۱۳۹۷ خرداد ۵, شنبه

تفسیرِ آیهٔ مبارکهٔ (اَلمنافعِ ملّی ... مالمنافِع ملّی ... و ما ادراکَ «مالمنافِعِ ملّی»)؟

داستانِ «حفظ برجام» به کاریکاتور  «حفظ منافِعِ ملّی» تبدیل شده است. اوباشانِ شیعهٔ «یقه پاکستانی» حاکم بر ایران؛ که تا چند روزِ پیش؛ عربده های «خروج از برجام»شان؛ کونِ «عَرشِ الهی» را به لرزه در آورده بود؛ اکنون با چنگ و دندان و «به هر قیمتی» حاضرند در برجام بمانند. امّا پرسش اصلی این است که «کدام برجام؟».
تمامی آن  شعارهای «مقاومت»؛ تبدیل به «گوز» شده اند. اکنون آنچه که «برجام» نامیده میشود؛ موجودیّتی «باز تعریف شده» است و تبدیل به «۱+۴» و از محتوای اصلیِ خود تُهی  شده است.
داستانِ حفظِ «برجامِ کنونی»؛ شبیه داستانِ آن شکارچی است که شکمش را برای «شکارِ آهو» صابون زده؛ امّا با ۲ گنجشکِ مُرده به خانه باز میگردد و میگوید: ۲ گنجشکِ مُرده بهتر از «هیچ» است. امّا به کسی نمیگوید که حتّی آن ۲ گنجشکِ مرده را نیز شکار نکرده؛ بلکه آنها را در مسیرِ راه خود به صورتِ «مُرده» پیدا کرده است.
«برجامِ کنونی = برجامِ بازتعریف شده»؛ مانند همان «۲ جسدِ گنجشک» است.

داستانِ واقعی کنونی
واقعیّت این است که با «ظهورِ عقابِ بزرگ»؛ «موجودیّتِ گلوبالیستی» دچارِ شکستهای سنگین شده  و «اتّحادیهٔ اروپا» نیز خود را در خطر میبیند. «امانوئل مکرون» و «انگلا مِرکل» بارها به این خطر اشاره کرده و گفته اند که «به حاشیه رفتنِ اتحادیهٔ اروپا پذیرفتنی نیست». مشکِلِ «اتّحادیهٔ اروپا» این است که  توانایی پرداختِ هزینه های «اتّحادیهٔ گسترش یافتهٔ اروپا»؛ بدون «مفت خوری» از «اقتصادِ آمریکا» را ندارد. شعارهای عَصَبیِ برخی سیاستمدارانِ و تحلیلگرانِ اروپایی که میگویند: «اگر آمریکا دوستِ ما است؛ دیگر نیازی به دشمن نداریم». ... نشانگر این مسئله است که همهٔ این فریادها و «جیغ و ویغ ها» ریشه در قطع شدنِ تدریجیِ «علوفه های مُفت» دارد.
انگلستان (بریتانیای کبیر = به قولِ احمدی نژاد: جزیره ای در آفریقا) نیز که پس از «برکسیت» سودای زنده کردنِ دوبارهٔ «کشورهای مشترک المنافع» را در سر می پروراند؛ پس از ظهورِ دوبارهٔ «عقابِ بزرگ» به «کوما»  فرو رفته و به مرحلهٔ «لیمبو» (بیهوشی عمیقِ همراه با احساسِ گم گشتگی) رسیده است. مشکلِ بانو «ترزا مِی» این است که اکنون باید در «وضعیّتِ لیمبو» تصمیم بگیرد.

نتیجه اینکه: برای اتّحادیهٔ مُفت خور وکذایی اروپا و «انگلستانِ لیمبویی»؛ برای عرضِ اندام در برابر «عقابِ بزرگ» راهِ دیگری به جُز ساختنِ سنگری به نامِ «دفاع از برجام» باقی نمانده است.
ماچ و بوسهٔ «امانوئل مکرون» با آقای پوتین (البتّه با نگهداشتنِ سوراخِ موش برای فرار) و دیدارهای «انگلا مِرکل» با رهبرانِ «چین و روسیه» و نصیحتهای «پدر خوانده» مَآبانهٔ آقای پوتین؛ نشان میدهد که «اتحادیهٔ اروپا» ؛ «انگلستانِ ترزا مِی» و روسیه و چین دچارِ «رعشه های صَرع» شده اند.

سنگری که از طرفِ این گروه از «گم گشتگانِ» و «بی جا شُدگان»؛ تحتِ نامِ «دفاع از برجام» ساخته شده است؛..... سنگری «کاه گِلی» است.

کژدم


۱۱۴ نظر:

  1. حتماً در روزهای اخیر شنیده اید که ۲ کمپانی اتوموبیل سازی «سیتروئن» و «پژو»؛ در ایران خواهند ماند. «امانوئل ماکرون» میخواهد از وجودِ بیمقدارِ این ۲ کمپانی؛ برای خودش «پیروزی در سیاستِ خارجی» ببافد.
    واقعیّت این است که محصولاتِ «سیتروئن» و «پژو» از کمترین تعدادِ فروش در بازارِ «اوتوموبیل» در عرصهٔ جهانی برخوردارند. حتّی اتوموبیلهای ساختِ «هیوندای» بیش از ۱۵ برابرِ این ۲ اوتوموبیل فرانسوی به فروش میرسند.
    «سیتروئن» و «پژو» اکنون به عنوانِ «اوتوموبیلهای کَم کیفیّت؛ ولی قیمتِ بالا» به حساب می آیند و حضورِ محصولاتِ این ۲ کمپانی در خیابانهای کشورهای غربی و به ویژه آمریکا؛ حدودِ «۴ اوتوموبیل در ۱۰۰۰ اوتوموبیل» است.
    لذا ماندنِ «پژو» و «سیتروئن» در ایران؛ به معنی «بدبختی و بیچارگی» این ۲ کمپانی از یک طرف و بدبختی و بیچارگی صنایع اوتوموبیل سازی ایران و همچنین بدبختی «مصرف کنندگانِ ایرانی» است.
    ماندَنِ این ۲ کمپانی در ایران؛ «پیروزی و دست آورد» نیست. بلکه نشانهٔ «عقب ماندگی» ساکنینِ ایران است که حتّی به «خدایانِ چوبی» (سیتروئن - پژو» نیز سجده میکنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در ماههای آینده خواهید دید که «اتّحادیهٔ اروپا» و «انگلستانِ ترزا مِی و جانسون» چگونه به «گُه خوری» خواهند افتاد.
      داستانِ اخیرِ «گُه خوریهای زیاده از حدّ خوکِ چاقالو» و تبدیل شدنِ دوبارهٔ «خوک» به «نَرم تنان». تصویرِ آیندهٔ مثلّثِ «مِرکل-ماکرون-مِی» است.
      به یاد بسپارید و نظراتِ تکراری نفرستید.

      حذف
    2. توی کانادا من «سیتروئن» و «پژو» ندیدم تا حالا.

      حذف
  2. لینکهای زیرین نشان میدهند که حکومتِ چین به «گُه خوری» افتاده است:

    https://goo.gl/vyUYyy

    https://goo.gl/5xVP7r

    حکومتِ «چین» یکی از پایه های بسیار سُستِ «برجامِ نوین» است.

    پاسخحذف
  3. من فکر می کردم برکست و ترامپیست دو بال یک موجود واحد خواهند شد برای درهم شکستن ستونهای گلوبالیست....اما چه فکر کردیم چه شد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در نوشته های پیشین توضیح داده ام که «برکسیتِ نایگل فراژ» با «برکسیتِ ترزا مِی» چه فرقهایی دارند.

      حذف
    2. انگلستانِ «ترزا مِی» نتوانسته است که به «برکسیتِ نایگل فراژ» وفادار بماند. زیرا از اینکه پس از خروج از اتحادیهٔ اروپا به موجودیتی تَحتِ امرِ آمریکا تبدیل شود؛ هراس دارد. «ترزا مِی» نمیداند که چکار باید بکند؟ لذا به موجودی که در «لیمبو» به سر می بَرَد تبدیل شده و نمیداند که بالاخره «اروپایی» است و یا باید به «آمریکا» روی آورد.
      نتیجه اینکه:
      اتّحادیهٔ اروپا دارای ۲ نخست وزیرِ «بی خایه» است که البتّه «بی خایگی آنها» امری کاملاً طبیعی است. زیرا «زن» هستند («مِرکِل» و «مِی»).
      اگر «مرکل» با «پوتین» بخوابد؛ پول میگیرد. امّا اگر بخواهد با «ترامپ» بخوابد؛ باید «پول بدهد».
      مشکلِ «ترزا مِی» بسیار بیشتر است.
      اگر ترزا مَی با «مِرکِل» بخوابد؛ نه تنها به «همجنس گرایی» متهم خواهد شد؛ بلکه از او خواهند پرسید که پَس «برکسیت» چه شد؟
      اگر «ترزا مِی» با ترامپ بخوابد؛ خواهند گفت که «جنده» است.

      پیدا کنید پرتغال فروش را.

      حذف
  4. https://pbs.twimg.com/media/Ddu8QQ2U8AARmlT.jpg

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      عالی بود. البتّه کاریکاتوریست اندکی اشتباه کرده است.

      حذف
  5. ولیعهدِ عربستان؛ در حالِ «ریدَن به دهانِ امام حسینِ شریعتمداری».

    https://goo.gl/5FYmZ9

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «امام حسینِ شریعتمداری» در «نهج الکُسالهٔ حسینی» (کیهان) گفته بود که ولیعهد عربستان ۱۰۰٪ کشته شده است.

      حذف
  6. کژدم جان، به نظرت چرا پمپئو می گه آمریکا با تغییر رژیم ایران مخالفه و اپوزیسیون هم باید از این هدف دست بکشند؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      برای اینکه مسئله گفتنِ یک جمله نیست. این جمله (تغییر رژیم) بارِ سیاسی و نظامی دارد و مسئولیتهای بین المللی به همراه می آورَد.
      در شرایط کنونی به عنوانِ «فازِ نخستِ تقابل با رژیم شیعی ایران»؛ آنچه که بر روی میز است؛ «بمبارانِ اقتصادی» و «آمادگیِ نظامی» است.
      دولتِ ترامپ تا زمانی که رژیم ایران «تحقیر» نشود؛ چنین موضعی را اعلام نخواهد کرد. در این مرحله همهٔ درها باید به روی رژیم بسته شده و از نظر سیاسی و نظامی تحقیر شود.

      حذف
  7. جناب کژدم درود
    این لغت بی جا شده گان را از برادران افغان کش رفتید ! 🏹 که بسیار نیکو بود . پیک نت ابن روز ها شده محل کوبیدن مواضع ترامپ و رهنمود به آخوند های جاکش لطفا موضع این توده ای های سابق را کمی توضیح دهید درضمن چرا متحدین طبیعی امریکا یعنی اروپا اینقدر گربه رقصانی میکنند یعنی این مادربه خطاهای آخوند ابنقدر برای این ملوس ها منافع دارند که دارند به سکسکه می افتند و بال بال میزنند که برجام را حفظ موقت کنند
    ایرانی گمنام .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایرانی گمنام گرامی
      مسئلهٔ اروپا و انگلستان؛ حمایت از رژیم ایران نیست. بلکه از آن به عنوانِ بهانه ای برای مقاومت در برابر «هژمونی آمریکا» استفاده میکنند که در این نوشتار به آن اشاره شده است. در رابطه با «بالماسکهٔ غزّه» نیز اروپاییها دست داشتند.

      حذف
  8. دولت اسرائیل محدودیتهای عملیات نظامی در جنوب سوریه را برداشت و اکنون ارتش اسرائیل در سراسرِ جنوب سوریه قادر خواهد بود که به همهٔ مراکز تجمّع سپاه قدس و وابستگانش حمله کند.

