۱۳۹۸ خرداد ۱۸, شنبه

کشف الاسرارِ کژدمی ... «سخنی برایِ تمامیِ فصلها»


پیش از آغازِ سخن؛ این ۲ نوشتار را بخوانید تا بدانید که «کژدم» از «کجا» می آید:

 https://tinyurl.com/y3rv4shr

 https://tinyurl.com/y3lppt6s

نویسندهٔ نوشتارِ نخست یک «بی شرف» است که فقط میخواهد وقت شما را با «ژاژخوایی» تلف کُند. نامِ این «کُس کِش» ...«احسانِ مهرابی» است. وظیفهٔ این روسپی زاده  در به «بیراهه کشانیدن ذِهنِ شما» تعریف شده است. هیچکس نیز از این روسپی زاده نمی پرسد که: چه بشود؟ ... حالا آن بیشرفِ «بهرمانی» مُرده است و  ماجرا نیز به چیزی شبیهِ «جنگِ نهروان» و یا «نبردِ چالدران» (تاریخ) تبدیل شده است ... چرا میخواهی ذهنها را با مزخرفاتی مانندِ «حدس و گمانهایِ خود» که قابلِ «تغییر» نیستند مشغول کُنی؟ ...
آیا برایِ این است که «کُس کِش نامه» بنویسی؟... چقدر از «رادیو فردا» پول میگیری؟ و مضاعف بر آن؛  از «اصلاح طلبان» چقدر پول میگیری؟... چرا این قدر «بی شِرف» و یا «احمق» و یا «مخلوطی از این ۲ پارامتر» هستی؟

نویسندهٔ نوشتارِ دوّم؛ تلاش میکند که تمامیِ «احتمالات» را بررسی کرده و در پیشِ رویِ شما قرار دهد. نویسنده  «مراد ویسی» نام دارد. این نوشتار (تحلیل)؛ تقریباً  بسیاری از «ستونهایِ یک تحلیل» را به کار گرفته است و میتوان این نوشتار را «کار بُردی» نمود. امّا «مراد ویسی» در این نوشتار دچارِ یک «لغزش» شده است که البتّه «گُناه» نیست. بلکه شاید آنرا «فراموش کردنِ شیر برایِ ساختنِ بستنی» نامید. ایشان فراموش کرده اند که برتَریِ «عمّامهٔ سیاه»  بر «عمّامهٔ سفید» را در نوشتارِ خود بگنجانند.
به آقایِ «مراد ویسی» بگویید:
«بستنیِ بدونِ شیر» یعنی «یَخمَک». ... ایشان حتماً خواهند فهمید و این «تذکّر» را بر «کژدم» خواهند بخشید.
البتّه این «تمجید» به این معنی نیست که من (کژدم) همهٔ سخنانِ ایشان را «هورت» می کِشم.

«تحلیل» یعنی ... «دیدنِ انچه که دیگران نمی بینند»

۱- «تحلیل» باید رو به «آینده» داشته باشد.
۲- «تحلیل» باید بر اساسِ «ریشه هایِ تولید کنندهٔ رفتار» استوار باشد. (مانندِ تحلیلِ  بوسه هایِ عاشقانهٔ دخترها و پسرها که ریشه در «هورمون»ها دارند).
۳- آنچه که به عنوانِ تحلیل به «بر رسیِ سطوح» میپردازد؛ «تحلیل» نیست. بلکه «گزارِشِ کَفهایِ سطحِ دریا» است که به طورِ دائم تغییر میکنند. چنین نوشتارهایی  به «افرادِ سطحی نگر» (Surfers) تعلّق دارند و نه تنها ذِهنِ شما را صیقل نمیدهند؛ بلکه از شما میخواهند که «مستراح» را به عنوانِ «رستوران» و یا «اتاقِ غذاخوری» به شما بِنمایانند.

بقیّهٔ نوشتار را به پرسشهایِ شما در بخشِ نظرات میگذارم.

کژدم


۴۰ نظر:

  1. تحلیل اولی انگار مخاطب رو خر فرض کرده و فقط در حال تولید کس شره.یعنی تحلیلش مثل این میمونه بگی با چنگیز حال نکردم ولی ناپلئون دوست دارم احمدی نژاد با حاله خلیفه ی عباسی میتونست بهتر کار کنه و اخرش میفهمی با خوندن این مطلب کیر خر عایدت شد. تحلیل دوم ولی زیبا بود ولی این نکته که همه سپاه و وزارت و دولت همه مفعول رهبرن رو نمیدونم چرا بعضی جاها انکار کرده و اون ها قدرت جداگونه دونسته.

