان معلوم حالی که اگر نگیم همه اکثریتشان شرح حالشان رو شما در پست پیشین گفتید،،، یک سوال برام همیشه وجود داشته، چرا اینقدر به صفویه مدرن و شیعیان فقط تکیه دارید!؟ من قصد دفاع ندارم و کلا از اسلام و تمام شاخه هاش بیزارم، اما نفرت شما که درسته الان داعش شیعه ۴۰ ساله حکومت میکنه و حتی اگر دینی هم به موضوع نگاه کنیم شیعه چندش اورتر و مسخره تر از بقیه شاخه هاست، اما شما طوری زوم کردید که اگر تازه واردی به وبلاگ سر بزنه فکر میکنه که شما اهل سنت هستید یا بودید یا اگر هیچ کدوم از شیعیان از کودکی زخم بدی خوردید که داره با مسایل دیگه قاطی میشه.پر حرفی کردم و اخر خواهشم اینکه شما بیشتر معلمی بودید که سعی داشتید نگرش خوانندگان به مسایل روز و اخبار اصلاح کرده و دید بهتری بدید، خیلی هم خوبه اما پست ها و نوشته های با پایه مادر محور خیلی کم هستند، مثل پست های هنرجنگیدن، مثل شرح کلی اینکه چرا بحث دینی و بحث غیر دینی اتلاف وقت و انرژیه و از این قبیل. نظریه شمنیست هم بسیار اگر نگیم راهگشا.. باز هم دید بهتری به همراهان وبلاگتان داد، یاد فاضلی بخیر که میگفت، انقدر خوب و عزیزی که حیفم می اید که تو را وقت وداع دست خدا بسپارم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      باز هَم یک «گونی سوال» ... چرا اینطوری و چرا آنطوری و چرا این و یا آن و یا اون و یا این یِکی و آن یکی و چرا نه بر عکس؟ و یا مخلوط دیگری از همهٔ آنها؟

      ۱- نخست اینکه: اسلام دینِ کثیفی است. من نمیگویم؛ به اطرافتان بنگرید و هر کجا «مسلمان نشینی» دیدید که حتّی یک «نقطه» به تمدّنِ بشری افزوده باشد؛ مرا خبر کنید.
      از «مصر» بگیر و از سوراخِ «سودان» و «جیبوتی» و «الجزایر» و .... بیرون بیا و از «ایرانِ ویران» به افغانستانِ «پُر گُه اَر» سفر کُن و از «کثافتستان» بگذر و بر فرازِ اندونزی و مالزی سفر کُن و در «میدانائو» فرود آی.... تا ببینی که این «دینِ محمّدی» .... چه مستراحی درست کرده است که پاک کردنِ «مدفوعَش» ۱۰ ها هزار سال طول میکِشَد (بِنازَم به دستهای مستراح سازِ؛ الله جَلَّ جلالُه).
      حال فکر میکنم که تا اینجا WE are good ...
      امّا «تشیّع» ... تُحفه ای دیگر است ....
      اهلِ تسنّن و تشیّع ظاهراً معتقدند که سوره ها و آیات قرآن؛ گفتاری از آسمان به زمین است و همهٔ نوشته های این کتاب «وَحی» است.
      امّا هر ۲ گروه؛ بیش از آنکه به «قرآن» معتقد باشند؛ به «تفسیر قرآن» معتقد هستند.
      قرآن میگوید: «عایشه اُمّ المؤمنین» است. شیعیان میگویند: «عایشه = فاحشه» ....
      «محمّد» میگوید: «ابوبکر» صدّیق است که حتّی برای نجاتِ محمّد «دروغ» نگفت؛ حتّی دخترِ ۶ ساله اش «عایشه» را به محمّد داد تا با او تا سدّ ۷ سالگی «لاپایی» بازی کند؛ امّا شیعیان میگویند: «ابوبکر غاصِبِ تاج و تَخت بود» و به محمّد خیانت کرد و پاسِ «عترَت» را نگاه نداشت.
      من (کژدم) می پُرسم که اگر «فاطمهٔ زشت روی» را اگر جلو «سگ» می انداختی؛ او را قبول می کرد؟ اگر قبول میکرد ... چرا به «زینِ اسب» و به «مَردَکی خِپِل و زشت روی» فروخته شد؟ ... خواهند گفت: «علی تنها کسی بود که شایستهٔ فاطمه بود»... کژدم میپرسد:
      اگر محمّد این دُخترِ زشت روی را دوست داشت؛ پس چرا در زمانِ به دَرَک واصل شدن؛ دعوت فاطمه را برای رفتن به خیمهٔ علی و فاطمه نپذیرفت؟ و سَر بر زانوی عایشه؛ به «دَرَک» شتافت؟ ....
      ناشناسِ گرامی
      همهٔ این داستانها را خودتان بهتر از من میدانید؛ ولی چون «شیعهٔ صفوی» و معتقد به «مزخرفاتِ بافته شدهٔ متفسّرین شیعه» هستید؛ ... مرا به صورتِ غیر مستقیم به «سُنّی بودن» متّهم میکنید.
      این من نیستم که «شیعه» را به «سگهای هار بودن» متّهم میکنم. حتّی «مولوی رومی» نیز در زمانی که شیعیان در ایران؛ اقلیّتی کوچک و پراکنده بودند و «سبزوار» یکی از مراکزِ زندگیشان بود؛ به «سگهای هارِ سبزواری» تشبیه میکُنَد. امروزه نیز بسیار روشن است که «سگهای هار» بر «شیعیانِ هار» ترجیح دارند.
      امّا در عجب هستم که از «تشیُع مُدِرنِ صفوی» سخن گفته اید!!!!
      مگر سگهای هار و خرافاتی و گور پرست و ضریح لیس؛ میتوانند «مُدِرن» شوند؟
      آیا این «کژدم» است که به «قرآن» می ریند؟.... نه ... هرگز! ....
      این «شیعیان» هستند که به «قرآن» میرینند و «تفاسیر» (بافتنیها) را؛ به «کلام اللهِ دروغین» (قرآن) ترجیح میدهند. غافل از اینکه: «نخستین» (ًرآن) همه اش «کُسِ شعر» است و «دوّمی» (تفاسیر) ... ماله کشی و تفسیر به رأیِ «کُسِ شعرِ نخستین» است.
      «شیعه» همان «نوعِ دوّم» است.

