۱۳۹۸ خرداد ۲۵, شنبه

«آکروبات بازی» و «اجماعِ بین المللی»

حرکاتِ آکروباتیکِ «سپاهِ پاچاهارداران» که هدَفِ تعریف شدهٔ آن: «پیغامِ نظامی بدهید... ولی دُم به تَله ندهید» بود... با «مستند سازی» در روزِ پنجشنبهٔ گذشته از طرفِ آمریکا؛ نه تنها به پایانِ خود رسید (دُم به تله افتاد)؛ بلکه  سندی برایِ عملیّاتی کردنِ «سناریویِ اجماعِ بین المللی» گردید.
شاید بعضی احمقها به خاطرِ داشتنِ «مغزهایِ کلامی» به این فکر بیفتند که بوجود آوردنِ «اجماعِ بین المللی» ... امکان ندارد.
رهبرانِ فکریِ این احمقها؛ زمانی فکر میکردند که:
«هر کاری بکنند ... نمیتوانند نفت را تحریم کنند» (اکبرِ ولایتی الاغ پور).
«مگر شهرِ هِرته که برجام را پاره کنند... امکان ندارد» (امیر کبیرِ ظریفِ روسپی پور).
اینگونه «الاغها» به خاطرِ اینکه با «علمِ کلام» بزرگ شده اند و «کلمات» را «عینِ واقعیات» میدانند....  از فهمیدنِ «حرکتهایِ واقعی» عاجز هستند.
من (کژدم)؛ طرفدارِ «ملّا صدرا» نیستم. زیرا همینقدر که به «پیامبری» و «محمّدِ بچهه باز رسول الله» و «سلطنت طلبیِ آقازاده ها» (ائمّهٔ نجاستِ شیعیان) اعتقاد داشته است؛ کافی است که «موجودی بی ریخت» باشد. امّا او مسئلهٔ «حرکتِ جوهری» را برایِ نخستین بار در دنیایِ فرهنگِ نهادینه شده توسّط «روسپی زادگانِ کلامیِ شیعه مسلک»  مطرح نمود.(کاچی بِه از هیچّی). .... 

نتیجه این شد که ملّا صدرایِ شیعه مسلک را «مرتدّ» شمردند.(اساساً اصفهانیهایِ چند رگه = مردمانِ «تَک مادر» و «چند پِدر»).

در حالی که فهمیدنِ «حرکتِ جوهری» نیازی به «انشتین بودن» ندارد. زیرا اکنون میدانیم که برایِ ساختنِ «پلاستیک» باید بتوانید به «عُمقِ اَتُمیِ عناصرِ طبیعی و ترکیباتِ گوناگونِ آنها» سَفَر کنید و در آن «عُمق» بر «حرکتها» تأثیر بگذارید ... تا «پلاستیک» تولید شود. امّا «انگلهایِ بی شرفِ شیعه مسلکِ اصفهانی» با اینکه هر روز و شب با «مهدیِ موعود» در حالِ «جفتگیری» بودند و به یادِ «فاطمةالزّهرا» جلق میزدند؛ نمیتوانستند  فرقِ میانِ «واقعیت» و «کلام» را بفهمند. ... 
زیرا «کُس شعر بافی»؛ تمامیِ عِلمی بود که آنها را «علّامه» می ساخت.
«حرکتِ جوهری»؛ نوعی از «تبیینِ کلامی» از «رَوندِ دیدن»  است. «حرکتِ جوهری» برایِ «شمن ها»؛ امری بسیار «پیشِ پا افتاده» است. زیرا زمانی که «دیدن» آغاز میشود؛ نخستین چیزی که دیده میشود؛ «حرکتِ جوهری» است.

پس از این توضیحِ کلامی در رابطه با فرقِ «دنیایِ کلامی» با «دنیایِ واقعی» و «آیینِ دیدن»؛ بگذارید که به دنیایِ «بازیهایِ قدرتهایِ سیاسی» باز گردیم.... زیرا «دیدنِ دنیایِ سیاست» نیز شیرینیِ خاصّ خود را دارد.

زمانی که عملیّاتِ موسوم به «توفانِ صحرا» اجرایی شد؛ هیچکس بر این نقطه انگشت نگذاشت که دولتِ وقتِ آمریکا به مصدّام» برایِ تصرّفِ «کویت» و غارتِ آن «چراغِ سبزِ غیرِ رسمی» داده و پس از حملهٔ صدّام به کویت؛ «اجماعی جهانی» برایِ «گاییدنِ صدّام» براه افتاد.

امّا در زمانِ «جورج بوشِ پسر»... «اجماعِ جهانی» برای نابودیِ سیستمِ حاکم بر عراق؛ فقط «آمریکا»؛ «انگلستان» و چند کشورِ اروپایِ شرقی بودند. روسها و چینیها و آلمانها و فرانسویها و کشورهایِ عربی و تُرکهایِ عثمانی به آن «اجماع» نپیوستند؛ امّا اجباراً  آنرا «غورت دادند».

اکنون آمریکایِ «ترامپ»؛ اجماعی بسیار بزرگتر از «اجماعِ جورج بوش» دارد. زیرا همهٔ کشورهایِ عربی نیز به «اجماعِ ترامپ» پیوسته اند.  امّا دولتِ ترامپ میخواهد این اجماعِ موجود را گسترده تر کُند. اگر ترامپ بتواند کشورهایِ بیشتری را به این اجماع جلب کُند؛  به همان اندازه میتواند بر «خواسته هایِ چین و روسیه» تأثیر گذاشته و آن خواسته ها را به «خواسته هایِ کَمتر» تبدیل نماید.

حال به دنیایِ «تحلیلِ نظامی» سَفَر کنیم:

رژیمِ شیعی در حالِ فرستادنِ «پیغامهایِ نظامی»  است و میخواهد بگوید که: «از ما بترسید».
آنچه که رژیمِ شیعیِ حاکم بر ایران انجام میدهد؛ در یک جمله خلاصه میشود:
«ما باج بگیرِ محلّه هستیم... دشنه داریم ... خنجر داریم ... شمشیر و پُتک داریم»...

آمریکایِ ترامپ دوست دارد که رژیمِ شیعی همهٔ داشته هایش را به نمایش بگذارد تا به همه نشان دهد که  اِوا خدا مَرگَم بِده ... زبانم لال ...این «باج بگیر»  بسیار نگران کننده و خیلی خطرناک است و همهٔ جهان را تهدید می کُند...امّا آمریکا نمیتواند «سپرِ بلایِ جهان» شود و اگر جهان چنین میخواهد... باید در «هزینه هایِ جرّاحی» شریک شود... اگر «شریک» نشوید... فردا از ما نخواهید که منافع شما را حتماً تضمین کنیم و از حدّ «ریزه خواری» بالاتر بروید.

لذا آنچه که «سپاهِ پاچاهارداران» انجام میدهد؛ زمینه هایِ یک «جنگِ پُر هجم در آغاز» را فراهم میسازد.
هیچکس حتّی به «قمه ها و قدّاره هایِ شیعیان» نمی شاشد و از دادنِ «کّشته ها و تلفات» نمی هراسد. امّا چنان زمینه ای فراهم خواهند آورد که به جایِ «یک کُشتهٔ آمریکایی»؛ هزاران «کُشتهٔ شیعه مسلک» بگیرند.

کژدم

۱۸۰ نظر:

  1. یعنی این رژیم کاری میکنه اخرش سرباز ژاپنی هم برای انتقام وارد جنگ بشه. اینده ی ایران بسیار تاریک و ترسناک به پیش میره بسیار تاریک و ترسناک..... کژدم مردم ایران باید در این شرایطی چه کاری رو انجام بدند ایا باز باید شاهد جنبش دل به دریازدگان بشیم؟ امروز دوستان صحبت از اعتراضات خیابانی تو کازرون میزدند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر اعتراضات به راهپیمایی و کتک خوردن و دستگیر شدن ختم بشود... بشاش توش بره.
      شعارِ «مرگ بر دیکتاتور» را «کُسکشهایِ سبزاللهی» و اصلاح طلب و «سیّد رضا دیبایی ها» مطرح میکنند.
      شعار باید «مرگ بر سیّد علی خامنه ای» باشد تا به شخصِ «انگلِ فرزانه» و «ریشهٔ ژنتیک» او(آلِ علی سگ کُش و ائمّهٔ نجاستِ شیعی)اشاره کُند.
      راهپیمایی برای اعتراض یعنی «کُس شعر».
      راهپیماییِ واقعی یعنی: «رفتن برایِ تصرّفِ مراکزِ نظامی و انتظامی» و مسلّح شدن.

      بقیّه را «بشاش توش بره».

      حذف
  2. کژدم این نکته هم در بین اکروبات بازی ها در نظر بگیرید در دید شیعیان در هنگام رنج و سختی و بدبدختی هست که فرج امام زمان انجام میشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اتّفاقاً اگر «مهدی» ظهور کنه خیلی خوب میشه. شیعیان دیگر نمیتوانند «منتظرِ ظهور» بمانند و یکی از ستونهایی که «نوّابِ اربعه» و سپس «آخوندها» از آن برایِ خود «نان دانی» درست کرده بودند خراب میشه.
      «محمّد رسول اللهِ دوّم» (البغدادی) ظهور کرد و اسلامِ «نابِ محمّدی» را به صورتی واقعی به تمامی دنیا نشان داد.
      یک «امامِ زمان» هم روش.

      حذف
  3. «عراقچی» گفته است که رژیمِ شیعی میخواهد گام به گام از برجام خارج شود. یعنی اینکه:
    از خارج شدن از برجام وحشت دارند و به «از این ستون به آن ستون فرج است» چسبیده اند. البتّه بسته به شدّت عمل؛ احتمال اینکه انگلستان و سپس فرانسه و در پایان آلمان نیز از برجام خارج شوند وجوددارد. شاید رژیم به این بر آورد رسیده است که بازگشتَ تحریمها را چین و روسیه وتو خواهند کرد. امّا پیوستنِ کشورهایِ مهمّ اروپایی به تحریمهایِ آمریکا؛ نیازی به وتو و یا تأییدِ چین و روسیه ندارد و نه تنها درهایِ بیشتری را بر رویِ رژیمِ شیعی خواهد بست؛ بلکه زمینهٔ بوجود آمدنِ «اجماعِ بزرگترِ نظامیِ بین المللی» را بیشتر فراهم میکُند.

    پاسخحذف
  4. در مذاکرات پنجشنبه با ژاپن، آقای خامنه‌ای دو امتیاز منفی گرفت:
    🔹اول اینکه حکومتش را رسماً «مخالف مذاکره» معرفی کرد که این در جهان امروز، یک نقطه ضعف بزرگ است.
    دوم اینکه دست رد به سینه‌ی «موجه‌ترین میانجی ضدجنگ» یعنی ژاپن زد! این دو اشتباه؛ فعالان ضدجنگ را مأیوس کرد!
    🔹یک امتیاز مثبت نصیب آمریکا شد که «دست مذاکره» دراز کرد و پاسخ منفی شنید! پیشقدمی در مذاکره، از طرف ترامپ در جهان امروز امتیاز است و رد آن ایران را منزوی‌تر می‌کند!
    🔹خامنه‌ای می‌خواهد شرایط فعلی «تعلیق و کج‌دار و مریز ٫ نه جنگ و نه مذاکره» را تا آن جایی که بشود از آمریکا امتیاز بگیرد، ادامه دهد! ایراد آنجاست که «آن لحظه» که باید بس کند، دقیقاً مشخص نیست! زیرا ترامپ هم بدجور غیرقابل پیش‌بینی است! یعنی ممکن است ناگهان تمام محاسبات حکومت ایران را به هم بزند!
    🔹اشتباه دیگر رهبر، حساب کردن روی کمک «روسیه» است که گفته: «آتش‌نشانی نیستم»! و مگر پوتین قبلاً در سوریه، مُزد «سربازی» سپاه را داد؟!
    🔹آن طرف؛ ترامپ هم می‌خواهد از این وضعیت بلاتکلیفی و انتظار رها شود، چون «هزینه‌بر» است! او ابزار تحریم‌ها را در دست دارد تا فشارهای بیشتری بیاورد! آمریکا هفته‌ی پیش صنایع پتروشیمی ایران را هم به فهرست بلندبالای تحریم‌هایش اضافه کرد و احتمالاً این فشارها را روز به روز افزایش خواهد داد!
    🔹پس هم ایران و هم آمریکا به دنبال خروج از این وضعیت هستند! و ظاهراً فقط «دو درب خروجی» وجود دارد: مذاکره یا جنگ!
    🔹آمریکا می‌پندارد که بهتر است از درب خروجی «مذاکره» بیرون برویم؛ راهی که البته ایران می‌پندارد امتیازات زیادی را در آن از دست خواهد داد!
    از آنسو سپاه و رهبر به درب خروجی «جنگ» نظر دارند: «یک جنگ محدود»! از نظر حکومت، یک درگیری نظامی، شرایط را برای مذاکره «به نفع ایران» تغییر خواهد داد! این محاسبات البته «روی کاغذ» اینگونه آسان هستند و در واقعیت، نتیجه به این سادگی‌ها نخواهد بود!
    🔹رهبر مایل است آمریکا برای میانجیگری به مسکو پناه ببرد! از قضا ترامپ هم بدش نمی‌آید، چون پوتین اهل معامله است!
    البته ممکن است پوتین بار دیگر، مانند آنچه در سوریه کرد، با کارت ایران، «برای منافع خودش» بازی کند و باز هم برای چندمین مرتبه ایران را قربانی منافع روسیه کند! این از بزرگترین خطاهای محاسباتی آقای خامنه‌ای است که انگار هرگز از تکرار آنها عبرت نمی‌گیرد!
    🔹ایران به دنبال امتیازگیری؛ ترامپ غیرقابل پیش‌بینی و منطقه هم به شدت متشنج است! کدام درب خروجی؟
    بابک‌داد ۹۸/۳/۲۴

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من (کژدم) فکر میکنم که آقایِ بابک داد اشتباه میکند. حتّی سخنش نیز ناتمام مانده است.
      به نظرِ من سناریویِ اصلی این است که توپ را به هر شکلی که شده در زمینِ رژیمِ «انگل فرزانه» نگهدارند و در کنارِ آن سناریویِ «ذلّه کردن و به ستوه آوردن» را به طورِ موازی اجرا کنند.
      «امانوئل مکرون» حدودِ یک سالِ پیش در دفاع از برجام گفته بود: تحریمهای آمریکا با ادامهٔ برجام از طرفِ اروپا بسیار مؤثرتر خواهند بود.
      اکنون میبینیم که رژیمِ شیعی قافیه را کاملاً باخته است. پس از گیر افتادنِ سپاه پاچاهارداران در تله موش؛ رئیس طویلهٔ اسلامی که خود را صاحبِ «ادبیّاتِ فاخر» میداند ... به پرت و پلا گویی افتاده است. تنها «انگلِ فرزانه» مانده است که بیاید و به «خروس» و «دُمِ حضرتِ عبّاس» قسم بخورد که انفجارِ کشتیها کارِ «لندن» و یا «تل آویو» بوده است.
      اکنون حتّی ولیعهدِ عربستان نیز نمیخواهد جنگ کُند و فقط از عربستان دفاع خواهد کرد. .... همه صلح طلب شده اند؛ تا توپ در زمینِ رژیم شیعی بماند.
      یک سال «برجام» را در زمینِ رژیم نگه داشتند و پاهایش را با برجام در پوستِ گردو نگهداشتند.
      اینکه آقای بابک داد میگوید: رژیمِ شیعی به دنبالِ امتیاز گیری است... جملهٔ بسیار بی نمکی است.
      کدام امتیاز؟ آیا پس گرفتنِ «از دست داده ها» را باید «امتیاز» به حساب آورد؟
      با این ادبیّاتِ سیاسی!!!! من فکر میکنم که یا «قورباغه ها بالا میروند» و یا «آب ابوعطا میخواند».

      حذف
  5. کژدم صحبتهای (بنیادی)گذشته تون رو میتونید ادامه بدین؟

    پاسخحذف
  6. براستی در رابطه با تکنیک و یا تکنیکهایی که سپاه پاچاهارداران برای انفجارِ ۶ کشتی معروف به نفتکش استفاده کرده است؛ چه فکر میکنید؟ آیا سخنانِ رئیس شرکت کشتی رانی ژاپنی را باور میکنید؟
    اگر باور نمیکنید... چرا؟
    فکر میکنید که چگونه «دُمِ حضرتِ عبّاس» به تَله افتاد؟
    چرا «گوترِش» میگوید که سازمانِ ملل به «تحقیقاتِ مستقلّ نیاز دارد.»؟
    البتّه پاسخ به پرسشها ارزشِ سیاسی ندارند.... امّا میتوانند ذهنها را صیقل داده و «تیز تَر» کنند.

    پاسخحذف
  7. در مورد سخنان رئیس ژاپنی یه علتش اینه که خدمه کشتی در ایران بودند و نگران اونها شده بود. در مورد گوترش و اتحادیه اروپا هم بخاطر پیشگیری از جنگ هست چون نمیخواهند دلیلی پیدا بشه که مجبور بشن در حمله به نظام با امریکا شریک بشن.

