۱۴۰۱ اردیبهشت ۲۴, شنبه

بخش نظراتِ نوشتارِ قبلی پُر شده است

در این صفحه نوشتاری وجود ندارد و برایِ ادامهٔ نظراتِ نوشتارِ پیشین گشوده شد. نویسنده شماها هستید.

کژدم



۴۶ نظر:

  1. من مانعِ حرکتهایِ «عصبی - صنفی» شماها نیستم؛ فقط میگویم:
    با این قِرتی بازیها (کارناوالها) کاری از پیش نخواهد رفت.

    در سال ۸۸ بیشتر از یک میلیون «پارچهٔ سبزِ بنی هاشمی» هدر دادید (نوش جانِ کارخانه هایِ پارچه بافیِ چین) و در نهایت نیز کارتان به «راهپیماییِ سکوت» و «صف کشیدن در جلو نانوایی ها» کشیده شد. آنهم برایِ چه؟.... حتماً به یاد دارید که برایِ چه؟.... اگر یادتان رفته است؛ من به یادتان می آورم:
    برایِ «دورانِ طلاییِ امام».... یعنی دورانِ طلاییِ کشتار و جنگ و ویرانی و سرکوب... بستنِ دانشگاهها و ....
    بقیّه اَش را خودتان بهتر میدانید.
    البتّه یادتان نرود که پدرها و مادرانِ عزیزتان «اطّلاعاتِ ۳۶ میلیونی» بودند و فرزندانِ همسایه هایشان را به جوخه هایِ اعدام می سپردند.
    در آبانماه ۹۸ تعدادِ کشته ها به ۱۵۰۰ نفر رسید؛ کار به کجا کشید؟.... اینبار نیز کار به جایی نمیرسد. زیرا اهدافی که این «کارناوالها» دنبال میکنند؛ سیاسی نیست.
    غلیظ ترین شعارهایِ کنونی همان شعارِ نخ نمایِ «مرگ بر دیختاتور» است که متعلّق به «اصلاح طلبانِ قلّابی» (سوپاپ اطمینان) است.
    تا به حال دیده نشده است که با «خودکُشی» بتوان مشکلاتِ اقتصادی و اجتماعی و سیاسی را حلّ داد.
    اگر دقّت فرموده باشید؛ من پس از شکستِ «جنبش دل به دریا زدگان در سالِ ۹۶» دیگر هیچ اهمیّتی به این «حماقتهایِ تکراری» و «آب در هاون کوفتنها» نمیدهم. حرکتِ آبانماه را نیز «جنبشِ ساکنینِ عصبانیِ ایران» و «جنبش بنزین چیها» نامیدم. زیرا هیچگونه «اندیشهٔ منسجم» در پشتِ این حرکتها وجود ندارد. من هرچه که لازم بوده است را گفته ام و لزومی به تکرارِ مکرّرِ آنها نمیبینم.
    میخواهید کاری بکنید؟

    My way or the Highway

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به خاطر پُر شدنِ بخشِ نظراتِ نوشتارِ پیشین؛ میدانم که نظرتان را با اینکه منتشر کرده ام؛ امّا دیده نخواهد شد. لذا «کاپی - پیست» آنرا در اینجا منتشر میکنم:

      «ناشناس»

      کاملا موافقم که شعار دهنده ها هیچ اعتقادی به شعارهاشون ندارن، کاملا موافقم که مرتم ایران هنوز جمهوری اسلامی رو در هیئت یک دشمن نمیبینن ، حرف من اینه که این حرکتها و تجمعات و جنبش هایی که میبینید ،تمام چیزیه که داریم و باید از همین داشته ها استفاده کنیم، من باور دارم که با همین داشته ها هم میشه جاعش رو شکست داد ، چیزی که جای خالیش شدیدااحساس میشه حضور افرادیه که ایده های جدید بدن و راهکارهایی بدن که بشه این اعتراضات رو ادامه دار کرد تا همه به این مبارزه بپیوندن، کشتن بسیجی و پاسدار در تعداد زیاد فقط زمانی امکان پذیره که کشور دچار هرج و مرج بشه و تمرکز نهادهای امنیتی بهم ریخته باشه،در شرایطی که همه چیز آرومه خیلی سخت میشه بسیجی و پاسدار رو کشت و گیر نیفتاد ، حتی اگه این جرثومه های فساد رو موفق بشیم. بکشیم قطعا با موج نفرت از طرف اطرافیان خودمون مواجه میشیم و کسی حمایتمون نمیکنه ، بهترین زمان برای قتل عام این انگل ها زمانیه که کشور دچار آشوب بشه و یک نفرت عمومی علیه جاعش شکل گرفته باشه تا این کشتن ها رو بشه به عنوان انتقام و البته قدرت میدانی مردم به مردم معرفی کرد ، برای ادامه دار کردن این اعتراضات خیابانی آیا راه حلی وجود داره؟ اصلا با این ایده که در شرایط آشوبناک راحت تر میشه انکل ها رو کشت موافق هستید؟ از نظر من یکی کشتن بسیجی و پاسدار و ملا فقط و فقط در شرایطی مثل آبان نود و هشت یا دی ماه نود و شیش امکان پذیره . پس تا حد امکان باید بتونیم چنین شرایطی رو ایجاد کنیم . در حال حاضر هم که چنین شرایطی فراهم شده ، فقط باید ی جوری ادامه دارش بکنیم . باید برای مقتبله با قطعی اینترنت راهکاری داشته باشیم ، راهکاری مثل راهکار مردم هنگ کنگ که ووقتی با قطعی اینترنت مواجه شدن از اپلیکیشن های بلاک چین استفاده کردن ولی در ایران این اپلیکیشن ها مورد استقبال قرار نگرفت، بلید چیکار کنیم که در زمان قطعی اینترنت بشه از این اپلیکیشن ها به طور گسارده استفاده کرد.و هزار سوال دیگه که پرسیدنشون میتونه راه گشا باشه

      حذف
    2. پاسدار و بسیجی رو تو شرایط عادی هم میشه کشت.
      الان تو هر کوچه یک خانواده بسیجی یا اطلاعاتی زندگی میکنه.
      خیلی راحت میشه شکارشون کرد.
      منتهی باید کننده باشی.

      میتونی دوربین های مدار بسته رو خراب کنی که حکم چشمای رژیم رو دارن

      خراب کردن دستگاه های عابر بانک

      ایجاد راهبندان

      خراب کردن لوله های نفت و گاز

      و خیلی موارد دیگه که تکرار مکرراته تو این وبلاگ. کافیه وبلاگو شخم بزنی.

      در نهایت به نظر من مشکل اینه مردم با ایده های کژدم آشنا نیستند.

      اپوزیسیون هم که دنبال کاسبی خودشه.

