۱۳۹۷ اردیبهشت ۱۶, یکشنبه

پیشنهاد به ایرانیانِ خارج از کشور

من (کژدم) در مقامی نیستم که «فراخوان» بدهم. 
در نظرِ من؛ دادنِ «فراخوان»؛ به نوعی «ادّعای رهبری» است. من (کژدم)؛ هرگز چنین ادّعایی نداشته و در جهتِ رسیدن به آن نیز تلاش نکرده ام. 
من (کژدم» از تمامی این «شارلاتان بازیها»؛ رها و آزاد هستم.

لذا فقط میتوانم «پیشنهاد» بدهم.

پیشنهاد به ایرانیانِ خارج از کشور:

اگر بخشی از خانواده و فامیلهایتان در ایران زندگی میکنند و میدانید که به خاطر فقر مالی؛ یارای مقاومت در برابر حوادث و بحرانهای آینده را نخواهند داشت؛ تا جایی که میتوانید و حتّی تقبّل کردنِ اینکه به تحمّل فشار مالی دچار میشوید؛ حتّی با گرفتن وام و یا کَم کردن از هزینه های غیر ضروری و جانبی خود؛ در بازهٔ زمانی کوتاهی که وجود دارد؛ پول بفرستید. حتّی فامیلهای درجه ۲ و یا ۳ و یا ۴ را فراموش نکنید. هر کسی را که سراغ دارید که در شرایط بحرانی؛ امکان دارد شیرازهٔ زندگی اش فرو بپاشد را نیز فراموش نکنید.

نگران نباشید؛ جای دوری نمیرود.
روزی خواهد رسید که به «شرافتِ خود» افتخار خواهید کرد.

روزهای سختِ آینده را بسیار جدّی بگیرید. پایِ خود را از بازیهای  «زهرا رهنورد رفع حصر شد؛ و یا نشد»؛ «تلگرام حصر شُد و یا نشد» و صدها «شارلاتان بازیِ دیگر» بیرون بکشید. زیرا هیچ رهیافتی برای آینده ای روشن  برای ایران؛در این بازیهای کثیف ؛ وجود ندارد.
ذِهن خود را از اینکه: «آخوندهای سُنّی مسلک» میتوانند و یا نمیتوانند به جاهای دیگر سفر کنند؛ پاک کنید. ذهن خود را از «حَصر» و «رَفع حَصر»؛ پاک کنید. زیرا اینگونه مسائل برای «اَبر آلود» و «مِه آلود» کردنِ ذهنهای شما تولید میشوند تا نتوانید جلو پاهای خود را ببینید.

اکنون؛ ایران به لبهٔ پرتگاه رسیده است. اگر میتوانید ایران را نجات دهید .... بسیار عالی است. امّا اگر نمیتوانید ....
مانندِ «شیندلِر» عمل کنید.
«شیندلر»؛ زندگی شاهانه ای برای «یهودیان» در دورانِ جنگِ جهانی دوّم؛ مهیّا نکرد. زیرا نمیتوانست. امّا توانست  زندگی بسیاری از یهودیان را؛ تا حدّی که در توان داشت.... نجات دهد.
من نمیدانم که خوانندگانِ این نوشتار؛ در چه حال و هوای فکری هستند؟
لذا میخواهم که فقط قضیّه را خیلی جدّی بگیرند و در فرداها بر خود تُف و لعنت نفرستند.


کژدم

۳۹ نظر:

  1. کژدم عزیز

    آفرین بر شما. پیشنهاد خوبی است چون اوضاع از چند ماه آینده ناپایدار خواهد بود خرید مقداری برنج و روغن و نمک و داروهای ضروری عاقلانه است هرچند فقط در کوتاه مدت موثر خواهد بود.

    در برنامه اینترنی زم و فرهودی با مانوک خدابخشیان صحبت شد، خیلی با وی آشنایی ندارم ولی حرفهایش تا حدی قابل توجه بود.
    از جمله اینکه بعد جام جهانی روسیه فشار تحریمی بر پوتین کلید خواهد خورد و عقیده داشت که پوتین در گذشته(موقعی که سرکار آمده) از سوی کسینجر تا حدی هدایت میشده که البته دومی را نمی‌دانم تا چه حدی بتوان باور کرد.

    در صحبتهای سال ۲۰۱۶ کسینجر آمده اگر خودش بود چنین قراردادی نمیبست(برجام) و از خروج فوری سودی عاید آمریکا نمیشود بلکه باید ابتدا دست و پای کسانی که قصد تولید امپراتوری شیعی دارند را کوتاه کرد:
    "I would not have made [the agreement], but we will not get a great deal out of ending it now," and that the biggest challenge facing the Middle East is the "potential domination of the region by an Iran that is both imperial and jihadist."
    الان نزدیک ۲ سال از این حرفها گذشته و شاید زمان عمل آمریکا فرا رسیده باشد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوکچه گرامی

      سپاس

      دیگر کار از کار گذشته است.
      اکنون میخواهند ایران را به «کویر» تبدیل کنند.
      آنهایی که به بحثهای «دموکراسی؛ یک میلیمتر کمتر؛ دموکراسی یک میلیمتر بیشتر» دامن میزدند. اکنون باید پاسخگوی خیانتهای خود باشند.