    پاسخحذف
  2. کژدم جان، آخوند هاشمی رفسنجانی یک «دستاورد» در کارنامه داشت. ادامه دادن بعضی پروژه های اقتصادی که در اواخر دوران شاه پهلوی آغاز شده بود. و خودت می دانی نوع استارت زدن این پروژه ها از نوع «نیروگاه بوشهر» بود و سرگذشت آن ها چه شد.

    پاسخحذف
  3. کژدم جان درود
    حوادث بزرگ تاریخ ایران را خائن ها رقم زده اند وقتی اریو برزن اسکندر را به زانو در اورد و به یک قدمی شکست رساند یک چوپان خائن راه گریز را به او نشان داد وقتی لشگر اعرارب در جنگ اول نهاوند از ایران شکست سختی خوردند و دیگر جرات نگاه به ایران نداشتند حضور یک ایرانی خائن که تاکتیک جنگ ایرانیها را میدونست در عربستان و تحریکهای او دوباره اعراب را به طمع تجاوز به خاک ایران انداخت وقتی .. دهها بار تاریخ ایران پر است از خائن هایی که به کشور خود خیانت کردهو صد هاهرار نفر قربانی خیانتشان شده اند رد پای این خیانتها در حمله مغولها به کشورمان ودر کشتن نادرشاه در شکست لطفعلی خان زند و در کشتن رئیس علی دلواری ودر ...به چشم میخورد

    پاسخحذف
  4. درود بر کژدم
    کژدم شما در رادیوفردا ایا کسی هست که به عنوان تحلیلگر قبولش داشته باشین؟

    کژدم این اهنگ هم به نظرم زیباست امیدوارم صداش رو دوست داشته باشین.
    https://m.youtube.com/watch?v=zf1rA8mlTKA

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      من تقریباً تمامی تحلیلها را چه در منابع فارسی و یا انگلیسی زبان را میخوانم. امّا آنچه را که به گذشته ها مربوط هستند و به نامِ «تحلیل» میخواهند به خوردِ مردم بدهند را نمیخوانم.
      آقای «فریدونِ خاوند» را در رادیو فردا داشتیم که دیگر نمینویسند.
      مطلبِ اخیرِ آقایِ «مراد ویسی»؛ از نظرِ ساختاری بسیار خوب بود؛ امّا اینکه همهٔ نظراتشان را قبول دارم و یا ندارم؟! مطلبِ دیگری است.
      مطلبِ دیگری که در رابطه با رفسنجانی بود؛ واقعاً مانندِ «تُفالهٔ جویده» شده است و یکی از بی ارزش ترین مطالبی بود که تا کنون دیده ام. به همین خاطر نیز عصبانی شدم.
      اگر در مجموع نگاه کنیم؛ رادیو فردا و bbc و DW مطالبِ پر ارزشی ندارند. امّا گاهگاهی چیزی پیدا میشود.

      حذف
    2. آهنگی که فرستادید؛ چنگی به دل نمیزنه؛ به نظر میاد که تقلیدی بی محتوا از «فرامرز اصلانی» است.

      حذف
  5. ناشناس گرامی
    به دوستتان بگویید که «کژدم» فقط «یک نفر» است.
    حتّی تا زمانی که یک نفر پرسید که آیا «آمد نیوز» را میشناسم؟ واقعیّت این بود که نمیدانستم چنین چیزی وجود دارد. مجبور شدم که چند برنامهٔ آمدنیوزیها را ببینم. نظرم این بود که «مزخرف بافی» است. چون این «ژانِر» را قبلاً میشناختم که با «پیک نِت» کلید خورده بود و پس از آن «مُدِ روز» شد.
    امّا من هیچ کسی را سراغ ندارم که «غذایِ آماده شده» برایم بفرستند و من «بلندگویِ دیگران» باشم.
    اشتباهاتِ زیادی داشته ام. امّا هرگز «دروغ» به خوردِ کسی نداده ام.


    متاًسُفم و ببخشید.
    اگر میخواهید نظرتان منتشر نشود. لطفاً در آغازِ نظر؛ بگویید.

    بارِ دیگر؛ بسیار متأسّفم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      کاملاً درک میکنم و واقعاً متأسّفم. امّا «تأسّف» کاری را درست نمیکُند و «گذشته» را نیز اصلاح نمیکند.
      مطمئن باشید که تکرار نخواهد شد.