      حذف
    3. پاسخ به «ناشناس»

      هیچ یک از راهکارهایی که ارائه میدهید؛ در شرایط کنونی هیچ ارزش ندارند.اگر آن «اپلیکیشن»ها در «هنگ کنگ» خوب کار کردند؛ نتیجه اش چه شد؟ آیا مردمِ «هنگ کنگ» پیروز شدند؟ اگر پیروز نشدند؛ دلیلش چه بود؟
      من (کژدم) به شما میگویم که چرا مردم هنگ کنگ شکست خوردند:
      با «قرتی بازیِ گوسفند مآبانه» نمیتوان به جنگِ «کفتارها» رفت.
      کُشتن پاسدار و بسیجی و انگلها در شرایط کنونی؛ بیش از آنکه به رژیم ضربه بزند؛ به خود شما ضربه میزند. زیرا چیزی به نامِ «جنبش سیاسی برایِ سرنگونیِ رژیمِ شیعی» در ایران وجود ندارد تا بتواند شما را در زیرِ چترِ حمایتیِ خود قرار دهد.
      پیشِ خودتان حساب کنید:
      چند پاسدار و بسیجی و انگل را در روز میتوانید بکشید؟ تا بتوان گفت که کاری «مؤثّر» انجام داده اید؟
      خودتان در این مسیر چه تعداد تلفات خواهید داد؟
      چند قبضه اسلحه دارید؟ چه تعداد فشنگ دارید؟ قدرتِ آتشتان چقدر است؟
      آیا برایِ اینگونه حملات آموزشهایی دیده اید؟ سازمانیافته هستید؟ از «طرّاحی عملیّات» چیزی میدانید؟
      اگر عملیّاتی انجام دادید و به محاصرهٔ نیروهایِ دشمن در آمدید؛ آیا کسانی را سراغ دارید که به شما «پناه» بدهند و مخفی کنند و یا شما را از مهلکه فرار بدهند؟
      امّا میتوانید به «اشباح» تبدیل شوید. از کنارِ حوادثی مانندِ «کارناوالهایِ صنفیِ کنونی» با خونسردی ردّ شوید و اموالِ رژیم را به آتش بکشید.
      در موقعیّتِ کنونی باید به فکرِ «سرنگونیِ رژیم» نباشید؛ بلکه در فکرِ «تضعیفِ مالیِ رژیم» باشید.
      هر چقدر که رژیم از نظرِ منبعِ مالی تضعیف شود؛ شانسِ تبدیل شدنِ «کارناوالهایِ صنفی» به «جنبشهایِ سیاسی برایِ سرنگونیِ رژیمِ شیعی» بسیار بالا میرود.

      حذف


    4. My way or the Highway

      جناب کژدم این عبارت هم جزء همون جملات تائویی هستش؟

      اگر پندی پشتش نهفتست برای ما بی سواد هم یک توضیحی بدید.

      با سپاس

      حذف
    5. My way or the Highway اصطلاحی است که انگلیسی زبانها از آن استفاده میکنند. به این معنی که یا راهی را که من پیشنهاد میکنم را بپذیر و یا اینکه «برو کنار بزار باد بیاد».

      My way را نیز در بسیاری از نوشتارها و بخشِ نظرات؛ مطرح نموده ام.

      حذف
  2. https://twitter.com/hayvibouzo/status/1525182888861487105

    صداي گوينده ي اين ويديو خلاصه اي از تمام صحبت هاي گذشته اين وبلاگه.والا نيازي به توضيح اضافه تري نميبينم

    پاسخحذف
  3. در رابطه با موج اسلام ستیزی که مدتی هست راه افتاده، فکر میکنید چنین حرکتی هیچ اصالتی نداره و مردم صرفا بخاطر عصبانی بودن از دست جاعش هست که دارن از اسلام برمیگردن؟ چون من فکر میکنم اسلام ستیزی برای براندازها حکم داستان کربلا رو داره برای انقلابی های پنجاه و هفت یا حکم اسلام محمدی رو داره مبارزان داعش و طالبان. یک برانداز اسلام ستیز بدون شک قابل اعتماد تر از یک براندازیه که هنوز تکلیفش رو با اسلام مشخص نکرده

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دقیقاً حقّ با شماست. تا ریشهٔ این علفِ هرز (اسلام) در آب باشد؛ به اشکالِ مختلف خود را نشان خواهد داد.
      «اسلام زدایی» (در همهٔ اشکال و فرقه هایِ آن) در ایرانِ آینده؛ یکی از وظایفِ مهمّ فرهنگی است.

      حذف
  4. نظرم در رابطه با باز کردنِ صفحه ای دیگر؛ عوض شد. زیرا هرچه که بنویسم؛ دشمن پیشتر از شما خواهد خواند و آماده تر خواهد شد.
    امّا در همینجا میتوانم مسائلی را مطرح کنم که حتّی اگر نیروهایِ دشمن آنرا بخوانند؛ نمیتوانند کاری مؤثر در جهت خنثی کردن آن انجام دهند.
    ۱- نخست اینکه با هرگونه درگیریِ فیزیکی با نیروهایِ مسلّح مانندِ پایگاههایِ بسیج (اهدافِ سخت) به شدّت مخالفم. مگر آنکه تعدادِ تظاهرات کنندگان به اندازه ای زیاد باشد که از «موجِ انسانی» استفاده نموده و پایگاه را به شدّت به آتش بکشید تا بتوانید اسلحه بدست بیاورید. هر اسلحه ای که به دستِ مردم بیفتد؛ روزنه ای بزرگ برای پیروزیهایِ بعدی است.
    ۲- تولیدِ تسلیحاتِ خانگی و استفاده از سلاحهایِ سردِ مؤثر برای آغازِ کار ضروری است.
    الف: تولیدِ نارنجکهایِ «وایتکس». لامپ را از تَه آن با متّه سورخ کنید؛ تا سه چهارم آنرا با مایعِ «وایتکس» پُر کنید و سوراخِ ایجاد شده را با چسب دوقلو ببندید. اکنون یک «نارنجک وایتکس» در اختیار دارید. از این نارنجکها برایِ پرتاب به سویِ نیروهایِ سرکوب میتوانید استفاده کنید. مهمّ نیست که چه نوع «لباسِ زرهی» استفاده میکنند. اگر نارنجک به هدف بخورد؛ به بدن نفوذ کرده و در کمتر از ۲۰ دقیقه زخمهایِ غیرِ قابل التیام بوجود می آورد. اگر از این نارنجکها به صورتِ دسته جمعی و از چند جهت استفاده کنید؛ تعدادِ شکارهایتان بسیار زیاد خواهد بود و فردایِ آنروز در دِلِ نیروهایِ رژیم وحشت خواهد کاشت.
    ب: به همین طرق میتوانید «نارنجکهایِ بنزینی» تولید کنید.
    پ: مقداری «زرنیخ» را در یک نعلبکی خیس کنید؛ یک متر نخِ لحاف دوزی را بعد از «تاب دادن» دولایه کرده و در «زرنیخِ خیس» آغشته کنید؛ به طوری که زرنیخ به صورتِ زخیم در میانِ لایه ها بنشیند. سپس آنرا خشک کنید. حالا حدودِ نیم متر «فتیلهٔ دینامیت» دارید. ۱۰ سانتیمتر از فتیلهٔ خشک را بِبُرید و یک سرِ آن را آتش بزنید تا ببینید که چقدر زمان لازم است تا آتش به تَهِ آن برسد.
    بر همین اساس میتوانید «فتیله هایِ زماندار» بسازید. از این فتیله ها میتوانید برایِ «کوکتل مولوتوف» استفاده کنید و یا با برداشتنِ پوششِ «باکِ بنزینِ اتوموبیلها» به اندازهٔ لازم از این فتیله برایِ انفجارِ اتوموبیل استفاده کنید. حتماً کاربُردهایِ زیادی برایِ استفاده از آن پیدا خواهید کرد.