      اگر در شرایط کنونی؛ آنهایی که خود را «ری استارتی» می نامند و در فکر «حکومت دراویش = کونیهایِ مشابه خمینی» هستند؛ تمامی مبارزاتشان؛ به نتیجه ای «پوچ» خواهد انجامید. لذا اگر آنهایی که خود را «ری استارتی» مینامد و به دنبالِ آینده ای بهتر برای ایران هستند؛ باید خود را برای «سرنگونی رژیم شارلاتانها و اوباشان» آماده کنند و اجازه ندهند که اوباشی مثلِ «حسینی» آنها را به بیراههٔ «حکومتِ دراویشِ شیعه مسلک» که نسخهٔ دیگری از «کُسکش های انگلهای صفوی» است؛ بکشانند.
      «ری استارت» یعنی: «آغازی نو». «آغازِ نو» نمیتواند؛ تکرارِ بی شرافتیهای «تشیّع صفوی» در لباسی دیگر باشد.

      حذف
  2. هیچ نترسید. امروز میگویند که قیمت دلار به مرز ۷ هزار تومان رسید.
    من (کژدم) به شما قول میدهم که از ۱۴ هزار تومان نیز خواهد گذشت و «ریال و تومان» تبدیل به «دستمالِ مستراح» خواهند شد.
    تا جایی که میتوانید دلار و یورو و یِن ژاپن و طلا بخرید و در هیچ شرایطی «نفروشید» و فریبِ حیله های رژیم برای «تثبیتِ بازار ارز» و پایین آمدنِ موقّت ارزشِ ارزهای خارجیِ معتبر را نخورید.
    اصلاً و تحتِ هیچ شرایطی نفروشید. فقط بخرید و بخرید و باز هَم بخرید. تا جایی که «تُخم ارز و طلا» را «مَلَخ بخورد».
    به «سرجوخه شمخانی» نشان دهید که هیچ «گُهی» نیست؛ بلکه یک «صحیف الصّحاف» دیگر است که از «اقتدارِ پوشالی» سخن میگوید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «لیر» تُرکهای عثمانی را به هیچ وجه نخرید و اگر خریده اید؛ با ارزهای معتبر معاوضه کنید. زیرا «لیر» تُرکهای عثمانی نیز «گاییده» خواهد شد.
      خریدَنِ «لیر تُرکهای عثمانی»؛ بسیار بدتر از «روپیهٔ هند» است.

      حذف
  3. به مزخرفاتِ «امام حسن بنفش» به هیچ وجه اعتماد نکنید.

    https://goo.gl/uVmEAA

    همانگونه که گفتم؛ منابِعِ اصلیِ در آمدِ همهٔ باندهای رژیم؛ یکی است. یعنی «در آمد نفت + در آمد مواد مخدّر».
    این دو «چشمهٔ جوشان»؛ بزودی به «دریاچهٔ آذربایجان» (نمکزار) تبدیل خواهند شد.
    عربده های «اصلاح طلبان» و «دول واپسان» و «اعتدالیون»؛ بزودی در گلوهایشان خشک خواهد شد.زیرا ممنابِعِ در آمدشان» ؛ «یکی» است.
    فرض کنید که برادر و یا خواهر و یا مادرو یا پدرتان عربده میکشند. امّا «منابِعِ مالی» که بتواند آن «عربده ها» را حمایت بکند؛ کاملاً «یکی» است. لذا اگر میبینید که آن «منبع مالی»؛ حتّی نمیتواند؛ پشتوانهٔ خریدِ یک «ساندویچ» باشد .... به آن عربده ها ... تا جایی که میتوانید؛ بشاشید.

    پاسخحذف
  4. خوانندگان گرامی

    به خاطرِ شرایط کنونی؛ خودم را موظّف میدانم که یکی از کامنتهای نوشتارِ پیشین را «کاپی - پیست» کنم.
    تمامی تلاش من این است که وضغیت خطیر کنونی را هرچند بار که لازم باشد؛ گوشزد کنم؛ تا کسی پیدا نشود که بگوید: «کسی به ما نگفته بود».

    «کاپی - پیست»:

    خوانندگان گرامی

    بنابر آنچه از اطّلاعات جسته گریخته ای که به گوش میرسند. بر آورد من از استراتژی دونالد ترامپ در رابطه با «خروج از برجام» این است:

