۱۳۹۸ تیر ۱۷, دوشنبه

توپ در زمینِ رژیمِ شیعی باقی خواهد ماند.

 تمامی تلاشهای رژیم شیعی حاکم بر ایران؛ در ۲ ماه اخیر برایِ انداختن توپ به زمین آمریکا و اروپا شکست خورد و اکنون فکر میکند که میتواند با «بازیهایِ هسته ای» توپ را به زمینِ آمریکا و اروپا انداخته و ادامهٔ بازی را ببیند.
خارج از هیاهوهایِ دیپلماتیک که بادِ هوا  و کاهِ رویِ آب هستند؛ نَه کشورهایِ اروپایی و نه دولتِ ترامپ عکس العملی جدّی نشان نخواهند داد و آمریکا به پرونده سازی و تلاش برایِ «اجماعِ بین المللی» ادامه داده و اروپا را با خود همراه خواهد نمود.
بازی که دولتِ ترامپ آغاز کرد؛ برگشت ناپذیر است. میز مذاکره ای در کار نخواهد بود و دولتِ ترامپ چشم به انتظارِ دیدنِ «پرچمِ سفید» در دستهایِ «انگل فرزانه» و اوباشانِ اطرافش خواهد نشست.
بازی جدیدی که رژیمِ شیعی آغاز کرده است؛ همان چیزی است که به مدّتِ بیش از یکسال از آغازِ آن وحشت داشت و «اینتسکس» را بهانه ای برایِ شعارِ دروغینِ «صبر و شکیبایی» قرارداده بود و هم اکنون نیز با ترس و لرز و حشت این بازی را آغاز کرده اند و «پاورچین پاورچین» راه میروند تا شب پره نیششان نزند. 
پاورچین راه رفتن و هر لحظه تکرارِ طوطی وارِ این جمله که «آنچه که میکنیم برگشت پذیر است؛ به شرطی که از ما نفت بخرید»؛ نه تنها اروپا را وادار به خریدِ نفت از رژیمِ شیعی نخواهد کرد؛ بلکه به آنها اطمینان میدهد که بازیِ جدید در حدّ «دلقک بازی» است.
اگر تا کنون دقّت کرده باشید؛ تمامی تلاشِ رژیم بر «فشار به اروپا» متمرکز است؛ زیرا فکر میکنند که اروپا نقاطِ ضعفی دارد که آمریکا ندارد. مهمّترین نقطهٔ ضعفِ اروپا که بارها آنرا تکرار کرده اند؛ ترس از وقوعِ جنگ و روی آوردنِ  سیلِ پناهندگان به سویِ اروپا است. این نقطهٔ ضعف میتواند به صورتِ بسیار بهتری از طرف دولتِ ترامپ بکار گرفته شود. به این صورت که اروپا را قانع کنند که اگر میخواهید جنگی نباشد؛ به آمریکا بپیوندید و تحریمها را گسترش داده و تحریمهایِ سازمانِ ملل را نیز بازگردانیم تا قضیّه با «پرچم سفید» و «بادا بادا مبارک بادا» تمام شود.
واقعیّت این است که تمامی بازیهایِ رژیم تکراری هستند و واقعیّتِ دیگر اینکه «میر حسین اوباما» دیگر در کاخ سفید نیست و فتیلهٔ «جنگهایِ چند ۱۰ ساله» توسّط دولتِ ترامپ پایین کشیده شده و وجودِ «انگلِ فرزانه» ضرورتِ وجودی خود را از دست داده است.
گامهایِ ترسان و لرزانِ اخیر که از طرفِ رژیم شیعی برداشته شده اند نه تنها کافی نیستند؛ بلکه در صورتِ بی پاسخ ماندن؛ به گامهایِ بیشتری نیاز دارد تا اروپا را به صورتی جدّی با وحشت روبرو کُند.
در آن زمان اروپا نیز به شعارِ جان بولتون (این رژیم باید برود) روی خواهند آورد.
تا آن زمان توپ در زمینِ رژیمِ انگلهایِ صفوی خواهد ماند و به «بازیِ تک نفرهٔ خود» ادامه خواهند داد.

کژدم

۱۰۱ نظر:

  1. استاد

    از میانه تیر هم عبور کردیم و دلار رفت زیر 13000

    چه کنیم؟ امیدی هست که بشه 25 هزار تومانی که شما فرمودید؟

    رژیم زده به سیم آخر و غنی سازی رو به زودی میکنه 20 درصد و حتی آژانس هم تایید کرده تخطی این پفیوزها رو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مسئلهٔ دلار برایِ رژیمِ شیعی به مسئلهٔ «امنیّتی - حیثیّتی» تبدیل شده است. لذا حتّی اگر لازم باشد که در هر دلار ۵۰ سنت نیز ضرر کنند؛ میخواهند که قیمتِ دلار را به طورِ مصنوعی در یک محدودهٔ خاص نگهدارند.
      نوساناتِ قیمتِ دلار میتواند به نا آرامیهای در عرصهٔ واردات و توزیع و همچنین بی ثبات جلوه داده شدنِ رژیم بینجامد.
      در رابطه با مسئلهٔ صادراتِ نفت نیز چنین است. وزیرِ نفت رژیم میگوید که قیمت مهم نیست؛ «تعدادِ بُشکه ها» مهم است. برایِ فروش نفت از طریقِ شبکه های قاچاق؛ رژیم مجبور است تا نفت را چه بسا ۲۰ تا ۳۰ درصد زیرِ قیمتِ بازار جهانی بفروش برساند. زیرا غیبت از بازار برایِ مدّتی طولانی؛ میتواند به از دست دادنِ مشتریانِ موجود بینجامد. اتین مشتریان دیگر حاضر نخواهند شد که بارِ دیگر از رژیمِ شیعی نفت بخرند و تا زمانِ حلّ شدنِ دائمی مشکلات و بوجود آمدنِ ثباتِ سیاسی واردِ بازیهایِ آکروباتیکِ نفتی نخواهند شد.
      اگر میعاناتِ گازی و فراورده هایِ نفتی رژیم نیز مورد تحریم قرار گیرند؛ امکانِ رکودِ مصنوعی قیمتِ ارزهایِ خارجی هزینه هایِ گزافی خواهد داشت.
      تحریمها در شرایط کنونی از حدّ «ماه عسل» فراتر نرفته است.

      حذف
    2. زنگنه گفته که میعانات نفتی هم جز تحریم شده‌هاست:

      https://www.radiofarda.com/a/the-words-of-the-iranian-oil-minister-about-the-severity-of-us-sanctions/29988189.html

      حذف
    3. قیمت برگه های دلار بین ۱۳ تا ۱۴ هزار است ولی اجناس وارد شده (غیر از کالای اساسی که دلار ۴۲۰۰ دارند) بعضا دو تا سه برابر تعرفه گمرکی میخورند یعنی دلار ۲۰ تا ۴۲ تومنی.

      حذف
    4. زمانی که آخرین دورِ تحریمها بر سرِ زبانها افتاد؛ من فکر میکردم که کشتیرانی رژیمِ شیعی را مورد تحریم قرار خواهند داد؛ امّا «طویلهٔ فرزانه» را هدف قرار دادند.
      احتمالاً در دورِ جدیدِ تحریمها؛ کشتیهایِ رژیم؛ بندری برایِ لنگر انداختن پیدا نخواهند کرد.

      حذف
    5. پیشنهادِ من به «IQ فرزانه» این است که به «بیژن زنگوله» دستور بفرمایند تا برای دور زدنِ تحریم کشتیرانی و تحریمهای نفتی از «دریاچهٔ آذربایجان» استفاده کنند.

      حذف
    6. منظورم میعانات گازی بود. اشتباهی نوشته بودم میعانات نفتی.

      حذف
  2. خوانندگان گرامی
    چندی است که «امیر کبیرِ ظریف» اصطلاحِ «گروه ب» را اختراع کرده و تلاش میکند بر سرِ زبانها انداخته و نامش در کتابِ «گینِس» ثبت شود..
    دو نفر از اعضایِ این گروهِ خیالیِ «ب»؛ «بن سلمان» (ولیعهد IQ)و «بولتون» هستند. «بولتون» کسی است که از طرفِ یکی از اندیشکده هایِ محافظه کار به طورِ مرتّب به دونالد ترامپ پیشنهاد میشد. این اندیشکده همچنین به دونالد ترامپ هشدار میداد که واردِ بازیهایِ «بن سلمان IQ» نشود. «بولتون» نیز بر همین نظر بود. البتّه این مسئله را پیشتر نیز گفته بودم و تکرارِ آن از این نظر است تا بدانید اختراعِ «گروه ب» از طرفِ «امیر کبیرِ ظریف» چیزی به جز مزخربافی نیست.
    ورودِ «بولتون» به دایرهٔ تیمِ ترامپ پس از تعدادی «استخدام» و «اخراج» و «استعفا» صورت گرفت. هیلاری کلینتون اگر یک حرفِ درست زده باشد این است که گفت:
    ٔ«دولتِ ترامپ دولتِ استخدامها و اخراجها خواهد بود».
    من (کژدم) حرف ایشان را در همان زمان به خاطرِ هماهنگی این جمله با «الزاماتِ طبیعتِ بیزینس ترامپ» بطورِ کامل پذیرفتم و در دورهٔ پس از انتخابات نیز متذکّر شدم که ترامپ با گُزینشِ افرادی آغاز بکار خواهد نمود که بتواند سَر و تَهِ مشکلِ اصلی آن دوره را هم بیاورد. مشکل اصلی ترامپ در آن دوره این بود که بخش بزرگی از جمهوریخواهان او را قبول نداشتند و حتّی برخی از آنها به هیلاری کلینتون رأی داده بودند. طرفِ مقابل نیز که شکست خورده بود نیز مانندِ «مارِ زخمی» بودند و همچنان هستند. لذا وظیفهٔ اصلی که ترامپ برایِ خودش تعیین کرد؛ «ایجادِ انسجام» بود که این امر به صورتِ «استخدامها و اخراجها» در یک دورهٔ نسبتاً کوتاه انجام گرفت.
    کسانی که در تیمِ ترامپ پذیرفته شده و سپس رفتند؛ هر کدامشان نقشی مهمّ در پی ریزیِ پروژه های بعدیِ ترامپ داشتند امّا برخی از آنها داشتنِ نقشِ «کنتراتچی» را نفهمیدند و شاید نیز تا آنزمان به عنوانِ یک روش از آن استفاده نشده بود لذا خود را «خدایِ حیطهٔ محوّله» می انگاشتند و به همین دلیل اخراج شدند.
    با توجّه به این درکی که از ترامپ داشتم؛ به آن دسته از «خود اپوزیسیون پنداران» گفتم که دولتِ ترامپ به «نویسنده» و «حرّاف» و «افشاگر» و وعده هایِ توخالی نیاز ندارد. بلکه به «کنتراتچی» نیاز دارد.
    دیدید که از «سیّد رضا حاجی زاده» گرفته تا سایرِ منتظرانِ «دلارهایِ مبارزاتی» که در راهروهایِ کنگره قدم میزدند؛ سنگِ رویِ یخ شده و هنوز هم یَخِشان آب نشده است.
    مایک پمپئو و جان بولتون نیز کنتراتچی هستند. امّا خوبی آنها این است که این مسئله را میدانند و خطوطِ قرمز را میشناسند.
    لذا ذهنتان را با «کُس شعرهایِ امیرکبیرِ ظریف» آلوده نسازید.
    چیزی به نامِ «گروه ب» وجود ندارد.
    هرچه که هست؛ «خودِ ترامپ» است.
    شاید توانسته باشم مسئلهٔ «پیاز» رااندکی رونمایی کُنم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امیر کبیر ظریف می گوید: شما امریکایی ها و سعودی ها پول و سلاح به صدام دادید تا مردم ما را بکشد.
      این تا اندازه ای درست است.
      رژیم آخوندی با کشتار ارتشیان و قطع تامین کننده ی سلاح و بردن کشور به انزوای بین المللی فرصت طلایی فراهم کرد تا صدام ، دشمن ایران دست به حمله بزند.
      امریکا و شوروی و فرانسه و آلمان و ایتالیا و کره ی شمالی و چین همه از جنگ سود می بردند.
      امیر کبیر ظریف با «نیمه واقعیت ها» دهان باز می کند. (ابن کلام است)

      حذف
  3. سلام کژدم عزیز
    در رابطه با نقش استیو بنن در دولت ترامپ سوال داشتم. اینکه آیا هنوز تفکرات او در خط مشی دولت ترامپ نقش دارند حتی با توجه به اختلافات او با بعضی از اعضای کاخ سفید که وجود داشت و در نهایت منجر به برکناری او شد! چون که بنن در روی کار آمدن بعضی دیگر از دولتها همچون برزیل نیز نقش داشت.ممنون میشم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      من دیگر بر رویِ دولتِ ترامپ و یا استیو بنن تمرکز نمیکنم و پاسخ پرسش شما را نمیدانم.