    «ادامه در پایین)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. (ادامهٔ بالا)
      میتوانید فتیله را به اندازهٔ لازم ببرید و به دورِ یک قطعه چوب بپیچانید و در چند نقطهٔ کوچک با چسب تثبیت کنید و پس از پرتابِ نارنجکهایِ بنزینی به طرفِ اهدافِ موردِ نظر از این فتیلهٔ پیچیده شده به دورِ چوب به عنوانِ «آتش زنه» استفاده کنید.
      ت: خانه هایِ نیروهایِ انتظامی و بسیجیها و پاسداران را در محلّه ها شناسایی نموده و نامه هایِ تهدید آمیزی را که پس از پوشیدنِ دستکش مینویسید به این خانه ها بیندازید. اگر از سرکوبها دست نکشیدند؛ تهدیدها را عملی کنید تا بفهمند که «توپِ توخالی» نبوده است. از «کوکتل مولوتوف» و چند نارنجکِ بنزینی میتوانید این خانه ها را در زمانی که صلاح میدانید؛ به آتش بکشید.
      ث: اگر «دریلِ پایه دار» دارید؛ میتوانید میخهایِ زخیم را به صورتِ عمودی در جهتِ طولِ میخ؛ سوراخ کنید و با ۳ تا چهار میخ یک وسیلهٔ «پنچر سازی» درست کنید. این وسیله برایِ «تایِرهایِ تویوب لِس» بسیار مؤثر است و بادِ تایرها را در ۲۰ ثانیه خالی میکند. به این طریق هم ترافیک بوجود می آورید؛ هم نیروهایِ دشمن را از انجامِ مأموریتشان باز میدارید و هم اینکه میتوانید آنها را به محاصره در آورده و اتوموبیها را به آتش بکشید و نیروهایشان را خلعِ سلاح کنید.
      ج: اگر میخواهید از جمعیّتِ تظاهر کننده حمایت کنید؛ باید پیش از آنکه رژیم نیروهایش را در «ارتفاعات» (پشت بامها) مستقر کند (بویژه تک تیر اندازها)؛ این شما هستید که باید به تعدادِ مؤثر به پشتِ بامها بروید و در صورتِ مواجهه با نیروهایِ دشمن؛ آنها را خلعِ سلاح کرده و از پشتِ بام به پایین پرتاب کنید.

      فکر میکنم که اگر «جدّی» هستید؛ تا اینجا برایِ «آغازِ حرکت» کافی است و نمیتوانم خیلی از تکنیکها را در اینجا بگویم. مطالبِ زیادی نیز در گذشته گفته ام که میتوانید در وبلاگ پیدا کنید. البتّه اگر جدّی هستید.

      حذف
    2. برای ساخت شاتگان کلیپ های زیادی در تلکرام و یوتیوب دیدم و مواد مورد نیاز مثل لوله های گاز و ابزار لازم رو هم دارم و به راحتی میتونم بسازمشون ولی متاسفانه از لحاظ جغرافیایی در منطقه ای هستم که چنین وسایلی به کارم نمیاد، مگر اینکه هدف از ساخت این وسایل فقط مخفی کردن اون به امید استفاده در ماه ها و حتی شاید سالهای آینده باشه ، چرا که در منطقه ما یک آرامش گورستانی حاکمه و وقتی حتی دوستان نزدیکمون رو هم دعوت به همکاری میکنیم بلافاصله وحشت تمام وجودشون رو فرا میکیره، به همین خاطر فعلا فقط میتونم از افراد نزدیک و قابل اعتماد بخوام که به خانه و دارایی های مژدورهای رژیم دستبرد بزنیم ، چون اولا منفعت شخصی در این کار هست دوما خطر چندانی نداره .
      برای استفاده از شاتگان و بمب وایتکس و
      و کاموای نفتی نیاز به آمادگی روحی و فکری بیشتری هست ، همونطور که گفتم اکثریت مردم هنوز جاعش و مزدورانش رو در هیئت یک دشمن نمیبینن و همین یک معضل بزرگ به حساب میاد و به همین خاطر من فکر میکنم هنوز نیاز به کاتالیزور داریم برای سوق دادن مردم به سمت انجام عملیات های پرخطر ، چرا که خانواده های ایرانی شدیدا از این حکومت وحشت دارن و کافیه ببینن بچه هاشون اسم سران کشور رو همراه با فحش به زبان میارن تا دودستی به سر و صورت خودشون بزنن . که البته یکی از علت هاش هم برمیگرده به مسلمان بودن پدر مادرها، گویا ترس اصلی پدر مادرها از حکومت نیست بلکه از اسلام و الله هست، به همین خاطر من فکر میکنم اولین قدم برای مبارزه باید حذف عملی اسلام از زندکی روژمره افراد باشه به نحوی که پدر مادرها این ترس مقدس از حکومت آخوندی رو نداشته باشن،. به عینه شاهدم پدر مادرهایی که باورهایی مذهبی ندارن به راحتی به فرزندانشون اجازه میدن در مبارزات خیابانی شرکت کنن و حتی همراهیشون هم میکنن ولی پدر مادرهای مذهبی شدیدا مخالف فعالیت های مبارزاتی بچه هاشون هستن .

