۱۳۹۷ اردیبهشت ۲۸, جمعه

ساکنینِ ایران و «کازرون»

آنهایی که در ایران زندگی میکنند؛ نخست باید تکلیف خودشان را با «خودشان» مشخص سازند که آیا «ایرانی» هستند؟ و یا اینکه ایران را مانند «مسافرخانه» ای میدانند که هر کدامشان «اتاقی» در آن کرایه کرده  و در آن «اتاق» زندگی میکنند و مسئلهٔ «اتاقهای دیگر» به آنها مربوط نیست!!
شاید برخیها بگویند که مشکلات کازرون یک مشکلِ محلّی است. امّا برخورد وحشیانهٔ رژیم و مزدورانش با مردم کازرون؛  یک «مشکلِ محلّی» نیست بلکه یک «مسئلهٔ ملّی» است. این شیوهٔ برخورد با مردم؛ در فرداها به سراغِ سایرِ «اتاق نشینانِ مسافرخانه» نیز خواهد أمد.
اگر امروز مردم کازرون را تنها بگذارید؛ در فرداها انتظار کمک از آنها را نداشته باشید.
اگر امروز با تظاهراتها در سایر نقاطِ ایران به حمایت از مردم کازرون بپردازید؛ رژیمِ «انگلهای صفوی» خواهد فهمید که «ورق برگشته است». و دستهایش در سرکوب مردم کوتاه خواهد شد. 
اگر امروز در کمال «بی عُرضگی» و «بی غیرتی» به تماشای «مرگِ همسایه» بنشینید؛ در فرداها بازماندگانِ همسایه؛ به جسدِ شما «تف» خواهند کرد.

کژدم

۴۹ نظر:

  1. با درود، گزارش های میدانی حاکی از این هست نیروهای کمکی سرکوب در روز و شب دوم از سلاح گرمی استفاده نکردند و در زد و خوردی باز هم چندین خودرو حکومتی به آتش کشیده شد و دولت ظاهرا در موضوع تقسیم کازرون عقب نشسته! ماجرای کازرون ۲ پیام داشت، یکی اینکه مردمان کازرون که عمدتا کشاورز یا دامپرور هستند مثل اکثر ساکنین شهرهای بزرگ زیاد روشنفکر! و یوتیوبی نبودند و عملگرایی را به چس ناله ترجیح دادند و دوم اینکه تنها کباب خوران یک متری(به نقل از شما) و قشر مرفع نیستند که از سوریه شدن ایران میترسند بلکه حکومت هم وحشت داره،،(به نظرم اگر سوریه مثل ایران نبود، سوریه کنونی نمیشد!)((اگر روال اینطور ادامه پیدا کنه سوریه ای دیگر را شاهدیم حالا آخر کار چه شود بستگی به وطن پرستی و فداکاری و هنر خدایان جنگ دارد)) ظاهرا دیگه خامنه ای مثل خمینی گجستک زیاد دستش برای هر غلط کاری باز نیست و اربابی داره(پوتین) که تو این اوضاع مه الود کنترلش میکنه،/ ای بهترینه آموزگاران(کژدم گرامی) شما سال ها پیش درباره باند های پول شویی دزدی ماشین و لوازم خونگی-مواد مخدر-روسپی خانه حکومت شیعیان ایرانی و لبنانی(در جنوب شرق اسیا و امریکا جنوبی) گفتی و باید اعتراف کنم که باورش اولش برام سخت بود نه بخاطر اینکه از این حرامیان بر نمیامد بلکه ریسک لو رفتن کار برای ساکنین حزب اللهی معتقد به این سیستم، اما یکی دو ماه پیش خبری جسته گریخته و انهم در لابلای خبر نه تیتر در رادیو فردا دیدم، یا خبری جدیدی برای اول افشا مستقیم این خبر و بعد کشیدن سیفن به افتخار سوسک ها در اختیار دارید؟ و قضیه بمبگذاری آرژانتین چطور آیا حقوقی شده و در دادگاه های بعد جنگ به ان رسیدگی میشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      ایران سوریه نمیشود. سوریه را برای مردم «لولو خورخوره» کرده اند.
      بارها گفته ام (قدیم ندیم ها) که در ایران؛ قوم خاصّی حکومت نمیکند بلکه «انگلهای صفوی» و «افکارِ کثیفِ تشیّع» حکومت میکند. لذا مانند سوریه با «فرقهٔ علوی» که به قومِ خاصّی مربوط است؛ طرف نیستیم.
      «بی شرفهای صفوی مسلک» از «تُرکهای اردبیل» تا «اصفهانیهای پَس ماندهٔ اشرف افغان» گرفته تا «کُسکش های شیعهٔ تبریزی» و .... پراکنده هستند.
      آن بی شرفهایی که حاکمیّتِ «تشیّع» را به «شوینیسمِ فارس» ترجمه میکند؛ «خائنینِ شیعی» هستند.
      اگر تمامیِ «بی شرافتیها»ی دنیا را جمع کنید و در دیگی بجوشانید و «تقطیر» کنید؛ عُصاره اش «اسلام» است.
      امّا اگر آن عُصاره را ۳ بار دیگر تقطیر کنید تا هرچه «آثارِ انسانی» نیز زدوده شوند؛ نامِ آن عصارهٔ «۴ بار تقطیر شده»؛ «شیعه گری» است. «داعش» باید در برابرِ «تشیّع» لُنگ بیندازد.
      تمامی استوانه های «تشیّع»؛ چه «منتظریِ مهربانِ کُس کِش» و یا «پدر طالقانیِ روسپی زاده» و یا «خاتمیِ مادر قحبه» و یا «موسوی و کرّوبی قُرمساق» باشند؛ به یک «نحله» تعلّق دارند و آن «شیعه گری» است.
      امّا در رابطه با «پولهای حلال» که حزب الله لبنان و فرمانده سپاه قدس بدست می آوردند و می آورند؛ از من خواستید که آیا نمونه های دیگری به جُز آنکه در نوشتارِ «هنر جنگیدن» به آنها اشاره کرده ام وجود دارند؟
      بله؛ وجود دارند.
      حتماً «روسپی زادهٔ تبریزی» با نامِ «شاهین دادخواه» را میشناسد. اگر نمیشناسید؛ به ۲ نوشتار در رابطه با این روسپی زاده تحتِ عنوانِ «شاهین دادخواه را بهتر تر بشناسیم» مرجعه کنید.
      این «کُس کِشِ تبریزی»(شاهین دادخواه) یکی از عناصر تشکیلاتِ سپاه قدس و «کُس کِش حسن نصرالله» در ایتالیا بود.
      اگر «کُس کِش شاهین دادخواه» اعتراض دارد؛ دستش را تا «آرنج» توی سوراخِ مادرش فرو بکند و ویدیویش را بفرستد. تا اعتراضش ثبت شود.
      سپاه قدس و حزب الله لبنان؛ به خاطرِ «جوّ مافیاییِ ایتالیا» و موقعیّت جغرافیایی ایتالیا به عنوانِ یکی از «گذرگاههای مدیترانه ای - زمینی» به اروپا؛ بزرگترین مراکز «پولشویی» و «ارتباطات» با سازمانهای مافیایی اروپا را سازمان دادند که «شاهین دادخواهِ کُس کِش و خانوادهٔ شیعه اش» از بنیانگذاران و کارگردانانِ این «حلقه ها» بودند. ... «هِی ... کُس کِش جونِ دادخواه .... راست میگَم یا نَه؟».

      یکی از حلقه های مرکزی؛ مجموعه ای از «هتلها»؛ «قمارخانه ها» و «روسپی خانه ها» و ..... و در کنارِ آن «روسپی خانهٔ مجلّل برای شخصیتهای اروپایی» را اداره میکرد.
      شُغلِ شریفِ و «شرعی» این «روسپی خانهٔ مجلّل»؛ از نظرِ سازمانی؛ به دام انداختنِ «بازرگانان» و «سیاستمدارانی» بود که «کیرشان بسیار شَقّ کرده بود» تعریف شده بود. تا «کثافتکاریهای آنان» را مستند نموده و به صورتِ «عامل فشار» از آن «مستندات» (فیلم و عکس) بر علیه آن شخصیتها استفاده کرده و راههای «قانونی» بیشتری برای «بی شرافتیهای خود» باز کنند.
      این «حلقه» از روسپیهای بسیار زیبا روی و آموزش دیده و حرفه ای در «روابطِ اجتماعیِ مجلّل و اشرافی» استفاده مینمود.
      تا اینکه: «صهیونیستهای پدر سوخته» «جاسوسه ای» را به درون این «حلقه» فرستادند و «رهبرِ حلقه» قافیه را باخت و «هزار دِل» عاشقِ آن «جاسوسه» شد.
      پس از آن بسیاری از حلقه های پولشویی و جاسوسی و سرقتها و فروش موادّ مخدّر و «رشوه دهنده ها» و «رشوه گیرنده ها» و .... که توسّط «راهیانِ نور» و «کیرلیسانِ ابیلفض» سازماندهی شده بودند ... به «گا» رفتند.

