۱۳۹۸ تیر ۴, سه‌شنبه

«انگل فرزانه» تویِ کوزه افتاد

راستش را بخواهید عنوانِ اصلیِ این نوشتار این بود: «دعایِ انگلِ فرزانه مستجاب خواهد شد». این عنوان را حدودِ ۴۰ روز پیش از این انتخاب کرده و بر رویِ آن کار میکردم. البتّه منظورم «کارِ حرفه ای» نیست. زیرا کارِ حرفه ای؛ نیاز به «کار گروههایِ متعدّدِ کارشناسیِ حرفه ای» دارد و برایِ یک  «وبلاگ نویس» حتّی در حدّ «رویا» نیز یک آرزویِ دست نیافتنی است؛ چه رسد که به اینکه به یک پروژهٔ عملیّاتی تبدیل شود.
امّا آنچه که دریافت کرده بودم این بود: «رژیمِ شیعی» پس از «محمّد رسول اللهِ دوّم» (البغدادی) که پایانِ «تسنّن»است؛  پایانِ «تشیّع» را رقم خواهد زد و «تشیّع» نیز مانندِ «تسنّن» به «مستراح» تبدیل خواهد شد. البتّه مطمئن هستم که باور نخواهید کرد. زیرا فکر میکنید که : شاید بتوان «انسانها» را کُشت؛ امّا «ایمان را نمیتوان کُشت».  از نظرِ من ایرادی ندارد که چگونه فکر میکنید. بلکه آنچه که مهمّ است؛ رَونَندِ رویدادها بر رویِ زمین (صفحهٔ شطرنج) است و نَه باورهایِ شما.
راستش را بخواهید من حتّی به تُخمم نیز حساب نمیکُنم که شماها به چه چیزی باور دارید و یا ندارید. زیرا عمیقاً میدانم که شماها به هیچ چیزی به جُز «لَپ تاپالهٔ مامی جون» اعتقاد ندارید.
من عمیقاً می دانم که حدّ اقلّ روزی ۵ بار «جلق» میزنید و ۵ بار  «غسلِ جنابت» میکنید و در ۵ نوبت با ۱۷ رکعت «نمازَ کذایی» از «الله» میخواهید که «جلقهایتان» را بر شما ببخشد و ویدیویِ آنرا در تلگرام و اینستاگرام و توئیتر منتشر نکُند.
من (کژدم) شما را به حالِ خود میگذارم؛ تا با «محصولِ جلقهایتان» در دنیایِ فیزیکی روبرو شوید.
«دنیایِ فیزیک» مانندِ «الله» نیست که با «شفاعتِ رسول» و یا به قولِ شیعه مسلکها با «شفاعتِ ائمّه»؛ «کیرِ انتقامَش» بخوابد.
لذا «آن بِدروید که کاشته اید».

نمیتوان «جلق» کاشت و به کمکِ دولّا و راست شدنها و نشان دادنِ سوراخِ کون به «الله» (سجده)؛ «بهشت» دِرو کرد.
اگر با دنیایِ سیاست جلق بزنید... «دنیایِ سیاست» به رویِ صورتِ مبارکتان «جلق» خواهد زد و بر رویِ صورتِ مبارکتان خواهد پاشید.(امیدوارم که فهمیده شده باشد). 

امروز شنیدیم که «انگلِ فرزانه» فرمودند تا پادگانها را از شهرها خارج کنند. در دنیایِ شیعیانِ کیرلیسِ صفوی غوغا به پا شد که: «ببینید این روسپی زادهٔ فرزانه» چقد «دور اندیش» است؟؟!!!؟؟؟!!!
این روسپی زاده هر چه که هست؛ «دور اندیش» نیست و این تصمیم و ابلاغیّه به این خاطراست که «کیرِ خَرِ تحریمها» او  و «کون لیسانَش» را نشانه گرفت و میداند که حتّی «نوه هایِ کاکل زری اَش» نیز در امان نخواهند بود و شاید در آینده در زیر زمینهایِ «تایلند» به «شغلی شریف»  مشغول شوند. 
شاید برایِ «روسپی زادهٔ فرزانه»؛ ابلاغِ دور کردنِ پادگانها از مراکزِ شهری؛ فقط ۱۰ ریال هزینه داشته است. امّا اجرایی کردنِ آن  ۱۰۰ ها میلیون دلار هزینه خواهد داشت. زیرا نمیتوان پادگانها را بر رویِ «Adobe illustrator» (علمِ کلام) از این مکان به آن مکان تغییر داد و منتظرِ نتیایجِ فیزیکی بود.
مشکلِ بعدیِ «انگلِ فرزانه» و «کون لیسهایِ او» این خواهد بود که:
کدامین مناطقِ غیرِ شهری و غیرِ مسکونی نامزدهایِ انتخاباتی برایِ اجرایی شدنِ «فرمانِ ۱۰ ریالیِ انگلِ فرزانه» هستند؟
این نامزدهایِ انتخاباتی؛ هر چه و هر کجا که باشند؛ پروژه هایی ۱۰۰ ها میلیون دلاری و بسیار «زمان بَر» هستند.
چند نفر از خوانندگان حاضر هستند که بر رویِ «انگلِ فرزانّ» تُف کنند و بگویند که:
هِی .... اِی  الاغِ فرزانه ....«لاک پُشتِ فرزانه» بسیار سریع تر از تو تصمیم میگیرد.... اجرایی شدن را را «بشاش به دَر».

کژدم

۱۱۵ نظر:

  1. سلام کژدم گرامی
    من قادر به دیدن عمیق و روشن بینی نیستم . حتی در دنیای واقعی نیز دارای اختلال دو بینی هستم و فقط تا 15 سانتیمتری جلو خود را میبینم . اما داستان انتقال پادگانها چند مسئله دارد :
    1- این طرح قرار بود در قالب پدافند غیر عامل اجرا شود .
    2- زمینهای پادگانها را که در اختیار مردم و عامع نمیگذارند چون اغلب پادگانها در مکانهای خوب و خوش آب و هوا و با چشم اندازهای وسیع نسبت به دیگر مکانهای شهر ها مکانیابی شده اند و لذا برای این زمینها خوابهایی از قبل دیده شده و اکنون میخواهند در این اوضاع بی سر و صدا به اهدافشان برسند .
    2- مکانیابی پادگانهای جدید با توجه به فناوری و پیشرفت ابزارهای جنگی الزامات خاص خود را و نیز تملک و ساخت داستان طولانی خواهد داشت .
    3- خروج پادگانها از شهر ها اهداف دیگری نیز دارند از جمله استتار فعالیتهای نظامی از نظر عموم مردم
    - چون وجود پادگان در داخل شهر ها امکان شناسایی افراد شاغل در پادگان و رفت و آمدها به راحتی قابل پایش میباشد و در صورت خروج پادگانها از شهر ها عوامل نظامی و اطلاعاتی کمتر قابل شناسایی خواهند بود .
    - تجربه انقلاب 57 و دسترسی مردم به پادگانها و خلع سلاح و دسترسی به انبارهای سلاح برای مردم در صورت انقلابی دیگر سخت خواهد بود .و ذفاع از پادگان در برابر مردم عامه و غیر مسلح یا دارای معدود سلاح سبک بسیار راحت خواهد بود . تجربه سوریه هم بسیار گرانبهاست در این خصوص .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      قدرتِ دیدنِ بسیار خوبی دارید.
      اگر ممکن است آن عینک تَه استکانی خود را به هر که در اطرافت هستند عاریه بده تا آنها نیز بتوانند ببینند.

      سپاسِ بیکران

      حذف
    2. درود بر شما و خواننده ی گرامی

      می خواستم به مشکل «زیر چشم بودن» اشاره کنم.
      خواباندن زمین های خوب در «آب نمک» نیز هست.
      بسیاری از پادگان های داخل شهر را هم می توانند برج سازی کنند یا به محل استقرار شرکت های سپاه تبدیل کنند. چیزی که زیاد اتفاق افتاد.
      افراد دارای زور و پارتی دست به هر روشی برای دست پیدا کردن به زمین های ملی انجام داده اند که در سیل نوروزی نتیجه خود را نشان داد.
      خبر مهمی به خودی خود نیست. اما از انتشار آن سپاسگزارم.

      حذف
  2. دمت گرم کژدم گرامی! خلاصهٔ مطلب اين است که کون رهبر و دارو دسته‌اَش بد جوری پاره پوره شده و به نظر ميرسد ترامپ تا «بِيس‌بال بَتی» که تو ماتحت اين حرومزادها فرو کرده از حلقومشان بيرون نکشه دست بردار نيست.

    پاسخحذف
  3. این پادگان ها منتقل نمیشوند، فقط اکثرا تعطیل میشوند چون تجربه های مشابه ای بوده. علاوه بر این تصورتان از پادگان را باید تغییر دهید چون هر چیزی میشه اسمشان را گذاشت جز پادگان چون از فرط فرسودگی تمام وسایلشان ، عملا هیچ کارایی ای ندارند. پادگان های لوکس سپاه جهت حفظ آسایش آن ها در وسط شهرها باقی خواهند ماند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      این آنچیزی است که سالها به دنبالِ آن بودم.
      «تضاربِ اندیشه ها» و یا به زبانی بهتر:
      «دوربینهایِ گوناگون در زوایایِ گوناگون» که ظاهراً تصاویرشان با یکدیگر اختلاف دارند امّا چه بسا «مکمّل» یکدیگرند.

      سپاسِ بیکران

      حذف
    2. اگر اینگونه ادامه دهید؛ میتوان به «ایرانیان» و آیندهٔ ایران امیدوار شد.
      من (کژدم) عاشقِ دوربینها هستم.

      حذف
  4. گویا آقایِ «ریابکوف» نیز «شومبولِ مبارکَش» را برای فرو کردن در کونِ «شاه عبّاسِ فرزانه» ختنه و «وازلین» فرموده و به ایشان گفته است:
    (هر چی پول داری بفرست روسیه.... با ور کُن که روسها خیلی امانت دار هستند .... آیا «تابوتِ سبزِ مُقدّس» که «الله پوتین» برایت آورد و «خَر کِیف شدی»... یادت رفته است؟).

    پاسخحذف
  5. درود بر کژدم
    این جمله ترامپ که میگه حمله ما برق آسا خواهد بود و بعد میگه من برای مذاکره با ایران وقت تامحدود دارم چه ارتباطی به هم داره؟ و اینکه جدیدا هم گفته از نیروی زمینی کمک نمیگیرم به نظرتون آخر داستان سقوط این حکومت رخ میده یا نه؟

    این جمله ای که میگین بیت کوین هک میشه مثل اینه بگیم طلا هم دزدیده میشه نه اینکه طلا صاحب داشته باشه.

    به نظر من این پادگان ها در اینده به عنوان کشتارگاه جوانان بکار میره و تو این پادگان ها انقلابیون رو تیربارون میکنند.تسخیر پادگان ها توسط انقلابیون هم قبلا گفتن.به نظر من بهترین جایگزین برای پادگان ها ایجاد شکنجه هاست چون پادگان ها جاهایی هستن که اطرافش خونه مسکونی نیست میتونه گزینه مناسبی برای تاسیس باشه.یه دلیل دیگه هم میتونه به خاطر این باشه که در اینده پادگان در اطراف شهر ها شهر رو محاصره کنن و همه ی مخالفان رو یک جا از بین ببرن.دوستان این نکته رو فراموش نکنین بزرگترین دشمن جمهوری اسلامی مردم ایران هستن.

    پاسخحذف
  6. اين استراتژیِ دوبلهٔ ترامپ است. از يک طرف او خوب ميداند که حرامزاده های رژيم اسلامی که در رأس آن مفعول‌المسلمينِ اَنگل خامنه‌ئی قرار دارد، به هيچ عنوان ۱۲ شرطی که آمريکا برای مذاکره‌ اعلام کرده را نخواهند پذيرفت، زيرا قبول اين شروط قبول مرگشان بدون جنگ ميباشد. از طرف ديگر او ميخواهد به جهانيان نشان بدهد که رژيم فاسد اسلامی ميباشد که حاظر به مذاکره نيست و جنگ را ترجيح ميدهد.

    پاسخحذف
  7. درود بر کژدم
    کژدم اگر از دید شما سیاست دنیای تاریکی هاست پس دنیای روشنیها چیه؟البته اگر من درست متوجه شده باشم.

    پاسخحذف

  8. ایران
    آیا باید بە هواپیماهای مسافربری ایران کە مورد استفادە سپاه قرار می گیرند حملە شود؟
    posted onJune 27, 2019

    آواتودی

    طبق گزارش رسیدە بە آواتودی جمهوری اسلامی برای مخفی ماندن اقدامات تروریستی و بی ثبات کنندە خود در کشورهای منطقە از هواپیماهای مسافربری و غیر نظامی استفادە می کند تا در صورت شناسایی و انهدام این هواپیماها با جنجال رسانەای و مظلوم نمایی، اسرائیل و آمریکا را مقصر نشان بدهد.