      حذف
    2. شما ۵۰۰۰ مسیحی را در کُردستان و یا بلوچستان (مراکِزِ اهلِ تسنُن) اسکان دهید و ۵۰۰۰ از همانها را در مناطق شیه نشین اسکان دهید.
      در مناطِقِ سُنّی نشین؛ آن ۵ هزار نفر به راحتی خواهند زیست. امّا در مناطِقِ «سگهای هارِ شیعه»؛ چنان بلایی بر سَرِ شان خواهد آمد که بُزغاله ها «بَع بَع» کنند.
      لطفاً کُس شعرهایت را به درگاهَ «امامِ چاه نَوَردِ شیعیان» بِبَر.

      حذف
    3. اصطلاح صفویه مدرن رو از خودتان، یاد گرفتم!؟ متن رو کامل نخوانده و متوجه نشده سریع جواب نده.. من کافر یا شیعه یا هر گوه یا ایسمی که باشم یا نباشم به خودم ربط داره..نه به هویج های درو بشقاب شما... ذهن های رها از طرفداری درباره متن من که متاسفانه سرتاسر تعریف و قدردانی از شما بود، قضاوت خواهند کرد.

      حذف
  55. مذاکره آلمان با آمریکا درباره برجام بر سر موضوع حزب‌الله متوقف شد

    - پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

    آلمان با ردّ درخواست آمریکا برای به رسمیت شناختن حزب‌ الله لبنان به عنوان یک سازمان تروریستی، مذاکره با این کشور درباره «برجام» را متوقف کرد.
    به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه صهیونیستی جروزالم پُست، دولت آلمان با ردّ درخواست آمریکا برای به رسمیت شناختن کلّ مقاومت حزب‌ الله لبنان به عنوان یک سازمان تروریستی، مذاکره با این کشور درباره توافق هسته ایِ ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ (۲۳ تیرماه ۱۳۹۴) موسوم به «برجام» را متوقف کرد.

    رسانه صهیونیستی مذکور در ادامه نوشت: این مذاکرات پس از آن آغاز شده بود که ترامپ ژانویه سال جاری میلادی گفته بود تا موعد تأئید پایبندی ایران به برجام توسط وی در ۱۲ ماه می سال جاری میلادی، اروپا فرصت دارد با واشنگتن برای اعمال اصلاحاتی در این توافق به رایزنی بپردازد؛ اما برلین درخواست آمریکا درباره حزب الله را نپذیرفت و لذا مذاکره درباره برجام هم متوقف شده است.

    رسانه صهیونیستی جروزالم پُست در ادامه می افزاید: برلین، دولت ترامپ را طرفدار اسرائیل اعلام کرده است.

    پاسخحذف
  56. ناشناس۱ فروردین ۱۳۹۷، ساعت ۲۲:۳۸کاملن مشخصه گر چه .انمود میکنی وام دار فرقه ضاله شیعه نیستی /اما مشخصه در بچگی از این فرقه کصیف دروغین ساخته انگلیس ضربه بیاد ماندی تحمل کرده ای/ باشد که روحت ارامش یابد ای شیعه///

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با درود مجدد به شما همان ناشناس ۲۳:۳۸ هستم، قبل از اینکه جواب شما رو بدهم صحبتم با کژدمه، عزیز من حالت خوبه؟ شما متن من رو بخون و متوجه شو و بعد نظر بده که من به خالقی اعتقاد دارم و یا احیانا مسلمانم!؟ و شیعه هستم! و احیانا طرفدار حکومت و چاه جمکران!!؟ و اصلاح صفوی مدرن رو هم از خودت یاد گرفتم.. شما جواب سوالم رو بخوبی دادید ولی نتیجه گیری اخرش رو فقط سایه ها دانند!؟؟؟ و شما ناشناس عزیز مگر شما وقتی بدنیا امدی فرهنگ و دین خانوادت از کون فیل افتاده بود و خیلی متعالی بوده! و اینکه مگه کژدم اینجا جایزه میده که یکی از نشانه های کثیف رو به معرض نمایش میگذاری،،، خایه مالی اونم برای هیچ، نه تنها غیر اخلاقی هست بلکه کاملا احمقانه. شما هم متنم متوجه نشدی باشد خوانندگان دیگر که کمی به زبان فارسی مسلط تر باشند و ضریب هوشی شان بیشتر.. خودشون قضاوت میکنند. و در اخر شیعه هم خودتی

      حذف
    2. ناشناس ۲۲:۳۸ هستم و این اخرین پیامم هست در این وبلاگ، شاید تو دلت بگی به اونجام اما خب علت ناراحتی و اینکه چند پیام گذاشتم اجازه انتشار ندادی به این خاطر بوده و هست که احترام و علاقه زیادی برات قایل بودم گرنه من ناشناسم و نه شما و نه دیگران همدیگه رو میشناسیم و چشم تو چشم می‌شویم.. گیرم که به اشتباه انتقاد کرده باشم باید سریع داشته هایت روی میز بریزی و سریع قضاوت کنی!؟ اصلا اگر خیالت راحت میشه فرض کن من شیعه ام!؟ گاهی فکر میکنم که نویسنده وبلاگ یک نفر نیست و یا گاهی مطالبش رو کپی پیست میکنه.. خودت اگر نوشته باشی؟.. میلیون ها انسان نما بر روی کره زمین هستند چند تاشون هم شیعه.. مگه بقیه گوه خاصی میخورند که شیعیان نمیخورند؟؟ و اینکه شما ماشاالله الان دور ورت زیاد شده درسته من مثل مثلا اکبر از اون اول اسم انتخاب نکردم اما نزدیک ۴ سال هست مطالب رو میخونم تقریبا یک و سال اندی هست که نظر یا سوال میپرسم و شناخت نسبی با توجه به نوشتهایت اگر نوشته های خودت باشند ازت دارم.. اره تو خوبی شمن! زود قضاوت کن؟ اون دوستی هم پیام داده و کار غلط شما رو کامل کرد، با پاچه خواریش کاری ندارم، پستش که اتفاقا اگر درست باشه خبر جالبی هست، نشان دهنده اینکه هواداران جدید شما بجای مسایل بنیادی و فرهنگی بیشتر دنبال اخبار سیاسی هستند و منتظر پایان که شاید با ترامپ باشه منم بدم از رفتن جمهوری اسلامی حتی با هر قیمتی نمیاد! اما خب ادم درست و حسابی هم برای فردا ها هنوز پیدا نشده و من زیباترین مطالب شما رو در بخش های مستقل خارج از تحلیل اخبار دیدم که هنوز برای خوانندگان برای شخم زدن و خواندنشون، ارزششون رو از دست ندادند.. این مطلب من اگر منتشر بشه یا نشه و واکنشی چه بد و چه خوب وجود داشته باشه یا نه، بازم برمیگردم به روز های اول و فقط استفاده میکنم. حرفی نیست من بدم! شیعه ام!! و شما نژاد پنهان!!! بقیه چیزها ادمی گر ادم نباشه شیعه و غیر شیعه نداره با توجه به نفرتی که از اسلام و فرهنگش دارم باید عرض کنم که حتی این شیعه اصلوبی داره با بد و عقب مونده بودن و تازی منشا بودنش کاری ندارم،، که جمهوری اسلامی حتی اونها رو رعایت نمیکنه و دقیقا الان تبدیل منشا رضالت های هر ایسمی شده.. همیشه ناشناس 1 فروردین ۲۲:۳۸ میمونم، خخخ هاهاها