      این داستانها ارزشی به جز استفاده در «فیلمهای سینمایی هالیوودی» ندارند.
      آنچه که واقعاً باید ارزش داشته باشند؛ «آیندهٔ ایران» است.
      این آینده را باید اندیشه های «عملگرایانه» رقم بزنند.

      حذف
    2. مثل همیشه همچون خورشید دانش خود را نثار ناشناسان کردید / بخواطر خون های بیگناهان و اشک های مظلومان؛ اینطور باد.

      حذف
  2. كژدم ولي كازرون خوب رژيم انگل فرزانه را بي ابرو كرد،، فيلمهاي در گيري در كازرون واقعا ديدن دارد،

    پاسخحذف
  3. https://instagram.com/p/Bi5PQP8n9di/

    پاسخحذف
  4. https://instagram.com/p/Bi5IWj4h8pt/

    پاسخحذف
  5. https://instagram.com/p/Bi5OSUPnkbm/

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سپاس از ویدیوهایی که فرستادید.

      حذف
  6. خوانندگان گرامی
    من در حالِ نوشتنِ مقاله ای دیگر در رابطه با «تحوّلاتِ بین الملل» هستم. امّا ترجیح دادم تا مسئلهٔ «کازرون» را مطرح کنم.
    زیرا:
    یاری اندر کَس نمیبینم ....
    یاران را چه شُد؟

    پاسخحذف
  7. طبق گزارش «اسپوتنیک»؛ ۴ انفجار بسیار بزرگ در «حما» و در نزدیکی «فرودگاه» به وقوع پیوسته اند.
    احتمالاً نیروهای «حاجی بادمجان» به «گا» رفته اند.

    https://goo.gl/L9fhXQ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در رابطه با این انفجارها ۳ احتمال وجود دارند:

      ۱- باز هم «صهیونیستهای پدر سوخته» که قرار است «محو» شوند؛ عامل این انفجارها بوده اند.
      ۲- مواد انفجاری؛ ماهها پیش از این؛ توسّط اسلامگرایانِ «سُنّی مذهب» تهیّه و کارگذاری شده و منتظرِ «سیگنال» بوده اند.
      ۳- با توجّه به سخنانِ اخیرِ «پوتین» در رابطه با خروجِ «حاجی بادمجان و نیروهایش از سوریه»؛ این انفجار را «روسها» تدارک دیده و فیلمش را نیز گرفته و بر روی آن صدای «الله اکبر» مونتاژ کرده اند.

      حذف
  8. با اینکه به نوشتارِ کنونی هیچ ربطی ندارد؛ امّا من (کژدم) از «جان بولتون» متنفّرم. زیرا آدمی نیست که به «ساختن» معتقد باشد؛ بلکه «تئوریسینِ ویران سازی» است. آدمی «دهان گشاد» و «هرزه گوی» است و اگر دونالد ترامپ او را به دولتِ خود راه داده است؛ به خاطرِ «استفادهٔ مقطعی» از این «اوباشِ فوکولی» است. مطمئن هستم که «جان بولتون» پس از «جویده شدن» مانند پس ماندهٔ لاستیکیِ «آدامس»؛ به بیرون «تُف» خواهد شد. همانگونه که «رکس تیلرسون» به سطلِ آشغال رفت.

    (برای ثبت در افکارِ کسانی که به این «مَردَکِ هرزه = جان بولتون» به عنوانِ «ناجی» مینگرند).

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. موجودِ کثیفی مانندِ «جان بولتون» به این خاطر به دولتُ ترامپ راه یافته است که استراتژی «ترامپ» در شرایط کنونی در مرحلهٔ «ویران سازی = Demolition» است. زمانی که «ویران سازی» پایان گرفت؛ به اوباشانی مانند «جان بولتون» نیازی نیست. زیرا «ترامپ» وقت را از دست نمیدهد و پس از «ویران سازی» به سوی ساختنِ «ساختارهای نوین» (مرحلهٔ دوّم استراتژیِ دولتِ ترامپ) خواهدرفت.
      شاید بتوان گفت که «جان بولتون» به نوعی؛ فوتوکپی «گروهبان حاجی بادمجان میرزا قاسمی» است که میتوانداز پَسِ او بر بیاید.
      «جان بولتون» تمامیِ مشخّصه های یک «عنصرِ نامطلوب» برای «ساختارهای نوین» را در خود دارد و پس از مدّتی ۱۰۰٪ حذف خواهد شد.

      حذف
  9. 🔴 #الوآمدنیوز: سلام من یک شهروند کازرونی هستم ولی خارج از ایران زندگی میکنم. دو روزه هر کاری می‌کنم نمی‌تونم با بستگانم ارتباط بگیرم.