    بنابر این گزارش سپاه پاسداران از هواپیماهای مسافربری ماهان و پارس آیر برای حمل سلاح بە سوریە استفادە می کند. همچنین سپاه پاسداران مدتها از هواپیماهای ایلوشین ٧٦ شرکت هواپیمایی پارس جهت جابجایی سلاح و نیروی قدس سپاه پاسداران بە لبنان، سوریە و حتی عراق استفادە کردە است. پس از شناسایی این طرح سپاه پاسداران، شرکت پارس ایر بە شرکت پویا و یاس تغییر نام داد تا بتوانند بە رغم تحریم های آمریکا، بە فعالیتهای خرابکارانە خود ادامە دهند. در همین راستا سپاه پاسداران تصمیم گرفت بیشتر تسلیحات و تجهیزات نظامی را از طریق شرکت ایران ایر، ماهان ایر و کاسپین" متعلق بە اطلاعات نیروی هوایی ارتش" ارسال کند و مسیر پروازی خود بە دمشق را از آسمان ترکیە بە آسمان شمال عراق تغییر بدهد، آنهم بدلیل روابط نزدیک با برخی مقامات کرد و دولت مرکزی عراق.

    جمهوری اسلامی در کنار شرکتهای مسافربری خود با وجود نقض بین المللی ICAO و بە خطر انداختن جان مسافران غیر نظامی و آسمان پروازهای عبوری، پوششی ایجاد کردە کە ارسال سلاح و تجهیزات نظامی بە گروههای تروریستی و سوریە را ادامە بدهد.

    سپاه پاسداران از طریق سە فروند ایلوشین ٧٦ شرکت هوایی سوریە با ریجستر YK-ATB,YK-ATA,YK-ATD و یک فروند بوئینگ ٧٤٧ کارگوی شرکت فارس قشم ایر با ریجسترEP-FABرا جهت ارسال سلاح، قطعات موشکی و تجهیزات نظامی بە سوریە مورد استفادە قرار می دهد. طبق گزارش ویژە آواتودی این هواپیماها روزانە در رمپ هوایی و رمپ هواپیمایی پارس( جنب رودخانە کن) در فرودگاه مهرآباد تهران اقدام بە بارگیری مقادیر زیادی سلاحهای سنگین، مواد منفجرە و قطعات موشکی و هواپیماهای بدون سرنشین می کنند.

    مدتی پیش نیروی هوایی جمهوری اسلامی در طرحی پوششی یک فروند هواپیمای بوئینگ ٧٥٧ کارگوی خود را با رجیستر EP-SHH را جهت ارسال سلاح و قطعات موشکی بە رجیستری شرکت هواپیمایی کاسپین درآورد. این هواپیما سال گذشتە شناسایی شد و طی حملە ارتش اسرائیل بە فرودگاه دمشق بشدت آسیب دید. سپس هواپیما برای تعمیر بە تهران بازگرداندە شد و اکنون با هدف ارسال تجهیزات سپاه برای پرواز بە بغداد مورد استفادە قرار می گیرد.

    پاسخحذف
  9. نظرات مربوط به «پولهایِ دیجیتالی» را حذف کردم. زیرا به موضوع ربطی نداشتندو جای زیادی میگرفتند و در جند روزِ اخیر نیز به اندازهٔ کافی خوانده شده بودند.

    واقعیّت این است که آنچه که بیت رهبری و کمپانیها و کارتلهایِ اقتصادی که تحتِ امرِ انگل فرزانه هستند؛ فعالیتهایشان در درونِ ایران خلاصه نمیشود و شعبه هایِ پیدا و پنهانی در خارج از ایران دارند که کارشان از این قرار است:

    ۱- پولشویی.
    ۲- انتقال درآمدهایِ قاچاق مواد مخدّر در خارج از ایران؛ به داخل با عناوینی مانندِ «وجوه شرعی»؛ «وارداتِ کالا» و ....

    لذا تحریمِ بیتِ انگل فرزانه؛ به تمرکزِ دوربینهایِ اطلاعاتی بر رویِ شبکه هایِ خارج از کشور این موجودیتهایِ اقتصادی خواهد انجامید.

    نتیجهٔ این تمرکز اطلاعاتی؛ فروپاشی این شبکه ها و بی آبرویی مذهبی انگل فرزانه را به عنوانِ اداره کنندهٔ شبکه هایِ قاچاق مواد مخدّر در عرصهٔ بین المللی را به همراه خواهد داشت.
    این شبکه ها در آمریکای لاتین؛ آمریکای شمالی و اروپا فعّال هستند.
    انتشارِ اطّلاعات بدست آمده از این شبکه ها؛ کشورهای اروپایی و کمپانیهایِ بزرگ را بیش از پیش در معامله با رژیمِ شیعی ایران دچار تردید و ترس خواهد نمود.
    امّا آنچه که همهمترین هدفِ این تحقیقات خواهد بود؛ نشان دادنِ نقشِ محوریِ شخصِ «انگلِ فرزانه» در قاچاق مواد مخدّر در سطح بین المللی است.
    پس از آن «انگلِ فرزانه» ارزشِ مذهبی خود را از دست داده و به موجودی مانندِ «امانوئل نوریگا» تبدیل خواهد شد.

    پاسخحذف
  10. *تائید وجود ویلاهای عفاف آخوندی برای عراقی‌ها
    به گزارش باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی شهرستان رامسر دلیل این امر را این طور بیان کرده است که "حضور مسافران خارجی به خصوص اتباع عرب باعث برخی موضوعات اخلاقی شده است."
    ************
    قبلاً گفته شد که روسپی خانه هایی در کوالالامپور در سنگاپور، آنتالیای ترکیه،دبی و شیخ نشین های جنوب و لبنان و بندر طرطوس سوریه،کردستان عراق! توسط نیروهای امنیتی ج.ا و شرکا از وجود زنان و دختران ایرانی،بلاروس،دختران و زنان بی سرپرست از جنگ عراق و افغانستان و سوریه دایر است.انگاری خواندن یاسین به گوش از ما بهتران بود.حال بدقت مشاهده کنند که مردان خدا و یاران و سربازان گمنام امام زمان چون دستشان از آن منابع مالی تا حدودی کوتاه شده،مدتیست این روسپی خانه ها رو(حدود7000خانه ی عفاف که 6000واحد آن مجوز رسمی دارند در مشهد مقدس)وهمچنین قم وشمال در حال گسترش هستند.فعلاً که در این دنیا و در ایران بهشت و حوریان را برای رفع خستگی و پاداش برادران عراقی و حوثی مهیا کرده اند.تا چندروز دیگر توله سگ های عراقی که اخیراً به سفارت بحرین حمله کردند نیز خواهند آمد!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی

      همهٔ این «روسپی خانه هایِ شیعی» ۲۰٪ از درآمدِ خالص خود را به عنوانِ «وجوهات شرعی» (خُمس) به حسابِ بیت انگل فرزانه منتقل میکنند و حتماً نمایندگانِ بیت رهبری نیز در این تشکیلاتهای عریض و طویل حضور دارند. تاریخِ زندگی «ائمّهٔ نجاساتشان» نیز پُر از این حرف و حدیثها است و در واقع این «بی شرافتیها» همهٔ آن چیزی است که میخواهند در کشورهایِ مسلمان نشین به نامِ «نسخهٔ برحقّ اسلام = تشیّع شنیعه)گسترش دهند. نسخهٔ واقعی «سُنّی مذهب» را نیز دیدیم (داعش).
      اسکله هایِ ممنوعهٔ جنوب و شمال که در ظاهراً در اختیارِ سپاه پاچاهارداران قرار دارند و «شمپانزه» آنها را برادرانِ قاچاقچی نامید؛ در اختیارِ بنیادهایِ تحت امرِ «انگل فرزانه» نیز هستند.
      برخی ها به اشتباه فکر میکنند که «انگل سیستانی»؛ موجودِ دیگری است. امّا «انگل سیستانی» از تمامی این بی شرافتیها اطّلاع دارد.
      اصلاح طلبان نیز از این ماجراها به طورِ کامل خبر دارند. حتّی «نوریزاد» نیز از این ماجراها خبر دارند. امّا به خاطرِ «به خطر نیفتادنِ کیانِ اسلام» هیچ حرفی در این باره نمیزنند.
      این واقعیّتها تمامی آنچیزی است که به نامِ «اسلام» میشناسیم.
      بارها گفته ام که اسلام چیزی نیست؛ مگر تقدیسِ بی شرافتیها.

      حذف
  11. سايبري دو زاري۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۳۱

    كژدم مطالب قديمي اين وبلاگ رو كه ميخوام ميبينم قبلا به شدت انجمن پادشاهي رو حمايت ميكردين.
    سوال من از شما اينه با چه تصوري خودتي درگير اين كارها ميكردي؟با خودت فكر ميكردي من ميخوام شاهنشاه مردم ايران بشم؟ قراره كژدم مثل نادرشاه افشار اسمش در تاريخ ايران ثبت بشه؟من حتي كليپي از فولادوند رو هم ديدم در حال تحليل قرآن اين آقا به درد سياست ميخوره؟كي حاظره به همچنين ادمي اعتماد كنه؟اين نهايتا شايد بتونه يه طويله رو اداره كنه ألبته در آخر داستان ديديد چه سرنوشتي داشت.
    آيا شما رابطه ي فاميلي با ايشون دارين كه اين قدر خاطرخواهشون هستين؟آيا تو خانواده كسي نميگفت كژدم اين كارت امنيت ما رو به خطر ميندازه؟شما كه مدعي داشتن چشمهاي دوربين هستين آيا دچار توهم شده بوديد يا شايد منفعت مالي يا حزبي براتون داشت؟شما هنوز مردم ايران رو باور دارين يا خير؟


    اين نظر منتشر كردن يا نكردنش ب اختيار شماست ولي دوست دارم جوابتون رو بشنوم.به نظرم پاسخ دادن به اين سؤالات ميتونه راهنمايي كننده بهتري باشه براي خوانندگانتون تا جواب دادن نسبت به سؤالات بيت كوين و اخبار فيك نيوز ها.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فقط یک جمله میگویم:

      کیرِ استاد فرود فولادوند؛ به تمامی پیامبر و ائمّهٔ نجاسات و زینبِ روسپی (زینب صیغه ای) شرف دارد.

      حذف
  12. براستی جواب کژدم بهترين جوابی است که ميتوان به افراد تهی مغز داد: مختصر و مفيد. فقط کافیست به شيوهٔ مطرح کردن و جمله بندیِ اين سؤال نگاهی کوتاه بيندازيم تا متوجه بشويم که باد از کدام طرف ميوزد.

    پاسخحذف
  13. یه دو جمله ای هم از بنده به سايبري دو زاري
    صیغه زاده ی خانه های عفاف اسلامی وبقول استاد: ای زاده ی مادرت از تخم برادرت ،اگه بری قوادی ،درامدت از سایبری بیشتر خواهد بود.

    پاسخحذف
  14. این آشغال حتی اسمی روی خودش گذاشته که تمام توهین های دیگران رو خنثی کنه چون اسمش بزرگترین توهینی هست که میشه در حق یک ایرانی کرد. برو کونتو بشور پفیوز شما رو چه در بازی بزرگان

    پاسخحذف
  15. سایبری دوزاری با سوات!
    اولا:ً حاضر رو حاظر نمی نویسند.
    ثانیاً: بازگشایی تازینامه توسط استاد فولادوند،بزرگترین ضربه ی سیاسی در فروپاشی اسلام ناب پشمکی بود.
    ثالثاً: اون حاج سعید طوسی بود که اذان و اقامه رو روی کون بچه سایبری ها و بچه های مسئولین و سفرای نظام «تحلیل» و تلاوت می کرد.
    رابعاً:اگر اشتباه نکنم،(چون شیوه نگارشت ،من رو یاد شیوه گفتارت انداخت)خصومت شما با «استاد فولادوند» و« انجمن پادشاهی ایران» نشون میده« کی» هستید.استاد حق داشت که «شما ها رو» «ترک وترد» کرد.شماها به «مردم ایران» هیچ وقت باور نداشتید بلکه «سیاسیون شیادی» هستید که بدنبال «زنده کردن املاک بجا مانده از عقبه ی خود» هستید.گره کروات تو سفت تر کن عوضی!

    پاسخحذف
  16. با درود..
    کژدم شما کارتون درسته و اولین بار بود که دغدغه ای جدی درباره افزایش خطرناک جمعیت و آینده ای سیاه تر برای به حاشیه رانده شده ها.. فقط راننده تاکسی ها و اپراتور های اتاق عمل جراحی نیستند که در آینده ای نزدیک بیکار میشند.. با هواپیما سوخت رسان بدون سرنشین ام کیو 25 شرکت بوئینگ که ارتش آمریکا کلی سفارش داده..تا بازه نزدیک ۱۰ ساله ظاهرا خلبانان جنگی درجه ۲ سوخت رسان هم باید غاز بچرونند..
    یک چیزی هست که درباره سایبری دوزاری و چندزاری ها دوستش دارم که میارزه به هیکل کثیف اصلاح طلب ها و عافیت طلب ها و امثال شریعتی ها و کسانی که میخواهند از اسلام و حکومت چهره ای خوب نشون بدند...
    صداقت و روراستیش..ولو اینکه در طرف غلط وایساده باشه..

    منم بشخصه رازی(لنگه کفش در بیابان) به ترشی انداخته شده توسط عمو ترامپ شدم..