      حذف
  6. کژدم وضع نظام رو ببین که به چه حال و روزی افتاده که میگه ملخ ازتون میخرم ولی دروغ میگن اینا رو به میخوان به کشور های عربی صادر کنن رو خودشون نمیارن.خامنه ای حرومی امروز محتاج ملخ شده :)

    پاسخحذف
  7. کژدم رسانهی مثل منوتو یا ایران انترنشنال درامدش به کجا وصله؟ من بعید فکر میکنم خارجی ها هزینه این شبکه ها رو تامین میکنن نظر شما چیه؟

    پاسخحذف
  8. (برنده جایزه هوش نوبل)
    پیش بینی من این است که بعد از شروع مذاکرات با میانجیگری ژاپن خامنه ای کوتاه نخواهد آمد بنابراین بعد از مدتی همراه با افزایش فشار اقتصادی کشمکش هایی درون نظام ایران اتفاق خواهد افتاد که همزمان خواهد شد با حمله هوایی آمریکا به چند نقطه مهم نظامی و اقتصادی. در این بین اعتراضات مردم کمی بیشتر خواهد شد ولی کافی نخواهد بود و سپس چاره ای نخواهد بود که مرگ خامنه ای اعلام شود و بعد از آن آمریکا از خاتمی یا میرحسین و در صورتی که مردم علاقه نشان دهند از شاهزاده جهت تشکیل دولت دوران گذار پشتیبانی خواهد کرد. در کل هر دو مدل فروپاشی شوروی و افغانستان در ایران به کار گرفته خواهد شد و به نظر من بعد از آن دوران طلایی آغاز خواهد شد چون ایران فقیر نیست و نفت دارد پس مردم مانند کشورهای اقماری شوروی سابق گرسنگی نخواهند کشید و بازسازی و حضور شرکت های آمریکایی و اروپایی بسرعت شروع خواهد شد. از طرفی مردم ایران حتی نیروهای سابق سپاه از تحکیم قدرت نظام تازه استقبال خواهند کرد چون حتی شاهزاده از عفو نیروهای رده میانی سپاه سخن گفته است و مردم از ایجاد ناامنی می ترسند. در مورد رفتار روسیه در آن زمان ابهام دارم گرچه میدانم روسیه در قضیه ایران از ترامپ حساب خواهد برد ولی سهم خود را خواهد خواست. همانطور که از مطالب من پیداست اتفاقات کلی داستان مثل مرگ خامنه ای و به قدرت رسیدن فردی مثل خاتمی یا میرحسین یا شاهزاده برای من کمی واضح هستند ولی در مورد جزئیات ابهاماتی دارم و نمیدانم این اتفاقات چقدر طول خواهند کشید که به مرحله پایانی برسند و آیا ترکیه و عربستان و روسیه و اسرائیل هماهنگ با آمریکا عمل خواهند نمود یا دست به حرکت های خودمحورانه خواهند زد. نمی دانم ترامپ چقدر تمایل به حفظ یکپارچگی ایران داشته باشد ولی ترکیه به خاطر مساله کردستان تمایل خواهد داشت ولی روسیه و عربستان خواستار تجزیه ایران خواهند بود چون اینجوری امکان تشکیل دولت های دست نشانده کوچک برای روسیه و عربستان در ایران سابق فراهم خواهد شد. ای کاش ترامپ مردانگی کند و اشتباه کارتر را در حمایت از خمینی جبران کند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. (برنده جایزه هوش نوبل) گرامی

      در زمانی پیش از این؛ «ناسیونالیسمِ ایرانی» همیشه از «سلمانِ فارسی» نفرت داشته و او را «خائن» می پنداشته است.
      اکنون اینهمه «چشم داشت» از «عمو ترامپ» از طرفِ کسانی که میخواهند «جُذامِ شیعی» از تمامی وجودِ ایران زدوده شود..... مرا به «حیرت» وا نمیدارد... بلکه مرا به گفتنِ این جمله وا میدارد که: سیستمِ فاسدِ ساسانی که «انگلهایِ بی شرفِ زرتشتی» (مُغ ها) در آن نقشی تعیین کننده داشتند؛ چه بسا «سلمانِ فارسی» را به چنان مغاکی کشانید که اکنون میبینیم.
      آن دسته از «ناسیونالیستهایِ ظاهراً افراطی» که از شنیدنِ نامِ «سلمانِ فارسی» به وضعیّتِ «تهوّع» می افتند.... اکنون «مایک پُمپئو» و «جان بولتون» را «عالی جناب» خطاب میکنند و این «خطابات» و دریافتِ نامه هایشان از طرفِ این «عالی جنابان» را «پیروزیِ حزبی و ناسیونالیستی» میشمارند.
      من (کژدم) از دستِ این «اوباشانِ پیروزمند» نیز دِلخور نیستم.... بلکه از «عُمقِ خیانتِ ملّی ۵۷» دلخور هستم که حتّی آنانی را که از «سلمانِ فارسی» متنفّر بودند را به جایی رسانیده است که خودشان بر جایگاه او نشسته اند.
      اگر پس از پیروزیِ ترامپ و گُسیل شدنِ «گَلّه هایِ فارسی زبان» به «کنگره»؛ به آنها گفتم که «کبابی در کار نیست».... بر اساسِ این «دیدگاهِ کژدمی» بود.
      ایرانیها مانندِ همهٔ دیگران؛ «می رینند» ... امّا میخواهند که یک «ناجی» کونشان را پاک کُند. گویی که هیچکس نمیخواهد «کونِ خودش را پاک کُنَد».