    پاسخحذف
  8. شاید بمب های سپاه شبیه اسباب بازی باشن ولی بمب هایی که به کشتی وصل بودند واقعی بود شاید نیروی جاسوس کشور های دیگه در سپاه دست به این اقدام زدند شاید کشوری بعد از حمله سپاه به کشتی ها حمله کردند شابد خود تفتکش ها از اول به بمب مجهز بودند و هزاران سناریو دیگه ولی به نظر خودم کار خود انگل فرزانه است:)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حرف نمیزدی سنگین تر بودی.
      هزاران احتمال؟
      دادنِ هزاران احتمال یعنی: جمجمهٔ پُر از «پِهِن»...... :)

      حذف
    2. کژدم شما معنای کنایه ای رو بلد نیستی؟

      حذف
    3. نّه .... بلد نیستم. من «روشن گویی» را میشناسم.
      اگر با «کنایه گویی» آشنا بودم؛ یا «فیلسوف» می شدم و یا «صوفی» و یا «مفسّرِ کتابهای مقدّس» (مفسّر یعنی مزخرف باف).
      این پرسشها را نیز برایِ ارسالِ «نظراتِ کنایه گویانه» که منظور از «لَبِ یار» اشاره به «شومبولِ حافظ» است؛ مطرح نکردم.

      حذف
  9. حالا که کسی نطر نمیدهد؛ من (کژدم) نظرِ خود را مینویسم:

    دراینکه عاملِ انفجار ۶ نفتکش سپاه پاچاهاردارن بوده است شکّی نیست. نخستین کسی که آنرا «لو داد»؛ الاغی به نامِ «فلاحت پیشه» بود که از شدّتِ «خَر کِیف شدن» در پوست خود نگنجید. به تله افتادنِ قایق تندرو سپاه پاچاهاردان در تصاویر ویدیویی؛ بالاتر از «خر کیف شدنِ فلاحت پیشه» بود.

    امّا در رابطه با اینکه چگونه این انفجارها رُخ داده اند؛ سخن فرساییهای زیادی شده است.
    از شلیّک «اژدر» تا «مینهایِ دریایی».
    امّا در ویدیو اوباشانِ پاچاهاردار نشان داده میشوند که در حالِ «کَندَنِ وسیلهٔ انفجاری»از بدنهٔ کشتیِ ژاپنی هستند. امّا وسیلهٔ انفجاری؛ حدّ اقل ۲ متر بالاتر از سطح دریا به بدنهٔ کشتی چسبیده است.
    لذا نه «هزاران احتمال»؛ بلکه یک احتمال وجود دارد:
    این وسایل انفجاری نه «مین دریایی» و نه «اژدر» بوده اند. بلکه «بمبهایِ مغناطیسی مجهّز به سیستم کنترل از راه دور» بوده اند و توسّط غوّاصان به این کشتیها چسبانده شده و در زمانِ تعیین شده با دستگاهِ کنترل از راهِ دور منفجر شده اند. امّا در عملیّاتِ دوّم؛ یکی از این بمبها عمل نکرده است و پاچاهارداران را در ویدیو میبینیم که تلاش میکنند آنرا از بدنهٔ کشتی جدا کنند و هیچگونه ترسی از انفجار نیز ندارند و با خیالِ راحت با آن کلنجار میروند. زیرا بمبِ «الکترونیکی» با ضربه و کلنجار رفتن منفجر نمیشود.

    سناریویِ اصلیِ انفجارِ ۲ کشتی:

    ۱- بمبها به بدنهٔ کشتی چسبانیده میشوند.
    ۲- تیمِ دوّم برای اجرایِ نمایشنامهٔ هالیوودیِ نجات؛ در حالِ آماده باش است. امّا نمیتواند در کمتر از یک دقیقه در محلّ انفجار ظاهر شود. زیرا نمایشنامه باید به صورتی خیلی طبیعی اجرا گردد و میانِ لحظهٔ انفجار و رسیدنِ «تیمِ نمایشی» برای نجاتِ خدمهٔ کشتیها به محلّ حادثه یک «بازهٔ زمانیِ حساب شده» وجود داشته باشد.
    آنچه که کارِ این نمایشنامه را خراب کرد؛ همان «بازهٔ زمانی» بود. زیرا کشتیِ تجاری دیگری خدمه را نجات میدهد.
    «پاچاهاردارها» معمولاً مانندِ «الاغ» رفتار میکنند و به همین خاطر عدّه ای از خدمه را با خود میبرند. در حالی که نباید به خدمهٔ نجات یافته دست میزدند. زیرا قضیّه بدتر شده و به «تُفِ سربالا» تبدیل میشود. امّا نمیتوان به الاغها چیزی یاد داد.
    حال به «گُه خوردن» افتاده و آخرین فردِ خود «گروهبان باقری» را فرستاده اند که بگوید: «به دُمِ ابیلفض قَسَم ... کارِ ما نبود».

    پاسخحذف
  10. کژدم گرامی نظرسنجی های رسانه های امریکا از جمله فاکس نیوز میگویند هر کسی کاندید دموکرات ها باشد به هر حال برنده است با اختلاف های بسیار بالا. البته دور قبل هم ازین نظرسنجی ها دیده بودیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      حالا که اینطوریه؛ پیشنهاد میکنم بروید به عنوانِ دموکرات اسم نویسی کرده و کاندید شوید.
      مطمئن باشید که با چندتا شعار انتخاب میشوید.
      برای ایران هم خوب میشود.

      حذف
  11. جناب کژدم ایا اولتیماتوم اتمی ایران رو میشه به عنوان اغاز یک بازی chicken game در نظر گرفت؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      چیزی به نامِ اُلتیماتوم وجود ندارد. پهپاد بازیهایِ حوثی ها و بمبگذاریِ نفتکشها و خمپاره اندازی حشد الشّعبی ها و آخرین شعبده بازیِ اتمی؛ حلقه هایِ زنجیرهٔ «آکروبات بازی» هستند.
      ماجرای برجام تمام شده است. بسیاری از امکاناتشان را از دست داده و پولهایی را نیز گرفته اند؛ به کیرِ گاو زده اند. اکنون به جز «آکروبات بازی» هیچ ترفندی برایشان نمانده است.
      «انگلِ فرزانه» و گروهبان سردارهای و مشاورینَش آنقدر احمق هستند که نمیتوانند بفهمند که پروژهٔ آمریکا بسیار بزرگتر از آن است که به این آکروبات بازیها اهمیّت بدهد و هرچه این آکروبات بازیها بیشتر شده و مستند شوند؛ رژیمِ شیعی بیشتر در باتلاق فرو خواهد رفت.
      چیزی به نامِ Chicken Game وجود ندارد.
      فقط یک بچّه گربه در گوشه ای گیر افتاده و نمیداند چکار کُند.

      حذف
    2. نمیدانم با «هنرهایِ رزمی» آشنایی دارید و یا نَه؟
      «جا خالی دادن» به ضرباتِ حریف؛ بسیار مهم تر از وارد کردنِ ضربه است.
      در همین ۷ ماهِ اخیر بود که یکی از قهرمانانِ MMA با یک «بوکسور» مسابقه داد و از «خستگی» داشت تَلَف میشد.
      آن قهرمانِ MMA (همان جوانِ لاغر اندام که همهٔ بدنش خالکوبی است)پس از پایان مسابقه گفت:

      «از بوکس خوشم نمی آید ... بوکسورها نمیجنگند ... فقط آدم را خسته میکنند و از نفس می اندازند».
      این بیانیّهٔ آخر؛ نشان میدهد که آن قهرمانِ MMA از جنگیدن چیزی نمیفهمد و فکر میکند که بالا پایین پریدن «تمامیِ جنگ» است.
      به همین دلیل نیز شکست خورد.

      حذف
    3. به همین وضعیّتِ صادراتِ نفت رژیم نگاه کنید...که به هزار زبان در سُخن است.
      کارشان به جایی رسیده است که از «کولبران» برای قاچاق نفت استفاده میکنند.
      گنده گوزیهایِ پشت میکروفون و تیترهای خبری را فراموش کنید.

      آنچه در «زیر» می رَوَد ... «آب» است.
      آنچه که در سطح دیده میشود ... «کاه».

      حذف
    4. اوباشگریهایِ شیعیان محیط را برای آنها نه تنها امن نمیکُند؛ بلکه اطراف ایران را به ازدحام و ترافیک سنگینِ نظامی دچار خواهد نمود.
      زمانی که آمریکایی ها بخواهند درگیری نظامی را آغاز کنند؛ مانندِ «جورج بوش»؛ اولتیواتومِ یک ماهه و یا ۲ ماهه نخواهند داد. تا اوباشانِ شیعه به پناهگاهها و تونلها بِخَزند.
      آن «مَمِه را لولو بُرد».
      اگر جنگی آغاز شود؛ اهدافِ استراتژیکِ آن زمین تا آسمان با اهدافِ استراتژیکِ سرنگونیِ صدّام فرق دارند.

      حذف
  12. قرار است یک هیئت ۲۵۰ نفرهٔ اقتصادی روسیه به ایران بروند. اگر بر اساسِ جمعیّت حساب کنیم؛ در آیندهٔ نزدیک باید منتظر سفرِ یک هیئت ۲۵۰۰ نفره اقتصادی از چین به ایران باشیم. امّا اگر بر اساسِ وزنِ اقتصادی محاسبه کنیم؛ باید منتظر سفرِ هیئتِ ۲۵۰۰۰ نفرهٔ اقتصادی از طرفِ چین به ایران بود.
    سخنانِ اخیرِ آقایِ ریابکوف در رابطه با اینکه اگر آمریکا جنگ نمیخواهد ثابت کُند و یا سخنانِ وزیر امور خارجهٔ چین مبنی بر اینکه: «این بچّه را زیاد کُتک نزنید» در موازاتِ سخنانِ آقای ریابکوف و در راستایِ «دوشیدنِ انگلِ فرزانه» است.
    نخست خواهند دوشید و سپس مانندِ آدامسِ جویده شده؛ تُف خواهند کرد.

    پاسخحذف
  13. عمه مرکل هم یک دیلدو وازلین زده برای آقا آماده کرد
    مرکل:شواهد قویی در مورد نقش ایران برای انفجار نفتکشها وجود دارد

    پاسخحذف
  14. حدس زده میشه که انفجار موشک پیش از پرتاب در یمن که به کشته شدن چند پاسدار و حوثی انجامید پاسخ به انفجارهای کشتی های نفت کش بوده. با توجه به باقی ماندن قیمت دلار بین ۱۳ تا ۱۴ هزار تومن حتما جمهوری اسلامی به سبک ونزوئلا به تخلیه ذخایر ارزی و فروش طلاهای بانک مرکزی روی آورده و قیمت رو توی این حدود ثابت نگه داشته تا ضرب المثل ازین ستون به آن ستون شاید به حقیقت بپیونده و نیز قوپی بیان که تحریم ها هیچ اثری ندارن!!.پول فروش این ذخایر حیاتی رو مردم خیری ازش نمیبینند که بلکه نجومی بگیران و اختلاسگران این ها را تهیه میکنند که در کانادا توله پس بیاندازند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احتمالِ عمدی بودنِ انفجارِ موشکِ حوثی ها تقریباً صفر است. آنکه حدس زدهاست مالیخولیا بافته است. حتّی اگر بگویند که آمریکا اینکار را کرده است؛ باز هم مزخرف است. زیرا آن تکنولوژی که آمریکا برای انفجار موشکهای رژیم شیعی وکرهٔ شمالی بکار بُرد؛ تکنولوژی بسیار گرانقیمتی است و هنوز مانندِ ساختنِ تفنگ و مسلسل و نارنجک و مین؛ تبدیل به «تکنولوژیِ نُقل و نباتی» نشده است و برای موارد خاصّی بکار می رود.

      بقیّهٔ سخنانتان درست است.

      حذف
  15. کژدم گفت: اژدر نبود؛ مین دریایی هم نبود. بلکه بمبهای مغاطیسی بود.
    حالا همه در بارهٔ بمبهای مغناطیسی حرف میزنند. نه به این خاطر که کژدم گفته است... بلکه به این خاطر که پنتاگون گفته است. به این دار و دسته ها میگویند: «ژاژ خایان»... منتظرند که یک منبعِ معتبر حرفی بزند تا قلمهایِ خشکیدهٔ شان را «دوات» بزنند و مقاله بنویسند. حتّی اگر آن منبعِ معتبر «استفراغ» کرده و «پروپاگاندا» فرموده باشد.
    عدّهٔ زیادی از این «مزخرف بافان» که القابِ معتبری مانندِ «استاد دانشگاه» و «دُکترایِ فلان و بهمان» را نیز به یدک میکشند؛ فقط «خَرخوان» هستند و مالیخولیا میبافند و فکر میکنند که «جنگِ نفتکشها» شروع شده و تُرمزش نیز بریده شده و ادامه خواهد یافت.

    به این ژاژ خایان بگویید: کژدم گفت: «نوچ ... ادامه نخواهد یافت» ... امّا شاید حلقه هایِ دیگرِ «زنجیرهٔ آکروبات بازی» ادامه داشته باشند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم

      هر سلاح کاشتنی اصطلاحا مین گفته میشه. مین یعنی معدن. پس اینهایی که روی بدنه کشتی نصب شده اسمش هم میتونه بمب مغناطیسی باشه و هم مین چون در هر صورت کاشته میشه. خود آمریکایی ها از لفظ مین استفاده کرده اند چون درسته و مین پلنت میشه. در ضمن این مین ها فقط برای آزار رسوندن و زهر چشم گرفتن بود که بگن که میتونیم و برای ترکوندن کافی بود کمی پایینتر و زیر خط آب کاشته بشه و نزدیک منابع متانون تا کشتی کامل بره تو هوا و چیزی ازش نمونه

      امروز هم که گویا پهپاد آمریکایی رو زده ایران و آمریکا فقط گفته تو فضای ایران نبوده یعنی اصل خبر درسته و الان فقط سر منطقه هدف دارند بامبول در میارند

      به نظرم ایران داره تخم عربها رو میکشه که الان با زدن این پهپاد تخم آمریکا هم پاپیون شده زیر یقه اش

      دقت کنید که ایران چیزی برای از دست دادن نداره و اگر بزنه به سیم آخر کل جهان در گیر یک بحران شدید میشه و حتی این احتمال وجود داره که اتفاقا آمریکا برای خروج از بحران عمیق اقتصادی خودش و خلاصی از بدهی های پایان ناپذیرش تن بده به یک جنگ به ظاهر ناخواسته که حاصلش سقوط دلاره. اینجوری دلار ارزشش نصف میشه و نصف بدهی هاش هم مالیده میشه

      البته چیزی هم از ایران نمی مونه و صد البته عربستان و امارات و کویت و بحرین و برای باز سازی منطقه به بیش از 30 تریلیون دلار سرمایه جدید نیاز هست

      این یعنی چین هم اقتصادش فلج میشه و فقط اقتصاد فلک زده آمریکا از این امتحان سخت میتونه سر بلند بیرون بیاد چون دور از منطقه جنگه و خودش نفت و گاز داره ولی تمامی کشورهای نیازمند نفت مثل ژاپن و چین و نصف اروپا خار مادرشون با تو یکی میشه

      حذف
    2. سخنرانی غرّا و بی محتوایی بود. برو مسجد بغل دستِ رانفی پور بشین و هر چی گفت سَرتو تکون بده.

      حذف
  16. حال یک پرسش دیگر مطرح میکنم:

    فکر میکنید که «حاجی بادمجان گروهبان آریوبرزن میرزا قاسمی» چگونه «مُردار» خواهد شد؟

    پاسخحذف
  17. در رابطه با پرسشتون اگر منظورتون قاسم سلیمانی هست ایشون یک سلبریتی هست که با حمایت رسانه های چپ به یک قهرمان تبدیل شده و فعالیتشون در حوزه اینستاگرم و به ارگاسم رساندن بسیجی ها و صیغه ای هاست.بعید فکر میکنم ایشون وارد میدان مبارزه بشه تا کشته بشه .شاید در روز جنگ با کشتن ایشون از طرف نزدیکانش روحیه ی شهادت طلبی رو در بین نیروهاشون تقویت کنن من به شخصه بعید فکر میکنم خطری از طرف ایشون متوجه نیروهای خارجی باشه.

    پاسخحذف
  18. حاجی بادمجان بی شرف ترین موجودی است که تا به حال شناخته ام.
    فقط یک فقره از شاهکارهایش این بود که پس از حملهٔ جورج بوش به عراق. افرادش با کامیونها به میدانِ کارگرانِ روز مُزد سُنّی مذهب رفته و آن بدبختها را به بهانهٔ اینکه در یک ساختمانِ کذایی قرار است کار کنند؛ سوارِ کامیونها کرده و در بیابانها از کامیون پیاده کرده و به رگبار می بستند.

    شوخی نکن.

    پاسخحذف
  19. مُردار شدنِ «حاجی بادمجان گروهبان آریو برزنِ عارف»:
    این موجودِ بی شرف؛ نه در بمباران و نه توسّط تک تیرانداز و نه در زندانهایِ دادگاهِ لاهه و نه به صورتِ شخصی گُمنام در یکی از روستاهایِ مُسکو و یا لبنان و ..... «مردار» نخواهد شد. تغییرِ قیافه و جرّاحی پلاستیک نیز نمیتواند بکند زیرا چشمِ راستش «تابلو» است.
    این بی شرف بوسیلهٔ پزشکان به امیدِ درمانِ او؛ قطعه قطعه بریده خواهد شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جالبه..
      کژدم گرامی شما پر از راز و رمز هستی..
      جمهوری سیاهی ها به نظرم داستانش شبیه به حسین طوله علی بشه که وقتی بعد همه کارها خواست تسلیم بشه؛ ریشه کنی مالاریاش کردند..