    طبق اخرین اخبار موثقی که دارم راه‌های خروجی شهر رو بستن، از دشت و برم به سمت شیراز و از سمت قائمیه. نه از طریق اینترنت و نه موبایل نمی‌تونم ارتباط بگیرم. تلفن ثابت هم ندارم. به شدت نگرانم. یکی از دوستانم امروز رسیده بود شیراز و از اونجا به من پیام داد. می‌گفت مثل میدون جنگ شده. به پیر و جوون رحم نمیکنن، کاش مردم شهرای دیگه یه کاری میکردن که وحوش ج ا توجه و تمرکزش تنها به یک شهر نباشه. اگه پیام منو می‌بینین بدونین مردم کازرون خیلی با معرفتن، وقتی یه حرفی میزنن پاش خون میدن، ولی حرفشون زمین نمیخوره. کازرون جزو ایرانه پس پشت مردم خودتونو خالی نکنین.

    #کازرون_تنها_نیست
    #کازرون_در_خون
    #همبستگی_ملی

    🆔@Sedaiemardom

    پاسخحذف
  10. https://instagram.com/p/Bi64uy-n7RG/

    پاسخحذف
  11. https://instagram.com/p/Bi46bozh4MS/

    پاسخحذف
  12. دلالی بسیار پُر سود ترکیه. ترکیه از طریق دلالی برای سوریه ، عراق و ایران و امثال اینها که بدلیل تحریم ها نمیتوانستند مستقیم معامله کنند سود خیلی زیادی برده است.

    https://farsi.alarabiya.net/fa/iran/2018/05/17/%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA.html

    جدا از این ظاهرا تریتا پارسی هم استعفا داده.

    پاسخحذف
  13. کژدم عزیز
    تریتا پارسی نفهم که پول مفت میگرفت از ترس و وحشت بالاخره فهمید و استعفا داد، احتمالا نایاک باطل شده. فیروز نادری هم همینطور. به فیلم حاج اصغر فرهادی هم جایزه ندادند.

    پاسخحذف
  14. ظاهرا هنوز قضیه کازرون تموم نشده و بعد کلی دستگیری ها.. کارشون به تیراندازی از روی پشت بام دادگستری به روی مردم در روز روشن کشیده, تا حالا چنین مقاومت با دست های خالی در برابر حکومت تباهی در ۳۰ سال اخیر ندیدم.. و ساکنین ایران هنوز ساکن خموش ایرانند.(شاید موضوع کازرون رو خیلی شخصی میدونند!؟) اما اگر هم اینطور باشه و طرف مردم انجا رو نمیگیرند، حداقل هیچگونه پا درمیانی برای پایان بخشیدن به خشونت ها از طرف مردم عادی یا طرفداران رژیم در سایر استان ها و شهرها هم دیده نمیشه..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      درست است که اکنون مردم کازرون تنها مانده اند؛ امّا در ماههای آینده مشکلات مردم در سراسر ایران چند برابر خواهد شد و شاهد حرکتهایی مانند کازرون در شهرها و استانهای دیگر خواهیم بود. شاید زمانی که حرکتها گسترش یابند؛ آنگاه نوعی از «وحدتِ ملّی» نیز شکل بگیرد. حال چند ماه دیگر صبر کنید تا «شپشها» در جیبهای رژیم «سه قاپ بیندازند» و از ارائهٔ هرگونه خدماتی عاجز شده و حتّی از دادن حقوق ماهیانهٔ نظامیان نیز عاجز شوند؛ و کارد به استخوانِ مردم برسد.

      حذف
    2. از همین اکنون مشکلاتِ رژیم انگلهای صفوی مسلک؛ به صورت پر شتابی روندِ فزاینده دارد. عراق را از دست دادند و گذشته از مسئلهٔ «حشد الشّعبی» که یتیم خواهد ماند؛ رژیم عراق برای انگلهای صفوی مسلک حاکم بر ایران «پولشویی» و «نفت شویی» نخواهد کرد. در یمن در حال شکستهای پِیاپی هستند و اگر بندر «الحدیده» را از دست بدهند؛ کارِ حوثیها تمام است.
      تحریمها از همین اکنون آغاز شده اند و اروپا نیز هیچ کاری نخواهد توانست انجام دهد.
      در مجموع میتوانم بگویم که در ۸ ماه آینده؛ رژیم شیعی به بُن بست کامل اقتصادی خواهد رسید و جراًت حرکت هم نخواهد داشت؛ زیرا در سوریّه نیز نشان دادند که جراًت حرکت ندارند.