    پاسخحذف
  9. با درود، ۳ صحبت دارم، ۱- با توجه به تغییر بنیادین آمریکا به رهبری اقای ترامپ، چه تضمینی هست که چند سال دیگه احیانا گلوبالیست ها دوباره رای یا قدرت بگیرند و گند بزنند به همه چیز؟ امیدوارم قضیه ایران تو این چند سال مشخص بشه ۲- تا اینجا که معلومه، دخالت های ایران در منطقه باعث تنبیه اون شده و هیچکس خارجی برنامه ای برای ایران آباد نداره، نابود نکنند اباد پیش‌کششون؛ آیا اجتماع همبستگی و همدلی بین اپوزوسیون خارج کشور ایجاد شده که همه به عنوان سرباز وطن قسم خورده و یکی بشند، از رضا پهلوی مریم رجوی بگیر تا چپ ها و مصدق بازها و اتحادیه های کرد ایرانی ؟؟ ۳- فیلم تایتان رو دیدم و معلوم شد که هستند کسانی مانند شما آینده تاریک زمین پیش رو ببینند.. اما فعلا بهترین جا همین زمین خودمونه؛ و احتمالا آخرین خانه ما؛

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      ۱- هرچند که گلوبالیستها تلاش میکنند در انتخاباتِ آتی کنگره کرسیهای بیشتری بدست آورند تا از این طریق بتوانند در راهِ ترامپ سنگ اندازی کنند و بازهم تمامی توانشان را چه در خارج از آمریکا و چه در داخل آمریکا برای به شکست کشانیدنِ شخصِ ترامپ بکار میبرند؛ امّا به نظر من او در انتخابات بعدی نیز پیروز خواهد شد و راهِ گلوبالیستها را به صورتِ کامل خواهد بست.
      اگر ترامپ بتواند مشکِلِ رژیم شیعی ایران را در ۲ سال آینده حلّ کُند که فکر میکنم بسیار سریعتر حلّ خواهد کرد؛ بنیادهای «خاورمیانهٔ بزرگ» به رهبری آمریکا پی ریزی شده و منطقهٔ خاورمیانه شاهد شکوفایی اقتصادی بی نظیری خواهد بود که میتواند رقیبی قدرتمند در برابر چین و اروپا باشد. این امر میتواند به شکوفایی بیشتر اقتصاد آمریکا نیز بینجامد. سرمایه هایی که در «موجودیّتِ گلوبالیستی» وجود دارند نیز به سمت «خاورمیانهٔ بزرگ» کشیده خواهند شد.
      اینها آن دردهایی هستند که اروپا را به ساختنِ «سنگرِ کاهگلیِ دفاع از برجام» کشانیده است. تا بتوانند از عملی شدنِ این پروژه جلوگیری کنند.

      ۲- من به هیچیک از آنهایی که اپوزیسیون مینامید؛ اعتقاد و اعتمادی ندارم. اینها حتّی قادر به ساختن یک طویله هم نیستند؛ چه رسد به اینکه «اتحادیهٔ سربازانِ سوگند خوردهٔ وطن» بسازند. بیشترشان «دُزدها»یی هستند و میخواهند جانشینِ «دزدهای شیعهٔ صفوی» شوند.

      ۳- راهی که در این فیلمِ هالیوودی به آن اشاره میشود؛ یک راهِ مزخرف و غیرِ علمی است و برای جذبِ مشتری است که از ارزش فیلم به شدّت میکاهد.
      استیون هاکینگ نیز به «فرار از زمین» فکر میکرد. و در رابطه با تولید انسانهای باهوش هشدار میداد. زیرا نمیتوانست به «کم کردنِ جمعیّت کم هوشها» فکر کند. من فکر میکنم که در هر ۳ مورد اشتباه میکرد.
      بهترین راه همانگونه گفتید؛ ماندن بر روی زمین است.

      حذف
  10. درود کژدم

    ناشناس عزیز پرسشی در مورد "اپوزیسیون" پرسید که دقیقا من میخواستم مطرح کنم و پاسخ شما هم مثل همیشه عالی، فقط من خودم دچار یک سردرگمی خاصی در این زمینه هستم. من همیشه طرفدارِ سامانه پادشاهی در ایران بوده و هستم ولی رضا پهلوی رو شایسته این مقام نمیدونم. در بحث با سلطنت طلب‌ها همیشه به این بن بست میرسم که اونها سعی می‌کنن به خاطر فرضیه اسپرم مقدس، جناب رضا پهلوی رو به عنوان پادشاه معرفی کنند (این فرد حتا به سوگند پادشاهی خودش هم وفادار نمانده و مدام بین جمهوریت و پادشاهی در نوسان هست!) و وقتی از من میپرسند چه کاندیدایی برای پادشاهی دارم به عنوان یک فردِ طرفدار monarchy, طبیعتا نمیدونم چی بگم. شما همیشه از نبود رهبری حرف میزنید و من کاملا باهاتون موافقم. ما رهبری که مردم رو حول یک محورِ مشخص جمع کنه نداریم. منِ هوادارِ پادشاهی هم ندارم چون سید رضا رو خائنی میدونم که جز خاک پاشیدن به چشم مبارزین راستین کارِ دیگه ایی تا الان انجام نداده.

    الان اینرو مطرح نکردم که دوباره عصبانی بشید و رگِ آذریتون بگیره (من هم آذری هستم در ضمن)، فقط راهنماییم کنید، همین و مرسی برای وقتتون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تیدای گرامی
      من به سردَرگمیهای شما؛ کاری ندارم. برای من هیچ اهمیتی ندارد که «آذری» هستید و یا نیستید.
      لطفاً مزخرفبافی را تمام کنید.
      یعنی اینکه:
      «لو رفته اید» .... «سوخته اید».

      آیا «رَگِ آذری تان» توانست بفهمد؟

      یا اینکه نتوانست بفهمد؟

      راستی ... «پالانت را فراموش نکن».

      Just get out of my Shit

      حذف
    2. برای من (کژدم)؛ فرقی میانِ «فارسِ خَر»؛ «تُرکِ خَر»؛ «کُردِ خَر»؛ «رشتی خَر»؛ «مازندرانی خَر»؛ «بلوچ خَر»؛ «چشم آبی خَر»؛ «چشم بادامی خَر»؛ «سفید پوستِ خَر»؛ مسیاهپوستِ خَر»؛ «عَرَبِ خَر» و .... وجود ندارد. آنچه که باعثِ «عرعرهای نژاد پرستانه» شده است؛ فقط «فَرقَ رنگهای خَران» است.

      حذف
  11. بازهم عصبانيت، توهين و تمام! متاسفم

    من كاره ايى نيستم، عددى هم نيستم كه لو برم يا نرم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر نیستی؛... پس از این نخست فکر کُن و سپس یک ساختارِ علمی و فنّی برای «پُرسِشِ خود» بساز.
      تا بتوانی نوشتارهای این وبلاگ را در جهتِ «پُرباری بیشتر» هدایت کُنی.
      این تنها انتظارِ من است.

      حذف
  12. ١. اشاره من به آذرى بودن ابدا جنبه نژاد پرستانه نداشت بلكه كنايه با مزه ايى بود (از ديد خودم البته) به اينكه شما زود از كوره در ميريد و دستِ من رو كه بينهايت عصبى مزاح و بدخلق هستم از پشت بسته اييد. در كجاى اون كامنت، من افتخار كردم به اين موضوع؟ شما گاهى تكه هاى جالب آذرى اينجا ميزاريد طبيعتا براى مخاطبين آشنا به اين زبان، پس آيا من هم شما رو متهم كنم به نژادپرستى و اين موهومات؟ از شما بعيد بود!

    ٢. اگر شما با اينهمه دانش عددى نيستيد (نقل قول از خودتون) ديگه فكر كنيد كه من چى هستم! خنده داره واقعا كه نوشتيد : لو رفتى!!!! من اومدم اينجا جاسوسى بكنم؟ شما رو تخليه اطلاعات بكنم؟ اين بود منظورتون؟؟؟؟

    ٣. پرسش من به قوت خود باقيست، شايد از ديد شما احمقانه باشه ولى اگر اينجا مطرح ميكنم بخاطر اين هست كه امثال من هم زيادن و ديدم چطور در بحث ها كم ميارن. كجاى اين حرف بد بود؟

    حرف من بيشتر درد دل بود نه "تخليه اطلاعاتى" ! خيلى ملت بدبختى هستيم، خيلى. بهترين هنر مون تكه پاره كردن همديگه هست و زيستن در توهم اينكه يكى ميخواد بهمون نارو بزنه يا جاسوسى بكنه.

    جناب كژدم، بنده جاسوس و ارتش سايبرى و اين مزخرفات نيستم. مطمئنم اونقدر باهوش هستيد كه افراد موذى رو تشخيص بديد. حالا امشب اعصابتون از جاى ديگه خط خطيه، به جاى حمله به من مى تونستيد اصلا جواب نديد.

    Last but not least : قول ميدم ديگه سؤالى نپرسم تا خداى نكرده جاى ناشناس هاى گرامى ديگه كه قطعا همشون ژن برترى هم دارن رو تنگ نكرده باشم و شما بتونيد به سوالات بسيار وزين و ثقيل اونها جواب بديد. منِ فسقل بچه رو چه به سوال پرسيدن از كژدم

    شبت خوش

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تیدا گرامی
      فرض کُن کژدم مُرده است و گردانندگی این وبلاگ به دست شما سپرده شده است. ناگهان میبینید که رادیو فردا مقالهٔ زیرین را منتشر کرده:

      https://goo.gl/FqzPKd

      به خوانندگانِ خود در رابطه با این مقاله چه خواهید گفت؟

      منتظر پاسخ شما هستم. شما را امتحان نمیکنم؛ بلکه پس از اینهمه سال نوشتن؛ میخواهم بدانم که آیا تاًثیری در افکار گذاشته ام؟ یا نه؟
      از دیگر خوانندگان نیز میخواهم که نظر خود را بفرستند. خوشحال خواهم شد.

      حذف
    2. کژدم عزیز

      ترامپ از توانایی مردم ایران آگاه است و حسابی روی مردم باز نکرده. در برنامه های قدرت برتر دنیا، مردم ایران حداکثر در حد کاتالیزوری کم اثر محاسبه شده اند.

      رژیم باید به ۴ شرط اصلی ترامپ پاسخ بدهد و ۱۲ شرط پومپیو بیشتر توصیف کاملتر آنچه است که ترامپ خواسته بود تا جمهوری اسلامی خر فهم شود. تسلیم کامل اتمی، موشکی، مالی پرسنلی و عقیدتی را خواسته اند.

      در ۶ ماه آینده ابتدا روی نفت ایران کار می‌کنند و خامنه ای از همین می‌ترسد. خوب که ذلیل و بی آبرو شدند کارشان مثل صدام میشود که به حمله آمریکا راضی بود... راضی بود که تحقیرش تمام شود. اینها اول گونی پیاز و بعد کتک را میخورند. روزی می‌رسد که خودشان بگویند بزن و تمومش کن.

      حذف
    3. بارها کژدوم گفت و دیگران هم بارها گفتند و اکنون من به شما میگویم:

      هیچ نجات دهنده ای برای نجات اقوام رنگارنگ عاریایی در کار نخواهد بود. بارها گفته شد تا شاید کسی بیدار شود، آیا اکنون صدای گوش خراش وقایع شما را بیدار میکند؟

      چکیده سخنان پمپئو این بود که:
      برای امریکایی ها مهم نیست حکومت ایران در راس امور گاییدن مردمان ایران زمین است اما در زمینه گاییدن سوراخ های جدید خارج از مرزهایش کور خوانده است و باید شل کند و توکل کند!


      پ ن: فرهنگ شیعه یعنی فرهنگ مظلوم، فرهنگ کسانی که به آنان ظلم شده است و تقدیر گرایی تنیده در پوست و خونشان به آنان اجازه دم برآوردن نمیدهد. فرهنگ شیعه همان فرهنگ منتظرانی است که در انتظار منجی، زندگی را رها کرده اند (اطمینان دارم در همین محیط محدود و کوچک برداشت های بسیار متفاوتی از زندگی وجود دارد). با همین فرمون بری جلو میبینی همه در حال گاییدن و گاییده شدن هستند و حداکثر صدایی که شنیده میشود تنها صدای آخ است.

