۱۴۰۱ فروردین ۲۶, جمعه

برای قهرمانانِ «ماریوپول»

 اگر سر به سر تن به کُشتن دهیم

از آن به که میهن به دشمن دهیم




آنها
هرگز
نگفتند که
ماریوپول ثروتِ ملّی است
و باید سالم بماند.
ثروتِ ملّی که در دستِ دشمن است
دیگر «ثروتِ ملّی» نیست
بلکه 
ثروتِ دشمن است.
 
کژدم

۲۰۲ نظر:

  1. خوانندگان گرامی؛ بالاخره از تنبلی بیرون آمده و «نوشتارهایِ ۱۸ گانه» را به صورتِ صفحه در آوردم که در لیستِ کناریِ سمتِ چپ وبلاگ قابل دسترسی است. صفحهٔ «گفتگویی از نوعی دیگر» نیز در همانجا قابلِ دسترسی است و نوشتارهایِ ۱۸ گانه برایِ پایه گذاریِ ایرانِ نوین نیز بر اساسِ نوشتارهایِ ۱۶ گانهٔ «گفتگویی از نوعی دیگر» بنا شده است.
    لینکِ مستقیم برایِ همین الآن:

    https://kajdoum1.blogspot.com/p/blog-page_15.html

    ایرانِ نوین برایِ بازگشت به «گذشته» نیست؛ بلکه باید برایِ «ملاقات با آینده» بنا شود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گاینده ننه و همسر علی ابن ابیطالب امام اول شیعیان۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۵

      درود بر کژدم و درود بر دشمنان دین اسلام.
      سالگرد نصف شدن کله دژخیم محمد یعنی حضرت علی مشهور کفتار کرار بدست بهمن جازویه مشهور به ابن ملجم را تبریک میگویم. علی دشمن مسیحیان و زرتشتی ها و یک جلاد خونخوار بود.
      تو روح آل محمد و سیدهای اولاد محمد.

      حذف
    2. بر دشمنان اسلام درود
      وبلاگ نویسان مشت محکمی بر دهان دین اهریمنی اسلام میکوبند.

      حذف
  2. https://tinyurl.com/5k5feadk

    «نادر قلی پوتینِ قهرمان» با «کاسهٔ گدایی» و «کشکول و تبرزینِ» در دنیا به «طیّ الارض» روی آورده است.
    این حرکتِ «صوفیانه» مرا به یادِ شخصیّتِ ترکیبیِ «نادر قُلی پوتین نعمت الله ولی» می اندازد که زمانی میگفت:
    «ما خاک را به نظر کیمیا کنیم»....

    «خواجه حافط شیرازی» که در حالِ «تلو تلو خوردن» از «بادهٔ ناب» بود... به «نعمت الله ولیِ میلیاردِرِ زمانه» گفت:

    ( سپِلشک..... آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند.... آیا شود که گوشهٔ چشمی به ماکنند؟)

    مشکلِ «نادر قلی پوتین» این است که «پوتین هایش» برایِ پاهایِ «زنانه و کوچکش» بسیار گشاد هستند.
    اینکه کلاسِ «جودو» بروی.... هر ننه قمری می رود.
    اینکه با ۱۰ ها محافظ به شکارِ «خرس» بروی.... باز هم هُنری نیست....
    امّا اینکه تمامیِ آبرویِ ۳۰ ساله ات را در یک ماه ببازی.... باید شایستهٔ «مدالِ طلایِ حماقت» باشی (معادلِ تمشک طلایی در هالیوود).

    «گُنده لاتِ KGB» که حتّی بلد نیست «طرّاحی» کُنَد.
    احتمالاً روسها ۱۰۰ ها بار احمق تر از او هستند که چنین رهبری دارند.

    پاسخحذف
  3. فروردین ۱۴۰۱، ساعت ۱۸:۱۱

    https://tinyurl.com/22mweac4

    «تبریزیها» مثلی دارند که میگوید:
    اگر «دیوانه»ای؛ دیوانهٔ دیگری را ببیند؛ «چماقش» را قایم میکند.

    اگر قرار است که سلاحهایِ کوچکِ اتمی برایِ بازدارندگی از جنگهایِ اتمیِ بزرگ جلو گیری کنند.... چرا نباید این تسلیحاتِ کوچک بر فرازِ «مسکو» و «سن پطرز بورگ» منفجر نشوند تا از یک «دیوانگیِ اتمیِ بزرگ» از طرفِ «نادرقُلی پوتین» جلوگیری شود؟
    من هیچ دلیلی برایِ ردّ این جلوگیریِ «انسان دوستانه» نمیبینم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نظرِ شخصیِ من این است که «چین» به شدّت از چنین سناریویی جلوگیری خواهد کرد. زیرا حتّی اگر کنار بایستد؛ در نهایت بازنده است.
      چین میتواند با ضرباتِ نظامی به مُسکو؛ نه تنها رژیمِ «نادرقُلی پوتین» را سرنگون کند؛ بلکه به خاطرِ اشفته بازار در روسیه میتواند بخشهایِ بزرگی از روسیه را تصرّف کند.
      من اگر به جایِ «ژی جین پینگ» بودم به این سناریو فکر میکردم و به عنوانِ «ناجیِ جهان» بخشهایِ بزرگی از روسیه را تصرّف میکردم و همهٔ جهانیان نیز از من تشکّر میکردند و دیگر نیازی به «وارداتِ نفت و گاز» نداشتم.

      حذف
  4. کژدم این ایده مبارزان اشباح رو از کجا میشه خوند؟این مبارزان دیگه نیازی به آموزش و ابزار و...ندارن؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کسی که به دنبالش باشد؛ همه جا پر از منابعِ آموزشی و ابزار و تسلیحات است.

      حذف

    2. زمان افشاگریها گذشت.
      اگر فکر میکنید آنکسی که با تمام این افشاگریهای جنایت کاران برای بیدار شدن و برخاستن به افشاگری بیشتری نیاز دارند سخت در اشتباهید زیرا آنان خودرا به خواب زده اند.
      بجای این،

      "" سلحشوران میهنم را فرا بخوانید.""

      حذف
    3. آتش. فرمان طلایی
      Ātash.
      Farmāne talāei barāye ashbāh
      Bezan , dideh nasho
      Besuzān va shenākhte nasho

      حذف
    4. به هوش باشید که یک حرکت وسازمان شریف مبارزاتی که برای نجات ایران وایرانیان مبارزه میکند ،نه نیازی به شهید سازی وتبلیغات برای خود وعملیات انجام شده میبیند ونه هرگز جان مبارزان و نیروهای خود را به خطر می اندازد.

      یه سازمان مبارزاتی شریف، در طراحی عملیات ، حفظ جان نیروهایش از اولویت برخوردار است و ضمن ناشناخته ماندن، نه مسئولیت پذیرش عملیات رو اعلام ونه به بیانیه ای پاسخ میدهد و در صورت جاودانه یا زخمی واسیر شدن نیروهای مبارزاش ، ضمن اینکه از هرتلاشی برای رهایی ونجات آنان از چنگال رژیم اهریمنی کوتاهی نمیکند اما برای حفظ جان آنان وامنیت خانواده ی آنان، هرگونه رابطه و وابستگیشان را به خود ، در سکوت و یا کتمان میکند.
      لذا هر سازمان وگروه و دسته ای روی عملیاتها ویاجاودانه واسیر شدن نیروهای مبارز خود یا دیگر سازمان ها وحتی حرکت های خودجوش مردم عادی را به نام خود می زند و از نظر تبلیغاتی سرمایه گذاری میکند ،صداقت،شرافت وانسانیت خود را از دست داده و به ژرفنای پستی ،فرومایگی و رذالت سقوط کرده اند.

      حذف
    5. آتش.فرمان یک

      برای آنهایی که نمیخواهند فقط تماشاچی باشند



      از هرگونه عملیاتِ سیاسی و نظامی که نتواند به پیروزی (دستاورد) بینجامد؛ باید دوری جُست.

      تظاهراتهایِ گلّه ای اگر نتوانند به تسخیرِ مراکزِ امنیّتی و بدست آوردنِ اسلحه بینجامند؛ نه تنها فقط اتلافِ وقت هستند؛ بلکه منجر به دادنِ تلفاتِ سنگین «برایِ هیچ» خواهند بود. لذا از هرگونه به خیابان ریختنِ گلّه ایِ بی هدف و بدونِ دستاورد خودداری کنید. کسی که از مردم بخواهد به بهانهٔ اعتراض به خیابانها بریزند و در این جهت فراخوان دهد؛ بدانید که از اوباشانِ وابسته به رژیمِ شیعی است و یا میخواهد خود را انقلابی جلوه دهد و برایِ رسیدن به هدفِ شخصیِ خود به چنین خیانتی دست میزند.



      اگر میتوانید این نوشتار را باز نشر کنید.

      حذف
    6. آتش.فرمان بیست و دوم

      برای آنهایی که نمیخواهند فقط تماشاچی باشند



      ...پیشنهادهایِ پراکنده و تلاش برایِ گشودنِ راههایِ «تخیّلی» نه تنها کارساز نیست؛ بلکه میتواند پراکندگیِ فکری بوجود آوَرَد.

      به کاری که یک «ذرّه بین» در تولیدِ آتش میکند توجّه کنید. همهٔ شعاعهایِ نور (Light Beams) در یک نقطه (کانون) متمرکز شده و آتش تولید میکند. اگر این شعاعها پراکنه باشند؛ شاید گرما تولید کنند؛ امّا «آتش» تولید نخواهند کرد. بحرانِ «گرما» را میتوان با بادبزنِ دستی و یا کولِر حلّ کرد. امّا حتّی اگر «آتش» مهار شود؛ آنچه که بر جای گذاشته است؛ قابلِ بازگشت نیست.

      مبحثِ «آتش زدنِ اموالِ رژیم» یک مبحثِ عملیّاتی و مِیدانی است. زمانی که نمیتوان مردم را به میدان کشانید و اگر به میدان کشیده شوند؛ کشته و اسیر خواهند شد؛ لذا این مبحث (اعتصاباتِ سیاسی - تظاهراتهایِ گلّه ای) را باید از «گفتمانِ مِیدانی» خارج نمود.

      فراخوان برایِ « تظاهراتِ و اعتصاباتِ احمقانه » به یک جا ختم میشود و آن نقطه این است:

      شما مردم را به جایی میکشانید که به یک «هدف» تبدیل شده و موردِ هجومِ بیرحمانه قرار گرفته و کشته و اسیر میشوند. این آن چیزی است که رژیم میخواهد و این آن چیزی است که نیروهایِ ضدّ شورش برایش آموزش دیده اند.

      «سازمانِ افقی» همهٔ این آموزشها و برنامه ریزیهایِ رژیم را به هم میزند. هیچ هدفی برای حمله و کشتار وجود ندارد. هیچ گروهی هیچ عملیّاتی را با شعارهایِ پُر طمطراق امضاء نمیکند. نیروهایِ رژیم پس از «وقوعِ عملیّات» به محلّ حادثه میریزند و باید به جستجویِ «اشباح» مشغول شوند. لذا تمامیِ تاکتیکها و استراتژیها و آموزشهایِ «ضدّ شورش» و تمامی ماشین آلات و «تک تیر انداز»هایشان تبدیل به «تاپاله» میشوند.



      اگر میتوانید این نوشتار را باز نشر کنید.

      حذف
  5. https://tinyurl.com/mtz62wah
    مشکلاتِ اروپاییها و سایر کشورها با این حرکتها حلّ نخواهد شد. اینگونه حرکات برایِ تحمیقِ «به حاشیه رانده شده ها» و گرفتنِ رأی آنها صورت میگیرند.
    در فرانسه نیز شیّادی به نامِ «ماریِن لِپِن» نیز مشغولِ همین کار است. وعده هایِ دروغینِ شاخدار برایِ حلّ مشکلات. «به حاشیه رانده شده» نیز شعورش بیش از «باور کردن» به «ناجی»؛ قدّ نمیدهد. اگر قدّ میداد؛ دیگر «به حاشیه رانده شده»نبود.
    در تمامیِ کشورهایِ «دموکراسیِ حزبی محور»؛ هر روزه شاهدِ رویشِ احزابِ گوناگونی هستیم که به مردم دروغ میگویند و نتیجهٔ این «رویشِ احزابِ جدید»؛ تشکیلِ دولتهایِ نا کارآمدِ «شتر-گاو- پلنگ» است.
    در دورهٔ به رویِ کار آمدنِ ترامپ و مسئلهٔ ساختنِ «دیوار»؛ پرسیدم که:
    گیرم که از ورودِ «شکمهایِ راه روندهٔ آمریکایِ لاتین» جلوگیری کردید.....
    با «شکمهایِ راه روندهٔ آمریکایی» چه خواهید کرد؟
    مسئلهٔ «به حاشیه رانده شدگی» هر روزه به شدّت در حالِ اوج گرفتن است. امّا همهٔ احزاب و کشورها به طورِ عمدی چشم بر آن بسته اند.

    پاسخحذف
  6. https://tinyurl.com/2p83pumf

    نمادِ کاملِ «نادر قلی پوتین» و «رژیمِ شیعیانِ شنیعه».
    با چهره هایِ «فوتو شاپی» نباید مماشات کرد. این چهره ها فقط «پشمک» هستند.
    یک «حبّه قند»؛ وقتی به «پشمک» تبدیل میشود؛ فضایِ بسیار بزرگی را اشغال میکند.
    باور ندارید؟ از «پشمک فروشها» بپرسید.
    به همان ژنرالهایِ آمریکایی مانندِ «لوید آستینِ خِرسَنبک» و یا «ژنرال میلی خرگردن» نگاهی بیندازید که در میانِ آن «کوههایِ گوشت»؛ دِلی گنجشکی دارند و «جو بایدنِ پیرِ خرفت» که حتّی «زمان و مکان و شنونده» برایش مفهومی ندارند و به شیوه ای بسیار بیرحمانه ای از طرفِ حزبِ دموکراتِ آمریکا به عنوانِ «خرس وسطی» در «چهرهٔ فوتو شاپیِ رئیس جمهور» (پشمک) به آمریکاییها چپاندند.
    همهٔ این شخصیّتها از «نادر قلی پوتین» و «ژنرال شویگُه» (تلفّظِ اشتباهیِ= «شویگو») تا «شفتالو بنت» و ........ همگی «پشمک» هستند و فقط رنگشان فرق میکند.

    پاسخحذف
  7. https://mobile.twitter.com/wwasGHARSIBIL/status/1514643208747339780

    بوریس جانسون هم گفته بود پناهجویان غیر قانونی رو میفرسته یکی از کشورهای آفریقا یادمه گفته بودین اوضاع غربیها که بهم بخوره ایرانیان مجبورن برگردن ایران

    پاسخحذف
  8. سالیان سال است که ساکنینِ ایران منتظرِ «معجزه» هستند. گاهی معجزه ای به نامِ «بازگشت به دورانِ طلایی امام» تحتِ رهبریِ خائنینی که خود بنیانگذاران این «حاکمیّتِ خیانت ملّی» بودند که به نامِ «جنبش سبزِ بنی هاشمی» شناخته میشوند و اکنون اکثرِ این خائنین در دورِ سفرهٔ غارتِ ثروتهایِ ملّی جمع هستند.
    سپس ماجرایِ «تحریمهایِ سنگین و کمر شکن» در دورهٔ اوباما پیش آمد؛ باری دیگر چشمهایِ ساکنینِ ایران به سویِ معجزهٔ سرنگونیِ رژیم تحتِ تأثیر تحریمها دوخته شد. آیا اتّفاقی افتاد؟
    پس از به رویِ کار آمدنِ «دونالد ترامپ»؛ شاید تنها کسی بودم که به همه گفتم که با طنابِ «ترامپ» به چاه نروند و او هیچ کاری برایِ ایران نخواهد کرد.
    تحریمهایِ حدّ اکثری را بنا نهاد و از برجام خارج شد اما در آخرین اظهاراتِ خود اینچنین گفت:
    (اگر دوباره پیروز شوم.... رژیمِ شیعی با من مذاکره خواهد کرد .... آنها تشنهٔ مذاکره با من هستند...)
    آیا حتّی یکبار نامی از «سرنگونیِ رژیم شیعی» به میان آورد؟.... هرگز...
    امّا با اینکه دولتِ ترامپ ۱۰ ها بار گفت که به دنبالِ تغییرِ رژیم در ایران نیست. امّا هربار عدّه ای احمق به «تفسیرِ قرآن» روی آورده و گفتند که ترامپ نمیتواند به طورِ علنی «تغییرِ رژیم» را اعلام کند؛ زیرا چنین اقدامی برخلافِ قوانینِ بین المللی و داخلیِ آمریکا است و ترامپِ بیچاره همهٔ شب و روزش را با تفکّر برایِ «آزادیِ ایران» میگذارند. دیدیم که بی شرفهایی که خود را «اپوزیسیونچی» مینامیدند؛ چگونه بر این «تنورِ دروغین» می دمیدند و تنها «کژدم» بود که هشدار میداد.
    در آن دوره «کژدم» این نظریّه را مطرح نمود که:

    (تمامیِ مبارزات را با «تحریمهایِ حدّ اکثری» هماهنگ کنید. مگر نه این است که فکر میکنید این تحریمها به سرنگونی رژیم خواهد انجامید؟ لذا بیایید اموالِ رژیمِ شیعی را به آتش بکشید؛ پایانه هایِ نفتی؛ پالایشگاهها و اموالِ بنیادهایِ غارت را به آتش بکشید....)
    امّا در نهایت دیدید که دولتِ ترامپ چه «ماهِ نَخشب»ی از درونِ کلاهِ شعبده اش بیرون آورد....... «ماهِ نخشبِ پیمانِ ابراهیم»....
    یعنی اینکه: حتّی تصوّرِ این امر که ترامپ در فکرِ سرنگونی رژیمِ شیعی بوده و یا اگر «جنبشِ انقلابی برایِ سرنگونی» شروع می شد به آن کمک میکرد نیز احمقانه بوده است و همچنان هست و خواهد بود. ترامپ نیز به بقایِ رژیمِ شیعی نیاز داشت و بارها از «مذاکره» و رسانیدنِ رژیمِ شیعی به قلّه هایِ تکنولوژی و تمدّن سخن میگفت.

    «ادامه در پایین»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «دنبالهٔ بالا»

      از زمانِ به رویِ کار آمدنِ «جورج بوش پسر»؛ استراتژیِ کلانِ «بوجود آوردنِ دوگانهٔ شیعه و سُنّی فعّال در منطقهٔ خاورمیانه و شمالِ آفریقا» در دستورِ کار قرار گرفت. رژیمِ شیعی را به عراق راه دادند و پس از آن نیز همهٔ طرفها چه جمهوریخواه و یا دموکرات؛ خودشان را به «خریّتِ عمدی» زدند و سالها بر رویِ این «دروغِ بزرگ» سخنرانی کردند که حمله به عراق اشتباه بود و باید به ایران حمله میکردند تا همهٔ چشمها را از «هستهٔ مرکزیِ استراتژیِ کلان» (آفرینشِ دوگانهٔ شیعه و سُنّی فعّال) به دور نگهدارند. در طیّ جنگهایِ خونباری که در ۲۰ سالِ گذشته در منطقه راه افتاد؛ تنها کشوری که حتّی یک سوزن نیز به او فرو نرفت؛ «اسرائیل» بود. اگر عربستانِ سعودی به صورتی هوشیار عمل نمیکرد؛ مصر عربستان نیز چیزی شبیهِ سوریه و لیبی می شدند.
      شاید اوباشانِ رژیمِ شیعی بگویند که ایران نیز آسیب ندید!!!!
      آسیب ندید؟ ....پس حاتم بخشیِ گاز به روسها چیست؟ پس تولیدِ اینهمه روسپی؛ معتاد؛ بیخانمان؛ خشکیدنِ تالابها و دریاچهٔ آذربایجان؛ فقرِ مطلقِ ۴۰ درصدی و افتادن به سراشیبیِ «کیرلیسیِ روسیه و چین».... آسیب نیستند؟ پس چه هستند؟
      آنچه که با قلّابِ ماهیگیریِ ترامپ از استراتژیِ «دوگانهٔ شیعه و سُنّی فعّالِ» شکار شده و بیرون کشیده شد؛ «پیمانِ ابراهیم» بود.
      تا همین ۲ ماهِ پیش؛ فریادهایِ دولتِ اسرائیل که «ناچار هستیم به تنهایی عمل کنیم»شان کونِ آسمان را پاره میکرد و اکنون خرگوشِ دیگری از آستین در آورده و میگویند: «به ائتلافِ اطّلاعاتی منطقه ای» دست خواهند زد. آیا از همان نخست نگفتم که همهٔ این حرفها فقط شامورتی بازی هستند؟
      حالا یک عدّه «اوباش» راه افتاده و از «جو بایدنِ پیرِ خرفت» میخواهند که «تو را خدا... به حقّ ابیلفض»؛ سپاه را از لیست در نیار....
      به اینها میگویم که: آخه مادرقحبه ها... ۵ سال است که این اوباشان در لیستِ سیاه بودند... در این ۵ سال چه گُهی خورده اید که حالا نصفش مانده است و میخواهید در وعدهٔ بعدی بخورید؟
      به این «قُرمساقهایِ اپوزیسیونچی» بگویید که آیا بازهم میخواهید «بیانیّه هایِ اشک تمساحی» منتشر کنید و از این طریق خود را «چهره هایِ شایسته» برای «صندلیهایِ غارتگرانِ بعدیِ خیالی» نشان دهید؟
      اگر مردمِ ایران میخواهند که این رژیمِ کثیف به «ورشکستگیِ مطلق» رسیده و سپس سرنگون شود؛ باید به «نافرمانیِ مدنیِ فعّال» روی آورند که هستهٔ مرکزیِ آن آتش زدنِ منابعِ درآمدِ رژیم باشد. باید تمامی پالایشگاهها؛ چاههایِ نفتی؛ پایانه هایِ خروجیِ نفت و تمامی مراکزِ تولیدِ مشتقّاتِ نفتی را به آتش بکشند. به این میگویند «تحریمِ واقعی و ملّی» که با تصمیمِ هیچ قدرتِ خارجی تا سرنگونیِ رژیمِ کثیفِ شیعی «قطع و وصل» نمیشود. این تأسیساتها «ثروتِ ملّی» نیستند. بلکه «تلمبه خانه»هایی هستند که ثروتِ ملّی واقعی را به غارت میبرند و هزینهٔ سرکوبها و غارتها را میپردازند.
      این تنها راهِ واقعگرایانه است. وگرنه؛ نه آمریکا و نه اسرائیل و نه اروپاییها مردمِ ایران را به «سندهٔ سگ» نیز نمی خرند و به بقایِ این رژیم مانندِ چسبیدن به پستانِ مادرشان؛ چسبیده اند.