      حذف
  57. واقعا متاسفم سال ها با شما بودم و بسیار اموختم شما رو خیلی بالا میدونستم اما میبینم که شما دیگه چیزی برای یاد دادن ندارید به جز پر خاشگری و توهین گرچه به حرمت استاد شاگردی همچنان پیش شما میمونم، و کمتر مکاتبه و تعریفی از شما میکنم چون متن من جز یک انتقاد همش سپاس و قدردانی بود .. و اون انتقاد هم صرفا به این خاطر بود که فکر میکردم شما میتونید فراتر از صرفا یک وبلاگ نویس باشید.. اون بچگی رو هم صرفا از اول متن اول چرا بحث های دینی و غیر دینی اتلاف وقت هستند برداشت کردم که نوشته شده بود شیعیان به در خانه های اهل و حق و دیگر دین ها مدفوع انسانی پرت میکردند.. شبت شیک، کژدم همیشه تهاجمی ناشناس ۲۲:۳۸

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      شاید اکنون معنی «شیعهٔ صفوی بودن» را فهمیده باشید.
      «تشیّع» یعنی: به همهٔ باورمندان سایر ادیان و یا باورها و حتّی اگر لازم باشد به «محمّد» هم «مدفوع بپاش» (امام جعفرِ کذّابِ پُر از عشقِ رسیدن به سلطنت).
      شاید بگویید که شیعیان اگر به همگان مدفوع پاشیده باشند؛ به «محمّد» مدفوع نپاشیده اند. امّا زمانی که یک «شیعه» میگوید که حتّی «محمّد» نیز برای ورود به بهشت مسلمانان (جنده خانهٔ مشهور) باید «شفاعتِ علی» را داشته باشد .... داستانِ دیگری ساز میشود.
      اینجاست که «حاجی بادمجان آریو برزن» تبدیل به «کودَک کُش» میشود و حتّی روسپی زاده های شیعهٔ اصلاح طلب نیز او را «عارِفِ بزرگ» میخوانند.
      شما گفتید که «صفوی مدرن» را از همین وبلاگ برداشت کرده اید. امّا من هرگز از «صفوی مدرن» سخنی نگفته ام؛ زیرا مسلمان نمیتواند «مدرن» باشد. بلکه از «صفوی نوین» سخن گفته ام. «صفوی نوین» یعنی «مدفوعی که عطر و اُدکُلُن» زده است تا بوی گَندش را بپوشاند.

      حذف
    2. در ضمن شما به نامِ «اکبر» اشاره کردید.
      هیچیک از تمامی گفتگوهای میانِ من و «اکبر»؛ رنگِ «مذهبی» ندارد. همه اش در رابطه با مسائل روز بوده است.
      تکرار نامِ «شیعیان صفوی» از طرفِ من؛ برای براه انداختنِ بحثِ مذهبی نیست؛ بلکه به تکرار میخواهم بگویم که بلایی که بر سرِ ایران آمده است؛ نه از طرف مسیحی ها؛ زرتشتیها؛ اهلِ تسنّن؛ بهاییها؛ شیطان پرستها نبوده است؛ بلکه بلایی است که توسّط «شیعیانِ صفوی» بر این سرزمین نازل شده است.

      حذف
  58. اوضاع جالبی هست. ادعا می‌کنند ۴ سال اینجا خواننده هستند و دیگر چیزی برای یادگیری نمانده. این بد است یا خوب است؟ اگر دیدگاه لازم را کسب کردی که به سلامت دوست داری سر بزن یا نزن. در این صورت خودت تحلیل گر هستی.
    در مورد بد بینی کژدم موافق نیستم. بدبینی(همون سیاه نمایی که توله های خامنه ای دایما نشخوار میکنند) وقتی مصداق دارد که چیز خوبی باشد که شما نبینی! تو ایران و سیاست بین الملل با وضع موجود چه چیز خوبی هست؟ کژدم تا جایی که من میبینم واقع بین است، حالا طرز صحبتش به خودش مربوط است اگر تا حدی ناراحت میشوید که سود خواندن برایتان کمتر از مودب ماندن است، شاید بهتر باشد تشریف ببرید.

    پاسخحذف
  59. نه به اون که هیچکدوم رو انتشار و جواب ندادی و نه به اینکه همه رو یکبار رو کردی بله اشتباه لپی شد صفوی مدرن با صفوی نوین.. منم بیکار نیستم و اعصابم رو از سر راه نیاوردم که با کسی صحبتی با رنگ و بوی مذهب بکنم! و اینکه کمی فکر کنید میبینید که گلوبالیست ها که میخواستند بخاطر اهدافشون حاجی محمد رضا رو بهمراه ایران به زمین بزنند و اسلامیزه کنند.. اسلام سنی رو برای ترویج به انقلاب و حکومت علم میکردند؟؟(در اسلام ادم های کثیف مثل حاجی بادمجان چه سنیش و چه شیعش زیادند، اجازه علی! علی مگه شیعه بوده!؟ بگذریم) حق با شماست و منم دیگه حرفی ندارم و از اون اول هم اشتباه کردم که عید رو همراه با یک انتقاد تبریک گفتم. اینجا شبه، شبت خوش.