      حذف
  13. درود کژدم جان
    من چند وقتی هست مطالب شمارو میخونم با اینکه سخت میتوانم با فیلتر شکن دسترسی به مطالب شما داشته باشم.جوانی هستم که خیلی از راهنماهیای شما بدادم رسیده .یه سوال واسم پیش اماده خاورمیانه جدید ی که شما چندین وچندین بار اسمشو اوردید من دقیق اطلاعاتی ندارم از این پروژه.ایا همان چند تکیه ی شدن کشور هستش که همجا سر زبان ها افتاده در ایران که این انگل ها با گفتن اگه ما بریم چندین تیکه میشه کشور؟درضمن من به تنام نکاتی که شما گفتید ومن از سال قبل دسترسی پیدا کردم وانجام دادم واصلا پشیمان نیستم مثال خرید دلار و..ایا این روند ادامه دهیم؟من تمام جوانی خودمو گذاشتم وکاملا گیج شدم ایا باز دلار بخرم یا ملک یا از ایران برم یا سرمایه گذاری متاسفانه به هرکی هم میگم این وضعیتو باور نمیکنن راهنمای کنید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      پروژهٔ «خاورمیانهٔ بزرگ» اساساً یک پروژهٔ اروپایی بود که اگر به نوشته های چند سالِ پیش (قدیم ندیمها) و در دورهانِ بلبشویی که به نامِ «بهار عربی» معروف شد نوشته ام.
      این پروژهٔ اروپایی (اتّحادیهٔ اروپا) در فکرِ «بازتعریفِ خاورمیانه» و «شمالِ آفریقا» بود که از مسیر ایجادِ «کشورهای کوچک» (میکرو دولتها) میگذشت. امّا از سوی دیگر قدرتِ جهانی جدیدی متولّد شده بود که «گلوبالیسم» نامیده میشود. که «به نامِ آمریکا و به کامِ گلوبالیسم» رفتار میکرد و «اتّحادیهٔ اروپا» را به عنوانِ «Prototype» برای «حکومتِ جهانی» معرّفی میکرد. به همین دلیل بود که حمله به عراق توسّط جورج بوش (پسر) انجام گرفت تا یکی از ستونهای مرکزی را ویران نموده و «سگهای هارِ شیعه» را برای ایجادِ «توفان» برای ویرانی خاورمیانه؛ از زنجیر باز کرد و به موازات آن؛ «اخوان المسلمین» (مادرِ همهٔ اندیشه های تکفیری در جهانِ تسنّن) را نیز تقویت نمودند و نتیجهٔ نهایی آن «داعش» بود که شعارِ طلایی اَش فرو رختنِ ژئو پولیتیکِ معروف به «سایکس - پیکو» بود.
      «داعش» هرگز قرار نبود که «امپراتوری اسلامی» را زنده کُند و به این مسئله نیز در همان دوره ها اشاره کرده ام که «داعش» مانند ابری است که اکنون در «خاورمیانه» و «آفریقا» می بارَد و در فرداها ناپدید خواهد شد و شاید در جاهای دیگری ببارَد.
      «داعش» جریانی بی ریشه بود که سربازانش را «به حاشیه رنده شدگان» تشکیل میدادند و به همین خاطر آنها را بخشی از «جنبش به حاشیه رانده شدگان» نامیدم. «به حاشیه رانده شدگان»؛ الزاماً «مظلومانِ حقّ جوی» نیستند و اکثریت آنرا تفاله هایی که من (کژدم) آنها را «انسان سانها» مینامم تشکیل میدهند. به اطرافتان نگاه کنید. این تفاله ها بیش از ۹۰٪ جوامع را تشکیل میدهند. چه «حزبلبلی» و یا «اصلاح طلب» و یا «چپگرا» و چه نامِ دیگری داشته باشند. این موجودات؛ زمانی برای خود جایگاهی داشتند؛ امّا با گسترش «تمدّن» و «تکنولوژی»؛ جایگاه خود را از دست داده و به موجوداتی «نااُمید» و «وحشت زده» تبدیل شده اند. «چپگرایی»؛ «هیپی گری»؛ «موسیقی رَپ» و «هیپ هاپ» و «اسلامگرایی» و «نفرت» و «نفرت پراکنی در میانِ همجنسهای خود؛ نسبت به دیگران» و «جهاد گرایی»؛ تنها آغازِ ماجرا است.

      در بارهٔ خریدِ دلار کار درستی انجام داده اید. تا میتوانید فقط «دلار آمریکا» بخرید.
      در شرایط کنونی «زمین» و «خانه» نخرید.
      خریدنِ خانه و زمین را به یکی ۲ ماه پس از غرّش بمبمارانهای «نطنز» و «اصفهان» و «فوردو» و بخشهای مربوط به آزمایشگاههای موشکی و اتمی؛ زانی که فرومایگانِ «رانت خوار» و اوباشانِ «ژنهای خوب» برای فرار به حراج خواهند گذاشت موکول کنید.

      حذف
    2. (ادامهٔ بالا)

      ویران نمودنِ ژئو پولیتیکِ معروف به «سایکس - پیکو» اهدافِ مشترکِ «بیل کلینتون»؛ «جورج بوشِ پسر» و «اوباما» بود که اگر «هیلاری کلینتون» در انتخابات پیروز میشد؛ همچنان ادامه می یافت و میدید که «داعش» تا مرکزِ «کشور تهران» نیز می امد.
      به همین خاطر نیز لقلقهٔ زبانِ این ۳ شخصی که نام بردم؛ این بود که «عربستان باید تجدید نظر کُند»؛ «اسرائیل باید به تصمیمهای دردناک» روی آوَرَد و ....
      آنها در فکرِ «تجزیهٔ همهٔ کشورها» بودند و به همین خاطر جنگهای ۴۰ و یا ۳۰ ساله را طرّاحی کردند و «جورج سوروس» و مؤسسه هایش یکی از اتاقها و مغزهای متفکّرِ انها بود.
      به همین خاطر نیز با مقاومتِ «مصر» و «عربستان» روبرو شدند.
      دولتِ ترامپ در فکرِ تجزیهّ ایران و یا عربستان و یا دامن زدن به ادامهٔ جنگهای منطقه نیست. بلکه در حالِ اجرای وظیفهٔ «آتش نشانی» است. امّا این «آتش نشانی» نیز متاًسفانه از مسیرِ «آتش» میگذرد.
      چگونه میتوان «شیعیانِ هار» را بر سرِ جایشان نشاند؟ چگونه میتوان «تُرکهای هارِ عثمانی - اخوانی» را مهار کرد؟
      با «ماچ و بوسه؟»؟؟؟
      یا با «چوبِ تَر»؟
      تا نباشد چوبِ تَر .... فرمان نبَرد ... «گاو» و «خَر».

      حذف
    3. كژدم جان بسيار متچكرم از راهنمايي و توضيحات كاملتون بزرگترين راهنماي راتا كنون از جانب شما داشتم متجكرم كه وقت ميگذاريد درود فراوان

      حذف
    4. کژدم گرامی

      مگر پروژه خاورمیانه بزرگ دنباله سخنرانی نظم نوین جهانی بوش پدر و بعد سخنان کاندولیزا رایس در زمینه خاورمیانه جدید نیست ؟

      حذف
    5. ناشناس گرامی
      آن مَمِه را «لولو بُرد». آن خاورمیانهٔ بزرگی که هیلاری کلینتون در هنگامِ تماشای مستقیم قتلِ «معمّر قذّافی»میگفت:
      «ما اینجا داریم به مرگِ او میخندیم و او دارد میمیرَد» را فراموش کنید.
      آن دوران به «عهدِ عفیق» پیوسته است.
      فکر میکنم اگر حوصلهٔ خواندن داشته باشید؛ این مسئله را در نوشتارِ «سرقتِ بزرگِ استراتژیک» توضیح داده ام.

      حذف
    6. آن نوشته را خوانده ام ، منظورم این بود خاورمیانه بزرگ ایده اروپایی ها بود از زمان بهار عربی یا آمریکایی های گلوبالیست از سال ها قبل ؟

      حذف
    7. خاورمیانهٔ بزرگ؛ یک طرحِ اروپایی بود که نظر گلوبالیستها را نیز به خود جلب کرد.

      حذف
  14. به نظر من به عنوان یک خواننده نه ساله وبلاگ شما این مقاله در راستای خط و خطوط تعیین شده در نوشتارهای شما هست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آنچه گفتید؛ تنها به شکلی ظاهری با نوشتارهای من (کژدم) موازی به نظر می رسد.
      بیشتر فکر کنید.

      سپاس

      حذف
    2. گویا کسی حرفی برای زدن در این رابطه (نوشتارِ آقای نفیسی) ندارد و تنها کسی که حرفی برای زدن داشت؛ به شباهتِ سخنانِ آقای نفیسی با گفتارِ «کژدم» اشاره نمود.

      نوشتارِ آقای نفیسی نشان میدهد که «رادیو فردا» فصل جدیدی را آغاز نموده است که اوباشانی مانند؛ «اکبر گنجی» در آن راه نخواهند داشت و به مستراح ریخته شده اند.
      امیدوارم که از این پَس اوباشانی مانندِ «حسین آرین» نیز به بهانهٔ «کارشناس نظامی» در این رسانه راه نیابند.
      باز هم امیدوارم که احمقهایی مانند «بهروز تقی زاده» نیز به این رسانه راه داده نشوند. زیرا به جز «آسمان ریسمان بافی»؛ حرفی برای زدن ندارند.
      نوشتارِ آقای نفیسی دوّمین نوشتارِ ایشان بود که در رادیو فردا دیدم. نخست تعجّب کردم ولی با انتشارِ نوشتارِ دوّم؛ متوجّه شدم که رادیو فردا در حالِ «پوست اندازی» و «دگر دیسی» است.

      حذف
  15. باز هم به ایرانیان و «ساکنینِ ایران» هشدار میدهم که «لیر تُرک» نخرید.
    کونِ «تُرکهای عُثمانی-اخوانی» رو به هوا است و در ماههای آینده خواهید دید که به خاکِ سیاه خواهند نشست.
    دولتُ ترامپ در حالِ «جرّاحی غُدهٔ سرطانی» به نام «ترکیهٔ اخوانی - عثمانی» و حکومتِ «قَطَر» است.
    دورانِ «رکس تیلرسون» به خاک سپرده شده است.

    پاسخحذف
  16. سناتور جمهوریخواه –لیبرتاریان آقای راند پال، به طرح آقای پومپئو انتقاد کرد و آن را از لحاظ تعیین نکردن پاداش‌های مناسب دربرابر تغییر رفتار ایران مورد سوال قرار داد. به نظر می‌رسد که این انتقاد به‌جا باشد. قول کلی دادن به معنای انجام ندادن است. پس شاید آقای پومپئو در مورد خواست تغییر رفتار حکومت جمهوری اسلامی بدون تغییر حکومت چندان هم جدی نیست.) . فکر کنم جان مطلب را نفیسی در این پرا گراف گفته.... در هر صورت این رژیم به بن بست رسیده و راهی جز رفتن ندارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناسِ گرامی
      «سناتور راند پال» گُه خورد.
      لیبرتِرینها؛ هیچ پوخی نیستند. آنها هنوز نمیدانند که بالاخره «گلوبالیست»؟ «ناسیونالیست»؟ «دموکرات»؟ هستند.
      «لیبرِتِرینها» .... «شُتُر گاو پلنگ» هستند.

      حذف
    2. دولتِ ترامپ در فکرِ «تغییرِ رژیم» در ایران نیست و آقای «نفیسی» در نتیجه گیریِ نهایی به کوچهٔ اشتباهی و «بُن بست» رفته است.
      دولتِ ترامپ در حالَ به پیش بُردَنِ پروژهٔ «تحقیر اسلام و اسلامگرایی» است تا این «غُدّهٔ عفونی» را برای همیشه بخُشکانَد.
      اگر به نظراتِ کژدم در نوشتارهای پیشین (بخشِ نظرات) مراجعه کنید؛ گفته ام که هیچ گروهِ اسلامگرا؛ در حاکمییّت بعدی ایران شرکت نخواهند داشت. «لچک به سر پَرَستهای مجاهدین خلق» و یا هوادارانِ احمقِ «بنی صدر» و یا «نو اندیشانِ مذهبی» و یا «ملّی مذهبی ها» باید این گفتهٔ کژدم را در سوراخِ گوش و مغزها و یا سوراخِ کونشان فرو کنند.

      «دورانِ کُسکِشهای شیعیان و سُنّی های جهادی؛ در هر لباسی که باشند سپری شده است».

      حذف
    3. (ادامهٔ بالا)

      کُسکشهای اسلامگرا و جهادی و به قولِ معروف «ضدّ امپریالیستها = به حاشیه رانده شُدِگانِ خود خواسته»؛ نقشی مهمّ در «پیتزای پُخته شده توسّط گلوبالیستها» داشتند.

      در دنیایِ «ظهورِ عقابِ بزرگ»؛ همهٔ «پیتزا پَزها و پیتزا فروشها» .... بسته شده اند.
      باور ندارید؟
      چند ماه صبر کنید تا ببینید که «شورتِ زنِ اردوغان» و «شیخِ قَطَر» را چگونه در وبسایتِ «پلِی بوی» پایین میکِشند.

      حذف
  17. به «روسها» گفتند که «کیرِ خَر» اسباب بازی نیست. لذا با آن بازی نکنید. «روسها» نشنیدند و بارِ نخست بیش از ۳۰۰ کُشته دادند.
    اینبار نیز نشنیدند و باز هم سزایِ «شوخی» با «کیرِ خَر» را چشیدند.

    https://goo.gl/5cQaSj

    پاسخحذف
  18. کژدم عزیز
    یریروز مقاله ای درباره تجزیه ایران دیدم که ساکنان ایران شمالی را مسخره نموده بودید و آنها را انگل ایران جنوبی می دانستید انجا من عصبانی شدم و از فکر تجزیه ایران ناراحت شدم و چیزهایی گفتم که البته مرا جزء ولایت معاشان معرفی کردیدالبته منظور من را نفهمیدید منظور من این بود که ایرانی هرگز نباید اندیشه تجزیه را دامن بزند و مسئله کشور ایران جدا از رژیم ایران است و ما بایست هر گز به آن دامن نزنیممن سلهاست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من (کژدم) هیچگونه نقشی در «تجزیهٔ ایران؛ چه به صورتِ استانهای تجزیه شده و یا «ایرانِ جنوبی» و «ایرانِ شمالی» ندارم.
      تمامیِ تلاش من این است که همهٔ سناریوهای ممکن را «حدس» بزنم و منتشر کُنم. تا شاید کسانی پیدا شوند که از اجرایی شدنِ آن سناریوها جلوگیری کنند.
      اینکه فکر میکنید؛ انتشارِ این سناریوها میتواند به واقعی شدنِ آنها دامن بزند؛ و نباید گفته شود؛ اشتباه است.
      وظیفهٔ من این است که ذهنها را از تاریکی و «مسمویّت» توسط تبلیغاتِ رژیم کثیفِ صفوی بیرون بیاورم و به آنها بگویم که : «خوشخیالی» بَس است.