    ۱- آمریکا به صورت ظاهری از برجام خارج نمیشود.
    ۲- آمریکا تحریمهای تعلیق شده را از حالتِ تعلیق به حالتِ «اکتیو» بر میگرداند تا پیام مستقیمی به ۱+۴ بدهد و روابط اقتصادی ۱+۴ با رژیم ایران را تحت فشار قرار داده و فروش نفت از طرف رژیم را به جادّه خاکی بیندازد. در این صورت؛ هم تحریمها باز میگردند و شرکتهای نفتی از خرید نفتِ رژیمِ ایران سر باز خواهند زد تا منابع مالی رژیم تضعیف شده و آثار مخرّب آنرا در تمامی سطوح چه سیاستهای خارجی و داخلی و اقتصادِ ویرانِ خود تجربه نماید.
    ۳- بازگشت تحریمهای برجامی با تحریمهای غیر برجامی که به تأیید کنگره و سنا نیز رسیده امّا تا کنون اعمال نشده اند همراه خواهد بود.
    (همان تحریمهایی که وزیر خزانه داری آمریکا چندی پیش وعده اش را داده بود).
    ۴- آمریکا با ماندَنِ ظاهری در برجام؛ به ۱+۴ فرصتی ۳ ماههٔ دیگر خواهد داد تا در محیطِ «فشار و ترس» از ادامه یافتنِ تحریمها؛ بتواند به خاطر منافِعِ از دست رفتهٔ خود؛ به صورتی کاملاً جدّی با رژیم انگلهای صفوی برخورد کنند.
    ۵- در صورتِ جدّی نبودَنِ اروپا؛ تعرفه های تعلیق شده بر محصولات اروپایی و روسیه نیز بر روی میز گذاشته خواهند شد.
    ۶- تحریمهایی که کنگره و سنای آمریکا بر علیه روسیه در رابطه با دخالت در روند انتخابات آمریکا به تصویب رسانیده اند و تا کنون در کاخِ سفید خاک میخورند نیز اجرایی خواهند شد.

    استراتژی که در کاخِ سفید در رابطه با رژیمِ ایران و حامیانش تدوین شده است؛ بسیار ویرانگر تر از آنی خواهد بود که با فقط با «خروج آمریکا از برجام»؛ تصوّرش را میکردند.

    دیگر نمیخواهم صدایی بشنوم که بگوید:

    «کسی به ما نگفته بود» ... تا یقهٔ کثیفش را از «بازخواست» بِرَهاند.
    اگر خودت نفهمیدی: پَس احمقی.
    اگر منتطر بودی که کسی پیدا شود و بگوید؛ باز هم: «احمقی»
    اگر کسی پیدا شد و گفت و خودت را به «کوچهٔ علی چپ» زدی .... «خائنی».
    از نظر من (کژدم)؛ کمترین بهایی که یک «خائن» باید بپردازد؛ «مرگ» است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سخنانِ ناتانیاهو را چگونه ارزیابی میکنید؟

      https://goo.gl/9EuQS4

      اگر این سخنان را در کنارِ سخنانِ «ژنرال متیس» قرار دهید که پیشنهادِ «عملیّات پیشگیرانه» از طرف اسرائیل را «منطقی» ارزیابی کره بود؛ چه فکر خواهید کرد؟
      آیا همهٔ اینها «بلوف» هستند؟ ... آیا اینهمه «خوش خیال» هستید؟ آیا میدانید که همهٔ «خوش خیالها» در شرایط حسّاس؛ به جهنّم رفته اند؟

      حذف
    2. واقعاً جای تاًسف دارد که «کژدم»؛ متکلّم الوحده است.

      حذف
    3. کژدم عزیز
      آدم یاد مبارزات ufc میفته تا مدتی به هم میزنند وقتی یکیشون کم آورد و افتاد، نفر برتر روش میپره و آنقدر تو مغز بازنده میزنه تا داور بازی رو تموم کنه. این حکایت اسراییله به جمهوری اسلامی میگه: حالا که در موقعیت ناک دان کردنت قرار دارم آنقدر تو سر و مغزت میزنم تا بپوکی، اگه ولت کنم حال میای دوباره رجز میخونی. داور هم که عمو ترامپه...

      حذف
  5. اخه کژدم جان چی میشه گفت...دیگه سوار یه کشتی در حال غرق ما ملت هستیم....آماده غرق شدن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برو ناخدا را بِکُش و سکّان را به دست بگیر ... و .... یا ... «بمیر»

      حذف
  6. خوانندگان گرامی

    «انگل سیستانی» گفته است که به دار و دسته های «کُس کِش آریو برزن؛ گروهبان حاجی بادمجان» اعم از «مالکی» و «عامری» و «المهندس» و ... رأی ندهید.
    اگر فردا شنیدید که «کُس کِش حسن نصرالله»؛ اعلام کرد که «حزبُ ال کُس کشهای شیعیانِ جنوبِ لبنان» حاضرند تا خلع سلاح شوند؛ تعجّب نکنید.(معاملاتِ زیر میزی برای حفظِ آبرویِ نداشته)

    توتونَکَی ... زور تونه

    پاسخحذف
  7. کژدم خدا برای مردم ایران نگه ات داره چشم و چراغ این ملت شدی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      این «ملّت» حتّی نه تنها مرا نمی شناسد؛ بلکه به هیکَلِ من هم نمی رینَد.

      چشم و چراغ؟ ... پیشکِش

      حذف
    2. امّا کسانی هستند که با اینکه از من نفرت دارند؛ ... میدانند که وقتی از آنها «خواهش» میکنم که در این «روزِ قیامت» به هم میهنانِ خود کمک کنند؛ ... مرا دَرک میکنند.