      (برنده جایزه هوش نوبل)گرامی

      مَثَلی هست که میگوید:
      (گاهی فقط یک «تَن» میتواند مسیرِ آینده را تغییر دهد».
      امیدوارم که «نسلِ کنونی» به آن درجه از رُشد رسیده باشد تا بتواند با حرکتی «سِیل آسا» نشان دهند که «ایران» «میلیونها تَن» دارد که اگر در صحنهٔ نبردها؛ فقط «یک نفر» از آنها زنده بماند؛ «آیندهٔ نوینِ ایران» رَقَم خواهد خورد.

      با «عالی جناب بازی»؛ کاری از پیش نخواهد رفت.

      حذف
    2. برنده جایزه هوش نوبل من فقط یه سوال ازتون ترامپ چرا باید اینکار رو کنه؟وقتی تمام ثروتش رو تحریم کرده و به هیچ جاش نیست چرا باید دلش به حال ملت بسوزه؟ ترامم مگر دیوانه است با ایران وارد جنگ بشه جوری که تمام خواسته هاش داره به حقیقت میپیونده.تنها کسی که میتونه سرنوشت امروز رو رقم بزنه اپوزسيون و رهبری هست که نیست بقیه اش برین توش :)

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      عدمِ وجودِ رهبری و اپوزیسیون؛ مسئلهٔ ساده ای نیست و نمیتوان از کنارِ آن به سادگی گذشت.
      پرسش باید این باشد که:
      چرا در این ۱۳۰۰ سالِ گذشته؛ حتّی یک «نیمچه کوروش» و «نیمچه داریوش» نداشته ایم؟
      امّا مدالِ طلایِ «پند و اندرز گویان» (سعدی و دَخو و ملّا نصرالدّین) را بُرده ایم!!! و «دزدانِ سَرِ گردنه» را «پادشاهان» نامیده و هرگز «شاهنشاه» نداشته ایم...
      چرا هنوز بخشهایِ بزرگی از ایران همچنان زیرِ سیطرهٔ «روستاهایِ قبیله پایه» هستند؟

      آیا ما (ایرانیان) موجوداتی «سِتَروَن» هستیم؟ اگر نیستیم ...
      پس چرا زندگیمان تغییری نکرده است؟
      چرا هر آنچه داریم؛ «تقلید پایه» است؟
      «تقلید از انگلها»!!!
      «تقلید از غرب»!!!
      «تقلید از هَر کَس و ناکَس» را به راحتی «غورت» داده و «هضم» میکنیم.

      به نظر میرسد که «ساکنینِ ایران» دچارِ بیماریِ «عَدمِ نوزاییِ ژنتیک» هستند.

      دُختری درخشان در تِستِ IQ به رده ای بسیار بالا می رسد. امّا نَه در «ایران»... بلکه در «لندن».

      ما چکار میکنیم؟

      «ما» فقط «گُنده گوزی» میکنیم و آن «دخترِ درخشان» را به «مقامِ خدایی» میرسانیم.

      در تبلیغاتِ کذایی؛ جیغ و داد راه می اندازیم که: «رکودِ انشتین» شکسته شد.

      حتّی این زحمت را به خود نمیدهیم که : «مگر انشتین در تستِ هوش شرکت کرده بود؟»... اگر نکرده بود؛ چگونه به او آن رُتبهٔ IQ را داده اند؟
      گاهی فکر میکُنی که «عربده کِشی» یک «خصلَتِ شیعی» است...

      گاهی نیز می پنداری که:

      «عربده کشی» یکی از خصلتهایِ مشترک و بارِزِ «ساکنینِ ایران» است.