    امیدوارم بطور واقعی روزی رو ببینم که kajdoum1 تبدیل به kajdoum2/3/4/.. بشه

    پاسخحذف
  17. کشاندن بحث به استاد فرود فولادوند و یا به مسئلهٔ «به حاشیه رانده شدگی» برای من (کژدم) به هیچ وجه جذّابّت ندارند؛ بلکه «اتلاف وقت» هستند. زیرا در این ۲ زمینه مدّتها نوشته ام و تکرارِ آنها بی ارزش است.
    موجوداتی مانندِ «روسپی زادهٔ ۲ زاری»؛ وظیفهٔ شان کشاندنِ بخشِ نظرات به پرت و پلا گویی است و برای این مأموریت پول میگیرند.
    هیچکس را ندیدم که در رابطه با خبرِ «لغوِ یک جانبهٔ ویزای ورود چینینها به ایران» از طرف رژیمِ شیعی و دلایل و عواقب آن بحث راه بیندازد. در حالی که مسئلهٔ مهمّی است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سر و کلّهٔ «روسپی زاده هایِ ۲ زاری» و طرفدارانشان (همپالگیهایشان) زمانی پیدا میشود که ناگهان بگویی: «انگل فرزانه» رهبرِ «کارتل مواد مخدّر» است. تا با شلتاق بازی مسیر سخن را «کج» کنند و خوانندگانِ دیگر را نیز وادار به «جبهه گیری» نمایند.
      امیدوارم متوجهه جایگاه خودتان که به آن اشاره کردم؛ شده باشید.

      حذف
    2. لغو یکجانبه ویزا معنایی جز بردن دلبخواه ایران به سمت قیومیت چین نداره می گفتن اخوندا احساس خطر کنند مملکت رو می فروشند کار به اونجا رسیده حتما چند سال آینده با چشم گیر شدن چشم بادامی ها در ایران قانون کاپیتولاسیون تصویب میشه

      حذف
    3. با درودی دوباره

      و ممنون بابت پاسختون

      مزدور پول بودن رو بهش توجه نکردم بودم و اینکه من از این مسئله لاپوشانی و انحراف و آبرو داری گذشتم البته به شخصه؛
      هر که قادر به فهم باشه تا الان حداقل شک کردنش باعث انقلابی درونی و جستجو میشه(طوری که من شما رو نزدیک به ۵ سال هست که پیدا کردم..از تغییر و تحقیق دین و دین ها شروع کردم و به ریشه هایش اسطوره ها و فلسفه رسیدم البته منظورم اسلام نیست چون ۸۰ درصدش نیاز جنسی و پولی و عقده های روحی ممد حشری الله بود؛.. اما با شما بود که قله های ظاهرا! رفیع فلسفه و بازی با کلمات و گول نخوردن از عناوین دهن پرکنی مثل حقوق بشر و باگ های وحشتناک جمهوریت و .. عبور کردم)[ببخشید پرحرفیم برای تشکر بود]
      و هر کس قادر به تغییر و فهم نباشه همون بلا نسبت چیز! میمونه..
      اما عجب شغل های کثیفی دارند بعضیا و اینکه شما قبلا هم شاید حدود چند سال پیش گفتید که خامنه ای قاچاقی مواد و آدم برای بهره کشی جنسی هست و موضوع جدیدی از طرف شما نیست اما تکرارش خوبه و باید اعتراف کنم که جاکشی و مواد فروشی حتی در سطح پشت پرده و مدیریتی هم در اولین نقل قول شما به حتی ضد انقلاب ترین نزدیکان هم باعث شوک زود گذر شد.
      این خبر خیلی جالبه و من تازه شنیدم و باید اعتراف کنم به گروه خونی حاکمان فعلی ایران نمیخوره..و شاید حربه ای باشه برای خرید نفت از طرف چین؟؟

      حذف
  18. درود بر کژدم
    مدتهاست دیگه از گلوبالیستها و جرج سوروس و پروژه هاشون حرف نمیزنی به نظرت اونها از رینگ خارج شده اند یا دارن خودشونا گرم می کنند دوباره وارد بازیهای جهانی بشن یا فعلا خفه خون شدن ببینن نتیجه کار ترامپ تو انتخابات چی میشه

    پاسخحذف
  19. کژدم عزیز سلام
    در مورد ورود بدون ویزای چینی ها به ایران 1- همان بحث قبلی خودت صادرات نفر به دیگر کشورها از طرف چین یک موضوع
    2- بکارگیری نیرووی چینی در ایران در صورت اعتصاب ایرانی ها
    3- مزدور پروری به روش جدید
    4- ارسال و مهاجرت چینیها از کانال ایران به اروپا و دیگر نقاط جهان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      لغو یکجانبهٔ ویزا برای مردم چین؛ در شرایط کنونی فقط یک معنی دارد:
      «وضعیّت اقتصادی بسیار خراب است و میخواهند برای ساکنین ایران اشتغال ایجاد کرده و ودلار وارد ایران شود.»
      البتّه این مسئله میتواند پوششی برای «پولشویی» نیز باشد. به این معنی که درآمدهایِ ناشرافتمندانهٔ رژیم از موادّ مخدّر و سایر اوباشگریهایشان را از طریقِ سودجویانِ چینی و تحتِ نامِ «توریست» به ایران منتقل کنند که نیاز به زدنِ شبکه هایی در این رابطه دارند.
      امّا حتّی اگر فقط به دنبالِ توریستهایِ چینی هستند!!!! باید دید که کدام قشر از چینیها برایِ گردشهایِ توریستی به ایران خواهند آمد؟
      میلیاردرها؟ میلیونرها؟ آن بخش از طبقهٔ متوسط چین که توانِ رفتن به اروپا و ژاپن را ندارند و به دنبالِ کشورهایِ ارزان قیمت هستند؟
      آیا آنها میخواهند به ایران آمده و به در و دیوار نگاه کنند؟ یا اینکه دسترسی به «روسپیهایِ ارزان قیمت» و بویژه «خانه هایِ عفاف» در خدمتشان قرار خواهند گرفت؟ رستورانهای ویژه که مشروباتِ الکلی نیز میفروشند؟
      آیا این به اصطلاح توریستها؛ کارشان فقط آمدن به ایران و حملِ اسکناس و گرفتنِ دستمزد است؟ (کولبرانِ دلار)؟
      چین به ایرانیهایی که در چین هستند «محلِ سگ» نیز نمیگذارد و طبقِ گزارشها بسیاری از حسابهای آنها را بسته است. بهانه اش نیز «ترس از مجازاتِ آمریکا» است. لذا پولهای نفتِ قاچاق را نیز نمیتواند به طورِ رسمی به رژیمِ ایران انتقال دهد. لذا طرحِ «لغوِ یکجانبهٔ ویزا برایِ چینیها» تنها راهِ «قاچاقِ پول» به ایران است.
      به احتمالِ قوی به پاسپورتهایِ این افرا؛ مهرِ ورود و خروج هم نخواهند زد؛ تا ماجرا قابلِ پیگیری نباشد.

      حذف
    2. اکنون رژیمِ «انگلِ فرزانه» نفت را از طریقِ شبکه های قاچاق و واسطه ها به فروش میرساند. لذا باید به قیمتی بسیار پایین بفروشد تا برایِ دلهلان نیز سود خوبی داشته باشد. امّا انتقالِ پول به رژیم کاری است که از دستِ قاچاقچیها بر نمی آید زیرا نمی خواهند دُم به تله بدهند و از طرفِ دیگر میدانند که رژیمِ شیعی «دسِ پایین» را دارد. باز هم راهها به «کولبرانِ چینیِ دلار» ختم میشود. امّا اینگونه شبکه ها نیز به زودی «لُو» خواهند رفت و دستِ «انگلِ فرزانه» باز هم در خمیر خواهد ماند و نانشان آجر خواهد شد.

      حذف
    3. به این احمقها بگویید:
      اگر کژدم به تنهایی و به عنوانِ یک وبلاگ نویس بتواند سر و تَهِ قضیهه را بفهمد؛ آنهایی که دارایِ هزاران شاخکِ اطّلاعاتی هستند؛ در همان ثانیهٔ اوّل فهمیده اند که رژیمِ شیعی در حالِ انجامِ چه کاری است.

      حذف
    4. کم لطفی نفرمائيد، کژدم گرامی! شما تنها يک بلوگ نويس نيستيد بلکه بالا تر از آن يکی از بهترين تحليلگرانِ سياسی هستيد که شخص بنده و ديگر ايرانيان راستين تجربه نموده‌اند + يکی از راسخ ترين و نادِرترين مبارزان انجمنِ پادشاهی ايران برای آزادی ايران و تحقق آئين ريشه‌ئی.

      حذف
    5. در مورد نخوردن مهر و ورود خروج در پاسپورت توریست ها هم در خبرها بود که این رو برمیدارن برای همه توریست های خارجی. پس همه بخش ها جفت و جور شده...

      حذف
    6. قاه قاه قاه....
      براوو..
      اگر الاغ نبودند که کارشان به اینجا نمی رسید.

      حذف
    7. ناشناس گرامی (ناشناس۹ تیر ۱۳۹۸، ساعت ۲۳:۳۰)

      من از مبارزانِ «انجمن پادشاهی ایران» نیستم.
      سیستمی که «آیینِ ریشه ای» توسّط استاد فرود فولادوند به نامِ «آیینِ ریشه ای» پیشنهاد شد و یا سیستمی که توسّط «پیشگامانِ کاویانی» بر اساسِ «بازنگری در آیینِ ریشه ای» به نامِ «آیینِ ریشه ای نوین» ارائه شد. پاسخگویِ مسائلِ آینده نیستند و به دردِ ۵۰ سالِ پیش میخورند.

      این دو سیستم؛ بر اساسِ «تکیه به تکنوکراتها» طرّاحی شده اند. اگر استاد فرود فولادوند نخستین کسی بود که این مسئلهٔ مهمّ را مطرح نمود؛ اکنون همهٔ «اپوزیسونچیهایِ توخالی و پوشالی» بر طبلِ «تکنو کراسی» می کوبند و فکر میکنند که «تکنوکراتها» تمامیِ نیازها را برطرف خواهند کرد.
      «سیّد رضا حاجی زاده» و «اصلاح طلبها» و «سازمانِ مجاهدین» نیز به نسخه هایی مشابِهِ همدیگر از دامنِ «تکنو کراتها» آویخته اند. البتّه در ظاهر یک کارِ بهتر از آن چیزی است که رژیمِ کثیفِ شیعی انجام میدهد و میتواند ذهنهایِ ساده را بفریبد.
      چند سالِ پیش با یکی از رهبرانِ این «حیف نانها» صحبت میکردم؛ در پاسخ پرسشِ من که :
      «چگونه ایران را خواهید ساخت؟» به صورتِ احمقانه ای گفت:
      «اینکه کاری نداره... تکنوکراتها را استخدام میکنی تا ایران را بسازند .... پادشاه آریامهر نیز همین کار را کرد».

      من (کژدم) به آیندهٔ ایرانی که اینچنین ساخته شود؛ هیچ امیدی ندارم و آنرا «بیراهه» میدانم.

      حذف
  20. دقيقاً همين فکر به ذهن من هم خطور کرد که کدام چينیِ احمقی مايل به سفر و گَردش در خراب شده‌ و کشتارگاهی بنام جمهوری کثيفِ اسلامی ميباشد؟ حتماً منظور دبرزادگان تشيع و رهبر اَنگَلشان علی گدا همان «حشدالشعبی های چينی» يعنی اویغور ها ميباشد.

    پاسخحذف
  21. . مکان ذخیره سازی نفت خام ایران بندردالیان شمال شرق چین

    پاسخحذف
  22. سیستم جاسوس سازی نظام سبب بی اعتمادی مردم به همدیگر شده سرعت پایین اینترنت و فیلترینگ شبکه های اطلاع رسانی سبب شده که مردم از دسترسی به خیلی از اخبار و وقایع دور باشند و همواره تحت شستشوی مغزی و تبلیغات مسموم صدا وسیمای خودش قرار گیرند. ضمن اینکه با ارسال مدام امواج پارازیت ،القاء و کاهش حافظه، افسردگی و ناامیدی را با انبوه مشکلات روزمره ،گرانی،بیکاری،دامن زده و این جدا از سرخوردگیهای چندباره خیزش ها و خیانت رهبرانی چون میرچُسین موسوی و اپوزیسیون های عوضی در طول سالیان است.
    حال که بازوهای اقتصادی و سیاسی این هیولا تضعیف شده است،قطعاً زدن ستون فقرات نظامی آن توسط آمریکا و یا اسرائیل می تواند امیدوحرکت رادرمردم تقویت کند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من (کژدم) اینچنین فکر نمیکُنم. دلیلِ ساده ای نیز دارم.

      اگر همین امروز؛ یهودیها به طورِ کامل اسرائیل را ترک کنند و همهٔ سرزمینِ اسرائیل را به مسلمانانِ عربِ معروب به فلسطینی واگذار کنند؛
      این موجودات اسرائیل را به «مستراح» تبدیل خواهند کرد.
      همهٔ شما بیش از اینکه برنامه ای برایِ آینده داشته باشید؛ منتظرِ سرنگونیِ رژیم بوسیلهٔ امدادهایِ غیبیِ «عمو ترامپ» هستید.
      زمانی که «شاهینِ نجفی» از «قلّهٔ انکار» به درّهٔ «نان و کار» سقوط می کُند؛ نشانهٔ «بی پشتوانگیِ فرهنگی» است. اگر «انکار» دارایِ پشتوانهٔ فرهنگی باشد؛ به «نان و کار» فرو نمی غلطَد.
      اگر «انکار کنندهٔ بزرگ» چنین است ..... بقیّه را «بِشاش بِدَر».