      وظیفهٔ نخست:

      «کُمک به هم میهنان»

      حذف
  8. کژدم عزیز
    سرزمین ایران در حال گذر از یک مقطع تاریخی می باشد
    در تاریخ ایران هیچگاه این مرزوبوم این چنین در لبه تیز پرتگاه قرار نگرفته بوده است. سرنوشت حال وآینده کشوری در شرف شکل گیری است. نباید فراموش کنیم که هیچ فرد و گروه و ملتی به اندازه سر سوزن برای ما ارزش قائل باشد.
    ایران و ایرانی( اگر وجود داشته باشد) در لحظه تاریخی انتخاب برای خود و آیندگان قرار گرفته.
    لحظات تاریخی نیازمند تصمیمات تاریخی میباشد. زمان از نافرمانی های مدنی و اعتصاب اعتراض گذشته. در مقابل جنین حکومت ضحاک صفت این نوع مبارزه ها راهی به روشنایی نخواهد داشت،
    من خود امیدی به آینده روشن ندارم. چرا که تنها راه رسیدن به آزادی را در پرداخت بهای آن میبنیم.
    اوباشانی که ایران را تصرف کرده اند با زبان نرم ترک این دیار را نخواهند کرد.
    تنها یک راه بافی است و آن کشتار این دون صفتان وجنگ رو در روست... آن زمان است که این ها معنی واقعی مبارزه را می فهمند.
    اگر ملت برای این مرحله آمادگی لازم را ندارد. پس راهی جز سقوط نهائی باقی نمیماند.

    پاسخحذف
  9. یکی از دوستانِ بسیار گرامی؛ با تماس تلفنی به من (کژدم) پیشنهاد کرد که به «تلگرام» بپیوندم؛ تا «مخاطبین» بیشتری داشته باشم.
    من به ایشان گفتم که درباره اش فکر خواهم کرد.
    پاسخ من به آن دوستِ بسیار گرامی این است:

    بشاش توی «تلگرام» ... بِره.
    پاسخشان را به دلایل امنیتی؛ با تلفن ندادم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوب کاری کردید کژدم. همینجا کسی بخواهد چیزی بفهمد یا بگوید می‌اید. تلگرام عرصه کانال های افشاگری بیخود و کشکی است.

      حذف
  10. با انتشار خبرِ قطع شدن پیش فروش سکّه طلا و همچنین خبر آماده شدن اسرائیل برای حملهٔ موشکی احتمالی سپاه از خاک سوریه؛ اکنون میتوان گفت که رژیم ایران در آستانهٔ ورود به شرایط جنگی کامل هست.
    این جنگ شاید با موشک پرانی آغاز شود؛ امّا گسترش خواهد یافت. هیچ اهمیتی نیز ندارد که این موشکها عمل بکنند و یا مانند آن ۷ موشک دستچین شده به هیچ هدفی نخورند و یا نتوانند از سیستم دفاع ضد موشکی اسرائیل بگذرند.
    باز هم مهم نیست که سپاه قدس فقط برای حفظ آبرو به عملیاتی انتقامی دست بزند و فکر کند که اسرائیل فقط در همان حدّ محدود پاسخ خواهد داد.
    به نظر من به عهده گرفتن قدرتِ اعلان جنگ و گفتهٔ اخیر ناتانیاهو مهمّ است که گفته است:
    «این رویارویی دیر یا زود انجام خواهد گرفت؛ همین بهتر که الآن شروع شود.»
    اگر قرار بود که ارتش اسرائیل به حملات موضعی ادامه دهد؛ هیچ لزومی به قرار داده شدن قدرت اعلان جنگ به ناتانیاهد وجود نداشت.
    ارتش اسرائیل ضمن اینکه در هفته های اخیر تلفات و خسارات سنگینی به سپاه قدس وارد آورده است؛ امّا سیاستِ «دود دادنِ لانهٔ روباه» را دنبال میکرد. روباه که از لانه بیرون بیاید؛ «شکار» آغاز میشود.
    این جنگ به سپاه قدس در سوریه محدود نخواهد بود و ارتش بشار اسد نیز مورد حمله قرار خواهند گرفت و به راحتی میتواند به لبنان و ایران نیز کشیده شده و پای آمریکا را نیز به میان بکشاند.
    تنها چیزی که روسها میخواهند؛ عدم حمله به نیروهای آنهاست.

    پاسخحذف
  11. چند سالی است بصورت جسته گریخته وبلاگتان را تعقیب میکنم. خسته نباشید. انتقادهایی دارم، خیلی زیاد.این زیاده از فراخوان انعکاس روح بزرگ شماست، لااقل به نظر من. سر تعظیم فرود می آورم. درود!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      درود بر شما.

      کاش انتقادهایتان را نیز مطرم میکردید.