      حذف
  9. عمو کژدم عزیزی خیلی زیاد🌷🌸😘

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عمو ناشناس گرامی
      از اینکه به من ۲۰۰ سال فرصت دادی تا بالاخره تَقّی به توقّی بخورد و پیشبینی های من درست از آب در بیاد؛ کُلّی خوشحال شدم.
      من (کژدم) همیشه عاشقِ «نو آوری» هستم. حتّی اگر آن «نو آوری» مرا شلّاق بزند.
      ۲۰۰ سال فرصت؛.... بسیار زیبا بود.

      حذف
  10. خوانندگان گرامی

    پروژهٔ جدیدی که «انگلِ فرزانه» با عناوینِ گوناگونی مانندِ «جوان گرایی» و «دولتِ حزب اللهی» براه انداخته است؛ فقط برایِ «تحمیقِ چند بارهٔ ساکنینِ ایران» و کشانیدنِ آنها به پایِ صندوقهایِ رأی است.
    اگر در طیّ این ۴۰ سال؛ با شرکت در«انتخاباتِ استصوابیِ گوناگون» حتّی یک بار دیده اید که «امروزتان» بهتر از «دیروز» شده است؛ حقّ دارید که باری دیگر «فریب بخورید»... امّا اگر همیشه «امروزتان» بدتر از «دیروز» شده است.... اینبار نمیتوان نامِ «شرکت در انتخابات» را «فریب خوردن» گذاشت. بلکه یک «خیانتِ ملّی» و بسیار «عمدی» خواهد بود.
    «شرکت در انتخاباتِ مهندسی شده»؛ نشان خواهد داد که «ساکنینِ ایران»... لیاقتِ آینده ای بهتر را ندارند. بلکه مانندِ «کرمهایِ مستراح» هستند و برایشان مهمّ نیست که «مدفوع» چه رنگ و بویی دارد؛ همینقدر که «مدفوع» است... برایِ «کرمهایِ مستراح».... «محیطِ دلپذیرِ زندگی» است.

    این پروژهٔ جدید؛ اکنون در مرحلهٔ «زمزمه ها و نجواها» و «جمع آوریِ هیزُم» برای داغ کردنِ «تنورِ فریبِ انتخابات» است.
    در آینده این «زمزمه ها» به «تبلیغاتِ گسترده» تبدیل خواهد شد.

    پاسخحذف
  11. عن سگ و کیر قوچ تو کس ننه همه کارمندان وزارت اطلاعات و بسیج و سپاه و نیروی انتظامی.
    کیر گوهی خوک تو کس حضرت زهرا (جده جنده آل محمد)

    پاسخحذف
  12. آیا متوجّه تاکتیکِ جدیدِ آمریکا شده اید؟ یا اینکه «چون در خبرها نیامده است» ... نمیتوانید آنرا ببینید؟
    زمانی که مجموعهٔ یادداشتهایِ «عهدِ بوقِ خودم» را به نامّ «هنرِ جنگیدن» منتشر نمودم؛ به دست داشتنِ «رژیمِ کثیفِ شیعی» در «قاچاقِ موادّ مخدر» اشاره کردم. اگر سلسله نوشتاراهایِ «هنرِ جنگیدن» ۱۰ سال قدمت دارند؛ تهیّهٔ آنهتا حدّ اقلّ ۱۶ سال قدمت دارند.
    یعنی اینکه: «کژدم» بیش از ۱۶ سالِ پیش میدانست که رژیمِ کثیفِ شیعی در «قاچاقِ موادّ مخدّر» نه تنها دست دارد؛ بلکه یکی از بزرگترین کارتلهایِ موادّ مخدّر در آسیا است....
    آیا کسی باور کرد؟ ... و یا حدّ اقلّ پس از «رسانه ای شدنِ این مسئله در سطحِ بین المللی؛ کسی به خود گفت که «کژدم» سالها پیش اینرا گفته است و مسئلهٔ تازه ای نیست؟
    آنچه که اکنون میگویم را نیز باور نخواهید کرد. زیرا چشمهایتان بر رویِ «خبرها» زوم کرده اند.
    به همین دلیل نیز شاهدِ اتّفاقاتی هستید که مانندِ قطعاتِ «پازل» به هم نمی خورند.!!!
    همه اَش از خود می پرسید که:
    اگر ماجرا این است؟!... پس آن یکی چیست؟

    حال کژدم میگوید که ماجرا چیست؟

    دولتِ ترامپ؛ به رژیمِ شیعی و دولتِ عراق اجازه داده است تا بخشی از نفتِ رژیمِ شیعی از طریقِ عراق صادر شود.
    از من نپرسید که: چرا؟
    میدانم که: چرا؟ ... امّا پاسخ نخواهم داد... تا ذهنِ خودتان را بکار بیندازید و اندکی «سیاسی تَر فکر کنید».