      حذف
  23. https://www.radiofarda.com/a/30030293.html

    https://www.radiofarda.com/a/the-proposal-of-a-former-irgc-commander-to-negotiate-iran-and-the-us/30029664.html

    حضرات دارند زانو شلک! می زنند.زین العابدین بیمار وارد می شود. موجودی که اینقدر مغزش کوچک باشد که اشتباهات استراتژیک چهل سال به چهل سال کند. باید او را خواباند و سعید طوسی را بجانش انداخت. تا زیر بیضه اسلام ناله های سوزناک و اتمی اش را امام در چاه هم بشنود.

    پاسخحذف
  24. دوست گرامی
    صحبت شما رو می پذیرم.20%سختی کار سرنگونی این نظام است و 80%سختی کار بعداز این نظام خواهد بود.ناجی خودما هستیم و امید به عموترامپ شاید مصداق آن واقعه ای باشد که شخص پولدار و متمرد پول هزینه برقشو نداد و شرکت برق ،برق منزل شو قطع کرد.خدمه ی منزل که در صدد زدن گاو صندوق بود ،با از کار افتادن سیستم امنیتی منزل ، انجام آن کار دراین زمان برایش بهترین فرصت شد. بین شرکت برق و خدمه آن منزل هیچ هماهنگی و قراردادی نبوده وهردو از اقدام همدیگرمیشه گفت بی اطلاع بودند.

    قبول دارم بی برنامه نمی شود کاری کرد.صددرصد کار(20%+80%)نیازمند وجود یه برنامه ریزی منسجم بوسیله ی افراد همفکروهمدل و هم هدف می باشد.ایمان و باور به برنامه وهدف ضرورت کار می باشد.برای به حرکت درآوردن و همراه ساختن مردم، آگاهی و آرمان،ضرورت کار است.

    ایمان دارم بی پشتوانه ی فرهنگی نیستیم.از امپراتوری وشاهنشاهی کوروش و داریوش بزرگ 1400سال قبل تا این ایرانکده که برای خانه های عفافش،روسپی خانه های اسلامی،زائروگردشگر دعوت می کنند،دوام آورده ایم.بازهم سعی داریم این خاک وآنچه ازایرانیت روکه باقی مانده، برای زندگی بهتر فرزندانمان حفظ کنیم و صدالبته با قدرت بخشیدن به فرهنگ به عنوان پشتوانه ای قوی برای ملّت فردا نه امّت .
    (ادامه درپست بعدی)

    پاسخحذف
  25. (ادامه پست قبلی)
    باید گفت در هر مسیری فراز و نشیب ها وجود دارد.دره ها و قلّه ها وجود دارد.از دره ها باید آموخت تا ماندن در قلّه ها رو استمرار و تداوم بیشتری ببخشیم.مهم همین ماندن در قلّه هاست.
    ضمناً ،مبارزی که بی هدف مبارزه کند،آنارشیست و خرابکار است.
    شما ،تولید کننده فکر و سازنده اید.شما در دنیای سیاست،جامعه وفرهنگ نوین ،یه تکنوکرات یا بهترِ بگم یه مکانیکِ(متخصص وحرفه ای) تحلیل و استراتژی هستید.
    شما بهترین ادامه دهنده ی راهی که استاد فولادوند آغازگرآن بود،بودید و هستید.اگر فکر می کنید «آیینِ ریشه ای نوین» که توسّط «پیشگامانِ کاویانی که در آن سطح مترقّی ارائه شد» پاسخگویِ مسائلِ آینده نیستند ؛ باید برای امروز و فردا کامل وپاسخگوشود.بالندگی در تغییراست.شرایط حکم می کند آنچه برای جامعه ایرانی ،سالم تر از هر سامانه دیگریست،آئین پادشاهی ایرانی غیرموروثی ،وانتخاب بر اساس لیاقت(فروزه ی پادشاهی) است،تعارف با کسی نداریم.ما که هوادار نیستیم.باید ایمان داشته باشیم که با تشکیل اتحادیه میهنی و فراخوان برای انجمن پادشاهی ایران ،دیدگاه بحق باورمندان بدان را تبیین ودر راه استقرار آن درهرزمینه،کوتاهی نکنیم.استادفولادوند و دیگریاران بر سر این کار ،زندگیشان را گذاشتند.

    سپاس که وقت گذاشتید و این مطلب حقیر رو مطالعه فرمودید

    پاسخحذف
  26. ۳۷ سال پيش در يک ميهمانی که من هم درآن حضور داشتم به يک دندانپزشک برخورد کردم و با او واردِ يک بحث سياسی شدم. در آن زمان من آگاهی و تجربهٔ کمی از سياست و اسلام کثيف و تشيع متعفن داشتم. به او ميگفتم که ايران فرهنگ و تمدن بزرگی دارد و بزودی اين کشور به همت ايرانيان آزادخواهد شد ... در آخر او که هيچ اميد و اعتقادی به اين ملت نداشت گفت: « از کدام فرهنگ و تمدن و مردم صحبت ميکنيد. من به شما ميگويم، تا زمانی که اين مردم احمق، بی شعور، پست و فرومايه و بی فرهنگ و بی تمدن بجای چرخيدن، لمس کردن و بوسه زدن به حرم رضا عياشِ (امام شيعيان) نايستادند و به آن نَشاشيدند، اين کشور آزاد نخواهد شد.» گفتهٔ اين دندان پزشک در ذهن من حک شد و از آن زمان تا به حال، با مشاهدهٔ اين ملت (بقول استاد «ذلت»)، اپوزيسيون ها و حکومت کثيف اسلامی، هر روز شاهد اثبات بيشتر گفتهٔ او هستم. همانطور که فردوسی گرامی حدود هزار سال پيش پيشبینی کرده بود، نژاد امروزیِ انسان «ايرانی» آلوده است:
    ز دهقان وز ترک وز تازیان نژادی پدید آید اندر میان
    نه دهقان نه ترک و نه تازی بود سخنها به کردار بازی بود
    احساسات انسان رابطهٔ مستقيم به ژِن و نتيجهٔ ترکيب ژِنتيکیِ اوست.در غير اين صورت دلیلی وجود ندارد که ضربان نبض و قلب انسان «ايرانی» با شنيدنِ ياوه های قرآنی که حتی زبانش را نمیفهمد و يا با شنيدن اسم حسن و حسين ... و اينکه در کربلا يک عرب بيابانگرد سر يک عرب بيابانگردِ ديگری را بريده ... بالا رود و به او احساس «سعادت» دست بدهد ولی هيچ احساسی به کشتار ايرانيان، تجاوز به زنان و به بردگی کشيدن فرزندان و مردان ايرانی در جنگ قادسيه ... نشان ندهد بلکه بدان افتخار هم بکند.

    پاسخحذف
  27. یک پرسش

    چند سال پیش؛ روسها سیستمِ پدافندی S-300 را به سوریه انتقال دادند. رژیمِ اسد و «گروهبان حاجی بادمجان میرزا قاسمی» از خوشحالی تویِ کونشان عروسی بود. امّا حملاتِ اسرائیل ادامه پیدا کردند و این سیستم فعّال نشد. روسها با این رفتار به هیکلِ «انگل فرزانه» تِر زدند و به او نشان دادند که سیستمِ پافندیِ رژیمِ شیعی نیستند.
    پس از مدّتی کار بالا گرفت و یک هواپیمایِ روسی توسّط پدافندِ رژیمِ اسد مورد هدف قرار گرفت و عدّه ای از پرسنل ارتش روسیه کشته شدند.
    روسها در پِی این ماجرا سیستمِ پدافندیِ S-400 را نیز به سوریّه منتقل نمودند.
    صدایِ شادی و عربده کشیِ اوباشانِ «گروهبان سردار» را حتّی ساکنینِ «مرّیخ» نیز شنیدند که میگفتند: «دیگر زمانِ بِزن در رُو تمام شد». البتّه این یک عادتِ نهادینه شده در میانِ ساکنینِ ایران است که به «کیرِ همسایه» مینازند. خلاصه اینکه عربده کشی به «طویلهٔ رهبر فرزانه» نیز کشیده شد و شخصِ شخیصِ ایشان نیز «خر کیف» شده و «عَرعَرِ جانانه» فرمودند.
    امّا از آن زمان تا کنون با اینکه حملاتِ متعددی بر علیه نیروهای مزدورِ لبنانی و سایر اوباشانی که «عقبه» نامیده میشوند انجام گرفته است؛ باز هم هیچ گُهی نتوانستند بخورند. زیرا این ۲ سیستم (کیرِ پُر افتخارِ همسایه)باز هم فعّال نشدند. عربده هایِ قهرمانانهٔ شیعی نیز فروکش کرد و جایش را به عقب نشینیهایِ بی سر و صدا و با چراغِ خاموش داد.
    نمیدانم که آیا «حاجی بادمجان آریو برزنِ استراتژیست» و «خِرفتِ فرزانه» توانسته اند بفهمند که از طرفِ روسها «کیرِ رویِ یَخ» شده اند؟ یا نَه؟
    پیدا کنید IQ را...!!!!

    حال پرسش این است:
    اگر قرار است که این ۲ سیستم به نفعِ «انگلِ فرزانه» فعّال نشوند؟؟!!!

    برای چه همچنان در سوریه هستند؟
    ضرورتِ تعریف شدهٔ نظامیِ این ۲ سیستم چیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سوال سختیه کژدم یه چند تا مورد میگم شاید یکیشون درست باشه.
      ۱ برای استفاده به عنوان اهرم فشار یا امتیاز در مذاکرات بر علیه اسراییل
      ۲ برای دفاع از پایگاه های روسیه در سوریه بر علیه نیروهای متخاصم
      ۳ ایجاد نوعی وابستگی بین بشار اسد و پوتین و رابطه ی نوکری

      حذف
    2. این بیشتر یک سیستم دفاعی برای اسراییل در برابر موشکهای ارسالی توسط جمهوری اسلامی و ایادی اش هست تا بلعکس

      حذف
  28. کژدم چرا با وجود رد کردن خط قرمز غنی سازی 3/7 از سیصد کیلو توسط اخوندها اما مکانیزم ماشه توسط سه کشور اروپایی فعال نشد و اونها هممثل ترامپ صبر رو پیشه کردند...با وجود رد کردن خط قرمزها توسط جمهوری اسلامی و جواب نگرفتن اونها جری و جری تر می شوند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکر میکنم پاسخ شما را در یکی از نوشتارهایِ پیشین داده باشم. نمیدانم در بخش نظرات بود و یا در متنِ نوشتار؟
      آن جمله این بود:
      «رژیم شیعی اعلام کرد که به به غنی سازی اورانیوم خواهد پرداخت.
      همهٔ طرفهایِ مقابل گفتند:

      به تُخمَم» (نقل به معنی).

      بارها گفته ام که شرایط تغییر کرده است و غنی سازیِ اورانیوم؛ ارزشِ خود را از دست داده و تنها میتواند به عنوانِ بهانه بر علیه رژیمِ شیعی بکار رود.

      حذف
    2. ناشناس گرامی ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ساعت ۱۷:۲۰

      به نظرِ من شما درست به هدف زدید.

      حذف
    3. امّا «احمقِ فرزانه» و سایر «اوباشانِ عقبماندهٔ شیعه» نه تنها به ذهنشان خطور نکرده است؛ بلکه حتّی نمیتوانند آنرا هضم کنند.

      حذف
    4. کژدم اگر به اینصورت هم که گفته شد شاید نه برای حفاظت از اسرائیل بلکه روسها ممکنه این احتمال رو بدن که موشک‌های پرتاب شده از طرف ایران برای نیروهای خودشون خطرآفرین باشه لذا اقدام به ساقط کردن آنها کنن. یعنی در اصل و قصد برای حفاظت از نیروهای خودشون در برابر پرتاب موشکهای ایران به اسرائیل ولی در عمل اسرائیل هم منتفع می شود

      حذف
  29. فکر کنم ضرورت تعریف شده نظامی این دو سیستم در حال حاضر برای زدن پایگاه های سپاه قدس و نیروهای تحت الامر ج.ا که تاریخ مصرف شون به اتمام رسیده.هزینه های مالی و انسانی رو متحمل شدند که صد آورین برای حاجی بادمجان استراتژیست! اما آلآن برای خاتمه ی درگیری ها و شروع فاز بازسازی سوریه و کسب درآمد برای روسیه و دیگر شرکاء ،این نیروهای(بی پول)و (سرخر)باید بروند ودیگر نیازی به بودن آنها نیست.توافقات پشت پرده روسیه و اسرائیل و... حکم میکند که در مواقع لزوم این سیستم ها کار نکنند!
    این سیستم ها خواهند ماند برای دفاع از منافع روسیه(بندرطرطوس و...)در مقابل موشک های احتمالی سپاه قدس و حزب الله لبنان و ...آنوقت است که فعال خواهند شد.