      حذف
  12. کژدم واقعا امیدوارم ایندفعه آمریکا ترامپ واقعا جدی باشه.. درسته شاید در کوران حوادث پیش رو من بشخصه زنده بیرون نیام اما اگر این شانس برای ایران و مردمش وجود داشته باشه که از یکبار با علف های هرزش بسوزه و از نو آباد بشه، هرچه زودتر بهتر../ دانش اموز راه شمنی من ناشناس بالا نیستم اما بشخصه تنم به تنت تو این انتقاد ها خورده، جدا از درست بودن انتقاد یا نبودنش، شما انتقاد پذیر نیستید؛ حداقل در چهارچوب این وبلاگ نه احیانا زندگی واقعیتون، کژدم فکر و قلمت به رفراندوم کردهای عراق و عمل گرایی سازمان مجاهدین و تحفه دگر بودن مردم تبریز(حداقل اکثرشون!) به اعتراف فر ایزدی داد! ولی پتانسیلی نداشتند(حداقل در این زمان) امیدوارم این صحبت های شما درباره ترامپ و این نظم نوین خاورمیانه، بیشتر از اینکه از روی احساسات باشه؛ واقعی باشه، پر پرفی کردم اما یادم نمیره که جایی هم گفتی ساکنین ایران به پمپئو نیازی ندارند..(نمیخواستم دو مطلب بفرستم پس این موضوع جدا رو در پرانتز قرار دادم، شما آیا در دنیای امروزی شمنی دیده اید یا نه، انها منقرض شدند مانند مصریان باستان و فقط بخشی از دانش خود را به ارث گذاشتند؟.. خیلی حرف ها هست اما این اسم ها و رسم ها میتونند جدید و با ابهت به نظر بیاند اما همه چیز به شدت بوی زمین رو میده انسانها هم بوی زمین رو میدند، جدا از نشخوار توهم همگانی گله ها(دین) و توهم مستقل و آزاد (فلسفه) این زمین قوانین و ناشناخته هایی هم داره که بخشی از ان شامل شمنیزم بشه؟ یا اینکه فقط یک نوع دلخوش کنک روح و روان آدمی هست که میخواهد با ان دو مورد بالا فرق کنه.. شما کسی هستی که یافتی چگونه ببینی چگونه بشنوی، با شمنیسم آدرس کور نده، گرچه میشود بدون هیچ ایمانی بسیار یاد گرفت، ممنونم ازت بابت روحیه و شرافت و آموزگاریت.)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      یک کامیون «سیب زمینی؛ تُرُب؛ تُرُبچه؛ گندم؛ ذُرّت؛ مُرغ؛ ماهی و گوشت گوساله و خرچنگ و قورباغه و «ودکای عزیز» و لوبیا و عرق سگی و ...» ریختی که معلوم نیست از کجا شروع باید کرد؟.
      امّا نه تنها سپاسگذارم؛ بلکه باور میکنم که «تَنَت» نه با من؛ بلکه با «تَنِ آیینِ شمنی» به هم خورده است.

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      آیا دوست داری که یک جوکَ «واقعی» از زندگی خودم که مربوط به «دههٔ ۶۰ است» تعریف کنم؟ ... جوکی شبیهِ همان «عشقِ ۱۵ سانتی» که وقتی از زبانم بیرون آمد؛ اعضای آن گروهِ «موسیقی زیرزمینی» از شور و شعف و شنیدنِ «تعریفی جدید از عِشق» ... نمیدانستند چکار کنند.

      بعدها شخصی به نامِ «مُحسن نامجو»؛ این جملهٔ «فی البداهه» را از من دزدید و معروف به «روشنفکر شد». هر جا که نامش می آید؛ میگویم: «تُف».
      دوست داری یک «جوکِ سنگین» بشنوی؟

      حذف
    3. با درود، روده درازی کردم و نوشته رو ویرایش نکردم.. بله دوست دارم از شما جوک سنگین بشنوم!

      حذف
    4. ناشناس گرامی
      این ماجرا به دههٔ ۶۰ باز می گَردَد. جوان و قبراق بودم. کوهنورد و «رزمی کار» بودم. البتّه دلایل شخصی خود را داشتم که با هیچ یک از «پروتوکولهای معمولیِ گرایش به این و یا آن چیز» همخوانی نداشت و در ادامهٔ این مَتن به آن پِی خواهی بُرد.

      روزی یکی از اعضای فامیلهایِ بسیار دور؛ یقهٔ مرا در پیاده رَویِ عصرانه گرفت و از من خواست که به او کمک کُنم.
      او گفت که ۵ نفر دانشجوی شهرستانی؛ هر روز در هنگام غروب؛ خواهر و دوستِ خواهرش را نیز که دختری ۱۵ ساله بود؛ در کوچه های تاریک تعقیب میکنند (هر دو این دختران ۱۵ ساله و همکلاسی بودند). من به او گفتم که آره؛ کمک میکنم. شاید او فکر کرد که من میخواهم «قیصر» و «ملک مطیعی بازی» در بیاورم و «مدافع ناموسِ مردم هستم» ... امّا برای من فقط ۲ مسئله مهم بودند:
      ۱- ۵ نفر به ۲ دخترِ کم سنّ و سال؟
      ۲- چگونه میشود «یک نفره» این ۵ نفر را به «عزا» نشاند تا دیگر «کیرشان» به صورتِ «دسته جمعی» (تجاوز گروهی) بلند نشود؟ ... اگر همین امروز کسی پیدا نشود که کاری بکند؛ در فرداها نیز هیچکس کاری نخواهد کرد و من باید اینکار را بکنم.
      اگر من شروع نکنم؛ دیگر چه انتظاری از دیگران میتوانم داشته باشم؟