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بدلیل نفت در برابر غذا؟

      حذف
    2. برای سرریز کردن نفت ایران با قیمتهایی زیر بازار نفت و شکستن قیمتها و در نتیجه کم کردن سهم اپک در بازار جهانی و پر کردن خلا آن توسط نفت امریکا

      حذف
    3. دلایل گوناگونی دارد:
      ۱- هدایت کردنِ خروجیهایِ نفتِ رژیمِ شیعی به یک خروجی (نفتِ عراق) و بستنِ تدریجیِ خروجیهایِ دیگر.
      ۲- نفت در برابرِ غذایی که «عراق» در آن دستِ بالا را داشته باشد و بتواند با این اهرم؛ رژیمِ شیعی ایران را مهار کُند.
      ۳- بخشی از بازارِ نفتِ و گاز رژیم توسّط نفت و گاز آمریکا پُر شود.

      حذف
  13. گویا فروشگاهِ خِنذر پِنذری معروف به «اینستکس» قبل از اینکه باز شود؛ قرار است تعطیل گردد.
    آقای لاوروف نیز گفته است که رژیمِ شیعی اگر دست از پا خطا کُند؛ برخی کشورهای اروپایی از برجام خارچ خواهند شد. به نظر میرسد که منظور ایشان انگلستان و فرانسه باشد.
    اگر آن ۲ کشور نیز از برجام خارج شوند؛ مسیر عوض شده و کار به درگیریِ نظامی کشیده خواهد شد.
    وزیرِ امور خارجهٔ آلمان نیز آبِ پاکی را بر دستهای «انگلِ فرزانه» ریخت و گفت:
    همینه که هست ... آشِ کشکِ خالَته ... بخوری پاته ... نخوری پاته.

    پاسخحذف
  14. کژدم جان به من عنوان یکی از خوانندگان وبلاگ احساس میکنم تحلیل ها دارن تکراری میشن نظر شما چیه؟ خلاصه اینکه انگل های صفوی در دنیای بین الملل هیچ پشتوانه ای ندارن و روز به روز در منجلاب بدبدختی ها بیشتر فرو میرن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      در رابطه با «تکراری بودن» و «تکراری شدن» بارها توضیح داده ام.
      اگر اتّفاقات را پیش بینی کُنی؛ یا باید ساکت بنشینی و ببینی که درست از آب در می آیند یانَه؟ آیا در این مدّت نباید حرفی بزنی؟
      من (کژدم) انتخاب کرده ام که ساکت ننشینم و حرف بزنم. اگر پیشبینی هایم درست نبوده است؛ هرگز به «ماستمالی کردن» روی نیاورده ام.
      امّا به عنوانِ یک «وبلاگ نویس» باید همیشه حضور داشته باشم؛ حال میخواهد با تکرارِ «ایده های خودم» و یا برخورد با «ماجراهایِ روزانه». این «حضور» بخشی از کار است. اگر حاضر نباشم؛بسیاری از خوانندگان خواهند گفت: «آیا کُشته شدی؟ ... «آیا حرفت تمام شده؟» و دهها کامنتِ دیگر.
      اگر حضور داشته و حرفهای خود را تکرار کُنم؛ میتوانم به «خوانندگانِ جدید» این فرصت را بدهم که بدونِ شُخم زدنِ تمامیِ وبلاگ؛ بدانند که «کژدم از کجا می آید و چه میخواهد بگوید».

      اگر حرفهایِ کژدم تکراری به نظر میرسد ... به من بگویید که چه مقدار حرفهایِ تکرای را از زبانِ معروفترین تحلیلگران همچنان میشنوید؟
      آیا هر کسی که به «دنیایِ سیاست» آلوده شد؛ فقط می آید و یک سلام میگوید و به «غیبتِ کُبری» میرود؟ و یا اینکه به «حضورِ خود» ادامه میدهد؟
      اگر بخواهم که هر روزه «تازه به تازه» باشم؛ باید آفرینندهٔ تمامی اموری که اتّفاق می افتند نیز «خودم» باشم.
      امّا شوربختانه؛ من (کژدم) چنین خدایِ آفریننده ای نیستم.
      اگر من (کژدم) خیلی تکراری شده ام؛ شخصی و یا حزبی را در سطحِ بین المللی به من نشان دهید که:
      همیشه تازه به تازه است.