      حذف
  5. درود
    در رابطه با کمپین نخریدن فکر نمیکنید این کمپین در چنین تایمی کار اتاق فکرهای جاعش باشه؟ بدبختی اینجاست که افرادی مثل جوانمردی هم این کمپین رو مدام تبلیغ میکنن، من فکر میکنم نخریدن کالاهای اساسی فقط به نفع حکومت خواهد بود، چرا که میتونه این کالاها رو بین مزدوران خودش پخش کنه یا حتی اونها رو صادر کنه و به نیروهای حشد الشعبی و حزب الله بده ، بنظر شما کسانی که در این روزها و شبها مدام از کمپین نخریدن دم میزنن نفوذی های جاعش نیستن؟ چرا که وقتی یک شخص بیسواد و نااگاه مثل من میتونه متوجه بشه که ایجاد این کمپین ها در جهت منافع حکومت هست پس قطعا افرادی مثل جوانمردی هم میتونن چنین ویزهایی رو بفهمن ولی چون مزدور جاعش هستن به عمد این کمپین ها رو تبلیغ میکنن . اگر هم در این حد ابله هستن که نمیدونن چنین کمپین هایی به نفع جاعش هست پس همون بهتر که بایکوت بشن چرا که در حال حاضر شدیدا نیاز داریم که رهبری در دست افراد باهوش و تیزبین باشه . اگه میشه راجع به این کمپین هم نظرتون رو بگید .
    نظر شخصی خودم هم اینه که در حال حاضر حتی اگه چنین کمپینی کارایی هم داشته باشه نباید تبلیغش کنیم چرا که مردم در کف خیابون هستن و میشه این. حرکت ها رو به سمت خشونت بیشتر کشوند و شرایط رو به سمت مبارزع مسلحانه کشوند ولی اگه در چنین ضرایطی راهکار مدنی و سافت به مردم کارد به استخوان رسیده معرفی کنیم طبیعیه که دست و پای مردم سست میشه و به جای رفتن به خیابون و آتش زدن بانک و پمپ بنزین به کنج خونه هاشون میخزن و به خودشون گرسنگی میدن ، که همین گرسنگی کشیدن هم به نفع حکومت خواهد بود . ای کاش نظرشما رو هم در این زمینه میشنیدیم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود. تا جایی که میتوانید؛ کالاهایِ اساسیِ قابل نگهداری بخرید و همچنین آنهایی را که ندار هستند را فراموش نکنید. حمایت از «ندارها» یک وظیفهٔ «ملّی» است. دِلها را به یکدیگر نزدیک می سازد.
      این تبلیغات را رژیمِ شیعی راه انداخته است و «ناجوانمرد» هم یکی از اوباشانِ یکی از باندهایِ رژیمِ شیعی است (مانندِ روح الله زم).در این امر شکّ نکنید.
      اگر «ندارها» به فروشگاهها هجوم بردند؛ از آنها حمایت کنید. میتوانید دروربینهایِ مدار بسته را با پاشیدنِ رنگ و یا شکستن از کار بیندازید.

      حذف
    2. اگر اخبارِ جهانی در رابطه با موادّ غذایی را دنبال کنید؛ نوعی وحشتِ عمومی نه تنها در میانِ مردم؛ بلکه در میانِ دولتها نیز دیده میشود. از طرفِ دیگر مسئلهٔ «ترابریِ جهانی» دچارِ صدماتِ سنگین شده است کالاهایی که میتوانستند در طولِ ۱۵ روز بارگیری و صادر شوند؛ اکنون بیش از ۳ ماه و نیم طول میکشد.
      رژیم با براه انداختن این کمپین میخواهد شکمِ اوباشانِ خود را سیر نگهدارد.
      بزودی شاهدِ حرکتهایِ اجتماعی برایِ غارتِ مواد غذایی خواهید بود.

      حذف
    3. فقظ شرکتِ بیمهٔ بین المللی Allianz هفت میلیون و ۵۰۰ هزار کانتینر برایِ ساخته شدن سفارش داده است. این شرکت فقط یکی از شرکتهایِ بزرگِ بین المللی است. احتمالاً شرکتهایِ بزرگِ دیگر نیز چنین برنامه هایی دارند.
      اینها خبرهایِ خوبی نیستند.

      حذف
    4. چند ماه پیش خبرش اومده بود چین حروم زاده نصف قلات دنیا رو ذخیره کرده.
      مثل اینکه اوضاع داره خیط میشه!!

      حذف
  6. خودمانیم... این «آموزگاران» عقلشان پاره سنگ بر میداره.... در کشوری که با ۶ کلاس سوادِ ابتدایی بتوان «رئیس جمهور» شد؛ چه نیازی به آموزگار است؟
    در یکی از ویدیوها؛ یکی از این آموزگان میگوید: «ما اهلِ قلم هستیم... ما به شما سواد یاد دادیم که به اینجا رسیده اید و حکومت میکنید» و سپس شعار میدهد: «هر که با اهل قلم در افتاد بر افتاد». بقیّه نیز با صداهایی بی حال و «تریاکی مآبانه» این شعار را تکرار میکنند.
    نخست اینکه یک اشتباهِ لُپّی رخ داده است.
    «اهل قلم» به ادیبان و نویسندگان و شاعران اطلاق میشود و نه «آموزگاران»؛ ثانیاً اگر حقوقهایِ عقب افتادهٔ تان را بدهند که البتّه آه در بساط ندارند که بتوانند بدهند و «همسان سازی» نیز بکنند؛ آیا مثلِ «کامیوندارانِ اهلِ تایِر» دیگر بادِ شکمتان میخوابد و «جیم فنگ» میشوید؟
    ثالثاً... بابا این حکومت «پول ندارد». برایِ همین نیز در یمن به «آتش بس» رضایت داده اند. به همین دلیل نیز دلارِ ۴۲۰ تومانی پرواز کرده است. قبلاً میخواستند مردم را با «ساختنِ ۴ میلیون خانه» سرکیسه کنند که نشد. بعد بامبولِ دیگری در آوردند که آنهم نگرفت؛ حال شمشیر را از رو بسته و قیمتها را چند برابری کرده اند.
    خودتان را گول نزنید «پولی در کار نیست و نخواهد بود».
    از IQ این آموزگاران در عجبم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها

    1. یک سوالی از شما دارم که اگه امکانش باشه که پاسخش رو بدید واقعا خوشحال میشم. فرض کنید نهادهای اطلاعاتی رژیم من رو به علت بی تجربگی و همینطور جدی نبودنم در امر مبارزه و بر حسب سوظن دستگیر کردن و پس از بازجویی ازم بخوان باهاشون همکاری کنم وگرنه برام پرونده میسازن و پس از ساختن عنوان های اتهامی حبس و سایر محکومیت ها و محرومیت ها رو بهم میدن. من هم بعد از چند هفته نگهداری شدن در انفرادی پذیرفتم که باهاشون همکاری کنم. حالا من تصمیم گرفتم به هر نحوی که شده به اینها آسیب بزنم،. بنظرتون من در چنین شرایطی میتونم برای براندازی مفید واقع بشم یا اصلا بهترین کار اینه که به کل کنار بکشم و بشینم تو خونه ببینم چی می‌شه؟
      نظر خودم اینه :
      1_میتونم ی بانک اطلاعاتی از افرادی که زیر رادار نهادهای اطلاعاتی هستن رو تهیه کنم و این لیست رو نگه دارم برای روزهایی که شرایط خاص میشه تا بتونم این نفرات رو بهمدیگه وصل کنم. چون این افراد همگی از کسانی هستن که علیه رژیم فعالیت میکنن و هر لحظه ممکنه دستگیر بشن.
      2_ کار دیگه ای که میتونم بکنم اینه که اسم و آدرس و سایر مشخصات مزدورها رو ثبت کنم برای استفاده های بعدی.
      3_میتونم به کارهایی نظیر شعارنویسی، تخریب اموال حکومتی و چنین فعالیتهایی بپردازم، چرا که قبل از دستگیری چنین کارهایی نکرده بودم و بعید میدونم حالا که ذستگیر شدم بهم شک کنن که چنین کارهایی انجام میدم.
      شما این فعالیت ها رو تایید میکنید؟
      آیا پیشنهاد دیگه ای دارید؟
      با توجه به اینکه تعداد خیلی زیادی از براندازها دستگیر میشن آیا برنامه ای برای این افراد وجود داره که بتونن همچنان فعالیت کنن؟
      جایی وجود داره که بتونم در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنم؟