      حذف
  9. https://tinyurl.com/bde2ry49

    در آیندهٔ نزدیک؛ شاهد درگیریهایِ شدیدِ نظامی میانِ مزدورانِ نیابتیِ «تُرکهایِ عثمانی» در سوریه با مزدورانِ نیابتیِ رژیمِ شیعی حاکم بر ایران خواهیم بود که تُرکهایِ عثمانی و اسرائیل نیز به صورتی هماهنگ به طورِ مستقیم در این جنگها شرکت خواهند داشت. اسرائیل به «نیرویِ زمینی» در سوریه نیاز داشت و اکنون با تلاشهایِ تُرکیهٔ عثمانی به اسرائیل؛ باید این نیرویِ زمینی (مزدورانِ نیابتی) را در اختیارِ اسرائیل قرار دهد.
    گاوِ «پوشک پوشِ فرزانه» دارد ۶ قلو میزاید.

    پاسخحذف
  10. https://mobile.twitter.com/Cossack19217333/status/1515590678692118528

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «نادرقُلی پوتین» کشورهایِ غربی را به استفاده از بمبهایِ هسته ای کوچک در یوکرئین تهدید میکند. نخستین نتیجهٔ این دیوانگی و حماقت این خواهد بود که جنگ به داخلِ روسیه کشیده خواهد شد.
      تمامیِ پروپاگاندایِ روسها این بود که «ناتو» در حالِ نزدیک شدن به روسیه است تا تجاوز به کشورهایِ جدا شده از جماهیرِ شوروی را «مشروعیّت» ببخشد.
      تجاوز نخستین به خاکِ به یوکرئین و الحاقِ «کریمه» را زیر سبیلی دَر کردند. در آن زمان گفتم که روسها میگویند که نمیخواهند با «ناتو» خطّ تماس داشته باشند. امّا با تهاجم به «کریمه» به طورِ اتوماتیک این خطّ تماس را نه تنها آفریدند؛ بلکه به سطحِ درگیریِ نظامی ارتقاء دادند. در این جنگهایِ به ظاهر کوچکِ ۸ ساله حدّ اقل ۱۴ هزار کشته به جای گذاشتند که بخشِ بزرگی از آنرا روسهایِ دونباس و مزدورانِ گروهِ «واگنر» (چیزی شبیهِ Black Water آمریکا» تشکیل میدادند. جالب اینکه بخشی از روسها بر علیه روسهایِ جدایی طلب در دونباس مبارزه میکردند و همچنان میکنند.
      تمامیِ افسانهٔ «ترس از گسترش ناتو» فقط زمینه سازی برایِ تهاجمهایِ بعدی بود. زیرا کشورهایی که به ناتو پیوستند فقط از ترسِ خویِ وحشیگریِ «نادرقُلی پوتین» بود. مانندِ همین «پیمانِ ابراهیم» که بیش از آنکه اسرائیل بانیِ آن باشد؛ از طرفِ «پوشک پوشِ فرزانه» و «اوباش گروهبانهایش» کلید خورد (تهدیدهایِ منطقه ای).
      حماقتِ بعدیِ پوتین (استفاده از بمبهایِ هسته ای کوچک) جنگ را به داخلِ خاکِ روسیه خواهد کشاند و عدمِ استفاده از این تسلیحات؛ روسها را به جنگی که همهٔ نیروهایش را درگیر کند می انجامد و «مرگِ نادرقلی دوتین» را رقم خواهد زد.
      حال «نادر قلی پوتین» فقط ۲ راه در پیشِ روی دارد:
      ۱- حماقت و دیوانگیِ هسته ای.
      ۲- گذاشتنِ تمامیِ داراییِ نظامیِ «غیرِ اتمی» بر رویِ میزِ قمار.
      «نادرقلی پوتین» توانایی روبرو شدن با «ناتو» را ندارد و اینرا در یوکرئین به اثبات رسانید. حتّی با ورودِ چند کشورِ کوچکِ دیگر به حمایت از یوکرئین؛ روسها همهٔ دار و ندارشان را میبازند. چه رسد به رویارویی با «ناتو».
      «جنگ» به جز یک آلترناتیو؛ آلترناتیوِ دیگری ندارد؛ نمیتوان آنرا «وتو» کرد؛ بویژه زمانی که خودت آنرا شروع کرده باشی و تنها آلترناتیو؛ «صلح» است و «صلح» کارِ سختی برایِ روسها خواهد بود. زیرا اینجا مانندِ افغانستان نیست که کشتار کرده و فرار کنند. برایِ صلح با یوکرئین باید بهایِ سنگینی بدهند؛ چه با بر رویِ کار ماندنِ «نادرقلی پوتین» و چه بدونِ او. امّا «حذفِ نادرقلی پوتین» میتواند هزینه هایِ بعدی را برایِ روسها بسیار کمتر کند و همهٔ تقصیرها را به گردنِ او و اوباشانِ اطرافش بیندازند.

      در اینجا پرسش این است که پس از چنین اتّفاقی چه بر سرِ «پوشک پوشِ فرزانه» و «اوباش گروهبانهایش» خواهد آمد؟
      در این جنگِ ۵۴ روزه دیدیم که تصمیم برایِ استفاده از جنگ افزارهایِ هسته ای؛ چقدر مشکل تر از سایرِ جنگ افزارهاست؛ آنهم برایِ روسها که بیش از ۱۰ هزار بمبِ هسته ای دارند.
      یکی از دلایلِ اصلیِ توقّفِ «مذاکراتِ برجام» نیز همین است. تا «شیعیانِ شنیعه» با دیدنِ نتایج جنگِ یوکرئین؛ «کُرکُری خواندنِ هسته ای» را کنار بگذارند.

      حذف
    2. https://tinyurl.com/y8ydzheh

      وقتی میگویم که «آلمانها» موجوداتِ پَست و بی شرافتی هستند. به این خاطر است.
      حتّی تا سالِ ۱۹۷۹ صبر کردند تا نسل کُشیِ «کولیها» به «پروندهٔ فراموش شده» تبدیل شود و سپس آنرا به عنوانِ «نسل کُشی» پذیرفتند.
      حسابِ «یهودیها جدا است». اگر یهودیها نیز مانندِ کولیها؛ هیچ پشتیبانی نداشتند؛ ۱۰ ها سال بود که به فراموشی سپرده شده بودند و مهمّ نبود که ۶ میلیون کشته داده بودند و یا ۲۰ میلیون.
      اکنون روسها چنین رویّه ای را در پیش گرفته اند و رژیمِ کثیفِ شیعی نیز ۴۰ سال است که به چنین بی شرافتیهایی عادت کرده است.

      توبهٔ گرگ... فقط مرگ است.
      اینچنین است که گرگ به «صلح» میرسد.

      حذف
    3. https://m.youtube.com/watch?v=dNnQzLXPy18
      درود بر کژدم
      شرافت انسانی بیشتر نتیجه آموزش جامعه است.در طبیعت جایی صحبت از شرافت،اخلاقیات و... باشه.هر آنچه هست و نیست جریان طبیعی از مسیر قدرته.من فکر میکنم آلمان نازی درک درستی از جوامع انسانی داشتن اما نابهنگام بودن.مطرح کردن مسائل نژادی برای پرکردن فضای این نابهنگام بودن تدوین شده بود تا قدمی در راه آینده بردارن و البته قدم های بزرگی هم برداشتن ولی در نهایت متوقف شدن.ناسیونالیست و سوسیالیست در یک قاب انسان رو به موجود خطرناکی تبدیل میکنه.

      حذف
    4. باورهای مذهبی و قومی و... انسانها شبیه عروسک های کودکان هست.آرامش ناشی از داشتن حمایت کننده شکست ناپذیر،مقتدر،مهربان و... رو برای صاحبانش به ارمغان میاره اما وای به روزی که بگندد نمک.

      حذف
    5. سخن از «شرافتِ انسانی»؛ به «گونهٔ انسانی» مربوط است و نتیجهٔ «آموزش» نیست؛ بلکه بوسیلهٔ «دیدگاهی فرزانه» برای آفریدنِ زندگیِ متوازن و هارمونیک در میانِ «گلّه هایِ انسانی» توسط «فرزانگان» (شمن ها)؛ کشف شده و به آموزش دادنِ آن پرداخته شده است. در میانِ گونه هایِ دیگرِ حیواناتی که به صورتِ «گلّه ای» زندگی میکنند؛ تولیدِ این «هارمونی» به اشکالِ دیگری وجود دارند.
      امّا داشتنِ «شرافتِ انسانی» را هیچ انسانی به «گُرگها» و «گاوها» تعمیم نداده است.....
      آیا در هیچ «سندِ فرهنگیِ انسانی» دیده ای که به «شرافتِ گُرگی»... «شرافتِ ماهی ها».... «شرافتِ گاوی».... «شرافتِ مورچه ای» و .... اشاره ای شده باشد؟
      چرا خودت را به آنراه میزنی؟ .. آیا «ساده لوحی» و یا «موجودِ بی سوادی هستی که فکر میکند با خواندنِ چند نوشتهٔ پروپاگاندیستی نژاد پرستانه؛ به قلّهٔ علومِ انسانی رسیده است»؟؟؟

      «آلمانِ نازی» مانندِ «کمونیستها» با قوانینِ طبیعت به صورتِ «گزینشی» برای آفریدنِ یک «ایدئولوژیِ تمامیّت خواه» برخورد میکرد. «نازیها» «نا بهنگام» نبودند؛ بلکه بسیار «احمق» بودند. ساختنِ ایدئولوژیهایِ نازیستی؛ به «فرزانگی» نیازی ندارد؛ بلکه به «شارلاتانهایِ مادرقحبه»ای مانندِ «هیتلر» و اوباشانِ آلمانی (German Subhumans) (جامعهٔ آلمانیِ آنروز) نیاز دارد. ... در ایران نیز به «اوباشانِ احمقِ ضریح لیس و گور پرست» و در مجموع به Subhumans نیاز دارد.
      فرقی میانِ تفکّرِ «اسلامی» و «تشیّع شنیعه» با مزخرفاتِ «نازی» وجود ندارد.
      متأسفنه «ژی جین پینگ» نیز به این «مستراح» غلطیده است و میخواهد بگوید که «ناسیونال سوسیالیسمِ چشم بادامی» (نازیسمِ چینی) پاسخِ نهایی است و اگر ادامه دهد؛ چیزی به جز «ویرانی» بدست نخواهد آورد.
      شما تصوّرِ بسیار اشتباهی (در حدّ حماقتِ عمیق) از «نازیسم = اسلام گرایی= شیعه گرایی = کمونیسم» دارید.
      هوشیار باش.

      حذف
    6. در رابطه با شرافت صحبتتون رو قبول دارم اما دلیلش رو نداشتن تعریف صحیح میبینم.آیا کشتن یک انسان یا نگهداریش در اردوگاه کار اجباری بنظرتون عملی بی شرفانه نیست؟گرفتن حق زندگیش و محروم کردن فرزندانش از پدر مادر و....کار درستیه؟ یا مثلا به بردگی کشیدن بقیه انسانها نمیتونه عملی بیشرفانه خطاب بگیره؟اینکه توانایی ها و حتی زندگی بقیه انسانها رو فدای ایده ها یا منافع و... خودمون کنیم؟
      تعریف حد و حدود شرافت انسانی هم موضوعی مهمی هست که به نظرم باید در کنار مطالب دیگه این وبلاگ قرار بگیره.

      حذف
    7. شما تصوّرِ بسیار اشتباهی (در حدّ حماقتِ عمیق) از «نازیسم = اسلام گرایی= شیعه گرایی = کمونیسم» دارید.

      اون چیزی که برای من شبیه دیدن نور خورشید واضحه تعریف اشتباه گله های انسانی از فرزانگان هست.اگر من از شما به عنوان یک ایرانی بپرسم فرزانگان ایرانی در عرصه علوم انسانی رو نام ببرین چه پاسخی میدین؟

      حذف
    8. حماقت عظیم و عمیق من در این هست که فکر میکنم نسل‌کشی که آغا محمد خان قاجار در بعضی مناطق ایران خیلی بهتر از کتاب های سعدی و حافظ و مولانا در عرصه علوم انسانی تاثیر گذاشته و چه بسا اگه این نسل کشی ها ادامه پیدا می‌کرد امروز ما در وضعیت بسیار بهتری زندگی می‌کردیم.
      نسل کشی آلمان نازی تونست کوهی از هیچکارگان یهودی+کولی+روسی+فرانسوی و...بجا بزاره.لشکر کشی های ناپلئون بناپارت رو هم شما خودتون بهش اضافه کنید.من فکر میکنم این افراد فرزانگان در عرصه علوم انسانی هستن نه سعدی و حافظ شکسپیر و داستایفسکی و...

      حذف
    9. اشتباهِ شما اینجاست که فکر میکنید فرقی میانِ «احمقهایِ چشم آبی» و «احمقهایِ سیاهپوست» و یا «احمقهایِ چشم بادامی» وجود دارد.
      امّا من چنین چیزی را در طبیعت نمیبینم. به همین خاطر برایِ من «انسان» باید دوباره تعریف شود و «Subhumans» در هر رنگ و شکلی؛ به تدریج و با آفریدنِ «فرهنگِ بهینه سازی» و بدونِ خشونت (کشتار و قتل عام) در طیّ چند دهه از چرخهٔ «تولید» خارج شوند و گرنه باید آمادهٔ «شورشهایِ خونینِ به حاشیه رانده شدگان» باشیم که ۹۹.۹٪ آنها را «Subhumans» تشکیل میدهند.
      قتل عامهایِ کورِ «قبیله ای» نه تنها بر رشدِ فرهنگِ انسانی تأثیری مثبت نداشته اند؛ بلکه به عنوانِ «مبنایی تاریخی برای کینه ها و کشتارهایِ بیشتر» شده اند و سربازانِ این کشتارها و اکثریّتِ عظیمِ «مقتولین» به همان گروهِ ۹۹ درصدیِ «Subhumans» تعلّق دارند که منتظرِ فرصت هستند تا انتقام بگیرند.
      این چرخهٔ کثیف و بیهوده باید متوقّف شود.

      حذف
    10. همهٔ «بانکها»؛ دولتها؛ صنایعِ گوناگون؛ صنایعِ نظامی از همین تعریفِ گندیدهٔ ۱۰ هزار ساله از «انسان» حمایت میکنند. زیرا بقایِ خود را در گروِ این «تعریفِ گندیده از انسان» میبینند. هرچه کشتار و جنگها بیشتر باشند؛ چرخهٔ سودِ «باز سازیهایِ ویرانه ها»؛ «وامهایِ بانکی»؛ «تسلیحاتِ پیشرفته تر» و غوغا سالاریِ «غریوهایِ حقّانیّت و مظلومیّت» بیشتر و رساتر شنیده میشوند و مراسمِ دروغینِ «انتخاباتِ دموکراتیک» را رنگین تر و پُر جمعیّت تر میسازند و در نهایت میبینیم که «Subhumans» همیشه در چرخهٔ بیهودهٔ رأی دادن به «مادر قحبه ها» و «مادر جنده ها» باقی میمانند و آرام آرام میبینیم که «احزابِ سیاسی» که زمانی «خوب» به نظر می رسیدند؛ اکنون ارزشِ خود را از دست داده اند. زیرا فرقی نمیکند که به کدامین «پوفیوز» رأی بدهی.
      اینجا است که «زمان» از حرکت به سویِ جلو (پیشرفت) باز ایستاده و مشغولِ بازتولیدِ «گذشته» است.

      حذف
    11. بگذارید مثالی ملموس بزنم.

      «ماکارونی» در فرانسه بر سرِ کار بود..... اکنون «مرین لِپِن» برایِ خود «دار و دسته ای بزرگتراز قبل» بوجود آورده است. ۱۰ ها گروه و حزب نیز مانندِ «اورانگوتانها و شمپانزه ها» در این وسط از درختهایِ فرانسه آویخته هستند که نمیدانند و یا به زور تصمیم میگیرند که به کدامیک رأیِ نهایی بدهند؟ آیا این «اورانگوتانها و شمپانزه ها» مانندِ قارچ در یک صبحگاهِ مِه آلود و بخار آلود تازه از زمین سبز شده اند و یا اینکه وجود داشته اند؟... چه تعداد از آنها از «دنیایِ سیاست» سر در می آورند؟ ... آیا درکی از اینکه چه بلایی در حالِ فرود آمدن بر سرهایِ «خاک بر سرشان» است اطّلاعی دارند؟... یا اینکه گاهی دچارِ «تَب» و گاهی دچارِ «لرز» میشوند؟... چه تعداد از آنها فریبِ «وعده ها و پروپاگاندا» را میخورند؟ ... دلیلِ اینهمه «پراکنده خواهیِ اورانگوتانها و شمپانزه ها» چیست؟
      لطفاً چشمها و گوشهایت را باز کُن؛ از «شیعیانِ شنیعه و گور پرستِ خاک بر سرِ آریایی نژاد» حرف نمیزنم..... از «ملّتِ متمدّن» و «ژَغَلِ غوی فرانسوی» حرف میزنم.... ( آی ژَغَلِ ژَغَلِ غو.... وای ژَغَلِ ژغَلِ غو)....
      آیا فرقی میانِ آنها و ساکنانِ سوریه؛ کُردستان؛ ایران؛ اوگاندا؛ روندا؛ هندوستانِ بی مستراح؛ کثافتستانیها؛ تُرکهایِ عثمانی و ..... میبینید؟
      من (کژدم) ... به هیچوجه فرقی نمیبینم.

      حذف
  11. https://tinyurl.com/3zkac7pk

    این خبر میگوید که اسرائیل میداند که پایانِ کارِ «نادرقلی پوتین» نزدیک است و روسها به خاطرِ اجیر کردنِ مزدور در سوریه و همچنین فراخوانِ برخی از نیروهایِ ویژهٔ روسیه و فرستادنِ آنها به یوکرئین و همچنین جمع کردنِ «پول خُردهایشان» در سراسرِ روسیه و گسیل داشتنِ آنها به «یوکرئین»؛ نشانه هایِ یک قمارِ بزرگ برایِ «نادرقلی پوتین» که از رویِ استیصال به آن روی آورده است؛ اشرافِ اطّلاعاتی دارند. از سویِ دیگر چه بسا آمریکا و انگلستان نیز به اسرائیل اطمینان داده اند که شمارش معکوس برایِ حذف شدنِ «نادرقلی پوتین» آغاز شده است. زیرا اسرائیل پیش از این بسیار محتاطانه عمل میکرد تا هر ۲ طرفِ روسیه - آمریکا را داشته باشد.
    از طرفِ دیگر اگر فرستادنِ سیب سُرخ برایِ اسرائیل از طرفِ ترکهایِ عثمانی را نیز در کنارِ خبرِ بالا قرار دهیم؛ نشان از نا امیدیِ تُرکهایِ عثمانی از روسها را دارد. این «خردوغان» همان «خردوغان» است که هر روز یک بازی در می آورد و روزی میگفت به طرفِ چین میرویم و روزِ دیگر با روسها جفتگیری میکرد و شعارش همان شعاری بود که چند روزِ پیش از زبانِ «نادرقلی پوتین» شنیده شد: «دنیا که در آمریکا و اروپا خلاصه نمیشود.... دنیا بزرگتر از اینها است». که البتّه شباهتِ زیادی به شعارِ «نگاه به شرق» از طرفِ «اوباش فرزانه» دارد که پس از به خاک مالیده شدنِ پوزهٔ روسیه؛ «پوشک پوش فرزانه» باید از خود بپرسد: «کدام شرق؟».... شاید «ویتنام» و یا «کامبوج».

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پیشنهاد من (کژدم) به تُرکهایِ عثمانی این است که سیستمِ دفاعیِ S-400 را در اختیارِ «یوکرئین» قرار دهند و تا تنور داغ است خمیر را بچسبانند و اعتباری کسب کنند. وگرنه فردا دیر است.
      سیستمِ S-400 را پس از عملیّاتی شدنِ سیستمِ دفاعی لیزریِ اسرائیل و نسلِ جدیدِ موشکهایِ «هایپر سونیک» باید «تاریخ گذشته» محسوب کرد.

      حذف
  12. https://tinyurl.com/2p8kwvu6

    هنوز شعارهایِ «گروهبان قاآنی» تمام نشده بود که «اَجنّه» صداهایِ دروغینِ «انفجار» در آوردند و غولهایِ بی شاخ و دُم که در زیرِ زمین زندگی میکنند را از خواب پراندند ... و اینچنین بود که زمین لرزه شد.

    اینکه یک ژنرالِ اسرائیلی گفته بود «عملیّاتها را به داخل ایران میکشانیم»؛ فقط شایعه هایِ دروغین هستند.... مگر میشود با «امپراتوریِ مشعشعِ صفوی» رویارویی کرد؟
    نَه... اصلاً امکان ندارد.