      حذف
  15. کژدم عزیز
    هنوز اعتراضات سازماندهی خوب ندارد. شجاعت مردم کازرون بی نظیر بوده و باعث افتخار هست. از طرفی مردم باید کمی هماهنگ باشند مثلا وقتی نیرو از شیراز برای سرکوب کازرون میبرند تظاهرات باید در شیراز روی دهد.

    پاسخحذف
  16. كازرون هنوز ايستاده . اخرين خبر حاكي از اين است كه زنان رهبري را در دست گرفته اند . اميدوار كننده است. همچنين مقاومتي تازگي دارد. مردم شهرهلي ديگه هم خواب.

    پاسخحذف
  17. https://instagram.com/p/Bi9UHj-nDgv/

    پاسخحذف
  18. https://t.me/sedaiemardom/13388

    پاسخحذف
  19. دوستان كازرون خوب پيش ميرود. فقط پوشش دهيد.

    پاسخحذف
  20. درود
    اگر آنطور که شما میگویید رژیم با حضور نظامی روسها در ایران موافقت کند آیا این به ضرر امریکا نیست و به نوعی کریمه ای جدید در همسایگی متحدان عرب امریکا نمیشود؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دانلیال گرامی
      این مشکل آمریکا است. آنها باید به فکرش باشند. طرح اینگونه مسائل؛ کار را به بحثهای مزخرف و «کلامی» میکشاند.

      حذف
    2. نمیدانم شما مسئلهٔ کریمه را چگونه به ایران ربط دادید؟ مگر روسها در ایران «ادّعای ارضی» دارند؟
      کریمه بخشی از روسیه بود که توسّط خروشچف به اوکرائین سپرده شده بود. لذا روسها توانستند ادّعای ارضی مطرح کنند.
      اگر رژیم ایران از روسها بخواهد که در ایران پایگاه نظامی تأسیس کنند؛ ماجرا در حدّ اکثر پتانسیلِ خود؛ به فوتوکپی تقاضای بشار اسد از روسها تبدیل میشود و نه ماجرای «کریمه».

      حذف
  21. https://instagram.com/p/Bi9bZ_CgS0t/

    پاسخحذف
  22. اخرين خبر از كازرون حاكي از اين است كه زنان كازرون گفته اند قبل از هر چيز بچه هاي ما را ازاد كنيد تا بعد ما بقيه خواسته ها را اعلان كنيم. بر همين أساس از چند ساعت پيش بازداشتي ها كم كم ازاد ميشوند .

    پاسخحذف
  23. https://instagram.com/p/Bi31hQ0n4WS/

    پاسخحذف
  24. اکنون به صورتِ بسیار روشنتری مشخّص شده است که کونِ «امپراتوری قدرتمندِ صفوی» رو به «گاینده ها» است.
    زیرا همان «۱+۴» باقیمانده نیز در حال رسیدن به معادلهٔ «۰+۰» (صفر + صفر) هستند و همهٔ تلاشهای «امیرکبیر ظریف» و سایر کُسکِشهای صفوی مسلک نه تنها به «گا» رفته است؛ بلکه تمامی شعارهای «اینچنین و آنچنین میکنیم» آنها فقط «کاربُردِ داخلی» دارد و نمیخواهند به مردم بگویند که: «همگی با هَم گاییده شده اند» (رهبری+ اوباشانش+ ساکنینِ ایران ... همگی جمیعاً صلوات).

    https://goo.gl/ANLBkk

    https://goo.gl/NYpuoo

    اکنون سخنِ «۱+۴» این نیست که برجام را بدونِ «آمریکا» نجات دهند؛ بلکه سخن بر سر آن است که «توافقِ برجام کافی نیست» و باید «کافی» شَوَد. یعنی ۴ خواستهٔ دولتِ ترامپ باید اجرایی شوند.
    حال چه به صورتِ «مذاکراتِ مجدّد» و یا «توافقِ الحاقی».... چه «حسن کچل» و یا «کچل حسن»....
    فرقی به حالِ حاکمیّت انگلها ندارد. وظیفهٔ «امپراتوری قدرتمندِ صفوی» که حاکِمِ همهٔ خاورمیانه شده. . .این است که «قُمبُل» کُنَد.