      حذف
    2. درود خدمت کژدم گرامی
      من ده سالی میشه که دنبال کننده شما هستم و با چیزهایی که از شما آموختم حقیقتا مسیر زندگیم تغییر کرد و باعث شد بتونم با نگاهی عمیق تر به دنیای پیرامونم نگاه کنم به گونه ای که پس از مطالعه مقاله سخنی از نوع دیگر تونستم تمام ارتباطات شخصیم با اطرافیانم رو دوباره بازتعریف کنم و به نتایج خیلی مطلوبی هم رسیدم.
      میخوام اینجا انتقادی به شما داشته باشم. مدتی هست که حس میکنم شما تا حدودی از جامعه ایران عقب موندید و مثل سابق نمیتونید جلوتر از نخبه های درون کشور حرکت کنید. برای مثال در رابطه با ساخت وسایلی نظیر شاتگان یا انواع نارنجک ها و تسلیحات سرد شما هنوز گمان میکنید که این آموزش ها به طور سری باید به مبارزین منتقل بشه تا مبادا نیروهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم پی به این آموزش ها ببرند، در حالی که یوتیوب و تلگرام پر شده از چنین آموزش هایی که گروه های تلگرامی به طور روزانه کلیپ ها و مقاله هایی رو راجع به این موضوعات منتشر میکنن.
      من فکر میکنم دور بودنتون از فضای اینستگرام یا تلگرام یا توییتر باعث شده اطلاعات چندانی راجع به جوانانی که در داخل کشور مشغول مبارزه با رژیم هستن نداشته باشید و متاسفانه این جوانان هم در اکثر مواقع گیر لیدرهایی میفتن که اگه مزدور رژیم نباشن متاسفانه یک مشت کودن هستن که حتی نمیتونن بعد از چندین ساعت مکالمه دوطرفه دوست رو از دشمن تشخیص بدن و گاهی اوقات به راحتی تخلیه اطلاعاتی میشن و نفرات مهم و تاثیرگذاری رو لو میدن. به همین خاطر من پیشنهاد میکنم یک چند هفته ای رو در فضای تلگرام و در گروه های تلگرامی بچرخید تا یک آشنایی خوب از جوانان دهه هفتادی و دهه هشتادی کسب کنید. با توجه به اینکه شما میتونید در همین وبلاگ و با همین شیوه کاری که دارید تا حد زیادی سیاست های کلان مبارزاتی رو تبیین کنید بنظرم خیلی خوبه که ابتدا یک شناخت خوب نسبت به بچه های دهه هفتادی و دهه هشتادی که تعدادیشون در گروه های تلگرامی حضور دارن داشته باشید تا بتونید راهکارهایی رو ارائه بدید که متناسب با این قشر باشه، برای مثال شما برای آموزش دادن به بچه های دهه هشتادی مانعی به اسم اسلام رو ندارید یا برای جوانان دهه شصت و هفتادی کافیه راهکارهایی رو آموزش بدید برای گرفتن انتقام از کسانی که زندگی و جوانیشون رو به سرقت بردن و بقیه کارها رو خودشون انجام میدن.
      برای مثال دهه شصتی ها تشنه انتقام هستن از قشر مرفه و پولداری که با رانت و دزدی به ثروت و قدرت رسیدن،
      دهه هفتادی ها بخاطر آسیب هایی که از طرف حکومت دیدن مثل دخالت در سبک زندگی شون آماده این هستن که لطف بسیجی ها و طلبه ها رو جبران کنن.
      دهه هشتادی ها بخاطر پدر مادرهای جوانی که دارن مطلقا افرادی بدون مذهب و حتی بدون هویت هستن که برای شکل دادن به شخصیت مبارزاتی این افراد هیچ مانعی به اسم اسلام و دین و مذهب وجود نداره و شما به راحتی میتونید از افراد دهه هشتادی بخواید تا کمپین هایی نظیر آتش زدن قران یا به سخره گرفتن مقدسات مذهبی شیعه سانان رو انجام بدن.
      خلاصه کلام اینکه احساس میکنم شما باید از فرصت آشنایی با نسل جدید استفاده کنید تا بتونید آموزش های پربارتری ارائه بدید.
      البته اگه قبول داشته باشید که تک تک نوشته های شما و حتی کامنت ها و حتی فحش هایی که میدید برای امثال من جنبه آموزشی داره و همونطور که میبینید براندازها دارن به سمتی میرن که شما ده سال پیش آدرسش رو میدادید. بنابراین من فکر میکنم افرادی مثل شما میتونن نقش بسیار مهمی در سرنگونی آخوندها ایفا کنن و ای کاش از فرصت های پیش رو نهایت استفاده رو بکنید.

      بابت روده درازی زیادی و بیش از حدم من رو ببخشید.

      حذف
  7. کژدم همه ی اقوام ایرانی به خیابون اومدن غیر از ترک ها این نکته رو هم برای آینده فراموش نکنین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوّلاً همهٔ اقوامِ ایرانی در این حرکت شرکت نکرده اند. در ثانی نمیدانم که شما چند سال از عمرتان میگذرد. امّا اینرا میدانم که خیلی بی سواد هستی.
      در سالِ ۵۸ در تبریز حزبی درست شد به نامِ «حزبِ خلقِ مسلمان». خواسته هایِ این حزب یک سر و گردن از خواسته هایِ «اوباشانِ اصلاح طلب» (کُسکِش موسوی و جاکِش کرّوبی) که میخواستند به «دورانِ طلایی عصرِ امام» برگردند؛ بسیار پیشرفته تر بود. پدر و مادرِ موجوداتی مانندِ «تو» و همسانهایِ تو؛ اوباشانِ اصفهانی را برایِ سرکوبِ مردم تبریز فرستادند. پس از آن مردم تبریز دیدند که همهٔ قاتلینِ مادر قحبه مانندِ خلخالی و موسویِ تبریزی و صانعی و همهٔ «جاکشها»؛ «اصلاح طلب» شده اند (یالعجب؟!!).
      به همین خاطر عطایِ «تو» و امثالِ «تو» را به لقایش بخشیدند.
      اگر جدّی هستی در رابطه با خواسته هایِ «حزبِ خلقِ مسلمان» بپرس تا «جونُم برات بِگِه».
      پس از آن ماجراها مردم تبریز که مانندِ «تو» و امثالِ «تو» عقب مانده نیستند؛.... هیچ یک از شما ها و حرکتهایِ دروغینتان را به «تُخمِ مبارکشان» نیز حساب نمیکنند.
      آیا انتضار دارید که وقتی «تایرِ کامیونداران» پنچر شد؛ تبریزیها بریزند بیرون و دنبالِ تایر و پنچرگیر بگردند؟
      یا وقتی که شماها به دنبالِ «عصرِ طلایی امام» هستید؛ به خیابانها بریزند؟
      واقعاً یا «احمقی» و یا «سایبری» هستی.... مهمّ نیست که چند سال از عُمرِ بی هدف و پوشالیَت گذشته است.