    پاسخحذف
  13. https://mobile.twitter.com/A_z_im/status/1515819996517130248

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سپاس
      اگر همهٔ تحلیلهایِ نظامی که توسّط به اصطلاح کارشناسان نظامی در رسانه هایِ گوناگون ارائه میشوند را بخوانید و بشنوید؛ همهٔ آنها یا بر رویِ «ادواتِ نظامی» و تعداد و تواناییهای آنها و یا بر شیوهٔ آرایش جنگی کنونی روسها و اینکه چه نقشهٔ احتمالی دارند بحث میشود. در هیچیک از این نوشته ها و یا مصاحبه ها به مسئلهٔ «فرماندهی» و ارزش فرماندهان اشاره ای نمیشود.
      تا کنون روسها ۸ فرمانده ارشد خود را از دست داده اند. طبعاً تعدادِ فرماندهانِ میانپایه در میانِ کشته شدگان بسیار بیشتر است و باید فرماندهانی که اخراج و یا زندانی شده اند را نیز به جرگهٔ تلفات اضافه نمود. به عنوانِ مثال گفته میشود که ۱۵۰ نفر از نیروهایِ FSB اخراج و یا زندانی شده اند. همهٔ فرماندهانِ ارشدی که کشته شده و یا اخراج و زندانی شده اند و نیروهایِ FSB که اخراج شده اند؛ همگی نزدیک ترین افراد به حلقهٔ اصلیِ قدرتِ «نادرقلی پوتین» بوده اند.
      امّا زمانی که کارها خوب پیش نمیرود و طبعاً در میانِ همهٔ نیروها سرخوردگی به دنبال دارد؛ دستهایِ «نادرقلی پوتین» را از نظرِ «اعتماد کردن» و انتخابِ نامزدهایِ بعدی در ردهٔ فرماندهی را کوتاه میکند و اینکه براستی این فرماندهانِ جدید آیا واقعاً تواناییِ به پیش بردنِ یک جنگِ پیروزمندانه را دارند؟ چه از نظرِ روانی و یا تواناییهایِ واقعی افسران؛ یک پرسشِ مهمّ خواهد بود.
      در یک جنگِ طولانی مدّت که حتماً در «یوکرئین» در جریان است؛ ارتش روسیه در حدّ «آماتور» ظاهر شد و نخواهد توانست به صورتِ «حرفه ای» ظاهر شود؛ به همین دلیل است که فریادهایِ دیوانه وار و احمقانه از کرملین شنیده میشود.
      انتظارِ یک پیروزیِ سریع در جنگی که ثابت شده است ماهها و سالها به درازا خواهد کشید؛ فقط حماقت است و «نادرقلی پوتین» را مفتضح خواهد کرد.
      تحلیلگرانِ نظامی باید به دنبال سیستمِ فرماندهی و فرماندهان و سوابقِ نظامی آنها باشند تا بتوانند تحلیلهایِ «همه جانبه» ارائه دهند وگرنه فقط سخنرانی در رابطه با «ادواتِ نظامی»؛ کسی را کارشناس و یا تحلیلگرِ نظامی نمیسازد و نوشته ها و گفته هایشان برایِ «سرگرمی» خوب است.

      حذف
  14. https://mobile.twitter.com/tired_phantom/status/1515845289093083140

    اگر این عکس اصالت داشته باشه نظر من هک شدن سیستم های روسی هست

    پاسخحذف
  15. https://tinyurl.com/3dzpn4dy

    هرچند که عدهّ ای «خر گردن» و «خِرسنبک» دورِ «جو بایدنِ پیرِ خرفت» را گرفته اند؛ با اینهمه پیشنهادِ من این است که «گروهبان قاآنی» و چند «پوفیوزِ گروهبان» از همین قبیل را به پیشِ «گروهبان حاجی بادمجان میرزا قاسمی» بفرستید تا «مسئلهٔ اصلیِ رژیمِ شیعیانِ شنیعه» چند لایه شود .... لابه ها هرچه قطورتر؛ بهتر.

    پاسخحذف
  16. https://tinyurl.com/2cxt3d9b

    آشکار کردنِ بخشی از عملیّاتِ اخیر اسرائیل در سوریه و فعال شدنِ سامانهٔ دفاع ضد هوایی روسها... دستورِ تظاهراتِ سفارشی به فلسطینیها.... تماس با رئیس حکومت خودگردانِ فلسطین .... تقاضایِ مالکیّتِ قصرِ تزاری....
    همگی نشان از «عصبانیّتِ نادرقلی پوتین» ندارند؛ بلکه نشان از وضعیّتِ نا بسامانِ روحی او دارند. زیرا نا بسامانیِ روانیِ او؛ کار را به «حماقت» کشانید و «نادرقلی پوتین» سناریوهایی را که برایِ سالهایِ آینده در رابطه با سوریه و لبنان و اسرائیل نوشته بود را فاش کرد.
    سناریویِ احتمالی این بوده است که با فریب دادنِ «بنیامین ناتانیاهو»؛ اسرائیل میتوانست به زاغه هایِ مهمّات و محموله هایِ نظامیِ رژیم شیعی ضربه بزند. به شرطی که تلفاتِ انسانیِ آن در حدّ اقل نگاه داشته شود. از طرفِ دیگر به رژیمِ شیعی نیز گفته شده بود که هیچ عکس العملی نشان ندهند و تا زمانی که روسها چراغِ سبزِ حمله بدهند صبر کنند (چیزی شبیهِ نصیحتها و وعده هایِ جان کِری به رژیمِ شیعی در دورهٔ ترامپ).
    در این دوره روسها به فکرِ فتوحات در اروپایِ شرقی بودند تا پس از آن همان سناریو را (همراه با تهدیدِ اتمی) در خاورمیانه به کمکِ اسلامگراها و شیعیان به پیش ببرند و خاورمیانه را نیز به فتوحاتِ روسی بیفزایند. در چنین صورتی تکلیفِ ترکهایِ عثمانی نیز مشخّص بود که به چه روزی می افتادند.
    اکنون حرکاتِ «نادرقلی پوتین» از حدّ «هشدار» گذشته و اعلامِ «جنگِ پیشگیرانه» کرده است. اگر اسرائیل در این شرایط به هر شکلی کوتاه بیاید؛ بازی را خواهد باخت.
    اکنون اسرائیل ۲ گزینهٔ درست و مؤثر در پیشِ رو دارد:

    ۱- حملاتِ نظامی به داخلِ ایران با تلفاتِ بالایِ نظامی و همراه با آن «حذفِ بشار اسد» و «علویهای سوریه».
    زیرا روسها در شرایطِ کنونی قدرتِ پاسخ دهی ندارند و در «یوکرئین» مانندِ «تاپالهٔ گاو» به زمین چسبیده اند.
    ۲- همزمان با گزینهٔ نخست؛ با کمکهایِ نظامی؛ سینهٔ «خرس» را در «یوکرئین» بدرند. در چنین صورتی؛ دیگر نیازی به خاموش ماندنِ سیستمهایِ دفاعیِ روسها در سوریه نخواهند داشت.

    در هر صورت باید سناریوهایِ روسیه را از همین اکنون و تا تنورِ واماندگیِ «نادرقلی پوتین» داغ است؛ خنثی سازند و گرنه در آینده با جنگهایِ بسیار بزرگتری «در خانه» روبرو خواهند شد و اسرائیل میتواند به «ماریوپول» تبدیل شود.

    پاسخحذف
  17. https://mobile.twitter.com/armykingirann/status/1516348078894333954

    پاسخحذف
  18. اگر خوانندگانی از «یوکرئین» به این وبلاگ مراجعه میکنند؛ این پیشنهاد را برایِ آنها مینویسم:
    «هنر جنگیدن» فقط استفادهٔ بهینه از ادوات جنگی و یا ارائهٔ طرحهای تاکتیکی نیست. مبارزانِ یوکرئین نباید دست و پایِ خود را با پروتوکُلها و قوانینِ جنگیِ «کنوانسیون ژنو» ببندند و این امر دلیلِ بسیار ساده ای دارد و آن اینکه این قوانین در شرایط «صلح» نوشته شده اند. قوانینینی که در زمانِ صلح برایِ شرایط جنگی دیکته میشوند؛ ارزشی ندارند. در شرایطِ جنگی آنچه که حکمرانی میکند؛ فقط شرایط جنگی است. به راحتی میبینید که دشمن شما (روسها) هیچ پروتوکُلی را رعایت نمیکنند. زیرا به «حقّ وتو» مینازند و فکر میکنند که آزاد هستند هرکاری بکنند در حالی که متجاوز و آغازگرِ این جنگ هستند.
    اروپاییها (بویژه آلمان و فرانسه) تلاش دارند شما را به «ماست» (Yogurt ) تبدیل کنند. اگر به «ماست» تبدیل شوید نخواهید توانست یک جنگِ فرسایشی را به پیروزی برسانید.
    اگر نتوانید «کشتارِ وسیعِ نیروهایِ دشمن» را در حملاتِ تاکتیکی و استراتژیِ اصلیِ نبردهایِ خود بگنجانید؛ بازی را خواهید باخت. آمریکاییها به برنامه ای بسیار طولانی نظر دارند تا روسیه را در طولانی مدّت در هم بشکنند (این برایِ آمریکا خوب است ولی نَه برایِ یوکرئین)؛ این استراتژی آمریکایی در شرایط کنونی برای «یوکرئین» ارزش نظامی ندارند. کمکهایِ آمریکا نیز «قطره چکانی» است برایِ اینکه ژنرالهایشان موجوداتی «ترسو و بُزدل» هستند و «زبان» نیز یک «قطعه گوشت» است که میتواند به هر سمتی بلغزد و قصّه هایِ گوناگونِ ظاهراً منطقی بگوید. ولی در پشتِ این قصّه هایِ ظاهراً منطقی؛ همیشه یک «تصوّر و هدف» وجود دارند و وظیفهٔ مغزها نیز «بافتنِ این قصّه هایِ منطقیِ بی انتها» است.
    لذا سرنوشتِ شما در شرایط کنونی بر رویِ زمینِ داغ تعیین خواهد شد. به هیچ وجه به سخنانِ «آلمانها و فرانسویهایِ بی شرف» گوش نکنید. همینقدر که میبینید «آنجلا مِرکلِ روسپی» از زیر زمین بیرون نمی آید؛ از هزاران سخنرانیِ دروغین و اشکهایِ تمساح که برایِ مردمِ یوکئین و ویرانیها ریخته میشوند گویا تر است. «آنگلا مرکلِ روسپی» ظاهراً رفته است. ولی قُرمساقهایی مانندِ «شولتس» جایِ او را گرفته اند.

    هنرِ شما در این جنگِ شرافتمندانهٔ تدافعی به عنوانِ یک «یادگارِ ماندگار» این خواهد بود که در تاکتیکهایِ نظامی خود؛ پارامترِ «قتل عامِ نیروهایِ انسانیِ روسیه» را بگنجانید.
    «ترحّم صفر»(Zero Mercy)... مانندِ سیاستِ «ژی جین پینگ» .... «کووید صفر» (Covid Zero ).
    همیشه به یاد داشته باشید که فقط «مردمانِ بی شرف» هستند که «حکومتهایِ بیشرف» دارند.

    پاسخحذف
  19. ارتش یوکرئین نخستین جِتهایِ جنگنده هایِ اهدایی را دریافت نمود. در آینده ای نزدیک؛ جنگنده هایِ بیشتری دریافت خواهند کرد.
    در همین آغازِ فازِ دوّمِ تهاجمِ روسیه؛ روسها تلفاتِ سنگینی داده و عقب نشینی کرده اند.
    یک هفتهٔ پیش گفتم که پس از ۳ هفته؛ روسها متحمّلِ ضرباتِ سنگینی خواهند شد که بسیار مهم تر از غرق شدنِ رزمناوِ «مسکوا» خواهد بود. اکنون ۲ هفتهٔ دیگر وقت داریم تا «نادرقلی پوتین» را به خوابیدن در زیرِ «میزِ ۶۰ متری» بکشاند.

    پاسخحذف
  20. دولتِ «شتر-گاو-پلنگ» اسرائیل در جایِ اشتباهی ایستاده است و باید از «روسها» فاصله بگیرد. «لاپید» در سمتِ درست ایستاد و بر بیشرافتیهایِ روسها انگشت گذاشت. روسها در پاسخ گفتند: «شما فلسطینیها را در زندانی بزرگ و باز نگهداشته اید».
    بی شرفهایِ کرملین نگفتند که آیا تا کنون حتّی یک مورد «تجاوز به زنانِ و دخترانِ خردسالِ فلسطینیها از طرفِ سربازانِ اسرائیل در این ۷۳ سالِ گذشته اتّفاق افتاده است؟».... امّا روسها در «چچن» و «سوریه» و «سوریه» و اکنون در «یوکرئین» به صورتی بی شمار؛ به این بی شرافتیها دست یازیده اند.
    «نادرقُلی پوتین» رفتنی است و «ناتانیاهو» و کسانی که با او همسو هستند؛ در سمتِ اشتباهِ «آینده» صف کشیده اند.(به اشتباه میگویند: «سمتِ اشتباهِ تاریخ». گویی که فرقِ «گذشته و «آینده» را نمی فهمند!!!!؟؟؟؟.... ادیبانه سخن گفتن؛ اینگونه «گاف ها» را نیز دارد.)
    همانگونه که همگان از مقاومتِ مردم و ارتش یوکرئین در برابرِ تهاجمِ روسیه در آغاز تعجّب کردند؛... تا ۲ هفتهٔ آینده شاهدِ عملیّاتِ درخشانی از طرفِ ارتشِ قهرمانانِ یوکرئین خواهند بود و چشمهایشان خیره خواهد شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب کژدم این حمله رو شما به صورت تصویر با همون حالت خلسه تائویی بدست اوردین؟

      حذف
    2. نمیدانم ... امّا میدانم که روسها یک نقطهٔ ضعفِ بزرگ دارند که متوجّه نیستند کجاست.
      امیدوارم دلاورانِ یوکرئین آن نقطه را ببینند. من آن نقطه را میبینم.
      آن نقطه بسیار حیاتی است و میتواند تار و پودِ آرایشِ نظامیِ روسها را بدرد.
      یادتان هست که میگفتم:
      زمانی که همه توجّهشان به «سبز بازی» و «رأی منو پس بگیر بازی» مشغول بود؛ بهترین نقطه برایِ حمله؛ «کُشتنِ موسویِ جاکِش و کرّوبیِ قرمساق» بود؟

      حذف
    3. منظورت بلاروس هستش؟

      حذف
  21. درود بر کژدم گرامی

    سووالی که برام مطرح می شود این است که از کجا که رفتار های آلمانها و فرانسه یک حرکت تاکتیکی نباشند؟ جهت سرگرم کردن روسیه. و نگه داشتن آنها بین امید واهی و سپس کمک تمام عیار به یوکراین. مثل حرکت تمجمج آمیز اسراییل در آغاز کار؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      به هیچوجه اینگونه نیست و آلمانها و فرانسویها پشیمان خواهند شد.
      اگر به تاریخچهٔ رفتاری آلمانها در ۴۰ سالِ اخیر نگاهی بیندازید؛ خواهید دید که همیشه در مسیرِی ویرانگرِ کشورهایِ ضعیف ایستاده اند. نوکرِ اصلی شان در منطقه نیز «قطر» بوده است. به مسافرتهایِ اوباشانِ حاکم بر قطر در دورانِ «بهارِ عربی» و بحرانِ «داعش» نگاهی بیندازید تا ببینید که به چه کسی گزارش میدادند.
      به عملکردشان در رابطه با ایران نیز نگاهی بکنید. آلمانها از همهٔ کشورهایِ اروپایی بی شرفتر هستند.

      حذف
  22. https://mobile.twitter.com/SoudabehQaisari/status/1516717171094835200

    پاسخحذف
  23. حمله جنگنده های اوکراینی به مواضع روسیه به زودی
    پس از تامین قطعات 20 فروند جنگنده اوکراینی اماده به خدمت شده اند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امیدوارم که محاصرهٔ «ماریوپول» را بشکنند.
      «ماریوپول» آن نقطه ای است که من میبینم و بدونِ دلیل نبود که عنوانِ این نوشتار را (برایِ قهرمانانِ «ماریوپول») انتخاب کرده بودم. به غیر از استراتژیک بودنِ این شهر و اطرافش در کلیّتِ جنگِ کنونی و استراتژیِ روسها؛ در شرایط کنونی؛ «ماریوپول» به نقطه ای تبدیل شده است که روسها فکر میکنند این شهر را در جیبشان دارند (Void) و تمامیِ نیرویشان را بر «دونباس» متمرکز کرده اند. لذا باید به این Void حمله کرد. این است «هنرِ جنگیدن».... «شناسایی Void ها»..... «تولیدِ Void ها» و تاختن به آنها . از سویِ دیگر روسها میخواهند تسخیرِ «ماریوپول» را به نمادِ پیروزی و جشن گرفتن در ۹ ماهِ مِی به عنوانِ «پیروزی» به روسها تحویل دهند و اگر دندانهایشان در «ماریوپول» بشکند؛ «نادرقلی پوتین» با یک «بی آبرویی کامل» روبرو شده و باید برود و مانندِ «آیة الله ملکوتی»؛ گوسفند بچراند.
      «ماریوپول» دیگر فقط یک منطقهٔ استراتژیکِ نظامی نیست؛ بلکه میتواند «نادرقلی پوتین» را به صورتی غیر قابل تصوّر؛ بی آبرو سازد.
      این است آنچه که گفتم «من می بینم و امیدوارم که دلاورانِ يوکرئین نیز ببینند».... امیدوارم که ببینند.
      این جنگنده ها میتوانند نه تنها «ماریوپول» را نجات دهند؛ بلکه یک شکافِ بزرگ در زنجیره ای که روسها برایِ اتّصالِ جنوب به روسیه از طریقِ «کریمه» تلاش میکنند را پاره کرده و نیروهایِ روسیه را که بر «دونباس» متمرکز شده اند را به «چه کنم؟ چه کنم؟» بیندازند.
      «ماریوپول» در شرایط کنونی اهمیّتی بسیار بالا دارد.

      حذف
    2. اکنون پس از تجاوزِ روسها به «یوکرئین»؛ ابرها کنار می روند و اینکه چرا «پروازِ یوکرئینی» و «مملو از مسافرینِ ایرانی» را «قرمساقِ فرزانه» برایِ سرنگون کردن انتخاب کرده و ۳ بار پرواز را به تأخیر انداخته اند تا سرانجام آن هواپیما را سرنگون کرده و به گردنِ «آمریکا» بیندازند.
      این انتخاب؛ ۲ اثر انگشت بر خود دارد؛ «اثر انگشتّ روسپی زادهٔ فرزانه» (فقیهِ شیعیانِ شنیعه) و «اثر انگشتِ روسها=نادرقلی پوتین».

      شاید بعضیها (احمقها و یا کُس لیسهایِ زینب و فاطمه) بگویند که «تصادفی» بوده است.
      نَه.... تصادفی نبوده است. زیرا هر هواپیمایی که از ایران به کشورهایِ خارجی پرواز میکند؛ بیشترین مسافرانش «ایرانی» هستند و هیچکدامشان انتخاب نشدند..
      لذا باید یک «هواپیمایِ یوکرئینی» را بنا به دستورِ «کرملین» انتخاب میکردند.

      حذف
    3. تو جریان سرنگونی حتی گفته شده چند نفر رو از هواپیما هم خارج کردن که اون هم بدستور کرملین احتمالا پاسپورت آمریکایی یا متصل به نظام بودن

      حذف
    4. https://mobile.twitter.com/A_z_im/status/1517046509417775105

      حذف
    5. «نادرقلی پوتین» در اینجا میخواهد در جلو دوربین نقش «پدرِ مهربان» را بازی کند. و از سویِ دیگر «ماریوپول» از سرخطّ خبرها حذف شود.زیرا برایِ مردم روسیه نیز طولانی شدنِ تسخیرِ کامل «ماریوپول» شکّ برانگیز شده است. امّا پس از اعلامِ پیروزیِ فرمایشی؛ نبرد در «ماریوپول» همچنان ادامه خواهد یافت.
      اتّفاقاً اگر حملاتِ نیروهایِ یوکرئینی برایِ شکستنِ محاصرهٔ ماریوپول پس از اعلامِ پیروزیِ فرمایشی انجام گیرد؛ سرخطّ خبرهایِ شکننده تری برایِ «نادرقلی پوتین» خواهند شد.

      حذف
  24. رمضان غدیروف گفته امروز روسها در ماریوپول اعلان پیروزی می کنند

    پاسخحذف
  25. جنگ اوکراین؛ «ماریوپل سقوط کرد»

    https://tinyurl.com/janppktz

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ۲ هفتهٔ پیش نیز میتوانستند اعلامِ پیروزی کنند. چون به یک پیروزی نیاز دارند. شرایط کنونی با ۲ هفتهٔ پیش تغییری نکرده است. این یک «اعلامِ پیروزیِ فرمایشی» است و نه «پیروزیِ مِیدانی».