    اینکه «بیژن زنگنهٔ کُس کِش» میگوید : اگر اروپا راهِ فروشِ نفت را آسان سازد؛ (یعنی «یورو» بدهد) کارها دُرُست خواهد شد؛ یک «دروغِ شیعی» است.
    مسئلهٔ دولتِ ترامپ این نیست که پولِ نفت را به «لیرِ تُرک» و یا «یِن ژاپن» و یا «یورو» و یا «دلار» بدهند؛ بلکه هدفِ دولتِ ترامپ این است که هر کسی که با رژیم کثیفِ شیعی؛ به هر شکلی معامله کُند؛ «تحریم» خواهد شد ... حال چه در برابرِ معاملاتش «کون» بدهد ... و ... یا «یورو» بدهد.... فرقی نمی کُند.

    هرچه میتوانید «طلا»؛ «دلار» و «یورو» و «ین» و ارزهای کشورهای عربیِ حوزهٔ خلیج فارس را بخرید. «لیرِ تُرکهای عثمان» را به هیچ وجه نخرید. زیرا وضعیّت «خردوغان» رو به وخامت است و ضرر خواهید کرد.
    «الاغهای عثمانی» به چنان وضعیت وخیمی خواهند افتاد که «الاغهای قبرِس و شام» به حالشان گریه و زنجیر زنی و سینه زنی کنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در برابر چند میلیارد دلار میخواهند مساله موشک و دخالتهای منطقه ای را حل کنند. بازرسی تمام سوراخها و و ابدی شدن برجام پذیرفتنش برای رژیم خیلی سخت هست و چند میلیارد یورو هم برای کسانی که اختلاس ۳ میلیارد دلاری برایشان چیز مهمی نیست هویج خوبی نیست.

      حذف
  25. مشاهدات خودم از بازار مایحتاج مردم
    همه گیج و مستاصل شده اند از فروشنده تا مردم عادی....گوشت در بازار به ۵۷ رسیده!!..قصاب می گفت با این شرایط تا صد هم میره بعد رمضان !!!!

    پاسخحذف
  26. رازِ «غیبتِ صغرای» ولیعهدِ عربستان

    چند روزِ پیش یکی از خوانندگان در بخش نظرات گفت که «حسین بازجو = رهبرِ کیهان»؛ تیتر زده است که از منابع بسیار موثّقِ «اطلاعاتی» به صورتِ انحصاری به او خبر داده اند که «محمّد بن سلمان» کشته شده است و به همین دلیل از او خبری نیست.
    «اسپوتنیک» (پشمک نیوزِ روسی) نیز تحت عنوانِ «گمانه زنیها در رابطه با غیبتِ ....» به این شایعه دامن زد.
    سپس نوبتِ اوباشانِ «دیپلماسی ایرانی» رسید که این آدامس بارها جویده شده و تُف کرده را بارِ دیگر بِجَوند تا «بازارِ شایعه» را گرم نگهدارند.

    «تشتک نیوزهای شیعی» و محصولِ «فوکولی» آنها یعنی «دیپلماسی ایرانی» در بازهٔ زمانیِ چند ساله ای که «سلطان بندر»؛ «حاجی بادمجان میزا قاسمی آریوبرزن» را در عراق مثلِ «سگ» میدوانید؛ دهها بار «سلطان بندر» را با شلّیک گلوله و انفجار کشتند. زیرا در عرصهٔ «مِیدانی» به شدّت «کَم آورده بودند» و مجبور بودند خودشان را با «دیلدو» (شایعه سازی = دیلدوی خبری)ارضاء کنند.
    مسلمانان در مجموع و شیعیان به صورتِ «ویژه ای»؛ حتّی اگر «کونشان را بگایند»؛ ادّعا خواهند کرد که «پیروز» هستند. همهٔ «شکستها» را «پیروزی» مینامند؛ زیرا به «خود ارضایی» معتاد شده اند.
    این شایعهٔ اخیر هم ریشه در «ذهنیّتِ خود ارضایی شیعیان» دارد.
    امّا اینکه چرا ولیعهد عربستان؛ «غیبتِ صغری» کرده است؛ یک دلیلِ بسیار ساده دارد:

    تصمیمِ دولتِ ترامپ برای انتقالِ سفرتِ آمریکا به «اورشلیم»؛ اگر از دیدِ امثالِ «ماها» پنهان بود؛ از ولیعهدِ عربستان پنهان نبود و در جریان امور قرار داشت و میدانست که «اخوان المسلمین» و حامیانش در حالِ سازماندهیِ «بالماسکه» هستند که در هفته های اخیر با نامِ «تظاهراتِ بازگشت» شاهدش بودیم.
    ولیعهدِ عربستان به این خاطر از نظرها غایب شد که به هیچ پرسشی پاسخ ندهد.
    «انتقالِ سفارت»؛ تنها «آغازِ ماجرا» است. «طرحِ صلحِ ترامپ» (صلح از موضِعِ قدرت) حتّی پایتختِ عربهایی که خود را «فلسطینی» مینامند را نیز مشخّص کرده است.
    ولیعهدِ عربستان بزودی از «پَسِ پردهٔ غیبت» بیرون خواهد آمد و «کیرش» را مانند «میکروفون» در برابرِ دهانِ «حسین شریعتمداری» و «اوباشانِ دیپلماسی ایرانی» و سایر اوباشانِ «تشتک نیوزی» قرار داده و از آنها خواهد خواست تا به دورِ آن «منارهٔ مقدّس» طواف کرده و «عود و عَنبر» بسوزانند و «اسفند» دود کنند.