      برو کنار بزار باد بیاد.

      حذف
    2. شما فرق بین رنج کشیدن و درد کشیدن رو نمی‌تونید از هم تمایز بدین.انسان از خیلی چیزها رنج میکشه.ممکنه در برهه ای همسرش موجب رنجشش بشه فرزندانش همکارانش و... فقر موجب رنجش انسان میشه و انسان رو در تامین نیاز های اولیه اش دچار مشکل میکنه.رنج ها بعد مدتی با بهبود وضعیت انسان فراموش میشن اما درد نه تنها فراموش نمیشه که گذشت زمان انسان رو از پا هم درمیاره د درنهایت به سقوطش منجر بشه.درسته مردم جنوب نه به آب سالم دسترسی دارن و نه برق یکنواخت و حتی هوای سالم برای تنفس ولی اینها موجب رنجیده شدن انسان میشن اما زمانی که بی تفاوتی نسبت به وضعیت فاجعه آمیز همنوعانت رو میبینی و بی عدالتی رو تمام وجود حس میکنی این موضوع با گذشت زمان نه تنها فراموش نمیشه که هر لحظه دردش بیشتر میشه تا لحظه ای که متوجه میشی دیگه چیزی ازت باقی نمونده که بخوای بخاطرش انگیزه ای برای ادامه داشته باشین.یه نگاه به شمن های خیلی شمنی ایرانی بندازین.با کوچکترین رنجش ایران رو به مقصد کشور جهان اولی ترک کردن و میکنن و حتی لحظه ای حاضر نیستن درد رو حس کنن.فقط تعداد نادری میفهمن که مشکل تبریز شیراز و تهران و.. با حکومت با مشکل کردستان و خوزستان و لرستان با حکومت از یک جنس نیست.رنجش ناشی از نداشتن آزادی با درد کشیدن دیدن مرگ تدریجی اطرافیانت خیلی از هم متفاوته.

      حذف
    3. اتّفاقاً خیلی هم میفهمم. برو این وبلاگ را شخم بزن و در مقاطعی که حرکتی انجام گرفته است همیشه گفته ام که امروز؛ روزِ کمک به دیگرِ هم میهنان است. اگر آنها را در این روزه تنها بگذارید و اجازه دهید که زیرِ سرکوب لِه بشوند؛ در فرداها از آنها انتظاری نداشته باشید که به کمکتان بیایند. همیشه گفته ام که اگر فریادی از رویِ درد در بلوچستان شنیده شد؛ باید آذربایجان به دادخواهی برخیزد؛ گیلانی و مازندرلنی بپا خیزند و بالعکس تا با این تمرین بتوان از «قوم گراییِ احمقانه» به سویِ تبدیل شدن به «یک ملّت» حرکت کنیم.
      امّا تا به حال هیچ «پاسخِ مِیدانی» نشنیده ام.

      حذف
  8. با درود
    کژدم عزیز چندی قبل گفتی که در دوهفته آینده در جنک روسیه با اوکراین اتفاق مهمی خواهد افتاد. دو هفته آمد و رفت ولی من چیزی دستگیرم نشد.
    ممکنه لطفا کمی بیشتر در این باره توضیح بدی.
    با تشکر
    سام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سام گرامی
      هیچ اتّفاقِ بزرگی نیفتاد. من به «قتلِ نادرقلی پوتین» و یا آزادسازیِ «ماریوپول» می اندیشیدم. روسها هر روزه تلفاتِ سنگینی میدهند. به عنوانِ مثال ۲ روزِ پیش فقط در یک عملیّات؛ بیش از ۴۰۰ کشته دادند که در کنارِ آن حدّ اقل ۱۰۰۰ زخمی را نیز در نظر گرفت. یکی از خوانندگان به قطع شدنِ گازِ اروپا از طریقِ یوکرئین اشاره کردند. امّا من نظرم به هیچیک از اینها نبود و به دنبالِ «افتخاراتِ پیشبینیِ درست» نبودم و نیستم که هر اتّفاقی را به پیشبینیِ خود وصل کنم.
      در هر حال اتّفاقی نیفتاد.

      حذف
  9. سام عزیز

    یعنی متوجه نشدی چه اتفاق مهمی افتاد؟

    جنگ اوکراین اگر خدا (آمریکا) بخواد داره پایان می پذیره و با اتفاقاتی که افتاده، به نظر میاد روسیه رو از خر شیطان پیاده کرده اند با پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو.

    بعدش هم میخوان پوتین رو ترور کنند و همه این ماجراها رو بندازند گردن شخص پوتین تا روسیه برگرده به بازار جهانی

    الان فقط باید دید اینهایی که تو کارخونه فولاد آزوف گیر کرده بودند و اسیر شدند از توشون میتونند حرف بکشن بیرون و مبادله ای صورت بدن یا نه.

    چون روسیه مدعی بوده که اینهایی که تو کارخونه فولاد سنگر گرفته بودند، توشون از افسران بلند رتبه آمریکایی هم بوده که جریانات رو رهبری میکردند.

    اما اگر خبری درز نکنه بیرون بابت این مدعا، احتمالا باید شاهد پایین کشیده شدن فیتیله جنگ باشیم بابت توافقات پشت پرده.

    پاسخحذف
  10. Russia is in very good shape right now.

    1.) Their currency is very strong.

    2.) High gas prices benefit Russia. The sanctions are crushing Europe.

    3.) Russia just took Mariupol and the Sea of Azov.

    4.) Russian brass is confident. Odessa will be shelled from a safe distance and made uninhabitable too.

    5.) Donbas is being cleaned up. Russia is spread out and dug in with their "bazookas". They reorganized into smaller infantry groups and they ditched their obsolete hardware. Tanks and carriers are no longer important on the battlefield because of these 3d printed "bazookas".

    But, U.S. DARPA just had a contest to see if they could get a hypersonic missile. They tested 2 successfully. It was probably a Russian engineer that gave them the data. Right now has a stockpile of fully functioning hypersonic nuclear missiles.