      حذف
    2. شما از «آذریها» و «تهرانیها» و «اصفهانیها» بپرسید که چرا اینهمه «سرزنده» هستند و «کُردها» و «بلوچها» و «عربهای خوزستان» و «لُرها» را به مسخره میگیرند؟
      اگر این «لوده بازیها»ی احمقانه به تقسیمِ ایران به «ایرانِ شمالی» و «ایرانِ جنوبی» بینجامد؛ چه خاکی بر سرشان خواهند ریخت؟ چه «گُهی» خواهند خورد؟
      مگر میشود از «پستانی» شیر نوشید و سپس آنرا گاز گرفت؟

      حذف
    3. به همهٔ نوشته های من (کژدم) در دفاع از «کردستان» نگاه کنید. امّا به آن جمله که گفتم: «دیگر از کردستان سخنی نخواهم گفت» نیز نگاه کنید.
      چرا اینگونه بَرگشتم؟
      برای اینکه کُردها نشان دادند که با اینکه آدمهای خوبی هستند؛ امّا لیاقتِ «خود مختاری» ندارند.
      آیا تا کنون دیده اید که پس از آن زمان در دفاع از «کردستان» سخنی گفته باشم؟
      تا زمانی که این «قومِ احمق» لیاقتِ «وجود داشتنِ خود» را ثابت نکند؛ هرگز از آنها سخن نخواهم گفت. زیرا سخن من هیچ چیز را تغییر نمیدهد. آنچه که میتواند چیزی را تغییر دهد؛ «لیاقتها» و «تواناییها» هستند.
      چند سالِ پیش عدّهای از «کُردهای دهاتی - روشنفکر» در این وبلاگ نظر میفرستادند؛ امّا زمانی که گفتم: «پیشمرگه ها» توانایی مبارزه با «داعش» را ندارند؛ تُخم آن «روشنفکر - دهاتیها» را مَلَخ خورد. گویی که انتظار داشتند که «کژدم» مجیز گویِ «ناتوانان» باشد و به جای اینکه ضعفهای خود را که من (کژدم) مطرح مینمودم را اصلاح کنند؛ از این وبلاگ «فرار» کردند. ... گورِ پدرانشان.
      اکنون نوبتِ شماست.
      یا «ضعفها» را ترمیم کُن؛ و یا «فرار» کُن.

      حذف
    4. امیدوارم که به جایِ «رنجیدَن»؛ .... «فهمیده» باشی که «کژدم» از کجا می آید و چه میگوید؟؟!!

      حذف
  19. جفا بریم و ملامت کشیم و خوش باشیم
    که در طریقت ما کافریست رنجیدن
    کژدم عزیز کسی که در ایران زندگی کند شاید جهنم را چشیده است ولی خوبیش اینه که پوستش از پوست کرگدن هم کلفت تر شده و در ازای بدبختی های شبانه روزی کمی هم آبدیده می شود پس مطمئن باش هیچ رنجشی در کار نیست با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      همهٔ کرگدنهای پوست کلفت را میتوان با «تشنگی» و «گرسنگی»؛ در حالی که همچنان «پوستشان کلفت» است؛ را «کُشت».
      فکری به حالِ «نیاز به آب» و «نیاز به غذا» بکنید.
      پوستِ کُلُفت نمی آید بکار.

      حذف
  20. این «کُس کِش» فکر میکند که با پوشیدنِ لباسِ نظامی؛ از او خواهند ترسید.

    https://goo.gl/tC3y3P

    منتظرِ پایین کشیده شدنِ شلوار و شورتِ «زَنَش» باشید.

    به شما قول میدهم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به «شمخانی کُس کِش» بگویید که نتیجهٔ نهاییِ «ارادهٔ محکمِ موشکی و اتمی» به «ارادهٔ محکم برای گُه خوردن» می انجامد.

      https://goo.gl/Dh8Stf

      حذف
  21. اوباشانِ «بشکن و بالا بنداز» و «شیعهٔ آریایی».
    براستی این خاک بر سرها در چگونه دنیایی زندگی میکنند؟ و چگونه می اندیشند؟

    https://goo.gl/aZYyLb

    پاسخحذف
  22. کژدم عزیز

    اینها هم به نوعی فکر می‌کنند ولی هنجارهایشان متفاوت هست، دزدی و خیانت برایشان زشت نیست اصلا. یک چیز برای من مشخص شده... هم ما آنها را احمق میدانیم و هم آنها ما را.

    مساله تعداد هم هست، که نوعی حقانیت ظاهری و نرمال ایجاد میکند. یعنی طبق تعریف این جماعت اکثریت و نرمال و بقیه ابنرمال هستند و توسط قوانین اجتماعی همین گروه نرمال که من بهش میگم ((عرف)) مجازات میشوند.

    متاسفانه در همین دنیایی زندگی میکنند که ما زندگی میکنیم و گند کار از همین جا شروع میشود، زاد و ولد این جماعت ((بسیار بالا)) است و قاموس آنها کلاهبرداری و بیناموسی است.

    به همین دلیل دمکراسی مشکل را حل نمی‌کند. اگر بر پایه عقاید این جماعت عمل شود وضع بدتر خواهد شد. باید کسانی که با اصول بقا بر اساس منابع ایران آشنا هستند و تخصص علمی دارند کار اصلاح جمعیت را به عهده بگیرند وگرنه بیش از این به گه کشیده خواهیم شد. نباید به هرکس حق زاد و ولد و گهسازی داد... نباید... نباید.

    پاسخحذف
  23. به احتمال قوی سپاهِ قدس در یمن در حال شکست خوردن است. به همین خاطر میخواهند بر سرِ «الاغِ نیمه مُرده» مذاکره کنند.

    https://goo.gl/qz2o4g

    پاسخحذف
  24. در شهر به «عین الله» (باقرزادَه)؛ پیشنهاداتی شده است.

    https://goo.gl/EDgBs9

    پاسخحذف
  25. انگلیسیها گفتند برای حکوت برمردم ایران باید آنها را گرسنه نگه داشت اما یادشان رفت بگویند گرسنگی نباید انقدر شدید شود که ملت دیگه چیزی برای از دست دادن نداشته باشد انوقت نتیجه معکوس می دهد

    پاسخحذف
  26. کژدم گرامی
    مطالب بسیار مهمی در مقاله رادیوفردا منتشر شده که البته در تایید بیشتر صحبت های شما هست.
    اول اینکه آمریکای ترامپ هیچ گروهی را به عنوان اپوزیسیون واقعی و عملگرا که در روز واقعه برنامه دقیقی داشته باشند به رسمیت نمی شناسد. اینکه ساکنین ایران شایسته همین حکومت هستند وگرنه تا الان کاری کرده بودند! و اگر این روند ادامه یابد مانند حکومتتان له تان خواهیم کرد! اینکه سازمان ملل (ارازل و اوباش جهانی) باید با اهداف آمریکای ترامپ هماهنگ شوند و نکاتی دیگر که همگی در این وبلاگ قبلا مطرح شده و چیز جدیدی برای مخاطبین این وبلاگ نیست!
    ولی این بند به نظرم مهم رسید:

    مذاکرات و معاملات طولانی با کشورهای منطقه و آمریکا که به نحوی بتواند خواست خامنه‌ای و دوام او را در قدرت تامین کند شاید راه‌حلی باشد برای این مشکل؛ ولی با توجه به سابقه این مذاکرات در منطقه و بخصوص حساسیت خامنه‌ای نسبت به حفظ موقعیت خود (که به عدم مشروعیت آن کم و بیش آگاه است)، تن دادن او به هرنوع مصالحه‌ای در این زمینه بس بعید است.

    که عملا گند زد به کل مقاله! یعنی رژیم در وضعیت آچمز قرار دارد و خود نیز میداند که به زودی شکار خواهد شد! البته آقای نفیسی دو به شک هستند و این را می توان از لحن مقاله شان دریافت که با دست پس می زنند ولی با پا پیش می کشند!

    با سپاس

    پاسخحذف
  27. نظام جمهوری اسلامی از نظر اقتصادی با سرعت زیاد در حال رفتن به سمت سقوط اقتصادی است...تجمع و اعتصاب ماشینهای سنگین...تجمع رانندگان اسنپ امروز هم تجمع اعتراضی مرغداران و شعار بر علیه وزیر کشاورزی نظام را و مخصوصا دولت را در بد مخمصه ای قرار داده است اگر قیمتها را افزایش دهد دومینوی تورم هرچه بیشتر سرایت می کند اگر موافقت نکند اعتصابات و عدم خدمات رسانی موجودیت نظام را هدف قرار خواهد داد ترامپ اگر شش ماه آینده فشارها را با همین شیب افزایش داده و وزنه سنگین تحریمهای جدید بر نظام تحمیل کند نظام کلا عاجز خواهد شد و دیگر از نشانی ذق و وق کارگزاران نظام نخواهیم دید

    پاسخحذف
  28. تا لحظهٔ کنونی و تا جایی که «کژدمِ فضول» دریافته است؛ .... استخوانهای پوسیدهٔ مادرِ «انگل فرزانه» و زَنِ میانسالِ « گروهبان سِپَهبد حاجی بادمجان میرزا قاسمی» در «یَمَن» گاییده شده و بندر «الحدیده» به «گا» رفته است.
    من با آنهایی مانندِ «اُمیدِ نادان» کاری ندارم که حتّی حاضرند «زَن» و «خواهر» و «مادرشان» را به خاطِرِ آن «چند دلاری» که میگیرند؛ ترجیح میدهند که «اژه ای» و « ذُالنّور» و یا «حاجی بادمجان» بگایند.
    امّا برای من جایِ پُرسِش است که اینگونه ارازل؛ از میانِ اینهمه حیوانات؛ «پشّه ها» را «آریو برزَنِ خود» قرار داده اند؟

    پاسخحذف
  29. یونیسف میگه نیم میلیون کودک افغانی در معرض خطرات ناشی از سوء تغذیه و بحران های آبی قرار دارند.
    - خب که چی؟ به تخمم.
    زلزله زدگان کرد ایرانی که توانستند از سرمای زمستان جان به در برند اکنون باید با مشکلات بهداشتی و احتمال بیماری های واگیردار دست و پنجه نرم کنند.
    - واقعاً؟ یعنی بیماریشون به تهران هم میرسه؟
    کارتن خواب ها و گورخواب ها و ... اونا هم هستنا.
    - خب به من چه. میخواستن معتاد نشن.
    آقا فردگرایی داره همه مون رو گا میده.
    - جدی؟ اون که گفتی یعنی چی؟ به چه دردی میخوره؟
    ببین، کامیون دارا اعتصاب کردن و میخوان بهشون توجه بشه.
    - وای خوب شد گفتی. برم بنزین بزنم تا پمپ بزینا تعطیل نشدن. بگم داداشم بره مواد غذایی بگیره یه وقت قحطی شد گشنگی نکشیم.
    تو چرا نمیفهمی؟ هر طرف رو نگاه کنی یکی داره گاییده میشه، تو چرا فقط به فکر خودتی؟
    - خب چیکار کنم؟ نکنه میخوای به فکر تو هم باشم؟
    نه خب. مرسی. برو خوش باش.


    هر کدوم از سیلوهای اعتراضی که می بینید به محض برآورده شدن خواسته های اقتصادی خودشون به خونه هاشون برمیگردن و اگه خیلی مرد باشن دست به دعا میشن که مشکل باقی هم حل بشه. فردگرایی جامعه ای که فردیت ازش دریغ شده یک شبه تغییر نخواهد کرد و تصور اینکه وقایع امروز جامعه و اعتراضات به دنبال براندازی حکومت باشند، احتمال زیاد فقط امید کاذب هستش.
    چیزی که بسیار نگران کننده هست و مطالب کژدوم هم به آنها اشاره دارند اینه که روند اتفاقات به اعتراضات سنگین تر منجر خواهد شد در حالیکه اپوزوسیون قدرتمند و یکپارچه ای وجود ندارد تا بتواند از مومنتوم استفاده کند و این هرج و مرج های بعدی هست که باید به فکرش باشیم.
    اصلاً فکر نکن که میگم بریم از حکومت حمایت کنیم تا به اون روز نرسیم. از کجا میدونی که نقشه این حکومت از مدت ها پیش رسیدن به چنین اهدافی نبوده؟ تقریباً هیچ آلترناتیوی وجود نداره و تک تک کسانی که این وبلاگ رو میخونن یک روز افسوس این روزها را خواهند خورد که چگونه میتوانستند جامعه کوچک اطرافشون رو برای بحران ها آماده کنند اما هیچ کاری نکردند و فقط صفحات اینترنت را تورق کردند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما دلت رو به بی بخار بودن مردم خوش نکن و محکم کمربندها رو ببند چون اگر مردم بخار داشته باشند یا نداشته باشندبه هر حال از جای گرم و ترم هیچ خبری نخواهد بود.