      حذف
  4. درود بر کژدم
    کژدم این بحث های هسته و درصد بازی ها برای اروپا تا چه حد میتونه مهم باشه؟یعنی ممکنه از این طریق در نهایت اروپا در کنار امریکا قرار بگیره؟چرا گلوبالیستا نمیخوان ایران هسته ای رو شاهدش باشن؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رژیم شیعی حتّی وقتی خمپاره انداز میسازد آنرا در یمن و لبنان و سوریه و هرجایی که دستش برسد منتشر میکند. به همین خاطر به عنوانِ حاکمیّتی «بی مسئولیّت» و «اوباش سالاری» شناخته میشود.
      مسئله ربطی به «ایران» ندارد؛ بلکه مسئلهٔ آنها رژیمِ شیعی است که یک مذهبِ «تکفیری»است و خونِ همه را مباح میداند.
      قاچاقِ موادّ مخدّر از طرفِ سپاه پاچاهارداران و وزارتِ اطلاعات و سایر اوباشان نیز با همین منطقِ تکفیری است که از طرفِ رژیمِ شیعی معاملاتِ مباح شمرده میشوند.
      این ماجرا ربطی به گلوبالیسم و ناسیونالیسم نیز ندارد.
      به نظر میرسد که کلمهٔ «گلوبالیسم» را تازه یاد گرفته ای.

      حذف
  5. سلام کژدم گرامی
    اوایل انقلاب در روستای ما یک نفر تازه به سپاه پیوسته بود و یکی دیگر از اهالی به این سپاهی نصیحت میکرد که فلانی ریسک بزرگی کرده ای و این حکومت را آمریکا و اروپا سرنگون میکنند .
    در جواب این آقا یک نفر پیرمرد بود به اسم احمد دیوانه مینامیدند گفت نخیر و امیدوار نباش این انقلاب به رهبری آمریکا و تبلیغات بی بی سی و تجهیزات فرانسه به نتیجه رسید .
    الان هم به نظر میاد همان معادله برقرار است و همه این جنگ و جدلهای لفظی صوری و سرکار گذاشتن ملت است و به قول سردار رحیم صفوی (( بیرون کشاندن مارهای زخمی ))چه مارهای داخلی چه مارهای خارجی

    پاسخحذف
  6. کژدم سلام
    چرا تمام گروههای به اصطلاح تکفیری جرات حمله به آمریکا و انگلیس و فرانسه را ندارند .
    طالبان و القاعده مردم بدبخت روستهای دور افتاده افغانستان و پاکستان و حداکثر مساجد شیعه و سنی . بوکو حرام مردم بدبخت صحرای آفریقا در نیجریه .
    داعش کردهای بی دفاع و بی یاور . حزب بلبلی سنی های بدبخت سوریه . یمنی ها هم یکدیگر . جبهه میندنائو نیز گردشگران یا مردم محلی کشاورز .
    چرا هیچکدام به یک واحد نظامی این کشورها تیری شلیک نمیکنند ؟
    ایران هم از همان قماش است و همینگونه عمل میکند موشکهای به قول خودشان نقطه زن فقط به سرپناه های موقت حزب دمکرات و اقتدارشان اعدام چند بلوچ
    چرا موشکی به اسرائیل غاصبپرتاب نکرد ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یکبار در لبنان برایِ ربودنِ ۲ سربازِ اسرائیلی؛ بیش از ۱۲۰۰ کشته دادند و شمارِ زخمیها و موجی ها و معلولهایشان هنوز اعلام نشده است. مضاف بر آن بیش از ۲ میلیارد دلار ویرانی بدست آوردند و «انگل حسن نصرالله» گفت که اگر میدانست اینجوری میشود؛ از این «گُه ها نمیخورد».

      حذف
  7. ترامپ توئیت کرده تحریمهای اساسی را اعمال خواهد کرد و خاک بر سرم ما ساکنان این خاک و تحریمهایی که باید ما رعیت هزینه اش را برای حاکمیت از جان و جیب جبران نمائیم .

    پاسخحذف
  8. عدم شرکتِ نیروهایِ حاجی بادمجان در منطقهٔ «ادلب» سوریه نشان میدهد که «حاجی بادمجان آریوبرزن» از «خر حمّالی» برای روسها خسته شده است. شاید هم پولی برای شرکت در عملیّات ندارند.
    شکست مفتضحانهٔ عملیّاتِ سپاه پاچاهارداران برای توقیفِ نفتکشِ انگلیسی نیز نشان داد که دستورِ اکید برایِ پرهیز از درگیریِ نظامی دارند. لذا پس از این به عنوانِ «طبلِ توخالی» به حساب خواهند آمد و شاید در آینده شاهدِ رسوبِ نفتکشهایِ رژیمِ شیعی در بنادر گوناگونِ دیگر باشیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ادغام اوباشانِ «حشد الشّعبی» در ارتش عراق؛ نشان میدهد که بخش دیگری از «عقبهٔ فرزانه» به خاطر کمبودِ پول تَهَش باد میدهد.

      حذف
  9. کژدم جان فرموده ای رسوب نفتکش ها در بنادر؟؟ منظورت لنگر انداختن در بنادر خودی است. یا تصرف و توقیف انها؟

    در موضوع نفتکش انگلیسی هم زود گذر و سریع رد شدی.فکر کنم ارزیابی و تحلیل بیشتری از ظرف حضرتعالی لازم بود.
    یعنی ممکن است این یک هشدار بوده یا واقعا ترسیدند و فرار کردند؟ در ضمن عواقب این کار برای انها تا چه حد منفی است؟ و ایا در روند برخوردها می تواند تاثیر گذار باشد یا مثلا برخوردها را تندتر کند و ...
    سووال دیگر! ایا تحریمها خوب اجرا می شوند یا ملاها ابزار های دور زدن را به اشکالی دارند؟ شخصا فکر می کنم از یکسری ابزار های مخفی استفاده می کنند.هر چند در نهایت لاغر شده و مجبور به پابوسی و خاکبوسی می شوند.نهایت تا یک سال دیگر بزانو در می ایند.علایم میدانی همین را می گوید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. استفاده از کلمهٔ رسوب نوعی شوخی بود.

      حذف
  10. آژانس بین المللی انرژی اتمی توی تورقوزآباد رد پای مواد اتمی ممنوعه رو پیدا کردند
    https://bit.ly/2XK6DIu

    https://m.jpost.com/Breaking-News/Mossad-leads-IAEA-to-find-radioactive-material-in-violation-of-nuke-deal-report-595375/amp

    پاسخحذف
  11. https://m.jpost.com/Breaking-News/Mossad-leads-IAEA-to-find-radioactive-material-in-violation-of-nuke-deal-report-595375/amp

    پاسخحذف
  12. بررسی تحریم چین به خاطر خرید یک میلیون بشکه نفت از ایران کلید خورد

    پاسخحذف
  13. سلام کژدم
    چرا ملت را در خماری گذاشتی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام

      برای اینکه بازیها به بازیِ مسخرهٔ «کریکت» تبدیل شده است.

      حذف
    2. تنها کشوری که در آمادگیِ نظامیِ کامل برایِ رویارویی با حکومتِ شیعیِ حاکم بر ایران است؛ اسرائیل است؛ امّا به تنهایی دست به اقدام نخواهد زد.
      کشورهایِ عربی فکر میکنند که میتوانند ارتش آمریکا را «کرایه» کرده و به عنوانِ «کنتراتچی» از آن استفاده کنند که فکرِ احمقانه ای است. زیرا دولتِ ترامپ چنین خفّتی را نمیپذیرد که «کنتراتچیِ پترو دلارها» بشود.
      رهبرانِ کشورهایِ عربی به ظورِ احمقانه ای فکر میکنند که آمریکا در نهایت مجبور است تا با رژیمِ شیعیِ ایران درگیر شود. در حالی که دولتِ ترامپ نیازی به این درگیریها ندارد. امّا «ولیعهد IQ» برایِ پیشبُرد طرحهایِ بلند پروازانهٔ خود برایِ ۲۰۳۰ نیاز به محیطِ امن دارد.
      به همین خاطر مسئله به بازیِ مسخرهٔ «کریکت» تبدیل شده است.

      حذف
  14. جمهوری اسلامی از این بی عملی جبهه خارجی و داخلی به نفع خودش استفاده کرده و در حال تجدید قوا و تحکیم پایه هاش چه از نظر اقتصادی و سیاسی و اجتماعی می باشد...عدو شود سبب خیر...سکوت کژدم یعنی یاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی ...نشانه خوبیست

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نشانه های بد بسیار بیشتر از این نشانهٔ ظاهری هستند که شما آنرا «خوب» انگاشته اید.
      رژیمِ شیعی در حالِ تجدیدِ قوا نیست. بلکه دچار سرگردانی است و هرچند که در ظاهر تلاشهایِ فراوانی برایِ بقا میکُند؛ امّا در حالِ لاغر شدن است.
      البتّه لاغر شدنِ رژیمِ شیعی حاکم بر ایران؛ شاید به خودیِ خود یک فرصت باشد؛ امّا برای کسانی که خود را «اپوزیسیون» میدانند؛ هیچ فایده ای ندارد. زیرا این اپوزیسیون چیهایِ قلّابی؛ هیچ طرح و برنامه ای ندارند و از «ماست» درست شده اند.

      حذف
    2. به ادبیّات و فرهنگِ حاکم بر اپوزیسیونِ دروغین نگاهی بیندازید.
      «عماد الدّینِ بوقی» و «محمّد نوریزاد» بخشی از آنهایی هستند که «اپوزیسیونچیها» برایشان کف میزنند. تعدادِ این اوباشان زیاد است و این ۲ نفر را فقط مثال زدم.
      از نظرِ اپوزیسیونچیها؛ این ۲ نفر کسانی هستند که فهمیده اند که این رژیم دشمن ایران و آیندهٔ ایران است.
      از نظرِ من این ۲ نفر کسانی هستند که پس از ۴۰ سال فهمیده اند که این رژیم دشمن ایران و ایرانیان است.
      کسی که برایش فهمیدنِ این مسئله اینهمه زمان بُرده است .... چند سال زمان نیاز دارد که بتواند سر و کونَش را جمع کرده و بفهمد که چه چیزی برایِ ایران و آیندهٔ ایران خوب است؟
      ۴۰ سالِ دیگر؟
      یا اینکه پاسخشان آماده است:

      (.... هر مادرقحبه ای میخواهد باشد.... فقط اینها نباشند....).
      من داخلِ چاهِ مستراحی که «اپوزیسیون» نامیده میشود نیستم.
      آن احمقی که پس از ۴۰ سال مشکلات را هنوز «فنّی» میداند و میخواهد زخمهایِ عفونی را با «تکنوکرات» ها التیام دهد؛ ... نمیدانم که چه اسمی باید رویِ چنین موجوداتی گذاشت؟

      اوباشانِ خائن؟
      عقب مانده هایِ ذهنی؟

      ایران با این حیوانات و ارازل و اوباش در هر ۲ سو هیچ آینده ای ندارد.

      حذف
    3. دولت ترامپ رژیم شیعی را در کون سگ فرو خواهد کرد. - کژدم

      حذف
  15. سلام کزدم
    مردم ایران را من اینگونه شناخته ام
    1د - اولا هنوز مردم نوریزاد را عامل سیستم میدانند و در ثانی سوپاپ اطمینان
    2- مردم ایران هرکدام به نحوی با این سیستم پیوند خورده ایم از یک رانت ولو کوچک برخورداریم و هرچند در صحبت و گفتگو خواهان تغییر سیستم هستیم اما در خلوت خود راضی به تغییر این سیستم نیستیم .
    3- این تکنوکراتها از سلطنت طلب و چپی تا اپوزسیون صادراتی هیچ برنامه و توان و اراده و حتی آرزویی برای تغییر سیستم ندارند و تنها خواهان واقعی تغییر این سیستم دارودسته بدبخت مریم قجر هستند که با سابقه درخشان در سرکوب و همکاری و در 57 تا 61 با سیستم و سوابق قبل از انقلاب و به لطف تبلیغات هیچ پایگاه و جایگاهی در این کشور ندارند .
    5- نمونه های تمایل ایرانیان از هر طیف بجز منافقین کوردل بی عملی و سکوت شاعران و خوانندگان مثل داریوش و اردلان سرافراز و اسفندیار منفرد زاده و غیره که در آزادی محدود زمان شاه همه سیاسی و مخالف بودند و اکنون همه لال شده اند و یا حمایت حاجی رضا دیبا از کلیت سپاه و جدا کردن حساب چند فرمانده از کل آن .
    6-سیه روزانی هم مثل ما که نه سیستم ما را قبول کرد مانند عضو پیوندی ناجنس پس زده شده ایم و نه توان منافق و دو رو بودن و نان به نرخ روز خوردن را داریم و حداکثر با مدرک ارشد و دکترت مسافرکش و سرکارگر ساختمان .که حداکثر 4 % این جامعه را تشکیل دهیم که اقلیت به تمام معناییم.