    پاسخحذف
  60. فیلم منتسب به حمله اسرائیل به تاسیسات اتمی سوریه در سال 2007 که چند روز پیش منتشر شد:

    http://fa.euronews.com/2018/03/21/i...troyed-syrian-suspect-nuclear-reactor-in-2007

    بزارید کنار آمدن بولتون و پومپئو در آمریکا.

    رزمایش جدیدی که عربستان با حضور 23 کشور در چند روز آینده تدارک دیده:
    https://www.youtube.com/watch?v=8PruTuWnLZ8

    https://www.youtube.com/watch?v=f3dht0QrgO4

    ------------------------------------------------

    آشکارا دارن به ایران این سیگنال رو میفرستند که از برجام خارج میشیم و اگه شما در پاسخ به ما بخواهید تاسیسات اتمی تون رو فعال کنید بمباران میکنیم!

    پاسخحذف
  61. کژدم گرامی
    هر دم از این باغ بری میرسد. آرام آرام گروه اصلی ترامپ در حال شکل گیری است. دوره گذار در حال پایان یافتن است و با رفتن ژنرال ماتیس و آمدن شاید پترایوس این حلقه تکمیل خواهد شد.
    دوست ناشناسمان اشاره به سیگنالهایی کرده است مبنی بر غیر فعال ماندن فعالیتهای هسته ای ایران. ولیکن این فقط گوشه کوچکی از برنامه است. به خاطر دارم که جان بولتون در گزارشی در برابر سنا به یک نکته اشاره نمود "عمر جمهوری اسلامی نباید به چهل سال برسد".
    آمدن جان بولتون نه تنها خبر خوشی برای ایران نیست بلکه حکومت شیعه عراق. سوریه. ترکیه و حتی روسیه نیز باید در ارزیابی های خود تجدید نظر کنند. باید منتظر بود ولیکن هرچه هست بوی خوشی از این انتصابها برای حاکمان شیعه ایران به مشام نمیرسد.

    پاسخحذف
  62. شیعه مسلکی میگفت امریکا هیچ وقت به ایران حمله نخواهد کرد
    بنظرتان باکدام پشتوانه اینطور مطمئن صحبت میکرد:
    1-روسیه
    2-اطلاع از داشتن بمب اتم توسط ایرانن وبازدارندگی آن
    3-حمله تلافی جویانه به اسراییل
    4-ترس از نیروی زمینی و عشق به شهادت یا وطن پرستی ایرانبان
    5-هراس از موشکهای سپاه
    6-احتمالرخ دادن جنگ جهانی سوم ودرگیرشدن ترکیه وقطر و عراق و یمن و سوریه

    پاسخحذف
  63. اگرشما خلاف آن شیعه مسلک فکرمیکنید دلیل تان چیست؟
    شما چقدر احتمال حمله نظامی به تاسیسات ایران یا حمله زمینی ارتش امریکا یا مزدورانش( عربستان)را میدهید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به نظر من آن «شیعه مسلک» زمانی که بازی را آغاز کرد؛ باید خیلی مسائل را محاسبه میکرد.
      اگرِ کارِ آن «شیعه مسلک» به اینجا رسیده است که با وبلاگِ کژدم؛ «استخاره کُنَد».... وضعیّت خوبی ندارد.

      حذف
  64. کژدم نظر شما راجع به این گفت و گوچیست؟
    https://www.radiozamaneh.com/387192

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      مصاحبهٔ خوبی است و آقای «فتوره چی» به بسیاری از مسائل پرداخته اند.
      امّا خواهشمندم که پای مرا به این ماجراها نکشانید و مرا به «مُبصِرِ کلاس» تبدیل نکنید.
      آقای فتوره چی در فازی دیگر کار میکند و من در فازی دیگر. شاید موازی و یا همگرا و یا واگرا به نظر آییم؛ امّا واقعیّت این است که هیچکدام از ما؛ تعیین کنندهٔ «حرکت اجتماعی» برای گذار از دوران ویرانگری و غارتگریِ «شیعیانِ شنیعهٔ صفوی» نیستیم.
      شاید تعجّب کنید که اگر بگویم که شعارِ: «اصلاح طلب؛ اصولگرا ... دیگه تمومه ماجرا» .... چکیدهٔ سخنانِ «محمود احمدی نژاد» در چند ماهِ پایانیِ دور دوّم ریاست جمهوری ایشان است. ... همان زمانی که رحیم مشایی نیز گفت: «اسلام دیگر جواب نمیدهد» و ریشه ای تر از احمدی نژاد؛ سخن گفت.
      عَلم کردنِ این شعار از طرفِ اصلاح طلبان و سایرِ جناحهای رژیم و همچنین از طرف اپوزیسیون؛ از نظرِ من «سانسورِ تاریخ» است.
      گویی که این شعار حرفِ جدیدی است!!!!
      واقعیّت این است که این شعار؛ متعلّق به جریانِ احمدی نژادی است.
      لطفاً مرا «مُبصِرِ کلاس» نکنید.

      حذف
    2. فتوره چی با این که خوب حرف میزنه اما متاسفانه مثل بقیه چپ ها تو مغزش پشگل گوسفند پر کردن. خودت رو دست کم گرفتی ها درسته تعیین کننده نیستی اما اثر گذار که میتونی باشی؟

      حذف
    3. ح.ک گرامی
      من خودم را دستِ کَم و یا دستِ بالا نمیگیرم.
      مسئلهٔ اصلی این است که «ماهیِ آب شیرین» در «آبِ شور» می میرَد. .... شنا کردن؛ پیشکِش ....

      حذف
  65. جناب کژدم گرامی
    فاجعه ایی که طی چند وقت پیش کژدم وقوع اش را پیش بینی میکرد ، طوفان نمک در دریاچه ارومیه

    https://youtu.be/Ti0RlOi2x6M

    کژدم کاش پایدار نباشه این اتفاق....
    «محسن»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. محسن گرامی
      متاسّفانه؛ این تُندبادِ «بانَمَک» هنوز آغازِ کار است. چیزی شبیهٔ «هشدارِ پس از مرگِ سهراب» و ... نَه ...«داروی پس از مرگِ سهراب».
      به ساکنینِ غیورِ آذربایجان باید گفت: کمربندهایتان را سِفت ببندید و راه و رسمِ «شکارِ سوسمار» و «سوسمار خواری» را یاد بگیرید.