    پاسخحذف
  11. مرکزنشینان ایران خیلی جالبند.ایران را ملک مطلق خود میدانند.در حالیکه زبان وآداب و رسوم و فرهنگ خود را ایرانی و اصیل و برتر و رسمی و ملی می نامند،ولی همان را برای ملتهای دیگر ایران محلی و وارداتی میگویند.از ثروتهای زیرزمینی دیگران بیشترین استفاده را میبرند.آبهای دیگران را برای کشاورزی و دامداری به مناطق خود میبرند.از جغرافیای زیبای دیگران برای تفریح و گردش خود بهره میبرند.اماکسی از آن مناطق به این مسایل اعتراض کند میشود:خائن،تجزیه طلب،مزدور.
    موقع اعتراض به رژیم هم در حالیکه خود کنار نشسته اند، انتظاردارند دیگران خود را به کشتن بدهند.موقع مشکلات و نابسامانی هم اولین گروهی هستند که مملکت اهورایی خود را ول کرده و فلنگو میبندند.
    https://tinyurl.com/kbhr375f

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. https://mobile.twitter.com/farhadeto/status/1526778574811824128

      حذف
  12. متاسفانه رژیم باز هم تونست به کمک مزدوران خارج نشینش مردم رو با استفاده از کمپین های اعتصابات و نخریدن کالای اساسی گول بزنه و اعتراضات رو سرکوب کنه، واقعا نمیدونم مردم ایران تا کی میخوان اینجور احمق باشن، در عجبم که این مردم چجور متوجه نیستن که وقتی همه شهرها ریختن بیرون در چنین شرایطی صحبت از اعتصابات و ایجاد کمپین نخریدن یک کار احمقانه ست که به نفع رژیمه . یعنی این مردم انقدر کودن و نفهم هستن؟ یعنی امثال جوانمردی انقدر راحت تونستن مردم رو گول بزنن؟
    با این وضعیت آیا میشه امیدوار بود که این رژیم سرنگون بشه ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز؛ اینگونه جنبشهایِ بی سَر و تَه محتوم به شکست هستند. پرسشِ اخیر عدّه ای در «ایران اینترنشنال» این بود که چرا این جنبش به «تهران» نرسید؟ گویی که نمیتوانند بفهمند !!! در سال ۸۸ نیز پرسش این بود که چرا سراسری نشد و تعدادی از استانها به آن نپیوستند؟ شما نیز چسبیده اید به «ناجوانمرد». گویی که او سلسله جنبانِ این حرکتها است.
      دلیلِ شکستِ این جنبشها در این است که خواسته ها احمقانه هستند.
      ـ ما آب میخواهیم.
      - ما نان میخواهیم.
      - البتّه «اسلامِ عزیز» را نیز میخواهیم.

      کژدم میگوید: «مُرده شور ترکیبتان را ببره»
      تو که نمیخواهی به جایی و به هدفی برسی.... چرا «کفشهایت» را با راهپیمایی فرسوده و پاره میکنی؟
      فردا حتّی همین کفشها را نیز نخواهی داشت و شاید قیمتِ یک جفت کفش بیشتر از قیمتِ ۲ سالِ پیشِ یک «موتور سیکلت» شود.

      قرارِ بعدی:
      «جنبشِ گرسنگانِ بی کفش و پا برهنه»

      حذف
  13. https://mobile.twitter.com/incontextmedia/status/1527264476545925120

    پاسخحذف
  14. https://www.radiofarda.com/a/russia-discount-oil-steel-iran/31858396.html

    پاسخحذف
  15. سلام کژدم. درست میگویی. این ملت نجیب آریایی تا یک فرماندار یا سربار دوزاری سپاه می بینند برای دیدن و بوسیدن دست مبارکش سر و دست میشکنند و همه عکس آقا را برای تبرک و ابراز تعبد و بیعت در خانه اویزان کرده و هر روز وهر ساعت پر نمازها و لحظات انتظار طهور آقا امام زمان را دارند و از دستمالی که مراجع و علما با آن دول و کون مبارک را استبرا و استنجا نموده اند تبرک و شفا می جویند . همان مردم آبان ۹۸ بودند که در دیماه ۸۰ نفر برای تشییع جنازه شهید دادند .و هر روز برای سلامتی سربازان گمنام دعا میکنند و بچه هایشان را تشویق به عضویت در بسیج مساجد .

    پاسخحذف
  16. https://mobile.twitter.com/EternalPhysics/status/1527337383779131406

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینها بچّه کونیهایِ دست پروردهٔ وزارت اطلاعات و اطّلاعات سپاه هستند.با یک « پِخ» پراکنده میشوند. اکنون حکومتِ شیعیان شنیعه حمایتشان میکند... به همین خاطر شیر شده اند.

      حذف
    2. میخواهید کاری بکنید؟....
      اینچنین کاری بکنید.....

      https://tinyurl.com/2p8vmp83

      حذف
  17. همه اتفاقات سیاسی و اقتصادی اخیر مخصوصا اتفاقات بعد از ماه رمضان در ایران که ازش به عنوان جراحی اقتصادی یاد میکنند، حاکی از احیای برجامه و به زودی شاهد توافق ایران و آمریکا خواهیم بود.

    حالا پشت پرده چه کونهایی داده اند، بماند.

    مادر قحبه تر از آخوندها کسانی هستند که اینها رو آفریده اند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز؛ شما دچارِ اشتباهِ بزرگی هستید که تقصیرِ شما هم نیست. زیرا نه حکومتِ «تشیّعِ شنیه» و نه «تحلولگران» واقعیّتها را به مردم نمیگویند. آنچه که «جرّاحی اقتصادی» نامیده میشود؛ پروژهٔ درمانِ دردهایِ چندین سال «کوهان خواری» است که رژیمِ «تشیّع شنیعه» از آن به «اقتصادِ مقاومتی» یاد میکرد. چند روزِ پیش؛ حتّی به حراج گذاشتنِ «آثار باستانی» را نیز به عنوانِ یک «راه حلِّ مشعشعِ شیعی» مطرح نمودند که نشان از رسیدنِ «خطّ فلاکت» به رژیم نیز رسیده است.
      اینکه شما از «احیایِ برجام» سخن میگویدد؛ بر اساسِ «تخیّلاتِ ناپخته» است. اینکه «رژیمِ شیعیانِ شنیعه» میخواهد که نامِ «سپاهِ پاچاهارداران» از لیستِ سیاه خارج شود؛ به این خاطر است که از زمانِ «کُس کِشِ شمپانزه نژاد» همهٔ منابعِ اقتصادی به این «قرمساقها» سپرده شد و اکنون بدونِ خارج شدنِ نامِ این تشکّلِ قرمساقها از لیستِ سیاه؛ «احیایِ برجام» برایِ «روسپی زادگانِ صفوی مسلک»؛ پشیزی ارزش ندارد. حتّی «امام حسنِ قرمساقِ بنفش» نیز این اوباشان را «دولتِ مسلّح» نامید. دولتی که هم اقتصاد را قبضه کرده است و هم رسانه (دستگاهِ پروپاگاندا) دارد و نیز دستگاههایِ امنیّتی (پاپوش سازی و تهدید) دارد و ....
      لذا باید به هوشِ «ترامپ» حدّ اقل در این رابطه باید آفرین بگویید که «برجام را گایید» و در واقع «سپاهِ پاچاهاردارانِِ تشیّع شنیعه» را گایید.
      تمامیِ آنچه که اکنون به نامهایِ گوناگونِ «اعتراضاتِ صنفی» میشنوید؛ نتیجهٔ یک «ورشکستگیِ بزرگ» است.
      «اوباشِ فرزانه» در «تَلِه» افتاده است و راهِ پیش و پس ندارد. حتّی «روسها» نیز کونشان را با بیرون آوردنِ مشتریهایشان از دستشان نیز میگایند.
      در پشتِ پرده هیچ خبری نیست.
      پروژهٔ انتقالِ قدرتِ مالی به «اوباشانِ سپاه» و «کثافتستانیزه کردن» شکست خورده است.
      چند ماهِ دیگر صبر کنید تا صدایِ خُرد شدنِ استخوانهایشان را بشنوید.