      حذف
  15. برای کشتن افعی بایست سر اونو زیر پا له کرد یا سرشو جدا کرد. برای کشتن سرطان بایست اونو از ریشه کند. برای انداختن جمبولی اسلامی هم بایست ایدئولوژی اونو عقیم کرد. ملا تاریا داره میره به قهقرا چرا که حالا پروژه رضا شاه داره میاد با ققنوس سر کار و خمینی رو دارند میکنند تو چاه مستراح چون که معلوم شده دست نشانده خود آمریکا بوده و اوامر اونا رو مو به مو اجرایی کرده. مخصوصا ماجرای گروگانگیری طبق برنامه انجام شد که منجر به روی کار آمدن ریگان و حضور اون تو خاور میانه برای تغییراتی که امروزه داره نهایی میشه.

    ک س

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ک س گرامی
      اگر چشمِ امیدتان به «ققنوس» و «رضا شاه» دوخته شده است؛ ... متأسفانه در عهدِ «قاجاریّه» یخ زده اید.
      با این «موجودات» نمیتوان را نجات داد.
      همانگونه که عصرِ «قزلباشها» گذشته است؛ عصرِ «رضا شاه ها» و «مصدّقها» و «تکنوکراتهاي ورشکسته = ققنوس» نیز سپری شده است.
      اینکه «ققنوسیها را تکنوکراتهایِ ورشکسته» نامیدم؛ به این خاطر است که : «آرمان شهرِ آنها» همین اروپا و آمریکایِ کنونی است.
      اندکی عمیقتر به اروپا و آمریکا نگاه کنید تا ببینید که : «پایانِ عصرِ فراصنعتی» هستند.
      پس از این باید منتظرِ «جنبشهایِ به حاشیه رانده شدگان» باشند.

      من (کژدم) چنین آرزویی برایِ ایران ندارم.

      حذف
  16. سلام . دلیل این همه پافشاری ایران بر عدم مذاکره با آمریکا چیه ؟ از موضع قدرت ؟ لجاجت ؟ ترس ؟ حماقت ؟ یا به خاطر آن مثل معروف که گربه دستش به گوشت نمی‌رسه و میگه ...؟

    پاسخحذف
  17. هنرِ «کُس کِشهایِ شیعیانِ شنیعه»:

    http://www.bbc.com/persian/world-48604383

    اینها همین هستند؛... هرگز تغییر نخواهند یافت...
    - امامانِ جعلی (آقازاده ها)...
    - موشکهایِ فوتوشاپی....
    - «مهدیِ جعلی» از پدرِ «مُخَنَس» (خواجه و بی ریش و پشم =امامِ دروغینِ یازدهم) که حتّی از شرمِ «بی پشم و پیلی» در انضارِ عمومی ظاهر نمی شد. زیرا نه قیافه ای مردانه داشت و نّه اندامی مردانه.(Genetic Disorder).. به طوریکه این دار و دستهٔ کثیف و معتقد به «عقایدِ فوتو شاپی»... معتقدند که «مهدیِ موعود» نیز «بی پشم و پیل» خواهد بود (مانندِ پِدَرِ دروغینَش).
    - گورهایِ قلّابی برایِ «ائمهٔ قلّابی».
    - «دکتراهایِ قلّابی»....
    - سردارهایِ قلّابی...
    - تواناییهایِ نظامیِ فوتوشاپی و قلّابی...
    - دانشمندانِ قلّابی...

    تنها چیزی که در «شیعیان»... واقعی است و قلّابی نیست اینکه:

    «شرف ندارند».


    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مهمّ نیست که «شیعهٔ کثیف»؛ «صفوی مسلک» و یا «صوفی مسلک» و یا «اَلَموتی مسلک» (مجاهدین خلق) باشد.
      همینقدر که «شیعه» است؛ تمامی اَعما و احشا و سلّول هایش پُر از «دروغ» و بی شرافتی است.

      حذف
    2. همیشه به یاد داشته باشید که حتّی به «دُشمنِ خود» تُهمت نزنید.
      راستگویی همیشه «مقدّس» بوده و هست و ربطی به دینداری و بی دینی ندارد.