      حذف
  20. کژدم از کجا به این دیدگاه رسیدین؟ بعد این داستان شلیک کامیون بعید فکر میکنم منبعی داشته باشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ماجرایِ کامیونها تا زمانی که «ژنرال پترئوس» مادرِ حاجی بادمجانو صدریها و زرقاوی را نگاییده بود؛ هم از طرف «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» و «زرقاوی» ادامه داشت و دهها بار انجام گرفته بود.
      تنها کسی که از رژیمِ کثیفِ شیعی ایران دقیقترین تعریف را ارائه داده است؛ «ژنرال پترئوس» بود که گفت: «حکومتِ ایران؛ حکومتِ اوباشان» است.
      البتّه بی شرافتیهایِ شیعیانِ عراقی که با «بدر» و «حکیم» و تحتِ فرمانِ «انگل فرزانه» کار میکردند؛ تاریخچه ای بسیار طولانی تر دارد و به ««جنگِ اوّلِ خلیج فارس» باز میگردد که به جزئیاتِ آن نمیپردازم. امّا در آن بی شرافتیها؛ متاًسفانه «مردم کردستان» نیز دست داشتند که پس از مشاهدهٔ آن بر خودم تاًسف خوردم که نتیجهٔ انهمه تلاشها رسیدن به این بی شرافتیها بود.

      در رابطه با اینکه پرسیدید: از کجا به این نتیجه رسیده ام؟ منظورتان را نفهمیدم.

      حذف
  21. با درود
    کژدم گرامی شما می فرمایید که به هیچ کسی تهمت نزنید، حتی به دشمنانتان.
    سوالی دارم
    در مقابل تهمت های بیشماری که به من نسبت میدهند، چه کنم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      من شما را نمیشناسم و نمیدانم چه تهمتهایی به شما زده اند.
      جلو تهمت زدن را نمیتوان گرفت. هرچند که ظاهراً همه میگویند «بَد» است.
      امّا در میانِ مذاهب تنها مذهبی که «تهمت زدن» را جایز میداند؛ «تشیّع شنیعه» است.

      حذف
  22. کژدم گرامی سلام
    در رابطه با بی شرافتی های عراقی ها(کردها) باید بیان کنم که به نظر بسیاری از کردها جلال طالبانی و زن عجوزه اش جزئ بی شرف ترینها هستند و بوده اند . در بسیاری از جریانها از جمله ترور قاسملو نقش جلال را بسیار پر رنگ میدانند و نمونه های علنی آن همکاری با سپاه در حمله سال 1375 به مقرهای حزب دمکرات بود و نیز خیانت به رفراندوم و نیز دزدی ها و رانتهای بسیار که باعث فقر بخش زیادی از مردم کردستان عراق شده است و نباید تعجب کرد زیرا خواهر زاده طالبانی اعلام کرد که خانواده طالبانی اصالتا شیعه عرب میباشند .
    همچنین بخش دیگری از بیشرفهای کرد دارو دسته اوجالان میباشد که چون اوجالان هم علوی و نوچه حافظ اسد و هم کاسه حزب الله در دره بقاع بودند بنابر این بیشرفی را از این عده باید انتظار داشت و بیشتر . همچنین این دو گروه همکار اصلی سپاه در قاچاق و انتقال مواد مخدر در سطح خاورمیانه تا اروپا میباشند .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      برخی فکر میکنند که بیشرافتی به خاطرِ محیطِ زیست و تعلیم و تربیت است. امّا من فکر میکنم که «موجودِ بی شرف» ... «بیشرف زاده میشود». همانگونه که «شمن... شمن زاییده میشود».
      با تمرین نّه میتوان «بی شرف» شد و نّه میتوان «شمن» شد.
      در رابطه با «بارزانیها» چطور؟
      آیا «قیادهٔ موقّت» را به یاد دارید؟
      آیا پیشمرگانِ مسلمانِ کُرد که «جامانه سورهایِ بارزانی» بودند را بیاد دارید؟

      حذف
    2. با درود
      در مورد این " فکر ! " شما : ... امّا من فکر میکنم که «موجودِ بی شرف» ... «بیشرف زاده میشود». همانگونه که «شمن... شمن زاییده میشود»... باید بگویم که فکر نادرستی است و از روی خشم و احساسات گفتید و نه " علم !"
      شما واقعا باور دارید؟ که در "دی ان آی" ما کد یا کلیدی هست که با روشن و خاموش شدن آن ما بی شرف یا با شرف و یا شمن و غیر شمن میشویم؟ من قبلا هم عرض کردم خدمت شما که " خشم شما زهری است بر اندیشه شما". این کامنت فقط برای شماست و نه دیگران. اختیار با شماست که منتشر کنید و یا خیر.
      با احترام
      ایرانی در غربت

      حذف
    3. ایرانی گمنام گرامی
      «شرافت» یک مفهومِ اخلاقی است و نوعی از روابط ویژه میانِ «گونهٔ انسانی» را تعریف میکند که «توازن» بوجود می آورند.
      بیشرافتی نیز به اعمالی اطلاق میشود که از طرف افرادی صورت میگیرند که با اینکه از تمامیِ منافعِ «زندگی اجتماعی» سود میبرند؛ امّا رفتارشان «ضدّ توازن»و «ضدّ اجتماعی» است.
      در DNA کلیدی به نامِ شرافت وجود ندارد که روشن و خاموش شود. امّا خصوصیّتهای دیگری در همان DNA
      وجود دارند که ریشهٔ رفتارهای افراد را باید در آنها جستجو نمود.
      به خانوادهٔ خودتان (خانوادهٔ فراگیر) و به همسایه هایتان نگاهی بیندازید. خودتان را با برادران و خواهرتان را به زنهای دیگر مقایسه کنید؛ تا فرقها را ببینید.
      کسی که «خسیس» است؛ از همان دورانِ کودکی علایم آنرا نشان میدهد.
      من این حرف را از رویِ عصبانيت نزدم.

      حذف
  23. کژدم من احساس میکنم شما شناخت بهتری از کرد ها نسبت به ترک ها دارین این طور نیست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نّه ... اینطور نیست.
      به دریاچهٔ آذربایجانِ خُشک شده نگاهی بیندازید تا بفهمید که «تُرکها» از چه قماشی هستند.

      «دَهَنِ باتربیِتِ منو» باز نَکُن.

      حذف
  24. کژدم بزرگوار این داستان پهباد امریکایی هجش هارت و پورته؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      تا حدّ زیادی میتوان گفت که «هارت و پورت» است.
      زیرا عدّه ای احمق و یا آنهایی که میخواهند دیگران را تحمیق کنند؛ چنین وانمود میکنند که «جنگ» نیز مانندِ یک دعوایِ خیابانی است و اگر کسی مُشت پرتاب کرد؛ طرف مقابل باید مُشت و لگد بیندازد و گرنه بی لیاقت است. این عدّه یا در «طویله» از یک «ماچه خَر» به دنیا آمده اند و تمامی چشم اندازِ فکریشان در همان حدّ چهاردیواریِ طویله است و یا به اشکالِ و ادبیّاتِ گوناگون «جنگ» را در «حدّ اوباشگریِ خیابانی» معرّفی میکنند و «قهرمانِ جنگهایِ ساعتی ۱۵۰۰ تومان» میشوند.
      سالهای سال است که درگیریهایِ مرزی میانِ هند و پاکستان اتّفاق می افتند و عدّه ای کشته و مجروح میشوند؛ امّا جنگی اتّفاق نمی افتد.
      سپاه پاچاهارداران معنیِ جنگ را میداند. آمریکا نیز همچنین. به همین دلیل است که اوباشانِ شیعی به «اهدافِ نرم» حمله میکنند و سپس ساز و دُهُل میزنند که «دیدید آمریکا خایه نداره؟ .... ای وای خسته شدیم از اینهمه هارت و پورتهایِ توخالی آمریکا» ...
      این نوع نظرات به فراوانی در رادیو فردا و با نامهای گوناگون و IP های گوناگون منتشر میشوند و به خیالِ خودشان «جنگِ روانی» به راه انداخته اند.
      البتّه هدفِ اصلی این کامنتها؛ ارتش آمریکا نیست. بلکه برایِ دلسرد کردنِ آن دسته از افرادی است که تنها راهِ سرنگونی رژیمِ شیعی را حملهٔ نظامی آمریکا میدانند.
      من (کژدم) با فرهنگ و ادبیّاتِ این «ماچه زاده ها» آشنا هستم. به اینکه آنها را «فلانِ گرامی» خطاب میکنم؛ زیاد توجّه نکنید.

      حذف
  25. با درود به کژدم گرامی؛ امروز یک پهپاد امریکایی گلوبال هاوک ۲۲۲ میلیون دلاری تجسسی رو در آسمان بین المللی تنگه هرمز با موشکهای سپاه زدن و سپاه پاچارداران میگن وارد حریم هوایی ایران شده بود و زدیم! ترامپ باز میخواد خفه خون بگیره و حواله به یه سری کسشعرهای کلامی بده و این حرفها؟! دیگه داره اعصاب همه خرد میشه!چرا هیچ واکنشی این ترامپ نشون نمیده؟! تا کی میخواد به تهدیدهای کلامی و این حرفها ادامه بده؟ کم کم داره اعتبار نظامی اش زیر سوال میره به نظرم با نگرانی از انتخابات ۲۰۲۰ نوامبر! اگه در واکنش به این داستان اقدامی نکنه واقعا دیگه مسخره عام و خاص میشه به نظرم؛ لطفا تحلیل کژدمی خودتون رو از ما دریغ نکنین کژدم کوبنده؛ با درود و سپاس " آنتی خایمال"

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. باز هم با یک مویز تَب کردید؟

      حذف
    2. در رابطه با ارزش این پهپاد نیز اشتباه کردید.
      قیمتِ اصلی این پهپاد ۲۲۰ «تریلیون دلار» بود. (پیش خودمون بمونه ... به کسی نگو).

      حذف
  26. خب کژدم گرامی؛ ایرانی ها مردمانی هیجانی و عجول هستند؛ درثانی زدن یک پهپاد پیشرفته توسط آبگرمکن های نوک تیز سپاه؛ به نظر شما مسخره و کس شعر نیست؟! واقعا امریکا چطور به خودش اجازه داده این اتفاق بیوفته، چرا اون سامانه ی به اصطلاح موشکی که drone رو زده؛ قبل از شلیک؛ تام هاوکهای رزمناوها شخمش نزدن؟!یک سوال: به نظر شما و با توجه به شناخت شما از ترامپ؛ انتخابات آتی ۲۰۲۰ و رئیس جمهور شدن دوباره ترامپ مهم تر است یا اعتبار نظامی ارتش ایالات متحده؟!تعلل زیاد و صرف زمان برا اجماع جهانی و پرداختن دنگ و سهم توسط اروپا و آسیا و اعراب خاورمیانه برای کوبیدن سر مار مهم تر و اولویت است یا آبروی تیم ترامپ و دولتمداران حال حاضر کاخ سفید و در نهایت امریکا؟!!! با درود و سپاس بی پایان از کژدم تیزبین و کوبنده "آنتی خایمال" در ضمن قیمت پهپاد mq4c همون حول و حوش ۲۰۰ میلیون دلار درست بود ها

    پاسخحذف
  27. به آنهایی که عجول و هیجانی هستند؛ بگویید که اگر عجله دارید که رژیم سرنگون شود؛ کونِ مبارکتان را در آبِ یخِ رودخانه فرو کنید تا بتوانید ماهی بگیرید.
    آنهایی که فکر میکنند «دونالدترامپ» همان «کاوهٔ آهنگر» است که وظیفه اش این است که بیاید و ضحّاک را بکُشد و «فریدون» را آزاد کُنَد.... «کور خوانده اند» ... یعنی: «نفهمیده اند و هرگز نخواهند فهمید».
    چگونه است که کسی «گرسنه» است و برایِ خوردنِ غذا خیلی عجله دارد؛ امّا نمیخواهد کار کُند و از دیگران میخواهد که برایش غذا تهیّه کنند و وجودِ کثیفتر از «انگلِ او را» تحمّل کنند.
    بقیّهٔ سوالتان را از «کاخِ سفید» بپرسید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کسانی که فکر می کنند ترامپ «امام زمان» است اصلا نمی دانند «کاوه ی آهنگر» چیست. اگر آن ها می دانستند «کاوه ی آهنگر» چیست، اکنون در این وضعیت نبودیم. ترامپ برای اقتصاد امریکا کاوه ی آهنگر است. برای ما اهرمی است که ضرورت بیدار شدن ناسیونالیسم ایرانی را تعریف کنیم.

      حذف
  28. حال یک پرسش دیگر:

    به نظر شما وقتی میگویند که نیروهای سپاه پاچاهارداران در حالِ آماده باشِ کامل هستند؛ چه معنایی دارد؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وارد دوره جدیدی چه امریکا و چه سپاه شده اند آرایشها باید چیده شود اینکه سپاه حالت تهاجمی گرفته نشان از گرفتار شدن در یک بی ایندگی تمام و کمال است

      حذف
    2. سپاه استانی است. سپاه در استان هاست.
      «آماده باش کامل» در برابر شورش های عظیم و جان سخت شده ی آینده.
      زیرا «آماده باش کامل» در برابر اتحاد امریکا و ناتوی عربی به علاوه اسراییل و بریتانیا معنای زیادی نمی تواند داشته باشد!

      حذف
  29. صرّافی کژدم میگوید:

    آنهایی که میتوانند و دستشان به دهانشان میرسد؛از امروز تا ۱۵ روزِ دیگر هر چه میتوانند؛ طلا و دلار و یورو بخرند. فقط بخرند. نفروشند.
    تا پس از۱۵ روز اگر اتّفاق عجیب غریبی نیفتاد میتوانند بفروشند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یعنی دلار به نظرتون تا ۱۵ روز آینده سقف خودش را برای امسال خواهد زد؟

      حذف
    2. نه برایِ امسال؛ بلکه برایِ ۲۰ روزِ آینده.

      حذف
    3. کژدم جان ؛ شما می بینید قیمت دلار دست خودشون هست با کنترلی که در سایت ها و کانال ها دارن و همچنین بانک مرکزی . اگر غیر از این بود همین الان دلار حداقل باید به ۱۷ ؛ ۱۸ می رسید .
      چطور با این شرایط کنترل شده و دستوری انتظار دارید دلار جهش کنه حتی اگر شرایط بحرانی بشه ؟ فکر نمیکنید دارید هیجانی برخورد می کنید ؟

      حذف
    4. اگه دلار امروز ۱۳ هزار تومانه؛ در ۱۵ روز آینده حدّ اقل ۲ هزار تومن میاد روش.
      از من گفتن.
      صلاحِ مُلکِ خویش خسروان دانند.

      حذف
  30. کژدم ری استارت بابد چه کاری انجام بده تا شما اونو به عنوان اپوزیسیون به رسمیت بشناسید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آنچه که ری استارت مینامید برایِ خودش رهبری دارد که از «کیرِ آخوندهایِ صوفی» (موجوداتی مانندِ نور علی تابنده) آویخته است و مزخرف بافی را به اوج رسانیده.
      ۱- ری استارتی ها باید از این احمقِ مزخرف باف؛ کنار بکشند.
      ۲- تا میتوانند پاسدار و بسیجی و «انگلِ صفوی» بکشند. در رابطه با کُشتنِ انگلهایِ صفوی نیز مسئلهٔ «این انگل خوب است» و «آن انگل بد است» را کنار بگذارند زیرا همهٔ این موجودات؛ بیشرفهایِ سابقه دار هستند. انگلها فقط رنگشان فرق میکُند و گرنه همگی «مدفوع» هستند.
      فرقی میانِ «مولوی عبد الحمید» و «خامنه ای» و «خمینی» و «حسن شریعتمداری» و «خویی» و «گلپایگانی» و «ابوبکر البغدادی» و «محمّد مُرسیِ گور به گور» وجود ندارد.
      از این واضح تر نمیتوان حرف زد.
      آنگاه است که «ری استارتی ها» میتوانند بنیانگذارانِ «ایرانِ نوین» باشند.

      حذف
    2. «ری استارت» یعنی: «آغازی دوباره».
      اگر این «آغازِ دوباره» را بر رویِ باتلاقِ «پشّه هایِ مالاریا» و «کرمهایِ مستراح» بنا کنیم؛ دیگر «ری استارت» نیست. بلکه ادامهٔ همان لجنزار است.

      حذف
    3. ما اصلا اپوزیسیون مبارز پرور نداریم که بخواد کاری کنه.شما تو اسماتون مولوی عبدالحميد اوردین ایشون رهبر مذهبی بلوچ هاست شاید بشه متقاعدش کرد که از انقلاب حمایت کنه تا کشتنش که عدم شرکت بلوچ ها در مبارزه رو در پی داره. کژدم به نظرم بابد واقع بینانه تر نظر بدین این خون و کشتن ها که کار اعضای داعش نه یه انقلابی.

      حذف
    4. مولوی عبدالحمید نوکرِ خامنه ای و مانندِ او یک «انگل» است. انقلابی که هدفش رسیدن به یک جامعهٔ «متوازن» و «دیرپا» باشد به قرمساقهایی مانندِ مولوی عبدالحمید و سروش و روسپی زاده هایی که خود را «روشنفکرِ دینی» مینامند؛ ندارد.