    پاسخحذف
  30. به ناشناس۱۱ تیر ۱۳۹۸، ساعت ۱۴:۱۸
    دوست گرامی
    با وجود حمله و یورش به فرهنگ ایران طیِ 1400سال عرب تازی،صفویه،مغول ،قجر وجمهوری اسلامی وآموزش مدام با تمامی قدرت و امکانات مالی فراوان، باید اعتراف کرد که، در پایینترین سطح،بازهم خوب مانده ایم.
    بله تازیپرستان و امّت اسلام مصداق مثال آن پزشک هستند. اما ای کاش ایشان!که بیماری بیماران رو تشخیص داده بود بجای ازسردواندن! زخمی در بدن بیماران برای بهبودشان ایجاد می کرد.همچنان که بودند و کردند آگاهی بخشان و روشنگرانی همچون استاد فولادوند،کسروی، علی دشتی،آخوندزاده،علی میرفطروس،دکترشجاع الین شفا،احمدایرانی،پرفسور منوچهرجمالی،استادرضافاضلی،بهروز صوراسرافیل،آله دال فک ،بهرام چوبینه،کوروش آریامنش،فریدون جنیدی،هوشنگ معین زاده،مردوآناهید،دکتر درخشانی،فرزاد جاسمی،دکترانصاری،جلال ایجادی،ریچارد داوکینز،دکترایروانی،تسلیمه نسرین،فرخنده و...وفردوسی(ممنون که ازاو یاد کردید).آن پزشک 37سال پیش! نباید صرفاً روی فقط ژنتیک بدون تاثیر آموزش محیط و اجتماع پای بکوبد.درست است که سالانه 25میلیون (نسبت به جمعیت 95میلیونی) زائراماکن مقدس در ایران داریم، اما در کنار آن خیلی ها آگاه و از حماقت خارج شده اند .بطور مثال ،من و شما.نمونه بارزش کم شدن زوار و کاهش عایدات اماکن مذهبی که نظام در حال تولید امام زاده و گسترش آن بصورت بازاریابی مویرگی،هر شهر، هرمحلّه و سرِهرکوچه یه امام زاده.
    جامه یِ حماقت و فوبیای جهالت را به مرور زمان به تن ما کردند،روزی بِدَرآید.

    ببخشید اگر بحث را ازموضوع این صفحه ی وبلاگ خارج کردم.در رابطه با موضوع ،غلط یا درست نظر:(ناشناس۱۱ تیر ۱۳۹۸، ساعت ۱۹:۱۴)رو فرستام.
    به امید پیروزی و بهروزی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینهمه نامهایِ بزرگان را ردیف فرمودید.
      لطفاً نام ۳ دانشمند و ۳ مخترع در دورانِ امپراتوری ۳۰۰ سالهٔ هخامنشی و نامِ ۵ دانشمند و ۵ مخترع در دورانِ «ایرانشهریِ ساسانی» را به این نامها اضافه کنید؛ تا بتواند «گشایشی برایِ بحث» باشد.

      حوصلهٔ شنیدنِ شعارهایِ تکراری و خسته کننده را ندارم.

      حذف
    2. دوست عزیز این دانشمند در گذشته اومدند و رفتند برای آینده چه دارین؟

      حذف
    3. کژدم یعنی میگی در دوران هخامنشیان و ساسانیان ، ایرانیان دانشمندی نداشتن ؟!

      حذف
    4. من نمی گویم نداشتند. بلکه میگویم اگر داشتند؛ آثارشان کجاست؟
      به یونان نگاه کنید. به امپراتوری رُم نگاه کنید. هرچه داشتند ثبت شده است. در حالی که ما از کوروش و داریوش نیز هیچ اثری ایرانی که آنها را ثبت کرده باشد نداریم. چه رسد به دانشمندان و فرهیختگان.
      شما حتّی یک اثرِ فلسفی و یا ادبی و یا نمایشنامه نمیتوانید پیدا کنید؛ چه رسد به ستاره شناسی و ریاضیّات و هندسه و جانور شناسی و ....

      حذف
    5. بعد از حمله اسلام همه از بین رفت

      حذف
    6. آثارشان را تازيان با سوزاندن کتابهايش محو کرد. حال تصور کنيد همين تازيانِ وحشی به جای ايران به يونان و رم حمله ميکردند و کل کتابهايشان را بآتش ميکشيدند و ميسوزاندند و اثری از آن باقی نميگذاشتند. ويران کردن کاخ ها و آتشکدها و شهرها ... فرهنگ و تمدن يک ملت را از بين نميبرد و آن را از عرصهٔ زمين محو و ناپديد نميکند، ولی سوزاندن کتابهايش و «گرفتنِ» زبانش چرا!

      حذف
    7. باب مثال، باطری بغداد، صنعت ساخت شراب... و اگر تازيانِ وحشی و بی تمدن کتاب‌هايش را بآتش نميکشيد آثار فلسفی و علوم تجربی.

      حذف
    8. و اگر پارسهائی که با حملهٔ تازيان به هندوستان مهاجرت کردند نبودند فکر ميکنيد امروز کسی بود که بداند اوستا چيست؟ تفاوت حملهٔ اسکندر مقدونی و مغول دقيقاً در همينجاست.

      حذف
    9. البته که فخر به تاریخ گذشته سودی نداره اما کژدم جان شما هم زیادی در زمینه تاریخ باستان ایران بی سوادی که مدام میگی هیچ اثری نداریم از آن دوران...

      حذف
  31. کژدم چرا شما در تحلیلهاتون چیزهایی رو میبینید که ما نمیبینیم؟این حاصل تجربه است یا تحلیل کردن به چیزی فراتر از تمرین و تجربه نیاز داره؟

    پاسخحذف
  32. ناشناس گرامی
    من (کژدم) علاقه ای به Fast food که به شکلِ زیبا و بسته بندی شده توسّط «نامدارانِ قلّابی» به خوردِ مردم داده میشود ندارم.
    غذایِ خودم را «خودم» می پزم و میدانم که چه چیزی پخته ام و موادّ آن چیستند؟

    پاسخحذف
  33. درود بر کژدم
    ۱ کژدم مطالبی که زیر مجموعه متافیزیک قرار میگیرن آیا از دید (شما)واقعیت داره یا خیر؟من تا قبل از اینکه وبلاگ رو بخونم فقط اطلاعات محدودی نسبت به هیپنوتیزم(خواب مصنوعی) داشتم قبلا کمی درباره مدیتیشن و بی وزنی صحبت کردین برام جالب بود ولی تو اینترنت که نگاه کردم خیلی برام واقعیت پذیر نیستن( درمان درد فیزیکی و فکر خوانی و....)خواستم بگم شما که تجربه داشتین منبعی خوبی میتونید معرفی کنید؟


    ۲ این پرسش که هم که قبلا مطرح کردین (خدا کجاست؟)دو دیدگاه مذهبی و غیر مذهبی وجود داره.
    از دید یک (خداباور) خدا ماده یا جسم فیزیکی نیست که بتونیم براش جای مشخصی تعریف کنیم یا اینکه مثلا اگر خدا رو زیر زمین یا بالای آسمان بدونیم دیگه با خدایی که (همه جا حضور داره) در تناقص قرار میگیره پس ما توانایی قرار دادن خدا در مکان خاصی رو نداریم.
    از دید یک (خداناباور) در نقطه ی مقابل خداباور معتقده (خدا هیچ جا حضور نداره)که خب این هم ادعای اشتباهی نیست چون وجود خدا رو در زندگی نمیبینن.حالا در (بازی با کلمات)میتونیم بگیم (مدعی) وجود خدا رو باید (ثابت) کنه.در نهایت در جواب به این سوالتون بهترین جواب گفتن (نمیدانم)
    در بحث توحید به عنوان وحدت وجود (دیدگاه عرفان) چیزی بیشتر از داستان حلاج و اشعار مولانا نشنیدم اگر تونستم در اینده در این زمینه مطالعه میکنم.
    تا جایی که میدونم افرادی مثل اسپینوزا هم دیدگاهی شبیه به شرقی ها داشتند.

    ۳ در بحث سوالات سیاسی من به عنوان یک ناظر( نه تعیین کننده) احتمال فروپاشی نظام در یکی دو سال آینده رو منتفی میدونم هیچ اپوزیسیون کارآمدی وجود نداره.این مدعیون حتی دفتر حزبی و یک رسانه ی مستقل هنوز نتونستن تاسیس کنن چه برسه به تربیت مبارزان.من به شخصه طرفدار ادامه فشار حداکثری و ایجاد جنبش های مردمی تا در نهایت رسیدن به یک مذاکره و اصلاحات (اجباری) نظام هستم. فکر نمیکنم بدون هیچ برنامه ای برای جایگزینی با توسل به امام زمان و عمو ترامپ و جنگ خارجی و... به دستاورد خاصی برسیم.البته این نظر شخصی بنده هست و به منظوری صحیح بودن اون نیست.بنده فقط واقعیت های جامعه رو میگم شاید بزودی از درون همین مردم شاهد روی کار اومدن اپوزیسیون و رهبر باشیم و مردم متحد در کنار هم برای یک (هدف) شاهد سرنگونی نظام باشیم.

    پاسخحذف
  34. در ادامه مطالب قبلی به نظر بنده در این نظام احتمال فروپاشی از درون وجود داره(اخنلاف میان احزاب و اصطلاحا خودی ها)شاید دلیل اینکه امروز نظام احساس به یک جنگ خارجی میکنه یکی از دلایلش برای یکدست کردن خودی ها باشه.یکی از انگیزه های پهلوی برای گفتن این(حرف های مفت) بخشی بازی ها همین مسئله باشه.مطمئنن واشنگتن برای حفظ آبروی خود نزد ایرانیها تا زمانی که رابطه ی نظام با مردم بهبود پیدا نکنه کوتاه نخواهد اومد.به نظرم سرنوشت نهایی مردم ایران و کشورهای دیگه خاورمیانه(اسراییل و اعراب) در چهار سال دوم ترامپ مشخص میشه.

    پاسخحذف
  35. کژدم گرامی سلام
    ایرانیان همیشه منتظر ناجی و موعودی هستیم ،اما این ناجی چه کسی میتواند باشد ؟
    ناجی ایران نه اپوزسیون خارج نشین است و نه ترامپ . ناجی ایران باید کسی باشد از همین ملت و دارای مشخصات زیر :
    1- انحطاط ایران را از همه جنبه ها درک کرده باشد . انحطاط اخلاق . خانواده . علم . هنر . اقتصاد . اعتماد اجتماعی و ..
    2-اغراض و نیت و اثرات اقدامات تمام خارجی ها از روس و چین و اروپا و آلمان و فرانسه و انگلیس را در این مملکت شناخته و درک کرده باشد و درصدد قطع این ریشه ها باشد نه خود به یکی از این ریشه ها آویزان باشد .
    بعنوان نمونه ( چپ ها که خدایگان آنان روسیه و چین و پیامبر آنان تروریست مشهور چه گوارا -- تیپهای روشنفکر متمایل به فرانسه و میلی مذهبی های انگلیسی )
    3- منفعت طلبان داخلی و مزدوران را شناخته و برنامه ای برای دورکردن این ها و قطع دست آنان از خوان مملکت را به شیوه ای قاطع تدوین نموده باشد .
    نه اینکه بعد از حذف و تغییر جمهوری اسلامی مزدوران امروز را به بهانه های
    حقوق بشر و انساندوستی و مامور و معذور بودن و بهره بردن از تجربه و سرمایه آنان دوباره دست آنان را در چپاول و به فساد کشاندن سیستم جدید باز گذاشت )
    4- بدبختی و بیچارگی مردم را دیده و درک کرده باشد .
    5- تجربه نظامی گری داشته و نحوه سو استفاده از آنان را در این سیستم برای حفظ رفاه و امنیت آقازاده ها و سلیبریتی های حکومتی شناخته و تجربه کرده باشد .
    6- برنامه و چهار چوبی برای جلوگیری از بر سرکار آمدن افراد سودجو نالایق دون همت . پست فطرت بصورت عملی داشته باشد .
    7. از انتقاد نترسد
    8- مسئولیت اقدامات خود را پذیرا باشد .

    حال به نظر من نه گروه مریم قجر . نه سید رضا دیبا . نه اتحاد جمهوریخواهان و نه فرشگرد و نه چپولهای ضد ایرانی و خائن در این سایز و قواره نیستند .
    به نظرم شاید اگر فردی از درون سپاه پاچادران یا ارتش چنین مشخصه هایی داشته باشد بتواند این سرزمین را حیاتی دیگر ببخشد .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حوصلهٔ شنیدنِ شعارهایِ تکراری و خسته کننده را ندارم.
      ***********************************************
      متاسفانه وقتی به اینجا برسه! شاید، نشه کاریش کرد.

      دوست گرامی من
      سوق دادن مطلبی ، بسمت «مچگیری» اصلاً پسندیده نیست!این با «گزیدن»کژدمی،متفاوت است.دانشمند،مخترع ومبتکرهم داشته ایم.
      شما حق دارید از دست پخت خود میل کنید نه Fast food دیگران.
      ما هم چون شما با غذای سالم خانگی موافقیم ؛به سلامت خانه و خانواده فکرمی کنیم و شاید حداقل نقطه ی اشتراکی باشد که گاهی برسراین سفره(وبلاگ شما)میاییم.

      ایرانی بودن واحساس گناه!

      واما، بد بیاری ما ازغفلت خدایگان جفت کننده صالحین!(تست کنندگان کیروکُس) درعوامل شرکت کننده درتولّدمان بود! که نشد ونتوانستیم ،آشپزِماهرِمادرزاد! باشیم .( آن 0.2% تولیدکننده فکرویا بیننده آینده دیاگرامِ گفتگویی از نوعی دیگر)(این گزش اژدربرای آن بود که هی تکرار نکنید همه چُلمن اند و شما منتخب خدایگان)

      بگذریم

      شخصي تعريف مي کرد وقتي از نماز جماعت صبح برميگشتم جماعتي را ديدم که به زورقصد سوار کردن گاو نري را در ماشين داشتند.گاو مقاومت مي کرد و حاضر نبود سوار ماشين بشود،من رفتم دستي به پيشاني گاو کشيدم ؛گاو مطيع شد و سوار شد.من مغرور شدم و پيش خودم گفتم«اين از برکت نماز صبح است»
      وقتي به خانه رسيدم ديدم مادرم گريه و زاري مي کند،علت را که جويا شدم گفت «گاومان را دزديدند»
      گاو مرا شناخته بود ولي من او را نشناختم.