    پاسخحذف
  16. کژدم به نظرتون ممکنه دون خوان یک شخصیت خیالی باشه و خود کاستاندا عرفان رو از زبان دون خوان توضیح میده؟خیلی از این حرفها در غزلیات حافظ یا صحبت های نیچه هم دیده میشه.شاید نوعی سرقت ادبی ارزشمند باشه از عرفای دیگه بوده.
    کژدم شما که دانش آموز آیین دیدن هستین آیا ایران و ایرانیان برای شما اهمیت داره؟آیا شادی یا غم ملت ایران اهمیتی داره؟شاید این وبلاگ فقط نتیجه ی جنون اختیاریتونه و قراری نیست تغییری رو در ایران شاهد باشیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آموزه های کاستاندا آغشته به «موادّ مخدّر» است.
      اگر ترجمه هایِ فارسی کتابهایِ او را میخوانید؛ مطمئن باشید که مقداری «مدفوع اسلامی» نیز درونش ریخته اند تا «نور علی نور» شود.

      حذف
  17. کژدم ظاهرا هیچ خبری نیست... نه از طرف ایران نه آمریکا!!! به تعادل رسیدن یا رژیم به مرور به گه خوردن خواهد افتاد؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      خبرها در پشت پرده ها هستند. آب در حالِ حرکت است؛ امّا «کاه» ساکن ساکن به نظر می رسد.
      وضعیّت رژیم در سوریّه و عراق؛ حتّی وضعیّتِ یک ماهِ پیش نیست و رو به وخامتِ بیشتر دارد.
      به صورتهایِ سُرخشان نگاه نکنید؛ تعدادِ سیلی هایی را بشمارید که هر روزه به صورتِ خودشان میزنند.

      «عاشقانِ بندِ کیف» و «رفیقانِ پول» نه تنها «آلاف علوفشان» در حالِ قطع شدن است؛ بلکه باید بحرانهایِ ناشی از رفاقت با «جیبهایِ خالیِ تحتِ تعقیب» را نیز تحمّل کنند.
      «عقبه» ای که با استخدامِ مزدور ساخته شده است؛ در حالِ تبدیل شدن به «تُف سربالا» است.

      حذف
  18. درود بر کژدم
    کژدم شما گفتین شاهزاده ذره ای شرافت در وجودشون نیست.متاسفانه شما با صداقت صحبت نمیکنید.شما رفتار ایرانیان(به عنوان ملت واحد نه قوم ها) در قبال پدرشان را (ببینید).خدمات این خانواده برای کسانی که لیاقت آنها را نداشتند تا به امروز هنوز پابرجاست.شما و خانواده تان به عنوان یک ایرانی مثل سایر ایرانی ها که میهن برایشان یک دغدغه امیدوارم باشد تا چه قدر در قبال این خانواده شرافت از خود نشون دادید که این انتظار متقابل دارین؟آقای پهلوی مردم ایران رو نه از نگاه یک شمن بلکه از دید یک شاه نگاه میکنن.شاه به ملت خود (پشت نمیکند.) ایشون بارها گفتن از هر آلترناتیو و اپوزوسیونی که قصد عدالتخواهی برای (ملت) ایران رو دارن حمایت میکنن.
    ایشون اصالت دارن شاید چشم های شما قادر به (دیدن) این اصالت نیست.چرا به شکلی دیگه نگاه نمیکنین؟شاید کینه ی درونی مذهب تشیع چشم های شما رو بسته؟چشم هایتان را باز کنید،نور صداقت و شرافت رو در ایشون خواهید دید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. میهندوست گرامی

      همهٔ شرافتِ ایشان؛ گوارایِ وجودتان باد.

      حذف
  19. نابینا
    درود کژدم
    گویا این میهندوست شرافت را مثل خیلی های دیگر تفسیر میکند . متاسفانه مردم در ایران با یک سیستم آنالوگ کار میکنند . مثلا یک لامپ را در نظر بگیرید در یک سیستک آنالوگ برای اینکه لامپ به حداکثر نوردهی خود برسد باید 100 ولت جریان برق دریافت کند ام این لامپ با دریافت ولتاز خیلی پائین تر نیز روشن میشود اما با نوردهی بسیار ضعیف . ام در یک سیستم دیجیتال یک لامپ یا کاملا روشن است یا کاملا خاموش و حالت بینابینی وجود ندارد . (صفر و یک ) . منظور از شرافت در رضا پهلوی این است که یا وی به کل مخالف نظام فعلی جمهوری اسلامی با کلیت آن است از سپاه گرفته تا اصلاح طلبان و سبزها یا باید موافق حالت بینابینی نباید وجود داشته باشد . پس تا رضا پهلوی به این درجه از شرافت نرسد واقعا بی شرافت است . در ضمن نامبرده باید بیش از هرکس دیگری مخالف این نظام میبود چون این نظام و این افراد باعث از دست رفتن قدرت از دست پهلوی شدند و مثل اینکه مامبرده خود را چندان برحق و لایق این قدرت نمیداند چون در عمل هیچ کاری نکرده است . و بی آزارترین اپوزسیون است و اندازه سید عطا مهاجرانی نیز مشکل ایجاد نکرده است .

    پاسخحذف
  20. بازهم سپاه پاچاهارداران رید به صورت و هیکلِ «امیر کبیرِ ظریف» و دار و دسته اش. امیرکبیرِ ظریف کونش را پاره کرد تا ماجرایِ نفتکش ریاح را ماستمالی کُند.
    این مسئله نمونه ای است از آنچه گفتم: «حرکتها در پشتِ پرده» در جریان است.
    همین ماجرایِ کشتیِ ریاح نشان میدهد که رژیمِ شیعی هیچگونه انسجامی ندارد و به همین دلیل نیز هیچ استراتژی ندارد. مثل برنامهٔ «ترانه هایِ درخواستی» و رفتارهای رژیمِ صدّام در روزهایِ آخرِ حکومتش است.
    به قولِ «ژنرال پتریوس»: «حکومتِ ایران اوباش سالاری است».

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پروژهٔ کلانِ «خاورمیانهٔ بزرگ» به رهبری آمریکا؛ نیاز به محیطِ امن دارد. در آینده خواهید دید که این جزایر مانندِ قشم و تُنب و امثالهم از حیطهٔ سرزمینی ایران جدا خواهند شد و دایرهٔ امنِ «۱۲ کیلومتر حریمِ دریایی» از بین خواهد رفت.
      این جزایر در بهترین حالت به «پارکهایِ اقتصادی» تبدیل خواهند شد و «مدیریّت» این جزایر میان کشورهایِ اطرافِ خلیج فارس تقسیم خواهد شد.

      حذف
    2. در انتخاباتِ سال ۸۸ سپاه پاچاهارداران و «انگل فرزانه» کونشان را پاره کردند تا با ادامهٔ پروژهٔ «شمپانزه»؛ تمامی منابع اقتصادی را به سپاه پاچاهارداران منتقل کنند. این پروژه را با موفقّیت به پیش بُردند. امّا همان زمان من (کژدم) گفتم که این کار مانندِ طناب دار به گردنشان خواهد آویخت.
      اکنون سپاه پاچاهارداران با ریدن به صورت و هیکلِ «امیرکبیرِ ظریف» میخواهد بگوید که طرفِ حساب ما هستیم و بقیّه هیچکاره هستند.
      مشکلِ اوباشانی مانندِ «گروهبان حاجی بادمجان میرزا قاسمی» و سایر اوباشانِ هم طراز این است که غرب آنها را به «کیرش» نیز حساب نخواهد کرد و پاسخ نهایی نیز این خواهد بود:

      «اگر میخواهید به زبانِ نظامی سخن بگویید ... گورهایِ دسته جمعی برای خودتان بکَنید».

      حذف
  21. آیا گفته بودم که کشتیهایِ رژیم شیعی در بنادر کشورهای دیگر رسوب خواهند کرد؟
    رسوباتِ آغاز شده است.

    https://tinyurl.com/y4wkdqh9

    اگر تنگهٔ هرمز را ببندند؛ نخستین قربانیانِ آن «حلبی هایِ ناوشکن» نظامی متعلّق به رژیمِ انگلهای صفوی خواهند بود.
    بدونِ سوخت و بدونِ آب و غذا مجبور خواهند بود در «شِعبِ ابوطالبِ دریایی» برایِ زمانی طولانی بمانند.

    پاسخحذف
  22. https://www.radiofarda.com/a/iran-khatami-ex-president-says-voting-in-islamic-republic-necessary/30064812.html

    این موجود زهوار در رفته چه گهی برای خودش می خورد؟ میگه شرکت کنید تا خطر اصلی نباشد!؟
    کسی نیست به جمجمه پوک این موجود حالی کند که ما دیگر خر نمی خواهیم.هشت سال خریت تو. هشت سال خریت شمپانزه. هشت سال خریت بنفش. و... این همه خر تو خر بودن چه روییده بالام جان. این خریت ها را برو به ماتحت گفتگوی تمدنهای نداشته ات بچپان. گفتگوی تمدن ها!!!!!!؟؟

    پاسخحذف
  23. کژدم این بگیر بگیرها مشکوک نیست بنظرت ؟!

    پاسخحذف
  24. <>

    کژدم حرف قشنگی زد. برای یک مادر قحبه ای که بعد از چهل سال متوجه شود این ملاها چه با کشورش کرده اند. نباید تره خرد کرد.

    حالا تگلیف ادم با این مادر قحبه که بعد از چهل سال نکبت و کثافتکاری ویژه، یا هنوز متوجه نشده و یا خودش را به ان راه دمی زند چیست؟! واقعا تگلیف ادم با این اسهالیون چیست؟ اون اصول گراها دست کم عکس خریت خود را روی پیشانیشون چسبا نده اند. اما خریت این گروه مدعی را چه کنیم؟
    زجر فقر و گرفتاری و هزار بدبختی کم است.
    باید هر روز قیافه نحس و کثیف این موجودات با حرفهای خر در چمنی را هم تحمل کنیم... موندیم والله. من که مغزم کار نمی کنه.

    پاسخحذف
  25. کژدم بزرگوار حرفی درباره تنش بین ایران و بریتانیا ندارین؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس بزرگوار
      فعلاً غوغا سالاری حاکم است. بریتانیا در حالِ انتقال قدرت از دار و دستهٔ «دلّالها» به طرفدارانِ «برکسیت» است. امّا در مجموع بریتانیا دچارِ قحط الرّجال شده و اگر «بوریس جانسن» قدّ علم کرده است؛ نه به خاطرِ تواناییهایِ عجیب و غریبَش؛ بلکه به خاطر «عدم وجودِ رجالِ سیاسی» است. لذا غوغاهایِ حیدری - صفدری میان اویاشانِ شیعه مسلک و کوتوله هایِ سیاسیِ انگلستان را جدّی نگیرید.

      حذف
  26. «انگلیس اشتباه محاسباتی کرد. آمریکا دچار خطای استراتژیک شد. اسراییل همه جوانب را در نظر نگرفت».

    ازین جملات زیاد میشنویم. که حاصل نوعی توهمه که من اسمش رو میذارم «شاهین اخبار». شخص تصور می‌کنه به اتکای اطلاعاتی که از محتویات خبری جمع‌آوری کرده، مثل یک شاهین داره کل دشت زیر پاش رو رصد می‌کنه و می‌دونه کی کجاست و چرا اونجاست و داره چه می‌کنه و‌ نیتش چیه!
    این کشورها برخلاف ایران، هیئتی اداره نمیشن. این کشورها قوی‌ترین و بانفوذترین دستگاه‌های اطلاعاتی دنیا رو دارند. نیروهای مسلح این کشورها، علمی و منطقی اداره میشه. چیزهایی که این‌ها می‌دونند و بلدند و بش اشراف دارند، قابل مقایسه با چیزهایی که من اخبارخوان می‌دونم و بلدم نیست. چطور ممکنه من خطایی رو تشخیص بدم اما این‌ها از قبل پیش‌بینش نکرده باشند؟ چطور ممکنه کسی که خیلی خیلی کمتر میدونه، و یعنی بیناییش کمتره، چیزی رو به کسی نشون بده که خیلی خیلی بیشتر می‌دونه و بیناییش قوی‌تره؟
    این فرضیه رو جا انداختند که آمریکا تصور می‌کرد به عراق که حمله کرد مردم با گل و شیرینی ازش استقبال می‌کنند! اما بعد متوجه شدند اینطور نیست! چطور ممکن بود چنین تصوری داشته باشند وقتی اطلاعاتشون از فرهنگ عراقی‌ها از منی که همسایه‌شون هستم بیشتره؟ چطور ممکنه اسراییل ندونه جمهوری‌اسلامی چطور تصمیم می‌گیره وقتی انقدر آدم داره در داخل سیستم که اطلاعات رو با جاش برمیدارن میبرن؟ چطور ممکنه ندونه در غزه چه خبره و چه باید کرد وقتی میدونه دلال اسلحه‌شون کجا می‌خوابه با کی می‌خوابه و صبح قراره کجا بره؟ همونطور که در اون تکه روزنامه از سال ۱۹۸۰ پیداست، به کارتر گفتند که شوروی و مجاهدین خلق در اشغال سفارت نقش دارند، اما نادیده گرفت. نه اینکه خبر نداشتن حقیقتا کار چه کسانی بود. شاهین اخبار فقط واکنش‌ها رو می‌بینه، اون هم صرفا واکنش‌های پابلیک. چطور میشه با این دید اندک تشخیص داد که کی داره چه اشتباهی می‌کنه؟
    نه. این اصلا بدین معنی نیست که این قدرت‌های جهانی اشتباه نمی‌کنند. اما اشتباهات‌شون اون چیزهایی نیست که شاهین تشخیص میده.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خوب ... باز هم حرفهایِ «ممّد بوقی» (گزارشگرِ فوتبال)رو تکرار کردی...
      که چی؟
      این مزخرفات و بحرِ طویل به چه دردی میخوره؟
      مثلاً حرفی برای زدن داری؟
      یا میخواهی وقت تلف کُنی؟
      از «ممّد بوقی» بپرس که در «انتخابات» چه خواهد شد؟

      حذف
    2. از این «الاغِ پیرِ خرفت» بپرسید که:

      چرا دونالد ترامپ با درخواست «رَند پال» برای مذاکره با رژیمِ شیعی موافقت کرده است؟

      اگر خفقان نگرفت ....!!!!