      حذف
  31. کژدم گرامی
    برخی از کامنتهایی که در این وبلاگ میخوانم مرابه فکر فرو میبرد که آیا خوانندگان متوجه مطالبی میشوند که شما می نویسید و آیا زحمت تعمق و اندیشه به خود میدهند ثیش از آنکه احساساتی شوند.
    من کاملا با شما موافقم که هدف اصلی ترامث به لجن کشیدن و به زانو درآوردن جمهوری اسلامی است و این امر را به منزله استراتژی اصلی مد نظر دارد.
    تاکتیک اولیه بر مبنای اعمال تحریم های اقتصادی سنگین بنا شده و علی رغم تمامی ثیش بینی ها ، تحریم ها به خوبی عمل کرده و حتی به نظر من بیش از انتظار بوده است.
    وقتی شما با اعمال این سیاست بالنسبه ارزان قادر هستید که اقتصاد دشمن خود را به ورطه سقوط بکشانید ، چه نیازی به عملیات نظامی هزینه بر چه از نظر مادی و چه از نظر انسانی.
    کشتیها در دریای عمان هدف حمله قرار میگیرند ، به نظر ترامپ تا حدی که در حیطه عملیات نرم است ، چندان مهم نیست. آمریکا که از نظر نفتی به خلیج فارس وابسته نیست ، پس باید چاره کار از جانب کشورهایی ارائه شود که ذینفع هستند. کشورهایی چون چین، ژاپن، کره، هند و اروپا.
    هرچه جمهوری اسلامی بیشتر به این کار دست زند ، اجماع جهانی بیشتر میشود و درگیری کشورهای صاحب منافع بیشتر.
    همین امروز هند اعلام نمود که دو ناوشکن رزمی خود را به منظور حفاظت از کشتیهایی که با پرچم هند در خلیج فارس و دریای عمان تردد میکند به آبهای دریای عمان اعزام نموده و این فعلا اولین گل بهار است و باید منتظر بود که کشورهای دیگری نیز اقدام به این کار نمایند.
    بهپاد آمریکایی هدف قرار گرفته « مهم نیست چون بی سرنشین بوده و خوشبختانه تلفات جانی نداشته.از دست دادن یک بهپاد در برابر تغییر موضع جهان و حمایت از سیاستهای آمریکا در قبال رژیم ایران و همینطور تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی آمریکا ارزش دارد.
    از اینجا باید به مفهوم گفته ترامپ ثی برد که تصور میکنم این کار توسط یک احمق بوده و یا در نتیجه یک اشتباه و چه راست میگوید فقط این کار از عهده احمقهای حاکم بر ایران بر می آید.
    حاکمان ایران باید تا کنون متوجه شده باشند که ترامپ با این کارها دم به تله نمی دهد و فقط می ایستد تا ناظر مرگ تدریجی آنها یاشد.

    پاسخحذف
  32. کژدم گرامی
    نمی توان مشاوران و دست اندرکاران سیایت خارجی و دفاعی آمریکا را تحسین ننمود. برنامه ای را که آنها در برابر رژیم اسلامی تدوین نموده و اجرا می نمایند ، یکی از هوشمندانه ترین مقابله ها در سطح بین المللی است.
    تا دیروز همگان ترامپ و حلقه پرامونش را جنگ طلب و غیر قابل پیش بینی ارزیابی مینمودند و حتی در صحنه داخلی آمریکا این باور را القانموده بودند که دلایل اصلی وی در خروج از برجام بر مبنای ایجاد جنگی جدید در خاورمیانه استوار شده.
    ولیکن عملکرد هوشمندانه ترامپ و همکارنش در قبال ایران و عملکردها احمقانه رژیم اسلامی در حال تبیین ای گفته است که حکومت ایران رژیمی خطرناک برای جهان است و سکوت و ناعملی کاخ سفید در برابر اقدامات ایران ناشی از این سیاست است و جهت گیریهایی که در گفته های مقامات کشورها در برابر ایران در این روزها شاهد هستیم کاملا بر علیه ایران در جریان است.
    رژیم حاکم بر ایران به خوبی واقف است که ادامه این وضعیت نابودی کامل آنها را به دنبال خواهد داشت و به هر تمهیدی دست میزند تا بلکه آمریکا را وادار به عکس العمل سازد و به عبارتی در قالب جنگی کوچک مقیاس ورق را برگرداند.
    تا کنون آمریکا در دام نیفتاده و تغییر لحن ترامپ در واکنش وی به سرنگونی بهپاد آمریکایی به خوبی از زیرکی مشاوران ترامپ خبر می دهد.
    ایران به لطایف الحیل در صدد اینست که با انجام اعمالی در حد جنگ نرم به تحریک آمریکا بپردازد تا بلکه حمله ای هرچند کوچک به جایی انجام شود.
    تا کنون موفق نبوده و نتایج حاصل از این عملیات به منفور شدن و انزوای هرچه بیشتر رژیم ایران انجامیده و خواهد انجامید.
    هرچه بیشتر این اعمال انجام شود لزوم تغییر رژیم در ایران بیشتر و بیشتر افکار سیاستمداران جهان و کشورها را مشغول خواهد کرد.
    سپاه به این کارها ادامه خواهد داد و تا عملیات منحصر به چسبندن مین به کشتی ها و سرنگونی بهپادها و انداختن خمپاره و شلیک موشک به فاصله ای از پایگاههای آمریکایی و یا شرکتهای آمریکایی در منطقه باشد، در به همین پاشنه میچرخد ، اقتصاد در حال ویرانی بیشتر و مردم دچار مشکلات روزافزون تر.
    اگر بخواهد عملیات را به حدی برساند که سبب مرگ حتی یک آمریکایی شود ، آنگاه باید به تمامی فاتحه رژیم و ایران را باید خواند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز این برنامه تنها قربانیش مردم ایران هستن نه نظام. به نظرتون ادمایی که محتاج نون شبن ازادی براشون مهمه؟اگر قراره نظام با فروپاشی اقتصادی بره که چرا هنوز ونزوئلا اتفاقی نیافتده؟همین مادورو یکی از تکنیکاش دادن غذای مجانی به یک گروهی از بسیجای خودشه برای سرکوب مردم.اکثر انقلاب ها که نگاه میکنم یکی از طرفین کوتاه میان و درگیری رو تمومش میکنین ولی این اخوندا حاظرن کوتاه بیان و خون تمام ملت رو نریزن؟این بازی برای ترامپ بصورت برد_برد هست ولی مردم فکر کنم باخت_باخت البته که سیاست امریکا به دنبال اسایش مردم ایران نیست.

      حذف
    2. اگر نگرانی قربانی شدن مردم ایران هستید به حکومت بگویید برود پای ترامپ را ببوسد و بخاطر مردم این کار را بکند و حکومت را ول کنند. هر رنج و سختی ای که مردم ایران متحمل میشوند مقصرش رژیم هست که امریکا و جهان را وادار به مقابله به مثل میکند. البته بدون تحریمها هم مردم ایران دچار مرگ تدریجی بودن چون بغیر از عده ای که به پول نفت دسترسی داشتند بقیه مثل سگ زندگی میکردند.

      حذف
    3. دوست عزیز
      مگر قرار است که ترامپ ناجی مردم ایران شود؟ و یا اینکه آخوندها دلشان به حال ملت بسوزد و فکری برای رفع این مشکلات نمایند؟ تا هنگامی که مردم بر این حال هستند مطمئن باشید در به روی همین پاشنه می چرخد و در نهایت که رژیم تاب ایستادگی در برابر فشارهای اقتصادی را نداشت ، با ماجراجویی کمک خواهد کرد که تمامی زیرساختهای کشور نابود شود و آن بلا به سر ایران بیاید که بر سر عراق و سوریه آمد. سکوت و تماشا کردن و در نهایت غرغر کردن ، نتیجه ای بیش از این نخواهد داشت.
      آرام آرام حلقه ها فشرده تر خواهد شد و آنجاست که مردم باید انتخاب نمایند.
      فعلا خیالشان راحت باشد ، و صفهای شکر و گوشت و فردا نان را پر کنند شاید فرجی ظاهر شود.

      حذف
    4. یه طوری میگی مردم قربانی میشن انگار قبل از تحریمها مردم همه مرفه بودن و نرخ بیکاری مثل امریکا ۳.۸ درصد بوده. شرایط ونزوئلا با ایران خیلی فرق داره ولی مادرو هم صد در صد سقوط خواهد کرد.

      حذف
    5. (هرچه بیشتر این اعمال انجام شود لزوم تغییر رژیم در ایران بیشتر و بیشتر افکار سیاستمداران جهان و کشورها را مشغول خواهد کرد.)

      دوست عزیز من به این جمله انتقاد کردم که گفتین سیاستمداران جهان به دنبال تغییر رژیم میرن که من اون رو منتفی دونستم مگر تو این چهل سال سیاستمداران وضعیت مردم ایران و منطقه رو نمیدند که الان به (فکر) تغییر رژیم بیفتن این نظام حاظره برای تمامی جناح های سیاسی ایران رو قربانی بقای خودش کنه.

      حذف
  33. درود بر کژدم

    کژدم گرامی در کنار فروش ساندویچ سخت و صرافی کمی از تمرینات مدیتیشنتون صحبت نمیکنین.مانع شما در این مسیر چیه؟مدیتیشن چه تاثیری در زندگیتون داشته؟برای شروع مدیتیشن بابد از کجا آغاز کرد؟

    در کنار این حرف ها کژدم شما که اینده رو میبین به نظرتون در یک سال مونده به انتخابات امریکا چه اتفاقاتی ممکنه رخ بده؟البته منظورم این آکروبات بازی ها نیست اتفاقات (بنیادین)!! به نظرتون ترامپ برای جمع کردن رای چه کارایی رو باید انجام بده؟میگن جو بابدن از طرف دموکرات ها بالا میاد بعید فکر میکنم رای بیاره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      یک میلیون بار هم که تکرار کُنید؛ من (کژدم) وارد مبحثِ «آیینِ شمنی» نخواهم شد.
      در ضمن برداشت شما از اینکه من آینده را میبینم؛ نادرست است.
      ترامپ برایِ برنده شدن در انتخاباتِ آینده نیازی به کارهایِ جدید ندارد. پروندهٔ او یک پروندهٔ درخشان است و همین درخشندگی کافی است و پروانه ها را حتّی بیشتر از انتخاباتِ گذشته به دورِ خود جمع خواهد کرد.

      حذف
  34. گفته می شود ترامپ بعد از دستور حمله نظامی به ایران ؛ در آخرین لحظات در حالیکه هواپیماها آماده انجام عملیات بودند ؛ دستور توقف عملیات رو داده .
    آیا از همون اول قصد انجام این عملیات رو نداشته و این صرفا یک نمایش بود ؟
    یا دلیل مشخصی برای لغو عملیات وجود داشته ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حتماً و ۱۰۰٪ دلیلی وجود داشته است.
      «پیاز» را فراموش نکنید.
      ترامپ مانندِ «پیاز» است.

      حذف
  35. بله. کامنت م اکبر در راستای صحبت های کژدم هست.و کاملا می تواند یک جنبه از استراتژی برخورد با ملاها را تبیین کند. اما من فکر می کنم باید قضیه را از جوانب دیگر هم نگاه کرد.اولا اصلا هدف امریکا از فشار حداکثری به ملاها چیست؟ ایا تسلیم در راستای ادامه منافع است؟ ایا اعمال برخی سیاست گذاریها در خاور میانه هست؟ ایا بر هم زدن بعضی معادلات در خاور میانه هست؟ ایا در نهایت حذف ملاها هست؟ ایا دوشیدن اعراب است؟ ایا تضعیف کشورهای خاور میانه است؟ و... کدامیک؟ یا کدامها؟ و این برخورد تا کجا ادامه خواهد داشت؟
    و اصلا از همه مهم تر مشکل امریکا با ایران چیست؟ زیاده طلبی ملاها؟ ایا ملاها بلنسبه خطری برای جهان بحساب می ایند؟ اگر می ایند چرا با یک حرکت گاز انبری توسط شرکا حذف نمی شوند؟ اینها همه سووالاتی است که باید راجع به انها هم اندیشید. و الا تضعیف این ملاها را که یک بچه کم سن و سال هم فهمیده. تحریم یعنی همین دیگر.

    پاسخحذف
  36. کون آخوندها پاره است

    حالا کژدم از رضا پهلوی بدش میاد با واقعیت چی کار می تونه بکنه؟ مگه شمن نیستی کژدم خب چرا نمی بینی دارند روی رضا پهلوی کار می کنند به عنوان آلترناتیو قطعی برانداز با حمایت مستقیم خود آمریکا؟

    این رژیم فقط از درون میتونه سقوط کنه و لا غیر

    هر گونه حمله به ایران مساوی است با جنگ جهانی سوم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حملهٔ نظامی به ایران مساویِ و یا حتّی به معنیِ «جنگ» نیست؛ چه رسد به جنگِ جهانی.
      در رابطه با «سیّد رضا حاجی زاده» نیز باید بگویم که کژدم نخستین کسی بود که گفت:
      «کاندیدای آخوندها برایِ رژیمِ بعدی» همین «شارلاتان» است.
      پس از آن نیز شاهد بودید که اوباشانی مانندِ «خزئلی» از این موجود عذرخواهی کردند. (مراسمِ پاگُشا).

      اوّل «سوادِ خواندن» داشته باش. بعداً میتوانی صاحبِ «سوادِ نوشتنِ خوب» باشی. وگرنه به هرکجا که بنگری... پُر از «نویسنده» است.

      حذف
    2. واقعا تحلیل های کوچه خیابونی و تمایلات ذهنیتون رو اینجا عنوان نکنید . تیم ترامپ هیچ علاقه ای به پهلوی دمکرات باز ندارد .

      حذف
    3. «دونالد شیردل» احتمالا علاقه ای به شازده ی جین شارپی ندارد.
      اما اگر بتواند از آن به عنوان مهره استفاده کند این کار را می کند. همان طور که این کار را با «هیات رکس تیلرسون» که کژدم آن را «جدی یا شوخی» نامید، انجام داد.
      اما کارکرد شازده جز تبلیغات و نمایش (به نظر من) نبوده است.

      حذف
  37. درود بر کژدم
    تغییر نظر ترامپ در شرایطی که جهان منتظر عکس العملی از یک ابر قدرت بود که به منافعش حمله شده چه دلیلی داره یعنی امریکا در مورد پاسخ دادن به این مسئله دچار سردرگمیه و نمیتونه تصمیم بگیره و یا شاید ترامپ میخواد برای هزینه های این جنگ متولیانی پیدا بشه و هنوز کسی پا پیش نگذاشته تمام هزینه ها را تقبل کنه

    پاسخحذف
  38. دوستان
    تصور میکنم که کژدم با روش همیشگی خودش تا حدودی مسئله را توضیح داد.
    "" پیاز را فراموش نکنید ، ترامپ مانند پیاز است""
    درست است ، سیاستگزاران فعلی آمریکا استراتزی نهایی خود را به شیوه ای مرکب و لایه لایه بنیاد نهاده اند که بی شباهت به لایه های پیاز نیست که هرچه به مغز آن نزدیک میشوید ، طعم آن تندتر و بوی آن شدیدتر است ، و هر بار که سعی میکنید لایه ای را کنار بزنید اشک از چشمانتان سرازیر میشود.
    آنها لایه به لایه و با نهایت خویشتنداری و بدون عجله ، لایه ها را باز میکنند و با هر بار لایه برداریست که طعم و بوی پیاز را احساس میکنید.
    تحریم ها در حد فعلی اولین لایه پیاز بود و خویشتنداری آمریکا در قبال حمله به کشتی ها و سرنگونی بهپاد ، دومین لایه .
    دومین لایه برداری ، عملا اتهام جنگ طلبی را از روی دوش کاخ سفید برداشت و ایران را به عنوان تحریک کننده در منطقه نشاند. انصراف خطوط هواپیمایی بین المللی از به کار گرفتن آسمان ایران اولین تلاشها در راستای قطع خطوط پروازی بین المللی به ایران است و فردا که هر کشوری به منظور حفاظت از کشتیهای خود اقدام به ارسال ناوشکن به خلیج فارس و دریای عمان کند ، گامی در راستای محاصره کامل اقتصادی ایران برداشته خواهد شد.
    فعلا صبر کنیم که طعم و بوی لایه دوم به تمامی در مشام ظریف و روحانی و فرزانه فرو رود تا اقدام به باز کردن لایه سوم نمود.
    تصور میکنم که سردمداران حاکم بر ایران به خوبی عمق فاجعه را دریافته اند که با تمامی امکانات خود سعی در برهم زدن روال بازی دارند. داد و فریادهای آنها نیز گوش کسی را در جهان پر نمی کند.
    پوتین نیز بر عمق مسئله پی برده که چنین از خود بی خود شده ، ولیکن چه سود؟

    پاسخحذف
  39. کژدم چیزی که الان میبینیم همه صحنه رو خالی کردن که خود شیطان بزرگ با رژیم وارد عمل بشه ولی چرا امریکا از ناتوی عربی و اسراییل به عنوان پدافند استفاده نمیکنه و اونا رو وارد صحنه نبرد نمیکنه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ولیعهدِ عربستان؛ یک موضوعِ بزرگ در اختلافاتِ حکومتِ عربستان و آمریکا به حساب می آید. البتّه نه به این دلیل که «نخودچی» را کُشته است؛ بلکه به خاطرِ «شیوهٔ رفتاریِ احمقانه» که از خود نشان داده است؛ نمیتواند به عنوانِ یکی از ستونهایِ پروژهٔ «خاورمیانهٔ بزرگ» از آن استفاده کرد.
      این موجودِ احمق یک «وصلهٔ ناچسب» است و حکومتِ عربستان بایداین مسئله را جدّی بگیرد. زیرا چنین پروژهٔ بزرگی «قذّافی بازی» را بر نمی تابد. که هر روز «گَند» بزند و بقیّه را به ماستمالی کردن دعوت کُند.
      این موجود فقط «شاهزاده» است و لیاقتِ خاصّی برای «شاهزاده» شدن و یا «آقا زاده» شدن و «امام» شدن لازم نیست. زیرا این موجودات نیز مانندِ سایرین نتیجهٔ ۱۵ دقیقه لذّتِ جنسی و ۹ ماه حاملگی هستند.
      اسرائیل و عربستان از ستونهایِ مهم این پروژه هستند. ایران نیز میتواند یکی از ستونها باشد. امّا موجوداتی مانندِ ولیعهدِ عربستان و اوباشانِ شیعه باید کنار گذاشته شوند.