      هنگام غروب؛ با راهنمایی آن جوان؛ در مسیری که هر روزه آن اتفاق می افتاد؛ حاضر بودم. زمانی که آن ۵ نفر را دیدم؛ تنها چیزی که بعد از ماجرا یاد« آمد این بود که یک نفر را «هُل» داده ام و یکی از آنها خونین شده است و یکی از سرنشنانِ گَشتِ پلیس که به محلّ حادثه رسیده بود به من گفت: «دستت درد نکند».
      فردای آنروز آن فامیلِ حوان گفت که برای حمایت از من چند نفر را با خود آورده بود؛ امّا هیچیک از آنها واردِ ماجرا نشده بودند (سربازانِ بی ارزش)؛ زیرا همه چیز خیلی به سرعت پیش رفت.
      ایشان گفتند که همهٔ آن ۵ نفر در کمتر از ۲ دقیقه لَت و پار شدند و تو (یعنی من) نمیخواستی آنها را کتک بزنی؛ بلکه سعی میکردی که لباسهایشان را پاره کنی و شلوار و شورتشان را پایین بکشی. که فقط در یک مورد موفّق شده بودم.

      پس از حدود یک ماه؛ آن جوانِ فامیلی؛ در خیابان به سراغ من آمد و گفت که میخواهد مرا به دوستانس معرّفی کند.
      من نیز رضایت دادم و با همدیگر راه افتادیم و به گروهی از جوانان پیوستیم.

      جوکِ سنگین

      یکی از آن جوانان که معلوم بود همگی دانشجو هستند و طبقِ معمولِ ایرانیان؛ روشنفکری با «کیر و کُسِ آلبرکامو و فروغِ فرّخزاد و آه... من هیچ پوخی نیستمِ صادق هدایت» شروع میشود؛ به همان «نحله» تعلّق دارند.
      یکی از این جوانان میگفت: «خواهرم که فقط ۳ سال بزرگتر از من است؛ در خانه بر روی شخصیّت من سایه انداخته است و نمیگذارد که من نیز حرفی برای زدن داشته باشم» (آغازِ یافتَنِ خویش و مبارزه برای اثباتِ «بودن = وجود داشتن =اگزیستانسیالیسم»).
      او سپس ادامه داد: «اگر کسی پیدا شود و خواهرِ مرا «بگیرد»... من راحت میشوم.».
      در اینجا من به دادِ او رسیدم و پرسیدم:

      آدرس خونتون کجاست؟
      «او» که هنوز نمیدانست قرار است من به عنوانِ «قهرمان» به آنها معرّفی شوم؛ .... نخست پرسید:
      - تو دیگه کی هستی؟
      من پاسخ دادم که میخواهم تو را از دست خواهرت نجات دهم. آدرس خانه را هم لازم دارم تا بیایم «خواستگاری» و خواهرت را «بگیرم» و «بِکُنم» تا تو را آزاد کنم.

      چشمهای آن «جوجو روشنفکر» از کاسه بیرون زَد.

      بقیهٔ ماجرا را تعریف نمیکنم.

      حذف
    5. .. ممنون،«رُو قوی شو گر راحت جهان طلبی

      که در نظام طبیعت؛ ضعیف پایمال است» درباره جوک سنگین، دوست ندارم روشنفکر باشم؛ بیشتر میخواستم از زیر سوال بردن و در نتیجه کمی عصبانی کردن شما بتونم چیزی یاد بگیرم که با شکست منظورم باز هم چیزی یاد گرفتم؛ و اما منظور آخر! نه قربان! منتظرم همچون یک سرباز وطن جبهه ای در داخل بوجود بیاد تا دینم رو به این پیر خسته(ایران) ادا کنم. تا آنروز از شما باز یاد خواهم گرفت.

      حذف
  13. ترامپ در توییتی گفته آنروز ساعت ده و نیم شب به وقت تهران نظرش قطعیش رو اعلام می کنه!!!...به نظر شما دلیل به جلو انداختن نظر قطعی چیه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      اکنون آن «لاتِ بی سَر و پا» که میگویند نامش «بوریس جانسون» است؛ در آمریکا حضور دارد؛ تا به دونالد ترامپ دَرسِ «نکنه پشیمون بشی» بدهد.
      دونالد ترامپ به زبانِ بی زبانی از او می پُرسد که: «حرف تازه ای داری»؟ ... «بوریس جانسون» در پاسخ (البته به زبانِ بی زبانی) میگوید:
      - نه ... فقط فکر کردم که شاید از صدای «مکرون» و «مرکل» خوشت نیامده است و شاید اگر «صدای مرا» بشنوی؛ نظرت تغییر کُند.
      دونالد ترامپ نیز «زیر زیرَکی» گفته است:
      «بوریس جانسون» را به «مک دونالد» ببرید و یک «همبرگر» بدهید «گاز بزند» ... و دُمش را روی کولش بگذارد ... و ... بِرَوَد.
      اینکه دونالد ترامپ چند روز زودتر از موعود میخواهد سخن بگوید این است:

      - خسته شدم؛ اینهمه «کُس شعرهای تکراری» شنیدم.