      حذف
    2. نه خب. مرسی. برو خوش باش.
      بازم ممنون که یادآوری کردی درب لونا پارک به زودی باز میشه و در این چرخ فلک (یا چرخ و فلک؟) حتماً باید کمربندها رو محکم بست.

      حذف
  30. آن «قدیم ندیمها» به «حاجی بادمجان» گفتم که آن قلّاده را که «سلطان بندر» به گردنت انداخته و تو رو به «سگ دو زدن» واداشته؛ از گردَنِ «خَرَت» باز کُن. گوش نکرد تا اینکه «داعش» را فرستادند و همهٔ رشته های «شیعیانِ صفوی» پنبه شد. در سوریه نیز همین بلا بر سرِ این «گروهبان کودکِ سرِ راهی = آریوبرزنِ عارف» آمد. تا اینکه روسها مجبور به دخلت مستقیم شدند. دولتِ ترامپ نیز عزم را جزم کرد تا ریشهٔ «داعش» را بکنند.
    پس از آن نوبتِ «سِلفی گرفتنهای حاجی بادمجان» فرا رسید و همهٔ شیعیانِ مُردار خوارِ صفوی؛ اعمّ از «اصولگرا و اصلاح طلب» از این «گروهبان؛ کِرمِ مستراح» ... «آریو برزنِ عارف» ساختند.
    امّا هیچ یک از این بی شرفهای صفوی مسلک؛ نفهمیدند که «واقعیّتهای سختِ زمینی» را نمیتوان با «بادکُنَک» (گروهبان حاجی بادمجان- آریوبرزن» تغییر داد. زیرا «واقعیتهای سختِ زمینی» میگویند که «ایران» به عنوانِ «امپراتوری».... «۱۳۰۰ سالِ پیش بود که به گور سپرده شد». بقیّه اَش داستانهای «ملوک الطّوایفی» بودند که برخی از احمقها از آن «چاهِ پُر از گنداب» میخواهند «ادامهٔ سلسله های پادشاهی» بیرون بکشند.
    من (کژدم) هرچه تلاش کردم؛ نتوانستم آن «گندابِ ملوک الطّوایفی» را به عنوانِ «پادشاهانِ ایران»؛ سَر بکِشَم. امّا بسیارانی دیگر از این «گنداب» ارتزاق کردند و «کُس شعرهای تاریخی» بافتند و اکنون همهٔ آنها به بیماریِ «جذامِ هویّت» دچار شده اند. من هنوز نمیتوانم بفهمم که چگونه «نادرقلی میرزای غارتگرِ تُرک تبار به ادامهٔ هخامنشیان تبدیل شده است؟» این معمّا را باید «ناسیونالیستهای کُس کِشِ دروغین» حلّ کنند.
    «جُذامِ هویّت = بی هویّتی» ... مادرِ همهٔ اینهمه «ناتوانی ها» و ادامهٔ وضعیّتِ «تحت سلطه بودن» و تعریف شدن در «حوزهٔ نفوذِ دیگران» است.

    القصّه ...
    روسها اکنون به این نتیجه رسیده اند که «گاییدنِ کونِ حاجی بادمجان و انگلِ فرزانه» دیگر «صَرف نمیکُند».

    https://goo.gl/Kgohu1

    روسها میگویند: «حاجی بادمجانِ کونی باید از جنوب سوریه خارج شود».
    در مرحلهٔ بعد خواهند گفت که «کونِ حاجی بادمجان گروهبان آریو برزن»؛ منشاء «بیماری اِیدز» است و باید از تمامی سوریه «زدوده» شود.

    پاسخحذف
  31. در اینجا مطلبی را عنوان میکنم که پیشنهاد میکنم تا بر روی تکّه کاغذی بنویسید و آویزهٔ گوشهایتان کنید و باز هم «سوالهای تکراری و کُس شعر نپرسید»:

    (خطّ مستقیمِ «تل آویو - مسکو» و مثلّثِ «واشینگتون ـ تل آویو ـ مُسکو» و مربّعِ «واشینگتون ـ تل آویو ـ مسکو ـ ریاض» و پنج ضلعیِ «واشینگتون ـ تل آویو ـ مسکو ـ ریاض ـ قاهره» بسیار خوب کار میکنند.
    شاید بتوان دقّتِ کارِ این مجموعهٔ ۴ گانه را را در حدّ «دِقّتِ ساعتهای سوئیس» دانست.).

    پاسخحذف
  32. در بدترین حالت هم.. یک پایان بد بهتر از بدی بی پایانه، تهوع نگرفتید از این انتخابات دروغین و اصلاح طلبان پفیوز؛ زمان زیبایی برای مرگه، زمانی که قراره برای ایران و اینده اون که شامل خانواده فرزندان و نوه های خود شما هم میشه جنگید، بد زمانی خواهد بود که بسیجی بفهمه که نیروی افتضاحی پشت سرش نیست تاحمایتش کنه اون پلیس رو اطلاعاتی و اطلاعاتی رو سپاهی.. اون لحظه این موجودات در تنهاییشون حتما به تمام شجاعت و ایمانشون نیاز خواهند داشت تا حداقل بعد عمری مزدوری زیبا(شجاع) بمیرند، که باز از کرم ها بعیده، و اگر این معلوم الحال ها جنگ رو بروی زنان و کودکان بردند شما هم آماده خوش آمد گویی به خانواده این عزیزان باشید. در اینجا نظر اون ناشناس رو قبول دارم از هر طرف دوربین نگاه کنی زیاد قشنگ به نظر نمیرسه اما خب چاره چیه؟ اما هنوز با این مسئله مشکل دارم که اگر واقعا آژانس تشیع! به دادن راضی بشند و شرایطی بسیار بدتر از زمان رضا شاه رو قبول کنند و حتی حاضر به قربانی کردن تمام هواداران و حتی روحانیون شیعه حکومتی هم بشوند باز هم ویروس حوضه علمیه و این روحانیت زنده میمونه و اگر نگیم برای سال ها، برای دهه ها یا قرن ها دوباره قوت بگیره و دوباره شروع به قربانی گرفتن کنه.. چکار باید کرد.. کژدم عزیز میگه رهبری هنوز از ایرانیان پیدا نشده که واقعا جلوی این رژیم قد علم کنه، پرسش من اینکه با توجه به تعبیر ایشان و سخن نیچه آیا کوهی از عمق دریایی برخواهد خواست که جلوی این پلیدی ریشه دوانده در ایران به ایسته ؟ آیا تفسیر میزان غلظت بوی چاه دستشویی قم و مشهد نیاز به عمامه به سری نخواهد داشت؛ در کل فعلا مهم، خورد کردن جسمیت گرفته این طاعون هست.. تا بعدش چه شود.. واقعا بستگی داره که ۸۰ میلیون ملت ایران یا راس امت اسلام درباره اش تصمیم میگیرند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امید شیعیان صفوی ایران بی اساس است و تشیع به معنای صفویش الان هم در ایران مرده(با سرم نفتی در حال مراقبت های ویژه). آخوندبازی به عراق منتقل خواهد شد که غیرصفوی هست و تشیع صفوی هیچ وقت توان تبدیل شدت به آتش زیر خواستر برای سربراوردن دوباره نخواهد داشت و این به مردم ربطی ندارد چون تاریخ رو فاتحان (کشورهای قدرتمند دیگر) رقم میزنند. لطفا موهوم گویی رو تمام کن.

      حذف
    2. با سپاس جناب عالی.. حق با شماست و من نباید حرف هایی رو میزدم، به نقل از شما موهوم گویی؛ اما سپاسگذارم شما لطف کنی و کلا شیعه غیر صفوی رو معنی کنی.. من یکم بی سوادم و اینکه من بین این شاخه تباهی از اسلام که خود تباهی دیگریست.. فرق قائل نشدم.. آیا شیعه غیر صفوی دوازده امام و رقیه و کربلا نداره ؟ قبول دارم نجاست این رژیم همه مردمانی که شیر پاک خورده قبل عفونت ۵۷ رو حتی معتقد به ایین شیعه شوکه کرده و اساسا این انسانها هستند که به دینی ارزش و ابرو میدند، اما با بیرون مرزهای وطنم هم کاری ندارم.. این تشیع غیر صفوی قم و حرم امام رضا نداره ؟

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      در رابطه با پرسش شما سکوت میکنم؛ تا خوانندهٔ دیگری که نظری متفاوت در رابطه با تعریفِ «تشیّع صفوی و غیر صفوی دارد؛ پاسخ شما را بدهد.
      پس از ایشان نظر خود را خواهم گفت.

      حذف
    4. ولایت معاش عزیز تشیعی که صفوی نباشد میشود غیر صفوی که به معنای خوب بودنشان نیست. دیگر حکومت آخوندی ای وجود نخواهد داشت و آخوندیسم بصورت قرنطینه شده در نجف به کاسبی ادامه خواهد داد.برای شناسایی تشیع صفوی در گوگل شرح کنید و دنبال لقمه جویده شده نباشید.

      حذف
    5. خدایان.. از دهنت بشنوند.. من حاضرم بقول شما ولایت معاش باشم! اگر واقعا حرفتان درست باشد، من تسلیم تبعید اخوند ها به عراق هستم.. عیب صحبت های شما بد بودنش نیست بلکه واقعی نبودنش هست هنوز جواب من رو درباره کاخ گنبد های قم و مشهد ندادید لطفا انها رو هم به عراق ببرید.. من مطالعه خاصی درباره تشیع صفوی و غیر صفوی ندارم اما شنیدن این تفاوت عظیم! من رو یاد یکی از بازی با کلمات علی شریعتی میندازه.. کلا ممنون و سپاسگذارم که چیز جالبی گفتید که من تا بحال نشنیده بودم اخراج آخوند ها به نجف؛ حالا اگر خدایی نکرده مردم تصمیم به کشتنشون بگیرند چه، منم نگفتم حکومت آخوندی خواهیم داشت، گفتم این فرهنگ ویروسی به حقیرترین شکل خودش هم که شده باز به حیات خودش ادامه خواهد داد.(متاسفانه)

      حذف
    6. ناشناس گرامی
      نظر شما در رابطه با «کُس شعرهای کلامیِ» موجودی به نامِ «علی شریعتی» کاملاً درست است. واقعيت این است که در گفتارِ آن موجود کثیف (علی شزیعتی) همهٔ مفاهیم به «کلماتِ بیجان» تبدیل شده اند.
      «ظلم»؛ «عدالتخواهی» و ... همگی کلماتی هستند که مانند «آیینه» کار میکنند.
      اگر شما و یا پاتریس لومومبا و یا هر شخصِ دیگری در برابر آن آیینه قرار بگیرد؛ خودش را مصداقِ «مظلوم» و آمال و آرزوهایش را «عدالتخواهی» خواهد انگاشت.
      به همین خاطر است که میگویند: «چه ظلمهایی که به نامِ عدالت؛ نَشُد».
      عقایدی به نامهای «تشیّع علوی» و «نشیّع صفوی» که در برابرِ یکدیگر صف آرایی کنند؛ وجود ندارند.
      تشیّع همان فرقهٔ هوادارانِ سلطنت طلبِ فرزندانِ فاطمه هستند و همهٔ «کُس شعربافی عصمت و طهارت و امامت» و «کرامات» و «شفادهندگی» این موجوداتِ سخیف؛ برای تحمیقِ مردم و فرو کردَنِ انها به ماتحتِ احمقهااست.
      امّا اینکه من از «شیعیانِ صفوی» سخن میگویم؛ به این خاطر است که «کثافاتِ معدهٔ آن ۱۱ معصومِ قلاّبی زنباره و شکم پرست و سلطنت طلب» ؛ توسّط «کُسکِشهای سلسلهٔ صفوی» به ضربِ چماق و تبرزین؛ به مردمان آن زمان؛ «حقنه» شد. و گرنه «مدفوع ... همان مدفوع» است.