      حذف
  18. کژدم بنظرت کمک ۴۰ میلیارد دلاری آمریکا به اکراین اتفاق میفته و اینکه اصلا میتونه تاثیر گذار باشه برای بازپس‌گیری مناطقی مثل ماریوپل.اکراین هم کشوری فاسد مثل بقیه کشورهای گلوبالیستیه فقط مردمش هستن که دارن تلف میشن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگر به یوکرئین موشکهایِ ضدّ کشتی بدهند؛ دریایِ سیاه را از لوثِ وجودِ روسها میتوانند پاک کنند. پس از آن راه برایِ بیرون ریختنِ روسها از یوکرئین باز میشود. الآن روسها در تلهٔ بدی گرفتار شده اند و برنامه ها برایِ تضعیفِ روسها؛ برنامهٔ بلند مدّتی است. این ۴۰ میلیارد دلار هنوز آغازِ کار است.
      چینی ها نیز «عَن تویِ کونشان آلاسکا شده»؛ رهبریِ حزب به چینیهایِ پولدار هشدار داده است که اموالشان در خارج از چین را بفروشند.
      امّا منظورتان را از اینکه یوکرئین یک کشورِ گلوبالیستی است را نفهمیدم.

      حذف
    2. اگر منظورتان همان مزخرفاتی است که پسرِ دونالد ترامپ میگوید؛ این مزخرفات که نمونهٔ بارزی از «دهان گشادی» است؛ کار دستشان خواهد داد. این مزخرفات باعث شده است که دونالد ترامپ بخشی از محبوبیّتِ خود در میانِ جمهوریخواهان را نیز از دست بدهد. زیرا هر دو حزب اصلیِ آمریکا با پروژهٔ تضعیفِ روسیه به صورتِ «Slow Burn» توافق دارند و این پروژه را به پیش خواهند بُرد. زیرا آنچه که در آسمانها به دنبالش بودند؛ بوسیلهٔ گُنده گوزیهایِ «نادرقُلی پوتین»؛ اکنون به سادگی در دسترسشان قرار دارد.

      حذف
    3. https://m.youtube.com/watch?v=OLAdt7K9LpQ

      حذف
    4. من این ویدیو را به طورِ کامل تماشا کردم. در این ویدیو ترامپ میخواهد به خاطر فرستادنِ چند ۱۰۰ دستگاه موشکهایِ دوش پرتابِ ضدّ تانک برای خودش مدال بسازد و پسرِ جو بایدن را به خاطرِ کثافتکاریهایِ خانوادگی و «رانت خواری» در کنار یکیدگر مقایسه کند. آقایِ زلنسکی تلاش میکند که ترامپ را به یوکرئین دعوت کند تا به «نادرقلی پوتین» نشان دهد که یوکرئین «پشتیبانیِ آمریکا» را دارد. امّا ترامپ از این دعوت طفره رفته و میگوید که بهتر است خودشان با همدیگر بنشینند و مشکلاتشان را حلّ کنند که پیشنهادی بسیار احمقانه از طرف ترامپ بود. در چند جمله نیز میخواهد بگوید که مسئلهٔ یوکرئین یک «مشکلِ اروپایی» است و اشاره میکند که اروپاییها تلاشی نمیکنند. امّا ترامپ میدانست که رهبرانِ آلمان در ۲ نسل؛ توکرانِ روسیه بودند و اکنون نیز میبینیم که این نوکری با «اولاف شولتز» ادامه دارد و «آنگلا مرکل» (خائن اعظم) که جرئتِ ظاهر شدن در برابرِ دوربینها را ندارد؛ امّا در پشتِ پرده یکی از خطّ دهنده هایِ اصلیِ به دولتِ «شولتز» است.
      آقایِ زلنسکی در این ویدیو تلاش دارد که بگوید که «آن جنگِ بزرگ دارد می آید.» امّا ترامپ گوشش بدهکار نیست.
      من در این ویدیو مدالِ افتخاری برایِ ترامپ ندیدم و تعجّب نیز نمیکنم؛ زیرا پیش از پیروزیِ ترامپ نیز تنها کسی بودم که میگفتم: «از ترامپ انتظارِ کمک نداشته باشید».
      هرچند که ترامپ تلاش کرد وابستگیِ انرژیِ اروپا به روسیه را کاهش دهد؛ امّا طرفِ مخاطبَش «خائنینِ آلمانی»(ستون پنجمِ روسها) بودند و گوششان به ترامپ بدهکار نبود.
      ترامپ گوشهایش را به زلنسکی بست.... آلمانها گوششان را به ترامپ بستند.... اینگونه شد که اینجا هستیم.
      آقایِ زلنسکی تنها کسی است که در این ویدیو می درخشد.

      حذف
  19. https://www.youtube.com/watch?v=j0A3WJ8i2Jc

    به نظر میرسد که «جنبشِ نان» نیز پایان یافت. ایران اینترنشنال گفتگویی را برایِ این منظور که جنبشهایِ اعتراصی را چگونه میتوان به نتیجه رساند ترتیب داده است که یک خانم طرفدار «شازده شومبولِ شورشی» و یک خانم دایناسورِ چپی و آقایی که نمیشناسم و آقای مهدی مهدوی آزاد در آن شرکت دارند. آقایِ مهدی مهدوی آزاد؛ تنها کسی است که در این گفتگو حرفِ حساب میزند و آن آقایِ دیگر نیز درگیرِ بازیهایِ کلامی (فلسفه بافی)است.
    نکتهٔ طلایی که آقایِ مهدوی آزاد میگوید؛ «توسعه نیافتگیِ ساکنینِ ایران» است. البتّه خجالت میکشد که نامِ دیگر و عُریانِ آنرا به زبان آورد.
    نامِ اصلیِ «توسعه نیافتگی» همان «عقب ماندگی» است که ایشان مثالهایِ زیادی برایش می آورند و جیغهای بنفش آن دو خانم را در می آورند. بد.نِ اینکه حتّی معنیِ «توسعه نیافتگی» را فهمیده باشند.
    دیدنِ این ویدیو را پیشنهاد میکنم. هرچند که این مسئله در این وبلاگ بیش از ۱۰۰ بار مطرح شده است و مطلبِ جدیدی برایِ خوانندگانِ پیگیرِ این وبلاگ نیست. شاید برایِ تازه واردها خوب باشد.

    پاسخحذف