      حذف
  66. 1- در شلوغیهای اوائل دیماه متاسفانه آذریهای تبریز
    بمردم کمک ستار خانی نکردند و گفتند ما زمانی بلند میشیم که آذربایجان رو از ایران جدا کنیم.
    ///2-چند سال پیش شما در مورد خشک شدن دریاچه ارومیه و نابودی اکو سیستم اطراف ان و حتی کور شدن مردم شهرهای تبریز و حتی کشور تهران گفتی.
    3-در چند روز گذشته گویا اولین توفان نمک ها به تبریز و اطراف رسیده بطوریکه از ایران گفتند . نفس کشیدن در تبریز و اطراف و اکناف شهرهای آذربایجان خیلی مشکل بوده است//

    4-با توجه به موارد بالا پیش بینی میکنم. در تحرکات مردم که با بالا رفتن دلار تا 7000 هزار تومن اتفاق خاهد افتاد. ا ینبار مردم تبریز اگر برای رهائی و نجات خودشان و آذربایجان قیام نکنند. شاید زمان دیگری وجود نداشته باشد. چون با گرم شدن و همین مقدار آب دریاچه ارومیه . کل شهرهای آن و زمینهای زراعی و کلیه پروژه ها و کارخانه های آن منطقه تبدیل به نمک زارهای آثار تاریخی خاهد شد.و کوچ چند میلیونی بزرگی آذریها و آوارگی آنان را رقم خاهد زد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آن دسته از ساکنینِ آذربایجان که به فکرِ «جدا شدن از ایران» هستند؛ باید در زمانِ «سیّد پیشه وری» این کار را میکردند. اگر میگویند که «تازه از خواب بیدار شده اند» ... باید به آنها گفت که:بسیار دیر و در تَنگاتنگِ غروب از خواب بیدار شده اند و میخواهند «نمازِ صبح» بخوانند. چیزی شبیهِ «حنایِ بعد از عروسی» که بهتر است به «کون» مالیده شود.
      این دسته از «تُرکهای خود باخته» هنوز نمیدانند که «تُرکهای عثمانی» و «تُرکهای باکو»؛ آنها را حتّی به «کیرِشان» حساب نخواهند کرد و پذیرایِ «فراریانِ کویرِ آذربایجان» نخواهند بود.
      «کویرِِ آذربایجان»؛ نه تنها همهٔ مناطق «تُرک نشین» بلکه مناطِق «کُرد نشین» را خواهد بلعید. حتّی مردمِ «بوکان» و «مهاباد» و «سَردشت» و «پیرانشهر» نیز از موجِ انفجارِ «بُمبِ نمکی» در اَمان نخواهند بود.

      گوارایِ وجودِ بی وجودشان باد.

      حذف
  67. موضوع استخاره نیست آن شیعه مسلک فکر فردای فرزندانش است آیا سرزمین سوخته نصیبشان خواهد شد؟
    اما من مردم ایران را بسیار متفرق میبینم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عقاب سرسفید گرامی
      «مردمانِ ایران» بسیار اندَک هستند. امّا ساکنینِ ایران و دشمنانِ «شیعه مسلَکِ ایران» بسیارند.
      نمیدانم که نامِ کسانی را که خانهٔ میلیونها را ویران کرده و اکنون فقط به فکرِ آیندهٔ «توله های خود» هستند؛ چه باید گذاشت؟

      حذف
  68. کژدم گرامی نظرتان درباره دریاچه نمک قم چیست آیا سرنوشت مشابهی آذربایجان درانتظار ساکنین قم است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نامش را کویرِ نَمَک در همسایگیِ «کشورِ تهران» بگذارید.

      حذف
  69. کژدم سلام. عیدت مبارک. سکوت مر موزانه ای کرده ای. امیدوارم اخبار خوبی داشته باشی. نمی نویسی حوصله امان سر رفته. لا اقل چیز های غیر سیاسی بنویس . همین که بنویسی خوب است. دوستت داریم. بوس..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      نوروز بر شما فرخنده باد.
      من همیشه میخواستم که پیام آوَرِ آینده ای نیک باشم.
      امّا اکنون به «جُغدِ شومی» تبدیل شده ام که باید «فلاکتهای آینده» را پیش بینی کُنَم.
      وجدانِ من کاملاً پاک است. زیرا آینده را من نمی نویسم؛ وجدانِ نویسندگانِ «آیندهٔ شوم» نیز پاک است؛ زیرا «نمیخواهند بفهمند».
      دچارِ «روزمرّگی» شده اند؛ هنوز هم فکر میکنند که «جندهٔ رهنورد» و «موسوی» و «کَرّوبی» برایشان «آردِ نخودچی» و «کشمش» و «چلوکباب» به ارمغان خواهند آورد.

      دریغ از «دِرایَت» و «تُف» به «حماقت».

      حذف
  70. خبرِ ضرباتِ سنگین بر پیکرِ زیرساختهای گلوبالیسم؛ مانند «فیسبوک» و «آمازون» که از هیچ کثافتکاری دریغ نمیکنند؛ خبرهای خوب و یا بدی برای ساکنینِ ایران نیستند؛ زیرا ایران با همهٔ وجودش؛ هیچ نقشی در «ساختار سازی برای آینده» ندارد؛ بلکه نقشِ «نوکرانِ بالا دستها» را بازی میکند.

    پاسخحذف
  71. اگه خودسانسوری رو کنار بذاری وبلاگت خیلی بهتر میشه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ح.ک گرامی
      منظورتان از خود سانسوری را نفهمیدم.