      حذف
  40. کژدم سوالی که من نتونستم جوابی براش پیدا کنم اینه رهبر (الان) زیر دست گلوبالیتسا داره کار میکنه یا زیر دست روسا.والا با این وضعی که من میبینیم مردم ایران باید از دموکرات ها حمایت کنن شاید بتونن از کشور فرار کنن ولی همه طرفدار ترامپن.

    پاسخحذف
  41. درود بر کژدم عزیز
    اسراییل 217بار به سپاه حمله کرد و سپاه حتی یکبار هم تلافی نکرد حالا چطور هنوز پهباد ابرقدرتی به عظمت امریکا از مرز عبور نکردهرا ساقط میکنند و کری هم میخونند بنظر من این یه هم ساختگی و دعوای زرگریه که با هماهنگی دو طرف انجامگرفته

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      حق دارید که این ماجراها را جنگ زرگری و یا هماهنگ شده بدانید. زیرا ظاهراً اینگونه به نظر میرسد.
      امّا ترامپ یک «شومَن» نیز هست و یک «شُو بین المللی» راه انداخته است.
      آخرین حرفی که ترامپ در رابطه با دلیلِ متوقّف کردنِ عملیّات به خاطر کشته شدنِ ۱۵۰ نفر زد؛ با توجّه به اینکه «مارشال پِتن» را یکی از اسطوره های خود میداند؛ نه تنها ۱۸۰ درجه تفاوت دارد؛ بلکه گویی که او را اصلاً نمیشناسد.
      همانگونه که گفتم آمریکا در حالِ براه انداختنِ یک «اجماعِ گسترده» است و به موازاتِ آن تاکتیکِ «جاخالی دادن به ضربات» را پیش گرفته است.
      در این بازی؛ ۳ عامل بر علیه رژیمِ شیعی عمل میکنند:
      ۱- «خطرِ امنیّتیِ بین المللی» بودنِ رژیمِ شیعی هم در افکارِ عمومی و هم در میانِ کشورهایِ مؤثر اروپایی پُر رنگ تر میشود. ترامپ در درونِ آمریکا نیز بخشی از دموکراتها را به سمتِ «حرکتِ تهاجمی» برای مقابله با رژیمِ شیعی ایران کشانیده است.
      ۲- زمان از نظرِ «تأثیراتِ عمیقترِ تحریم» و لاغرتر شدنِ رژیم به ضررِ انگلِ فرزانه است.
      ۳- باز هم «توپ» در زمینِ رژیم شیعی قرار گرفت.

      گذشته از این مسائل؛ در فرهنگِ انگلیسی زبانها مَثَلی هست که میگوید:

      «انتقام غذایی است که باید سّرد خورده شود».

      حذف
  42. «آسمان» در صنعتِ هوانوردی؛ یک منبع در آمد است. رژیم شیعی این منبعِ درآمد را نیز از دست داد.
    گویی که رژیمِ شیعی دچارِ «طلسم» و «نفرین» شده است و هر کاری که میکُند؛ نتیجه ای به جز ضرر ندارد.
    شاید بگویند که به آمریکا نشان دادیم که تواناییهای بالایی داریم و سرنگونیِ پهپاد یک عملیّاتِ بازدارنده بود. البتّه بسیاری از «نویسندگانِ به نِرخِ روز» نیز با اهدافی گوناگون در همین رابطه قلمفرسایی خواهند کرد.
    من (کژدم)به این قلمفرساییها اهمیّتی نمیدهم؛ بلکه تأثیرات ملموس تحوّلات را رصد میکنم.

    بگذارید یک شیوهٔ خوب در رابطه با پرداختِ «زکات» (سهمِ خدا) یادتان بدهم:

    «رِسپی برای پرداختِ زکات»:

    ۱- مبلغِ زکات را به صورتِ دقیق محاسبه کنید تا به آتش جهنّم گرفتار نشوید.
    ۲- آن مبلغ را به سکّه و سکّه های طلا و یا شمش طلا تبدیل کنید.
    ۳- دو زانو در برابرِ «الله» و یا «یهوه» بنشینید و زار زده و گریه کنید و از او بخواهید که زکاتِ شما را قبول کُند.
    ۴- سکّه ها و طلاها را به طرف آسمان پرتاب کنید که جایگاهِ «الله» و «یهوه» و «پدرِ اسمانی» است و از او بخواهید که همهٔ زکات را «بِقاپَد».

    ۵- پس از اینکه «الله» و یا «یهوه» و یا «پدرِ آسمانی» سهم خود را قاپید؛ هر آنچه که بر زمین می افتد؛ «مالِ شماست» و پاک است.

    نوشِ جان.

    من (کژدم) به قصّه های حپروتی کاری ندارم.
    به آنچه بر زمین افتاده است (نتایجِ ملموس) کار دارم.

    پاسخحذف
  43. حال که شهر در امن و امان است و دونالد ترامپ نیز نگرانیهایش از کشته شدنِ ۱۵۰ نفر رفع شده است؛....
    پرسشی دیگر مطرح میکنم.
    از «بی خدایان» و «کفّار» میخواهم که «لال» شوند و قلمهایشان را بشکنند و پاسخ ندهند. زیرا این پرسش متعلّق به «با خداها» و «خدا ستایان» است.
    پاسخهایِ «بی خدایان» منتشر نخواهد شد.

    پُرسش:

    این «الله» و یا «یهوه» کجاست؟ آیا «بیخانمان» است؟ اگر «بیخانمان» و «کارتُن خواب» است... در کدامین «آشغالدانی» تویِ «کارتُنها» می خُسبَد؟
    آیا این «خدا» قدرت ندارد که برایِ خودش حتّی یک «کانکس» بسازد؟
    بالاخره این «الله یا یهوه» باید جایی داشته باشد. حتّی اگر آن «مکان» .... «لامکان» نامیده شود.

    پاسخ دهنده ها مواظبِ حرفِ دهانشان باشند. زیرا هر کلمه ای که از دهانشان بیرون آید؛ میتواند مانندِ «طنابِ دار» بر گردنشان حلقه زَنَد.
    ترجیح میدهم که موجوداتی مانندِ «انگلهای خِبره» که نام و آوازهٔ شان کونِ خَر را پاره میکُنَد؛ به این پرسش پاسخ دهند. زیرا «اوباشان» فقط «پیروانِ انگلها» هستند (مقلّدین = قلّاده به گردنها).

    آیا کسی از دانشمندانِ «خدا سِتا»؛ خایه دارد که به این پُرسش پاسخ دهد؟

    میکروفون ... دَستِ خایه داران...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. صبر کن. «امام زمان فراری» کجاست؟ مگر قرار نبود پس از ظهور «سید خراسانی» ظهور کند و دنیا را پر از جیغ و داد کند؟
      اگر من جای «امام زمان فراری» بودم، از «رهبر مفعول» فدیه ای عظیم اختلاس کرده و در دبی مشغول «فراری سواری» بودم. شاید «بن سلمان» هم از ولایتعهدی به طور دایم معاف شود و به باشگاه «شاهزاده های عرب لامبرجینی سوار» می پیوستم.

      حذف

  44. خداوند وحدت توامان با کثرت است ، قدیم و نوین است ، اول و آخراست ، وجودی است که در عقل بشر نگنجد چون یکتاست و در مثل نمی آید . آن خدایی که در منطق شما بگنجد به درد لایه جرز می خورد !! اما اگر خداوند یگانه مقرر کند ، متوجه او شوید ، پس می شوید وگرنه آن عقل ، قبلا" خیلی چیزها را باور نداشته لکن امروز به آنها بقین دارد ، قبلا" حتی کلمه ای را متوجه نمیشد ، حالا می گوید این کلمات به چه درد می خورد؟!! می گوید که چه بشود؟!! یعنی این را اگر بفهمم چه عایدم می شود ؟! پیشرفت نموده ، خیر است !!
    اما وحدت وجود ؛ آن عزیز که چنین نظریه ای داده ؛ فرض نموده شما تفاوت بین خویشتن و گونی سیب زمینی و پیاز را متوجه شده ای لذا از ذره ای موجودیت مشترک سخن گفته است . تا همین جا ، علم تجربی از ذره مشترک در موجودیت جانداران مثل ها آورده و فرگشت سینه چاکها برای خودش دارد !! پس می دانی بین انسانها و سگها یک ذره مشترک وجود دارد ، اگر بیشتر فکر کنی ، به دریا و طبیعت مرجان و سنگ و کوه و عالم ، شاید خداخواست و آنجا هم چیزی دیدی لذا واصل بحق شدی !! اگر باز هم فکر می کنی بیهوده است و چیزی عایدت نمی شود ، باز هم چنان خیر است

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مشکلِ «آخوند بازی» همین است. پُر حرف است؛ امّا هیچ چیز نمیگوید.
      پرسش اصلی همچنان «کون برهنه» مانده و شما نتوانستید با این درازگویی حتّی یک «شورتِ پاره» بر تَنَش کنید.

      تکرارِ پُرسش:

      این «الله» شما کجاست؟

      برایِ پاسخ دادن؛ برای اینکه «ناشناس بازی» همه چیز را خراب نکند و مشخّص شود که شما همان کسی هستید که بحث را ادامه میدهید؛ نامی مستعار برای خود انتخاب کنید.

      سپاس

      حذف
    2. ناشناس از این کسشعر بافی خودت چیزی فهمیدی ؟ چن جمله ناقص از مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری با چند کسشعر دیگر را با هم ریدی

      حذف
    3. ناشناس گرامی
      کار و بقّالی آخوند همین است. با اینکه حتّی نمیفهمد که اندیشهٔ تخیّلیِ «وحدتِ وجود» چیست و گسترهٔ آن چه ها میتواند باشد؛ وقتی که دید پاسخی ندارد؛ به «وحدتِ وجود» می چسبد. میتواند به هر چیزی بچسبد. زیرا «انگل» است و به «تغذیهٔ رایگانِ بدونِ زحمت کشیدن» و «قدرتِ رایگان» بوسیلهٔ گِرد آوریِ «اوباشان و نفهمندگان» نیاز دارد و باید «بقّالی خود» را حفظ کُند.

      حذف
  45. تا در طلب گوهر کانی کانی
    تا در هوس لقمه‌ی نانی نانی
    این نکته‌ی رمز اگر بدانی دانی
    هر چیز که در جستن آنی آنی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «گوز» چه ربطی به «شقیقه» داره؟

      نگو که وقتی «میگوزی» ... شقیقه اَت «چین» می اُفتد...

      خواهشن نگو

      Please

      حذف
  46. کژدم گرامی سلام
    اولا داستانی مشابه پرسش شما را تعریف کنم . امسال از یکی از همکارانم که دارای دکترا و تالیف در به قول خودشان الهیات میباشد سوالی پرسیدم با توجه به اینکه زمین گرد است و هنگام دعا شما دستانتان را رو به آسمان بلند میکنید و خدا را در آسمان تصور میکنید که در بالا قرار گرفته است این خدا در آسمان کسانی که در نیمکره جنوبی قرار دارند مکان جغرافیایی ش 180 درجه با مکان خدای شما فرق دارد پس خدا در کجا قرار دارد هیچ پاسخی نداشت .اما
    نیرویی که به عنوان خدا و معبود وبا اسامی گونگون شناخته میشود با خدای واقعی تفاوت بسیار دارد خدای واقعی بنیان گذار و واضع قوانین و روابط سیستماتیک اجزا کائنات است و خدایی نیست که به خواست افراد در امور دنیا و به نفع یا ضرر کسی وارد عمل شود .
    خدا دقیقا مانند خالق یک ماشین حساب است اعداد و توابع ریاضی و صفحه نمایش ورودی و نتایج عملگرها را تعریف نموده است و هر کس بر اساس نیاز هر کلید اعداد و توابع و عملگرها را بفشارد نتایج متفاوتی میگیرد و بستگی به توان و نوع ماشین حساب در دامنه مشخصی از اعداد نتایج را میتواند نمایش دهد و در خارج از دامنه تعریف شده پیام error نمایش خواهد داد . خالق مسیر تکامل و محل مناسب تکامل موجودات مختلف را از پیش تعریف نموده است و برای این خدا زمان و تاریخ و تقدم و تاخر وقوع مهم نیست و یکی از این موجودات نیز انسان میباشد اگر شرایط فراهم باشد این سیستم و ساختار انسان اکر از تمام آسیبهای وارده به آن سالم عبور کند یعنی دسترسی به آب غذا هوا نابودی و دفع گونه های مهاجم میکروب و انگل و نیز عوامل خارجی مختل کننده عملکرد هر کدام از زیر سیستمها مثل ضربه . خونریزی . خفگی و ... تا ابد زنده خواهد ماند . خدا نیروی اجاد و تعریف و تعیین کننده ذرات و اجسام و روابط و تاثیر و تاثر آنها بر یکدیگر است و عذاب و سختی نیز بخشی از ساده ترین قوانین فیزیکی است که 1- ماده و انرژی از بین نمیروند بلکه از صورتی به صورت دیگر تبدیل میشوند بنابراین اعمال بد و افمار بد نیز ماده و انرژی هستند و این تعادل باید حفظ شود مثلا اگر فکر پلیدی در ذهن فردی شکل بگیرد این فکر بد با صرف سوخت شیمیایی و تولید سیگنال الکتریکی در میآید و چون از سیستم مقداری ماده و انرژی دفع شده است باید این کسری به حالت تعادل برگردد و برگشت آن به همان شکل خروجی خواهد بود .
    2- هر عمل دارای عکس العمل و درجهت مخالف ولی با همان شدت
    3- باید بین ورودی و خروجی هر سیستم تعادل همواره برقرار باشد و در تراز منفی و یا مثبت تا برگشت به حالت تعادل تاخیر زمانی وجود دارد که بسته به ماهیت مکانیسم ورودی و خروجی و سیستمهای رابط در این میان میباشد .
    خدا ی اصلی نه خلقت و نه نابودی زمین و حتی کهکشان هم برایش اهمیتی ندارد تا بخواهد برای بخش کوچکی از سیستم زمین یعنی انسان واسطه و نماینده و خلیفه بگمارد .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      گویا شما اهمیّتی به پرسش نمیدهید.
      آنچه که شما گفتید را «توصیفِ وجود» و «ستایشِ وجود» مینامند.

      امّا متأسفانه پرسشِ اصلی همچنان «کون برهنه مانده» است.


      لطفاً براش یک «شورت» بخر... حتّی اگر شده «پاره پوره» باشد.
      «شورتِ پاره پوره» را میتوان یک جورهایی وصله پینه کرد.

      امّا....
      «آهویِ کوهی چگونه روذا ... یا دَوَزا» گفتنها یعنی «شورت بی شورت»...

      حذف
  47. از معلم دینی و قرآنم پرسیدم این خالق که الله مینامید اسمش از کجا آمد ؟ جواب داد از قرآن ! پرسیدم پس قبل از ظهور پیامبر الله وجود نداشت ؟ پاسخ داد آری وجود نداشت با پرسیدم پس چرا اسم پدر پیامبر اسلام عبد الله بوده است ؟
    مثل خر در گل بماند !

    پاسخحذف
  48. خوانندگان گرامی
    به هیچ وجه فکر نکنید که این پُرسش را همینطوری و برایِ اینکه «ستون نویس» باشم به راه انداخته ام.
    این موجودِ تخیّلی (الله)؛ زندگیهایِ زیادی را بر باد داده و قتل عامّ های زیادی براه انداخته است. در حالی که «الله ستایان» حتّی «تصوّری شهودی) از آن ندارند. حتّی چیزی کمتر از «مشیخایِ یهود» و «مسیحِ مسیحیّت» و «سوشیانت» و «مهدیِ چاه نورد» است. زیرا این «غار نوردان» و «چاه نوردان» را میتوان تصوّر کرد و فهمید که یا در «چاه» و یا در «غار» و یا در «Train Station» («نیو» درماتریکس) گیر افتاده اند و حدّ اقلّ میتوان تصوّری از «مکانِ زیستِ کنونیِ آنها» داشت.
    امّا وقتی به «الله» و «یهوه» میرسیم؛ به جُز «آسمان ریسمان بافی» برایِ «دور زدنِ پُرسشِ اصلی» چیزی نمیشنویم.

    پرسش را برایِ باری دیگر تکرار میکنم تا حتّی «آیةالله ملکوتی» نیز بفهمد:

    این «الله» کجاست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم مبحث الله در دو بحث وحدت وجود و کثرت وجود هست اون متن متعلق به یکی از دوستان بود که البته من فقط یه قسمتی رو فرستادم شاید برای همین دچار اشتباه شدین شما باید چارچوب رو تعیین کنید تا بحث کنیم.

      حذف
    2. دوست میدارم که اشخاصی مانندِ «کُس کِشِ فرزانه»؛ «کُس کِش جنّتی».. «کُس کِش صانعی»؛ «کُس کِش منتظری» (فرزندِ «کُس کِش منتظریِ معروف و مهربان») و «کُس کِش رئیسی» (جمنا بیا جماع کنید با جنده ها) به این پرسش پاسخ دهند.

      این «الله = کیرِ خر» .... کجاست؟

      حذف
  49. دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند
    گل آدم بسرشتند و به پیمانه زدند
    ساکنان حرم ستر و عفاف ملکوت
    با من راه نشین باده مستانه زدند
    آسمان بار امانت نتوانست کشید
    قرعه کار به نام من دیوانه زدند
    جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه
    چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند
    شکر ایزد که میان من و او صلح افتاد
    صوفیان رقص کنان ساغر شکرانه زدند
    آتش آن نیست که از شعله او خندد شمع
    آتش آن است که در خرمن پروانه زدند
    کس چو حافظ نگشاد از رخ اندیشه نقاب
    تا سر زلف سخن را به قلم شانه زدند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نظرِ شما به عنوانِ «کُس شعر» منتشر شد.

      پُرسش همچنان «کون برهنه» مانده است.