      دوست من
      همیشه باید مراقب شعاع پُرقدرت گرداب خود شیفتگی ومقدس شدن بود.

      دوست من
      حتماً!با این جمله مِتِرنیخ،آشنا هستید
      مِتِرنیخ، سیاستمدارِ اتریشی، می‌گفت: "وقتی همه‌چیز تِلوتِلو می‌خورد، باقی ماندنِ چیزی ثابت‌قدم که به‌بادرفته‌ها به آن وصل شوند و آواره‌ها در آن سرپناهی بیابند، از هرچیزِ ‌دیگری ضروری‌تر است. "

      به اميد پيروزي و بهروزي

      حذف
    2. دوست عزیز خودتون میگین مردم به ندبال ناجی نباشن بعد میگین به سپاهی یا ارتشی امیدوار باشین

      حذف
    3. پاسخ به ناشناس ۱۳ تیر ۱۳۹۸، ساعت ۱۷:۵۷

      من حوصلهٔ «شخصی کردنِ بحثها» را نیز ندارم.
      میگویم ترامپ برنده خواهد شد؛ میگویید: دیوانه چو دیوانه ببیند ....
      میگویم در رابطه با تاریخِ ایرانِ باستان برایِ خودتان «تانکِ فلّاق» درست نکنید و احساسِ غرورِ بیجا و خودفریبی را کنار بگذارید.
      میگویند: تو بیسوادی ... ما خیلی هم دانشمند داشته ایم ولی همهٔ آثار مارا عربهای پدرسوخته سوزاندند.
      هیچکس نمی رود به کتابِ «تاریخ فلسفهٔ غرب» (محمد علی فروغی) نگاهی گذرا بیندازد و ببینید که چند صد نامِ مشاهیرِ یونانِ باستان آنجا ردیف شده اند.
      شما فقط یک کتابِ نوشته شده در دورانِ پیش از حملهٔ مسلمانانِ عرب به ایران را نام ببرید ... بقیّه اش پیشکِش... (البتّه منظورم مزخرفاتِ دین زرتشتی و یا سایرِ فرقه هایِ مذهبی نیست).

      حذف
    4. داستان‌های هزار و یک شب، سیرالملوک، ادب الکبیر، کلیله و دمنه، سندبادنامه و شماری اثر علمی و تحقیقی که به زبان پارسی میانه نوشته شده اند و نسخه های به زبان پارسی میانه از بین رفته است . از آثار کتابی مهم عصر ساسانی به زبان پارسی میانه که بدست ما رسیده نیز می‌توان به کارنامه اردشیر بابکان، شاپورگان مانی اشاره کرد. عمده متون به جای مانده در قرون نخست اسلامی نوشته شده با این وجود احتمالاً بسیاری از آن‌ها تحریر آثار دوره ساسانی بوده‌اند. از مهم‌ترین آثار متاخر پارسی میانه می‌توان به آثار پرحجمی مانند بندهشن، دین‌کرد، شایست نشایست، گزیده‌های زادسپرم، دادستان دینی و شکندگمانیک وزار اشاره کرد.

      حذف
  36. کژدم گرامی، آيا منظورتان «دين» زرتشت است و يا کتاب اوستا و شخص زرتشت؟ در کل اين بحث فايده ندارد، چرا که شما به موضع خودتان پرفشاری ميکنيد و در رابطه با تاريخ ايران باستان منطق را کنار گذاشته و انتظار داريد از «خاکستر» برايتان اسم کتاب و دانشمند جادو کرد. در اينجا خاتمه ميدهم چون به‌ گفتهٔ خودتان حوصلهٔ بحث در اين مورد را نداريد. ولی اگر زمانی کمی حوصله بخرج داديد و سؤال فوق را جواب داديد، از شما سپاسگزار خواهم بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      منظورم آثارِ دینیِ دین زرتشت هستند.

      حذف
  37. من حوصلهٔ «شخصی کردنِ بحثها» را نیز ندارم.

    بگذریم

    یادداشت های پراکنده در رابطه با (ناشناس۱۳ تیر ۱۳۹۸، ساعت ۱۵:۳۶)

    *خامنه‌ای امروزسه شنبه، 11 تیر پاسدار غلامرضا سلیمانی را به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران منصوب کرد. پیش از این پاسدار غلام‌حسین غیب‌پرور عده‌دار فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین سپاه بود.
    *محمد علی یا عزیز جعفری اسفند ٩٧ در گزارشی بە فرماندهی کل قوا، هرگونە مداخلە سپاه در برکناری حسن روحانی را، بمثابە بە خطر افتادن انقلاب اسلامی توصیف کردە است. گزارشی کە با مخالفت قاسم سلیمانی و بیت رهبری جمهوری اسلامی مواجە شد.
    *تابستان گذشتە درز هزاران سند سرّی از فعالیتهای هستەای، موشکی و عملیات برون مرزی سپاه قدس بە خارج کشور و خروج ٣ تن از عناصر کلیدی سپاه از کشور، برای نخستین بار بحث نفوذ دشمن در ردەهای حساس سپاه را مطرح کرد.
    * پس از روشن شدن ماجرای قتل رفسنجانی با دستور مجتبی خامنەای فرزند علی خامنەای، فرماندهانی کە نسبت بە قتل رفسنجانی وآینده انقلاب ابراز نگرانی کردە بودند بە لیست سیاه بیت رهبری افزودە شدند.
    *روز یکشنبە اول اردیبهشت ٩٨ علی خامنەای در حکمی سرلشکر محمد علی جعفری فرماندە کل سپاه را برکنار و سرتیپ پاسدار حسین سلامی را با ترفیع درجە بە سرلشکری بعنوان جایگزین او منصوب کرد.
    *پرسش اساسی بدنە سپاه اینستکە با وجود ١٧ سرلشکر دیگر در سپاه پاسداران، چرا سرتیپ پاسدار حسین سلامی با ارتقاء درجە بە فرماندهی کل سپاه منصوب شدە؟
    *حفاظت اطلاعات سپاه، کلیە فرماندهان و مسوولان سپاه در سراسر کشور کە بە نوعی توسط سردار جعفری منصوب شدەاند را برکنار کردەاند.
    *گفته شده اززمانی خبر اختلافات درونی محمد علی جعفری با قاسم سلیمانی و بیت رهبری نظام بە ردەهای میانی سپاه درز کرد کە سرلشکر جعفری و ١٥ سرلشکر دیگر سپاه، اهدای مدال ذوالفقار بە قاسم سلیمانی توسط علی خامنەای را تبریک نگفتند.
    1-آیا عزل و نصبهای درونی سپاه با هدف زمینەسازی برای کودتایی است ؟
    2-آیا ورود نیروهای حشدالشعبی،فاطمیون،زینبیون،به درخواست قاسم سلیمانی برای کمک به سیل زدگان ایران بهانه است؟
    3-آیا نیروهایی دیگرچون حزب الله لبنان و حوثی وطالبان و بازهم از حشدالشعبی در روزهای آینده به ایران کوچانده خواهندشد؟
    4-آیا با چراغ سبزعلی خامنه ای وحفاظت اطلاعات سپاه ، قاسم سلیمانی قصد کنارزدن دولت وکودتا دارد؟
    5-آیا اجتماع نیروهای شپه نظامی تحت امر سپاه قدس و قاسم سلیمانی در ایران،برای جلوگیری از هرگونه اقدام از سوی تعدادی سرلشکران وبدنه ی ناراضی سپاه است که ممکن است بدور یکی از سرداران شاغل !ویا بازنشسته! گرد آیند؟

    به اميد پيروزي و بهروزي




    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به نظر من این مسائلی که ردیف نمودید. آسمان ریسمان بافی است.
      کدام کودتا؟ برایِ حلّ کدامین مشکل؟
      آیا کودتا برایِ حلّ مشکلاتِ رژیم است؟ و یا اینکه رژیم به سمتِ «خودکُشیِ» می رود؟
      این قصّه ها را «امید نادان» که تحتِ حمایتِ برخی از باندهایِ رژیم است به خوردِ بعضی ها داد. حال شما همان حرفها را از نوع دیگری مطرح میکنید:

      کودتا برای جلوگیری از کودتا؟

      حذف
    2. کژدم آیا ما عارف سیاستمدار هم داشتیم؟

      حذف
    3. میگویند «حاجی میرزا آقاسی» (وزیر محمّد شاه قاجار). عارف بوده است و به «توپخانه» بسیار علاقه داشته است.

      حذف
  38. کژدم یک نکته آیا شما تمدن های مصر باستان ،بین النهرین و چین باستان رو به عنوان تمدن های برجسته قبول داری؟ اگر بله لطفا یک دانشمند شناخته شده از این تمدن ها رو بگو تا ما هم بشناسیم واقعیت این هست که تمدن یونان باستان و جانشینش روم استثنا هستند و نه تمدن ایران

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بستگی دارد که شما چه چیزی را «تمدّن» بنامید.
      به هر حال اقوامی که نام بردید؛ به نوعی از «تمدّن» رسیده بودند.
      امّا اینکه تمدّنِ مصر یک تمدّن تأثیر گذار در روندِ رشدِ علوم و تکنولوژی بوده است؛ فقط افسانه است.
      با آن خطّ هیروگلیفِ ابتدایی نمیتوان هندسه و ریاضیّات و صنعت را مستند نمود و به نسلهای بعدی انتقال داد.
      تمامی دیوار نوشته هایشان نیز بر مزخرفاتِ افکارِ Pagan ها استواراست.
      فریبِ اهرام را نیز نخورید.
      نظریّهٔ جدید میگوید که چندین کوهِ سنگی بزرگ و متوسّط در آن منظقه بوده است که بوسیلهٔ سنگتراشان؛ تراشیده شده اند.
      نَه سنگی از جایی آورده اند؛ و نه آنها را با جرثقیل رویِ یکدیگر گذاشته اند. بلکه «تراشیده اند».

      حذف
    2. کژدم من همان هستم که گفتم در زمینه تاریخ باستان بی سوادی.مگر می‌توان تمدن داشت ولی دانشمند نداشت؟؟ چه در ایران چه در یونان چه در روم چه در مصر چه در چین... خود غربی ها به تاثیر معماری و سیستم حکومت داری ایران باستان بر یونان باستان معترفند... همچنین تاثیر فلسفه زرتشت بر فلسفه یونان باستان و بسیاری موارد دیگر. منتها سنت نوشتاری ایرانیان باستان بسیار ضعیف بوده و آثاری مشابه آثار یونانیان باقی نمانده.مثلا میزان پیشرفت علمی ساکنین شهر سوخته و عمل چشم در آنجا نشان از وجود دانش و دانشمند بوده نه چیز دیگر... ولی باز هم میگم داشتم داشتم حساب نیست و فقط به درد خواب خرگوشی و نشئگی میخوره نه دنیای امروز.

      حذف
    3. شما واقعاً استعدادِ نوشتنِ داستانهایِ علمی تخیّلی را دارید.
      چند چشم پزشک نیز داشتیم که آنها نیز از «شهرِ سوخته» سر در آوردند.
      من نمیدانم که چرا هرچه که داشته ایم همهٔ شان بنا به دلایلِ گوناگون سوخته و هیچ اثری از آنها باقی نمانده است؟ شاید تقصیر موجوداتِ فضایی باشد!!!!
      آنچه که من آنها را «آثارِ زندهٔ باستانی» مینامم عبارتند از:
      ۱- سیستان و بلوچستان.
      ۲- افغانستان.
      ۳- لرستان.
      ۴- کردستان.
      ۵- «اِستانهایِ شمالی» که برایِ خودشان «جمهوریهایِ اُبِه نشین» دارند.
      چرا در این «اِستانها» حتّی «پوخ» هم پیدا نمیشود و هرچه که بوده است به «مراکزِ سوخته» ارجاع داده میشوند؟
      من فکر میکنم که شما به «مُسهل» نیاز دارید تا «روده هایِ مغزتان» را پاک کُند.

      کردستان و بلوچستان نشانه هایِ زندهٔ «امپراتوری ماد» و «امپراتوری هحامنشی» و «ساسانی» هستند.

      موزه هایِ زنده.

      حذف
    4. کژدم جان مثلا در یونان فعلی چه چیزی یافت می‌شود از دوران یونان باستان؟؟ دانشگاه باقی مانده یا دانشمند زنده یا حتی نسخه اصلی کتاب های ادعایی؟؟ چرا کس شعر به هم میبافی ؟؟ از همه تمدن های باستانی در حال حاضر جز خرابه ای باقی نمانده...علم تاریخ آنقدر هم تخمی نیست جناب کژدم. مثلا برای ساختن تخت جمشید یا اهرام مصر یا آکروپلیس نیاز به کارگر و مهندس بود، نیاز به دانش بوده... اینها که از نظر شما از ما تحت ساکنین ایران و مصر در نیامده؟؟ من خودم دارم میگم تاریخ خواندن تنها سودی نداره جز احساس نشئگی ولی شما اصرار داری به زیر سوال بردن همه چیز. بله امروز ایرانی ها هیچ گهی نیستن اما چرا تاریخ رو منکر میشی؟؟ شهر سوخته مثال بود که گویا فهم شما از آن در حد همان سوخته بودنش بوده...پیشرفت های ایران باستان یکی دو مورد نبوده که بخوایم همه رو منکر شیم.