      حذف
  27. قدرتهای جهانی دنبال منافع اشان هستند.چه اشتباهی می خواهند بکنند؟ یک حقوق بشری هم درست کردند برای ویترینشان که مال کشورهای بی قدرت و تو سری خور است.انها اشتباه بکنند یا نکنند چون با همند همیشه پیروزند.انها که می گویند قدرتهای بزرگ اشتباه کردند منظورشان چیست؟ در مقابل چه کسی اشتباه کردند؟ در مقابل ایران؟ خوب ایران که بگاه رفته.مگه ایران بجز چهار موشک فکسنی چه داره؟ دانشگاه معتبر؟ اقتصاد قوی؟ یا اینده روبراه؟ خیر قربان. قدرتها اشتباه نمی کنند. انها فقط با عروسکها احمقها را بازی می دهند.غالبا اب را گل الود می کنند تا ماهی بگیرند و همین. و موفق هم بوده اند.و نهایتا این مشکل انها نیست. مشکل کسانی است که بازی می خورند. همه این تحلیل ها روضه خوانی است. یکسال قبل هم گفتم. همانطور که ملتهای جهان سوم توسط حکومت هایشان بازی می خورند. این حکومت ها هم توسط قدرتهای بزرگ بازی می خورند. غیر از این است شما بفرمایید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این آخرین بار است که این کُس شعرها را منتشر میکنم.همهٔ حرفها «کُلّی گویی» است.

      «... یک سالِ پیش گفتم که پرندگان بچّه نمی زایند ... بلکه تُخم میگذارند .... غیر از این است؟ شما بفرمایید»

      از این «الاغِ پیرِ خرفت» بپرسید که «نقشهٔ آمریکا چیست؟» .... وگرنه «کُس شعر گفتن» که مایه نمیخواهد. این حرفهایِ «الاغِ پیرِ خرفت»؛ تکرارِ همان حرفهایِ «دایی جان ناپلئون» است و تازگی ندارد. این مزخرفات را در آلمان و انگلستان و آمریکا نیز به وفور میتوانید پیدا کنید.

      حرفِ تازه یعنی در رابطه با «آینده» نظریه پردازی مستند کردن.

      حذف
  28. درود بر کژدم
    فقط یک دلیل برای طرح مذاکره هست وقت گرفتن برای فرو رفتن بیشتر ایران در منجلاب.
    سرکار گذاشتن ظریف از یک سو و از سوی دیگه ساکت کردن سپاه برای اینکه طرح مذاکره با ظریف رو داده.یعنی بها دادن به ظریف تا شاید اونها رو برای چند وقت سرکار بزاره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      هیچ مذاکره ای در کار نخواهد بود.
      ترامپ «رند پال» را نیز سر کار گذاشته است. زیرا زیاد ذقّ و وقّ میکند.
      از طرف دیگر میخواهد چنین وانمود کند که برایِ مذاکره تلاش کرده اند ولی جوابی نگرفته اند.
      تنها مذاکرهٔ احتمالی؛ مذاکره بر سرِ «آتش بس» خواهد بود که قبلاً توضیح داده ام.

      حذف
  29. کژدم امریکا هر غلطی که بخواهد بکند فکر تغییر رژیم را در سر ندارد. این را از کله ات بیرون کن. همانقدر که با نام بردن از ترامپ بعنوان عقاب اینده را مستند کردی. کافی است.دیگه لازم نیست ما چیزی را مستند کنیم.این یارو فقط تاجر است. و بعمد هم او را اورده اند.اوباما یک جاده صاف کن بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. الاغِ گرامی
      تنها کسی که همیشه گفته است که ترامپ به دنبالِ تغییرِ رژیم نیست؛ کژدم بوده است.
      اوباشانی مثلِ «تو»؛ مطالب را با «کونشان» میخوانند و با شکمشان فکر میکنند و دهانشان خروجیِ مدفوعِ فکریشان است.
      من همیشه گفته ام که ترامپ تا رژیمِ شیعی را تویِ کونِ سگ نکند؛ ول کن نیست.
      روسپی زادهٔ گرامی
      ترامپ «عقاب» نیست.
      این آمریکا است که «عقابِ بزرگ» است.
      برو اونجایِ ننه اَت بوق بزن.

      حذف
  30. درود بر کژدم
    کژدم شما خودتون بارها در مطالب قبلی گرفتین دزد ها در سیستم ایران در قامت یک حکومت ظاهر میشن ولی متاسفانه خواننده های این وبلاگ توجهی به این قضیه ندارن.
    در ایران ما شاهد (سیستم) دزدگزینشی یا دزدحکومتی هستیم.تمام این تحریم ها فقط باعث تضعیف بیشتر و بیشتر (سیستم) میشه.خود این سیستم دزدگزینشی جمهوری اسلامی بخشی از سیستم دزدحکومتی هست که ترامپ با اون در حال مبارزه است.یعنی دزد ها و بی شرف ها هم نوعی اتحاد بینشون هست.اتفاقات برکسیت در واقع جرقه ای برای اروپاست.این سیستم هدفی جز برده کشی انسان ها و بالا کشیدن ثروت کشور های مختلف نداره.ترامپ این سیستم رو شاید به نهایت ضعف خودش برسون تا به اهداف تعریف شده اش تو خاورمیانه برسه ولی قرار نیست (ترامپ)سیستم دیگه ای رو جایگزین کنه. حتی قرار نیست این سیستم رو از هم فروبپاشونه(مگر اینکه فروپاشی از درون رخ بده که بازهم مشکلات خاص خودش رو داره.)این وظیفه ایرانیهاست که کشورشان رو به عهده بگیرن.البته این جور که مشخصه خود پهلوی طرفدار این سیستم کثیفه.

    پاسخحذف
  31. (در ادامه صحبتهای قبلی)اولین مرحله برای سرنگونی سیستم کثیف در قامت یک حکومت توتالیتر، ساخت سیستم نوین برای جایگزینی هست که باید از طریق اپوزوسیون و ایرانیان خارج از کشور یا مبارزان واقعی درون کشور انجام بگیره(فکر نکنم درون کشور ممکن باشه)مطمئن قرار نیست از روز اول این سیستم بدون اشکال باشه و گذشت زمان پس از اجارش این مورد حل میشه(مجالس) ولی رعایت یک سری اصول باید الزامی باشه(تقسیم قدرت بین اقوام ایرانی،جدایی دین از سیاست و...)مرحله بعد جایگزین کردن اونه که قسمت سخت تره داستانه.این سیستم دزد گزینشی آمیخته به ایدئولوژی شیعه جهادی(انقلاب صلح آمیز معنایی نداره) پس باید با یک جنگ(خارجی یا داخلی)جایگزین بشه(بعید فکر میکنم خارجی باشه).در نهایت این داستان شما بگین امروز مردم ایران در کدام سطح قرار گرفتن که از ترامپ انتظار امام زمانی دارین؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از من می پرسید؟

      پاسخ:

      ساکنین ایران و آنچه که اپوزیسیون مینامید؛ دست در دستِ حاکمیّتِ ننگینِ و خائنِ شیعی در حالِ کندنِ گورِ آیندگان هستند.

      حذف
    2. آیا میخواهید ایرانیها را بشناسید؟

      بخوانید تا بهتر بشناسید؛ همهٔ شان شبیه هم هستند.

      https://tinyurl.com/y4zloz5v

      اینها از کُرهٔ مرّیخ نیامده اند. عرب و یهودی نیز نیستند ... یا تِرک و یا فارس و یا کُرد و یا بلوچ و یا گیلَک و یا مازرونی و یا شیرازی و یا اصفهانی و یا ... هستند و همگی ۱۰۰٪ «شیعیانِ آریایی نژادِ ضریح لیس» هستند. هر جایی که حضور پیداکنند؛ بنا بر جوّ موجود حرف میزنند. برایِ گرفتنِ دلارهای حکومتی؛ در دعاهای کُمیل به «ادرارِ چشم» مبتلا شده و در میهمانیهایِ خود میگویند: (آقاااا ... «ملمَکَت» را خراب کردند....).

      از «عَمله» گرفته تا پروفسورهایشان یک مدفوع هستند.

      حذف
    3. به همین دلیل است که «کریم خانِ حمّام ساز» (حمّام وکیل) در ایران «اسطوره» میشود. زیرا بالاخره کسی پیدا شده بود که حدّ اقلّ یک «حماّم» بسازد.
      ۱۳۰۰ سالِ تمام یا خایه هایِ خلیفهٔ بغداد را مالیده اند؛ و یا با مزخرفاتِ فردوسی و سعدی و حافظ و «بافندگانِ دیگر» خود را «با فرهنگهایِ شنگولِ آریایی نژاد» انگاشته اند. سلسله هایی که به نامِ پادشاهانِ ایران در تاریخ ثبت کرده اند؛ همگی راهزنان و رهبرانِ جنگهایِ قبیله ای هستند.
      رضا شاه نیز با اینکه خوشفکر بود؛ امّا شیپور را از سَرِ گشادش زد و پسرش نیز که «آریا مهر» نامیده میشود؛ نوکرِ دستگاهِ «انگلهایِ شیعه» بودبه همین دلیل نیز «حاجی پادشاه» و «کمر بستهٔ رضا اسهال و استفراغی» شد و با اینکه ادّعای «شاهنشاهی» داشت؛ حتّی یکبار به دیدنِ «پِدر» نرفت.
      زنده باد یادِ «شمس پهلوی» که آنقدر لیاقت داشت تا از «پدر» دیداری کُند.

      حذف
    4. اینها از کرهٔ مريخ نیامده اند. اینها همگی ۱۰۰٪ «شیعیانِ خاک بر سرِ آریایی نژاد» هستند.

      https://www.youtube.com/watch?v=MuKELNoHXz8

      پرسش این است:

      چه تعدادی از جمعیّت ۹۰ میلیونی ایران؛ هنوز هم اندکی بویِ «شرافت» میدهند؟

      حذف
    5. یا اینکه اینها را تماشا کنید:

      https://www.youtube.com/watch?v=JexfBLiwBhg

      شب زنشان را میگایند ... ۹ ماهِ بعد «عارف» تولید میکنند.

      بنازم به دستگاهِ «تولیدِ عرفان» و «عارف».....