      حذف
  26. سلام
    اعلام پیروزی مسخره پوتین را هیچکس به پشم خایه هایش نیز نگرفت

    پاسخحذف
  27. https://twitter.com/A_z_im/status/1517249415836311553?t=J7Oeyy8ih5-rQLDfE47IrA&s=19

    پاسخحذف
  28. https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D9%87%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%B3

    کژدم چرا نیچه رو از با مابقی فیلسوفها جدا میکنین؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پاسخ به پرسشِ شما بسیار ساده است.
      من (کژدم)؛ «نیمچه» را به معنیِ متداولِ کنونی که از «فلسفه» درک میشود؛به هیچ وجه «فیلسوف» نمیدانم. آثارِ برتراند راسل؛ کارل پوپر؛ کانت و .... را بخوانید و سپس آثارِ «نیمچه» را نیز بخوانید تا خورشید از پشتِ ابر بیرون آید.
      من (کژدم) نه تنها «فردریک ویلهلم نیچه» را فیلسوف نمیدانم؛ بلکه او را «نیمچه» میدانم که سخنانش نه تنها فرسنگها با «فلسفه» فاصله داشته و زاویه ای چه بسا ۱۸۰ درجه ای در گفتارشان مشهود است؛ و سخنانِ «نیمچه» بر «دِل» می نشیند؛ زیرا بازگویِ هزاران سال «تجربهٔ عملی» در گسترهٔ «زندگیِ فردی» و «زندگیِ اجتماعی» و «منابعِ زایشِ فرهنگها» را در یک «نمایشنامهٔ کوتاه» (چنین گفت زرتشت» در اختیارِ خواننده میگذارد.
      نخست اینکه معنیِ «فیلسوف» بارها تغییر یافته است.
      «فیلسوف» در کلام به معنیِ «دوستدارِ دانش» است. «دانش» به معنیِ «هر آنچه که میدانیم» نیست. زیرا بسیاری از این دانشمندان؛ فقط «مزخرفات و بافتنی ها» را میدانند و به آن «عشق» می ورزند.
      ملنندِ «علّامه هایِ اسلامی و شیعی»؛ .... مانندِ «ایدئولوگها»... در حالیِ که «ایدئولوژی» یک مقولهٔ «من اینچنین فکر میکنم» است و تا زمانی که در «عمل» پاسخی مثبت ندهد؛ نمیتوان آنرا «دانش» نامید. ایدئولوژیها حتّی در حدِ اینکه کسی بداند «نامِ مادرش چیست» نیز ارزش ندارند. زیرا «بافتنی» هستند. «مارکس» تا زمانی که قانونِ «ارزش اضافه» را کشف نمود یک «کاشف» (دانشمند) بود. امّا پس از تولیدِ «قانونِ طبیعیِ مراحلِ ۶ گانهٔ تغییراتِ سیستمهایِ اجتماعی» به یک «بافنده» (فیلسوف) تبدیل شد.مارکس «قوانینِ قراردادهایِ اجتماعی» را با «قوانینِ طبیعی» اشتباه گرفت و به همین دلیل به ورطهٔ «مزخرف بافی» افتاد.
      همهٔ فلاسفه اینگونه هستند.

      امّا «نیمچه» اینگونه نیست.... زیرا از این تبار نیست.

      حذف
  29. کژدم شما که به بافتنیها تعلق ندارین چطور براتون مشخصه که خواست قدرت و عشق به خویشتن(از جنس ابرانسان نیمچه) در ارتباط با ضریب iq هست؟(گفت و گویی از نوع دیگر)نیمچه حتی دانشمندان رو هم سرزنش میکنه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «ارادهٔ معطوف به قدرت» و «عشق به خویشتن» موتورهایِ محرّکهٔ حدّ اقل بخشی از موجوداتِ زنده و همچنین گونهٔ انسانی برایِ «ادامهٔ زندگی» هستند. این دو مانندِ عشق و نفرت و حسادت و .... فقط «ابزار» هستند. امّا با IQ «همجنس» نیستند.
      ضریب IQ در درجاتِ گوناگون خواصّ گوناگونی از خود بروز میدهد.
      ذهنِ دانشمندان معمولاً بر روی یک یا چند مسئلهٔ مربوط به هم متمرکز میشود و چه بسا به همین خاطر بسیاری از مسائل را از کانونِ تمرکزِ خود خارج میکنند و به همین دلیل «نیمچه» نگاهِ آنها را «سرد» مینامد و توصیه میکند که به آنها نزدیک نشوید. زیرا «دانشمندان» لزوماً «فرزانگان» نیستند. شعاعِ دایرهٔ کانونِ تمرکزِ فکریِ «فرزانگان» بسیار بزرگتر از دانشمندان است زیرا «زندگی» را نیز در آن کانون مطالعه میکند و با «آتشِ زندگی» گرم میشود. «فرزانه» نیز نوعی از «دانشمندان» است. مشکلِ «نیمچه» همان «مشکلِ بودا» است. زیرا هر دو میخواهند «فرزانگی» را «عمومی» کنند. فرقشان در این است که «بودا» نمیداند که از «اکنونیان» نمیتوان «فرزانه» ساخت. امّا «نیمچه» عمیقاً آنرا میداند که «اکنونیان» حتّی «دانشمندان» نیز نمیتوانند بشوند؛ چه رسد به «فرزانگان».
      جالب اینکه: هر دویِ اینها بیشتر توسّطِ «اکنونیان» زیرِ «ذرّه بینهایِ موج دار» و «پُر خراش» (مانندِ ذرّه بینی که بر رویش سمباده کشیده شده باشد) قرار گرفته و «قضاوت» میشوند.
      این بحث را لطفاً ادامه ندهید.

      حذف
  30. پاسخ‌ها
    1. روسها نیز مانندِ مسلمانان از جنسِ «موجوداتِ همیشه پیروزِ فوتوشاپی» هستند.
      «نادرقلی پوتین» از «ملّتِ ۱۰۰۰ سالهٔ روس» سخن گفته و میگوید که غرب میخواهد «روسها» را حذف کند. امّا زمانی که از فراورده ها و الماسهایِ «روس نشان» سخن میگوید؛ چیزی بیشتر از «چایکوفسکی» برایِ عرضه کردن ندارد و به صورتِ احمقانه ای میگوید که دیگر نامِ «چایکوفسکی» را بر سَر دَرِ خانه هایِ موسیقی نمیبیند.
      این در حالی است که دیگر «بتهون»؛ «باخ» و بسیاری دیگران نیز در حالِ رفتن به گوشه هایِ تاریکِ «فراموش شدگی» هستند و مزخرفاتی مانندِ «رَپ» و «هیپ هاپ» جایِ آنها را گرفته است و هیچ ربطی به «روس زدایی» ندارد. بلکه یک «پاندمی» است.

      حذف
  31. https://tinyurl.com/4kpxrm2h

    این خبر یک نمونهٔ آشکار از Fake News است. مگر قرار است که کسانی که این Application را داونلود کرده اند؛ روزانه ۱۰ ها بار آنرا داونلود کنند؟ تا تیراژِ آن بالا برودد؟ اگر راست میگویند؛ باید نشان دهند که تعدادِ مراجعه به این وبسایت در حالِ فروکِش کردن است. همین آمارِ دروغ را در رابطه با اُفتِ محبوبیّتِ «نادرقلی پوتین» در میانِ روسها را نیز هر از چند ماهی منتشر میکردند. در حالی که «نادرقلی پوتین» محبوبیّتِ خود را از دست نداده بود و اتّفاقاً همین امر باعث شد که به «خریّت» دچار شده و «حمایتِ مردمی» در درونِ کشورِ خودش را نشانهٔ «درخشندگیِ جهانیِ خود» انگاشته و حتّی موجودیّتِ «یوکرئین» را انکار کند و بهانهٔ سخیفی مانندِ تلاشِ غرب برایِ نابودیِ «تمدّنِ ۱۰۰۰ سالهٔ روسها» را دلیلِ حمله به یوکرئین به روسها بخوراند. هنوز زخمهایِ روسها گََرم است و حتّی «اسقفِ اعظمِ روسها» نیز از «تجاوز به زنان و کودکان» و «قتلهایِ غیرنظامیان» به «شیوهٔ داعش» را تأیید میکند و به چهرهٔ مسیح «مدفوع» میمالد و صلیبی به بزرگیِ یک دروازه بر گردن می آویزد و احمقانه تبلیغ میکند که «مسیح یک روسِ هوادارِ نادرقلی پوتین» بوده است. همین کثافتکاری در آیندهٔ نزدیک کلیسایِ اُرتودوکس روسیه را به «گُه» خواهد کشید. همانگونه که «رژیمِ شیعی» چهرهٔ «تشیّعِ شعاری» را «مدفوع باران» کرده است.
    و همانگونه که «تجاوزِ جنسیِ سیستماتیک به کودکان» در «امپراتوریِ کلیسایِ کاتولیک»؛ این کلیسا را به آستانهٔ ورشکستگی کشانده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زمانی که در باورهایِ «مسیحی»؛ از «عیدِ پاک» سخن می رَوَد؛ اشاره به «شخصیّتِ Flawless مسیح» است. به نظرِ من «پاک» در زبانِ انگلیسی به «Flawless» اطلاق میشود. در صنعتِ «الماس»؛ بهترین الماسها پس از شیوهٔ تراشِ هنرمندانهٔ آنها و وزن و رنگِ آنها؛ همگی «Flawless» هستند و هر قدر که درجهٔ «Flawless» بودن بالاتر برود؛ ارزشِ الماس بالاتر میرود.
      «فردریک ویلهلم نیمچه» در ژرفایِ اندیشهٔ خود «Flawless» بودن را به صورتی ژرف بسیار گرامی میدارد.
      حال به مدّعیانِ «پیروانِ مسیح» نگاهی بیندازید.
      همگی گروهی از «رجّاله هایِ گناهکار» که میخواهند «مسیح» کثافتکاریهایِ آنها را ببخشاید.

      بارها گفته ام که:

      اگر به دنبالِ مؤمنین میگردید..... به دنبالِ گناهکارترین و بی شرف ترین و کثیفترین موجوداتی که نامِ «انسان» را به یدک میکشند؛ بگردید.

      حذف
  32. https://tinyurl.com/4wxzbr9k

    راستی... چرا لباسِ این کُشتی گیرها به رنگِ لباسِ «سپاهِ پاچاهارداران» است؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. رئیس فدراسیون کشتی « علیرضا دبیر» خودش یکی از بزرگترین خایه مالان نظام مقدس اسلامیه

      حذف
    2. سلام کژدم
      سپاه در تمام عرصه ها در حال گسترش است و ورزش در ایران کاملا سیاسی است و حداقل باید عضو ساده بسیج باشی تا اجازه ورود به مسابقات و میدانهای رسمی در این عرصه داشته باشید . و تمام مدیران ورزش مثل سردار آجرلو . و خیلی از مربیان مثلا هنرهای رزمی که همگی در مسیر آموزش گروههای سرکوب و شکنجه خدمت می کنند و کشتی گیرها اغلب لوپن باجگیر و زورگیر و صاحب باند هستند مثل برادران خادم . محبی های کرمانشاه . جدیدی . حیدری و....

      حذف
  33. دیدار زلنسکی با وزرای خارجه و دفاع امریکا ....فردا در اکراین

    پاسخحذف
  34. https://tinyurl.com/5dx28be7

    این قرمساقها فقط به دنبالِ «نام» و «پول» صف کشیده اند.

    پاسخحذف
  35. https://tinyurl.com/2fmsete4

    «جو بایدن پیرِ خرفت» را دیگر نمیگذارند که به سفرهایِ خارجی و دیدارهایِ رسمی برود. در میهمانی رسمی انگلستان به مدّتِ ممتد «گوزید» و چه بسا اصلاً متوجّه نبود. دست دادن با «ارواح» نیز آخرین دسته گُلی بود که به آب داد.
    آنهایی که او را به عنوانِ «نامزدِ برترِ انتخاباتی» معرّفی نمودند؛ نشان دادند که فردی بهتر از او را ندارند و اگر «چاک شومر» را به جایِ او معرّفی میکردند؛ رهبری شان در مجلس سنا ضعیف می شد. مهمّتر از همه کسانی هستند که به او رأی دادند و طرفدارانِ ترامپ را «بیسوادها» و «دهاتیها» نامیده و تحقیرشان میکردند و خودشان را «باسوادها» و «فهمیده ها» و «تحصیلکرده ها» تصوّر میکردند. حال میبینند که چه دسته گُلی به آب داده اند. زمانی از «زیرزمین» بیرون نمی آمد و «رأی دهندگانِ باهوش» فکر میکردند که «انشاءالله گربه است» اکنون هر روزی که میگذرد؛ وضعیّتِ جسمی و روانیش در حالِ تحلیل رفتن است. به طوریکه باید در خانه بماند و هرچه کمتر در انظارِ عمومی ظاهر شود.
    «جو بایدن» نماینده و سمبلِ زندهٔ همهٔ این «باهوشها و تیزهوشهایِ آمریکایی» است

    این واقعیّت نشان میدهد که اصلاً مهمّ نیست که «Subhuman» تحصیلکره باشد. بلکه مهمّ این است که «Subhuman»ها قدرتِ درک و فهم ندارند.

    «Subhuman»ها همه جایِ دنیا همین هستند و رهبرانشان و سیستمِ زندگیِ اجتماعی آنها گویایِ واقعیّتِ وجودیِ آنهاست.
    البتّه «Subhuman»ها دستاوردهایِ اشخاصی مانندِ «ایلان ماسک» را به نامِ خود و «نژادِ دروغینِ خود» چاپ میزنند. گویی که همهٔ شان «چارلز داروین» و «ایلان ماسک» هستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اتفاقا هنوز هم بسیاری از انتخابشان دفاع میکنند. در کل متاسفانه قشر تحصیل کرده بیشعورتر و نفهم تر از قشر دانشگاه نرفته شده است.

      حذف
    2. اگر به انتخاباتِ فرانسه نیز نگاهی بیندازید؛ نبردِ اصلی را «به حاشیه رانده شدگان» هدایت میکنند. عدّه ای از به حاشیه رانده شدگان به «چپ رادیکال» تبدیل شده اند و عدّه ای دیگر از همینها نیز به به «پاپیولیسم» و «راستِ افراطی» پناه برده اند. در حالی که در هیچ طَرَفی؛ نخواهند توانست «بهشت» را پیدا کنند.
      زمانی که از «به حاشیه رانده شدگان» سخن میگوییم؛ این پدیده فقط یک دلیلِ و یا چند دلیلِ مشخّص ندارد تا بتوان آنها را از میان برداشت. به همین دلیل اگر اَبرویش را درست کنی؛ چشمش کور میشود و اگر گوشش را ترمیم کُنی شاید به «کَری» بینجامد.
      برخی میگویند که این یک «دورانِ گذار» است. امّا نمیتوانند بگویند که «گذار به چه؟» و فقط با کلمات بازی میکنند. آنها هیچکدامشان نمیخواهند که «واقعیّتها» را بپذیرند و در جهتِ تغییرِ واقعیتها گام بردارند؛ بلکه میخواهند واقعیتها را دور بزنند.
      گویی که میدانی «غذا» یک محصولِ ضروری است؛ امّا میخواهی با روزه گرفتن و یا دعوت به «مرتاض بازی» مصرفِ غذا را کم کُنی. گیرم که امروز بتوانی؛ .... فردا چطور؟
      تا کِی میخواهی با «آفتاب بالانس و مهتاب بالانس» واقعیّتها را دور بزنی؟ زیرا هر اقدامی حدّی دارد و اگر بخواهند با حفظِ همین تعاریفِ کهنه و گندیدهٔ قدیمی به کار ادامه دهند؛ در آیندهٔ بسیار نزدیک شاهدِ شورشهایِ «به حاشیه رانده شدگان» در جهت هایِ گوناگون خواهیم بود و طبعاً شارلاتانهایی نیز وجود دارند که وعدهٔ «برق و اتوبوس مجّانی» بدهند.

      حذف
  36. https://www.radiofarda.com/a/31818568.html

    پاسخحذف
  37. https://tinyurl.com/bdf8y56j

    سوئیس واردِ ماجرا می شود تا «اولاف شولتز» را نجات دهد. این موضعِ سوئیسیها با دستورِ «اولاف شولتز» اتّخاذ شده است. مسئلهٔ اصلیِ «اولاف شولتز» این نیست که تسلیحات ندارند؛ بلکه این موجود «نوکرِ روسها» است و با «ترفندِ سوئیسی» نمیخواهد هیچگونه سلاحِ مؤثری به دستِ ارتش «یوکرئین» برسد.

    پاسخحذف
  38. https://tinyurl.com/crwt4nrv

    شاید یکی از دلایل تغییرِ در اجرایِ فرمانِ داهیانهٔ «نادرقلی پوتین» در رابطه با حمله نکردن به آخرین پایگاهِ مبارزانِ دلاورِ یوکرئین در «ماریوپول» و تنگ کردنِ محاصره در حدّ جلوگیری از حتّی ورود و خروجِ «مگسها»؛ همین امر است.

    چند روزی است که تحلیلهایِ گوناگون از طرفِ شخصیّتهایِ نظامی و سیاسی اتاقهایِ فکریِ آمریکایی را مطالعه میکنم. در مجموع اینگونه افراد به ۲ دسته تقصیم میشوند:
    ۱- گروهی که داستانِ «کرملین» را باور دارند و یا میخواهند به خوردِ مردم بدهند. این شخصیّتها به پایانِ کوتاه مدّتِ جنگ با پیروزیِ روسها اعتقاد دارند.
    این گروه از شخصیّتها یک خطّ در میان میگویند که طرفدارِ این جنگ نیستند و «ناتو» و «آمریکا» به صورتی مستمر تلاش کرده اند تا به «طعمه گذاری» روسها را به این جنگ وارد کنند. یعنی دقیقاً تکرارِ همان گفتهٔ «نادرقلی پوتین» که پیش از آغازِ تهاجم گفت: «غرب میخواهد که ما را واردِ جنگ کند».

    ۲- گروهی که معتقدند و یا اینکه میخواهند این نظریّه را بفروشند که روسها در حالِ پرداختِ هزینه هایِ گزاف هستند و باید تلاش کرد تا این جنگ به درازا بکشد تا روسها در جبههٔ اقتصادی و نظامی شکستِ استراتژیک بخورند.

    امّا با توجّه به واقیّتهایِ «میدانی» چه در گذشته و یا حال میتوان گفت که «اتّحادیهٔ اروپا» (امپراتوری نوینِ آلمان)؛ در ۲۰ سالِ گذشته به صورتی مستمر در حالِ خیانت به اروپا و آمریکا بوده است. از تعطیل شدنِ نیروگاههایِ اتمی در اروپا که به نفعِ «انرژیِ روسی» انجامید گرفته تا تضعیفِ «ناتو» با عدمِ پایبندی به پرداختِ «حقّ عضویّت» که توسّط ترامپ به شدّت موردِ انتقاد قرار گرفت؛ تا مواضعِ کنونی «امپراتوری آلمان» که به «اتّحادیهٔ اروپا» معروف است.
    زیستن در «سوراخ موش»ها از طرفِ همهٔ مقاماتِ پیشینِ آلمانی؛ نشانه هایِ بارزِ «خیانتِ آلمانها» است و همچنان بر این «خیانت» پا فشاری میکنند.
    آلمانها میتوانند به سرعت نیروگاههایِ هسته ایِ تعطیل شده را دوباره احیا کنند و بخشِ بزرگی از انرژیِ موردِ نیازِ خود را تجدید کنند. امّا چنین صدایی شنیده نمی شود تا بتوانندِ فوتوکپیِ پیمانِ نانوشتهٔ نوینِ «هیتلر-استالین» را به بهانهٔ «نیاز به گازِ روسیه» ادامه دهند و هیچیک از سیاستمدارانِ گذشتهٔ آلمان حقّ ندارند از «سوراخ موش»ها بیرون بیایند و به پرسشهایی پاسخ دهند که برایِ تاریخچهٔ خیانت آلودِ احزابِ آلمانی خوشایند نیستند(چیزی شبیهِ ماجرایِ «جو بایدنِ خرفت» که قبل از انتخابات در سوراخ موشهایِ زیرزمینی زندگی میکرد).

    پاسخحذف
  39. سه تا چیز هیچ وقت خراب نمیشن و هرچی ازشون بگذره بهتر میشن :

    1) شراب
    2) عسل
    3) نوشتار گفتگویی از نوع دیگر

    پاسخحذف
  40. درود. در ارتباط با نوشته شما که به آلمان و سیاستمدارانش اشاه کرده اید بعضی اوقات فکر میکنم یا اینکه این مادرقحبه ها در ۲۰سال گذشته خیلی احمق بوده اند یا اینکه خیلی ختم روزگارند وهمه کارهایشان را با هدف استراتژیکی پیش میبرند که کامل قابل درک نیست. آخر چگونه یک آدم عاقل اولا کشور و صنایع مهم شیمی آلمان را تا بیش از ۵۵٪ وابسته به گاز روسیه میکند و از آنطرف اداره ومدیریت ذخایریا بهتر بگویم انبار ذخایر گاز آلمان (نزدیک شهر هانور) را به دست شرکت روسی گازپروم میسپارد و مدیران روسی آن هم بدستور پوتین میزان ذخایر را در حدود میانه ماه فوریه به حدود ۵٪ ظرفیت واقعی رسانده بودند که در نتیجه آن حالا کشور آلمان مقابل روسیه اینچنین ذلیل و دست بسته هست. و این سیاست فقط مختص سوسیال دموکراتها نیست بلکه خانم مرکل از دموکرات مسیحیها هم در شکل دادن به این سیاست یک پایه اساسی بوده. حدس من این هست که بسیاری از این مادرقحبه ها تحت نفوذ لابی روسیه (گرهارد شرودر) از یکطرف و فقط سودآوری کوتاه مدت برای صنایع آلمان و پایین آوردن هزینه های آن صنایع به قیمت وابستگی بیش از حد به یک محصول روسیه از طرف دیگر در این دام افتادند. بگذارید این را هم بگویم وآنهم اینکه وابستگی آلمان و تولید ارزان محصولات ألمانی در چین وابستگی اقتصاد آلمان به کشور چین را بمراتب کشنده تر و خطرناکتر از وابستگی به گاز روسیه ضربه پذیرکرده. حالا باید دید اگر آمریکا بنا به دلایلی با چین مشکلات تحریمی پیدا کرد آنوقت آلمان چه خاکی میخواد بر سرش کند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود
      من اگر آلمانی بودم؛ این سیاستمدارانِ آلمانی را که ۲۰ سال است با روسها جفتگیری میکردند را به «جاسوسی» و «نفوذیهایِ روسیه» در احزاب و دولتهایِ آلمان متّهم میکردم. کثافتکاریهایِ این افراد در همین نظریّه میگنجد و به هیچوجه از «حماقت» سرچشمه نگرفته است.