      حذف
    5. ناشناس گرامی
      یونانِ کنونی یک مستراح است. مردمانش نیز بسیار شبیهِ تُرکهایِ عثمانی هستند. دُزد؛ کلاهبردار و هر آنچه صفاتِ نیکویی از این قبیل است.
      این یونانیها هستند که باید شرم کنند.
      آثارِ مکتوبِ یونانِ باستان از نمایشنامه ها گرفته؛ تا ریاضیّات و آثارِ مهندسی شان؛ همگی یا به زبانِ لاتین و یا زبانِ یونانی نه تنها باقی مانده اند؛ بلکه منشأ برآمدنِ امپراتوری رُم شدند.
      اگر از ایرانیها بپرسید که دربارهٔ کوروش و یا داریوش و یا دیااُکو سخنی بگویند؛ مجبور هستند که بگویند: هرودوت و توسیدید و گزنفون دربارهٔ اینها چنین گفته است.
      تاریخ فقط از نظرِ متکلّمین و آخوندها «علم» به شمار می آید. ولی در واقع مجموعه ای از «گزارشها» در رابطه با وقایع است.
      اگر ایران چنان آشِ دهن سوزی بوده است؛ پس چرا کشفیّاتِ باستان شناسهااز چند «سفال» و «مفرغ» و «شمشیر» و «نیزه» و اینگونه «خِرت و پِرتها» فراتر نمیرود؟
      آثارِ ساختمانیِ یونانِ باستان بارها توسّط اشخاصی مانندِ میکل آنژ موردِ بررسی و مطالعه قرار گرفته اند. شیوه هایِ مهندسیِ یونانِ باستان و اینکه بر چه اساسِ معماری و هندسی بنا شده اند؛ مشخّص است. حدّ اقلّ یکی از «عجایب هفتگانه» به یونان تعلّق دارد.
      امّا آیا شنیده اید که مهدسین و معمارانِ ایرانی در رابطه با «تخت جمشید» تحقیق نموده باشند؟
      شما هر وقت شنیدید که باستان شناسان چند «تیغ جرّاحی» در آثارِ باقیمانده از «شهر سوخته» پیدا کرده اند. حقّ با شماست.

      بله ... بله .... پیشرفتهایِ ایرانِ باستان خیلی بوده اند ...
      امّا همهٔ شان را «رعد و برق» زده است و یا توسّط موجوداتِ فضایی به سرقت رفته اند.

      حذف
    6. نه اینجا وبلاگ تخصصی تاریخ هست نه شما سر رشته ای در تاریخ داری و میخواهی به تاریخ هم با عینک یا چشم شمنی نگاه کنی پس قانع کردن شما اهمیتی نداره. در این مورد که چرا تاریخ ایرانیان را یونانی ها نقل قول کردن اول اینکه در همون تواریخ یونانی اشاره به وجود مورخین ایرانی یا اسناد تاریخی ایرانی ها شده منتها گفتم که سنت نوشتاری ایرانیان ضعیف بوده،اینکه چرا امروزه مطالعات در زمینه یونان باستان زیاد هست و ایران باستان کم، به دلیل برتری تمدن غرب به شرق هست و اینکه غربی ها یونان باستان رو پدر معنوی و تاریخی خودشون میدونن و همه مظاهر تمدن شرق رو هم منکر میشن و از طرف دیگه تمدن ایران باستان از بین رفت و تمدن اسلامی-عربی غالب شده و اتفاقا کلیه دستاوردهای عصر طلایی اسلامی، دسترنج ایرانی ها بوده اما غربی ها تعمدا از اعتراف به چنین مساله ای سرباز میزنن یا خیلی محدود اشاراتی داشتن، اعترافات مورخ عرب ابن خلدون رو مطالعه کنید در این زمینه:
      ابن خلدون در کتاب مقدمه‌اش درباره دانش ایرانی این گونه نوشته است:
      اگر بپذيريم كه دانش پارسيان در زمان اسكندر به يونان راه يافت، كه چنين بوده است و البته پيشينه‌ي اين كار به زماني پيش از اسكندر نيز مي‌رسد، بايد آن دانش يوناني كه نويسندگان عرب و غرب آن را خاستگاه اصلي دانش عرب مي‌دانند، در واقع تا اندازه‌ي زيادي ايراني بدانيم و بپذيريم كه دانش ايراني هيچ‌گاه از بين نرفته است.
      ابن‌خلدون در مورد جايگاه دانش در ايران پيش از اسلام نوشته است: «جايگاه علوم عقلي در نزد پارسيان بسيار والا بود و حيطه‌هاي آن‌ها بسيار گسترده بوده است. چرا كه داراي حكومت‌هاي پايدار و با شكوه بودند. گويند پس از كشته شدن داريوش به دست اسكندر و چيره شدن اسكندر به سرزمين كيليكيه و دست يافتن به كتاب‌ها و علوم بي‌شمار پارسيان، اين دانش‌ها از پارسيان به يونانيان رسيد. هنگامي كه سرزمين پارس فتح شد و در آن كتاب‌هاي فراواني يافتند، سعد ابن ابي وقاص به عمر ابن خطاب نوشت و از او درباره‌ كتاب‌ها و انتقال آن‌ها به مسلمانان كسب اجازه كرد. عمر در پاسخ به او نوشت كه تا كتاب‌ها را به آب ريزد با اين استدلال كه اگر هدايتي در اين كتاب‌ها باشد خداوند ما را به بيش از آن‌ها هدايت كرده است و اگر در آن‌ها گمراهي باشد، خداوند ما را از آن‌ها حفظ كرده است. به اين ترتيب، كتاب‌ها را در آب ريخته يا آتش زدند و دانش پارسيان از دست ما رفت.»

      .در مورد معماری و سیاست گفتم که یونان باستان از ایران باستان وام گرفته، شما این مطلب رو بخونید.
      https://www.livius.org/articles/misc/persian-influence-on-greek-culture/
      در مورد یونان باستان شما اسم دو مهندس معمار رو نام ببرید لطفا که مستقیما در ساخت آکروپلیس نقش داشتن ببینیم یونانی ها چی از خودشون به جا گذاشتن؟
      در مورد تخت جمشید اتفاقا کتاب‌های زیادی نوشته شده توسط چه ایرانی ها چه غیر ایرانی ها و ابزار زیادی از همان شهر سوخته که به سخره گرفتید کشف شده که نشان از پیشرفت تمدنی میده. اینکه ما امثال میکل آنژ نداشتیم از بی عرضگی و نفهمی خودمان بوده و نه از نداشتن تمدن باستانی. شما مملکت داری را خیلی تخمی تصور کردید آن هم در دوران باستان، که بتوان امپراتوری راه انداخت بدون وجود دانش و دانشمند. کمی در این زمینه بدون چشم شمنی مطالعه کنید.

      حذف
    7. اینها آثارِ باستانی شهرِ سوخته هستند.

      https://tinyurl.com/y5yhhxvz

      البتّه در رابطه با تصاویر اشتباه نکنید؛ زیرا در کشورهایِ دیگر نیز شهرهایِ سوخته وجود دارند.

      حذف
  39. سلام کژدم
    منظور از زنگ تفریح برای شاگردان وبلاگ است یا زنگ تفریح سیاسی در منطقه و ایران؟

    پاسخحذف
  40. کژدم البته منظور من از طرح مطلب بالا این گفته بن شاپیرو بود که نمیدونم چقدر باهاش موافقی ولی میگه باید بین تکنولوژی و دانش تفاوت قائل شد پایین کاملش هست:
    https://mobile.twitter.com/jasonscampbell/status/1131973863535992832

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درست است. دانش یک مفهومِ «عامّ» است و مانند یک چَتر همهٔ رشته هایِ دانش بشری شامل میشود.
      امّا بخشهای وسیعی از این دانش ها به دردِ لایِ جِرز میخورند.

      حذف
    2. من (کژدم)؛افرادی مانندِ «بن شاپیرو» رو «اوباشانِ شارلاتان» مینامم. اینها به جایِ اینکه مرزهایِ دانشهایِ گوناگون را مشخّص کنند و به مردم بیاموزند که کاربُردِ این دانشها چیست؟ در بارهٔ «دانش» فلسفه بافی کرده و آب زا بیش از آنچه هست گل آلود میکنند.
      بارها گفته ام: «فیلسوف اگر باهوش بود؛ دانشمند می شد».
      اینکه شما نامِ عمّه و خاله و دایی و .... را میدانید؛ بر اساسِ مزخرفاتِ شاپیرو؛ بخشی از دانش بشری است.
      اینکه تعدادِ مرگ و میرِ سالانه در عرصهٔ جهانی را بدانیم؛ باز هم بخشی از دانش بشری است.

      پیشنهادِ من به شما این است:

      «هر جا فیلسوفی دیدید؛ به رویَش بشاشید».

      حذف
    3. هرگز فیلسوف و یا متکلّمی دیده نشده است که سنگی را بر رویِ سنگی دیگر بنا کُند.
      تمامی کارِ «فلسفه»؛ یاوه گویی و مزخرفبافی است.
      شاید بگویید که «ارسطو» فیلسوف بوده است و کتابِ «جمهوریّت» را نوشته است.
      آن کتاب هیج ربطی به «فلسفه» ندارد. بلکه به «سازماندهیِ اجتماعی» مربوط میشود.
      لذا خودتان را از بندِ «خلط مبحثها» رها کنید.
      کسی به من (کژدم) یاد نداده است که چگونه اینکار را بکنم؛ امّا اینکار را تا حدودی انجام داده ام.
      شما نیز حتماً میتوانید.

      حذف
    4. با درود..
      از نیمچه خواندن نیچه باید زودتر میفهمیدیم و ممنون بابت توضیحات شما
      اما برام جای شگفتی توام با احترام هست که این تفکر شمنی؛ باستانی(که متاسفانه خیلی مبهم و تاریکه و پیدا کردن راست از دروغ داخلش سخته) و .. شمنی مدرن دانشمندان و یا آنهایی که خالق هنر و کاری اجرایی هستند که برخلاف قبلی خیلی آدرسش سر راسته.. اما مشکل اینکه هر کسی را ره به آنجا نیست؛ بعد از مادر طبیعت دومین شاخه زنده ای هست که بر اساس لیاقت ها و توانایی ها رده بندی شده..//
      با توجه به آموخته ها بر اساس نگرش درست سیاسی و ضد شارلاتانیسم وبلاگ:
      خداحافظ جمهوریت بدرود پادشاهی که زمانی ابهتی داشت = سلام(درود) به فردا

      ای کاش ایران تاریخی نداشت!؟ و میشد بهترین ها را بدون تابو و مشکل از همین امروز برای آیندگان این سرزمین خواست..//
      اون چیزی که برای موجودی زنده و فانی ترسناک ترینه مرگ نیست بلکه گذشته و بار سنگینش هست.. نظر شما چی هست ای سراسر پیکار و سرزندگی..؟

      حذف
  41. درود بر کژدم و یاران.

    واقعا همینطوره. بهمین خاطر شریعتی دغلباز و کلاش می شود فیلسوف و روشنفکر برای ایرانی ها؟! بافتن مزخرفات بدون پشتوانه منطق و استد لال درست.وقتی یک ذهن به شکلی علمی و منطقی و استدلالی تربیت نشده باشد هر کوفت و زهر ماری رو میشه در ان ریخت و یک خمیر بیهوده ای درست کرد که نه بدرد این دنیای مومنین و نه بدرد ان دنیایشان بخورد! بی دین و مذهب ها که دیگر جمیعا صلوات. شما نگاه کنید این مذهبیون از رده فهم خارج شده چه مقدار زمان رو در نماز و دعای کمیل و راهپیمایی و اینجور مز خرفات هدر می دهند؟! ایا این موجودات زمانی برای مدیریت یک کار خواهند داشت. تازه اگر مغزی داشته باشند که ندارند.ایا با این سبک زندگی و زندگی در اوهام و خرافات برای انها تمدن می اورد؟ ایا ایران در گذشته های دور وضعیت بهتری داشته؟ کارهایی در زمان کوروش و داریوش صورت گرفته اما نباید در باره انها اغراق نمود.دانشمندانی هم کم و بیش داشته ایم اما کلیت جامعه در یک بیهودگی و هرز رفتگی نسبتا مطلق غرق بوده و هیچ نشاط و فرهیختگی را تجربه نکرده. اگر زمامداران این مملکت یکی بعد از دیگری پدر سوختگی نکرده بودند و صرفا به تخت قدرت نچسبیده بودند تا برای گذر امورات خود حتی رشد جامعه را کند کنند شاید امروز دچار این همه بد بختی و فلاکت نبودیم. هر پدر سو خته ای امد یک بد بختی را به بد بختی قبل افزود تا این چاه ویل را از گند و ادبار خود پر کنند. نگاهی به حکومت مزخرف و بیگانه قاجار بیندازید و عمق فاجعه را ببینید.به صفویه بنگرید و به بقیه اش. 40 سال جمهوری نحس و پفیوز اسلامی را هم ببینید تا بدانید این مملکت چه فلاکت هایی از دست حکام خود با عناوین مختلف خورده. خروجی این همه بی عقلی ها و خود فریبی ها این وضعیت قمر در عقربی است که برای ما حاصل شده و گویا راه درمانی ندارد.