      حذف
  33. آن «جندهٔ ایتالیایی» بالاخره اعتراف کرد که «کُش شعر» میگوید و آنچه که «اتّحادیّهٔ نا پُختهٔ اروپا» خوانده میشود؛ توانِ مقاومت در برابرِ «ناسیونالیسمِ قدرتمندِ آمریکایی» را ندارد.

    https://goo.gl/mEYYhG

    از طرفِ دیگر دیپلماتِ «دستِ دُوّم» با نامِ «عراقچی» میگوید که اگر این گفتگوها با اروپا به «مذاکراتِ فرسایشی» تبدیل شوند؛ از «برجام» خارج خواهیم شد؛ اگر یک «دیپلماتِ واقعی» است؛ پس چرا از همین اکنون خارج نمیشود؟
    اگر این «عراقچیِ مفعول» یک دیپلمات است؛ پس چرا «شکست خوردن در یمن» را «لو» میدهد و میگوید که رژیمِ «کونیهای صفوی» حاضرند در رابطه با «یَمَن» مذاکره کنند.
    اگر این «کُس کِش عِراقچی» واقعاً یک «دیپلمات» است؛ چرا نمیتواند تا «آخرِ داستان» را بخواند؟ آیا تشنهٔ هَدَر دادنِ میلیاردها دلارِ دیگر برای رسیدَن به «هیچ» است؟

    پاسخحذف
  34. گر «مادر قَحبگی» در دنیای سیاست حدّ و حدودی داشته باشد؛ در دنیای «تشیّع»؛ هیچ حدّی ندارد. زیرا «اُسوهٔ مبارزاتشان» که «حسین» مینامند؛ در «واویلای کربلا» مشغولِ «مالیدنِ واجبی» به «کیر و خایه اش» بود.
    اگر «اُسوه» آنچنان باشد؛.... از «پیروان» چه انتظاری دارید؟

    پاسخحذف
  35. رسوایی کثیف دیگری برای نظام شیعه اسلامی بعد از سعید طوسی معاون آموزشی مدرسه ای در تهران که فامیل حائری نماینده قبلی ولی فقیه در شیراز بوده با خوراندن مشروب به دانش آموزان پسر در نمازخانه آنها را مجبور به انجام رابطه با هم می کرد

    پاسخحذف
  36. آن جندهٔ ایتالیایی بالاخره به صدا در آمد و گفت:

    (انگیزهٔ ما برای حفظ برجام؛ «مالی» نیست. بلکه «امنیّتی» است).

    https://goo.gl/nz78zv

    آیا «ایتالیا» که به «لانهٔ حزب الله لبنان» تبدیل شده است؛ (مانند انگلستان و فرانسه که لانهٔ همهٔ اسلامگراهای تحتِ آزمایش هستند)؛ از طرفِ «حزب الله لبنان» به «آتش به پا میکنیم» تهدید شده است؟
    همان شعاری که «حماس» همیشه میدهد و هر وقت که اسرائیلیهای پدرسوخته؛ کونشان میگذارند؛ شعار میدهند که: «اسرائیل درهای جهنّم را به روی خود باز کرد»؟ آیا «موگرینیِ چِشم چپول» از این تهدیدهای توخالی میترسد؟
    یا از «سیلِ فراریان و پناهندگان»؟
    در پاسخ به نظرِ یکی از خوانندگان در نوشته های اخیر؛ همین مسئله را مطرح نمودم که ترسِ اروپا جنبهٔ امنیّتی دارد و از «سِیلِ پناهندگان» میترسد.
    باز هم کسانی پیدا نشوند و بپرسند که کجا گفتی؟
    در بخش نظراتِ همین همسایگیهای اخیر (نوشته های اخیر) گفته ام.
    من به «موگرینی» اطمینان میدهم که «شیعه های صفوی» بسیار ترسو و ذلیل هستند و سُخنِ «سُنّی های عرب» که آنها را «شیعه ای جَبَن» (شیعه های ترسو و بُزدِل) مینامند را باور کُنَد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آن «تبریزیهای قدیم ندیمی» مَثَلی در بارهٔ «چشم چپولها» دارند و میگویند:

      « گوئزلَرینین بیری آلما دریر .... اوبیرسی سَبَده سالر»
      ترجمهٔ فارسی: «یکی از چشمهاش سیب میچینه .. اون یکی توی سبد میندازه» (اشاره به چشمهایی که تمرکز و کانون واحد ندارند).

      من به این «ماده گاو» دسترسی ندارم. امّا اگر کسانی به این «ماده گاوِ ایتالیایی» دسترسی دارند؛ به او بگویند که:
      «مشکل امنیّتی با رشوه دادن حلّ نمیشود» و راهِ حلّ امنیّتی دارد. زمانی که «اخوان المسلمینی های سازمان یافته» به «قهرمانانِ «نجاتِ پناهندگان در حالِ غرق شدن در دریای سفید (مدیترانه) تبدیل میشوند؛ «گورِ امنیّتی اروپا» را می کَنَند.
      من نمیتوانم بفهمم که این «ماده گاوِ چِرُش» (چِرُش = چشم چپول به زبانِ تَلخِ تَربیز لیلَر»
      چگونه «وزیرِ امورِ خارجهٔ اتحادیهٔ اروپا» شده است؟ (لابُد به همان دلیلی که اوباما جایزهٔ صلحِ نوبل گرفت و همین چند روزِ پیش؛ یکی از روسپیهای «Playboy» از هالیوود جایزهٔ اُسکار گرفت. فقط به این خاطر که پاهایش را برای ترامپ باز میکرده است) .... دنیای عجیبی داریم.

      حذف
  37. از خودتان بپرسد که چرا این «ماده گاوِ خال پیشانی» نمیتواند با تحریمهای آمریکا همراه شَود؟
    آیا به این خاطر است که او یک «هندو» است و باور دارد که: «میازار موری که دانه کِش است»؟ .... هرگز ...
    این ماده گاوِ «خال پیشانی» به فکرِ «پروژهٔ چابهار» و «فروش برنجهای مسمومِ هندی» در برابرِ نفت است. این «برنجهای مسموم» را نمیتوانند به کشورهای غربی صادر کنند. امّا نمیتوانند آنرا به دریا بریزند. لذا به دنبالِ مشتریانی برای «برنجهای مسموم» میگردند. چه مشتری بهتر از «شیعیانِ عاریایی» که دستشان از زمین و زمان بریده شده و همچنان میخواهند مشکلاتشان را با «لیسیدنِ ضریح ها» حلّ میکنند؟ کجا میتوان اینچنین مشتریانِ «خاک بر سری» پیدا کرد؟

    https://goo.gl/fAib81

    گویااین ماده گاوِ «خال پیشانی» فراموش کرده است که نخست وزیرشان (مودی) در همین ماههای اخیر به درگاهِ «ترامپ» شرفیاب شد؟
    امّا گویا «معادلهٔ مودی» به مُشکلِ بسیار بزرگتری برخورده است.
    آن مُشکل؛ «ظهورِ خاورمیانهٔ بزرگِ آمریکایی» است؛ که اگر رقیبی برای «چین» است؛ حتماً رقیبی برای «هندوستان» هم خواهد بود و هندوستان که مدال طلای «یک مستراح برای ۹۰ نفر» را به نام خود ثبت کرده است؛ نمیتواند پس از «ظهورِ خاورمیانهٔ بزرگ» رکوردِ جدیدِ «یک مستراح برای ۲۰۰ نفر» را تحمّل کُند. درست است که «مدالِ طلای بزرگتری» است؛ امّا تحمّل هم حدّی دارد.
    فرض کنید که شما را به عنوانِ «قهرمانِ اَبَدی کاراته» معرّفی کنند و در ازای این افتخار؛ یک مدالِ طلای ۵۰۰ کیلویی را با جرثقیل به گردنتان بیاویزند.... آیا خوشتان می آید که در زیرِ آن مدالِ طلا «شهید» شوید؟
    مشکلِ این گاوِ «خال پیشانی» از همین نوع است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به همهٔ تحلیل هایی که در رابطه با ماجرای «ترامپ ـ خامنه ای» (تام و جِری) منتشر میشوند نگاه کنید. همهٔ آنها به مسائل امنیتیِ منطقه گره خورده اند (شرایطِ ایستا). هیچیک از این تحلیها» به «مسائل امنیتیِ آیندهٔ خاورمیانه» اشاره نمیکنند و حدّ اکثرِ دیدِ چشمهای کورِ نویسندگانشان؛ «امنیّت اسرائیل» و «عدم تجاوز به خاکِ همسایگان» است.
      هیج یک از این چشمهای کورِ تحلیلگر؛ «خاورمیانهٔ بزرگِ آمریکایی» را نمیبینند و نمیتوانند بفهمند که مسئلهٔ اصلی؛ «امنیّتِ پروژهٔ خاورمیانهٔ بزرگ» است.

      روسها میفهمند و به همین خاطر میخواهند «انگل فرزانه» را با «اُردنگی مؤدبانه» از سوریه اخراج کنند.

      حتّی آن «ماده گاوِ خال پیشانی» نیز میفهمد که چه سرنوشتی برای جمعیّت ۱.۵ میلیاردی هندوستان؛ در حال نوشته شدن است.

      چین و اروپا نیز میفهمند که چه بلایی در حالِ نازل شدن بر اقتصاد آنهاست.

      امّا هیچیک از تحلیلگرانی که به زبانِ شیرین و شِکَرینِ «فارسی» (البتّه با خَطّ عربهای سوسمار خور) مینویسند؛ تنها به «نشخوارِ اخباری که منتشر میشوند» میپردازند. در حالی که «خبرهای واقعی» در پشت پرده ها «تدوین و برنامه ریزی» میشوند.
      خبرهایی که در رادیوها و «رویترز»ها منتشر میشوند؛ «خبر» نیستند؛ ... بلکه «تاریخ» هستند.

      حذف
  38. اجرای نمایشنامهٔ «دموکراسی شیعهٔ شنیعهٔ صفوی»:

    http://www.bbc.com/persian/iran-44285154

    پاسخحذف
  39. جورج سوروس؛ که نقشً «پدر طالقانی» را برای «ولایت فقیهی ها»؛ «داعش»؛ «اصلاح طلبان»؛ «چپگراها»؛ «اخوان المسلمینیها»؛ BBC؛ NY Time ؛ DW؛ اوباما؛ خانوادهٔ بوش؛ خانوادهٔ کلینتون؛ و .... را بازی می کُند؛ به «جَزَع و فَزَع» افتاده است.

    https://goo.gl/Rh5TSy

    زمانی که «عقابِ بزرگ» ظهور میکُند؛ همهٔ این «تَنِ لَشها» به جیغ و ویغ می افتند.

    پاسخحذف
  40. امید شیعیان صفوی ایران بی اساس است و تشیع به معنای صفویش الان هم در ایران مرده . کاملا تایید می شود. این گند تاریخی متا سفانه در یک پیچ تاریخی بحلقوم ملت ایران فرو رفت تا از انها امت بسازد. این امت در نیمه راه ساختن بدلیل نداشتن چهار پایه درست بگاه رفت. و باید می رفت. چون یک مستراح مطلق بود و بوی گندش بدجور مشامها را ازرد. حتی مشامهای بو گندو یی مانند گنجی و سروش و شرکاء. و بر خلاف نظر نا شناس دیگر بهیچ رو سر بر نخواهد در اورد. در عصر مدرن معاصر جای تفکرات بو گندو در سطل های زباله هست. و دیگران چه صفوی باشند چه حیدری و نعمتی باید خود را با ساعت زمان کوک کنند. بقیه اش شر و ور است. فرهنگ ایرانی به اندازه کافی غنی است و اگر چهار پا یه هایش را تقویت کنند خود غولی است که بسیاری از فرهنگها را در خود مضمحل خواهد کرد. ما نیازی به صفوی و غیر صفوی نداریم. متا سفانه پهلوی دوم خیلی بی مبالاتی کرد و این فرصت را از ایران گرفت. حالا وقتش هست که پا به میدان بگذارد و این چاه ویل گندی که ایجاد شده را پر نمود و به سمت و سوی درست رفت. در هر صورت ان سبو ( دین عرب) بشکست و ان پیمانه ریخت. تا نظر استاد بزرگ کژدم چه باشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با درود، من فقط ایدآل رو بیان کردم.. و اینکه اگر این خودسانسوری نیست پس اسمش چیست؟ زمینه کاملا مساعد بود در آن اسم قشنگ (پیچ تاریخی) حتی خیلی عقب تر از پس افتادن خمینی از رحم مادرش.. و اینکه من هم امیدوارم و نه خوش خیال که نسل های بعد گول پلیدی صفوی و غیر صفوی رو نخورند(در حالیکه در چاه قم و مشهد مدل صفویش به مشتاقان خورانده میشه و از شانس بد ما این ۲ شهر در ایران هستند) اما گول نخوردند!؟ و هوشیار بودن هیچی از ماهیت این پلیدی و خواسته هاش کم نمیکنه.. و این آرمان شهر حفظ آیین در کنار انسانیت کمی رویایی به نظر میاد چون جمهوری اسلامی از قضا نظامی شکست خواهد خورد و نه با فرهنگی(فهم جمعی ساکنین ایران و تلاش شبانه روزی برای نابودی آن،« در جایی خوندم خانم گوگوش به خبرنگارها و عکاسان گفته بعلت روزه بودن بعد از افطار در خدمتشون خواهد بود، هم دینی و هم حرفه ای، اینطور نیست!؟ واقعا عجیبه که چرا خمینی از این پیچ تاریک! تاریخی بیرون اومد؟.. دیگه جور دیگه ای نمیتونم منظور رو برسونم و دیگر در این رابطه حرفی ندارم..‌ با آرزوی بهترین ها برای کسی که سبو شکسته و پیمانه ریخته شده دین عرب ها رو توسط ساکنین ایران با چشم دل دیده و حس کرده.