      حذف
    6. سلام کژدم عزیز
      و این موجودات در این ویدئو در اصل کردهای یارسان میباشند که در مناطق مختلف با اسامی ایزدی - یارسان - علی اللهی . قلغانی و شیطان پرست نیز نامیده میشوند و موجودات عجیبی هستند
      خانم میترا استاد از همین گروه بود و در ایران هرگاه تشیع قدرت داشته باشد خود را تشیع و هرگاه کردها قدرت داشته باشند کرد و هرجا سنی ها قدرت داشته باشند مذهبی کاملا متفاوت از شیعه خواهند بود و به استناد همین وضعیت دکتر نجفی ادعای مهدورالدم بودن پرستوی نامه بر میترا استاد را مطرح نمود .
      در زمان صدام در سنجار یا شنگال در استان نینوا در یک اتحاد با صدام و بر ضد بارزانی ها عمل کردند و به همین دلیل نیز بارزانی چندان تلاشی در برابر داعش در دفاع از اینها نشان نداد . اینها شرافت اصلا ندارند .
      متسفانه در ایران صحنه هایی دیده میشوند که قابل توصیف نیستند . نمیدانم این بی شرافتی و عدم وجود عزت نفس در ذات ما نهفته است یا حاصل تربیت این 40 سال میباشد .
      من بعنوان کارشناس در سمیناری حضور داشتم و شوراهای شهری یک استان همگی جمع شده بودند . حداقل تحصیلات این افراد لیسانس بود و از نظر مالی نیز همگی با توجه به سوابق و نیز درآمد فعلی باید در گروه متوسط به بالا قرار بگیرن .
      این موجودات بدبخت برای گرفتن یک پک میوه شامل یک خیار و یک هلو و یک شیرینی دانمارکی در یک کیسه فریزر چندین بار در صف قرار گرفتند و هرکدام با افتخار شب از گرفتن چندین پک به خود میبالیدن . بیشتر این آقایان خدا شاهده سه پرس شام خوردند و من ماندم اصلا چگونه این را در شکم جادادند . و در خوابگاه که مهمانسرا در واقع طبقه دوم یک شرکت خصوصی بود این موجودات پست تمام کشوها . داخل کمد . داخل کمد رختخواب و پشت آینه دستشویی را جستجو از نوع تفتیش کردند و هر آنچه قابل خوردن ونوشیدن بود خوردند و نوشیدند و هرکدام حداقل 4 بار با شامپوی موجود سر و بدن خود را شستند . و در دل گفتم بدبخت مردمی که مصلحتشان در دست اینهاست. و همگی این آقایان در سال 95 با خرید کفشهای 400 هزاری برای پیاده روی اربعین . لباس ورزشی و پیراهن مشکی . کوله پشتی مارک دار . ماشین اختصاصی شهرداری از شهر خود تا مرز مهران و بلعکس و هرکدام 1.5 پول توجیبی . چاپ و نصب بنر و پلاک کارد به تعداد موردنیازبه اسم مردم در جهت تقدیر از زحمات این آقایان در مشرف شدن به کربلا همه از خزانه شهرداری اقدام نموده بودند و تصویر پس زمینه موبایل آنها یا کلمه جلاله (( الله )) بود یا ((یا صاحب الزمان )) و آهنگ پیشواز گوشی هایشان سخنانی از آقای خامنه ای . و همگی در جلسات با خواندن کلی حدیث و آیه شروع به صحبت میکردند و همگی در ظاهر نگران شهروندان و دفاع از حقوق آنها بود . تحصیلات یکی ارشد علوم سیاسی و یکی دکترای علوم اجتماعی با گرایش رسانه و یکی ارشد محیط زیست و یکی ارشد عمران و یکی نیز دکتری ادبیات
      و روز اول با شوخی ولی روز دوم که یخهای ارتباط آب شد با کمال وقاحت درخواست آدرس و تلفن و.... زنان .... میکردند .
      و نکته جالب همگی نماز را بطورکامل خواندن و با همان وضو از سوراخ کلید در به اتاق مجاور که شورایی دیگر همراه زنش در آنجا بودند به نوبت نگاه میکردند که شاید آن خانم را بدون روسری یا با لباس راحتی ببینند. و نه از همدیگر شرم میکردند . نه از من غریبه و نه از خدایی که برایش نماز خواندند. اینان عصاره این ملتند .
      اندکی شرافت داشته باشی در این مملکت باید با تحصیلات و سواد کاری در حد ارشد و دکترا و تسلط بر یکی دو زبان خارجی باید در آژانس تاکسی کار کنی یا لباس و بدلیجات زنانه بفروشی. که در این مسیر تو هم اندک اندک این ناچیز شرافت را ممکن است زمین بگذاری .

      حذف
  32. بازیِ «کریکت» نیز با اینکه حوصله را سر می بَرد؛ امّا دارای هیجانهای موردی نیز هست. بالاخره هر بازی که در نظر بگیریم؛ جدایِ اینکه آهنگی آهسته و یا پر سرعت داشته باشد؛ باید در نهایت به «برنده» و «بازنده» ختم شود.
    اگر «جرمی هانت» لیاقتش را داشته باشد؛ در گامِ نخست باید تمامی داراییهایِ رژیمِ شیعی و عوامل رژیم شیعی در انگلستان را مسدود نموده و در گام بعدی از «ایرانیانِ خسارت دیده» از رژیمِ شیعی و «یهودیان خسارت دیده» توسط حماس و حزب الله لبنان بخواهد که در دادگاههایِ انگلستان پرداختِ خساراتِ وارده را از این منابع مسدود شده تقاضا کنند.

    پاسخحذف
  33. اکنون نوبتِ زدَنِ پنبهٔ «قُقنوس» است. گروهی که وجود ندارد. امّا ادّعا میشود که تحتِ رهبریهایِ داهیانهٔ «سیّد رضا کوروشِ حاجی زاده» را اندازی شده است.
    شاید بگویید که کژدم مزخرف میگوید زیرا از «سیّد رضا حاجی زاده» نفرت دارد. بله کژدم از این موجودِ شارلاتان نفرت دارد؛ امّا فقط به خاطرِ بی شرافتیها و دروغگوییها و فریبکاریهایِ این موجودِ سخیف.
    آنهایی نیز که در اطرافش هستند نیز به همان اندازهٔ او شرف دارند.
    این نشانی وبسایت «ققنوس» است:

    https://iranprojectphoenix.org/

    اینهم نشانی کانال یوتیوب عالیجنابان

    https://www.youtube.com/channel/UCSmGlvgkgEqZTdD1m0Rqu3w

    ظاهراً این «گروه» از کارشناسان و «تکنوکراتها» تشکیل شده است که میخواهند ایران را به «تاجِ سرِ دنیا» تبدیل کنند.
    این گروه در اکتبر سال ۲۰۱۸ میلادی تشکیل شده است (تقریباِ ۱۰ ماه پیش از این).
    محصولاتشان در این ۱۰ ماه گذشته چه بوده است؟
    به وبسایتشان مراجعه کنید و ببینید که در آن «باد می وَزَد» و مانندِ کفِ دست؛ هیچ مویی ندارد. هیچ محصولِ پژوهشی در آن وجود ندارد.
    اگر به کانال یوتیوبِ این عالیجنابان نیز مراجعه کنید؛ ۱۱ ویدیو دارد که یا کلّی گویی هایی هستند که نویدِ فردایی طلایی میدهند و یا تعریف و تمجید از اعضایِ گروه.
    یکی از کارشناسانِ این گروه «نوح فرهادی» نام دارد که گویا معتقد است ایران گنجایش «۲۰۰ میلیون فرس زبان» را دارد که همگی دارایِ «کار و نان» باشند (به شاهین نجفی مراجعه کنید که بزرگترین کشفِ او پس از آنهمه «انکار»؛ «نان و کار» و «شناسنامه برایِ کودکِ افغان» از آب در آمد.)
    اگر از این «نوحِ فرهادی» بپرسید که آیا «تُرک زبانها» و «کُرد زبانها» و «عرب زبانها» را نیز داخلِ «گونیِ فارس زبانها» ریخته است؟ و یا نَه؟ اگر این موجوداتِ «غیرِ فارس زبان» را نیز به محاسباتِ ایشان اضافه کنیم؛ باید منتظرِ ایرانی با جمعیّتِ ۳۰۰ میلیونی باشیم که از کشفیّاتِ «انگلِ فرزانه» است.
    گذشته از این مزخرفات باید از این گروه پرسید که آیا «تحقیقاتِ مِیدانی» نیز دارند؟ یا اینکه بازی با کلمات را ترجیح میدهند؟
    اگر «پژوهشهایِ مِیدانی» دارند!!!؟؟؟ پس چرا در وبسایتشان «باد می وَزَد»؟ هیچ مطلبی و هیچ آماری و هیچ «زهرِ ماری» در این وبسایت پیدا نمیشود؟

    (ادامه در پایین)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. (ادامهٔ بالا)
      ۱۰ ماه برای یک گروهِ پژوهشی؛ زمانِ کمی نیست و حدّ اقلّ میتوانستند یک «کروکیِ مِیدانی» از وضعیّتِ اقتصادی و محیط زیست ارائه دهند.
      اگر اعضایِ این گروه فقط برای خوردنِ شام و نهار و مزخرف بافیهایِ مجلسی دورِ هم جمع میشوند... «بشاش توش بِره».....
      امّا اگر خیلی جدّی هستند .... کارنامهٔ ۱۰ ماههٔ آنها کجاست؟ آیا توی جیبشان نگه میدارند؟ یا تویِ کشوِ میزشان؟ یا در گاوصندوقِ مدارکِ محرمانه؟
      اگر تنها نشانهٔ وجودِ این گروه یک وبسایتِ خالی و چند ویدیویِ بی ارزش است.... بهتر است که حدّ اقلّ از خودشان شرم کنند.
      امّا این اشخاص با آنهمه ادّعاهایشان که کونِ خَر را پاره میکند ... حتّی معنیِ «سازمان» را نمیدانند و «سازمان» را با «محفلِ شاعران» و یا «محفلِ داستان سرایان» عوضی گرفته اند.
      نظرِ شخصیِ من (کژدم) این است که چنین «سازمان»ی وجودِ خارجی ندارد و چیزی شبیهِ اختراعاتِ بی پشتوانهٔ «سیّد رضا شارلاتانِ حاجی زاده» مانندِ «شورایِ ملّی ایرانیان» است که مجموعه ای از «بیکارگان» بود.
      امّا چرا «سیّد رضا حاجی زاده» اینبار؛ آنهم در سالِ ۲۰۱۸ به فکرِ این «اختراعِ جدید» افتاد؟

      پاسخ:

      «سیّد رضا حاجی زاده» نیز مانندِ سایرِ اوباشانِ دیگر که خود را «اپوزیسیون» مینامند؛ به این فکر افتاده بود که اگر بخواهید دولتِ ترامپ را سرکیسه کنید؛ باید «دروغی مُدَرن» و دهان پُرکُن بگویید و دولتِ ترامپ را مُجاب کنید که دارایِ «سازمانی پژوهشی» و «کارآمد» هستید که بلافاصله پس از سرنگونیِ رژیمِ انگلِ فرزانه؛ میتواند «خلأ قدرت» را پُر کُند.
      این سناریو به گونه های مختلف توسّط اوباشانی مانندِ «آمد نیوز» و سایرین اجرا شده است که در نوشتارهایِ پیشین و بخش نظرات به آن پرداخته ام.
      این وبلاگ وجود دارد. زیرا روزی نیست که سخنی نگفته باشد. سطح و عُمقِ مطالب نیز در حدّ و قدّ و قوارهٔ یک وبلاگ است.
      امّا «پروژهٔ ققنوس» و ادّعایِ ایجادِ سازمانی پُر از اساتید و فرهیختگان و تکنوکراتها؛ ادّعایی است که کونِ خر را پاره میکند.
      امّا نمیتوانم بفهمم که چرا «سیّد رضا حاجی زاده» چرا کونش از اینهمه دروغگویی و شارلاتان بازی پاره نمیشود؟
      شاید به این خاطر باشد که:

      شیعه شرف ندارد.......
      اگر گُفتی: «شیعه».... «شنیعه» را فراموش نکن.

      حذف
    2. کژدم بزرگوار ایرانیان امروز بازیگران بسیار قهاری هستن، بازیگر فیلم مسیح علینژاد ،بازیگران حزب های اصلاح طلب و اصول گرا، بازیگرانی که هیچ وقت بازی ساز نخواهند بود .زرتشت که زمانی بر تاریکی ها میتابید و صداقت رو والاترین ارزش انسانی معرفی میکرد و اندیشیدن رو می آموخت امروز در چاه گیر افتاده،چاهی به ظرفیت نود میلیون حماقت

      حذف
    3. ایران گرامی
      تمامی آرزویِ من این است که کسانی پیدا شوند و عمیقاً بفهمند که «آینده» چه سفره ای را برایِ ایرانیان خواهد گشود؟
      زمانی که عدّه ای شارلاتان شعار بدهند که ایران ظرفیّت ۲۰۰ میلیون (فارس زبان) و در مجموع ظرفیّت ۳۰۰ میلیون جمعیّت را دارد و اساساً فراموش کنند که «ماشین» در حالِ بلعیدنِ «اشتغال» است و مردم هر روزه بیکارتر و بیکارتر میشوند؛ به «کُس ننهٔ شان» میخندند که به عنوانِ «کارشناس» از ۳۰۰ میلیون جمعیّتِ مرفّه سخن بگویند. مگر در عصرِ دامداری و کشاورزیِ «گاو آهن پایه» زندگی میکنیم که برایِ ۳۰۰ میلیون جا داشته باشیم؟
      چه تعداد از این ۳۰۰ میلیون به گلّه های «روسپی گری» و «گدایی» و شغلهایِ شریف دیگر خواهند پیوست؟
      به همین آمریکا و کشورهایِ اروپایی نگاهی بیندازید. به «مهاجرتهای گلّه ای» نگاهی بیندازید.
      چرا «استیون هاکینگز» پیشنهاد میکرد که باید از کرهٔ زمین خارج شد؟ زیرا او می دید که کرهٔ زمین در حالِ تبدیل شدن به «گنداب» است.
      اکنون ۸ میلیارد نفر جمعیّت داریم. با این جمعیّت مشکلِ «محیط زیست» داریم که در حالِ بدتر شدن است. در ۵۰ سال آینده بیش از ۹ میلیارد نفر جمعیت خواهیم داشت که بسیاری از آنها توانایی داشتنِ «شغل» نخواهند داشت. امّا مانندِ خوک و خرگوش زاد و ولد خواهند کرد.
      من (کژدم) واقعاً نمیتوانم بفهمم که آیا اینگونه افراد که خود را «کارشناس» خطاب میکنند؛ با دنیایِ خارج از «دفترِ کارشان» آشنا هستند؟ آیا میتوانند بفهمند که برایِ داشتنِ یک جامعهٔ متوازن و دیر پا؛ چه پارامترهایی را باید در معادله بگنجانند؟
      من ایمان دارم که این اوباشان همجنسِ «سیّد رضا حاجی زاده» هستند و مانندِ او «احمق» نیز هستند. زیرا فکر کرده اند که میتوانند با ایجادِ یک وبسایتِ توخالی که Domain آنرا میتوان با ۲۰ دلار در سال خرید و چند سخنرانیِ کشکی و پشمی میتوانند به «کوزهٔ عسل» برسند.