      حذف
  14. بیش از یک هفته است که این مزخرفاتِ تکرای را از زیانِ «رهبرانِ شیعیانِ تَرسو و بُزدِل» میشنویم.

    https://goo.gl/qqSXiS

    شیعیان فقط میتوانند خودشان را با «قمه و زنجیر»؛ لَت و پار کنند. آنجایی نیز که شجاع میشوند؛ پیرمردی مانند «شاهپور بختیار» (شخصیتی غیرِ مسلّح) را لَت و پار میکنند.
    اگر هم کار بیخ پیدا کُند؛ به همدیگر «واجبی» میخورانند.

    گذشته از این حرفها:

    ۱- این گروهبان سردارها؛ تا چه حدّ «تواناییِ مِیدانی» و «عَقبهٔ مالی» و «لجستیکی» دارند که بتوانند؛ آنچه را که «عربده» میکشند؛ عَملی سازند؟
    ۲- تا کجا توان دارند که بمبارانِ تهران و اصفهان و تبریز را تحمّل کنند؟
    ۳- آیا این اوباشان؛ تا کنون شنیده اند که اسرائیل؛ بارها گفته است که اگر کار به جای باریک بکشد؛ از هر سلاحی استفاده خواهند کرد؟ آیا معنیِ «هر سلاحی» را مَزمَزه و قِرقره کرده اند؟
    به عنوان مثال: زمانی که کار به جنگ با «چنگ و دندان» میکِشُد؛ استفادهٔ گسترده از بمبهای ناپالم؛ بمبهای فسفری و شیمیایی.
    آیا آن افغانیِ و یا پاکستانیِ مُزدورِ «یک صنّاری» برای داشتنِ سهمی از «دلارهای نفتی ایران»؛ آمده است و یا اینکه عاشِق سینه چاکِ انگلِ فرزانه است؟
    مُشکلِ اصلیِ این گروهبان سردارها این است که نمی خواهند بفهمند که هرچه بیشتر در سوریه و عراق و لبنان هزینه کنند؛ به همان اندازه آسیب پذیرتر میشوند.

    در طرفِ دیگر «اسرائیل» ایستاده است که چه «گروهبان سردارها» بخواهند «انتقام بگیرند» (البتّه برای اسرائیل خیلی خوب است) ...
    و .. چه لیا قتِ انتقام گرفتن را نیز نداشته باشند؛تمامی عربده هایشان؛ «تُف سربالا» است.
    البتّه اینکه موشکهایی دارند که واقعاً نمیدانند چه ارزشی دارند؟ دلیلِ «تواناییشان» نیست؛ بلکه دلیلی محکمتر بر «پرونده سازی» بر آنها است.

    پاسخحذف
  15. جناب کژدم آیت الله بی بی سی مقاله ای درباره تحریم های ایران نوشته و سعی کرده القاء کنه که خروج احتمالی ترامپ از برجام و برگشت تحریمها زیاد مهم نیست و برای اینکه دلیلی توجیه کننده داشته باشه ، در ادامه آورده در واقع مهلت تمدید یا عدمِ تمدیدِ تعلیقِ تحریمهای اصلی در ۲۰ تیرماه (۱۱ ژوئیه) است.


    تحریمهای ۱۱ ژوئیه
    اما مهمتر از تحریم ماه مه مجموعه قوانین تحریمی هستند که مهلت تمدید تعلیق آنها دو ماه بعد یعنی در ماه ژوئیه فرا می‌رسد.
    روز ۱۱ ژوئیه (۲۰ تیر) چهار بند تحریمی از "قانون آزادی و ضد اشاعه (هسته‌ای) ایران" بر می گردد که طیف وسیعی از فعالیت‌های اقتصادی را شامل می‌شود، از جمله در حوزه‌های انرژی، کشتیرانی، کشتی سازی و بعضی بخشهای مرتبط با آنها از جمله فلزات و فلزات گرانبها، بیمه و بیمه اتکایی مربوط به کشتیرانی، و خدمات بانکی و مالی مرتبط با این سه حوزه.
    این تحریمها از جمله شامل شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی نفتکش ایران، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکتهای گرداننده بعضی بنادر ایران خواهد بود.
    این تحریمها فروش، تامین یا انتقال کالاهای کلیدی صنایع انرژی، کشتی‌رانی و کشتی سازی را به و یا از ایران منع می کند. از جمله موارد این مجموعه تحریم اینهاست: اجاره تانکر نفت به ایران، خدمات ثبت و ارائه پرچم کشورها به کشتی های ایرانی، تعمیر، بازرسی، یا فروش قطعات به کشتی های ایران، فروش فرآورده های نفتی (مثل بنزین) به ایران.
    تحریم فروش، تامین وانتقال فلزات به و یا از ایران شامل گرافیت، آلومینیوم، فولاد و ذغال سنگ و همینطور شامل فلزات گرانبها مثل طلا، نقره، پالادیوم می‌شود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      BBC ؛ Bloomberg ؛ DW ؛ NY Times ؛ و .... بشاش توش بِره....