      حذف
  41. https://www.radiofarda.com/a/Lavrov-on-Pullback-of-non-Syrian-forces-from-border-with-Israel/29259494.html

    پاسخحذف
  42. وآن سلطانی که لواط را ممنوع اعلام کرد

    آن مدرسه بيش از 150 دانش‌آموز در مقطع متوسطه اول داشته است.
    فيلم‌ها از زواياي مختلف در شبکه‌هاي اجتماعي مي‌چرخد.
    مي‌گويند بچه‌هاي يکي از بهترين مدارس منطقه دو تهران ، آزار جنسی دیده‌اند.
    خبرها اول از يک رسانه داخلي منتشر شد و بعد ابعاد گسترده‌تري پيدا کرد
    اولیاء دانش آموزان مي‌گويند هدفشان از رسانه‌اي‌کردن ماجرا احقاق حق دانش‌آموزان مدرسه بود؛ اما حالا با بزرگ‌ترکردن بيش‌از‌پيش ماجرا، آنها تصميم به سکوت گرفته‌اند.

    پدر یکی از دانش‌آموزان می‌گوید:آقای «ح» با چند تا از دانش‌آموزان اقدام به کشیدن سیگار می‌کرده، اما در بعضی از بچه‌ها گویا این آسیب جدی‌تر بوده، گویا وادار به برقراری رابطه جنسی بین بچه‌ها می‌کرده و سپس خود به دانش آموزان تجاوز کرده است. ما تصمیم به رسانه‌ای‌کردن این ماجرا گرفتیم تا پشتمان خالی نشود، اما الان ظاهرا افسار از دست ما در رفته و همه می‌گویند کاش آن‌قدر مسئله رسانه‌ای نمی‌شد. من برای ثبت‌نام پسرم در پایه هشتم حدود 16 میلیون تومان هزینه کرده‌ام.

    اینروزها تمامی رسانه های داخلی،BBC،دویچه وله،رادیو فردا،VOA،ریاست جمهور،وزرا،رهبر،نمایندگان مجلس و خیل عظیم افکارعمومی همه متوجه اتحام،ارتکاب،جرم یا تخلف این آقای بازهم «ح» با هویت های نامعلوم، آدم معمولی،نوه ی یه روحانی سرشناس،پرسنل رسمی،نیروی پیمانی،معاون پرورشی،معاون آموزشی،نیروی گزینش نشده و...است.

    ودر همین ایام غافلیم از پیشنهاد جدید مُسکو برای ایجاد یک منطقه بین مرزی به پهنای ۶۰ کیلومتر در مرزهای اسراییل و اُردن با سوریه و خارج کردن نیروهای تحت امر سپاه پاسداران از آن،که گامی در راستای عملی ساختن "پیام" آقای پوتین است. به همین گونه می توان جایگاه مُذاکره "غیرمُستقیم" رژیم جمهوری اسلامی با اسراییل در اُردُن را سنجید؛ یک عقب نشینی جانانه وبی سرو صدا که تنها می تواند زیر فشار و به سفارش روسیه صورت گرفته باشد تا وعده ها و معامله ی پشت پرده خود را با آمریکا واسرائیل عملی کرده باشد.
    واقعیت این است که سرمایه گذاری هنگُفت مالی و انسانی حاکمان جمهوری اسلامی، در سوریه، خود به تنهایی ارزشی حتی به اندازه پول خُرد نداشته و "نظام" در کنار داعش، بازنده اصلی جنگ داخلی در این کشور است.

    ...واین آقای «ح» کرده یا نکرده احتمالاً اعدام خواهد شد زیرا قرار است آن 12 گام بعدی آهسته و بی سرو صدا در حالی که مردم سرگرم هستند ،انجام شود.

    پاسخحذف
  43. ناشناس گرامی
    نظر شما را خواندم و برای راحتی خیال شما حذف کرد.

    سپاسگذارم.

    پاسخحذف
  44. به این میگویند: «داشتنِ قدرت» و «اِعمالِ قدرت».

    https://goo.gl/VWDUtq

    اینکه «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی» چقدر «سینه خیز رفته است» نشانهٔ «قدرت» نیست. بلکه نشانهٔ «کونِ پاره شده»ای است که دیگر هیچ «وصله ای» نمیتوان زد.
    اگر بتوانید یک شلوارِ پاره پوره را که دهها بار وصله کرده اند؛ «وصله از رویِ وصله» بزنید؛ میتوانید کونهای پارهٔ «انگلِ فرزانه» و «حاجی بادمجان» را نیز وصله کاری کنید.
    تازه .... مگر با «وصله کاری» میتوان «شلوارِ پاره» را به «شلوارِ نو» تبدیل کرد؟
    آخه ای الاغِ حزبلبلی ... مگه میشه؟

    پاسخحذف
  45. نبردهای تجاری میان آمریکا و اروپا هیچ ربطی به ماجرای ایران ندارند.
    آمریکا میخواهد صنایع داخلی خودش را تقویت کند.
    امّا آمریکا میتواند از این فشارها در جهت ضربه زدن به سیاستهای «حمایت دولتی» اروپا از بازرگانی با ایران نیز استفاده کند. ولی اصل قضیّه ربطی به مسئلهٔ ایران ندارد.
    آمریکای ترامپ میخواهد روابط خود با اروپا و پیمانِ «نفتا» را بازتعریف کُند.
    پیشتر نیز گفته ام که آمریکا در حال بازتعریفِ همهٔ اتحادیه ها و سازمانهایی است که در دورهٔ حاکمیّتِ ۲۴ سالهٔ گلوبالیستها؛ آمریکا را وارد بازیهای جهانی کرده اند و «ناسیونالیسم آمریکایی» میخواهد آن بازیها را به هم بزند.

    همچنین حرکات اخیر روسها در ماههای اخیر؛ نشان از چرخش های مهمّ در سیاستهای خارجی و اقتصادی روسیه را نشان میدهد و آقای پوتین این سیاست را به صورتِ «سربسته» و به نام «رفاه برای همهٔ شهروندانِ روسیه» در سخنرانی خود پس از انتخابات بیان نمود.
    اکنون روسیه به سمت مشارکت در پروژه های «خاورمیانهٔ بزرگ» خیز برداشته است و دوستان و دشمنان خود را «بازتعریف» خواهد نمود. شاید در ماههای آینده شاهدِ تغییراتی در روابط چین و روسیه نیز باشیم.

    https://goo.gl/B3QNjJ

    پاسخحذف
  46. یک هشدار به آنهایی که فکر میکنند؛ اروپا از صمیم قلب میخواهد برجام را نگه دارد؛ بدهکارم.
    این هشدار خطاب به «اوباشِ فرزانه» و «اوباش امیرکبیرِ ظریف» و «اوباش عراقچی» و «اوباش امام حسن بنفش» است.
    این اوباشان بدانند که: اروپا فکر میکند که «رژیم ایران» برای آمریکا آنچنان حیاتی است که آمریکا به کمک اروپا نیاز خواهد داشت. تا بتوانند مسئلهٔ «جنگ تجاری» را با عَلَم کردنِ «تلاش برای حفظ برجام» تحت تأثیر قرار دهند و برای تعدیلِ «جنگِ تجاری» با آمریکا از «برگِ ایران» استفاده کنند. اروپاییها از همان آغاز بروی کار آمدن ترامپ میدانستند که «دیر و یا زود»؛ «جنگ تجاری» در کار خواهد بود.
    وگرنه «برجام» به خودی خود هیچ ارزشی برای نگهداشتن ندارد.
    تفکّر «اروپاییها میخواهند؛ امّا توانائیش را ندارند» یک تفکّر احمقانه است.
    رژیم انگلهای صفوی مسلک؛ میداند که در حال رانده شدن به حاشیه های تاریک است و با اینگونه اظهارات میخواهد اوباشانِ حزبلبلی را امیدوار نگاهدارد.

    پاسخحذف
  47. طبق قانون جدید کانادا که فکر کنم از طرف آمریکا هست، هر کسی که بخواهد به کانادا وارد شود باید اطلاعات بیومتریک شامل عکس و اثر انگشت بدهد هر ده سال. نود دلار هم خرجشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      کارِ درستی است.
      کانادا نیز مثل انگلستان و فرانسه و آلمان؛ لانهٔ «کُس کِشهای اسلام گرا» است.

      حذف
  48. «کونِ لقّ و خُرخُرویِ انگلِ فرزانه» و «کُسِ برباد رفتهٔ زَنِ حاجی بادمجان آریو برزنِ عارِف» و بیش از ۱ میلیارد دلار و کشته هایی که مخفیانه و مانند «اجسادِ سگهای ولگرد» به گور سپرده شدند (شهیدانِ کیرِ خَر)؛ بر باد رفت.
    زمانی که «کژدم» گفت: (هِی .... گروهبان حاجی بادمجان ... به خانه اَت برگرد تا زَنَت را مردان و پسرانِ همسایه و یا امامِ جمعه ها نگایند» ... به حرف «کژدم» گوش نکرد.
    اکنون «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمیِ آریو برزن» خودش نیز از «کون» و «روده هایش» ... حامله شده است.

    https://goo.gl/rfuWRo

    حالا برو هِی «سِلفی» بگیر ... و بگو : «شیعه شکست نمی خورَد» و «نمازِ ظهر را در مدینه میخواند» ... امّا اکنون می بینی که «شیعه را در کوچه پَس کوچه های تاریک «می گایند» و شما بی شرفها میگویید: آنهایی را که گاییدند؛«ما نبودیم» ... « ما قرار گذاشته ایم که اسرائیل را در ۲۵ سالِ آینده» نابود کنیم.

    آیا «حزبلبلیهای احمق»؛ از زنها و خواهرها و دخترانشان پرسیده اند که: (کیرِ صهیونیستهای پدر سوخته را در کدامین عُمقِ «کون» و «کُسِ»شان احساس میکنند؟ .... نَکُنَد خدای ناکرده از فَرطِ «گاییده شدن» ؛ حتّی «حسِّ لامسهٔ شان» را نیز از دست داده باشند؟)؟

    از «حاجی بادمجان آریو برزنِ کُس کِش» بپرسید؛ زیرا همهٔ این «پاسخهای محرمانه» پیشِ اوست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چند ماه پیش (بازهٔ زمانیِ کمتر از ۲۴ ماه)؛ بخشی از اسنادِ «جنگِ ۸ ساله» را منتشر کردند و گفتند که بخشهایی از این اسناد؛ برای «همیشه»؛ محرمانه خواهند ماند.
      بخشی از این اسنادِ «محرمانهٔ الی الابد» مربوط به «تجاوزِ جنسی به بسیجیها» توسّط «پاسداران و آخوندها» است که از بسیجیها به عنوانِ «خانُم = برده های جنسی» استفاده میکردند.
      امّا مشکِل در این حدّ نبود.
      صدّام حسین اعلام کرد که «ارتش و سربازانِ ارتش» را به عنوانِ «نیروهای نظامی» می پذیرد؛ امّا «پاسدار» و «بسیجیها» را نمی پذیرد. لذا «پاسدارها» و «بسیجیها» از حقوقِ قراردادهای بین المللیِ «کنوانسیونِ ژنو» برخوردار نیستند.
      طبقِ گزارشهای محلّی در خوزستان؛ صدّام حسین دستور داده بود که به همهٔ بسیجیها و پاسداران (راهِ قدس از کربلا میگذرد) که دستگیر میشوند؛ موردِ «تجاوزِ جنسی» قرار بگیرند. آنهم نه یک بار؛ بلکه دهها بار.

      همهٔ خانواده های پاسداران و بسیجیانی که در دورانِ «جنگِ ۸ ساله» اسیر شده و زنده باز گشته اند؛ باید بدانند که به آن موجودات؛ دهها بار تجاوزِ جنسی شده است و بخش مهمّی از «اسنادِ فوقِ محرمانهٔ جنگهای ۸ ساله» مربوط به همین موضوع است.
      بخش دیگری از خانواده های پاسداران و بسیجیان در آن دوره باید بدانند که به فرزندانِ آنها از طرفِ رده های بالاتر در بسیج و سپاهِ پاسداران؛ تجاوزِ جنسی شده است.
      اگر تا کنون نمیدانستند؛ اکنون بدانند و از اوباشانِ حاکمِ صفوی مسلک بخواهند تا آن «اسنادِ محرمانهٔ جنگهای ۸ ساله» به طورِ کامل منتشر شوند.