      حذف
    2. نوشته هات رو برای خوشایند کسی جرح و تعدیل نکن (یادمه یه بار گفتی بعضی از نوشته هات رو قبل انتشار حذف میکنی) یا مطالبی که فکر میکنی در آینده تاثیر گذارن جدا از ارتباطشون با ایران بهشون اشاره کن

      حذف
    3. ح.ک گرامی

      گاهی؛ برخی از بخشهای نوشته هایم را پیش از انتشار حذف میکنم. امّا نه به خاطرِ خوشایندِ دیگران و یا گروهی از خوانندگان؛ بلکه به خاطِرِ «بَد آموزی».
      برای مثال؛ چندین بار ماجرای ازدواجِ «جورج بوشِ پدر» و اینکه «خانوادهٔ بوش» در چه فضایی زندگی میکنند را خواستم یاد آور شَوَم. امّا به خاطرِ کنار کشیدَن از «بَد آموزیِ ذهنهای هَپَروتی» و به بیراهه کشانیده شدَنِ بخشِ نظرات؛ ترجیح دادم که آن بخش از نوشته را حذف کُنَم.
      حال؛ ماجرای این ازدواجِ عجیب و غریب را نقل میکُنَم؛ تا ببینیم که چه بازخوردی خواهد داشت؟ و اینکه آیا حقّ داشته ام که «خود ساسوری» کُنَم؟ ... یا ...نَه؟

      همسرِ «جورج بوش پدر»؛ فرزندِ Alister Crowley از یک رابطهٔ جنسیِ Sex Magic میباشد. پِدَر و مادَرِ رسمیِ این فرزند از «ذوب شدگان در ولایَتِ Alister Crowley»بودند. همهٔ این مطالب را میتوانید در اینترنت پیدا کنید.
      برای من Alister Crowley یک شخصیّتِ کلیدی در باورهای احمقانه ای که «جادویی» نامیده میشوند میباشد. امّا اگر خوانندگانِ این وبلاگ با این ماجرا آشنا شوند؛ آیا یک «بیراهه» گشوده نمیشود؟
      ماجرای ازدواجِ جادوییِ «جورج بوشِ پدر» با Barbara Pierce و تولیدِ یک خانواده با روابطِ عجیب و غریب؛ برای من در چهارچوبِ فکری که دارم؛ قابل هضم است. امّا میدانم که میتواند خیلیها را به «بیراههٔ هپروتی اندیشی» بکشاند.

      حذف
    4. لازم میدانم که بگویم: Alister Crowley نَفَرِ ۸۳ در میانِ ۱۰۰ شخصیّتِ تأثیر گذار در فرهنگِ غرب در قرنِ اخیر بوده است.
      محصولاتِ فکری او را در موسیقی Iron Maiden و Pink Floyd و Queen و ‌Beatles و Metallica و .... میتوانید ببینید.

      حذف
  72. نه اینجور نیست اسکورپین گرامی. شما اعمال و تفکرات ذهنهای زامبی و آینده خواران رو بازتاب میدهی.

    پاسخحذف
  73. ناشناس گرامی شما نیمه پرلیوان را ببین
    درآشفته بازارکنونی شاید خبر خوبی وجود ندارد که کژدم نمیگوید
    توقع داری از چه بگوید وقتی با آمدن بولتون وپمپئو (کابینه ترسناک)قراره لگد محکمی زیربرجام بخوره وهمزمان دلار گرونتر بشه و تحریمها بیشتر و ...
    آیا چشمهایتان خبر خوب میبیند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ظاهرا بولتون به اردوغان هم علاقه ای ندارد.

      حذف
  74. درود
    علاوه بر ۴ شرط ترامپ برای خارج نشدن از برجام شروط دیگری وجود دارد مبنی بر عدم دخالت ایران در کشور های دیگر ، خروج نیروها از سوریه، خلع سلاح حزب الله و...(که خامنه ای در موردش چیزهایی گفت). این شروط جدید در خود برجام بوده با عنوان کمک به ثبات منطقه ولی ظاهرا رعایت نشده.

    پاسخحذف
  75. اگر آمریکا بخواهد به گفته ترامپ، نیروهای خود را از سوریه بیرون بکشد، این بدان معنی است که اتفاقات خوبی در انتظار ایران نخواهد بود.
    سوریه برای آمریکا یک اتلاف وقت و انرژی بود، با این اقدام ترامپ، آمریکا تمام نیروی خود را بر روی ایران متمرکز خواهد کرد.
    از همان آغاز جنگ داخلی سوریه، روس ها و آمریکایی ها توافقات پنهانی داشته اند. آمریکا با واگذاری سوریه به روس ها، حمایت نسبی آنان را در مقابل عملیات های احتمالی علیه ایران خریداری کردند. همچنین در روزهای آینده شاهد کاهش فشارهابر روسیه درباره پرونده جاسوسی در انگلیس خواهیم بود
    با خروج آمریکا از سوریه، تقریبا تمامی منطقه تحت اشغال پ.ک.ک در اختیار ترکیه قرار خواهد گرفت. گرچه فرانسه دوست دارد که جای آمریکارا در اینجا بگیرد اما نه تجربه آن را دارد و نه توانایی آن را.
    ترکیه با گرفتن این امتیاز صدای خود را کمتر در مقابل عملیات احتمالی ایران در خواهد آورد
    تهران به خوبی می داند که این بار تهدید آمریکا جدی است. برای همین خود را به صورت جدی آماده مقابله این تهدید می کند. اما آیا واقعا توانایی مقابله دارد و یا نه باید نشت و نظاره گر بود.
    ایران و خاورمیانه تابستان گرمی پشت سر خواهد گذاشت.

    پاسخحذف
  76. واقعا ارتش امریکا قصد حمله دارد یا اینهم بازی جدید پولسازی آقای کاسب (ترامپ) است؟
    کژدم بنظرمن تا اردیبهشت چیزی ننویس تووبلاگت

    پاسخحذف
  77. من يك پرسش دارم إز همه شما غراضه هاي سياسي، ميشه بگيد به چه دليل امريكا به ايران حمله خواهد كرد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. موش و گربه بازی است قربان. به این میگه بدو. به اون میگه بگیر. قدرت دارد تفریح می کند. بلاخره باید سرش به چیزی گرم باشد.