      حذف
    3. آیا تا به حال دیده اید که کژدم گفته باشد: «خامنه ای دُزد است»؟
      هیچگاه نگفته ام. ... به همین خاطر نیز اگر این وبلاگ را شخم بزنید؛ چنین چیزی نخواهید دید. امّا در همه جا جار میزنند که «خامنه ای دُزد است».
      امّا کژدم از «مافیا در قامتِ حکومتی» سخن گفته است. از حاکمیّتِ «انگلهای صفوی» سخن گفته است.
      از شیوه هایِ کثیفِ شیعی در ساختارِ حکومتی سخن گفته است.
      اگر امروز از «پرستوها» سخن به میان می آید و نُقلِ مجلس شده است؛..
      کژدم در هنرِجنگیدن؛ به تمامیِ شیوه های کثیفی که باندهایِ حکومتی حتّی برایِ «برادرانِ دینیِ خود» انجام میدهند سخن گفته است. (تله گذاری و پرونده سازی).
      این حاکمیّت بی شرف تر از آن است که حتّی در فکرتان بگُنجد. امّا حتّی به «بی شرفها» نیز تهمت نزنید. زیرا «تهمت زدن» یک «فتوایِ شیعی» از طرفِ موجودِ قرمساقی است که او را «امام جعفرِ صادق» مینامند.
      هر زمان که به کسی و یا گروه و حزبی تهمت زدید...
      بدانید که به مذهبِ کثیفِ تشیّع مُشرّف شده اید.

      حذف
    4. بستگی دارد که واژه ی دزد را چه تفسیر کنید. مردم ساده صدقه هایی به کمیته امداد میدهند ولی آیا این پول ها به گونه ای که فکر میکنند هزینه میشود؟

      حذف
    5. ناشناس گرامی
      زمانی که پذیرفتی که «شیعه» هستی؛ یا «مقلّد»ی و یا «مجتهد». باید معنی «خُمس» را هم بدانی و پس از پرداختِ «خمس»؛ دیگر حق نداری که از «آلِ علی» بپرسی که: با آن پول چکار کردی؟ زیرا «خمس» به «آلِ علی» تعلّق دارد که زمانی به «محمّد» داده می شد. لذا از نظرِ شرعی «مالِ دُزدی» به حساب نمی آید.
      مگر «ائمّهٔ نجاست شیعه» با این «خمس»ها چکار میکردند؟
      همیشه در حالِ خریدنِ برده هایِ جنسی بودند و کارشان «عیش و نوش» و «تولیدِ مزخرفاتِ کلامی» بود. اگر هم گاهی «حلیمه و ولیمه» میداند؛ مانندِ کارِ همین پفیوزهای بازاری بود.
      لذا «دزدی» از نظرِ شرعی؛ «موضوعیّت» ندارد.
      لذا «پذیرشِ یک سیستمِ فاسد» و کمک کردن به دستگاهِ عریض و طویلِ «مافیایِ مقدّس» و رُشد دادنِ آن است که «موضوعیّت» دارد.

      حذف
  18. چند روزِ پیش؛ ۵ لِنج در آتش سوخت و اکنون انفجارهایِ متوالی در همان ناحیه.

    https://www.radiofarda.com/a/29995560.html

    به اینها میگویند:

    Tit for Tat

    پاسخحذف
  19. اگر سئوالی دلخواه شما به هر دلیلی نیست مختارید منتشر نکنید ولی اگر منتشر می کنید شعور داشته باشید و جواب بدهید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناسِ «باشعور» گرامی
      کدامین پُرسش؟

      حذف
  20. ترامپ در آخرین پاسخ خود به خبرنگاران گفته است:
    ۱- اگر با رژیمِ شیعی به توافق رسیدم ... خیلی خوب است.(زیرا این توافق یعنی کون دادنِ «انگلِ فرزانه» و «حاجی بادمجان هایَش برایِ همیشه).
    ۲- اگر به توافُق نرسیدیم نیز بسیار عالی است.(یعنی اینکه: هر روزه کونشان میگذاریم و حتّی جرأتِ «آخ گفتن» ندارند. چه رسد به اینکه «دفاع» کنند).

    روسپی زاده «حسینِ شریعتمداری» میداند که چه میگویم!!!! امّا میخواهد گناهها را به گردنِ «حَسَنِ کونیِ بنفش» بیندازد ....

    هِی ... «حسینِ کونی» ... آیا انکار میکنی که میدانی کژدم چه میگوید؟
    یادتِ رفته که در «تاسوعا» گفتی:
    «بگذارید به سر حدّات بروم و گمنام زندگی کُنم و هیچ صدایی از من نشنوید»؟...

    حالا «کژدم» یادت آورد.

    فعلاً هَمهٔ تان؛ چه «اصولگرا» و چه «اصلاح طلب» و چه «میانه رو» و چه «دول واپس» ... «کیرِ آبه شینزو» را بِمکید....
    تابستانِ گرمی است و به «بستنیِ چوبی» نیاز دارید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم به نظرت کیر ابه شینزو می تونه گرمای تابستان براشون قابل تحمل کنه یا نه

      حذف
    2. ناشناس گرامی

      «کیرِ آبه شینزو» فقط یک «چوبه».... بستنی نداره.
      پاسخ:

      نّه

      حذف