      «کُند همجنس با همجنس پرواز»

      حذف
    4. سلام کژدم عزیز لطفا همان اسم مستعار را نیز در خط آخر حذف کن
      اگر خاطرت باشد خودت کورسو امیدی به این پروژه داشتی با شرایط و اما و اگر . اما من همان روز اول عرض کردم عده ای بیکار و بدون هیچ انگیزه سیاسی و ملی با آن پیرمرد لیدر که همان موقع اعلام کرد که هیچگونه بینش و گرایش سیاسی ندارند شروع به تبلیغات کردند و سید رضا دیبا بعنوان محور که نمیدانم اگر سیاسی نیستند چرا با سید رضا جمع شده اند و اگر اپوزسیون و دارای برنامه حداقل پروژه ای داشتند . اینها حداقل میتوانستند از سایتهای مختلف مانند usgs , google map نقشه های ایران را تهیه و حداقل برای استفاده دانشجویان و نیز برنامه ریزی جنگهای احتمالی از آن استفاده میکردند و یا حداقل پیشبینی هوای شهرهای ایران را در سایت قرار بدن . اینها یک سری آدمهای عوضی هستند که هر حکومتی سرکار بیاید درخدمتش خواهند بود و با توهم علمی و دانشمند پنداری خود هم همراه و یاری رسان هر نوع جنایت و ظلمی خواهند بود و هم حاضر نیستند کوچکترین هزینه ای نیز به بهانه و بی طرف بودن که درواقع بی شرفی تمام و محض است بپردازند و انتظار دارند تمام ملت اینها را به مثابه خداوندگان فضیلت و ادب بپرستند و تکریم نمایند .
      ((نزدیک بین با عینک ته استکانی ))

      حذف
    5. ناشناس گرامی
      متاسفانه گوگل اجازه نمیدهد که نظرات را ویرایش کنم.
      بعد از این عینک ته استکانی نزن.
      یک کلاه وسترنی بزار رو سرت تا آفتاب چشمتو نزنه.
      :)

      حذف
  34. کژدم ما در این زندگی محکوم به مرگیم محکوم به تنهایی، محکوم به تحمل نفس (EGO)و غریضه های حیوانی. مذاهب با شعار های توخالی این محکومیت رو نوعی برکت تعبیر میکنن که خدا انسان رو بر موجودات ارجحیت داده ولی این محکومیت ها فقط برای قدرت پوشالی الله بکار میره،برای حقارت بی انتهای خدای دیوانه،بی قدرت نمایی یک عقده ای.
    در کنار این محکومیت های حیوانی ما (انسان)ها محکوم به داشتن زندگی شرافتمندانه ایم،محکوم به آموختنیم. اندیشیدن در مقابل خرافات،زندگی شرافتمندانه در مقابل حقارت.رسیدن به ارزش های اخلاقی غایت انتهای زندگی.
    متاسفانه انسان های پست و کثیف که پستی در وجود اونها نهادینه شده، در هر دوره ای انسان ها رو از اندیشیدن باز میدارند.اندیشه ها آفریننده های (آینده)ی ما هستند.
    مشکل جامعه ی امروز ایران کنار گذاشتن اندیشیدن و جایگزین کردن اون با غرایض حیوانیست.حیوانات دوپایی که هیچگاه حقیقت برایشان ارزشی نداره.هیچ گاه به باور و اطراف شک نمیکنن که شاید راه را اشتباهی آمده ایم.این راه ممکن است راه ترکستان باشد چرا راه رو دوباره نمی آفرینیم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مشکل اصلی این است که آنهایی که خود را «خدایانِ دانش سیاسی» و دارندهٔ «قدرت رهبری» میدانند نیز اوباشان و بی سر و پاها هستند.
      چه رژیمِ شیعی و چه اپوزیسیون قلّابی.
      هر ۲ طرف؛ ۲ رویِ یک سکّه هستند.
      هر ۲ طرف دست در دست یکدیگر کمر به نابودیِ ایران و آیندگانِ ایران بسته اند.
      «توده های مردم» را ول کُن ... وقتی گفتی «توده» یعنی:
      تودهٔ پشگل.
      تودهٔ خاک.
      شکمهای ۲ پا.
      چاره ای نیز ندارند زیرا سهمیهٔ ژنتیکشان همینقدر است.
      شاید برخی بگویند که مردم را تحقیر نکُن ...
      پاسخ اینکه:
      این موجودات تحقیر شدگانِ طبیعی هستند و تقصیر «آیینه» شاید این باشد که نمیتواند آنها را «خوشگل» نشان دهد.

      حذف
  35. گویا کار از «رسوب کشتیها» به رسوبِ هواپیماها گسترش یافته است.
    پس از تلاشِ شکست خوردهٔ نخست برای توقیفِ نفتکش؛ در تلاش دوّم؛ زخمِ شکستِ نخستین را پانسمان کردند و عربده هایشان از طویلهٔ اسلامی تا بیتِ انگل فرزانه رسید.
    اکنون حنایی ندارند که رنگی داشته باشد.
    انتخابِ بوریس جانسون برای مقام نخست وزیری انگلستان؛ زخمهایِ انگلِ فرزانه و سایر اوباشانِ «دُورِ سفرهٔ غارت» را عفونی خواهد کرد.
    خلیج فارس و آبهایِ اطراف در حال تبدیل شدن به منطقهٔ نظامی است و در آیندهٔ نزدیک باید شاهدِ نخستین گوشمالیهایِ نظامی و تحقیر شدنِ بیشترِ سپاه پاچاهارداران باشیم.

    پاسخحذف
  36. تیره چشم
    سلام کژدم من امروز در پی سرچ موسیقی سنتی برنامه گلها بودم که دو عنوان در مورد شاملو برخورد کردم و اعتراضات در مورد مستندی در باره شاملو واعتراضات نسبت به آن . نمیدانم چرا حافظه این مردم سریع فرمت میشود . با اینکه امثال شاملو را به خاطر چپ بودن و خیانتی که در حق خود و مردم بدبخت ایران انجام دادند تعجب خیلی ها را بر انگیخت . ولی به نظر من این ترساندن نسلهای جوان از شاملو افکار آنچنانی . زیرا که خود میدانند موتور محرکه انقلاب 57 را بخشی از چپ بود توانایی چپ ها در آن زمان برای ارائه تصویری غلط از اوضاع مملکت به عامه و نیمچه باسوادان مملکت و اینکه گویا و احتمالا چاپ عکس رهبر با در دست داشتن کتاب شعر شامل باعث افزایش توجه و فروش آثار اینچنینی شده باشد و همچنین اینکه رهبر از زاویه شناخت دیو ی مانند شاملو و از سر تعجب به چرایی و سهل انگاری مسئولین در مجوز چاپ نمایش و ارائه آثار شاملو میباشد. تطهیر رهبر از همخوانی اندیشه با شاملو

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تیره چشم گرامی
      تمامیِ موجودیّتِ آنچه که در ایران «روشنفکر» نامیده میشود؛ موجودیّتی وارداتی است. هیچگونه «نو آوریِ ایرانی» در هیچ عرصه ای به چشم نمیخورد. آنهایی نیز که سرشان به تنشان می ارزد؛ نمیتوانند در ایران شکوفا شوند و به کشورهایِ غربی مهاجرت میکنند.
      در دوران پهلوی ها و در ۴۰ سالِ اخیر ماجرایِ روشنفکری بسیار خسته کننده و یکسان بوده و هیچ تغییری در این روند ایجاد نشده است.
      آنچه که «سُنّتی» نامیده میشود؛ حتّی ارزش استفراغ کردن نیز ندارد و آنچه که «نو» نامیده میشود؛ نشخوارِ پدیده هایِ غربی است.
      ایران و ساکنینِ ایران در برزخ زندگی میکنند. مهمّ نیست که نامِ برزخیها؛ «خامنه ای» و یا «میرزادهٔ عشقی» و یا «احمدِ شامبولی» باشد.
      هیچ روزنه ای برایِ برون رفت نیز دیده نمیشود.
      حتّی آنکه «انکار میکند» .... به نقطهٔ آغازین باز گشته و «انکارِ خود» را «انکار میکند».

      «نیمچه» میگفت:
      همه چیز آنچنان تکراری است که وقتی یک یهودی را در خیابان میبینی؛ چیزی «تازه» به نظر میرسد.

      حذف
  37. بدبختي ملت يکي دو تا نيست!


    بيماري وبا که در ايران پيداشد،
    در تبريز نيز كشتار بسيار كرد.
    از كوچه‌ها قرآن آويزان کردند تا هر كس از زيرش بگذرد در امان باشد.
    در کوچه ها فرش گستردند و نذرها کرده و روضه‌ خواني‌ها بر پا کردند.
    يکروز پسر آيت الله تبريزي را سوار خر کرده، در كوچه‌هاي تبريز چرخاندند تا مردم دست و دامنش را ببوسند و به وبا گرفتار نشوند!
    پسر، خود وبا گرفت ومُرد.
    مردم بجاي اينکه به عقايدخود شک کنند، گفتند: «آقا بلا را بتن فرزند خود پذيرفت، تا ما را نجات دهد»!
    و به باورشان به خاندان آيت الله تبريزي صدها بار افزوده شد!»

    احمد کسروي
    زندگاني من

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. متاسّفانه داستانهای امروز؛ همچنان تکرارِ حماقتهای گذشتگان است.
      آنکه بر پدرِ خود لعنت میفرستد که با انقلابِ ۵۷ او را به «نسلِ سوخته» تبدیل کرد؛ خودش از پدرش در «ضریح لیسی» تیزپا تر است.
      مشکلِ «روسری» دارد ... کاکلهایش را بیرون می ریزد؛ امّا از لیسیدنِ «کیرِ امامزاده ها» سیر نمیشود.
      تاریخِ ایران تاریخِ «نسلهایِ سوخته»ای است که همجنس های خود را تولید میکنند.
      بقیّه اش را «بشاش توش بره».