      حذف
    2. منم بدجوری تردید دارم که واقعا حمله کنه یانه
      اخه تا الان بدجوری حمله کرده دیگه چجور میخواد حمله کنه

      حذف
  78. کژدم جریان خروج ترامپ از سوریه چیه چون خیلی از مقامات وزارت خارجه و دفاع امریکا و همینطور عربستان رو غافلگیر کرده؟!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سوریهٔ کنونی محصول و دست پخت «گلوبالیستها» است. «جهنّم عربی» (بهار عربی) را آنها برای ویران کردن تمامی زیرساختهای سیاسی خاورمیانه و شمالِ آفریقا براه انداختند تا یک موج «سونامی بزرگ» تولید کرده و به سمتِ روسیه هدایت کنند و آسیای میانه را نیز بِبَلعند.
      زمانی که داعش با آن نقشهٔ جغرافیایی سیاه رنگِ «امپراتوری اسلامی» ظهور کرد؛ تنها کشورهای منطقه ای که خَم به ابرو در نیاوردند؛ ۳ کشور بودند: ۱- اسرائیل ۲- ترکیهٔ عثمانی ۳- قطر
      «جهنّم عربی» برای اسرائیل «بهشت» بود و پس از حدودِ ۱۰ سال؛ همچنان دست نخورده باقی مانده است. این «دست نخورده ماندن» تصادفی نبود و نیست. امّا قطر و ترکیهٔ عثمانی؛ نه تنها میلیاردها دلار هزینه کرده اند؛ هم اکنون نیز نمیدانند که آیا باید با روسها «جفتگیری» کنند؟ و یا با «گلوبالیستها»؟
      اینکه این دو حکومتِ نامبره به طرفِ روسیه کشانیده شده اند؛ دلیلِ محکمی بر تضعیف شدَنِ جبههٔ گلوبالیستها است.
      سوریه یک کانون بحران بود که بایستی محار می شد. عراق نیز کانونِ بحران دیگری بود. امّا فرق سوریه با عراق این است که سوریه؛ یک کشورِ «فقیر» است و این «فقر»؛ ریشه های «طبیعی» نیز دارد؛ به این مفهوم که سوریه دارای منابع طبیعی قابل استخراج و فروش برای تولیدِ ثروت نیست.
      همین چند هفتهٔ پیش بود که «گروهبان رحیم صفوی» سخنرانی و «اظهارِ فَضلِه» فرمود که رژیم ایران باید هزینه هایی را که در سوریه کرده است؛ به نوعی باز گردانَد.
      مگر میشود که یک کشورِ فقیر را دوشید؟
      اگر چنین کشوری دوشیده شَوَد؛ با عواقِبِ آن که «تولیدَ فَقرِ مُضاعَف» است و عواقِبِ زنجیره ای دیگری به دنبال خواهد آورد؛ چه باید بکنند؟

      (دنباله در پایین)

      حذف
    2. (ادامهٔ بالا)

      زمانی که این «گاوِ پیر»؛ شیری برای «دوشیدَن» ندارد؛ مگر «دونالد ترامپ» احمق است که به امید «پستانهای پُر شیرِ گاوِ پیر» بنشیند؟
      وقتی که «گاو» شیر ندارد؛ معنی اش این است که برای هیچکس شیر ندارد.
      مشکِلِ اصلیِ ترامپ؛ زدودَنِ داعِش به عنوانِ «هدیهٔ اوباما برای جهانِ اسلام» بود.
      دوناد ترامپ «عراق» را ترک نخواهد کرد؛ زیرا عراق «گاوِ شیردِه» است.
      وقتی میگوید بقیهّ کارها را به دیگران بسپاریم؛ معنی اَش این نیست که با روسها قراردادِ پنهانی دارد؛ بلکه معنی اَش این است که: آهای «گروهبان صفوی» و آهای «پوتینِ استراتژیست» .... حالا بروید این «گاوِ پیر» را «شیر بدهید»..... «شیر دوشی ... پیشکِش».
      این سُخنِ ترامپ حرفِ تازه ای نیست؛ در مبارزاتِ انتخاباتی اَش نیز گفته بود که بگذارید روسها مُشکِلِ سوریه را حلّ کُنَند. در آن زمان نیز نوشتم که ترامپ میخواهد کارهای «پُر هزینهٔ بی دَر آمد» را به روسها واگذار کُنَد.

      حذف
  79. این تحلیل ،تحلیل خوبی است اما سوریه برای ایران هم ایا اهمیت خودش را از دست می دهد؟ کشور بی برنامه ای مثل ایران تمام تلاش خود را برای حفظ سوریه (بخوانید بشار)با هزینه زیاد و بدنامی زیاد انجام داد. و تمام جبهه مقابل هم اللظاهر برای بیرون اوردن سوریه از چنگ ایران تلاش کردند. حالا با این تحلیل ایا معادلات عوض نمی شود.شما روی تر کیب خاور میانه هم زیاد بحث می کردی.ولی انگار اکنون سوریه را بیابانی می بینید که کسی طالبش نیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      برای جورج بوشِ پسر؛ ارزشِ حمله به عراق باز کردنِ درهای جهنّم به روی خاورمیانه بود. امّا رژیمِ ایران از خوشحالی دستهایش را به هم می مالید که «هلویِ هلال شیعی» به راحتی به گلویش رفته است. فکر میکردند که لبنان را دارند؛ سوریه را هم دارند؛ عراق را نیز بدست آورده اند. امّا ۳ سالِ پیش کار به جایی رسید که روسها وارد میدان شدند و وعده دادند که کار را در ۶ ماه فیصله خواهند داد. آن ۶ ماه کذایی اکنون به ۳ سال تبدیل شده است و اگر آمریکا وارد میدان نمیشد؛ شاید ۲۰ سالِ دیگر میجنگیدند.
      تا همین جایش هم آمریکا نشان داده است که وقتی واردِ معادله میشود؛ میتواند کارها را به سرعت فیصله دهد. (منظورم «آمریکای اوباما» نیست که یکی از استانهای «دهکدهٔ جهانیِ گلوبالیستها» به حساب می آمد).
      اکنون روسها و رژیمِ ایران چشم به «کمکهای بین المللی» برای بازسازی سوریه دوخته اند تا این کمکها را غارت کنند.
      آمریکا کمکهای خودش را تعلیق نمود. بقیّه کشورهای غربی نیز که وعدهٔ بمبارانِ سوریه را میدادند؛ از دادنِ کمکها برای بازسازی امتناع خواهند کرد تا توسّط روسیه و رژیم ایران؛ غارت نشوند.
      پس از خروجِ آمریکا از برجام و دایر شدنِ یک طرفهٔ تحریمها؛ رژیم ایران به «شِعب ابی طالب» باز خواهد گشت. شاید حتّی نیازی به بمباران وجنگ هم وجود نداشته باشد. ایرانِ کنونی که حتّی پس از برجام و تعلیقِ تحریمها؛ قادر به پرداختِ حقوق کارگران و کارمندانَش نیست؛ تصوّر کنید که پس از خروجِ آمریکا از برجام؛ به چه روزی خواهد افتاد؟!!
      دولتِ ترامپ داعش را در طیّ یک سال از میان برداشت. به نظر من برای سرنگونی رژیم ایران نیز باید به آمریکا ۱ سال زمان داد.
      در برابرِ برنامه هایی که دولتِ ترامپ برای رژیم ایران دارد؛ دیگر «هلال شیعه» ارزشِ «پشگل» هم ندارد.
      ورود نیروهای نظامی فرانسه به سوریه؛ زمینه سازی برای خروجِ آمریکا از سوریه است.
      امّا فرانسویها در سوریه تنها نخواهند بود و نیروی هوایی و موشکهای کروز آمریکا پشتیبانِ آنها خواهند بود.
      از طرف دیگر نشان میدهد که دولتِ ترامپ با فرانسویها به عنوان یکی از قطبهای اصلیِ اتحادیهٔ اروپا به توافقهایی دست یافته است و فرانسه به «دفترِ حفظِ منافع آمریکا» در اتحادیهٔ اروپا تبدیل خواهد شد.
      آن خَبر پروازِ F35 های اسرائیلی بر فراز ایران را نیز جدّی بگیرید.