    پاسخحذف
  42. آری، برای الهام گرفتن از فيلسوفان (اينجا سخن از فيلسوفان است و نه شارلاتان ها) بايد به آنها بشاشيد، همانطور که آلبرت اینشتین شاشيد، همانطور که ورنر هایزنبرگ، نیلز بور، اروین شرودینگر، رابرت اوپنهایمر و صدها تن دانشمندانِ ترازِ اول شاشيدند. «منطق کژدمی» در اينجا گَندَش را با شاشيدن و ريدَن درآورده. (جای تأسف بسيار است)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. راستش را بخواهید من اشتباه کردم.
      در روایات است که انشتین نظریّهٔ نسبیّت را از «قرآن» و «انجیل» و «تورات» و«افلاتون» و «ملّایِ رومی» و «فلوتین» و «خواجه نصیر الدّین توسی» و «امام محمّد غزالی» دزدیده است.

      هیسسسس ...به کسی نگو ... آبرویِ انشتین رو حفظ کُن.

      حذف
    2. نظريهٔ نسبيت کار اوست. دست از بچه بازی برداريد (و یا بر نداريد و به ريدن و شاشيدن خود ادمه‌ بدهيد).

      حذف
    3. همه میدانند که تئوری نسبیّت را «فاطمةالزّهرا» تدوین کرده است.
      نگران نشو... همه میدانند.

      حذف
  43. فقط يک بخش کوچک از زندگینامهٔ اينشتين به خط و زبان خودش، در رابطه با زمان، مکان و نسبيت:
    «... تفکر انتقادی, که برای پیدا کردن این نقطه مرکزی لازم بود، قاطعانه در من، به خصوص از طریق خواندن دیوید هیوم و نوشته های فلسفی ارنست ماخ، ترویج يافت» (منطق کژدمی: بشاشيد به سيبيل اينشتين)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این دو شخصی که نام بردید؛ فیلسوف نیستند. بلکه Naturalist و Pragmatist هستند. کارِ آنها ادامهٔ کاری است که «شوپنهاوئر» آغاز نمود.
      این بزرگان کارشان نقدِ فلسفه بود و نه «فیلسوف بازی».
      منطق کژدمی اینکه: (بشاش به روده های داخلِ جمجمه ات؛ که فکر میکنی «مغز» است)

      حذف
    2. اينهمه گنده گوزی و قمپز در کردن و بازی با واژه‌ها که اينها فيلسوف نيستد و يکی «ناتوراليست» و ديگری «پراگماتيست» هست و شوپنهاور ادامه آن است و آنها ادامهٔ شوپنهاور و اينشتين يک شمن بود … و اين قبيل نشخوارها نتيجه‌ئی ندارد بجز صدمه زدن به «اونجایِ کژدمی‌تان»! به بلوگ نويسی‌ و تحليل سياسی‌تان ادامه دهيد و نه بيشتر! يا اين را منتشر ميکنيد که طبق معمول با «منطق کژدمی» شروع به شاشيدن و ريدن بکنيد و بدين وسيله خود را ارضا کنيد و يا از انتشار آن صرف نظر کرده ودست از بچه بازی بر ميداريد.

      حذف
    3. کُس شعر نگو ... به پرسشها پاسخ بده و یا گورِ «فیضیه ای یَت» را گُم کُن.

      حذف
  44. سلام کژدم
    نمیدانم چرا این آقا تعصب نسبت به فلاسفه بخرج میدهد . با فرض تاثیر فیلسوفان غربی بر تفکر علمی ما شرقی ها و خاورمیانه ای ها چه تاثیر و نقشی در علم و فناوری داشته ایم ؟
    واقعا باید شرم کنیم از اینکه بجز دردسر تاثیری در علم نداشته ایم . کدام فرمول و رابطه ریاضی یا ساختار شیمیایی و زیستی را به جهان عرضه داشته ایم . آنچه هم ما بعنوان دانش دراختیار داریم حاصل ترجمه دانش دیگران است . پس لطفا واقعیت را قبول کنیم و تلاش برای تغییر این وضعیت در صورت ناراضی بودن و الا ما که داریم از نتایج زحمات دیگران استفاده میکنیم دیگر ناسپاس هم نباشیم .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      سلام

      ما حدّ اقلّ ۴ نفر را داشته ایم:
      ۱- المقنّع که آفرینندهٔ «ماهِ نخشب» است.
      ۲- ابو علی سینا.
      ۳- ابو ریحانِ بیرونی.
      ۴- زکریّای رازی.

      آثاری که به نامِ «آثارِ فلسفی» از این بزرگان به جای مانده است؛ نشان میدهد که «فلسفه» چیزِ بیمایه است و فرقی نمیکند که آنرا ابوعلی سینا و یا ابوریحانِ بیرونی بافته باشد.
      سایر کارهای این بزرگان ارزش علمی دارند.
      هیچکدام از این بزرگان به «شهرهایِ سوخته» تعلّق ندارند.

      حذف
    2. اگر «المقنّع» از آرایش خاصّی از «آیینه ها» برای آفریدنِ «ماهِ نخشب» استفاده میکرده است؛ باید او را پِدَرِ Holography نامید.

      حذف
    3. ناشناس گرامی، گويا شما درست متوجه منظورِ اظهارات من نشديد! من هيچگونه تعصبی به هيچ فيلسوفی و يا دانشمندی ندارم و به آنچه شما نوشته‌ايد واقف هستم. این شخص، تحليلگرِ سياسیِ خوبيست ولی زمانی که پای خود را از «بلوگ نويسی» و تحليل سياسی دراز‌تر ميکند، بجز «شاشيدن" و «ريدن» چيزی دیگری از او، يا بهتر بگويم از شعورش بر نميآيد. به اين اظهار او توجه کنيد: «هرجا فيلسوفی ديديد؛ برويش بشاشيد». او به حدّی از مرحله پَرت است که حتی مدعی ميشود که اينشتين نميفهمد «نوشتهٔ فلسفی» چيست و زمانی که با مدرک و با درج منبع پاسخ ميدهيد، به چرا گاه نشخوارکنندگان ميرود و نشخوارشان را می‌بلعد و پس از نشخوار دوباره بعنوان «دست پخت کژدم» ميخواهد بهر قيمتی که شده به خوردِ ديگران بدهد. برای اطلاع شخص شما: نقل قول من در جواب به اين «نشخوار کننده» از کتابی است بزبان آلمانی با عنوانِ
      Albert Einstein als Philosoph und Naturforscher

      حذف
    4. ۲ پرسش از شما دارم:

      ۱- چهار چوب و پلاتفورم نوشتارِ فلسفی را تعریف کنید.

      ۲- شخصی که نویسندهٔ کتابی است که معرّفی نمودید؛ به کدامین نحله تعلّق دارد؟ دانشمند است؟ فیلسوف است؟ ستون نویس در بخش «دیدگاهها» در مجلّات و یا روزنامه هاست؟ نامی نیز دارد و یا فقط «یک آلمانی» است؟

      حذف
    5. در ضمن زمانی که در پاسخِ نظرِ پیشینِ شما گفتم که:
      «هیوم و ارنست ماخ» فیلسوف نیستند؛ بلکه «نقّادانِ فلسفه بافی» هستند؛ زبانتان را موش خورد و لال شدید.
      دوّم اینکه شما آن قطعهٔ منتسب به انشتین را طوری مطرح نمودید که گویی به چشم خود دیده اید. امّا اکنون میگویید که آنرا در این کتابِ آلمانی دیده اید.
      حال من (کژدم) نشخوار گر هستم؟ یا شما؟
      اینکه انشتین چنین سخنی گفته باشد؛ اصلاً اهمیّتی ندارد. زیرا در برهّ ای از زندگیش؛ شاید درگیرِ مزخرفاتِ فلسفی نیز بوده است و با مطالعهٔ نوشتارهایِ «ضدّ فلسفی» (هیوم و ارنست ماخ) راهِ خود را برگزیده است.
      من (کژدم) فکر میکنم که «ذِهنِ ایرانی» بیشتر به«درازگوییهایِ فلسفی» و «مزخرفاتِ صوفیگرانه» و یا «مزخرف بافیهایِ متکلّمین» بیشتر علاقه مند است. زیرا زحمتی ندارد و با «پیش داوریها» میتوان این مدفوعها را هضم و جذب کرد. همانگونه که «مارکسوسکها» با خواندن کتابهایِ لنین و مارکس؛ یک شبه اقتصاد دان و سیاستمدار میشوند و چه لذّتی بهتر از این؟
      راستی؛ خودِ شما از کدامین نحله هستید؟

      تا جایی که من دیدم؛ به ورزشِ «پریدن از مانع ها» و بی پاسخ گذاشتنِ پرسشها علاقهٔ زیادی دارید.
      همانطور که پیشتَر گفتم: «زنگِ تفریح» تمام شد.
      پریدن از رویِ پرسشها ممنوع.

      حال به همهٔ پرسشها پاسخ دهید.
      و یا ...
      «چِخِه»....

      حذف
    6. شما به خاطر ردهٔ پایینِ این نویسنده و اینکه خود «نشخوارگرِ فلاسفه» بوده است؛ نام و کارِ او را بیان نکردید.
      نامش Paul Arthur Schilpp است و کارش «آموزش فلسفه» به «بچّه دبیرستانیها» بوده است.
      شاید بسیاری از شماها از کژدم بپرسید که اگر فلسفه چنین بی محتوی است؛ چرا در دبیرستانها و دانشگاهها تدریس میشوند.
      دللایلِ بسیار ساده ای دارد.
      ۱- بخشی قدیمی از سیستم آموزشی است.
      ۲- کشیشها عاشق و رواج دهندهٔ فلسفه هستند.
      ۳- انگلهای اسلامی نیز عاشق و رواج دهندهٔ فلسفه هستند.
      ۴- احزابِ سیاسی نیز به عنوانِ «ملات» برای چسبانیدنِ قطعاتِ سیستمی که میسازند به این موجودات نیاز دارند.
      به هر سیستمِ سیاسی و یا ایدئولوژی که بنگرید؛ بافته هایِ یکی از این اوباشان که «فیلسوف - متکلّم - انگل(آخوند - کشیش - خاخام - مُغ)» نامیده میشوند در پشتِ پرده است. زیرا دایرهٔ وسیعی از «انسان سانها» را در گرداگِرد خود دارند که از «آخورِ آنها» غذا میخورند.

      حذف
    7. سلام کژدم گرامی
      در ایران در سطح دکترا رشته ای به نام فلسفه علم گذاشته اند نمیدانم واقعا چیست
      اما در رشته جغرافیا دو تا 4 واحد بستگی به دانشگاه دارد که با عنوان فلسفه جغرافیا تدریس میشود
      در این درس مطالب زیر را گنجانده اند :
      1- تاریخ جغرافیا از آغاز
      2- جغرافیدانان بزرگ و نظریات و نیز وابستگی آنها به مکتب های سیاسی و اقتصادی
      3- تاثیر این مکتبها بر جغرافی دانان و دیدگاه آنها بر نحوه مدیریت و بهره برداری از منابع طبیعی و نیز سرنوشت دولنها و ملتها مثلا دریا سالار مکیندر و نظریه قدرت دریایی یا تاثیر جغرافیدانان آلمانی بر نازیسم و تلاش برای فتح اروپای شرقی و قفقاز بعنوان هارتلند و نیز جغرافیدانان سوسیالیزم و برنامه ریزی شهری
      اگر فلسفه واقعا بتواند به این مفهوم یعنی ایجاد یک چهارچوب و دیدگاه در میدان عمل مطرح گردد که خوب است ولی اگر در بازی نردبان فلاسفه مسلمان و یا مسئله تقدم و تاخر مرغ و تخم مرغ باشد که واقعا بشاش توش

      حذف
    8. «فلسفه» نامی است که مانندِ نقل و نبات از آن استفاده میشود. در بسیاری از موارد شاید ذهنهایِ تنبل به جایِ آفریدنِ نامهایِ نوین؛ از این نام استفاده میکنند که با معنی اصلی این نام به هیچوجه خوانایی ندارد.
      بهتر بود به جایِ «فلسفهٔ جغرافیا» از نامِ «جغرافیایِ کاربُردی» استفاده میشد.
      در هر صورت رشتهٔ بسیار خوبی است. امّا شاید ۶۰۰ سال دیرتَر از غرب شروع کرده اند.

      حذف
  45. کژدم گرامی به نظر شما ممکن است که رژیم در تابستان گذشته وقتی که دلار را یکباره ۴-۵ برابر کرد ، هدفش کنترل قیمت دلار ، حداقل تا پایان دوره ی نخست ریاست جمهوری ترامپ بوده باشد ؟ یعنی اینکه دخل و خرج خود را محاسبه نموده و به این نتیجه رسیده که تا پایان چهار سال نخست ترامپ میتواند با همین دلار ۱۴-۱۵ تومانی تاب بیاورد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نمیدانم. حتّی اگر چنین برنامه ای دارند. تیرشان به سنگ خواهد خورد.

      حذف
  46. با توجه به تحریمها رژیم به پول احتیاج داشت. و بخاطر نیاز مالی دلار را چند برابر کرد.و دیدیم که سود هنگفتی هم به جیب زدند.اما در دراز مدت نتیجه عکس خواهد داشت. انها ظاهرا از هر چیزی پول در می اورند. از خود رو. برق. فروش اب. مواد مخدر. زن. دلار تقلبی. و امثالهم. درست مثل ضحاک شبانه روز از خون ملت ارتزاق می کنند. عین خیالشان هم نیست! اینا دیگه چجور جماعتی اند؟ منحصر بفردند.

    پاسخحذف