      حذف
  41. رهبرانِ یوکرئین باید به آلمانها بگویند که اگر به بهانهٔ نیاز به «گاز» روسیه از هرگونه کمک نظامی به یوکرئین جلوگیری میکنند؛ یوکرئین نیز میتواند لوله هایِ گاز را ببندد و از انتقالِ گاز به آلمانها و اطریشیها جلوگیری کند. زیرا زمانی که همه از گاز به عنوانِ «سلاح» استفاده میکنند؛ چرا رهبرانِ یوکرئین چنین کاری نکنند؟
    به جایِ تقاضاهایِ بی پاسخ از دولتِ آلمان؛ گاز را به رویشان ببندید. فکر میکنم نظرشان تغییر پیدا میکند.

    «تا نباشد چوبِ تر.... فرمان نبرد گاو و خر».

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چون روسیه به سرزمینِ یوکرئین حمله کرده است و درآمدِ نفت و گازِ روسیه هزینه های ماشینِ نظامیِ روسیه را برای ویران کردنِ یوکرئین و کشتار مردمِ یوکرئین را تأمین میکند؛ لذا مجبور هستیم تا با قطعِ لوله هایِ گاز؛ روسیه را وادار به عقب نشینی کنیم.
      اعلام این سیاست در شرایط کنونی بسیار ضروری است و ارزش روبل را میتواند به شدّت پایین آورده و آلمانها را به «گُه خوری» بیندازد.

      حذف
  42. https://mobile.twitter.com/XrXIII/status/1518172873587838977

    اینا شهروند آلمان باشن دیگه از سیاستمداراش چه انتظاری دارین

    پاسخحذف
  43. https://tinyurl.com/52fek2zy

    پاسخحذف
  44. انفجار وحشتناک در هاب اصلی انتقال نفت روسیه به اروپا در بریانسک

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود؛ لطفاً لینک مطلب را بفرستید. سپاس

      حذف
    2. https://tinyurl.com/225u4b97

      حذف
    3. سپاس. گویا ۲ انفجارِ بسیار بزرگ در ۲ هاب سوخت بوده است. یکی از آنها ۱۰ هزار تُن مواد سوختی و دیگری دارایِ ۵ هزار تُن مواد سوختی بوده است.

      https://tinyurl.com/bddkj6xv

      حذف
  45. در نظر قبلی (چند نظر بالاتر) گفتم که رهبرانِ یوکرئین حقّ دارند تا شیرهایِ لوله هایِ گاز را به رویِ آلمانیها و اطریشیها و مجارستان و .... ببندند.
    شاید به «اقدامِ رسمی» نیز نیازی نباشد و جوانانِ داوطلبِ یوکرئین میتوانند به صورتِ «گروههایِ اشباح»؛ در بیش از ۵۰ نقطهٔ دور از همدیگر این لوله ها را منفجر کنند که ترمیمِ آنها میتواند ماهها طول بکشد و «امپراتوریِ فخیمهٔ آلمان» را از جریانِ گاز محروم کنند.
    هیچ نیازی به تصمیمِ حکومتی وجود ندارد.

    پاسخحذف
  46. کژدم بنظرتون ایلان ماسک با خرید توییتر چه اهدافی رو دنبال میکنه؟و اینکه برای بحران های آينده بهترین سرمایه گذاری چیه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «توئیتر» یک «شرکتِ سهامیِ بین المللی» است. ولی سیاستهایِ آن توسّط عدّه ای که حتّی یک دلار سهم نیز ندارند و فقط «کارمند» هستند تعیین میشود. این عدّه همگی نفوذیهایِ «حزبِ دموکراتِ آمریکا» و جریانهایِ همسو با آنها هستند. «آزادیِ بیان» یعنی: «آزادیِ بیان». اگر شما گفتید: «ریدم به قُرآن» و یا «ریدم به انجیل» .... نباید سانسور شوید؛ امّا این مادرقحبه ها (اداره کنندگان) برایِ خود «بازیهایِ کلامی» میسازند و «حدودِ آزادیِ بیان» را به صورتی تفسیری بر اساسِ باورهایِ حزبیِ خود تعریف کرده و ناگهان میبینید که «ترامپ» را به بهانه هایِ گوناگون از توئیتر حذف میکنند.
      «ایلان ماسک» میخواهد این زنجیره را بشکند و آن مادرقحبه ها را که معلوم نیست بر چه اساسی برخیها را حذف و برخی ها را تشویق میکنند را بیرون ریخته و مانندِ «کژدم» بگوید:

      «هرچه میخواهد دِلِ تنگَت بگو.... ولی کُسِ شهرهایِ حزبی و فقاهتی نگو و حکمهایِ ولایتِ فقیهی نده»

      حذف
    2. https://mobile.twitter.com/Breaking911/status/1518578582641119232

      حذف
  47. درود. پیشنهاد شما در مورد حق اوکرایین بر بستن لوله های گازونفت کاملا درست است ولی موشک زدن به زیرساختها و انبار مواد سوختی روسیه و از بین بردن آنها شاید بستن لوله ها را غیر ضروری کنه چون وقتی این هابها را تخریب کنند چیزی برای فرستادن توی لوله ها وجود نداره حتا اگر لوله ها باز باشند. درضمن انهدام این دو هاب یکی از آن سورپرایزهایی بود که شما پیشبینی کردید که در چند هفته آینده اتفاق خواهد افتاد زیرا این ماجرا از زدن صدها تانک روسی هم مهمتر است. تانکی که سوخت نداره و بدون تحرک هست نمیتونه اهداف پوتین درشرق اوکرایین را هم محقق کنه و این یعنی روسیه درآنجا هم شکست میخوره و پوتین تنهاتر از روز قبلش میشه تا بلکه خود روسها شر این روانی را بکنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود. جالب است که هیچیک از رسانه هایِ خبریِ فارسی زبان پس از ۲۴ ساعت هنوز این خبر را منمتشر نکرده اند. با اینکه میدانند؛ بسیاری از ایرانیها پیروزیِ «یوکرئین» و شکستِ «نادرقلی پوتین» را آرزو دارند.

      حذف
  48. بایدن بابت اجازه دادن ایلان ماسک مالک جدید تویتر به ترامپ ابراز نگرانی کرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. باید نیز نگران باشد. در آمریکا رهبریِ طیفِ گسترده ای از «به حاشیه رانده شده ها» در دست ترامپ است. جریانی که آلترناتیوِ جریانهایِ «چپ» و «لیبرالیسمِ افسار گسیخته» است.

      حذف
  49. https://tinyurl.com/yc6evvth

    تحلیلی کوتاه بر تأثیرِ انفجارهایِ مخازنِ نفت و گازوئیل در بریانسک روسیه.

    پاسخحذف
  50. شکست لپن در فرانسه و یانسا در اسلوونی در یک روز پیروزی بزرگی برای تجدید ارزش‌های دموکراتیک در اروپا و شکست بزرگی برای ناسیونالیسم پوپولیستی است! شاید جزر و مد جهانی در حال تغییر است؟

    پاسخحذف
  51. سخن شما درست ولی ناقص است. زیرا «به حاشیه رانده شدگی» به «دردی بی درمان» تبدیل شده و با فرهنگِ کنونی قابل درمان نیست.
    این بیچاره ها به هر دَری میزنند تا به «زندگی» ادامه دهند. «زندگی» ادامه پیدا میکند؛ امّا به شکلِ «زندگیِ سگها و گُربه هایِ بی خانمان». به هر کسی که رأی بدهند به «بهشت» راه نخواهند یافت. زیرا خودشان نیز از «پایه ریزانِ جهنّم»هستند.
    در آیندهٔ نزدیک خواهید دید که قوانینِ «مهاجرت» بسیار سخت تر خواهند شد و فقط به «تحصیلکرده هایِ به درد بخور در سیستم» اجازهٔ مهاجرت خواهند داد. «حاتم بخشیهایِ مهاجرتی» در چند سالِ آینده به پایان خواهند رسید و چه بسی حتّی جاهایی مانندِ «رواندا» نیز ظرفیتشان پُر شود.

    پاسخحذف
  52. کژدم بنظرتون خطر جنگ طالبان جدیه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بله؛ میتواند بسیار جدّی باشد. اگر یادتان باشد؛ گفته بودم که «طالبانِ پیش از رسیدن به قدرت» با «طالبانِ رسیده به قدرت» بسیار فرق دارند. حتّی «کثافتستانی ها» نیز «گوز پیچ» شده اند.
      البتّه یک سناریویِ احتمالیِ دیگر نیز وجود دارد و آن اینکه «رژیمِ شیعی» چون وصعیّتِ داخلی را در خطر میبیند؛ با «طالبان» توافق کرده باشند که یک «جنگِ میهنیِ دروغین» به رژیمِ شیعی هدیه کنند؛ تا رژیمِ شیعی به بهانهٔ «جنگِ میهنیِ دروغین»؛ «دور باش کور باش» راه بیندازد. امّا «کنسرتِ حزب الله لبنان» در «روسپی خانهٔ رصوی» میتواند به نوعی شاخ و شانه کشیدنِ «شیعی» در برابرِ «طالبان» نیز به حساب بیاید. امّا «انگل حسن نصرالله» در لبنان به «گُه گیجه» مبتلا شده است و «طالبان» این «کُنسرت بازی» را به عنوانِ «تهدید» حتّی به یک «تُرُبچه» نمی خرد.
      باید منتظر ماند. نظرِ قطعی نمیتوانم بدهم.

      حذف
  53. https://tinyurl.com/2pjhvzsk

    «اولاف شولتز قرمساق» بالاخره تصمیم گرفت تا به دلاورانِ یوکرئین تسلیحاتِ سنگین بفرستد.
    البتّه نقشِ «انفجاراتِ مخازنِ انرژی در بریانسک» را نباید فراموش کرد. «یوکرئینیها» به دَر زدند و «دیوار= دیوارِ برلین= آنگلا مرکلِ روسپی= اولاف شولتز قُرمساق= شرودِر بی شرف» ... فوری پیام را دریافت کردند.
    با این «روسپی زاده ها» باید اینچنین رابطه برقرار کرد. که من (کژدم) نامش را «شرافتِ اجباری» گذاشته ام.

    پاسخحذف
  54. https://tinyurl.com/2p8cu6vy

    روسها از ترس به خود ریده اند. ... «لاوروف» را میفرستند تا همه را از «جنگِ جهانی سوّم» و جنگِ هسته ای بترساند....؟؟؟!!!!!
    یعنی اینکه: آیا روسها آنقدر احمق هستند که به خاطرِ «دونباس» میخواهند دنیا «شاملِ روسیه» بمبارانِ اتمی شده و دیگران را از: «جنگِ جهانیِ سوّم برایِ دونباس» بترسانند؟
    «پاترشوف» نیز دنیا را از «تجزیهٔ یوکرئین» میترساند!!!!

    https://tinyurl.com/ey3tu74t

    «کدام یک» از این «کُس شعرهایِ روسی» را باور میکنید؟

    گویی که کسی بگوید: ( یا «ایلخچی» را تسلیم کنید و یا اینکه ریسک نابود شدنِ خودمان را نیز میپذیریم.... زیرا اصلاً بدونِ «ایلخچی»... زندگی معنایی ندارد... زندگی بدونِ ایلخچی غیرِ قابل تصوّر است...)

    من(کژدم) میدانستم که آقایِ «لاوروف» خیلی شوخ طبع هستند. امّا نَه تا این حدّ...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در ضمن آقایِ لاوروف خیلی باهوش است. زیرا پس از ۲ ماه فهمیده است که قرار است که «یوکرئین» به «افغانستانِ دوّمِ روسیه» تبدیل شود.
      نتیجهٔ «خود فریبیهایِ استراتژیک» که با هدر دادنِ حدّ اقل ۵ میلیارد دلار برایِ استخدامِ «یوکرئینیهایِ دسته گُل به دست»؛ همین است که «کرملین» می بیند.

      حذف
    2. روسها فعلا با سلاح دارن گاییده میشن هنوز وارد فاز قرادادهای صد ساله و دویست ساله نشدن

      حذف
  55. اکنون تا آن اتّفاق بزرگ ۱۰ تا ۱۲ روز مانده است. روسها گریه خواهند کرد.

    پاسخحذف
  56. ‏https://www.bbc.com/persian/afghanistan-61249078?at_medium=RSS&at_campaign=KARANGA
    به نظرت این داستان ربطی به درگیری های جمهوری اسلامی و طالبان که جرقه هاش زده شده نداره؟
    یعنی امریکا این تجهیزات رو برای طالبان بجا گذاشته بود که روزی مثل این روزها بر علیه جمهوری اسلامی ازش استفاده کنن؟ در راستای همون سیاست جنگ های طولانی مدت در خاورمیانه.
    یا طالبان فقط می‌خواد جمهوری اسلامی رو تهدید کنه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در رابطه با این مسئله؛ قبلاً در بخشِ نظرات بحث شده است.

      حذف
  57. در پایین چند لینک را میگذارم که هیچکدامشان را من (کژدم) از آستینم در نیاورده ام. بلکه همگی از وبسایتِ خبریِ DW لینک داده شده اند.

    ۱- https://tinyurl.com/mpauxk7e

    ۲- https://tinyurl.com/23vkzvvb

    ۳- https://tinyurl.com/47kz2p5k

    ۴- https://tinyurl.com/yzpbp5kd

    لینکهایِ (۱) و (۲) را اگر به دقّت بخوانید؛ «اُلاغ شولتس» و «لاوروف» دقیقاً از رویِ یک مَتن میخوانند و پیش از رفتن به پُشتِ میکروفون آن «متنِ مشترک» را مانندِ شاگرد تنبلهایِ «خَرخوان» حفظ کرده اند که نویسنده اش حتماً در کاخِ «کرملین» مستقر است . در این دو گفتار؛ این ۲ روسپی زاده به همدیگر «نان قرض میدهند». یکی میگوید که «بمبِ اتمی» میزنیم و دیگری میگوید که میخواهد از آن جلوگیری شود و لذا باید گذاشت تا «روسهایِ روسپی زاده» ؛ «یوکرئین» را ببلعند و هر کاری میخواهند بکنند.....

    لینکهایِ (۳) و (۴) میگویند که :
    آلمانیها خیلی «مغزِ مهندسی» دارند و «دیسیپلین شده» هستند. امّا متوجّه نیستند که «سیاستمداران»ی که به آنها رأی داده اند؛ مُشتی «بی شرفِ وطن فروش» بوده اند... آنهم نَه یک مورد؛ بلکه ۱۰ها سال است که به «نوکرانِ روسیه» رأی داده اند. البتّه نامی از «آنگلا مِرکل» (فرشتهٔ جندهٔ معجزه کار) نمیبرند که مانندِ «مهدیِ موعودِ شیعیان» در «چاهِ مستراح» قایم شده است و صدایش در نمی آید.
    آیا حقیرتر و احمق تر از «آلمانیهایِ مغزِ مهندسیِ دیسیپلینی» را میتوان تصوّر نمود؟
    «اُلاغها»یی که ۱۰ ها سال است که سرشان به «پرچمِ قلّابی رنگین کمان» و «بشکه هایِ آبجو» مشغول است و در هر انتخاباتی؛ سرهایِ «خاک بر سرشان» را به مسائلِ فرعی (ماجراهایی مانندِ LGBT PLUS و Global Warming ) مشغول میکنند و رأیشان را میگیرند و در پَسِ پردهٔ این «کُس شعرها»؛ «قلّادهٔ روسها» را بر گردنِ «آلمانیهایِ باهوش و مهندس» می اندازند..
    در این ۴ لینک کاملاً مشخّص است که حدّ اقل؛ «حزب سوسیال دموکراتِ آلمان»؛ به طورِ کامل حزبِ «خود فروختگان و جاسوسها» است که خود را به «روسها» فروخته اند.
    حتماً اگر این مسئله زیرِ ذرّه بینِ اطّلاعاتی برود؛ خواهند دید که فقط «ملّا نصرالدّین» از حزبِ «مُردگان» است که در آلمان «نوکرِ کرملین» نیست و سایرِ «احزابِ آلمانی» نیز از این «نوکر صفتی» سهمی بسزا دارند.

    تُف بر چنین ملّتی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در زمانی پیش از این؛ مردی بود به نامِ «کارل فون کلاوسویتز» که معنایی به پرچمِ آلمانها میبخشید.
      امّا اکنون «پرچمِ آلمان» به «پرچمِ رنگین کمان» (LGBT PLUS) تبدیل شده است که اگر فردی پیدا شود که بخواهد با «قورباغه ها» جفتگری کند؛ با افتخارِ یک «میهن پرست» به جامعهٔ «LGBT PLUS» می پیوندد .
      آیا تلنگری به مغزتان زده میشود؟ یا اینکه همچنان شیفتهٔ «دموکراسیِ حزبی» و «لیبرالیسمِ لجام گسیخته» هستید؟!!!! تا هر روزه برایتان یک «شعبدهٔ تازه» از آستین در آورند؟

      حذف
    2. اکنون زمانِ آن فرا رسیده است که دلاورانِ «یوکرئین» مراکزِ اصلیِ صادراتِ «گازِ روسیه» را هدف قرار دهند تا «آلمانیهایِ نوکرِ روسیه» را از کمکهایِ مالی به روسیه (خریدهایِ میلیاردی و پرداخت به روبل) باز دارند. وگرنه این ماجرا به «تولیدِ مگس» از یک سو و «تولیدِ مگس کُش» از سویِ دیگر تبدیل خواهد شد و برندگانِ اصلیِ چنین جنگی؛ تولید کنندگانِ مگس و مگس کُش خواهند بود.
      هدف قرار دادنِ پایانه هایِ گازیِ روسیه؛ میتواند موضعِ روسپی زاده هایی مانندِ «اُلاغ شولتز» را کاملاً مشخّص سازد.

      حذف
  58. https://tinyurl.com/459nhmp5

    عربستان نباید به این «روسپی زاده» اعتماد کند. این «کُهنهٔ حیض» بارها امتحانِ خود را پس داده است.
    بی شرفتر از «خردوغان».... «اردوغان» است.

    پاسخحذف
  59. در ایران فلاکت اقتصادی به اوج خود رسیده مثالی می زنم یک رول دستمال توالت ۲۷ هزار اگر خیلی برای تمیز کردن خود احتیاط داشته باشید و ۲۷ بار استفاده کنید هر بار پاک کردن خود هزار تومان...یعنی اگر اسکناس هزار تومانی امام نشان را برای اینکار استفاده کنید به صرفه تر است

    پاسخحذف
  60. https://tinyurl.com/4pthfx5j
    کژدم به نظرت مزخرف نگفته؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این موجود همیشه «مزخرف باف» بوده است. نمیدانم که کدامین احمقی به این موجود «دیپلمِ دبیرستانی» داده است. حالا نیز «دُکتر خان» صدایش میکنند.
      این احمق نمیداند که دورانِ «اسپانیایِ پُر از طلا» گذشته است و حساب و کتابهایِ «ثروتِ ملّی» «باز تعریف» شده اند. البتّه «طلا» هنوز نیز سهمی دارد؛ البتّه نه به مفهومِ «اسپانیاییِ قدیمیِ آن» (مادّه ای که فاسد نمیشود)؛ بلکه به عنوانِ مادّه ای که در «تکنولوژیِ پَسا مُدرن» ( AI) کاربُردِ بسیار گسترده ای دارد.

      حذف
  61. https://mobile.twitter.com/ajibzade/status/1520263238021177344

    پاسخحذف
  62. این ویدیو چهره واقعی کرملین و نوکرانش(قاسم کتلت) رو داره بنمایش میزاره.وضعیت شهرهای اکراین هم بهتر از این نیست.