      حذف
    2. اتحادیهٔ اروپا برای حفظ برجام میخواهد تحریمهایی را علیه رژیم ایران تصویب کُنَد.
      دولَتُ ترامپ هم منتظر نشسته است تا این تحریمها تصویب شوند. امّا این تحریمها ارزش چندانی ندارند که بتوانند جلو خروجِ آمریکا از برجام را بگیرند؛ لذا باید این تحریمها را به تحریمهای آمریکاپس از خروج از برجام اضافه نمود.

      حذف
  80. پس با این حساب ایران هم برای آمریکا اهمیت ندارد چون عربستان را دارد و مشتری دست به نقد تری هست.
    تکلیف دستهای اختاپوسی چه میشود آیا بازهم معامله ای دیگر در راه است یا فشار ماکزیمم اقتصادی یا راه حل نظامی
    البته برای منه راننده تاکسی که روزی هفتادهشتادتومن درمیارم چه فرقی میکنه کی ریس جمهورباشه ها؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عقاب سرسفید گرامی
      اتفاقاً ایران برای آمریکا و کشورهای منطقه بسیار مهم است.

      حذف
  81. قبلا روسیه در تبلیغاتش گفته بود که اس 400 حتی پرنده هایی هم که در آینده اختراع خواهند شد را میتواند منهدم کند ولی اگر گزارش ها در مورد عبور اف35 های اسرائیل از روی سوریه که اس 400 درآن مستغر هست واقعی باشد که احتمالا هست نشان میدهد که این سامانه امروز به هیچ دردی نمیخودرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دانیال گرامی
      البتّه این احتمال هم وجود دارد که روسها دنبالِ دردِسر اضافی نمیگردند و به F35 ها کوچه داده باشند.
      حتّی اگر سیستم ضدّ هوایی S400 همانی که روسها میگویند باشد؛ باز هم تعداد باطریها و قدرتِ آتش بسیار مهم است. برای اینکه کارگذاری موشکها در باطریها پروسهٔ کُندی است. به طور مثال اگر ناگهان ۱۰۰ موشک به طرف اهداف روسی شلّیک شوند؛ این سیستم قدرت پاسخگویی و کارائی اَش به شدّت تنزّل پیدا میکند و چه بسا برخی موشکها همین سامانه ها را هدف قرار دهند.
      بسیاری از این ادّعاها پروپاگاندا و جنگِ روانی است.
      اسرائیل با اینکه از سیستمهای گوناگون ضدّ هوایی به صورَتِ لایه به لایه استفاده میکند؛ امّا میداند که شاید دهها و یا ۱۰۰ ها موشک را نتواند خنثی کند. امّا در همان زمان میتواند لبنان را عصر حجر برگرداند و اسرائیل نیز زَخم بردارَد.

      حذف
  82. کژدم اکنون همه کارشناس جنگ شده اند و پیشبینی روزهای سخت رو میکنند. همه رسانه ها و تحلیل گرانی که تا یک سال پیش ملت کسمغز را با وعده یِ "آینده طلایی ایران / روحانی تا 1400 و ..." در خیابانها به رقص در می آوردند ، حالا که اوضاع برعکس پیشبینی هاشون تغییر کرده ، با وقاحت رنگ عوض کرده و حرفهای دیگری میزنند . شده اند مصداق ضرب المثلِ "از کرامات شیخ ما چه عجب! پنجه را باز کرد و گفت وجب."
    کژدم گرامی من که در این چند سال با خواندن مطالب و دیدگاه های شما، برای برخی دوستان و اطرافیانم از آینده ای تاریک و ترسناک سخن میگفتم ، مورد بی توجهی قرار میگرفتم . حال که این روزها همان دوستان یواش یواش دارند "ترس" را احساس میکنند مدام میخواهند با من درباره اوضاع کشور و پیشبینی حوادث آینده حرف بزنند ولی من دیگر حوصله خودم را ندارم چه برسد به دوستان و رفیقانِ کسمغز و الکی خوش.
    این را گفتم که بگم درود به شرفت و بنازم به صبرت کژدم عزیز که باید در روز روشن ببینی که یه مشت زنازاده یِ مادر به خطا در رسانه های مختلف اکنون باید وضعیّتی را تحلیل کنند که شما از سالها قبل پیشبینی میکردی.
    زنده باشی و پاینده کژدم گرامی.
    سپاس بابت همه زحماتی که در راه روشنگری و آگاهی می کشید.

    پاسخحذف
  83. با درود به کژدم گرامی
    یک ژنرال عربستان سعودی گفته ما خواهان جنگ نیستیم ولی اگر ایران حمله کند چهار موشک ازنوع (دانگ فنگ) برای نابودی تهران و یک فروند برای یمن کافیست .
    جناب کژدم آیا این یک بلوف است یا نه این موشک چینی چه مشخصاتی دارد و چطور در اختیار عربستان قرارگرفته .سپاس
    ایرانی گمنام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایرانی گمنامِ گرامی
      من با مشخصات این موشک آشنایی ندارم. فقط میدانم که در دورانِ پادشاهِ پیشین عربستان خریداری شده اند و قابلیّت حمل کلاهک هسته ای را دارند.

      حذف