      حذف
    2. پاسخ به آنکه گفت: برایِ این بحث چهارچوب مشخّص کنید:

      آیا «تو» آنقدر احمق و یا کور هستی که چهارچوبِ به این بزرگی را نمیبینی؟

      چهار چوب این است:

      این «اللهِ مادر جنده» کجاست؟

      حذف
  50. آن‌ها که طلبکار خدایید، خدایید
    بیرون ز شما نیست، شمایید شمایید
    ذاتید و صفاتید، گهی عرش و گهی فرش
    در عین بقایید و منزّه ز فنایید

    کژدم خر فهم شد که الله کجاست؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چنین خرفَهم شدم که:

      «الله» حتّی در سوراخِ کونِ کژدم و مدفوعِ کژدم نیز هست.
      چنین متوجّه شدم که «الله» در «کُسِ ننهٔ شما» و «سوراخِ کونِ سگ» و «مدفوعِ سگ» نیز هست.
      چنین متوجّه شدم که که «الله» در تمامیِ سلّولهایِ «خوکها» و «سگها» و تمامیِ انواعِ «مدفوعِ انسانی» و «مدفوعِ حیوانی» نیز حضور دارد.
      چنین متوجّه شدم که اگر گروهی از «هندوها» به «گاو ستایی» متهّم میشوند؛ میتوانند «گاو ستا» بمانند. زیرا «الله» در تمامیِ سلّولهایِ «گاو» و «مدفوعِ گاو» نیز لانه کرده است.
      چنین متوجّه شدم که آنهایی که از «خُرما» برایِ خود خدایی میسازند؛... «الله ستا» هستند. زیرا که «الله» در تمامیِ سلّولهایِ «خُرما» نیز لانه کرده است.

      امّا شما هنوز «خر فهم» نشده اید که معنیِ اشعاری که فرستاده اید چیست؟
      شما فقط یک «طوطیِ مقلّد» هستید.

      حذف
    2. چنین متوجّه شدم که:
      زمانی که به «مستراح» میروید و «می رینید».... «الله» می رینید.
      زمانی که «می شاشید» ... «الله» می شاشید.

      چنین فهمیدم که «کیرِ خر» نیز ... پُر از «الله» است.

      حذف
    3. من (کژدم) ماتریالیستِ احمقی مانندِ «مارکسوسکها» نیستم که صورتِ مسئله را پاک میکنند و خود را «فیلسوفِ بزرگ» می انگارند.
      من (کژدم) به نحلهٔ «بی خداها» تعلّق ندارم.
      من (کژدم) حتّی حیفم می آید که به «مدفوعِ خود» توهین کرده و آنرا بر سَر و رویِ «فلاسفه» و «متکلّمین» خالی کُنم.

      در همان آغاز گفتم که مواظبِ «کلماتی» که بکار می برید؛ باشید...
      زیرا آن کلمات میتوانند به «طنابِ دار» بر «گلویِ شما» تبدیل شوند.

      من (کژدم) جانوری هستم که هنوز «ثبت» نشده است.

      برخی مرا «بی تربیت» مینامند.
      امّا انگلیسی زبانها به «ادبیّاتِ من» نامِ دیگری نهاده اند.
      آنها به این نوع از ادبیّات میگویند:

      Colorful


      حذف
    4. گویا هیچ یک از «خدا باوران» در حدّ «انگلهایِ پُر مدّعا» (آیةالله ها) جرأت ندارند که به این «وادی» وارد شوند.
      لذا از آن دسته هایِ ساعتی ۱۰۰ تومانی که روزانه بیش از ۲۰۰ بار بر «کیرِ کژدم» کلیک میکنند؛ میپرسم:

      این «الله مادرقحبهٔ شما» کجاست؟

      حذف
  51. کژدم ماده چیزی نیست جز مجموعه ای از مولکول ها خود مولکول ها هم دوباره کوچیکتر و.... خب اگر شما در عن خودتون به (وجود) خدا پی میبرین دیگر مشکل از اندیشه عرفا نیست.
    البته که در بحث عرفان عقل و منطق جایگاهی نداره حالا اینا به کنار کژدم شما هدفتون از این پرسش چیه؟چی رو میخواین ثابت کنین؟همه چی از پوچی شکل گرفته؟خدا وجود نداره؟خدا مرده؟خدا خوابیده؟خدای یهود از خدای اسلام بالاتره؟خدا مرده یا زن؟شایدم دوجنسه؟بی خدایی بهترین راه زندگیه؟

    کژدم این سوال های بالا رو جواب بدین تا ما بگوییم خدا کجاست؟(ارادتمند شما سایبری دو هزاری)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سایبری دوهزاری
      شیپور را از سَرِ گشادش زدی.
      نخست اینکه وقتی از «عارف» سخن میگویی ... حرفِ دهانت را بفهم. در آغاز نیز همین را پیشنهاد کردم.
      آن روسپی زاده ای که خود را «عارف» مینامد؛ چگونه میتواند «شیعه» و یا «سُنّی» و یا «یهودی» و یا «مسیحی» باشد؟
      ادّعایِ روسپی زاده هایی که خود را «عارف» و «صوفی» (حلقهٔ Sophia) مینامند؛ ظاهراً قرار است که بر «شهود» استوار باشد.
      آیا میتوان «دانشمندی» و یا حتّی چند کارگرِ ساختمانی را پیدا کرد که وقتی به «خیار» نگاه میکنند (شهود). یکی بگوید که «تخته سنگ» میبیند و دیگری بگوید که «کیرِ خر» میبیند و سوّمی بگوید که «گاو» میبیند و چهارمی بگوید که «علی» و یا «ابوبکر» و یا نَسناسِ دیگری میبیند؟
      آیا تا به حال شده است که در زندگیِ شخصیِ خود؛ زمانی که به سبزی فروشی رفته اید؛ «خیار» را «بادمجان» و یا «کاهو» دیده باشید؟ اگر اینگونه باشد... سنگ رویِ سنگ بنا نمی شود.
      تمامیِ «رِسِپی هایِ غذایی» را بشاش توش بره. زیرا معلوم نیست که «عارف»(شاهد) «بادمجان» را «گوشتِ بی استخوانِ گوسفند» دیده است؟ و یا اینکه «بادمجان» را «هویج» دیده است.
      نتیجه اینکه:
      بشاش تویِ آنهایی که آنها را «عارف» می نامی. زیرا «کُس شعر گویان» هستند.
      اگر «شهود» (دیدن) در کار باشد؛ همِگان «آجر» را «آجُر» خواهند دید. هیچکس «آلومینیوم» را «ذغال سنگ» نخواهد دید. لذا در دنیایِ واقعیِ شهود؛ بحثهایِ احمقانه ای مانندِ «فرقه گرایی» وجود ندارد.
      عارف (بیننده) نمیتواند شیعه و یا سُنّی و یا مسیحی و یا یهودی باشد.
      من به تُخمم هم حساب نمیکنم که خدا «مرد» و یا «زن» است و یا «بی خدایی» ب اوجِ روشنفکری است و «باخدایی» درّهٔ جهالت است.
      آنچه که از «انگلها» پرسیدم و آنها «سایبری ۲ هزاری» را فرستادند؛ زیرا خایهٔ روبرو شدن با «کژدم» را ندارند؛ این بود که چرا اینهمه مانندِ میمونها بر شاخه هایِ گوناگون می پرید تا آنچه را که حتّی خودتان نیز درکی از آن ندارید؛ تویِ کونِ احمقها فرو کنید؟
      پرسش من زیربنایِ فکریِ «اویاشگری» را به زیرِ سوال می بَرَد.
      به یکی از پرسشهایتان در همان آغاز پاسخ داده ام. فرقی میانِ «یهوه» و «الله» وجود ندارد.
      زیرا «یهوه» و «الله» را نیاکانِ ما آفریده اند.
      این ۲ موجود در «بُتخانه ها» بودند. سپس به عنوانِ خدایِ یگانه برگزیده شدند.
      پیش از دورانِ Paganism هیچ خدایی در تصوّراتِ انسانها وجود نداشت.
      Pagan ها نخستین آفرینندگانِ خدایان هستند.
      یهودیّت و اسلام؛ آیینهایِ Paganist هستند.
      آنچه که به «عرفان» و یا «صوفیگری» مشهور هستند؛ مجموعه ای از «مالیخولیاها» هستند و هیچ ربطی به «شهود» ندارند.
      حال پاسخ دهید:
      آیا «الله» در سوراخِ کونِ مبارکِ شما و یا «مدفوعِ سگها» نیز هست؟ یا نّه؟

      بُدّو بُرو درِ خونهٔ مامان جونت بازی کُن.

      حذف
    2. کژدم شما که شهود رو مطرح میکنین خدا رو در چه میبینید؟ در یک شاخه گل؟در طبیعت؟یا استغفرالله در زیبایی زنان؟من بالاتر هم گفتم که این سوال نیازمند یک چارچوب است..... برای (دیدن).ما تا خدا رو نبینیم نمیتونیم بدونیم خدا کجاست؟ حال که ما رو عاجز از پاسخ کردین چرا خودتون جواب نمیدین؟خدا کجاست؟

      ارادتمند شما روسپی دوزاری(سایبری دوزاری سابق)

      حذف
    3. مثالهایِ خوبی زدید.
      یک شاخهٔ گُل ....طبیعت .... زیبایی یک زن ....
      بگذارید منهم مثالهایی بزنم:

      قتل عامهای ارامنه بوسیلهٔ تُرکهای عثمانی
      قتل عامهایِ جنگ جهانی دوّم...
      قتل عام سال ۶۷ ....
      انفجار بمبهای اتمی در ناکازاکی و هیروشیما...
      قتل عامهایِ اخیرِ عراق و سوریه ....
      بیماریهایی که قتل عامهای طبیعی بوجود آورده اند ....
      آیا «الله» در «هیروشیما» و «ناکازاکی» نبود؟ یا از ترسِ «انفحارِ هسته ای» فرار کرده بود؟ ... شاید هم خوابیده بود و یا به مرخصی رفته بود.

      حذف
    4. کژدم، بیشتر رواج عرفان در ایران ،‌ (مولانا جلال الدین بلخی) و حافظ و سعدی و امثالهم، شاعران بی وطن و بی هدف بوده اند.
      بیشتر مربوط به دوران پس از قتل عام ایرانیان توسط مغول بوده اند.
      من یک پرسش دارم. چرا این عرفای نکته بین یا باهوش یا به قول بعضی الیت جامعه به سوراخی می رفتند و کتاب هایی می نوشتند ، در حالی که بیشتر جمعیت نمی تواند آن را بخواند و به درد همگان نخورد؟ روی بعضی از عرفان های اسلامی می توان نام «جلق روحانی»‌ گذاشت.
      ما به «فردوسی» نیاز داشتیم، به «نظامی» نیاز داشتیم، به «ابن سینا» نیاز داشتیم. اما پس از حمله ی مغول به رواج «کسشعریات عرفانی» دچار گشتیم. که «مولوی همجنس باز» بیاید از «خم ابروی کژدم تبریزی» بگوید. و برای «کژدم تبریزی» دخیل ببندد. ریدم به عشق مولوی به شمس.
      با پوزش از «کژدم تبریزی».

      حذف
    5. چهار چوب همان است که پرسیدم.
      «الله» کجاست؟

      حذف
  52. انصافاً سوال سختی پرسیدی!
    الله در ذهن مومنان الله است همانطور که یهوه در ذهن کلیمیان و ترینیتی در ذهن مسیحیان. از این راحت تر نمیشه گفت که همگی به موجودیتی لامکان در پهنه دنیای مادی اشاره میکنند که از رگ گردن به آنها نزدیک تر است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. و این مکان نزدیک تر از رگ گردن همانا ذهن مومن است.

      حذف
    2. یعنی اینکه:
      الله فقط در ذهنِ مؤمن وجود دارد.
      یعنی اینکه:
      بقیّهٔ جاها «خالی» از «الله» است.

      حذف
  53. با درود بر کژدم
    در واقع به چیزی که وجود ندارد و اعتقاد هم نداری آدرس آنرا نیز نمی توانی بدهی.
    الله، خدا، یهوه و یا با هر نام مزخرف دیگر (گیر خر فرضی) است که بوسیله شارلاتان هایی و یا در بهترین شرائط مجنون هائی روانی با افکار مالیخولیائی به نام (پیامبران) خلق شده که تا ابد در ماتحت مومنان فرو رفته و لذت ببرند.
    انسان مریض و روانی خود خالق خداست نه بالعکس .
    سام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سام گرامی
      درود بر شما
      اشتباه نکنید. «خدا» پیش از این «شارلاتانها» (پیامبرن) توسّط «Pagan» ها اختراع و در واقع «آفریده» شده بود.
      به سر تا پایِ همین «اسلامِ کثیف» نگاه کنید.
      همهٔ اوباشانی که خود را «اسلام شناس» و یا ممفتی» و یا «مجتهد» مینامند؛ معترف هستند که اسلام مجموعه ای از باورهایِ عربهایِ پیش از محمّد است.
      اسلام چیزی به جُز تقدّس بخشیدن به «Paganism» نیست.
      در همهٔ آیینهایِ Paganism چیزی به نامِ «شهود» وجود ندارد. بلکه شارلاتانیسم مانندِ «سحر» و «جادو» و «طلسمات» به جایِ «دیدن» (شهود) و «کشف» و «اختراع» نشسته اند.
      «محمّد» فقط یک «راهزنِ عُقده ایِ شارلاتان» است. «محمّد» الله را اختراع نکرد. زیرا عربها پیش از محمّد به «الله» به عنوانِ «یکی از خدایان» اعتقاد داشتند.

      حذف
  54. کژدم به نظرتون رونالد ترامپ و رهبر فرزانه این موشک بازی برای تاثیر بر افکار عمومی جهان انجام ندادن و بزودی با هم مذاکره میکنند و رهبر تقش قهرمان و رونالد ترامپ هم نقش مدافع منافع امریکا عمل نمیکنه؟این تحلیل از جنس توهم توطئه است ولی شاید که نباشه. کژدم واقعا ترامپ تا کی میخواد این بازی رو ادامه بده؟این بازی باید یک سرانجام داشته باشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تا زمانیکه پوستِ شکمِ انگلهای صفوی ومقلّدینشان به ستونِ فقراتشان بچسبد.

      حذف
  55. درود بر کژدم
    قبلا پرسیدم که از کجا ممکنه که مشخص بشه سرنوشت اپوزیسیون به سرنوشت شاپور بختیار منجر نشه که شما حتی نظر بنده رو تایید هم نکردید.شما خودتون حتی از صحبت کردن درباره کوچکترین مسائل اپوزسيون که امنیت اعضای اون باشه عاجزید چرا تمام زمین و زمان رو متهم به شارلاتان بازی میکنید؟ شاهزاده هم مشکلات بسیار بزرگی روبرو شه ایشون مثل پدرانشون فرد تنهایی هستن ما باید به جایی که طبل مخالفت بر سر هم بکوبیم باید به فکر اتحاد باشیم.اتحاد حول محور فردی درستکار و پاک سرشت.اگر ما از ایشون حمایت کنیم مطمئنا ایشون هم روحیه ای میگیرن برای ادامه ی مسیر ولی با این اختلاف ها فکر نمیکنم اتفاقی بیفته.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایشان شارلاتان هستند.

      حذف
    2. میهن دوست گرامی
      شاید شما باور نکنید. امّا برایِ من اهمیّتی ندارد که باور کنید و یا نکنید.
      اگر من (کژدم) حتّی اندکی شرافت در «سیّد رضا حاجی زاده» می دیدم؛ مطمئن باشید که از او «حمایتِ جانانه» می کردم و حتّی حاظر میشدم که بهایِ آن «حمایتِ جانانه» را با «بی آبرو شدن» بپردازم.

      He is a total waste

      حذف
    3. سایبری دو زاری۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۱

      خب کژدم شما طرفدار کی هستین؟این حرف های شما مصداق اینه که بگیم همه از اول به عنوان شارلاتان فرض میگیریم و طرف باید ثابت کنه که شارلاتان نیست ولی چرا این فرض رو کنار نمیزارید و بدون این فرض قضاوت نمیکنید؟

      حذف
    4. من در هیچ زمانی «هوادار» کسی؛ گروهی؛ تیمِ فوتبالی و .... نبوده ام.
      من ذاتاً نمیتوانم هوادار باشم. ذاتاً نمیتوانم استخدام شوم.
      همیشه تنها بودم.
      من «سیّد رضا حاجی زاده» را نمیشناختم و درباره اَش قضاوتی نداشتم. زمانی که او را شناختم؛ دیدم که او «شارلاتان» است.