    پاسخحذف
  63. https://mobile.twitter.com/HosseinRonaghi/status/1520316465014054912

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از نظر من فقط «آفرینندگان» را میتوان «هنرمند» دانست. «بازیگران» به هیچ وجه در گروه «هنرمندان» جایی ندارند بلکه فقط دانش آموزانِ رشتهٔ تکنیکهایِ «فریب» هستند و به همین دلیل هیچ بازیگری را شایستهٔ «اعتماد کردن» نمیدانم؛ ترانه سرایان و سناریو نویسان برایِ نمایشنامه ها را تا حدودی (بسته به خلّاقیّتها = قدرتِ آفرینندگی) میتوان «هنرمند» دانست.
      همهٔ کسانی که در چند دههٔ اخیر به «هنرمند» مشهور شده اند؛ هیچگونه «آفرینندگی» از خود نشان نداده اند و بیشتر دنباله روانِ «جوّ هایِ سیاسی و اجتماعی» بوده اند که توسّط «سیاستمداران» براه افتاده شده اند و در واقع بخشی از دستگاهِ «پروپاگاندایِ تحریکِ احساسات» هستند. به عنوانِ مثال ماجرایِ «ستم دیدگیِ افرادِ همجنسگرا» و یا «آنهایی که به «تغییرِ جنسیّت» نیازی ضروری دارند؛ در آغاز یک «جنبش اجتماعی» بود و بسیاری از نویسندگان و فعّالانِ حقوقِ اجتماعی؛ این «ستم دیدگی» را مطرح نمودند. این نویسندگان اندکی از «هنرمندی» به خرج دادند. امّا اکنون این مسئله توسّط «سیاستمداران» به نوعی از «مَحَک» تبدیل شده است. در حالی که «تغییرِ جنسیّت» نیز محتوایِ واقعیِ خود را از دست داده و به چیزی شبیهِ «جرّاحیِ بینی» و «پستانِ سیلیکونی» تبدیل شده است. امّا این «مُد پرستان» میخواهند این مسئله را که یک «کیر کُلُفت» توسّط جرّاحی برایِ خودش یک «سوراخِ بی مصرف» ایجاد کرده است و میخواهد در مسابقاتِ ورزشی در گروهِ بانوان شرکت کند را به یک «حقّ اجتماعیِ عادلانه» تبدیل کنند و آنهایی نیز که «عاشقِ صندلیِ پُر در آمدِ سیاسی» هستند؛ از این «دروغ و فریب» پشتیبانی میکنند. در حالی که راهِ حلّ بسیار آسان است: «مسابقاتِ ترنس جِندرها».... المپیادِ «ترنس جندرها»...
      چرا باید اِصرار داشته باشند که یک «کیر کلفتِ ۲ ماهِ پیش» با یک عملِ جرّاحی اکنون یک «زن» شناخته شود؟ این یک «دروغ و فریب» است. زیرا هیچگونه پشتوانهٔ «علمیِ بیولوژیک» ندارد. فرو کاستنِ «زن» و «مرد» به یک «آلتِ تناسلیِ مصنوعی»؛ دیگر یک اشتباه نیست؛ بلکه یک «خیانتِ آشکارِ سیاسی» است.
      «پرستویی» و سایرِ اوباشانی همانندِ او در صحنهٔ نمایشِ دروغینی که به «حقّانیّتِ هنرمندان» مشهور است؛ فقط برایِ «شهرت و پول» کار میکنند و حتّی لباس پوشیدنهایشان نیز «کُپی برداری» است. به لباسی که «پرستویی» در این ویدیو پوشیده است؛ نگاهی بیندازید که از رویِ لباسِ کارگردانهایِ اروپایی «کُپی برداری» شده است.
      «جورج کلونی» به یک «بخشندهٔ اموال برایِ نجاتِ آفریقاییهایِ فقیر» تبدیل میشود و سپس معلوم میشود که همهٔ ماجرا «پولشویی» و برایِ «فرار از مالیات» بوده است.
      این ماجراها بسیار رایج هستند.

      حذف
    2. جرج کلونی مادر قحبه هم یک گلوبالیست و دمکرات است

      حذف
  64. آقایِ («لاف»واروف) سخنانِ پیشینِ خود مبنی بر «تهدیدهایِ اتمی» را پس از شنیدنِ ماجرایِ «بودجهٔ ۳۳ میلیارد دلاری»؛ تعدیل نموده و به «جیر جیرکَ اُف» تبدیل شد و «اظهارِ فضله» نمود که از سخنانش تفسیرهایِ نادرستی شده است (شیوهٔ اظهارِ دیپلماتیکِ «گُه خوری» بدونِ عقب نشینیِ ظاهری).
    اینگونه اظهارات؛ نباید دلاورانِ «یوکرئین» را فریب دهد و نباید به هیچ عنوان فکر کنند که روسها نَرم شده اند. حتّی اگر نرم شده باشند؛ هنوز در خاکِ «یوکرئین» هستند و باید بیرون روند. امّا اگر واقعاً تضعیف شده اند؛ باید با «خفّت و خواری» از خاکِ «یوکرئین» بیرون بروند تا دیگر هرگز نتوانند «گُه زیادی» بخورند.

    Good Russian is the Dead Russian

    پاسخحذف
  65. ایتالیا از دولتِ آلمانیِ «آلمانیهایِ مزدورانِ روسیه»؛ درخواستِ غرامتِ «جنگِ جهانیِ دوّم» را کرده است. البتّه دولتِ کنونیِ آلمانها با آلمانهایِ نازی که با روسها (استالین) قرارداد بسته بودند؛ فرقی ندارد. فقط شیوه هایِ روابط فرق میکنند و روابط کنونیِ آلمان با روسها؛ امتدادِ همان کثافتکاریِ هیتلری است. البتّه بخشی از آلمانیها احساسِ خطر کرده و با «اولاف شولتزوف» زاویه پیدا کرده اند.
    پیشنهادِ من به «ماکرون» (رئیس جمهورِ فرانسه) این است که:
    تا جایی که میتواند از «هژمونیِ آلمان» در «اتّحادیهٔ اروپا» بکاهید و البتّه وحتماً «فرانسویها» راههایش را نیز میدانند.
    چنین حرکتی باعث میشود تا روسپیهایی مانندِ «مارین لِپِن» نتوانند با اهدافِ واقعیِ «نوکریِ روسها» و با استفاده از «نارضایتیهایِ اقتصادیِ فرانسه» و تحتِ پوششِ «پاپیولیسم و ناسیونالیسمِ فرانسوی»؛ نتوانند باری دیگر پس از ۵ سال سر بر آورند.
    «نوکرانِ روسیه» باید در همه جا «سرکوب» شوند.
    نوکرانِ آلمانیِ روسیه و روسها را بکشید.... تا «مارین لِپِن» ها دچارِ سکتهٔ مغزی شوند.

    پاسخحذف
  66. در اینجا از همهٔ ایرانیان خواهش میکنم که تا جایی که میتوانند؛ از طریقِ کانالهایِ رسمی به مردم «یوکرئین» کمکهایِ مالی بفرستند (هرچند که اندک باشد). زیرا مردمِ «یوکرئین» برایِ ایران و آیندهٔ ایران نیز می جنگند و دوستانِ طبیعیِ ایران هستند.
    شکستِ «سگهایِ هارِ روسیه»؛ یک پیروزی برایِ ایران نیز محسوب میشود و «سگِ هارِ فرزانه» (نوکرِ روسیه) را در همهٔ جبهه ها به شکست می کشاند.

    پاسخحذف
  67. https://tinyurl.com/49ku9j7z

    تقدیم به هوادارانِ «دموکراسی هایِ پارلمانی» و «دموکراسی هایِ حزبی».
    پیش از انتخابات عربده میکشند و بهشت را نوید میدهند. پس از انتخابات؛ هرکدام به دنبالِ منافعِ شخصی و یا منافع حزبی هستند و یا به کارهایی از این دست مشغول میشوند و تعدادشان نیز کم نیست. در کشورهایی مانندِ ایران و روسیه نیز همگی درگیر انواعِ گوناگونی از کثافتکاریهایِ باندی و یا از این دست هستند و تا زمانی که «گوش به فرمانِ باند و رهبر» باشند؛ آزادند؛ مگر آنکه «باندِ مخالف» و یا «حزبِ دیگر» پتهٔ شان را روی آب بیندازد.

    پاسخحذف
  68. https://tinyurl.com/mrxkscte

    این صحنه ها را بخاطر بسپارید.

    پاسخحذف
  69. https://tinyurl.com/39ck42aa

    Global Warming از همین جا آغاز میشود. موجوداتی که «انسان» نامیده میشوند امّا هیچگونه عملکردِ انسانی (آفرینش) در آنها نمیبینید.
    موجوداتی که در قرنهایِ گذشته جایگاهی داشتند؛ اکنون به «حاشیهٔ مستراح» رانده شده اند. «زندگی» به آنها فرمان میدهد که «زنده بمانید» و فقط به این دلیل است که «زنده» میمانند و برایِ «زنده ماندن در مستراح» نیز شادمانند.
    در چین و هندوستان و «کثافتستان» و «اندونزی» و «مالزی» و «اروپا» و «آمریکا» و «ایران» نیز داستانِ اصلی همین است و همهٔ حکومتها بر رویِ «زندگیِ مستراحی» سرمایه گذاری میکنند. همان چیزی که در نوشتارهایِ قدیمی از آن به عنوانِ «سرمایه گذاری بر روی فقر» نام برده ام و زمانی که کسی پرسید:
    - سربازِ جنگهایشان را از کجا می آورند؟
    پاسخ دادم:
    - همه جا پُر از سرباز است.

    آیا هنوز هم اعتقاد دارید که گزینهٔ «دموکراسی در مستراح» بهترین گزینه است؟

    پاسخحذف
  70. https://tinyurl.com/5n8eun9f

    این «اوباش» باید زخمِ عمیقی برداشته باشد که با عجله به روسیه منتقل شده است.
    احتمالاً «اوباش ژنرال» شمارهٔ ۱۰ خواهد بود که به درک واصل میشود.

    پاسخحذف
  71. درود گرامی میدونم بیرون از گفتگو هست پرسشم اما دیدگاه شما راجع به نژاد و گفته های این مرد و دانشش چیست سپاسگزار میشم پاسخ دهید
    https://www.instagram.com/tv/B5pqU3KnySM/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

    پاسخحذف
  72. درود بر شما.
    سخنانِ آقایِ دکتر نوذری به طورِ کُلّی کاملاً درست است. من نیز به تقسیم بندیِ «نژادی» که در نهایت در «هیتلریسم» تبلور یافت؛ اعتقادی ندارم و بارها نیز این «دریافت» را که فقط بر اساسِ رنگِ پوست و یا شکلِ «جمجمه» و در مجموع بر اساسِ «Superficial Appearance » بنا شده اند را نمیپذیرم. من به هیچوجه نتوانسته ام حقیقتی در «نژاد پرستیِ رایج» پیدا کنم. لذا گونهٔ انسانی را در ۳ «طیف» به صورتِ کُلّی تعریف میکنم:

    ۱- Subhumans
    ۲- Boarder Settlers
    ۳- Humans

    گروهِ نخست همان «بسی بسیاران»؛ «اکنونیان»؛ «شکمها و آلاتِ تناسلیِ راه رونده» در چهرهٔ انسانی تشکیل میدهند و بزرگترین گروهی در «گونهٔ انسانی» هستند که هر روز بیش از روزِ پیش به حاشیه رانده میشوند و این به «به حاشیه رانده شدگی»؛ نخست در «ساختارِ بیولوژیکِ این موجودات» لانه دارد.

    گروهِ دوّم را افرادی مانندِ «ادیسون» و «ایلان ماسک» و بسیاری از دانشمندان تشکیل میدهند. این گروه از «گونهٔ انسانی» را به عنوانِ «باب الباب» میشناسم..... کسانی که زمینهٔ گشوده شدنِ «باب»(دروازهٔ بزرگ) برایِ گُذار از دنیایِ «Subhumans» به دنیایِ «Humans» را میگشایند.

    گروهِ سوّم (Humans) هستند که آنها را در ادبیّاتِ کُهن و امروزین «فرزانگان» مینامیم که دنیا را در ابعادی بسیار گسترده تر میبینند و همیشه نه تنها «آفرینندگان» بوده اند؛ بلکه «دروازه هایِ گذار» از «اکنون» به «آینده هایِ بسیار دور از اُفُقهایِ قابل تصوّر کنونی» را گشوده اند.
    ما هنوز هیچ تصوّری از دنیایی که «انسانها» در آن زندگی خواهند کرد را نداریم. امّا «وجود» و «زوالِ» نوعِ «بسی بسیاران» در شرایط کنونی شاهد هستیم و میبینیم که هر روزی که میگذرد؛ «درمانده تر» و «بی ارزشتر» میشوند و به دنبالِ «بازیابیِ ارزشهایِ کُهن» هستند. امّا نمیخواهند و نمیتوانند بفهمند که «دنیایِ کُهن» مانندِ همانهایی هستند که در «گورستان» خفته اند و هرگز زنده نخواهند شد.
    فرقِ من با آقایِ نوذری؛ در اینجاست.
    ایشان به دنبالِ خوابیدن بر رویِ «تختخوابی اکنونی» (البتّه نرم و راحت) هستند تا تماشاگران «آه از نهاد برکشند». البتّه حرفی تازه نیز نمیزنند و پیش از مشهور شدنشان؛ «یوال نواح هراری» بسیار عمیقتر از ایشان به این مسئله پرداخته اند.
    امّا من (کژدم) این رختخواب را بسیار «عقبمانده» و «پسمنانده» و «فریبکارانه» میشناسم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تا کنون؛ «فردریک ویلهلم نیچه»(گُهربار) تنها ستاره ای است که بر تارکِ «گونهٔ انسانی» درخشیده است.
      «مُرغوا جانی که به واپس نگریست و توانست ۲۰۰۰ سال آیندهٔ ما را در ۲۰۰ سالِ پیش؛ ببیند».
      اگر این موجود؛ همین اکنون نیز به دنیا می آمد (عصرِ بلوا و آشوبِ به حاشیه رانده شدگی)؛ بازهم «مردی نا بهنگام» میبود.
      شاید اگر «نیچه» در زمانی که «ایلان ماسک»ها و «ادیسون»ها؛ حدّ اقلّ ۵۰٪ از جامعهٔ «گونهٔ انسانی» را تشکیل میدادند به دنیا می آمد؛ میتوانست «مردی به هنگام» باشد و سخنانش شنیده شود.

      حذف
    2. در شرایط کنونی باید موجوداتِ بی شرفی مانندِ «ژی جین پینگ» و «پوتین» از صفحهٔ روزگار حذف شوند. این موجودات به «تاریک ترین عصرِ گونهٔ انسانی» تعلّق دارند و چیزی شبیهِ «اسلام» و «مسیحیّت» و «هندوئیسم» و «بودیسم» و«نازیسم» هستند که تلاش میکنند نه تنها «مستراحِ کنونی» را حفظ کنند؛ بلکه همهٔ جهان را به «گنداب» تبدیل کنند.

      حذف
    3. کژدم نظرات شما در باب ظهور humans هیچ موقع فراتر از تصادفی و شانسی بودن ظهور آفریننده ها نرفته.بتظرتون نباید یبار به خودتون شک کنید که ظهور نیچه و تسلا و....تصادفی نبودن؟

      حذف
    4. میخواهی فضا را اشغال کنی؟ تا بخشِ نظرات پُر شود؟
      هرچه که میبینید؛ هم «قانونمند» است و هم «شانسی».
      تلاش باید بر رویِ «قانونمندیِ خواسته» و اجازه ندادن به‌ ظهورِ «شانسهایِ ناخواسته» متمرکز شود.

      حذف
    5. من (کژدم) دوست میدارم آن صحنه ای را که آموزگار واردِ کلاس میشود و میخواهد در بابِ «اسلام»؛ «مسیحیّت»؛ «هندوئیسم»؛ «بودیسم»؛ «یهودیّت»؛ «کمونیسم؛ «پاپیولیزم»؛ «نژادِ برتر»سخنرانیِ غرّا کرده و آسمان ریسمانهایِ «کلامی» ببافد و ناگهان همهٔ دانش آموزان انگشتِ اشارهٔ خود را بر افرازند و بگویند:

      - آقا اجازه؟.... باید بروم مستراح.... اسهال گرفتم.
      و آموزگار با رگهایِ گردنِ باد کرده اش بگوید:

      - خفه شوید و بنشینید و گوش دهید.

      و دانش آموزان در شلوار و کلاسِ آن آموزگارِ روسپی زاده برینند تا نشان دهند که واقعاً از شنیدنِ این مزخرفات؛ دچارِ «اسهال» میشوند.

      حذف
    6. درمورد اسلام تقریبا همین جوریه

      حذف
  73. نُهم ماه مِی در حالِ رسیدن است و «نادرقلی پوتین» دستاوردی افتخار آمیز برایِ نشان دادن در این روز ندارد؛ مگر ارتشی در هم شکسته و جنایاتِ جنگی و نشستنِ دیوانه وارِ «نادرقلی پوتین» در پشتِ میزهایِ ۳۰ متری. «نِرون» با آتش سوزیها و «اشک دانها»یش مشهور شد و «نادرقُلی پوتین» با «جنایتهایِ جنگی» و «میزهایِ ۳۰ متری» در یادها خواهد ماند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. روسها میخواهند روزِ ۹ ماهِ مِی را به عنوانِ روزِ پیروزی در جنگِ میهنی بر علیه آلمانِ هیتلری جشن بگیرند. در حالی که این روز سرا پا بر دروغ بنا شده است. روسها در اواخرِ جنگ جهانی دوّم و پیش از ورود آمریکا به جنگ؛ حتّی تفنگِ معمولی و فشنگ نیز نداشتند. سربازانشان از گرسنگی تلف میشدند. روسها پیروزیِ ۹ ماه مِی را به آمریکاییها مدیونند و به همینگونه همهٔ اروپا و همچنین «چینیها». اگر آمریکاییها واردِ جنگ نمیشدند؛ بخشِ بزرگی از روسیه و تمامیِ آسیاییها اکنون به زبانِ «ژاپنی» سخن میگفتند و بخشِ اروپاییِ روسیه زبانِ آلمانی را به عنوانِ «زبانِ مادری» میشناختند.
      امّا روسها پس از جنگِ جهانیِ دوّم؛ «دُم در آوردند» و به همراِ چینیها «جنگِ سرد» براه انداختند. جنگی که هر ۲ کشور را تا مرزهایِ «گدایی» کشانید.
      اکنون نیز در نوستالژیایِ «امپراتوری» میسوزند. «ژی جین پینگ» هنوز نمیتواند بفهمد که با «دُزدی» شاید بتوان برایِ مدّتی زندگی کرد؛ امّا نمیتوان «امپراتوری» ساخت. بویژه اینکه حدّ اقلّ ۸۰۰ میلیون «گرسنه» را در سبدِ جمعیّتی داشته باشی.
      «نادرقلی پوتین» نیز به پطر کبیر می اندیشد؛ پیروزیِ دروغینِ ۹ ماهِ مِی را آنقدر تکرار کرده اند که باورشان شده است.
      من اگر به جایِ رهبرانِ یوکرئین بودم؛ در این چند روزِ آینده؛ کاری میکردم که ۹ ماهِ مِی به تلخترین روزِ روسها تبدیل شود و چنان ضربهٔ «حیثیّتی» بخورند که هرگز فیلشان یادِ هندوستان نکند.

      حذف
  74. 🔆
    *عید فطر بر تمامی تازی👳🏻‍♂️🦎 دوستان مبارکباد* 😏😏😒😒

    ﭼﻮﻧﮑﻪ ﻣﺎ ﺗﺎﺭﯾﺨﻤﺎﻥ ﺑﺮ ﺑﺎﺩ ﺭﻓﺖ
    ﻫﺴﺘﯽ ﻭﻓﺮﻫﻨﮕﻤﺎﻥ ﺑﺮﺧﺎﮎ ﺭﻓﺖ؛

    ﮐﺎﻭﻩ ﻭﺁﺭﺵ ﻫﻤﺎﻧﺠﺎﺧﺎﮎ ﺷﺪ؛
    ﭘﻬﻠﻮﺍﻥ ﮐﺸﻮﺭﻡ ﻋﺒﺎﺱ ﺷﺪ ؛

    ﺟﺎﯼ ﮐﻮﺭﺵ ﺭﺍ ﻋﻠﯽ ﺁﻣﺪ ﮔﺮﻓﺖ
    ﮐﻞ ﺁﻥ ﺁﺗﺸﮑﺪﻩ ﺁﺗﺶ ﮔﺮﻓﺖ؛

    ﺭﺳﺘﻢ ﻭ ﺳﻬﺮﺍب هﺎ ﮔﻢ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ؛
    قاتل ﻧﺎﻣﻮﺱ ﺧﻮﺩ ﺑﺖ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ؛

    ﻧﻘﺶ ﺭﺳﺘﻢ،ﺗﺨﺖ ﺟﻤﺸﯿﺪ ﺧﺎﮎ شد
    ﮐﺮﺑﻼ ﻭ ﮐﺎﻇﻤﯿﻦ ﺁﺑﺎﺩﺷﺪ؛

    **ﺭﺳﻢ ایران ﺭﺍ ﺍﮔﺮ ﺩﺍﻧﯽ ﮐﻪ چیست*
    *ﻋﯿﺪ ﻣﺎ ﺟﺸﻦ ﻏﺪﯾﺮ ﻭ ﻓﻄﺮ ﻧﯿﺴﺖ؛**

    *ﺍﯼ ﻋﺰﯾﺰﺍﻥ ﺟﻤﻠﮕﯽ ﻫﻤﺖ ﮐﻨﯿﻢ؛*
    *ﺳﻨﺖ ﺍﻋﺮﺍﺏ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮ ﮐﻨﯿﻢ؛✊*
    🦎👳🏻‍♂️🦎

    پاسخحذف
  75. اظهاراتِ نژاد پرستانهٔ اخیرِ «لاوروف» بر علیه یهودیان؛ نشان میدهد که نیروهایِ «نادرقلی پوتین» ضرباتِ سنگینِ غیر قابل وصفی خورده اند و نمیتوانند این شکستهایِ سنگین را هضم کنند زیرا به عنوانِ «دومین ارتش قدرتمندِ جهان» شناخته میشدند و اکنون مشخّص شده است که هیچ پوخی نبوده اند و تعجّب میکنند که چرا «هیچ پوخی» نبوده اند. لذا به «فرافکنی» آن هم تا حدّ فرو افتادن به ورطهٔ «جنگهایِ لفظیِ خاله زَنَکی» روی آورده و به «دایی جان ناپلئونیسم» دچار شده اند.
    FSB ریده است.
    اطّلاعاتِ ارتش ریده است.
    نیروهایِ ویژهٔ شان تار ومار شده و توانایی عملیّاتی ندارد.
    ٪۲۵ از توانایی «رزمی» آن ارتشِ بسیار قدرتمند «بادکنکی» در مدّتی کوتاه (۲ ماه) از بین رفته است و باید در نظر داشت که «توانایی رزمی» مهمّ ترین بخشِ ارتش است.
    و این تازه آغازِ راه است.