      حذف
  49. «سر جوخه شمخانیِ کُس کِش» میگوید که که درر جنوبِ سوریه حظور ندارند.
    این روسپی زاده نمیخواهد همه بدانند که آقای پوتین به روسپی زاده های «هار» شیعه مسلک؛ «دستور» داده است که: «کُس و کونتان را از جنوبِ سوریه» جمع کنید.
    سرجوخه شمحانی با این دروغها میخواهد انکار کُنَد که قلّادهٔ «سگ شیعه های هارِ صفوی» در دستِ «کرملین» است.
    «سگ شیعه های صفوی» با استفاده از یونیفورمهای ارتش سوریه که البتّه با هماهنگی «بشار اسدِ مفعول» انجام گرفته بود؛ میخواستند «کَلَک رشتی» بزنند. امّا اگر هیچکس هم نداند؛ روسها بر تمامی اوضاع «تسلّط» دارند.
    لذا فرمانِ «قبلهٔ کرملین» این بود که «کُس و کونتان» را با یونیفورم تقلّبی و یا بدونِ لونیفورمِ تقلّبی جمع کنید.

    https://goo.gl/3JgbD7

    دیگر برای رژیمِ ننگینِ صفوی؛ از آسمان «برنج و لپّه» نمی بارَد. بلکه «کیر» میبارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مثلی تبریزی در رابطه با «بدبختها» میگوید:

      اگر از آسمان «نخود» و «لپّه» ببارَد؛ حتّی یکدانه از آنها بر دامنِ «بدبخت ها» نمی اُفتد.
      امّا اگر از آسمان «کیر» ببارد؛ نخستین «کیر» در کونِ «بدبخت» فرو می رَوَد؛ و بقیهٔ «کیرها» نیز به «صَف» می ایستند و به قولِ «احمقی نژاد» .... «زنبیل» میگذارند.
      ترجمهٔ فارسی اَش را گفتم که حتّی «رونالد ریگان»ها و «مارگارِت تاچر» ها نیز بفهمند.

      حذف
    2. با اینکه کونِ «شیعیانِ صفوی مسلک» در هفته های اخیر بارها توسّط «صهیونیستهای پدر سوخته» گاییده شده است؛ امّا این «شیعیانِ بی شرف» همچنان میخواهند بگویند که «باکره» هستند.

      حذف
    3. بُرو ای «کُس کِشِ مسکین» ... دَرِ خانهٔ «قُلی» زَن... که «لیسانسِ کونی گری» دَهَد از کَرَم «علی» را....

      حذف
    4. روزی؛ «نامَردی» به زنش گفت:

      هِی ... ای «فاطیِ زشت روی» که تو را به «زینِ اسبی خریده ام» ... برو به «بابات» بگو که کونِ شوهَرّت از بس که از چاه آب کشیده؛ پاره شده است. ... چند تا از این بدبختهایی را که در «راهزنیها»ی اخیر اسیر کرده ای را به ما بده تا کمک دست ما بشوند. ...
      شیعیان این حدیث را به حسابِ «آزادی خواهیِِ مولای متّقیانِ قلّابی شان» میگذارند.

      امّا در جایی دیگر بند را آب میدهند و میگویند:
      همین شخص که کونش از کشیدنِ آبِ چاه پاره شده بود؛ «نگینِ پادشاهی» داشت و از رویِ کَرَم به «مسکینان» و «گدایان» میداد.

      ....
      آخه ای الاغِ شیعه ... این دو قصّه با هم میخونَن؟

      حذف
  50. کژدم گرامی
    خبرهای جدید ازاماده شدن فرانسه برای کنار کشیدن از برجام حکایت دارد
    یعنی در چند روز آینده دو کشور دیگر هم به خاطر تنها شدن ناچارا عقب نشینی را آغاز خواهند کرد در اینصورت فروپاشی برجام خیلی سریعتر از انچه پیش بینی می شد انجام خواهد گرفت بنظر من چند ماه دیگه با چرخشی 180 درجه آنهارا در صف مقدم عملیات نظامی علیه رژیم می بینیم که همه را انگشت بدهان خواهند نمود تقریبا همان سناریویی که قذافی را کیش و مات نمود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آمریکا در پِی حملهٔ نظامی به ایران و اجرای سناریوی لیبی نیست. دولتِ آمریکا «دولتِ انتقام» است و در پِی بی آبرو و تحقیر کردنِ انگل فرزانه و آخوندها و اوباشانِ سپاه پاچاهارداران است.
      در ماههای آینده سپاهِ پاچاهارداران را سازمان تروریستی اعلام کرده و «شکارِ روباه» آغاز خواهد شد تا انتقامِ همهٔ سربازانِ آمریکایی که توسّط شیعیانِ صفوی کشته شده اند گرفته شود. سازمانهای اطلاعاتی گوناگون نیز در شناسایی و کشتارِ این اوباشان با آمریکا همکاری خواهند نمود.
      سناریوی لیبی را فراموش کنید. دولتِ آمریکا در پی بر اندازی رژیم شیعی ایران و آفریدنِ کانونِ تشنّج و بحران نیست.

      حذف
  51. آخرش که چی!؟ ساکنین ایران از گرسنگی همدیگه رو میخورند تا منقرض بشند!؟ یا اینکه سلیمانی ها مفقود الاثر میشند و خلیفه دوم ساک میزنه و قول میده که انسان خوبی باشه ؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      آخرش اینکه «ساکنین ایران» باید تصمیم بگیرند که چکار میخواهند بکنند؟
      آیا پس از اینکه به بُن بستِ کامل رسیدند و همهٔ راههای پیش و پَس بسته شد؛ حرکت کنند؟
      اگر چنین تصمیمی بگیرند؛ مانند «حنای بعد از عروسی» خواهد بود
      اکنون انگل فرزانه و اوباشانی مانند اکبر ولایتی؛ سازِ «نگاه به شرق» را کوک کرده اند که بسیار شبیه به طرحِ احمقانهٔ رفتن به سوی «بیت کوین» است.
      کدام شرق؟ آیا منظورشان «چین و روسیه است»؟ این طرح احمقانه فقط «دلخوش کُنَک» است و امکانِ اجرایی شدن ندارد.
      رژیم شیعی همهٔ تخم مرغهایش را در «سبدِ روسیه» گذاشته است و بدونِ کمکِ روسیه در سوریه؛ حتّی نمیتواند آب بخورد. امّا روسها در سوریه نه تنها دیگر به «سربازِ پیادهٔ صفوی مسلک» نیازی ندارند؛ بلکه به موی دماغ هم نیازی ندارند. لذا نیروهای نظامی رژیم در منطقه در حالِ «یتیم شدن» هستند و آنچه را که «عمقِ استراتژیک» خود میدانستند و فکر میکردند که میتوانند برای همسویی با روسها بر روی میز بگذارند؛ را نیز از دست داده اند.
      آنهمه سرمایه گذاری بر روی عراق و سوریه و یمن در حالِ رسیدن به «پوچی» است و بعد از این با بسته شدنِ راههای منابع مالی (نفت)؛ به درد سری بزرگ برای رژیم حاکم بر ایران تبدیل خواهند شد. همهٔ مزدورانِ لبنانی و افغانی و عراقی و یمنی و پاکستانی؛ با کمبودهای سنگین مالی روبرو شده و خود را کنار خواهند کشید.
      مشکلِ رژیم ایران است که «نقاط عطف» را نمیبیند. زمانی که روسها سفارت خود را از یمن به عربستان سعودی انتقال دادند؛ این احمقها باید میفهمیدند که دورانِ بی ارزش شدنِ آنچه که «عمقِ استراتژیک» مینامیدند؛ فرا رسیده است. هنوز هم نمیتوانند بفهمند که روسیه برای شرکتِ فعّال در اقتصادِ «خاورمیانهٔ بزرگ» آماده میشود و در حالِ تغییر سیاستهای منطقه ای خود است.
      لذا آنچه که به نامِ «نگاه به شرق» در بوق و کرنا کرده اند را حدّاکثر به «نگاه به چین» تقلیل دهند. چینیها نیز به اندازهٔ کافی دردسر دارند و به رژیمِ شیعی به عنوانِ «پَسماندهٔ سفرهٔ روسیه» نگاه میکنند که اگر چیزی با ارزش در آن وجود داشت؛ روسها این سفره را جمع نمیکردند.
      لذا به نظر من «نگاه به شرق» برای فریب مردم و بویژه فریبِ «حزبلبلی ها» است تا همچنان با توسّل به «اوهام» امیدوار بمانند و منتظر مهدی موعود باشند که با ۳۱۳ نفرش بیاید آنها را نجات دهد.

      حذف
    2. آخرش نگفتی سر و ته این ماجرا بعد سرویس شدن مردم ایران از کی مواهب استفاده از اقتصاد خاورمیانه بزرگ را بدست می آورند؟تکلیف جنایتکاران اسلامی در این منطقه که ریشه های عمیقی دارند چه خواهد شد؟

      حذف
    3. ناشناسِ گرامی
      تا زمانی که نتوانی مسئلهٔ «قتل عامِ پاسداران و انگلهای اوباشِ صفوی» را؛ به عنوانِ «پُلِ گذَر از گذشته به آینده»؛ در ذهنِ خود حلّ کُنی؛ ... بِشاش به آینده.

      «خَر فهم» شُد؟ یا همچنان باید مانند «میخِ طویله» با «پُتگ» بر سَرِ بی مَغزَت فرو رَوَد؟

      حذف
    4. با سپاس از پاسختون، در ضمن این ناشناس دومی، ناشناس اولی! نبود.

      حذف
    5. میگویند که زنده یاد «احمدِ کسروی»؛ گفته بود که : «ما به این آخوندهای شیعه؛ یک حکومت بدهکاریم».

      من (کژدم) میگویم:

      ما به همهٔ این بی شرفهای برخاسته از گورهای ۱۴۰۰ ساله و ۱۲۰۰ ساله و ۵۰۰ ساله؛ «یک قتل عامّ بدهکاریم».

      نقطه ... پایانِ سطر.

      حذف
    6. ناشناس گرامی
      من «علمِ غِیب» ندارم و «مُلهَم به الهاماتِ الهی» نیستم. لذا تشخیصِ اینکه این ناشناس؛ آن یکی ناشناس نبود؛ در حوزهٔ تخصّص من نیست.

      حذف
    7. به آبجی موگرینی و اردشیر خان زاهدی راپورتتو میدم کژدم ناقلای پیر

      حذف
    8. ناشناس گرامی
      اگر «نَر» هستی و هنوز کار میکُنه؛ ... برو آونقدر به «آبجی موگرینی بِده» تا آن ترانهٔ قدیمی را بخواند که میگُفت:

      «اَز بَس آوردی .. بُردی ... شوشولَمو دّرد آوُردی ....» :) .... ها ... ها ... ها.... Hello Mark

      حذف
    9. راستش را بخواهید؛ جملهٔ «ها ... ها ... ها.... Hello Mark» را از فیلمِ «Disaster Artist» به عاریه گرفته ام.
      این فیلم نگاهی به فیلمِ «The Room» دارد که هنرپیشه؛ کارگردان؛ تهیّه کننده اش یک «میلیونرِ ناشناخته» است که برای ساختنِ فیلمِ «The Room» حدودِ ۷ میلیون دلار هزینه میکُنَد و آن فیلم؛ فقط ۱۸۰۰ دلار فروش داشته است. به همین خاطر نامِ فیلمِ اخیر را «Disaster Artist» گذاشته اند.
      شاید این فیلم؛ داستانِ «وبلاگِ کژدم» باشد.
      این فیلم را ببینید.
      نمیدانم که لذّت خواهید بُرد و یا نه؟
      امّا من (کژدم) لذّت بردم.
      گویی که خود را در آیینه میدیدم و به خودم «میخندیدم».

      یادتان نرود ...

      Disaster Artist

      حذف
  52. ناشناس گرامی
    لطفاً یکی از نرم افزارهای فارسی نویس را بر کامپیوترتان نصب کنید تا بتوانید به فارسی بنویسید. در ضمن به خاطر اینکه میگویید سخنان شما را خصوصی به حساب آورده و منتشر نکنم؛ هر بار مجبور هستم که آنها را حذف کنم. در برخی موارد حتّی نمیتوانم پاسخ بدهم؛ زیرا به قول شما «خصوصی» هستند.
    پیشنهاد من این است که نام کاربری جدیدی برای خودتان انتخاب کنید و به فارسی بنویسید .

    پاسخحذف
  53. نمایِ دور و نزدیک از «بچّه کونیِ هنرپیشهٔ منتقِد»

    https://goo.gl/M3PqBb

    این «حزبلبلیها» به سیمِ آخر زده و فکر میکنند که با این «کُس کلک بازیها» میتوانند؛ نجاستِ ذاتیشان را بپوشانند.
    هوی ... ای حزبلبلیِ «صیغه زاده» ...
    راست میگَم یا نه؟

    پاسخحذف
  54. نمای «دور» و «نزدیک» از یک «بچّه کونیِ بسیجیِ هنرپیشهٔ منتقد».

    https://goo.gl/23JFxR

    پاسخحذف