    باور ندارید؟ ... اندکی صبر کنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من (کژدم) ... واقعاً نمیتوانم بفهمم که چرا ساکنینِ ایران؛ اینقدر کودن و احمق هستند؟

      حذف
    2. آنهایی که «غزّه» را با «تظاهراتِ ۴۰ هزار نفری اخیر» میشناسند و نمیتوانند بفهمند که آن ۴۰ هزار نفر در برابر جمعیّت یک و نیم میلیون نفری غزّه حتّی «پشگل» هم نیستند و برخی از آنها با ۵۰ تا ۱۰۰ دلار حقوق روزانه به تظاهرات بُرده شده اند؛ واقعاً احمق هستند.
      «غزّه» یک مستراحِ ۲۴ عیار است. روسپیگری؛ اعتیاد؛ دُزدی؛ گروههای باجگیر و ... غوغا میکنند. همهٔ این گروههایِ «با شرف» نیز به «حماس» باج میدهند و اقتصادِ مشعشعشان همین است و منبعِ اصلی در آمدِ این اقتصادِ مشعشع؛ کمکهای بین المللی و بویژه «آتش بیارانِ معرکه» مانند رژیم شیعی ایران؛ «الاغهای عثمانی و قَطری» و «سازمانِ ملل» است. «جنگیدن» نیازِ خود به آرمانگرایی را از دست داده و به یک «شُغل» و «کاسبی» تبدیل شده است (مثلِ سپاه و بسیج).
      این جذامِ منطقه ای باید ریشه کَن شود تا بارِ دیگر این «موجودات» به جای گدایی از سازمانهای بین المللی؛ به «تولید» و «تجارت» روی آورند و به جای «تولیدِ مثلِ اسلامی = هر خانه ۱۲ بچّه» برای «مسابقهٔ جمعیّت با یهودیها»؛ به استراتژی هر خانه «یک بچّه» روی بیاورد. و گرنه .... فقط مسیح باید به دادشان برسد.

      حذف
    3. کژدم عزیز
      شاید مردم غزه را نهایتا بفرستند اردن. هرچند اردن راضی نباشد ولی پس از گند زدایی در سران حماس با گرفتن مقداری امتیاز از بقیه کشورهای عربی راضی خواهد شد. سنای آمریکا هم در جهت رسمی کردن سند بلندیهای جولان و خروجش از حالت قولنامه ای شروع به اقدام کرده بنابراین آنچه در باره اضافه شدن مقداری خاک به اسراییل گفتید در حال روی دادن است.

      حذف
    4. خوکچه گرامی
      اسرائیل در کمینِ لحظه ای نشسته است که بتواند حضورِ شیعیانِ صفوی مسلک در «جولانِ شمالی» (واقع در سوریه) را بهانه ای برای تصرّف آن قرار دهد.
      فقط کافی است که حزب الله لبنان و سپاهِ قدس در «جولانِ شمالی»؛ شلنگ تخته بیندازند تا این بخش از «کِیک» نیز روی میزِ اسرائیل قرار گیرد.
      روسها اینرا بهتر از همه میدانند و حرکاتِ «حاجی بادمجان» نمایشی است و برای «مصرفِ داخلی» انجام میگیرد.
      من نمیدانم که پایتختِ «فلسطینها» کجا خواهد بود؟؟ امّا میدانم که باید از «اورشلیم» چشم بپوشند.

      حذف
  27. https://t.me/joinchat/AAAAAE2VlYM3OKSsE_ESKA

    link telegram

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من در تلگرام نیستم و نمیتوانم ببینم که این لینک به چه چیزی مربوط است؟؟!!!
      امیدوارم که نیّت شما خوب بوده باشد.
      ندیده قبول.