      حذف
  16. «عَلَم گردانیِ امام حسن بنفش»؛ برای آزادی «تلگرام»؛ یک خواستهٔ «آزادی خواهانه» نیست.
    این «امام حسنِ بی شرافت» مانند بقیّهٔ باندهای شیعهٔ دیگر؛ با اینگونه مسائل «بازی سیاسی» میکنند و «آفتاب بالانس - مهتاب بالانس» میزنند. زمانی که میبینند؛ طرفِ مقابل «پلیسِ بد » است؛ به «پلیسِ خوب» تبدیل میشوند. در حالی که خودشان در «اُتاقِ بغلی» مشغولِ شکنجه هستند.

    https://goo.gl/Upagkf

    بی شرفهای «اصلاح طلب» میخواهد این «معادلهٔ پارادوکسیکال» را با «توبه» و رسیدن به «روشنایی» از طرفِ همان «شکنجه گرِ اتاقِ بغلی»؛ «پاکشویی» کنند.
    امّا واقعیّت این است که همهٔ این بی شرفها اعضایِ «قومِ لَعیمان و شَنیعان» هستند.

    فقط «شیفتِ کاری» عوض میکنند.

    پاسخحذف
  17. یک پیشبینی:

    سخنانِ ترامپ؛ فقط شاملَ خروج نخواهد یود و با تهدیدهای بسیار جدی؛ همراه خواهد شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم ناقلا از میمیک صورت ترامپ اینارو فهمیدی؟

      حذف
  18. آیا رژیم شیعی ایران میخواهد عدّهٔ زیادی از «حزبلبلی ها» را به عراق فرستاده تا با شناسنامهٔ جعلی عراقی؛ در انتخاباتِ عراق شرکت کرده و به نفع «عامری» و «مالکی» رأی بدهند؟

    https://goo.gl/opZfR6

    آیا اعلام اینکه زائران در روزِ انتخابات عراق حق ورود به عراق را ندارند؛ پوششی برای این مسئله است؟ تا بعدها بگویند که همهٔ این «اتهام ها داستانهای ساختگی و مسخره هستند»؟ زیرا ما خروج ایرانیها به مقصد عراق در روزِ انتخابات را ممنوع کرده بودیم؟
    آیا در انتخاباتِ لبنان نیز چنین کاری کرده اند؟
    به نظر من این حرکتها؛ بسیار احمقانه هستند و به «جنگِ مستقیم» منجر خواهند شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پس از خروج آمریکا از «برجام»؛ روند رابطهٔ آمریکا و اسرائیل با رژیم شیعی ایران؛ به سوی درگیری نظامیِ مستقیم حرکت خواهد کرد.

      حذف
  19. کژدم گرامی
    هرگز بر این تصور نبودم که ترامپ به این شیوه پایان برجام را رقم بزند. این بار نیز برابر شما سر فرود میاورم به این دلیل که پیش بینی هایتان یک به یک درست در می آید.
    ترامپ حتی کوچکترین فرصتی را جهت انجام مذاکرات مجدد قرار نداد و این به معنای تمرکز آمریکا جهت سرنگونی رژیم است و نه چیزی کمتر.
    حمله امشب اسرائیل به دو پایگاه نظامی در سوریه بلافاصله پس از لغو برجام. آماده باش اسرائیل و فراخوان نیروهای ذخیره و ضرب الاجل و.ارت خارجه آمریکا جهت خروج شرکتهای اروپایی از ایران و برگشتن تحریم ها طلیعه آغاز پایان است.
    ترس شدید رژیم ایران که در سخنرانی روحانی کاملا مشهود بود و دست به دامن شدن به اروپا و آژانس اتمی عملا نشان داد که اینها چیزی بیش از ببر کاغذی نستند.
    حال به قول شما این ساکنین ایران هستند که انتخاب کنند بد یا بدتر.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. م.اکبر گرامی

      ترامپ از بجام خارج شد. امّا همهٔ عربده های رژیم شیعی که آنها نیز خارج خواهند شد؛خفه شد و اکنون میگویند که با ۱+۴ ادامه خواهند داد تا ببینند که چه میشود.
      دلیل اصلی خفه شدن عربده هایشان فقط یک دلیل دارد:
      ضعیف و ذلیل هستند. با ضعف و ذلّت نمیتوان امپراتوری ساخت.
      در ۶ ماه آینده خواهید دید که رژیم انگلهای صفوی به چه بدبختی گرفتار خواهد شد.
      دیدن چهرهٔ این موجودات پس از ۶ ماه دیدنی است.

      حذف