      حذف
  38. با درود

    کژدم گرامی
    از حرف هایت همون واقعیت جمله همیشگی ات رو میخونم که من شکست خوردم و بزرگتر از من کیک و فلان هم شکست خوردند..در حالیکه این واقعیت؛ حقیقت امور نیست؛ فیلسوف نیستم و نمیخوام با کلمات برقصم اما شما تاثیر زیادی در تاریخ معاصر خودت گذاشتی و میگذاری.. شما تغییرات بنیادی رو راهنما شدی که اگر فعلا کسی از این افراد(تغییرات) منشا اثر نشه ..در آینده نزدیک یا این شانس رو داره که بشه.. و یا با تاثیر بر روی افراد دیگر احتمال تغییرات رو در آینده دور بیشتر میکنه..
    حتما این مثل قدیمی رو شنیدی که «با یک گل بهار نمیشه».. این همون حکایت و سرنوشت ظهور و افول اقوام و تمدن های ثبت شده در تاریخ ماست..
    پس زیاد سخت نگیر
    تمام آموزگاران واقعی درختانی رو کاشتند که آیندگان فرصت استفاده آن را داشته باشند.. روزی روزگاری و آن هم شاید؛
    شما یکی از بهترین آینه هایی بودی که تا به حال دیدم.. با سپاس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      درود بر شما
      من (کژدم) به هیچ وجه فکر نمیکنم که مانندِ سایرین شکست خورده ام و یا حتّی شکست خورده ام.
      «سایرین» در دنیایِ «حیدر بابا» زندگی میکنند.
      امّا من در حسرتِ «بازگشت به گذشته» نیستم.
      اگر به وبلاگ نگاهی بکنید؛ هیچ مطلبی را که نوشته ام حذف نکرده ام. از «ناسیونالیسمِ باسمه ای و دروغین» آغاز نموده و با اینجا رسیده ام.
      در هیچ یک از این دوره ها نیز بدونِ «مانیفستِ شخصی» نبوده ام.
      چه در دورانِ هواداریِ «استاد فرود فولادوند» و چه در دورانِ گذار از ایشان و همکاری با گروهی که خود را «پیشگامانِ کاویانی» خواندند و در تدوین آیین نامه و اساسنامه با آنها همکاری نمودم؛ و چه پس از بازگشت به افکارِ قدیمی خویش که در سلسله نوشتارهایِ «گفتگویی از نوعی دیگر» به توضیح آن پرداخته ام و چه در سلسله نوشتارهایِ ۱۸ گانه که راهِ برون رفت از مشکلات و «آفرینشِ ایرانی نوین» برای «ملاقات با آینده»... همیشه نوعی از «مانیفست» در کار بوده است.
      من مطمئن هستم که کارِ اصلیِ این وبلاگ «تولیدِ اندیشه» بوده است. برای یک وبلاگ همینقدر نیز کافی است.
      برایِ کارهایِ بزرگتر؛ وبلاگ در حدّ «بیل و کلنگ» است و نمیتواند اثر گذار باشد.
      در هر حال این وبلاگ هیچگاه «پِیرو» نبوده است و همیشه مُهر و امضایِ خود را داشته است. حتّی اگر واردِ جریانی شده باشد؛ باز هم با مُهر و امضایِ خود وارد شده است.

      حذف
    2. بازم بی انتها سپاسگزارم..

      حذف
  39. کژدم شما هم از تعریف خر کیف میشی که نصف صفحه رو برای پاسخ دادن سیاه می‌کنی ؟ این لوس بازیهاتون رو بس کنید در این شرایط . شما و پرسشگر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مشکل شما چیه.. پرسش من در کدامین آموزش/بحث/یا کاری را مانع شد..!؟
      شاید نگذاشتم این مسیح موعود (کژدم!) البته از نگاه شما.. خودش را قربانی کنه و مشکل انسان سان بودن را در همه عرصه ها با یک وعده توخالی حل کنه.. یا کژدم میخواسته دیشب به همراه ترامپ حمله نظامی کنه و من مانع شدم..یا خواسته آدرس شیشه عمر دیو (حکومت فعلی) رو بده .. اما من ذهنش رو منحرف!؟ کردم
      من کم نظر میدم و تا به حال همیشه با امضای ناشناس..
      فقط از جواب های آخرین تلخی خاصی رو در صحبت های کژدم بزرگوار پیدا کردم..
      فقط خواستم بگم که چقدر کار ایشون بزرگ و محکم و بی شک ادامه دار خواهد بود..
      شما عرض مهمتری دارید..بفرمایید؛ من از شما معذرت میخوام.. اونم در این شرایط(۴۰ ساله که شرایط فعلی ایران حساسه!)

      حذف
  40. فیلم صحنه کتک خوردن آخوند مزدور از مردم اردبیل – ببین چه بلوایی کرده/تیر ۲۷, ۱۳۹۸
    سروان بهروزی مأمور نیروی انتظامی هنگام خروج از منزل به قتل رسید + عکس/تیر ۳۰, ۱۳۹۸
    به حساب یک آمر به معروف فضول در قزوین رسیدگی شد و کتک مفصلی خورد/مرداد ۶, ۱۳۹۸
    ماموران گشت کلانتری۱۶ شهرک اندیشه مورد حمله با چاقو قرار گرفتند/مرداد ۶, ۱۳۹۸
    کتک خوردن مهدی زارع فرمانده پایگاه بسیج توسط جوانان جسور شیرازی/مرداد ۶, ۱۳۹۸
    آژانس ایران خبر
    https://irankhabarnews.com

    پاسخحذف
  41. درود بر کژدم
    کژدم به نظرتون هدف از گفتن این جمله که ایرانیها در هیچ جنگی پیروز نمیشن نابودی ایرانیها در آینده نیست؟ دوست ندارم به شعار های پوچ ناسیونالیتی وابسته بشم ولی این جملات فقط باعث بدبینی مردم نسبت به امریکا میشه .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      من فکر نمیکنم که در ادبیّات سیاسی بتوان یک چهارچوبِ سرزمینی را از حاکمیّت آن جدا کرد.
      معمولاِ مردم جنگها را راه نمی اندازند. بلکه حکومتها جنگ راه می اندازند.
      حکومتهای ایران در ۵۰۰ سالِ اخیر بخشهای بزرگی از ایران را در جنگها از دست داده اند. یعنی اینکه شکست خورده اند.
      حتّی در جنگهای اخیرِ سوریّه اگر روسها وارد میدان نشده بودند؛ داعش داشت نیروهای حاجی بادمجان (اعم از اوباشانِ لبنانی و پاکستانی و عراقی) را داشت به دریایِ مدیترانه می ریخت.
      در عراق هم اگر بمبارانهایِ ائتلاف به رهبری آمریکا نبود؛ حاجی بادمجان به اسهال و استفراغ افتاده بود.
      نبردهای اخیر تَر و تازه هستند و همه میدانند که چه خبر بود. مانند داستانِ رستم و اسفندیار نیست که کُلّی بامبول بازی در آورد.

      از طرف دیگر؛ برای ترامپ مهمّ نیست که کسی ناراحت بشود و یا نشود. زیرا به دنبالِ «هوادار» نمی گردد. آنکس نیز که از یکطرف هوادار ترامپ باشد و از طرف دیگر در انتخابات به «مادر قحبه ها» و یا «مادر جنده ها» رأی بدهد؛ به دردِ لایِ جرز میخورد. مگر قرار است که ترامپ شاهنشاه و یا رئیس جمهورِ ایران شود؟ تا به دنبالِ جمع آوریِ هوادار باشد؟
      برایِ ترامپ تنها ارزشِ ایران این است که «مویِ دماغ» پروژه هایش نباشد. بقیّه اش قصّه است.
      دولتِ ترامپ همهٔ «اپوزیسون چیها» و ساکنینِ ایران را امتحان و «وزن کِشی» کرده است و میداند که هیچ پوخی نیستند.
      ساکنینِ ایران نیز کافی است که اندکی به گذشته نگاهی بکند و ببیند که چه «پُخی» بوده اند و همچنان هستند؟؟!!!
      همین همشهریهایِ خودم (تربیزلی لَر) به دورهٔ ستارخان نگاهی بیندازند و به یاد بیاورند که «روسها» با «ساکنینِ غیورِ تبریز !!!!!» چکارها که نکردند. اکنون این «تربیزلی هایِ غیور» به جایِ «سبیل استالینی»؛ «سبیلهایِ کور اوغلی» میگذارند و خود را «قهرمان میدانند».
      من (کژدم) به آنها میگویم: «سیحدیر گَئده».....
      از اصفهانیهایِ غیور بپرسید که «اشرف افغان» چه بلاهایی که بر سرشان نیاورد؟؟!!
      اینکه خودمان را «همیشه پیروزها» بنامیم و به خودمان دروغ بگوییم؛ دردی را دوا نمیکند و نتیجه اش همینی میشود که میبینید.
      در آخر اینکه من منظورتان را از «نابودی ایرانیان در آینده» را نمی فهمم. مردمانی که دریاچهٔ شان خشک شود و ناسیونالیسمشان «ناقاره زدن» و «لزگی رقصیدن» و «سبیلِ کور اوغلی» باشد .... مگر «زنده» هستند؟! که تا بمیرند و یا نابود شوند؟
      اگر نفتِ ایران را حذف کنید؛ حدّ اکثر میشود «کثافتستان» و یک قدم عقب تر میشود «افغانستان».

      حذف
  42. کژدم خبر دارین قراره تا چند وقت اینده ملت ایران به لطف امام زمان ارزش پولشون به اسمون هفتم برسه و دوباره پولدار بشن؟ واقعا چه سعادتی بالاتر از حکومت علی خامنه ای.

    پاسخحذف
  43. فرار ۴زندانی از زندان کچویی کرج با حفر تونل ۱۰متری با موفقیت انجام شد
    آژانس ایران خبر -
    مرداد ۹, ۱۳۹۸

    پاسخحذف

  44. قابل تحسینه. وقایعی که طی این مدت اتفاق افتاده و مقاله ای که 23روز قبل نوشته شده.مؤید باشید.

    پاسخحذف
  45. نظام ۴۰ سال است ما را در مرحله حجاب نگاه داشته است. چه برای مردان و چه برای زنان، همین سیاست مشتی زن و مرد حریص و عقب افتاده جنسی را به اجتماع تحویل داده است که هیچ از «عشق» نمیدانند و هر ۲ طرف فکر میکنند دارند سر دیگری کلاه میگذارند اما افسوس که این وسط این اخلاق اجتماعی و فرهنگ ایران است که از اسلام آسیب میبیند.

    رای ۲۰ میلیونی مردم به خاتمی نیز برای کمی شل حجابی و آزادی ماهواره بود، حالا این وسط عده ای قلیلی هم اهداف سیاسی داشتند، بحث دیگری است.

    حجاب یک سدی است که ۴ نسل دارند پشتش دست و پا میزنند و هنوز هم رهایی پیدا نکرده اند!

    آزادی های یواشکی و ابتذال شکست خورده نافرمانی های غیر خشونت آمیز در برابر «فاشیسم مذهبی» یکی از دلایل ماندگاری حکومت در این فاز است!

    حکومت ۴۰ سال است بابت سرکوب هیچ هزینه ای نپرداخته است! اگر بر صورت مزدوران امر به معروف و‌نهی از منکر، فقط یک نفر که خودش عمرش به دنیا نیست و مثلا سرطان دارد_ یکبار مقابله به مثل کند و «اسید» بپاشد، آنگاه خواهید دید کوه حجاب چگونه آب میشود!

    این حکومت تا زمانی که هزینه ندهد، اوباشش خواهند تاخت! اینها زمانی میترسند که به جای «دوربین»، اسلحه ماخود «اسلحه» باشد!

    با بازی متعارف نمیشود با این نظام مقابله کرد. این نظام به حجاب نیاز دارد تا خواسته های دیگری مطرح نشود.

    برای همین موضوع هم خامنه ای بارها تکرار کرده اگر ما یک قدم پا پس بکشیم، اینها ۱۰ قدم جلو می آیند!

    این خط فکری هم در داخل اجرا میشود، هم در برابر غرب! اینها میگویند «نرمال» شدن نظام، یعنی پایان فرار از بی قانونی، پس این یعنی پایان رسمی نظام!

    خامنه ای درست میگوید و میگفت که اگر هسته ای هم حل شود، باز موضوع دیگری مطرح است، همین اندیشه او در مقابله با بی حجابی هم پیاده میشود!

    اگر حجاب و الکل آزاد شود، توریست ها بیشتر میآیند جامعه از بربریت اسلامی فاصله میگیرد و خواسته های جدید مطرح میشود و این یعنی پایان نظام!

    نظام به «بحران» و «فقرا» نیاز دارد! نظام هیچوقت امنیت اقتصادی برای مردم فراهم نخواهد کرد که صف کمیته امداد و بنیاد مستکبران ( مستضعفان سابق) برچیده شود و مردم غم نان نداشته باشند و فردا رویشان زیاد شود و دنبال آزادی های سیاسی باشند و در آخر نظام را همانند نظام شاه سرنگون کنند!

    نظام برای همین به اصلاح طلب نیاز دارد تا «امید واهی» بدهد! نظام برای همین به بحران «حجاب» نیاز دارد تا بی لیاقتی اش در جاهای دیگر پنهان بماند!

    نظام با حجاب اجباری چماقی درست کرده است که بالای سر شماست و نمیگذارد نگاهتان از زمین به آسمان دوخته شود و رویا ببافید!

    تا زمانیکه فاز خواسته های مردم در انتخاب بد و بدتر و حجاب باشد، تا زمانیکه روش ما «غیر خشونت آمیز» باشد، پاسخ ملت «کهریزک» است!

    تنها زمانی این نظام از کار خواهد افتاد که نظم موجود و جنگ پارتیزانی، خسته اش کند.

    اگر زن و فرزند این مزدوران چند بار گوشمالی داده شوند، ببینید چطور حجاب بدون اعلام رسمی «آزاد» میشود!

    همانگونه که آخوند کشی ها روحانیت را ترسانده، اگر یک جوجه بسیجی همانند قربانیان اسید پاشی مورد حمله قرار بگیرد، از فردایش بساط این فاطی کماندوها و خواهر سیبیلوها جمع خواهد شد!