      حذف
  28. این الاغ نمیفهمد که با کدام سوراخش حرف میزند؟!!؟

    https://goo.gl/RkuBm2

    اروپا در قدّ و قامتی نیستکه «گُه اضافه» بخورد.
    همانگونه که پیش تَر در بخشِ نظراتِ یکی از نوشتارهای پیشین گفتم؛ تنها حربهٔ کشورهای اروپایی در برابر تحریمهای آمریکا؛ «حمایتِ دولتی» از کمپانیهای اروپایی است.
    کمپانیهای اروپایی نیز به این «حربه»؛ حتّی نمی شاشند؛ تا چه رسد که به آن امیدوار شوند. زیرا میدانند که «حمایتهای حکومتی»؛ یک «جنگِ اقتصادی» را در پِی خواهد داشت و وضعیّت از این هَم بدتر خواهد شد.
    کمپانیهای اروپایی مفهوم «جنگ» را بهتر از چند «فوکولی پارلمانی» میشناسند.
    «جنگ با اقتصادِ آمریکا» یعنی «خودکُشی» و روی آوردن به سیاستِ «کامیکازه».
    هیچیک از رهبران و استراتژیستهای کمپانیهای اروپایی؛ «سامورایی» نیستند. بلکه «جِندگی» برای ادامهٔ «زِندگی» را ترجیح میدهند.

    پاسخحذف
  29. «امیر کبیرِ ظریف»؛ یاد گرفته است که با «سوراخِ کونِ مادرش» حرف نزند. امّا مشکِلِ او این است که «انگل فرزانه» با «کیرِ سعیدِ طوسی» حرف میزند و میگوید: «کیر سعیدِ طوسی؛ کونِ نوه هایش را تطهیر» کرده است و با «سوراخِ کونِ امیر کبیرِ ظریف» فرق دارد و نباید چنین «تطهیر کننده ای» را به این آسانی از دست داد.

    https://goo.gl/Kz5v3W

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خطاب به «ناراحتان»:

      از اینکه اینگونه حرف میزنم؛ «ناراحت» نشوید.
      مگر «میرزادهٔ عشقی» را نمی شناسید؟

      «کژدم» را نیز میتوانید «میرزا کژدم عشقی» که خیلی «عشقی» سخن میگوید بینگارید.

      میرزا کژدم عشقی

      حذف
  30. خروج آمریکا از برجام و اعلامِ ۲ مدّت زمانی ۳ ماهه و ۶ ماهه؛ رژیم شیعی حاکم بر ایران و گروه ۱+۴ را تبدیل به موشهای آزمایشگاهی کرده است که در قفسهای ۳ ماهه و ۶ ماهه تمامی «قِر و اطوار» خود را بریزند. امّا این قفسها حچم ثابتی ندارند و لحظه به لحظه؛ از میزانِ حجم آنها کاسته شده و موشهای آزمایشگاهی را در تنگنای بیشتری قرار میدهند.
    تمامی «قِر و اطوار»های این موشهای آزمایشگاهی در لابراتوارهای سیاسی - اقتصادی - نظامی آمریکا به طور دقیق مورد مطالعه هستند.
    پایانِ مدّت ۶ ماهه را باید «گذار از نقطهٔ بی بازگشت» برای رژیم انگلهای صفوی دانست.
    از سوی دیگر دولت آمریکا تمامی تواناییهای «اتحادیهٔ اروپا» را نیز خواهد سنجید و به احتمالِ زیاد استراتژی نوینی برای رفتار با کشورهای اروپایی و ۱+۴ طرّاحی خواهد نمود.
    شاید «باز تعریفِ اروپا» کمترین خواستهٔ آمریکا پس از این دورانِ ۶ ماهه باشد.
    اروپاییها در خوابِ خرگوشی هستند و چنان فکرشان با «آدیداس فروشی» مشغول است که نمیتوانند بفهمند؛ در چه تله ای گرفتار شده اند؟!

    پاسخحذف
  31. قابل توجه کژدم که فکر می کنه با بی ارزش شدن ریال و افزایش تورم جمهوری اسلامی ساقط میشه در کشور ونزوئلا با وجود ابرتورم ۱۳ هزار درصدی دوباره مردم ....مادورو رو با ۶۸ درصد آرا انتخاب کردن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با اجازه کژدم گرامی, آفای ناشناس, یا شما نادانی یا مقصودی دارید زیرا از کل جمعیت 48 درصد رفته اند رای دادن, یعنی از هر دو نفر یکی اصلا نرفته رای بدهد و از این تعداد هم میتوان کفت که از هر 3 نفر دو نفر به مادورو رای داده. از این دو نفر هم میتوانید تصور کنید که یکی گول شعارهای کمونیستی یا ناسیونالیستی دروعین را خورده. بقول کژدم تقطه سر خط...
      ایرانی در غربت

      حذف