    پاسخحذف
  76. درود. روسیه یا بهتر است بگوییم پوتین را باورانده بودند بسیاری از اوکرایینیها با آنها همکاری خواهند کرد. حالا آتش زدن بسیاری از انبارهای سوخت یا مهمات نظامی روسیه نشان میدهد روسهای زیادی حاضر هستند به ارتش روسیه ضربه بزنند برای اینکه نتوانند بیشتر از این در اوکرایین آدمکشی را ادامه دهند. گذشته از حملات موشکی یا پهپادی اوکرایین به داخل خاک روسیه چندین مورد ضربه زدن اشباح به انبارهای روسیه نیز در گزارشها آمده که ایکاش در ایران هم سرمشق میشد.

    پاسخحذف
  77. بارها از «دهان گشادیِ ترامپ» سخن گفته ام. شاید این گفتهٔ من (کژدم) به گونه هایِ مختلفی تفسیر شده باشد و هر کسی برداشتِ خود را به جایِ منظورِ من از «دهان گشادی» فهمیده باشد. لذا لازم میدانم این مسئله را توضیح دهم.
    ۱- سخنانی که میتواند دورنمایِ آنچه که انجام میدهیم را برملا سازند. گویی که برایِ تظاهراتِ اعتراضاتِ خیابانی فراخوان میدهیم و میبینیم که «دشمن» بسیار پیش تر از مردم و به صورتی سازمانیافته تر از مردم؛ در آن منطقه حاضر میشوند و تظاهرات را تار و مار میکنند.
    ۲- پذیرفتنِ ریسکهایِ اعلامِ مواضع بدونِ داشتنِ آمادگیِ مِیدانی برایِ دفعِ ریسکها.
    ۳- اظهارِ ادّعاهایی دروغین (بلوف=دروغ)؛ به امیدِ «تحمیقِ دشمن».

    بسیاری از سیاستمداران؛ به خاطرِ «دهان گشادی» ضربه میخورند.
    برایِ اینکه به ۱۰ ها دهان و چشم و گوش چشم دوخته اند. تمامیِ برنامه هایشان بر این مبنا استوار است که این دهانها و چشمها و گوشها را راضی نگهدارند. در حالی که اگر برنامه ای عاقلانه داشته باشند؛ همهٔ دهانها و گوشها و چشمها نتیجه اش را به صورتی واقعی و غیرِ قابل انکار در زندگیِ روزمرّهٔ خود خواهند دید و نیازی به «دهان گشادیها» نیست.
    ترامپ به خاطرِ «دهان گشادی» شکست خورد.... «جو بایدنِ خِرفت» به خاطرِ دهان گشادیهایش هر روزه در موقعیّتی بدتر قرار میگیرد..... «نادرقلی پوتین» نیز به خاطرِ دهان گشادیهایش؛ اکنون نمیتواند حتّی یک خوابِ راحت داشته باشد و هر روزه تلاش میکند تا یک «بامبول» سوار کند تا صورتِ «بوتاکسی» خود را سُرخ نگهدارد.

    پاسخحذف
  78. https://tinyurl.com/2vurx3pp

    نمیدانم که چرا وقتی اینهمه به هدف نزدیک هستی ولی به «سَر» میزنی؟
    سَر فقط پوست است و استخوانِ جمجمه (برایِ حفاظت از مغز).
    چرا به «چشمهایش» نزدی تا برایِ همیشه به «دنیایِ تاریکی» سلام کُند؟ چرا دشنه اَت را تویِ گوشش فرو نبردی تا برایِ همیشه «سکوت» را تجربه کند؟؟؟؟
    پوستِ سر بسیار «کَم حسّ» است؛ به همین خاطر اوباشانِ شیعه «قمه» میزنند و اوباشانِ صوفی؛ بر سرشان «خنجر» میکارند و هر ۲ گروه نیز میخواهند «معجزه و کرامات» را در کونِ مردم فرو کنند. «کرامات» را «صوفیها» به عنوانِ رقیبی برایِ «معجزه»آفریدند؛ زیرا «معجزه» فقط مخصوصِ «قرمساقها»یی است که «پیامبر» نامیده میشوند و اگر کسی بگوید که «معجزه می کُند» به «رابطه با اجنّه و شیطان» متّهم میشود..... و «کرامات» فقط راهِ فراری (تقیّه) برایِ فرار از اتّهامِ «معجزهٔ دروغینِ شیطانی» طرّاحی شده است.
    مثلِ اینکه خیلی از موضوع فاصله گرفتم....

    پس از این به «چشمها» بزن .... و یا گوشه هایِ لبها را تا بناگوش پاره کُن تا برایِ همیشه مانندِ دلقکها برایِ مردم لبخند بزنند (فرهنگِ ایرلندی برایِ انتقام از دشمنان).

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کژدم فکر کنم این ایده لبخند مال joker باشه

      حذف
    2. این لبخند به «زخم لبخند اسکاتلندی» معروف است که من به اشتباه آنرا «لبخندِ ایرلندی» نامیدم. این لبخند بوسیلهٔ بُریدنِ گونه ها در دو طرفِ امتدادِ خطّ لبها به عنوانِ «تنبیه» ایجاد میشود.
      Joker نیز وقتی از دورانِ کودکیِ خود سخن میگوید؛ به پدرش که گونه هایِ او را بُرید اشاره میکند و به طورِ ضمنی به تبارِ اسکاتلندیِ خود اشاره دارد.

      حذف
  79. «نادرقلی پوتین» در مجموع ۲۰ هزار دستگاه تانک T-72 تولید کرده است که از این مجموعه فقط ۱۱ هزار دستگاه آنرا به کشورهایِ بسیار پیشرفته مانندِ سوریه و ایران و سومالی و «تورقوز آبادی» و .... فروخته و ۹ هزار دستگاه را در انبارهایِ تسلیحاتی خود (سمساری) نگاه داشته است. به این امید که «خدا را چه دیدی... یک روزی به درد میخورد». در حملهٔ نظامی به «یوکرئین» بیش از ۶۰۰ دستگاه از این «معجزه هایِ تکنولوژی روسی» توسط ارتش قهرمانِ یوکرئین به آهن پاره تبدیل شده اند. هرچند که در واقع مانندِ «دستمال مستراح» محصولاتی «یکبار مصرف» هستند. هر دستگاه تانکِ T-72 سه نفر خدمه دارد که همگی به «گا» رفته اند (حدّ اقل ۱۸۰۰ شهیدِ کیرِ نادرقلی پوتین). نمیدانم که «ارتشِ قدرتمندِ رژیمِ شیعی» چند دستگاه از این «عرّابه هایِ مرگ» را خریده است؟
    جالب اینکه روسها قادر هستند که از همان ۹ هزار دستگاه تانکِ T-72 فقط ۱۲۰۰ دستگاهِ آنرا در طیّ یک سال (زمانی بسیار کوتاه در مقیاسِ نور) به جبهه بفرستند و بقیّهٔ تانکها را برایِ «اخیه و بخیه» (قطعاتِ یدکی) استفاده میکنند. حال با این اوصاف؛ به «کیرِ خرِ فرزانه» و درجهٔ هوشِ این روسپی زاده بنگرید که «کیر لیسیِ نادرقلی پوتین» را «قبلهٔ خود» قرار داده است.
    بارها گفته ام که «تشیّع شنیعه» فقط یک «زگیل» است و هیچ ربطی به «اسلام» ندارد..... «ولیِّ فقیهِ این اوباشانِ شنیعه» نیز عقلشان به همان اندازهٔ «عقلِ زگیل» است.
    تئورسین هایِ خاک بر سرشان نیز به دنبالِ «آنوسی ها»؛ دَر به دَر سرگردانند..... در حالی که همگی شان «آنوسی»های واقعی هستند و ۴۳ سال است که در «زمینِ اسرائیل» بازی میکنند. زیرا اسرائیل با آفریدنِ «حماس»؛ زمینی گسترده برایِ «بازیِ فوتبال» ساخت تا هر آنکه «فلسطین دانَش» درد میکند؛ در این «باتلاق» بازی کُند.
    فقط به تعدادِ کشته هایِ شهروندانِ یهودیِ اسرائیل (اعم از نظامی و غیرِ نظامی) و ویرانیهایِ ایجاد شده در اسرائیل در ۴۳ سالِ اخیر نگاهی بیندازید و آنرا با تعدادِ کشته هایِ «بازیگران در باتلاقِ فلسطین» و ویرانیها و هزینه هایِ آن مقایسه کنید.
    نیازی به «انشتین» بودن نیست.... فقط «اعداد» را مقایسه کنید....
    حتّی «شمپانزه ها» نیز تا حدودی «اعداد» را میفهمند. فقط کافی است که اندکی بهتر از «شمپانزه» باشید.
    اکنون میتوانید بفهمید که «کیرِ خرِ فرزانه» در کدامین رده از «جدولِ بهرهٔ هوشی» قرار دارد.
    «تشیّع شنیعه»؛ همهٔ «ساکنینِ ایران» را در رده هایی بسیار پایین تر از آنکه «کیرِ خرِ فرزانه» در آن جای گرفته است نگاه داشته است.
    باز هم نیازی به «انشتین» بودن ندارید..... فقط نگاهی به مسائلی که در جبههٔ «اپوزیسیون چیها» موردِ بحث قرار میگیرند بیندازید تا ببینید که «نژادِ برترِ آریایی» در کدامین «مستراحِ فکری» اسیر شده است؟
    یهودیها میگویند که «مسیحِ نجات دهنده» در یک «غار» گیر افتاده است (در ۳گانهٔ ماتریکس در ایستگاهِ قطار)....
    «ایرانِ آریایی نژاد» در مستراحِ فرهنگی گیر افتاده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یک روز «قار قارِ کلاغی» راه می اندازند که ۱۵۰۰ نفر را در خیابانها و «نِیزارها» کشتند.... به سرهایشان شلّیک کردند و بهتر بود که به «پاهایشان» شلّیک کنند..... روزی دیگر جنبشهایِ دروغینِ «کارگرانِ نفت» و «کامیونداران» و «آموزگاران» که البتّه همگیشان از دار ودسته هایِ گوناگونِ «شیعیانِ شنیعه» هستند و جمجمه هایشان پُر از «پِهن و مدفوعِِ ۱۴ معصوم» است..... «قیل و قال» و «بحثهایِ حقوقِ بشری» راه می اندازند....
      اکنون به خاطرِ وجودِ اینچنین «قومِ شنیعی» و اپوزیسیونچیهایِ «مدفوع مغز» کار به «کمبودِ نان» رسیده است.
      «شیعیانِ شنیعه» چه در سطحِ «شکمها و آلتِ تناسلی هایِ راه رونده» و چه در سطحِ «متفکّرینِشان» که با «مغزِ مدفوعی» فکر میکنند؛ از «قحطی» سخن میگویند و موضوعِ جدید برایِ «حرّافیها» و «]ورّاجی»هایشان؛ «هشدارِ قحطی» و اخیراً «معلّمِ زندانی آزاد باید گردد»مانندِ مینی ژوپ «مُد» شده است.
      آیا اینچنین «قومِ شپشها»؛ لیاقتِ آزادی و ساختنِ «ایرانی نوین» را دارند؟
      خودتان فکر کنید و خودتان نتیجه بگیرید .... البتّه برایِ خودتان دسته گُل نفرستید..... فقط فکر کنید.... حدّ اقلّ به اندازهٔ «شمپانزه».

      حذف
    2. بگذارید بسار صریح و بسیار به دور از «شیر و شکلات» و مانندِ «جامِ زهر» سخن بگویم:

      شعارِ ساکنینِ ایران پس از ۴۳ سال تجربه این است:

      «شمپانزهٔ زندانی ... آزاد باید گردد».

      خاک بر سرِ همهٔ شان.

      حذف
  80. درود . بله اپوزوسیون خاک بر سرش می شود اسپکتیک!! که معلوم نیست سرش به کجا وصل است.خاک بر سرتر از این یابو من ندیده ام.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مطمئن باشید سرشان به «کیرِ فرزانه» وصل است.

      حذف


  81. درود کژدم
    آمریکا با خروج از افغانستان گلیم را از زیر پای رژیم شیعیان شنیعه کشیده. انقدر جمعیت افاغنه زیاد شده که نان و روغن در خیلی مغازه ها زودی تموم میشه و گیر نمیاد. تو صف نانوایی بعضی محله ها اکثرا افاغنه هستند و بسیاری از کارگرای ایرانی هم بیکار شده اند حتی اوستاهای بسیار زیادی هم بیکار شده اند. تو خیابون برای کار وای میستند و تا شب همونجا هستند چون کارگرای افغانی مشاغل رو اشغال کردن و شب هم تو محل کار میخوابن. دولت گفته نسبت به پارسال ۳.۵ میلیون تن غلات بیشتری باید وارد کنیم. کرایه مسکن و اتاق هم توی مناطق پایین شهر داره سر به فلک میکشه. به نظر من اینها به دستور ارباب نادرقلی پوتین از طالبان حمایت کردن چون یک خریت محض بود و با این کار اقصاد ایران ازش خیلی آسیب دیده و بیشتر هم خواهد شد چون هنوز هم روزانه هزاران نفر از مرز وارد میشن و ترکیه هم دیوار کشیده و اینا نمیتونن به سمت اروپا برن.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «زیرِ بغل» و «اطرافِ خایه».... بهشتِ «شپشها» است.
      جاهایی که دیده نمیشوند و مردم «عار» دارند تا این نقاطِ افتاده در تاریکی را نشان دهند.
      من (کٓژدم) افغانیهایِ زیادی را میشناسم که در کشورهایِ غربی به خوبی درخشیده اند و در «زیر بغلها» و «حاشیهٔ خایه ها» زندگی نمیکنند. امّا «آریایی نژادهایِ شیعه مسلکِ زیادی» را میشناسم که حتّی در حاشیهٔ زندگیِ «شپشهایِ حاشیه نشین» نیز جایی برایِ ادامهٔ زندگی پیدا نکرده اند.
      کانادا یکی از همین جاها است. سری به کانادا بزنید تا این «حشراتِ آریایی» را ببینید.
      اگر فقط برایِ یک هفته کمکهایِ دولتی قطع شوند.... مرگشان حتمی است.

      حذف
  82. اصلا تا حالا به این فکر کردین چند انسان تو جهان هستی با بکارگیری زبان های گفتاری به عنوان روش ارتباطی تونستن تغییری ایجاد کنن که شما با پاراگراف نویسی سعی در استفاده ازش دارین؟کلمات فقط برای شارلاتان ها خوبه که دیگران رو باهاش فریب بدن وگرنه برای ایجاد تغییر زبان گفتاری هیچ نتیجه ای رو رقم نمیزنه.
    تصور کنین ناپلئون اگر نویسنده داستان های فلسفه ای می‌شد میتونست تغییر ایجاد کنه یا کوروش و داریوش و... حتی در دنیای علم هم می‌بیند که زبان به عنوان ابزاری برای اثبات تحقیقات بکار میره نه به عنوان روش انجام تحقیقات.

    پاسخحذف
  83. https://tinyurl.com/yckj59ws

    روسها در این جنگ حدّ اقل در یک جبهه «شکستِ استراتژیک» خورده اند و آن شکسته شدنِ «افسانهٔ قدرتِ نظامی روسیه» بود. برخی میگویند که ارزش روبل با سیاستهایِ داهیانهٔ «نادرقلی پوتین» حتّی بالاتر رفته است. این دسته از «تحلولگران» بسیاری از اوقات با دیدنِ یک «حباب»؛ فکر میکنند که یک «کُرهٔ آسمانی» کشف کرده اند. روسها برخلافِ تصوّراتی که بر اثرِ «پروپاگاندا» بوجود آمده اند؛ هر روزه در حالِ «باخت» هستند. البتّه «یوکرئین» نیز در حالِ «باخت» است. زیرا «جنگ» یعنی «باختن به امیدِ بُردن». «جنگ یعنی انتهایِ جادّه». امّا «یوکرئین» از نظر استراتژیک در حالِ «بُردن» است؛ زیرا چشمهایِ کورِ «آلمانیهایِ خائن و احمق» را باز کرد. آنها دیگر نمیتوانند «تولیدِ اقتصادِ پُر سود» را به عنوانِ «جاذبه ای برایِ صلح و گلوبالیسم» در کونِ خودشان و شهروندانشان و سایر ملّتها فرو کنند. این جنگ آخرین تکیه گاهِ نظراتِ «سوسیالیسم» و «سوسیال مسحی» و «سوسیال دموکران» و «سوسیال کیرِ خر» را که بر بنیانِ تصوّراتِ احمقانهٔ «کارل مارکس» مبنی بر «بنیانِ همهٔ رفتارهای و جنبشهایِ اجتماعی فقط «اقتصاد» است و بس» را که چندین دهه است مبنایِ سیاستهایِ داخلی و خارجیِ کشورهایِ غربی را تشکیل میدهد.... «پنبه» کرد. این سیاستمدارنِ بسیار «روشنفکر» که البتّه «باهوش ترین احمقایِ غرب» هستند؛ حتّی حاضر نیستند که به اطرافشان نگاه کنند و ببینند که «مبنایِ حرکتِ معتادان به موادّ مخدّر» چیست؟ آیا همهٔ مصرف کنندگانِ موادِ مخدّر «از همه جا رانده شده ها» هستند؟..... بسیاری از آنها همین مادرقحبه هایی هستند که پولشان از پارو بالا میرود. امّا زندگیشان بسیار «خالی» است. به اوباشانی که ستاره هایِ «هالیوود» نامیده میشوند و هنرشان کونِ خر را پاره میکند و بر فرشهایِ قرمز راه میروند نگاهی بیندازید؛ اکثرشان نمیتوانند «وقتشان» را پُر کنند..... و بخشهایِ بزرگی از زندگیشان «خالی» است. مگر «انسان» میتواند «زندگیِ خالی» داشته باشد؟
    اُوباشانِ «مذهبی» میگویند که برو و تا میتوانی «نیایش» کُن.... تا زندگی اَت «پُر» شود. امّا نمیگویند که از «چه» پُر شود؟

    از «کیرِ محمّد و مسیح»؟
    از کُسِ «مریمِ باکره و فاطمه» و «کُس هزار پارهٔ زینب صیغه ای»؟

    آیا با اینها میخواهند زندگیها را پُر کنند؟

    پاسخحذف
  84. کژدم بیت کوین لب مرز سقوط قرار گرفته🥲بره زیر ۲۰ هزار دلار منو بعنوان یه سرباز جنگ حساب کنین.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «روبل روسیه» اکنون تقریباً در همان وضعیّتِ «بیت کوین» قرار گرفته است و قیمتِ کنونیِ آن ارزشِ واقعی آن نیست و فقط با مقدارِ خرید و فروشِ اجباریِ روبل بالا نگهداشته شده است.
      «بیت کوین» مانندِ یک «خَرِ مُرده» است که قیمتش فقط با «خریدها» و «فروشها» بالا و پایین می رود و به خودیِ خود هیچگونه پشتوانهٔ اقتصادی ندارد.
      نترسید؛ باز هم هِی بالا خواهد رفت و هِی پایین خواهد آمد .
      امّا «خَرِ مُرده» همان «خَرِ مُرده» است.
      اگر همین اکنون یک نفر ۱۰۰ میلیون دلار «خَرِ مُرده» بخرد؛ بازهم قیمت بالا خواهد رفت. زیرا با بالا رفتنِ قیمت؛ دیگران نیز برایِ خرید «خَرِ مُرده» هجوم خواهند آورد.

      حذف
  85. https://www.radiofarda.com/a/russia-said-to-pull-troops-from-syria-to-bolster-forces-in-ukraine/31840866.html

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «ابر قدرتِ پوشالی» (روسیه) زمانی که به طورِ عملی واردِ میدان شود؛ به همین روز می افتد.
      اکنون رژیمِ شیعی باید همهٔ هزینه هایِ سوریّه را به عهده بگیرد. در حالی که «نان» ندارد؛ «امپراتوریِ» است که فقط «هزینه» میکند.
      در جنگِ جهانیِ دوّم نیز روسها همین پُخی بودند که اکنون هستند. ایران به این خاطر «پُل پیروزی» نامیده شد که مسیرِ اصلیِ ترابریِ کمکهایِ نظامی و غذایی و مالیِ آمریکا و انگلستان به روسهایِ درمانده قرار گرفت و «رضا شاه» نیز به این خاطر به جزیرهٔ موریس تبعید شد که در مسیرِ ترابری «سنگ اندازی» میکرد. «روسها» در آن زمان همان نقشی را برایِ آمریکا و انگلستان بازی کردند که اکنون «سپاهِ پاچاهارداران» برای «روسها» در سوریه داشتند و دارند. یعنی «سربازانِ پیاده»

      حذف
  86. https://www.youtube.com/watch?v=pN34FNbOKXc&t=64s

    جالبه كه منو ياد افتخارات قلابي انداخت كه صحبت كرده بودين.