      حذف
  56. در تصور عامه مسلمانان 1: دنیا محدود است و کرانه های دنیا برای آنها حداکثر منظومه شمسی است 2: خدا در ذهن اینها همان خدایی است که در طبقه هفتم آسمان ودر ققاب قوسین همانند انسان و مرد ولی غیر قابل توصیف به دلیل نورانی بودن همچون یک پروژکتور فوقالعاده قوی بر روی تختی نشسته است و در عین حال بر تمام دنیای پائین نظارت میکند و اوامرش را بوسیله کارگزاران که هم فرشتگان هستند و هم نیروهای طبیعی که در نزد مسلمانان موجوداتی باهوش و دارای زبان خاص خویش میباشند و برای مدیریت هر نیروی طبیعی مثل باد و خورشید و زلزله و ... فرشته و مدیری عملیاتی تعریف و تعیین شده است و تمام مجتهدین و مفتی ها نیز همین تصویر را با اندک تفاوتهایی تبیین و ارائه میدهند . اگر کسی غیر ازین فکر میکند باید مثل منصور حلاج بر دار شود .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      شما اندکی به جایگاهِ تعیین شدهٔ «الله» توسّط «کُس شعر بافان» (یعنی آفرینندگانِ «الله») نزدیک شده اید.
      اینکه میگویم: «کُس شعر بافان» کسانی هستند که «الله» را آفریده اند؛ به این دلیل است که:
      اگر شما به قُلّهٔ «اِوِرِست» نروید و به موازاتِ آن در رابطه با «طول و عرض و ارتفاعِ جغرافیایی» تسلّط نداشته باشید؛ همچنان در «مکانی لامکان» هستید.
      «آسمانِ هفتم» تقلیدی «میمون وار» از آموزه هایِ «یحیی تعمید دهنده» است.
      من (کژدم) در اینجا نمیخواهم «اندیشه هایِ یحیوی» را توضیح دهم. بلکه میخواهم «توخالی» و «پوچ» بودنِ افکارِ و تصوّرِ «مسلمانان» از «الله» را به آنها نشان دهم. من (کژدم) میخواهم به همهٔ مسلمانها بگویم:
      «اِی الاغها».... زمانی که حتّی نمیدانید این «الله» چه صیغه ای است ...
      چرا کونِ «محمّد مُرسی ها» و «انگلِ فرزانه ها» و «منتظری ها» و «مولوی عبد الحمید ها» را لیس میزنید و زندگی را بر یکدیگر تاریک میکنید؟
      اگر مسئله «سیاسی» است... آنقدر شرافت داشته باشید که بگویید: مسئله سیاسی است.
      اگر حتّی در این درجهٔ پایین نیز شرافت ندارید؛ چگونه خواهید توانست تا به انتها ادامه دهید؟
      آیا ۱۵۰۰ تومان برایِ هر ساعت آنقدر لذیذ است که هم میهنان و همسایه هایتان را بفروشید و احساسِ «ایمان» داشته باشید؟

      ماجرایِ «منصور» و «شمس» از نوعی دیگر است.

      حذف
    2. سایبری دو زاری۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۷

      کژدم انسان کامل از دید شما کیه؟ نیچه؟چنگیزخان مغول؟یحیی تعمید دهنده؟

      حذف
    3. هیچکدام.
      اساساً کلمهٔ مرکّبِ «انسانِ کامل» یک «کُس شعر» است.

      حذف
  57. سایبری دو زاری۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۸

    کژدم شما mysticism رو باور دارین یا خیر؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آیا احتمال می دهی که فرستادن بهپاد امریکایی به سوی ایران «عملیات نوک سوزنی» بوده باشد تا توان دشمنش را سنجیده باشد؟
      رسانه های حکومتی دور جدیدی از شیپور از سر گشاد زدن را به راه انداخته اند.

      حذف
  58. سایبری دو زاری۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۱

    کژدم اگه امروز یک کشور خارجی به نیت تجزیه ایران حمله کنه و شما میدونی احتمالا مرگ در انتظاراته بازم به جنگ میرین؟

    پاسخحذف
  59. کژدم عزیز .من فقط موندم این خدای پر جبروت و درای عرش و مرش و فرش که تریلیادرها نگهبان با نیزه های آتشین فوق لیزری داره.و میگن هیچ برگی نمیافته .مگر اینکه اون حتمن موافق افتادن برگ بوده. وقتی که شیطان رو بخاطر سجد ه نکردن به انسان از درگاهش بیرون کرد و ممنوع التصویر و صدا و حضور کرد در عرش.خودش و نگهبانان تریلیادری کجا بودند .که شیطان لائی کشید و دوباره پرید تو بهشت و ادم و حوا رو فریب داد و مومئنان رو سر کار گذاشت.{احتمالن سیستم خدا توسط امریکا هک شده بود }.2 زاری /3 زاری / و دیگران جواب بدند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس گرامی
      به همین دلایل است که «انشتین» در ۱۰۰ سالِ پیش در «نامهٔ خدا» به «انگلهایِ اوباش پرور» گفت:
      «این قصّه ها را بگذارید کنار. اکنون داستانهای دیگری میتوانید برایِ کودکان تعریف کنید.» (نقل به معنی).
      اگر من این پرسش را مطرح کردم؛ نه به این خاطر بود که پاسخی برایِ «مکانِ الله» پیدا کنیم.
      فقط خواستم که این چاهِ مستراح را اندکی هم بزنم تا بویِ گند آن بیرون بیاید.
      کسی که از من میپرسد:
      آیا به mysticism باور دارید؛ باور دارید؟ چه ۲زاری باشد و یا نباشد؛ حتماً یک «دایناسور» و یا «عقب ماندهٔ ذهنی» است. زیرا mysticism حتّی اگر واقعیّت داشته باشد؛ هیچ تغییری در جهان بوجود نخواهد آورد. به دنیایی که عدّه ای خود را با mysticism سرگرم کرده اند؛ نگاهی بیندازید. به جز آدمهایِ درمانده کسی به آنها مراجعه نمیکند.
      هیچیک از آزمایشگاههای علمی از فال بینها و آینده بینها دعوت نمیکنند و از آنها نمی پرسند که اگر بخواهیم چنین آلیاژی درست کنیم؛ به ما بگو که روندِ آزمایشها و ابزارهایِ موردِ استفاده چگونه باید باشند.
      دایرهٔ فعالیّت mysticism به خاله خان باجیها و کسانی که شوهر میخوهند و یا دختری را دوست دارند و نباز به طلسم و جادو دارند و امثالِ این مزخرفات محدود میشود.
      حال اگر ۹۹٪ این موجوداتِ متبحّر در «علومِ خفیّه» و «جفر» موجوداتی شارلاتان باشند؛ ببین که حلقه های mysticism چه چاهِ مستراحهایی هستند.
      اوباشانی که به نامِ «پیر» (در گندستانِ تصوّف) و یا «عرفانِ کهکشانی» و یا «عرفانِ حلقه» و «انرژی درمانی» و هزاران کُس شعرِ دیگر عدّه ای عقبماندهٔ فکری را دورِ خود جمع میکنند و به آنها تلقین میکنند که «شماها جواهراتی هستید که فقط من شما را کشف کرده ام» تا به آنها «شخصیّتی کاذب» بدهند و برای خود «حلقهٔ ثروت و قدرت» درست کنند.

      حذف
    2. تا زمانی که عوام فریبان و اوباشانِ میلیاردر در حاکمیّت هستند و یا به عنوانِ «قدرتِ موازی» در مساجد و کلیساها حکومت میکنند.
      چیزی به جُز «گاو و خَر» تولید نخواهند کرد.

      https://tinyurl.com/y5y85hky

      حذف
  60. درود بر کژدم
    کژدم یکی از روزنامه های خارجی مدعی این حمله طعمه امریکا برای ایران بود به نظرتون واقعیت داره؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      فکر نمیکنم. رژیم شیعی سعی دارد «زورِ بازو» نشان دهد. زمانی که زورِ بازو نشان داده شد؛ نخستین چیزی که «لُو» می رود؛ همان «زورِ بازو» است.
      آمریکاییها همهٔ کوچه پس کوچه هایِ تواناییهایِ رژیم را میشناسند و نیازی به «حملهٔ نوک سوزنی» برایِ آزمایش «زور بازویِ رژیم» ندارند.
      این پهپادها را باید «سیستمِ مکمّل» برای اطّلاعاتِ ماهواره ای دانست که تغییرات و حرکتها را بیشتر از ماهواره ها به «Real time information» تبدیل میکنند.
      کسانی که میگویند این یک «طُعمه» بوده است؛ فقط میخواهند داستان را شیرین تر کرده و خواننده جذب کنند و تیراژ فروشغ روزنامه ها را بالا ببرند.

      حذف
  61. پرسشی دیگر:

    نظرتان در رابطه با ورودِ «نسل پنجم اینترنت» (5G) چیست؟
    نخستین آثارِ اقتصادیِ چه هستند؟
    چه تحوّلاتی را در ۱۰ سالِ آینده بوجود خواهد آورد؟

    هرچه میتوانید؛ دامنهٔ دید خود را به افقهایِ دور گسترش دهید.
    به این میگویند «mysticism نوین».
    لازم نیست «هو» بکشید و قورباغه را به سوسک تبدیل کنید و یا بر رویِ آب راه بروید....

    منتظرِ پاسخهایِ شما هستم.

    پاسخحذف
  62. درود .
    کژدم لطفاً بفرمایید تحریم‌های جدید آمریکا شامل چه مواردی می تواند باشد ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من نیز مثل شما هیچ خبری ندارم که چکار خواهند کرد؟
      امّا حدس میزنم که «بیمهٔ کشتیرانی» برای رژیم ایران یکی از مواردِ تحریمهای جدید باشد.

      حذف
    2. شاید تمامیّت ناوگانِ دریایی رژیم را تحریم کرده و از بنادر بخواهند که لنگر انداختنِ کشتیهایِ رژیمِ شیعی در بنادر خود را نپذیرند.

      حذف
  63. گویا وقتی پرسشها اندکی به «فکر کردن» نیاز پیدا میکنند؛ همه ساکت میشوند. امّا اگر پرسش در رابطه با «شیخ صنعان و دخترکِ خیزران پوش» باشد هر کسی چند شعرِ قراضهٔ عاریه ای را به عنوانِ کامنت میفرستد.

    پاسخحذف
  64. هدف نامی 5G این است که سرعت دیتا از طریق تلفن موبایل، به مراتب افزایش یابد و امکانات بسیار زیادتری را ایجاد کند. البته برای افزایش پهنای باند، باید فرکانس سیگنال امواج را به 24 تا 86 گیگاهرتز افزایش داد. طول موج چنین امواجی در حد ۱۲ تا 3.5 میلی‌متر است. هزینه‌ اضافی که برای بالا بردن پهنای باند باید پرداخت، این است که باید دکل‌های پخش امواج تلفن همراه در فواصل بسیار کوتاه‌تر نصب شده؛ و همچنین امواج با انرژی بیشتری منتشر شوند. چون طبیعت امواج این است که هرچه فرکانس موج بالا برود، قدرت انتشار کمتری خواهد داشت.
    شرکتی که در توسعه تکنولوژی 5G‌ پیش‌تاز است، Huawei چین است. این شرکت در‌واقع ویترین سازمان اطلاعات و امنیت چین است و بخش عمده‌ای از فعالیت جاسوسی چین در کشورهای دیگر، از طریق این شرکت انجام میشود. تلاش هواووی این است که از طریق زیرساختهای 5G سلطه اطلاعاتی خود بر کشورهای دیگر را کامل کند. طبعا سازمان‌های اطلاعاتی غربی با چین رقابت دارند، و از این کشور خواسته‌اند که درهای پشتی سیستم خود و استفاده اطلاعاتی از آن را در اختیار این سازمانها قرار دهد. اما چین نمیخواهد از دست برتر خود در جاسوسی از کشورهای دیگر صرفنظر کند. به همین دلیل غربیها جلوی فروش زیرساختهای موبایل آنها را در غرب را گرفته، حتی محدودیت‌هایی برای گوشی‌های هواووی برقرار میکنند.
    جدا از همه امکاناتی که زیرساختهای 5G برای جاسوسی از اطلاعات مردم ایجاد میکند، مطلب دیگری وجود دارد که اشاره به آن لازم است.
    در گذشته چیپ های جاسوسی که در بدن قرار میگرفتند با این محدودیت روبرو بودند که باتری هرچقدر هم که خوب باشد، بالاخره تخلیه می‌شود و چیپ از کار می‌افتد. سنسورهای RFID نیز باید از فاصله مشخصی از منبع انرژی عبور کنند تا فعال شوند. مجموع این محدودیت‌ها باعث میشد که در سطح گسترده نشود از آن استفاده کرد.
    اما اگر تکنولوزی 5G در مناطق شهری فراگیر شود، امواج قدرتمند میلی‌متری آن در همه جا پخش شده و میتواند چیپهای کارگذاشته شده در بدن افراد را تغذیه کند. برای دریافت انرژی از این امواج فقط به یک آنتن چند میلی‌متری نیاز است، که می‌شود آن را به شکل حلقه Coil درآورد. مجموع آنتن و مدارات الکترونیک را می‌شود در بسته‌بندی زیر یک میلی‌مترمکعب ساخت. تزریق آن به افراد نیز نیازی به اطلاع فرد و یا اخذ اجازه از او ندارد. فرض کنید تفنگ مخصوصی در حد یک سیگار طراحی شود که چنین چیپی را به بدن فرد شلیک کند: فرد فقط برای یک لحظه سوزش مختصری در پوست خود حس میکند و متوجه علت آن نمیشود. خونریزی خاصی هم رخ نخواهد داد تا فرد مشکوک شده، دنبال علت آن بگردد. بعد از تزریق چیپ می‌شود اطلاعات جمع‌آوری شده از فرد را تا فواصل طولانی ارسال کرد.
    به همین دلیل شبکه‌های 5G در اطراف هیچکدام از ساختمان‌های مهم دولتی و سیاسی، در اکثر کشورها، مجاز نیست. چون پخش امواج آن‌ها میتواند چیپهایی را تغذیه کند که از راههای دیگر نشود آن‌ها را تغذیه کرد. در کنار جاسوسی، می‌شود از این چیپها برای قتل‌های سیاسی و مریض کردن تدریجی نیز استفاده کرد.
    چنین امکاناتی برای هر دولتی آنقدر وسوسه‌انگیز هستند که همه‌گیر شدن این تکنولوژی را تضمین کند.
    نسل پنجم اینترنت شاید تصور زیبایی از اون در کشور های مختلف دیده بشه ولی مطمئنن آغاز دوره جدیدی از کنترل انسان سانها خواهد بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. میهن دوست گرامی
      آن بخش از کامنت شما که مربوط به تزریقِ مایکرو چیپ به بدن انسان برای اهدافِ جاسوسی آمده است در شرایط کنونی «Fiction» است. تا زمانی که «پروتئین» به طورِ مصنوعی تولید نشود؛ چنین کاری ناممکن است.
      امّا مسئلهٔ استفاده از تکنولوژی 5G بیشتر یک مسئلهٔ نرم افزاری و سخت افزاری است. به این صورت که برخی قطعاتِ ضروری در سخت افزار؛ وظیفهٔ جاسوسی نیز به عهده داشته و حتّی سیستمِ عامل نیز به عنوانِ یک بستهٔ نرم افزاری آلوده به فرامینی باشد که در رابطه با آن قطعات؛ نقش رابطِ جاسوس را بازی کنند که از مرکزِ اصلی (اَبَر کامپیوترها) دستور میگیرند. چه بسا برای مدّتی مانندِ «سلّلِ خوابیده» عمل کنند و در زمانِ مقتضی بیدار شده و عملیاتِ خود را شروع کنند و قابلِ رهگیری و شناسایی هم نباشند و یا شناسایی آنها بسیار سخت باشد.
      امّا مسئله بسیار فراتر از اینها است و مسئلهٔ «امنیتی» تنها یک بخش از آن است.

      حذف
    2. بله من بیشتر سعی کردم زوایای پنهان رو نگاه کنم.یا ورود تکنولوزی 5G کل زندگی انسان ها متحول میشه. ماشین های خودران جایگزین ماشین های امروزی میشن با امار تصادف تقریب به صفر درصد چون سرعت اطلاعات داده ها به قدری بالاست که اگر مثلا چاله ای در فاصله ی 10 متری ماشین باشه ماشین های اطراف هشدار میدن و.... دنیای واقعیت مجازی متحول میشه چون دیگه سرعت دیتا بالا این اجازه رو میده که چند ساعت از روز رو یک امریکایی و یک ژاپنی با هم هم صحبت بشن و همدیگه رو روبروی هم ببینن.سخنران نیازی به حضور در صحن سخنرانی رو نداره.معلم نیازی به حضور سر کلاس نداره.البته پیشرفت در زمینه رباتیک هم تاثیر بزرگی در آینده ی ما داره.

      حذف
    3. کاش در رابطه با زوایایِ روشن نیز صحبت کنید. مثلاً در رابطه با «اقتصادِ 5G ».
      فکر میکنم مبحثِ مفیدی باشد.

      حذف
    4. این موضوع بر فرهنگ جوامع مختلف هم تاثیر میزاره و دنیا رو به سمت یکپارچگی هدایت میکنه.
      در زمینه ی اقتصاد از چند جنبه میشه به اون نگاه کرد اول فرصت ها و شغل های جدید حاصل از 5G که البته پیشرفت در زمینه روباتیک هم در موازات این موضوع تاثیر زیاری میزاره.
      زمینه ی بعدی که میشه به این قضیه نگاه کرد درامد حاصل از اینترنت برای دولت های کشور میختلف

      حذف
    5. برآوردهای جدید میگویند که در ۱۰ سالِ آینده ۲ میلیارد نفر به شبکهٔ 5G خواهند پیوست. نخستین و روشن ترین نمودِ اقتصادیِ این شبکه به ما میگوید:

      ۱- تمامی تلفنهایِ همراه و هوشمندِ کنونی و همچنین Tablet ها پس از ورودِ پدیدهٔ 5G تبدیل به «دایناسور» خواهند شد.
      یعنی اینکه: یک بازار با ۲ میلیارد نفر مشتری برای تلفنهایِ همراه و بازاری با ۲ میلیارد مشتری برایِ Tablet ها بوجود خواهد آمد.
      ۲- لوازمِ خانگی که بتوانند با این سیستم کنترل شوند؛ لوازم خانگی کنونی را به زباله دان فرستاده و بازاری بسیار بزرگ برای این وسایلِ جدید ایجاد خواهد گردید.
      ۳- دولتها و یا بخشهایِ خصوصی مجبور هستند که برای داشتنِ پایگاههایِ اینترنتی 5G هزینه هایِ کلانی بپردازند.
      ۴- شغلِ «تاکسی رانی» و «مسافرکشی» به طورِ کامل ورشکسته شده جای خود را به کمپانیهایِ بزرگی مانندِ Uber و امثالهم خواهند داد.