    اگر فقط یک نفر که سرطان دارد، اگر فقط چند نفر که قصد خودکشی دارند، اگر یک نفر که دکترها جوابش کرده اند، باقی مانده جانش را برای میهن فدا کند و این مزدوران را ادب کند، لشگر بزدلان اینها چو برف آب میشود!

    امیدوارم در این سرزمین هیچکس خودکشی نکند، اما اگر کسی خواست به زندگی اش پایان دهد، پیش از رفتن، عاملان اصلی خودکشی اش که این نظام کثیف است را با خود ببرد، به ایران سوگند ۱۰ تا بسیجی امر به معروف کن متجاوز که بر صورت های زنان و دختران مردم اسید می ریزند ، اسید بر صورتشان ریخته شود، کار این نظام تمام است!

    تا زمانیکه اوباشگری برای نظام «کم هزینه» است، آش همان است و کاسه همان! طرف میگوید میزنم سر دختران مردم، تشویق هم میشوم و حقوقم هم بالاتر میرود، چرا باید از این کار بی دردسر دست بکشم؟ فوقش چند تا فحش هم میخورم و عکسم را هم مسیح علینژاد نشان دهد، با روش های سوسولی که نظام نمیرود! میرود؟

    اما، اما اگر یک بسیجی صورتش «اسید» ریخته شود، مادران جمشیدی ایشان اولین نفر هستند که صبح به پای پسران حرامزاده خویش میافتند که :

    پسرم ، نرو، ارزش ندارد برای چندر غاز جان ببازی!

    هر کسی که فکر میکند با روش های غیر خشونت آمیز و تظاهرات این نظام میرود، سخت در اشتباه است!

    این نظام با ایجاد وحشت پا گرفت و ماندگار شد، و تنها با وحشتی بزرگتر از میان خواهد رفت....
    https://www.balatarin.com/permlink/2019/7/31/5144199

    پاسخحذف
  46. دیدارِ مقاماتِ ارشد گارد ساحلی امارات با مسئولانِ گارد ساحلی رژیم شیعی؛ ادامهٔ روند خروجِ نصف و نیمهٔ امارات از ائتلاف عربی به رهبریِ عربستان برایِ سرکوبِ حوثی ها است.
    واقعیّت این است که اماراتیها نمیخواهند زیرِ دو لبهٔ قیچی لت و پار شوند. زیرا سیستمهایِ دفاعی هر چقدر هم که کارایی داشته باشند؛ نمیتوانند برای امارات امنیّت کامل بیاورند.
    امّا گذشته از اینکه اماراتیها دست به عصا شده اند و رژیمِ شیعی رفتارِ امارات را نوعی پیروزی برای خود قلمداد خواهد کرد؛ امّا این حرکت را نباید فقط به ترسِ امارات تعبیر نمود. بلکه آنچه که پشتِ این ترس نهفته است بسیار مهمّتر است و آن اینکه:

    صدایِ طبلهایِ جنگ در دور دستها شنیده میشود و امارات برایِ مصون ماندن از عواقب جنگ؛ در حالِ «تاریخچه سازی» برای «صلح طلبی» است.
    بسیاری از تحلیلگران میگویند که دولتِ ترامپ پس از انتخابات سال ۲۰۲۰ به رژیمِ شیعی حمله خواهد کرد.
    من (کژدم) برای آغازِ جنگ به این زمان بندی معتقد نیستم. کافی است که پایِ رژیم شیعی رویِ «پوستِ موز» برود و جنگ آغاز شود. از طرفِ دیگر مناظره هایِ مقدّماتی نامزدهایِ حزب دموکرات نشان میدهد که دموکراتها به شدّت دچارِ «قحط الرّجال» هستند و نه تنها پیروزیِ دونالد ترامپ در انتخاباتِ ۲۰۲۰ قطعی است (البتّه اینرا ۲ سالِ پیش نیز گفته ام و در آن زمان همه به من خندیدند)؛ بلکه کنگره نیز به دستِ جمهوریخواهان خواهد افتاد و بخشی از دموکراتها نیز به دونالد ترامپ رأی خواهند داد.
    حزب جمهوریخواه نیز با اینکه در وضعیّت بهتری در مقایسه با دموکراتها قرار دارد؛ امّا چه بخواهد و یا نخواهد؛ نمیتواند از دونالد ترامپ حمایت نکند و چه بسا نمایندگانِ جمهوریخواهی که در کنگره و سنا بر علیه دونالد ترامپ با دموکراتها همنوا شده اند نیز در انتخاباتِ ۲۰۲۰ کُرسیهایِ خود را به جمهوریخواهانِ راستگرا تر بسپارند.
    انتخاباتِ سالِ ۲۰۲۰ پدیدهٔ جدیدی خواهد بود که در تاریخِ آمریکا سابقه نداشته است.
    گسترش عملیاتهایِ هوایی اسرائیل بر علیه مواضعِ «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی» از سوریه به داخلِ خاک عراق و خفقان گرفتنِ «انگل فرزانه» و گروهبان سردارهایش نشان میدهد که رژیمِ شیعی حتّی از «نیشِ شب پره» نیز در هراس است. لذا عربده هایِ رژیم شیعی را هیچکس جدّی نمیگیرد.
    دورهٔ «آکروبات بازی» برایِ رژیمِ شیعی تمام شده است. زیرا نتیجهٔ تلخی به بار آورد و منطقه را به صورتغ بسیار فشرده ای به منطقهٔ نظامی تبدیل نمود.
    داشتنِ چشمِ یاری از روسها و چین نیز یکی از رؤیاهایِ احمقانهٔ «احمق فرزانه» است که تعبیر نخواهد شد.
    تنها راهِ رژیم بلند کردنِ پرچمِ سفید و ایمان آوردن به «۱۲ فرمان» است و گرنه به «کفر» و «زندیق» متّهم شده و سرش را خواهند بُرید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امیدوارم این پیشبینی بر خلاف نوامبر 2018 درست از آب در بیاد

      حذف
    2. ناشناس گرامی
      این یک پیش بینی نیست؛ بلکه گزارش نهایی از امیدهایِ احمقانه ای بود که کشورهایِ عربی پس از انتخابِ ترامپ به آن دل بسته بودند. این امیدها بسیار شبیه امیدهایی بود که «اپوزیسیون قلّابی» به دولت دونالد ترامپ داشت امّا اکنون همگی به این نتیجهٔ مشترک رسیده اند که دولتِ ترامپ «ابزارِ آنها» برای برآورد کردنِ امیال و آرزوهایِ آنها نیست. بلکه دولتی است که اهدافِ خود را دارد و نمیتوان این دولت را با «شعار» و «اپوزیسیون نمایی» و یا «دلارهایِ نفتی» از «فروشگاه ابزار فروشی» خرید و از آن استفاده کرد.
      تصوّر احمقانهٔ همهٔ طرفهایِ درگیر با رژیم شیعی ایران از «کرایه کردنِ دولتِ ترامپ» اکنون به یأس تبدیل شده است.
      کاری که دولتِ ترامپ آغاز کرده است؛ نیاز به «کنتراتچی» دارد. امّا هیچیک از این طرفهایِ درگیر با رژیمِ شیعی لیاقتِ «کنتراتچی بودن» را ندارند و به دونالد ترامپ نگاهی «امام زمانی» داشتند که برایِ نجاتِ آنها ظهور کرده است.

      آیا از همان روزهایِ نخست به این دار و دسته ها نگفتم که «امیدهایِ توخالی» نبندید؟
      از سوی دیگر اماراتیها تا همین چند ماه پیش برای سپاه پاچاهارداران و حزب الله لبنان «پولشویی» میکردند و چه بسا همین الآن نیز به همین کار مشغول هستند و فکر میکردند و همچنان فکر میکنند که میتوانند هم از توبره و هم از آخور بخورند. امّا اکنون متوجّه شده اند که آن «ممه» را لولو بُرده و «امام زمان ترامپ»؛ «مویِ سفید» را از ماست بیرون می کِشد و نمیتوان مانندِ دورهٔ اوباما «رفیق دُزد و همراهِ قابله» بود. لذا بهتر میبینند که حدّ اقل خودشان را از توفانِ آینده دور نگهدارند.

      حذف
  47. از دهم تیرماه(سوم تیر اعلام کردند که هفته ی آینده ظریف به لیست تحریم اضافه خواهد شد)تا دهم مرداد،یکماه فرصت خیلی خوبی برای ظریف بوده که بتواند دارایی های نقدی و غیرنقدی خودش رو انتقال بده.تو این یکماه ظریف به کدام کشورها مسافرت کرد؟!

    پاسخحذف
  48. بخشی از رژیم ایران برای خوش رقصی برای کم کردن تحریم ها و دسترسی به پول، پسر بن لادن رو زیر آب کرد

    https://m.dw.com/fa-ir/world/a-49842376

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من (کژدم) اینچنین فکر نمیکنم.
      زیرا رژیم شیعی ایران همچنان به «کانونهای بحران» نیاز دارد و این کانونها را شیر میدهد. بویژه پس بن لادن که موی دماغ عربستان و آمریکا بود.
      به نظر من باید انگشت اشاره را به مثلّث «پاکستان - قطر - طالبان» نشانه گرفت که در حالِ مذاکره با آمریکا برای رسیدن به طرحِ صلحِ جامع در افغانستان هستند.
      قتلِ «حمزه بن لادن» هدیهٔ مشترک «قطر - پاکستان - طالبان» به آمریکاست. زیرا میدانند که دورانِ طلایی «جهادِ جهانی» با سقوط «گلوبالیستها» در آمریکا گذشته است و «جورج سوروس» نیز تَهَش باد میدهد.
      در آینده هدفِ بعدیِ دولتِ ترامپ اوباشانِ معروف به «Antifa» خواهند بود.

      حذف
  49. باسلام.کژدم آیا هدف از توقیف کشتی ایران در جبل الطارق برانگیختن مقابله به مثل ایران و در نهایت بهانه برای حضور بیشتر در خلیج فارس بود ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      در مجموع میتوان گفت که آمریکا میداند که باندهایِ گوناگونِ کفتارهایِ شیعی دچار بی برنامگی هستند و «عربده سالاری» همیشه مهمّ ترین ابزارِ باندهایِ ولایی است.
      لذا نظر شما در این مورد درست است. برایِ «حضورِ نظامی» باید دلیلی وجود داشته باشد. بمبگذاری احمقانهٔ نفتکشها از طرفِ اوباشانِ سپاه و عملیّتِ اخیرِ توقیفِ نفتکشی که فقط پرچم انگلستان را حمل میکرد و مالکیّت آن در دست انگلستان نیست؛ نتیجهٔ ماهیّتِ «عربده سالاری» شیعیان است.
      اگر میخواهید حیوانی را شکار کنید؛ عادات و رفتار آن حیوان را مطالعه کنید.
      میلیتاریزه کردنِ خلیج فارس و آبهایِ اطراف؛ به شدّت به نفعِ دولتِ ترامپ بود و در آینده میوه هایش را خواهد چید.

      حذف
  50. تحریمِ ظریف حتّی «دیپلمات دونیِ حسین علیزاده» (دیپلماتِ سبز) را نیز به درد آورده است. این احمق هم در دورهٔ «امام حسین اوباما» دچارِ «اشتباه محاسباتی» شد و هم در دورهٔ کنونی دچارِ «پریشان حالیِ محاسباتی» است.

    https://tinyurl.com/y35tfq47

    یکی به این «الاغ» بگوید که دولتِ ترامپ به دنبالِ مذاکره با رژیمِ شیعی نیست؛ بلکه به دنبالِ دیدنِ «پرچم سفید» و یا «جنگ» است.
    یکی به این «الاغ» بگوید که دولتِ ترامپ به دنبالِ سرنگونیِ رژیمِ شیعیِ «انگلِ فرزانه» نیست... بلکه به دنبالِ ایجادِ «جراحتهایِ داخلی» و دیدنِ روندِ «خونریزیِ داخلی» در اعما و احشاء رژیم است.
    یکی به این «الاغ» بگوید که آنزمان که فکر میکرد «اوباما» در کیسهٔ خایه هایش برایِ اصلاح طلبان «آردِ نخودچی» آورده است؛ تیرش به سنگ خورد.
    حسن علیزاده اکنون میبیند که ترامپ همهٔ طرفها را چه «اصلاح طلب» و چه «اپوزیسیون چی» و چه «اصولگرا» را یک کاسه کرده و هیچکدامشان را حتّی به تخمش نیز حساب نمیکُند (چه رسد به هدیه دادنِ آردِ نخودچی)؛ لذا حسین علیزاده دیگر جایگاهی برای خودش نمی بیند.

    به این «الاغ» بگویید که این مقالهٔ بسیار قدیمیِ کژدم را بخواند.

    https://kajdoum1.blogspot.com/2011/06/blog-post_9838.html

    پاسخحذف