    پاسخحذف
  87. https://www.bbc.com/news/world-europe-61380727

    پاسخحذف
  88. یک پیشنهاد برایِ قهرمانانِ «یوکرئین»:

    اگر میبینید که لحنِ «اشتاین مایر» تغییر کرده است و تقریباً مانندِ «ترامپ» سخن میگوید (دیپلماسی از موضع قدرت)؛ دلیل بر این نیست که اکنون «قدرتمند» هستند. بلکه میخواهند «قدرتمند» بشوند و اگر به پیشنهاداتِ «ترامپ» گوش میکردند و «جندّهٔ مِرکله» سخنانِ ترامپ را به «ضدِ زن» بودن و «پُر رویی و بی ادبی» تفسیر نمیکرد (امّا چون هفته ای ۱۰۰ بار با «نادرقلی پوتین» جفتگیری میکرد)؛ اینگونه تعبیرها را به خوردِ «آلمانیهایِ خاک بر سر با دیسیپلینِ مورچه ها» میداد و اکنون در سوراخی نامعلوم قایم شده است. زیرا یکی از «معمارانِ ساختارِ خیانت آمیز» بود و اکنون باید فرار کند و در زیرزمینها و غارها پنهان شود.
    اگر میبینید که «نانسی پلوسی» به «کیف» می آید؛ و یا «جو بایدنِ خرفت» شعارهایِ آتشین میدهد؛ فقط برایِ «انتخاباتِ نوامبر» است و گرنه موجوداتی مانندِ «چاک شومر» و «نانسی پلوسی» و «اوباما» و «جو بایدن»؛ برایِ هیچکسی در دنیا ارزشی قائل نیستند.
    لذا «یوکرئین» به عنوانِ یک «کشورِ نوپا» مجبور است که ساعتش را با ساعتِ همین بی شرفها تنظیم کند.
    همین چند روزِ پیش بود که «جو بایدنِ خرفت» گفت: «روسها نمیتوانند همهٔ خاکِ یوکرئین را اشغال کنند». من (کژدم) زمانی که این جمله را شنیدم؛ نخست به «مغزِ معیوبِ جو بایدنِ خرفت» نسبت دادم و البتّه این حدس را نیز زدم که این بی شرفها از رهبرانِ یوکرئین میخواهند که به پایِ میزِ مذاکره رفته و جدایی بخشی از سرزمینشان را بپذیرند و چه بسا همین اکنون نیز چنین فشارهایی را بر رهبرانِ یوکرئین تحمیل میکنند. امّا سخنِ نهاییِ آقای زلنسکی مبنی بر اینکه: «من رهبرِ یوکرئین هستم... و نَه رهبرِ یک یوکرئینِ کوچک شده». گفتمانی بسیار دلگرم کننده بود.
    رهبرانِ یوکرئین اکنون باید ساعتهایشان را بر اساسِ نیازهایِ «جو بایدنِ خِرفت» و «دموکراتها» که از انتخاباتِ آینده در ماهِ «نوامبر» به شدّت میترسند تنظیم کنند و بر این اوباشان فشار بیاورند تا کمکهایِ بسیار بیشتری برایِ یوکرئین بفرستند (به امیدِ دلرُبایی برایِ انتخاباتِ نوامبر).
    رهبرانِ یوکرئین نباید به هیچ وجه در شرایط کنونی به تغییرِ استراتژی از «استراتژیِ تدافعی» به «استراتژیِ تهاجمی» فکر کنند. زیرا داشتنِ «نیرویِ تهاجمی» نیاز به «ابزار» و «نیروهایِ آموزش دیده» دارد که شاید حدّ اقل برایِ سازماندهیِ آن به یک سال زمان نیاز باشد. پیشنهادِ من این است که نیروهایتان را برایِ آموزش به «انگلستان»؛ «آمریکا» و «استرالیا» بفرستید و یا در کمپهایِ آموزشی خارج از «یوکرئین» توسّط ارتشهایِ این کشورها آموزش ببینند. فرانسویها و آلمانها را فراموش کنید؛ این ۲ کشور هنوز لیاقتِ رهبریِ ماجراهایِ بزرگ را ندارند و «قازورات» به حساب می آیند.
    در شرایط کنونی شما به نیروهایِ متحرّکِ چریکی نیاز دارید تا روسها را به دادنِ تلفاتِ سنگینِ بدونِ دستاورد وادار کند.
    در این جنگ؛ وارد آوردنِ «تلفاتِ سنگینِ انسانی» برای کرملین بسیار مهمّ است. لذا به هیچوجه اسیر نگیرید. اسیر گرفتن یعنی «هزینه هایِ اضافیِ سنگین» در بسیاری از جهتها.
    امّا «کشتارِ دشمنان» و یا وارد آوردنِ جراحاتِ سنگین به نیروهایِ روسیه؛ نه تنها روحیهٔ آنها را در هم خواهد شکست؛ بلکه به عنوانِ «زخمی ماندگار» برایِ نسلهایِ آیندهٔ روسها نیز مؤثّر خواهد بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. «ساعتِ تاکتیکی» خود را بر اساسِ پیشنهادی که نمودم تنظیم کنید و «ساعتِ استراتژیک یوکرئین» را با ساعتِ اتّحادیهٔ «AUKUS» تنظیم کنید.

      حذف
  89. اسرائیل اکنون «موقعیّتی طلایی» به دست آورده است. امّا من فکر نمیکنم که «شفتالو بنت» لیاقتِ فهمِ آنرا داشته باشد و اگر حتّی این موقعیّتِ طلایی را ببیند؛ لیاقتِ «عملیّات» را داشته باشد. زیرا دولتِ او یک «دولتِ دست گماشتهٔ جو بایدنِ خرفت» است.
    اکنون زمانِ حمله به «حزب الله لبنان» فرا رسیده است. تمامیِ عملیّاتهایی که در داخلِ خاکِ اسرائیل بر علیه شهروندانِ غیرِ نظامیِ اسرائیل انجام میشوند؛ عملیّاتهایی فرمایشی از طرفِ رژیمِ «شیعیانِ شنیعه» برایِ ایجادِ «انحراف» است تا بتوانند به راحتی جایِ روسها را در سوریّه پُر کنند.
    اگر اسرائیل به حزب الله لبنان در خاکِ لبنان حمله کند؛ تمامیِ نقشه هایِ روسیه و رژیمِ کثیفِ شیعی بر باد خواهد رفت.

    پاسخحذف
  90. در آغازِ حملهٔ روسها به «یوکرئین» گفتم که اگر روسها شکست بخورند؛ دست و پایشان از سوریه و لیبی جمع خواهد شد. اکنون میبینید که روسها در حالِ جمع کردنِ «جُل و پلاسشان» از سوریه هستند و به احتمالِ بسیار قوی در لیبی نیز «ریده فرموده اند».
    مراسمِ ۹ ماهِ مِی در روسیه نیز بسیار بی رونق و «خلاصه» بود و شاید دیگر «تانکهایِ » نداشتند و یا اگر دارند؛ مایهٔ شرمساریِ «نادرقُلی پوتین» می شد که در «رژهٔ پیروزیِ در جنگِ میهنی بوسیلهٔ کمکهایِ انگلستان و آمریکا» آنها را به نمایش بگذارند.زیرا بسیاری از این اَدواتِ جنگی در میدانِ نبرد آزمایشِ خود را پس داده و در حدّ «چماقِ نئاندرتالها» ظاهر شده اند. در این «رژهٔ میهنی» حتّی از «گروهبان ژنرالهایِ روس» نیز خبری نیست که سینه هایشان پُر از «مدالهایِ خایه مالی» است و نَه «مدالهایِ نظامیِ واقعی»....
    دروغ میگویم؟.... خودتان به فیلمهایِ این مراسمِ دروغین نگاهی بیندازید.
    «نادر قلی پوتین» با این حرکتِ آخر؛ به هیکلِ «روسیهٔ کبیر» رید. هرچند که تاریخِ ۱۰۰۰ سالهٔ ادّعاییِ روسها نیز هیچ پُخی نیست و فقط تکرارِ مکرّرِ «ایوانِ مخوف» در چهرهایِ تکراری مانندِ «کاترینِ مخوف»؛ «پطرِ مخوف»؛ «استالینِ مخوف» و اکنون «نادرقلی پوتینِ مخوف» است. اینکه میگویند «تمدّنِ روسیه» را کنار میزنند؛ ... نخست باید پاسخ دهند که: «کدام تمدّن»؟
    آیا بازتولیدِ ۱۰۰۰ سالهٔ «ایوانِ مخوف» را میتوان «تمدّن» نامید؟

    برو بابا بزار باد بیاد.

    پاسخحذف
  91. حال رهبرانِ اسرائیل باید تصمیم بگیرند که آیا به سخنانِ «لاوروف» باور دارند؟ و یا پوزشِ «تقیّه ماّبانهٔ نادرقلی پوتین»؟
    به نظرِ من اگر رهبرانِ اسرائیل به «کُس شعرهایِ پوتین» باور داشته باشند؛ در آینده ای نزدیک مانندِ «خر» در گِل خواهند ماند. زیرا سخنانِ «لاوروف» را باید «حرفِ دِلِ همهٔ روسها» (اعمّ از کلیسایِ قلّابی شان و حکومتهایشان در طولِ تاریخ) دانست که مزخرفاتی به نامِ «پروتوکولِ یهود» را بافتند و منتشر کردند و همین اکنون نیز پدرِ معنویِ همهٔ «تئوریهایِ توطئه» بر رویِ زمین هستند. از ماجرایِ بشقاب پرنده ها و موجوداتِ فضایی بگیر تا «عرفانهایِ دروغینِ کهکشانی» (همان موجوداتِ دروغینِ فضایی).
    روسها در ساختمانهایِ فرهنگی زندگی میکنند که چهار ستونشان بر ٔ«دروغ» استوار است (مانندِ مسلمانها و شیعه ها).
    «کُت و شلوار و کراواتشان» نیز بسیار شبیهِ «خردوغان» و «محمّد مُرسی» است و نشانهٔ «تمدّن» نیست. بلکه نشانهٔ «دروغ» است و اگر این لباسها را از تنشان بیرون آوری؛ همان «داعشی هاي کثیف» هستند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر اسرائیل «حذف فیزیکی خانوادهٔ اسد» در مدّ نظر نداشته باشد؛ کارش سخت خواهد بود و شرایط کنونی بهترین موقعیّت است. با حذف خانوادهٔ اسد؛ سوریه به «No Mans Land» تبدیل شده و نه روسها و نه شیعیانِ شنیعه نمیتوانند ادّعایِ «ما به دعوتِ حکومتِ اسد» به اینجا آمده ایم را داشته باشد و از سویِ دیگر راه برایِ انتقام گرفتنِ کسانی که از طرفِ روسها و شیعیان زندگیشان به باد رفته است باز میشود.
      اگر پیش از این اسرائیل و روسیه روابط متعارفی داشتند و بنیامین ناتانیاهو با اینکه «حذف خانوادهٔ اسد» را به زبان آورد ولی به آن عمل نکرد؛ اکنون روسها با اظهاراتِ خود شمشیر از رو بسته اند. لذا دیگر لزومی برایِ «اجرایی نشدن» حذف خانوادهٔ اسد در میان نمانده است.
      کشتارِ غیرنظامیانِ اسرائیل نیز توسط عملیاتهایِ فرمایشی «شیعی - روسی» انجام گرفتند و عذر خواهیِ دروغینِ «نادرقلی پوتین» نیز برای به انحراف کشاندنِ افکارِ رهبرانِ اسرائیل بود.

      حذف
    2. من اگه جای اسرائیل بودم اجازه میدادم رژیم تو سوریه هزینه کنه(و از نظر اقتصادی تضعیف بشه) و حملات رو به سمت داخل ایران میبردم

      حذف
    3. https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1524415787032797186

      حذف
  92. از چهارشنبه ترانزیت گاز روسیه به اروپا قطع می شود

    پاسخحذف
  93. https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1524088285752139777

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این ویدیو به نظر ساختگی است. هیچ نشانه ای از میل به خودکشی در آن ندیدم. شاید برایِ تحریکِ افکارِ عمومی ساخته شده باشد.

      حذف
  94. https://mobile.twitter.com/ajibzade/status/1524276563403210752

    ملت حاضرن خودکشی کنن ولی حاضر به کشتن یه آخوند نیستن

    پاسخحذف
  95. https://www.radiofarda.com/a/31844503.html

    کژدم ظاهرا پیامتون بدست اکراینیها رسیده

    پاسخحذف
  96. https://mobile.twitter.com/ZelenskyyUa/status/1524435735083995137

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پوزهٔ «شولتس» باید به خاک مالیده شود. «شولتس» در زیرِ شعارِ «حفاظت از آلمانیها» خود را قایم کرده و برایِ روسها کار میکند. همهٔ دولتمردنِ حاظر و پشتِ پردهٔ مؤثر آلمانیها نوکرانِ روسیه هستند.
      آقایِ «زلنسکی» از طریق رسمی میخواهد به «شولتس» هشدار بدهد. امّا اگر کاری از پیش نرفت باید مسیرِ گاز به اروپا را ببندد. هیچ آینده ای برایِ «یوکرئین» در «اتّحادیهٔ اروپا» نیست و بهتر است به «اتّحادیه هایِ دیگر» بپیوندند. بویژه «اتّحادیه هایِ ضدّ روسیه و چین».

      حذف
  97. در «ایرانِ آینده» نیز باید از «آلمان و فرانسه و اطریش و هلند» به شدّت فاصله گرفت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کدام ایران آینده؟ این ایران آینده قرار است از کوس کدام روسپی و فاحشه ای و توسط کدام مادرجنده ای بیرون بیاید؟ هربار که زمینه برای ایجاد میدان های مبارزه ایجاد شد جنابعالی کنار کشیدید و گفتید نه، این بار هم فایده نداره، ای کاش لطف میکردید و میگفتید دقیقا چه ویژگی و شاخصه هایی رو باید ببینید تا تایید کنید که یک جنبش میتواند به حرکتی اساسی تبدیل شده تا مردم بتونن با پیوستن به اون جنبش مادر این آخوندها رو بگا بدن. ولی هربار که مردم خشمگین حرکتی کردن و ما به اینجا اگمدیم شما خودتون رو کنار کشیدید و گفتید فایده نداره،. انگار میترسید اعتبار خودتون رو خرج کنید،. بعد از دی ماه نود و شیش هربار که پتانسیلی ایجاد شده شما با سردی و بی میلی نواه کردید و گفتید این حرکت ها فایده نداره و هیچ دستاوردی نداره، جوری راجع به مردم ایران حرف میزنید گویا انتظار دارید مردم ایران قرن ها از مردم سایر کشورهایی نظیر فرانسه و آمریکا و آلمان پیشرفته تر و آگاه تر باشن، نه به موج اسلام ستیزی این ماه ها اهمیتی میدید نه به ظهور افرادی نظیر سام رجبی و. آزاد فارسانی و ایمان سلیمانی امیری و اون کابینت ساز و اون گروه هایی که مدام آموزش مسلح شدن رو میدن که نتیجه این آموزش ها هم داره کم کم خودش رو نشون میده،. مثل کشته شدن اون آخوندها یا کشته شدن هر روزه نیروهای امنیتی و انتظامی رژیم در سکوت خبری یا این همه آتش سوزی که میبینید.
      در ماه های اخیر فقط یک چیز رو میشه از کژدم دید،. اونم اینه که کژذدم میترسه مثل سال نود و شیش اعتبارش رو خرج مردم ایران کنه و آخرش باز اعتراضات سرکوب بشه و کژدم آبروش بره.
      بنظرم خودتم اونقدرا که ادعا میکنی شجاعت و شهامتی نداری و ایران برات فقط یک کیس آموزشیه انگار

      حذف
    2. از سالِ ۸۸ اینجا آمدم. از همان آغاز گفتم که جنبش موسوم به «۱۰ میلیون متر پارچهٔ سبزِ بنی هاشمی» محکوم و محتوم به شکست است. دلایلش را نیز بر شمردم. همه به من فحش دادند و در پایان شکستِ سختی خوردند. آیا من (کژدم) باعثِ شکست شدم؟ یا اینکه «نوعِ دیگری» می اندیشم؟
      در سالِ ۹۶ با جنبشِ دِی ماه؛ دلگرم شدم. امّا دیدم که آش همان آش است و کاسه همان کاسه. در سالِ ۹۸ گفتم که مردم فقط عصبانی شده اند.
      در این وبلاگ تا حدودِ زیادی در رابطه با «جنبشِ با دستاورد» و «جنبشِ پُر تلفاتِ بی دستاورد»؛ سخنهایِ زیادی گفته ام.
      اینکه «عصبانی» باشیم و یا دوست داشته باشیم که رژیم را سرنگون کنیم یک مسئله و اینکه چگونه چنین کاری بکنیم؛ مسئله ای دیگر است. اوّلی به حوزهٔ «عواطف و احساسات» مربوط است و دوّمی مسئلهٔ «فنّی» میباشد.
      همین حرکتهایِ سراسری که همین اکنون در جریان هستند؛ حتّی از حوزهٔ «عواطف» نیز خارج هستند. یعنی اینکه فقط مسائل معیشتی و صنفی را مطرح میکنند. لذا مسئلهٔ دوّم نیز به طورِ کامل از رده خارج است.
      حالا اینکه چگونه میخواهید رژیم را «بدونِ خواستن» و «بدونِ مسائل فنّی» سرنگون کنید؛ من نمیتوانم بفهمم.
      از سالِ ۸۸ شعارِ «مرگ بر دیختاتور» رایج است و چیزی شبیهِ «افشاگری ها» شده و «لوث» گردیده است.
      شعارِ «دشمنِ ما همینجاست... الکی میگن آمریکاست » و شعارِ «میکُشم.... میکُشم ... آنکه برادرم کُشت»..... همگی «دروغ» هستند و شعار دهندگان به این شعارها اعتقادی ندارند.
      این حرکتها هیچکدامشان به سرنگونیِ رژیم نمی انجامند و حدّ اکثر در حدّ «کارناوال» و «فستیوال» هستند.

      حذف
  98. بازهم تظاهرات گله ای!!

    پاسخحذف
  99. کژدم مردم کی میخوان از معترض به مبارز تبدیل بشن؟چهل پیش شاه از ایران فرار کرد پسرش هم که بیچاره تر از پدر.یعنی روزی میرسه هر ایرانی در قامت یک رهبر به جنگ با اوباشگران بره؟

    پاسخحذف
  100. https://mobile.twitter.com/PahlaviReza/status/1524828652956950529

    یه نگاه به توییتش بندازین قسمت اول و دوم بصورت حماسه ای و عامه پسند شروع میکنه تا مخاطب رو جذب کنه و بعد پیام اصلی منتشر میشه (در اعتراضات‌تان، با قدرت از نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی بخواهید سلاح‌شان را زمین بگذارند و پرونده‌شان را بیش از این سنگین نکنند.آنها باید بدانند که ایران آینده برای همه کسانی که امروز در کنار ملت باشند، جا دارد.)
    و در انتها دوباره به همون سبک و سیاق اول کسشر تلاوت میکنه.

    پاسخحذف
  101. https://mobile.twitter.com/Agnosticam/status/1524841126309548038

    فکر میکنم فیلم‌هایی که شعار جاوید شاه رو میدن اکثرا توسط خود بچه های پایگاه دارن گسترش پیدا میکنن وگرنه مسیر مبارزه از این روش میگذره

    پاسخحذف
  102. https://mobile.twitter.com/shahinnajafi80/status/1524825966870048768

    فکر کنم مدال پر کردن بخش نظرات باید به من اهدا بشه :) هر کدوم از اون توییت یه درک و نگاهی به آدم میدن

    پاسخحذف
  103. https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1524845124194291733

    پاسخحذف
  104. سلام کژدم. دوباره مردم خشم خود را با تظاهرات گله ای نشان دادند و نظام هم با آتش زدن مسجد جامع و تحریک نقطه حماقت شیعیان شنیعه فورا این قیام کور را به سمتی که میخواست هدایت کرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام. این تظاهراتها فقط «صنفی» هستند و جنبهٔ «ملّی» و «میهنی» ندارند. حکومتِ شیعیانِ شنیعه را به رسمیّت میشناسند و اظهارِ «تظلّم» میکنند.
      رازِ بقایِ این موجودات در طولِ تاریخِ ۱۴۰۰ ساله نیز همین بوده است (تظلّم خواهی از خلیفه و سرسپردگی به خلیفه) و میخواهند آنرا به جایِ «رازِ بقایِ آریایی نژادها» جا بزنند.
      آنچه که در خبرگزاریها از این جنبش منتشر میشود؛ مایهٔ «شرم» است.
      به این ویدیو دوباره نگاه کنید که گفتم بسیار ساختگی است:

      https://mobile.twitter.com/1500tasvir/status/1524088285752139777

      کسی که میخواهد خودکشی کند؛ در کمالِ تعجّب به قوطیِ نوشابه اَش مانندِ پستانِ مادرش چسبیده است و پس از غلتیدن به سمتِ راست (البتّه پس از خداحافظیِ ابدی)؛ از خنده روده بُر شده و به ریشِ همه میخندد.

      حذف
    2. سهمِ معلّم را بدهید.... گورِ پدرِ بقیّه.... سهمِ کامیوندارها را بدهید.... گورِ پدرِ بقیّه .... و الی آخر.

      حذف
    3. https://bit.ly/3Mc2Z4v
      فکر کنم بغل اون قوطی نوشابه قرص برنج باشه

      حذف
  105. سلام وهمچنین از انگلستان که این انگل‌ها رو در ایران برسر کار آوردند.

    پاسخحذف
  106. https://m.youtube.com/watch?v=kVOTPAxrrP4

    پاسخحذف
  107. https://mobile.twitter.com/ayatsubzero/status/1525357279578660864

    پاسخحذف
  108. https://mobile.twitter.com/AkbarAzBarzakh/status/1525220222671757312

    اکراین باید اتحادیه تشکیل بده با تمام کشورهایی که مورد تهدید روسیه هستن و ارتش واحد برای حمله به قسمت های حیاتی اکراین تشکیل بده.

    پاسخحذف
  109. https://mobile.twitter.com/AlinejadMasih/status/1525438768022532098

    پاسخحذف
  110. https://mobile.twitter.com/mordab1111/status/1525399985977806849
    این هم یه کشته دیگه

    پاسخحذف
  111. این هم یه کشته دیگه

    نه !! از نظر کژدم یه خودکشی ساختگیه!
    صد ها تن دارن خودکشی می کنن. میگه ساختگیه.. بابا یارو رسیده به استخونش. چکار کنه؟ چی ساختگیه.؟

    پاسخحذف