      نتیجهٔ بسیار روشنِ ۴ موردِ بالا اینکه:
      «آریایی نژادهایِ خاک بر سرِ شیعه مسلک» مصرف کننده و مشتری و دلّالهای خرده پایِ این موقعیّتِ عظیمِ اقتصادی خواهند بود.

      ۵- بخش وسیعی از «نیرویِ کارِ انسانی» بیکار شده و به حاشیه رانده خواهند شد.

      آنچه که گفتم؛ نتیجهٔ نگاهی بسیار سطحی بود.

      حذف
  65. درود بر کژدم
    در ادامه ی سوالتون میتونیم به موردی دیگه ای هم اشاره کنم انتشار امواج سرطان زا برای کاهش جمعیت کشور های دیگه و تسلط بر فرهنگ و اقتصاد جوامع دیگه (جایگزین کردن جمعیت چینی به جای جمعیت های دیگه) شما نظرتون چیه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امواج معمولاً چینی را از ‌ژاپنی و عرب و ایرانی و کُرد و تُرک تشخیص نمیدهند.
      بیشتر شبیه تئوری توطئه است ولی سازنده اش «دیدِ علمی» ندارد.

      حذف
  66. با درود بر کژدم
    این قسمت کوتاه برنامه steve Hilton خیلی گویا و روشن خط مش فکری ترامپ رو توضیح میده
    اروپا و تمامی سیستم گلوبالیستها شمشیر را از رو بسته و در جنگ تمام عیار به مصاف ترامپ رفته اند.
    https://youtu.be/v_4hDSAZ6kE
    5G نیز برای چین حکم اسب تروجان را دارد- کشورهای ورشکسته اروپائی مثل ایتالیا و غیره هم اکنون در حال فروش استقلال خود به چینی ها هستند، و جالب قضیه اینجاست که سرمایه چین خود به وسیله Grid سرمایه داری غرب فراهم شده،
    سام

    پاسخحذف
  67. https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA_%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A1
    دیگه نیازی به پای منبر رفتن نیست خداروشکر با بودن منابعی مثل ویکی پدیا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به همین منبر بچسب تا احساس کُنی که خیلی میفهمی.

      حذف
    2. من هیچی نمی فهمم من نفهمم من اماده ام اینجا تا بفهمم

      حذف
    3. پَس نگو «منبر» لازم نیست.

      حذف
  68. سایبری دو زاری۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۳

    کژدم شما که میگین mysticism یک ذهنیت بیهوده است این اشعار مولانا رو بخونید تا عمق قضیه رو بفهمید.ایشون در قرن 7 زندگی میکردن در رابطه با پرسشتون هم این موضوع خارج از تخصص بنده هست که بخوام نظری بدم.صرافی کژدم هم هنوز به حرفی که گفتن پایبند هستن یا پشیمون شدن؟

    هیچ چیزی ثابت و بر جای نیست

    جمله در تغییر و سیر سرمدی است

    ذره ها پیوسته شد با ذره ها

    تا پدید اید همه ارض و سماء.

    تا که ما آن جمله را بشناختیم

    بهر هر یک اسم و معنی ساختیم

    ذره ها از یکدیگر بگسسته شد

    باز با شکل دگر پیوسته شد

    ذره ها بینم که از ترکیبشان

    صد هزاران آفتاب آمد عیان

    صد هزاران نظم و آئین خدا

    علت صوری این خورشیدها

    باز این خورشید ائین ها

    بر گرفته سوی گرداب فنا

    ای زمین پست بی قدر و بها

    با تمام برها و بحرها

    انچه داری در طریق کهکشان

    از ثوابت یا که از سیارگان

    جملگی ترکیبشان زین ذره ها

    تا که روزی می شوید از هم جدا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نخست اینکه من هرگز نگفتم mysticism بیهوده است. اصلاً سخن بر سرِ «هودگی» و یا «بیهودگی» نبود. بلکه شما پرسیدید که آیا به mysticism باور دارم؟ من نیز پاسخ دادم: تا حدودی بله.
      امّا این شعری که فرستادید؛ هیچ ربطی به mysticism ندارد.
      این شعر در بهترین حالت لیسیدنِ استفراغِِ «اتُمیست ها» است. «اتمیست ها» عدّه ای از فلاسفهٔ «یونانِ باستان» هستند که چند هزار سال پیش از این «شاعر خانِ شارلاتان» به نظریّهٔ «تشکیلِ جهان از ذرّه ها» رسیده بودند. آنهم با شیوهٔ سادهٔ «خُرد کردنِ سنگ و کلوخ». آنها فکر کردند که مادهه را میتوان به دفعات شکست تا به آخرین قطعهٔ «غیرِ قابل شکستن» رسید و نامِ آن «ذرّه» را «اَتم» نهادند.
      حال این «شاعر خان» نظریّهٔ «اتمیست ها»یِ چند هزار سال پیش از خود را میخواهد به عنوانِ «دانشِ شهودیِ خودش» به ماتحتِ شاگردانش فرو کُند و البّه موفّق بوده است.
      فکر میکنم که شما تا همین لحظه با این تاریخچه آشنایی نداشتید و گرنه از حولِ حلیم؛ در «دیگِ کژدم» نمی افتادید.
      اگر آن شاعر خان «دانش شهودی» داشت؛ چرا در رابطه با «انرژی» و «مِیدان» و «موج» و «پلاسما» و «مادهٔ تاریک» و «انرژی تاریک»؛ موفّق به «شهود» نشده بوده است؟ و تمامی «دانشِ شهودیِ شاعر»؛ با لیسیدنِ استفراغِ «فلاسفهٔ یونانِ باستان» به پایان رسیده و سپس آنرا بر سفرهٔ مسلمانان و صوفی مسلکها استفراغِ دوباره فرموده است؟
      البتّه فکر میکنم که «انگلهایِ صفوی» و «پیرهایِ خانقاههای کنونی» با اندکی مطالعاتِ دانش کنونی در حدّ نوک زدن (مانندِ نوک زدنِ مرغهای کردستان در مستراحها)؛ میتوانند «کُس شعرهای عرفانیِ بهتری» بسرایند.

      حال اگر منظورتان از mysticism اینگونه خزعبلات است؛ من به این مزخرفات باور ندارم.
      mysticism لیسیدنِ استفراغِ دیگران و یا دُزدیدنِ نظریاتِ دیگران و به اسم خود «چاپ زدن» نیست.
      mysticism چیزی دیگر است.... راه را عوضی رفته و به «تُرکستان» رسیده اید.

      در رابطه با قیمتِ دلار نیز پشیمان نیستم. دلیلی برای پشیمانی وجود ندارد.

      حذف
    2. کژدم چرا نوشته ای ترکستان! البته من فارس ام.حالا حافظ یه چیزی گفت. اونم چون دختر ترک را می خواست بهش ندادند از ترکها رنجیده بود یه گوشه ای زد. تو چرا بند را تاب می دهی؟ دارم شوخی می کنم. ترکهای ما حرف ندارند.الحق مردان بزرگی از بین ترکها برخاسته.بقول معروف اذربایجان سر ایران است.

      حذف
    3. به این خاطر که ترکستان در شمالِ ایران و کعبه در جنوب است.
      زمانی که کسی نمیفهمد و نمیداند؛ مانندِ «الاغی» میماند که آماده است هرچه خواستند بارش کنند.
      «الاغ» فکر میکند که به طرفِ «عرفان» و «mysticism» میرود و خیلی باسواد و دانشمند شده است. به همین خاطر به جایِ سر در آوردن از «کعبه» از یکی از «آثارِ باستانی» که اکنون به جای «طویله» نمیتوان از آن استفاده کرد؛ سر در می آورد.
      مزخرفاتِ افلاطون و «فلوطین» یکی از کارمایه هایِ اصلی کسانی است که در ایران به«صوفی» و«عارف» مشهورند.
      حتّی بنا بر مدفوعاتِ فکریِ اصلاح طلبان؛«حاجی بادمجان میرزا قاسمی» نیز یکی از عرفایِ معاصر است.
      باور ندارید؟ از اوباشانی مانندِ مسعود بهنود و سیّد ابراهیم نبوی بپرسید که در «خانقاهِ حاجی بادمجان» به «اعتکاف» و «چلّه نشینی» می پردازند.

      حذف
  69. با درود بر کژدم
    پهباد ۲۰۰ ميليون دلاری براشون میلیارد ها دلار خرج برداشت.
    به این میگن استراتژی
    سام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      من واقعاً تعجّب کردم که سَرِ خَرِ تحریمها را به طرف «طویلهٔ رهبری» (بیت) کج کردند.
      ترامپ با این کار به یک «دیپلماسی عمومی» دست زد تا به مردمِ ایران بگوید که هرچه هست؛ در آن طویله است و ما از آن طویله غافل نیستیم.
      مطمئن هستم که بسیاری از مردمِ ایران پس از شنیدنِ خبر خوشحال شده و خواهند گفت: «بزنید این روسپی زاده ها را»

      حذف
    2. حالا چرا تعجب کردی؟؟؟ اتفاقا مساله اصلا نمادین نیست و لار مالی زیادی برای رژیم انگل ها دارد.

      حذف
    3. الاغِ گرامی

      آیا شما جماعت عادت دارید با «معدهٔ تان» حرف بزنید؟
      من کجا گفتم نمادین است و یا نیست؟
      من فقط گفتم: تعجّب کردم.

      حذف
  70. کژدم بزرگوار به نظرتون به آخرای بازی نمیرسیم؟آیا میتونیم امیدوار باشیم سرنوشت شوروی برای جمهوری اسلامی تکرار بشه؟

    پاسخحذف
  71. درود بر کژدم
    کژدم با تمام صحبت هایی که قبلا گفتین من نتونستم بالاخره متوجه شم شما خدا رو باور دارین یا خیر؟و اگر باور دارین چه خدایی است؟اگر ممکنه mysticism رو هم توضیح بدین من نکته ی جالبی پیدا نکردم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما همان «روسپیِ ۲ زاری» هستید. امّا اینبار میخواهید از «پنجره» وارد شوید.
      برایِ شما «باور داشتن» و یا «باور نداشتن» به خدا؛ حتّی به اندازهٔ پشم خایهٔ تان ارزش ندارد.
      زیرا شاید بتوانید پشم خایهٔ تان را به آنجایِ «زَنتان» بمالید و صدایِ «آخ و اوخ» او را در آورید (یکی از کاربُردهایِ پشمِ خایه). امّا «الله» را نمیتوانید به جایی بمالید. همهٔ داستانِ ورودِ شما به این بحث فقط «تاکتیکِ کُشتنِ زمان» و «ایجادِ انحراف در مسیرِ بحث» است.
      پیشنهاد میکنم که اگر برایِ باری دیگر که بخواهید از «روزنهٔ بام» برایِ ورود استفاده کنید؛ نامِ مستعارِ خود را به «روسپی زادهٔ ۲ زاری» تغییر دهید.

      سپاس

      ماچ

      حذف
  72. کژدم چرا میگین ترامپ نوشدارو بعد از مرگ سهرابه؟مگر ایشون تا الان موفق نبوده که شما ایشون رو شکست خورده میدونید؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زیرا دورانِ داشتنِ روابطِ محدود میانِ گونهٔ انسانی؛ به پایان رسیده است. دوران شکوفایی تکنولوژی که در عرصهٔ سیاست و تنظیمِ روابط به زایِشِ «کاپیتالیسم» و «سوسیالیسم» انجامید؛ «مُرده» است. اندیشه هایِ «ترامپ» که میخواهد «جزیره ای بسازد» که نه تنها بر خود استوار است؛ بلکه باید تلاطمهایِ اطرافِ جزیره را نیز به نفعِ «جزیره» باز تعریف و کنترل کُند؛ بسیار دیر «زاییده شد».
      اگر ترامپ در ۶۰ سالِ پیش ظهور میکرد؛ میتوانست بسیار بهتر از این عمل کُند.
      اگر ترامپ در ۴۰ سالِ پیش ظهور میکرد؛ میتوانست جلو «لیبرالیسمِ لجام گسیخته» را بگیرد و آن تحوّلی که توسّط «رونالد ریگانیسم» کلید خورد؛ هرگزکلید نمیخورد و جمعیّت چین اکنون زیرِ ۶۰۰ میلیون بود.
      هر «گامی»؛ «گامِ بعدی» را بر «اساسِ خود» پیشنهاد میکُند.
      از نظرِ من «رونالد ریگان» بازیِ شطرنج را باخت.
      اگر خوانندهٔ قدیمی باشید؛ ازنوعی فوتبال سخن گفته ام که به عنوانِ مثال ۱۰ دروازه دارد و ۱۰ تیم در آن زمین بازی میکنند.
      رونالد ریگان در چنین شطرنجی؛ آیندهٔ جهان را باخت.
      شاید آمریکاییهایِ ناسیونالیت؛ امّا «همچنان احمق»؛ رونالد ریگان را قهرمان بدانند.
      امّا از نظرِ من؛ رونالد ریگان در یک بازیِ پیچیده دچارِ «مالیخولیا» شد.
      به همین دلیل است که «آمریکا» به مدّتِ ۲۴ سالِ مداوِم؛ توسّط «گلوبالیستها» شُخم خورد و به موازاتِ آن دنیایِ خارج از آمریکا «مسلّح» شد.
      این داستان را بیش از این ادامه نمیدهم. زیرا شاید یک کتابِ ۵۰۰۰ صفحه ای شَوَد.

      حذف
  73. کژدم شما چه زمانی تحلیل سیاست رو شروع کردین؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در روزگاری پیش از این؛ مردِ جوانی یک «استاد» داشت و یک Mentor نمیدانم که آن Mentor کسانِ دیگری را نیز «راهنما» بود و یا نّه؟ امّا میدانم که آن «استاد» فقط یک شاگرد پیدا کرده بود.
      آن شاگرد بسیار به خود «غرّه» شده بود و و دنیایِ سیاست را به عنوانِ یک Task برای خود برگزید. «استاد» گفت: بیهوده است و به دنیایِ بیهودگیها نرو.
      آن شاگرد به سراغ Mentor رفت.
      Mentor دو دنیا را به او نشان داد:
      ۱- دنیایِ روشنیها.
      ۲- دنیایِ تاریکیها.
      آن شاگرد؛ به سویِ دنیایِ تاریکها رفت. زیرا فکر میکرد که: شمشیرِ «دیدن» در دنیایِ تاریکیها؛ بیشتر صیقل پیدا می کُند.
      این داستان بیش از ۴۳ سالِ پیش اتّفاق افتاد.
      آن شاگرد همچنان در دنیایِ تاریکیها از چپ و راست سیلی میخورد.
      فکر میکند که بالاخره راهی پیدا کرده است امّا میداند که پیمودنِ این راه بسیار سخت است.

      حذف
    2. متاسّفانه پرسشِ یکی از خوانندگان به اشتباه حذف شد. ایشان پرسیده بودند که:
      Mentor چیست؟ و آیا من (کژدم) توانسته ام به جایگاهِ استاد برسم؟

      پاسخ:

      من (کژدم) پس از آن زمان هرگز «استاد» را ندیدم. راستش را بخواهید به دنبالِ دیدنِ ایشان نیز نبودم و فکر نمیکنم که هرگز بتوانم «او» شَوَم. یادِ ایشان یک «نوستالژیا» است. هر زمان که به ایشان فکر میکنم؛ احساسِ «تنهایی» و نوعی از احساسِ «یتیم شدن» به من دست میدهد. گویی که کودکی والدین و همهٔ اعضایِ «خانوادهٔ گستردهٔ خویش» را از دست داده باشد.(مانندِ خانم «مادلین آلبرایت»).

      امّا Mentor یک موجودِ فیزیکی نیست. برخی او را «دلیل» مینامند. برخی او را «روحِ حامی» مینامند.
      زمانی که Mentor رابطه برقرار میکند؛ حضورِ او به صورتی فیزیکی احساس میشود.
      معمولاً «استاد» میگوید که به این راه نَرو و یا اینکار و یا آنکار را انجام بده. کیسهٔ استاد همیشه پُر از Task هایِ گوناگون است.

      امّا Mentor فقط همهٔ راهها را به روشنی نشان میدهد و انتخاب را به «تو» واگذار میکند.
      هر راهی که انتخاب کردی؛ Mentor در کنارِ توست.
      کارِ Mentor نشان دادنِ راه و یا راهها است.
      Mentor دانش آموز را هرگز به طورِ کامل رها نمیکند و حتّی اگر دانش آموز از «راه» بیرون رفته و رابطه اش با Mentor ضعیف شده باشد؛ در هر «بزنگاهِ مهمّ» میبیند که تنها نیست و بازهَم Mentor را در کنارِ خود میبیند که راهها را به او نشان میدهد.
      Mentor مانندِ یک پدر و یا مادرِ مهربانِ «ساکت» است که با نشان دادنِ راهها به تو کمک میکند.
      به همین خاطر است که برخی او را «حامی» و برخی او را «راهنما» مینامند.
      لطفاً به «پرسیدن» در این رابطه پایان دهید.
      زیرا پاسخ نخواهم داد.

      حذف
  74. کژدم جان درود
    قطعات پازل داره تکمیل میشه تحریمها به بیت رهبری رسید و این یعنی خراب شدن تمام پلهای دیپلماسی و این نشانه عزم جزم امریکا برای جنگه حالا فقط یه تلنگل برای ایکار لازمه

    پاسخحذف
  75. چه خوب میشود اگر ظریف انگلیسی دان هم پاسپورتش ازدست برود تا همدرد ما شود ونتواند مهاجرت کند.
    هاهااااا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قبلا ظریف پاسخ یک خبرنگار راجب زندانیان سیاسی این بود که: هاها زندگی همینه.

      حذف